Diskuze DNE (strana 144) - diskuze

Přidat nový příspěvek
  • Ochlupení - přirozeně nebo bez chlupů
    Dnes jsem četla článek o skupině žen, která se neholí, chtějí zůstat přirozené. Trochu mě u toho zaskočilo jejich líčení, s tím se dle mého nenarodily :-). Jak jste na tom holky Vy? Myslím, že je to v dnešní době už i součást hygieny, ne? Nebo že by muže chlupaté nohy více rajcovalyí?  
    Calamity J.   | 12.05.2017 18:57:43 | Reakcí: 14, poslední: 28.06.2017 12:34:15
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Ochlupení - přirozeně nebo bez chlupů
      Kamaradka mela chlapa,ktery ji nutil se neholit nikde,takze toho to rajcovalo urcite. Ja jsem desna chlupatice,podezrivam se,ze kdybych se neholila a netrhala si veskery porost v obliceji, zarostu po celem tele jako orangutan 
      Myšice   | 12.05.2017 19:41:15
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ochlupení - přirozeně nebo bez chlupů
      Ono je to nekde i soucast kultury  
      Zrovna dnes se me ptala tchyne jestli nemam krem na odstraneni chlupu, protoze byla u doktora a ten ji trochu vyhrnul kalhoty a strasne se pry stydela za ty 3 chlupy co ma na nohou
      plaz   | 12.05.2017 19:52:10
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ochlupení - přirozeně nebo bez chlupů
      já jsem taky ten extrémně chlupatý tvor (mám tmavé nejen vlasy a oči ...) .... dokonce jsem svoji první gynekoložku donutila udělat mi testy na testosteron ... stará laskavá paní mi pak mávala s výsledky před obličejem, že to mám zcela v pořádku a že mám holt citlivou kůži ....... nohy si do krátkých nohavic nebo do bazénu holim, aby to s přihlížejícími nešlehlo, podpaží to je o té hygieně .....ale ruce si nechávám ...sice na mě často někdo blbě zírá ....ale nějak jsem si na ně zvykla
      před pár lety jsem koukala na ceník blízkého laserového pracoviště a když jsem to cca spočítala ....tak takových 60 tisíc Kč by to na celé tělo spravilo   (na každou část těla je potřeba cca 5 návštěv, jen knírek zvládnou dřív :-)
      nedávno vyšel v dtestu test domácích IPL epilátorů ...neměla jsem to čas študovat ...ale zahlídla jsem, že ceny takových přístrojů se pohybují kolem 10ti tisíc ... a nevím, jak moc to bezbolestně funguje
      mému chlapovi naštěstí nevadí, že má doma orangutánka .... on na rozdíl ode mě je chlupatý minimálně ....ale obávám se, že chlapečkové budou po mě ....ale snad to budou mít aspoň světlejší a nebudou to muset jako chlapi řešit :-)
      pandanek   | 13.05.2017 01:07:00
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ochlupení - přirozeně nebo bez chlupů
      Je to nezvyk, ale treba memu muzi se chlupy libej. Na nohou ne, ale prirodni podpazi a ohanbi se mu libi. Chvilku jsem zkousela tak byt, ale me vadi ten pocit necistoty.
      samickasmladyma   | 13.05.2017 18:19:31
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ochlupení - přirozeně nebo bez chlupů
      Ať si každý chodí jak chce... Pokud na to neupozorňuje, neotravuje s tím okolí, tak je mi to šumák...Já si třeba nohy neholím, mám světlé chlupy a je jich šest a půl, takže komu to vadí, ať se nekouká... Jinak se holím-neholím, nevadí mi krátké chlupy, dlouhé už jo...
      moninif   | 14.05.2017 14:04:25
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ochlupení - přirozeně nebo bez chlupů
      Já musím, holím se skoro 19 let a jakmile to neudělám co cca 3-4 dny, tak mě to normálně svědí jak ty chlupy rostou.
      inediam   | 14.05.2017 18:16:48
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ochlupení - přirozeně nebo bez chlupů
      No,často koukáme na porno a už jsou tam často chlupatice.Já mám chlupy světlé,ale holím to.Občas si nechám pipku trošku narost,ale dlouho to nevydržím.

      Kdysi jsem se kamarádila s holkou a ta byla chlupatá všude.Ona ,kdyby se holila tak by musela co hodinu.Zajímavé bylo,že jí to šlo vidět i přes oblečení.To jsem ještě nikdy neviděla.
      Honafa   | 14.05.2017 19:53:36
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Ochlupení - přirozeně nebo bez chlupů
        Tak to kamarádku lituji. A má aspoň husté i vlasy?
        Calamity J.   | 15.05.2017 10:42:38
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Ochlupení - přirozeně nebo bez chlupů
          Jo i vlasy.Jen nešlo poznat co jsou vlasy a co už vousy.
          Honafa   | 15.05.2017 13:17:10
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Ochlupení - přirozeně nebo bez chlupů
            Chudák, ale brala bych to pozitivně, jsou i takové, které mají vousy a chlupy, ale nemají vlasy.
            Calamity J.   | 15.05.2017 16:33:47
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ochlupení - přirozeně nebo bez chlupů
      Já jsem bohužel hodně chlupatá. Fakt mě to štve, je to boj s větrnými mlýny. Je prakticky nemožný být hezky hladce oholená, závidím všem světlým a málo ochlupeným osobám. A sním o životě v kultuře, kde je chlupatost přirozená  Jediný, co mi přijde, že má praktický význam je podpaží, to poznám, že když je mírně delší, tak se víc cítím. (ale podpaží mě nezlobí, toto holení je pohoda  )
      zuzka83   | 15.05.2017 14:19:13
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ochlupení - přirozeně nebo bez chlupů
      ja se holim pro sve pohodli a ne pro chlapi...ja se holila uz ve 14...tou silenou chlapskou ziletkou.  .brrr...ale ja jak jsem tmava///tak bych mela cerne nohy a podpazdi prales...brrr......jak ja byla nadsena ,kdyz konecne dorazily damske holitka 
      Liberte   | 17.05.2017 08:19:09
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ochlupení - přirozeně nebo bez chlupů
      jsem brunetka, v roce 2004 jsem zahájila laserovou depilací svého klínu, pak přidala i stydké pysky, takže někdy od roku 2006 jsem dole zcela bez chloupků - pocit, pohoda jediným slovem SUPER. Pak následovalo podpaždí s chloupky objevujícími se občas nad rty pod nosem. Opět s jediným konstatováním SUPER.
      Na rukách jsem si nechala chloupky odstranit laserem asi před 5 roky a loni jsem se zbavila chlupů i na svých nohách. Žiletku s pěnou jsem s velikou radostí vyhodila a dnes mohu potvrdit, že rozhodnutí mít své ženské tělo bez chloupků bylo jedním z nejlepších které jsem ve svém životě učinila. Žádný z partnerů se kterými jsem v minulosti žila, i současný manžel mé ochlupení nepostrádal a nepostrádá a i já se svlečená všude cítím velmi dobře.
      Hygiena super, průhledné spodní prádlo super, opalování na nudapláži super - mohu jen doporučit !!
      Nevěřím tedy na trendy hlásající "návrat chlupatých žen a dívek" !
      orli   | 27.06.2017 19:44:55
      Reagovat | URL příspěvku
  • snad to sem zapadá-seznam přihlášených BOLek
    ahojky .dlouho jsem tu nebyla a stránky se dost změnili,přibylo tu mnoho nových kolonek ,že už se tu pomalu ztrácím.
    Jelikož jsem tu po dlouhé době moc mi tu chybí seznam přihlášených BOLek,který mi připomene i někoho koho tu člověk ne často potká a tak by je tu spíše našel,nejsem bohužel příznivce facebooku a tak mimo tyhle stránky o nikom nevím.
    Děkuji za zváženou :-)  
    Lenka/79   | 04.05.2017 23:47:24 | Reakcí: 1, poslední: 06.05.2017 19:20:12
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • Zvířata
    Jaký mají vaše děti vztah ke zvířatům?
    Honafa   | 01.05.2017 10:03:18 | Reakcí: 11, poslední: 11.05.2017 06:24:19
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Zvířata
      jak ke kterým. Ty pernaté má nejradši na pekáči a ty nekousající, chlupatá nejraděj hladí a chová v náručí  Mno a já mám nejradši kompromis( ty tepelně upravené na pekáči a ptáka v troubě(té mojí) 
      helenice   | 01.05.2017 19:05:24
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Zvířata
        Když je vidí v telce nebo v knížce, tak velmi vřelý. Jinak jsou obě holky dost bázlivé. Bojí se. Úplně všeho. Psa,kočky, holuba...prostě všeho. Rozárka couvá i před klecí v zoo .
        markíla   | 01.05.2017 20:41:51
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zvířata
      Vis, ze ani nevim, asi spis neutralni. Tady v Egypte je hodne psu a kocek na ulici, decka se nad nimi z dalky rozplyvaji, ale kdyz jdou bliz, tak se boji. Kone si hladili, kdyz jsme byli ve stajich i se projeli na nich. Kraliky, kuratka, kachny, to vse maji radi jak nazivo, tak na taliri  
      plaz   | 01.05.2017 19:37:16
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zvířata
      holka má dost vřelý vztah ke všem zvířatům, nejvíc ji berou kočky, pak psi a třetí nejoblíbenější jsou ploštice :) Z přesvědčení nejí maso, protože je ze zvířátek, z toho měla dost velkej šok, když zjistila, že maso je třeba kuře. Takže maso do ní dostanu jen, když je namleté v nějaké směsi nebo když je to řízek a nemluvíme o tom, že je to maso (kuře). Ona je ochránkyně všeho živého, i ve školce dává přednášky klukům, co zašlapují mravence, že se to prostě nedělá :)
      Gastrica   | 01.05.2017 22:01:12
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zvířata
      Daniela s Aničkou velmi vřelý. Mají to po své matce, to je jasnačka. Bytem už nám prošlo spoustu zvířat. Eva miluje zvířata v kuchyňské úpravě nebo v mrazáku.
      tygřímáma   | 02.05.2017 08:14:15
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zvířata
      Tobi jakstkas...mura zadnej..vseho se boji a ja je taky nemusim.hlavne psy a kocky..
      amalie2011   | 02.05.2017 13:34:18
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zvířata
      U nás kladný, ale ta péče o ně je někdy pod nátlakem :-).
      Calamity J.   | 02.05.2017 19:28:38
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zvířata
      na taliri a v televizi velmi kladny...a tot vse....sice me ukecavaji na stenatko,ale jeste ne...mame stareho ratafaka a je to jako mit trojcata 
      Liberte   | 11.05.2017 06:24:19
      Reagovat | URL příspěvku
  • 7 milionu
    Náš obvod má navíc 7 milionu a lidi mají psát a dávat návrhy na co by se to mohlo použít,.No já nejdřív myslela,že 7 mil je odměna pro vítězný návrh ,ale asi né.
    Mě napadlo,že by se za to měli udělat veřejné wc.Bo záchodu není nikdy dost.I když už nějaké jsou.Bohužel tam kde je jich hodně.A jsou místa kde není žádné.Máme tu část Hrabůvka a tam je záchodu-na finančáku,na poliklinice,v knihovně ,v kulturáku,v podchodě atd a část Zábřeh,kde není ani jeden záchod,kam by se dalo jít.A bohužel já vždy dojedu tramvaji k nám a chce se mi a nikde nic,až na pumpě a ta už je u našeho domu.Nejvíc by se mi líbili záchody v Mhd,a to mi říká P,že to ani nemám říkat nahlas,at mě nezavřou do blázince,za takový blbý nápad.

    Tak,že dvě otázky pro vás-1) Co by jste chtěli ve vašem okolí změnit vy?
    2)Co vy a dostupnost záchodu,řešíte někdy tento problém?
    Honafa   | 28.04.2017 22:34:48 | Reakcí: 10, poslední: 29.04.2017 10:55:09
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: 7 milionu
      Zachody moc neresim a tech 7 milionu by jsem investovala do zivotniho prostredi. To je podle me jedno z nejbolestivejsich problemu Ostravy
      plaz   | 29.04.2017 06:12:08
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: 7 milionu
        7 milionu je plivanec za to vysadí tak 7 stromů.Na to jsou jiné fondy.Tady ty miliony jsou jen tak na jednu malinkou věc.
        Honafa   | 29.04.2017 10:46:01
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: 7 milionu
      Ad1) konkrétně u nás v dědině-po cca 6 letech co generálně rekonstruovali silnici a po jedné straně komplet zastávku busu,tak bych konečně postavila i na té druhé straně busovou "búdu". Tedkon je tam pouze oprýskaná zanedbaná lavka z dob císařepána. A ze zbytku prachů po x-letech slibů hřiště(ze stávajícího se stává káliště zvířat a odpadkové centrum) anebo pořídila odpočívárnu(posezení) pro cyklisty, bo jich tu máme čím dál tím věcej. Toto mají v plánu u nás v obci taky léta letoucí a porád to odsouvaj.
      Ad2) řeším každodenně. Už to chytla i dcérenka, páč pokaždý před odchodem z domu jde preventivně na vecko, dyby měl vypudit jen dvě kapky. Kdykoli dojdu do neznámého prostředí, si připadám jak agent, co hledá náhradní únikový východ, do kdyby ho potřeboval. Nejdřív si instinktivně vyhledávám dvéře od hajzlíku. Když vím, že jdu někam, kde je mi to blbé(dlouhé čekání u mudra, kde je klíč jen na vyptání u sestry, obchodák bez toalet, dlouhé čekání na dcérenku apod) radši tak tři hodiny před odchodem nepiju, ať vydržím co nejdýl.
      helenice   | 29.04.2017 07:27:55
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: 7 milionu
        Taky to tak přesně mám.Před odchodem jdu 100x čurat a když nevyjdu do 3minut od posledního vyčurání ,musím jít znova.
        Taky raději nepiju,at nemusím.Ale ted chodíme hodně na obědy ,u oběda si dám 3 decky pití,jdu se vyčurat,ale stejně než dojdeme na tramvaj,než jede a pak v té tramvaji už se mi chce hodně.Vystoupím u nás a nikde žádný záchod a ani keř.To jsou moje muka.P mi nadává,že tak uchcanou babu nikdy neviděl.Ale myslím,že tak to má většina lidí,že tak hodinku po obědě se jim chce čůrat.
        Honafa   | 29.04.2017 10:44:56
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: 7 milionu
            Ty by jsi se mnou nemohla jezdit po stavbách   Život člověka naučí... Já jsem učůraná akorát po pivu  
          moninif   | 29.04.2017 10:46:51
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: 7 milionu
            Na stavbách jsou ty budky,né. 
            Když jsem doma tak nečurám jak je den dlouhý.Prostě psychika,že jak nemůžu tak musím.
            Honafa   | 29.04.2017 10:49:52
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: 7 milionu
                jo jsou, ale já většinou dělám přípravu, takže to obcházím, než se to staví, to tam budka ještě není  
              moninif   | 29.04.2017 10:55:09
              Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: 7 milionu
      To už bylo i loni, myslím, že jsem pro něco i hlasovala (tuším nějaké lavičky někde)... Kdyby bylo na mě, tak budu sobecká, a použila bych to na zkulturnění celého prostoru dětského hřiště co tady před více než pěti lety vybudovali. Už hodně poničené a absolutně nedořešené okolí, takže bych ten prostor využila komplexně, včetně kamer, protože jinak to bude vypadat tak to vypadá... Nebo konečně na dořešení parkovacích míst tady, ale to si řeší obvod sám, bohužel slovo "řeší" je velmi obecné, takže hádám, že než vyřeší, tak už budu v důchodu  
      moninif   | 29.04.2017 10:45:23
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: 7 milionu
        Víš jak je ta škola před poliklinikou za obchodama.Tak tam bylo obří hřiště a ted to určitě bude parkoviště.Tak,že tam bude pár nových míst na parkovaní.To je děs,taková hezká plocha.
        No uvidíme co se za ty prachy nakonec udělá,nebo neudělá. 
        Honafa   | 29.04.2017 10:48:31
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: 7 milionu
          Jo sice bylo, ale posrané od psů... Kousek dál jsou nová hřiště, nějaké rozbité asfaltové plochy, takže tam prostor na hraní je,takže zrovna tam jestli bude parkoviště, tak mi to nevadí a dává to tam celkem smysl..
          moninif   | 29.04.2017 10:54:01
          Reagovat | URL příspěvku
  • Calamity J.   | 28.04.2017 12:29:23 | Reakcí: 1, poslední: 02.05.2017 08:16:10
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • Zodpovednost za porizeni si ditete
    jsou volove viz nize,co si mysli o zenach s detma to co si mysli...ale pak jsou obecne debilove,co si mysli,ze postizene je nejlepsi hodit ze skaly....setkavam se s tim da se rict uz 5 let porad,denne, pohledy,septani,blbe poznamky, beru to tak,ze jsem proste ja sama nevychovanej frocl a mam tudiz take nevychovane dite a meli by mi ho vzit, to je ta lepsi verze...ta horsi je ,ze kdybych se chovala v tehu odpovedne,tohle by se nestalo,kdyz ma debil deti,tak mue mit jen debily..to je ta stredni verze, a ta nejhorsi je,ze takove deti by se meli hazet ze skaly.....obcas jsem rada,ze tady nemame pravo nosit zbrane ,protoze uprimne bych obcas nekoho s chuti praskla mezi oci  ....a to jsem jeste ta zenska,ktera se na svet diva z lepsi stranky a povzbudi ji kazdy usmev me ci hopikovi...pan v zelenine,ktery kazde rano hopika pozdravi,raduje se s nim,ze si kupuje banan,dava mu ho pod cenou,zvonilce dava lizatko zdarma ,ze pani co ji denne potkavame,se zastavi,ceka s nama na vlak,pohladi hopika a me doda energii svym pristupem,ze pani v trafice je v klidu,kdyz ji tam hopik pul hodiny listuje knizky..ma i knizkarnu  a nikdy si nic nekoupime...jen k svatku a narozkam...ma to drahe a nic moc vyber  ze v hrackarstvi chodi 20 min kolem hracek a ochka ajasa a obcas koupime bublifuk nebo neco za par drobnejch...proste vedi,ze je takovy a neodsuzuji ani me ani jeho....ale k tem par usmevum patri sto blbejch kecu a nazoru....jako by si matka prala postizene dite,jako by si to zavinila sama...jako by se to dalo zjistit v tehu..jako by se to dalo ukoncit v tehu a nezabit druhe dvojce...navic se to zjistit neda a navic se to stalo az skoro ve 2 letech zivota,ve 2,5....a co pak...mam dite odsunout nekam..jen tak....dite ktere je plne lasky a radosti???jen proto,ze je holt jine a divne pro jine???proste shodit ze skaly....za to bych vazne par lidem dala pres hubu....a je jedno jestli je to psychicky ci fyzicky jine....porad je to clovek,z ktereho se muze spoustou casu a lasky a uceni stat samofungujici clen spolecnosti a hlavne ...porad je to matky dite a matka proste bojuje az do konce jak se da....a vetsina matek postizenych deti si nechava libit urazky,vycleneni atd,zkousne milion veci a to jen proto,at ma moznost dat silu tomu clovickovi,at co nejvic odrazi prave tyhle blby,at se clovicek uz za mala nestane depresivni sociopat nenavidejici lidi....at je clovicek schopen vyrust a zkusit byt clovekem...
    Liberte   | 25.04.2017 09:38:44 | Reakcí: 5, poslední: 27.04.2017 10:48:55
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Zodpovednost za porizeni si ditete
      Jarko, to jsi napsala moc pěkně!
      Calamity J.   | 25.04.2017 18:20:09
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zodpovednost za porizeni si ditete
      Ano, máš pravdu, tohle si žádná matka dobrovolně nevybere. Je to napsáno velmi výstižně. Lidi jsou hnusní, každý kouká jen skrz prsty a vědí velké kulové s čím se musíš denně potýkat a kolik to všechno stojí sil. Čtu tvoje příspěvky ráda, a vždycky mě potěší, když máte nějaký pokrok. A pokaždé si řeknu, jestli bych byla taky tak silná a dokázala se s tím taky tak poprat. Máš můj velký obdiv, a všechny maminky, co pečují o nemocné dítě, ať je to cokoliv.
      Kajdda   | 26.04.2017 11:12:25
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zodpovednost za porizeni si ditete
      Ach jo Jarko. Je to strasne. Ale ty vis, jak je hopik fajn. Jinak fajn nez je spilecnooti videny standart....ale fajn. Koukni na ty lidi co tyhle soudy vynaseji. Vetsina z nich nikdy nic poradneho nedokazala. Ziji nudne nenaplnene zivoty a jedine co umeji je kritizovat druhe.
      Ja jsem lidma znechucena uz dlouhodobe. Nastesti je i plno lidi dobrych.
      Jak jsem kdysi psala v nejakem clanku Nejde ty nase kluky umlatit za garazi lopatou. Uz tu jsou, to je holy fakt.
      Jsi dobra mama, delas pro deti co muzes. Na lidi ser.
      samickasmladyma   | 26.04.2017 15:40:03
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zodpovednost za porizeni si ditete
      Napsala jsi to moc krásně, moje řeč.
      tygřímáma   | 27.04.2017 10:48:55
      Reagovat | URL příspěvku
  • Zodpovědnost žen za výběr partnera
    V minulých dnech jsem 2x zaregistrovala vyjádření vládních politiků k situaci, kdy matky musí své děti živit a starat se o ně samy, protože jejich partnerům tak nějak zodpovědnost chybí. Místo, aby rázně zakročili proti mužům, kteří nechali ženy a hlavně své vlastní děti na holičkách - nestarají se, neplatí, tak veškerou zodpovědnost přenesou na nás ženy. Zíráte na to stejně jako já?
    Tohle řekl lidovec Čunek: "Pokud se žena rozhodla špatně s kým spát, musí nést následky." https://echo24.cz/a/i22WB/cunek-copak-stat-tem-zenam-rikal-s-kym-maji-spat
    a tohle jejich předseda Bělobrádek: "Tak si musí najít jiného chlapa." https://www.novinky.cz/domaci/435952-belobradek-se-po-celodennim-klickovani-omluvil.html.
    Už se také vůbec nedivím, proč ženy ve velkém "zobají" hormonální antikoncepci...
    Calamity J.   | 24.04.2017 15:39:02 | Reakcí: 26, poslední: 02.05.2017 14:33:02
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Zodpovědnost žen za výběr partnera
      Čunkovo prohlášení jsem četla a prudce mi stoupal tlak. Ten člověk vůbec neví, o čem mluví. Trošku z toho cítím nenávist vůči ženám. Šmahem odsuzuje všechny ženy, které vychovávají své dítě samy. Sakriš, musím toho nechat, rozčílila bych se.       
      tygřímáma   | 24.04.2017 17:08:23
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Zodpovědnost žen za výběr partnera
        Musíme to brát v klidu. Možná by nebylo od věci schválit návrh zákona na podvázání každého chámovodu, jehož majitel déle než 2 měsíce neplatí na dítě a nestará se o něj - veškerou péči nechá na matce. Při půlroční latenci bych zvažovala rovnou kastraci, ona totiž ani ta sterilizace nemusí být 100%. Abychom mohly být zodpovědné, musíme k tomu mít vhodné podmínky, ne?
        Calamity J.   | 24.04.2017 17:14:55
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Zodpovědnost žen za výběr partnera
          Hele, ale to je božský nápad. Spoustu žen by to uvítalo.
          tygřímáma   | 24.04.2017 19:39:16
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Zodpovědnost žen za výběr partnera
            Hlavně by si užily stejně jako muž, ale bez těch důsledků, které musí řešit pouze ony. Bohužel si myslím, že by pak ta nepodvázaná část byla na roztrhání. Resp. abychom nezjistily, že zbylo pouze 10 mužů schopných mít děti. A to je právě to. Žena ze své podstaty děti chce mít, může je mít pouze s mužem, tudíž je nakonec s nějakým zplodí, i když to není úplný ideál :-). To ale neznamená, že by pak veškerá starost měla zůstat na ní.
            Calamity J.   | 25.04.2017 08:43:58
            Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Zodpovědnost žen za výběr partnera
          Jani to by byl super nápad a pomalu s tím souhlasím. Jenže myslíš že i pak by se stal více zodpovědným?
          Ady.S   | 25.04.2017 07:53:39
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zodpovědnost žen za výběr partnera
      A já s nimi v podstatě souhlasím... Já jsem si partnera vybrala, zplodila jsem s ním dítě, tak holt se s tou situací budu muset poprat... Ano, jak říkal Čunek, pokud by se to týkalo 2-3%, beru může se stát, a proč nepomoct, ale ve chvíli kdy se rozvádí a rozchází 50% národa a z toho většina matek brečí, tak je někde něco špatně... A pokud matka potřebuje peníze, a neumí si je zajistit sama, tak asi nějakého toho živitele potřebuje...Zvláštní je, že jsem nikdy neviděla "plakat" otce samoživitele, a že jich taky bude dost, jen ve svém okolí znám dva, a vím, že ani jeden žádné alimenty nedostává... Ono celé se to rozpoutalo kvůli zálohovanému výživnému, s čímž taky nesouhlasím, přijde mi to vtipné, že matky samoživitelky, které si dokážou vydělat 2,7násobek životního minima budou mít smůlu... Takže ony se postarají a ještě zadotují ty, které na to prdí a čekají s nataženou rukou... Jo kdyby konečně stát naopak poskytl nějaké úlevy samoživitelům, tak to by byla jiná, myslím si, že hodně by jich i možná začalo pracovat... Přiznám se, že já si pořád pohrávám s myšlenkou, že se na všechno vyprdnu a začnu využívat výhod sociálního systému.. Ale to bych se první musela nechat rozvést, na což jsem hodně líná    
      moninif   | 24.04.2017 18:49:00
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Zodpovědnost žen za výběr partnera
        Hlavne spousta'samozivitelek'neni vlastne samozivitelkami,jen zneuzivaji system a partnera maji. Ale zas to podat takhle je proste idiotske. Mam treba kamaradku s dvojcaty,kterou opustil partner kratce po porodu,bylo to moc prace. Prace moc oficialni nemel, takze alimenty ma 1000 na kazde dite. Jako vi,ze si nevybrala dobre,deti uzivi,ale,ze by se k ni a dvojcatum chlapi hrnuli,to rict nemuzu. Kluci uz pujdou do skoly a nikoho nema.
        Myšice   | 24.04.2017 20:07:07
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Zodpovědnost žen za výběr partnera
        Hlavne spousta'samozivitelek'neni vlastne samozivitelkami,jen zneuzivaji system a partnera maji. Ale zas to podat takhle je proste idiotske. Mam treba kamaradku s dvojcaty,kterou opustil partner kratce po porodu,bylo to moc prace. Prace moc oficialni nemel, takze alimenty ma 1000 na kazde dite. Jako vi,ze si nevybrala dobre,deti uzivi,ale,ze by se k ni a dvojcatum chlapi hrnuli,to rict nemuzu. Kluci uz pujdou do skoly a nikoho nema.
        Myšice   | 24.04.2017 20:07:22
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Zodpovědnost žen za výběr partnera
          Jani, to jako, že se nesezdaní, kteří ale žijí jako rodina, přihlásí k dávkám jako samoživitelé? Tak to je odporné. Za takové podvody a okrádání vlastně ostatních členů společnosti bych je zcela vyřadila z výplaty příspěvků na děti nebo důchodu.
          Calamity J.   | 25.04.2017 08:31:10
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Zodpovědnost žen za výběr partnera
            Naprosto bezna vec,tady na 'chudem severu'. Jsou to stejne vesmes lidi,kteri uz pobiraji vselijake davky a nejen romove, kdybys tady videla ty fronty pred socialkou. V pondeli pred osmou stoji venku pred otvirackou min 150lidi,mame vedle skolku,tak mam socialni studii. Nejhorsi je,ze tihle,co v tom umi chodit,tak si prijdou na pekny penize a kdyz se pak dostane nejaka samozivitelka nebo samozivitel,kteri do te doby fungovali do problemu,nikdo mu nepomuze,soc.rekne,mate garaz,prodejte ji,mate velky byt,jdete do mensiho,jaky majetek maji rodice..apod. Nas soc.system je prebujely a vetsinou podporuje prizivniky.
            Myšice   | 25.04.2017 10:59:34
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Zodpovědnost žen za výběr partnera
              S tím nezbývá než, bohužel, souhlasit. Každá dobrá myšlenka bývá časem zneužita, včetně myšlenky státního uspořádání.
              Calamity J.   | 25.04.2017 14:23:15
              Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Zodpovědnost žen za výběr partnera
        Hlavne spousta'samozivitelek'neni vlastne samozivitelkami,jen zneuzivaji system a partnera maji. Ale zas to podat takhle je proste idiotske. Mam treba kamaradku s dvojcaty,kterou opustil partner kratce po porodu,bylo to moc prace. Prace moc oficialni nemel, takze alimenty ma 1000 na kazde dite. Jako vi,ze si nevybrala dobre,deti uzivi,ale,ze by se k ni a dvojcatum chlapi hrnuli,to rict nemuzu. Kluci uz pujdou do skoly a nikoho nema.
        Myšice   | 24.04.2017 20:07:36
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Zodpovědnost žen za výběr partnera
          Já si hlavně myslím, že to bylo vytržené z kontextu... Já od doby, kdy sestříhali kamarádovi rozhovor, a v podstatě to celé obrátili, tak spoustu těch rozhovorů beru s rezervou... Navíc jak vidím třeba ČT24 jak moderátoři v podstatě lidi zaženou do kouta a ti pak něco plácnou, tak radši se už nad žádnými výroky nepozastavuji...
          moninif   | 24.04.2017 20:13:31
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Zodpovědnost žen za výběr partnera
            Ja nevim,je to mozny,ale osobne Belobradka nesnasim, a ocividne to u nej a jeho kamose Cunka,budou normalni nazory 
            Myšice   | 24.04.2017 21:21:39
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Zodpovědnost žen za výběr partnera
              Jo mě, Bělobrádek přijde v pohodě, znám ho z civilu (teda osobně jsem se s ním nikdy nebavila), a působil úplně normálně, na nic si nehrál, nepovyšoval, taková šedá myška...
              moninif   | 25.04.2017 09:05:08
              Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Zodpovědnost žen za výběr partnera
            Mončo, to je sice pravda, ale takový je běžný názor testosteronové části populace, vidím to doma :-), kde to zatím zdárně koriguji.
            Calamity J.   | 25.04.2017 08:23:03
            Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Zodpovědnost žen za výběr partnera
        Moniko, ty jsi vesmírný úkaz, které si za tento postoj nesmírně vážím. Ale dokážu si představit ženy, které jsou nejen samoživitelky, ale nemají žádnou rodinnou podporu, zázemí, jsou samy a tam je podpora na místě.
        Calamity J.   | 25.04.2017 08:46:01
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Zodpovědnost žen za výběr partnera
          Však to píšu, že kdyby teď matek bylo pár procent, tak ano, proč jim nepomoct, stane se.. Já třeba teď taky hrdě hlásím, že pomoct nepotřebuji, ale za rok může být klidně všechno jinak... Ale opravdu jsem nikde neviděla plakat chlapy... A když jim na krku zůstane 10měsíční kojenec, tak taky nemá moc možností, jak se starat a vydělávat peníze. Ale chlap se kousne, chce ukázat svoje ego, že on to zvládne... Matka, tak brečí, jak jí utekl chlap...
          moninif   | 25.04.2017 08:57:49
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Zodpovědnost žen za výběr partnera
            Myslím si, že u muže je to dáno více faktory:
            - racionální přístup - jako první začne řešit situaci
            - jeho ego mu nedovolí něco nezvládnout
            - spíše mu ochotné ženy v jeho blízkosti pomohou, opačně ta ochota taková není, mnohdy ji zaříznou ženy okolo muže, který by chtěl samoživitelce pomoci - to je ta ženská solidarita :-)
            Calamity J.   | 25.04.2017 10:05:24
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zodpovědnost žen za výběr partnera
      Tohle se nedá brát jinak než "přečíst, zanadávat, vymazat, neřešit.."

      Čuňek je čuně..
      Thesska   | 24.04.2017 22:52:29
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zodpovědnost žen za výběr partnera
      me jen utesuje ,ze jsem jejich stranu , ci strany v zivote nevolila...proste takove blby by meli dat na mesic s beznou mzdou prodavacky,do bezneho bydleni a k tomu 2 deti..skolkove a skolni...a at se ukazi 
      Liberte   | 25.04.2017 06:34:31
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zodpovědnost žen za výběr partnera
      Jani bohužel nikdy nevíš jak se zachová chlap až dojde díte do domu, beru na sebe s ex jsem byla 4 roky, mě bylo 26 když se narodil Ondra, tak jsem myslela že oba už jsme zodpovědní, vypadalo to tak a .... no a jak to dopadlo víš. No doufám že teď už jsme více zodpovědná jak já tak tatínek holek.
      Ale výroky některých mužů - politiků mě dostávají. Bohužel rozumná matka si hold rozmyslí další dítě a je z ní samoživitelka a nezodpovědná, která by byla taková vždycky bude i nadále plodit děti "bez otců" a je z ní státoživitelka. A zálohové výživné, to je k smíchu, opět stát selhává ( uhrává na lidská práva) nahnat takové do"státní práce k lopatě" ať si na to vydělají. Ne to radši budou tvrdit jak spolu nejsou, každý jinde trvalé bydliště, stát hradit všechny příjmy a oni nadále vesele plodit dětičky.
      Ady.S   | 25.04.2017 08:11:36
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Zodpovědnost žen za výběr partnera
        Ady, nejvíce mě na těch jejich kecech štve, že tím neskutečně snižují sebevědomí matkám, tedy těm, které se nakonec zachovají nejzodpovědněji a to sebevědomí by jako jediné pečující o děti potřebovaly jako sůl. A upřímně, kdybychom měly čekat na ten jejich zodpovědný ideál, tak nemáme děti ani jedna a společnost vymře. Byť žiji přes 25 let s manželem, z toho 16 let "ve svazku", tak bych nedala ruku do ohně za to, co bude nejen za pár let, ale i zítra nebo za 5 minut. Hlavu na špalek už vůbec ne. A to nemám doma žádného výkuka jako je pan Čunek...
        Calamity J.   | 25.04.2017 08:21:28
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zodpovědnost žen za výběr partnera
      Tak ja mam názor nekde mezi. Netřeba to prezentovat hulvatsky jak nasi politici. Je urcite dobre za nějakej sociální systém. Ale sama jsem fakt alergicka na to neustálý nadavani jednoho z rodičů, ze ten druhej je blb a to dela a to nedela...atp a ptam se vždycky....a kdo Vam toho partnera vybral? Podotykam, ze sebe merim stejným metrem. Fakt si myslim, ze posledni dobou se distancujeme od skutečnosti, ze partnera a teda i matku/otce svých deti si vybirame sami. Je to tak. Nevybirame si kabelku...
      miho   | 02.05.2017 14:33:02
      Reagovat | URL příspěvku
  • Francouzské volby - sledujete?
    Ahoj holky, sledujete francouzské volby? Probíhají zítra. Fandíte někomu?
    Calamity J.   | 22.04.2017 18:49:12 | Reakcí: 14, poslední: 27.04.2017 12:16:25
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Francouzské volby - sledujete?
      Mně je asi nejvíce svým vlastenectvím sympatické Marie Le Penová. Je navíc moje generace a lev - ty máme doma dva :-).
      Calamity J.   | 22.04.2017 18:51:04
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Francouzské volby - sledujete?
      Přiznám se že nesleduji... Vím kandidáty, ale to je tam všechno... Je mi jedno kdo tam bude...
      moninif   | 22.04.2017 19:15:25
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Francouzské volby - sledujete?
        Taky jsem si to tak říkala, ale pak jsem došla k tomu, že od toho, kdo bude postupně zvolen ve Francii, Německu, Rakousku apod. se bude odvíjet to, jak bude jednotlivým občanům do života zasahovat EU. Jestli bude nadále měřit zakřivení banánů a bude to nekompetentní spolek rozených úředníků, kteří spotřebují neskutečné množství námi vydělaných peněz, nebo bude řešit pozitivním způsobem zásadní otázky našeho bytí.
        Calamity J.   | 22.04.2017 19:37:10
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Francouzské volby - sledujete?
      samo že koukám, hlídám, čekám frexit a postupný -xit, mým vymodleným přáním je exit celé Eu, hlavně czechit. Nic dobrého už z Eu nevidím,jsem cynik a realista v jednom
      helenice   | 22.04.2017 19:38:12
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Francouzské volby - sledujete?
      Volby i u nás jdou mimo mě.
      Ady.S   | 25.04.2017 08:38:40
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Francouzské volby - sledujete?
      sledovat jsem kvůli poklusu okolo prevítů nestihla .....ale pevně doufám, že v druhém kole vyhraje Macron .... ne že bych z něj dělala spasitele všeho lidstva ....ale po brexitu a vítězství Trumpa už by se nějaké dobré zprávy hodily .....
      - normálně bych podporovala ženskou do jakékoliv funkce .... ale Marine fakt ne ....sice se od svého papá distancovala a vyloučila ho ze strany .....ale stejně nacionalismus s populismem v kombinaci s trochou marxismu (znárodňování) ....děkuji ne ....
      ...ale pobavilo mě, že mezi Francouzi volícími v ČR byli podporovatelé všech kandidátů ----bych čekala, že když z 6 kandidátů je jich 5 proti Evropě, tak lidé žijící mimo Francii budou volit toho šestého, který jim ponechá výhody členů EU
      pandanek   | 27.04.2017 00:40:24
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Francouzské volby - sledujete?
        Hmmm, zajímavý názor. Obávám se, že Tvé přání týkající se vítězství Macrona se splní. 
        Calamity J.   | 27.04.2017 12:16:25
        Reagovat | URL příspěvku
  • Počasí: Jestli to rychle neskončí, tak zmrznu!
    Holky, nevíte, kdo si objednal to počasí? Přiznejte se!  Vůbec jsem netušila, jak tady je. Odjeli jsme ve čtvrtek do Budapešti, tam 16 stupňů, pak to tedy kleslo na 13, ale stále sluníčko - polojasno. Ještě, když jsme v pondělí odjížděli, bylo 13, a pak přijedeme sem do 6 stupňů. To byl tedy šílený skok. To jsem ještě netušila, že může být hůře. Jako dnes ráno, kdy byl stupeň pouze jeden. Tedy aspoň ráno, když jsme na 7. s Ríšou mířili na rehabilitaci, tak byl 1. Kolik je u vás? A ještě tady navíc celý den chumelí. To tam nahoře někdo nenastoupil do práce, jinak to nevidím...
    Calamity J.   | 19.04.2017 18:29:41 | Reakcí: 12, poslední: 21.04.2017 08:02:47
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Počasí: Jestli to rychle neskončí, tak zmrznu!
      Ja mam kvuli pocasi nasr..naladu..fakt...dneska sme s deckama venku malem odleteli...ja chci jaroo..a fakt...zima si myslim byla dostacujicii...
      amalie2011   | 19.04.2017 18:55:01
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Počasí: Jestli to rychle neskončí, tak zmrznu!
      Aktuálně 4 rovné, ale od rána celý den tam bylo 3,1.
      Třeba včera někdo zvrchu poslouchal tady pana domácího, pořád tady vedem tu nenápadnou válku o schodech, tak mi bylo vyčteno, že jsem v zimě sníh uklidila pouze 2x a oni furt, argumentovala jsem tím, že nemůžu za to, že padá když jsem v práci a chudák manžel celý týden pryč (oni tady jsou i přes dopoledne a je jejich boj, že se do toho hrnuli, barák je v rohu, ani po chodníku nechodí spousty lidí jak uprostřed ulice, klidně by to na mě počkalo). Teď jsem do konce května doma tak asi tam nahoře ten někdo chtěl abych nebyla pucována za nesmysly:-), jen to dělá nedobře. Sníh padal, ale nedrží:-(.

      Píšu si teď s manželem a ten stojí 30 kiláků za Vídňou směrem do Mnichova na uzavřené silnici a takový má výhled:
      inediam   | 19.04.2017 19:59:48
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Počasí: Jestli to rychle neskončí, tak zmrznu!
          super... Zajímalo by mě kolik chudáků nocuje v Jeseníkách, tak je to taky žůžo...
        moninif   | 19.04.2017 20:20:32
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Počasí: Jestli to rychle neskončí, tak zmrznu!
          Jeseníky jsem viděla ráno ve zprávách a už to bylo zajímavé.
          inediam   | 19.04.2017 20:50:19
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Počasí: Jestli to rychle neskončí, tak zmrznu!
            Já viděla ve večerních zprávách a jen valila oči, v sobotu jsme chtěli jet na výlet do Polska a naši radili jet přes sedlo, no to bysme si dali. Beztak nejedem nikam kvůli chladnu.
            Ady.S   | 19.04.2017 21:00:15
            Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Počasí: Jestli to rychle neskončí, tak zmrznu!
          On jezdí každý den tu samou cestu tam a zpátky, včera jsem se ho ptala při té druhé zpáteční cestě jak to tam vypadá a říkal, že sem tam na trávě podél silnice trochu sněhu... Jsem si představila, že tam snad natáčeli nějaký katastrofický film a do rána to uklidili. Jinak si to nedovedu vysvětlit:-).
          inediam   | 21.04.2017 07:58:57
          Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Počasí: Jestli to rychle neskončí, tak zmrznu!
        To je síla. Já dnes jela do Prahy, samozřejmě už na letních, které jsme měnila v úterý. Naštěstí byla cesta dobrá.
        Calamity J.   | 20.04.2017 19:41:51
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Počasí: Jestli to rychle neskončí, tak zmrznu!
          Jsem psala výš, druhý den tam nic nebylo. V 5 ráno je pustili. On celkem v pohodě, má auto udělané na spaní, ale kolem něho byly osobáky celou noc nastartované, aby jim tam nebyla zima.... No děs a jestli tam měli i děcka... Muselo to být kruté pro ty rodiče.
          inediam   | 21.04.2017 08:02:47
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Počasí: Jestli to rychle neskončí, tak zmrznu!
      co se divíš, na začátku dubna bylo léto, o velikonocích se pomalu připlížil podzim, takže logicky na to přišla zima   Nevím kolik bylo, ale ráno na autě jsem měla tak 5cm sněhu   Teď už je pohoda, konečně nechumelí a prší, těším se až to přes noc zmrzne    
      moninif   | 19.04.2017 20:18:48
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Počasí: Jestli to rychle neskončí, tak zmrznu!
      Jani jak mi dnes napsala na FB kamarádka - Co chceš byli Velikonoce tak budou Vánoce   .
      U nás ráno 1nad nulou, na zemi ležel sníh, naštěstí brzo rostál. Celý den ale ten hnus padal polu s děštěm. Já se tak těšila na krášlení balkonu a místo toho to mám vše v obýváku. Ráno jsem hledala teplé oblečení pro děti, vše už mám uklizené.
      Ady.S   | 19.04.2017 21:06:40
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Počasí: Jestli to rychle neskončí, tak zmrznu!
      Ahoj Jani,
      tak to počásko - NO COMMENT  

      Co Budapešť????? Budou fotky?  
      Thesska   | 19.04.2017 22:29:36
      Reagovat | URL příspěvku
  • Projektant
    Ahoj,
    není tu, prosím, někdo, kdo by znal dobrého projektanta rodinných domů ze Zlínského kraje a měl s ním osobní zkušenost? Dlouho vybíráme, ale největší váhu by měla vlastní dobrá zkušenost. Recenze, které mají na svých webovkách také nemusí znamenat spokojenost zákazníka, že? Po špatné zkušenosti švagra s 2 projektanty máme docela obavy, koho zvolit.
    Moc děkuji.
    Makyna K.   | 18.04.2017 12:40:38 | Reakcí: 1, poslední: ..
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Projektant
      My jsme dělali pouze rekonstrukci v Brně, měli jsme velmi dobrého, byl dost pedant na tu stavební firmu, tak jsem chvílemi byla takový hromosvod. Ale zase věděli, že jim nic neproklouzne. Držím palce při výběru.
      Calamity J.   | 19.04.2017 18:23:30
      Reagovat | URL příspěvku
Přidat nový příspěvek
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×