Inzerce
Inzerce
Inzerce

Péče o miminko, kojení, výživa, vitaminy pro děti, péče o dítě, péče o zoubky (strana 74) - diskuze

Přidat nový příspěvek
  • skřípání zubů
    ahojky holky, to je sranda, malej má 6 zubů a už začal skřípat :-) je to tedy děsný zvuk.....nesetkala jste se s tím některá takhle brzy??
    Haňule   | 01.08.2008 12:04:32 | Reakcí: 5, poslední: 02.08.2008 09:11:44
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: skřípání zubů
      fuj, nejstarší dcera taky skřípala asi už v roce a skřípe dodnes
      janca11   | 01.08.2008 12:13:07
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: skřípání zubů
      Proboha, cekaji me napinave okamziky. Chlap skripe uplne silene a od matyho se to taky da cekat - pokud to bude "v rodine". Zatim ma 2 zuby, ale dalsi tri se mu klubou. Pomoc      
      Ivet   | 01.08.2008 19:28:58
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: skřípání zubů
        to musí být úžo  Filípek má zatím půlku jedné jedničky a z druhé tak milimetr, takže to zatím neumíme - se máme asi na co těšit teda.. 
      zkpost   | 01.08.2008 22:20:51
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: skřípání zubů
      jo u nás se skřípe furt,jakmile byli dole a nahoře tak Verunka taky začala a baví jí to stále,zvik je to teda hroznej to máš pravdu,mně to ale nevadí,moje ségra ale u toho vždycky málem omdlývá 
      887   | 02.08.2008 07:29:13
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: skřípání zubů
      náš zoubkový sprintér skřípe už asi tak tři neděle a já mám z toho husinu....fuj...to je hrozný zlozvyk 
      mamina19   | 02.08.2008 09:11:44
      Reagovat | URL příspěvku
  • mixer
    Ha, uz se vidim, jak se tu budu furt na neco ptat s tema prikrmama, to me asi zabijete    Takze, myslite, ze nutne potrebuju mixer, nebo to muzu nejak propasirovat, nastrouhat, nakrajet?...ze bycvh jako zas kupovala az v USA..po jejim 10mesici.Diky
    janney   | 31.07.2008 11:19:41 | Reakcí: 21, poslední: 09.12.2021 14:47:59
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: mixer
      Nepotřebuješ,dokonce když chceš mixovat něčeho jen trošku,tak se to vubec nerozmixuje.A velké porce do mražáku si asi dělat nechceš.
      Honafa   | 31.07.2008 12:20:53
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: mixer
      stačí skoro rozvařit a jemné sítko. Pak propasírovat, myslím, že v kuchyňce koupíš takovou plastovou kouli na tyči - jednoduše řečeno - na pasírování. Jinak jsem na nějakém webu objevila takovou malou skládací krmící židličku, je jako cestovní a taky na stránkách Lamaze mají i nafukovací. Tak kdyby Ti neseděla v klidu, tak bys to mohla řešit takovouhle sedačkou, kterou snadno přestěhuješ i do nového zaoceánského domova!  
      mamina19   | 31.07.2008 13:10:27
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: mixer
      Mixer je zbytečný.Když jsem začala s příkrmama tak od Hami ty skleničky s nápisem první lžička,tam už je to namixovaný.No a pak když jsem přidávala brambor stačilo to propasírovat sítem.
      Val.J35   | 31.07.2008 13:19:11
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: mixer
      já většinou příkrmy kupuju - jinak mám ten ruční ponorný i s příslušenství - a je moc super, má malou nádobku s noži, kde mu rozmixovávám i malé množství a jde to nádherně  Už jsem tam i přemixovávala kupované přírkmy - ty od 6a 8 měsíců jsou už většinou s kousky a vzhledem k tomu, že Fifi nemá zubiska /tedy konečně se mu klubou/ tak jsem to ještě rozmixovávala do kaše a úplně v pohodě.
      Asi je to na tobě, já na mixer nedám dopustit pač je to rychlí   
      zkpost   | 31.07.2008 13:26:39
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: mixer
      Ja teda nedam dopustit na ten tycovy ponorny mixer. Varila jsem toho vic, dala do te vysoke nadobky, co dostanes k mixeru, rozmixovala a co zbylo, to jsem schladila a dala do lednicky na dalsi den. Nadobka ma i vicko, takze to bylo dobre zavrene. Druhy den to chce provarit, abys bezpecne vedela, ze je to nezavadne(i kdyz to jsem delala jen v lete, kdy se vsechno rychleji kazi, v zime ne. A nikdy zadne strevni problemy nebyly.)
      janasmile   | 31.07.2008 14:01:54
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: mixer
      Taky mám ten tyčový mixér a je super.Ze začátku mi hodně pomohl,protože třeba masíčko se špatně rozmačkává nebo pasíruje to je prostě lepší rozmixovat.Takže doporučuji koupit.   
      Pralinka   | 31.07.2008 19:45:25
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: mixer
        No tak ja to vidim podle odpovedi tak, ze se bez toho mohu na nejaky cas obejit, pozdeji zakoupim.Ta nafukovaci zidlicka - to je dobry, ta me zaujala :) diky holky 
        janney   | 31.07.2008 20:20:41
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: mixer
      já jsem používala ruční tyčový mixér a byla jsem s ním velmi spokojená. Dalo se s ním rozmixovat i malé množství potravy. Navíc ho hodně využiju i nyní, kdy už mám děti větší - nemusím vždy vyndávat velký mixěr.
      Humpolec   | 31.07.2008 21:19:51
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: mixer
      Jani já do dnes používám ponornej,Verča stále vyžaduje oběd trochu pomixovat,tak to párkrát projedu a je to ale jinak si myslím,že nutně potřebný není.Však vy to holky zvládnete
      887   | 31.07.2008 21:23:55
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: mixer
      ja teda taky pouzivam ten ponornej tycovej mixer a je to super,vzdy jsem toho varila holkam vic,nandala do misticek od ramy a nastrkala do mrazaku a bylo to....
      versacek   | 01.08.2008 10:08:23
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: mixer
      Ja mam teda taky tycovej ponornej mixer a bez nej bych neprezila. Uvarim bramboru, mrkev, pridam uvareny nakrajeny maso a olej a rozmixuju. Samozrejme zustavaji hrudky, ale aspon si na ne Maty zvyka.
      Pasirovat zeleninu, jasne, proc ne, ale HOLKY, JAK PASIRUJETE MASO? Jde to v pohode?
      Ivet   | 01.08.2008 10:09:09
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: mixer
      Janičko,kup si mixer,ušetří ti mnoho práce v 10m bude už chtít kousky,nebo uvaření dej na husté sítko a lžící protlač,ale je to dřina a dost zadělaná celá pasírující osoba 
      veru-beru   | 02.08.2008 23:31:44
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: mixer
      Jani, já takové ty klasické první příkrmy nemixovala ani jednou, přísahám, vždy jen na jemno vidličkou. (Nikdy jsem nevařila tak moc do zásoby a malé množství stejně nerozmixuješ, jen zamažeš mixér, můj názor.)
      Ale jinak nedám dopustit na tyčový ponorný mixér, prima věc, nikam nemusíš nic přelívat, prostě ho jen ponoříš (do polévky, do omáčky, do koktejlu) a už to frčí, ani to nestříká, ty nože jsou kryté.
      Renča   | 03.08.2008 06:58:07
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: mixer
      Ahoj. Máte někdo prosím zkušenosti s parním vařičem a mixérem https://detivbavlnce.cz/237188-beaba-parni-varic-mixer-babycook-duo-sedy.html v jednom? Docela by mi to ulehčilo práci :D
      valcakoh   | 05.11.2020 10:24:06
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: mixer
      Ahoj. Máte někdo tento mixér od Klarsten https://yeselektro.cz/stolni-mixery/74460-klarstein-herakles-4g-b-1500-w-2-l-stolni-mixer-cerny-green-smoothie-bez-bpa.html?search_query=mixer&results=121 přemýšlím nad jeho koupí. Můj se teď rozbil a chci něco, co dlouho vydrží, takže budu ráda za doporučení.
      misasup   | 19.11.2020 10:20:20
      Reagovat | URL příspěvku
  • rejpalka....:-D:-D
    pro Zuzku a Jani - holky, já byla včera tak strašně unavená, že jsem se nad tím dokonale pobavila a tak nějak ta únava alespoň na chvilku opadla...No, nevím co stalo, ale na dnešek malej spal jako budulínek od devíti večer do čtyř do rána, pak chtěl jen na prso a spal ještě další dvě hodiny. Takže jsem se poprvé od jeho narození v klídku vyspala. Ráno se vyklubala dvojka...vlevo nahoře, nikoliv dole, sice jen úplně malá špička, ale je na světě....ovšem ta druhá strana je taky opuchlá a dole taky....no máme sedm měsíců, šest zubů a tedy myslím, že jestli to takhle bude pokračovat, tak v roce má snad celý mléčný chrup....
         
    mamina19   | 30.07.2008 21:39:35 | Reakcí: 9, poslední: 01.08.2008 11:56:29
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: rejpalka....:-D:-D
      no teda, to je fofr, jestli pojede Andrejek se zubama takovým tempem, tak dej bacha, aby je neměl jako žralok-dvěma řadama-blbej pokus o vtip.Majdě už se ten horní placák taky konečně prořízl, jenže mě se zdá hoooodně širokej na první zub, zdálo se ti to taky, že jsou horní jedničky obrovský??Jinak Andrejkovi gratulace a fůfů at zuby nebolej a k tobě závistivej škleb-co to je prospat noc???Skleroza prý začíná až po čtyřicítce, to mám dost času, ale zaboha si nevzpomenu... 
      janca11   | 30.07.2008 22:04:53
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: rejpalka....:-D:-D
        no těch sedm hodin v kuse, to byl nářez!! fakt!!!!! já už myslela, že to snad nikdy nezažiju       
        mamina19   | 30.07.2008 22:07:03
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: rejpalka....:-D:-D
      To jsme moooooc radi, ze si se konecne vyspala, treba pak uz nebudes na lidi tak "neprijemna" kdyz sislaj      JEN VTIP, nekdy mam teda blby vtipy,ale ty vypadas ,ze to zvladnes.
      Mam te moc rada, tak doufejme,ze uz te ty zoubky prestanou otravovat.Vy jste teda zubaty!!! 
      janney   | 30.07.2008 23:14:27
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: rejpalka....:-D:-D
        jsem se hned po ránu rozesmála .... a jak to dnes potřebuji.... no zase jsme byli za toho starého Andrejka, pětkrát za noc vzhůru...  a už zase kňourá. On včera totiž vůbec nechtěl baštit, ani večer, takže usínal skoro hladový, tak jsem to čekala. Ale stejně, ta minulá noc byla taaaaak krásná....  , no nemůžu chtít všecko, že jo!!!!!   
        mamina19   | 31.07.2008 07:58:26
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: rejpalka....:-D:-D
          Ber to tak, že máš aspoň na co vzpomínat. Aspoň jednou si se krásně vyspala. Malej už asi vycítil, že tě taky musí nechat odpočinout. Tak hodně sil do dalších bojů se zoubky! Ať už brzy dají pokoj.   
          nadule1   | 01.08.2008 11:56:29
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: rejpalka....:-D:-D
      Uff když to čtu tak vám vůbec nezávidím a čekám co udělají zuby s Jituškou já jsem totiž zvyklá spokojeně prospat celou noc,budíme se až v půl sedmý.
      Val.J35   | 31.07.2008 09:41:05
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: rejpalka....:-D:-D
      Peti já se taky pobavila, jsem splachovací neboj, takže klidně rejpej rejpalko    
      Jinak včera v noci malý taky krásně spinkal, asi byly dobré konstalační podmínky     Fifi se vzbudil tradičně kolem půl jedné na mlíčko, potom až v pět a ještě usnul a vstával v 8!!!!! no to jsem u něja zažila naposledy ve 3m  
      Takže super, velká pochvala, teď chrupká, pač jsme byli plavčit 
      Už se nám vyklubala druhá jednička dole, tak čekám co přijde dál 
      zkpost   | 31.07.2008 13:31:12
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: rejpalka....:-D:-D
      tak to je dobre ze ses vyspala,ja ted nemam holky doma a uzivam si to,je to nadhera se vyhajankovat!!!
      versacek   | 01.08.2008 10:11:22
      Reagovat | URL příspěvku
  • UM
    Jak jste holky využily lahvičky na mlíčko kdo jste na UM? Jak dlouho se vlastně dítěti UM podává? Pokud pak dítě zvládá pití z hrníčku s pítkem dáváte mlíčko do hrníčku?
    zkpost   | 30.07.2008 15:52:24 | Reakcí: 9, poslední: 01.08.2008 10:14:12
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: UM
      Myslím jak dlouho jste lahvičky používaly..  "dlouho" mi někam uteklo  
      zkpost   | 30.07.2008 15:53:26
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: UM
        Pokud to bude pít.Gabka pila asi do tří let a Zuzka jenom do roku pak jí to přes cumel nechutnalo.A neteřinka i když byla do 2 let kojena,tak potom pila z lahvičky mlíčko má 3 roky a pije pořád.
        Honafa   | 31.07.2008 12:24:05
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: UM
      No já nevím jak kdo ale můj 15měsíční syn ještě každé ráno dostává do lahve 240sunaru.Je na to zvyklý,Sunar mu chutná zvlašt ty s příchutí ale je fakt že na něj vyžaduje svojí lahev jak mimino.Při tom přes den už normálně čaje a štávy pije z hrníčku a pítkem.
      Val.J35   | 30.07.2008 16:14:57
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: UM
        a jinak mu už mlíčko nedáváš přes den Jituš? jenom takhle ráno a pak normální stravu?
        zkpost   | 30.07.2008 17:10:15
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: UM
          No on byl Jirka vždycky dost žravý,takže zhruba od 11měsíců měl mlíko ráno a pak k odpolední svačině a tak od 13 měsíců už jen ráno jak se vzbudív tech půl sedmý,jinak zbytek dne už jí normální potravu.
          Val.J35   | 30.07.2008 19:58:28
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: UM
      Zuzko,jak asi víš,tak Anička byla na UM velice brzy a tak se stalo,že je na to zvyklá a mlíčko jedině z loahve,dala jsem jí to i do hrnečku,ale to tam mámo přece nepatří!!!!!!!!  a neumí pít ještě tak dobře aby to vypila ceé,většinou když jí dám do hrnku vodu tak u toho polyká ještě i vzduch a je to na dlouho... Takže pití přes den do čehokoli-pítko,brčko,hrneček ale mlíčko vždy do lahvičky s dudu.A dávála jsem 2x za den asi tak do roka,a teď jen v noci,nebo když jedeme na návštěvu-je to jednoduché a nebo když se večer vrátíme později.je to jednoduché a rychlé 
      veru-beru   | 30.07.2008 20:22:18
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: UM
      já prý ranní a večerní kakao pila až do čtyř let jen a jen z lahve.... 
      mamina19   | 30.07.2008 21:37:43
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: UM
      zuzi jak jsem už psala, malej mlíko už nechce...jelikož mudra říkal, že to nevadí tak ho nedáváme vůbec...jinak by ho pil z lahvičky...neteř (3roky) pije stále občas mlíčko z flašky...
      Haňule   | 31.07.2008 13:11:19
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: UM
      Zuzi my taky davame holkam mlicko jeste v lahvicce s dudunem,maji ho vetsinou jeste dvakrat denne,nekdy i vickrat,ty ochuceny sunary jsou fakt super!!!
      versacek   | 01.08.2008 10:14:12
      Reagovat | URL příspěvku
  • prikrmy pomooooc
    Holky ta nase prdola proste nebude papat zeleninu a nebude.banan,presnidavky basti,ale zeleninu nechce ani kdyz ji tam dam mlicko.red jinedavam banan ani nic sladkeho a stejne to nechce. Moje mamka rikala ze nam nedavala zeleninu,ze jsme ju taky nechteli.
    petula.z   | 30.07.2008 12:44:16 | Reakcí: 11, poslední: 02.08.2008 21:23:38
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: prikrmy pomooooc
      ja nevim,ale mam pocit,ze ju to prece nemuzu nikdy naucit,kdyz jsme na UM a to je sladky.
      petula.z   | 30.07.2008 12:47:26
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: prikrmy pomooooc
      Peti Filípek je taky na UM - a sladké to mlíko mi teda nepřipadá. Sice jsem ho nezkoušela ale voní pěkně kysele   Se zeleninkou jsme naštěstí žádný problém neměly - jen být tebu tak přesnídávky ani ovoce nedávám, dokud se malá nenaučí zeleninku. s ovocem se začíná později, až už je mimi na zeleninu navyklé..
      Někdy to prostě trvá, ale určitě to zvládnete
      zkpost   | 30.07.2008 13:07:39
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: prikrmy pomooooc
        ja jsem prave to ,leko zkousela a zda se mi sladke a aji kdyz mi prskne na ruku,tak mi pak lepi:-) no uvidim,snad to casm pujde.
        petula.z   | 30.07.2008 13:10:15
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: prikrmy pomooooc
          Peti zkoušela bych dál, klidně nech pár dní jenom na mlíčku a zkus znovu - jen po lžičkách, zkoušela bych různou zeleninku a uvidíš, že tomu časem přijde na chuť    
          zkpost   | 30.07.2008 13:12:42
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: prikrmy pomooooc
      chceto čas a trpělivost nam to taky nejelo a začal pořadně až teď akorad že on chtěl jen nutrilon ani ovoce ani zeleninku
      dankal   | 30.07.2008 13:40:10
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: prikrmy pomooooc
      vydrž a buď trpělivá, zkoušej to každý den pořád znovu - třeba jen 1-2 lžičky, časem si určitě zvykne, mám podobnou zkušenost u prostředního dítěte - a právě toto mé dítě nyní /5let/ sní hromadu zeleniny v různých úpravách a moc jí to chutná
      Humpolec   | 30.07.2008 19:59:08
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: prikrmy pomooooc
      aco třeba mrkev s jablkem?Mrkev pídata dobře baštěj, je sladká.Asi musíš pomaličku.Mateřské mléko je taky sladké, tím um to nebude.Tak se držte a pokusům zdar!
      janca11   | 30.07.2008 20:40:09
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: prikrmy pomooooc
      Peti a cim jsi zacala? Nezacala jsi ovocem? Protoze kdyz se tim zacne, tak deti vetsinou pak zeleninu nechteji. Ovoce je sladke, dite si zvykne a pak uz mu zelenina prijde divna, bez chuti. Ja zacinala radsi zeleninou a bylo to bez problemu.Neni to z me hlavy, nekde jsem to vycetla. Ale uvidis, ze si zvykne. Zkus ji udelat vyvar, i trosku masicka, nejakou zeleninku, trosku masla, namixovat a uvidis, jak bude mlaskat   
      janasmile   | 31.07.2008 14:07:28
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: prikrmy pomooooc
        Jani zacala jsem mrkvickou,ale malem se z toho poblila.Doktorka mi rikala ze ze zeleniny ji mam davat mrkev,brambor,celer(ten teda nedavam) a z ovoce banan a sladke jablicko.Kdyz nechtela mrkev,tak jsem dala banan a to byla asi chyba.Tak ted ji zkousim davat jen zeleninu.Dneska jsem udelala bramborovou kasi z mlikem Hami a snedla tak 6 lzicek a uz nechtela.Jani a jak delas ten vyvar? to uvaris zeleninu jen ve vode,pak pridas maso a kousek masla a rozmixujes???
        petula.z   | 02.08.2008 21:23:38
        Reagovat | URL příspěvku
  • vůbec jsem si neuvědomila a Jirka už ma 9 měsicu toto leti holky už se pustil ale začal plakat a bal se tak myslim že už to bude rychle uvidim ale musim ho pochvalit krasně začal bumbat a taky papa kousky občas se zakucka ale on u toho furt keca tak neni divu mame 9,300kg a 75cm
    dankal   | 30.07.2008 11:49:26 | Reakcí: 5, poslední: 30.07.2008 17:11:13
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE:
      jo jo leti to strasne rychle:-):-):-)
      petula.z   | 30.07.2008 12:47:54
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Tobě to teď určo utíká dvojnásob rychleji viď     Jojo, letí to, Filípek už má 10m - a koukám, že váží kluci skoro stejně, my jsme teď měli v 10m 9,370 
      Jiřík je šikulka, za chvíli bude běhat sám, to se ti trošku od zad uleví   
      zkpost   | 30.07.2008 13:11:31
      Reagovat | URL příspěvku
  • zidlicka na krmeni
    Holky prosimvas.Bude nam ted 6 mesicu.Zeptam se znovu jako blbec,ale furt se mi to mota...Ten den co ji bude 6 mesicu je to dokonceny SESTY MESC, nebo paty? Prikrmy jsme jeste nedavali, plne kojime, tak kdy zacnem?Tim dnem co ji bude 6 m nebo par tydnu pozdeji?
    V souvislosti s tim jsem se chtela zeptat na zidlicku..Mam takove to lehatko, nebo autosedacku.je vhodne ji krmit v tom.Od kdy MUSI mit zidlicku?Nechce se mi zrovna nic neprestehovatelneho kupovat, ale jeste nevim kdy budem odjizdet.kdyby jsme treba odjizdeli az co ji bude 9,10 mesicu, muze to do te doby zvladnout bez zidlicky, nebo je to spatne? Dekuji moc
    janney   | 30.07.2008 11:11:45 | Reakcí: 11, poslední: 30.07.2008 23:27:47
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: zidlicka na krmeni
      Jani, židli na jezení jsem dávala od té doby co syn seděl. Podle mého v den kdy je malé 6 měs. tak se to bere jako ukončený 5 měsíc. Taky jsem plně kojila. Od 7 měsíce jsem začala postupně přikrmovat. Syn i v 7 měsíci seděl 
      Stáňa   | 30.07.2008 11:38:39
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: zidlicka na krmeni
      ja nevim mě řekla dětska kdy mam přikrmovat ale do 8m jsem ho měla taky v lehatku a kdybych neotěhotnela tak použivam lehatko furt jen jsem se nechtěla ohybat a přenašet to
      dankal   | 30.07.2008 11:41:19
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: zidlicka na krmeni
      To máš pravdu,židličku bys asi nevyužila,klidně jí krm v sedačce nebo v lehátku,ale bacha at ti to neušpiní.Pak jí tam dáš v pěkných šatičkách a bude od mrkve.Nejlepší je krmit jí na klíně,dát jí kolem krku plínku a rukou jí přidžovat ručičky.Tak to dělala moje mamka jak jsem byla u ní a fakt je to nejlepší zpusob.
      Honafa   | 30.07.2008 11:54:46
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: zidlicka na krmeni
      Jani já Filípka dávala do židličky asi do 6,5m, dá se trochu sklopit aby neseděl na přímo. S příkrmy jsme začali od 5m protože byl Filípek na UM. Jinak kojené děti od uk. 6m - což je tedy den, kdy má 6 měsíců  
      Mě více vyhovovala židlička, ale pokud Violka ještě sama nesedí, tak klidně nechej sedačku. Židličky jsou vhodnější, když už dítě umí sedět. Filípek sice sám ještě úplně neseděl, ale v židličce vydržel - a tak se dá pak krásně umýt, ne pokaždé sundávat z lehátka potah a prát..  To byl děs..
      zkpost   | 30.07.2008 12:20:01
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: zidlicka na krmeni
      Jano tak jak to bylo u nás:
      Když prožije 5 celých měsíců a začíná 6 měsíc,tak je to ukončených pět měsíců,když prožije šest měsíců života ,tak pak začíná sedmý měsíc atd  Já ti to spočítám přesně,se kouknu do vizitky na datum...   
      Když byla Anička malinká tak jsem jí krmila v autosedačce a pak v půl roce(ukončený 6. měsíc a začínala 7m.)jsme koupili obyč židličku v Ikee a moc se jí to líbilo,ale je nutné aby uměla dobře sedět,pevně,jinak bude spíše než jíst ,soustředit se na udržení rovnováhy 
      A teď jsem zapomněla,co jsi ještě chtěla vědět... 
      veru-beru   | 30.07.2008 12:39:31
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: zidlicka na krmeni
      nemusíš vše dodržet přesně na den - když začneš s příkrmy o pár dnů později, nic se nestane, hlavně že je miminko spokojené. A vykašli se na různé tabulky, co má kdy umět a co se má kdy dělat - pozoruj miminko a sama poznáš, co je právě třeba. Raduj se ze svého děťátka, s nikým ho neporovnávej - každé dítě je jiné a jedinečné.
      Humpolec   | 30.07.2008 20:03:59
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: zidlicka na krmeni
      Já mám Matyho v židličce asi od sedmýho měsíce. Do tý doby jsem krmila v autosedačce.
      Začala jsem přikrmovat už asi v 5,5 měsících (ten den, co je dítěti půl roku, je to ukončený 6. měsíc), protože po nás hodně somroval jídlo. Ale pokud je malá v pohodě, přibírá a nevypadá hladově, tak bych s příkrmama nespěchala.
      Myslím, že pokud nechceš židličku kupovat, obejdeš se bez ní. Lehátko nebo autosedačka (měla jsem přes ňu osušku) bude stačit. Až bude malá živější, můžeš ju přikurtovat.
      My na návštěvách jíme na klíně (jeden drží, druhej krmí - pro prarodiče zážitek), doma někdy i na zemi (Maty bez problémů sedí), venku v kočárku.
      Myslím, že dítě mít židličku bezpodmínečně nemusí od určitého věku. Jen by si mělo zvykat na určitý chování u jídla, ale to zvládneš i v lehátku.
      Ivet   | 30.07.2008 21:13:12
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: zidlicka na krmeni
        Holky diky moc.Violka na sezeni zdaleka nevypada, tak ja nic resit (zidlicku) nebudu dokud nebude sedet.Pak se uvidi.Taky myslim,ze na lehatko muzu dat igelit a osusku, nebo neco.Na kline si to neumim moc predstavit kdyz jsem na ni sama - aspon ze zacatku na ni chci videt. S temi mesici to uz chapu, zni to vlastne logicky.Byla jsem v tomto pocitsni ztracena i v tehu :) Veru tobe dekuji za rozpis ve vzkazu - dala sis praci :)
        Na ty prikrmy se zeptam doktorky,ale jsem docela uz zvedava co Vio a ona je uz od pohledu zrout, tak to bude asi sranda.   
        janney   | 30.07.2008 23:27:47
        Reagovat | URL příspěvku
  • pokakana
    Tak se mi ted Violka tak dokonale pokakala, ani jsem o tom nevedela, nosim ji, mazlime se, polozim ji a koukam vsude na obleceni zlute fleky.No byla to fakt zase nadilka.Vyteklo ji to vsudyma kudy se dalo a jeste do toho zacala sahat.Tak jsem nevedela co driv.Drzet ruce aby si je nestrcila do pusy, nebo umejvat zadecek.nakonec jsem ji musela vykoupat celou.Nanestesti se dostal kousek hovinka i na jejiho plysacka milacka, tak jsem ho vyprala a visi na susaku a ona se muze urvat, protoze chce do postylky jen a jen jeho, zadnou nahrazku 
    janney   | 30.07.2008 11:05:38 | Reakcí: 5, poslední: 03.08.2008 21:27:45
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: pokakana
      to je mrzuté. Taky jsem si zažila. Když se syn takhle pokakal tak šel rovnou pod sprchu nebo kohoutek 
      Stáňa   | 30.07.2008 11:43:22
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: pokakana
        U nas je blby,ze mame karmu a tak me se proste ani v kohoutku ani ve sprse nepodari nastavit stejnou teplotu.Teplota se meni a tak je to celkem hororovy scenar, ze bych ji oparila.Takze ja musim udelat vzdy vanu 
        janney   | 30.07.2008 23:19:43
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: pokakana
      taky se nám párkrát stalo, že tu nadílku spravila jen sprcha
      Humpolec   | 30.07.2008 20:05:41
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: pokakana
      Tak to taky známe.      A když se k tomu přidá ublinknutí tak tomu říkám dvojkombinace a když ještě pročůrání(na to jsou kluci experti)=trojkombinace  A tak je pořád co prát.
      Jana+dvakluci   | 30.07.2008 21:33:10
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: pokakana
      Ahojky, tak to znám.....s tím plyšáčkem...já když malému vyperu jeho milovaného Emílka a do večera neuschne, tak mám taky vždycky strach, že neusne....no nakonec usne, ale s Emílkem by to bylo hned....přitulí se a spinká.Takhle chodím pořád dokolečka dávat dudlík a hladit po hlavičce, aby zabral i bez Emči. 
      macka76   | 03.08.2008 21:27:45
      Reagovat | URL příspěvku
  • Med?????
    Holky muzu davat male med. Nam ho mamka kdyz jsme byli mali davala a ted jsem cetla ze detem do 1 roku se nema davat. tak nevim.
    petula.z   | 30.07.2008 10:10:33 | Reakcí: 3, poslední: 30.07.2008 20:36:36
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • Pokusy s jídlem :o))
    Kdy jste nechali zlatíčka aby si zkoušeli sami ohmatat misku a lžičku a dělali první pokusy.. 
    Fifiho nakrmit teď to je věc - jednak ty zoubky tak si mezi lžičkama pořád cpe ruky do pusiny a sápe se mi na lžičku /když mu dám další do ruky tak to nepomáhá/ jde mi po misce, strká tam pořád ručky no to je přetlačovaná a ne krmení 
    Už to vidím, ale že je to ještě brzy aby něco zkoušel sám, jídlo by bylo naprosto všude a v bříšku nic..
    Jaké byli pokusy vašeho dítka? Asi záleží na vývoji a zručnosti každého, je to asi individuální jako všechno..
    zkpost   | 30.07.2008 08:26:07 | Reakcí: 3, poslední: 30.07.2008 11:18:57
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Pokusy s jídlem :o))
      Majda se mi vrhala po lžičce od začátku, takže pokud jsme doma, navařím jí toho k obědu plný talíř, rozložím pod židličku igelit, připravím plno lžiček a od sedmého měsíce se snaží.Lžíci brzo zahodí, zásadně to vyklopí a strká si jí tam druhou stranou a začne do jídla v talíři hrabat oběma rukama a cpe si to do pusy.já ještě v pauze krmím lžící.když už je zasycená a začne dělat blbiny a chce do talíře jen plácat, tak už jí to nedovolím.Pak osprchuju malou, umyju všechno okolo a kolikrát musím převléknout i sebe, aLE CO, NAUČIT SE TO MUSÍ A ZAČÍT SE MÁ., KDYŽ SE CHTĚJÍ SNAŽIT SAMI.Kluk byl moc šikovnej a v roce jedl úplně sám a čistě, tahle opička bude pěkné zvíře.Tak pokusům zdar!!!!!!!!!!     
      janca11   | 30.07.2008 08:34:15
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Pokusy s jídlem :o))
      Když se začali kluci sápat po lžičce, nechala jsem jim ji. Z e začátku jsme krmili se dvěma - jednou já a jednou dítě. Jinak by se chudáci nenajedli
      Sunny   | 30.07.2008 09:14:49
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Pokusy s jídlem :o))
      mrkni na fotky ze souteze na upatlane deti, ty vypadali,ze je maminky nechaly.Ale jak pak jim dostat jidlo do toho zaludku vid?!   
      janney   | 30.07.2008 11:18:57
      Reagovat | URL příspěvku
Přidat nový příspěvek
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×