Inzerce
Inzerce
Inzerce

Jsou dvě pivka denně závislost? - diskuze

Příspěvek z diskuzí: Diskuze DNE (strana 5).

  • Jsou dvě pivka denně závislost?
    Jak tolerantní jste ke konzumaci alkoholu? Existuje nějaká hranice, kdy už se podle
    Vás jedná o závislost? Znáte někoho v okolí, kdo je závislý na alkoholu? Jaký máte vztah k tvrdému pití? Dáte si sem tam panáčka nebo raději odmítnete? A co třeba v
    restauraci, když vás někdo pozve na panáka - dokážete odmítnout a nedat si? Nebo
    podlehnete a dáte si "abyste neurazili"?
    Baby on line   | 25.08.2011 06:17:12 | Reakcí: 75, poslední: 29.08.2011 01:13:45
    Reagovat | Skrýt reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
      a je to tady!!:D:D:D podle me to zavislost neni!!! samozrejme ze u vypitku se to jako zavislost da chapat,ale ti kdyz si to pivo nedaji, padaji do mdlob a podobne..ja si dve pivka denne davam(kdyz ne mam vino) a zavisla si rozhodne neprijdu.. kdyz to nemam-nic se nedeje.. nemam zadne psycho stavy a nemyslim jen na alkohol.. v lete je to prijemne osvezeni na zahradce- my co s sme cely den s ditetem venku a ne zalezly doma to potrebujem:o) tvrdý alkoholmi nevadi do slusné míry..ano taky jsem pred tehu se dokazala spraskat-ale kdo ne?? a panáka?kdyz pozve-je to slusnost vypit..a vzhledem k tomu z jakeho sem kraje je to ttu na denním porádku a po ránu jedna dve štamprdle jsou běžné:o))))    
      amalie2011   | 25.08.2011 06:21:23
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
        Ty jsi moje holka      
        foREVer   | 25.08.2011 07:55:09
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
          co bychom z toho zivota meli bez chlastu?:D:D:D
          amalie2011   | 25.08.2011 08:05:18
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
            No, ale fakt, vždyt to pivko tak dobře chutná :-D Jaké u vás piješ? Černou horu?
            foREVer   | 25.08.2011 08:11:46
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
              ted nejvic starobrno 11°... ale ČH JE taky dobry.. ale ted u nas mame to nefiltrovanou plzeň..a to je dobrota:o)))))
              amalie2011   | 25.08.2011 08:14:36
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
                Na ČH jsem se ptala, protože mi ji tam od vás vozil děda ve flaškách-takovou polotmavou, je to ještě? :-)
                Já nedám dopustit na našeho Radegasta, ať jsem kdekoliv a piju cokoliv, Radka mám stejně nejraději :-) Jinak jak někde jsem a není Radegast, dám si Plzeň pokud je a nebo Staropramen. Mám ráda i Krušovice. A teď jsem v Olomouci ochutnala Svijany a taky to bylo dobré.Co je u nás fakt dost hnusné, to je Ostravar, to je zklamání na celé čáře,
                foREVer   | 25.08.2011 08:21:29
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
                  náhodou Ostravar třináctka, to bylo dobrý pivo (ještě tak před třemi lety)   
                  Gastrica   | 25.08.2011 08:35:24
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
                    tak to jo, ale já myslím tu klasickou dvanáctku...:-)
                    Mě třeba chutná od Ostravaru ten jejich BAZAL-pivo nás fanoušků Baníku :-D
                    foREVer   | 25.08.2011 08:38:42
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
                      a co třeba takovej Šeráček... taky ofrňuješ?  
                      Gastrica   | 25.08.2011 08:42:13
                      Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
                        To vůůůůbec ne, jak bych mohla pohrdat pivem z mého rodného kraje  
                        foREVer   | 25.08.2011 08:44:27
                        Reagovat | URL příspěvku
                        • \
                          RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
                          no já už se lekla, že jsi přešla na "lepší" (jako kdyby nějaké lepší bylo  )  
                          Gastrica   | 25.08.2011 08:45:39
                          Reagovat | URL příspěvku
                          • \
                            RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
                            to ne :-) i můj drahouš má Holbičku moc rád, vždycky si vozíme domů v lahvích :-)
                            Od mamky známý dělá v H.pivovaru, tak mám i super štucky a krygl, hrnek :-)
                            foREVer   | 25.08.2011 08:49:38
                            Reagovat | URL příspěvku
                            • \
                              RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
                              sežeeeeň sežeeeeň, taťka by měl ze šeráckýho kríglu nebo hrnku radost    
                              Gastrica   | 25.08.2011 08:51:23
                              Reagovat | URL příspěvku
                              • \
                                RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
                                To půjde těžko, já jsem ráda, že to mamka vůbec sehnala mě :-)
                                foREVer   | 25.08.2011 08:53:24
                                Reagovat | URL příspěvku
                                • \
                                  RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
                                  no a prodává se to aspoň někde? Já právě nikde nic nikdy neviděla a jako u mamky v práci ty jejich krígly fakt krást nebudu, na to by se přišlo, taky jich maj málo  
                                  Gastrica   | 25.08.2011 08:55:54
                                  Reagovat | URL příspěvku
                                  • \
                                    RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
                                    Nejsem si jistá, ale prý přímo v tom pivovaru by měl být nějaký ten jejich obchůdek ne?
                                    foREVer   | 25.08.2011 08:58:35
                                    Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
                  jj je to.. ja radegast pila snad jen jednou na dovolene a to tam nic jinyho nebylo.ale docela dobry... jinak svijany     stejne jako heineken... jinak kdyz je zizen-chutná všecko:D
                  amalie2011   | 25.08.2011 09:26:43
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
                    Ono taky záleží, kde ho čepují, třeba u nás je někde radek luxusní, jinde úplně o ničem. A zásada zní-čím větší pajzl, tím lepší pivo, páč to tam furt jede a nikde nestojí :-)
                    foREVer   | 25.08.2011 10:53:57
                    Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
                  Svijany jsou taky kousek od nás a to je znáš až v Olomouci jo? To je dobrý! :)
                  corelia   | 25.08.2011 10:47:59
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
                    Jo, až v Olomouci :-)
                    Jinak jsem zjistila, že je čepují i v Karviné, ale v místě, kam nechodíme. A když jsem byla v Šumperku, tak o nich každý mluvil :-)
                    foREVer   | 25.08.2011 10:52:57
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
                      tak to je hezký. Já teda nejsem pivař, takže rozdíly v pivu neznám, jen podle toho co se tu říká, tak pokud piješ celý večer svijany tak tě pěkně proženou nebo se po.... :-)))))
                      corelia   | 25.08.2011 11:02:33
                      Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
                        tak já naštěstí jen ochutnala, takže mě nic neprohnalo :-D
                        foREVer   | 25.08.2011 11:05:09
                        Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
                    Svijany čepují dokonce i u nás v Branné a to je ještě nějakých cca 90km na sever od Olomouce  
                    Gastrica   | 25.08.2011 11:06:32
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
                      tak to vidíš a já vždycky myslela, že to je hlavně regionální značka. :-)
                      corelia   | 25.08.2011 11:25:48
                      Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
                    Svijany čepují v kterési hospodě ve Veselí nad Moravou, se podívej do mapy, jaký kus to je  .
                    polova   | 25.08.2011 13:59:08
                    Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
              Já se přidávám na vaši kolej, do Černé Hory to mám co by kamenem dohodil a léto bez piva není léto      Večer si dám 
              soni   | 25.08.2011 13:31:35
              Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
        hele, kousek od nas - v Senticich maji Senticky kvasar, to je tak dobre medove zive pivo 
        A neplest s cernohorskym kvasarem.
        Pepa ma od nich dokonce svuj maly soudecek, ktery si docepovava, bydli u nas v lednici 
        zajic   | 25.08.2011 12:36:57
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
      podle me jakakoliv potreba alkoholu denne...jedna sklenicka,2 piva jsou ci vedou k zavislosti...jen nekdo ma silnejsi organizmus a vydrzi na tom roky a nekdo ne...protoze zavislot na alkoholu neni jen o tom,ze se clovek ozere...  je to jak s cigaretama...5 denne je v norme a uz jste stejne zavisli...spis jde o to si zkusit jak jsem na tom se zavisloti to pak totalne vysadit a zjistit zda a kdy mi to vlastne chybi...chut,pocit uspokojeni jak drzim cigaro ci sklenicku apod 
      Liberte   | 25.08.2011 06:27:54
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
      nepřijde, když se sejde den a sme v hospůdce, tak i ty dvě pivka klidně dám   tvrdý alkohol nepiju. takže když někde jsme, neustále odmítám, i když známí ví, že to nepiju, vždy ze slušnosti nabizí a pak závidí mojemu chlapovi, že se doma má, že mu nepiju slivovici   no unás totiž ženský vypijí to samý co chlapy a můžu říct, že je obdivuju, nejsou ožralí ani nijak nepříjmení, tady se umí pít   
      ivulisek   | 25.08.2011 06:28:06
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
      Závislost podle mě je,když každý den někdo už sedí od rána do večera v hospodě a dává si jedno pivo za druhým,taky když si někdo musí každý den nalít nějaký tvrdý alkohol.
      V okolí nikoho neznám,tvrdý alkohol nepiju,když jdeme do restaurace tak si pivo dám,protože to je jednou za čas,když jsme na oslavě tak piju jen víno.
      Odmítnout umím.
      Zuzbr   | 25.08.2011 06:37:35
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
      já si myslím, že nezáleží ani tak moc na množství, spíš na tom, jestli člověk bez toho dokáže v pohodě být. Jestli někdo, kdo denně vypije dvě pivka začne mít problém ve chvíli, kdy si je prostě nedá. Pokud jo, je to podle mě závislost. Ve svém okolí znám jednoho člověka, který se dokonce i léčil ze závislosti a nyní již nějaký ten rok abstinuje. Rozhodně nesplňuje typické představy o alkoholikovi. Jinak já piju (nebo pila jsem) spíš ve společnosti. Sama doma bych si pivko ani víno nedala.
      corelia   | 25.08.2011 07:04:05
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
      Já souhlasím s Corelií. Nezáleží na množství, ale jestli člověk bez toho dokáže v pohodě být.
      Já sama si dám občas pivko nebo víno, ale ne denně. A když je nějaká akce, tak i panáka. Ale znám svou míru a neopíjím se pod obraz. Panáka jsem už neměla od otěhotnění. Jinak mě ani manžela nenapadne si nalít panáka i když máme nějaké flašky - slivovici atd. doma. Můj taťka problém s alkoholem má a alkohol se před ním schovává. Já nevím, ale přece, když vidím doma otevřenou flašku, tak to pro mě není důvod si nalít panáka.   Sousedi (chataři) od rodičů (říkáme jim teta a strýc) jsou z Ostravy, a ti nevypijou ani kdybys je zabil.   Ti popíjí furt. To nechápu.
      LenkaM23   | 25.08.2011 07:36:50
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
      http://www.bomba.cz/video/ntak-nohavicova-teorie-alkoholickeho-kopce/

      Já takové to pití piva doma moc ráda nemám. Závislost si člověk může vypěstovat velmi rychle a vůbec k tomu není potřeba tvrdý alkohol!! Mám jeden takový případ dost na očích.
      My povětšinou doma ani pivo nemáme, jen když čekáme nějakou návštěvu. Občas si otevřeme vínko.
      Od té doby, co jsem byla těhotná a kojila...jem alkoholu hrozně odvykla. Panáka si většinou nedám a když, tak něco slaboučkýho (jako třeba jablíčka) a to velmi výjimečně. Nedávno jsme byli na svatbě a tam jsem panáka regulérně odmítla. Kupodivu to všichni přežili a nebrali to jako urážku majestátu, že si s nimi nechci připít. :)) Já třeba nesouhlasím s tím, že když mě někdo pozve na panáka, tak je slušnost ho vypít, jak píše Amálie. Já si myslím, že mám naprostou svobodnou volbu v tom, CO hodlám konzumovat.
      nadule1   | 25.08.2011 07:37:41
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
        Nohavica je klasik.      
        LenkaM23   | 25.08.2011 08:06:20
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
        jooo to jooo:D:D ale kdyz uz me nekdo pozve..prece neodmitnu:D:D ale to sem psala za sebe:o))) ne ze kazdej ze slusnosti musi vypit:o)))to je jasnéé..ale zaprve usetrim a jeste ochutnam neco dobreho:D:D
        amalie2011   | 25.08.2011 08:07:08
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
      přesně jak píšou holky, nezáleží na množství, ale na tom, zda bez toho člověk funguje v pohodě nebo už má problém...před těhu a kojením jsme si doma celkem často otevřeli vínko, někdy několikrát týdně, někdy 2x za měsíc, podle chuti, zlískat se taky umíme pořádně, ale čím jsem starší, tím jsou rána horší, takže se tomu spíš vyhýbám a radši si dám méně, ale lepšího vínka       tvrdé moc nepiju, když se panákuje tak si dám, ale když někdo pozve, umím odmítnout a nepovažuji to za nějakou urážku   takže na zdraví    
      kacato   | 25.08.2011 07:53:08
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
      Souhlasím s Corellí. Je to o člověku. Znám chlapi, kteří každý den razí na 1-2 do hospody, za dvě hodiny jsou z hospy doma, prostě je to jejich odreagování a když nedejbože nejdou tak je podezřívám, že spíš než to pivo jim chybí to, že "hurá, konečně vypadli z baráku". Jinak piju jak pivo tak víno (samozřejmě nemíchám to   ), pivko většinou po obídku nebo někde na zahrádce a vínko si doma otevřeme kdykoliv máme chuť, nemusí to být kvůli "něčemu" (oslava atd). Panáka jsem neměla od otěhotnění, ale když už panákuju, tak jen panákuju /nemíchám to s jiným alkoholem a i těch panáků se držím jedný značky - jinak je mi hooodne zle   /
      chezzie   | 25.08.2011 08:04:21
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
      Záleží na tom, jestli by to tomu člověku chybělo, nebo ne.
      Já si ráda vypiju pivko, vínko, ani tvrdé mi nevadí, ale za závisláka se nepokládám. teď přes léto vypiju piva dost. Doma máme minimálně, maximálně když dostanem od tchána nějaké v plechu. Víno taky nekupuju, taky dostávám od tchána, ví, že mám ráda růžové, tak mi nosí. Manžel víno nepije, tak si sem tam dám skleničku-ne flašku,skleničku-a nebo s nějakou návštěvou. Tvrdé doma máme-ale taky nějak moc nekupujem, to jen když má přijít návštěva a nebo se nám to nasbírá, když jsou nějaké narozky a svátek a tu flašku dostanem.Občas si dáme "jednu zdravotní"-ale to spíš v zimě, přes to léto pijem spíš to pivo.
      Na návštěvě piju buď víno nebo tvrdé, do hospody si zajdu na pivko.
      A na návštěvě nepiju pokaždé, někdy si dám i nealko pivo- a to neřídím.
      A všechno co jsem vypsala není na litry, ale v přiměřeném množství, znám svou míru. Ale taky se někdy semele nějaká zajímavá situace :-D
      foREVer   | 25.08.2011 08:10:47
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
      jooo a eště jedna věc..až na záhumence budete pálit švestky,merunky, a kdejaké ovoce, a ze stareho vina delat konak a podobne, budete muset kostovat abyste to mohli nabidnout dal..preci nebudete nabizet neco co je hnus a nepovedlo se:D a zase musite ochutnat i palenku sousedovu a pressousedovu abych vedela jak sou na tom letos oni:D:D no a pak kdyz se sejde cela ves- je veselo(opilý smail-není)
      amalie2011   | 25.08.2011 08:10:56
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
        Správný páleník neochutná žádnou, za svou prací si stojí a pokuď máš blbej kvas, tak ti z tohu suoper pálenku beztak neudělá.
        Ady.S   | 25.08.2011 08:25:26
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
          v tom pripade sou a sme vsici spatni palenici:Dpac my ostujem kde co i svoje:D:D:
          amalie2011   | 25.08.2011 09:27:39
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
            Tak to by mě zajímalo jak potom po třetím panáku poznáš rozdíl v chuti.
            Ady.S   | 25.08.2011 12:15:54
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
              tak tři panáky teda nic nejsou.. jo dyž jich je 10..tak to uz se to motá.ale po třech??....
              amalie2011   | 25.08.2011 12:22:32
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
                Jenže u ochutnávání nejde o motání, jde o chuť. Ale to je jako se vším jiný pohled jiný názor.
                Ady.S   | 25.08.2011 12:24:02
                Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
      To bude rozdílných názorů  .
      Já sama, ač jsem s alkoholikem vyrůstala a bylo závislých i několik jiných členů rodiny neumím pořádně odpovědět na některé otázky jež jsou zde položeny.
      Snad jen to, že přes to všechno k alkoholu odpor nemám, dám si, ale ne denně. Stačí mě jedno pivo a mám pocit, že mě praskne hlava, když ze mě vyprchává, takže nic moc pivař. Tvrdé... Dám si, ale ne až do ožrala. Jako sem tam se zadaří, ale fakt tak jednou za půl roku a to mě bývá tak zle, že toho půl roku jenom při myšlence na to pití je mě zle  .
      polova   | 25.08.2011 08:11:04
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
      Pro mě kdo musí mít každý den nějaký alkohol je závislost. Je rozdíl zajít ve vedru na jedno, ale přijít z práce a hned si jedno otevřít mi přijde jako hnus. A když doma není, tak se sebrat a jít na jedno a doma říct že jdu venčit psa je ještě horší. S tímhle pohledem jsem s alkohlikem žila, a popravdě bylo pro mě dost potupné chodit pivo kupovat s kočárem a pak vracet prázdné lahve.
      Dřív jsem panáka neodmítla, ale je to už hodně dávno. Co mám Ondru tak většinou nepiju, někdo mít zodpovědnost musí.
      Ady.S   | 25.08.2011 08:32:42
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
        taky si připadám blbě, když jdu dvakrát týdně s kočárem pro 6 lahváčů a pak třeba za dva měsíce jdeme vrátit flašky za 160kč  
        Gastrica   | 25.08.2011 10:23:05
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
          a to já ne.. a že pro ne chodim casto:D:D ale vsichni normalni lidi ví, ze kdybych to vypila sama. vypadam jinak, a chovám se jinak-mozna byhc si otervela jedno uz u pokladny:D:D a to ze je u nas pres 60hospod,baru a zahrádek-za to nemuzu..ale kdyz jdu na procházku-vylozene to na me volá.pojd si dát pojd si dát:D:D a jeste k tomu kdyz nás de víc.. tady neni kde si sednout..nemáme park-teda máme-ale s fetákama a sikmookýma a černýma..takze musime na tu zahrádku.. a co na zízen?? kofolu? ne je to sladky a moc bublinkový.. žlutá??ne po tom moc grgám.. takze píívo, a hlavne to vyjde levneji nez cucat džusy nebo nakou vodu:D
          amalie2011   | 25.08.2011 10:31:14
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
            toš to joooo, já taky nesedím na zahrádce u hospody jen tak s džusem   Když mají pivo, co mi chutná, dám si ráda, ale když ne, tak si vystačím s vinným střikem. Džus si dám, až když jsem trochu navátá     Ale ten kočár mě podpoří a ještě se mi nestalo, že bych nabourala      
            Gastrica   | 25.08.2011 10:38:12
            Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
            Nejsme my z moravy? Pívo tu vaří dobrý, vinných sklípků a co se toho vypálí. Pořád se tu rodí a zapíjí nějaké děti, oslavy, rauty...jo a lahváče už nevracím, muž zajede vždy do Kaufu pro kastl a nebo i v Černé Hoře prodávají pivo na vrátnici kdykoliv i v noci ti prodají kastl 
            soni   | 25.08.2011 22:18:44
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
              výhoda bydleni na jihu:D jen pak ostatni nechapou nas pristup k tomu.. aale kdyz nezaziji...nepochopi,..tady se chlasče jiná liga nez v prahe   
              amalie2011   | 26.08.2011 07:26:14
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
                Já jsem sice z jiné části Moravy, nemáme sklípky, ale potáhnout umíme taky pěkně:-D Domáci slivovička atd...
                foREVer   | 26.08.2011 08:11:40
                Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
                Tak to by mě zajímalo-kdo by koho přepil?Jestli vy z jihu nebo my ze severu?Myslím,že ostravaka nikdo nepřepije.     

                Ja bych poslala do boje moji kámošku-ta demižon burčáku vypije jen tak před spaním.
                Honafa   | 27.08.2011 00:02:28
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
                  budrak se nepocita..to neni poradne piti:D:D: mely bychom dát nekdy bolí závody..a zádne kamosky.. pekne bolky:o)
                  amalie2011   | 27.08.2011 08:43:26
                  Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
      já si netroufám říct, jestli jsou dvě tři piva denně závislost. Osobně si myslím, že ne, ale třeba můj otec by bez těch třech piv neudělal ani ránu, takže u něj i tohle možná už závislost je, přestože neholduje moc tvrdému. My s mužem si dáváme pivo běžně, já jsem po tatovi pivař a muž taktéž. Když jdeme do restaurace, bez piva se to neobejde, stejně tak v lednici vždycky nějaký ten kousek máme. Co je podle mě už fakt závislý člověk, je např. moje kamarádka, která teda nepije pivo, ale je schopná si doma jen tak sama sednout a naklopit flašku červeného. V ledničce u ní najdete i Rum, Fernet a jiný tvrdý alkohol, který si běžně jen tak k televizi dá (což je třeba pro mě absolutně "tabu" - u nás v lednici je jen slivovice s Černé Hory a i to je výhradně pro návštěvy).

      Co se týče tvrdého pití, já si dám ráda Tequilu, to je moje nejoblíbenější pití, ale jelikož to není úplně levné, dávám si to vyjímečně jen ve společnosti lidí, kteří si ji dají se mnou :) Občas se nechám pozvat i na vodku, Ferneta nebo Bechera, proč ne, alkoholika to ze mě snad nedělá   Nemám ale ráda pocit opilosti, takže pokud cítím, že mi alkohol rozvazuje jazyk, podlamuje kolena a barví tváře do červena, tak dávám stopku a začínám pít nealko  
      Gastrica   | 25.08.2011 08:33:13
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
      K alkoholu mam vztah uplne normalni, aneb vseho s mirou. Nejsem ani extrem tam, ani tam. Co piji si vybiram, tvrde mi nechutna, radeji si dam kvalitni vino. Nemam problem odmitnout, kdyz mi nekdo nabizi, co nepiji anebo neni vhodna denni doba. Zavislost jsou i dve piva denne, to vam potvrdi kazdy lekar a at si tu rika kdo chce co chce - toto vim tak jiste, jako maloco jineho. Co se mi prici, tak je opila zenska nebo zena s kocarkem ci malym ditetem, ktera sedi v hospode. To je vzor matky jak z hororu a zodpovednost uz krasne zminila Ady`s.
      happy   | 25.08.2011 09:50:57
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
      pokud je to nutnost je vypít tak ano, pak je to závislost. Jsem dcera otce který začínal dvěma a skončil jako těžký alkoholik a nakonec i bezdomovec, vše rozprodal (dům v Praze),prohrál a propil.
      Jsem teda odpůrce jakéhokoliv pravidelného pití. Piva se napiju, panáka i víno si dám taky, nevidím problém v tom pití jako takovém ale v té pravidelnosti. Pokud si někdo musí dát byť dvě piva denně a soustředí na to svůj mozek, tak to podle mě alkoholik je, když si ho nedá měsíc a pak jich dá 8, pak to nevidím tak černě a jedná se jen o chuť, žízeň atd.
      Omlouvám se, ale jsem fakt z postižené rodiny a tudíž dost nekompromisní.
      lucie73   | 25.08.2011 10:13:48
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
        Pepuv tatinek taky chlastal, a pak uz mu stacilo jedno a byl opilej
        zajic   | 25.08.2011 12:43:12
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
      Podle mě podle definice různých zdravotnických pouček to závislost asi bude. Podle mě samotné vůbec nevím. Já třeba nejsem moc pivař, pivo si dám opravdu jen když jsem třeba venku s kočárkem a j evedro a já se chci osvěžit a to pochopitelně jen někdy. A v zimě pivo nepiju vůbec nebo výjmečně, protože není chuť.
      Jsem spíš na víno. Dřív před těhotenstvím jsem klidně vypila i několik skleniček denně. Teďko už jsme odvikla a ani něják necítím potřebu. Když mám ale chuť klidně si skleničku dám.
      Vůbec nemluvim o různých akcích s přáteli a tak. To mám jednou za čas a tam si toho alkoholu dám klidně i víc. Abych pravdu řekla, něják mi to k tomu patří. ALe nikdy nebývám opilá že bych se motala nebo nevěděla co říkám nebo dělám, to my u ženy příjde hnusné.
      medox   | 25.08.2011 10:29:59
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
      pokud někdo nevydrží bez alkoholu ani den, je to bohužel závislost a nezáleží na množství   nejhorší je, že právě tento člověk si to většinou neuvědomí, ani když už je skoro pozdě  

      já si dám v hospůdce pivko, doma si občas dáme dobré víno nebo štamprličku něčeho dobrého, v restauraci klidně odmítnu.. prostě si vypiju jenom když mám chuť!  
      jezurka   | 25.08.2011 10:54:42
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
      Samozřejmě, že JE to závislost. Jako cokoliv co musím dělat denně, ať už je to konzumace čokolády, cvičení, sex, prostě cokoliv, bez čeho se denně neobejdu. U chlastu jsou ty následky ovšem o dost horší, takže ano - dvě PIVKA denně jsou závislost. To slovo zdůrazňuju schválně, štve mě totiž vysoká tolerance české společnosti vůči chlastu...pivka, pivečka...už z otázky je to cítit...vždyť je to přece jen pivko, naprosto neškodné, že...

      Už vůbec nezmiňuju fakt, že tohle "neškodné hobby" někdo provozuje i v těhotenství nebo při kojení.

      Já si alkohol sem tam dám, teď po dlouhé abstinenci (těho+kójo) i s velkou chutí, ale denně tedy nikoliv.
      Terča80   | 25.08.2011 11:09:35
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
      Ja nepijem pivo a ani tvrde,lebo mi je z alkoholu keď to preženiem dosť zle.Nemyslím ani,že zle od žaludka,ale hneď sa mi zvýši krvný tlak.Za to si,ale klidne dáme láhev vína k obedu a láhev večer nekdy aj dve(na dovolenke).Pijeme veľmi lahké vína,ale s ľadom čiže je to jak strik.Do toho pijeme veľa vody aby ma ráno nebolela hlava.Mala som rada šampanské tak jedna láhev cez deň,ale s tím som už tiež prestala,lebo ma páli žáha.Nepijeme každý deň.Dve piva denne nieje pre mňa závislosť,len je z toho pivné brucho
      nathalis   | 25.08.2011 11:44:41
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
      Vedu tu debatu s Anickou a ta rika, ze i jedno za tyden je zavislost a at ji toho usetrim. Ze jedina zdrava zavislost je na mliku a at tady neparim a at ji dam napit.
      zajic   | 25.08.2011 12:39:54
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
        Kdyby jsi vedla debatu s Gabkou už by to byla jiná debata.Počkej za pár let tak za 15 a uvidíš jestli bude mít stejný názor. 
        Honafa   | 25.08.2011 13:08:30
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
      Ja jako absolutně nezavislý člověk na čemkoliv námám ani právo na názor.Jsem 100procentní nepiják,nekuřák atd.Ani to kafe nemusím mít.
      Jsem tolerantní a každý at si pije jak chce a co chce,když mě s tím neobtěžuje tak nemám názor co je a co není závislost.
      Uplně ožralé ožralce nesnáším.Někdy je horší jak se někdo ožere pořádně až hnusně jednou za čas,než ty dvě pivka denně.
      Honafa   | 25.08.2011 13:17:36
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
      Ono pokud člověk pije alkohol denně a je jedno co. Tak je to cesta k závislosti. Je to otázka jen času, kdy se člověk spustí do propasti. Moji oba rodiči alkoholici jsou. Pili už když jsme byli malý. Alkoholismus si nevypěstovali za krátkou dobu, ale řekla bych tak deset let to trvat mohlo. Myslím tím takové to, že bez něj žít nemohou a pletlo se to i do práce atd. Já osobně alkohol neodmítám. Občas si dám pivo když se zadaří a jdeme někam si sednout. A doma si dáme občas vínko s přítelem. Ale takové to denně dvě piva je plížívá cesta.... . Panáka záleží od koho a jaká je situace. Od cizího nikdy a od kamaráda záleží prostě na situaci.
      gabkazak   | 25.08.2011 20:50:17
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
      Jsem tolerantní k pití alkoholu. Závislost znám z rodiny a není to jen o dvou pivech. Pokud by šlo o pár piv tak je to zlatý, ale závislost jako taková je mnohem horší. Závislý je ten kdo postaví alkohol na první místo před ostatním, i když něco slíbil, měl někam přijet, s něčím pomoci, jít do práce. Není schopen odmítnout panáka a radši někde nechá trčet auto v jiné vesnici a dojde pěšky. To je závislost jakou znám já. Jak přivoní k vršku, jde vše stranou. Sama tvrdý alkohol(slivovici) nepiji i když toho máme napálený celý sklep. Pozvání na panáčka neodmítnu když jde o oslavu, svatbu, narození dítěte...ale vyberu si nějaké holčičí pití(jablíčko). V létě mám pivo často, za chvíli začíná sezóna burčáku, v zimě si s manželem dáme dobré víno, na vánoce vaječňák, někdy mám chuť na bavoráka....no to už radši stačí, ať to někoho nesejří  Jinak tedy nepiji s dětma, během dne také ne to řídím, ale večer si s mužem rádi sedneme a dáme jedno ze sedmeho schodu.
      soni   | 25.08.2011 22:06:16
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
      zastávám názor, ať si každý dělá co chce, pokud tím neomezuje své okolí. Já sama se alkoholu nevyhýbám, ale každý den ho opravdu nemusím a nemám. Závislost je podle mě to, že si někdo musí dát něco, aby vůbec byl schopný fungovat. V okolí případy nám, bohužel. Tvrdý alkohol občas můžu, nevyhýbám se mu, v zimě slivovička "na zahřátí" není špatná... A když mi někdo něco nabídne? Pokud mám chuť a náladu, proč ne, když nechci odmítnu.
      moninif   | 25.08.2011 22:19:14
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jsou dvě pivka denně závislost?
      jedno, dvě nebo deset - pokud bez nich člověk nedokáže být, je to závislost.   Zdeňkův táta je alkoholik a alkohol ho zničil.   já si tvrdší pití dám minimálně, někdy pozvání přijmu, někdy ne, záleží na okolnostech. nemám ráda, když jeden druhému panáka vyloženě vnucuje  
      Moňulínek84   | 29.08.2011 01:13:45
      Reagovat | URL příspěvku

Téma: Diskuze DNE (strana 5)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×