Inzerce
Inzerce
Inzerce

FAT - diskuze

  • FAT
    tak jsem vcera videla ditko s fetalnim alkoholovym syndromem...jsem slamena vdova cely tyden a tak jsmesi s hollama udelali damskou jizdu, prijeli i s detma a 1 pokoj se vystlal dekama a vsim at si deti polehaji na noc kde chteji...kamosky rocni ditko bylo sice kouzelne,ale kazdou chvili hulakalo,a uspani??? hotove peklo...rev asi 1 h, pak 30 min spanku,to vytuhli ostatni deti a zase rev...nakonec volala muzi at pro ne prijede,protoze nespali zadne deti,nemohli jsme si pokecat nic....a jak nestastna sedela,vypadlo z ni,ze dite melo a ma FAT,tak jsme s ostatnima holkama koukaly co to presne je a je fakt,ze popsane vizulani rysy ditko teda ma dost jasne,ale nastetsi aspon pro nej to nevypada na zadnou retardaci,jen proste poruchy chovani, coz uz je zvladatelne...je mi jich docela lito...nejhorsi je,ze se ziskani takoveho syndromu da ovlivnit chovanim v tehotenstvi...
    kdyz odjeli,deti usnuli a nas zbyle 4 normalne presla chut na otevreni dalsi lahvinky vina a sly spat take...ja si po 7 letech muzu dat do nosu atd a pak to sama sbalim 
    Liberte   | 17.10.2014 05:51:00 | Reakcí: 34, poslední: 21.10.2014 06:43:33
    Reagovat | Skrýt reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: FAT
      Já do toho úplně nevidím, ale ten fetální alkoholový syndrom asi to dítě nedostane z toho, že matka jí v těhotenství rumové pralinky, ne?
      To mají děti alkoholiček, co tak vím.

      Píšeš: "Nejhorší je, že se získání syndromu dá ovlivnit chováním v těhotenství". Nerozumím. Co je na tom tak hrozného? Když nebudu chlastat, tak to dítě mít nebude a to se nebavíme o sklence vína denně.

      Takže kámoška je alkoholička? No asi je, když si to neuměla odříct ani v těhotenství. FAT fakt to dítě nemá ze špatné vody.
      zajic   | 17.10.2014 08:44:49
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: FAT
        no,davala si bezne pivo,v klidu na parbe vypila pul lahve vina..apod...bohuzel to neni syndrom alkoholicek,ale proste zvysene hladiny alkoholu...pravidelne behem tehotenstvi a to ti zvysi uplne klidne i to pivo .....ona pila prevazne dvanactku a pak obcas to vino...pred tehu pila normalne jen na nejakejch akcich ,a stacilo ji malo na opiti..tvrdej nepila snad nikdy,ale po lahvi vina uz byla dobre strikla..
        Liberte   | 17.10.2014 08:50:08
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: FAT
          Ty jo... Po lahvi vina dobre strikla... Co to je za výraz. Já jsem už po půl láhvi vína mrtvá  .
          inediam   | 17.10.2014 09:19:07
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: FAT
            ja po dobrem vine a plnem zaludku snesu v pohodove atmosfere klidne lahvinku..ale ruzne divne vina mestaci i sklenicka na to at je cejtim vhlave...ale uz je to i vekem...v mladi jsmetahli cele noci klidne a pak do prace a svet fungoval..ted bych nezvladla nespat a pres den fungovat i bez alkoholu 
            Liberte   | 17.10.2014 09:36:33
            Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: FAT
          Promiň, JE to syndrom alkoholiček. Protože jak označit ženskou, která se ani v těhotenství neovládne.
          Definice alkoholika je, že mu pití alkoholu přináší problémy. Dítě s FAT mi příjde jako docela markatní problém.

          JEDNO pivo Ti hladinku nezvýší. JEDNO PIVO DENNĚ opravdu ano, placenta je pro alkohol prostupná, takže si to pivko denně dalo i to dítě, které na začátku váží pár deka.

          Prostě tu paní můžu politovat, ale je to problém, který nespadne z nebe. Něco jiného jsou vývojové vady, kdy třeba v době, kdy ani nevíš, že jsi těhotná, tak jdeš na RTG nebo tak něco.
          Ale na FAT musela pít celé těhotenství a to vydatně.
          zajic   | 17.10.2014 09:40:29
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: FAT
            no,valstne je fakt,ze pit denne pivo je uz syndrom alkoholika..to mas pravdu..ale pred tehu proste tak nepila...zacala v tehu,hned na zacatku,ze potom nezvracela apod...vis sama,ze ja jsem dost proti alkoholu normalne a v tehu proste nesnasim...ale me je ji lito take ahlavne prcka..je vazne moc roztomilej...a tohle asi nejde nejak lecit a nebo podporit jako treba u hopika...protoze vlastne nikdy nevis co se kde u nej dlasiho projevi...
            Liberte   | 17.10.2014 09:46:16
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: FAT
              Ale tak nohy ruky má všechny, doteď se vyvíjí tak nějak normálně, ne? Chodí, něco žvatlá atd.
              Kdybych svoje holky strčila v roce a půl do místnosti plné děcek a "spěte", tak budou ryčet taky. Anička by ryčela i teď a Maruška by byla lehce nervózní, že nespí s námi.
              Myslím, že to bude dobrý.

              Já nejsem žádný Nešpor, alkohol si dám, ale tak mám rozum, a když řídím - vyrábím dítě - tak nepiju vůbec, ne?
              zajic   | 17.10.2014 09:51:43
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: FAT
                no bylo nejmladsi,neslo doistnosti plne decek...ktere uz spulky spaly...kluci chrneli..nemaj zadnou vydrz a holky brebentily u pohadek  fyzicky zatim prospiva dobre...
                Liberte   | 17.10.2014 15:29:17
                Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: FAT
      FAT se asi nedá získat jinak, než že ženská v těhotenství chlastá jak duha. Chudák děcko...
      Fíková   | 17.10.2014 08:48:20
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: FAT
      to by musela pit dost- ne jen naka sklenicka v tehu..
      amalie2011   | 17.10.2014 09:00:59
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: FAT
        denne pila dvanactku...ja ji videla parkrat vypit jednu..v horku..me by to polozilo i bez tehu...ale nevim co pila doma..pricemz pred tim vazne pila narazove a vcera si tady dala sklenicku..na 5 lidi jsme vypili jednu lahve cerveneho..to moc teda neni..a dalsi jsme pak uz ani nenacly,nejak nas po tom zjisteni a jejim odjezdu presla chut...ale dite je jinak vazne uzasne,hrave,ale proste uz je videt ze je jine...a to ze ja mam doma take mimonka,ale tohle bylo jine
        Liberte   | 17.10.2014 09:34:31
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: FAT
          jo ja blbe cetls ze ona to rekla... tak o jo.. to ja mel za to ze soudis dle revu u uspani a buzeni se...

          jinak ja 12ctku nepiju.. tak nevim..
          amalie2011   | 17.10.2014 09:46:56
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: FAT
      Ty a kamarádky s dětmi u vás doma?Ty mě překvapuješ.
      No nic,ted už s tím paní nic nenadělá,měla na to myslet dřív.Jsem ani nevěděla,že něco takového existuje.
      Honafa   | 17.10.2014 10:33:35
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: FAT
        proc? mame 2x tydne hopikova spoluzaka, a tohle jsou davnovekezname,co postupne dospely take k detem a tak jsme udelaly jizdu detem a nam spolecne...bez chlapu...jinak leto mam treba tyden vzdy se zenskejma a detma..to ze ja to prezivam nejak je jedna vec,ale prospiva to detem a asi to neni hrozne,kdyz se tak potkavame minimalne 1x uz pravidelne 
        Liberte   | 17.10.2014 15:27:17
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: FAT
          Myslela jsem,že máš přátele jen v cizině.
          Honafa   | 17.10.2014 15:37:27
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: FAT
          Myslela jsem,že máš přátele jen v cizině.
          Honafa   | 17.10.2014 15:37:28
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: FAT
            jedny z nejlepsich ano...ale par pratel a ostatni zname mam v cechach..z prace a vubec  preci jen docela dlouhodobe ziju v teto zemi a dokonce umim treba v praci i s nima mluvit        a svete div se dokonce se potkavam i s bolkama a nebo si i telefonujeme       
            Liberte   | 17.10.2014 16:09:00
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: FAT
      a to jako má teď alkohol pod kontrolou? Nevím no, zdá se mi to divné, že by pila v těhotenství tak aby si to neuvědomovala co dělá, a teď že by byla v pohodě...
      moninif   | 17.10.2014 11:32:41
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: FAT
        Tak pokud pije třeba dvě dvojky vína za večer, tak je přes den v pohodě, jako netěhotná.
        Ale jako těhotná to posílala rovnou děcku.
        zajic   | 17.10.2014 13:21:30
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: FAT
          tak pokud někdo potřebuje si dát alkohol, tak už to vážné je... A upřímně řekni mi co je to za ženskou, která pije aniž tuší jaký to má dopad na dítě? Tohle to mi nejde do hlavy...
          moninif   | 17.10.2014 13:35:20
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: FAT
            U takových je to úplně jedno, hlavně, že jim je dobře.
            inediam   | 17.10.2014 13:39:09
            Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: FAT
            Jo, splňuje definici alkoholika.
            Já nevím, co je to za ženskou. Mám pocit, že je to dostatečné známá informace.

            Mně překvapuje, že je to kámoška od Liberte. Človek tak nějak má kamarády sobě rovné inteligencí a rozhledem a člověk, který neví, že alkohol v těhotenství není dobrý nápad, mi přijde tak trochu - blbej? Nebo žila doteď v pralese?
            zajic   | 17.10.2014 13:50:02
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: FAT
              Mě na tom taky nejvíce překvapuje,že byl u Liberte doma,ještě na noc.Ty,jo.

              No zas obě rovné-já mám nej kámošku a to je zpitur první,ta vypije flašku ferneta a nic jí není.A já jsem abstinent.Někdy se to tak semele.Ale my jsme kámošky od 9 let,to ještě zpitur nebyla.Jsme každá úplně jina přesto si tak rozumíme.
              Honafa   | 17.10.2014 13:54:45
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: FAT
                Ale jo, já mám taky kámošky chlastací - nechlastací. Sportovní - nesportovní, tlusté - tenké, neupravené i načančané.

                V zájmech se lišíme hodně. Ale ani jedna není tak pitomá, aby pila, když je těhotná. A kdyby nějaká tak blbá byla, tak bych jí to asi vymluvila, to těch 9 měsíců pila natajňačku? Nevěděl to manžel, rodina, kámoši? Nebo jí to řekli a ona je tak závislá, že nezvládla přestat?
                zajic   | 17.10.2014 14:04:47
                Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: FAT
              jako i inteligentní člověk může být alkoholik, právě proto jsem se ptala, jestli má problém.. Protože jestli se ta dotyčná jen občas napije a nedošlo jí že to má dopad i na dítě, tak opravdu musí mít poněkud jednodušší myšlení.
              moninif   | 17.10.2014 14:07:39
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: FAT
                Jo, inteligentní člověk může být alkoholik, to nepopírám. Takových je.
                Ta paní určitě chlastá ještě teď, tomu nevěřím, že pila v těhotenství a pak úderem porodu skončila.

                Inteligentní člověk většinou pije tak nějak rozumně. A NE v těhotenství.

                Spíš že to, co je v těhotenství problém, může být mimo těhotenství zvenčí v pohodě. Ale máš pravdu, že ta paní asi MÁ problém.
                zajic   | 17.10.2014 14:26:54
                Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: FAT
              je to holka ,kterou znam uz 15 let zjedne prace,kde jsmesi hodne sedly..je chytra,zabavna a necekala jsem sama,ze nekdy bude mit dite...a ma..dokonce dobrovolne...a je videt ze se o nej hezky stara...ja treba tehotna neznala tento syndrom,ale logicky jsem okamzite nekourila,nepila a vubec se snazila zit zdrave..i pred relativne ,protoze jsme to planovali...a ona byla desne aktivni jeste tesne pred porodem,hory,prace...narocna..manazerka v t mobilu,sluzebky,proste zabalila to az kontrakcema...nevim,co kde se stalo...a vzdycky si zeme delala srandu za poslednich 10 let,ze na parbe klidne piju zeleny caj      kdyz se mi nechtelo pozrit alkohol 
              Liberte   | 17.10.2014 15:34:52
              Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: FAT
              Anebo třeba na ňu došly těhotenské chutě  .
              inediam   | 17.10.2014 22:48:50
              Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: FAT
              Možná by ses divila, Zajíci, kdo je z těch Tvých alkoholik 
              Calamity J.   | 20.10.2014 19:26:14
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: FAT
                Nejhorší(nebo nejlepší?) je, že se to neprojevuje u všech dětí alkoholiček.
                A je pravdou, že pít se dá hodně natajňačku a spoustu let o tom třeba ani hodně blízcí nemusí vůbec vědět.
                inediam   | 20.10.2014 21:45:42
                Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: FAT
                No podle některých čísel každý pátý, myslím. Otázka je, jestli to jsou hlediska pana Něšpora nebo realita.

                Jo, možná bych se sakra divil. Ale dítě s FAT nemá nikdo, tak se asi většina na šas ovládla.
                zajic   | 21.10.2014 05:31:21
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: FAT
                  dobrá poznámka :-) Ale je pravda, že občas člověk zírá, kolik lidí už má vážný problém...
                  moninif   | 21.10.2014 06:43:33
                  Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: FAT
      Se přiznám, že do teď jsem nevěděla co to FAT je. No co k tomu říct, snad jim popřát aby následky byly co nejmírnější, nebo nejlépe časem vůbec žádné.
      Kajdda   | 20.10.2014 15:57:58
      Reagovat | URL příspěvku

Téma: Co na to říkáte? Přečetli/y jste? Vaše příhody. Co už bych nepřežil/a? (strana 914)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×