Inzerce
Inzerce
Inzerce

Těhotenství: 0. až 16. týden (strana 417) - diskuze

Přidat nový příspěvek
  • Kontrola
    Tak na kontrole vse v poradku, mimino ma pres 5cm,jak bylo mensi o tri dny,tak uz je zas vetsi,zas kluk,to je jasny. Odebrali mi krev na screen.,na ultrazvuk jdu uz v utery. Jinak kontrola za mesic.
    Myšice   | 26.04.2017 10:00:02 | Reakcí: 6, poslední: 27.04.2017 20:45:10
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • Časté močení
    Ahoj holky, jsem poprvé těhotná - 14 týden, skoro to na mě nejde vidět a chci se zeptat jestli je normální chodit už teď mnohokrát denně čůrat a to i několikrát za noc kdy mě probudí až palčivá bolest (dnes v noci mě šíleně bolela i jedna ledvina a podbřišek..odeznělo to až po vyčůrání..) A ráno už se mi chtělo zase i když jsem nic nepila :-/ 
    RaŠ   | 23.04.2017 09:51:02 | Reakcí: 5, poslední: 01.05.2017 11:11:01
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Časté močení
      Je to běžný. Já taky skoro od začátku těhu chodím i v noci a to normálně nechodím. Taky když se probudím tak mě bolí celý podbřišek, přisuzuji to plnému močáku.
      Ale být tebou,tak donesu vzorek moči doktorovi, jestli nemáš nějaký zánět, když té bolí ledviny. Už jen pro jistotu.
      markíla   | 23.04.2017 14:06:52
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Časté močení
      Já bych taky raději šla k Mudr. Mě to v těhu chytalo až ke konci.
      Thesska   | 23.04.2017 22:28:52
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Časté močení
        Tak dnes jsem byla na gyndě, tam vše o.k, hlavně mimi, ale poslal me na urologii - sono, krev a moc. Sono ciste, zítra mam jit na výsledky a dofat ze to není ledvinova kolika :-(
        RaŠ   | 25.04.2017 15:16:28
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Časté močení
          Snad ne,ono to tehotenstvi ma vliv na leccos. Ja se treba nemuzu poradne vycurat,chce se mi,ale jde to jen takovym pidipraminkem. Mela jsem to tak i u min.tehu,tak jsem v klidu,ale je to taky hodne neprijemny.
          Myšice   | 25.04.2017 17:00:53
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Časté močení
            Kolika, ani žádný urologický problém to není - naštěstí. Mám ale chodit na pravidelné kontroly na urologii každý měsíc. Teď zas pro změnu mě trápí krvácení z dásní a z nosu..ale asi to k těhu patří. Příští týden mám poradnu tak uvidíme co na to doktor.
            RaŠ   | 01.05.2017 11:11:01
            Reagovat | URL příspěvku
  • Zánět
    Ahoj holky,
    tak jsem i já 15+6, volala jsem si včera na výsledky z krve, tak je opravdu všechno v pořádku.. Jak jsem psala o atopickém ekzému, tak mi dr. pro jistotu dělala stěr a oznámila mi, že jde bohužel o silný vaginální zánět.. A tak jsem dnes jela, dostala jsem ATB Penbene, probiotika, vaginální globule a výplach... Doufám, že bude vše v pořádku, úplně mi to přakzilo radost, jsem z toho dost nervózní, ale snad se to přeléčí a bude klid.. Za dva týdny další UTZ, tak na ten se moc těším...
    klara.b   | 19.04.2017 16:49:09 | Reakcí: 11, poslední: 21.04.2017 16:34:10
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Zánět
      A prosím, nevíte některá, nejdřív provedu asi ten výplach a pak zavedu globuli? Omlouvám se za hloupý dotaz, já tam nebyla schopná se na nic zeptat a teď nevím...   Děkuju!
      klara.b   | 19.04.2017 18:05:18
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Zánět
        Určitě, jinak by sis to vypláchla. To by tam mělo zůstat nějakou dobu, vytvořit hladinu, současně s ním probiotikum, těsně před dalším výplach, tedy aspoň doufám. V dnešním světě už člověk neví.  Mrkni do příbalového letáku všeho, co jsi dostala a podrobně si to přečti. Co máš za výplach, Rosalgin?
        Calamity J.   | 19.04.2017 18:40:24
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Zánět
          Děkuju, myslela jsem si to, jsem nemožná... Mám Clogin..
          Jinak v příbalovém letáku globulí je napsáno, že by se k tomu neměl používat žádný výplach, probiotika mám brát 2hodiny po ATB, no trochu blázinec... Opravdu moc děkuju za radu!  
          klara.b   | 19.04.2017 19:10:49
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Zánět
            Přiznám se, že mně to také přišlo divné, protože smyslem jak antibiotik, tak antimykotik je vytvořit nějakou stabilní hladinu...
            Zkusila bych zavolat lékařce, nebo to napsat lékařce-gynekoložce do poradny tady na webu. Ale popiš jí všechno konkrétně, co máš.
            Calamity J.   | 20.04.2017 19:44:34
            Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Zánět
        A dej si pozor na odstup antibiotik a probiotik,mel by byt dve hodiny. A na co mas ty antibiotika?? Me vzdycky stacily jen globule na vkladani. Ty antibiotika to v ty pipine zas jeste zhorsi.
        Myšice   | 19.04.2017 19:06:12
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Zánět
          Ty 2 hodiny mi říkala.. Měla bych je mít na ten zánět, že samotné globule by nezabraly, tak nevím... Hlavně všechno vyléčit, vůbec se mi to nelíbí...
          klara.b   | 19.04.2017 19:15:26
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zánět
      Přeji, ať jste co nejdříve fit!!!  
      Thesska   | 19.04.2017 22:46:29
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zánět
      Já mam vzdy od počátku kvasinky. Řešení pristi tyden, pomute Ti i omezit sacharidy, hodně, i pecivo. V podstate to tim držím na uzdě, ale na globule uz se taky těším. První trimestr se nic nedává a tak jak jsme ted my, uz se to proste muze rozjet. Netrap se. Všechno si precti. A zkus ty sacharidy. Za tři týdny je to vyrazna změna. Sacharidy v ovoci neřeším. Pomůže Ti to po vyleceni jako prevence. Krásnej den 
      miho   | 20.04.2017 09:14:16
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Zánět
        Děkuju, někde už jsem to četla, tak se snažím, hrozně na tom sladkém ujíždím, takže tomu moc nepomáhám, ale teď to prostě omezím!
        Taky přeji, ať Tě to brzy přejde a přijdeš od dr. s dobrou zprávou    
        klara.b   | 21.04.2017 16:34:10
        Reagovat | URL příspěvku
  • 15+6
    A pomalu se loučím s touhle kolonkou.Dneska kontrola a druhý screening,na UTZ vše ok,váží 133g  
    V pondělí jdu na ten genetický pohovor,doktor v žádance zmínil i ten kontakt s pátou nemocí,tak jsem zvědavá.Já i holky jsme zatím ok,ale ono to má dlouhou inkubační dobu   no nic,nezbývá než doufat,že budeme ok.
    Jinak se cítím dobře,břicho zatím netvrdne,oblečení nosím pořád to samé a nahoře mám kupodivu jen dvě kila   učitelka ze školky od Barborky,co jsem v těhu týden před ní,tak má nahoře 8 kilo,to potěší      
    Kvůli jaru pořád kýchám a smrkám,ale dá se to bez léků vydržet.Zato ekzém se mi slušně rozjel.
    Všechny tady zdravím a držím nám všem palce  
    markíla   | 18.04.2017 13:12:59 | Reakcí: 15, poslední: 19.04.2017 15:38:28
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: 15+6
      Držím palce a věřím, že přibyde další pozitivní zpráva, že je vše v pořádku    
      klara.b   | 18.04.2017 17:06:49
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: 15+6
      Jej,to nejak uteklo!!! Uz je to peknej obr,sikulka. Dve kila navrch mam uz ted,5tydnu za tebou,  na tu patou nemoc nemysli,to nedostanes.
      At je dal vse v poradku!!!
      Myšice   | 18.04.2017 21:18:05
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: 15+6
        Je to pěknej cvalík. Tady jsem se dočetla, že v 16 týdnu váží cca 70-80g a to moje má 133g   jako je super,že nabírá za mě ,ale rodit cvalíka budu já      
        A jak je tobě? Viróza už je pryč ?
        markíla   | 18.04.2017 21:51:11
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: 15+6
          O cvalikach mi povidej!! Viroza dobry, uz je mi normalne. I min blivno. Jen to piti mi furt nechutna.caj,kafe nic. Ucucavam vodu nebo dzus s odporem.
          Myšice   | 19.04.2017 06:41:38
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: 15+6
            Pití mi taky nechutnalo, u všech těhu. Voda jako by byla mydlinková   ještě že už to mám za sebou  
            markíla   | 19.04.2017 12:22:58
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: 15+6
      Prima zprava! Tak pohovor s genetikem bude spis formalita. Držím palce. Jinak ja kg jedno- dve. Ale bricho mi občas tvrdne a cítím pohyby uz víc jak tyden. To plavani rybky...je to hezky. Musím si koupit rifle, ale do prace mam veci dost. Jen jsou to šaty na tělo a bude tím padem jasny....zatim to neni uplne veřejný. Tak hezkou dobrou noc po tak pěkný kontrole 
      miho   | 18.04.2017 23:28:03
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: 15+6
        Uz pohyby,to je hezky! Vis,co je zvlastni,ze ja vzdycky zapomenu ten pocit,ani ty klasicke kopance velkeho mimca si nedovedu vybavit. ..
        A uz ti tvrdne bricho? To mi prijde brzy,asi budes muset zacit s magneziem.
        Myšice   | 19.04.2017 11:58:17
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: 15+6
          Ty velké kopanec si budu pamatovat snad do konce života  
          Mě břicho vždycky tvrdo už od 4. Měsíce a teď zatím klid. I doktor se ptal na tvrdnutí břicha.
          markíla   | 19.04.2017 12:21:02
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: 15+6
            Vazne si dovedes predstavit ten pocit?? Ja fakt vubec,stejne jako porod,vim,ze bolel,ale jak,vybavit si to nedokazu.
            Myšice   | 19.04.2017 13:05:55
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: 15+6
              Vážně dovedu   jsem asi nějak zvlášť citlivá, když dovedu  
              A porod ? Po Barborce to byly tři roky plné strachu,z toho prvního porodu jsem měla doslova trauma. Po Rozárce pohoda. Ono rodit 25hodin nebo 10 minut je fakt rozdíl   A vymizel o i tím to trauma po Barborce. Tak jsem zvědavá jak to bude do třetice   naposled se mi vzpomínky vrátili včera když jsem u doktora na kontrole se dala na "kozu"  
              markíla   | 19.04.2017 13:29:21
              Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: 15+6
          Je to brzo, uz jsem začala. Ale i s lumpakem mi tvrdlo brzo a nakonec ho den a pul vyvolavali...ja tomuhle nerozumím. Ani jsem ještě tvrdnutí neuváděla, říkala jsem si...vsechno postupně. Ale jedu pristi tyden na kontrolu v patek. Po tom dni a půl jsem mela prekotnej porod. Taky se budu bát. Ale to je přirozený. Hezkej den.
          miho   | 19.04.2017 15:38:28
          Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: 15+6
        Díky. Ano,vypadá to naštěstí, že pohovor bude jen formalita. Snad se ještě něco nevyvrbí  
        U předchozích těhu mi břicho tvrdo pokaždé od 4 . měsíce, tentokrát zatím klid. Pohyby možná už taky cítím ,ale podle mě je brzy, spíš to budou pohyby něčeho jiného   Podle mě to ta "rybka" ještě nebude.
        markíla   | 19.04.2017 12:18:51
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: 15+6
          Muze to byt,u obou jsem citila pohyby v 16.tydnu,takove ty bublinky.
          Myšice   | 19.04.2017 12:59:32
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: 15+6
            Barču jsem cítila až někdy ve 22 týdnů. Byla malá a moc se nehýbala.
            Rozárku už v 18 myslím, tak jsem zvědavá jak teď  
            markíla   | 19.04.2017 13:19:54
            Reagovat | URL příspěvku
  • uleva
    Ahoj, tak testy dopadly dobre. A je to holka. Dobrou noc.
    miho   | 13.04.2017 21:08:44 | Reakcí: 10, poslední: 18.04.2017 16:56:22
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: uleva
      Tak to jsou skvele zpravy!!!! Holku zavidim  . To jsem rada,ze to dobre dopadlo. Muzes prosim napsat nejake info k tem testum a kdy jsou hrazene? Kamaradka to hrozne resi. Diky!
      Myšice   | 13.04.2017 21:16:13
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: uleva
        Jasny.je to trisomy test. Pokud vyjde pozitivne-nedobre-prvotrimestralni screening a je vysoké riziko downa, Edward či patova syndromu, je ro hrazene pojistovnou. Ale pozor! Ne každé zařízení ma s pojistovnou smlouvu. Zdarma to dělá genetika v Jihlavě, jiste i jinde, ale to je třeba zjistit. Provádí se z krve matky. Trvá to 7 dni. Odebere se krev matky a z ni se nějak dostane dna plodu. Zjisti se ale pouze shora uvedené chrom.vady plus pohlaví.
        miho   | 13.04.2017 21:22:46
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: uleva
          Muj doktor ma dohodu s gennetem,ktery ma nejaky vlastni druh nipt testu,a taky je hrazeny,takze to neresim,ale kamosky doktorka ji tvrdila,ze ten gennetacky test,neni uplne vaĺidni ci co a davala ji letacky k Plzni k panorama testu,tak nevim. Ja to takhle dopredu neresim,uvidim,co ten screening.
          Myšice   | 13.04.2017 22:50:07
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: uleva
            Já nejde genetik, ale trochu si myslim, ze je to i hra o peníze, neni ta Plzen placena? Já jde to taky neresila dopředu, ale muj doktor me informoval, asi uz cekal, ze ta má nízká papp a a věk udělají své. To fakt skáče každý rok o moc. Já verim, ze to nebudeš potřebovat. Jiná jeste se domnivam, ze ty testy budou asi validni podobne, jako s lekama. Originály a k nim generika. Je to porad screeningovy test. Ale velmi prukazny. Hlavně lékař by mel dat zadanku a vyber genetiky je na pacientce, tak si myslim, ze ta Plzen je proste spolupráce lekarky s konkrétní genetikou. Držím palce, ať to nikdo uz nepotřebuje resit. A hezkej patek.
            miho   | 14.04.2017 05:46:49
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: uleva
              Jasne,ze jde o prachy, staci dovolena v karibiku a Plzen je nejlepsi  to je proste na nasem rozhodnuti,ja duveruju svemu gynekologovi,tak uz to zkoumat nebudu. Info od tebe predam. Uzijte si velikonoce!!
              Myšice   | 14.04.2017 06:57:19
              Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: uleva
              Jasne,ze jde o prachy, staci dovolena v karibiku a Plzen je nejlepsi  to je proste na nasem rozhodnuti,ja duveruju svemu gynekologovi,tak uz to zkoumat nebudu. Info od tebe predam. Uzijte si velikonoce!!
              Myšice   | 14.04.2017 06:57:23
              Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: uleva
        Kdyz zada trisomy test na netu vyjede ji o tom vše. Pouze na to placeni je treba si dat pozor. To tam nepisou.
        miho   | 13.04.2017 21:24:42
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: uleva
      Senzace ze je vše v pořádku, ale byly to nervy,co.
      Gratuluji k holčičce  
      markíla   | 14.04.2017 10:13:14
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: uleva
      Velká gratulace!!! Teď už si to užívej :)
      Thesska   | 14.04.2017 21:30:54
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: uleva
      Gratuluji!  
      klara.b   | 18.04.2017 16:56:22
      Reagovat | URL příspěvku
  • pátá nemoc
    Ach jo.V sobotu jsme se viděli s bráchou a jeho rodinou,synovec měl červené uši,mysleli si,že od toho,jak se poprali děti v autě.Nicméně během neděle a hlavně pak v pondělí se osypal.Prý pátá nemoc,má to prý i jeho kamarád,soused a vůbec snad celé městečko kde bydlí   viděli jsme se venku cca tři hoďky,moje holky si s ním hrály,tak počítám,že to chytnou   Já samozřejmě netuším,jestli jsem to prodělala,nebo nemkaždopádně,kdybych to chytla taky,je to velký průšvih?Volala jsem svému gynekologovi,ten mi k tomu nic moc neřekl,takže čekám,jestli se osypou holky a pak teda jestli se přidám já      
    markíla   | 12.04.2017 13:04:30 | Reakcí: 10, poslední: 14.04.2017 10:19:29
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: pátá nemoc
      Kdyz to meli decka.nakazily v okoli 7deti;)) ale nikdo z dospelych to nechxtl..ale decka vsechny..a myslim si ze to nebude nicemu vadit.uz si docela daleko...
      amalie2011   | 12.04.2017 17:25:42
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: pátá nemoc
        no tak uvidíme jestli jsem imunní   ach jo.Samozřejmě první co jsem udělala bylo že jsem gůglila a vygůglila samé horory  
        markíla   | 12.04.2017 20:35:40
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: pátá nemoc
      Neboj,Fanda mel,kdyz byla tehotna kamaradka,tak jsme to zjistovaly a nakazeni dospeleho je vysoce nepravdepodobne,rikala i to nase detska. Na 99procent jsi to mela. A tenkrat to mel Fanda hodne -loni a nechytil to ani Honzik. Ani od nej mikdo ve skolce a to tam s tema usima chodil,vubec mi to nedoslo. Pritahl to z plavani. Proste uvidis.ale chytit to nemusi a ty to urco nechytis.
      Myšice   | 12.04.2017 19:05:30
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: pátá nemoc
        no samozřejmě panikařím a hned jsem začala gůglit a vygůglila samozřejmě samé horory   Možná už si tím holky prošly,Barča párkrát měla horečky a pak trochu někde pupínky,ale taky to mohlo být něco jiného,je toho spousta odvětví   to samé u Rozárky.No uvidíme,ach jo.
        A jak je tobě?
        markíla   | 12.04.2017 20:40:22
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: pátá nemoc
      Asi bych zkusila zavolat na infekční kliniku - ambulance nebo lékařský pokoj, popsala bych jim situaci a zeptala se na další postup. Jinak o páté nemoci: https://www.babyonline.cz/nemoci-deti/infekce-deti-s-vyrazkou/pata-nemoc.
      Calamity J.   | 12.04.2017 21:15:51
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: pátá nemoc
        díky za info   teď se mi sice odkaz nezobrazuje,ale už jsem to tady četla.Volala jsem svému gynekologovi,ten se v podstatě nevyjádřil nijak,prý možnost nákazy u mě je malá,rziko pro plod už taky snad žádné,odběry krve vyloženě nedoporučil,ale říkal že můžu na infekční na odběry krve.Probírala jsem to s učitelkou v MŠ u Barborky,která je těhu jen o týden jako já a ve školce se minulý měsíc tahle nemoc objevila a ta to taky řešila se svým doktorem a ten jí řekl,že má být v klidu,že dospělí tuhle nemoc nechytají.Jenže pak se na netu dočtu takový hrůzy   tak nevím,asi počkám až co holky a když se to projeví i u nich tak volám na infekční.Ale stejně s tím nic nenadělám,prevence neexistuje,je to buď a nebo  
        markíla   | 12.04.2017 22:01:57
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: pátá nemoc
      Držím palce, ať to nikdo nechytne!
      Calamity J.   | 12.04.2017 21:16:18
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: pátá nemoc
        Když budu drsná,tak děti vem čert,těm to nic neudělá         ale u mě by to asi vzhledem ke stavu bylo blbý.Jsem sobecká,krkavčí matka,já vím  
        Je to myšleno s nadsázkou  
        markíla   | 12.04.2017 21:55:54
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: pátá nemoc
      Já mela taky podezření, tak jsem četl vše. Ale pravděpodobnost je mala. Zkus byt v klidu. M
      miho   | 13.04.2017 21:06:58
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: pátá nemoc
        Díky, snažím se. Inkubační doba ještě týden   v utery jdu na další kontrolu v 16tt tak uvidím či řekne a další pondělí jdu do Gennetu, pohovor kvůli věku. Takže se tam zmíním, teda jestli se do té doby neosypu  
        markíla   | 14.04.2017 10:19:29
        Reagovat | URL příspěvku
  • Umiram
    Honzik problinkal ze stredy na ctvrtek noc. Vypada to,ze jsem to chytla,tedy doufam,ze je to ono a ne normalni stav. Vcera vecer jsem se vyzvracela z podoby,to jsem nezazila. A zle je mi porad,nejsem niceho schopna. Jestĺi to neprejde,vazne umru.
    Myšice   | 08.04.2017 11:30:01 | Reakcí: 12, poslední: 11.04.2017 13:04:37
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Umiram
        Mě je tě tak líto   jak jsi tady psala o Honzíkovi ze to měl předtím Fanda tak jsem ti začala držet palce a abys to nechytla ,ale asi jsem držela málo   zase,tenhle stav je nejhorší první dva dny ,takže to nejhorší mas už snad za sebou . Doufám že máš doma chlapa abys měla klid a mohla odpočívat . Drž se,myslím na tebe   Hlavně ať to brzy přejde  
      markíla   | 08.04.2017 14:20:38
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Umiram
      Určitě je to od synka, od dětí se chytne snad všechno a je to ještě zákeřnější, znám to ze školky.. Ale určitě to brzy přejde, budu držet palce!  
      Teď už to všechno musí být jen a jen lepší!  
      klara.b   | 08.04.2017 15:09:26
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Umiram
        Ja prave od nich nikdy nic nechytla. Tak to jednou prijit muselo. Zatim lip neni. Vlezlo mi to na klouby. Diky.
        Myšice   | 08.04.2017 18:04:48
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Umiram
          Ty jsi fakt nikdy nic od dětí nechytla ? Já chytám snad úplně všechno  
          Klouby ,tak to vypadá na klasickou střevní chřipku,to ti tak nezávidím! I horečka ? Držím palce,zítra už to bude určo lepší  
          markíla   | 08.04.2017 22:15:06
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Umiram
            Fakt nic nechytam,nemarodim,to je vyjimecne,dokonce ani manzel ani babicka. Tukam. Chlapovi je uz lip,mne taky,snazim se fungovat,ale jak jsem se rano najedla,tak teda zas nic moc,ale snad uz je to na dobre ceste.diky!!!!
            Myšice   | 09.04.2017 09:10:05
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Umiram
      Doufám, ze Vam všem bude brzo dobre 
      miho   | 10.04.2017 21:19:02
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Umiram
        Diky,manzel uz ok,ja porad nic moc,ale treba uz to tak blby zustane,uz nepoznam,co je k viroze,co k tehotenstvi.
        Myšice   | 11.04.2017 07:40:18
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Umiram
          Mě vždycky,když tahle viroza skolí,tak první dva dny je peklo a pak cca týden nic moc,žaludek na vodě a únava a velký nechutenství.Podle mě to je ještě k viroze.Tak se drž,už to bude ustupovat,hlavně že už nezvracíš a jsi schopná něco málo sníst!
          markíla   | 11.04.2017 13:04:37
          Reagovat | URL příspěvku
  • 9.tyden
    Tak dnes na kontrole,jsem 8+5dle ultrazvuku 8+1. Nebyl to ten klasicky snehulacek,jak byva v 9tydnu,nejak se tam schovaval a vypadl proste jen jak sedy flek se srdickem. Tak jsem rikala mudrovi,ze doufam,ze to neni stene  . Tak za 3tydny kontrola s odberem krve a objednani na nt screening. Tak jsem se objednala na hematologii,zas budu muset pichat clexane,to se netesim. Tam jdu v utery. Jeste budu muset zaridit endokrinologii,to zastbude litani..
    Myšice   | 06.04.2017 16:26:39 | Reakcí: 11, poslední: 07.04.2017 14:13:52
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: 9.tyden
      Jani, zvládáš to báječně! To lítání po doktorech a úřadech také nemusím :-).
      Calamity J.   | 06.04.2017 20:04:12
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: 9.tyden
        No nevim,jestli bajecne. Je mi porad soufl,kynu a citim se neradostne. Mam hrozne pochybnosti..
        Myšice   | 06.04.2017 21:31:10
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: 9.tyden
          Tím kynutím myslíš i něco jiného, než miminko :-)?
          Calamity J.   | 07.04.2017 07:24:03
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: 9.tyden
            Miminko nema ani dva centimetry a ja dve kila nahore. Na nevolnost mi pomaha porad neco jist. Takze se mi na bocich vytvorila mega madla lasky 
            Myšice   | 07.04.2017 09:41:32
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: 9.tyden
              Madla budeš potřebovat. S Ríšou na boku jsem prochodila, provařila, proprala a já nevím co všechno, několik hodin denně. 
              Calamity J.   | 07.04.2017 10:42:12
              Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: 9.tyden
      Na co je ten Clexane?
      Jsme od sebe šest týdnů   A jak ti je? A co kluci jak zlobí? Byli jste na té Moravě ?
      markíla   | 06.04.2017 20:29:11
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: 9.tyden
        Na redeni krve. Mam krevni mutaci,houstne mi krev. Normalne se s tim nic nedela,ale v tehotenstvi se musim redit. Nebo i pri dlouhych letech apod. Na Moravu jsme jeli,bylo to fajn! Fanda dobry,od pond.chodi do skolky,ale ze vcera na dnesek celou noc prozvracel zas Honza. Lezela jsem s nim v posteli a chytala to,ale stejne jsem usnula a dvakrat jsme prevlikali.  
        Myšice   | 06.04.2017 21:27:53
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: 9.tyden
          Ukazkovyho snehulaka nemá každej. Taky nevypadame každý rano jako princezny....bude to dobry, pokud nebudeš trvat na snehulakovi az do porodu. Jinak ja si u prvního taky pichala clexane, pro MTHFR, pry se od tho odstoupilo, po kontrole ve 12.tt se bud nasadí nebo ne lék na redeni. Zeptej se ještě, pravděpodobně mame obdobnou mutaci. Držím palce. A bude to dobry!  
          miho   | 07.04.2017 10:43:21
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: 9.tyden
            Mam leidenskou mutaci a za sebou potrat v 10.tydnu,pichala jsem u obou tehotenstvi. Uvidim,co mi reknou na hematologii. Kamaradka,kterama stejnou mutaci,bydlh v jinem meste,kde ji to na hemat.odmitli dat,tak opakovane potracela a pak mela mimco ve 30.tydnu,to ma na to prave tajty vliv. Ja budu radsi pichat.
            Myšice   | 07.04.2017 12:59:03
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: 9.tyden
              Jasny. Mam taky za sebou potrat, v 8 tt teda. Oni stále meni názory. Pro laika az možná neprijemne. Ale na druhou stranu clexane je dost kvalitní. Stejne člověk vzdy udělá to, co mu řekne lekar. To je jasny. Znám holky, co s laidnem nepichaji nic, ale mas pravdu, to je tak riziko. Zbytecne. Bolave v případě ztráty.mela jsem tenkrát problem začít, ale pak uz jsem se stala v podstate profi sestrou???? sama sobě v pichani clexanu. Hezky dny. 
              miho   | 07.04.2017 13:34:43
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: 9.tyden
                Jojo,ty zacatky jsou nejhorsi. Pak uz dobry. Jinak,me prijde,ze nazory se meni v zavislosti na pracovisti a financnich limitech. Prave v Liberci,odkud je ta kamoska a kde jsem taky bydlela,tak ho predepisovat nechteji,mne ho tam dali v gennetu,tak pak milostive pokracovali. Po porodu me rekli,ze musim na sestinedeli prejit na warfarin. Takze po po porodu mi denne brali krev ze zily na quick test,aby se vyladila hladina,porad to neslo,byla js.kvuli tomu 9dni v nemocnici,ruce odshora dolu jedna modrina, krev mi braly uz jen salovky,jine sestre to neslo,prisla jsem domu jak troska. Ted v Teplicich jednak nebyl problem a zadruhe mi normalne nechali clexane i na sestinedeli. Ja byla v soku,ze to jde,myslela js.ze je nutny ten warfarin,ne nebyl,jen setrili!!! To same zazivam u mamky,ktera taky musi redit,nez jsme si obhajili pradaxu,aby nemusela mit warfarin.. Nase zdravotnictvi je pro vsechny a bezplatne,ale nez se k tobe pece dostane,je po tobe,pripadne cokoliv lepsiho se nepise,pac to pojist.neproplati a jen se hlidaji limity,neleci se.
                Myšice   | 07.04.2017 14:13:52
                Reagovat | URL příspěvku
  • 14. týden
    Ahoj holky,
    minulý týden jsem byla na UTZ a výsledkách z krve, prý je vše v pořádku, NT vyšlo 1,5,ptala jsem se,zda je to dobré a prý jo,tak budu věřit dr   . Dostala jsem konečně průkazku, s přítelem jsme viděli dost akční miminko a bylo to krásný  
    Další kontrola za 5 týdnůva teď v pátek ve 14.týdnu na krev, to je, prosím na co?
    Moc přeji i Vám, ať je vše bez komplikací a těším se na Vaše další příspěvky, co nejvíce pozitivní    
    klara.b   | 05.04.2017 16:19:14 | Reakcí: 6, poslední: 06.04.2017 19:55:48
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: 14. týden
      Ahoj Kláro, gratuluji! Asi jsi byla na prvotrimestrálním screeningu: https://www.babyonline.cz/screening-v-prvnim-trimestru-prvotrimestralni-screening. Je to tak? Nenapadá mě, co dalšího. Každopádně držím palce, ať jsou všechna vyšetření v pořádku. Jak se cítíš? A kdy máš termín?
      Calamity J.   | 05.04.2017 18:33:38
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: 14. týden
        Děkuju  
        Moje dr. to nejak rozděluje,tu krev,takže to asi bude ještě k tomu,máš pravdu.. Děkuju za odkaz,ještě jsem tu všechno neprohlídla..
        Vylezl mi atopický ekzém a ulomil se mi zub,ale to je všechno,že jsem těhotná,vlastně ani nevím  
        Termín máme 6.10.  
        klara.b   | 05.04.2017 22:01:30
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: 14. týden
          Tak to je dobre,ze je ti fajn a ultrazvuk vysel dobre. Jeste se vysledek toho ultrazvuku spoji s vysledkem te krve a vyjde ti,jake je riziko na downuv syndrom. Je to kombinovany test a mel by byt na vyvoj. Vady nejpresnejsi. Tak jen tak dal!
          Myšice   | 06.04.2017 08:54:14
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: 14. týden
          paráda,že je všechno ok a cítíš se dobře.Atopák mám taky,nejhorší to je v noci,to se můžu udrbat   a zrovna jsem si říkala,že už ani nevím,že jsem těhotná a dneska mi je zasel těžko od žaludku   ale už to pomalu odeznívá,jsem v 15tt a termín mám jen podle poslední menstruace,můj doktor takovéhle "maličkosti" neřeší   tak přeji ať je nadále vše ok a cítíš se dobře  
          markíla   | 06.04.2017 12:36:09
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: 14. týden
          Třeba si ten ekzém dá říct. To budeš mít váhu! To jsem taky, ale nejsem vůbec váhavá :-).
          Calamity J.   | 06.04.2017 19:55:48
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: 14. týden
      Gratuluji a vítám tě na BOL!
      Anyss   | 06.04.2017 15:38:16
      Reagovat | URL příspěvku
  • kontrola a vysledky.
    Ahoj. Tak mne vyšly v rámci testu snížené hodnoty papp a bílkoviny, které ukazuji na některou z chromozomalnich vad, u me teda plus věk hodně zvýšené riziko. Nosni kustka ok, nt v poradku. Celkove utz ok, ale krev a věk udělaly to riziko. Takže ja jednala a pristi tyden krev na ty nipt testy. Kdyby nekdo potřeboval, skutecne je hradi pojišťovna, ale jen u některých zařízeních.Podle vysledku uvidím. No, snazim se byt klidna, ale stres to je. Klidný a hezky jarní dny. M
    miho   | 02.04.2017 23:16:22 | Reakcí: 35, poslední: 22.06.2017 20:36:35
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: kontrola a vysledky.
      Věřím,že vše bude ok a strašně moc držím palce  
      markíla   | 03.04.2017 12:29:29
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: kontrola a vysledky.
      A kolik ti vyslo celkove riziko? Urcite to bude v poradku,dela v tom hokej i ten vek. V nejhorsim pujdes na plodovku.
      Myšice   | 03.04.2017 19:05:39
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: kontrola a vysledky.
        1:10 u downa, zbytek ok. Ale není v tom jen ten věk, ale hlavně ta papp a bilkovina, pod 0,400 mom. Údajně jsem to.mela nižší i u syna, ale to mi bylo 33, takže screening vysel celkove negativní. Tady to ultrazvuk neprepral, ani když byl ok.
        miho   | 03.04.2017 19:11:50
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: kontrola a vysledky.
          Drzim pesti,myslim,ze ti nipt vyjde negativne. To by ukazal ten ultrazvuk,kdyby to mel byt down.s.,byla by ztlustela sije. Drz se!!! Dobre to dopadne. 
          Myšice   | 03.04.2017 20:07:06
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: kontrola a vysledky.
            Já si to taky myslim, ale mam uz pokoru. Tak doufám, ze vše bude ok. K tomu mam pocit, ze mam málo kyslíku, to me taky prudi dostatecne. Asi zaradim po konzultaci železo. Dekkuju a hezkej vecer. M
            miho   | 03.04.2017 20:22:42
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: kontrola a vysledky.
              Určo to bude v pořádku když nosní kůstka i NT jsou ok.
              Držím palce, věřím ze to jsou nervy, určo to bude ok. Drž se!
              markíla   | 03.04.2017 22:25:59
              Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: kontrola a vysledky.
      Radit vůbec nemůžu,ale moc držím palce,ať jsou další testy a výsledky v pořádku!!  
      klara.b   | 05.04.2017 16:12:23
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: kontrola a vysledky.
      Ahoj Míšo, držím palce! 
      Calamity J.   | 05.04.2017 18:35:13
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: kontrola a vysledky.
      Moc všem dekuju. Ozvu se. Výsledky snad 13.4. 
      miho   | 05.04.2017 18:41:30
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: kontrola a vysledky.
      Ahoj Míšo,
      jak dopady výsledky?
      Taky mi nevyšly dobře výsledky krve, jsem nyní 15+1, ve čtvrtek konzultace na genetice. Myslim, že mě budou chtít poslat na odběr plodové vody. Ale jsem také pro tu variantu NIPT, ten test platí všechny pojíštovny, a kde najdu ta zařízení?
      Děkuji moc, a hezký svátek, Beri :)
      Beri   | 01.05.2017 10:05:41
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: kontrola a vysledky.
        Ahoj. Psala jsem shora, testy nipt ok.
        Ta genetika, kam jdeš, by Ti mela říct, kde testy hradi pojišťovna. Ale 100% např. Genetika Jihlava, doktorka.Horinova. Výsledky do 14 ti dni. Budu na Tebe myslet. Záleží taky utz byl ok? Nenervuj se moc. Je to těžko, ale malinko se to ovlivnit da. Držím palce!!! M. Např. Fetmed Ostrava a Olomouc 9600...ale výsledky do týdne. M
        miho   | 01.05.2017 10:16:55
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: kontrola a vysledky.
          Jo a ten niot muze byt neprukazny, pokud mel člověk do pul roku zpět transfuzi. Ale oni Ti vše řeknou. Já věřím, ze vše bude ok????
          miho   | 01.05.2017 10:18:40
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: kontrola a vysledky.
            Tak super zpráva !
            Ja měla UZ ok, ale z krve zvýšený volný HCG. Dobře, děkuji moc za info. Do odběru plodové vody jít nechci. A tohle je super varianta. Tak ještě jednou díky, snad bude taky vše OK !
            Beri   | 01.05.2017 10:34:15
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: kontrola a vysledky.
              Tak to bude v pořádku. Samotný volny Hcg vyšší to je ojedinelej parametr. Držím palce. Jo. Jeste si tam zavolej, jestli náhodou nipt neprovadi oni sami. Já šla rovnou v den konzultace na odběr-netreba na lacno. Usetrila by si cas a nervy. 
              miho   | 01.05.2017 19:32:27
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: kontrola a vysledky.
                Tak mám intermediální riziko na Downuv syndrom. Nicméně by mě prý nehnal hned na odběr plodové vody, ale doporučil mi NIPT, s tím, že neví o tom, že by to někde proplácela pojištovna, a že kdyby, tak by to prý ty firmy propagovaly. Na což jsem teda oponovala, že vim o tom, že to v Jihlavě dělali, a že to pojištovna zaplatila. Tak jsem se tam dnes snažila volat, ale zatím bez výsledku. Tak budu zkoušet dál.
                K tomu mi jeětě dělali Tripple test, ktery vychází prý hůř nez ten prvotrimestrální screening, tkz na ten NIPT půjdu asi i když to pojištovna proplatí, či ne :(
                Beri   | 05.05.2017 11:39:31
                Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: kontrola a vysledky.
                Tak mám intermediální riziko na Downuv syndrom. Nicméně by mě prý nehnal hned na odběr plodové vody, ale doporučil mi NIPT, s tím, že neví o tom, že by to někde proplácela pojištovna, a že kdyby, tak by to prý ty firmy propagovaly. Na což jsem teda oponovala, že vim o tom, že to v Jihlavě dělali, a že to pojištovna zaplatila. Tak jsem se tam dnes snažila volat, ale zatím bez výsledku. Tak budu zkoušet dál.
                K tomu mi jeětě dělali Tripple test, ktery vychází prý hůř nez ten prvotrimestrální screening, tkz na ten NIPT půjdu asi i když to pojištovna proplatí, či ne :(
                Beri   | 05.05.2017 11:39:32
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: kontrola a vysledky.
                  Ahoj, vím, ze tam bývá Mudr.horinova v utery jiste. Zkousej to. V Olomouci taky nevěděli, ze se ro proplaci...jako. Jsem s lekarsky rodiny, cely je to o tom, ze některým zařízením to pojišťovna nasmlouva, jiným ne. Netrap se a volej. Btw. Bude ro v poradku. Tripl ychazi spatne leckomu. Vubec nevím, proc se dela.....
                  miho   | 05.05.2017 12:56:50
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: kontrola a vysledky.
                    Z lékařský ne s lékařský....
                    miho   | 05.05.2017 12:57:50
                    Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: kontrola a vysledky.
                    Z lékařský ne s lékařský....
                    miho   | 05.05.2017 12:57:58
                    Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: kontrola a vysledky.
                    Tak dneska nic, budu zkoušet dál v útery! Děkuju moc !!!
                    Beri   | 05.05.2017 18:46:21
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: kontrola a vysledky.
                      Ahoj, jak to dopadlo? M
                      miho   | 10.05.2017 14:48:44
                      Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: kontrola a vysledky.
                        Ahoj, zitra jedu na vylet do Jihlavy, pry to pojistovna proplaci, kdyz riziko je do 1:350, ja mam 1:357 tak snad ! Rano mam jeste UZ, a konzultaci s mym genetikem, kde mi rekne taky vysledky Tripple testu. A to vse v narozeninovy den, tak snad budou jen same dobre zpravy! Beri
                        Beri   | 10.05.2017 18:23:39
                        Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: kontrola a vysledky.
                        Ahoj, zitra jedu na vylet do Jihlavy, pry to pojistovna proplaci, kdyz riziko je do 1:350, ja mam 1:357 tak snad ! Rano mam jeste UZ, a konzultaci s mym genetikem, kde mi rekne taky vysledky Tripple testu. A to vse v narozeninovy den, tak snad budou jen same dobre zpravy! Beri
                        Beri   | 10.05.2017 18:23:43
                        Reagovat | URL příspěvku
                        • \
                          RE: kontrola a vysledky.
                          To je pravda, já jsem prehledla, kolo mas, já mela jedna ku deseti. Vše dopadne dobre. Šťastnou cestu a žádný nervy. Je to male riziko. 
                          miho   | 10.05.2017 18:57:13
                          Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: kontrola a vysledky.
                      Ahoj, jak to dopadlo? M
                      miho   | 10.05.2017 14:48:49
                      Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: kontrola a vysledky.
                        Tak včera ráno UZ, kde bylo vše v pořádku, a čekáme kluka ! Poté výlet do Jihlavy, bohužel bezúspěšný, protože paní doktorka neordinovala z důvodu nemoci, příští týden má dovolenou, tkž až 22.5 v úterý!
                        Beri   | 12.05.2017 09:59:07
                        Reagovat | URL příspěvku
                        • \
                          RE: kontrola a vysledky.
                          Ahoj. Gratuluju  já se priznam, ze bych možná pro výsledek 1:350 na testy nesla. Po dobrým utz. Bud to bude hledisko veku nebo krve, nějaká Tvá danost. Alespon se nestresuj. Výsledky budou urcite dobry. 
                          miho   | 12.05.2017 10:09:49
                          Reagovat | URL příspěvku
                          • \
                            RE: kontrola a vysledky.
                            Ahoj, já si přeci jenom udělám pro svůj klid výlet do Jihlavy. Ale taky si myslím, že to bude v pořádku teda doufám! Tak hezký zbytek neděle!
                            Beri   | 14.05.2017 21:03:10
                            Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: kontrola a vysledky.
                      Ahoj, jak to dopadlo? M
                      miho   | 10.05.2017 14:48:52
                      Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: kontrola a vysledky.
                        Ahoj, tak dnes mi volala paní doktorka výsledky, a je vše oficiálně v pořádku!! A máme potvrzenýho kluka :) Děkuju moc Míšo! Hezký večer, Beri
                        Beri   | 15.06.2017 22:40:15
                        Reagovat | URL příspěvku
                        • \
                          RE: kontrola a vysledky.
                          Ahoj, jsem moc rada, ze je to dobry. Myslím na Vás všechny a občas nakouknu. Uz chodím do prace. Chystame se na dovolenou. Jsem porad silene unavena, ale je to i psychicky. Výsledky z genetiky ze vzorku nasi malý holčičky jeste nemam. Někdy je to lepší, jindy horší. Hlavně, ze mam toho svýho lumpa. Pa a krásný dny. M
                          miho   | 17.06.2017 17:51:43
                          Reagovat | URL příspěvku
Přidat nový příspěvek
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×