Inzerce
Inzerce
Inzerce

Domácnost, zahrada, chalupaření, rostliny (strana 102) - diskuze

Přidat nový příspěvek
  • Myčka 2
    Tajemství špatně umytého nádobí bylo odhaleno.Problém byl ve vytahané gumičce pod horním mycím ramínkem.Byla nahrazena novou a nádobí je zase krásně lesklé.
    Díky za vaše tipy a rady,holky 
    tygřímáma   | 26.06.2011 20:31:50 | Reakcí: 8, poslední: 28.06.2011 05:32:39
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • Barva
    Podlehla jsem nátlaku a alespon si tu svoji kuchyn vymaluji,no jo no.  Chtěla bych základ a na to si něco namaluji(zatím je to tajemství)Základ chápu-a ty obrázky se malují taky barvama na zed,nebo jsou na to nějaké barvy?Temperama to asi nebude ono,že.Budu dělat velké kresby,tak nevím čím,poradíte?
    Honafa   | 26.06.2011 16:04:34 | Reakcí: 5, poslední: 27.06.2011 18:23:26
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Barva
      To se budu muset taky přiučit. Zatím mě napadlo koupit dobarvovače třeba od primalexu
      Ady.S   | 26.06.2011 19:46:41
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Barva
        Taky jsem se dívala na net a ,že bych koupila 3 barvy dobarvovaču,nestojí to moc,tak asi tak.No a zbylo by napříště.
        Honafa   | 26.06.2011 19:48:26
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Barva
          Gábi radši čaruj a přičaruj konečně už nám nové bydlení   
          Ady.S   | 26.06.2011 19:52:41
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Barva
            Mám to ted nějak porouchaný.Neuhadla jsem buřtguláš u Heli no hruza.Jsem z toho zdrcena a tak moc nečaruji.
            Honafa   | 26.06.2011 19:55:32
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Barva
              je to fakt hrůza, neuhodnout jídlo.   Tu kouli zahoď a kup si novou  . Tuto máš opotřebovanou. Jinak ted než jde táta chrnět, tak tedy dává na tvou radu a já spím v klidu. Takže zase tak moc opotřebovaná néni.
              helenice   | 27.06.2011 18:23:26
              Reagovat | URL příspěvku
  • Dětský pokoj
    Ahoj Holky. Potřebovala bych poradit s dětským pokojem. Snažíme se ho postupně dodělávat - vždycky z každé výplaty koupíme neco. A já ted nevím, jak dál.
    Pokojík zatím vypadá takto:

    http://blog.babyonline.cz/29350/fotogalerie/album/13998/

    Tam, jak je ted malá postýlka, bude postýlka z IKEA:

    http://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/S69847510

    Myslela jse si, že bych dala vedle komod uložný systém na hračky:

    http://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/S29857351

    Ale to asi nevyjde, jelikož bude postel a komody jiné barvy (komody jsme volili tak, aby se hodili barevně k podbytí), a kdyby byl i ten uložny systém jiné barvy, bylo by to už moc strakatý :)) Tak me napadlo, co dat vedle tech komod jen ty kastliky??!! Bez toho systému... koupila bych modre a ty kriklave zelené, aby se hodily k celemu pokojiku.
    Jak by jste to udělaly vy??!!

    No a druhý problém jsou stolky a židle - bud koupime zelený s modrýma židličkama, a nebo modrý ze zelenýma židličkama

    http://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/70169533#/00168650/
    http://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/70169533#/70169533/

    ... v připadě modrého (který má tvar obdélníku) bych to videla nekde u steny, jak jsou komody. A v případě zeleného (kulatý) uprostřed pokojíku (pod oknem - střešní okno). Jak by jste to udělali??!! Už měsic nad tím přemýšlím a nemůžu se rozhodnout.
    Co vy na to??!!
    elik.kreckuj   | 24.06.2011 12:57:11 | Reakcí: 38, poslední: 22.06.2019 11:23:22
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Dětský pokoj
      ty komody se nehodi k posteli...me se nelibi..postel docela ano,stolek bych radeji modry.... a ruzove zidle..nebo naopak...a nejde postelkoupit v bile a vikeki koupit takovy ty systemy stuva???mame postele hemnes a systemy budemem kupovat prave tu stuva...bilo ruzovo modre...at maji sve barvy...a s timmodrym ,by bilo barevny nabytek byl moc pekny a prosvetlilo to pokojik
      Liberte   | 24.06.2011 13:41:13
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Dětský pokoj
        s tou bilou me to nenapadlo. zkusim na to kouknout ... A jinak ty komody se me i manželovi moc libi a navic sedi perfektne k podbytí
        elik.kreckuj   | 24.06.2011 13:55:19
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Dětský pokoj
          ja to napsala spatne...ten ulozny system se mi nelibi...ty komody jo...jsou sice tmave,ale jdou...ten systemje takovy na pohled desne laciny a s plastem divny
          Liberte   | 24.06.2011 13:58:45
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Dětský pokoj
            aha :))
            já ten systím chtela na hračky, myslíš, že by se ten systém stuva hodil na hračky??!! Nějak si to nedokážu představit :))
            elik.kreckuj   | 24.06.2011 14:03:13
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Dětský pokoj
              Pokud se ti líbí ten úložný systém s barevnýma krabicema, prodává se i v bílém provedení a lacině to nevypadá, zrovna včera jsem to tam obhlížela   Série Stuva jsou korpusy skříněk, které můžeš doplnit dvířkama, šuplíkama nebo nechat jako otevřené police. Do té velké zásuvky Stuva se vejdou i ty velké barevné krabice. Jinak já bych ty různé dřeva nekombinovala a spíš bych tam dokoupila bílé a barevné kousky, ať je to veselejší a vzdušnější.
              Sphinx   | 24.06.2011 14:38:26
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Dětský pokoj
                jj, už jsem na to koukala, vypada to fakt pekne ... kdybychom vybrali bilou postel, mohlo by to byt fajn :))) jen jsem ted smutna z těch komod :(( Jak se k te bile budou hodit a hlavne, jak to tam nakombinovat :((
                elik.kreckuj   | 24.06.2011 14:43:13
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Dětský pokoj
                  Komody tam už máte, tak z toho zbytečně nesmutni. Kromě toho, máte tam to dřevěné obložení, takže to bude v pohodě   Postel bych taky volila bílou a když k těm bílým a barevným kouskům přidáš třeba nějaké drobné "dřevěné" doplňky, jako např. proutěné košíky na hračky, tak to budeš mít všechno pěkně sladěné. A ty barvy, kromě bílé, bych dala jen dvě (růžová a zelená nebo zelená a modrá), aby to nebylo moc strakaté.
                  Sphinx   | 24.06.2011 15:46:35
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Dětský pokoj
                    určitě .. stolek s židlema budou zeleno-ůmodré, a tak myslím, že nejlepší varianta toho systému bude bilo-zelena a bilo - modra :))) Az tam budem a uvidim to na živo, tak mě to třeba nějak trkne :))) jo, a jak by jsi volila ten stul a zidle??!! A kam umistila??!!
                    elik.kreckuj   | 24.06.2011 16:09:06
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: Dětský pokoj
                      My máme v pokojíčku z té Stuvy dvě skříňky (zelenou a modrou) a tu lavici/stoleček s velkým šuplíkem (bílý), stěny máme v té stejné modré a zelené.... a stoleček jsem kupovala ten modrý s modrýma židlema, protože ty zelené jsou jinak zelené, než ty skříňky. Zatím máme stoleček u stěny, protože uprostřed pokoje má plochu na hraní. Je lehký, můžeš ho přenášet podle potřeby a podle toho, kde se ti bude nejvíce líbit   http://blog.babyonline.cz/33264/fotogalerie/album/14000/
                      Neteř má kombinaci jen bílo-růžovou a taky to vypadá moc pěkně. Ale já mám kluka, holčičce bych možná volila i zeleno-růžovou kombinaci, takže zelený stoleček a růžové židle.
                      Sphinx   | 24.06.2011 16:42:32
                      Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: Dětský pokoj
                        juu .. máte to krráááásnýý!!!! takže je možná lepší vzít ten čveratej - než ten kulatej a dát ho ke zdi - aby se uprostřed pokojíku mohla hrát .. já mam v tom pokojicku doplnky kriklave zelene, takže myslím, že se tam bude hodit jak ta zelená, tak ta modrá... já právě ruzovou nechci, aby to nebylo barevně překombinované ... že bude lepší, když tak zachovam tu modrou se zelenou .. a ted vlastne i bilou :))))
                        elik.kreckuj   | 24.06.2011 18:20:10
                        Reagovat | URL příspěvku
                        • \
                          RE: Dětský pokoj
                          Promiň, já si neuvědomila, že už tam ten zeleno-modrý základ máš     Ve tvém případě bych asi volila ten zelený kulatý stůl a modré židličky. Má totiž pěknější zelenou barvu, než ty zelené židle. I kulatý stůl můžeš přirazit ke stěně, nebo dát do rohu a když si malá bude u něho hrát, je lepší ho zase postavit do prostoru. Já ho taky přesunuju dle potřeby, podle toho s čím a kde si malý hraje. Ale chce to asi taky předem zvážit velikost pokoje, ten kulatý stoleček ti zabere více místa, ať už ho dáš kamkoliv.
                          Sphinx   | 24.06.2011 19:00:41
                          Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Dětský pokoj
                  ahojte já jsem dětský pokojíček vybavila přes sconto nábytek… mají tam zajímavé věci a cenově jsou na tom taky v pohodě… takže můžu doporučit tenhle nábytek…
                  klarisvana   | 20.06.2015 21:02:34
                  Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Dětský pokoj
              jde to na hracky a pokud je ten tvuj puvodni v bilem,tak pakjde i ten...nejhorsi je nakombinovat milion odstinu dreva...ale bilou se nic nekazi..akomody k tomu mozna dobre zapadnou
              Liberte   | 24.06.2011 15:05:39
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Dětský pokoj
                právě že se bojím, jak nakombinuju tu bilou s těma dvěma komodama .. ch jooo .. tak a ted mam zase co k přemýšlení .. ale děkuji, ta varianta s bilou se mi libi!!!
                elik.kreckuj   | 24.06.2011 16:07:00
                Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dětský pokoj
      Já osobně bych nábytek nechala ve stejném barevném stylu. Spíš bych doladila doplňky v zelené a modré, třeba právě ty krabice. My taky doma máme spoustu krabic s hračkama, dle možností se přesunujou po bytě a různě na sebe skládají, podle toho s čím si hraje...
      moninif   | 25.06.2011 21:45:15
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Dětský pokoj
        já to tak chtela puvodne, ale bohuzel nemaji postel v te stejne barve, jako komody :(( takže ted resim, jak to udelat
        elik.kreckuj   | 26.06.2011 12:07:40
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Dětský pokoj
          a co takhle se se zkusit poohlídnout i jinde? Máme kombinaci sconta a ikei... Třeba někde narazíte na něco, co se vám bude líbit...
          moninif   | 27.06.2011 09:05:42
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dětský pokoj
      Ti Mamuti(stoly)jsou oba dost velké nechceš raději ten normální malý stul co dělají ve všech barvách k vám by se hodil bilí k tomu se dají přidělat kolečka.Je takový universalnější a nestojí tolik.
      Honafa   | 26.06.2011 16:08:47
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Dětský pokoj
        ahojda, zařizujeme dceři nový dětský pokoj a ráda bych koupila rovnou už nějaký set nábytku. Dceři jsou 2,5, tak něco pro menší děti :)
        Ratel   | 28.07.2015 21:35:42
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Dětský pokoj
          zdárek, já jsem zařizovala až pro starší dceru, takže v tomhle ti bohužel moc neporadím…
          orry   | 30.07.2015 21:08:30
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Dětský pokoj
            ahoj, já jsem kupovala sektorový program, který si poskládáš jak chceš a dost se nám osvědčil :)
            EmaVelichova   | 30.07.2015 21:15:55
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Dětský pokoj
              a kde jsi ho kupovala, už jsem se koukala na internet, ale chtěla bych, aby nám to alespoň pár let vydrželo, než dcera vyroste
              Ratel   | 30.07.2015 21:55:58
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Dětský pokoj
                já jsem kupovala na sconto.cz, nejdřív jsme se tam jeli podívat, jak to vypadá a pak jsme si to objednali i s dopravou, abychom to nemuseli řešit :)
                EmaVelichova   | 30.07.2015 22:07:21
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Dětský pokoj
                  super, tak díky za tip, já se podívám co mají, třeba něco vybereme…
                  Ratel   | 31.07.2015 11:08:27
                  Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dětský pokoj
      Škoda, že už je album smazané. Chtěla jsem se podívat. Já jsem s ikeou neměla v poslední době moc dobré zkušenosti, takže jsem hledala něco jiného a nakonec jsem vybrala nábytek do dětského u žluté hala, konkrétně sestavu matyáš a vypadá to moc hezky. Teď jsem ještě narazila na tenhle stoleček a židličky http://www.zlutahala.cz/detsky-stul-s519-p3102 a přemýšlím, že bych to do pokojíčku objednala, aby si měl kde tobík s kamarády sednout, kreslit a tak. Máte takhle pro děti tyhle malé stolečky nebo ne? Přijde mi to určitě mnohem lepší než třeba stolek z plastu.
      barborkavz   | 11.12.2015 15:04:19
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Dětský pokoj
        Já se s dovolením přidám do diskuze, protože na Ikeu jsem co se týče dětského nábytku už téměř zanevřela, jelikož při občasném přemísťování se nábytek pak skoro rozpadl, nemluvě o tom, že pomalu ve čtvrtině případů nám v bedně chyběly šroubky a jiné díly a pak čekat zase než to „vyreklamují“ a šrouby dodají – no děs. Takže jsem koukala na tu sestavu od vás – jak je to u té žluté haly? Je to také jednoduché na složení, jako Ikea nebo je možnost, aby to někdo od nich přivezl a sestavil? Předem díky za odpověď.
        Ellenn24   | 05.02.2016 09:56:46
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Dětský pokoj
          Nevím, pro jak staré dítko sháníš, my jsme ted nakoupili v JENA nábytku. Postel takovou vyvýšenou, s menším stolkem http://www.jena-nabytek.cz/komi-km-16-modra/
          A ted k tomu ještě sháníme skříně a možná i větší plnohodnotný psací stůl, který vydrží i nadále. Nějaký doporučujete? Nebo myslíte, že by tato menší plocha,jako je na fotce stačila? Ono zas tak malé není, ale zase si říkám, až bude rýsovat atd. to je potřeba místo.. díky?
          Bětušenka   | 19.04.2016 08:52:38
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Dětský pokoj
          Zdravím, to by mě taky zajímalo jak je to s tím skládáním...? dívala jsem se na tu sestavu a první mě ta kombinace zelené trošku vyděsila, ale nakonec musím uznat že v kompletu to na obrázku vypadá moc dobře...na tom odkaze žluté haly už ten stolík bohužel neprodávají:( ale dávám za pravdu, že takový dřevěný se mi líbí víc než plastový, akorát ten dřevěný asi bude brzy pomalovaný:)
          monyss   | 04.05.2016 14:48:01
          Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Dětský pokoj
        Souhlasím, stolky a židličky z plastu nestojí za nic. My jsme dětem pořídili stoleček s židličkami https://www.dona-shop.cz/detsky-nabytek/detsky-dreveny-stolecek-a-2-zidlicky-z-masivu-borovice/ a děti jsou nadšené, taky kdo by z krtečka nebyl  
        MirkaKat   | 21.06.2018 10:49:16
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dětský pokoj
      Zdravím, osobně jsme dlouho hledala něco jiného než nabízí již zmíněná Ikea. Osobně jsme si zrovna tenhle týden našla skvělé vybavení do dětského pokoje. Synovi jsou teda dva roky, tak je to něco jiného, ale musím říci, že tenhle gauč https://www.hracky-4kids.cz/bino-krtecek-mini-pohovka-zelena mě nadchnul. Ve stejném mají i křeslo, takže to rozhodně také koupíme. Moc se mi líbí i to, že pohovku budou moci využít i kamarádi k přespání. Bez úložných boxů by dětský pokoj snad ani nešel udělat. Osobně jsme chtěla něco, co nebude hned od dveří křičet já jsem box. I proto se mi moc líbí Lego box, který na těchto stránkách mají taktéž.
      ElPeter   | 21.08.2017 20:25:21
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dětský pokoj
      Obrázek se mi bohužel nepovedlo zobrazit, ale určitě bych stolek dala někam, kde bude dost světla. My jsme to řešili podobně, ale zároveň jsme hodně využili starého ale funkčního nábytku, který jsme různě přebarvili a přetapetovali, aby jednoduše vypadal hezky a ladil se zbytkem pokojíku. Hodně jsme se inspirovali na http://www.dhome.cz/ tak když tak zkuste kouknout :)
      IvaMraz   | 19.09.2017 18:16:02
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dětský pokoj
      Ikea má hezký nábytek, ale nic nevydrží a jakmile ho člověk jednou demontuje, tak pak je obrovský problém ho dát znovu dohromady. Já jsem většinu nábytku kupovala v Malvíku a i přes to, že jsme se dvakrát stěhovali, tak nábytku naprosto nic není.
      Letissie   | 31.12.2017 07:25:42
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Dětský pokoj
        Ono je lepší zainvestovat a koupit něco kvalitního než šetřit a koupit ten ikea nábytek, který teda není vhodný k montáži a následné demontáži právě proto, že nic nevydrží.
        Lenouch3   | 17.01.2018 18:02:14
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Dětský pokoj
          To máš pravdu. V Ikei jsem sice nakupovala hodně nábytku, ale už nikdy, prostě se ukázalo, jak je ten jejich nábytek nekvalitní.
          Letissie   | 25.01.2018 15:31:14
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Dětský pokoj
            Já jsem vybavovala dětský pokoj od truhláře a na zem jsem dávali pěnový koberec.
            Lenka25   | 21.08.2018 11:46:50
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Dětský pokoj
              Myslíš z toho pěnového puzzle? Jak se to udržuje a není to moc tvrdé?
              Petrus84   | 23.08.2018 12:14:06
              Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Dětský pokoj
            Také vybavuji dcerce dětský pokoj, doteď spávala v postýlce a už ji to tam nebaví, tak hledám velkou postel, kde jste kupovali?
            zuzanecckaaKK   | 14.11.2018 12:13:15
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dětský pokoj
      Já jelikož bydlím v Praze, tak nám bude dělat dětský pokoj tato firma - https://day-night.cz/. Mají parádní ukázku vzdušných dětských pokojů. Nesnáším zarvaný pokoj plný věcí. Už jsme se u nich byly podívat a taky se nám tam líbí gauč do obýváku. Ale to až později.
      Halpina   | 22.06.2019 11:23:22
      Reagovat | URL příspěvku
  • Pomoc-myčka
    Holky,prosím radu.Mám špatně vyleštěné nádobí z myčky.Skleničky jsou matné,talíře a příbory taky.Jakoby potažené šedou vrstvou.
    Leštidlo i sůl v myčce mám,myju stále stejným prostředkem.Myčku jsem čistila před 14 dny,filtr mám taky čistý.Ale to nádobí je prostě hnus.Co myslíte,kde je chybička?Děkuju moc
    tygřímáma   | 23.06.2011 20:44:55 | Reakcí: 14, poslední: 24.06.2011 19:26:58
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Pomoc-myčka
      Aničko, já jsem pořád nebyla s výsledkem umytí spokojená, až jsem objevila tablety na mytí Finish Quantum a nedám na ně dopustit. od doby, co je používám, je nádobí dokonalé a žádnou sůl, ani leštidlo nepotřebuju, obsahuje to ta tableta
      Moňulínek84   | 23.06.2011 20:53:11
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Pomoc-myčka
      A stalo se tojednou nebo vickrat za sebou? Nevim sice cim to je ale uz se mi stalo neco takoveho, tak jsem ji pustila nanovo a vysledek byl ok
      plaz   | 23.06.2011 20:58:14
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Pomoc-myčka
      A používáš tablety nebo gel nebo prášek? Může být jen špatná jedna tableta nebo celá várka(sada, balení)..
      Damiánka   | 23.06.2011 21:01:32
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Pomoc-myčka
        Používám tablety Somat,ale nikdy mi to neudělalo.Až včera a dnes        
        tygřímáma   | 23.06.2011 21:09:44
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Pomoc-myčka
          tak to může být právě blbá várka tablet. Mě se stalo, že se mi asi 10 tablet vůbec nerozpustilo! Tak sem to šla reklamovat!
          Damiánka   | 23.06.2011 21:31:32
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Pomoc-myčka
      Aničko, tahle situace mě párkrát potkala... Nevím, jaký přípravek používáš na čištění myčky, mně se moc osvědčil sypký přípravek na odmašťování myček značky Elektrolux (i když máme Brandt  ).
      Když bylo najednou nádobí šedé a matné, použila jsem tento prášek a program autoclean...a doplnila jsem leštidlo a regenerační sůl (ale to Tobě nechybí  ). Zatím to vždycky zabralo a nádobí bylo zase krásné.
      My máme hodně tvrdou vodu, takže nám prodejce myčky tablety nedoporučil, požívám sypký Finish, který se i v tvrdé vodě rozpustí.
      Tak držím palce, ať technika nezlobí a zase pěkně myje a leští     
      Mahani   | 23.06.2011 21:42:46
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Pomoc-myčka
      A horka voda vam funguje dobre? Jestli se to nemeje jen vlaznou.Nekdy je dobre pred zacatkem programu nechat odtect horkou vodu ve drezu.Nam totiz nejdriv tece vlazna a az po chvili horka. Jinak leda dat vymyt nejak mycku - tady jsem zrovna kupovala od Finish tkaovou plastovou lahvicku na umyti mycky
      janney   | 24.06.2011 09:55:11
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Pomoc-myčka
      já jsem začátečník v používání myčky, takže bohužel neporadím  
      Evis 84   | 24.06.2011 13:24:38
      Reagovat | URL příspěvku
  • barva
    Tak já nevím. Nechala jsem si namíchat barvu na kousek zdi v obýváku. Je tam takový výklenek uprostřed zdi cca 4 m2. Vypadá hrozně a tak jsem si řekla, že ho nechám vymalovat sytě fialovou barvou, bude to vypadat zajímavě a hlavně že je to celé schválně.
    Ostatní stěny jsou bílé a podlaha světlá našedlá imitace dřeva.
    A teď k věci: Martin to dneska maloval a je to prý jak v hrobce. Nechala jsem si to namíchat dle vzorníku, ale tam je to jen takové malé fialové okýnko a asi jsem to špatně odhadla. Je to prý šíleně tmavé skoro černé - fialovočerné.....
    Já to teda neviděla, možná Martin plaší zbytečně, ale zněl zděšeně...Já to uvidím až v neděli a do té doby asi puknu 
    medox   | 23.06.2011 19:23:03 | Reakcí: 11, poslední: 23.06.2011 22:47:19
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • Manželova babička má 90 let. Nedávno nám vykládala, že tady v bytě bydlí 50 let. A v tom bytě za tu dobu nic nepředělali, všechno je tam v půlvodním stavu, jen se minulý měsíc dávaly okna, ale to v celém baráku v rámci revitalizace. Ona má i nábytek tak starý. Myslíte, že vám, co máte nové/rekonstruované byty či domy taky vydrží tolik roků bez nutnosti jakkoliv ho měnit?
    polova   | 22.06.2011 08:57:06 | Reakcí: 11, poslední: 23.06.2011 21:03:43
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Já myslím, že to někteří nerekonstruují kvůli tomu, že to stárne, ale že to třeba už nevyhovuje potřebám, není to komfortní nebo třeba elektrika novým spotřebičům. Nebo dispozičně nevyhovují. My třeba bydlíme v okolo 100 let starém baráku, byla to vlastně jedna místnost, obývák+taková nudle, tak byla ložnička. V kuchyni byl chlív. Přistavovalo se před asi 15 lety podkroví, nynější kuchyně, garáž, protože to chtěli pronajímat Pražákům jako chatu. Když jsme se stěhovali my před 6 lety, musela se předělat elektrika, jelikož tady byli ještě hadrové kabely, nové topení, protože tady nebylo vůbec, jen kamna. Ale myslím si, že kdyby se o to v tom původním stavu tchán staral, tak to vydrží bez rekonstrukce. I když bysme tu nebydleli my, tak to vydrží. Oni třeba bydlí v baráku a taky na něm nic nepředělávají, když nepočítám taky výměnu dvou oken a natření fasády.
      angieblack   | 22.06.2011 09:44:33
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Určitě nevydrží, hlavně ten nábytek. Dávno už není tak kvalitní, jako býval dříve (nebo je, ale takový si nemůžeme dovolit). U našich máme ještě babiččin starý vysavač, starý snad jako já a pořád funguje. 
      Evulik25   | 22.06.2011 10:24:04
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      těžko říct, my bydlíme ve čtyřicetlet starém paneláku, a je tam spousta věcí původních, ale některé už fakt vypadají divně :-).... Nevím, ale já neumím bydlet v něčem dvacet let, aniž bych do toho rýpala, takže tomu přizpůsobuji i kvalitu věcí. Ale věci jako podlahy, okna apod. chci aby byli kvalitní a vydžely, ty měnit co pět let nehodlám :-)
      moninif   | 22.06.2011 13:13:43
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      V dnešní době to tak dlouho nevydrží, řekla bych že je to hodně způsobené i řemeslníky kteří dotyčnou věc dělají a často hodně fušerácky.
      Ady.S   | 22.06.2011 13:22:04
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Já teda doufám, že 50 let ve stejném bydlet nebudeme. Mám ráda trochu změnu ;) Nehledě na to, že určitě budeme byt i přizpůsobovat potřebám. Teď mají děti jeden pokojík, ale počítáme s tím, že do budoucna budou pokoje dva. Určitě se bude muset pokojík předělat, až půjde Kubík do školy... atd.
      nadule1   | 22.06.2011 13:51:36
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Já se do podobně neinovovaného bytu kdysi nastěhovala... a byla to hrůza. Elektrické rozvody naprosto nevyhovující dnešním potřebám, kachličky v koupelně postupně odpadávaly, kuchyňská linka se rozpadala a to nemluvím o estetice toho zbytku   Teď máme barák nově rekonstruovaný a předpokládám, že na spoustu věcí už nikdy sáhnout nebudeme muset, přesto nečekám, že všechny materiály vydrží navždy. Ale vzhledem k tomu, že máme zařízení nábytkem, který už přečkal i jiné generace, zřejmě ve stejném stavu přežije i nás. No a mně zbývá jen občas obměnit alespoň textilie, drobné dekorace a spotřebiče. Žít až do smrti bez sebemenší změny by mne zabilo      
      Sphinx   | 22.06.2011 13:57:58
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Tak tak žít do smrti beze změny to musí být děs.Co taková babka celý život dělala-počítač neměla,v tv nic nebylo,jídlo se taky vařilo-10 jídel pořád dokola,oblečení se kupovalo až se rozpadlo,tak,že ani nakupování,doma nic nepředělala,necestovalo se.A vídíš jak jí to svědčilo,když má 90 let.
      Honafa   | 22.06.2011 16:21:58
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Myslím,že dnes nábytek tak dlouho nevydrží.
      tygřímáma   | 22.06.2011 17:54:51
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      nevydrzi,ani nahodou...
      Liberte   | 23.06.2011 06:01:58
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Jak co, nabytek je kupovanej z Ikee tak, aby nevydzel, nebo spis, aby prezil decka a pak koupime drahej, kvalitni, ktery vydrzi.
      Kamna jsou delana tak, aby vydrzela, spotrebice asi 50 let nedaji, ale verim, ze 20 jo.
      zajic   | 23.06.2011 12:38:44
      Reagovat | URL příspěvku
  • obložkové dveře
    premyslime, ze si koupime nove dvere do bytu a chteli bysme rovnou s oblozkama. Nevite jak je to s tema oblozkama? Davaji se na stavajici zarubne nebo se to musi nejak vybourat? bydlime v panelaku...
    chezzie   | 22.06.2011 08:53:13 | Reakcí: 13, poslední: 23.06.2011 06:02:54
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: obložkové dveře
      Jak jsem na to koukala, tak možná jak která firma,ale asi je lepší je vybourat a nasadit tyto.
      Ady.S   | 22.06.2011 13:26:42
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: obložkové dveře
        no to jsem zrovna slyset nechtela   , pri predstave toho bordelu ve dva roky zarizenem byte me jima hruza... jenze kdyz na dvere proste pri rekonstrukci nezbylo a teprve ted by to slo...
        chezzie   | 22.06.2011 13:38:24
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: obložkové dveře
          Tak to se ti ani nedivím,ale samotné vybourání futer není až tak strašný. Ale právě ber to tak že když ti to dají na stávající futra, tak se to zúží a zeď u dveří víc rozšíří. Tím že by se to nasazovalo na futra, tak to nebude standartní rozměr a budou to muset dělat na míru. Ale nejsem odborník.
          Ady.S   | 22.06.2011 13:42:19
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: obložkové dveře
            stejne nas ceka navsteva nejakyho obchodu s dverma, poradime se, a pak uvidime, i kdyz nasim tempem /teda tempem drahe polovicky/ to bude trvat jeste dlouho    
            chezzie   | 22.06.2011 13:46:54
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: obložkové dveře
              Asi to i tak bude chtít obejít a skouknout ceny, docela se mě to zalíbilo. Jediné co mě děsí jsou nerovnosti zdí, pamatuju na starý byt tam jim stěna ujížděla o 3 cm, tak si nedovedu představit jak by to tam napasovali.
              Ady.S   | 22.06.2011 13:54:02
              Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: obložkové dveře
      Jde i obložit ty původní kovové zárubně a nebourat. Kamarádka si dokonce nechávala renovovat původní dveře i se zárubněma, nic se nebouralo, vyšlo to mnohem levněji a vůbec nešlo poznat, že ty dveře nejsou nové.
      Sphinx   | 22.06.2011 13:44:29
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: obložkové dveře
      Určitě to jde i bez bourání.

      Např. http://www.dveresapeli.cz/oblozkove-zarubne
      nadule1   | 22.06.2011 13:47:09
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: obložkové dveře
        jee diky, ja to hledala na sapeli.cz ale tam jsem se nejak ztratila... sapeli jsou fajn, mame od nich posuvny dvere (ty jediny mame udelany) - navic je mame dvoubarevny (protoze je mame z kuchyne do koupelny, tak v kuchyni jsou cerveny a v koupelne mame brizu) sice stali majlant, ale jsou krasny    
        chezzie   | 22.06.2011 13:52:18
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: obložkové dveře
      Teď jsem si ještě vzpomněla, že jsme v práci rekonstruovali kancelářskou budovu a všechny zárubně se jen obkládaly, nic se nebouralo. Dveře se kupovaly klasické sériové. Ty panelákové, kovové zárubně jsou úzké, drobné, takže ta obložka průchod nijak nezúžila.
      Sphinx   | 22.06.2011 13:48:51
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: obložkové dveře
      daji se dat na stare,jen se musi upilovat zavity..jde o to jaka firma ...mame to take casem vplanu a nechceme sekat...
      Liberte   | 23.06.2011 06:02:54
      Reagovat | URL příspěvku
  • Myčka
    teď budu mít asi blbý dotaz, ale jak často čistíte myčku zevnitř? A jak? takovým tím čistidlem na myčky? Nebo se i nějak čistí ty ramena a ty trysky? Mě připadá, že občas hůř myje a zůstává na nádobí zaschlá ta špinavá voda   tak nevím čím by to mohlo být....buď to tam je blbě narovnaný nebo je to nějak zanesený či co....
    corelia   | 21.06.2011 12:22:59 | Reakcí: 12, poslední: 01.07.2011 12:53:48
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Myčka
      Já cca jednou za měsíc dávám čistič myčky, protože máme dost tvrdou vodu tak at se neucpe vodním kamenem. Pokud Ti zůstává špinavý nádobí zkus jiný prostředek na mytí do myčky a nebo jinak poskládat nádobí...
      mtina   | 21.06.2011 12:55:08
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Myčka
      Já tak 1x/2-3 měsíce.A to máme dost tvrdou vodu.Zkus změnit značku mycích prostředků nebo soli.
      tygřímáma   | 21.06.2011 13:40:05
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Myčka
        No právěže myju stále ve stejným prostředku, ale ještě jsem ji právě tím čističem nemyla od té doby co ji mám tak to možná bude tím... :-) to musím koupit a uvidím jestli to bylo ončo....
        corelia   | 21.06.2011 13:58:19
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Myčka
          Já si občas kromě mých vyzkoušených prostředků koupím něco jiného.Ráda zkouším nové věci.A čističe mi ale přijdou všechny stejné.Teď jsem je kupovala v Lidlu
          tygřímáma   | 21.06.2011 16:58:59
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Myčka
      Když si vzpomenu, že bych mohla a koupím ten prostředek. Já kupuju ten v DM, je o polovinu levnější než ten značkovej a čisté stejně. A když mi začne myčka hůř mejt, tak dosypu sůl, bývá to tím. Trysky čištím jen, když si všimnu, že tam je bordel.
      angieblack   | 21.06.2011 20:52:22
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Myčka
      tak jednou za 2-3 mesice, jak si vzpomenu. Cistic kupuju vetsinou v akci od Finishe jak je 1+1 zdarma.
      chezzie   | 22.06.2011 08:26:46
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Myčka
      Čistič kupuju v lídlu, většinou ho tak jednou za dva měsíce použiju. Jinak tak jednou či dvakrát do měsíce vymeju filtr a tam kde vím že se drží špína. Pokuď se ti zdá že blbě myje, tak změň prášek či tablety.
      Ady.S   | 22.06.2011 13:32:54
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Myčka
      My tak jednou za dva měsíce, jak si vzpomenu.
      nadule1   | 22.06.2011 13:52:45
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Myčka
      Tak ja ti povim svoji praxi, at se pobavis a nevyhazujes prachy. Necistila jsem ji nicim ani jednou v zivote. Je cista, krasna, myje dobre. Na myti pouzivam tablety nebo gel, sypu navic i sul a cistim 1x tydne pod kohoutkem jen sitko ze zdola. Nic vic nedelam  
      happy   | 01.07.2011 12:53:48
      Reagovat | URL příspěvku
  • vylíhli se nám ptáčci
    jak jsem už někam psala, ptáček si nám udělal hnízdo v ptačím krmítku. No a dobrá zpráva je, že je ptačí maminka dobře zahřívala a už se vylíhly miminka. Nastoupil na řadu i ptáček tatínek a střídají se v krmení mladých. To vám je tak pěkný, a co mě překvapilo, že ona na nich sedí i teď i když jsou vylíhlý, jakoby se roztáhne a schová je pod křídla aby jim nebyla zima. Když je krmí tak vidíme jen hladové zobáčky ale je to pěkný to takhle pozorovat.
    lucie73   | 19.06.2011 18:58:36 | Reakcí: 5, poslední: 23.06.2011 12:39:00
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • musím se pochlubit,komu jinýmu než vám  že máme předsíně hotový to víte sou krásný,děláme záchod,včera sme koupily zbytek tapety na záchod ,podlahu už mám koupenou takže to bude taky hotový,pak se vrhnem na Adélčin pokoj,včera sme vybraly tapetu,už to bude takový studentský pokoj,ná nový stul,komodku,poličku bude mít nový tel,stolek a pak se vrhnem na Matyho ten bude mít tapetu v kombinaci modro-bílý a listelka CARS,včera sme ještě nakoupily pár věcí do obáváku ten bude uplně fungl nový,koupily sme lampu,bude koberec nový objednala sem si stěnu a ještě koupíme nový bodovky,my prostě budem mít uplně nový byt já mám takovou radost ale tý práce kolem toho,tak sem to řekla a je mi líp,já to moc v rodině neříkám a hlavně našim ,ty pak mají hloupý řeči,a přitom my sme nic tak dlouho nedělaly a proto sem naši ani radši nejedou
    Gigi   | 16.06.2011 10:32:05 | Reakcí: 8, poslední: 22.06.2011 13:34:57
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
Přidat nový příspěvek
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×