Inzerce
Inzerce
Inzerce

Zastanu se těch co píšou,že pod stromkem nemají nic - diskuze

  • Zastanu se těch co píšou,že pod stromkem nemají nic
    Vážně jsem totiž přemýšlela nad tím,co bych chtěla za dárek.Zjistila jsem,že by se sice našlo pár věcí(nový telefon,noťas,auto)ovšem vím,že teď na to prostě není.Jinak šperky nenosím,oblečení včetně bot si koupím když to potřebuju a trvám na tom,že si to musím vybrat sama,totéž drogerka a parfemka.Prostě není nic co bych potřebovala a nechala na někom jiném ať mě překvapí.
    U manžela je to totéž.Přeci mu nepůjdu koupit nějakou součástku k PC když tomu nerozumím.A u všeho ostatního je to stejné jak u mě.
    No a dávat si k Vánocům potraviny je blbost,když na to máme chuť tak si to koupíme.
    Kupovat si nějaké drobnosti jen proto,že jsou Vánoce je zbytečné vyhazování peněz,stejně se to pak bude někde válet.
    Takže my se vyžíváme v nakupování dárků dětem,vždy je jeden dárek nějaká společenská hra a s tou si nakonec užijem všichni.Jo,je to možná divný,ale já se třeba děsně těším na to,jak si letos zahrajem s potvorákama Dostihy a sázky junior,doufám že je to bude bavit stejně jako vždy tahle hra v dospělé verzi bavila mě.A neméně spokojeně si budu ochat nad balíčkem,co jsem si zakoupila,zabalila a vrazila pod stromek.
    Ale k jedné věci se přiznám,těším se,jak budu jásat za pár let nad blbůstkama co mě pod stromek dají děti.Ně kvůli těm blbůstkám,ale čistě proto,že jim to udělá radost a mě potěší,že jim stojím za vymýšlení nějakého toho dárku.
    Val.J35   | 17.12.2012 09:31:22 | Reakcí: 15, poslední: 18.12.2012 19:43:08
    Reagovat | Skrýt reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Zastanu se těch co píšou,že pod stromkem nemají nic
      souhlasim...elli uz ted namalovala tatinkovi strasne strasidlo,ottikovi namalovala teletubbies a sobe namalovala draka,me zatim nic  nebo o tom nevim...a uz to i zabalila...nasla lepenku a cele to slepila..to bude rozbalovani a jasani        a tatinek o tom nevi.ona to schovala,jen si jsem jista,ze sama uz nevi kam 
      Liberte   | 17.12.2012 09:35:31
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zastanu se těch co píšou,že pod stromkem nemají nic
      Takže by tě nepotěšila ani knížka když jsi takový knihomol? Jako já tomu fakt nevěřím...ty nechodíš ke kadeřnici? Že bys dostala nějakou poukazku? Nebo třeba nějakou relaxaci? Také nerozumím počítačům, ale vždycky se dá z chlapa vytáhnout co mu chybí a jak přesně to vypadá.
      luciasek84   | 17.12.2012 09:42:27
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Zastanu se těch co píšou,že pod stromkem nemají nic
        Presne. Jsou to jen vymluvy. Kazdy rad dela radost. Ale i ma radost. Je to prirozeny.
        Terča80   | 17.12.2012 10:05:38
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Zastanu se těch co píšou,že pod stromkem nemají nic
          Terko, ne všichni lidé jsou stejní jako Ty a neustále jim nutit to, že jen tenhle způsob slavení Vánoc a dávání dárků je ten správný a jinak to být nemůže je poněkud dětinské. Jinak souhlasím s Val, proč zbytečně utrácet za blbiny, které nepotřebujem, jen proto, že jsou Vánoce? my si dárky dáme, i když chlap s tím má taky problém, ale pokud bychom opravdu nic nepotřebovali, koupíme dětem a jinak zbytečně nebudem utrácet, to ty peníze raději utratíme třeba za hory nebo kino jindy...jinak přeju všem krásné Vánoce, ať jsou přesně takové jaké vám vyhovují a jak to máte rády    
          kacato   | 18.12.2012 11:01:57
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Zastanu se těch co píšou,že pod stromkem nemají nic
            Jsem rada, ze vetsina je stejne detinska jako ja. A darky se nedavaji jen takove, ktere potrebujes. Nikomu nic nenutim, jen je mi lito holek, ktere by rady dostaly, ale protoze maji doma neschopu nebo buddhistu nebo ja nevim koho, tak maji smulu a radsi delaji, ze jim to vyhovuje. Pokud to tak citi oba, je to neco jineho.

            I tobe krasne svatky.
            Terča80   | 18.12.2012 11:12:33
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Zastanu se těch co píšou,že pod stromkem nemají nic
              nepíšu, že je dětinské jak Ty slavíš Vánoce, to v žádném případě, podle mě je to také ideální stav, jen myslím, že to neustálé komentování, že to jsou výmluvy a že to nechceš pochopit, že to tak někde prostě není je podle mě dětinské  

              třeba můj muž, on prostě fakt neví co by koupil, buď mu to řeknu a pak to je v pohodě, anebo vymyslí fakt blbinu, která je mi většinou k ničemu a opravdu ho nakupování dárků netěší, má z toho stres, radost mi rád udělá, jen na to prostě nemá buňky   dárky všem ostatním kupuju já, protože on fakt neví.
              kacato   | 18.12.2012 11:42:08
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Zastanu se těch co píšou,že pod stromkem nemají nic
                áááááá "nemám na to buňky", tím mě v mnoha jiných situacích vytáčí můj chlap...podle mě to ale opravdu jsou výmluvy! Neznám nikoho, kdo dostává nerad dárky... a to mi nikdo nevymluví, tak a ještě si zadupu a zamávám ručičkama, abych dětinskosti udělala zadost      
                Terča80   | 18.12.2012 11:57:36
                Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Zastanu se těch co píšou,že pod stromkem nemají nic
              A tak pozor, ja su taky budhista a proti darkum nic nemam. Pravej budhista nelpi. Da se rict, ze tedy nelpi na darcich, ale ono se da lpet i na nedostavani darku.
              Takze budhista rad da a rad dostane.
              zajic   | 18.12.2012 17:02:43
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Zastanu se těch co píšou,že pod stromkem nemají nic
                Helenice to psala. Ja se v tom neorientuju :-)
                Terča80   | 18.12.2012 18:24:00
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Zastanu se těch co píšou,že pod stromkem nemají nic
                  Tak to si myslim, ze je teda vymluva. Ano, Vanoce jsou krestanske/pohanske svatky, ale budhista rozhodne nema "zakazane" davat ci dostavat darky.
                  Jasne, nejaky lama na kraji osviceni uz asi na darky nemysli, to je prilis hmotne, ale tak nejak tusim, ze pan Helenice by nejakou to drobnost mohl zvladnout.

                  Ja letos od taty dostala pytlik makadamovych orisku. Protoze vi, ze je rada, a ze je na Unine v jednote nemaj. Myslim, ze pytlik nestal vic jak 50 Kc, ale stalo za tim to, ze na me myslel, a vi, co mam rada.
                  zajic   | 18.12.2012 19:43:08
                  Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Zastanu se těch co píšou,že pod stromkem nemají nic
        ani jedno by me nepotesilo,vazne..kadernice je snad nutnost,relax je soucast stylu,knizka je normal a papirova by me spis vytocila,protoze bych ji po precteni stejne posunula nekam dal,at doma na ni neseda prach  potesi me vic to,ze treba za rok zase pojedeme na vanoce nekam do nejakeho mesta,kde jsme jeste bud nebyli na vanoce a nebo vubec a budeme s kamarady a uz i s detma a vsichni si to spolecne uzijeme a deti dostanou darky
        Liberte   | 17.12.2012 10:44:30
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zastanu se těch co píšou,že pod stromkem nemají nic
      přesně tak...taky se těším až budu jásat,až nám kluci dají pod stromeček nějaký dáreček.
      Zuzbr   | 17.12.2012 10:06:44
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zastanu se těch co píšou,že pod stromkem nemají nic
      taky se těším, až dostanu dáreček od děcka (děcek) :) Co se týče těch balíčků pod stromeček, koupila jsem si nelevné věci (tiskárnu, externí disk) a už jsem to brala, že k Vánocům nic nebudu chtít. Mám to stejně jak ty - co bych jako tak asi chtěla/potřebovala? Maximálně tak rifle nebo mikinu, což potřebuju akutně, ale to bych nikdy chlapovi nedovolila, aby mi koupil, netrefil by se velikostí nebo barvou. Kabelek mám přes deset, nosím jednu, peněženku mám, šperky nenosím (snubák nepočítám, ten jsem se jako jediný naučila nosit, plus řetízek od muže k narozkám). Kadeřnici mám kamarádku, co mě stříhá zadarmo, stejně tak mám kamarádku i kosmetičku, která mi prodlouží řasy, udělá nehty, dá masku, když budu chtít - a buď zadarmo nebo za pakatel. Za to mi přijde zbytečné utrácet.
      Víc mě mrzí, že "nemůžu" dát dárek manželovi, protože bych věděla minimálně o 3 věcech, které by mu udělaly radost, ale ani jedna není pod 500,-kč, což je hodně a na to fakt teď nemám. Stačilo, že jsem mu koupila k narozeninám dárek za 1700, narozeniny má týden po Vánocích.
      Gastrica   | 17.12.2012 10:23:54
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zastanu se těch co píšou,že pod stromkem nemají nic
      Proč hned zastávat, na tohle každý kouká úplně jinak stejně jako na milión dalších věcí. Jen je lepší, když se pár shodne a buď si dárky dávají nebo ne, ale když jeden z parnerů překvapen být chce a druhý na to dlabe, to už smutné zkrátka je. Myslím, že tohle je i takové dost osobnostní. My naivní blázni, co se umíme těšit i z krabičky od sirek holt taková překváka potřebujeme a naopak silně racionální jedinci, kteří nakupují podle uvážení přes rok se zase obejdou.  
      Evulik25   | 17.12.2012 10:48:33
      Reagovat | URL příspěvku

Téma: Co na to říkáte? Přečetli/y jste? Vaše příhody. Co už bych nepřežil/a? (strana 737)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×