Těhotenství: 29. týden až porod (strana 830) - diskuze

Přidat nový příspěvek
  • 39.tyden
    Ani nemam co psat, jsou to dva tydny co si me pozvali do rizik.poradny krz to redeni krve,tak uz nechodim ke svemu mudrovi. Min.tyden jsem se dozvedela,ze je vse jinak, pred 3lety mi porod vyvolali,ze pry musi,pri redeni starne placenta a ted mi rekli,ze nene,ze je vse jinak. A ze vse normalne. Minuly tyden nedelali ani monitor ani ultrazvuk. Tento tyden jsem mela jen monitor,ten byl v poradku, ultrazvuk zase ne,jen mi osahal bricho. Rikam doktorovi,ze pred 14dny odhad 3kg,ze jsem mela deti 4kg,a ze bych nerada obryni, tak se opovrzlive vyjadril o premire zbytec.mereni a ze dite vypada na omak standardne  . A ze za tyden. Prijde vam to normal?? Ja teda neplasim,nic mi neni,chodim cvicit,bricho tuhne semtam, vse celkem ok,ale tyhle navstevy mi prijdou celkem zbytecne. ..
    Myšice   | 31.10.2017 12:45:26 | Reakcí: 11, poslední: 03.11.2017 19:09:45
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: 39.tyden
        asi bych se poradila i se svým gynekologem ohledně toho ředení... A odhad je pravda, že je hodně orientační, ale tak změřit ji mohl.. Zrovna jsem na tebe myslela, když od tebe četla reakce výše  
      moninif   | 31.10.2017 12:56:20
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: 39.tyden
        To je jasny,plus minus,ale u Honzy byl odhad v porodce 3,2kg a v ten den se narodil se ctyrma  . Pokud neporodim,tak si ten pristi tyden ultrazvuk vymrucim,uz jen kvuli prutokum a tak. Na jednu stranu jsem rada,ze se ve mne nestoura,ale zas nevedet vubec nic.. Holt kazdy3roky to delaj jinak, zmena je zivot 
        Myšice   | 31.10.2017 13:15:35
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: 39.tyden
          Příští týden už na něj asi fakt zatlač,ať mášultrazvuk.Klidně řekni,že tě bolí děsně nestandartně břicho   nebo tak něco   prostě ať má důvod tě pořádně zkontrolovat.A co ta poloha Haničky?Ví o tom,že leží tak nějak šejdrem?Ani to ho nepřinutilo to zkontrolovat?
          Ty jejich odhady   obě moje odhadem 4kg děti naštěstí 4kg neměli,super,že u mě se sekl vždycky opačným směrem  
          No držím palce,ať začneš rodit sama od sebe a co nejdřív,myslím na tebe,to finále mám ještě v čerstvé paměti   Drž se!!!
          markíla   | 31.10.2017 13:35:03
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: 39.tyden
            Polohu nekomentoval,bud na pohmat citi tu hlavu dole,nebo se to pri tom porodu dorovna,jak rikal muj doktor. Asi ji od stredy zacnem vyhanat  ,i kdyz ja si myslim,ze kdyz to k tomu porodu neni,nic s tim nenadelas. Nicmene cipek uz jsem mela 7mekkej a prostupnej pred 14dny, tak by horka vana,trochu toho cerveneho a pozornosti od chote,mohlo zabrat 
            Myšice   | 31.10.2017 13:49:10
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: 39.tyden
              Neboj, pokud nic z toho ,co jsi napsala , na Haničku nezabere,ani jí ani tobě to neublíží ,naopak     ale s těma hodnotama se dá říct ,že v podstatě už rodíš   moc držím palce. Kdybys trefila zítřek tak bude mít moc hezké datum ,snad ještě hezčí než Kryštof  
              markíla   | 31.10.2017 14:31:55
              Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: 39.tyden
      Je to divné. Každý doktor, jiný přístup. Ale cítím se teď podobně. Ptala jsem se na monitor nebo.odeslání ke konci do porodnice, ale on nic. Že budeme až od 36.týdne točit postupně jedno po druhém u něj.  

      Držím pěsti, ať se Haničce chce tento týden. Ať to máš za sebou      
      Kamarádkai teď taky říkala story, jak se mění přístup k RH faktoru, když je opačný      
      škubanek   | 01.11.2017 17:10:12
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: 39.tyden
        Diky!! Uvidime. Zas u tebe na druhou stranu to vypada dobre,ze nejsou komplikace,ze si te nechava u sebe,kdyby mel nejake pochybnosti,odeslal by te do porodky, alespon doufam.
        Jinak s tim rh faktorem se to nemeni,mela jsem to stejne jako sHonzou, ve 31.nebo32.tt pridavaj injekci za 1100,-kterou nektery pojist.proplacej,moje,vzp ne, sice dostavam tu injekci po porodu,ale pry v nekterych pripadech nestaci. Mela jsem to u Honzy i ted u Hani. Jsem rada,ze to tak davaj. Muj dr.tvrdi,ze je to povinne,ale treba ta Marcela z rodime to nedostala a zacala vytvaret protilatky a jak to dopadlo s holcickou 
        Myšice   | 01.11.2017 18:07:22
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: 39.tyden
      Držím palce, ať vše dopadne podle tvých představ. A bude to malá slečna?
      tygřímáma   | 03.11.2017 08:36:57
      Reagovat | URL příspěvku
  • 37.tyden
    Tak dnes po tydnu u mudra, monitor ok,streptokok negativni, Hanicka 3kg,ona to nakonec bude obryne Stana. Vse celkem priznive nachystane k porodu. Doktor rikal,ze kdyby mi pristi tyden v porodce,kam jdu do rizikove poradny kvuli tomu redeni krve,udelali dilataci delozniho hrdla,uz by se porod mohl rozjet. No tak to jsem zvedava. Pripadne ji pry mame zacit vyhanet pristi tyden sexem resp.spermatem. No to nevim, tyto aktivity ted nevyhledavam,pac to tam mam cele vyhrezle, krecak,nechci tim nikoho strasit,staci,ze to pri holeni strasi me 
    Myšice   | 18.10.2017 11:09:28 | Reakcí: 35, poslední: 27.10.2017 15:39:30
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: 37.tyden
      Tak už taky finišuješ   Držím palce,uvidíš co ti řeknou příští týden,ale porodu se asi branit nebudes viď .Myslím na tebe každou chvíli ,musíme si pořádně užít naše poslední miminka   ta vlna emocí co tě zaplaví po porodu, to je proste pecka .
      Mě se kupodivu všechny křečáky po porodu brzy stáhly, během snad dvou dnů, takže super. Vůbec o žílách nevím, milé překvapení. Ale taky to byl děs teda  
      markíla   | 18.10.2017 23:30:25
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: 37.tyden
        Potrebuji vydrzet do 31.,a pak uz klidne. Fanda ma oslavu narozenin tuto sobotu,ma ji radsi driv, takze budu pect dorty, prijede svagr, kamaradi,druha babi opet ne, chudaci kluci a pak mame jeste nejake zubare,alergologie a halloweenskou party ve skolce,takze pripravit masky a tak. Ale pak uz muzu rodit.
        Koukala jsem na tu tvou fotku z porodnice jake tam mas krasne svetle nohy bez niceho,ja jmam obzvlast pravou pekne modrozelenou.  
        Myšice   | 19.10.2017 07:12:20
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: 37.tyden
          Hele nemáš před finišem odpočívat  
          moninif   | 19.10.2017 08:29:11
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: 37.tyden
          Já ti rozumím ,já to měla před porodem hodně podobně   sice bez oslav,ale chtěla jsem mít všechno nakoupeno ,jako zimní oblečení a boty pro holky a tak. A sotva jsem vše ho nakoupila ,zaplatila,vyzvedla a vyřídila, tak jsem se jednoho krásného nedělního rána probudila a řekla si jo dneska by to šlo   A ono to vážně šlo      

          Ty moje nohy ,to je úplná paráda ! Nejen že žíly nebolí ,ale dokonce se mi hned vrátily do původního stavu ,v to jsem ani nedoufala   před porodem jsem je měla příšerný ,o to víc teď jásám   tobě se to taky stáhne ,uvidíš !
          markíla   | 19.10.2017 13:43:13
          Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: 37.tyden
        Jo a jeste sundat postylku a vajco z pudy a postylku slozit,to teda taky jeste nemam 
        Myšice   | 19.10.2017 07:13:29
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: 37.tyden
          Tak postýlku měl na starosti chlap   ale já jí měla ještě nerozloženou, jen v ní bylo spoustu věcí   Rozárka v ní ještě loni spala,ta šla do velké postele nějak touhle dobou.
          markíla   | 19.10.2017 13:39:15
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: 37.tyden
            U nas ji ma na starosti taky chot,proto je jeste na pude a rozlozena 
            Myšice   | 19.10.2017 17:39:01
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: 37.tyden
              Tak to to všechno vysvětluje  
              markíla   | 19.10.2017 18:22:03
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: 37.tyden
                Tak jen info k 'pripravam'meho muze. Vajicko sunal z pudy o vikendu,byli tu kamaradi. Koupili nove auto vzadu na tri sedacky s isofixem a jejich dve sedacky s vejcem se tam nevesly, tak potrebovali vyzkouset jestli nase sedacky jo,kamaradka je taky tehotna,tak s sebou to vajco nemeli,takze kvuli zkouseni bylo sneseno z pudy. Postylka tam zustala. V pondeli jsem manzela donutila sundat i tu postylku. Od te doby stala na chodbe. Na jeho omluvu jako naschval ma ted nejvic prace,porad sluzebky, vcera na otocku Frankfurt  . Tak jsem si to dnes slozila sama, nastehovala do loznice,z loznice odstehovala sici stul do soucasne herny, Haniccina pokoje. Byl Honzuv,nez dostali do Fandova palandu,ale porad ho ma za svuj. Stavi si tam vlackodrahy. Tak snad za pul roku,az tam Hani pujde,to nejak rozdejcha. Z herny jsem musela dat pryc takovy ten detsky ikeacky stolek lack,beztak uz u nej nikdo nesedel,tak je rozlozeny a pripraveny na pudu. Jsem celkem grogy, ale jsem rada,ze to mam!! 14dni do terminu uz asi bylo na case 
                Myšice   | 27.10.2017 10:42:50
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: 37.tyden
                  No taky hezký   to mi připomíná konec těhotenství s Rozárkou, kdy doma chlapa netankovalo vůbec nic, ani Barborka, všechno bylo na mě včetně opravy kočárku...
                  No hlavně že jsi neporodila u toho stěhování! A říkala jsem si,jak je budeš mít doma poskládané, jestli bude mít každý svůj pokoj. Holky jsou spolu odjakživa a Kryštofovi do roka musíme vyklidit, otlouct a vyštukovat pokojíček. Doteď to bylo skladiště, které mi bude strašně chybět   ale dobrý že to je kluk, mít další holku tak si hodí korunou která bude mít pokoj sama a která se ségrou  
                  Tak držím palce s přípravama na Haničku
                  markíla   | 27.10.2017 11:06:02
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: 37.tyden
                    My mame dva mini pokojicky, v jednom je palanda a jeden stul, v druhem bude Hanicka a dva stoly. Dokud budou mensi,tak tak to pujde, za 10let,je to blby napsat,a ani na to nechci myslet,bude pravdepodobne k dispozici spodni patro domu,kde je babi, tak pak budou skatul
                    Myšice   | 27.10.2017 11:15:27
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: 37.tyden
                      Já jsem palandou zavrhla, spala jsem na ní s bráchou a děs   holkám se vejdou dvě velké postele i dva stoly, jen skříň budeme muset dělat na míru, tahle se stejně za chvíli rozpadne. Psací stoly budeme pořizovat tak za dva roky, v první třídě stejně ty úkolů bude dělat pod naším dohledem, nejspíš v kuchyni. Příští rok máme v plánu ten Kryštofův pokoj,jen netuším ,kam se všema věcma co tam jsou teď   a pak teda netuším ,jak se holky budou snášet v pubertě   jako je to jejich boj ,mi taky byli s bráchou v jednom pokoji ,ale Le tyhle dvě štěkny  
                      markíla   | 27.10.2017 11:27:00
                      Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: 37.tyden
                        Kluci to maj spis jako dve postele nad sebou,u nas by to jinak neslo,je to nudle.   veci z bordelcimry vytridis, vyhodis,preskupis,to ja taky tak delam,porad nejake presuny 
                        Myšice   | 27.10.2017 12:46:50
                        Reagovat | URL příspěvku
                        • \
                          RE: 37.tyden
                          No tak ta je parádní   vidět tuhle palandu před rokem tak bych možná o ní i uvažovala . Protože to jsou vážně dvě postele.
                          V tom Kryštůfkově pokoji jsou věci co nemáme kam dát, jako sušák na prádlo na kterém suším, žehlící prkno a žehlička ,lampa   fíkus   a stůl plný dokumentů . Takže budeme muset vymyslet něco do obýváku ,nějaký regál nebo skříň ,kam to všechno přesuneme .
                          markíla   | 27.10.2017 15:08:12
                          Reagovat | URL příspěvku
                          • \
                            RE: 37.tyden
                            Ta vyssi postel je zelezny ram oblozeny a prisroubovany ke zdi. Jinak to neslo. Vymyslela jsem to sama, mame ty pokojiky fakt pidi. Ja to co ty resila pred Honzou. Vyklidila jsem cast vestavenky v loznici,dala tam ty dokumenty. Prkno a vysavac, porad taky vymyslim co kam, mame taky vlastne jen byt 4kk,ale k tomu pudu, garaz a tak...
                            Myšice   | 27.10.2017 15:25:36
                            Reagovat | URL příspěvku
                            • \
                              RE: 37.tyden
                              Právě že máš aspoň pudu a garáž   Já už nic,sklep je plný ani nevím čeho ,ale to je jen sklípek . A to lyže a gumy do auta odvezl chlap do práce . Fakt to je věcí  
                              markíla   | 27.10.2017 15:39:30
                              Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: 37.tyden
                    Skatulata
                    Myšice   | 27.10.2017 11:30:55
                    Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: 37.tyden
      Ty jo, ty máš plánů....   Tak ať to všechno vyjde podle Tvých představ   Je skvělé, že jsi akční do konce a udržuješ si kondičku. Ať se dorty i oslava povede, taky školková párty     A těším se na svou jmenovkyni   až k nám přiletí zpravička o jejím narození.
      škubanek   | 22.10.2017 09:47:43
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: 37.tyden
        Diky!  oslava a narocny vikend je za nami. Kamaradi se dvema kluky u nas byli od patku. Delala jsem 8takovych malych plnenych babovicek a cokoladovy dort. Do toho varila, pripravovala veci na oslavu. 4kluci delali bordel jak das. Dnes odpo jsem pak 2 hod.uklizela. Jsem vazmd
        Myšice   | 22.10.2017 19:33:31
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: 37.tyden
        ..vazne tuha,tolik k me fyzicce  navic meli dorazit svagr s pritelkyni,nakonec to zrusili a ze prijedou pristi tyden.  tak nevim,jestli to jeste zvladnu  budou taky ocekavat dort,chlebicky a peci. Obcas nekterym lidem nektere veci nedochazeji..
        Myšice   | 22.10.2017 19:37:20
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: 37.tyden
          Jeste ukazka minibabovicek
          Myšice   | 22.10.2017 19:45:21
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: 37.tyden
            Jsi borka     to vypadá náramně   hned bych si.dala. musely být luxusní
            škubanek   | 22.10.2017 20:40:44
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: 37.tyden
              Jojo,je to namka, dekuji! delala jsem dva druhy a ten cokodort je takovy ten vprostred vlhky,ten jsem delala pro dospely a je teda taky vybornej.   myslim,ze mam tak 2kila navic 
              Myšice   | 22.10.2017 20:47:14
              Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: 37.tyden
            ty jsi blázen! pár dní před porodem,to smekám   bábovičky vypadají luxusně   a švagr teda nic moc pochopení,to by měl přivézt občerstvení spíš on ne?  
            markíla   | 23.10.2017 10:21:38
            Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: 37.tyden
          Ty jo. No to je na mašli. Nejradši mám,když se to oslaví najednou. Je pravda, že tento týden jsem si taky sáhla na dno. Holky nemocné, já vařila denně obědy pro osm lidí, rodinu + zedníky. Kolikrát jsem si sedla až o půl šesté večer.   Už toho je moc. Sama jsem se potýkala s nachlazením. Včera i.dnes jsem byla už hotová.
          škubanek   | 22.10.2017 20:39:35
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: 37.tyden
            To mas taky vesely, chuderko!!! Nam se rozchrchlal Honza, zitra nejde do skolky. Drz se a setri!!! Co holky,uz jsou zdrave?
            Myšice   | 22.10.2017 20:54:52
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: 37.tyden
              Holky šly dneska po třech týdnech do školky,tak jsem zvědavá na jak dlouho   jako holky neřeším,ale ještě malý a nenaočkovaný Kryštof mi dělá starosti,aby něco nepochytil  
              markíla   | 23.10.2017 10:19:44
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: 37.tyden
                Tak ty rymy kasle,to nic neni,tomu se holt neda ubranit,ja neco bakterialniho asi nechyti od sebe,to nechytaj ani kluci od sebe,ale ty nestovice,to je moje nocni mura. Co vas svagr? Pochopili to? Osypal se?
                Myšice   | 23.10.2017 11:42:25
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: 37.tyden
                  Neštovice prosím nejdřív v březnu  
                  Ne,synovec se zatím neosypal,tak má ještě týden,ale místo toho chytili laryngitidu,takže i bez neštovic skončili na pohotovosti a návštěva se odložila.
                  markíla   | 23.10.2017 13:08:55
                  Reagovat | URL příspěvku
  • Těhotenstvi
    Ahoj holky, jsem ve 29 TT a tak sem se rozhodla navštívit novou kolonku :) už se těším na mateřskou, stále chodím do práce jako servírka a j to čím dál náročnější :) mám jiste úlevy ,řekla bych až velké ,ale i tak už je to znát, malá je hrozně akční přijde mi ,že nikdy nespí :Ď máte to taky tak některá? Mám nahoře už Skoro 12 kg ,ale na to kolik sem vážila před tehu to na mě není moc vidět, jen bříško s prsa rostou jako z vody :D, sem tam si ještě zazvracim, ale už je to ok, hrozně trpím na žebra,nevim co mi tam ta prdolka dělá, ale někdy bych i brečela jaká je to bolest, ale to už se asi do porodu nezlepší spíš opak řekla bych :D,jinak už se nemůžu dočkat, už aby tu byla s námi :)
    Nela2   | 16.10.2017 09:25:41 | Reakcí: 16, poslední: 22.10.2017 20:54:49
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Těhotenstvi
      Ahoj,to ti taky uteklo!! Kolem toho 30.tydne maji miminaci hodne mista,taky jsem mela pocit,ze snad nikdy neodpociva,ted ve 37.tydnu,uz je poznat,ze ma trochu rezim-klid-aktivita,zato kdyz je aktivni,uz to boli fakt hodne, minuly tyden mela 2,6kg,tak to uz ma celkem paru 
      Nechces si nechat napsat par tydnu nemocenske,nez nastoupis na materskou? Musi to byt narocny,litat mezi hostama. ..
      Myšice   | 16.10.2017 09:53:28
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Těhotenstvi
        Ahoj hrozně to utíká! Už začínám mít obavy co se tyce porodu a po porodu jak to budu zvládat..no to bych prave nerada chci dělat dokud mi to půjde jak říkám mám dost povoleno sou na mě hodní se šéfem se domluvím na všem :) já jen doufám že až se narodí tak bude spinkat a nezůstane jí to řádění :D
        Nela2   | 16.10.2017 11:50:42
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Těhotenstvi
          V tom neni prima umera,nastesti, mne radily v brichu obe deti a po narozeni byl ten prvni opravdu nespavec,urvanej, a ten druhy byl jako mimco uzasny a pak od 8mesicu katastrofa,drak vzteklej doted  . Ono u toho miminka hodne zalezi v jake pohode je matka,ja byla u prvniho snuska nervu,hystercila jsem silene, u druheho uz jsem byla klidnejsi. Jsem zvedava,jak ted se tretim, sice uz clovek ma zkusenosti,ale zas ty dva mali silenci doma 
          Myšice   | 16.10.2017 12:07:00
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Těhotenstvi
            Tak v to pevně doufám a pokud je to jak říkáš tak by malá měla být kliďas :Ď tak uvidíme co nám život nadeli
            Nela2   | 17.10.2017 06:07:21
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Těhotenstvi
              Tak nam to pak hlavne musis napsat. Ono clovek nevi,jak s nim ty sestinedelni hormony zamavaj,je to celkem mazec.
              Myšice   | 17.10.2017 07:29:26
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Těhotenstvi
                Určitě dám vědět myslím ,že jako novopečená mamina budu mít spoustu otázek na vás zkušenější maminy :) jinak chci se zeptat zda jste používali nějaké kapičky pro miminka proti prdikum a nadýmání ,zda máte něco osvědčené ,chtěla bych se dopředu připravit ať případně nemusím lítat do lékárny a tak :)
                Nela2   | 19.10.2017 11:21:58
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Těhotenstvi
                  Holcicka na to trpet ani nemusi a kdyz,tak kazdy ti stejne poradi neco jineho,pac se musi vyzkouset,co ti zrovna zabere. Nam nezabiralo v podstate nic krom laktobacilku od swissu,to je kapslicka,vysypes ji do trochy mlika a das strikackou. Z kapicek snad trochu infacol, Markile fungoval espumisan. Tak uvidis. Treba ale s prdochama mit potize vubec nebude.
                  Myšice   | 19.10.2017 12:22:22
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Těhotenstvi
                    Barča, ač holčička ,na prdíky trpěla   Rozárka vůbec a Kryštof zatím taky nic nepotřeboval . Ale říkala jsem si,kluk,to bude hodně plakat s prdíkama, ale zatím pohoda .
                    markíla   | 19.10.2017 13:37:06
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: Těhotenstvi
                      Ja vim,ze to neni pravidlem. Ale tvrdi se,ze kluci to mivaj horsi. U nas to bylo dva ze dvou  . Tak jsem zvedava na Hani.
                      Myšice   | 19.10.2017 14:10:46
                      Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: Těhotenstvi
                        Právě že vím že se to říká . Ale ono to asi bude stejné jako s rýmou ,tu když chytnou chlapi tak mají taky mnohem horší průběh než ženský  
                        S Haničku držím palce ať jí to netrápí . Já si to u nás vysvětluju tím ,že Barča byla děsnej prcek ,měla 2850g když se narodila ,tak proto možná trpěla na prdíky ,ona měla i fontanelu strašně velikou ,širokou . Takže to svádím na to,že byla tahaná dřív . Ty další dva se narodili v terminu a jsou ok ... zatím  
                        markíla   | 19.10.2017 14:57:34
                        Reagovat | URL příspěvku
                        • \
                          RE: Těhotenstvi
                          To je mozny,ze to zensky tak neprozivaj      . Jinak kluci oba na termin,fontanely malicke, a prdy-obzvlast Fanda,vyzivne. Honzik to mel lepsi.
                          Myšice   | 19.10.2017 17:36:48
                          Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Těhotenstvi
                  Barborka na prdíky docela trpěla ,nejdřív jsem zkusila Babycalm, ale v podstatě zabral až Espumisan. Rozárka na prdíky netrpěla vůbec a ani Kryštof zatím noc nepotřebuje. Ale je to jak píše Myšice, je potřeba to vyzkoušet, každému miminku zabere něco jiného. Ono třeba postačí ,když budeš pít fenyklový čaj nebo čaj pro kojící . Uvidíš .
                  markíla   | 19.10.2017 13:34:57
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Těhotenstvi
                    Holky děkuji ,:) vím že na to trpět nemusíme s doufám ,že ani nebudeme ,ale jen sem se chtěla tak trochu do předu připravit ,kdyby náhodou :)
                    Nela2   | 19.10.2017 20:06:48
                    Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Těhotenstvi
      Pohyby časem nebudou tak často, ale o to budou intenzivnější   nožičky v žebrech jsou hodně výživné, to znám   ale zase je super, že o miminku víš a tím pádem je vše v pořádku . Prace už pro tebe musí být hodně únavná. Tak se drž. A neboj, uteče to jako voda a budeš mít malou doma .
      markíla   | 18.10.2017 23:36:05
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Těhotenstvi
      Taky Ti to krásně utíká. Na jednu stranu je fajn, že se udržuješ v práci v kondici. Ale určitě buď opatrná a šetři se. Jinak nějaké kupovani léčiv na prdíky bych nechala až na potom. Uvidíš, třeba je nebudeš vůbec potřebovat. A souhlasím s holkama. Šestinedělí je zvláštní mimozemský stav. Bude hodně záležet na tom, jak se budeš ty sama cítit. Co budeš prožívat. A se odrazí i na spokojenosti miminka   Opatruj se a nedělej si z ničeho hlavu.
      škubanek   | 22.10.2017 10:04:07
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Těhotenstvi
        Holky moc děkuju :) asi fakt počkám až tu bude prdolka s námi a pak to případně budu řešit :) každopádně v pátek sem byla na kontrole a konečně jsem se Mudr zeptala na všechno :Ď malá už má 1400 g je čilá má se k světu a je všechno naprosto v pořádku ,čeká nás poslední ultrazvuk na klinice a dozvím se zdá budu rodit přirozeně nebo císařem tak snad to ó bude taky všechno ok :)
        Nela2   | 22.10.2017 20:54:49
        Reagovat | URL příspěvku
  • 36.tyden
    Tak dnes konecne po 5tydnech kontrola i s monitorem a sterem na streptokoka. Monitor v poradku, vse ostatni taky, ster se uvidi. Hanicka ma 2,65, je skoro otocena, hlavicka uz smeruje dolu,ale neni centralne, ja bych rekla,ze se toci kolem dokola nekolikrat denne,nekdy uz hlavicku dole citim,jindy ne, jsem zvedava,jestli se ustali. Je teda velmi aktivni..
    Myšice   | 11.10.2017 11:28:46 | Reakcí: 14, poslední: 15.10.2017 08:57:34
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: 36.tyden
      Tak to už má krásnou váhu,schválně jestli to dotáhne na 4kg jako bráchové   já si na to svoje žebro malý vyhublý nějak nemůžu zvyknout,je to fakt vyžle    
      ono to co cítíš můžou být třeba ruce,nebo nohy,já bych do Kryštofa v životě neřekla,že je hlavou dolů,pořád jsem měla pocit,že má nohy dole,ale tak to musely být šťouchance od rukou.Cítila jsem to tak nízko,že jsem měla pocit,že každou chvíli už musí tu ruku vystrčit ven  
      Hlavně že máš všechno v pořádku. A do porodnice na kontroly začneš chodit kdy?Já ve 36tt už chodila.
      markíla   | 11.10.2017 12:56:04
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: 36.tyden
        Ona je vetsinu casu zadama dovnitr,takze mi prave ruce a nohy trcej z bricha  doktor rikal,ze si ji snad ty stahy pri porodu pak dotocej, no uvidime. Mne by dite 3,5stacilo  s brachama soutezit nemusi. Do porodnice doktor neposila, mela jsem zatim jeste dva tydny po sobe kontrolu u nej,ale pri sepsani do porodnice mne tam za 14dni pozvali do rizikovky,krz to redeni krve,takze predpokladam,ze mi tam domluvi na termin prijem,kdybych do te doby neporodila,na vyvolani a pak zas normalne jeste pujdu ke svemu mudrovi.
        Myšice   | 11.10.2017 13:25:20
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: 36.tyden
          aha,tak tady se chodí od 36tt do porodnice.Já myslela,že to tak je všude.Takže císaře ti zatím neplánuje?
          markíla   | 12.10.2017 13:55:08
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: 36.tyden
            Tak doktor ne, je takova skoro otocena,porad se pretaci,tak rikal,bud se to pozoruje a kdyz je hlavou dolu,pichne se voda.. Nebo zustane takova skoro otocena,jako je ted a pak ze ten porod,ty stahy delohy si to dite srovnaj, no tak uvidime. Vyslovene na cisare to ted nevypadalo.
            S tou porodnici zalezi na gynekologovi,nekteri posilaji,jini ne. Muj liberecky taky posilal do nmocnice az po terminu. U nej jsem byla v pondeli rano naposledy, vecer jsem zacala rodit  a ted ten usteckej taky posíla az pred porodem. Ja jsem rada, u mudra je to rychlovka,na cas, pohoda, v nemocnici jsem byla s Honzou jednou pred porodem a bylo to na cely dopoledne..
            Myšice   | 12.10.2017 14:11:02
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: 36.tyden
              Tak to je dobře,že tě rovnou neženou na císaře.Moc držím palce,určitě se Hanička zvládne otočit   Jak daleko máš porodnici?A kluky bude během porodu hlídat babička?
              Kontroly v porodnici jsou docela vopruz,to máš pravdu,kor u mě,když mi každý monitor přetáčeli   při poslední návštěvě jsem tam byla 4 hodiny,no naštěstí jen jednou,pak už jsem rodila   ale ono se kolikrát čekalo i u mého gyndaře,ale tak max hoďku.
              markíla   | 12.10.2017 17:10:37
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: 36.tyden
                Porodnice je primo v Teplicich,10minod domu,ale tam rodit nebudu. Pojedu jako minule do Usti,byla jsem tam spokojena,to je tak 25min,pul hodky. Deti pohlida babi,na pomoc muze prijit holcimda od sousedu nebo teta.
                Myšice   | 12.10.2017 18:59:48
                Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: 36.tyden
      ty taky už to máš za pár... Tak snad bude hlavičkou dolů až to fakt přijde  
      moninif   | 12.10.2017 19:17:50
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: 36.tyden
      Krásný a ideální odhad váhy. Já Haničku tipuji na 3530g       Jinak mimina při průchodu cestami rotojí. Věřím, že z toho obavy mít nemusíš.   Jsem zvědavá, jak dlouho Hanička v bříšku bude.  
      škubanek   | 14.10.2017 10:37:04
      Reagovat | URL příspěvku
  • Jdu se sem rozloučit
    A popřát všem pevné nervy s koncem těhotenství,ať vám to rychle a bez problémů utíká a máte rychlý a krásný porod jako já   Myslím na vás na všechny a držím vám moc palce. Já na vás zatím počkám v miminkovské kolonce  
    markíla   | 05.10.2017 15:23:05 | Reakcí: 15, poslední: 08.10.2017 15:31:30
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Jdu se sem rozloučit
      Jojo,za 5tydnu jsem tam 
      Myšice   | 05.10.2017 17:21:31
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jdu se sem rozloučit
      Ahoj, moc gratuluju, chodím Vás sem kontrolovat, ale nějak si mi utekla. Tak ať se dari a krásnej podzim!!!!!
      Mne uz přišly všechny výsledky v lete, slíbila jsem, ze se ozvu, ale nějak jsem ani nevěděla kam.. Takže holčička zdravá, jen ten pupecnik... Tak uvidíme, jestli se na nás zase usměje stesti.
      miho   | 05.10.2017 17:47:21
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jdu se sem rozloučit
      Nemigruj, a choď nás podporovat.      

      Nemůžu dohledat nic dál o Tobě? Kterou kolonkou pokračuješ? Moc gratuluji    
      škubanek   | 06.10.2017 18:30:56
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jdu se sem rozloučit
        Jako podporovat vás sem chodit budu ,to joooo
        Stěhuju se do miminkovské kolonky 0-6 měsíců ,ale ještě jsem tam nic nenapsala  
        markíla   | 06.10.2017 20:25:37
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Jdu se sem rozloučit
          Jsem si to myslela, ale nic jsem tam neviděla.  
          škubanek   | 06.10.2017 20:53:20
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Jdu se sem rozloučit
            Když já nějak nevím o čem tam zatím psát   možná by tady měla být i kolonka šestinedělí   tam bych se rozepsala   jak se mi děsně ulevilo ,nohy splaskly a žíly nebolí ,žáha ani žaludek nepálí ,záda nebolí ,jen ten sešitý zadek je teda trosku neprijemny,taky prsa jak mám nalitý tak mam pocit ze mi upadnou, protože mladej nějak nestíhá pít jak pořád spí ... no mohla bych pokračovat  
            markíla   | 06.10.2017 21:26:16
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Jdu se sem rozloučit
              Ale kolonka šestinedělí je taky tady. Jen tam každý spíš psal příběhy než kratší příspěvky. Já tě tam včera hledala.
              Jinak neskutečně v dobrém závidím.   To musí být úžasný pocit mít vše za sebou, ta úleva od všech neduh.  A neboj, rány se zahojí.   Mi hodně pomohl heřmánek.

              A co míry a váha? Ještě jednou moc gratuluji a přeji zdraví Vám všem      
              škubanek   | 07.10.2017 09:18:57
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Jdu se sem rozloučit
                Míry 3270g a 51cm, já právě o kolonce šestinedělí nevěděla, tak jsem se novým přírůstkem a mírama pochlubila na hlavni stránce v aktuálně. Ale díky tobě jsem tu kolonku objevila   tak tam můžu psát . Taky chci vložit fotky do fotogalerie ,ale mlaďas se probouzí ,tak někdy příště asi . Nejradši bych ale šla spááááát  
                markíla   | 07.10.2017 13:28:10
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Jdu se sem rozloučit
                  Ja na sesitiny doporucuju zlatobyl lekarsky,mne se to po nicem nehojilo,ani repik nic. Zlatobyl je nejlepsi. I pripadne na rozpraskane bradavky. Proste hoji.
                  Myšice   | 07.10.2017 13:53:38
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Jdu se sem rozloučit
                    A kde se to dá koupit? Běžně v lékárně ? Ty sešitiny dneska už docela ok,ale ty bradavky  
                    markíla   | 07.10.2017 22:34:36
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: Jdu se sem rozloučit
                      V takovych tech bylinkovych prodejnach,nebo koukni na net. Na to se netesim,au,to zas bude! Uvarila jsem vyluh,potirala. A mazala bepanthenem. Krvacely mi uz v porodnici 
                      Myšice   | 08.10.2017 07:04:38
                      Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: Jdu se sem rozloučit
                        Bepanthenem mazu hned od začátku . Ale mladej se nějak neumí přisát nebo co ,asi tak dvacetkrát chlňapne, než se pořádně přisaje   to mi bradavky oddělalo hned. Ale dneska koukám ,že stroupky už se odlupují a už to ani tak nebolí. Večer už jsem odsávala téměř bez bolesti  
                        Ale jinak díky za typ  
                        markíla   | 08.10.2017 15:31:30
                        Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Jdu se sem rozloučit
                  Krásné míry   těším se na další zprávičky od Vás   neboj, ještě se naspíš      
                  škubanek   | 07.10.2017 14:04:26
                  Reagovat | URL příspěvku
  • 39tt
    Dnes opět kontrola s monitorem v poradně.Byla jsem tam od 7:30 do 11:15   protože mi přetáčeli monitor,to je taková moje libůstka mít špatné monitory   jinak na kontrole vše ok,všechny průtoky a míry kontroloval a v pořádku,vnitřně mě taky vyšetřoval,prý se nic neděje.Zmiňovala jsem to píchání v pupíku a prý to vypadá na pupeční kýlu,s největší pravděpodobností se ztratí po porodu,že to je tím jak mám rozestouplé břišní svaly.No tak uvidíme jestli se ztrtatí nebo ne.Na další kontrolní monitor mě objednal radši už ve čtvrtek,v neděli mám termín porodu a když ne tak v pondělí další kontrola v poradně.
    Jinak od včera mě zase děsně pálí žáha se žaludkem,bolí mě záda a žíly a vůbec už bych byla docela ráda,kdybych začala rodit   dokonce už mám i zabalenou tašku,takže co se mě týká,můžu rodit teď hned  
    markíla   | 25.09.2017 12:20:18 | Reakcí: 30, poslední: 27.09.2017 16:20:40
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: 39tt
      Tak to jsem zvedava,kdy to bude, drzim pesti!!! Stravila jsi tam tedy cele dopoledne. Doted byly monitory dobre. Tak se hlas!!
      Myšice   | 25.09.2017 14:13:08
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: 39tt
        Já tam právě vždycky trávila celé dopoledne, jak s Barčou, tak s Rózou, díky monitorům. S Rozárkou jsem ten poslední týden chodila každý den a to dopolko a ještě odpolko   takže tentokrát je to zatím teda nejlepší   už mám něco za sebou a v podstatě stejný problém, spací děti. A tím že mímo je teď jednoznačně nejakčnějsí tak jsem relativně v klidu, dává o sobě vědět a to mi pro klid stačí. Jsem zvědavá, jestli tentokrát začnu rodit spontánně nebo jestli i do třetice budou vyvolávat .
        Co.ty? Jak je? A kdy máš kontrolu?
        markíla   | 25.09.2017 14:22:11
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: 39tt
          Ja az 11.10.to uz budes mit mimco na svete  zas po 5tydnech, jdu ve 36.a pak klasicky kazdy tyden. Po tom magnesiu dobry.jen v sobotu jsem si zas trochu makla na zahrade a v nedeli odpo mi zas tuhlo bricho hodne,plus jsem mela krece do cele prave strany. Nemohla jsem vstat,ale dnes zas uz dobry  
          Myšice   | 25.09.2017 16:09:44
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: 39tt
            A Hanička stále na štorc? To doufám,že 11.10. už bude mímo na světě,já můžu rodit hned,už mám i zabaleno   tak za poslední týden mi zase párkrát za den začalo tvrdnout břicho,tak si říkám,že to je na dobré cestě,protože mě břicho přestalo tuhnout úplně.Ale doktor jak mě prohlídl,tak říkal,že porodu zatím nic nenasvědčuje,hrdlo pevné,zavřené,ach joooo  
            markíla   | 26.09.2017 09:05:59
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: 39tt
              Stale,stale, opice! Ono nemusi byt rano nic a vecer rodis. Ja mela s Fandou rano u mudra cs 0a v 6mi zacly kontrakce a po pulnoci se narodil. S Honzou mi dali rano tabletu a pry to bude trvat jeste tak dva dny,to nereaguje hned a po obede byl na svete. Takze drzim pesti a myslim mda tebe kudy chodim! 
              Myšice   | 26.09.2017 09:11:25
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: 39tt
                já vím,s Rozárkou to bylo taky tak,v poledne mi dali tabletu s tím,že porod začne nejdřív zítra.V pět mě prohlížely a nic,po šesté začalo jít do tuhého,v půl sedmý už jsem řvala na chodbě a nikdo mi nevěřil,že rodím,v sedm mě konečně zase prohlídli a byla jsem otevřená na 5cm,ale to už mě omdlévající táhly chodbou na porodní sál,kde se Rozárka po deseti minutách narodila a to jen pro to,že mi devět minut říkali ať netlačím,že tam ještě není doktor.Takže vím,že děti se můžou narodit z minuty na minutu,nebo taky můžu rodit dva dny jako Barču      
                Držím palce s Haničkou ať se otočí,kdy na ní začneš svítit?  
                markíla   | 26.09.2017 09:18:02
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: 39tt
                    nevím, asi příští týden  jestli ty mimina vubec neco videj. Po narození vidí přeci jen tak na 20cm ne??
                  No je to bejkarna,ale cisare nechci.
                  Ja u Honzy doktora ani nevidela. Slo to rychle,ok, asistentka me i zasila, tak jsem zjistila,zedoktor k tomu potreba neni 
                  Myšice   | 26.09.2017 09:32:58
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: 39tt
                    tak o moc dál stejně není ne?   a oni možná vidí i dál,ale jen rozmazaně a hlavně rozlišují světlo a stín,to jediný prý vidí.Svagrová takhle courala s dcerou po narození mezi futrama aby ses střídalo světlo a stín,to jediné ji rozptylovalo od věčného křiku    
                    markíla   | 26.09.2017 09:38:47
                    Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: 39tt
      vyděržaj   a ať je těch nepříjemností co nejméně
      a buď ráda za monitory ....s Honzínem jsem musela ke konci na EKG plodu, pač si brouček vymyslel extrasystoly a to pak z monitoru lezou jen podivné čáry a sestřičky jsou z toho perplex (pokud už to dobře neznají) ....a mamince se nalepí na břicho přísavky pro elektrody ...a to je něco super pro extra chlupaté a extra lechtivé jedince  
      pandanek   | 25.09.2017 14:34:42
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: 39tt
        Ja mela s Honzikem taky chlupate bricho  ,na te pigmentove carce. Ted s Hani nemam anh pigmentovou carku ani chlupy 
        Myšice   | 25.09.2017 16:11:32
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: 39tt
          já to chlupatý tělo nemůžu svádět na děti   ...ale na břiše naštěstí až tak gorilí nejsem :-) ...ale oni se musí odstranit i ty jemňounkaté průhledné chloupky a měly na to sestřičky takový pižlátko (asi jako by sis přejížděla kreditkou po břiše) a to bylo strašný   ...navíc se to na porodním sále učily, protože to na rozdíl od rizikového nedělají denně, tak jich tam na mě nastoupilo snad 6 ....takže fakt divadlo :-)
          na rizikovym už žádný divadlo nebylo, ale když přišla doktorka, tak se ptala sester: "A kde je paní?" a když jí ukázaly, že jsem metr od ní, tak říkala" No jo, my jsme zvyklí, že nám to tu chrochtá (monitor) a teď je tu takové ticho ....."
          pandanek   | 26.09.2017 14:36:29
          Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: 39tt
        Tak tohle naštěstí neznám,mě z monitoru nic moc neleze,jen slabá úzká křivka,Barču třeba na monitorech vůbec nemohli nejít,jako by tam nebyla   včera mi monitor "spadnul" čili hlásil chybu,taky jako by tam mímo nebylo   tak uvidíme jak se to bude vyvíjet tentokrát.Ale už jsem víc v klidu.S Barčou jsem se bála,byla jsem tak vyděšená,že jsem ani nevěděla,jestli rodím živý nebo mrtvý dítě,to bylo fakt psycho.Monitor nic neukazoval,mě nenaměřili teplotu ani tlak   s Rozárkou už jsem se tak nestresovala,už jsem věděla a to samé i teď.
        markíla   | 26.09.2017 09:03:00
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: 39tt
          koukám, že ty taky dovedeš zaměstnat zdravotnický personál  
          tak ať je to tentokrát bez nervů a v klídku  
          U Ondry jsem se bála, že budou vyvolávat kvůli cukrovce ...ale asi usoudil, že než do sebe nechat dloubat, tak se narodí radši přirozeně (podle mě mi doktor na rizikovym udělal Hamiltona, jen mi o tom jaksi zapomněl říct   v pondělí jsem tehdy nastupovala do porodnice a na víkend jsem tu měla ještě kamarádku s malými dětmi (Verunka měla tehdy ve dvou letech dlouhé hysterické záchvaty) ....tak možná i nabitý víkend pomohl  
          pandanek   | 26.09.2017 14:43:47
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: 39tt
            u Rozárky si taky myslím,že mi udělala Hamiltona,jen to nazvala "trošku jsem vás pošimrala" . Jako nevím,ale šimrání většinou vypadá jinak než to co mi tam tenkrát předvedla  
            markíla   | 27.09.2017 11:47:11
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: 39tt
      To už fakt mas za pár... 29.9. By taky bylo pěkné datum  
      moninif   | 25.09.2017 16:31:00
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: 39tt
        jo to je taky moc pěkné datum,ale já už jsem teď ve fázi,kdy bych brala i třeba 26.9.   teď už beru cokoliv  
        markíla   | 26.09.2017 09:07:16
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: 39tt
      ty uz finisujes, drzim palce at to prijde prirozene, me museli taky oba vypudit nasilim,tak taky doufam, ze toto treti se narodi v rozumnem case
      plaz   | 25.09.2017 16:49:39
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: 39tt
      Včera jsem viděla holku s obřím pupkem a vzpomněla jsem si na sebe před rokem, že jsem taky takto funěla, a hned na to jsem si vzpomněla na tebe  Jen jsem nevěděla, jestli už nemáš mimino. Ať je všechno v pořádku, ať ho dobře a bez komplikací vytlačíš.
      zuzka83   | 26.09.2017 09:18:52
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: 39tt
        Díky,budu se snažit   představovala bych si to jako s Rozárkou,ta se tlačit nemusela,ta šla sama,tu jsem naopak musela zadržovat,aby "nevypadla" za pochodu  
        markíla   | 26.09.2017 09:20:55
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: 39tt
               
          Joo, to pude!
          Já Aničku taky vyrodila hezky, nešla sama a chtěla jsem u toho umřít, ale pohledem zpět, už tak po 4 hodinách, to byl fakt dobrej porod     
          zuzka83   | 26.09.2017 09:27:37
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: 39tt
            se utěšuju,že když bude nejhůř,dostanu epidural   a bude pohodička     pro mě je pořád velký strašák ten porod Barborky,z něj jsem měla fakt trauma a zmizelo to až po porodu Rozárky.No tak uvidíme,jestli si nevytvořím další trauma   ale i kdyby,tak co,rodit po čtvrté snad už nebudu  
            markíla   | 26.09.2017 09:32:36
            Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: 39tt
          mimochodem, teď na mě vykouklo na FB, že jsem před rokem šla na monitor a odpoledne na matriku a nevěděla, ještě jak plod pojmenujem 
          zuzka83   | 26.09.2017 09:32:55
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: 39tt
            a to jste aspoň znali pohlaví plodu   nebo ne? My to podepsali včera,bez hádek,prostě jsem se zeptala,odpověděl,napsala jsem,podepsali jsme to a je to   když vzpomenu u Barborky jak jsme to řešili a u Rozárky jak jsme se hádali  
            markíla   | 26.09.2017 09:35:20
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: 39tt
              věděli. My se neměli o čem hádat, my prostě nevěděli. Měli jsme nějaký jména, ale žádný tak favoritní, aby člověk řekl, bude to tak a tečka. S Aničkou přišel kluk, shodou okolností jsem na to předtím sama myslela, ale ukázalo se, že je to nejdávanější jméno, tak jsem nutně chtěla vymyslet něco jinýho. Nepodařilo se 
              zuzka83   | 26.09.2017 09:39:06
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: 39tt
                já si Rozárku doslova vydupala,celou   chlap už další dítě nechtěl a já zas nechtěla aby Barča byla jedináček,kor ona se svojí povahou   to jsem tenkrát udělala strašnou scénu,pohádali jsme se a ve finále jsem práskla dveřma a odjela na týden na chatu,nebrala telefony...no a máme Rozárku   ale i jméno jsem si musela vybojovat,on jen věděl,že Rozárku nechce,ale nebyl schopnej vymyslet něco jinýho.A jak je dneska rád,že jí máme   ona je oproti Barborce plná života,veselá,ona je taková...normální         takže po těch předchozích scénách jsem mu teď nechala volnou ruku se jménem a naštěstí přišel s Aničkou,uf,bála jsem se,že to bude jméno,které se mi nebude líbit a budou další scény a hádky   no a Kryštofa máme schovanýho už od Barborky,tak uvidíme,jestli se u nás někdy uplatní  
                markíla   | 26.09.2017 09:44:21
                Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: 39tt
              Anna a Kryštof nebo došlo ke změně?
              zuzka83   | 26.09.2017 09:40:20
              Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: 39tt
      Jeee, ty se máš       Přeji, ať je to opravdu co nejdříve a jde to lehce a rychle a hladce     Těším se, až napíšeš zprávičku  
      škubanek   | 27.09.2017 16:20:40
      Reagovat | URL příspěvku
  • Nizky tlak
    Teda ja mam dnes tak nizky tlak,ze to se mnou snad sekne. Mam ho nizky porad,ale dnes asi extrem,staci se zvednout ze sedu ze zidle a mota se mi hlava jak blazen a to nemluvim o predklaneni a zvedani ze zeme,to mam cerno.
    Myšice   | 20.09.2017 09:26:16 | Reakcí: 4, poslední: 21.09.2017 20:56:08
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Nizky tlak
      Tak se nezvedej a nepředkláněj a pořád jen lež! Mě se tohle taky stává,mžitky před očima třeba mívám. Dneska jsem si ale taky říkala,co se děje,protože jsem si všimla,že mám oteklé ruce a je mi horko,většinou mi spíš bývá zima.
      markíla   | 20.09.2017 12:15:15
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nizky tlak
        to bude počasím   bleeee. Šetři se  
      škubanek   | 21.09.2017 20:08:05
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Nizky tlak
        Diky,dnes uz je to lepsi.. My tu mame celkem hezke pocasi, polojasno a 17st. Ale ty rana jsou uz ledovy.
        Myšice   | 21.09.2017 20:56:08
        Reagovat | URL příspěvku
  • Musím si ještě užít tuhle kolonku :)
    Trochu mě překvapuje, že nemám popraskanou kůži na břiše. S Barborkou jasně, první těhotenství, takže čárka od pupíku dolů. S Rozárkou čárka nejenom od pupíku dolů, ale i ohromné kolo kolem pupíku a ještě čárka od pupíku nahoru skoro až ke krku   a teď nic,jen nenapadá od pupíku dolů  
    Potom ještě nevím, jestli to je pálení žáhy nebo co, ale úplně mě berou záchvaty bolení něčeho za hrudníkem, podle mě žáha. Ale bolí to pekelně teda!
    markíla   | 15.09.2017 22:57:31 | Reakcí: 14, poslední: 19.09.2017 17:08:56
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Musím si ještě užít tuhle kolonku :)
      Mne u Fandy nepopraskalo nic a to jsem mela megaobri bricho, u Honzika mi to popraskalo kolem pupiku 14dni pred porodem,to jsem byla nastvana! Ted zatim taky ne,ale mazu uz dlouho bioilem,tak doufam,ze to vydrzi. At te ta zaha prestane trapit. Nebo co to je. Treba ti tam na neco tlaci. Ja min.tyden jeden den mela prujem,chytla jsem to od deti, a bylo vtipne,jak di skrundaly streva uplne vlevo nahore, jak jsou vytlacena.  
      Myšice   | 17.09.2017 19:32:30
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Musím si ještě užít tuhle kolonku :)
        ta žáha je jak kdy,jsou dny kdy můžu jíst cokoliv a nic mi není a pak zas dny kdy nemůžu jíst ani pít nic jak to bolí.TAky jsem si říkala,jestli třeba mímo nějak neleží. Každopádně mám od něj úplně okopaný levý bok,mám strach se najíst nebo napít,protože pak to bývá nejhorší a jak vystrčí nohy do strany,tak mám pocit že mi vyleze těma žebrama ven   přijde mi,že to tam mám úplně "potrhaný".Jako fakt to bolí,že ani dýchat nemůžu
        markíla   | 19.09.2017 09:24:41
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Musím si ještě užít tuhle kolonku :)
          Uz to bude!!!! Vydrz. Drzim vsechny pesti.  
          Myšice   | 19.09.2017 09:38:53
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Musím si ještě užít tuhle kolonku :)
            taky v pupíku mě píchá,nebo jakoby táhne,jako by šňůra byla malá.Včera jsem byla na kontrole,v podstatě mi natočili jen monitor,který dle doktora prý mám ukázkový,no sláva,konečně u třetího těhotenství dobrý monitor   a tím že byl monitor ok a cítila jsem se dobře a bez problémů tak mě nevyšetřil vnitřně ani utz neudělal,souhlasila jsem.A pak večer mě chytla panika,že je mímo zamotaný do šňůry když mě tam tak táhne a píchá,asi psychika     Ale jo,mám to za pár,dneska jsem myslela,že budu rodit,Dnešní datum se mi totiž hodí k datumům co mají holky   ale jinak se spokojím s jakýmkoliv jiným datumem   a jak je tobě?
            markíla   | 19.09.2017 11:44:55
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Musím si ještě užít tuhle kolonku :)
              s tvým pupíkem ale nemá šňůra co dělat, ne? ta vede z placenty do pupíku mimina, mě kolem pupíku taky hrozně bolí, ale to je tím rozestupem, prostě pod tou kůží není žádný sval, tak je vše cítit.
              monitory jsou v pořádku, ty se cítíš celkem dobře, určitě je vše ok!!!
              já tak nějak pořád stejný, břicho když se šetřím, tuhne méně, ale o víkendu jsme byly s holkama bez dětí na babinci v Poděbradech, tak jsme tam trošku chodily, ale tak do 5 km a to mi už tuhlo zas slušně, ale dobrý, přežila jsem to :-) a bylo to fajn chvíli bez dětí.
              Myšice   | 19.09.2017 13:21:06
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Musím si ještě užít tuhle kolonku :)
                Super ten víkend že ti vyšel to je vždycky relax a regenerace pro duši  
                A já hloupá si myslela že že pupeční šňůra vede z mého pupíku   Já jsem děsný tele   ale jo, tak nějak si říkám že to bude tou napnutou kůži a rozestouplyma svalama.
                markíla   | 19.09.2017 14:58:58
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Musím si ještě užít tuhle kolonku :)
                  Diky,byla jsem rada,ze jsem vypadla 
                  Jsem zvedava,jestli budete mit chlapecka,kdyz je to proti holkam takovy akcnak 
                  Myšice   | 19.09.2017 16:26:44
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Musím si ještě užít tuhle kolonku :)
                    Co vím z vyprávění od mámy tak já byla mnohem akčnější než brácha   ten se prý jednou za čas otočil a já se prý pořád mlela. Takže čekala dalšího fotbalistu   Já byla z tátový strany široko daleko po dlouhý době první holka ,děda když mě zabíjel tak platil za celou hospodu,když konečně holka  
                    Takže pohyby nejsou směrodatný, pořád zůstávají dvě možnosti  
                    markíla   | 19.09.2017 17:01:42
                    Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Musím si ještě užít tuhle kolonku :)
            už to máš za pár. Ti moji pišišvoři nemají zatím sílu a kila, ale jejich tlačení taky bývá dosti nepříjemné. Pořád nechápu, že tam jsou fakt dvě mimina  
          škubanek   | 19.09.2017 11:19:51
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Musím si ještě užít tuhle kolonku :)
            Dvojčata si vůbec neumím představit jak to musí v břiše vypadat     minulé dvě těhu jsem měla hodně klidné miminka.Barča byla o chvíli dřív vyvolávaná kvůli tomu,že se vůbec nehýbala a Rozárka taky tak,ale ta se aspoň pohnula,když doktor šťouchnul do břicha,tak třeba zvedla ruku nebo nohu,Barča ta vůbec.Teď nikdo do břicha šťouchat nemusí,tak mám radost.A taky se třesu,když vidím teď ty svoje děti,jak se v břiše nehýbaly a jak jsou pohyblivý teď tak jak asi bude pohyblivé to mímo co se hýbe i v břiše      
            Drž se,s dojčatama to musí být dvakrát tolik náročné  
            markíla   | 19.09.2017 11:51:06
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Musím si ještě užít tuhle kolonku :)
              Já zas, když srovnám předchozí dvě těhotenství, tak u ubou byly pohyby takové intenzívnější. Prostě se holky otáčely, měly dost místa, dlouho. A nyní? Prťata jsou natlačená v mém malém břiše. Cítím určitě ťukance rukou a nohou nebo, když se opřou zadami. Ale myslím si, že na změny jako celkové otočení moc místa nemají. Zítra mam kontrolu, tak uvidíme, v jaké jsou poloze.
              škubanek   | 19.09.2017 12:27:56
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Musím si ještě užít tuhle kolonku :)
                Tak pak dej vědět. Mě přijde, že ze začátku jsem cítila i mrknutí   tohle mímo je jednoznačně nejakčnějsí a největší   A vyloženě mě nešetří   ale jsem za to ráda, aspoň ho krásně vnímám a nemám předepsané na každý den monitory a kontrolní utz, to byl fakt vopruz ke konci vždycky   kolikrát i dvakrát denně na monitor. Párkrát semnou i jeli už na porodní sál, že jdu na císaře a tam mě otočili, že ok  
                markíla   | 19.09.2017 14:54:31
                Reagovat | URL příspěvku
  • 36+5
    Dnes první kontrola v porodnici,bez monitoru,jen kontrola a vše ok,miminko odpovídá týdnu ve kterém jsem,má prý ideální polohu,hlavičku sestouplou a porodní cesty zavřené,hrdlo pevné,nezměklé.Nic prý nenasvědčuje porodu...ha ha ha...to mi u Rozárky říkali i dvě hodiny před porodem  
    jinak mi je snad čím dál tím líp,jen únava mě trochu trápí,ale tak vždycky jdu s Rozárkou v poledne spát   křečáky taky docela bolí,ale nohy tak neotékají jako v těch vedrech před měsícem.Žaludek se docela uklidnil,žáha pálí jen občas a když už tak většinou zabere Anacid.Samozřejmě chodím pořád na záchod,bolí mě záda a kyčle a když si lehnu tak se miminko může přeskočit a vyvádí jak já nevím co,takže spát asi budu už jen ve stoje.Snad ty poslední 3-4 týdny utečou a já nechytnu žádnou virozu jako s Rózou těsně před porodem!!!
    markíla   | 11.09.2017 11:22:37 | Reakcí: 8, poslední: 19.09.2017 11:47:34
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: 36+5
      No to mas krasny!! Mne se opice neotocila. Ale zas to ma vyhodu,ze nelitam na zachod,vydrzim celou noc a kdybych se nevzbudila pri otaceni,spim celou noc. Vydrzim i vetsinu noci spat na zadech. Proste se netlaci dolu a netlaci na mocak,ale radsi bych byla,kdyby se otocila mrska. Ja se skocim registrovat asi ve stredu do te porodky a zitra na socialku kvuli materske. Tak se ten mesic jeste drz!!! At je pekne mimco dopecene.
      Myšice   | 11.09.2017 16:26:33
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: 36+5
        tak o prospané celé noci si můžu jen nechat zdát  
        jo a taky jsem si koupila čaj z maliníku a poctivě piju   to jsem nikdy nedělala,až teď do třetice jsem se dokopala.Bavila jsem se o tom s kamarádkou a ona prý,proč ho piju,jestli prý posledně se mi těch 10 minut zdálo dost dlouhých  
        Držím vám holky palce,ať se Hanička otočí a tebe moc netrápí.Jinak ti je už líp?
        markíla   | 12.09.2017 09:36:40
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: 36+5
          Prosim te,jak se sem neco napise,tak je to jak kdyz te nekdo urkne, dnes jsem 2,5h koukala do stropu. V hlave mi mlela pisnicka z predstaveni Krysaci,co jsme byli v nedeli s klukama  a ne a ne usnout. Na zachod jsem nepotrebovala,bricho nebolelo,deti i chlap byli jako peny a ja neusnula. Tak tohle nee! Jsem jak prejeta. Bricho sem tam tuhne,ale dopuju se tim magnesiem,tak je to lepsi.
          Malinik jsem pila u obou,je celkem dobrej.ale nemyslim,ze je to k necemu, u fandy jsem rodila dlouho a neslo to,u honzy byl do pul hodky venku,ale to bylo vyvolavane,tak to by asi byl i bez maliniku. Tak uvidime co tentokrat. ..
          Myšice   | 12.09.2017 09:45:31
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: 36+5
            já mám za sebou oba porody vyvolávané a každý úplně jiný tak jsem taky zvědavá,jaký to bude do třetice  
            Dneska jsem se taky moc nevyspala,měla jsem divoké sny,chlap mě dvakrát budil   a o půl páté rána a blížící se pláč,to Rozárka cestou zamnou zakopla a vrazila do skříně a zatím co ona zase hned usnula,tak já už ne.Courala jsem pořád na záchod a nevěděla jak si lehnout,každá poloha špatná,levý bok mám úplně okopaný a úplně to jako štípe a tahá,každou chvíli tam mám vyboulenou packu   už se těším až bude prďolka venku
            Mě břicho přestalo skoro úplně tvrdnout ,před měsícem tvrdlo celý den i noc a teď před porodem to ustalo  
            markíla   | 12.09.2017 09:56:26
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: 36+5
      ty jo ...to už máš za pár   tak ať tě mrňousek moc nezlobí a stihnete dojet  
      pandanek   | 11.09.2017 23:20:02
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: 36+5
            to jsou supr zprávy. Žádné extrémní příznaky v konci těhu. Moc přeji, aby se nám všem tehulkam bacily a virózy vyhly.  
      Ať to krásně doklapete do konce. 
      škubanek   | 19.09.2017 11:15:59
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: 36+5
        díky,já už to mám opravdu za pár,ty virozy to je moje noční můra,ale tak něčím jsem si už během těhotenství prošla tak snad mám už vybráno . Držím palce i tobě
        markíla   | 19.09.2017 11:47:34
        Reagovat | URL příspěvku
  • 30+4
    Takze jsem si myslela,ze jsem o tyden vic,ale mudr me vyvedl z omylu,no Hanicka je stejne zas vetsi odpov. 31+5, 1856g,to jsem si rikala,ze bude mensi. Je napric a jeste zadama! Pry blba poloha i na cisare. A toho ja stejne nechci. Musi se otocit,opicka. Bohuzel mi kvuli diastaze porad leze do stran a ma porad dost mista. Jinak cs 5,mekky trochu otevreny cipek,ale nezkraceny! 3cm,takze super. Magnesium brat dal, kontrola za 5tydnu, pristi tyden registrace do porodnice.
    Myšice   | 06.09.2017 11:20:44 | Reakcí: 13, poslední: 09.09.2017 21:33:05
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: 30+4
      tak hlavně že nerodíš   Jen ji asi musíš přemlouvat, aby změnila polohu, čas ještě nějaký má  
      moninif   | 06.09.2017 19:31:12
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: 30+4
      Čas ještě opravdu má,Rozárka se otočila až někdy ve 33tt a tohle mímo někdy kolem 30tt.Tak proto ty bolesti břicha,lumpice si tam pěkně hoví,je napříč a tobě to trhá břicho   Tak budu držet palce!
      Páni teprve se budeš registrovat v porodnici?Tady se musíme registrovat ve 14tt!!!
      Ale jinak dobré zprávy,porod se neblíží,tak pohoda ne?    
      markíla   | 06.09.2017 20:46:54
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: 30+4
        Snad ne,rikal,ze to neni hitparada,ale pro me je dulezita delka cipku,ta je ok,takze jsem se uklidnila. Ty registrace v Praze jsou mazec. Mimo Prahu je to v pohode,i v Liberci i v Usti jsou registrace nejdriv od 32.tydne.
        Jinak to co tam dela.. Na kontrole byla zadama,bricho tvrde,ted mam bricho mekke, a z pupku na me koukaj ruce nebo nohy. Takze se toci zadama nahoru a dolu,kolem osy ale pricne,pak to mam vydrzet 
        Myšice   | 06.09.2017 21:06:55
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: 30+4
          Věřím že se ještě otočí správně stejně jako jsem věřila že budeš mít holčičku     tahle poloha musí být pro vás obě děsně nepohodlná, kamarádka měla takhle taky natočenou holku a říkala že šílený co se jí děje s břichem . Já zas nemůžu uvěřit tomu že mám mímo natočené hlavou dolů ,protože mám regulérní šťouchance přímo do piliny, mám pocit že musí vystrčit ruku ,pochybuju že to je od nohou když nohy má nahoře   ale fakt to cítím tak strašně u "východu"  
          markíla   | 06.09.2017 22:11:45
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: 30+4
            Oni si ruzne sahaj na hlavu,protahujou se. To citis ruce.   uz aby se ta moje opice otocila, budu klidnejsi.
            Myšice   | 07.09.2017 08:01:46
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: 30+4
              chápu tvoje obavy,já se taky u Rozárky bála že se neotočí,ale nakonec to dala   a podle stavu břicha bych to typovala hned po svatbě,když jsem řídila po D1 domů,jako vhodnější dobu si fakt vybrat nemohla    
              Jestli to jsou ruce,to co cítím,jako že to nejspíš ruce budou,tak to bude rozený boxer   už se fakt těším až bude na světě,tak nějak sem  nou hážou hormony teď na starý kolena  
              markíla   | 07.09.2017 11:59:45
              Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: 30+4
      Na otočení má ještě pořád dost času.   Závidím ji, že má tolik místa       Mi bylo na velkém ultrazvuku líto jednoho z mimin. Bylo skrčené, hlava na hrudi. Kdo ví, jak to budou snášet dál. I doktor říkal, že je pěkně šprajclé.
      škubanek   | 09.09.2017 20:10:29
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: 30+4
        Ja doufam,ze dostane rozum,zatim teda vyvadi psi kusy,ale otocena neni. Jinak neni co zavidet,ten rozestup brisaku mam vetsi nez u Honzy.. Dvojcatka k sobe holt budou mit blizko. Kdyz se tam vejdou patercata.. Snad si tam vytvori trosku mista. Prdolkove.
        Myšice   | 09.09.2017 20:24:27
        Reagovat | URL příspěvku
Přidat nový příspěvek
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×