Inzerce
Inzerce
Inzerce

Ahoj všem! Já sem moc nepřispívám, ale c - diskuze

  • Ahoj všem! Já sem moc nepřispívám, ale chodím sem každý den, vždycky tady najdu nějakou radu. Ale proč jsem se rozhodla napsat zrovna do této rubriky. Mám přítele, ale jak už to bývá je ženatý (vím že mě plno z vás odsoudí, ale prostě se to stalo). No s přítelem máme miminko, je mu už rok a 7 měsíců, žije napůl s náma a napůl s jeho rodinou, nechce se zatím rozvádět, vlatně to zatím moc neřeší. Má 2 děti, hypotéku, předělává byt, tak to chce nějak dodělat, aby pak mohl odejít s čistým "svědomím". A mě to tak ani moc nevadí, domluvili jsme se že na něj nebudu tlačit. Bude to znít asi divně, ale jsme spolu moc šťastný, v květnu mi končí mateřská a já bych moc chtěla 2. miminko. Tak by mě zajímal váš názor, jestli by jste do druhého mimi šly. Jinak přítel je moc hodný, stará se jak o mě tak o malého a i o svoje děti, nemůžu si na nic stěžovat. Samozřejmě že mě trápí to, že někomu jinému beru tatínka a manžela, ale někdy se to tak stane. Nejsem žádná bezcitná mrcha a ze začátku jsem probrečela plno nocí.Jsem připravená na spoustu kritiky. A budu vděčná za každý názor.
    84pk   | 07.01.2010 10:36:05 | Reakcí: 103, poslední: 22.07.2011 07:48:22
    Reagovat | Skrýt reakce | URL příspěvku
    • \
      RE:
      ahoj, spousta kritiky se na tvou hlavu asi snese - nakonec, počítáš s tím a víš proč, ale já tě kritizovat nebudu, máš pravdu, někdy se to tak prostě stane a tu racionální stránku věci potlačí city někam hluboko do pozadí. pokud se ale ptáš na názor na druhé mimčo, tak bych do toho rozhodně nešla dřív, než bude mít vyřešenou svou současnou situaci... mám kamarádku, taky se zamilovala do ženatého muže, nejdřív to měla být jen chvilková záležitost založená na sexu, ale zamilovali se oba a tak spolu prostě tajně chodili. někdy jí slíbil, že se rozvede, jindy jí zase řekl, že je jeho žena vážně nemocná a že ji nemůže nechat samotnou s hypotékou a dcerou, tak ať si najde někoho svobodnho a žije spokojený život... takhle to táhli asi šest let. přišla tak úplně zbytečně o nejhezčí roky života a jediné, co si užila, byla spousta tajných schůzek a schovávání. s dítětem to musí být ještě těžší a horší, natož se dvěma, a myslím si, že to k těm dětem hlavně není fér - mají právo na normální, úplnou rodinu, kdyby si mohly vybrat, asi by jen těžko chtěli taťku na "sem tam občas". navíc bych měla obavu z toho, že si nakonec vše rozmyslí, že prostě zůstane tam, kde je, a ty zůstaneš se dvěma dětmi, které nebudou mít otce. já bych do toho nešla, hlavně kvůli těm dětem ne, přeci ti musí být jasné, že to není to nejlepší, co jim můžeš do života připravit...
      Mikulinka   | 07.01.2010 10:52:44
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE:
        Já tohle všechno vím. mám strach z toho, že si to třeba rozmyslí, a nebude s náma, ale myslím si že ho znám dost dobře a vím že nás miluje. Je to hrozně těžký. Když sem se rozhodovala u prvního mimi, tak si myslím že jsem neudělala chybu, mám krásnýho syna a pak, když by ten chlap nebyl, tak ty děti ti všechno vynahradí. Zase si myslím, že je lepší mít tátu, který svoje děti miluje a udělá pro ně všechno na světě, než někoho který o ně nestojí a třeba jim i ubližuje.
        84pk   | 07.01.2010 10:59:02
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE:
          Je to těžké já osobně bych asi zvážila všechna pro a proti.Jak staré má děti s manželkou jak jsou spolu dlouho,jak dlouho bude platit hypotéku a opravovat byt.Asi bych se na vše dívala s nadhledem být o krok vpřed.já osobně bych třeba nějaký ten rok počkala  Přece jenom starat se o jedno a pak o dvě je rozdíl a ty ho navíc nemáš pořád u sebe.Takže bys byla na 2 děti sama nevím,nevím 
          Voraba   | 07.01.2010 14:37:34
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE:
          víš, když to řeknu hodně ... no možná krutě, ale lidově a asi realisticky - takových, které "toho svého dobře znají" je nás tu asi víc - zvláštní, že jsme se sešli zrovna v rubrice "milenci,milenky, jak přežít rozvod"... to asi mluví za vše. jistě, děti ti nepřítomnost partnera vynahradí - o tom nepochybuju, na to se neptám, ptám se, kdo JIM vynahradí nepřítomnost otce... také by mě zajímalo, jak to dělá se svou manželkou, jestli o vás ví či co - protože jestli jí je to více méně jedno a jeho jedno dítě nenutí od ní pospíchat, proč by ho mělo donutit druhé... jinak nepochybuju o tom, že je to třeba i hodný člověk a že neví kudy kam, o tom nepochybuju už vůbec...musí si připadam jak zajíc na honu...
          Mikulinka   | 07.01.2010 16:58:16
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Musím říct, že jsem se strašně bála vašich reakcí, ale jste opravdu fajn holky, dokážete podpořit. Víte, ono je to těžký, já tohle všechno vím, a kdyby byla třeba kamarádka v mojí situaci, určitě bych jí řekla to samý, ale když to pak prožíváte osobně, tak se pak řídíme srdcem, teda já asi určitě. Nejhorší na tom je to, že on je hrozně hodnej člověk, nechce nikomu ublížit a když už se to takhle semlelo, tak sám neví jak z toho ven, aby nikomu neublížil. A pak asi každá ženská pozná toho správnýho chlapa, a pro mě je to ten nejbáječnější člověk na světě, dělá pro nás všechno co nám na očích vidí, nejhorší je že já si nemám ani na nic stěžovat. Zas nadruhou stranu, neznám moc chlapů, který by přišli domu z práce a šli by dítě vykoupat s radostí nebo si s ním hráli. Přítel malýho koupe pořád, stará se o něj
      84pk   | 07.01.2010 15:08:53
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE:
        A jeho zena o vas vi? Protoze, jestli ano a uz nejaky ten patek takhle fungujete a fungujete dobre, tak proc by melo byt dalsi dite problem? On dalsi dite s tebou mit chce? Jestli ano a jestli se bude on i nadale vzorne starat o obe rodiny, tak proc ne?
        Situace je to zvlastni, ale urcite bych te neodsuzovala.
        Rid se srdcem a urcite s nim o tom mluv.
        mihra   | 07.01.2010 16:07:29
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE:
          Už jsme spolu 5 let, a další miminko by si přál a moc. Já taky. Ale pořád váhám. Přeci jednou se může rozhodnout tak že zůstane se ženou. Ale zase tu jistotu asi nemá nikdo, že si ním partner vydrží celý život. Tak možná do toho půjdu. Jsem asi divná, ale na těhotenství a na porod strašně ráda vzpomínám, a už se nemůžu dočkat až zase budu mít mimi. Ale nechám tomu asi volný průběh a ono to nějak dopadne.
          84pk   | 07.01.2010 17:03:53
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE:
            není to náhodou trestná bigamie?
            a navíc.... trochu bych se bála, že ta legitimní v krizové situaci dostane přednost. zkus si představit obrácenou situaci - ty jsi legitimní a zjistíš, že tvůj muž má ještě jednu rodinu. já bych dost vyváděla a chtěla ho mít jen pro sebe a své děti. a kladla bych velmi tvrdé podmínky.
            jestli na něm nejsi finančně závislá, budiž. ale může se také stát, že on to přestane zvládat...... je to veliké riziko a sázka do loterie, co podnikáš.
            lucicína   | 07.01.2010 17:59:31
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE:
              trestná bigamie by to byla až ve chvíli, kdy by se pokusil oženit podruhé bez předchozího rozvodu. jinak je to obyčejná nevěra, která je všechno možný, hlavně všudypřítomná a obecně tolerovaná (viz. Topolánek), jen ne trestná. někdo by ty chlapy měl aspoň fackovat...
              Mikulinka   | 07.01.2010 18:15:30
              Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Ahoj,teda tak to tě "obdivuju"  . A manželka o tom ví,že mají jejich děti ještě jednoho sourozence? Jestli neví,tak s ní asi ten tatínek spí,směje se,usíná vedle ní a probouzí se vedle ní(prostě všechno hezký),ne? To bych teda nepřekousla,představu,že "můj" milovaný spí ještě s někým jiným a ty si přece jen ta "druhá",brrr pro mě hrozná představa. Nevím,určitě tě neodsuzuju,ale já bych na to žaludek neměla..  ! Tak se drž,pa!
      mimilinko   | 07.01.2010 20:13:51
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Lukášek je fakt moc hezké miminko! I tak když o tom přemýšlím, nešla bych do toho.. nesnesla bych polovičaté řešení a pocit, že nějaké jiné ženě a dětem beru tátu. Držím ti palce a hodně štěstí!
      jezurka   | 07.01.2010 21:07:17
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      já bych se ženatým mužem nešla ani do 1.dítěte natož do druhého... sama vidíš,že svou rodinu opouštět nehodlá a mít 2 rodiny,to podle mě nejde donekonečna takhle žít spokojeně.
      jeho žena o tom ví?
      nevadí jí to?
      kathon   | 07.01.2010 21:37:16
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE:
        to s tím sexem,ten pocit,žeon spí se svou ženou a prostě s ní dělá všechny věci co s tebou.... to bych nepřekousla,že nejsme ta jediná jeho láska....
        kathon   | 07.01.2010 21:40:35
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Ahojky Peti, soudit Tě nebudu, já opravdu nee  

      Za prvé, musím chtě , nechtě , obdivovat toho Tvého chlapa, jak dobře zvládá dvě rodiny   musí to být velký záhul, jak finančně , tak psychicky, to asi hlavně, že?

      Za druhé, nejvíc obdivuji Tebe, jak to bereš s nadhledem, osobně bych tak dlouho manželku netolerovala  
      Chápu, že chce rodinu zabezpečit a mít čisté svědomí, ale co Ty a malej ??
      Přijde mi to jako sobeckost, vůči všem zůčastněným.....2 nevyřešené vztahy  

      No a za třetí, bych s druhým mimčem počkala, nemám ráda nejistotu, to asi nikdo....a tohle je ohromná nejistota....nikdy nevíš co se přihodí  

      Vážně zapeklitá situace, tohle bych vážně nedala, tak dlouho....
      Držím Ti palečky, ať se správně rozhodneš a hlavně nikdy nelituješ      
      Small   | 07.01.2010 21:44:14
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Když pominu vše kolem-tobě nevadí,že je s vámi jen napůl?Že žije život i v jiné domácnosti,sdílí postel s jinou ženou,miluje se s jinou ženou???To bych prostě nerozdýchala.
      Silvinka   | 07.01.2010 22:15:40
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Já jsem se nikdy do takovýhle situace nechtěla dostat, ale pak když jsem ho poznala, nešlo to jinak. Když jsem se měla rozhodnout, jestli budu mít za týhle situace miminko, bylo to to nejtěžší, ale teď vím, že to bylo správně, malej je nejužasnější co mě kdy mohlo potkat. Může se zdát že ten můj je největší parchant na světě, když žije tak jak žije, ale není to tak. My jsme spolu každý den, o malýho se stará, jezdíme na dovolenou, máme na co si vzpomeneme, teď začal předělávat náš byt a to miminko si strašně přeje, tak proč by to dělal, kdyby nechtěl být s náma. Vím že beru někomu jinýmu manžela, ale tátu určitě ne, jeho děti mám moc ráda, a budou mít vždycky u nás dveře otevřené.
      84pk   | 08.01.2010 08:27:50
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE:
        víš, mám pocit, že jen potřebuješ přesvědčit sama sebe, že děláš dobře, ale ve skutečnosti jsi už dávno rozhodnutá... takže asi dělej, co ti srdíčko velí, a já ti budu držet palce, ať je to opravdu to správné a nejlepší pro tebe, partnera i vaše děti...
        Mikulinka   | 08.01.2010 08:43:37
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE:
        možná jsem to přehlédla,jestli jsi psala,zda o tom ta manželka ví a jak jsou ty děti staré...
        lojzinek   | 08.01.2010 10:01:51
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Upřímně řečeno, myslím si, že tvůj přítel je slaboch! Neřeší tu sitauci, protože je mu takto dobře, nikdo ho nenutí se definitivně rozhodnout! Není to, že nechce nikomu ublížit, ale že se nechce rozhodnout a dělat si problémy!
      Jestliže je s váma každý den, pak o vás jeho manželka ví, a jestliže mu to toleruje, pak je jí ukradenej - jako chlap, možná ne jako živitel. Jinak teda fakt nevím..
      zuzka83   | 08.01.2010 10:30:34
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Víš co mě připomínáš? Můj švagr měl milenku, no holku asi 17- ti letou, ještě chodila na učňák. Jen tak na vodění za ručičky a na romantiku, prý s ní hodně dlouho nechtěl spat. Na to měl doma manželku. A s manželkou mimo jiné má 2 děti. Ale tak nějak se stalo, mimomanželský vztah nabral kapku jiný směr, holčina asi chtěla sex... Jak dodělala školu, nastěhoval se s ní švagr do pronajatého domku. Za manželkou si jezdil pro čisté prádlo a sem tam i zůstával na noc.. Manželka nevěděla, že on má jinou, asi jí tvrdil, že přespává u kamaráda a ona mu věřila, protože to byl opravdu kamarád a někdy s přijel domů i s ním, aby potvrdil, že byl u něho. A taky proč si to myslet, když s manželkou i spával, měl to od té mladé holčiny povolené, přece je to jeho manželka... Asi rok to takto trvalo. A netušila nic dokonce ani tchyně(švagrova mamka), jinak jsme to všichni věděli, ale bohužel jsou v životě situace, kdy se do nich radši nemíchat, tak taky ti co to věděli mlčeli. Jenže!!! Jednou byla rodinná oslava a jeden z účastníků to tam před všema vyzradil. Jo, to bylo něco!!! Celkem humbuk...Za nějakou dobu švagr mladou holčinu omrzel, ona ho poslala někam, on se vrátil k manželce...
      Mě zajímá, jestli o tom ví i manželka a schvaluje to. Asi ne, že? A že ti přítel něco slibuje? Jo, říká se, že slíbené vydrží... A nevím proč se ptáš na to, jestli mít či nemít druhé dítě, stejně si to nakonec uděláš podle sebe. A ať se rozhodneš jak se rozhodneš, ať vztah dopadne jak dopadne, nepřála bych ti, aby ti bylo jednou vráceno stejnou mincí, tzn. tvůj manžel a nějaká jiná slečna...
      polova   | 08.01.2010 12:55:17
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Ahoj Péťo, na to, abychom Ti napsaly, jak bychom řešily, toho víme málo. Na jedné straně vím, že muži si nechtějí dělat problémy a většinou, pokud to není "průda" nebo v tom není něco jiného, setrvají u stávající manželky - rozvod je poměrně náročná záležitost. Na druhé straně, pokud je milující otec, navíc si rozumíte a zřejmě teď žije intimně pouze s Tebou, tak by mě lákalo, že děti budou mít stejného tatínka. Nevidím do toho, pouze jsem napsala, co mě k tomu napadlo. Nehodnotím a neodsuzuji konkrétní případy, nikdy člověk nemůže vědět, kdy se do podobné situace dostane.
      Calamity J.   | 08.01.2010 20:35:02
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Děkuju moc všem, jste moc fajn holky! Hroně ráda bych sem mezi vás zapadla, musím se přiznat že je to tady úžasný relax.
      84pk   | 09.01.2010 08:46:09
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE:
        Ale,jak má staré děti,jestli o tom manželka ví(pokud ne,tak s ní asi spí,jsi nám tady nenapsala,nebo jsem si toho nikde nevšimla. To si myslím hraje důležitou roli,jestli je doma jen pro finanční a psychickou podporu nebo jestli to hraje na dvě strany a stejně tak jako když je s tebou je i doma s měnželkou..
        mimilinko   | 09.01.2010 10:24:55
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE:
        určitě zapadneš, neboj      
        Small   | 09.01.2010 19:33:59
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      divala jsem se n a tve fotky , jsi pekna mlada kocka...je skoda ze nemas parnera jen pro sebe. ja nechapu jak se muzes takhle delit- protoze jiste vim ze ja bych to nezvladla alespon ne nadlouho...mas podle me jeste ruzove bryle...nepsala jsi nic ot om jestli to ta manzelka vi a vice o tech detech atd. tezko hodnotit z toho co jsi napsala.a ze je s manzelkou kvuli hypotece? hm hypoteky jsou na hodne dlouho obu, aby ses taky neceho dockala.pripada mi malinko vycurany,pendlovat mezi dvema rodinama musi byt silene...podel me at to zni jakkoliv tvrde se s ni nerozvede,bude pendlovat porad,proste je podle me pohodlny cokoliv menit. chapu ze ho milujes, mate dite, ale do druheho bych nesla.az treba casem jak by se situace pohnula kupredu...jsi jeste mlada..ty ale sama nejlip vis jak to vsecko je my vime jen utrzky. preji ti at jsi stastna .
      babywoman   | 09.01.2010 14:40:50
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Do druhého dítěte bych za těchto okolností nešla. Druhé dítě bych si pořídila pokud by odešel od manželky a nebo s jiným partnerem, který by měl jen vás. Může se stát, že od manželky dostane ultimátum a on si vybere ji a ty zůstaneš sama. Můj brácha také má dvě děti a hypotéku, ale s manželkou si nerozumí tak se rozvádí. Podle mě ta hypotéka a předělávání bytu je jen výmluva. Myslím si, že mu to takhle vyhovuje nebo neví co chce a nebo nemá dost sil ukončit jeden vztah. Nemůže, ale pořád sedět zadkem na dvou židlích.
      zanlena   | 09.01.2010 21:24:36
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Nez si prectu ostatni prispevky, tka napisu jen odpoved na tvuj dotaz a to ten, ze do druheho mimi bych zatim nesla - byt na tvem miste.
      Navic si ani nemyslim,ze on by chtel.
      Jemu, i kdyz by se rozvedla, deti zustanou a mel by tka uz 4...neni to pak hodne placeni?
      Nevim tedy jak to mate zarizene,ale myslim,ze to uz by na nej byl docela velkej natlak.
      Z jine stranky - takoveto veci se stat muzou,ale nedokazi si to uplne predstavit..prosimte jak funguje jeho manzelka? To jako o vsem vi a neresi?! Ais by neslo utajit dalsi dite...(?)
      Jen ze zajimavosti..
      janney   | 10.01.2010 09:34:14
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Ono je to těžké posuzovat. Z tvého příspěvku nevyplynulo s kým vlastně žije, zda s tebou, nebo se ženou, nebo to střídá. Třeba i ta manželka má máslo na hlavě - o vztahu ví, ale vyhovuje jí, že je manžel stále živí a pomáhá v domácnosti. Taky třeba někoho má, a oběma to tak vyhovuje. Jestliže s ní žije jenom papírově, tobě to nevadí a dítě chcete oba, tak proč do toho nejít?
      moninif   | 10.01.2010 13:22:34
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Jsem asi stará škola,ale nedovedu si představit,že bych se o toho svého chlapa měla dělit s jinou ženou.Dala bych mu nůže na krk,ať se rozhodne,s kým chce žít. A nevěřím tomu,že Ti nevadí,že žije napůl s Tebou a synem a napůl se svoji zákonnou manželkou,už tak dlouhou dobu. Nechtěla bych být ve Tvé situaci a do druhého dítěte bych v žádném případě nešla,dokud nebude mít vyřešenou minulost. Mít jedno dítě,nebo dvě děti,je opravdu velký rozdíl.
      plabča   | 10.01.2010 14:30:08
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Zajímalo by mě, jak to máte s bydlením. četla jsem,že jsi u rodičů. A co na to oni? Kdo mu pere, vaří? Z práce jde za tebou nebo domů k ženě? Nebo tráví půl týdne u tebe a půl u ženy? Když jste na dovolené, co řekne doma? Jede jako na služebku? Nějak si to nedovedu představit. Kde má vlastně doma?
      soni   | 10.01.2010 15:15:36
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Tak do toho bych nesla. Vis, ono to ted muze vypadat idylicky, ze te ma rad, stara se o vas. Ale jednou se pohadate a co udela on? Pujde domu, protoze tam ho nekdo ceka. Ale pokud vydrzis byt stale mila, prijemna a hlavne nebudes po nem chtit zadne reseni, tak bude spokojeny a bude s tebou(i s ni) dal.Ale co je to za zivot???? Pretvarovat se, ze ti to nevadi a verit v nejaky sen. Podle me je to typicky vycurane chovani, ze nemusi nic resit, vlastne mu to velice vyhovuje. Doma ma servis a u tebe povyrazeni. Tak proc by neco menil???? Proste jen same vyhody  Bohuzel jen pro nej
           
      janasmile   | 10.01.2010 20:00:55
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Pořádně nevím jak na tvůj příspěvek reagovat. Je to hrozně těžký si udělat názor když neznám všechny podrobnosti.Proč se rozhodl "odejít " od manželky a být s tebou, ví o tobě manželka a souhlasí s tím, jak to vlastně i berou jeho děti? Je toho hodně. Z toho mála cos napsala můžu na rovinu říct, že bych do druhého dítka nešla. Píšeš že bys měla ty svoje štěstí, ale co děti kdyby se otec rozhodl vrátit k manželce. Nechci tě odsuzovat,ale vím jak je ženské které odejde chlap za jinou a zůstane doma s malým dítkem, které si oba tak moc přály.
      Ady.S   | 10.01.2010 20:45:57
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      ahojky, tak si to tak čtu a tak taky něco napíšu, neb jsem byla v podobné situaci, ale bez mimi. Je pravda, že několik holek se tě ptalo, zda to jeho manželka ví, jak sou staré děti a ani jednou si neopověděla, nevím, zda záměrně.
      Hele, já se taky zamilovala do ženatýho chlapa, přišlo to nějak vzájemně asi po 4 rokách, co sem se znali. Nejdřív sem myslela, že to je jen takový úlet (a to nezačalo, ře sme spolu skočili hned v posteli), psali sme si a nějak se to prostě stalo a začal vztah. Ten vztah tajných schůzek (byli jsem od sebe 100 km) a nestálého skrývání mě hrozně trýznil. I já měla 6 letý vztah se super klukem, ale prostě mě nenaplňovatl. Můj má dvě holky (9 a 14, v té době o 4 roky míň), manželka byla tak trochu "mimo". ALe náš vztah se postupně vyvýjel, nechtěla jsem ho nikam tlačit, chtěla sem, aby se rozhodl sám, zda zůstane s rodinou, barák nově opravený a už v zajetých kolejích, nebo si vybere mě, o 15 let mladší, začít od začátku a tak. Vybral si mě, řekl, že ale musí připravit manželku a holky a tak se tak stalo, řekl jí to, i holkám, pomohl jí aby se dala do kupy a po roce a kousku sme kooooonečně spolem bydleli, ale nerozvedl se. Trpělivost, bylo to, co sem nesnášela, ale viděla sem, že chtěl být se mnou. Loni na Valentýna došle rozsudek o tom, že je rozvedený   byl to krásný pocit.Hele, já taky chtěla mimi hned, teda jako ne hned, ale nedokázala bych mít mimi a přitom on by byl s rodinou. Ještě až po dvou letech společného bydlení, sem se teprve rozhodli, že je ten správný čas si založit rodinu.
      Hele, mě udivuje, že to spolu tahnete 5 let a za tu dobu se nic nezměnilo, to mi nějak rozum nebere. Fakt ne a to jsem v těchto věcech dost střízlivá. Já bych osobně nešla do prvního mimi, natož do druhýho. Nejdřív by ste si měli vyřešit společný život a ne aby žil dva. Pokud se za 5 let nebyl schopen nějak rozhodnout, tak se nemusí rozhodnout vůbec a ty zůstaneš se dvěmě malýma dětma sama a pak si budeš rvát vlasy, zda byl opravdu tak hodnej, jak píšeš. Víš, ono hodnej být jen ve vztahu nestačí. Ale toto je čistě můj názor a nechci aby ses nějak urazila nebo tak. Jen prostě vím, co to je. Tak držím pěsti, ať ti to vyjde.
      ivulisek   | 11.01.2010 09:11:57
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Ahoj,já mám něco podobného.Malé půlroční mimčo s ženatým mužským.On se snaží o to aby se to nedozvěděla jeho rodina protože se bojí reakce.S manželkou má osmileté dítě plus ona má ještě čtrnáctiletou dceru.Jediný kdo o mě a malé ví je ona.On se nechce rozvést protože ona má roztroušenou sklerozu.Od člověka který je nemocný mu připadá odejít hnusné.Myslí si,že by ho za to rodina odsoudila.S manželkou už žijí nějakou dobu jen kvůli dětem.Já ho do ničeho nechci tlačit,ale je mi taky moc líto malé.My ho vidíme max. tak jednou či dvakrát do měsíce.Jinak by zase něco vytušily holky.Prostě jí Ti rozumím a je to hrozné i pro milenky.Nejsou to vždy potvory.
      Damajka09   | 16.01.2010 22:10:28
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE:
        A víš co?Já si mslím,že milenky potvory jsou.Když dokážou spát s ženatým chlapem a mít s ním i dítě,to je prostě hnus.
        Silvinka   | 17.01.2010 18:24:58
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE:
          Proč jsi vždy tak tvrdá? Nevíš, jak žijí v té rodině, třeba jen jsou manželé papírově. On má milenku, ona má milenku (i když asi v tomhle případě asi ne), doma spolu mluví pouze formálně, a ani jeden to nehodlá řešit. Promiň, ale takový je život.... Ty máš milujícího manžela, ale každý to štěští v životě nemá...
          moninif   | 17.01.2010 21:27:32
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE:
            To treba Silvinka ma ale zase si vem jake by to bylo pro tebe byt ta podvadena,jak by ti bylo mit rodinu a zjistit ze tvuj chlap ti zanasi.Ja jsem to zazila u mych rodicu.A papirove no to je tak pekne recene,ale chlap kterej si to rozdava nekde jinde ma decko jak s manzelkou i s milenkou mi normalni zrovna neprijde
            Lucík a Maty   | 17.01.2010 22:10:21
            Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE:
          tak to jsem taky potvora....sice bez dítěte, ale přeci jen milenka.....
          Small   | 18.01.2010 08:55:49
          Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE:
        A co jsou milenky???A navic pokud je to uz chlap s detmi tak je to nechutne a neomluvitelne.Z toho je mi fakt na .....     
        Lucík a Maty   | 17.01.2010 20:26:27
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE:
          mne prijde akorat divne ze to spolu tahnou 5 let .A jeho bab nic nepozna .Bud je blba a slepa a nebo on umi lhat a zapirat :-),ale jo to pekne podle a nechutne
          kaacca   | 18.01.2010 10:59:46
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE:
            to je dost divne a nechtela bych se v teto pozici ocitnout je to hrozne a dost ponizujici a nejvic to odnasi deti
            Lucík a Maty   | 18.01.2010 11:37:07
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE:
              no prave :(( je to hnus .Nereknu kdyz je nekdo rozvedeny tak to jo :-)) ,ale tak to je nechutne .Kdysi by byl ukamenovan
              kaacca   | 18.01.2010 11:44:20
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE:
                za me teda zadna podpora ...ale tahat otce od deti jako a planovat dalsi nevim v tom jsem moralista a nesnasim to uz z duvodu ze mi tak meho otce odtahla zenska
                Lucík a Maty   | 18.01.2010 11:56:49
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE:
                  Nám taky taťku odtáhla ženská, když sme byly ještě hodně malý. Jenže ono je to vždycky trochu jinak! I kdyby ho ta nová opravdu moooc uháněla, tak ten chlap má mozek a musí snad vědět, co dělá! Že má doma ženu, mimina, a že když s ní třeba není šťastnej, tak by se měl pokusit to nějak dát dohromady..a že je prostě hajlz, když ju opustí a ještě se bude cukat s alimentama! Já si nemůžu pomoct, ale myslím si, že většinou je to vina těch chlapů!
                  zuzka83   | 19.01.2010 09:08:02
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE:
                    To si nemyslim me ta dotycna pani co sama mela deti rekla ze uz mela meho tatinka vyhlidleho kdyz si semnou hral na pisecku a ji bylo tak lito jak je tam sam.....umela zahrat asi dobre na city ze je z detskeho domova atd. na meho tatu to plati ale odesel v mych 12letech...staral se pekne jak financne tak se stykal vse mi dopraval to rict nemuzu ale v tomto pripade ze tata odesel tak byla vina v me matce ze doslo k tomu aby muj otec zacal naslouchat nekomu jinemu ale spise tady pisu o tom jak byla jako had ....kdyz tatu uz ulovila tak si me ani nevsimla byl to tah pres deti....kdyz mama nebyla doma tak prisla s krabickama ¨s jidlema a jak mela napeceno takze asi tak...a to ze je to vina prevazne chlapa....jak v kterych pripadech ono pak vyleze na povrch ze za to muzou obe strany
                    Lucík a Maty   | 19.01.2010 09:12:58
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE:
                      Tak to byla hustá paní!!! Nechápu! Já opravdu dosud neslyšela o ženské, co by chtěla nějakýho ženáče! V mým okolí, mezi vrstevníkama mýma i mých rodičů, k tomu většinou došlo tak, že se chlap zakoukal do nějaké mladší kočky, kterou cíleně sbalil, možná původně jen na jednu noc, a ona se do něj zamilovala... On ale asi musí být problém v tom původním vztahu, třeba jen malej, jen ti chlapi si myslí, že s jinou ženskou bude svět konečně báječnej..Navíc je to společensky tolerovaný, tak proč si neužít, že?
                      zuzka83   | 19.01.2010 09:33:51
                      Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE:
                        No jasne takoví ti co je svedi v kalhotech prijde dvacitka a muzou se podelat.....ta zenska co dostala meho tatu byla uplne stejne stara jako moje mati toho casu asi 31-32let a snaziva byla az az......tatu neobvinuju a nevycitam ze odesel chapu to ale ona a to jeji chovani tak to byla sila......
                        Lucík a Maty   | 19.01.2010 09:45:46
                        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Tak si myslím, že po téhle diskuzi už sem nebude chtít Petra zapadnout. Jak lehké je někoho odsoudit na základě jednoho odstavce, že? 
      Evulik25   | 18.01.2010 16:57:26
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE:
        Evi ale to prece neni o zapadnuti,ale o nazoru na danou vec,jestli by se ti libilo ze by tvuj muz mel treba milenku tak me ne a myslim ze nejsem jedina.A myslim ze tyhle reakce mohla cekat.To ze nesdilime stejny nazor prece neznamena ze nemuze zapadnout.Kazda z nas je tady sama jako osobnost se svym nazorem...takze zase plus za to ze byla uprimna a rekla jak to je a ne se delat jinou a treba lepsi pro oko ostatnich jen proto abych nevybocila.
        Lucík a Maty   | 18.01.2010 18:56:11
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE:
          jezis chtela jsem to jeste odkliknout a udelala jsem nejakou koninu a je to vlozeno ode me a bez textu.....uz jsem unavena 
          Lucík a Maty   | 18.01.2010 19:05:45
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE:
          Já s tebou souhlasím, ale když si jde někdo pro názor a dočká se reakce, že je potvora atd., trošku silné kafe. Né, že bych já neodsuzovala ženské, které odloudí otce od rodiny, ale na základě jednoho příspěvku bych se k takovému přirovnání nesnížila. Vždyť vlastně doopravdy nevíme, jak to u nich funguje a asi se ani nedovíme. Nikdo do jejich situace nevidí a pokud jsem četla správně, tak se dotyčná pouze ptala na to, jestli bychom my na jejím místě šli do druhého miminka. Já osobně jsem nechtěla reagovat jen proto,že absolutně nevím, co bych dělala já a tak jsem se neodvážila cokoliv napsat či poradit, jen si stojím za názorem, že chlapi by si měli před tím, než si udělají děti jinde vyřešit předešlé manželství co nejdřív, tudíž řádný rozvod a netrápit zbytečně obě strany...
          Evulik25   | 18.01.2010 19:17:21
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE:
            Je to strasne slozite,ano do cele situace nevidime,ale ten chlap by to mel rozseknout,zit takto asi neni to prave pro vsechny jak pro ty deti tak Petu a jeho manzelku.Druhe dite bych neplanovala urcite spis cekala co bude dal...jasne hypoteka je uvazek ale dobrovolny a dobrovolne se taky dostal do teto situace...mel by jednat setrne ke vsem stranam...ja spis pro uvedomeni Peti,aby pak jednou neprisla nejaka zenska a nesebrala ji chlapa,urcite ji to nepreju i kdyz nejsem zastancem tady tohodle,ale aby se ji to jednou taky nevratilo....ja to zazila jak z pozice decka kdy tak odesel muj otec a taky ve svem okoli ...sliby,rozvod,miluju jen vas nez prisla mladsi kocka a chlapovi bylo tesno v kalhotech a zblaznil se......
            Lucík a Maty   | 18.01.2010 19:42:15
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE:
              Takze myslim byt na Peti miste radeji vyckat az se to nekam pohne
              Lucík a Maty   | 18.01.2010 19:45:02
              Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE:
            souhlasím naprosto s tebou...
            lojzinek   | 18.01.2010 20:26:36
            Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE:
          Tak cekam jestli se Peta jeste vyjadri jak ta cela situace je....
          Lucík a Maty   | 19.01.2010 08:35:16
          Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE:
        přesně tak    
        Small   | 18.01.2010 18:56:28
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE:
        Sama autorka napsala,že je připravena na spoustu kritiky a bude vděčná za každý názor....
        Silvinka   | 18.01.2010 19:15:55
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE:
          Tak když to bereš takhle doslova..
          Evulik25   | 18.01.2010 19:19:57
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE:
            Jen jsem citovala,co napsala.Myslím,že když je to diskuze,tak můžu napsat svůj názor,ikdyž není právě pozitivní,pokud ne,tak tady holt nemám co dělat.
            Silvinka   | 18.01.2010 19:32:05
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE:
              Ano, na to se tu koneckonců odvolávají vždycky všichni. Máš pravdu. Já nepsala ten příspěvek konkrétně proti tomu tvému. Jen už mě vícekrát zamrzelo, že někdo v jisté situaci hledá radu a ostatní ho "zadupou" kolikrát bez přemýšlení.
              Evulik25   | 18.01.2010 19:41:14
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE:
                Raději upřímně napsat,co si myslím,než psát něco,co bych nemyslela vážně,jen abych dotyčnou potěšila....
                Silvinka   | 18.01.2010 19:43:45
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE:
                  Teď už to úplně překrucuješ. Já si tu nehraju na samaritánku, která chce potěšit ubohou milenku. Jen nedokážu být přehnaně tvrdá k někomu o kom toho moc nevím a trošku mě zklamalo, co se tady stalo kolem jednoho příspěvku. Asi takový bermudský trojúhelník jako když se řešil pravopis, kojení atd. Už by to měli šoupnout do trolla. 
                  Evulik25   | 18.01.2010 19:50:36
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE:
                    Nejepší bude,když se vrátím opět jen ke čtení a svoje názory si nechám sama pro sebe. 
                    Silvinka   | 18.01.2010 19:53:05
                    Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE:
              Ano, na to se tu koneckonců odvolávají vždycky všichni. Máš pravdu. Já nepsala ten příspěvek konkrétně proti tomu tvému. Jen už mě vícekrát zamrzelo, že někdo v jisté situaci hledá radu a ostatní ho "zadupou" kolikrát bez přemýšlení.
              Evulik25   | 18.01.2010 19:42:36
              Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Já teda spíš nechápu,proč už nám dávno Petra neobjasnila,jak je to s tou jeho manželkou,jak staré má děti,jestli on teda spí s ní i s manželkou(což je HNUS,kdyby ty děti měl v době,kdy už ona s ním byla). Nevím možná je na dovolený nebo už na to radši odpovědět nechce,ale jestli je to tak,že v době,kdy už byla jeho milenka,tak on si ještě plodil děti doma a teď po ní chce druhý a ona nadtím ještě VUBEC uvažuje,božeee!-já jí neodsuzuju,jak už jsem jednou psala,je to její věc,ale mě osobně by z toho bylo zle,už i třeba z role milenky,co ON je to za člověka       !!!
      mimilinko   | 18.01.2010 20:48:43
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Moc se omlouvám, že jsem se dlouho neozvala, ale nešel mi net. Tak abych to tak shrnula, já jsem tady jeden den tak seděla a měla sem strašnou chuť sem něco napsat a zravna jsem přemýšlea tady o tom, tak jsem to sem napsala. Vím, že je jedoduchý mě odsoudit, stejně tak toho mýho chlapa, ale je to složitější a pár řádků na to nestačí, abych tady vypověděla všechno, musela bych tady být strašně dlouho. Já jsem ráda za upřímnost, ale musím říct, že zase nejsem tak špatná. Moc bych si přála aby jste mě za to neodsuzovala, aspoň do tý doby než mě trochu víc poznáte. Moc všem děkuju, docela mi to pomohlo. Tak co kdyby jsme změnili téma a někdy se k tomu zase vrátíme!
      84pk   | 20.01.2010 08:12:49
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Ještě abych to uvedla na pravou míru. Přítel žije s náma, ale zatím má bydliště doma, plánuje i rozvod, ale není to tak jednoduchý, důvody napíšu někdy jindy. Jen jsem napsala co mě zrovna v tu chvíli napadlo, musím se přiznat že jsem nečekala tolik reakcí. Vím že se nám čím chlubit, a už vůbec ne tím, že jsem začala žít se ženatým chlapem, ale všichni to nemají tak jednoduché, jako že jsi najdou chlapa a jsou spolu šťastný celý život.
      84pk   | 20.01.2010 08:36:35
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE:
        To nema jako stesti kazda to je prav¨da ale ja jsem se do tehle situace mohla dostat taky,,,,,ale couvla jsem proste mi vadilo sledovani casu na hodinkach a reci typu ze musi odvest malou na balet...takze jsem se do toho nedala i kdyz bych se treba mela jako princezna...proste mi to neslo zaludkem 
        Lucík a Maty   | 20.01.2010 09:57:17
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE:
          Petra nenapsala jak je to v té jeho původní roidně,která byla na prvním místě,dokud nepřišla Petra. určitě je to záměr,jinak by se tím netajila. já nechci být ta co odsuzuje, svým věkem a zkušenostmi ale mohu jen říct,že s emi to zdá odporné. jakožto žena s dítětem,když si představím,že mi někdo odvede manžela a já o tom 5 let nevím, tak se mi zvedá kufr. mylsím,že já bych to co udělala Petra,nikdy neudělala. pokud poznám chlapa a je mi sympatický,nadbíhá mi,ale zjistím,že je ženatý,okamžitě bych ho poslala ho háje. at je štastně či neštatstně ženatý, at přijde,až to bude mít vyřešené a bude rozvedený.
          kathon   | 20.01.2010 13:07:37
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE:
                   
            Lucík a Maty   | 20.01.2010 13:35:28
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE:
              a navíc,ten chlap je teda obrovský srab,který ubližuje všem zůčastněním, možná to teda jeho rodina ještě neví.... ale je příliš pohodlný na to,aby něco řešil. i má asi strach,že už to pro něj nebude tak snadné,přijde o jednu nebo o druhou. pokud by byl se svou manželkou nešťatsný,což asi Petře tluče do hlavy,tak proč by 5 let tajil nevěru a žil stále s ní a dětmi. pokud je neštatstný a najde si novou ženu,tak at se rozvede a může žít spokojeně pouze a jen s Petrou a nezpůsobovat jí taková muka,jako "mám sis ním pořídit 2.dítě?"
              Možná že ted s eto Petře zdá jako krásná idylka, on s ejim věnuje, investuje do nich čas i peníze i lásku....ale kdoví,zda nemá ještě někde další děti a rodiny.... ne vždy je vše tak pěkné jak se může na 1.pohled zdát.
              kathon   | 20.01.2010 13:56:27
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE:
                přesto jako hlavní myšlenku vidím to,že prostě je to podivné, nedělá se to. petra neřekla,zda o tom žena ví,tak usuzuji,že neví. 5 let řije v domnění,že má spokojenou normální rodinu.... až tohlepraskne, asi to s ní hoooodně zamává
                kathon   | 20.01.2010 13:57:43
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE:
                  To je fakt ja to proste nechapu ale kdyz uz byti uprimna tak celkove ne a napsat jaka je cela jejich situace....ale nevim zdali to bude pravdive uz nejsem si jista ....jejich vztah dle Petry fajn a vse a vztah s manzelkou? a co deti na druhem brehu ??kam ten cas bude investovat....a ted myslenka druheho ditete??a jsou ty zeny dve nebo ma jeste nekde rodinku?jsem nad tim premyslela jak to jako realizuji ten zivot...kde spi v noci??kde travi volny cas a kam vedou jeo kroky z prace domu??a to je vlastne kde k milence ci manzelce...tim bych chtela rict ze lidi nemaji absolutne uctu k nejakemu manzelskemu svazku....jednaji jak sobci..aspon si udelat prvni poradek v jednom vztahu a pak jit do druheho a ne zit takto
                  Lucík a Maty   | 20.01.2010 14:13:19
                  Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Ale tak to vůbec není. Všechny jen pořád píšete jak někomu beru tátu a manžela, ale ten vztah nefungoval už před tím, a není to rozhodně tak, že jsme se poznali a hned jsme spolu skončili v posteli. Byli jsme kamarádi a postupem času to přerostlo v lásku, oba jsme se bránili, ale dopadlo to takhle. To že s ještě nerozvedl je pravda, ale taky to má svůj důvod. Když jsem sem vkládala ten první příspěvek, asi jsem to napsala špatně, nějak jsemnad tím moc neuvažovala, ale já spíž chtěla vědět, jestli by jste šli do druhého miminka hned, nebo až bud po rozvodu, někdy se rozvod táhne i rok, a taky že se bojím jestli bych zvládla dvě děti. Víte, já zase nejsem tak špatná, jak si asi plno z vás myslí. Když jsme se spolu zblížili, probrečela jsme plno nocí, nevěděla jsem kudy kam, ale ani jeden nechceme nikomu ublížit.
      84pk   | 20.01.2010 14:18:32
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE:
        a jak to teda je ?? kde on bydlí ?? a ví o tom jeho manželka ???
        lojzinek   | 20.01.2010 14:22:18
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE:
        Kdyz uz nefungoval predtim tak proc spolu teda byli?Nikdo ti nerika jak jsi spatna proste to hodne lidi bere z te stranky kdyby se v te chvili ocitly samy....a navic teda jak chapu zadost o rozvod neni jednoduche a tahne se to ale podana asi taky neni...ja tady nikomu nebudu delat moralni prednasky,ale situace kdy chlap neni rozvedeny ma deti nema vyresenou situaci a udela si dite jinde a jeste je tu myslenka druheho mi prijde silena,,,,,manzelstvi sice tvemu priteli fungovat nemuselo ale ted bude krast cas svym druhym detem.....spis si vem jake by bylo zjisteni tebe jako manzelky ze ma druhe dite nekde s nekym to jako vse manzelka vi ze ma milenku a dite?a to toleruje?
        Lucík a Maty   | 20.01.2010 14:25:10
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE:
          Ano, jeho žena o tom ví.
          84pk   | 20.01.2010 14:31:19
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE:
            Tak to mate zvlastni zvyky....v dobe tveho tehu uz mohl byt i rozvedenej nebo mohl jednat....tak to je tolerantni zena
            Lucík a Maty   | 20.01.2010 14:34:05
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE:
              Ano to mohl, ale zatím to nešlo. Jeho dcera je na něm strašně závyslá, a já jí tátu brát nechci. Myslím si že teď to třeba pochopí když už je o něco starší.
              84pk   | 20.01.2010 14:39:10
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE:
                to nevim jestli to pochopi deti jsou dost citlive ja to pochopila az mi bylo hodne let a tatu uz jsi prece vzala.....
                Lucík a Maty   | 20.01.2010 14:47:16
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE:
                  To není pravda, nevzala. Kdybych jí ho chtěla vzít, tak na něj budu tlačit, aby od nich odešel a nevídal se s nimi a byl jenom s náma. Tátu má jenom jednoho a to se nikdy nezmění.
                  84pk   | 20.01.2010 14:49:48
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE:
                    neres to.....proste se mi to nelibi muj nazor...beru to tak kdyz odesel muj tata a bylo porad ze se nic nezmeni ale deti vnimaji jinak to mi muzes verit.Tak at si to poresite vse a mate klid.
                    Lucík a Maty   | 20.01.2010 14:53:59
                    Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE:
                  Lucíku, já taky nějaký čas byla bez vlastního táty a jsem do teď, mamka si vzala později jiného, kterého teď mám za vlastního a po tom biologickém vůbec nepátrám. Víš, jasně, pro děti je to vždycky nejhorší, ale vyvstává tu otázka, jestli je pro dítě lepší vyrůstat v rodině kde to neklape než mít super tátu, který sice nebydlí doma, ale má ho rád a snaží se mu věnovat i tak...
                  Evulik25   | 20.01.2010 14:53:09
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE:
                    Jenze me se venoval muj otec na 100procent byla jsem jedinacek a pak prisli deti te druhe zenske a zacal je vsude tahat a daval nas dohromady vis a to byli cizi a tak ty deti pak vidi kde ten tatinek je casteji a s kym travi nej casu...kdyz jsou bezdetni a najdou si druheho partnera rozvadi se to beru ale ne pokud jsou deti ja maela vse ale i presto jsem stradala vis Evi ono je to tezke pak uz budou dve rodiny a budou chtit vsechny deti tatu pro sebe...do hlavy deti nevidime
                    Lucík a Maty   | 20.01.2010 14:56:58
                    Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Nepřijde mi správné tahat z tebe všechny detaily, ptala ses, jestli je dobré mít se svým partnerem druhé dítě a já jako ostatní se přikloňuji k tomu počkat s tím, až bude mít vyřešený svůj předchozí vztah, přeju ti, aby to bylo co nejdříve a aby jste všichni byli v rámci možnosti spokojení. Tohle není debata o tom, jestli my bychom se dokázaly jak ty zaplést se ženatým mužem. Tobě se to stalo, není co závidět, muselo to být zprvu dost zlé,ale každý je svého štěstí strůjcem, tak snad jste všichni udělali dobře a nikdy nebudete litovat. Měj se!
      Evulik25   | 20.01.2010 14:49:06
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Holky, nechcete už ukončit ten "výslech"? Všechno vypadá u klávesnice mnohem jednoduššeji než v životě.
      Á propos, podívejte se, kolik lidí volí strany recyklátorů manželek, aniž by je takto ve veřejném zájmu kamenovalo a vyslýchalo. Oni by se totiž nenechali 
      Myslím, že až bude Petra chtít, svůj příběh nám napíše. 
      Calamity J.   | 20.01.2010 15:16:04
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE:
        to verim ze by se nenechali  ale na druhou stranu nic k chvaleni tady neni...uz zadne dotazy tedy a vyslech ...ja si to ani neuvedomila tu kritiku a vyslech jsem na to uz tak zvykla ze mi to neprislo...Tak pekny den 
        Lucík a Maty   | 20.01.2010 15:22:08
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE:
          V pohodě, já jsem si zvykla, tak už mi to ani neořijde. Všichni poprvé reagovali tak jako ty, otázky, otázky, otázky. Ale když poznali, že to mezi námi není jen o sexu, že jde o vážný vztah, tak to začali brát tak jak to je, a poznali že nejsme tak špatní.
          84pk   | 21.01.2010 15:42:08
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE:
            no jak to tady čtu tak myslí že pokud manželka o vás ví tak chlap není zase takový srab a slaboch.Nikdo z nás nevidí do toho manželství pokud jim nefunguje tak si myslím že nemáme právo je odsuzovat 
            Voraba   | 22.01.2010 09:56:22
            Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE:
            Peto, preju at se to brzy rozsekne tak jak si prejes a zaslouzis.
            Preju at je vam dana moudrost a citlivost ve vztahu k jeho dceri - aby se s ni mohl dal hodne vidat.
            Klicky a krizovatky zivota jsou ruzne a nepredvidatelne.Nemyslim si,ze jsi spatna ( me take potkala laska,kvuli ktere jsem bohuzel jinym ublizila).Vratit se to neda,takze ted je dulezite resit budouctnost a to ty delas a urcite jsi silna zenska,ze ustojis takove zvraty a stresove situace vcetne ritiky z okoli.
            Preju at muzete byt jednou "normalni rodinou a at je po bitve zanechano co nejmene zranenych.
            PS: na dotaz...s dalsim mimcem bych pockala az zacne byt rozvod v procesu..precejenom 
            janney   | 26.01.2010 01:40:53
            Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE:
        Já bych byla pro nechat Petru trochu odpočinout. Ostatně stejně veškerá rozhodnutí leží na ní.  
        nadule1   | 20.01.2010 15:31:17
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE:
          ale pokud jsme u toho "brát tátu". já si mylsím,že pokud to v manželství neklape,tak pro děti je rozhodně lepší,pokud se rodiče rozvedou a styk s tatínkem přece bude pro ni stejný,píšeš,že je svámi denně,takže s holčičkou asi moc není,chodí předpokládám do práce,pak je s váma.... možná kdyby se rozvedli,byl by s dcerkou víc času než takto,ne?
          do druhého bych jistě nešla.... počkala bych,jak se to vyvrbí, alespon aby byl již v rozvodovém řízení a pak bych zadělala na druhé....
          kathon   | 20.01.2010 19:40:02
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Jsem od přírody držka nevymáchaná a občas dokážu bez přemýšlení vypustit z pusy něco, co mě pak mrzí. Odsuzovat tě rozhodně nebudu. Na nevěru musí být vždycky dva, nikdy to není jednostranné. Nevěra má několik různých důvodů. Pro mě by asi nebylo tak těžké odpustit, ale znovu začít věřit. Jsem člověk, který rychle uvěří, ale když je zrazen, tak už nikdy neodpustí. Osobně si myslím, že tvůj přítel je asi nerozhodná osoba, jeho manželka je buď lhostejná nebo zoufalá a ty jsi prostě pro všechny ta potvora, co bere tatínka a manžela. Pozor, to jen popisuji, to není můj názor. Já osobně, když bych zjistila, že manžel má milenku, tak bych se ho zeptala, proč, pak bych se zeptala, zda toho hodlá nechat. Když ano, tak bych mu řekla, ať to okamžitě ukončí, pokuď ne, tak bych se dala okamžitě rozvést, protože být ta druhá bych teda asi fakt nesnesla. Radši sama s dítětem a tátu pro prcka jen na víkend, protože milenku bych teda fakt nenechala moje dítě vychovávat, než se takhle ztrapňovat. Jenže tohle se mi snadno píše a hůř by se to v různých životních situacích realizovalo. Neznám okolnosti, takže radši nehodnotím.
      • \
        RE:
        Holky uz by sme to mohli prestat resit :-)).Ma to stejnak tezke a ja nezavidim :-))Delit se o sveho mileho s jeho zennou je blbe
        kaacca   | 22.01.2010 13:37:09
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Tak tohle je asi rekordni prispevek     
      janasmile   | 23.01.2010 23:02:06
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE:
        a to jsem ještě nereagovala já. Až nyní. Konkrétně k tomuto tématu se vyjadřovat raději nebudu. Nevím, zda bych to ustála. Možná, kdybych se někdy dostala do stejné situace jako autorka příspěvku.
        helenice   | 24.01.2010 06:38:20
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE:
          No reakce jsou docela hustý.Takže i já patřim mezi potvory.Ptala ses, jestli si máš s přítelem pořídit druhé mimi,já bych počkala až bude rozveden.Protože pak by se mohlo staát že s vama nebude a nakonec tátu nebudou mít obě dvě děti.Jinak to vše záleží jen a jen na tobě.Ale já bejt tebou tak ho trošičku popoštouchnu.Takže at se rozhodneš tak či tak budu ti držet palce aby si to vše zvládla.   
          TYFANY   | 24.01.2010 10:36:54
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Mila dámo,
      asi jste vdecna za cokoli, delit se o muze a odvadet ho od rodiny, bylo pro mne vzdy nedustojne. Nikdy jsem nedovolila zenatemu aby se ke me jakkoli priblizil, svobodnych je na svete dostatek. To ze pisete ze se "stalo" je znamkou nezodpovednosti a sobeckosti. Nechapu, ze Vam nevadi, ze je otec vaseho ditete zenaty s jinou zenou. Asi jste typ haremske zeny, ktera se klidne o muze deli. Nechapu, kdyz pisete, ze kdyz jste spolu, tak jste stastni, a jak potom snasite kdyz odejde domu? Vas dopis ve mne vzbuzuje naprostou neduveru, klidne si udelejte dalsi dite, kdyz jste tak bezohledna uz ke svemu prvnimu, neverim ze Vam zalezi na druhem. Kdyby Vam na nem zalezelo, chovate se jinak a neptate se cizich lidi na internetu.
      lucinda21   | 21.07.2011 16:33:10
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE:
        Milá dámo, nechápu jak se mmůžete vyjadřovat k něčemu co už je rok starý? Jsem asi jediná na světě která žije s chlapem co byl ženatý, určitě se tady jiná ženská nenajde. Ale nehodlám to už dál řešit, všechny tady psaly jedno a to samé, jak můžš rozbíjet rodinu? Já nic nerozbila, jejich vztah nefungoval, a jenom proto že měli nějaký přiblblý papír že jsou manželé, tak musí být oba po zbytek života nešťastný, někdy se stane ž to prostě nevyjde. Samozřejmě si nezasloužím nic jiného než veřejně zlinčovat a přinejmenším pověsit.
        Jinak je to už rok co jsem to sem psala, napsala jsem to sem ve chvíli kdy jsem nvěděla kudy kam, přemýšlela jsm o všm možném, a pak za pár dní přišl přítel, že od manželky odchází a bude žít s náma. Teď je to skoro rok co jsme spolu a máme 3 letého chlapečka a 3 měsíční holčičku a nestydím se říct že jsem šťastná. Takž milá dámo, jednou jedinkrát, když mi bylo hodně smutno tak jsem napsala příspěvek na jedny přiblý stránky kde se všichni tváří jako kamarádky a od té doby jsem tady nebyla, poznala jsm že je daleko lepší mít opravdové přátelé a jim se svěřovat než si vyblejvat plíce na internetu,pomlouvat toho svýho chlapa, tak jako to dělé hromada zvá. Nazdar.
        84pk   | 22.07.2011 07:48:22
        Reagovat | URL příspěvku

Téma: Milenci, milenky, naši ex. Jak přežít rozvod? (strana 13)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×