Inzerce
Inzerce
Inzerce

Čím trpí ženy: Nemoci maminek, zdravotní potíže, obavy a strachy. (strana 322) - diskuze

Přidat nový příspěvek
  • Včerejší cystoskopie
    Dopadla dobře.Močák mám v pořádku a čistý.No vyšetření to příjemné není,ale dá se vydržet.
    Zuzbr   | 15.05.2014 06:32:44 | Reakcí: 19, poslední: 19.05.2014 04:36:35
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Včerejší cystoskopie
      To je dobře,že to máš v pořádku 
      veverka77   | 15.05.2014 12:19:25
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Včerejší cystoskopie
      a jak je ti vubec dneska?
      Andrea81   | 15.05.2014 12:44:27
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Včerejší cystoskopie
      Tak to je dobře! Takže, co s tebou teď?
      sazicka   | 15.05.2014 15:00:49
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Včerejší cystoskopie
           
      tygřímáma   | 16.05.2014 15:56:06
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Včerejší cystoskopie
              Supr ZUZI. Že by blýskání na lepší časy ?  
      škubanek   | 16.05.2014 18:33:14
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Včerejší cystoskopie
        No to nevím.V pondělí jdu na gyndu tak se ukáže 
        Zuzbr   | 17.05.2014 08:42:20
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Včerejší cystoskopie
        docela dost mi teď začli padat vlasy,tak nevím....asi hormonální nevyrovnanost.
        Zuzbr   | 17.05.2014 08:42:58
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Včerejší cystoskopie
          Uvidíš   Udělej si na vlasy nějaký zábal. Třeba pantenolový.
          škubanek   | 17.05.2014 09:44:46
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Včerejší cystoskopie
            Jím vitamíny Donna Hair.Potřebovala bych si i nabarvit,ale barvit se nebudu,aby nezačaly padat ještě víc.Fakt mi jich padá hodně.
            Zuzbr   | 17.05.2014 09:58:38
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Včerejší cystoskopie
              To přejde. To je jen období. ze stresu  
              škubanek   | 17.05.2014 10:01:05
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Včerejší cystoskopie
                No nevím.Sice je fakt,že mám dvě období kdy mi padají vlasy a to vždycky v listopadu a na jaře,ale aby mi jich padalo tolik.....Po umytí to je vždy nejhorší je jich plná vana.A ze stresu to být nemůže,teď žádný stres nemám.Ono si toho už všiml i Ríša a to je co říct.
                Zuzbr   | 17.05.2014 10:04:33
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Včerejší cystoskopie
                  Já mám taky plnou vanu i hřeben, ale pořád mi tam dost zbývá, tak zatím tak neřeším       Však uvidíš.
                  škubanek   | 17.05.2014 14:19:51
                  Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Včerejší cystoskopie
                a ta ms mi vůbec nedorazila.akorát mě v pátek trochu bolelo v podbříšku a vaječník,jsem si říkala,že asi zase cysta a pak najenou troška krve a zase klid po pěšině.jsem zvědavá co mi na to doktorka řekne.
                Zuzbr   | 17.05.2014 10:06:57
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Včerejší cystoskopie
                  To je v pytli. Třeba je slabé krvácení slaboulinká MS. ALe nejspíš ne. Chce to čas s tou mrškou.
                  škubanek   | 17.05.2014 14:22:26
                  Reagovat | URL příspěvku
  • Vlasy
    Chjo nějak mi začali padat vlasy a taky se i dost teď mastí.Dneska po umytí jsem jich spočítala ve vaně cca nad 30,padají mi i během dne,stačí se prohrábnout.Tak nevím jestli to je jen nějaké období nebo to je tou hormonální nevyrovnaností.Ms mi opět po Agolutinu nedorazila.Tak fakt nevím,ale děsí mě to.Asi je zajdu úplně ostříhat na krátko.
    Zuzbr   | 13.05.2014 06:32:43 | Reakcí: 11, poslední: 15.05.2014 15:43:30
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Vlasy
      Hormonama to může být, ale i běžnou přeměnou, já to tak měla před 2-3lety taky mi bez důvodu šíleně padali vlasy i když jsem baštila moře vitamínu proti tomu. Teď to mám sice zase, ale to je kvůli těhotenství a kojení, jen mě jich nepadá 30 ale snad 300 když si vlasy umeju.
      Ady.S   | 13.05.2014 08:34:43
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Vlasy
        No já jich našla ve vaně jen cca tolik,kolik mi jich vypadne během dne to netuším.ale asi dost,stačí se jen prohrábnout a padají.U mě to bude jedině tou hormonální nevyrovaností.No řeknu to i na gyndě když tam půjdu na kontrolu.Kdyby mi vzali krev udělali by nejlíp.
        Zuzbr   | 13.05.2014 08:39:09
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Vlasy
          Mě tenkrát nic nezjistili
          Ady.S   | 13.05.2014 08:40:20
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Vlasy
            No mě by mohli.Já mám hormony určitě rozhozené,po té Depo Proveře.Agolutin na vyvolání ms na mě nefunguje a asi ho uýž ani nedám píchnout.Měla jsem ho 2x a nic...takže hormony v mém těle jsou asi dost nevyrovnané.
            Zuzbr   | 13.05.2014 08:43:28
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Vlasy
      Hormonální nevyrovnanost by to mohla být.
      tygřímáma   | 14.05.2014 08:11:34
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Vlasy
      Zkus Biosil,Zuzi.Stojí jen asi 60 Kč a mně vždycky pomohl.Taky mívám období,kdy mi vlasy padají víc.
      veverka77   | 15.05.2014 12:20:31
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Vlasy
      To mám teď taky, ale počítám, že já to mám z těch kortikoidů. Jestli to takhle půjde dál, budu za chvíli plešatá. 
      sazicka   | 15.05.2014 15:02:25
      Reagovat | URL příspěvku
  • chci se zeptat, používali jste v nutném případě při kojení lioton 100000 nebo voltaren? (bolí mě pod kolenem, vzdycky kdyz se pro neco ohnu, nebo si kleknu k malemu, tak ve svalu jakoby se mi neco "trhalo", tak premyslim cim to muzu namazat)
    chezzie   | 06.05.2014 10:33:54 | Reakcí: 3, poslední: 16.05.2014 18:38:30
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE:
      alpu nemas?? tou se mazu ja... jinak bych trochu mazla klidne i voltaenem i liotonem
      amalie2011   | 06.05.2014 12:23:06
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE:
        cinkni sestrickam na gyndu a optej se..ja bych se toho nebala a namazala se.
        Andrea81   | 06.05.2014 15:56:12
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      To je dost lokální a vzdálené od prsa. Já používala Fastum-gel a podle mě to je na jedno brdo a velký vliv to na mlíko nemá. Jinak, když bylo malé týden, měla jsem antibiotika (v nemocnici řekli ano při kojení, dětská se jen zděsila) a pak jsem brala týden v kuse PARALENY (co osm hodin dva) A BRUFENY (co čtyři hodiny jeden), to je větší maso.

      Jinak taky jsem měla po Evičce takové problémy a musela jsem pak na magnetic. rezonanci kvůli menisku. Ale postupně to přešlo a na operaci jsem nemusela. Ale obtíže dost obdobný. Při ohnutí masakr.
      škubanek   | 16.05.2014 18:38:30
      Reagovat | URL příspěvku
  • zase cysta
    pres vikend bolest jako prase,dneska uz jsem vyrazila k mudroj..rikam mu,ze mam zase cystu.pousmal se,ze jsem nejaka chytra,takhle si stanovit diagnozu..a co?ano,cysta jako hrom.takze mi pichnul agolutin a budu cekat..pak na kontrolni ultrazvuk..uz me to vazne nebavi 
    Andrea81   | 05.05.2014 20:06:10 | Reakcí: 5, poslední: 06.05.2014 15:53:07
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • holky narazila jsem na netu na Leslie Sansone a chozeni doma... nemate to nektera vyzkousene?
    chezzie   | 04.05.2014 19:05:26 | Reakcí: 5, poslední: 06.05.2014 15:11:11
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE:
      tak sem to shlidla na netu. a to by me teda silene nebavilo.ale neznam nikoho kdo by to delal. ci zkousel:o)
      amalie2011   | 04.05.2014 20:01:54
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE:
        je, ted koukam, ze jsem to dala do blby kolonky   ja posledni dobou nic nedelam (krom toho chozeni s kocarem), takze chci zacit nejak pomalu at se hned neodrovnam
        chezzie   | 04.05.2014 20:06:08
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE:
          to radši přidej to chození s kočárem, nebo si jdi zaběhat, tohle mi připadá jako hodně divné cvičení     mě by to tedy rozhodně nebavilo  
          Courtney   | 05.05.2014 09:58:36
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Hele, asi všechno, co děláš, je dobré
      zajic   | 05.05.2014 18:41:14
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      chuze je obecne nejprospesnejsi telu..nejen srdci,ale pruzna chuza v rychlem tempu spaluje tuky,jen pri chuzi rovnomerne protahujes svaly,rovnas pater apod...a jasne ze pridane cviky do toho v tempu a vytrvalostne zacnou po case i formovat postavu,ale u chuze to mas hodne na dlouho...ja jsem stihla ,alejaod mala silene rychle a silene daleko chodim...ted co jsem detem uz zrusila kolo odrazedla a maji kolobezky na zpevnovani muzu zapomenout  protoze opet jen chodim,ne klusu a cvalam,ale protazena a pruzna na stejne vaze jsem porad..ale spicky mam...       
      Liberte   | 06.05.2014 15:11:11
      Reagovat | URL příspěvku
  • Mucosolvan - trvanlivost
    Holky,mám dotaz - mám doma Mucosolvan sirup a má expiraci až v září 2015,ale je tam napsáno,že se má spotřebovat do 6 měsíců od prvního otevření.Já to ale mám otevřené určitě dýl (nevím ale,jak dlouho).Myslíte,že ho můžu použít??
    veverka77   | 29.04.2014 07:21:16 | Reakcí: 13, poslední: 03.05.2014 22:01:01
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Mucosolvan - trvanlivost
      Já ho používám i když je otevřený dýl.
      Ady.S   | 29.04.2014 07:43:02
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Mucosolvan - trvanlivost
      urcite muzes.. bych musela vyhazovat skoro vsechny leky.
      amalie2011   | 29.04.2014 08:22:38
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Mucosolvan - trvanlivost
        No právě!Mám pocit,že to tam píšou jen proto,aby lidi kupovali nové.Já jsem,blbec,tentokrát řekla Míšovi,ať si nenechá vnutit velké balení,že to nestíháme spotřebovat a ejhle,stihla jsem a už nemám 
        veverka77   | 29.04.2014 09:23:05
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Mucosolvan - trvanlivost
      Vidíš, já ani nevím, že by se měl spotřebovat do 6 měsíců od otevření. Používáme i poté.
      tygřímáma   | 29.04.2014 11:21:29
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Mucosolvan - trvanlivost
      Jasně. Vždyť je to samej cukr, to se nemůže zkazit. Pokud tam nejsou brablenci.
      zajic   | 29.04.2014 13:08:42
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Mucosolvan - trvanlivost
      neboj,my taky pouzivame a zijeme..
      Andrea81   | 02.05.2014 12:53:08
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Mucosolvan - trvanlivost
      používala jsem ho určitě dýl…po přečtení vedlejších učinku ho už ale nekupuju
      Zavadilka   | 03.05.2014 22:01:01
      Reagovat | URL příspěvku
  • Mám dotaz, vím, že toto je téma zejména pro zdravotní obtíže mamin, ale věřím, že se i tady najde někdo, kdo mi poradí. Já sama na záněty trpím hodně, už jako malá jsem s nimi měla problémy a teď to vypadá, že dcerka to asi zdědila po mně. Od včerejška chodí často na malou, nestěžuje si na bolesti bříška, ale říká, že jí to tam dole trochu pálí, takže myslím, že jde o zánět. Zatím jsme nasadili brusinky a urologický čaje, držím ji v teple, ale mám dojem, že by bylo lepší dojet někam do lékárny pro něco, jenže jí nechci cpát antibiotika, nejsem zrovna jejich příznivcem, sama si záněty léčím urovalem akut a funguje mi výborně, ale není pro děti, tak jsem se chtěla zeptat, jestli neznáte něco pro děti na záněty močáku?
    Michalka22   | 27.04.2014 20:03:05 | Reakcí: 5, poslední: 28.04.2014 16:40:17
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE:
      No pokud jí to bude pálet hodně a brusinky nezaberou tak nezbyde nic jiného a zajet k doktorovi a ten nasadí atb...
      Zuzbr   | 28.04.2014 06:10:58
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      s ditetem bych take na nic necekala a mazala k mudroj,co zabira tobe,neni vhodne treba pro dite.a domaci lecba je u deti vetsinou v tomto pripade naprd.ty to nejak u sebe prelecis a ok,ale mala muze mit bez odborne pomoci nejaky zavaznejsi problem,zanet se rozjet do ledvin atd..nechci te desit,ale u deti neni radno na nic cekat a kor,kdyz to mate patrne v rodine.takze alou k mudroj
      Andrea81   | 28.04.2014 07:31:13
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      S tímhle bych si nehrála.Nikdo nechce cpát do dětí atb zbytečně,ale na zánět nic jiného nepomůže.Malá ho měla a nějaký přípravek s brusinkami měla doporučený jako doplněk.Určitě ne jako léčbu.Na tu dostala atb.Radši neblbni,ať se to neposune až na ledviny a to už by byl průser.
      veverka77   | 28.04.2014 11:16:04
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      A co když to není zánět močáku? A pokud ano, bála bych se, aby se jí to nevrazilo do ledvin, to není legrace. Raději bych zašla k dr. Minimálně nechat vyšetřit moč.
      sazicka   | 28.04.2014 15:49:12
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Odchytit moč, zanést na rozbor.
      Nech o tomhle rozhodnout doktory. Pokud to na ATB bude, tak bych je rozhodně neodmítala.
      Může to vést až k zánětu ledvin, dokonce k neplodnosti...
      zajic   | 28.04.2014 16:40:17
      Reagovat | URL příspěvku
  • zase zánet
    uz po xxxx te.. bleee... ja na to trpim i mimo tehu.ale ted je to masakr.. no do porodu mam globule bobule, masticky a snad to prejde a dite az poleze ven tak ne necim nenakazi.. navic i stretokok vysel pozitivne.tak stejne budu mit atb.
    amalie2011   | 23.04.2014 13:14:28 | Reakcí: 8, poslední: 28.04.2014 11:16:40
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • Agolutin dvě
    tak ve čtvrtek jsem dostala injekci.Tak mi holky držte palce,aby ta ms už konečně dorazila.V podbříšku i prsa mě bolí...to by v tom byl čert,aby už nedošla.
    Zuzbr   | 19.04.2014 06:37:16 | Reakcí: 27, poslední: 26.04.2014 10:38:28
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Agolutin dvě
      Tak snad to klapne. 
      tygřímáma   | 19.04.2014 09:29:24
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Agolutin dvě
      Došla?
      sazicka   | 21.04.2014 21:41:26
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Agolutin dvě
      Došla?
      sazicka   | 21.04.2014 21:41:26
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Agolutin dvě
      Došla?
      sazicka   | 21.04.2014 21:41:26
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Agolutin dvě
        Měla by dojít do 14 dnů....pořád nic
        Zuzbr   | 22.04.2014 06:07:01
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Agolutin dvě
          Aha, uff. Tak to drzim palce!
          sazicka   | 22.04.2014 13:30:19
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Agolutin dvě
            Děkuji.Stejně si myslím,že opět ms nedojde.
            Zuzbr   | 22.04.2014 13:34:27
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Agolutin dvě
              A co s tim pak budou delat?
              sazicka   | 22.04.2014 13:37:32
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Agolutin dvě
                Jo to nevím.Je možné,že mi doktorka píchne ještě jednu dávku Agolutinu,nebo by mi mohla napsat nějaké jiné hormony,aby ms došla(tak nějak jsem se to dočetla na netu v diskuzích)Pak jsem psala ještě jednomu doktorovi a ten mi napsal,že klidně by mohli pomoct i HA.
                Takže opravdu nevím jak to bude pak doktorka řešit když by mi ta ms nedošla.
                Každopádně pokud do 14 nedojde tak 15 den tam budu volat.
                Jediné co vím je,že už mě to fakt nebaví...
                Zuzbr   | 22.04.2014 13:42:46
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Agolutin dvě
                  Tak tomu rozumim. Drz se!
                  sazicka   | 22.04.2014 13:49:28
                  Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Agolutin dvě
                  Zkusím se podívat do své moudré knihy. A poradit, kde by mohl být zakopaný pes  
                  škubanek   | 22.04.2014 17:01:12
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Agolutin dvě
                    Hanicko dekuji.Ono podle me v tom ze mi ta ms nechce dorazit ma prsty ta vysazena Depa Provera.
                    Zuzbr   | 22.04.2014 18:09:57
                    Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Agolutin dvě
                    A jeste jsem si vzpomela ze po te revizi ty vysledky nebyli zase uplne ok.Myslim ze doktorka rikala cosi o dysfunkcni sliznici nebo tak neco
                    Napadlo me zkusit pit kontryhel nebo zkusit kontryhelove kapky,bylinkove caje moc nemusim.
                    Zuzbr   | 22.04.2014 18:31:20
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: Agolutin dvě
                      Ano máš pravdu. Prsty v tom má Depa. Osobně si myslím, že jakákoli antikoncepce prostě po vysazení naruší harmonii v těle. Ale věřím, že když překonáš toto období, tak už to pak musí být OK, sakra. Pořád něco.

                      Kapičky určitě zkus. Mohly by pomoci. A taky se zkus na tu mrchu těšit a nějak jí přivolat  
                      škubanek   | 22.04.2014 21:45:22
                      Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: Agolutin dvě
                        Haničko drž palce.Od včera mě strašně bolí v podbříšku,večeč se trošku ta mrška začla objevovat a i trošinku sliznice šlo ze mě ven,tak snad....a dál nenapíšu abych to nezařekla.
                        Zuzbr   | 23.04.2014 05:46:12
                        Reagovat | URL příspěvku
                        • \
                          RE: Agolutin dvě
                               
                          škubanek   | 23.04.2014 19:05:12
                          Reagovat | URL příspěvku
                          • \
                            RE: Agolutin dvě
                            Tak nic.Asi se to nerozjede.Ta Depo to asi fakt dela.Jsem se docetla ze klidne i rok a pul muze trvat nez se telo srovna
                            Ach jo.
                            Zuzbr   | 23.04.2014 19:14:48
                            Reagovat | URL příspěvku
                            • \
                              RE: Agolutin dvě
                              Jak Tě tak poslouchám, tak jsem ráda, že jsem do ní nešla. Měla jsem jí vyzvedlou z lékárny.... doma. Čekala jsem jen na píchnutí. Ale bále jsem se, že kdyby mi náhodou ještě někdy "hráblo a já bych chtěla třetí mimčo"... no měla jsem prostě strach, že to pak budu mít rok a půl rozhozené. Přitom gynekolog mi říkal, že ta Depa je vlastně těhotenský hormon, co Ti cpou do těla. Tzn. že tělo si myslí třeba pár let, že je těhotné, tudíž samozřejmě nedovolí otěhotnění znovu. Ale už tohle jeho vysvětlení mi přišlo drsné. My ani netušíme, co všechno do sebe dáváme      

                              No uvidíš. Jen je blbé, že se nedá čekat přirozeně. Že Ti musí píchat ty injekce. A jak se chráníte, Zuzi? POkud to není tajné  
                              škubanek   | 23.04.2014 19:22:14
                              Reagovat | URL příspěvku
                              • \
                                RE: Agolutin dvě
                                Hani já jsem si nechala udělat sterilizaci myslím že v roce 2012.Takže já jsem chráněná dost.
                                No čekat na ms přirozeně se dá....uvidíme co doktorka doporučí,určitě se jí na to zeptám s tím,že bych třeba začla užívat mastodynon nebo sarapis mensis na úpravu ms cyklu.
                                Zuzbr   | 24.04.2014 06:42:49
                                Reagovat | URL příspěvku
                                • \
                                  RE: Agolutin dvě
                                  Vidíš, tohle mi úplně vypadlo. Já to nejspíš zase zapomenu. Tak jen teď nechápu, proč jsi měla tu DEPU??? Z jakého důvodu? Abys neměla MS?
                                  škubanek   | 24.04.2014 20:13:48
                                  Reagovat | URL příspěvku
                                  • \
                                    RE: Agolutin dvě
                                    Kvuli cystam a bolestive ovulaci.Ja na cysty dost trpim.jak jsem tu Depu mela tak se mi nedelali.jenze mi udelala neplechu s tim ze jsem zacala spinit a udelal se mi i polyp.Proto pajt ta revize.a jak jsem psala vys vysledky z revize taky nebyli uplne ok.tak jsme ji s dr.vysadili.
                                    Zuzbr   | 24.04.2014 20:24:03
                                    Reagovat | URL příspěvku
                                    • \
                                      RE: Agolutin dvě
                                      Aha. ty jo, já vůbec netušila, že depa má vliv na tvorbu cyst. Ale to asi studie ukázaly, že se hodí na více věcí. Kéž se všechno upravilo  
                                      škubanek   | 24.04.2014 22:17:39
                                      Reagovat | URL příspěvku
                                      • \
                                        RE: Agolutin dvě
                                        jj,mi jí totiž předtím doporučil přímo zástupce primáře,když jsem ležela opět s prasklou cystou v nemocnici a potom prasknutí mě to tam dráždilo a bolelo a měla jsem tam tekutinu nebo krev(už tady v OVA)
                                        Tak proto jsem jí začala brát.A ona mi to tak pokazila   
                                        No zvažuji že si zkusím koupit asi Mastodynon.
                                        Zuzbr   | 25.04.2014 12:10:48
                                        Reagovat | URL příspěvku
                                      • \
                                        RE: Agolutin dvě
                                        Haničko tak už to včera vypadalo a zase nic        takže budu volat na gyndu další týden zda mám přijít nebo ne
                                        Zuzbr   | 26.04.2014 10:38:28
                                        Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: Agolutin dvě
                      Ano máš pravdu. Prsty v tom má Depa. Osobně si myslím, že jakákoli antikoncepce prostě po vysazení naruší harmonii v těle. Ale věřím, že když překonáš toto období, tak už to pak musí být OK, sakra. Pořád něco.

                      Kapičky určitě zkus. Mohly by pomoci. A taky se zkus na tu mrchu těšit a nějak jí přivolat  
                      škubanek   | 22.04.2014 21:45:22
                      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Agolutin dvě
          šmarjá ... to tvé tělíčko je jedna malá neplecha  
      škubanek   | 21.04.2014 21:53:14
      Reagovat | URL příspěvku
  • Kapky do nosu v těhotenství
    Holky,já vím,že v těhotenství se nemají brát pokud možno žádné léky,ale to tak moc škodí i kapky do nosu?Mám teď nějakou chřipku,rýmu jako trám a nos ucpaný tak,že nemůžu pořádně dýchat (až se mi z toho chce blít  ).Hledala jsem na netu,jak je to s kapkami do nosu a většinou se píše,že krátkodobé užívání by škodit nemělo.Dokonce jsem to našla i ve wikiskriptech (stránka pro zdravotníky).Ale když mi Michal šel pro ty kapky do lékárny,tak v obou mu to paní v žádném případě nedoporučily.Já to chápu,musí se krýt,neexistují zřejmě žádné studie,které by to prokazovaly,ale stejně jsem ho poprosila,ať mi koupí Nasivin a budu si stříkat jen,když bude fakt nejhůř.Já to prostě nevydržím s totálně ucpanými dírkami.Sotva mi o víkendu pominuly těhotenské nevolnosti,tak teď zase tohle.Horečku jsem naštěstí měla jen jeden den,ale ta rýma  Používala jste některé v těhotenství kapky do nosu?
    veverka77   | 18.04.2014 16:46:36 | Reakcí: 18, poslední: 29.10.2017 17:29:22
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Kapky do nosu v těhotenství
      Já bych to taky bez kapek nevydržela, tak jsem je používala hlavně na noc a asi i před obědem, abych mohla normálně dýchat. Když bych se v noci dusila, tak by to děcko zrovna moc kyslíku nemělo, tak lepší ty kapky. Beztak fungují jen lokálně. Můžeš zkusit třeba ty pro děcka, jsou víc zředěné.
      Kydka   | 18.04.2014 18:10:48
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kapky do nosu v těhotenství
        Nakonec jsem vybrala Nasivin sensitive.Tak snad to bude v pohodě a miminku to neublíží.
        veverka77   | 19.04.2014 12:33:23
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kapky do nosu v těhotenství
      já myslím, že to nijak škodlivé nebude, mě doktorka v těhotenství říkala, že to, že se nehodí v těhotenství je napsáno téměř na všech lécích, protože na těhotných se žádné zkoušet logicky nemůžou   ale já jsem obě těhotenství brala daleko horší léky než kapky do nosu  
      Courtney   | 18.04.2014 20:58:31
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kapky do nosu v těhotenství
        To je právě to nejhorší.Matky jsou pak vystresované si jen natřít nohy Alpou (jako já ve středu  ).Já to chápu,musí se jistit,i spousta doktorů.Tento týden nějaká primářka ORL mamince,která tam psala,že jí ty přírodní kapky nepomáhají (Vincentka,mořská voda),poradila,že stejně nic jiného nesmí.Ale moje dr.mi v únoru,když jsem měla angínu (a už i podezření na těhotenství) říkala,že dneska se k tomu už přistupuje trošku jinak,než dřív.Dřív sis nemohla vzít pomalu ani Paralen.Ale hodně se to liší u různých doktorů.A co jsi brala,Luci?Něco na to tvoje astma?
        veverka77   | 19.04.2014 12:36:24
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Kapky do nosu v těhotenství
          jj kortikoidy na asmta, Prednison a tak, na všech inhalátorech je napsáno, že se nesmí v těhotenství   mě doktorka vysvětlila, že pořád jsou menší zlo inhalátory a léky, než se začít dusit a jet se záchvatem do nemocnice, protože snižuju přísun kyslíku i miminku   takže obě těhotenství jsem zobala léky a děti mám obě zdravé naštěstí  
          to samé mi řekla doktorka třeba i na migrény, že je lepší si vzít ten prášek když už to nejde vydržet, než být týden v traumatu, což taky moc děcku nepřidá  
          Courtney   | 19.04.2014 12:43:31
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kapky do nosu v těhotenství
      já si na noc stříkala nasivin a jinak přes den jak jen to šlo jsem si stříkala vincentku.a malymu to nic neudělalo a to jsem měla zaraženou rýmu kterou jsem léčila 3 týdny.
      Alisa   | 18.04.2014 22:01:46
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kapky do nosu v těhotenství
        Tři týdny,to by švihlo...    Taky mám ten Nasivin.Vincentka mi nepomáhá ani trošku,tu jsem zkoušela včera,když jsem ještě neměla ten Nasivin.
        veverka77   | 19.04.2014 12:37:30
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kapky do nosu v těhotenství
      tak pro tehotny je pinosol, a je dobry.jinak kapu ci strikam sterimar cu,jak otobikovi.
      amalie2011   | 19.04.2014 06:48:08
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kapky do nosu v těhotenství
        Já se bojím,že ten Pinosol je tak jemný něco jako Vincentka,že by mi to nepomohlo.Mám tu rýmu hnusnou,zelenou a vysmrkat to nejde.Nebo teda jde,ale hned po vysmrkání mám ten nos zase zacementovaný.
        veverka77   | 19.04.2014 12:31:40
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kapky do nosu v těhotenství
      normálně si ten nos prostříkni, to jsou lokální věci. Klidně otrivin, nasivin, olynth, co Ti vyhovuje.
      Od nosu do placenty dlouhá cesta.

      Používala jsem při obou, za 9 měsíců se vždycky jedna rýma poštěstila.

      Moje alergoložka říká - když se dusí matka, dusí se i dítě. Ona to teda myslela na astma, abych se nebála si ulevit, kdybych se začala dusit, ale dá se to určitě vztáhnout i na rýmu 
      zajic   | 19.04.2014 13:19:09
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kapky do nosu v těhotenství
        Och,zajíčku,děkuji moc!Já si právě taky říkám,kolik se toho z nosu může dostat až k mimču.Děkuju.Astma mám taky,ale byla jsem teď na kontrole,protože se mi začalo některé dny hůř dýchat,ale dobrý.Prý jsem v pořádku.Ono je možné,že to dýchání nesouviselo s astmatem,protože jsem to měla i u Karolínky a to jsem ho ještě neměla.
        veverka77   | 19.04.2014 18:43:20
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kapky do nosu v těhotenství
      Jó a poříď si konvičku na průplach nosu. V lékárně, stojí to tuším max. 200 a je to boží. 
      zajic   | 19.04.2014 13:20:02
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kapky do nosu v těhotenství
        To mi říkala paní na jógu taky, na příští hodině to s ní budu muset vyzkoušet. 
        sazicka   | 21.04.2014 21:42:56
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kapky do nosu v těhotenství
      Veveruško. Přestaň řešit takové "malé věci". Miminku nejvíc ublíží strach, co budeš mít. Jinak bude naprosto v klidu, neboj. Víš kolik lidí užívalo nějaký lék v těhotenství? A byly to mnohem větší driáky než kapky do nosu? A mají zdravá miminka.

      Jinak jsem našla jeden prima článek. Je tam jedna hezká formulka, tak Ti to dám v Ájině, pokud nezapomenu.
      škubanek   | 21.04.2014 21:57:09
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kapky do nosu v těhotenství
      Já jsem teď ve třetím měsíci a kapu si do nosu pinio-nasal rosenpharmy, u kterého mám nastudované, že ho v těhotenství můžu a konzultovala jsem to i s lékařem, který mi to schválil.
      silvous06   | 27.10.2017 19:50:26
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kapky do nosu v těhotenství
        aha.. to jsem vůbec nevěděla .. a nemají i sprej ? .. ty kapky mi moc nevyhovují :/
        SoniaCer   | 29.10.2017 17:29:22
        Reagovat | URL příspěvku
Přidat nový příspěvek
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×