Inzerce

DNES: Můj dnešní program, počasí dnes, nálada dnes, DNES slaví (strana 3661) - diskuze

Přidat nový příspěvek
  • Dovolenaaa s anginou
    Neni tak zlaaa..cepy sem seskrabala uz v po vecer..krk citim.ale nic extra..teplota dneska poprve zadna
    .ale jinak se to dalo vzdy nekde na ture ochladit a srazit..decka sou bajecni...nefnukaj.slapou.smeji se..dva dny za nama a na konte 50km..deti v kempu kamaradi s dalsima...majitel kempu je desnej fesak a sympos...ani jeho dva cokli(velky jal krava-ale hodni jak hrom)nam nevadily a i thea je bere v pohode.nebot vi ze sou vycepovani...zitra uz domu..o.vikemdu musime na kolo.a pak zad odjizdie stanovat;))) prachy uz zadny nejsou.sily jakztak jooo...ale prazdniny utikaj moc rychle..thea jak je unavena.zaleze do stanu.rekne dobrou a je to...lazdej nam tu pohodu bez uspavani atd zavidi;)))) je tu nadherne...a my bysme toho chteli tolil stijnout..a nestihame;))))
    amalie2011   | 26.07.2018 20:53:57 | Reakcí: 2, poslední: 28.07.2018 07:58:54
      RE: Dovolenaaa s anginou
        ty jsi šílená, v dobrém slova smyslu samozřejmě, a děti máš úžasné... Hlavně přeji, ať jim to dlouho vydrží   Já tady s tím puberťákem v poslední době dost bojuji
      moninif   | 27.07.2018 23:48:41
        RE: Dovolenaaa s anginou
        No prave...to me desi..ze se to za rok dva zlomi..a bude po vsem....no uvidime...tyden nesedeli na kole(kvuli me jak rikaji) tak dneska uz musim...doufam ze aspon vyjde pocasi a bude tech 40st.at se aspon opalim;)
        amalie2011   | 28.07.2018 07:58:54
  • Podle plánu
    I když s drobnou komplikací děti včera odjeli.
    V plánu bylo,že Honza pojede odpoledne k našim na kole pro Zuzku a tašky si tatka potom přijede večer. My S P jsme šli koupit léky na cestu a pro mě dvojdílné plavky,Bože,to je děs.Mám obří vrh a malý spodek.Nikde za celý měsíc nebyl tak obří vrh co by mi byl.Až poslední štace u větnamcu Tam byl obří vrh s obřím spodkem,tak jsem to tam musela zaonačit.A mám to.Po cestě jsme si dali oběd i když byl i doma.Jenže měli halušky na které mám chutě už 2měsíce. Nevěděla jsem,že budu obědvat tak jsem si dala zmrzlinu,potom cider a potom byla v menýčku mléčná polévka a na to ty halušku se zelím dobře omaštěné. Ajaj můj zhýčkaný žaludeček polomáčenýma trpěl.
    Sotva jsme došli domů,už se Honza chystal.Zuzka furt byla na pc a neděla nic.Naštěstí si vzali oběd. Tak si Honza vzal z balkonu kolo a ejhle bylo píchlé. Zavolal dědovi a ten,že je teda vezme rovnou oba i s kolem. No a ta Zuzka neměla vůbec nic sbaleného.To byli nervy. Uf,naštěstí se vše podařilo zvládnout rychle a my už měli večer pro sebe. I když mi bylo smutno.
    Dneska máme v plánu se odblešit a odvšivit a udělat se krásnými      . Já si nabarvím hlavu,P si oholí celé tělo.Pak půjdeme slavit moje narozky.
    Honafa   | 25.07.2018 10:51:27 | Reakcí: 1, poslední: 25.07.2018 20:02:25
  • Volno
    vyřešeno, synáček dostal angínu, ode mě z minulého týdne, takže o zábavu mám postaráno....
    inediam   | 25.07.2018 10:08:12 | Reakcí: 2, poslední: 25.07.2018 11:01:42
  • pátý den zavřená
    a dneska už jsem tady málem mlátila hlavou o zeď,odpolko začal být Kryštof protivnej e nepřestával brečet,bylo mi jasný co bude následovat a taky že jo,skočila mu horečka,skoro 39   s největší pravděpodobností to ode mě chytnul,uvidím jak v noci a ráno,ale nejspíš s ním hned dopolko skáknu k doktorovi.Chlap je celý den a noc v práci a já tady sama,psychárna šílená s tím brečícím dítětem,odpoledne už jsem nevydržela a vyrazila ven,snažila jsem se být co nejvíc ve stínu,Kryštof aspoň spal v kočárku a já byla překvapená,kolik dětí je o prázdninách v Praze.
    markíla   | 24.07.2018 20:58:33 | Reakcí: 8, poslední: 26.07.2018 20:41:24
      RE: pátý den zavřená
        to už u vás není možný... A ty máš atb se kterými nemůžeš na slunko? Jinak to nevadí, samo nepřehánět, ale když ti fajn...
      moninif   | 25.07.2018 08:37:21
        RE: pátý den zavřená
        Mám Penicilin ,Penbene po 6h ,já porad ziju v představě ,že s atb se nesmí na sluníčko ,se všema   Každopádně se to vyřešilo horečkama u Kryštofa,takže ven teď vážně nechodím . Stejně tam je výheň ,sice mám za barákem les ,ale než se tam dohrabu
        markíla   | 26.07.2018 12:12:43
          RE: pátý den zavřená
          Ja se sem nedostanu ,ani nevim,ze marodis? Angina z klimosky? Na slunce se s antib.nesmí asi s zadnejma. To mas naprd. Ja tu ted mela od patku do utery kamaradky. Takze 5zenskejch a 9deti. Vcera jsem deratizovala barak a ted balim na dovcu. Hroznej blazinec!!
          Myšice   | 26.07.2018 15:28:06
            RE: pátý den zavřená
            je to možný že z klimošky,ale to bych spíš byla jen nastydlá.Naštěstí to vyšlo na týden,kdy jsou holky pryč a nemusím je omezovat.Týden na chatě i s hyperaktivním synovcem jsme si všichni užili,bylo to super i přes to,že hned druhý den vyschla voda ve studni   angína mě přepadla na zpáteční cestě a teď ještě ten Kryštof do toho.Prázdniny bývají samý blázinec,to je dobře,aspoň si užijete léto.My bysme měli odjet 2.8. Tak se měj a užívejte!
            markíla   | 26.07.2018 20:17:10
            RE: pátý den zavřená
            S atb na slunko normálně můžeš, jen některé dělají problém. Samozřejmě se nevyvalit se na půl den u vody, ale s rozumem.
            moninif   | 26.07.2018 20:41:24
      A kde jsou holky?
      Honafa   | 25.07.2018 10:52:00
  • Výletujeme...
    V sobotu jsem s klukem byla na firemní akci, bylo fajn, v neděli výlet na kole i malým koupáním (no výlet, najezdili jsme cca 60km jak po cestách, tak i terénem), dneska odpoledne opět výlet na kole, ale jen takový malý (cca 20km) a opět jsme nevynechali i koupání, to byl hlavní cíl, zítra opět kolo, pojedeme na chatu, přespíme tam, druhý dne se přesuneme zpět domů.. Čtvrtek a pátek mám v plánu kola hezky nechat odpočívat, a plány budou dle situace... O víkendu pak odjíždíme na týden na Vysočinu a jak jinak bereme kola   Ale abych nebyla zlá, tak jsem dneska objednala na konec prázdnin týden u moře
    Mějte se krásně
    moninif   | 23.07.2018 20:45:02 | Reakcí: 6, poslední: 26.07.2018 22:03:56
  • Každý den něco
    Včera oslava s Gabkou byla super.Dostala jsem mimo jiné i nádhernou kytici. Dneska mám holčičí den se Zuzankou.Zítra se děti sbalí a frčí na dovču s našima.Budou jezdit na kole podél moře. Bohužel si to koupili už někdy v lednu,kdy jsem já vůbec netušila,že budu někde pracovat a budu mít někde celopodnikovou dovolenou,tak to vyšlo na stejný termín.Moc mě to mrzí,že svoji dovču nebudu s dětmi. 25.7 si oslavím narozeniny s Pavlem,26.7 hlídám holky ségře a pak už frčím i já k moři.
    Ajaj,je toho nějak moc.
    Honafa   | 23.07.2018 13:47:58 | Reakcí: 2, poslední: 23.07.2018 20:36:46
  • "Slavíme kulatiny"
    neboli naše mourovatá dáma má kulatiny. 10 let. Na lidské roky dle odborníků 56. Baštící dárek zblajzla včera, odpoledne dostane ten hlavní(vlastně 2). Musíme si jet o moc dřív pro kotata. Adoptivní maminka a lidská chůva jejich hyperaktivitu nedávají. Takže od zítřka nemám dítko jedno(emigruje na prázdniny za galánem), nýbrž dvě a mini k tomu. To bude tóčo.....
    helenice   | 22.07.2018 10:08:49 | Reakcí: 1, poslední: 22.07.2018 19:44:24
  • Dovča
    Tak krásně mi vyšla,že do práce jdu až 10.8 a přitom mi to sežere jen 5 dnů dovolené.Dneska jsem byla na noční,ale moc jsem pak nespala,bo toho mám hodně.Zítra příjde Gabka a budeme slavit moje narozky. Už hned ráno po práci jsem šla nakoupit do Teska.To byl dobrý nápad.Pak už jeli ty naše autobusy prázdné.Na trhu při přestupovaní mě oslovil chlap,kolega z práce a za těch 10 minut než mi to jelo jsem se dozvěděla tolik drbů a jak to tam chodí,kdo s kým a kdo proti komu.Moc užitečné informace.To ,jo.
    Doma spal u mě P. V moji postýlce. Jen jsem po spršce přilehla.Děti pak vstávali kolem 11.Tak já už taky.
    Honafa   | 21.07.2018 16:55:23 | Reakcí: 1, poslední: 22.07.2018 13:50:03
      RE: Dovča
      Toto jsem mela na dvanactkach a kratkem/dlouhem tydnu nejradsi, ze se dalo zaridit hodne dovolene
      plaz   | 22.07.2018 13:50:03
  • Po týdnu doma
    On neděle jsem byla na chatě,máma se drží a opravdu nepije a vypadá docela dobře,ale tak uvidíme co s ní udělá návrat na podzim do Prahy.Zatím je izolovaná od světa,alkoholu i peněz.Byla jsem tam já se všema dětma,moje máma,moje babička a ještě synovec,.Děti super,dost se vyblbli,žádné hádky jako když jsou holky jen samy.V pondělí došla voda   já ty katastrofy letos přitahuju   nicméně jsem se rozhodla zůstat,pro nějakou vodu jsem dojela k babičce domů do kanystrů a rovnou jsme se tam všichni i osprachovali a večer dovezl děda z práce dalších 30l,takže první den jsme přežili,druhý den taky,protože ještě něco zbylo v trubkách a třetí den už zase voda do studny dotekla,takže to čurkem teklo,muselo se hodně šetřit,ale dalo se to.Pořád lepší,než mít 4 děti v paneláku   Brácha sice říkal,že by si pro Tomíka dojel,ale tak nějak jsem mu to rozumně vysvětlila a nechala jsem si ho tam.Byli jsme na výletě na dvou rozhlednách,máme dvě ovečky,byla pohodička.Jen Kryštof prudil,hlavně v noci.No a ve čtvrtek mě začalo bolet v krku,večer po příjezdu do Prahy už zimnice a horečka.Takže jsem odvedla Barču na logopedii,došla si na ORL a vyfásla Penicilin na 10 dní-angína   po dobu co kojím už druhé       nejhorší bylo přežít včerejšek,bylo mi strašně,horečka 39,chlap celý den a celou noc v práci,všechno mě bolelo,nemohla jsem polykat,no děs.Ale tak je to zamnou.Dneska ráno jsem zabalila holkám tašku a chlap je odvezl na týden ke tchýni,bylo to tak domluvené od jara,tak super,že budu marodit po dobu,co ony tady nebudou a jen doufám,že to ode mě nechytly a budou ok.No moc se jim nechtělo,asi znáte z dřívějšího vyprávění jak to tam chodí,takže se jim ani nedivím že se jim tam nechtělo   ale tak co,týden tam přežijou a zase si pak budou chvilku vážit maminky   Kryštof teď chrní a já cítím,že mi zabraly ATB a už nejsem tak šíleně schvácená,polykání ještě bolí,ale už to není tak strašné.Chlap dorazí až zítra,takže si tu budu marodit sama.No takže asi tak u nás
    markíla   | 21.07.2018 10:48:51 | Reakcí: 13, poslední: 24.07.2018 05:30:24
      RE: Po týdnu doma
      Téda,kde ty na ty nemoci chodíš.
      Honafa   | 21.07.2018 16:48:45
      RE: Po týdnu doma
      U nas v praci melo behem tydne 3deti anginu..a asi 5rodicu volalo ze ma mega hoecky a jinak nic...tak at si brzy fit....ja vcera taky odpadla..
      amalie2011   | 22.07.2018 12:30:21
        RE: Po týdnu doma
        ATB zabraly docela brzy,takže už docela ok.Jen ty největší vedra netrávím u vody,ale zavřená doma   snad to nechytí nikdo z dětí
        a co ty?taky angína?
        markíla   | 23.07.2018 12:08:31
          RE: Po týdnu doma
          Tad vcera snad po roce prselo ale falt celej den jen s mini prestavkama.tak se mi marodeni hodilo.dnes uz je mi lip..no zniceho nic 41,3horecky.uplne ko.a v krku me bolelo desne..ale miluju hallsky.takze po 3balenich se vklidu najim a citim to min...a dneska uz teplota je jen 38..zitra odjizdime na dovcu.tak me zmena klimatu vyleci;)))
          amalie2011   | 23.07.2018 12:29:08
            RE: Po týdnu doma
            Tak držím palce,ať ti je líp,My odjíždíme přístí týden,ale víš jak to chodí s dětma (a semnou) co se týká zdraví   kam vyrážíte?Na kola?
            markíla   | 23.07.2018 12:57:23
              RE: Po týdnu doma
              Ted jen na dolni moravu...a kola neberem..pac bych nic neujela..zas takovej blazen nejsem.staci tury..;)
              amalie2011   | 23.07.2018 13:11:22
                RE: Po týdnu doma
                      tak super,i bez kol to bude dobrý,hlavně ať vydrží počasí,ale hlásí stále vedro i na příští týden,takže bude asi velká žíža viď
                markíla   | 23.07.2018 13:15:59
                  RE: Po týdnu doma
                  Jojo.lip je.ale ty bile cepy na.mandlich sem musela poctive seskrabat a oddelavat z lrku.aby se me ulevilo..nicmene odjedem..hold lezet budu jindy..pr.tyden jedem jeste na dalsi dovcu.a pak jeste tyden a od puli srpna uz je to klidny.tak pak si dam odpocinek!))jem at vedro je!!!tak se lecte anat se vam taky dovca vydari;)
                  amalie2011   | 24.07.2018 05:25:20
                  amalie2011   | 24.07.2018 05:30:24
      RE: Po týdnu doma
      Achjo, to teda potesi   At jsi brzy fit
      plaz   | 22.07.2018 13:53:42
      RE: Po týdnu doma
        ten Kryštof ti dává... Tak snad už je líp... A co ty testy, už víte co by to mohlo být?
      moninif   | 23.07.2018 23:30:19
  • "Pohoda"
    Teda ten čas teď tak letí, se vsadím že od září se začne vléct. Tady zas malá rekapitulace našeho třetího týdne.
    Úterý - venku začalo pršet a tak jsme strávili den doma i když plány byli jít na bazén. Ondra večer vyrazil k babičce na pár dní
    Středa - venku opět deštivo   .Holky si užili dopoledne u babičky a dědy spolu se setřenicí. A já si užila trochu ticha v práci. Odpoledne jsme jeli domů vláčkem, a i když jsme šli v dešti holky nadšený.
    Čtvrtek - Ráno jsme vyzvedli Ondru, holky si pohráli s babičkou a vyrazili jsme na výlet po podnikových prodejnách - Jonap na papučky, Topgal aktovka a pro dobroty jsme zajeli na Fit tyčinky do Úsovska. Peněženka plakala, ale děti jsou nadšený
    Pátek - vláčkem jsme vyrazili na pracovní výlet na hřiště do Loučné, je to tam moc pěkné, všechny děti se vyřádili na prolízačkách, ale i na vodním komplexu, dali jsme si tam i oběd a domů se následně nikomu nechtělo. Odpoledne jsem se pustila do praní a pomalu chystání věcí Ondrovi na tábor.
    Sobota - Tery dala brzký budíček, tak jsem alespoň zapla pračku a uvařila oběd. Jak se vše i vysuší nabalíme Ondru a odvedem k odjezdu, na 14dní bude trochu klid. No a my odpoledne, možná nákup, ale radši bych šla na bazén mám však strach že tam bude narváno a davy zrovna nemusím
    Neděle - Taťka s holkama půjdou k babičce na oběd a tak něják na celý den. Já místo toho do práce, nj mám sakra velkou přípravu na to jak to bude od září.
    Ady.S   | 21.07.2018 07:17:28 | Reakcí: 2, poslední: 21.07.2018 16:48:11
Přidat nový příspěvek
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace