48 hodin (strana 2)

Chcete nás něčím pobavit nebo si ulevit, ale nepřejete si, aby to tady zůstalo trvale? Diskuze v tomto tématu po 48 hodinách od založení automaticky mizí. Vytvořeno na přání Zajíce :-).

Celkem stran: 2  (diskuzí: 18)
2 1 >
  • mam radost
    muz vcera udelal dost narocnou zkousku u microsoftu a tak se zaradil mezi 360 lidi na celem svete co maji tuto kombinaci znalosti a praxe..jeste se uci na jednu.....
    Liberte   23.05.2012 07:08:26, reakcí: 8, poslední: 23.05.2012 10:30:24
    [ reagovat ] [ zobrazit všechny reakce ] [ URL příspěvku ]
  • detska sexualita
    nevim jak zacit,nasi jak jsou stejne stari a jineho pohlavi jsou spolu i nazi a vse,koupaji se apod...stumpajzl jak vidi obcas holy zadek elli,tak si k ni lehne a tlapka ji po nem..ve skolce kouka pry holkam pod sukne ..nekdy...nic vic nedela...me obcas poplaca po zadku vkoupelne kdyz jsem naha...me to prijde normalni...take jsme se sousedem ve 3 letech stali pod schody v dome a zkoumali si proc on ma pindika a ja ne..nasi to presli a sousedka ne a kluk uz zkousel sexovat v 11 letech,ja tu potrebu vazne nemela v tak nizkem veku  ve skolce si obcas stezyji,ze to neni normalni...ze to jini kluci nedelaji..jenze jini kluci nemaji sestry stejneho nebo blizkeho veku a nemaji jak a kde srovnavat....i pediatr rekl,ze na tom nevidi nic divneho,ze jsou spolu od mala nazi apod a ze je to prirozene chovani...navic stumpajzl se dotyka jedine nas 3,jsou oba tuliskove a mazlici uplne neskutecne,ted zacina pomalu i jinejch deti..ze je pohladi,necha se vzit za ruku a dokonce si necha dat od jedne holcicky pusu...obcas se mazli i s ucitelkou...
    Liberte   23.05.2012 06:35:23, reakcí: 26, poslední: 23.05.2012 10:21:42
    [ reagovat ] [ zobrazit všechny reakce ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: detska sexualita
      podle mě je to normální dětská zvědavost, až na to koukání pod sukýnky, to by měl vědět, že se nedělá   na to už má věk, aby rozlišil, že tím holčičku obtěžuje a uvádí do rozpaků.. taky mu nikdo nesundává trenýrky a nekouká, co tam má  
      tak si to laicky myslím a určitě stačí vysvětlit, není třeba z toho dělat problém  
      jezurka   23.05.2012 06:45:32
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: detska sexualita
      Já mám taky páreček a řekla bych,že právě proto,že jsou zvyklý chodit doma nahý,koupat se spolu atd.vůbec nemají potřebu zkoumat spolužáky ve školce.Pro ně není druhé pohlaví nic vzácného,protože to prostě znají.
      Val.J35   23.05.2012 07:25:03
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
      • \ RE: detska sexualita
        on je zadkofil..on marad vetsi zadky..jenifer lopez to jisti...a me prijde ze kouka,ktera ma velky a ta co mu smidt pusu ma velky zadek 
        Liberte   23.05.2012 07:34:03
        [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: detska sexualita
      Nevím, u cizích děcek ve školce mě to přijde normální. Já teda ne, ale brácha a ségra co měli školkových lásek, lezli pod stolky a potahovali si ubrusy tak, aby to učitelky a ostatní děcka neviděly.

      Ale je mě na zblití z toho, jak tady popisujete někteří to, že brácha doma oťapkává ségru a oháníte se tím, že jsou prostě stejně nebo skoro stejně staří, tak se poznávají. Mám kluky téměř stejně staré, jsem ze tří sourozenců, byli jsme po roce od sebe a nikdy nás a ani u těch kluků jsem to neviděla, nenapadlo na sebe šahat... Možná teď vám to přijde milé a krásné, ale až jim bude 15 a budou se ošmatávat už to taková krása nebude. Prostě a rázně bych už odmala těm děckám doma řekla, že mezi sourozencama toto prostě NE. Možná jsem moc radikální, ale fakt jako... A navíc znám případ, kdy se tak sourozenci poznávali právě v těch 15 a narodilo se jim děcko. Možná jsem i tímto dost ovlivněná...
      polova   23.05.2012 08:58:02
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
      • \ RE: detska sexualita
        Co myslis konkretne tim otapkavanim?
        Terča80   23.05.2012 09:23:07
        [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
      • \ RE: detska sexualita
        No nevím.Mi to přijde normální a přirozené.Moji se teda neošahavají,ale často se chytnou kolem ramen,nebo si na něho dá Zuzka nohy,nebo leží v objetí.Čím jsou starší tam mín.Oba ví,že jsou brácha a segra.Rozhodně bych jim to radikálně nezakazovala.Aby to pak nemělo opačný učitek.
        A ,že se mají rádi a k lásce patří i vzajemné dotyky.Tak to ještě neznamená úchylku.
        My jsme v rodině takový nekontaktní-s rodiči i sourozenci. Neobjímáme se,ani se nedoktnem.Nemáme se rádi.A je mi to líto.
        Honafa   23.05.2012 09:45:20
        [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
      • \ RE: detska sexualita
        Verunka taky otlapkává sestru nebo tatínka po zadku a nevadí mi to   zepředu už jí to taky napadlo a to jsme jí řekli, že se to nedělá.. není problém
        dotýkat se je normální, plácnout po zadku je legrace, protože jsou malí, až budou větší, budu to komentovat asi jinak  
        jezurka   23.05.2012 10:10:45
        [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: detska sexualita
      tak já se přidávám do nenormální rodiny. my od malička byli s bráchama nazí, koupali se a ještě teď když sem u našich a koupu se, tak dojdou, nebo když se přeslíkám já či oni, tak mi to nepřijde uchylný a neutíkám pryč. i tedď sme zvyklý chodit před sebou nazí a nezakrýváme se před Květoškem, vlastně ani před Terkou se nestydíme, teda K se vyloženě nevystavuje, ale jelikož Terku znám od 4 let,tak je to nějak normální. Malý mi sahá na prsa pořád a když sem nahá, tak se dívá na mě, pak na sebe. mě zase přijde divný, aby dítě nevědělo, jak vypadá nahý druhé pohlaví
      ivulisek   23.05.2012 09:04:15
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: detska sexualita
      Naši se spolu normálně koupou, když se Davídek narodil, tak to zkoumala, pořád se ptala, proč má něco jiného než ona a jak to funguje, párkrát mu ho při koupání zkoušela umýt, tak to jsem jí rázně zatrhla. V tu dobu malovala všechny panenky a panáčky s patřičnou výbavou   Teď už to neřeší, Davídkovi je to zatím putna. A koukání pod sukně, to snad mají chlapi v genech, zkusila bych mu vysvětlit, že je to normální, že je zvědavý, ale že to holky obtěžuje.
      Dana S   23.05.2012 09:14:13
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: detska sexualita
      Jo a doplním se... Koupali jsme se spolu jako malí, kluci se taky spolu koupou, nestyděli jsme se před sebou do nějakých 9, 10 roků, kluci se též nestydí. NEŠAHALI jsme na sebe.
      polova   23.05.2012 09:24:38
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: detska sexualita
      http://blog.babyonline.cz/fifinka-z-kvetinkova/fotogalerie/album/6918

      Na to předci nemůže být nic úchylného ani sexuálního.

      Jinak v Gabčiné třídě tam to sexem jen bujelo,pučelo.Holky se předváděly před klukama kluci před nimi,to byl děs.Asi tak od 5 třídy.Pak se nakonec všichni nenáviděli.Uf,ještě,že už na té zakladce není.
      Honafa   23.05.2012 09:52:41
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: detska sexualita
      uff,jsem zvedava,jak ja tohle budu jednou v budoucnu resit   . Ja sice brachu nemam,ale od mala jsme byli doma zvykli se nestydet,tatka mi dodnes klidne vleze do koupelny,kdyz se sprchuju,ja jsem za nim jako dite taky chodila,nikdy jsme se nikdo nezamykali.
      Ahmed to vnima jinak,u nich jsou tyhle veci tabu. Ze zacatku mi nadaval,ze poustim Adama do koupelny,kdyz se sprchuju,ted uz si na to zvykl,dokonce s nim nekdy i vlezu do vany a hrajeme si spolu.
      Ale jestli se se sestrou budou k sobe nejak vic mit,to bude asi problem  
      plaz   23.05.2012 10:18:06
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: detska sexualita
      Mám bráchu mladšího o tři roky a v životě jsme teda tohle neřešili. Společné koupání, dokud jsme se vešli do vany, bylo na denním pořádku. Že jsme viděli, jak jsme jiní, nás teda fakt nevedlo k nějakým úchylnostem...

      Nahota u nás tabu nebyla, naši se před námi taky v koupelně nezamykali, ale ani jsme se nijak nevystavovali, prostě...no normálně. Dodnes s tím nemám problém, když jsem třeba kojila Eliáška, nikam jsem se nezavírala před tátou nebo bráchou, přijde mi to ujetý.

      Až se narodí Dianka, budu to praktikovat stejně, jsem si jistá, že zdravý rozum mi řekne, co už je přes čáru.
      Terča80   23.05.2012 10:20:11
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
  • Jsem matka exot
    aspoň tady u nás. Já totiž nemám problém vyzvednout ve čtyři dítko ve školce, přijít domů, jen se převlíct a najít, případně hodit prádlo do pračky a zmizet s dítětem ven, kde jsme zpravidla tak do půl sedmé. A nevadí mi, že to dítko vyžaduje téměr každý den. I pro mě je to relax. Když mám náladu, hraji si s ním, když ne hledám místa, kde se sám zabaví, případně je velká pravděpodobnost že někoho potkáme... Práce v domácnosti neuteče a mě nevadí to dělat po večerech...
    moninif   22.05.2012 22:56:42, reakcí: 13, poslední: 23.05.2012 10:18:51
    [ reagovat ] [ zobrazit všechny reakce ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Jsem matka exot
      Já to tak exoticky nevidím.Děti vyzvedávám okolo 14,30 a když se dostanem domů po 18 hod.tak si říkám jak máme skvélý čas.Jen nemám to mezipřistání doma,my razíme rovnou na hřiště a pod.
      Val.J35   22.05.2012 23:11:14
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
      • \ RE: Jsem matka exot
        No já to musím vzít přes byt, neboť ho vyzvedávám cestou z práce a v sukni a ťapkách se špatně za ním běhá :-D Navíc občas si beru brusle a syn odrážedlo a mizíme někam za vzdálenějším cílem, kde já si odpočinu a on pohraje...
        moninif   23.05.2012 06:48:04
        [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Jsem matka exot
      nejsi exot   je to fajn!
      jezurka   23.05.2012 01:00:11
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Jsem matka exot
      Já taky Stellu vyzvedávám podle nálady, vétšinou tak kolem pul 4 a večeříme v pul 7, do té doby jsme každý den venku.Za každého počasí. Exotek  nás tu bude určo víc 
      Zavadilka   23.05.2012 03:51:52
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Jsem matka exot
      Jsem jinačí případ. Heli vyzvedávám až jako nejposlednější, těsně ze školky. Poté razíme do nakoupit, pokud není uvařeno, navaří se a teprve poté si jdeme hrát. Od malička jí vštěpuju, že práce se sama neudělá a když si hraje x hodin ve školce, tak tu hodinu dvě si vydrží hrát i doma sama. No a stejně je to většinou tak, že "pomáhá" vařit i uklízet, právě proto to trvá tak dlouho.... 
      helenice   23.05.2012 04:35:09
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
      • \ RE: Jsem matka exot
        No, já to beru zase tak, že dítko je odpoledne zavřené ve třídě, a holt nemáme barák, kde bych dítko vypustila na zahradu, takže když je hezky, ať je radši venku. A pomáhat je zvyklý, vysávat vysáme spolu, to jaksi v noci v paneláku nejde a pokojík si musí uklidit taky a s večeří asituje dle nálady.
        moninif   23.05.2012 06:46:15
        [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Jsem matka exot
      Náhodou je to bezva! 
      Evulik25   23.05.2012 07:11:09
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Jsem matka exot
        mam to stejne 
      Bea-Matyas   23.05.2012 07:35:14
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Jsem matka exot
      To je správné   
      veverka77   23.05.2012 07:36:42
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Jsem matka exot
      Já to tak mám dokonce radši. Když jsme venku, tak nestihnou udělat svinčík doma. :))
      nadule1   23.05.2012 07:58:21
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Jsem matka exot
      je to super,já jsem s dětmi venku taky tak do té 18-19 hodiny,práce vždycky počká...
      Zuzbr   23.05.2012 08:08:53
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Jsem matka exot
      nejsi v tom sama,my vice mene "bydlime" venku cele leto
      plaz   23.05.2012 10:18:51
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
  • Hustý, jsem v šoku.
    Dneska jsme šly s kamarádkou kočárkovat okolo školky, kam Vítek od září nastoupí. A tam za altánkem byli schovaní 3 kluci, jeden se díval a ti druzí dva dělali toto: jeden si stáhl kalhoty, druhý před něj klekl a vzal mu pindíka do pusy, pak se vyměnili. No já vůbec nevěděla, co mám dělat. Než jsem jim stihla něco říct, odvolala všechny děti učitelka. No vidět to nemohla. Já v šoku, přemýšlela, zda mám zajít za ředitelkou a nahlásit, co se tam dělo nebo dělat, že se nic nestalo. Nakonec jsem šla odpoledne k dr. a tam jsem to řekla s tím, že moc nevím, co s tím. A ona mi navrhla, že ředitelce zavolá, že se tohle dělo a ať si udělají osvětu. No, osvětu si udělám i já doma. Ty vole, 4-5letí kluci!  
    sazicka   22.05.2012 19:37:45, reakcí: 88, poslední: 23.05.2012 10:02:56
    [ reagovat ] [ zobrazit všechny reakce ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Hustý, jsem v šoku.
      Spadla mi čelist
      tygřímáma   22.05.2012 19:40:22
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Hustý, jsem v šoku.
      No tak to je masakr.
      nadule1   22.05.2012 19:45:27
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Hustý, jsem v šoku.
           
      Honafa   22.05.2012 19:47:15
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Hustý, jsem v šoku.
      No to nevíš jestli se smát nebo být v šoku.
      Každopádně já bych taky byla mimo.
      Ono to možná byla hra, děti zkouší co se dá...ale tohle asi hra na doktory nebyla...někde to museli vidět a to je na tom to nejhorší.
      Zavadilka   22.05.2012 19:54:15
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
      • \ RE: Hustý, jsem v šoku.
        To jsem si říkala taky, že to museli někde vidět. No já se nesmála, já fakt byla v šoku a jsem pořád.   
        sazicka   22.05.2012 19:58:28
        [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Hustý, jsem v šoku.
      tak to je síla  kde to asi viděla, tipovala bych že doma 
      akilah   22.05.2012 20:08:09
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Hustý, jsem v šoku.
      No nazdar,tímhle jsi mě šokovala.Vidět tam chlapečla s holčičkou vezmu to jako zvědavost a hru na doktora,ovšem tohle mě přijde divný.Někdo z nich to musel vidět,buď na videu či PC a samozřejmě to vyzkoušet.Učitelkám bych to řekla,snad si s tím nějak poradí.
      Val.J35   22.05.2012 20:08:50
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Hustý, jsem v šoku.
      ze sem to videla v kojenaku kde ty decka ve 4letech videli o sexu a jejich praktikach vic jak ja-sem si zvykla..takze me an inejak neprekvaúuje..vsak je to ted vsude... nemusi to byt jen doma.ale v tv a vsude... spousta deti cuci na tv furt..jjo co nas ceka- ikdo nevi,ale hezky to urcite nebude
      amalie2011   22.05.2012 20:13:45
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Hustý, jsem v šoku.
      Tak mi spadla čelist až ke kotníkům   . Určitě bych na to paní ředitelku upozornila.
      Meridene   22.05.2012 20:17:11
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Hustý, jsem v šoku.
      No tak to je masakr. Já mám hubu někde u kolen, fakt. Strašný. Nejhorší je, že podle mě tohle děti samotný napadnout nemůže, že to museli slyšet nebo někde vidět. No potěš koště, co nás ještě čeká  
      luciasek84   22.05.2012 20:23:33
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Hustý, jsem v šoku.
      TO je normální. Děti si běžně hrají na doktory v tomto věku. Tak to asi hošíci pozměnili. Jinak kamarádka učitelka v MŠ říkala, že skoro všici masturbují, sotva lehnou po obědě na léhatka        
      škubanek   22.05.2012 20:33:07
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
      • \ RE: Hustý, jsem v šoku.
        To promiň, ale opravdu mi nepřijde normální, aby si děti olizovaly genitálie. Něco jiného je, když si je ukazují, prohlíží...
        nadule1   22.05.2012 20:36:13
        [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
        • \ RE: Hustý, jsem v šoku.
          Když to dnes všude vidí, já neříkám, že to je normální, ale hold to napodobují. A znám případ, kdy rodiče, když přišli na to, že jejich dítko si hrálo na doktory a dělali mimo jiné i to, co teď popisovala sazička, tak pak dostaly děti takový kartáč, že z toho mají trauma do dospělosti. Dnes už skoro dospěláci mají obrovské problémy v sex. životě, protože jim rodiče řekli kdysi, že je to opravdu snad to nejhorší, co může být. A to mi teda nepřijde taky jako dobré. Myslím, že děti by se měli na to opatrně upozornit. A samozřejmě takovým věcem nějak předcházet, třeba, aby na to nekoukaly v pitomé telce ve čtyři odpoledne.
          škubanek   22.05.2012 20:42:40
          [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
          • \ RE: Hustý, jsem v šoku.
            Všude vidí? 4 leté děti? Tak to jsem asi z jiné planety, protože naše děti teda na takové pořady fakt nekoukají.

            A ty jsi psala, že to JE normální - hned v první větě, jinak bych se proti tomu neohrazovala.  
            nadule1   22.05.2012 20:49:19
            [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
            • \ RE: Hustý, jsem v šoku.
              Moje děti taky na takové věci nekouokají. Ale třeba má setřenice před dvaceti lety normálně koukala v počítači, který já jsem tenkrát opravdu neměla (a ještě dlouho poté si mohla tak leda o něm zdát) na porno jejího otce. Nijak to neměl zabezpečené a ona velice s přehledem všechno tlumočila. Přijde mi, že víc než sexu je v tv asi víc vražd apod. to je pravda. Jo a ano  , napsala jsem to špatně. Za to se omlouvám. Ale stojím si za tím, že stačí, aby jeden z chlapců něco podobného viděl, a je zaděláno. Myslím, že jim nedochází rozdíl jestli to je muž a žena, nebo dva muži, prostě to jen zkoušeli. Kdyby to nikdo nikdy neviděl, tak z toho vyrostou...... snad (a nikdo nebude mít újmu)a bylo by. Ale jinak z toho může být taky pěkný průšvih. A ještě mě napadlo v souvislosti s tím. Ale to je jen má fantazie (tak mě neukamenujte,jenže dnešní děti jsou někdy i šílené), že kdyby to dělali tomu třetímu proti jeho vůli a šikanovali ho tím. Tak to by bylo vůbec šílené!!! Já se taky o své děti bojím.
              škubanek   22.05.2012 21:08:07
              [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
            • \ RE: Hustý, jsem v šoku.
              JO a dnes stačí kliknout na blbou reklamu na na ploše a dítě se dostane.... no radši nechci ani vědět kam. A to i šestileté. Stačí aby ovládalo myš, ani klávesnici nepotřebuje.
              škubanek   22.05.2012 21:14:12
              [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
            • \ RE: Hustý, jsem v šoku.
              Jinak já to napsala trochu i s nadsázkou. Každopádně z toho bude pěkný boom. A chudáci rodiče. Nechtěla bych něco takového řešit.
              škubanek   22.05.2012 21:18:00
              [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
          • \ RE: Hustý, jsem v šoku.
            Ještě jsem teda neviděla, že by ve 4 odpoledne dávali v televizi orální sex mezi muži. Nepřijde mi to normální. Masturbace malých dětí je normální, toto ne.
            angieblack   22.05.2012 20:54:09
            [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
      • \ RE: Hustý, jsem v šoku.
        Ani mě to teda normální nepřijde na rozdíl od mastrubace.
        sazicka   22.05.2012 20:48:17
        [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Hustý, jsem v šoku.
      Jsem hned varovala Zuzanku.
      Honafa   22.05.2012 20:34:34
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Hustý, jsem v šoku.
      to je mazec   tak to bych měla začít doma s osvětou
      jana1260   22.05.2012 20:54:24
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Hustý, jsem v šoku.
      to je mazec   tak to bych měla začít doma s osvětou
      jana1260   22.05.2012 20:54:27
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Hustý, jsem v šoku.
      začínám se děsit toho co se v těch školkách děje, ale snad tohle byla jen vyjímka
      zanlena   22.05.2012 21:07:27
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Hustý, jsem v šoku.
      Jsem to říkala Gabce a ona říkala,že ji hodně kluci říkali,že jak si nechali vykouřit poprvé tak klukem,aby poznali ty pocity.A že tak někdy kolem 12 roku.Že to je běžné.Podle mě je to hrozné. 
      Honafa   22.05.2012 21:36:34
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Hustý, jsem v šoku.
      Ve čtyřech ne, alezhruba v 6 tijsme s kamarádkoudělaly taky divné věci. a dvě holky prostě proto že říkat klukům by bylo divné.
      Jinak ale takhle ve školce a přímo brát to do pusy je tvrdá záležitost i na mě. Až mi spadla čelist. Ale asi je to o výchově a osvětě v rodině, už odmala o tom adekvátně mluvit.
      A naučit co ano a co ne (neber do pusy jen šahej-vtip).
      medox   22.05.2012 21:37:37
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Hustý, jsem v šoku.
      tak to je síla, taky bych byla v šoku
      káče   22.05.2012 22:06:49
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Hustý, jsem v šoku.
      ja jsem tady celkove asi za podivina v tomto,ale tohle je presne ten duvod,proc nedam Adama do skolky. Ja si ho chci vychovat sama a ne nechat "zhovadit" od jinych deti,ktere misto rodicu asi vychovava televize nebo ulice,nebo maji zrovna tu fajnou,moderni,volnou vychovu typu vsechno smis,prece si dite a jeste k tomu genialni.
      plaz   22.05.2012 22:32:50
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
      • \ RE: Hustý, jsem v šoku.
        jestli ti ho zkazí školka nebo škola to už je jedno   Né vážně, je to tvoje věc, a máš na ní právo...
        moninif   22.05.2012 22:40:01
        [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
        • \ RE: Hustý, jsem v šoku.
          prvnich asi 5 let veku je nejdulezitejsich,pak uz zaklady ma. To bych mu aspon chtela doprat,pak se uvidi co dal  
          plaz   23.05.2012 10:02:56
          [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Hustý, jsem v šoku.
      Ty jo, taky mi spadla čelist... To pusa jazykem, co si syn vyměňoval s Davídkem ve školce, je koukám slabý odvar  
      moninif   22.05.2012 22:38:40
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Hustý, jsem v šoku.
      tak to je síla   zajímalo by mě, jestli se s tím chlapečci svěřili mamince nebo věděli, že dělají něco zakázaného... mi eli v 2třídě řekla, že ji spolužák nutil líbat se s jazykem   to bylo točo! dostal kázání a dávám si na něho pozor, mají taky velmi volnou výchovu...
      kdybych to viděla ve školce, upozornila bych učitelku, ať to může s citem řešit hned, další dny už si třeba kluci ani nemusí uvědomovat o jakou hru šlo a je zbytečné jim to připomínat.. ale určitě by se jim k tomu měl někdo vyjádřit, že takové hry teda ne  
      za chvíli si budou sahat do zadečku ne? někde ty hranice být musí  
      celkem mě to taky šoklo, snad nezjistili nic zajímaveho a nebudou to opakovat    
      jezurka   23.05.2012 00:51:30
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Hustý, jsem v šoku.
      Tak to je husté,no ale pokud to zahlédli třeba doma, tak se není čemu divit že to taky chtěli zkusit.Každopádně by se o tom,dle mě měli dozvědět rodiče.
      Zuzbr   23.05.2012 07:01:59
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Hustý, jsem v šoku.
      Tak to je drsný
      Marta81   23.05.2012 07:09:57
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Hustý, jsem v šoku.
      To je sila   
      Bea-Matyas   23.05.2012 07:38:28
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Hustý, jsem v šoku.
      Tak to je vážně síla   
      veverka77   23.05.2012 07:40:08
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
  • předem se omlouvám, že se jdu zase vyřvat:(
    dneska měl být fajn večer. Týden jsem domluvená s kamarádkou, že zajdeme večer na pivo. Zadaří se to už jen velmi zřídka, když už se domluvíme (řídí se to podle ní, já se přizpůsobuju), dost často to ruší na poslední chvíli. Já se tááák těšila, protože doma mě to s našima už hooodně štve. Měli jsme jít v šest, domluvila jsem si to s mámou, já jsem spěchala domů s dětma, mamka spěchala domů z bytu, kde jim montují kuchyň. A ona mi v pět napíše, že má zánět močáku (to mi říkala, už v pátek, když jsme se potkaly, ale že to dneska platí) a že nikam nejde. Mě už to fakt naštvalo, protože to není poprvé, já to chápu, ale má napsat dřív. Odepsala jsem ji, že jsem naštvaná atd. a ona mi napsala, jakože nemůže za to, že je nemocná a že na ní řvou v práci pro nic za nic, tak že už si na takové chování zvyká  , tak to mě teda dodělala úplně.
    Asi je na nervy z práce, já jsem na nervy z domu a teď se kvůli tomu spolu ani nebudeme bavit  . Je mi z toho na nic.
    A aby toho nebylo málo. Přišel Vojta, který byl na chvilku u sousedů a letěl na záchod a nestihl to. Vychcal se (promiňte za výraz, ale to byla kaluž, jako sviňa) na chodbě, pochcaný boty (hlavně moje) a kolečka od kočárku.
    Ádě jsem ohřála polívku, snědla jednu lžičku a šla pryč, tak jsem ji vykoupala a šla spát o hladu.
    Opravdu prima večer, nejradši bych někam vypadla. 
    jana1260   22.05.2012 19:32:49, reakcí: 17, poslední: 23.05.2012 10:00:49
    [ reagovat ] [ zobrazit všechny reakce ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: předem se omlouvám, že se jdu zase vyřvat:(
      Ach jo, někdy se to semele, co? S tou kamarádkou se ti nedivím, to by mě taky štvalo. Ale neboj, bude zase dobře. Vydrž, prďka, vydrž!           
      sazicka   22.05.2012 19:40:31
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: předem se omlouvám, že se jdu zase vyřvat:(
      Nemůžeš jít na to pivko teď hned s někým jiným? Já bych s tebou šla hned! Dneska by to bodlo. :)
      nadule1   22.05.2012 19:49:44
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: předem se omlouvám, že se jdu zase vyřvat:(
      a co kdyby kamarádka přišla za tebou a daly jste si pivko doma? 
      akilah   22.05.2012 20:15:42
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
      • \ RE: předem se omlouvám, že se jdu zase vyřvat:(
        to nic neřeší, ono je jí "hrozně" špatně a prý by to stálo za prd. Mně šlo hlavně o to vypadnout z domu.
        jana1260   22.05.2012 20:44:01
        [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
        • \ RE: předem se omlouvám, že se jdu zase vyřvat:(
          no,to je fakt. Já jsem to špatně přečetla, pochopila jsem to tak,že mamka nepřijede hlídat    a co vypadnout někam sama nebo se aspoň jít projít 
          akilah   22.05.2012 21:12:43
          [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: předem se omlouvám, že se jdu zase vyřvat:(
      Jani moc mě to mrzí, když se to sere tak prostě všechno :( Já tyhle odvolávací akce na poslední chvíli také nesnáším, neřeknu kdyby upadla a zlomila si nohu, ale tak zánět močáku si během hodiny fakt nevytvoříš  Ale bude líp    
      luciasek84   22.05.2012 20:25:29
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
      • \ RE: předem se omlouvám, že se jdu zase vyřvat:(
        teď mi je z toho na nic, že ona mi zase odepsala takovou blbou zprávu, že si říkám, jestli mi to stojí za to.
        Nadruhou stranu chápu, že je ji blbě a že je asi vytočená z práce, ale na mně si to vylejvat nemusela.
        Já jsem jen chtěla, aby mi to dávala vědět dřív a ne na poslední chvíli, už jsem ji to říkala, že mě to štve a udělá to znova a pak se cejtí ukřivděná, když už mě to naštve.

        A jak se máte? 
        jana1260   22.05.2012 20:48:02
        [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: předem se omlouvám, že se jdu zase vyřvat:(
      Jé Jani netrap se,bude fajn. 
      Honafa   22.05.2012 20:30:21
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: předem se omlouvám, že se jdu zase vyřvat:(
      Taky to nesnáším, když někdo na poslední chvilku něco mění a třeba o tom ví už dopředu. Nedávno se mi stalo něco podobnýho.
      zanlena   22.05.2012 21:01:21
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: předem se omlouvám, že se jdu zase vyřvat:(
      Tak mě dneska má kamarádka tím co udělala a řekla, tak hrozně zklamala, že už jí asi dál nadokážu brát jako kamarádku, stane se jen známou...
      A v Pardubicích se dá na pivo kdyžtak taky zajit, z České to není zas tak daleko. 
      Teja   22.05.2012 21:12:04
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: předem se omlouvám, že se jdu zase vyřvat:(
      skoda,obcas je to potreba vypadnout... 
      Liberte   23.05.2012 06:25:55
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: předem se omlouvám, že se jdu zase vyřvat:(
      Omlouvám se předem za výrazy ale ono se říká že na posr....ho i hajzlík spadne. Ale úplně tě chápu. Když už tak už. Bude líp.
      zakice   23.05.2012 10:00:49
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
  • Už toho mám dost
    Dneska zase paní učitelka žalovala na Kubu. Nacvičují na besídku a jeho to nebaví, neposlouchá, valí se po zemi a zlobí ještě s jedním borcem. Prej mu máme nastavit mantinely. Jenže DOMA by tohle nikdy neudělal a já fakt nevím, jak mám řešit incident, kterej se odehrál před X hodinama, doprčic od toho snad má ta učitelka nějaký vzdělání, aby si s těma dětma uměla poradit. Už jsem z toho jejího věčnýho žalování fakt otrávená. Jo já mu domlouvám - dneska jsme holt za trest nešli do knihovny (největší trest to byl asi pro mě, protože jsem ty knížky už měla v batohu a tahala jsem se tak s nima zbytečně). Nevím, co víc můžu udělat. Je pravda, že poslední dobou je Kubík na zabití, mě to přijde jak kdyby byl v pubertě - odmlouvá, dělá naschvály, ale vše jen do doby, než zjistí, že to fakt neprojde. Co mám srovnání z anglické školky, tak se nechová hůř než jiné děti, naopak bych řekla, že je to lepší průměr, i když mě někdy dovádí k šílenství. Já prostě na to žalování paní učitelky neumím reagovat. Dneska jsem tam šla v tak dobré náladě a odcházela jsem s pocity znechucení, otrávení, zklamání, vzteku, smutku... No jsem zralá na panáka. A to jsem si myslela, že UŽ mě to její žalování nerozhodí.  
    nadule1   22.05.2012 17:47:53, reakcí: 30, poslední: 23.05.2012 06:26:49
    [ reagovat ] [ zobrazit všechny reakce ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Už toho mám dost
      no já bych taky řekla,že si to má učitelka vyřešit v ten daný okamžik a ne že ti to řekne po několika hodinách a že se tak Kubík chová je pochopitelný hold ho to nebaví a je to dítě,mě by to teda taky lezlo na nervi kdyby is na něco pořád stěžovala,mě zase učitelka včera řekla: že se má naučit obracet si oblečení,že už to minulý týden uměla,ale že byl o víkendu doma a už to zase neumí  to je taky na pěstovku,od čeho tam sou? aby se o ně v naší nepřítomnosti postaraly a ne že my budem pořád slýchávat nějaký připomínky
      Gigi   22.05.2012 18:08:44
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Už toho mám dost
      Nadi, mas pravdu, taky bych byla nastvana a smutna. Maji si to vyresit ve skolce, zalovani a osocovani rodicu bych pouzila az v krajnim pripade. Neudelal nic tak strasneho, myslim a dekuji za nase pani ucitelky, ktere si veskrze vsechny incidenty nechavaji pro sebe. Naopak nam deti chvali 
      Bea-Matyas   22.05.2012 18:13:33
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Už toho mám dost
      A co ji máš furt říkat,že jo.Naše taky furt žaluje na Honzu a ona ještě přede mnou říká,jak nebudeš hodný,mamka tě doma zmlátí,že jo mamko?Ja kroutím hlavou,že né.Máme už s Honzou dohodu,že ona je divná a ,že se nemusí bát.Jenže Honzouš už je větší než Kubík s ním se domluvit.
      Honafa   22.05.2012 18:15:45
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Už toho mám dost
      Přesně, měla by si uvědomit, že ve školce je na jeho výchovu ona a ty s tím těžko něco uděláš.  Jako, domluvit mu samozřejmě můžeš, ale musí ji být přece jasné, že je ještě malý a těžko si veme ponaučení a bude ze dne na den spolupracovat a chovat se jako andílek.  
      Evulik25   22.05.2012 18:17:46
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
      • \ RE: Už toho mám dost
        Možná to bude tím, na co narážíme už od prvopočátku - že ho prostě rovnou dali do té prostřední třídy a holt na to nebyl a není zralý. Je tam z nich nejmladší a tak se tak i chová, no.
        Snad příští rok bude lepší:)) Teď už to ty dva týdny nějak doklepem.
        nadule1   22.05.2012 18:23:06
        [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Už toho mám dost
      prostě jí musíš odpovědět jednou ostře, že doma si ho srovnáš ty a tam musí zase oni, že ty mu domlouvat doma prostě už nehodláš. Uvidíš že to pomůže, neboj se toho !! Znám to s Baruškou to bylo denodenní žalování, u Anetky už jsem to nedovolila
      lucie73   22.05.2012 18:31:24
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Už toho mám dost
      Ach jo, to fakt nechápu, ale plně se ztotožňuji s názorem lucky. Je asi dobré říct, že ty si ho spravíš doma a ve školce si ho musí spravit ona, vždyť je tam od toho. Držím palce.
      sazicka   22.05.2012 18:48:00
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Už toho mám dost
      mě hlavně připadá divné, že ti žaluje takovéhle "blbosti" a tímpádem se vlastně shazuje. Podle mě je to ukázka toho, že učitelka si neví rady a nedovede si děti "zkrotit". Tím, že ti to takhle hlásí vlastně dokazuje, že to nezvládá. Podle mě jsou určitě případy, kdy děti se chovají doma vzorně a ve školce, nebo škole úplně jinak, ale věřím tomu, že Kubík určitě není žádnej "sígr" a pokud si s tímhle učitelka neporadí tak teda nevím od čeho tam je... no to jsem zvědavá na ty moje dva uličníky až začnou chodit do školky... u nás jsou učitelky takové starší a přísnější tak doufám, že si je zkrotěj  
      corelia   22.05.2012 18:59:14
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
      • \ RE: Už toho mám dost
        No právě, že jsou to samý blbosti a je fakt únavné to pořád poslouchat. Ale ona bude mít pravdu Lucka - musím jim dát jasně najevo, že to je JEJICH problém a že já nehodlám řešit 6 hodin starý incidenty.
        nadule1   22.05.2012 19:37:14
        [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Už toho mám dost
      To me mrzi Nadi,ze to musis poslouchat.Co se deje tam meli by resit vychovne tam a s rodici mluvit az kdyz je to vylozene nejaka vec zasluhujici trest.
      A to,ze by takove veci rikali na plno treba pred violkou si neumim predstavit.To pak podle me i docela schazuje tu autoritu mamky.
      Myslim,ze by to bylo ucelnejsi,kdyby Kubik nevedel,ze ses to dozvedela od ucitelky a myslel si,ze to proste nejak superzazracne vis.
      Myslim,ze mas pravdu,ze po nem chteji moc,protoze je tam nejmladsi.Mela by si to ta ucitelka uvedomit a pocitat s tim,ze se mu bude muset v takovych chvilich venovat vic.

      Ja kdyz se zeptala na schuzce s ucitelku,tka jsme se taky dozvedela,ze Viola je rusivy zivel a ze ji proste v tom krouzku,kdy maji byt potichu nebo se ucit pisnicky musi presazovat a vetsinou skonci primo vedle ucitelky..protoze jinak furt keca se sousedama prej    ALe prislo mi to vtipny a vubec mi nebylo receno,ze ja bych s tim mela neco delat.To se kdyztak ja zeptam ji,kteru respektuju o radu
      janney   22.05.2012 19:17:24
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
      • \ RE: Už toho mám dost
        Kdyby mi to říkala z očí do očí, tak to taky nebude příjemné, ale rozhodně by to bylo lepší než takhle.
        Si to představ - terasa, 8 dětí sedících u stolečků (jedly svačinu), 2 paní učitelky - jedna žaluje, druhá pozoruje a do toho ostatní maminky, které si přišly pro děti. Fakt mi bylo hrozně. A myslím, že Kubíkovi nebylo o nic líp, spíš naopak.  
        nadule1   22.05.2012 19:43:31
        [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Už toho mám dost
      přesně tak má si to vyřešit učitelka v ten moment, co ty pak potom. U nás na Aničku ještě nikdy nežalovali a to jednou stála na hanbě. Doufám, že sis panáka dala.
      Jana A   22.05.2012 19:26:10
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Už toho mám dost
      Tak já nevím,ale asi bych jí narovinu řekla,že doma si problémy řeším já a ve školce si je hold musí vyřešit ona.A ani bych za to dítě nijak netrestala,není důvod.Když ho učitelka nedovede zaujmout je to její vina.
      Val.J35   22.05.2012 20:17:18
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
      • \ RE: Už toho mám dost
        No máš pravdu. Tohle byl klasický případ nespravedlivého trestu. Já jsem si pak taky nadávala. Prostě jsem tu situaci celou nezvládla a jak jsem se cítila mizerně, tak jsem to pak vpálila Kubovi, což nebylo dobře.  No jsem jenom člověk a možná, že by býval radši, kdyby dostal na prdel :DDDD
        nadule1   22.05.2012 20:39:11
        [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Už toho mám dost
      taky si myslím, že by si toto měla vyřešit učitelka ve školce sama. Je to podle mě její selhání, že ho neumí zaujmout
      káče   22.05.2012 22:11:27
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Už toho mám dost
      souhlasím s holkama - asi mají blbou besídku, která nezaujme   no nemůže být Kubík pořád jenom hodný a poslušný   určitě bych ho netrestala, max připomenula, že je ve školce program, který by měli všechny děti dělat společně, válet se může když mají volno.. podpořila bych autoritu učitelky a jí řekla, ať mi to příště neříká, že už s tím stejně nic odpoledne nenaděláš, ať si to řeší sama, to není žádný kázeňský problém   třeba pak přestane žalovat  
      jezurka   23.05.2012 00:56:37
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
    • \ RE: Už toho mám dost
      jo,to stezovani si ucitelek me take obcas vezme chut na vse...preji pevne nervy
      Liberte   23.05.2012 06:26:49
      [ reagovat ] [ URL příspěvku ]
  • :(
    Právě jsem se dozvěděla , že naši velmi dobří přátelé přišli ve 12t. o miminko. První sono v 8t. ok, těd ve 12 vše špatně...M. je už na předoperačním a čeká ji nejtěžší chvíle.
    Je mi jich líto, na miminko se velmi těšili...a já jsem jim v sobotu gratulovala....pláču s nimi 
    Zavadilka   22.05.2012 13:52:24, reakcí: 10, poslední: 23.05.2012 00:58:16
    [ reagovat ] [ zobrazit všechny reakce ] [ URL příspěvku ]
  • Proč já???
    Proč mě každej furt obtěžuje svýma pseudoproblémama? Už asi 3 dny mi jeden bývalý spolužák z výšky, se kterým jsem byla ve Finsku píše, že tam jede na prázdniny zpátky. První den nevěděl, co koupit Sandře a Ilpovi (tamní společní kamarádi), jestli Becherovku Lemond nebo Fernet Citrus. Pak další den zase nevěděl, jestli má jet první do Turku, nebo Helsinek, nebo má jet rovnou na Alandy. Nakonec to nějak vymyslel a já doufala, že mi dá pokoj, už jsem na něj ani nereagovala. Teď mi zase píše, že to přeorganizoval, že zjistil, že mu jede trajekt s Mariehamn do Helsinek, ale že neví, jestli teda jet do Turku, že v Turku by mohl jít i kalit. A pořád a pořád mi píše, že "by mohl nejdřív tam a nebo ne, radši pojedu tam a tam se stavím cestou zpátky"... Ježiš marjáááá, ať mě s tím neotravuje!!! Ať tam prostě jede a nepíše mi to. Jako nevím, jestli chce, abych mu záviděla nebo co?! Neodepisuju mu, ale on mi pořád posílá návrhy, jak pojede nebo nepojede...       Kretén...
    Gastrica   22.05.2012 12:18:51, reakcí: 7, poslední: 22.05.2012 13:19:12
    [ reagovat ] [ zobrazit všechny reakce ] [ URL příspěvku ]
2 1 >

 

 

Doporučte tuto stránku svým známým
Vaše jméno:
Váš e-mail:

Příjemci (e-mail nebo login)

Vaše poznámka:


Ohodnoťte tuto stránku
Máte nějaké návrhy pro tuto stránku nebo jste zde nalezli chybu?



48 hodin (strana 2)
ZPĚT na: Titulku | Baby dnes
Nová kategorie

Chybí-li Vám kategorie, návrh, prosím, pište na: info@babyonline.cz

Anketa
Komentáře: zde
Kontakt na redakci a autory

Chcete-li kontaktovat redakci nebo autory našeho portálu, máte-li pro nás námět, názor, připomínku, pište, prosím, na info@babyonline.cz.

Staňte se fanouškem BOL!
Staňte se fanouškem Baby on line!
Reklama s proklikem
Reklama s proklikem
Reklama s proklikem
Reklama s proklikem
Kontakt na redakci a autory

Chcete-li kontaktovat redakci nebo autory našeho portálu, máte-li pro nás námět, názor, připomínku, pište, prosím, na info@babyonline.cz.

Kdo je přihlášen online?
(v seznamu se objevíte, jste-li přihlášen/a a v nastavení máte tuto funkci zakliknutou)
POZOR!
Služba pouze pro zaregistrované a přihlášené.

Přihlašte se v pravém sloupci v boxíku "Přihlášení".

• Pokud nemáte přihlašovací jméno a heslo, zaregistrujte se.

 
Aktuálně u odborníka
23/5
Diskuzní klub
nové: 266
23/5
23/5
Fotogalerie
nové: 3
23/5
Inzerce
nové: 1