Inzerce
Inzerce
Inzerce

Školy, školky, jesle, vzdělání dětí, vč. jazyků (strana 206) - diskuze

Přidat nový příspěvek
  • Svačinky
    Já dávám synovi na svačinu to samé co sobě, protože si je do práce dělám odjakživa. Naučila jsem ho asi na čtyři pomazánky, které vzdycky uplácám večer z tvarohu smetany a něčeho-tuňáka, sýru nebo tak. Jinak jsem pořídila malé zipové sáčky https://www.obalove-materialy.cz/rychlozaviraci-zip-sacky-40-60mm-baleni-100ks
    do nich dávám buď nakrájené ovoce, nebo oříšky a pár sušenek, někdy i bonbon, přiznávám, hlavně to, co doma nejí se mu ve škole hodí.
    HanicaOpica   | 28.02.2018 17:10:36
    Reagovat | URL příspěvku

  • Ahojky všem :) Maminky, jak se tváříte na MŠ? Soukromá nebo státní? Jaká je podle vás lepší?
    Sonicka30   | 23.01.2018 18:27:47 | Reakcí: 1, poslední: 23.01.2018 21:36:41
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: MŠ
      To záleží na konkrétní školce, nedá se paušalizovat, že jeden typ je lepší než druhý. Navíc každému dítěti vyhovuje jiný přístup, proto je vhodné se s dítětem do zařízení podívat.
      Doufám, že z toho nevyleze zase nějaká reklama, které dělám křoví. 
      Calamity J.   | 23.01.2018 21:36:41
      Reagovat | URL příspěvku
  • Neumím to vysvětlit
    Barča u snídaně vyprávěla,jak včera předškoláci měli vytleskat slovo,říct na jaké písmeno začíná a na jaké končí.Vytleskat umí už dlouho,stejně jako na jaké písmeno začíná,ale na které končí prostě neumí.Možná to jen neumím vysvětlit já,ale tak včera se na tom zasekla i učitelka a pořád to nezvládá.Nejdří jsem si říkala,že to je pro ní třeba těžké,že to pozná až bude starší,ale když to dělají i ve školce...nějaké rady jak jí to vysvětlit,aby pochopila kterým písmenem slovo končí?Je zajímavý,že to první písmeno pozná,ale je fakt,že to teda byl boj a vysvětlování děsně dlouho,než pochopila co po ní chceme.
    markíla   | 18.01.2018 10:16:55 | Reakcí: 51, poslední: 16.02.2018 13:55:56
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Neumím to vysvětlit
      Poznat poslední písmeno ve slově, zvláště samohlásku, je pro děti náročné. Nejdříve chtějte první stylem M jako motýl, pak poslední souhlásky, třeba zrovna ten motýl, říct motýLLL, co je na konci, co slyšíš, že jsem řekla v tom slově poslední? Nebo peSSS. RaKKKK. Nejdříve krátká slova o 3 písmenkách. Pak teprve samohlásky, u těch mají sklon říkat, že maminka končí na ka, vždy s tou předchozí souhláskou. Nakonec vyhláskuje celé slovo, čili i hlásky uvnitř. Držím palce! Jinak tohle je do školy potřeba znát, aby dítě slyšelo, co má napsat za písmeno.
      Calamity J.   | 18.01.2018 14:44:33
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Neumím to vysvětlit
        Moc děkuji,to mě nenapadlo začít nejdřív krátká slova   ráno jsme zkoušeli žirafu,prý končí na o,tak jsem řekla že to by byla žirafo.Potom řekla že končí na ž,říká že to by byla žirafaž no a pak se urazila a šla si vyčistit zuby   s Barunkou toho člověk moc nenadělá   trošičku mě stresuje,že září se blíží a odklad na další rok jí už nikdo nedá     ale tak ono to nějak půjde,no a nebo nepůjde no  
        Zkusím ty krátká slova a ještě to chci probrat s učitelkou ve školce,Barča spíš si něco nechá vysvětlit od ní než ode mě.
        markíla   | 18.01.2018 20:46:49
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Neumím to vysvětlit
          Tak fanda to taky neumi, ale zkusíla jsem Had, vlk,tam to dal, u dvouslabicnych ne. Je to tak nutne umet??
          Myšice   | 20.01.2018 12:45:50
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Neumím to vysvětlit
            Je. Proste prijde do skoly a budou brat pismena a budou delat konecne uprostred.zacatecni atd...je to pro ne lepsi..pak se zbytecne stresuji.a je to pro ne tezke pak i psani...tobias rika jak desne to je otravny kfyz neuni zaklady a pak cela trida musi cekat jen proto ze to nekdo neumi a doma to s nim necvici-my to docela cpeme i rodicum predskolaku-jasne.ne nasilim.mate do skoly hromadu casu-ale cvicit je to lepsi;)
            amalie2011   | 20.01.2018 13:05:59
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Neumím to vysvětlit
              Je mu 6  ,jde v zari. Respektive jde uz v pondeli  , meli v patek den predskolaku ve skole, byli z nej nadseni, jak se soustredil,a jestli nechceme,aby chodil do skoly,on moc chce. Tak proc ne. Chodi do montessori skoly a skolky,tak pujde jen do jinych dveri. Tak jsem na to zvedava.
              Myšice   | 20.01.2018 16:16:27
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Neumím to vysvětlit
                Joo..tak to oni asi nedelaj co klas.skola atd.tak to pro nej bude prinosny ne.??
                amalie2011   | 20.01.2018 18:58:41
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Neumím to vysvětlit
                  Delaj asi podobny veci,jen trochu jinak,maji ruzne pomucky. Pismenka umi vsechny tiskaci, delaji i psaci, ale to zatim,ty co maji ve jmenu a tak, modeluji je z takovych zizal a pak pisou. Hodne se mi libi matika,maji ruzne pomucky na cisla, scitaci hady,nasobeni, vse vidi nazorne, uvedomuji si jednotky stovky tisice. To delaj vse na predskolakovi,tak jsem zvedava,co v te skole. Jsem rada, je listopadovej,na zacatku,kdyby se narodil o dva mesice driv,byl by ve skole a kdyz sam chce,tak co mu branit.
                  Myšice   | 20.01.2018 20:04:18
                  Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Neumím to vysvětlit
                No tak to je super,děj pak vědět,jak to dopadlo a jestli bude chtít chodit i dál.Tu Montessory ti závidím,Barču bych tam taky nejradši zapsala,ale to školkné tady+dovážet jí v ranní pražské špičce  
                markíla   | 22.01.2018 12:00:04
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Neumím to vysvětlit
                  No prave, jsem zvedava,jak mu to dlouho vydrzi 
                  My jezdime 30min tam, je to taky na palici. Ale zatim jsme spokojeni. Tady je par trid vramci jedne zakladky iv teplicich,ale jen do 10nebo 12. V Moste do 15ti a jeste i ta skolka,nemusi Honza jinam. Maji hodne krouzku v ramci skolky,tak si to vse odbydou tam. No uvidime.
                  Myšice   | 22.01.2018 13:18:12
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Neumím to vysvětlit
                    tak s jakou se vrátil?
                    markíla   | 23.01.2018 12:40:14
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: Neumím to vysvětlit
                      Jo,je spokojenej, dnes sel zase. Dokonce si vynutil i tasku do skoly  . Jen si myslim,ze to neda Honza,ze neni bracha s nim. Sice mu strasne skodi,ale je na nem zavislej.
                      Myšice   | 23.01.2018 15:36:49
                      Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: Neumím to vysvětlit
                        Hele tohle jsem si myslela taky ,ale jak byla Barča na horách tak Róza byla dva dny ve školce sama a pohodička ,zvládla to snad ještě líp jak s Barčou ,říkala to i učitelka .
                        markíla   | 23.01.2018 21:12:28
                        Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Neumím to vysvětlit
            nenapadlo me nikdy to zkouset....ale nasi meli vyukove veci na tabletech od mala, a vim,ze ve skole Zvonilka chodila nadsena co ji vse pani ucitelka naucila...vcetne poslednich pismen apod...naucila ji to prost jinym zpusobem, a dosud zvonilka chodi a je nadsena co vse uz se uci.....a musim rict,ze ve 3. tride uz jsou sakra znat rozdily mezi detma co se ucili ve skole a naucili se ucit od ucitelky a co byli nabuseny od mamin pred skolou a tak se nudili ci flakali,nevim co, ale uz je to videt....zacinaji dost zaostavat ,trave jim dele vstrebat a znamky jdou pomalu dolu....preci jen spoustu veci rodice uz treba v matice nepochopi, obcas pochopit zadani v cj je take vesele....kdyz koukam do ucebnice....teda vse podle hajneho, z frause atd....na indicke nasobeni jsem se musela kouknout na youtube  a kozy s husama a kockama ani chapat nechci,dite to nastesti chape za me     
            Liberte   | 23.01.2018 06:13:45
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Neumím to vysvětlit
              Jojo pani ucitelka je buh  ,ode mne se nechce ucit ani tkanicky. Tak uvidim,jak ho to bude bavit.
              Myšice   | 23.01.2018 07:52:01
              Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Neumím to vysvětlit
              jo to je ten důvod,proč jsem nechtěla,aby Barča dostala odklad,aby se pak nenudila a ve finále bude prospěchem zaostávat   tak uvidíme jak to nakonec doapdne.Jsem zastáncem toho,že školkový děti by si měli hrát a učit by se měli až školní děti,ale postupně zjišťuju,že dítě už do školy musím jít nabušený vědomostma a schopnostma tak mi nic jiného nezbývá,než to s ní trénovat.A když to trénují i ve školce,tak není co řešit.
              Ještě jsem se chtěla zeptat,metoda Hejného je i pro děti,co nemají logické myšlení?Obávám se,že Barča bude v tomhle po mě,já logické myšlení nemám žádné   a zvažuju jí do té třídy zapsat,ale aby to nenadělalo moc velkou paseku.
              markíla   | 23.01.2018 12:45:56
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Neumím to vysvětlit
                Ja hejnyho chtela..bohuz tu neni..je to neco jineho..a pravr ty deti se nauci vse resit a jinak.ne nabiflovat zpameti cisla a pocty....a to uceni..nnuemusi jit nabuseny informacema.ale je toho v te skole tolik.ze tady toto me prijde zaklad.bohuzel ve skole jedou az moc rychle.a musi toho stihnout hodne a kdyz decka nepoznaj kde je pismeno.a do toho si musi mapatovat jak vypada jak se pise atd.je to desny stres...treba ja poznam na deckach v ms.co s detma delali grafomotoriku(predskolaci dostavaj dom.ukoly(ted je 10lekci) je to jen na nich..zda to udelaj a zda ne. A ty co to nedelaj..jsou dalsi hodinu nervni a vysterosovani ze to doma neprocvicily a boji se ze to udelaj spatne) a kdyby ti rodice s nema 5min denne a v ramci spolecnych chvil udelali na papir pak "cmarancu"ty deti sou klidnejsi a citi se pevnej kdyz to pak delaj na predskolacich..
                amalie2011   | 23.01.2018 17:42:48
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Neumím to vysvětlit
                  Tady je Hejný docela dost profláknutej a když podle něho nejede celá škola tak aspoň jedna třída ano . Jenže mam takovou spatnou zkušenost ,bráchy holka na prvním stupni učitelka jela Hejného, na druhým stupni změna učitelky a ta učila klasickou matiku a Hejného nerespektovala a najednou celá třída propadala z matiky ,protože se neuměli učit klasicky . Což je šílený ,nechápu jak se něco takového může stát ,že ředitel to dovolí a tak   se bojím aby to tak u Báry nedopadlo stejně . Stále ještě tápu s tou školou kterou zvolit . Ta co je nejblíž má spatnou pověst a podle Hejného jede jen jedna třída a to letos poprvé tak se bojím jak to pak bude probíhat na druhém stupni aby to nebylo to samé jako u bráchy . A ta vzdálenější škola je v Hejného metodě zaběhnutá a funguje už několik let i na druhém stupni . Jenže mam vyhlídnutou ještě jednu skoku co je úplně nejdál   A tam se teprve chystám na prohlídku ale slyším na ni samou chválu ,je to škola nova ,dřív fungovala ,pak ji zavřeli a teď pro velký zájem před dvěma lety znovu otevřeli takže super že to není ten velký sídlištní kolos, ale jen tři třídy což by bylo pro Barču super tak malý kolektiv .
                  markíla   | 23.01.2018 21:27:18
                  Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Neumím to vysvětlit
                zvonilky skola jede cela na hejnem, a logice to uci,ale deti neumi zakladni obycejne scitani atd...to pak cvicis s nima doma...hopik tuto metodu odmita od mala a dela uz ted matiku 4,5 tridy ,z hlavy znasobi,vydeli,spocita rovnice,odcita scita v klidu do 1000...zadne pod sebe ,nic....zvonilka obycejne scitani tak komplikuje pres vsechny mozne metody...a pak prohlasi,ze stejne nic nechape,hlavne ze to spocita...a pritom u ni je vysoce vyvinuta algoritmizace a spojovani nespojovatelneho....je fakt,ze nasi znali tiskaci pismena uz od mala,vlastne hopik od 3 let bezne psal pismena a cisla.....je mu to prd platne,zvonilka treba diky psacimu neumi doted psat male tiskaci v beznem diktatu....jen psaci...ale ze by rozlisovali jake je pismeno na konci podle poslechu na konci skolky,tak to teda ne...
                Liberte   | 24.01.2018 05:56:42
                Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Neumím to vysvětlit
            tos jí teda vybrala, chudák, žirafa je těžká. U Sofi nevím, ale s Ríšou jsme to pořád na něčem z té naší tvorby zkoušeli, jednak pexeso u Říkaček, pak je toho plný předškolák a pak ještě ty písmenkové karty, tam jsem dávala i video, co jsme s tím všechno hráli. On je takový na všechno organizované NE, NE, NE, ale tohle bral jako hru, zvlášť, když to s ním hráli plyšáci :-).
          Calamity J.   | 21.01.2018 14:12:41
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Neumím to vysvětlit
              tu žirafu si vybrala sama,sama řekla žirafa,tak jsem myslela že žirafu probírali ve školce   zkusím ty krátký slova,ale ono to je s Barčou dost těžký když nespolupracuje,Když jí něco vysvětluju tak ona nevnímá,mluví najednou o něčem jiném,nedává pozor,pořád odbíhá od tématu a když jí napomenu tak se urazí a tím je vymalováno,to je konečná.Já ty písmenkové kartičky nekupovala,protože máme pexeso s písmenkama,ale ona ho hrát nechce,když pexeso tak s jinýma obrázkama.
            Hele na jednu stranu mě to trápí jako matku,ráda bych to s ní trénovala i cokoliv jinýho,ale když vidím jak nespolupracuje,jak nic nechce dělat...tak si říkám že na ní prdím,je to její život,já se snažím a když ona nechce,tak co nadělám,nic   s tím prostě nic neudělám  
            markíla   | 21.01.2018 15:20:31
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Neumím to vysvětlit
              A co jí zkusit říct, že nějaká paní na webu má problém s dítětem, jak ho naučit, co je na začátku a konci slova PES. Že už chodí do školy a má díky tomu problém s psaním, tak se to doma snaží trénovat. "Barčo, ty jsi taková chytrá, nenapadne Tě něco? Jak by to mohl pochopit? Jak to tam má slyšet? Víš, že já to neumím vysvětlit a ta jeho maminka asi také ne. Jmenuje se xy..... Napadnou Tě ještě nějaká lehká slova? Nemáš k nim nějaké obrázky, třeba z dětských časopisů?" Možná tím odstartuješ nejen odpověď, ale i to, že si o tom pak bude sama přemýšlet. Ony některé děti automaticky při našem vysvětlování vypnou :-), proto to musím zkoušet jinak, ale vím, že u vlastního dítěte to jsou nervy, protože potřebuješ a hlavně chceš, aby spolupracovalo na povel :-). Ale to děti a už vůbec ne dnešní většinou nedělají.
              Calamity J.   | 21.01.2018 18:51:56
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Neumím to vysvětlit
                      díky,to je skvělej nápad,na to bych v životě nepřišla   až bude vhodná příležitost tak to vyzkouším,to ona dělá moc ráda-někoho poučovat     to by mohlo klapnout
                markíla   | 22.01.2018 11:57:51
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Neumím to vysvětlit
                    To máme doma taky, tak pak dej vědět!
                  Calamity J.   | 22.01.2018 14:47:56
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Neumím to vysvětlit
                    Tak si představ,že to dala     a to jsem ani nemusela říkat ten příběh že to potřebuje někdo vysvětlit,stačilo dát krátké slovo,jako přemýšlý u toho docela dlouho a na poprvé většinou řekne špatně,ale na podruhé už to pozná   ale tak včera byla výjmečný den,zjistila že se jí kýve zub takže byla megašťastná a spolupracovala     tak ještě jednou děkuji za radu,je vidět,že teď už ví co po ní chci a že se snaží to poznat  
                    markíla   | 23.01.2018 12:49:14
                    Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Neumím to vysvětlit
      A hlavně, dělat to s obrázky :-)
      Calamity J.   | 18.01.2018 14:45:14
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Neumím to vysvětlit
      To jsem nezkousela,schvalne se na to zeptam Fandy. Urcite ji to dojde,do zari casu dost. Neboj.
      Myšice   | 19.01.2018 09:22:06
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Neumím to vysvětlit
      ty jo, tak já vůbec netuším jestli takové schopnosti měl Kuba ve školce     Ale tak on je chlap, a navíc syn svého otce, co se nedovím od jiných tak nevím... Radu máš, tak snad to nějak dáte  
      moninif   | 19.01.2018 17:53:00
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Neumím to vysvětlit
      Toto je desnej boj..ono je lepsi aby to uz umely.maj lehci pak skolu..u nas to decka ve skole neumi a desne je to zdrzuje a ted v lednu uz rikala na rodicaku ze konecne to vypada nadejne. Nicmene my toto ted delame s theou..ju bavi vytleskavat a rikat prvni pismena.to zvlada a tak ted cvicime konecny..a tobi ji to uci tak jak se to naucil on.. Na konci to da dlouze..mamaaaaaaa a ji docvakne ze rika a..zacni jednoduchyma slovama...a to pude.. Je cas;)
      Btw v praci to taky predskolaci nedvaja.ale tam neuni pulka ani zacatecni.
      amalie2011   | 20.01.2018 11:38:06
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Neumím to vysvětlit
        No Barča už přeci ve škole být měla a pořád jí to nedocvakává.Bohužel u nás stále přetrvává stav,kdy ona si odě mě,ani od tatínka nenechá nic vysvetlit a prostě se rovnou urazí a nespolupracuje.Ve školce nevím jak funguje,ale podle mě to bude to samé,jen to nedává najevo,takže paní učitelka si myslí že vnímá...nevím,fakt nevím.
        markíla   | 21.01.2018 15:14:49
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Neumím to vysvětlit
          Ono je jasny ze nebude chtit spolupracivat na povel.jkoze pod ted si sednem a budem si rikat posl.pismena a zacatecny atd...ale ve hre to obcas zkus...tobi i thea miluji pismenkovy karticky.ja k tomu mam hromadu vyrobenych her a desticek a treba thea tady tou hrou zacla pismena psat.nektere si mapatuje a rika je.pozna zacatecni(ikdyz nekdy rekne prvni slabiku)krasne vytleskava.a ted jen tak ze chce obcas rikame co je na konci..ale jen kdyz ma zajem..hele ono ve skole ji nic jinyho nez yde a naucise to slyset.. Ono i do zari je hromada casu;). Hele ted na rodicaku sem s ucou mluvila 45!!minut a o tobiasovi toho moc nepadlo..spis o tech ostatnich.jak je z nich nestastna...ze se uplne stydi jak po tobiasovi sla..no hlavne ze si to uvedomila hned v 1.tride a nekde po nem dal;)
          amalie2011   | 21.01.2018 16:02:30
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Neumím to vysvětlit
            Já taky nechci,aby Barča fungovala na povel.U tý snídaně s tím začala sama,přes den občas chodí a říká p jako pes,f jako Fanda a tak,to jí jde.Teď chtěla začít trénovat to poslední písmeno,protože ve školce zjistila,že jí to nejde.jenomže Barborce když něco nejde hned,tak jí to prostě nepůjde nikdy,zabalí to a hotovo,žádná šance na vysvětlení,na pomoc není,sekne se a konec  
            Aspoň že se to u Tobiase zklidnilo a učitelka už po něm nejde,vždyť to byl úplně nesmyslný boj  
            markíla   | 22.01.2018 11:53:56
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Neumím to vysvětlit
              Thea je taky takova.chce vse hned..treba denne rve ze neumi psat jak tobik.ze ji nejde zavatmzat tkanicka jako tobikovi a takovy veci..pak u toho sedi rve.nadava a chce to taky umet..je to boj s deckama;),kazdopadne je leden ma doost casu a zrovna u ni to beztak naskoci ze dne na den tak jal to je u vseho;)))

              amalie2011   | 23.01.2018 07:27:55
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Neumím to vysvětlit
                jo jo,já jen abych něco nezanedbala,když se to má umět  
                Rozárka je to samé,taky chce všechno umět co Barča,ono to je asi normální u mladších sourozenců  
                markíla   | 23.01.2018 13:01:12
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Neumím to vysvětlit
                  Když už tě tu u škol .Víš jak jsem ti říkala,že nejvíc se ničí pouzdra,že není nutné do nich moc investovat.Tak posílám fotku pouzdra od Zuzky po 5m používaní a to je Zuzanka moc šikovná a hodná holčička co neničí věci. A není to tím,že by pouzdro bylo šunt.Prostě jí ho ničí ostatní atd.
                  Honafa   | 13.02.2018 21:26:19
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Neumím to vysvětlit
                    Ničí ostatní ???
                    markíla   | 14.02.2018 13:13:19
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: Neumím to vysvětlit
                      No oni si ničí všichni všechno.Třeba Zuzčina nej kámoška vezme Zuzce svačinku a rozpůlí jí a pomaže po aktovce jiné holky atd.Nebo se mlátí kluci židlemi a fakt jako v hospodě,normálně bitka.A nic se s tím nedá dělat.To ,že někdo jde a rozstříhá někomu pouzdro je to nejmenší.
                      Když se to řekne rodičům tak oni řeknou,že jejich dítě by to neudělalo. Nedávno se ráno zblil ve třídě kluk.Pak se zjistilo,že kouřil a pak se z toho zblil a jeho matka řekla,že její kluk by nikdy nekouřil,že si učitelka vymýšlí.
                      Honafa   | 14.02.2018 14:42:11
                      Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: Neumím to vysvětlit
                        To je mazec!!!
                        Myšice   | 14.02.2018 20:34:32
                        Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: Neumím to vysvětlit
                        to je fakt příšerný  
                        markíla   | 15.02.2018 10:42:57
                        Reagovat | URL příspěvku
                        • \
                          RE: Neumím to vysvětlit
                          Hele to asi az vyssi tridy...tobi ma obyc pouzdro co bylo k aktovce a ma ho jako nove ciste.neznicene..a predpokladam ze tomu tak bude i druha trida a pak se uvidi
                          amalie2011   | 15.02.2018 15:19:02
                          Reagovat | URL příspěvku
                          • \
                            RE: Neumím to vysvětlit
                            No tak to doufám že to bude až ve vyšších třídách ,to mě ani nenapadlo ze v první už by se k sobe děti takhle chovali  
                            markíla   | 15.02.2018 18:58:49
                            Reagovat | URL příspěvku
                            • \
                              RE: Neumím to vysvětlit
                              no decka uz mu rozbily 2krabicky na svaciny... no decka- jeden a ten samej "pablb" ale furt je to jen plastova krabicka co nic nevydrzi:D pouzdo ma hezky:D
                              amalie2011   | 15.02.2018 19:37:34
                              Reagovat | URL příspěvku
                            • \
                              RE: Neumím to vysvětlit
                              u nás je to v pohodě... A hlavně pokud náhodou někdo něco někomu zničil, a bylo prokázáno že to byl on (ony ty děti to na sebe prásknout), tak to dotyčný hezky zaplatil... Kuba má pouzdro od první třídy, pravda střídá tři, ale řekla bych, že to jedno nosí nejčastěji, a furt dobrý (je ve čtvrté, a hádám že minimálně pátou třídu ty pouzdra přežijou)
                              moninif   | 16.02.2018 11:21:33
                              Reagovat | URL příspěvku
                              • \
                                RE: Neumím to vysvětlit
                                uf,tak to jsi mě uklidnila,díky   to co píše Honafa mi připadá jako zlýsen!!!Ale tak druhý stupeň je asi kapitola samao sobě,aletohle mi přijde jako vážně moc   nouvidíme za pár let co tady budu psát  
                                markíla   | 16.02.2018 11:27:26
                                Reagovat | URL příspěvku
                                • \
                                  RE: Neumím to vysvětlit
                                  podle mě je to o tom jakou školu vybereš, i ty státní mají různou úroveň. My tady nemáme problém, protože to je škola umělecká, tak ani ti dobří neodchází na gympl, co tam taky... Takže lepší průměr zůstává i na druhém stupni. Přiznám se že právě proto ani moc netoužím aby kluk šel na gympl, jak mě někteří nutí. Zatím gymplu vidíš spíš negativa...
                                  moninif   | 16.02.2018 11:44:22
                                  Reagovat | URL příspěvku
                                  • \
                                    RE: Neumím to vysvětlit
                                    já vím,proto tu školu tak řeším,chjo  
                                    markíla   | 16.02.2018 13:02:21
                                    Reagovat | URL příspěvku
                                    • \
                                      RE: Neumím to vysvětlit
                                      to je výhoda i nevýhoda většího města... Na vesnici máš školu jednu a neřešíš... Za mě asi bych volila školu kde je i něco na víc - jazyky, hudebka, matika,... Tak je aspoň malá šance, že nějaké procento dětí tam bude normálních.. U nás taky všichni nejsou svatí, je to sídliště, a ne zrovna lukrativní část Ostravy    
                                      moninif   | 16.02.2018 13:55:56
                                      Reagovat | URL příspěvku
                        • \
                          RE: Neumím to vysvětlit
                          Hele to asi az vyssi tridy...tobi ma obyc pouzdro co bylo k aktovce a ma ho jako nove ciste.neznicene..a predpokladam ze tomu tak bude i druha trida a pak se uvidi
                          amalie2011   | 15.02.2018 15:19:17
                          Reagovat | URL příspěvku
                        • \
                          RE: Neumím to vysvětlit
                          Hele to asi az vyssi tridy...tobi ma obyc pouzdro co bylo k aktovce a ma ho jako nove ciste.neznicene..a predpokladam ze tomu tak bude i druha trida a pak se uvidi
                          amalie2011   | 15.02.2018 15:19:31
                          Reagovat | URL příspěvku
  • kdyz si decko vymysli, ale matka ji veri..
    konecne se to dneska vyresilo a muzu vam to popsat.. jednou sem tu psala ze mam v praci pruser jak vrata.. mame ted fakt "problemovy" rodice a jeste horsi deti.nicmene jedna 3letacka desne v ms rvala- bylo to fakt na palici, ale hlavne pro ni.byla fakt mimo- matka na rd s miminem. zkouseli sme ji prosit aby si dite brala po obede- neexistuje, mimino spi dlouho a v kocare chvili.. pak sme navrhovali aby chodila po-st do skolky, ale ct a pa si ji nechavala domal ze ji to bude pripadat, jakoze travi dost cas i s matkou... ne- skolku potrebuje, doma se nudi(a takovy ty typicke recicky..) nicmene triletacka byla a je dost chytra- napred rvala az pri predavani.. pak uz zacla v satne,a vyprodukovalo to tak ze pry se vztekala uz doma..jelikoz ja mam debilni pronikavej hlucnej hlas a mluvim dost hlasite(ikdyz dle me septam) holka doma rekla ze po ni kricim a zaviram ji do koupelny- to sem jeste matce vysvetlila, a kolegyne byli pri me, tak to matka nak zkousla, s tim ze si na me da pozor... jenze pak najednou reditelka- dva dny narizene dovolene, triletacka prestala chodit do ms, a ja mela jen info ze projde inspekce resit incident semnou- ani ja ani kolegyne sme nevedeli o co de- ja mam svedomi ciste, takze sem celou dobu i s vedenim i s inspekci spolupracovala... na prvnim sezeni se me vyptavali jak se chovam k holcice, zda ji s necim pomuzu atd- jo holka zamnou chodila pro pooc s oblikanim, jidlem na utirani zadku vse v pohode.. jen rvala po mamince.. kolegyne vypovidali pro me-vi ze se nic nestalo a ze s holkou vychazim dobre,.vedeni taky pro me.. no a pak dosla matka a najednou sem se dozvedela ze triletacka doma rekla ze ji davam na prdel.!!!a matka nelenila, dala to vedeni a na inspekci.s tim ze jeji triletacka nikdy"" nelze a neni mozne aby si vymyslela! no tak me chodily kontrolovat, neustale vedeni chodilo na isnpekce, ale dneska to prislo- dojela inspektorka neohlasene, dosla i matka s triletackou a ze teda ona si to vymyslela, ze jak byla dlouho doma, zacla o me povidat, ze si s ni hraju, ze semnou chodi na vychazce a tak ze matka se asi spletla a chce zrusit to obvineni... a ze jen nechtela do skolky- jake prozreni... takze od zitra uz bude zase holka chodit do skolky- pry si doma promluvily a uz nebude plakat...

    uf.. ikdyz sem si byla 100%jista ze sem nevinna, vedeli to od kolegyne atd.. inspektorky sou nemile megery, co umi docela zneprijemnit zivot a okamzity vyhazov a zapis pro dalsi praci bych mela jistej... a matka?? ani se neomluvi. a usmiva se na me, a triletacku posilala, obejmi pani ucitelku, dej ji pusinku, mas ji rada ze jo? je to hodna pani ucitelka... Matku nesnasim:D a ted budu muset kazdy den na ni koukat, usmivat se a mluvit s ni jakoby nic:o) wau... co prijde dal:)

    amalie2011   | 21.11.2017 19:56:29 | Reakcí: 6, poslední: 27.11.2017 19:59:19
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: kdyz si decko vymysli, ale matka ji veri..
      Uff, to je hrozne, uplne mi je te lito  
      plaz   | 21.11.2017 20:14:14
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: kdyz si decko vymysli, ale matka ji veri..
      Ježiš   no aspoň že to dopadlo tak jak to dopadlo   tak chápu že ti muselo být hrozně, proti křivdě se nedá nijak bránit
      markíla   | 21.11.2017 22:44:11
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: kdyz si decko vymysli, ale matka ji veri..
      Jako stat se to muze,mama holce verila,ale za ty neprijemnosti mela prijit, nasypat si popel na hlavu,donest ti puget a dceri vycinit,ze lhat se nema. Musela sis pekne uzit 
      Myšice   | 22.11.2017 14:28:29
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: kdyz si decko vymysli, ale matka ji veri..
      To je teda docela drsny. Podle toho co rikas, mi ta matka pripadne jako typ nevidim, neslysim... a mam vzdycky pravdu. Maly deti prece casto vykladaji pitomosti a presvedcivy jsou az az... ale prave proto, to musi clovek brat s rezervou a komunikovat hlavne s tim dospelym, ne?
      No nic, aspon ze ti to nezustalo za krkem. Ted jeste drzim palce, aby holcicka prestala vriskat.  
      Tris   | 22.11.2017 14:41:02
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: kdyz si decko vymysli, ale matka ji veri..
      tak to zamrzí ...hlavně že vedení stálo při Tobě
      s lidma, co se neumí omluvit, má neblahé zkušenosti spíš můj muž
      po mě naopak někteří rodiče školních dětí chtěli, abych jejich nezvladatelným potomkům jednu střihla, tak jsem ani neměla sílu vysvětlovat, že to by šlo těžko - ne kvůli možné ztrátě zaměstnání, ale hlavně proto, že většina dítek na 2. stupni byla o hlavu či dvě vyšší než já :-)
      aspoň doufám, že ve školce vás ještě neobviňují ze sexuálního obtěžování - to zažil kdysi kolega ...a hádáte dobře ....přestože se obvinění neprokázalo - křivé obvinění nebylo potrestáno, protože pachatelka byla nezletilá .....
      já jsem měla problém jen s jedním ambiciózním tatínkem (bohužel shodou náhod šlo o bývalého zetě mojí kolegyně a o její vnučku ...) ...takže se patrně poprvé v historii školy dělalo přezkoušení po vysvědčení .....holka si sice zlepšila známku a zachránila vyznamenání ....ale bylo to o fous, moje starší kolegyně jí v podstatě daly najevo, že na to neměla ...navíc místo jarek se učila a pro babičku to byla velmi nepříjemná situace ...a tatínek, který měl u sebe dceru vlastně nelegálně, by ve škole oblíben asi jako osina v zadku
      pandanek   | 23.11.2017 16:03:24
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: kdyz si decko vymysli, ale matka ji veri..
      Prý ,že děti do 5 let nelžou,moje Zuzka lhala a ještě ani nemluvila.
      Je to děs,když tě někdo takhle obviní.Matka je pěkná svině,že jo.
      Honafa   | 27.11.2017 19:59:19
      Reagovat | URL příspěvku
  • Snídaně jsou důležité
    Ono se to nezdá, ale taková snídaně/svačina je pro děcka strašně důležitá, protože z těch potravin získávají prakticky energii pro celý den. Když kouknete sem, tak najdete super tipy a rady pro snídaně a svačiny pro děcka.
    Leila55   | 19.11.2017 10:07:55
    Reagovat | URL příspěvku
  • taška do školy
    Tak už máme vyhlídnuté favority.Původně jsem myslela,že koupím aktovku,ale Barča jak je mrňavá,tak jí to na zádech vypadá jak obrovská popelnice,co by se do ní vešla   takže batoh budeme shánět.A chci se zeptat,je nějaký zlomový bod v počtu učebnic a sešitů mezi třetí a čtvrtou třídou???Jsou typy batohů,které doporučují od 1.do 3.třídy,nebo od 1.do 4.třídy,nebo od 2.do 5.třídy.A rozdíl je jen ve 2 až 3cm,tak nevím,to je otázka maximálně jedné učebnice navíc.Nejradši bych vzala ten pro 2-5 třídu,ať se za dva roky nemusí kupovat jiný,ale nemají tak hezké motivy,jako ty pro prvňáky.
    Nebo je v tom ještě nějaký jiný rozdíl,o kterém nevím,kterého jsem si nevšimla?
    markíla   | 21.10.2017 13:49:19 | Reakcí: 44, poslední: 01.11.2017 12:12:21
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: taška do školy
      Mame topgal od 2.tridy..pro.prvnaky kluly tam nebylo nic hezkyho a jen se lisily o 1centak..a nejde o ucebnice.tech ma malo(ted),ale ty tvrdy desky tezky co tam decka tahaj..
      amalie2011   | 22.10.2017 14:39:22
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: taška do školy
        A to je povinnost tahat ty těžký desky?  
        Právě jsem si říkala,je to rozdíl 1-2cm tak proč se na to klade takový důraz   Pro holky zase mají hezčí motivy ty pro prvňáky,ale tak snad vybereme i tak,no bude to boj   to jako každopádně
        markíla   | 23.10.2017 09:58:44
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: taška do školy
          Chcou to..tobias je nema..odmitam mu je davat a sem jedina a desne to vadi ze pry bude mit nejznicenejsi rohy u ucebnic...to me falt trha zily.jinak on jak je uzkej a drobnej tak topgal fakt sedl...a ma ho krasne..zadny velky pod zadek ci padani z ramen....
          amalie2011   | 23.10.2017 15:50:38
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: taška do školy
            Bára je nejen drobná a úzká,ale taky krátká   ale Tpogal jí seděl i ten o pár cm větší,takže super.Jen ty aktovky jsou takové moc mohutné na ní.
            No tak uvidíme jak pochodíme my s deskama   to zas vymyslela beztak nějaká hlava pomazaná  
            markíla   | 24.10.2017 12:26:22
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: taška do školy
      My jsme do první třídy koupili aktovku od Emipo. Je lehká a proti batohům, co mají některé děti, je nižší, takze ji kluk na rozdíl od nich nemá až někde pod zadkem, ale fakt na zádech. Nosí ji téměř netknutou i do druhé třídy.
      Co se mi zda jako výhoda, ze po otevření té hlavní chlopně ma přístup do cele aktovky a nemusí otevírat několik zipu jak mají batohy, než najde, co potřebuje. A docela dobra vlastnost je, ze i otevřeny stojí a nekaci se. To ale umí i některé batohy.
      Na batohy jsem pro letosek taky koukala, ze koupíme uz aby mu vydržel na cely první stupeň, ale přišly mi celkem obrovské na to málo, co zatím nosí. I tak pobere i věci do družiny nebo na kroužek. Takze do batohu půjdeme asi až od třetí třídy, to uz bude tu aktovku asi i bojkotovat.
      stankag   | 22.10.2017 17:19:04
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: taška do školy
          díky,to je fakt,že aktovky stojí.Na Emipo jsem taky koukala,jsou relativně malé a lehoučké,ale stejně když si jí Barča nasadí na záda,tak vypadá že jí zavalí   batůžek jí prostě líp sedí.A kor ještě fakt,že by aktovku od druhé,max třetí třídy bojkotovala,s batůžkem snad vydrží dýl.
        markíla   | 23.10.2017 09:56:22
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: taška do školy
          Náš pravdu, nejlepší je vyzkoušet, jak co sedí na zádech. To je asi nejdůležitější.
          Já byla smířená, že aktovku už nebude v té druhé chtít, ale v pohodě. A má ji ještě většina spolužáků.
          Když pak to vidím, jak to odkládají na obědě a v družině,tak jsem za ni ráda. Ty aktovky vyrovnané stojící = zachovalé a batohy popadané = otahané. Tak ani nevěřím, že vydrží víc než rok dva, ať mají vzor jaký chtějí. A ty aktuálně módní obrázky se rychle okoukají a čtvrťačka páťačka je stejně nejspíš bude bojkotovat. Držím palce s výběrem něčeho nadčasového, nás to čeká příští rok.
          stankag   | 25.10.2017 20:55:37
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: taška do školy
            Barča by samozřejmě nejraději batoh s motivem Ledového království,princezny Sofie atd. ale to jsem jí kupodivu rozmluvila,takže vybíráme neutrální.Do nejužšího výběru se dostaly tři batohy,teď už to jen rozseknout   každopádně moc děkuji za názor.I to,že aktovky stojí a batohy se válejí je docela rozhodující a to by mě třeba vůbec nenapadlo  
            markíla   | 25.10.2017 21:35:22
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: taška do školy
              Ja mam vybraneho neco mezi, stojici,nastavitelna velikost zad, horni klopa na magnet,ne tisic zipu, zaroven to vypada spis jak batoh, je to od samsonite, sammies, 5dilny set vcetne vybaveneho penalu za 99eur. Chtela bych to dat Fandovi pod stromek.
              Myšice   | 25.10.2017 21:54:03
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: taška do školy
                Přesně,Barča jí dostane od Ježíška.Mě by to ani nenapadlo,ale loni kamarádka dostala odJežíška tašku do školy a Barča od té doby mluví,že si jí bude přát taky.Celý rok se na to těší   jenže ona jak je malá,tak jsem chtěla aby si nějaké vyzkoušela a udělala jsem dobře.Jinak bych jí asi koupila aktovku,ale po vyzkoušení budu kupovat batoh.Ona je fakt malá,má nějakých 107cm   ještě mrknu na ten typ co píšeš,aby mi něco neuniklo  
                markíla   | 25.10.2017 21:58:15
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: taška do školy
                  Poslala bych ti odkaz,ale na tom mobilu mi to nejde zkopirovat. Budu objednavat v nemecku na http://www.kofferprofi.de nahorudo toho vyhledavaciho okynka napis sammies. On ma nastavovaci zada, s m l.
                  Myšice   | 25.10.2017 22:15:40
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: taška do školy
                    Díky za odkaz,vypadá dobře. Jen ta váha, že má přes kilo...ale tak Fanda je silák, on jí unese    
                    markíla   | 27.10.2017 11:18:10
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: taška do školy
                      No ja nevim s tou vahou,na jinych strankach byl udaj 0,9kg. Tak si ji pak doma zvazim. Myslim,ze je to tady blbe.
                      Myšice   | 27.10.2017 12:38:58
                      Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: taška do školy
                        I tak by to byl nepatrný rozdíl . Fanda se do školy stejně bude vozit autem ne? Barča sice bude chodit pěšky, ale máme to tak 10 min. chůze. Takže se moc nepronese.
                        markíla   | 27.10.2017 14:54:08
                        Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: taška do školy
                      Jinak fanda ted pul kila zhubnul,ma sotva 20,5kila a urco uz vic jak 122cm,pritom ji jak ja,porce,fakt pekne,ryby,zeleninu,vsechno,nechapu.
                      Myšice   | 27.10.2017 12:41:23
                      Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: taška do školy
                        Barča teď jí taky slušně ,nejí teda porce jako já, ale jí   A měří 107cm a váží 16kg myslím . Takže houžvička, dokážeš si ji představit s aktovkou?  
                        Jo a dorazil balík teď . Ty jsi blázen !!! Prý pošlu ti pár kousků a takovej balík ohromnej a samý luxusní věci   moc děkuji  
                        markíla   | 27.10.2017 15:01:32
                        Reagovat | URL příspěvku
                        • \
                          RE: taška do školy
                          To je jak Honza,ten meri nejak podobne a vazi 17,mne ale proti fandovi prijde tlustej,asi uz mam zkreslene predstavy. Prosim te je to po dvou detech a kupovane nosene. Jsem rada,ze jsi spokojena. Vetsi uz nemam,to jsem dala kamaradce tady. Budu rada,kdyz to jeste nekdo unosi 
                          Myšice   | 27.10.2017 15:21:32
                          Reagovat | URL příspěvku
                          • \
                            RE: taška do školy
                            No tak vidíš ,ta moje školačka je stejně velká jako tříleté dítě . Chjo ,je mi jí líto . Prcek a slabá povaha,ta je pro šikanu jak stvořena  
                            Oblečení na kluka od roka mám. Neříkám že všechno ,ale základ ano. Nechával mi věci bracha po klukovi ,dala jsem to kamarádce a ta mi to pak zas vrátí  
                            markíla   | 27.10.2017 15:35:21
                            Reagovat | URL příspěvku
                            • \
                              RE: taška do školy
                              To je pupik,neboj nebude ji nikdo sikanovat. To spis Fanda,je proste zvlastni a k tomu hysterik a hypochondr  jinak jsem koukala na ten topgal pro 1.tridu a ma taky 1kg.
                              Myšice   | 27.10.2017 15:58:45
                              Reagovat | URL příspěvku
                              • \
                                RE: taška do školy
                                To ty poloaktovky mají kilo,ale batohy 850   hysterik a hypochondr je i Barča   jsem na ni zvědavá jak obstojí ve školním kolektivu  
                                markíla   | 27.10.2017 18:13:04
                                Reagovat | URL příspěvku
                            • \
                              RE: taška do školy
                              Jo a Honza je zas na trilety dite velkej 
                              Myšice   | 27.10.2017 16:47:17
                              Reagovat | URL příspěvku
                            • \
                              RE: taška do školy
                              no s tou šikanou to není tak děsivý .....měla jsem ve třídě hubeného kluka s brýlemi, třídního premianta .... takové to na první pohled typické dítě pro šikanu ... a nejen že nebyl šikanovaný, ale mezi spolužáky byl naopak velmi oblíbený ....protože sice byl hubený, nevysoký a s brýlemi, ale to mu nebránilo být taky dobrý ve sportech a navíc hrál na skvěle na piano a z toho padali na zadek i největší sígři školy (samozřejmě jim na slavnosti nehrál Mozarta, ale třeba Linkin park)
                              já ve své mladické nerozvážnosti jsem se poprvé na rodičáku tatínka zeptala, proč dal syna na vesnickou základku a ne na víceletej gympl - tatínek odvětil, že se zrovna stěhovali a dojíždění by nemuselo být ideální ....
                              je zbytečný bát se dopředu ..... O. je taky děsně hubenej a nemá být po kom vysokej - tak si dělá muž legraci, že ho bude muset naučit bojové sporty
                              pandanek   | 29.10.2017 10:38:40
                              Reagovat | URL příspěvku
                              • \
                                RE: taška do školy
                                Jo,jasně ,já vím ,to bylo myšleno ironicky . Ale tak strach ze šikany samo sebou mám, ona je povahově fakt děsně plachá a k tomu ještě "lezdoprdelka"  takže na šikanu splňuje všechny body ve všech směrech  
                                Já se jí snažím doma furt masírovat a zocelovat a odnaučit to podlejzání ale ona se prostě nenechá .
                                markíla   | 29.10.2017 13:17:34
                                Reagovat | URL příspěvku
                        • \
                          RE: taška do školy
                          Prestan furt resit tu vahu a vysku..tobias ma 16kilo a aktovku ma uplne v pohode..a ano je o par cm.vetsi..ale ne o moc a rozhodne nema 120cm...;)
                          amalie2011   | 27.10.2017 19:10:35
                          Reagovat | URL příspěvku
                          • \
                            RE: taška do školy
                            Váhu a výšku řeším z toho důvodu, že jí nebudu kupovat aktovku která jí zavalí.
                            markíla   | 27.10.2017 22:10:21
                            Reagovat | URL příspěvku
                            • \
                              RE: taška do školy
                              No jasne ze je to treba vyzkouset..nam nektery padali z ramen neb byli siroky a jiny mel pod zadkem.ale jestli to ma 90g nebo 1kg uz nepoznas..
                              amalie2011   | 28.10.2017 08:22:04
                              Reagovat | URL příspěvku
                              • \
                                RE: taška do školy
                                Ale 850 a 1200 už poznáš a hlavně čím těžší tím větší takže nejen pod zadek ale skoro až do poloviny hlavy  
                                markíla   | 28.10.2017 14:00:46
                                Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: taška do školy
      My, když jsme byli kupovat aktovku, resp. teda batoh Topgal, říkala paní v prodejně, že je to fuk, to jestli je to od první nebo druhé, že si máme vybírat dle designu, že to dětem na zádech sedí většinou stejně dobře.
      Jinak k počtu učebnic, u nás to rozdíl je. Ale proto, že se jim změnila úča a možná ani ta stará by je už tolik nehlídala, ať si nechají v lavici, co nepotřebují...prostě teď toho tahá výrazně víc. Ale furt by se mu do té aktovky vešlo minimálně dvakrát tolik.
      zuzka83   | 23.10.2017 08:46:32
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: taška do školy
        Díky za rady   Topgal máme vyhlídnutý,ještě teda vybrat velikost a motiv,to bude oříšek   takže to je jedno,super,to jsem chtěla slyšet   já jsem si to myslela,jen jsem si to chtěla ověřit,aby mi neunikl nějaký důležitý fakt  
        markíla   | 23.10.2017 09:51:43
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: taška do školy
      Jinak teda ještě chci dodat, že děcka v mým okolí, který měli klasickou aktovku, že do druhé nejpozději třetí třídy přešli na batoh. A že ty, co si vybrali opravdu dětskej zářivej obrázek, do tý třetí třídy chtěli už něco "dospělejšího", konkrétně teda mluvím o holčičkách a princeznách. Ale ne všem bylo vyhověno:-).
      zuzka83   | 23.10.2017 08:50:10
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: taška do školy
        Je mi jasný,že když koupím tašku s motivem co teď frčí ve školce,že pak ve škole nejspíš bude za pako,protože tam asi bude frčet něco jiného       takžejsem jí motivovala na nějaký neutrální motiv   právě se mi taky nechce obrok kupovat tašku nebo batoh  
        markíla   | 23.10.2017 09:49:35
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: taška do školy
          Tak u vás to dyžtak podědí ta druhá:-) Snad si vybere dobře. (já právě klukovi vyhlídla tu větší velikost, ale on na tu on měl velmi jasný názor:-)
          zuzka83   | 23.10.2017 10:05:29
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: taška do školy
            No jako asi nepodědí,ona chudinka dědí úplně všechno,začíná mi jí být líto a když jsme skoušeli s Barborkou tak si chtěla taky nějakou vybrat,takže už má taky vybráno,růžovou s pipinkou     Rozárce taky koupím novou tašku do školy,ať furt jen nedědí   a holky jsou od sebe sice tři roky,ale tím že má Barča odklad,tak do školy půjdou po dvou letech a to snad Barča bude mít pořád tu původní,si to tak jako maluju   nejlepší by bylo,kdyby si vybrala třeba klučičí nebo aspoň neutrální,aby jí mohl zdědit Kryštof      
            markíla   | 23.10.2017 10:12:47
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: taška do školy
              chápu.
              Ale pipinka - já tuším, že to znamená něco jinýho než zdrobnělinu pro holčičí přirození, ale stejně...       
              zuzka83   | 23.10.2017 10:30:34
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: taška do školy
                Tušíš správně   tašku s kosočtvercem snad ani nedělají ,to jim tam pak kluci časem sami dokreslí   Róza tomu říká pipinka, tak píšu jak slyším   je to taková jako sýkorka, tu má i jako značku ve školce ,tak asi proto . Ale uvidíme co si vybere za dva roky .
                markíla   | 23.10.2017 10:40:21
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: taška do školy
                  Tobi ma prondruhaky.a kamaradi pro prvnaky a neni to vubec rozdil.jen nektery mas hrudni pas.jiny ne.zalezi na typech...holcici obrzly sou krasny..theinka chce tu srdickovou.
                  amalie2011   | 23.10.2017 15:53:18
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: taška do školy
                    Barča chce tu fialovou s vílou,ale to jsem jí rozmluvila,protože to je samá třpytka,který určitě za chvíli opadají   mě se nejvíc líbí ta růžová s ptákem jak má sluchátka,ale tu Barča nechce,ale zase si jí vybrala Róza   Barča teď váhá mezi tou do modra s lemurem,nebo černou s kočičkama,no tak jí dám ještě chvíli čas a pak už to rozsekneme.Tak díky za info  
                    markíla   | 24.10.2017 12:28:46
                    Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: taška do školy
      Taky jsem se zasmála pipince. 
      Jinak rozdíl není.Ale dětem tašky nevydrží ,né kvůli objemu,ale opotřebovaní.A to hlavně kvůli svačině.Fuj jak si tam rok ,dva hnijí svačinky tak pak už se fakt musí vyhodit.Nebo Gabce kluci batoh podpálili a tak jsme taky museli kupovat nový atd.Jinak dobrá volba batoh,místo aktovky,bo ta je fakt na prd.Taky kupujeme každý rok nové pouzdro,tak nekupuj zbytečně moc drahé.
      Honafa   | 24.10.2017 17:56:35
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: taška do školy
        Fakt penál vydrží jen rok ??? A jak se rozbije ? Jako že se rozpadne nebo co ? Tak ale to je taky dobrý vědět ,díky ,to by mě teda nenapadlo .
        markíla   | 24.10.2017 20:12:53
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: taška do školy
          No ,oni ho počmárají,nebo se to ušpiní samo.Pak přestřihnou,nebo se jim vychechlají ty gumičky co drží ty péra.A celkově je to takové olezlé po roce. 
          Honafa   | 25.10.2017 20:31:46
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: taška do školy
            jo máš pravdu,tohle všechno se s penálem dělo,jen to člověk zapomene za ty roky  
            markíla   | 25.10.2017 21:28:43
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: taška do školy
              Honafa straší!  Kluk má aktovku, jako ten batoh, furt v pohodě, ani jednou jsem ho nijak nečistila. Jako, kdybych ho přetřela mokrým hadrem, bude to lepší, to jo, ale na výměnu to zdaleka není. Opotřebovanej není vůbec. Pouzdro má trochu hustější, popsaný a takový jetý, ale měnit zatím nechce, ikdyž na to bych možná přistoupila. Jediný, co se mu po dvou letech rozpadlo jsou desky na velký sešity, papírová věc, (ale chtěl je zatím jen slepit:-).
              Svačinu nosí v krabičce, takže i když se na ni zapomene, není tragédie po celé tašce, to není jak za nás, namazanej chleba v papírovým ubrousku    Horší je teda ovoce do škol. A mléčný výrobky do škol, tím mě štědrý systém nově trestá:-)
              zuzka83   | 01.11.2017 11:34:48
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: taška do školy
                      tak to jsi mě docela uklidnila   penál beztak nechám na ní,ať si pak v létě nějaký vybere.Mi je jasný,že ten už s Ledovým královstvím bude   Stejně jako pytlík na cvičky   je fakt,že oni tahají spoustu věcí navíc než jsme měly my,jako krabička na svačinku,za nás byly jen ubrousky,pití,my jsme pily normálně rovnou přímo z kohoutku na záchodě   ty tvrdý desky a bůh ví co ještě.No ještě že už mám školní docházku odchozenou  
                markíla   | 01.11.2017 12:12:21
                Reagovat | URL příspěvku
  • Třídní schůzky u nás
    Tak jsem včera absolvovala první školkovou schůzku,přinutila jsem chlapa aby přišel včas,protože tentokrát jsem vážně nechtěla chybět.A dobrý,rodič žádný "hovězí" dotazy a požadavky neměly.S učitelkama z naší třídy jsme si ujasnili co a jak,třída se už nezamyká,bylo to jen opatření kvůli tamté holčičce jak jim utekla,což na jednu stranu chápu.Nicméně zavírat se třída mezi šatnou bude,dítě máme ráno osobně předat paní učitelce.Jak jsem tak poslouchala tu naší "ráznou" paní učitelku,tak na jednu stranu dobrý,že jí Barča má.Dobře jí připraví na školu,vede grafomotoriku a je měla jsem z ní dojem,že jí na dětech záleží jak drží tužku,jak děti stříhají,vnímají,poslouchají,umí vyřešit problém...si říkám,že kdyby tuhle měla předchozí roky,tak třeba Barča neměla odklad,ale tak neva.Jako docela jsem se s těma novýma učitelkama skamarádila   ale stejně mám vůči té rázné takový blok,prostě mi to přijde moc uniformované,společně jak se chodí čůrat a tak   a taky říkala,že máme děti teple oblékat a už teď jim dávat teplé kalhoty a pod to punčocháče     tak to jsem řekla,že dělat nebudu.Venku je kolem 15st,ano,počasí je chladné,ale není zima,nechápu,co bych jim pak měla oblíkat až bude mrznout   tak vzala to.Konec konců jsou to moje děti,ne její.Každopádně ze schůzek jsem odcházela s docela dobrým pocitem,že to tak zlé nebude.Situace se začíná uklidňovat,vyříkali jsme si změny,které zavedla především paní ředitelka.Na jednu stranu ok,přeci jen volná zábava a anarchie co vládla ve školce,už asi byla neudržitelná  
    markíla   | 19.09.2017 12:11:48 | Reakcí: 9, poslední: 21.09.2017 11:43:06
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Třídní schůzky u nás
      tak to je dobře, že se trochu vyčistil vzduch. Na přísnou si zvykneš, alespoň bude mít Bára přípravu do školy :-)
      Myšice   | 19.09.2017 13:24:49
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Třídní schůzky u nás
      tak hlavně že převažují plusy nad mínusy a holkám se líbí  
      moninif   | 19.09.2017 18:35:40
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Třídní schůzky u nás
        Pro mě je asi nejdůležitější,že se dětem se líbí.Barborka teda už začíná sčítat změny a zákazy,tak nějak jí to pomalu dochází,říká že by chtěla aby měla zase ty svoje učitelky,ale není u toho nijak smutná a deprimovaná,prostě si jen posteskne a bere to jako fakt,že jedna bude mít miminko jako my,druhá se odstěhovala a třetí dělá asistentku na ZŠ.Rozárky jsem se jednou ptala,jestli si nemyslela,že to bude ve školce lepší,tak řekla,že myslela...ale...ona podle mě vůbec netuší na co jsem se jí ptala   když mluvíme o školce,tak jí září očíčka a je spokojená.To je pro mě nejdůležitější.Jinak já teda moc spokojená nejsem   ale vem to čert,o mě tady nejde.
        markíla   | 20.09.2017 11:52:44
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Třídní schůzky u nás
          Právě důležité je spokojené dítko. Já taky mám výhrady, jak dříve ke školce, tak teď i ke škole, ale kluk to nějak bere, a to je nejdůležitější.
          moninif   | 20.09.2017 19:11:26
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Třídní schůzky u nás
            Dneska byla ve školce zahradní slavnost a co jsem se bavila s ostatníma maminkama tak všechno na to máme stejný názor . Prostě se jen smířit s tím ,že ty učitelky jsou přesně takové ,co jsme měly my před 30 lety   Škoda ,ale děti to dávají a jsou spokojené, zatím ,tak asi neřešit.
            No a na školu příští rok jsem taky moc zvědavá  
            markíla   | 20.09.2017 20:51:08
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Třídní schůzky u nás
              Já jdu možná proti davu, ale dle mého řád a přísnost být musí, tahle uvolněná morálka v dnešní době mi moc nesedí... Jo věřím, že některé děti jdou takhle vychovat, ale většina dle mého toho akorát zneužívá a pak nezná hranice a hodnoty. Jasně musí být prostor pro rozvíjení osobnosti, ale i to má své meze...
              moninif   | 20.09.2017 22:49:54
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Třídní schůzky u nás
                V podstatě jsem stejného názoru.Problém je v tom,že já si tři roky zvykala na to,že ty děti tam můžou všechno,učitelky se s nima mazlí,nic nebyl problém a Barča pak na mě doma ječela,že ve školce s paní učitelkou jí je líp než semnou.A teď si zase musím převyknout,že tam jsou přísná pravidla a vedení a málo volného času a vše organizované na povel paní učitelky.Ale jak říkám,holky spokojené,Barča nikdy nebyla tak vyklidněná jako teď a dneska tam dobrovolně spaly,Rozárka tam vyloženě spát chtěla.Takže si to řeším já,holky problém nemají.Už se těším,až budu mít mímo a budu řešit zozpraskané bradavky a prdíky a přestane mě trápit školka  
                markíla   | 21.09.2017 11:43:06
                Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Třídní schůzky u nás
      Jako matky sou fakt napalici..maj zni bity oteolivacky
      Bundy...co budou nosit v zime.netusim..kazdopadne
      Decka spoceni.usopleni.ale hlavme ze sou obleceni..a kdyz v po svitilo slunko a my jim bundy vyslikly.jedna matka nas sledovala z okna a sla si ztezovat..jak chce
      Decko bude obleceny a at je nenicna klidne furt..
      amalie2011   | 19.09.2017 18:54:18
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Třídní schůzky u nás
        S tím oblíkáním nám to říkala učitelka   ignoruju to a jedu si podle svého,na punčocháče a kalhoty je ještě vážně teplo   holky nosí i ve třídě triko s krátkým rukávem,Rozárka třeba doma lítá pořád nahatá,jako fakt nahatá,že ani kalhotky nemá   nějak se nechce smířit s faktem,že léto už není a nebude   a když už má něco na sobě,tak Báry plavky i s podrpsenkou a říká,že je u moře  
        markíla   | 20.09.2017 11:55:41
        Reagovat | URL příspěvku
  • Jsem v rozpacích
    z těch nových učitelek u holek ve třídě.Holky si nestěžují,ráno nejsou ani od jedný žádný scény,odchody máme klidný a kupodivu v krásným čase,takhle skvělej čas jsme neměli nikdy za celé tři roky   nicméně každé ráno když odcházím ze školky se mi chce brečet (naštěstí jen mě,ne holkám) . Ale ono to je možná tím hozeným hormonem,co teď mám   Ve třídě panuje klid,ticho,je tam uklizeno.Barča byla zvyklá mi jít zamávat na chodbu,to se teď nesmí,děti nesmí ani samy do šatny,dveře do šatny jsou oproti dřívějšku zavřené.Dneska byly dokonce zamčené!Učitelka za každým dítětem zamykala   Podle mě děti ztratily volnost,mají hodně organizovaných činností a málo času na vlastní hraní,pohybovat se můžou jen po třídě,mají docela dost zákazů a příkazů...na to fakt nejsem zvyklá   jako jasně,co tu řeším,holky jsou spokojené tak pohodička.Včera poprvé spaly,Rozárka prý po probuzení plakala a vůbec byla taková rozhozená,když jsem pro ní přišla,docela trvalo,než se z toho dostala.Nemám z těch učitelek prostě dobrý pocit   bývala tam větší volnost,děti nebyly zamčené ve třídě a prostě to tam žilo,teď se to tam "plouží".
    markíla   | 12.09.2017 09:49:57 | Reakcí: 21, poslední: 17.09.2017 14:23:33
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Jsem v rozpacích
      Rozarka to jinak nezna a Bara to akceptovala. Tak to treba tak hrozne neni. Jsi precitlivela  . Resila bych to,kdyby brecely,kdyz jsou v poho,pockej si,jak se to vyvrbi.
      Myšice   | 12.09.2017 12:39:59
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jsem v rozpacích
        Jako taky si říkám, že jsem přecitlivělá. Ale aby byli děti zamčené ve třídě ,chodily čůrat na povel paní učitelky a já nevím co ještě ,s tím bych nesouhlasila ani kdybych měla hormony v pořádku . Když jsou na zahradě tak se prý musí ptát jestli můžou na klouzačku, na písek a tak  
        markíla   | 12.09.2017 20:50:27
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jsem v rozpacích
      Sama píšeš, že tak dobré to ještě nikdy nebylo :-).Uvidíš. Třeba ty děti potřebují pevnější vedení...
      Calamity J.   | 12.09.2017 15:17:35
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jsem v rozpacích
        Podle mě Báře tohle asi víc vyhovuje. Ona je prostě spíš víc na pevný řád, dodržování pravidel,na klid a ticho než volnou zábavu. To spíš já se s tím musím smířit, že děti jsou ve třídě zamčené jak v kleci,chodit na záchod prý musí na povel učitelky. Rozárka dneska říkala ,že když vybarvovali hrušku ,že chtěla žlutou ,ale učitelka jí to zakázala . Že prý může jen zelenou nebo červenou   Já nevím ,na tohle jsem prostě nebyla zvyklá a ani s tím nesouhlasím ale před holkama nic neříkám ,dokud jsou ok nechci to před nima řešit.
        markíla   | 12.09.2017 20:46:53
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Jsem v rozpacích
          No, tak to už je trochu moc, ne?  Tohle už ničí kreativitu dětí a odvahu zkoušet jiné, netradiční věci. To bych se tedy asi na některé věci dotázala i s podotázkou, jaký to má smysl, jestli je to pouze o egu paní učitelky, že má moc a rozhoduje i o prkotinách, nebo je v tom něco hlubšího :-).
          Calamity J.   | 13.09.2017 07:14:45
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Jsem v rozpacích
            Jo jo,chystám se na to přeptat. I na to zamykání dětí ve třídě . Chtěla jsem hned teď ráno, ale byla tam ta hodnější učitelka, chci mluvit s tou drsnější tak snad jí odchytnu v poledne.
            S tou hruškou ,zas těžko říct v jaké situaci to bylo. Pochopila bych to při "výuce" barev třeba... ale uvidím až jaká bude odpověď.
            markíla   | 13.09.2017 09:00:17
            Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Jsem v rozpacích
            Tak prý jim utekla jedna holčička až ven na ulici, proto zamykají  
            markíla   | 13.09.2017 22:10:52
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Jsem v rozpacích
              Ta by byla těžkou konkurencí Richarda. Ale jeho díru v hlavě, minutové bezvědomí s následným odvozem rychlou ze školky a topení, vše v předškolním věku, asi hned tak někdo nedožene 
              Calamity J.   | 16.09.2017 15:25:38
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Jsem v rozpacích
                šikovné dítko... Jinak já byla prý milá a tichá, ale prchat jsem uměla taky. Až na ulici, v bačkůrkách a zástěrce. Musela mě vracet mamka, která vždy pomalu odcházela, čekala, jestli neprchnu    
                moninif   | 17.09.2017 09:45:37
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Jsem v rozpacích
                    , do mě by také nikdo neřekl, že jsme byli častými návštěvníky na chirurgii s rozbitou hlavou, dokonce nás vítali jménem :-)
                  Calamity J.   | 17.09.2017 14:23:33
                  Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jsem v rozpacích
      Jinak tohle se spoustou organizovaných aktivit by Ríša asi v předškolním věku nedával :-)
      Calamity J.   | 12.09.2017 15:18:10
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jsem v rozpacích
      Ta volnost v ms jako takova-chozeni do satny atd-to mi vadi taky.takze to i ja v ms zakazuji..ale vybarvovani hrisel atd-no sama vis ze sme zazily v ms stare a bylo to peklo..ac se to na deckach treba neprojevi hned.hadam.ze zrovna bari to bude srat za chvili..
      Ja jak su ted v jine tride a s jinyma uc.taky trpim..sem zhyckana s tou dobrou ucou.ze sme si sedli..a ted sou holky fajn..ale taky desne zbytecne prisne.a nenechak ji dychat..nevim.trpim..prece jen nesnasim prikaz a rozkaz.ale domluvom se s nema..a tak bojujem.nechci jim.rikat ze sme to loni delali jinak. Ale parkrat s navrhla jestli to nezlusime tak ci tak..a nikdy mi nic neproslo;( talze tam s nema sem.usmivam se a trpim.pac t decka budou uachvili jqk vojaci..
      amalie2011   | 13.09.2017 05:22:35
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jsem v rozpacích
        Předtím děti do šatny normálně mohly. Ráno když jsme přišly, tak za námi přišly Báry kamarádky,pokecaly jsme ,přečetla jsem jim oběd ,zamávaly my a samy šly do třídy . Teď chudinky stojí za zamčenými dveřmi a nemůžou za náma. V tom je ten rozdíl ,ty děti tam jsou jak v kleci .
        A přesně mi to přijde jak vojenský dril. To jsem rovnou mohla holky poslat k tatínkovi do práce do vojenské školky ,tam by mě to ani nepřekvapovalo. Ta možnost tu byla ale já pochopitelně nechtěla .
        markíla   | 13.09.2017 09:05:04
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Jsem v rozpacích
          My nezamykame.ale jen zavirame a nesmi do satny.a uz vubec ne kdyz tam sou rodice..dokonce rodice nepuatime ani hl.dvermi kdyz prijdou driv a my jeste jime..rusi nas to a decka okamzite prestanou jist.kdyz vi ze nekdo ceka v satne..rodice se nauci chosit az kdy maji..a nerusi nas..jinak rano s prichodama bojujem..desne nas otravuke ze chodi pozde.ale bohuzel prpto tomu nemuuem nic delat;(;(
          amalie2011   | 13.09.2017 13:32:59
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Jsem v rozpacích
            Tady se tohle všechno normálně dělo a nikomu nic nevadilo. Rodiče byli součástí třídy, seděli a povídali si s dětma nebo s učitelkama, hráli si s dětma, pohodička. Teď jsem byla ve třídě naposledy první den  
            Nicméně jsem se přeptala a prý se zamyká, protože jim utekla jedna holčička až ven na ulici . Úplně jsem měla chuť říct, že tohle se za ty tři roky nikdy nestalo a to byly všechny dveře vždycky dokořán    
            markíla   | 13.09.2017 22:08:55
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Jsem v rozpacích
              Utekarka..no je to tezky.zamykat by nemely..to by jim inspekce dala..hele mame tam pr
              Tyden inspekci a mas videt jak sou z toho sici nervni a kolik kravin inspekce resi.NO UVIDIS co bude dal..treba se to uklidni..
              amalie2011   | 14.09.2017 06:36:18
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Jsem v rozpacích
                doufám jen v uklidnění,mluvila jsem s učitelkama,režim se mi tam zdá už volnější,asi si šlo promluvit víc rodičů.Dvěře někdy bývají zamčené,někdy ne,když si pro ně jdu tak ty děti co chodí po o tak měly sedět a čekat na pohovce,teď už si zase normálně volně hrají po třídě.Chápu,že začátek byl náročný,obě nové učitelky v nové školce+16 nových dětí,většinou čerstvě tříletých,většina se mi oproti stejně staré Rozárce zdá jako úplný mimina,nedokážou se samy obléct,strašně špatně mluví,některý se ještě počurávají co jsem tak vyslechla v šatně   v pondělí máme třídní schůzky,snad chlap dorazí včas z práce abych tam mohla jít,tyhle třídní schůzky vážně nechci minout!
                markíla   | 15.09.2017 11:56:00
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Jsem v rozpacích
                  Uvidíš, možná jen špatná zkušenost z předchozí školky (tím myslím učitelek), tak možná že samy zjišťují co a jak... I s tím záchodem to chápu, jestli se tam děti počůrávají.. Chodí hromadně, čímž se eliminuje to, že to někdo nestihne, dělá (nebo dělávalo) se to hodně v jeslích... Ale rozumím ti, byla jsi zvyklá na něco jiného... Jo a s tou hruškou, nerozumím tomu, ale odborníci na výtvarnou výchovu, mi tvrdí, že kreativita ano, ale v mezích. Pokud se kreslí hruška jako hruška, tak musí to být hruška včetně barev, pokud to má být abstrakce či jak se tomu říká, tak pak to může být klidně fialové... Taky jsem koukala :-)
                  moninif   | 15.09.2017 18:14:26
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Jsem v rozpacích
                    Tak hruška byla jako hruška ,žádná abstrakce   dneska zase říkala, že nesmí krájet modelínu, že může jen modelovat...jasně ,prkotina, ale dřív mohly...jsem zvědavá na ty třídní schůzky v pondělí, to bude asi maso. A hlavně doufám, že chlap stihne přijít domu včas.
                    Dneska zamčeno nebylo, Barča říkala že Evička nebyla ve školce, tak asi pro to,to je ta co utekla. Uvidím až jak časem, prozatím jsem první změnu a šok rozdýchala   holky stále chodí rády, ani Rozárka nezačala měnit názor, to je pro mě nejdůležitější.
                    markíla   | 15.09.2017 22:45:34
                    Reagovat | URL příspěvku
  • Bez pusy-a šel
    Já dávala syna v pondělí poprvé do školky, je mu teprve 2 a třičtvrtě (3 bude mít v prosinci).. Bála jsem se jak to zvládne, ale byla jsem překvapená, jak na pohodu to bylo. Od prvního dne se tam těší, v šatně mi nedá ani pusu, ani neřekne čau a už běží do třídy :) Mám fakt radost, že se to obešlo bez jakýchkoliv scén :)
    andiie   | 07.09.2017 11:08:08 | Reakcí: 2, poslední: 07.09.2017 14:26:32
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Bez pusy-a šel
      Gratuluji! Šikula. A kam chodí do školky?
      Calamity J.   | 07.09.2017 14:04:57
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Bez pusy-a šel
      tak to Ti závidím ...my jsme dávali staršího těsně před třetími narozeninami .... a přestože tam má kamarády a tety má rád, tak ty rána byly náročný
      tety ho chválily, jak je šikovnej a říkaly, že až začně být ve školce rád, tak to bude super :-)
      teď začíná druhý rok a doufám, že najedeme i na nějaké to spaní ....zatím se tomu zuby nehty brání a chodí po o
      pandanek   | 07.09.2017 14:26:32
      Reagovat | URL příspěvku
  • Nástup do školky
    Rozárka se tááák těšila,poslední týden nemluvila o ničem jiném   tak se konečně dočkala   Čekala jsem nějakou scénku,slzy,pláč,protože jí znám   ale nic z toho se nekonalo,v šatně mi radostně zamávala a odskákala do třídy za "kamarádkama"   to i Barča se semnou loučila dýl   bála jsem se,jak zvládnu odejít,ve třídě je víc jak polovina dětí nových + mají všechny nové učitelky,takže včera ráno slušný zmatek a shon,ale Rozárka mile překvapila a vůbec nebrečela,takže pohodička,byla jsem nadšená,že to tak dopadlo.V poledně odcházela nadšená a že se těší,až zase zítra půjde do školky.
    Dneska už atmoféra hustší.Po příchodu tam strašně plakala až jako řvala holčička,to rozplakalo druhou,tak jí šla starší sestřička utěšit do šatny.Všimla si toho učitelka a docela drsně holky zahnala zpátky do třídy,o nějakém utěšení nemůže být ani řeč,zakřičela na ně tak,až jsem se lekla i já   nevím,ale na takovéhle chování děti z naší školky nejsou zvyklí,děti si mohly do šatny chodit sami a hlavně se tam na brečící děti nekřičelo   no jsem na ty nové učitelky zvědavá,nechávám to být,nehrotím to,Báry se nevyptávám,je ještě brzy.
    markíla   | 05.09.2017 09:50:21 | Reakcí: 6, poslední: 05.09.2017 20:29:17
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Nástup do školky
      Je to sikula!! Uca asi byla vystresla ze zacatku sk.roku,mela si tu holcicku sama odvest a zabavit a ne na ni rvat v satne. Ja jsem zmlsana z tech nasich tuti nuni skolek. Rozarka je borec,drzim pesti,at ji to vydrzi. Honzik je taky zathm kupodivu celkem v pohode,on sice chodi uz rok,ale ta zmena skolky se mu nelibila. V lete tam na tyden chodili,a pekne rval rano a smlouval,ze chce do svy skolky. Ted to tak nejak akceptoval,jen nevim,jestli mu dochazi,ze se do te stare po tydnu nevrati. No uvidime..
      Myšice   | 05.09.2017 13:25:39
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Nástup do školky
        Jako chápu , že je tam zatím taková zmatková situace. Obě učitelky nové co se neznají ,víc jak polovina dětí je taky nových a většinou to jsou prckové čerstvě tříletí, takže práce tam mají víc než dost. Ale přesně ,jsem zhejčkaná z těch předchozích učitelek . Třeba tyhle až se situace vyklidní budou taky takový,ale teda jak tam na ně dneska vyjela,to ve mě až hrklo.
        Chápu že se Honzík se změnou teprve sžívá   jsem zvědavá na Rozárku jak dlouho jí to vydrží ,doufám že napořád   Dneska říkala Barča že u oběda prý brečely snad všechny děti jen ony dvě ne  
        markíla   | 05.09.2017 20:29:17
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nástup do školky
      bude to dobryyyy... ikdyz my taky rvem po detech a to sou tam 3den:o) ale teda ne kvuli tomu ze rvou..ale do satny taky maj zakaz chodit:D
      amalie2011   | 05.09.2017 15:42:08
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Nástup do školky
        Holky si zatím nestěžují,Rozárka se stále těší do školky. V té naší školce panovala anarchie,děti mohly v podstatě všechno ,sami do šatny ,Barča mi každé ráno z chodby sama mávala, to teď nesmí. Chápu, kdyby ta učitelka děti okřikla nebo napomenula, ale ona byla fakt vostrá ! Ale jak říkám ,holky si nestěžují ,tak pohodička. Jen mám strach?aby v Rozárce tu radost ze školky nějak nezabila.
        markíla   | 05.09.2017 20:19:59
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nástup do školky
      Však uvidíte... Ona každá učitelka má jiné metody, třeba to tak hrozné nebude.... Ale rozumím ti, taky bych asi byla z toho mírně řečeno rozpačitá...
      moninif   | 05.09.2017 19:46:16
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Nástup do školky
        Tak,to je ten správný výraz, rozpačitá   K tomu teď mám hozený hormon,ono to třeba tak zlý nebude, holky si nestěžují, zatím. To jen já jako rodič nejsem na takový přístup zvyklá. Ta naše školka byla tak trochu jiná, panovala tam anarchie,děti mohly v podstatě všechno,mohly sami do šatny,samy mi jít na chodbu zamávat atd. To teď nesmí a učitelka na ně hned zprudka křičí ,jako byla fakt vostrá. No nic,hlavně že holky to dávají a nestěžují si   snad u toho zůstane .
        markíla   | 05.09.2017 20:15:50
        Reagovat | URL příspěvku
Přidat nový příspěvek
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×