Inzerce
Inzerce
Inzerce

Tak dnes nám konečně schválili půjčku, c - diskuze

  • Tak dnes nám konečně schválili půjčku, což by byla věc k radování, jenže...
    Schválili nám jen 100 000 místo 200tis. a tak se musíme totálně uskromnit se všemi plány a na Davida je to zřejmě ještě víc k nervování než pro mě. Chtěli jsme auto, krásnou svatbu, krásnou svatební cestu a spoustu nového oblečení pro nás a spoustu dárečků pro Tadeáška k 1.narozkám (a bohužel poplatit nějaké dluhy- jenže v případě půjčky 200tis. i s úsměvem)... Místo toho jsme auto rovnou museli zamítnout, svatbu udělat průměrnou, ne-li naprosto mimo veškeré představy, svatební cestu zřejmě jinde než jsme chtěli (jestli vůbec nějakou), oblečení jen to nejnutnější a dárečků k narozkám taky Tadeášek nedostane taakovou hromadu co bych mu koupit chtěla   (A dluhy jsou na prvním místě    -při částce 100tis. místo těch 200tis. je to ne k smíchu ale už k pláči )...
    Spočítala jsem jentak nanečisto na kolik by vyšla svatba abych z ní nebyla úplně zklamaná a pod šedesát to nejde a pod padesát už ani omylem...David z toho byl na větvi a když jsme se snažili vymyslet nějaký úsporný řešení, ale tak aby to stejně nebylo zklamání, tak na mě vyjel úplně kvůli kravině  Zkazil mi úplně náladu na jakýkoli hledání věcí kolem svatby na netu, tak to hledal chvíli sám a pak si šel lehnout, pohádali jsme se ještě v posteli takže já dnes spím v obýváku a on v ložnici. Prosím ať ho to přejde a řeší se mnou věci v klidu!!  Takovou depku jsem teda dlouho neměla a to ho radši v den svatby nechci vidět až do doby než budem stát před "oltářem" jinak bych byla asi nevěsta na útěku..  Čekají mě krušné cca dva měsíce 
    CAndy91   | 24.05.2011 00:31:17 | Reakcí: 26, poslední: 30.05.2011 07:24:58
    Reagovat | Skrýt reakce | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Tak to je samozrejme cara pres rozpocet a je to duvod ke stresu.
      Zkuste si ale promluvit v tom duchu - ze jste oba na stejne strane - oba jste zklamani a vystresli,ale zvladnout to musite spolu - asi by bylo odbre rozdelit na papir kazdy sam co se vam zda nutne a nenutne a pak to srovnat a udelat kompromisy - drzim palce 
      janney   | 24.05.2011 04:00:22
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE:
        Děkuji  A souhlasím s tebou, zkusím ho k vážnější debatě a vypsání priorit na papír přemluvit... 
        CAndy91   | 27.05.2011 10:35:15
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      A kolik chceš mít lidí na svatbě. Určitě tě potěší, že určitě dostanete plno svatebních darů tzn. i peníze.    
      LenkaM23   | 24.05.2011 06:20:00
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE:
        Já to mám hrozně těžké s rodinou mám spoustu babiček ,hlavně i prababiček, když pozvu na hostinu babičku a dědu z tátovy strany (což musím), tak s nimi bydlí prababička, tak musím pozvat i jí a když pozvu prababičku z tátovy strany od jeho mámy tak musím zvát i všechny ostatní prababičky aby to nebylo blbé...To znamená mámu dědy z tátovy strany, mámu dědy z máminy strany atd.
        Pak zase když pozvu máminy rodiče tak s nimi ještě bydlí mámy mladší brácha a tak je blbé pozvat jen babičku s dědou a jeho ne, když bydlí s nimi. A když pozvu mámina bráchu tak msím pozvat i její ségru a když pozvu mámy ségru tak musím pozvat i táty ségru s rodinou       Mám to zamotané, propletené a poslední dobou si říkám že má David svatý klid když jeho rodina je sice taky veliká ale celá rozhádaná, takže ty co se nemusej s jeho mámou zvát nebude a já mám rodinu kde se všichni stýkají, kde nikdo rozhádaný není, takže musím řešit tahle dilemata a pak mi na hostinu vychází už je z mé rodiny tak 30 lidí! 
        CAndy91   | 27.05.2011 10:44:27
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE:
          Já mám taky velkou rodinu a manželovi rodiče jsou rozvedeni. Vyřešili jsme to tak, že jsme fakt pozvali jen ty nejbližší. Žádné strejdy, bratrance, tety, sestřenice, protože bych pak musela zvát všechny. Jen rodiče, sourozenci moji, manželovi ne. Moje babi a děda a konec. Výslužky jsme dělali, ale ve velkém, svatební oznámení. Všechno jsme měli jak na velké svatbě jen lidí na posezení málo. Mou rodinu jsme pak zvali na druhý den. A rodiče vám nebudou nic platit? Nám moji rodiče platili pečení a pohoštění. Šaty, prstýnky, oblek, kytku, kytky v kostele atd., oznámení a nevím co ještě jsme hradili my.
          LenkaM23   | 27.05.2011 12:59:06
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE:
            Nám nikdo nic nezaplatí z rodičů, maximálně možná Davidova máma udělá nějaké chlebíčky apod. potom na večerní raut...Ale to je tak vše. Jinak si všechno musíme platit sami a bez té půjčky by to prostě nikdy nebylo... 
            Já bych na hostinu pozvala taky klidně jen mámu, tátu, od každého z nich rodiče, takže dvě babičky, dva dědečky...jenže jak říkám tak je právě problém v tom, že u babi s dědou ze strany mého táty bydlí i prababička a tal ji musím pozvat taky a tím pádem musím zvát i ostatní prababičky a u máminy strany jsou zas babi s dědou rozvedení a tak musím pozvat babičku s nevlastním dědou (s kterým al byla už když jsem byla já malinká takže ho beru jako vlastního) a dědu (mámy tátu) s jeho přítelkyní...Mám to prostě těžké a nejtěžší na tom je právě to že mají všichni dobré vztahy   
            CAndy91   | 27.05.2011 14:20:24
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE:
              Určitě budeš mile překvapena, kolik peněz nakonec dostanete. Dalo by se říct, že to co jsme do svatby dali, se nám pak vrátilo. Ale záleží jak dajná je rodina a jestli raději věcné dary nebo peníze. Takže oblečení ani hračky nemusíš řešit půjčkou. No a svatbu můžeš mít za 20, 40 nebo 100, 150 tisíc, ale to moc neovlivňuje počet hostů, ale spíš jak drahé prstýnky chcete, jak drahé šaty, manželův oblek. Jestli budete mít profi foťáka a tak. Na těchto věcech můžeš hodně ušetřit. My měli prstýnky obyč. za 4 tis. Tak nad tím popřemýšlej.  
              LenkaM23   | 27.05.2011 16:32:00
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE:
                Prstýnky se budem snažit sehnat co nejlevněji, jeden mj kamarád krásně fotí takže pokud kývne že nám to nafotí tak na tom taky ušetříme, chtěla jsem profi video, ale to asi bohužel budem muset zamítnout a půjčit si jen kameru od babičky. Jinak máme živou kapelu zadarmo, protože hraje po akcích můj nevlastní táta. Jen šaty chci sehnat fakt perfektní, ale samořejmě zase ne za 20tis., přítelův oblek musí být jednoznačně bílý nebo prostě světlý apokud neseženem jeho velikost tak se taky prodraží.. no uvidíme, ale určitě stejně nejdražší ze všeho bude všechno jídlo a pití..
                CAndy91   | 28.05.2011 00:36:16
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE:
                  My jsme měli svoji slívku, takže jsme ušetřili. Ale to jídlo a pítí to už pak není moc velká suma. Záleží kde to budete mít. My měli oběd a pak raut. A pak jsme jeli k našim a slavili na dvoře, bylo nádherně všechno vyšlo. Nakonec to nebude tak drahé, uvidíš. A to jsme dělali strašně moc výslužek, ale teď už ani nevím kolik. Ale frgále se pekly unás na dědině + malé koláčky, takže jsme platili jen materiál + pití. Těch výslužek mohlo být kolem 60ti.
                  LenkaM23   | 28.05.2011 18:54:24
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE:
                    A co jste vůbec dělali za výslužku, já narážím na internetu na vše možné, že to může být téměř cokoli vlastně, ale co má být taková klasická výsluška vlastně??
                    CAndy91   | 29.05.2011 21:50:56
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE:
                      Do spod jsme dávali frgále. Měli jsme tvarohové, makové, hruškové a koláčky byly tvarohové a makové. Záleží pro kolik lidí děláš výslužku, jestli pro dva nebo 6 lidí a podle toho jsme dávali + koláčky. Těma frgálama a koláčkama ti to dost nabyde a není to tak prázdné. A pak jsme nechávali péct spoustu drobného cukroví, trubičky.
                      LenkaM23   | 30.05.2011 07:24:58
                      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      třeba má přítel poskládaný priority trochu jinak než ty a příjde mu zbytečný utratit tolik peněz za jeden den. Musíte si promluvit, co je pro vás důležité.
      Jinak souhlasím se systémem co ti napsala Janney  
      Majjda01   | 24.05.2011 08:12:56
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Na jednu stranu je škoda, že vám ta půjčka nevyšla podle vašich představ, ale snad to na nějaké zaplacení aktuálních dluhů bude stačit. A na druhou stranu, zase nebudete dlužit tolik bance. A svatba za padesát tisíc ... to je docela dost. Na vašem místě bych slevila z představ a přizpůsobila se realitě. Na svatbu ani svatební cestu bych si v žádném případě nepůjčovala. Vždyť když budete v pohodě po psychické stránce, tak i maličká svatba s nejbližší rodinou může být parádní. A v létě bych jela klidně na svatební cestu na kole s batohem na zádech.   Ale vím, že to by se nelíbilo každému, jen "přírodním živlům" jako jsem já.
      Teja   | 24.05.2011 08:39:32
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      No já nevím,ale začít manželský život tím,že si uděláte další dluhy??Já chápu,že máš určité představy o svatbě,ale muset si kvůli tomu půjčovat?Nebylo by prostě lepší ji odložit??Našetřit??když chceš takovou slávu??
      Určitě je to čistě tvoje věc a rozhodně ti nějak nekážu      
      Ale bylo by to řečení 
      Andělka   | 24.05.2011 08:43:31
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Já bych si na svatbu nepujčovala.Nebo bych jí udělala jen s rodinou a to už vás na tolik peněz nevyjde.Hlavně si spolu sedněte a sepište co by si každý z vás představoval a pak se rozhodujte dál   
      Voraba   | 24.05.2011 08:58:08
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Asi budu v tvých očích špatná,ale půjčovat si další peníze na dluhy a další dluhy dělat my přijde dost nesmyslný a může vást to pěkně stahovat ke dnu. Ano je možný že dluhy musíte okamžitě splatit, ale určitě bych si je nedělala kvůli svatbě, svatební cestě a dárkům pro malého. Věřím že chceš krásnou svatbu a pro malého to nejlepší, ale je to opravdu potřeba?Mimi z toho nebude mít pořádně rozum, většina hraček poletí do kouta a nebo to bude jen tvůj nápad že to nutně potřebuje. Nechci nic přivolávat(já si taky kdysi nemyslela že to tak dopadne) ale když se rozvedete tak ti pak drahá svatba přijde k smíchu a cesta také. Jsou věci které jsou prioritní a věci které se dají zrušit či udělat skromě.
      Ady.S   | 24.05.2011 09:17:35
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Ať si každý dělá svadbu jakou chce,mě osobně by přišlo velmi líto vyhodit 60tisíc za jediný den.A že bych si na to brala půjčku,to ani náhodou.I podstatně levnější svadba může být krásná,já pamatuju co jsme si ten den užili srandy a celá svatba nás stála asi 8 tisíc.Co se týká dárků pro mimčo,ani tam nevidím důvod proč kupovat drahé dary,když to dítě to stejně neocení.Ročnímu mimču je totiž úplně jedno jestli má autíčko za 100 nebo 1000kč.Peníze jsou důležitý,ale sebehonosnější svatba a sebedražší dary ti krásný a štastný život nezajistí.
      Val.J35   | 24.05.2011 09:27:33
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      to je smůla, nadruhou stranu nebudete muset tolik splácet..... určitě to nějak vymyslíte, abyste byli oba spokojení. Nechci se do tebe pouštět, je to vaše věc, ale i já souhlasím s holkama, a na takovéhle věci bych si nepůjčovala, těch peněz by mi bylo líto, si vem na kolik tě ve finále to oblečení, hračky a pod.. přijde, kolik přeplatíš bance....tyjo do toho bych nešla. Ale jak říkám je to vaše věc...   
      corelia   | 24.05.2011 10:17:40
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      uprimne,resite bydleni at je levnejsi apod a pak se zadluzite kvuli svatbe??o tom spolecny zivot ale neni jaka byla svatba
      Liberte   | 24.05.2011 11:58:22
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Já bych vše přehodnotila a na tvém místě bych si na takové věci ani nepůjčovala. Raději bych šetřila místo splácení dluhů a pořídila si vše postupně jak bych na to měla. Mě by třeba stačila jen malinká svatba s nějakým grilováním, dítě také nepotřebuje hromadu hraček a nikdo z nás nepotřebuje haldu oblečení a svatební cestu jsem neměla a ani bych ji mít nemusela. Jediný na co bych si půjčila je to auto, na které bych musela asi hodně dlouho šetřit. Jinak nikdy bych bych neřešila splátku jedné půjčky druhou protože to hodně přeplatíš. Tohle dělá můj brácha a já bych mu za to nejraději jednu vrazila.
      zanlena   | 24.05.2011 14:34:33
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Pockej, to chces jako rict, ze vy si pujcujete na svatbu, darky a nejake dalsi dluhy? A vis, ze i techto 100 nebo 200 tis. budete muset vratit? V cem bude tenhle dluh lepsi nez ten prvni?
      zajic   | 24.05.2011 15:15:00
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      nechápu - půjčovat si na svatbu a dárky k prvním narozeninách - nadělat si další dluhy - asi neumíš počítat       . Já jsem měla svatbu malinkou - jen svědci a my - a byla hezká. Ročnímu dítěti je zcela jedno, jestli k narozeninám dostane levné plastové auto nebo dary za tisíce, mnohem více ocení tvoji lásku, péči a trpělivost
      Humpolec   | 24.05.2011 19:36:50
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Nemohu vám nic nijak vysvětlovat, musely byste na tom být stejně jako my a mít stejné povahy a požadavky, já bych prostě z malé svatby jen se svědky byla zklamaná a David taky, oba jsme zvyklí na větší společnost. Ano kdybychom byli schopní našetřit, tak bychom šetřili, ale my šetřit nějak nedokážeme, takže bychom se nevzali nikdy...sice nějaký papír nic neznamená, ale vzít se chceme. Takže jinak než půjčkou to řešit nejde. A svatební cestu chceme, protože oba jsme byli někde na pořádné dovče jednou za život a spolu nikdy a bez půjčky bychom se na ní nikdy nevyhrabali. Proto si tenhle rok chceme udělat hezké léto, splnit si co chceme a pak hold už budem zas jen platit a mít běžné starosti.
      CAndy91   | 27.05.2011 10:28:36
      Reagovat | URL příspěvku

Téma: Co na to říkáte? Přečetli/y jste? Vaše příhody. Co už bych nepřežil/a? (strana 450)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×