Inzerce
Inzerce
Inzerce

Začátek výuky ve škole od 9 hodin - diskuze

Příspěvek z diskuzí: Diskuze DNE (strana 57).

  • Začátek výuky ve škole od 9 hodin
    Co na ten nápad říkáte?

    http://zpravy.idnes.cz/do-skoly-od-deviti-navrh-cssd-di7-/domaci.aspx?c=A130226_085001_domaci_kop
    nadule1   | 26.02.2013 12:58:51 | Reakcí: 136, poslední: 28.02.2013 07:42:59
    Reagovat | Skrýt reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
      ne..uz tak toho maji hodne a na 2stupni sou tam do 3-4.. a jest ekdyz se zacne o hodinu pozdeji.. taky kvuli rodicum,uz tak davaji deti rano do druzin aby mohli do prace- by museli byt o to dele v rduzine..
      amalie2011   | 26.02.2013 13:00:20
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
        mi se to - pro moje děti - líbí, pracujem s manželem oba přibližně od 9h   v klidu bysme si užili ranní rozjezd a společnou snídani..
        ale jen tak do 3.třídy, pak už mají děti dlouhý rozvrh a nestíhaly by žádné kroužky  
        jezurka   | 26.02.2013 15:21:12
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
      Nevím, jestli by se pan stínový ministr neměl jít někam léčit... Družiny téměř nefungují a fakt nevím, jak by to rodiče řešili... Kromě toho, tam kde družina funguje budou stejně chudáci školáci vstávat brzy, protože rodiče prostě do práce na devátou chodit nemůžou.
      nadule1   | 26.02.2013 13:03:18
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
      stejně budou děti v družině, většina rodičů si fakt nemůže dovolit jezdit do práce na 9 hodin a pokud ano, tak v kolik by pak končili, po osmi hodinách by skončili v 17 hod. to ty děti pak budou kde?  
      rozhodně s tímhle nesouhlasím, škola na osm není žádná hrůza  
      Courtney   | 26.02.2013 13:10:27
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
        Pokud rodiče chodí makat už na šestou, skončí ve dvě a děcko mají ve škole do 5, takže když připočítám cesty dom, tak asi dvě hoďky po práci vegáč než se děcko vrátí  . Myslím, že je to sen nenjednoho rodiče  .
        polova   | 26.02.2013 13:17:59
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
        Hele ale teda většina mých známích nekončí o moc dřív jak v 17 hodin v práci...
        ŠárkaBil   | 26.02.2013 13:19:04
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
        Ale co holky furt navíc máte s tou 17. hodinou?!?- píšou tam, že o tom uvažují a školácích na prvním stupni!!! Copak teď končí děti na prvním stupni v 16 hodin???? Nekončí - maj 4 - maximálně 6 hodin - takže končili by nejpozději ve tři... To mi přijde úplně v pohodě - to jsou děti ve školce dýl...
        ŠárkaBil   | 26.02.2013 13:26:14
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
           
          Terča80   | 26.02.2013 13:37:52
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
          já píšu o rodičích, kteří by chodili do práce na 9, ne o dětech   u nás v kraji chodí většina lidí opravdu na šest hodin do práce, to by byly děti do devíti v družině? to je docela psycho před školou   prostě osmá hodina je pro mě dost..neumím si to prostě představit s naší pracovní dobou   ale každý to máme jinak
          Courtney   | 26.02.2013 13:43:37
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
          a fakt ve svém okolí nemám jediného člověka, který by chodil do práce na devátou  
          Courtney   | 26.02.2013 13:45:12
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
            Je fakt, že kolem mě jsou hlavně lidé pracujícíí v kancelářích nebo jsou pány svého času...pracují hodně, ale ne prostě na šestou... Jedna vyjimka je moje švgrová - ta chodí na půl osmou - ale protož je učitelka a musí být v osm veškole:-D. Jo a potom má rodina, co pracují v nemocnici. Ale i to můj táta - lékař sám hodně kritizuje - že se v nemocnic začíná se vším neřirozeně (dle něj naprosto idiotsky) brzo - myslí tím vizity v nemocnici - místo toho, aby pacienty nechali vyspat, přikvačí si hejno sester klidně v šest ráno do pokoje...je to naprosto zbytečné a dělá se to jenom proto, že se to tak dělalo "odjakživa" - tenhle důvod mi odjakživa připadá naprsoto idiotský...
            ŠárkaBil   | 26.02.2013 13:54:27
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
              jo v nemocnici si na to vzpomínám doře, v pět hodin uklízečka, v šest sestry, v sedm vizita     jako klidně ať se chodí od školy na devět, ale až budou mít rodiče tu možnost si třeba pracovní dobu posunout, ale tady v těch velkých továrnách a železárnách to fakt nejde a lidi si vyskakovat nemůžou a často to bez babiček nejde vůbec nakombinovat...je to hold těžký no, každý má na tohle asi jiný pohled  
              Courtney   | 26.02.2013 13:56:39
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                No jasně...já se do toho tématu koukám nějak zakousla....mě jen překvapilo, jak to tady holky obecně šmahem odsoudily a Naď by poslala navrhovatele se léčit podobně...:-) Mně to přijde minimálně jako téma k úvahám...ne úplně zcestnám :-) ufff, ale už končím...:-D
                ŠárkaBil   | 26.02.2013 14:00:13
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                  koukám, že tě to docela rozohnilo      
                  Courtney   | 26.02.2013 14:11:55
                  Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                  Protože si dovoluju tvrdit, že ještě pořád většina národa je taková ta třída, které pracovní doba začíná v6 nebo 7 hodin ráno.
                  polova   | 26.02.2013 14:12:31
                  Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
              On asi tatík nedělá nikde v ambulanci... Pokud jsou ambulance a chodí tam "externí" pacienti, musí se to časově skloubit tak, aby ambulance fungovala a neohrožovalo(možná silné slovo, ale jiné mě nenapadá) to právě ty ambulantní pacienty. A pak jsou taky nějaké zákroky a operace... Nevím teda, ale podle mě je to všechno celkem makačka časově skloubit a oni ví, proč to tak prostě bylo a je.
              polova   | 26.02.2013 13:59:21
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                Táta děla v nemocnici - je primář a má i ambulantní pacienty...a dloho bojuje za to, aby se to změnilo, ale je to problém, protože jsme prostě totálně zkostnatělí - pozůstatek totality - prostě když něco tak bylo - tak to tak bude! Aniž bychom o tom přemýšleli...
                ŠárkaBil   | 26.02.2013 14:02:00
                Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
              jenze ti pacienti- kdzy se vzbudi maji celej den na to aby se kdykoliv dospali v betli- ale nas sestry tlaci cas-my je vsechny musime ustlat, umyt, nektere nakrmit, ozdal milion leku, prevazy, chystat operace, pak plnt ukoly od doktoru a 12ti hodinova smena ti nestaci:-!
              amalie2011   | 26.02.2013 14:06:49
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                vidíš to, to je alespoň pohled z druhé strany, mě to hrozně štvalo jak jsme byly se Stázikem na dětské JIP a oni ji fakt budili v těch pět a to teda snášela špatně   ale zas vím, že sestry toho mají až nad hlavu  
                Courtney   | 26.02.2013 14:11:02
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                  jako ja tam lezet- taky me to sralo-ale proste vim ze prace je.navic teplotu, odbery atd se musi rano poslat-tudiz v 5 znacka ideal:d proste to jinak nejde.. to by se nic nestihlo.. i dr kteri musi operovat, do toho psat propustaky, prijimat lidi, resit preblemy na odd.. je to mazec v tom zdravotnictvi-bohuzel.. pro kazdou stranu je to spatne:(
                  amalie2011   | 26.02.2013 14:12:33
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                    jo já to chápu, já si nikdy na péči v nemocnici nemohla stěžovat, jsme fakt všichni jenom lidi  
                    Courtney   | 26.02.2013 14:18:00
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                      vsude je neco... ve zdravotnictvi shon, moc hodin prescasu, system desnej, platy mizerny.. ty sou teda skoro vsude:d a jinde je taky neco:D ono si moc nevyberem.. a kdyz uz sme na RD- neposlou nam prachy a uzasna ministrine tvrdi. ze to neni jedinej nas prijem:d ze máme otce detí   
                      amalie2011   | 26.02.2013 14:20:22
                      Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                        ještě před rokem to byl můj jediný příjem, krom alimentů, ale ty mi nájem nezaplatí žejo, teď už by mě to zpoždění nijak nerozhodilo asi, ale předtím stačily dva dny a musela jsem si půjčit od našich  
                        jasně, každá práce má něco, ono být v továrně osm hodin na nohách za minimální plat taky není nic moc asi  
                        Courtney   | 26.02.2013 14:23:20
                        Reagovat | URL příspěvku
                        • \
                          RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                          presne:d hold se priste budu lip ucit.. stanu se nakou managerkou co bere 100 mesicne, chodi si do prace a z prace kdy chce:d a budu asi spokojena a hlavne me bud euplne jedno kdy deti zacinaji ve skole ci konci:D
                          amalie2011   | 26.02.2013 14:25:17
                          Reagovat | URL příspěvku
                          • \
                            RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                            máš to pěkně naplánované       já bych brala mít chlapa manažera, co takhle vydělává a byla bych v domácnosti, občas bych si akorát zaskočila na nějakou brigádu nebo dobrovolnickou práci a měla dost času na děti a na všechno  
                            Courtney   | 26.02.2013 14:27:35
                            Reagovat | URL příspěvku
                            • \
                              RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                              me by doma mrdlo.ja byhc to nevydrzela.. ikdyz kdyby byla naka podradna prace na dopoledne, za par korun- klidne:D tzn- najit si novyho chlapa:D
                              amalie2011   | 26.02.2013 14:32:34
                              Reagovat | URL příspěvku
                              • \
                                RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                                právě, že bych doma nebyla, chodila bych třeba jako dřív dobrovolně za důchodcema, nebo dělala něco jen tak, ne kvůli penězům..doma by mě jeblo  
                                Courtney   | 26.02.2013 14:34:32
                                Reagovat | URL příspěvku
                                • \
                                  RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                                  tk takto uz si to umim predstavit:o)) no treba v pristim zivote:d ted se vratim do realu ze muz ma par korun, ja budu taky makat jak diva az do zhebnuti:D ale hlavne ze se mame radi:D
                                  amalie2011   | 26.02.2013 14:35:26
                                  Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                No tak o důvod víc, zamyslet se nad tím, jestli celej ten systém(teď už teda jsme odbočily od škol) není nastavenej blbě - když to sestry i od šesti od rána nestíhají. To proboha není kritika sester,aby to nevyznělo - možná je jich jen málo...já nevím... Ale sorry - aby musel pacient - být vzhůru proto, že sestry to jinak jinak nestíhaj, to mi fakt přijde jako idiotskej systém - snad o ty pacienty tam jde předně! Ale ještě jednou: nekritizuju sestry, ale systém.
                ŠárkaBil   | 26.02.2013 14:11:53
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                  ono by těch sester muselo být víc, a to by je musely taky více platit, když jsem ležela po operaci ruky s infekcí na oddělení, tak tam na víkend na celé patro byla jedna! sestra a to tam byli samí důchodci, většina ležáci..to nemohla stíhat ani kdyby chtěla...si pamatuju, že babičku, co byla pak na pokoji se mnou jsem krmila já, jelikož sestra jí položila přesnídávku na stolek a konec  
                  Courtney   | 26.02.2013 14:13:51
                  Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                  jojo:D je to blbe vsechno:d jenze odbery se hold berou rano na laco- zase kdyby jim rekla nesnidat-odbery mate az v 10 az se probudit- budou taky mrchtat:d je to vsecko se vsim:d a zrovna zdravotnistvi je cele hloupe nastavene:D a sester je habadej-jen to nikdo nechce delat za ty prachy a smennost:D
                  amalie2011   | 26.02.2013 14:13:58
                  Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
            Můj Martin chodí na 9, ale musí dojíždět, takže doma je pak večer půl sedmé a to je docela mazec. A já před otěhotněním chodila na 10 a končila po 6hod.Pokuď je někdo bez závazků tak se to dá,ale jinak je to masakr.
            Ady.S   | 26.02.2013 17:17:59
            Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
          Přesně tak,konečně dobrý názor. 
          Honafa   | 26.02.2013 14:16:08
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
      A já zase znám hromadu rodičů, kteří do práce chodí na devátou - protože prostě pracovní doba se čím dál častěji posouvá na později - a musí budit děti zbytečně brzo a devátá by pro ně byla mnohem přijemnější. Mám pocit, že takových lidí hodně přibývá...A dítě chudák v osm ráno ve škole ještě skoro spí... Navíc, málk který rodič zase zároveň končí brzo odpoledne a má problém s vyzvedáváním. Já to teda zatím vidí na školce. Děti tam musí být nejpozději o půl deváté - i my chodíme až se "zavíračkou" a to je tam největší návál rodičů - nechápu, proč by děti nemohly chodit třeba a ž na tu devátou - evidnetně by to hodně rodičům pomohlo. A odpolední "zavíračka" je v 16.15 - a zase - spousta rodičů(patřila jsem mezi ně pře MD) nemá šanci tak brzo dítě vyzvednout. Mně osobně by takové posunutí víc než vyhovovalo...
      ŠárkaBil   | 26.02.2013 13:16:47
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
        to je desne rozdilny dle povolani- treba kamosky v bacne, chodeji na 9, ale konci kolem 5-6(jim by to mozna vyhovovalo) holkam ze psitalu je to jedno- tam se zacina v 6 a v 6 konci:-! a jinde se smenuje tak ze se v 6 zacne a des v 14dom... proste odjakziva byla skola na 8- a to ze decka spi-spali by i v 9-pac by se rychlo prenastavily vychrapovat dyl:D
        amalie2011   | 26.02.2013 13:23:56
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
          No jo odjakživa! Odjakživa u nás. V evropě a ve světě to je později a vzhledem k tomu, že je tu víc a víc meznárodních firem, kde se pracuje podle venkovního času - je lidí, co pracují v pozdějších hodinách víc a víc... Podle mně je to přirozenější...
          ŠárkaBil   | 26.02.2013 13:29:46
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
            nevim, neznam nikoho skoro.. zase- deti at sou ve skole rano,nez odpoledne kdy je cas na zabavu.. maji krouzky-kdzy budou do 5 ve skole- co pak stihnou? kd ybudou delat ukoly? kdy bude cas na zabavu?
            amalie2011   | 26.02.2013 13:31:21
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
              Už jsem to psala - co hysterčíte, holky, se 17hodinama? Mluví se o školácích na prvním stupni. Copak ti teď končí v 16 hodin? Nekončí!!!! A copak děti předškolního věku nebývají ve školkách do 16 hodin naprosto běžně? Já zase neznám lidi, co končí v práci před 16.hodinou.... A většina má zatím stále pracující prarodiče...takže pro mé okolí je naopak problém s tím, že škola je zbytečně brzo.
              ŠárkaBil   | 26.02.2013 13:42:49
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                tak nikdo nehystrci:d to zaprve.. za druhe- i prvni stupen konci kolem 2( ve 3,4,5 tride) a deti maji krouzky, zabavu atd atd.. ikdyz by se to posunulo o hodinu- je to proste vziti casu z jejich sobniho volna- zabavy atd atd...
                amalie2011   | 26.02.2013 13:44:48
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                  Tak mně osobní volno po ránu, abych se mohla vyspat(myslím tím i to dítě),příjde taky jako hodina osobního volna:-)...Nikdo nekrade hodinu ze 24hodinového dne :-)
                  ŠárkaBil   | 26.02.2013 13:57:59
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                    moje dite neumi spat dyl jak do 6-nepredpokladam ze by se to nekdy naucil:d a kdyz jo- vyspime se v hrobe:D zivot je treba si uzit     
                    amalie2011   | 26.02.2013 14:01:48
                    Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                    Ty jsi muj clovek :-) Ale asi fakt vic lidi chodi driv jak na tu 9. Mozna by se spis mel brat vliv na ty deti nez jak to vyhovuje rodicum. Kdyz dojizdi, vstane v 6, po skole teda konicky, jak pise Dasa...no nevim. Nebo se vyspat a holt mit konicku min...tezko rict. V tom se nikdy vsichni neshodnou.
                    Terča80   | 26.02.2013 14:17:38
                    Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
           
          kacato   | 26.02.2013 13:30:04
          Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
        v bance
        amalie2011   | 26.02.2013 13:24:17
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
        já teda neznám nikoho kdo chodí do práce na 9     pokud to teda není šéf...škola na 8 je ideální.
        kacato   | 26.02.2013 13:29:26
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
      To je sen. Uz dlouho se to resi, ne? Ze v 8 je na detsky soustredeni brzy. Navic vsichni kancelarsky chodej na 9, co znam. Samozrejme osobni zkusenost nemam, nevim, jak by to bylo s druzinou, apod.
      Terča80   | 26.02.2013 13:31:44
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
        kancelarsky jsou i na uradech a ty teda na 8 malokdy chodi:o) to ze se urad v 8 otevre neznamena za ty lidi tam nejsou od 7:o)
        amalie2011   | 26.02.2013 13:32:40
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
          Jo to nevim. Pisu o soukro sektoru, ve kterem sama delam. Hele, nikdy se nezavdecis vsem ;-)
          Terča80   | 26.02.2013 13:37:11
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
            to ne.ale zrovna skola na 9 by vice ublizila,jak se zavdecila:o) zas kdyz muzes chodit az na 9, v klidu si odvedes deti na 8 a más este hodku dobrou na nakup a odpo mas cas byt s detmi:o)
            amalie2011   | 26.02.2013 13:39:11
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
              Silis? Dobrovolne vstavat driv? :-)))

              Nevim, v kolik chodi vetsina rodicu do prace, jestli se to da statisticky podchytit. Mas spoustu podnikatelu, klouzavych prac. dob...tezko rict. Ja jen vim, ze kdyz bylo za nas vyjimecne "od 9", byli jsme blahem bez sebe :-)
              Terča80   | 26.02.2013 13:46:29
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                my na 9 meli az na stredni.. na zakladce to dycky nekdo odsuploval.. to sme meli na 2.stupni vic od 7.. jak od 8 aby sme mohli nejpozdeji ve 4 dom:D ale jinak me to byla putna- ja nikdy nevydrzela spat dlouho:D me jen prijde blby to menit, kdyz to je na 8 furt:D rodice se stejne dycky zaridi- nic jinyho jim nezbyde..ale proste je to zbytecnost a hotovo:D:D:D
                amalie2011   | 26.02.2013 13:48:33
                Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
              No jo, ale jde o to, že když škola začíná v 8, musí tam být děti nejpozději v 7:45 a pokud musí třeba dojíždět, musí vstávat kolikrát třeba v šest, aby to stihly....a to mi pro šestileté dítě přijde brzo - na to, aby se mohlo na cokoli smysluplně soustředit. A odpoledne na něj čas nemám, protže jsem v té práci a nemá mi ho brzo, kdo vyzvednout...Takže stejně bude v družině nebo s nějakou vyzvedávací placenou slečnou... 
              ŠárkaBil   | 26.02.2013 13:48:13
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                ja to beru podle sebe.me je to uplne jedno kdy to jak bude- ja zacnu makat v 6 a v 6 skocnim:-! takze chlapecek bude samostatnej ale chci aby mel odpo cas na hrani a krouzky!!!
                amalie2011   | 26.02.2013 13:52:07
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                  A co by mu v tom bránilo????Jestli je ve škole do 11 40 nebo do 12 35?A je ráno víc vyspaný.Bože,tady ty argumenty až na Šárku jsou šílené.Jo a Terču.
                  Vy z hodiny ráno uděláte školu do půlnoci. 
                  Ve školce jsou o hodně dýl.
                  Honafa   | 26.02.2013 14:29:59
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                    ja to beru podle sebe.ve skolce sem nemela denne 1000 krouzku a ulohy, a nechtela sem litat po venku s kamaradama:D
                    amalie2011   | 26.02.2013 14:31:04
                    Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                    a hlavne spis argumentujem co rodice kvuli praci atd- ale my nejsme doma takze nemame cas si deti odvest kdy se nam chce:(
                    amalie2011   | 26.02.2013 14:31:40
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                      Znova,jaký to má vliv,když družina je od 6 do 4.A mezitím to dítě je ve škole.Co to ovlivní,je to ten samý čas.Nebo mi chceš říct,že dítko má kroužek hned od 12 a pak až do večera stihne další 4?My máme kroužky až od 4 a to se doma už 2h nudí než tam jdou.Jsou najezení,odpočinutí a mají hotové ukoly.
                      Do třetí třídy se učí jen 4h denně.Od 3 třídy je to 5 hodin.Končí v 12 35.Tak by teda končili i prvnáci. Proč né.
                      Honafa   | 26.02.2013 14:41:33
                      Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                        sestrenka je ve 3tride ma skolu i do 14... to neni 5 hodin.. asi je to na skole jak rozvrhne hodiny.. a nekde maji krouzky uz od 14-14.30:o) to je fakt ruzny:o)) jak ve meste tak skoly atd atd:o) me spis jde o to ze rano mu neverim ze sam vstane v 1.tride a vypravi se sam!! ze proste radsi at je brzy ve skole ale mam jistotu ze tam bude.a odpo uz dom dojde(ikdyby sel obklikou a trvalo mu to 2hodiny..nez ho nechat rano spat a strachovat se zda se probudi, yjde, nezaspi atd atd:o)
                        amalie2011   | 26.02.2013 14:44:11
                        Reagovat | URL příspěvku
                        • \
                          RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                          Mají dano 21h týdně.Ve třetí třídě 25,je na nich jak to rozvrhnou.Asi už chodí na 9.
                          Když si budeš v 6 ráno předávat šichtu v nemocnici tak ti to bude jedno v kolik vstáva.
                          Honafa   | 26.02.2013 14:50:23
                          Reagovat | URL příspěvku
                          • \
                            RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                            nebude- vstane semnou. dovedu ho nekomu kdo ho da do druziny a budu cekat az mu v 8 zacne skola:-!
                            amalie2011   | 26.02.2013 14:55:59
                            Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                        No jenže přesně, co to ovlivní, když stejně to dítě bude ráno v družině, protože rodiče prostě musí do práce??? Já si teda myslím, že ta hodina ráno v družině navíc dítěti na soustředění nepřidá.
                        nadule1   | 26.02.2013 18:10:32
                        Reagovat | URL příspěvku
                        • \
                          RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                          Ve škole je 300žáku v družině 60žáku a ráno v 6 je jich tam 30maximálně. Ostatní to nepotřebuji.Tady se asi pořád dokola píše o těch 30.Tak ani těm by to nemuselo vadit,ani jejim rodičům.Pro ty se nic nezmění a ostatní by se mohli vyspat.
                          Honafa   | 26.02.2013 18:13:55
                          Reagovat | URL příspěvku
                          • \
                            RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                            Jenže otázka je, jestli by v takovém případě ta družina fungovala od šesti... aby neřekli, že bude otevřená max. 2 hodiny před začátkem školy... třeba tady v Plzni je pořád hromada lidí, kteří prostě dělají od 6 nebo od 7 a co by pak dělali?
                            Bohužel zaměstnavatelé ještě nedospěli k podpoře rodin s dětmi...
                            nadule1   | 26.02.2013 18:24:00
                            Reagovat | URL příspěvku
                            • \
                              RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                              Družina je podle práce né podle toho kdy jdou děti.To by pak postrádalo smysl,aby byla. 
                              Honafa   | 26.02.2013 18:31:15
                              Reagovat | URL příspěvku
                              • \
                                RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                                Provoz a řád družiny má na starosti ředitel školy (nebo zřizovatel) a pokud ten nazná, že mu delší provoz leze do peněz, tak určitě bude zvažovat, jak provoz zkrátit.
                                nadule1   | 27.02.2013 09:19:45
                                Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                    No ale logicky... Posune se to o hodinu později na ráno, tak musí zase o hodinu později končit odpoledne.
                    polova   | 26.02.2013 14:53:35
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                      Jo,ale furt to je 12 35.To není ani tma,ani zima.Jen ten den rychleji uteče.
                      Honafa   | 26.02.2013 15:00:26
                      Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
          Dělala jsem v kanclu, chodila jsem na 7, končila v půl čtvrté, tak jak všichni moji kolegové, včetně majitelky firmy.
          Teď manžel dělá v kanclu, chodí(ano opět) na 7, končí v půl čtvrté, tak jak všichni jeho kolegové včetně majitele firmy. Že by to bylo tím, že obojí mnou zmiňované jsou české firmy?
          Jo a jak jsem dělala v kvočárně (bývalé kolegyně odpustí  ) naposledy, tam chodili všichni(i do kanclu) na 6 a končili ve 2. I pan řiditel, majitel jezdil jednou týdně na pár hodin probrat provozní záležitosti. Ale opět... Česká firma...

          Neznám nikoho, kdo chodí na 9.
          Teď si vybavuju, že švagrová dělá v kanclu v ZAHRANIČNÍ firmě a též chodí od 7 do 15:30.
          polova   | 26.02.2013 14:08:23
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
            no to ja taky ne-asi se pohybuju ve spatnym resortu lidi- seci chudaci musi vstavat brzo do prace- takze jestli zavedou skolu od 9-mel by tu byt zakon makat taky az od 9- i ve spitale-at si pacienti v tech posr.plínach pockaji :D
            amalie2011   | 26.02.2013 14:09:48
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
              Uch - tak sorry - ale ta poslední zmínka o pacientech v psr. plínách!!! - Tebe bych teda jako sestru v nemocnici potkat nechtěla, jestli pacienty bereš takhle. Hele v porodnici jsi byla taky pacient---nevím, jestli by se ti líbilo, kdyby tě někdo takhle tituloval...
              ŠárkaBil   | 26.02.2013 14:22:06
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                to bylo jako u pacientu co nosi pliny a v ncoi se poserou:D, ze by si pockali do9 nez nastupim do prace.. ne ze sou pacienti posrani a nosi pliny:D
                amalie2011   | 26.02.2013 14:23:58
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                  Já jsem to pochopila, ale i tk mě ta zmínka strašně naštvala... I tihle pacienti snad mají nějakou důstojnost - nepsala bych o nich nikdy jako o pacientech s posranou plínou....Jednou to bude třeba tvoje matka - jendou třeba ty!
                  ŠárkaBil   | 26.02.2013 14:26:14
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                    prave. toho se nikdy nechci dozit.. a ikdyz bude moje mati v posrane pline- ja to reknu:D dite mam taky v posranych plinach denne:-!
                    amalie2011   | 26.02.2013 14:26:59
                    Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                  Proč-tam snad jede 24h služba.A jestli se čeká na předaní šichty tak je to zvěrstvo.
                  Honafa   | 26.02.2013 14:26:55
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                    to uz je o lidech- nekdo nechodi kontorlovat zda smrdi ci ne- popr.rekne ja tam byla v 5 a byl cistej, aasi se poral az potom.. o uz pak zalezi na svedomi sestry- ikdyz uprimne?? kolikrat sem ja cekala pul hodky do predani-abych ho celyho nemusela umyvat sama a tahat se s nim, a hlavne odejit vcas a utikat na vlak a spat dom...proste si myslim ze to udela kazdej nekdy.. ne casto-ale stane ce:o)
                    amalie2011   | 26.02.2013 14:28:57
                    Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                     
                    ŠárkaBil   | 26.02.2013 14:28:57
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                      ten palec nahoru byl na Honafu...je to zvěrstvo. A to, co Amelie píše je opravdu totálně nedůstojné. A nemůže snad srovnávat mimino s dospělým člověkem!
                      ŠárkaBil   | 26.02.2013 14:31:39
                      Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                        proc se nemuze srovnavat dote s dospelym starym cloveke??? nerika se snad ze starej je jako dite? a ze je nedustojny ze reknu ze pacienti maj nasrano v pline?? videlas nekdy co v te pline je??? asi bys nerekla maji tam bobecek hovinko, ci tak neco.kdyby si v tom denne pracovala:-! tobe coby pracovnici co chodi na 9 se to mluví:d
                        amalie2011   | 26.02.2013 14:33:52
                        Reagovat | URL příspěvku
                        • \
                          RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                          Tohle nemá cenu komentovat...Doufám, že takových sester moc potkávat nebudu.
                          ŠárkaBil   | 26.02.2013 14:37:27
                          Reagovat | URL příspěvku
                          • \
                            RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                            :D:D:D ty asi moc sester neznas- vis jak mezi sebou mluvi??treba u predani sluzby?kdyz je nakej starousek pomatenej aresvini atd atd?? jeee to bys asi neprezila- to je slov a nadavejk, popr prezdivek:D:D a postaraji se o nej stejne jako o nejvetsiho krasavce na oddeleni:D:D
                            amalie2011   | 26.02.2013 14:46:10
                            Reagovat | URL příspěvku
                            • \
                              RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                              No podle toho, co píšeš o tom předávání asi moc ne!A říct, že to děláte všechny, ještě neznamená, že je to v pořádku.Je to spíš smutný. Jednou se takhle opravdu může mluvit o tobě a k tobě takhle chovat...boží mlíny...
                              ŠárkaBil   | 26.02.2013 14:48:37
                              Reagovat | URL příspěvku
                              • \
                                RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                                ty to beres moc citlive... myslis si ez kdyz reknu ze maji nasrano v pline tak se o ne nak hur postaram??? nebo tka neco??? to je jen o tom ze su drzkata, vemychana huba:D a ze proste to tak je:D ze se mezi sestrama najdou takovy co to rikaji...ono vemsi ze ve spitale si vic jak doma... a hlavne se vseho se hroutit? to bys tam dlouho nevydrzela pracovat.. to samy kdyz sem byla v jeslich nebo kojenaku- s par holkama sme si predavali sluzbu stylem- ti spratci, ten malej zablesen cigan to a tam to... ta oskliva holcicka.. ale clovek to bere jinak- my to brali tak ze sme vedeli o kom je rec:d ale pak sme se starali a hrali si se vsema stejne.kazdej dostal peci jakoupotreboval...

                                btw: na popáleninách sme si s jednim doktorem zpivali- mam rad vuni tví kůže  ale proste sme potrebovali odlehcit situaci aby sme se z toho nezhroutily, ze kazdej den vidis tak desny osudy lidi..
                                amalie2011   | 26.02.2013 14:54:00
                                Reagovat | URL příspěvku
                            • \
                              RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                              A pardon - jsem z lékařské rodiny. Moje matka byla půl života zdravotní sestra. Potom si udělala vejšku a učila na zdravce a právě tohle hnusné chování se u sester snažila vymítit. proto mi tak zvedáš mandle!
                              ŠárkaBil   | 26.02.2013 14:50:17
                              Reagovat | URL příspěvku
                              • \
                                RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                                no jo ze maminka se to snazila vymitit.. n kazdej to povolani bere tak ze o tech lidech nerekne nic.. ja snimi taky kde co prozivala, ale ze byhc nemohla ricst ze maj nasrano v pline?? to rikam i o svych staryhc blizkých..
                                amalie2011   | 26.02.2013 14:55:03
                                Reagovat | URL příspěvku
                              • \
                                RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                                No vidíš.A kde máš jistotu,že si tu vejšku neudělala právě proto,aby už nemusela ty posraný mejt?Ono se to tady takhle hezky kecá,ale je to práce jako každá jiná.A člověk si prostě ulevit musí.Pokud né,buď je svatej,nebo se z toho zblázní.Mimochodem,naše profesorka na praxi byla taky bývalá zdrav.sestra a měla tyhle bohulibé myšlenky.Ale nikdy jsem jí neviděla,že by šla umejt pacienta,to honila nás.
                                Val.J35   | 26.02.2013 17:28:10
                                Reagovat | URL příspěvku
                                • \
                                  RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                                  Má máma to dělala fakt dlouho a vejšku si udělala, prostě protože chtěla dokázat ještě něco víc a chtěla právě něco v tomhle myšlení sester změnit...
                                  Pacienti ji měli moc rádi . asi právě proto, že k nim vždycky byla slušná....
                                  ŠárkaBil   | 26.02.2013 17:40:14
                                  Reagovat | URL příspěvku
                                • \
                                  RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                                  A podle mě to není práce jako každá jiná - je to práce s nemocnýma lidma, proto strašně těžká a asi frustrující, ale nsmí to ti pacienti odnášet...ti za to, že je sestra nasraná, že toho má moc fakt nemůžou!
                                  ŠárkaBil   | 26.02.2013 17:42:17
                                  Reagovat | URL příspěvku
                                  • \
                                    RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                                    Tohle je rozhovor v podstatě o ničem.Fakt žádná sestra nepřijde k pacientovi a nezaječí na něj,že se zase posral,smrdí a ona je unavená a chce se jí zvracet.To víš že pacientovi zachováváš aspoň to klamné zdání důstojnosti.
                                    Val.J35   | 26.02.2013 17:53:49
                                    Reagovat | URL příspěvku
                                    • \
                                      RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                                      No smutný je, že je schopná dát jen ten klamnej pocit...a pak o něm takhle mluví...A kdyby se takhle bavily třeba o tvé matce, tak ti to bude jedno?
                                      ŠárkaBil   | 26.02.2013 17:58:27
                                      Reagovat | URL příspěvku
                                      • \
                                        RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                                        Už jsem jednou psala,že jsem realista.Takže co by se týkalo mé matky,mých dětí,manžela.....Pokud jim dají kvalitní péči,postarají se o ně a k nim se budou chovat slušně a vlídně,tak za rohem,na internetu,v kruhu kamarádů a známých můžou klidně říkat co chtějí.Mě zajímá výsledek,né to jak si setry a doktoři ventilují pracovní stres.
                                        Val.J35   | 26.02.2013 18:55:15
                                        Reagovat | URL příspěvku
                                        • \
                                          RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                                          Hmmm.tak v tom se holt neshodnem. Mně to ve chvíli, kdy to uráží prostě vadí. A mluvit o někom o kom nic nevím, jako o tom posraném pro mě prostě urážlivé je...ať se oněm tak mluví, píše kdekoli... Ten člověk je v situaci, kdy to prostě neovliní a nezaslouží si, aby se oněm tak mluvilo...Ale jak píšu, neshodnem se.
                                          ŠárkaBil   | 26.02.2013 19:02:56
                                          Reagovat | URL příspěvku
                          • \
                            RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                            Ale budeš,jen o tom nebudeš vědět.Ani já nelezla k posranému pacošovi s tím,že se posral a smrdí.A že jsem odrzlá dost.K pacientiovi přistupuiješ s tím,že hold stalo se,takže umejem,převléknem atd.Na sesterně v kruhu stejně postižených si postěžuješ,že Vomáčka byl zesranej jak Alík a smrděl jak tchoř.A o tom to je.Protože i sestra je člověk a jsou situace kdy je jí blivno jako komukoli jinému.Jen to prostě nedá najevo před pacientem a uleví si nadáváním v soukromí.
                            Val.J35   | 26.02.2013 17:21:54
                            Reagovat | URL příspěvku
                            • \
                              RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                              Dobře budu to ventilovat jen v kruhu sester, ale ne v internetové diskuzi mluvit o pacientech jako o těch s posranou plínou. Protože my tady teď jsme normální veřejnost - ať si to teda zůstane na sesterně, ale nepouští to dál.Mně to opravdu přijde nehorázně urážlivé. Všichni tady jsme potencionální pacienti a bohužel se do plín můžem dostat ani nevíme jak a nemusí to být ani za tak dlouho. A přesto asi budeme chtít mít pocit nějaké důstojnosti. ne vědět o sobě, že se o mně baví jako o té zesrané ochrnuté třeba....
                              ŠárkaBil   | 26.02.2013 17:37:48
                              Reagovat | URL příspěvku
                              • \
                                RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                                Tak jak v obchodě je každý PAN ZÁKAZNÍK. A máš slyšet i ty na vedoucích pozicích když se za něma zavřou dveře v zázemí a PAN ZÁKAZNÍK ho neslyší  .
                                polova   | 26.02.2013 17:47:13
                                Reagovat | URL příspěvku
                              • \
                                RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                                Fajn,takže v rámci tohoto serveru měla napsat,že pacient udělal bobeček do plínky?Hele já jsem realista.A je mě úplně jasné,že v těch plínách skončit,tak se hold o mě budou bavit jak o posraném pacošovi.Můžu jen doufat,že v té době už budu mít takovou sklerozu,že si nebudu pamatovat co jsem měla k snídani a nebudu muset řešit co si okolí o mě říká.A pokud na plínách skončím v době,kdy mě ještě bude fungovat mozek,budu mít spoustu pocitů,ale důstojnost ani trochu.
                                Val.J35   | 26.02.2013 17:47:31
                                Reagovat | URL příspěvku
                                • \
                                  RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                                  Ne nemluvím o žádným bobečku...mně prostě vadí, že pohlíží na lidi, o kterých nic neví, neví o tom jak žili, kým byli(nebo ještě jsou) a napíše tu - ať si zůstanou v těch posraných plínách - totální degradace...že vůbec takhle o lidech uvažuje a ventiluje to ... Už takovéhle uvažování mi přijde fakt blbý....
                                  ŠárkaBil   | 26.02.2013 17:51:47
                                  Reagovat | URL příspěvku
                                  • \
                                    RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                                    řešily jsme tu blbý nemocniční systém a Ameliina první a jediná zmínka o pacientech byla - ti v posraných plínách...to je úžasnej postoj sestry k lidem...
                                    ŠárkaBil   | 26.02.2013 17:53:08
                                    Reagovat | URL příspěvku
                                    • \
                                      RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                                      Nejsi nějaká outlocitná?   Já myslím, že nikdo pacientům do těch v posranejch plínách nenadává.
                                      Amalie to prostě nadsadila, že budou muset vydržet v těch posranejch plínách až do devíti. Pochybuju, že to bylo myšlený vážně. 
                                      Fíková   | 26.02.2013 18:33:25
                                      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
        Moje řeč :-D
        ŠárkaBil   | 26.02.2013 13:32:51
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
      jak se tu v diskuzi řeší práce rodičů, tak i já, jako kancelářská krysa, jsem chodila na 6 a směňovala jsem. Po přesunu na jinou pozici, jsem stejně musela být nejpozději v 8 v práci. Nikdo by mi nedovolil si jít do práce na 9.
      Ale zase můj chlap má klouzavou pracovní dobu, ten si může přijít klidně až na 10, ale o to dýl v té práci je. Tam by to docela vyhovovalo, on by poslal děcka na 9 do školy, já bych byla už 3 hodiny v práci, takže bych skončila ve 2 a mohla bych být doma dřív, než se děcka z té školy vyhrabou :)
      Gastrica   | 26.02.2013 14:04:26
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
      blbost,ma line deti a nebo zenuzce se neche rano vstat a odvezt deti??        to neni pro pracujici rodice ,odpoledne druziny byvaji do 4 a to jako budou do 6,u nas vic jakpulka lidi dojizdi do prahy...
      Liberte   | 26.02.2013 14:12:29
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
        To je o režimu a né o leností.Moje děti vstávají v 7,protože musí,podle svých biologických hodin,by vstávali tak o pul 8.Což by pak bylo ideální.Každý nevstává v 5 ráno.Bych řekla,že většina lidí nevstává dobrovolně v 5 ráno.Podle mě by ubylo i nemocí,kdyby byli děti víc vyspaní a taky už je pak lepší počasí atd.Takhle chodí 3m po tmě ráno.
        Honafa   | 26.02.2013 14:25:13
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
          ale je spousta lidi co daj deti spat o pulnoci a divej se ze rano spi v8,to je o lenosti naucit jakemukoliv rezimu..apohodlnosti..ted to neber tady na vychovu,ale obecne
          Liberte   | 26.02.2013 14:29:03
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
            dítě,zvlášt školní nevydrží déle než 12-14 hodin vzhůru. Vstáva v 7 do už 9 spí,vstáva v 8 usne do 10 večer.Spratky co chtějí lítat a rušit do půlnoci to neovlivní.To je o výchově.
            Honafa   | 26.02.2013 14:33:20
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
              nechci se do nikoho navážet, ale nebyli to zrovna Ottik s Elli, co si chodili spát, kdy se jim zachtělo, vstávali ve tři ráno a šli si hrát a tím se rozvíjela jejich individualita?      
              jezurka   | 26.02.2013 16:56:07
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                Že,jo.
                Honafa   | 26.02.2013 17:05:50
                Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                oni chodili spat vzdy stejne,jen po posunu casu maji vzdy 14 dnu ruzne odchylky a vstavni ve 3 rano holt neovlivnim 
                Liberte   | 26.02.2013 21:22:02
                Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                jo a kdyz se probudi vyspali,chodi si porad hrat...v tom jim nikdo nebrani...ani tatinkovi  jen me je tim braneno spanku do aspon do 5,protoze nasloucham na pul ucha 
                Liberte   | 26.02.2013 21:23:27
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                  nemůžu si pomoct, ale s tím tatínkem to nechápu, jak si hraje a jak ti brání spánku?    
                  jezurka   | 27.02.2013 00:14:21
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                    protozemam usi jako rys a vzdy se budim ve 4 a slastne usinam kolem pul 5 a to je cas kdy nejak vsichni projevuji aktivitu,jit se psem,tudiz musi vstat ottasek a jit cekta tatinka,atd atd            a ja vse slysim 
                    Liberte   | 27.02.2013 14:29:20
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                      aha   tak teď jsi mě zklamala, já čekala, že děláte poránu něco zajímavého a vy venčíte psa      
                      jezurka   | 27.02.2013 14:58:08
                      Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                        my jsme nudni ,krome toho ze s ditetem po ranu hrajeme scable a dalsi hry a nebo mu spustime geometrii atd,nedelame nic zajimaveho,,,dokonce ani po vecerech   
                        Liberte   | 28.02.2013 07:42:59
                        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
      Jsem všemi 10 pro.Tady ty argumenty,že bude dítko déle v družině jsou blbost.Do družiny jsou od 6 do 4 a kdy se mezitím učí už je jim jedno.A děti co jsou ráno doma tak stejně odcházejí sami z bytu,rodiče už dávno pracují-tak zase,déle by se vyspali a ze školy by přišli nejpozději v 1.
      Naopak jak mi děti končí ve 12 vlastně v 11 40 tak se nedá nic stihnou,zvlášt,když obchody otevírají v 10.Tak mám zhruba hodinku než musím být zase doma.Miluji dny kdy mají školu do 1.
      Honafa   | 26.02.2013 14:21:56
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
        zvlastni,u nas rano vodi prvaky a druhaky rodice a nebo starsi sourozenec,a pak supajdi doprace...u me by to neslo,nechat je jit samotne do skoly v 7 letech...a druziny jsou u nas 0d 7 do 3.jedna do pul 4
        Liberte   | 26.02.2013 14:30:37
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
          U nás vidíš rodiče u školy tak první týden v září.Pak jsou děti ráno bud v družině,nebo jdou se sourozencem.Tak,že je jedno v kolik.
          Honafa   | 26.02.2013 14:34:54
          Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
        a to si doma a ma jen hodinu na nakup co maj rikat pracoviti.. a to ze je vodi do skoly starsi sourozeneci zuzku taky vodi starsi. a vsude s ni chodi. samotna jde vyjmecne ne?? a kdyby si musela makat nekde ve fabrice od 7-8 do 17-a mela jen a jen zuzku, taky bys resila vice veci jak ji dovezt do skoly,pop. druziny atd atd..ty to vidis moc jednosmerně,pac si doma a starsi decka ti klidne maldsi vezmou...
        amalie2011   | 26.02.2013 14:41:42
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
          Měla jsem i jen Gabku dlouho jako jedináčka a řešila jsem stejné problémy.Právě,že v tom x let žiju,znám všechny možné varianty.
          A končí mi rozdílně tak,že nechodí jen s Honzou.Zas nemáme druhého dospělého.
          Když bzch pracovala od 7 ve fabrice tak jak bz to ovlivnilo ty děti,jestli jdou do školy v tolik nebo v tolik.
          Honafa   | 26.02.2013 14:47:46
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
            za me radsi v 8 a skoncit ve 13.. zbytecne by decka delali bugr rano- dyz by nevydrzeli spat:d
            amalie2011   | 26.02.2013 14:49:30
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
      Šmarjá, tolik roků jsem jezdila do školy na osm, některé dny dokonce na sedm a žiju a spokojeně. Já bych nic neposunovala.
      Evulik25   | 26.02.2013 14:36:47
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
           
        Courtney   | 26.02.2013 14:37:46
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
        No a kolik dětí jedlo příkrmy od 4m a žijí.V něčem chcete novoty a v něčem argumentujete,že vy jste to přežili.
        Honafa   | 26.02.2013 14:44:16
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
          Co vím, tak nekojené děti jedí příkrmy i teď od čtvrtého měsíce a za dob mé maminky nekojil skoro nikdo déle než pár měsíců.

          Zatím mi žádný výzkum nedokázal, že by děti neměly chodit do školy na osmou, že by jim to nějak ublížilo nebo ohrozilo zdraví. Což podávání nevhodného jídla do budoucna určitě ano.

          Míšulka do školky dojíždí a tak vstává ještě dřív než ostatní děti. Vesměs už kolem sedmi a tak jsme ho naučili chodit spát i večer mnohem dřív, málokdy teď v sedm ještě nespí a 12 hodin mu krásně stačí, rozhodně nevstává s pláčem ba naopak se někdy probudí sám a už čeká.

          Jó, ale když někteří rodiče dovolí dětem blbnout do desíti, tak pak se diví, že mají ráno půlnoc. (A nemyslím tím teď tebe)
          Evulik25   | 26.02.2013 14:51:54
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
                jo,za nas mimin se ani poradne nekojilo,ja zase tvrdim,zedite se ma v klidu najist a jit,ne lelkovat,a od mala jsem dojizdela pres mesto a nic se mi ani spoluzakum nestalo...ani nam nevdi vstavat do prace atd,jeste bylo super,ze jsme meli denni svetlo na hrani 
            Liberte   | 26.02.2013 21:27:12
            Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
         
        Rowdynka   | 26.02.2013 19:49:12
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
      Nesouhlasím. Od 8 hodin je tak akorát a určitě známkovat. Eva nosí celá léta slovní hodnocení a je to takové nicneříkající. Proč měnit něco, co funguje léta?
      tygřímáma   | 26.02.2013 14:54:11
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
      já si teda nejsu jistá, ale mě to momentálně přijde jako vcelku dobrej nápad.
      zuzka83   | 26.02.2013 15:55:46
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
      Souhlasím v případě, že by v rámci zákona byla povinnost mít v družině postele ať se teda děti můžou prospat. Pro ty co musí tam být už od šesti by se to už vyplatilo :-D
      Článek jsem četla poctivě celý a přiznám se, že jsem se pak 2x dívala do kalendáře, neb jsem myslela že už je prvního dubna.
      moninif   | 26.02.2013 18:26:36
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
        Já jsem si taky říkala, jestli to není apríl :DDD
        nadule1   | 26.02.2013 18:58:39
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
        Článek jsem nečetla vůbec,ale slyšela jsem to toho chlapa asi před týdnem říkat.Jsem si říkala,to bych brala,ale na bol to psát nebudu nebo mě ukamenují.Těm se to líbit nebude.     

        ps-mi to muže být jedno,ja děti nevypravuji,já spím.Oni jdou sami.
        Jde mi opravdu jen o děti,že by byli mín nemocné,kdyby byli více vyspaní.Ti druzí,moji jsou zdraví.
        Honafa   | 26.02.2013 19:21:41
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
          víš mě to pobavilo celé, neb tam bylo něco o tom, že některé děti dojíždějí, tak aby nemusely vstávat. Vzhledem k tomu, že vím jaké boje jsou s dopravci a právě kvůli nim se někde začíná už o půl osmé, jsou ty argumenty zcela zcesté. Jako nebráním se tomu, ale v naší společnosti bude ještě chvíli trvat než to společnost přijme. Přece jenom jsme několik desetiletí chodili na 6-7hod, a to za dvacet let nepředěláš...
          moninif   | 26.02.2013 19:27:11
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
      nebudu číst všechno, jen písnu svoje: odmítám to, dle mého je to magořina. Myslím, že je to stručné a jasné. Vivat socdemácký populismus! - to je sarkasmus, ju 
      helenice   | 26.02.2013 18:28:52
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
      říkám, že je to blbost. celou diskuzi jsem nečetla, v tom množství příspěvků se ztrácím  , tak možná budu někoho opakovat. musela jsem být a zase budu muset být v půl osmé v práci. pokud možno na opačném konci města, takže hodina cesty minimálně. pochybuju, že budu mít dost odvahy nechat prvňáčka samotného vstát a vypravit se do školy. za nás fungovaly i ráno družiny (nevím, jestli ještě vůbec existují) a dítě stejně vstávalo brzy a vegetilo v družině. navíc znám vesnice, kde se vyučování přizpůsobuje přespolním dojíždějícím autobusem, takže bus přijede v 7.15 (další jede až kolem poledne) a vyučování začíná v 7.30, aby děcka nemusela vartovat někde na ulici. co budou dělat,když se bude začínat až v devět? ano, spousta lidí začíná pracovat až v devět a později, ale taky spousta lidí pracuje od sedmi, od půl osmé. a taky ne všichni fungují stejně, já mám doma skřivana, tomu nebude vadit učit se klidně od sedmi. naopak v jedenáct bude nepoužitelnej 
      Emma123   | 26.02.2013 20:38:12
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Začátek výuky ve škole od 9 hodin
      Nelíbí se mi to. U nás funguje i ranní družina a ty děcka tam jsou některé od 7h(rodiče jdou do práce). Chudáci děcka, jestli budou čekat do 9 na výuku a na jejich vstávání to stejně nic nezmění.
      soni   | 26.02.2013 22:31:16
      Reagovat | URL příspěvku

Téma: Diskuze DNE (strana 57)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×