Inzerce
Inzerce
Inzerce

Diskuze DNE (strana 35) - diskuze

Přidat nový příspěvek
  • Děti
    Víte co by se stalo s vašimi dětmi,kdyby se něco stalo vám?Máte to nějak ošetřené právně?
    Honafa   | 06.07.2012 11:59:12 | Reakcí: 19, poslední: 12.07.2012 12:07:51
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Děti
      Pravne ne, ale povazuju za prirozene, ze by nastoupila rodina. Stejne jako kdyby to bylo opacne.
      Terča80   | 06.07.2012 12:19:22
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Děti
      to presne nevim, priznam se,ze radsi na to ani nemyslim. Z rodiny by prisla do uvahy moje sestra,nebo manzeluv bratr. U sestry dost pochybuju,ze by si je vzala, svagr by si je vzal temer urcite, stejne jako my by jsme se starali o jeho holky v pripade potreby
      plaz   | 06.07.2012 12:20:48
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Děti
      U nás by se o ně nejspíš poprali.  Právně ošetřené nic nemáme, ale s největší pravděpodobností by se o děti postarali mí rodičové.
      Evulik25   | 06.07.2012 13:02:32
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Děti
      Bohužel nic ošetřené nemám, pokuď bych byla při smyslech a mohla o sobě rozhodovat postarali by se určitě rodiče a Martin. Horší by bylo něco vážnějšího, ale věřím že by naši za Ondru bojovali a nemusel by k Jirkovi.
      Ady.S   | 06.07.2012 17:16:28
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Děti
      asi by šla k Otovi nebo k našim..
      Rowdynka   | 06.07.2012 18:19:03
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Děti
      obávám se, že moje děti by skoučily nejspíš v děcáku, manžel by to asi sám nezvládl, prarodiče jsou už dost staří, nikoho nemám. Je to taková moje noční můra
      Humpolec   | 06.07.2012 19:05:23
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Děti
      Ne, zadnou zavet v tomto smeru nemam.
      Pokud umreme s Pepou oba, tak predpokladam, ze by "vyhrali" nasi. Segra bydli sama v podnajmu, bracha ma prace dost a bylo by nefer mu naparit 2 male decka, tchyne ma dluhy a zdravotni problemy, nasi jsou zabezpeceni a o holky se bezne staraji.
      Ale nemame planu umrit, co jsme si nadelali, to si i vychovame
      zajic   | 06.07.2012 19:36:45
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Děti
      NE a dost se bojím, aby nešli do domova.   I když snad by si je táta vzal nebo tchýně. Ale jistá si teda nejsem ani omylem. Doufám, že se nám nic nestane.
      sazicka   | 06.07.2012 19:53:09
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Děti
      Doufám, že by zafungovala rodina
      tygřímáma   | 06.07.2012 20:07:01
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Děti
      nemáme, určitě by pomohla rodina, snad to nikdy nebude nutné
      lucie73   | 06.07.2012 20:42:49
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Děti
      Právně to ošetřené nemám,ani nevím,jestli se to dá.Spíš bych řekla,že ne.Ale kdybych umřela já,tak se postará Michal a kdyby nedejbože oba (na to nechci ani pomyslet),tak by asi "vyhrála" tchyně.Fuj,to je ale blbé téma   
      veverka77   | 06.07.2012 21:52:57
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Děti
        Mě to napadlo,když v diskuzích všichni psali,že nemají hlídaní.A pak jsem se dívala na film Helena.
        Honafa   | 06.07.2012 22:19:55
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Děti
      právně ne, ale kladla jsem mužovi na srdce, aby se o kluky postaral sám a nedával je žádným prarodičům a raději našel hodnou novou náhradní mamku
      Sunny   | 07.07.2012 09:59:18
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Děti
      Právně ošetřené to nemám, ale věřím, že v děcáku by neskočili. Mám dost širokou rodinu a kdyby to manžel nezvládl, určitě by se někdo ujal...
      moninif   | 07.07.2012 18:24:57
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Děti
      nemám to nijak ošetřené,ještě jsme nad takovou věcí nepřemýšleli,ale popřemýšlime.
      Zuzbr   | 08.07.2012 07:33:06
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Děti
      U nás by se o něj pravděpodobně poprala máma se švagrovou.Asi bych byla radši kdyby vyhrála švagrová, protože má malé děti.
      antara   | 08.07.2012 15:14:55
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Děti
      jenom to,ze veskery majetek bude ulozen a vyplacen nejdrive v 18....jinak nevim kdo by si je vzal jestli rodina,nebo cizi
      Liberte   | 09.07.2012 07:12:38
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Děti
      to právně ošetřit nejde!
      nikdy jsem na to nemyslela, kdybych odešla jen já, věřím, že otec se postará, kdyby oba, tak by se určitě někdo z rodiny pochlapil!
      zuzka83   | 09.07.2012 11:58:44
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Děti
      tak právně ne, ale kdyby se nedej Bože s náma něco stalo, tak vím že moji rodiče (i Květošovi, ale tam je ten věk dosti vysoký) a moji bráši, dokonce můj mladší bráška je Kvítečkův kmotr a ten to má tak daný. A věřím že by bylo o něj postaráno s láskou a nejlepší péčí
      ivulisek   | 12.07.2012 12:07:51
      Reagovat | URL příspěvku
  • Prázdniny
    Ještě navážu na diskuzi.
    Jak jste prázdniny trávili jako děti vy?Když jste byli u babiček co jste tam dělali? Vymýšleli vám program,nebo to byla nuda bez kamarádu a hraček?
    Honafa   | 05.07.2012 12:37:16 | Reakcí: 21, poslední: 12.07.2012 12:28:21
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Prázdniny
      vis,ze si ani moc nepamatuju? Byli jsme asi pres den odlozene u babky,kde si nas rodice po praci vyzvedli. Meli jsme jedinou babku a hlidaci nebyla ani nahodou,ona se svou hyperaktivni povahou nikdy nebyla doma, chodila po vsi klabosit,nebo vysedavala na trzisti a neco prodavala. Na 90% nas hlidala teta (snacha od babky,bydleli v jednom baraku),nebo starsi sestrenka. Pozdeji, kdyz mi bylo cca 10 a sestre 6, jsme zustavaly sami doma, to bylo fajn, leto jsme vesmes stravili na ulici s ostatnina deckama, sem tam nejake vylety a co 2 roky tyden nekde u jezera
      plaz   | 05.07.2012 12:52:20
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Prázdniny
      Babičky jsme neměly, tři týdny jsme byly na táboře, týden u tety, týden doma s taťkou, týden s mamkou a 14 dní měli naši společnou dovču, kdy jsme udělali vše, co bylo na baráku potřeba a pak jeli pod stan.
      Od páté třídy (ségra byla v prváku) jsme byly samy doma celé prázdniny, to jsme během dopoledne uvařily, postaraly se o zvířata, připravily deku a svačinu a když mamka přišla z práce, šlo se rovnou k vodě. Kamarády jsme moc neměly, mamka nesnesla, aby k nám někdo chodil.
      Dana S   | 05.07.2012 13:10:13
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Prázdniny
      Já u babiček nijak zvlášt nebývala.Naši si každé prázdniny trvali na 3 neděle dovolené u moře pod stanem,pak jsme jezdili s mámou a babičkou a dědou z její strany na 14 dní do letoviska kousek od Telče,tam jsem to milovala a moc ráda na to vzpomínám,dalších 14 dní jsem byla vždy na nějakém táboře a ten poslední týden už jsem měla přípravu na školu,bydleli jsme s babičkou z tátovi strany,tak jaksi "hlídala".
      Val.J35   | 05.07.2012 13:55:52
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Prázdniny
      prázdniny jsme trávili doma, nebo u babičky, to bylo bezva protože jsme tam byli 4 děti zhruba ve stejném věku. Bylo to na vesnici tak jsme se celkem zabavili i sami. Pokud náhodou ne, program nám děda vymyslel, třeba vybírání brambor a tak...     
      corelia   | 05.07.2012 14:28:23
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Prázdniny
      U babičky skoro celé léto krom nějaké té dovolené s rodiči. Nuda tam byla i nebyla,chodili jsme do lesa na houby, dříví i borůvky, sem tam na nějaký výlet. Bylo nás tam pět, ale když jsem si našla kamarádku u sousedů babičce hrozně vadilo že postáváme u plotu  a radši mě zaměstnávala     
      Ady.S   | 05.07.2012 17:59:23
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Prázdniny
      Abych řekla pravdu,tak si to taky jako Pavla (plaz)nijak moc nepamatuju.Hodně času jsme asi byli sami (ale vůbec netuším,od kolika let),protože naši samozřejmě oba chodili práce.Každý rok jsme ale byli někde na dovolené tady v ČR tak na týden nebo dva.Babička s dědou nás hlídali jen občas a s bráchou jsme tam byli dost neradi.Nebyli nijak moc milující prarodiče a jediné,co jsem u ní milovala,byl její pejsek Dášenka.Docela by mě ale zajímalo,kde jsme byli,když jsme naši byli v práci a my jsme ještě byli malí.Musím se na to zeptat mamky,protože jsi mi nasadila brouka do hlavy 
      veverka77   | 05.07.2012 18:50:55
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Prázdniny
      My jsme s babičkou a s dědou bydleli, takže nás hlídali pořád oni, pocházím a bydlím na vsi. Prázdniny jsme netrávily nijak extra, ale dnešní děti už to tak nemají, nejezdily jsme k moři, ale na Šumavu třeba s dětma ze vsi a naši za námi jezdili na víkendy. Potom jsme jezdily na týden k tetě do města, spaly ve stanu u kamarádky na parcele, lítaly prostě po venku. Na táboře jsem třeba nebyla nikdy a ségra jednou.
      angieblack   | 05.07.2012 19:43:32
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Prázdniny
      My jsme byli na táboře 14 dní,když ne na táboře tak u moře..a když jsme byli doma tak bylo pořád co dělat..byli jsme do noci venku jezdili na kolech,vždycky doma jen se najíst a hned ven...
      Rowdynka   | 05.07.2012 19:48:58
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Prázdniny
      Já asi ani neznám slovo nuda...o prázdninách jsem jezdila na 2 tábory, pak dovolená s našima a zbytek u babiček. Velká nestíhačka
      luciasek84   | 05.07.2012 21:09:35
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Prázdniny
      Jezdili jsme jen k jedné babičce, druhá s námi bydlela a věnovala se nám pořád. Jezdili jsme k taťkove mamce a jelikož bydlela v horách u lesa, tak o zábavu nebyla nouze. Program nám vymýšlet vůbec nemusela, chodilo se na houby, na maliny, borůvky a o zbytek jsme se parádně postarali sami. A nepotřebovali jsme žádné dupelery od Fisher Price a spol, ani trampolínu atd.      
      Evulik25   | 06.07.2012 13:04:52
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Prázdniny
      nevymýšlely,ale nuda to nebyla, měly jsme tam jiné kamarády, babička nás nechávala dlouho vzhůru, hrála s námi karty a nemusely jsme se moc mejt...prostě bezva prázdniny   
      lucie73   | 06.07.2012 20:42:02
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Prázdniny
      Babi byla uca, takze ta vymyslela PROGRAM. Ucila jsem se sit, vysivat a podobne veci, na ktere jsem HODNE sikovna, fakt ty dilka, co jsem vysila pod babiccinym dozorem, by mely jit rovnou do narodni galerie.
      Segra, ta zas tak uplne ne rada cetla, takze musela furt cist nahlas, me k tomu knudleni. Ale obcas taky neco vysila, i kdyz to nebyla takova tragedie, jak ty moje vytvorky.
      zajic   | 06.07.2012 21:12:02
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Prázdniny
      moje prázdniny měly jasný harmonogram. Nejdříve dva týdny tábor, pak týden v Itálii nebo Chorvatsku, pak tři týdny u dědy. Nikdy jsem se nenudila, i když jsem zrovna poblíž neměla kamarády.
      danicka84   | 06.07.2012 21:29:40
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Prázdniny
      Já byla 3 týdny na táboře, pak jsem byla týden s tátou na dovolené v Jižních Čechách a zbytek u babičky na chatě. Tam nás bylo 3-7 vnoučat. Když jsme tam byli všichni tak udělali honbu za pokladem, noční stezku odvahy, chodili jsme do lesa na borůvky, brusinky, houby. Já jako nejstarší jsem musela hodně pomáhat, ale nevadilo mi to. Jinak jsme tam byli docela parta dětí a když jsem byla starší, tak jsem ujížděla s kluky z vesnice. Krásné období.   
      sazicka   | 06.07.2012 22:58:11
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Prázdniny
      s mamčinými rodiči jsme bydleli, takže tam se vlastně o prázdninách nic neměnilo - byli jsme venku u baráku na zahradě, hráli jsme si na školu, obchod,měli jsme postavený stan a dělali blbiny v něm...jezdilo minimum aut, takže na cestě jsme hráli soft tenis, vyvolávanou, jezdili jsme na kolech, hráli si na četníky a zloděje...střídali jsme místa, kde jsme se zdržovali...jednou jsme byli u nás, podruhé u kamarádky naproti, pak u kámoše atd...byli jsme parta asi 6 děcek a bylo to super  k druhé babi a dědovi jsem taky jezdila, bydleli v bytě s velkou lodžií naproti lesoparu, takže tam jsem si taky užívala, ale převážně sama nebo se ségrou, jiné děcka tam moc v okolí nebývali...a jezdili jsme do Holic u Pardubic k příbuzným, kde se mi taky moc líbilo...mezitím jsem vždycky na 3 týdny byla na nějakém "pionýrském" táboře, takže mi prázdniny utíkaly a na jejich prožití si nemohu stěžovat    jestli jsme se nudili, tak až poslední týden v srpnu a to už jsem se těšila na děcka ze školy 
      Eva74   | 07.07.2012 08:59:31
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Prázdniny
      trávila jsem je na chalupě,byla to paráda.vyhrála jsem si tam ze sousedovic holkami,které tam bydleli.chalupa je na vesnici,takže to bylo super.chodili jsme na lesní ovoce,na hřiby a prostě to byla paráda-žádná nuda.nyní chalupa patří tetě a jedna místnost je babičky(věcné břemeno) a už tam vůbec nejezdíme.Je mi to trochu líto,protože kluci by si tam určitě vyhráli a i ty sousedovic holky už mají i děti.
      Zuzbr   | 08.07.2012 07:30:54
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Prázdniny
      sami s brachou a delali jsme si co chteli,nez prisli nasi z prace  ...jednou na tabore a to byl hnus,jednou u tet a to byl take hnus a babicka nas nehlidala od 1.tridy
      Liberte   | 09.07.2012 07:11:10
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Prázdniny
      pokud sme byli doma, tak sme našim pomáhli s hospodářstvím a dokud se neschovalo seno, museli sme být pořád v dosahu, ale jinak sme byli pořád pryč. lítali s kamarády až do večera a pak na ulici až do noci. když sme byli u babičky, tak sme tam měli kamarády a dělali sme to samý, pořád v tahu. na dovči sme nejezdili ale my si to užili i tak. teď o tom dětska můžou jen snít 
      ivulisek   | 12.07.2012 12:09:42
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Prázdniny
      Já jsem mívala hezké prázdniny, vzpomínkama bych popsala snad deset stránek rubriky a to nikomu neudělám  .

      Dnešní a příští generace dětí toto asi nezažijou a je mě jich i líto. Rodiče ať je dají kam je dají nebo je nechají doma pořád je stíhají mobilama, tahají je po dovolených a dělají všechno proto, aby náhodou v děcku něco nezanedbali nebo nedejbože jim tím, že je nachají samotné doma nebo chvilu bez dozoru nevytvořili nějaký doživotní psychický blok nebo se na ně děcko doživotně nezlobilo za to, že mu nebyli věčně za zadkem...
      polova   | 12.07.2012 12:28:21
      Reagovat | URL příspěvku
  • účes podle věku
    V noci mi to přišlo jako dobré téma, teď si tím teda nejsem až tak jistá, ale co už   ..... přemýšlím, proč většina starších žen (třeba kolem padesátky) nosí krátký účes? Myslíte si, že se to už nehodí mít delší nebo dokonce dlouhé vlasy v tomhle věku? Nebo se mění kvalita vlasů a delší by prostě už nevypadaly hezky? Nebo proč to dělají?
    corelia   | 04.07.2012 05:45:02 | Reakcí: 16, poslední: 05.07.2012 18:52:41
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: účes podle věku
      je to pohodlne.. ja uz 2 roky zapasim s timnechat dorust vlasy a uz me to zase nebavi...a to je mam jen k usim..a premyslim zase nad sestrihem..navic vetsinu zen kratky uces omladi...a vlasy kdyz ztraci lesk,pruznost a sednou jsou lepe udrzovatelne..a to mi jeste neni 50 a vlasy mam moc pekne...jen me nebavi cekat na dorost 
      Liberte   | 04.07.2012 06:45:15
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: účes podle věku
      za první si myslím,že vlasy už v tomhle věku nejsou tak kvalitní..Markova maminka nosí vlasy asi po ramena,ale ona si je nebarví nic a má krásné pevné vlasy..a za druhé si myslím,že krátké vlasy jsou lepší na uržování a člověka omladí..
      Rowdynka   | 04.07.2012 07:22:52
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: účes podle věku
      Taky už jsem o tom kolikrát uvažovala.Jako by se ženy bály,že dlouhé vlasy se k vyššímu věku nehodí nebo co.Já si to nemyslím.I starší ženě můžou dlouhé vlasy hodně slušet.
      veverka77   | 04.07.2012 08:47:59
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: účes podle věku
      Asi je to o kvalitě těch vlasů, většinou už je mají poškozený a ten kratší účes prostě vypadá líp. Krom toho je rozdíl barvit si krátké vlasy a vlasy do pasu. Ale z vlastní zkušenosti vím, že ten krátký účes dá víc práce než dlouhé vlasy (teda pokud to není ježek).
      Dana S   | 04.07.2012 09:40:36
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: účes podle věku
        to si právě taky myslím, že s kratšíma vlasama je ta údržba horší, aby to nějak vypadalo (aspoň já to tak mám taky) :)
        corelia   | 04.07.2012 09:48:12
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: účes podle věku
        já nikdy s krátkejma vlasama neměla takovej problém jak teď s polodlouhejma a že jsem měla na hlavě spousty variací 
        Rowdynka   | 04.07.2012 14:07:11
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: účes podle věku
          No vidíš, ono asi záleží jaký vlasy máš. Ségra má jemný rovný vlasy, nosí je krátký a jak jí ostříhají, tak jí to drží. Mě ostříhají, nafoukají, po hodině není znát, že mi s vlasama něco dělali, mám to hned zase krapatý a rozlítaný na všechny strany, takže pro mě je culík jednodušší  
          Dana S   | 04.07.2012 21:16:12
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: účes podle věku
      Osobně to moc neposoudím, nosím skoro celý život hodně krátké vlasy a ani kolem padesátky to asi měnit nebudu   Ale u těch starších žen si myslím, že je to hlavně o kvalitě vlasů. Pak ten kratší účes, pokud je dobře ostříhaný může omladit. No a taky taková babička s diblíkovským ohonem asi nebude zrovna ta nejvhodnější vizáž       To bude podobné, jako s minisukněma nebo vhodným oblečením obecně.
      Sphinx   | 04.07.2012 11:03:44
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: účes podle věku
      Myslím, že je to individuální, záleží na kvalitě vlasů. Delší vlasy jsou jednodušší k údržbě. Kratší účes potřebuje větší investice. A taky je to trochu masáž reklamy. Například osobně nechápu, proč se tolik žen barví a nechává si melír. Znám dost žen, které mají svou krásnou přirozenou barvu vlasů a nechají se přebarvit. To je pak na údržbu vůbec nejtěžší! Holky fakt není nic strašnějšího než špatně obarvené odrůstající vlasy!!! Tohle a jakýkoliv melír přidává roky. To radši šediny. 
      estercia   | 04.07.2012 13:54:59
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: účes podle věku
      Taky jsem nad tím často přemýšlela.Třeba taková Bočanová-má krásné vlasy-táhne ji na 50 a nevím nevím jestli je to vhodné i když ji to sluší.Jako,kde jsou ty měřítka.
      Ja jsem si nechala vlasy z dlouhých do pasu ostříhat jak jsem měla malou Gabku,že už jsem maminka tak at mám vlasy kratší.Jinak se mi líbí dlouhé a je mi líto,že už starší ženy dlouhé vlasy nenosí.
      Honafa   | 04.07.2012 19:09:47
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: účes podle věku
      Myslím, že je to mýtus. Každé ženě sluší něco jiného a každá se cítí dobře v něčem jiném. Ale obecně asi panuje názor, že ke staršímu věku patří krátké vlasy
      tygřímáma   | 04.07.2012 19:50:54
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: účes podle věku
      mám šéfovou (55)dámu co chodí v podpatkách,kostýmku a má dlouhé vlasy v drdolu (jinak jsem jí nezažila), denně perfektně učesaná, takže myslím že dlouhé vlasy můžou slušet i starší ženě ale na nějaké vlající háro bych to neviděla
      lucie73   | 04.07.2012 20:35:23
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: účes podle věku
      Jsem si hned vybavila tu scénu z Babičky, jak ji Barunka češe ty dlouhé bílé vlasy, no krása. Manželova babička měla stejné vlasy a nosila je přes den v takovém drdůlku a vůbec nepůsobila špatně, byla takhle moc moc hezká. Ale jinak si myslím, že věkem vlasy dost řídnou, ztrácí lesk a tak je určitě hezčí i praktičtější nosit je kratší.
      Evulik25   | 04.07.2012 20:40:47
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: účes podle věku
      Ja si hodlam nechat delsi vlasy navzdy, abych mohla mit babickovsky drdol.
      zajic   | 05.07.2012 09:49:34
      Reagovat | URL příspěvku
  • Jaké mužské povolání se vám zdá sexy? :-)
    Inspiroval mě článek v Květech, kde toto téma krásně rozebrali. Například podle italských sociologů u žen vedou profese jako policista, voják, barman, námořník, lékař, kuchař, zedník či právník. Tak jak jsme na tom my češky?     
    Evulik25   | 03.07.2012 11:48:09 | Reakcí: 25, poslední: 09.07.2012 20:21:18
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Jaké mužské povolání se vám zdá sexy? :-)
      Hasič
      Zuzbr   | 03.07.2012 12:21:39
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jaké mužské povolání se vám zdá sexy? :-)
        Přidávám se k tobě, taky se mi líbí hasiči. S jedním jsem chodila a když si oblíknul uniformu...  No nic, teď mám aspoň vodáka, uniforma to sice není, ale i ten kroj mu sluší  
        Dana S   | 04.07.2012 09:46:23
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jaké mužské povolání se vám zdá sexy? :-)
        To by se ti líbilo moje školení bezpečnosti. Sedíme v učebně, rozrazí se dveře, do nich vkročí nááááádhernej hasič, sundá vrchní část uniformy a zůstane jen v šedém triku, z podkterého se mu rýsují pevné svaly. Fakt kus....k tomu příjemné a milé chování....ten by se ti líbil :-)
        foREVer   | 04.07.2012 18:55:10
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jaké mužské povolání se vám zdá sexy? :-)
      Popravdě fakt nevím. Jsou chlapi, kterým ani to nejvíc sexy povolání na sexappealu nepřidá... :DDD a naopak.
      nadule1   | 03.07.2012 12:25:00
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jaké mužské povolání se vám zdá sexy? :-)
        Taková nuda.  A já se těšila, co se dovím. I když souhlasím, s tím cos napsala, tak jsme přeci jen ženské a víme, co nás přitahuje, ne? Mně například vždycky přišli sexy piloti a pak taky veterináři, ale to bude tím, že kamkoliv jsem se tady v Opavě hnula se svým zvířectvem, tak tam byl nějaký mladý fešák doktor.     
        Evulik25   | 03.07.2012 13:18:43
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Jaké mužské povolání se vám zdá sexy? :-)
          No já nad tím přemýšlela dlouho a napadlo mě DOKTOR - a vzpomněla jsem si na svého prvního gynekologa   tak PRÁVNÍK a vzpomněla jsem si na svého učitele práva, který byl právníkem     Tak si říkám, docela se mi líbí chlapi v montérkách... a vybavil se mi Škopek ze Slunce, seno...
          A pak mi došlo, že prostě neznám SEXY povolání. Znám jen sexy chlapy bez ohledu na to jaké povolání dělají.

          Nuda, nuda, šeď, šeď.      
          nadule1   | 03.07.2012 13:27:02
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Jaké mužské povolání se vám zdá sexy? :-)
            Aha, tak už vím, kde je zakopaný pes. Ty nad tím až moc přemýšlíš.    To mně ten pilot jen tak rychle naskočil po přečtení článku v makovici a přitom jsem už taky letěla s jedním obtloustlým, ale nevzpomněla jsem si na něj. 
            Evulik25   | 03.07.2012 13:38:28
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jaké mužské povolání se vám zdá sexy? :-)
      Manažer, který v práci držkuje na lidi ve věku jeho prarodičů a připadá sobě a všem dokola jako ředitel zeměkoule  .


      Jinak na vážno... souhlasím s Naďou.
      polova   | 03.07.2012 12:48:15
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jaké mužské povolání se vám zdá sexy? :-)
      já ti nevím pro mě je sexy hodně mužů ale hodně taky ne a nezáleží na tom jestli mají uniformu,oblek nebo triko a kratase..jak píše Naďa jsou lidi kterým ani profese na sexappealu nepřidá: 
      Rowdynka   | 03.07.2012 13:07:41
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jaké mužské povolání se vám zdá sexy? :-)
      Holky se v tom moc vrtaj     Jako první mě napadl doktor. Jako druhý mě napadl ANTISEXY sběrač jahod na jahodového mrože      
      luciasek84   | 03.07.2012 13:49:43
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jaké mužské povolání se vám zdá sexy? :-)
      policajt ne, vojak, no fuj, vzdyt su pacifista. metrosexualni barman taky ne, doktor tez ne, pravnik je prd chlap...
      beru kterehokoliv v monterkach na holem tele 

      nebo takovej uhlobaron 
      zajic   | 03.07.2012 13:53:56
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jaké mužské povolání se vám zdá sexy? :-)
        tyjo, já znám dva kráááásný právníky! ne vyloženě sexy, ale jsou hezcí a jsou chlapi. kdysi jsme se s kamarádkama dokázaly v hospodách dlouho dohadovat, kterej z nich je krásnější       
        zuzka83   | 09.07.2012 12:03:12
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jaké mužské povolání se vám zdá sexy? :-)
      Moje kamarádka třeba úplně slintá nad chlapem v uniformě a taky si vzala vojáka  Mně se ty naše uniformy nelíbí,ale třeba nacisti měli pěkné        Nebo třeba námořníci.Jinak já to nedokážu brát podle povolání.Buď je chlap sexy nebo ne a je jedno,jestli má bílý plášť,montérky nebo hezký oblek 
      veverka77   | 03.07.2012 17:46:03
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jaké mužské povolání se vám zdá sexy? :-)
        Jé, další taková, co se neumí zasnít.      Holky, vy mi úplně kazíte otázku!!!      A já se tak těšila na pikantní odpovědi. 
        Evulik25   | 03.07.2012 19:28:26
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Jaké mužské povolání se vám zdá sexy? :-)
          Promiň,Evi      Ale mně se nic nevybaví,když se řekne sexy povolání     
          veverka77   | 03.07.2012 19:30:49
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Jaké mužské povolání se vám zdá sexy? :-)
          Vlastně jo.Vybaví se mi pánský striptýz,kde svalnatá těla mívají na sobě tu kostým policajta,tu kostým námořníka a mi to vždycky přijde hrozně srandovní a antisexy     
          veverka77   | 03.07.2012 21:19:17
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Jaké mužské povolání se vám zdá sexy? :-)
          lepší, když nesní, když se jí zdají sexy náckové
          zajic   | 09.07.2012 20:00:05
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jaké mužské povolání se vám zdá sexy? :-)
      Doktor       Ale já jsem poněkud ovlivněná       Pro mne je sexy každé povolání, které vyžaduje vyšší inteligenci   Uniformy mne neberou.
      Sphinx   | 03.07.2012 19:08:52
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jaké mužské povolání se vám zdá sexy? :-)
      zadne 
      Liberte   | 04.07.2012 06:47:00
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jaké mužské povolání se vám zdá sexy? :-)
      Doktor.
      Antisexy-ředitel školy. 
      Honafa   | 04.07.2012 19:03:13
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jaké mužské povolání se vám zdá sexy? :-)
      Všechna uniformovaná povolání.Hasič, lékař, voják, policista atd. 
      tygřímáma   | 04.07.2012 19:48:52
      Reagovat | URL příspěvku
  • co vy a seznamka ???
    Máte zkušenost ??? Případně jakou a šly by jste do toho ?????
    lucie73   | 02.07.2012 22:10:41 | Reakcí: 14, poslední: 12.07.2012 12:11:42
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: co vy a seznamka ???
      iosobní zkušenost nemám,ale na střední škole to zkoušela kamarádka a po měsíci prohlásila,že takovou skvadru zoufalců ještě neviděla.Je tedy pravda,že v té době ještě nebyli internetové seznamky,takže třeba je to teď už jiné.
      Val.J35   | 03.07.2012 08:12:14
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: co vy a seznamka ???
      Nemám zkušenost, já jsem tak nějak od svých cca 15-ti let tak nějak buď zadaná nebo zamilovaná, takže jsem to nikdy nepotřebovala.
      luciasek84   | 03.07.2012 09:18:15
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: co vy a seznamka ???
      Sama za sebe ne.
      Ale znám několik párů, co se takto seznámili.
      polova   | 03.07.2012 10:20:13
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: co vy a seznamka ???
      se seznamkou ne,ale muze jsem da se rict potkala na chatu...prijala jsem pozvani na caj a jeste jsme na nem nebyli 
      Liberte   | 03.07.2012 10:50:52
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: co vy a seznamka ???
      Já si kdysi, ještě na základce s jedním klukem dopisovala skrze inzerát v novinách.   Vydrželi jsme si dopisovat snad tři roky a byly to krásné dopisy, ale spíš takové kamarádské. Jmenoval se Michal, ale bydlel hrozně daleko, takže jsme se vlastně ani nikdy neviděli.   Jinou zkušenost nemám, ale taky znám několik párů, kteří se seznámili přes internet a krásně jim to spolu klape.
      Evulik25   | 03.07.2012 11:51:11
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: co vy a seznamka ???
      Osobní zkušenost ne. Jedině pokud budu brát BOL jako seznamku - tady jsem se seznámila s několika super holkama, se kterýma udržuju vztah :)))

      Mám známou, která si přes seznamku našla manžela... jsou spolu šťastní a klape jim to. Takže fungovat to může. Já bych asi neměla odvahu.
      nadule1   | 03.07.2012 12:18:47
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: co vy a seznamka ???
      ne a nešla bych do toho
      Zuzbr   | 03.07.2012 12:20:43
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: co vy a seznamka ???
      Zatím takovou zkušenost nemám a doufám,že ji nebudu jednou potřebovat  Ale je spousta lidí,co se takhle seznámili a klape jim to,takže to nezatracuju.
      veverka77   | 03.07.2012 17:43:00
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: co vy a seznamka ???
      sice jsme se seznamili na chatu,ale nahodne,ne se zamerem se seznamovat  
      plaz   | 03.07.2012 18:06:55
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: co vy a seznamka ???
      Koukla jsem ted do kategorie 40 plus a je to bída.
      Honafa   | 04.07.2012 19:01:25
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: co vy a seznamka ???
      Mám to jako Nadule 
      tygřímáma   | 04.07.2012 19:47:44
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: co vy a seznamka ???
      ..já jsem se jednou takhle z trucu přihlásila na seznamku Lidi.cz, protože bejvalej byl snad na každý přihlášený..napsala jsem jednomu takovýmu hezounovi, za pár dní jsme se sešli, po pár panácích na to hned skočili, za 2 měsíce jsem se k němu nastěhovala, za 1,5 roku jsme se vzali a máme 19m Danielku :))) takže tak prosím :)
      chabrik   | 04.07.2012 20:29:36
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: co vy a seznamka ???
      Zkušenost mám první "známost" trvalala 5,5 roku a je z ní Ondra. Druhá už taky nějaký ten pátek trvá a zatím to jde.
      Ady.S   | 04.07.2012 21:47:51
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: co vy a seznamka ???
      vůbec žádnou
      ivulisek   | 12.07.2012 12:11:42
      Reagovat | URL příspěvku
  • leky,vitaminy apod.
    jedi vase deti bez problemu leky,vitaminy atd??Jak jim je pripadne podavate?
    Liberte   | 02.07.2012 14:16:10 | Reakcí: 8, poslední: 03.07.2012 12:14:44
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: leky,vitaminy apod.
      nasi jedi poctive i hnusne omega kyseliny..na lzicce..reknu medicinka a otevrou pusu  hned na to dostanou za odmenu visnova probiotika  nebo gumidka...kapky davam do odmerky z nurofenu a striknu do pusy a nemaji sanci protestovat...elli je hypochondr,ta poctive sni kazdou medicinku jak rika...a to nebyvaji nemocni na leky...
      Liberte   | 02.07.2012 14:18:38
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: leky,vitaminy apod.
      jo, bez problemu.
      Anicka ji jeste povinne vigantol, to kapu do jidla, to je uplne bez problemu. Maruska nastesti prekonala to "blbe" obdobi bez nemoci, ted uz si necha vysvetlit, ze se to proste musi.

      Ono je vyhoda, ze ted kde co delaji jako syrup, to se do decka dostane relativne snadno, dobre se to polyka. Si pamatuju, jak my polykaly takove macate prasky, segra nebyla schopna, maminka ji to uplne drtila, aby to polkla.
      zajic   | 02.07.2012 17:11:43
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: leky,vitaminy apod.
      David kapky zbaští normálně a všechno ostatní, pokud je to v odměrce od Nurofenu, tak taky. Zuzka už polyká tabletky, má je radši, než ty hnusný antibiotický sirupy.
      Dana S   | 02.07.2012 17:31:26
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: leky,vitaminy apod.
      malýmu všechno podávám stříkačkou od panadolu či nurofenu, a dá to v pohodě, když je to hodně hnusný, tak ho uplácím gumovým medvídkem  vitamíny co bral tak přes ubrousek rozmlátit na prach a zamíchat do jogurtu, tvaroháčku či přesnídávky. a taky to sní.
      ivulisek   | 02.07.2012 18:43:49
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: leky,vitaminy apod.
      Vitamíny zatím nedávám,ale už odmalička jí vyloženě chutnal Nurofen a Panadol a i když někdy,když jí rostly zuby,plakala a nechtěla,stačilo dát líznout a už otvírala pusinku na další várku  Později stačilo říct medicínka a normálně se na to těšila    Dodneška pozná podle krabičky sirup na kašel,který brala a který jí chutnal a sirup na kašel "pro mámu",který jsem brala já.Akorát když jsem jí nedávno dávala Stoptussin na kašel,tak nejdřív ochotně otvírala pusu,pak už ne,protože není tak sladký.
      veverka77   | 02.07.2012 22:07:05
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: leky,vitaminy apod.
      Berou naprosto bez problémů.Vitamíny nedávám,ale Jirka je lehce hypochondr,na každé zakašlání už vyžaduje kapky a Jitka je tím pádem musí mít taky.Takže i hnusné kapky spolknou bez dohadování,jen se u toho děsně šklebí.
      Val.J35   | 03.07.2012 08:10:30
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: leky,vitaminy apod.
      Honza odmalička v pohodě, rád si nechá měřit teplotu, odsávat nos a miluje veškeré medicíny. Nemá problém sníst nic, ani hnusnou smectu, ani nic jiného, prostě se na medicínu těší, občas si i vymýšlel, že ho bolí v krku, nebo má horečku, aby jako dostal medicínku. Adam to je jiná kapitola. Přesný opak. Změřit mu teplotu byl v jednu dobu opravdu nemožný úkol pro jednoho člověka, dostat do něj sirup na horečku bylo taky hodně náročné. Až nedávno se to trošku zlepšilo a dá se ukecat. :-)
      corelia   | 03.07.2012 11:02:59
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: leky,vitaminy apod.
      Matěj v pohodě, Jakub velké problémy, do ně jde v pohodě jen paralenový sirup, ostatní násilím. Terď bral antibiotika, tak sjme mu to rozdrtili a dali trochu sirupu a natáhli do té paralenové stříkačky a násilně mu to vstříkli do pusy. ty první dny byly nejhorší:-(
      foREVer   | 03.07.2012 12:14:44
      Reagovat | URL příspěvku
  • Klimatizace
    Mate nekdo doma klimatizaci? A pouzivate ji podle doporuceni,ze se ma dat o 5 stupnu niz,nez je venku? Pripadne mate a jak ji pouzivate v aute?
    plaz   | 30.06.2012 22:19:12 | Reakcí: 47, poslední: 25.01.2023 08:08:59
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Klimatizace
      Hned jako prvni napisu odpoved. Tady ji nemamme,ale v Egypte ano. Doporuceni dat ji jen o 5 stupnu niz,nez je venku mi prijde jako blbost,hlavne kdyz je venku ke 40. Co mi to potom jako pomuze? Ve vetsine ji mame na 22, 23 stupnu, ale v pripade prichodu zvenku a stavu blizko kolapsu ho okamzite poustim na 18 stupnu a turbo vykon. Maly uz ve 4 mesicich pod klimou spal (by jsme v loznici byli zdechli horkem),akorat jsem mu dala na hlavu tenkou bavlnenou cepicku.
      Tady mame klimu jen v aute,ale taky poustime i naplno. Nikdy jsme ani jeden z nas neonemocneli.
      Podle me ma prechod ze zimy do tepla a opacne stejny princip i v zime a to by jsme meli teda, kdyz je venku napr. -10, vytapet byt na -5 stupnu??? Aby jsme nahodou neonemocneli z prudkeho prechodu  
      plaz   | 30.06.2012 22:26:31
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Klimatizace
        Mě třeba dost vadí ty náhlé přechody ze zimy do tepla v létě,a je mi z toho dost špatně když jsou velmi razantní. A co jsem teď viděla v okolí hlavně u dospělých řádí angíny právě z toho že nemají rozum. Nevím ale třeba v zimě když jdu ze zimy do obchoďáku, tak se honem vyslíkám a tím snižujitu facku, která mě nikdy nepřipadá tak strašna jako přechod v létě.
        Ady.S   | 01.07.2012 08:05:30
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Klimatizace
      Mám v autě a moc nepoužívám. Odráží se to na spotřebě 
      tygřímáma   | 01.07.2012 07:57:00
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Klimatizace
      Máme a používáme jen na dlouhých trasách, na malých se to nevypalatí a spotřeba je znát. PNastavujem max do 10°C rozdílu, ale když se blížíme zastávce tak tepolu zvyšujeme a vypínáme ještě než zastavíme.
      Ady.S   | 01.07.2012 08:01:46
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Klimatizace
      Doma (zatím) nemáme, ale zrovna včera jsme docela vážně o klimatizacích hovořili. Třeba aktuálně teď bychom ji určitě uvítali s nadšením. Kubík má zákaz chodit ven a neměl by být ani v horku....což je prostě nereálné. To by klima pommohla.

      S tím nastavením taky záleží, jak kdo snáší přechod ze zimy do tepla a naopak.
      V autě klima máme, ale nijak to nepřeháníme. Na spotřebě to sice znát je, ale v tomto případě má u nás komfort přednost.
      nadule1   | 01.07.2012 10:06:00
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Klimatizace
        http://www.topr-klima.cz/mobilni-klimatizace-sinclair/

        Mame přesně tady tu první.Je super.V zimě se s ní dá topit,kdyby byl nějaký výpadek plynu nebo čím se topí.Spotřeba nám nevzrostla už ji máme 3 rok.Jen bacha v obchodě-jeden člověk to na vozík a do auta nedá.Je to těžké jak kráva.Marti už nestihl udělat díru do zdi a tak to vyfukujeme normálně z okna,což trošku ubíra na efektu.Ale je to milionkrát lepší než větrák.Dá se to dovést i do jiných pokoju a vychladit je.
        Honafa   | 01.07.2012 12:02:24
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Klimatizace
          my uz vcera o koupi takove mobilni klimatizace diskutovali. Jedine,co nam brani je spotreba elektriny. Ale kdyz rikas,ze to moc nezere? Muzu se zeptat kolik platite zalohu za elektrinu? My jen 800 a minuly rok jsem trosicku doplacela,ale nic dramatickeho.
          plaz   | 01.07.2012 12:18:05
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Klimatizace
            Báli jsme se toho,že stoupne eletřina,ale ještě nám vracejí.Kolik platíme nevím,platí to Martin.
            Honafa   | 01.07.2012 13:48:32
            Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Klimatizace
          My teda koukali na nějakou v energetické třídě A. Upřímně řečeno C bychom nekoupili, když už dneska jsou takové možnosti (ono je dost možné, že před třemi lety nebyly...).
          Každopádně právě proto, že vím, že ty ji máš a jsi spokojená, o ní vůbec uvažujeme.

          Jinak my tím, že máme "noční" proud bychom si byli schopni ohlídat chlazení za rozumnou kačku.
          nadule1   | 01.07.2012 12:34:34
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Klimatizace
            Před 3 lety byla na trhu jen jedna.Tam fakt výběr nebyl.A Martin je zastánce,že za luxus se platí.Ona dneska stojí kolem 15 tisíc-Martin za ní dal přes 40 tisíc,ale on ji fakt chtěl.Splnil si tím sen.To ještě netušil,že si ji neužije a ,že bude někde v Africe.Ono tě horkých dnu není zas tolik,běží to tak 20 dnu v roce a ještě odpoledne,to fakt nejde na elektřině moc poznat.Mi spíše vadi,že je to velká neskladná kráva,ale máme na ní dobré místečko,tak to přežiju.
            Honafa   | 01.07.2012 13:52:17
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Klimatizace
              No mě právě děsí ta neskladnost a hlučnost. Dělá to velký hluk?
              nadule1   | 01.07.2012 13:57:47
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Klimatizace
                Hluk to má Ačko.Musím asi o stupínek zesílit televizi,když to je puštěné.Ale to spíše ,že obyvákem proutí vduch a televizní zvuk se třiští.Jinak to je hlučné asi jako větrák.Není to tak,že by jsme na sebe museli přes to řvát.
                Lepší je mít tu co je venku a doma máš jen chlazení,ale to je drahé a v 6 patře asi těžko proveditelné.Asi by nám to ani nepovolili.By to ještě na někoho spadlo.
                Honafa   | 01.07.2012 14:04:05
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Klimatizace
                  No u nás splitová klimatizace taky nemá šanci. Myslím, že by nám to ani nepovolili a kromě toho představa těch stavebních úprav mi nahání husinu :DDD

                  Gábi, jaká máte okna?

                  U nás je ještě naděje, že až se vymění okna za plastová, tak to horko doma nebude tak hrozné. Proto s tou klimou asi ještě ten rok počkáme - okna by se měla dělat někdy zjara... když to klapne.
                  nadule1   | 01.07.2012 14:07:42
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Klimatizace
                    Okna máme plastová a zateplený barák a proto jak tu jednou vleze horko,už nevyleze.Myslím,že plastová i když se větrá tak drží horko víc než ty skleněné co profukovali i když byli zavřené.
                    Honafa   | 01.07.2012 14:49:31
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: Klimatizace
                      No ta plastová okna by měla právě i tepelně izolovat víc, když to teplo jde z venku dovnitř. :))
                      nadule1   | 01.07.2012 15:12:56
                      Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: Klimatizace
                        Tomuto moc nevěř. Měli jsme plastové v několika bytech z různých stavebních materiálů a že by to ten hic izolovalo se říct nedá. A zateplení na baráku... Známá měla v paneláku, bydlela v 6. patře přes den zatažené a zavřené okna a stejně tam bylo jak v sauně.
                        polova   | 02.07.2012 09:14:02
                        Reagovat | URL příspěvku
                        • \
                          RE: Klimatizace
                          No já si myslím, že náš obývák nezachrání nic :DD To je daň za ta dvě okna, spoustu světla a teplo i v zimě. ;)
                          nadule1   | 02.07.2012 09:17:28
                          Reagovat | URL příspěvku
                          • \
                            RE: Klimatizace
                            V zimě aspoň neprotopíte  .
                            polova   | 02.07.2012 09:20:52
                            Reagovat | URL příspěvku
                            • \
                              RE: Klimatizace
                              No jsem opravdu zvědavá na vyúčtování, protože subjektivně si myslím, že je tu opravdu tepleji a nebylo potřeba tolik topit... Tak se necháme překvapit, jestli tomu tak opravdu bylo :DD
                              nadule1   | 02.07.2012 09:28:01
                              Reagovat | URL příspěvku
                              • \
                                RE: Klimatizace
                                Vy tam jste něco kolem roku, že? Tak snad nebudete moc platit.
                                Oni dacani strašně zdražili, my měli předloni nedoplatek 1.200,- a loni za spotřebu o opravdu malinko vyšší (já těm kubíkům nerozumím, ale měli jsme předtím kolem 1.450 těch jednotek a teď naposledy nějakých 1.580, tak zas tak velká ta spotřeba fakt nebyla)jsme dopláceli 3.800,-  . I toto bylo impulsem ke stěhování, přece za byt, kde si nemůžeme nahlas ani prdnout nebudu platit miliony za plyn.
                                polova   | 02.07.2012 13:10:20
                                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Klimatizace
                  Musím skouknout jak bydlíte  , na borůvce to měli na balkoně a nebyl problém.
                  Ady.S   | 01.07.2012 14:40:19
                  Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Klimatizace
      Doma ne, bydlíme ve starém domě, takže máme v bytě celkem příjemně. V autě máme a používáme, ale snažím se to regulovat s rozumem - ne naplno a teplotu teď dávám na cca 22. Stejně jsem zjistila, že lehce náběh na angínu mám v případě, že zapomenu na pitný režim než při těchto přechodech.
      IvetJas   | 01.07.2012 10:29:14
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Klimatizace
      My máme doma mobilní.Ja nastavuji 19 stupně a vychladí to pokoj tak na tech 22.I když je venku 40.Mít to zapnuté delé vychladí to na těch 19.Vychladilo by to celý byt,nemít zdi.Je to na 100m čtverečních.Nevadí mi přechody-nikam nepřecházím.
      V obchodech je z toho angína asi,že v tom koluji viry což u nás doma né.
      V autě bych použila a klidně i dala na 20 stupnu.Bohužel mamka raději otevíra okýnko,blé.
      Honafa   | 01.07.2012 11:56:56
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Klimatizace
      Doma nemáme, ale uvažovali jsme o tom. Máme sice celkem studený barák, ale v létě se to přece jen prohřeje a my máme rádi zimu. Nicméně, od té klasické pevné klimatizace nás odradily ty hnusné krabice na fasádě a nutnost stavebních úprav. Od té mobilní hlučnost a nutnost zajištění větrání buď dírou ve zdi (opět bourání a opravy) nebo z okna (to zase trochu kazí efekt a taky je to útok na estetiku     ). V autech máme, používáme a fakt chladíme. Mívám to nastavené tak na 18°C. Teplotní přechody nám nikomu nevadí, nemocní z toho nejsme a ať jsou na to názory jakékoliv, my mnohem hůř snášíme horko. Syn je nemocný už jen z představy, že bude muset sednout do rozpáleného auta.
      Sphinx   | 01.07.2012 13:33:04
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Klimatizace
        Rozpálené auto taky není muj kamarád.
        Naše klimoška zas tak moc hlučná není-asi jako klasický větrák.To mi nevadí.Spíše to,že to musím vystrčit z okna,fakt to není nic estetického,ale za tu zimu to stojí.
        Honafa   | 01.07.2012 13:55:20
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Klimatizace
          My bychom potřebovali chladit hlavně v noci a to vadí i relativně malá hlučnost větráku. Ale nijak to neodsuzuju, je to celkem dobrý kompromis, zvlášť do rozpálených panelákových bytů.
          Sphinx   | 01.07.2012 14:25:24
          Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Klimatizace
        konecne moje krevni skupina     . Ja kdyz je mi horko,tak jsem primo protivna, manzelovi zas zacne za par dnu ramadan,kdy nemuze jist ani pit, to bude teprve masakr.
        Ja si myslim, ze prave tim,ze se doma poradne ochladis,tak vydrzis pak bez ujmy chvilkovy pobyt venku. Dusit se cely den ve vlastni stave ci uz v byte nebo venku je zatez pro zdravi.
        plaz   | 01.07.2012 14:07:55
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Klimatizace
      Doma nepotrebujeme, kamenny barak drzi max. 25 stupnu.
      V aute mame, a nekdy dame i pod tech 5 stupnu rozdilu.
      zajic   | 01.07.2012 13:53:29
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Klimatizace
      doma nemám a asi bych ani nechtěla. Měli jsme ji v práci, měli jsme tam povinnou teplotu (kvůli měření) a mě byla zima.... ani tak mi nevadí ty přechody jako to proudění vzduchu.
      corelia   | 01.07.2012 20:05:45
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Klimatizace
      máme v autě a používáme někdy i víc  doma máme dobře..vždycky tak 25stupńů nejvíc
      Rowdynka   | 01.07.2012 21:20:32
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Klimatizace
      Doma jsme o ní párkrát uvažovali, ale kvůli těch páru dnů jsme se rozhodli, že opravdu pořizovat nebudem, celkem se tu dýchat dá, a když ne, máme kam utéct. V autě má manžel, já ne, a nastavujeme tak, aby nám bylo fajn. Nemocní jsme z toho nikdy nebyli. Máme i v práci a taky v pohodě.
      moninif   | 02.07.2012 07:24:55
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Klimatizace
      umim zchladit byt zaluziema,vyklapeckama a jednim dobre nastavenym vetrakem na 25 stupnu a to je akorat v lete...ale meli jsmeve starem byte ,kde prazilo slunce cely den a stejne bezelamalokdy,protze zase zaluzii apod jsemzchladila na nejakych 26,a to jsem mela jako minimum i na klimatizaci...to je nase oblibena teplota..kolem 25
      Liberte   | 02.07.2012 11:04:23
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Klimatizace
      doma nemáme a teď bych za ni dala i milion. v autě má jen Květoš, já nemám. Ale doma ji můžeš mít o 7 míň.
      ivulisek   | 02.07.2012 18:48:51
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Klimatizace
      Ahoj, shanim klimatizaci do kancelare, nevite kde a jakou znacku sehnat? Dekuji
      Olinaa   | 24.05.2016 14:48:24
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Klimatizace
        Ahojky, mrknite se na web, tam maji dobre, jen je dulezite do jak velke mistnosti tu klimatizaci chcete. :)
        doubrafka   | 30.05.2016 10:40:26
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Klimatizace
      Dobrý den, o 5 stupňů se mi zdá málo, my mobilní klimatizaci máme, konkrétně Remko, kterou jsme kupovali tady https://www.remko.cz/mobilni-klimatizace a máme ji nastavenou na těch 21-23 stupňů, prostě na normální pokojovou teplotu. Nemáme ji teda zaplou pořád, spíš byt vychladíme a pak si jen užíváme chládku. Každopádně je to v těch vedrech můj nejoblíbenější spotřebič v domácnosti, takže bych ji doporučila každému :)
      Eliska744   | 27.06.2017 22:10:47
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Klimatizace
      Dobrý den, zkuste mrknout na http://homelover.cz/, hned na hlavní stránce je článek o mobilních klimatizacích :) my jsme si ji letos domů taky koupili a jsme spokojení. Snažíme se doma udržovat běžnou pokojovou teplotu, a v extrémních vedrech třeba jen o dva stupně vyšší :)
      IvaMraz   | 24.08.2017 18:42:04
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Klimatizace
      My máme doma mobilní klimatizaci a pravidla 5 stupňů se snažíme více či méně (jak je to během dne příjemné) držet, i když občas má člověk opravdu chuť to "ohulit", když je venku 30 stupňů :-D Vybírali jsme klimatizaci výkonnou, aby stíhala i tyhle "tropy": https://www.arecenze.cz/test-mobilnich-klimatizaci/sencor-sac-mt7011c/ , takže s tímhle problém nemáme ;-)
      pavlinka14   | 08.05.2018 19:46:50
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Klimatizace
        Holky prosím nemáte některá zkušenosti s klimatizací do bytu? Už to zase začíná, a když si vzpomenu na ta horka, tak je mi špatně, co bylo minule.
        Evakorkova   | 04.06.2019 18:55:55
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Klimatizace
          Jestli chcete klimatizaci, tak doporučuji s tím moc neotálet, až budou opravdu horka, tak budete dlouho čekat, než se k Vám někdo dostane, já jsem se připravila už v Dubnu, teď jsem klimu zkoušela, a krásně chladí, stála mne kolem 23 tisíc i s montáží.
          Denisovaeva   | 05.06.2019 10:23:12
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Klimatizace
            Tak to není zase tak finančně špatné, kdo Vám klimatizaci prosím dělal?
            Evakorkova   | 06.06.2019 00:07:19
            Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Klimatizace
          Já určitě doporučuji mrknout na srovnávače :). Kromě Heureky, Zboží atd. je to specializované třeba tady https://www.klimatizace-mobilni.cz/ tak určitě mrkněte.
          Zdremesh   | 21.04.2021 13:07:55
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Klimatizace
      Dobrý den, máme jednotku od klimatizace Hradec Králové z https://www.recu-clim.cz/klimatizace-hradec-kralove a jsme s ní spokojení. Dali jsme teda na reference od známých, když jsme vybírali. Takže žádné srovnávače a tak. Přijel technik, zaměřil, udělal cenovou nabídku a pak přijeli dělníci a nainstalovali. Co se týče používání, tak se snažíme chladit na pět stupňů pod venkovní teplotou. Ono to fakt za tu angínu nestojí. :)
      lenka.spackova   | 25.01.2023 08:08:59
      Reagovat | URL příspěvku
  • Podle čeho jste si vybírali přezdívku na Bol?
    Tak mě to napadlo, protože jsou tu některé obzvlášť "vypečené"  Já nejsem moc originální teda... 
    danicka84   | 29.06.2012 20:32:14 | Reakcí: 41, poslední: 03.07.2012 21:10:17
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Podle čeho jste si vybírali přezdívku na Bol?
      Můj nick originalitou přímo překypuje :DDD
      nadule1   | 29.06.2012 20:33:02
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Podle čeho jste si vybírali přezdívku na Bol?
      Pavlina Laz, moje ctene jmeno      
      plaz   | 29.06.2012 20:48:57
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Podle čeho jste si vybírali přezdívku na Bol?
        aha a já pořád, že je to jako pláž bez háčků, ten Egypt mi to evokoval 
        danicka84   | 29.06.2012 21:06:52
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Podle čeho jste si vybírali přezdívku na Bol?
          Já si taky myslela, že to je pláž bez háčků a čárek :-D
          IvetJas   | 02.07.2012 13:34:14
          Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Podle čeho jste si vybírali přezdívku na Bol?
        Já jsem si zase říkala, že když tady je zajíc, tak proč by tu nemohl být plaz (jako had)  
        Dana S   | 30.06.2012 12:02:11
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Podle čeho jste si vybírali přezdívku na Bol?
          pozor,hrejete si tady hada na hrudi        
          plaz   | 30.06.2012 13:18:36
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Podle čeho jste si vybírali přezdívku na Bol?
          tak ne, ze bych chtela nasazovat na hady, ale zajic je zvire takove milejsi a vetsina lidi se ho neboji.
          zajic   | 30.06.2012 13:39:50
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Podle čeho jste si vybírali přezdívku na Bol?
            JÁ JO
            lucie73   | 01.07.2012 11:32:07
            Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Podle čeho jste si vybírali přezdívku na Bol?
            me jsou hadi a plazy vseobecne vyslovene odporni, uplne se jich stitim     . Tehda jak jsem si dala tu prezdivku,tak me to vubec nenapadlo  
            plaz   | 01.07.2012 12:20:52
            Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Podle čeho jste si vybírali přezdívku na Bol?
        U tebe jsem přemýšlela, jestli to nemá něco společného s pláží, potom pro z měnu s hadama .-)
        foREVer   | 01.07.2012 21:16:51
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Podle čeho jste si vybírali přezdívku na Bol?
      Za můj nick může Dáda a moje mamina. Volala mi do porodky, co děla vnučka. Já jsem odpověděla, že řve jako tygr.A mamina mi řekla, že jsem tygří máma. Jako nick mě to přišlo dost dobrý a originální.
      tygřímáma   | 29.06.2012 20:53:34
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Podle čeho jste si vybírali přezdívku na Bol?
        je to dost dobrý a originální 
        danicka84   | 29.06.2012 21:07:18
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Podle čeho jste si vybírali přezdívku na Bol?
        Mi by se taková přezdívka plná znamínek nepodařila v životě napsat správně.
        Honafa   | 29.06.2012 22:07:39
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Podle čeho jste si vybírali přezdívku na Bol?
      taky jsem moc neexperimentovala lucie a rok narozeni
      lucie73   | 29.06.2012 20:55:13
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Podle čeho jste si vybírali přezdívku na Bol?

      Honza se podepisoval ve školce ve 3 letech-Honza.F,ale on neuměl Z tak psal přes celý obrázek HONA.F.V té době jsem si zakladala emaily a Martin po mě vždy chtěl rychle heslo.Tak jsem si v té školce řekla,že až bude chtít Martin heslo bude to HONAF.Heslo už Martin nechtěl,ale mi se to tu hodilo na bol.Jen to po mě chtělo 6 písmenek(proto nechápu jak muže být Pavla jen PLAZ)Tak jsem HONAFA.Upřímně to nesnáším i když už si pomalu zvykám a beru to jako svoji značku a mít firmu tak je to HONAFA.Bo to bude zaručeně originální název.Zajíc z nás udělal ptáky Honafáky a to se mi libí.A nikdo z rodiny koho tu pomlouvám mě nevypátra. 
      Honafa   | 29.06.2012 22:15:44
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Podle čeho jste si vybírali přezdívku na Bol?
      Já jsem byla za svobodna Sazimová.
      sazicka   | 29.06.2012 22:27:24
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Podle čeho jste si vybírali přezdívku na Bol?
      Nejblbější mám asi já.  Já se registrovala a bylo mi zrovna 25 let, ve snu mě nenapadlo, že bych zde pobyla déle než jeden rok a tak jsem zkombinovala jméno a číslo. Že mi táhne na třicítku a stále tady trčím jako pětadvacítka je fakt trapné, že?       
      Evulik25   | 29.06.2012 22:41:54
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Podle čeho jste si vybírali přezdívku na Bol?
      Tez nejsem originalni...jako Lucka.
      Terča80   | 30.06.2012 00:12:33
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Podle čeho jste si vybírali přezdívku na Bol?
      Přidávám se do klubu originálních přezdívek  
      Dana S   | 30.06.2012 12:04:09
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Podle čeho jste si vybírali přezdívku na Bol?
      Me tak lidi proste rikaji. Uz tak od 10ti let. Ja se tak i citim. Rodina mi tak rika cela, kamosi nekteri mene konvencni taky.
      Myslim, ze jako zajic nevypadam, vlastne nevim, proc jsme zajic
      zajic   | 30.06.2012 13:42:34
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Podle čeho jste si vybírali přezdívku na Bol?
        O Tobě doma normálně mluvíme jako o Zajícovi a všechny víme, o koho jde. 
        tygřímáma   | 30.06.2012 21:35:29
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Podle čeho jste si vybírali přezdívku na Bol?
        protože jsi byla mladá..proto zajíc  to je dobrý u nás na vesnici se jednomu týpkovi říká zajíc..a ten jako zajíc užvůbec nevypadá   
        Rowdynka   | 01.07.2012 21:22:56
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Podle čeho jste si vybírali přezdívku na Bol?
      Originalita sama Adéla a příjmení začíná na S.. Kdo mohl tušit že mě to tady tak chytne  , teď bych si dala nějakého opičáka 
      Ady.S   | 30.06.2012 19:59:02
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Podle čeho jste si vybírali přezdívku na Bol?
      Bubeník z jedné mé nejoblíbenější kapely měl přezdívku The Rev. Letos to budou tři roky, co ve svých 27-mi zemřel. Členové kapely na jeho památku vložili jeho přezdívku do slova forever-navždy..., tenkrát ve větě, Jimmy, you will be foREVer in our hearts, od té doby se to slůvko foREVer po celém světě na jeho památku používá....
      Dříve jsem tady byla jako Silvinka, ale v jednu dobu jsem to tu opustila a nechtěla jsem se vrátit se stejným nickem.
      foREVer   | 30.06.2012 21:42:24
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Podle čeho jste si vybírali přezdívku na Bol?
        Další hudebník,co umřel ve 27 letech.Ten věk je fakt prokletý 
        veverka77   | 02.07.2012 19:04:23
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Podle čeho jste si vybírali přezdívku na Bol?
      já jednou seděla u BOlu a chtěla jsem kouknout na bonus pro registrované tak jsem se kvůli tomu zaregistrovala (do té doby jsem četla odbornou část bez přihlašování). Chtělo to po mě jméno a měla jsem zrovna rozečtenou knížku, kde jedna z postav se jmenovala Corelia tak jsem vymyslela toto.
      corelia   | 01.07.2012 20:11:23
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Podle čeho jste si vybírali přezdívku na Bol?
        A já vždycky myslela, že to máš podle korely :-)
        foREVer   | 01.07.2012 21:15:33
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Podle čeho jste si vybírali přezdívku na Bol?
      Dej si nad poslední písmenko čárku a bude jasno    . Registroval to kdysi manžel  .
      polova   | 01.07.2012 21:22:18
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Podle čeho jste si vybírali přezdívku na Bol?
      Rowdynka mi říkají někteří kamarádi z fotbalu a pak z pár kapel tak proto 
      Rowdynka   | 01.07.2012 21:23:56
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Podle čeho jste si vybírali přezdívku na Bol?
      1.jmeno ze 4 v papirech meho psa  a libi se mi proste proto jake je a jeho vyznam
      Liberte   | 02.07.2012 10:57:54
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Podle čeho jste si vybírali přezdívku na Bol?
        no, zrovna tvůj nick mě fakt zajímal   
        danicka84   | 02.07.2012 12:44:22
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Podle čeho jste si vybírali přezdívku na Bol?
            no mam davno od muze prezdivku slaninka,ale tu zna moc lidi a to jsem nechtela pouzit...mela jsem 49 kg  ted kdyz mam skoro 60 se hodi vic,ale take lidi divne koukaji..a od doby co mame psa je to jasne...a nezna to nikdo,protoze psovi rikame vselijak jen ne tim jmenem  ted aktualne uz neni pro deti havo,ale Bibi a Buci  nastesti slysi na vse
          Liberte   | 02.07.2012 13:57:32
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Podle čeho jste si vybírali přezdívku na Bol?
      Moje jméno a začátek jména mého přítele :-)
      IvetJas   | 02.07.2012 13:38:23
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Podle čeho jste si vybírali přezdívku na Bol?
      já podle ničeho, mě tak říká nej kámoška, tak sem to tam dala.
      ivulisek   | 02.07.2012 18:50:14
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Podle čeho jste si vybírali přezdívku na Bol?
      Přezdívka z výšky+ročník 
      veverka77   | 02.07.2012 19:05:13
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Podle čeho jste si vybírali přezdívku na Bol?
      Za svobodna jsem byla Zavadilová, taky originální že??? 
      Zavadilka   | 03.07.2012 21:10:17
      Reagovat | URL příspěvku
  • Taky si dam diskuzi dne
    V kolik hodin jste dneska sli ven?
    My, pokud nepocitam vybehnuti do obchodu, do obchodu s penezmi, na tresne a na hrasek, tak az ve ctyri a uz jsme zas doma (je pul seste). Pac je tam hic jak svina a deti rychle cervenaji
    zajic   | 29.06.2012 17:27:36 | Reakcí: 15, poslední: 02.07.2012 22:09:38
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Taky si dam diskuzi dne
      Ja dneska vůbec.Mám MS a umírám.Děti byli ráno,Gabule je ted.Děti taky ještě jdou ted.
      Honafa   | 29.06.2012 19:07:10
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Taky si dam diskuzi dne
      Přiznám se bez mučení, že Hani dneska venku nebyla. Já když jsem šla z učení a následně z nemocnice jsem se osypala tak, že jsem odmítla na sluníčko ještě dneska vylézt.
      Dneska mi to sluníčko nějak nesedlo. Zajímavé, že u toho moře se mi to nestalo ani jednou...
      nadule1   | 29.06.2012 19:16:08
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Taky si dam diskuzi dne
      chodime zasadne az po 4, ja se svalim na nejblizsi lavicku,kde je stin a tam funim. Nastesti skoro vsude je aspon piskoviste nebo nejake prulizky a tak Adam si vetsinou nejakou spolecnost najde a ja jen dohlizim. Domu nespechame,kor kdyz k veceru zacne byt prijemne, kolikrat zustavame i do stvrt na 10 (socialku na me,ja vim   )
      plaz   | 29.06.2012 20:47:04
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Taky si dam diskuzi dne
        proc? DOkud Maruska nechodila do skolky a mohli jsme tedy rano chlrupat dle libosti, tak jsme taky byvali takhle venku a spat jsme chodili a k desate.
        zajic   | 30.06.2012 09:13:25
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Taky si dam diskuzi dne
        Pavli s pupkem a v tom vedru se nedivim ja funim porad :-)
        kaacca   | 01.07.2012 17:35:28
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Taky si dam diskuzi dne
      Já byla v práci, takže jsem pendlovala mezi vnitřní restaurací a zahrádkou, takže od rána do tří hodin a jak jsem přijela domů, zalezli jsme do baráku až kolem půl šesté.
      angieblack   | 29.06.2012 20:50:14
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Taky si dam diskuzi dne
      Ráno v 5.30 jsem věšela už prádlo, bylo fantasticky. V 9 už byl hic jako sviňa. Seděly jsme odpoledne na balkoně ve stínu.
      tygřímáma   | 29.06.2012 20:51:15
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Taky si dam diskuzi dne
      My ve 2, pro Vítka do školky. Pak jsme byli ve stínu na zahrádce. Vítek v bazénku.
      sazicka   | 29.06.2012 22:23:36
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Taky si dam diskuzi dne
      S Julinkou chvilku dopoledne na dvorku (Jsme na týden u našich) a v půl čtvrté jsme spolu jely autobusem pro Míšu do školky, kde měl ukončení a myslela jsem, že v tom vedru pojdu. Fakt lituju řidiče.
      Evulik25   | 29.06.2012 22:44:33
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Taky si dam diskuzi dne
      Hned po snidani. A my dospelaci jsme zalezli az ted. Cely den se koupeme nebo jsme ve stinu. Na chalupe je blaze.
      Terča80   | 30.06.2012 00:11:27
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Taky si dam diskuzi dne
      Ráno v 9. Vrátila jsem se v půl čtvrté a valnou část strávila v autě       Pokud tohle přežijeme, tak už asi všechno. Chudák malej ten je asi vařenej  
      luciasek84   | 30.06.2012 00:15:58
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Taky si dam diskuzi dne
      Jako pracující mám smůlu, takže s Ondrou jsem vyrazila v 6:25 směr školka, odpolko jsme ale šli rovnou domů půl bytu ej na východ a ej tady příjemně.
      Ady.S   | 30.06.2012 20:00:56
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Taky si dam diskuzi dne
      rano do skolky,v poledne zeskolky,odpoledne kpotoku hazet sutry...bylo poprve teplo,az vedro 
      Liberte   | 02.07.2012 11:01:30
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Taky si dam diskuzi dne
      kdybych nemusela na 12h na pedikůru, nevylezli sme do teď, tak sme museli, malý byl doma u babi a dědy, já se pařila v autě a ve šparu, ale pak sme šli na terasu, po půl hodině i když je tam stín, sme šli domů, tam se to nedá. já se potím doma, chodím nahá a to mám 3 ledové sprchy za sebou
      ivulisek   | 02.07.2012 18:52:16
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Taky si dam diskuzi dne
      Tak my jsme ten den byli dopoledne doma a odpoledne jsme byli na "vítání jara" v Babyclubu a tam se to odehrávalo venku a díkybohu pod stromy,takže bylo moc příjemně.
      veverka77   | 02.07.2012 22:09:38
      Reagovat | URL příspěvku
  • Ideální prázdniny
    Jaké jsou nebo by byly ideální prázdniny pro vás a vaše děti?
    tygřímáma   | 29.06.2012 07:07:10 | Reakcí: 17, poslední: 01.07.2012 01:23:15
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Ideální prázdniny
      Pěkný dotaz.Ideální prázdniny bych si představovala aspoň být tak na 14 dnů u moře,potom je trávit někde i na horách,ale stačilo by mi se vyvalit i na zahradu u bazénu,kdybychom měli baráček.
      Zuzbr   | 29.06.2012 07:14:34
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ideální prázdniny
      Nenudit se at už kdekoliv.Kolikrát se zažije super legrace s děckama před barákem než nuda s rodiči na dovolené.To ze mě mluví bohaté zkušeností z dětství.

      Letos se mi to doufám povede,aby byli spokojení.Zatím jsem jim vždy udělala parádní prázdniny.
      Honafa   | 29.06.2012 07:59:50
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ideální prázdniny
      taky jak Gábi...prostě aby jsme se nenudili..kdekoliv hlavně aby bylo pořád co dělat
      Rowdynka   | 29.06.2012 08:07:01
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ideální prázdniny
      Brala bych takový mix zážitků.Procestovat například Francii na hausbotu, strávit 14 dní na chatě, chodit na houby a borůvky a maliny, jet třeba na Šumavu, něco podniknout s přáteli... a zatím mě čeká měsíc a půl našich(to bude fajn) a pak balení a stěhování
      antara   | 29.06.2012 08:19:35
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ideální prázdniny
      tak já bych chtěla někam k moři, pak někam k nám, projít si přírodu, odpočinek, pohodu a legraci. jelikož tatínek mají hodně práce, tak dovolená max týden a to nevím jestli až v září, takže pro mě bude ideál dovolená u našich na 14 dní    
      ivulisek   | 29.06.2012 09:54:59
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ideální prázdniny
      aspon mesic nevidet deti,ktere nekde radi a uzivaji si..a ja nic nemusim 
      Liberte   | 29.06.2012 10:18:27
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ideální prázdniny
      Teplo teplíčko a samozřejmě si ty slunečné dny užívat se svými nejbližšími. Letos se ještě budeme muset obejít bez moře, ale doufám, že příští rok se za ním i s dětmi vydáme a čeká nás velká idylka. Já moře zkrátka miluju, není to tak, že bych opovrhovala svou vlastí, letošní léto ji probádáme velký kus, ale když se ptáš přímo na ty ideální prázdniny, tak ho prostě zmínit musím. Miluju moře!!! 
      Evulik25   | 29.06.2012 13:26:27
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ideální prázdniny
      asi abychom byli tak nejak spolu
      zajic   | 29.06.2012 15:44:24
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ideální prázdniny
      moře, moře, moře, miluju to tam - teplo, pláže, sluníčko, restaurace na pobřeží, večerní procházky po promenádách, zmrzlina. takto si budeme užívat aspoň týden v srpnu v Chorvatsku, ale jinak máme naplánovaný akce po ČR v podstatě na každý víkend nebo prodloužený víkend na celé prázdniny  
      Moňulínek84   | 29.06.2012 16:25:56
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ideální prázdniny
      Ideální prázdniny jsou takové kde nemusím vůbec vařit, jen jsme někde u bazénu, popřípadě u moře a nedělám NIC z domácích prací, jen blbiny s dětma. Což mě před barákem nehrozí protože zase přijdu domů do toho samého bordelu :D A dokud jsme neměli děti tak nejideálnější prázdniny byly takové, že jsme měli určitou sumu peněz a vydali jsme se na dobrodružství napříč Austrálií. Jedinou limitovanou věcí byla letenka koupená nazpět domů za 3 týdny. To byla prostě paráda.
      luciasek84   | 29.06.2012 16:29:47
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ideální prázdniny
      aspoň měsíc bez dětí      
      Sunny   | 29.06.2012 17:54:23
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ideální prázdniny
      moře, bazén - takže pěkné slunečné počasí, hory, dobré jídlo a pití a přátelé    myslím, že se nám to zatím nějak podobně daří plnit 
      Eva74   | 29.06.2012 18:25:32
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ideální prázdniny
      mit barak se zahradou, to by bylo dokonale
      plaz   | 29.06.2012 20:47:59
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ideální prázdniny
      Pro moje děti zatím nevím, ale pro mě by byl ideál, kdybychom mohli být všichni spolu celé léto někde. Jedno kde. Možná bych na týden odložila obě děti a vyrazili bychom si někam sami s Tomem.  
      sazicka   | 29.06.2012 22:29:40
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ideální prázdniny
      ideální prázdniny ??? To vůbec nevím. Ideální by bylo kdyby jsme na jejich konci byli všichni zdraví a šťastní a plní zážitků..kde je nasbíráme je úplně jedno.
      lucie73   | 30.06.2012 11:32:13
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ideální prázdniny
      Pro mě plné výletů a aktivit které mám ráda. Letos jsme tak začali výlet do ZOO máme rádi všichni a zítra jedem na návštěvu k jedné Bolce, takže taky super. Bohužel letos už jsem zaměstnaná a tak to musíme něják zkombinovat.
      Ady.S   | 30.06.2012 20:04:38
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ideální prázdniny
      U nás je to nečekané ale podle mě a myslím že i podle malinké nakonec budem spolu cele dva měsíce spolu doma 
Přidat nový příspěvek
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×