Inzerce
Inzerce
Inzerce

Tolerance vůči gayům a lesbičkám - diskuze

Příspěvek z diskuzí: Diskuze DNE (strana 7).

  • Tolerance vůči gayům a lesbičkám
    Ještě jednou se vracíme k toleraci a dnes se Vás ptáme, zda a jak jste tolerantní vůči gayům a lesbičkám.
    Baby on line   | 15.09.2011 08:08:12 | Reakcí: 101, poslední: 20.09.2011 09:24:10
    Reagovat | Skrýt reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
      jo, mam nekolik kamaradu jinak orientovane a vuubec mi to nevadi... neco jineho je,kdyz dva muzi chteji vychovavat dite... u zenskych je to takovy snesitelnejsi..ale ti muzi-nevim.to se me moc nelibi..ale at si delaj co chcou..so uto taky jen lidi...
      amalie2011   | 15.09.2011 08:09:40
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
      Mě je fakt úplně jedno, jestli někdo žije se ženou nebo mužem, kočkou, psem, žirafou nebo žížalou. Mám kamarádku lesbičku, kamaráda gaye, moc se nevídáme, protože bydlíme daleko od sebe, ale když už se vidíme, tak se užije spousta legrace. A přiznám se, že i jednou u Tomáška mi bude fuk, jestli budu snaše říkat Hugo nebo Eulálie.   Nedá se u mě mluvit o toleranci, já je prostě beru takové, jací jsou.
      Meridene   | 15.09.2011 08:19:01
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
        Fakt by Ti to bylo jedno? I u vlastniho decka? Tak to ses borka, ja si sebou tak jista nejsem. No doufam, ze bych se s tim popasovala
        zajic   | 15.09.2011 11:32:13
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
          Miluju ho a je mi fakt fuk, jestli to bude holka nebo kluk, hlavní pro mne je, aby byl spokojený.  
          Meridene   | 15.09.2011 11:39:44
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
          Nás Kubík na tuto eventualitu připravuje od malinka - neznám jiný dítě, který by tááák milovalo měření teploty v zadečku :DDDD
          nadule1   | 15.09.2011 12:35:30
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
            Nadi,to mi nedělej!Málem mi zaskočila mandle           
            veverka77   | 15.09.2011 12:46:24
            Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
                  drsný  
            Sunny   | 15.09.2011 15:40:29
            Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
                       
            cukrblik   | 15.09.2011 16:57:16
            Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
            bacha na tondu, ten to taky miluje  že bychom kluky seznámily? 
            medox   | 15.09.2011 17:30:17
            Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
                 
            angieblack   | 15.09.2011 18:05:09
            Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
            Tomášek to má taky rád a drží jak přibitý a navíc jakmile mu sundáš plínku, tak si okamžitě míří prstíkem do řiťky. Nevím, co to má být.      
            Meridene   | 15.09.2011 20:22:49
            Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
            Tomášek to má taky rád a drží jak přibitý a navíc jakmile mu sundáš plínku, tak si okamžitě míří prstíkem do řiťky. Nevím, co to má být.      
            Meridene   | 15.09.2011 20:22:50
            Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
            tak teď jsi mi nasadila brouka do hlavy.... Honzík to miluje, jen se zmíním, jestli nemá horečku a jdu pro teploměr, vrátím se a on už leží na gauči, gatě dole, nohy nahoře a čeká.  
            corelia   | 16.09.2011 09:02:57
            Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
          přivést si k vám vaše dvě holky ještě další dvě holky tak si to Pepa z tolika bab pujde hodit.
          Honafa   | 15.09.2011 12:39:50
          Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
                 
        nathalis   | 15.09.2011 17:44:28
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
        mám to jak ty - sice by bylo trochu divný, kdybych snaše měla říkat hugo, ale zvykla bych si ráda, hlavní je, aby byl šťastný. na to, že by mohl být gay jsem připravená, horší by bylo, kdyby byl pravicovej extremista nebo nějakej jinej bezmozek, to bych neuměla tolerovat. nebo transexuál - ti lidi to musí mít tak strašně těžký, že to teda doufám, že není!
        zuzka83   | 20.09.2011 09:18:18
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
      Taky mam par znamych, kteri jsou takto orientovani... narodili se tak, nezmeni se to, proste je tak beru, tak jsou holt na stejny pohlavi. Sice kdyz jsem videla 2 kluky jak se olibavaji tak my to prislo divny, zatimco u holek my to nevadilo... Souhlasim s Amalii, ze dat dvema chlapum na vychovu dite mi neprijde uplne tak ok, ze na 2 zensky se divam jinak, a pritom je to da se rict to same...
      chezzie   | 15.09.2011 08:21:44
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
      Jsem tolerantní, nevadí mi to vůbec. Mám pár kamarádů gayů i kamarádek a známých lesbiček. A musím říct, že mi nevadí ani to, kdyby vychovávali dítě. Lepší dva milující chlapi než nemilující celá rodina.
      angieblack   | 15.09.2011 08:22:41
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
        Přesně to vždycky tvrdím, lepší dvě osoby stejného pohlaví, co to dítě milují a dají mu úplně vše, než rodina, kde se chlastá a děti se třeba i týrají.
        foREVer   | 15.09.2011 08:46:29
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
        Pridavam se, radsi at vychovavaji 2 tepli nez decak
        zajic   | 15.09.2011 11:32:58
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
        Přesně tak   
        veverka77   | 15.09.2011 12:47:05
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
      Nevím, jestli je tolerance, když mě to přijde odporné a nechutné, především teda u chlapů, při představě, že mě někdo denně klátí do p*dele se mě točí kufr. Ale možná to vidím jen tak povrchně, protože se s žádnýma takovýma nestýkám.

      Děti do péče by dostávat neměli, přijde mě to tak nějak proti přírodě...
      polova   | 15.09.2011 08:24:37
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
              tak to opravdu není tolerance
        Terča80   | 15.09.2011 18:37:01
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
        Tak to mi příde nechutné u každého páru. nepřijde vám spíš divný si představovat jak to dělají jiní. 
        KáťaN   | 15.09.2011 20:15:49
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
          Pokud je v sexu neco, co se jednotlivci nebo paru libi a nikomu to neublizuje, tak to neni nechutne. A (nejen) predstava jinych lidi je podstatou mnoha praktik - grupacem pocinaje.
          Terča80   | 15.09.2011 22:05:54
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
          Pokud je v sexu neco, co se jednotlivci nebo paru libi a nikomu to neublizuje, tak to neni nechutne. A (nejen) predstava jinych lidi je podstatou mnoha praktik - grupacem pocinaje.
          Terča80   | 15.09.2011 22:11:37
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
          Nepřijde mi to divný.
          angieblack   | 16.09.2011 08:32:24
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
      Znám pár gayů i lesbiček.Nevadí mě,je s nima docela sranda.Jen mě někdy přijde,že kromě lidí co se s touto orientací už narodili se jich vyskytuje i pár co to mají jako děsnou modní záležitost.Osobně znám holku,co žila několik let s přítelkyní,párkrát jí zahla s chlapem a dneska je vdaná za chlapa a čeká s ním dítě.Takže co ona vlastně je?
      Val.J35   | 15.09.2011 08:29:10
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
        ona se asi jen hledala nemylsíš?já taky byla jednu dobu(puberta, u mě velice těžká  bylo mi 16) s holkou protože sem nevěděla co vlastně chci  ale pak mi došlo, že bez vousů, penisu a hrubých dlaní být nechci 
        Mysulatko   | 15.09.2011 09:48:37
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
      Mě je úplně jedno,kdo s kým žije a vůbec mě nezajímá,co se děje za dveřmi jejich ložnic.
      Myslím,že tito lidé to nemají v naší společnosti lehké,viz.nedávný pochod Prahou.Přitom jsou mezi těmito lidmi i známí herci,zpěváci nebo vědci.
      Mám kamaráda gaye a neznám ochotnějšího prodavače než právě jeho.
      tygřímáma   | 15.09.2011 08:31:10
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
      Jsem tolerantní. Když se dva chlapi nebo ženské mají rádi, ať si spolu žijou, a klidně ať si vychovávají i děti. Vždyť kolik dětí žije v nestadratní nebo neúplné rodině? Myslím že docela dost. Navíc mám jeden případ z okolí, kdy ve 2+1 bydlí matka a dcera s dítětem. Jaký ono má vzor rodiny? Taky ho v podstatě vychovávají dvě ženské....
      moninif   | 15.09.2011 08:34:26
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
        Jo takových je plno.Nebo si to vem u nás.U nás Gabka plní funkci nerudného protivného chlapa.Vyžaduje oběd ve 12,háda se o peníze atd.Jaky z toho mají asi malí vzor.Ale bohužel,je to tak.Dokážu si představit,že Gabka bude mít dítě a budeme takhle jak ted fungovat dál.
        Honafa   | 15.09.2011 08:48:27
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
        S tím naprosto souhlasím  Spousta lidí se ohání tím,že dítě nebude mít vzor rodiny,"jak má být",ale přitom je tolik rodin neúplných,jak píšeš a taky fungují.
        veverka77   | 15.09.2011 12:49:39
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
      Nevadí mi.Nikoho takového neznám.Ale jak jsou v Prostřeno tak jsou fajn.
      Vadí mi takový ti slizcí-jakoby ta jejich spodina.Jak to moc přehánějí to geyství.Jak mají ty svoje bary,berou drogy,nabízí se někde na záchodcích na nadraží. 
      Moje děti bych neodsoudila,ale radost bych asi neměla.
      Když bych posuzovala sex tak to mají lesbičky lepší než geyové. 
      Honafa   | 15.09.2011 08:42:30
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
      Souhlasím s Angieblack,ať si klidně vychovávají dítě,nevidím na tom nic špatného a nemám důvod si myslet,že by byli horší rodiče než heterosexuálové.A je mi moc líto,že se kvůli některým lidem stále musí se svojí láskou schovávat,aby za to nebyli pranýřovaní.
      cukrblik   | 15.09.2011 08:43:28
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
      Mě nevadí vůbec, ať si každý žije a souloží s kým chce :-) Nemají to vůbec lehké a proto se je snažím podpořit kde se dá :-)
      A jestli má třeba někdo předsudky kvůli tomu, že spolu mají sex dvě osoby stejného pohlaví, tak k tomu jen dodávám, že heterosexuálové dělají v posteli kolikrát větší prasárny než homosexuálové...
      foREVer   | 15.09.2011 08:44:36
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
      Gayové a lesby (víte o tom, že nemají rády, když se o nich mluví jako o lesbičkách?) mi vůbec nevadí. Nemám problém ani s tím, že by vychovávali děti.
      nadule1   | 15.09.2011 09:01:22
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
        Jako ze jsou lesby a ne lesbicky? Nebo jak se jim ma rikat?
        zajic   | 15.09.2011 11:34:15
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
          Jj, že jsou lesby. To zdrobňování prý nesnášej - říkala Langerová :))
          nadule1   | 15.09.2011 12:11:36
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
            Me slovo lesba evokuje lezeckou stenu. A prijde mi hnusne. Lesbicka je takove az k pomilovani 
            zajic   | 15.09.2011 12:31:28
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
              Mně se taky lesbička líbí víc... to je holt asi tím, že nejsme lesby :DDD
              nadule1   | 15.09.2011 12:33:58
              Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
              zrovna včera mi říkala kamarádka že za ní došla dcera 3 roky a říká jí: Mamíííí, já jsem lesba... a maminka odpověděla: cože?? a dcerka jí odvětila: no pořád někam lezu, tak jsem lesba     takže něco na tom bude  
              Semínko   | 15.09.2011 14:38:10
              Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
          A já zrovna myslím, že skutečným lesbičkám je to skoro i fuk. Kamarádce říkám moje teplá terka a je spokojená :) Je jí fuk jak její orientaci říkám a já spíš používám lesbička nepříjde mi to tak tvrdé. Ale ony fakt na těch schůzích mají radši lesba, že to z nich prý nedělá slečinky...berou to jako zdrobnělinu...dle mého blbost :)
          medox   | 15.09.2011 17:32:22
          Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
        tak o tom jsem nikdy nepřemíšlela, taky mi lesba přišlo takové hrubé, a lesbička takové mazlivější. Ale když se do toho člověk vžije tak jako "těhulka" jsme si taky připadala jako úplná kravá, zatímco těhotná mi teda vůbec nevadí  
        KáťaN   | 15.09.2011 20:20:04
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
      Ja si myslim,ze jsem tolerantni dost.
      A to i presto,ze jsem byla od mala ucena jinak - ze je to spatne - nikdy mi to tak prirozene neslo,ze bych je za to nemela rada.
      Takze tolerantni jsem,ale samozrejme nemam nejake extremni zalibeni divat se na dva chlapi jak se libaji nebo tak ( videt to nemusim).U lesbicek mi to az tak nevadi.
      At je to jakkoli,kdyz se s nekym takovym setkam - nejvic co asi citim je extremni zvedavost   

      Jinak ziji ve meste konzervativnim,plnem vericich a republikanu,takze zde se to az tak netoleruje ani neobjevuje.Neresim to,ale nesouhlasim s jejich netoleranci.

      Je to samozrejme ale kontroverzni tema,jako u jakekoli jine mensiny
      janney   | 15.09.2011 09:02:58
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
      já mám taky pár kamarádů a jednu kamarádku a musím říct, že to jsou všechno moc fajn lidi, takže je beru takové jací jsou a mám moc ráda. holky už teď dokonce mají mimino, dali to "nějak" dohromady s jejich kamarádem gayem. jsem pro aby mohli vychovávat i děti, pro děti je důležité, že je má někdo rád, je jedno kdo    
      kacato   | 15.09.2011 09:19:32
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
      tak s tím nemám žádný problém, nevadí mi to vůbec
      jana1260   | 15.09.2011 09:36:01
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
      já jím fandím a absolutně mi nevadí. Kluci sou maximalně v pohodě, však jich mám taky hromadu známých a řeknu Vám, že každá ženská by měla mít svého gaye      , protože ten nám ženským rozumí líp, než nejlepší kamarádka 
      U nás doma se častou vedou rozhovory na téma adopce homosexuálních rodin a tomu já fandím taky  nemyslím si, že by to na dětech zanechalo nějaké stopy a kojenecké útavy a dětské domovy sou plné a každá rodina je pro ně lepší než ústavní péče ne?
      já sem ale všeobecně hodně tolerantní 
      Mysulatko   | 15.09.2011 09:44:36
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
      Tohle se vetsine nebude libit. Me to prijde uchylne a nechutne, hlavne dva chlapy   . Dite na vychovu bych jim nesverila, prijde mi to zvracene. Dnesni spolecnost je podle me prilis tolerantni a stale se toci kolem ruznych odlisnych mensin misto aby se soustredilo na rodinu a vychovu budouci generace.
      Aby jste me chapaly, nechovam vuci gayum zadnou nevrazivost, at si delaji, co chteji, ale zadne dite do vychovy, pochody Prahou a podobne propagacne akce bych jim nedovolila.
      A ted me ukamenujte  
      plaz   | 15.09.2011 10:33:59
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
        My jsme tolerantni i vuci netolerantnim 

        Ale je fakt, ze ten pochod mi prisel zbytecny. Nebo at si pochodujou, ale proc kolem toho bylo tolik kecu? Kdyz tady maji decka pochod s lampionama, tak to taky neni v TV
        zajic   | 15.09.2011 11:35:36
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
          Přesně.
          Honafa   | 15.09.2011 11:52:13
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
               
          janney   | 15.09.2011 16:57:44
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
          Zase já :) Já ti řeknu jak na to kouká holka lesbička, co je normální běžná šedá miška a nikdo komu to neřekla to o ní neví. Říkala, že na ten pochod ona nikdy nepůjde, protože tam jsou samí zvláštní lidé, dělají bordel, chovají se vulgárně apod. A díky tomu podle ní si lidé myslí že jsou homosexuálové jen nějácí úchyláci. A to ona neni. Proto je absolutně nepodporovala na tom pochodu. prý kazejí jméno :)
          medox   | 15.09.2011 17:34:29
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
            ještě napiště "zavedenou značku". Je fakt že homosexuály si většinou představujeme jako kontroverzní lidi, ale asi to bude tím že o těch ostatních není slyšet 
            KáťaN   | 15.09.2011 20:35:46
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
              Když člověk hledá tak je, ale kdo by heldal že. \třeba je spolek Chaplin, při univerzitě karlově a tam jsou velice zajímavílidí a né jen homosexuálové. Zvláštní že na tom pochodu někdo z nich byl a někdo ne. Ke to asi prostě o povaze ne o tom kdo je a kdo není teplej.
              medox   | 15.09.2011 20:59:51
              Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
              spolek neni chaplin, jsem zmatená osoba :)
              http://www.charlie.li
              medox   | 15.09.2011 21:07:43
              Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
      nevadí mi homosexuálové, je mi jedno, jaké sexuální praktiky spolu provozují. Ale rozhodně nepotřebuju na ulici koukat na dva líbající se kluky nebo dvě holky. Přijde mi to nechutné. Stejně tak se mi nelíbí, jak se s tím všude chlubí, nosí náramky, trička s nápisem "Jsem teplej" a jsou na to hrozně hrdí plus ještě chtějí svatby, adopci apod. Já jsem heterouš a taky se s tím všude nechlubím  

      Jinak rgistrované partnerství je ok, když po sobě chtějí dědit, když chtějí dostávat info v nemocnici... Ale adopci bych nikdy nedovolila, to už je moc proti přírodě...
      Gastrica   | 15.09.2011 10:40:48
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
      nevadi mi ti normalni...ale jak mile me zacnou obtezovat..myslim lesby a nechapou NE,tak jimklidne jednu vrazim jak chlapovi cootravuje,gayu mam par kamaradu a jsou bajecni...lespi nez zenske jako kamosky 
      Liberte   | 15.09.2011 11:02:27
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
      jinak deti at maji kolik chteji...kolikrat to chlapi umej mnohem lepe nez zenske s detma...a lesbicky tosame..at maj deti co chtej..maji to jednodussi ze..  jakej je rozdilmezi slusnejma gayema a hnusnym opileckym parem??par je sice regulernize,ale vychova akorat opilce nebo zakomplexovaneho cloveka ve vetsine pripadu,slusni gayove se budou snazit ho vzdelat a dat mu vse co se da
      Liberte   | 15.09.2011 11:06:10
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
      jsem tolerantní, nevadí mi gayové ani lesby, nevadí mi se s nima stýkat  
      vadilo by mi, kdyby měly jinou orientaci moje holky, ale nedala bych jim to najevo, podpořila bych je.. manžela by z toho asi odvezli, ten tak tolerantní není  
      se svěřením dětí do péče bych v některých případech souhlasila, ale jen u větších dětí, které si rozumně zváží, jestli je pro ně taková nepřirozená rodina lepší než Dětský domov  
      orientace se nedá vychovat nebo okoukat, pokud jsou rodiče zodpovědní, dítě to ve vývoji neohrozí, důležitá je v rodině láska, ne sexuální orientace
      jezurka   | 15.09.2011 11:06:44
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
      ne navadi ja sama sem bisexualni muj pritel to vi a toleruje a Divadle je take jeden gay a nikomu to nevadi kamoska je lezbicka a dokonce se pri setkani polibime a vubec nic to neznamena :-)
      kaacca   | 15.09.2011 11:45:49
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
      Osobně žádné neznám, považuji to za vrozenou vadu, a rozhodně bych kvůli tomu nikoho nešikanovala ani neurážela. Musím se ale přiznat že u vlastních dětí by mi to bylo líto kvůli tomu o jaké možnosti by tím přišli.
      A co se týče intimností na veřejnosti, je pro mě daleko příjemnější pohled na dvě lesbičky než na dva gaye. Znáte někoho kdo by na to nahlížel obráceně?  
      KáťaN   | 15.09.2011 13:17:02
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
        Myslím, že bys je třeba zrovna urazila tím, že bys jejich orientaci považovala za "vadu".
        angieblack   | 15.09.2011 13:46:06
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
          A jak bys to nazvala? Dar to zrovna není. a to že se tím narodíš je Fakt. Já například jsem levák, je to u lidí méně časté než praváctví, narodila jsem se stím a považuju to za vrozenou vadu, občas mi to totiž stežuje život. Nemyslím to jako urážku a neříkam tím že jsem vadná  
          KáťaN   | 15.09.2011 14:02:43
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
            Když se řekne vrozená vada, tak si představím třeba rozštěp patra, ale ne jinou orientaci. Já bych to nazvala spíš vrozenou odlišností. A praváctví nebo leváctví bych za vadu nepovažovala, prostě ten člověk je takovej a takovej.
            angieblack   | 15.09.2011 18:09:11
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
              Přesně...je to odlišnost, nikoliv vada.
              Terča80   | 15.09.2011 18:39:59
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
                Nemůžu souhlasit, odlišnost je když jste zrzka a kamaráda blondýna, nebo jste mala nebo velká. Nemůžu si pomoct, ale když vás matka příroda obdaří tak že jste orientovaní na stejné pohlaví tak se něco pokazilo. Ale upozorňuju že mám na mysli biologickou podstatu tohoto faktu a ne socialní. Přesto že nikoho takového osobně neznám, myslím že společensky jsou naprosto rovnocení s kýmkoli jiným. (takže možná nějaké znám jen to nevím   )
                KáťaN   | 15.09.2011 20:09:19
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
                  Jen fakt, ze jsem ve vetsine, neznamena, ze mohu o tech "mene stastnych" prohlasit, ze jsou vadni! Z zadneho hlediska.
                  Terča80   | 15.09.2011 22:16:28
                  Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
               
          cukrblik   | 15.09.2011 16:59:53
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
      Můj nejlepší přítel je gay, znám se i s jeho partnerem, s kterým několik let žije a jsou to prostě fajn lidi. A ten kamarád úžasně pomáhá své sestře s 3 letou holčičkou (opustil ji manžel) a i když sám zatím děti nechce, tak by byl myslím dobrej táta.
      antara   | 15.09.2011 14:22:45
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
      nevadí mi, když se chovaj normálně.
      Stáňa   | 15.09.2011 14:23:41
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
      Jsem k nim naprosto tolerantni. Taky by mi vadilo, kdyby mi nekdo urcoval, jakeho smim nebo nesmim mit partnera. Takze at se maji radi, jak chteji, jen to nekteri nemusi tak vykrikovat na verejnosti. Proste at se chovaji jako vsichni ostatni, tim i oni sami primou, ze je to normalni. Jsem i pro sverovani deti do vychovy, urcite lepsi nez opustene dite v decaku. Jen jsem pro lepsi proverovani tech uchazecu a kontroly. Teoreticky by se mohli uchazet o dite i uchylaci a pak ho chtit pouzit k nejakym svym podivnym kseftum.
      janasmile   | 15.09.2011 15:47:55
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
      Já sosobně tolerantní ke gayům a lesbám jsem. Nevadí mi a osobně jsem byla ráda, že nedávno zorganizovaly pochod Prahou.
      A co si budeme povídat. Šly by jste se zastřelit, kdyby jste byly na stejné pohlaví, jako jste vy sami, jen kvůli tomu, že se najdou netolerantní lidé?? Ne?? No vidíte, nešly. Nikdo nemůže za to, že jeho orientace není taková, jak si jeho okolí představuje.
      Takže jsem jen pro 
      Také se tady mluvilo o výchově dětí, mezi těmito lidmi. A narovinu je lepší, aby dítě vychovávali dva laskavý geyové, než aby nebohé dítě skončilo někde v Klokánku či Dětském domově.
      Cukřík   | 15.09.2011 16:22:56
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
      Nebudu lhát, neznám osobně žádného gaye ani lesbu, takže se na ně pořád koukám jako na něco zvláštního, ale rozhodně proti nim nic nemám, ani bych jim nebránila ve svatbách či adopci.
      Evulik25   | 15.09.2011 16:50:09
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
      přijde mi to normální. Nic divného na tom nevidím. Mám kamarádku lesbičku, které možná jednou poskytneme Martinovo sperma. A kamaráda co se narodil jako holka. Kdyby tonda jednou přišel, že je gay nebo že by chtěl být holčička, nebudu mu v tom bránit. A budu stejně jako teď doufat že si najde hodného partnera s kterým bude celý život.
      Podle mě je homosexualita normální.
      medox   | 15.09.2011 17:29:29
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
      Jsem absolutně tolerantní. Nikomu do sexuální orientace druhého nic není. Myslím, že česká společnost (hlavně mimo větší města) si pořád ještě na tuto menšinu nezvykla a názory na toto téma jsou někdy fakt na úrovni IQ 10. Vše pramení z neznalosti. Źij a nech žít.
      Terča80   | 15.09.2011 18:42:47
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
      mě je jedno kdo s kým a proč. Někdo miluje holky a jiný zase vdolky, mám dokonce šéfa homosexuála a vůbec mi nevadí, povídáme si o vaření, o procházkách, o žárlivosti, vidím je i spolu a mají zdá se hezký vztah,ve kterém pouze nikdy nebudou děti. Nevidím na tom nic zvláštního.
      lucie73   | 15.09.2011 18:50:14
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
      tolerantní jsem, mám kámošku lesbu i dva kámoše, co jsou na kluky a nemám s tím problém  a vedle mojí mamky v baráčku taky bydlí spolu dva kluci, jeden je František ( možná si ho některé budete pamatovat z pořadu Prostřeno, kde vařil, je to kadeřník ) a taky jsou moc milými sousedy  s čím však nesouhlasím, jsou pochody a podobné podle mě zbytečné akce 
      Eva74   | 15.09.2011 19:49:41
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
        Za zvýšení platu se taky různě pochoduje a stávkuje a jenom tak na sebe ti lidi upozorní, že jsou tady taky, stejně jako ti homosexuální.
        spyi   | 15.09.2011 22:40:05
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
      Já s tím problém nemám, mám spoustu přátel gayů, i můj švára je gay, takže naprosto žádný problém, dřív jsem se vídala i s kamarádkama lesbičkama, ale tam nějak vztahy ochladly. Ale mít za přátele gaye je asi to nejlepší, protože jsou upřímní a nic za to nechcou  
      spyi   | 15.09.2011 20:02:30
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
        Mě taky nevadí. Ať si milujou koho chtějí, hlavně, že jsou spokojení.
        Jediné, co mi přijde úchylné, když jsou holky na lovu chlapů, nikoho nesbalí, opijou se a pak se začnou z nouze plazit po sobě. Ale střízlivé by to nikdy neudělali.
        Taky by mi vadilo, kdyby to nějaká lezbička zkusila na mě, pak by mi asi přišla opravdu odporná stejně, jako ožralej nadrženej chlap.
        Kdyby přišel Vojtík s tím, že miluje chlapa, byla bych hodně zaskočená, ale přála bych mu aby byl šťastný a určitě bych časem skousla i to, že je šťastný zrovna s chlapem.
        Co se týče výchovy dětí, jsem pro i proti. Říkám si, že na jednu stranu lepší máma a teta či táta se strejdou, než věčně ožralý, zfetovaný rodiče, který nemají daleko od rány pěstí.
        Na druhou stranu nevím, co to může udělat s psychikou dítěte, které by k nim přešlo z děcáku které touží po mamince a tatínkovi..
        Ale sama jsem znala dvě lezby, které se spolu starali o syna té jedné a jak v tom malý vyrůstal, byl spokojený a měl prostě hodnou maminku a tetu, které miloval a oni milovali jeho.
        nobby   | 15.09.2011 21:08:03
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
          Tak taková z nouze ctnost je opravdu hrozná, asi to zkouší jako poslední možnost jak zaujmout, a hlavně puberťačky...  
          Na mě to už nějaká baba zkoušela a bylo těžký jí vysvětlit, že ne, byla divná, fuj, ještě, když si vzpomenu.
          Kdyby jednou Emča přišla s tím, že má holku no nevím, asi bych se osobně líp smířila s tím, že kdybych měla kluka a ten si přivedl kluka, ale to nezměním, taky bych to nějak dala, ale chtělo by to čas, ono jinak se to vnímá v okolí a jinak to vnímáš, když se ti to děje přímo tobě u tvých dětí...
          Co se týče dětí, je to opravdu takový dvousečný, mnohdy by těm dětem bylo líp s těma buznama (tak jak jim všem říkám a oni o sobě taky tam mluví ;) než s někým, kdo si říká rodič a nestará se, mlátí je...  
          spyi   | 15.09.2011 22:31:32
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
      Osobně žádného gaye ani lesbičku neznám,ale stoprocentně jim fandím.Nevidím důvod,proč by někomu mělo vadit,že někoho přitahuje člověk stejného pohlaví.Nevybírají si,do koho se zamilují nebo kdo se jim líbí,je to vrozené.Mě už vadí jenom to,když se o nich mluví,tak jen v souvislosti se sexem.Vždyť jsou to v prvé řadě lidi.A jsem i pro to,aby homosexuálním párům byla umožněna adopce,protože je snad mnohem lepší,aby dítě žilo v rodině (byť "nestandardní"),než v dětském domově.
      veverka77   | 15.09.2011 21:12:35
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
        Mluví se o nich jenom v souvislosti se sexem, ale oni tak jako my cítí lásku a právě za tu lásku jsou diskriminování  
        spyi   | 15.09.2011 22:38:25
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
      já je beru stejně jako hetero. nepohoršuje mě, když se k sobě "mají" na veřejnosti, tak mě to nevadí. ani co se týče výchovy dětí, proč by nemohli dva chlapi vychovávat dítě?? za mě, určitě mohli
      ivulisek   | 16.09.2011 13:55:30
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
      vždy jsem hlásala jak mi nevadí, dokud mě jedna starší paní ještě na škole nezačla v restaurci dělat návrhy... v tu chvíli bych je všechny nechala zmizet nadobro z povrchu zemského. žádný chlap nebyl tak vlezlý a nechutný jako ona...
      Dejmalka   | 16.09.2011 15:00:18
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
      Ja jsem tolerantni na 100 procent. Mam velmi dobre kamarady gaye, znam i lesbicky. Myslim si, ze by se vubec nemelo zdlouhave resit a byt predmetem sahodlouhych diskuzi, zda se homosexualove muzou brat nebo mit deti. Pro me je to samozrejmost. Nevim, z ceho ma zbytek heterosexualni spolecnosti strach, kdyz nepovoli snatek ci adopci/vychovu deti temito pary. Oni problem nemaji zadny, ma ho jedine a pouze heterosexualni cast spolecnosti.
      mihra   | 16.09.2011 17:48:37
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
      Tolerantní jsem, znám je osobně, obě strany, tu na které byste to nikdy nepoznaly a tu druhou, kdy to z těch kluků je cítit na 100 metrů. Nevadí mi že spolu bydlí a klidně bych jim dala na výchovu dítě. Ať je to proti přírodě nebo ne. Jen si myslím že to dítě to pak bude mít asi dost těžké vysvětlovat 2 tatínky nebo 2 maminky. Co mi teda vadí je ocucávání na veřejnosti, ale to mi vadí u všech, i hetero:)) Tak jasný, pusa je normální, ale jazyky zaklesnutý skoro v jícnu      
      luciasek84   | 17.09.2011 15:27:04
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
      je až udivující, kolik lidí na Bol má za přátele či zná gaye a lesbičky. Osobně neznám ani jeden exemplář z jejich společenstva. Asi se nepohybuju v té jejich společenské komunitě. Anebo někdo z těch, které znám je homosexuál, ale nenašel odvahu se mi s tím přiznat nebo svěřit.... Jsem asi špatný týpek. Nicméně nevadí mi, naopak, jsme hodně zvědavá, co je to člobrdy. Děsně mi vadí jen jejich zesměšňování ve filmovém průmyslu-přiskřípnutý ječák u homosexuálů, afektované chování i oblékání.
      helenice   | 17.09.2011 19:33:40
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
      Nevadí mi a jsem i proto, aby vychovávali děti. Lepší milující homosexuálové než ústav nebo nemilující rodina.
      sazicka   | 18.09.2011 20:05:08
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tolerance vůči gayům a lesbičkám
      znám hodně moc lesbiček - asi pomalu víc, než "normálních" holek  - a pár gayů. hodně těch holek se s tím narodilo a od určitýho věku měly samy se sebou potíže, mnohem víc z nich dřív žily s chlapama..to je takovej zvláštní jev, ale já to chápu..a rozhodnout se opustit chlapa kvůli holce se nedá udělat bezmyšlenkovitě, v tomto mi ty jejich vztahy přijdou promyšlenější a proto i ve výsledku trvalejší...ikdyž kdoví, s kým budou žít za pár let/desetiletí..
      a rozhodně jsem pro to, aby tyto páry mohly společně vychovávat děti!!
      zuzka83   | 20.09.2011 09:24:10
      Reagovat | URL příspěvku

Téma: Diskuze DNE (strana 7)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×