Inzerce
Inzerce
Inzerce

Ohledně fyzických trestů - diskuze

  • Ohledně fyzických trestů
    Mám krásný příklad ze života potvoráků.Oba okolo 2 let fascinoval sporák.Když začal Jirka otáčet knoflíkama u sporáku a žhavit el.plotýnky,vysvětlovala jsem že na to sahat nemá a asi při 10 pokusu jsem po něm skočila,dostal na prdel a od té doby na ten sporák prostě nesahal.Jituška bohužel ve dvou letech byla daleko komunikativnější než Jirka.Takže když jí tohle období chytlo,také jsem vysvětlovala a protože v té době na rozdíl od Jirky mluvila a dalo se s ní diskutovat,blbě jsem se domnívala že vysvětlování stačí.Bohužel opak byl pravdou.Nejdřív se jí podařilo rozžhavit plotýnky a dát na ně svůj plastový hrneček z kuchyˇnky,takže další kolo vysvětlování a to už jsem řvala jak Tur stále si naivně myslíc,že teď už to zabere.Vždy totiž slíbila,že už nikdy...No asi týden na to najednou řev jak blázen....v nestřeženém okamžiku pustila plotýnku a o rozžhavenou se opřela celou dlaní.Na dlani i prstech popáleniny 2 stupně,léčila jsem to skoro 14 dní.Pravda,od té doby tu plotnu nechala na pokoji,ale já si dlouho vyčítala,že kdybych se nejpozději při tavení hrnečku vykašlala na nějaké vysvětlování,skočila po ní a dala pár na prdel,tak by to spolehlivě zabralo a ona si mohla ušetřit bolest z popálenin.Asi mám divné děti,ale hold s nima jsou situace,kdy to prostě jen domluvou nejde.
    Val.J35   | 17.01.2013 19:33:51 | Reakcí: 31, poslední: 25.01.2013 14:44:56
    Reagovat | Skrýt reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Ohledně fyzických trestů
      Jitko, úplně s Tebou souhlasím. Někdy jsou prostě slova marná a musí se to řešit jinak.
      tygřímáma   | 17.01.2013 19:39:38
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ohledně fyzických trestů
      i u nas to obcas je treba- aby treba nematlal na televizi... jednou dostal po 10x upozorneni- a uz nesahl nikdy! hold nekdy je to treba:D
      amalie2011   | 17.01.2013 19:42:05
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ohledně fyzických trestů
      Mám stejný typ dětí. Taky většinou líp zabere jedno plácnutí než tisíceré vysvětlování.
      nadule1   | 17.01.2013 20:17:54
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ohledně fyzických trestů
      souhlasím.
      Bea-Matyas   | 17.01.2013 20:20:08
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ohledně fyzických trestů
      Já vždycky lidem co říkají že děti nebijí nebo bít nebudou říkám: Toníka na vás :) Jako jo, hodně u něj platí pozitivní motivace jako u psa. Tak se naučil chodit třeba n akraji silnice. Dám povel Toníku na kraj a on jde-pochválím a dám bonbonek....
      Stejně tak máme pravidlo že do silnice se neleze. Několikrát byl poučen, nesčetněkrát jsem mu to vysvětlovala....teď jakmile vleze do silnice dostane automaticky přes zadek...a funguje to-neleze mi tam.
      Je to jak u psa. A psycholožka ke které chodíme skrze něco jiného (né výchovné věci) mi to absolutně pochválila a že je to super.
      medox   | 17.01.2013 20:22:59
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Ohledně fyzických trestů
        Hmm, divna psycholozka...pak se ale nediv, az zacne Tonicek bit jine deti, kdyz nebude po jeho, protoze takhle mu to nastavila maminka doma.
        pecko   | 17.01.2013 20:33:58
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Ohledně fyzických trestů
          On je bije ještě od doby než odemě viděl plácnutí přes ručku...
          A ve chvíli kdy mé dítě přiběhne k batolícímu e lezoucímu kojenci a kopne ho do hlavy (tondu do hlavy nekopeme, a s dítětem neměl spor-bez důvodu ho nebijeme) tak jak na tohle reagovat....
          Fakt. Tonda neposlouchal nic, nereagoval na nic, nic nedělal, choval se jak zvíře a pokousal dav dětí. Až teprve aplikací tohohle postupu se daří vychovávat. Pochopitelně s vysvětlováním, povídáním si aj. to naplácání přijde až v nehorším (kopnutí dítěte do hlavy, po stý vběhnutí do silnice apod...)
          medox   | 17.01.2013 20:58:00
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Ohledně fyzických trestů
            Toníka na nás.Ja si naivně vždycky říkám pss,ja bych Toníka zvládla.Ale ,myslím,že bych ho bila 100krát víc než ty a to děti nebiju. Jsi dobrá,že to děláš tak jak to děláš a máš s nám výsledky. 
            Honafa   | 17.01.2013 22:15:34
            Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Ohledně fyzických trestů
          To je strašná blbost, promiň. TO by totiž dle tvého vyjádření znamenalo, že 99% dětí tady na BOLu bije jiné děti. Což je, uznej, kravina.
          luciasek84   | 17.01.2013 20:58:20
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Ohledně fyzických trestů
            Ale ja prece nerikam, ze vsechny deti tohle musi delat, nicmene klidne se to muze stat.
            pecko   | 17.01.2013 21:34:53
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Ohledně fyzických trestů
              Klidně se může stát, že i dítě, které v životě rodič neplácnul zbije jiné dítě...je to myslím, stejná pravděpodobnost  
              Courtney   | 17.01.2013 22:04:49
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Ohledně fyzických trestů
                Ja si dokonce myslím,že nebité dítě pak bije cizí děti,protože si myslí,že si všecko může dovolit a vlastně nemá hranice.
                Honafa   | 17.01.2013 22:17:00
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Ohledně fyzických trestů
                  no ono o tom by se dalo polemizovat dlouho, já si myslím, že děti se mezi sebou bily vždycky a vždycky se bít budou, vždycky to bude chtít některé dítě z kolektivu vyzkoušet, ať už mu doma rodiče dají na zadek nebo ne :)
                  Courtney   | 17.01.2013 22:20:58
                  Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Ohledně fyzických trestů
                  nevim,nasi se nebiji ani mezi sebou a nebiji ani jine...a prave ve skolce je mydlili porad jen ti,co jsem videla ze byli serezany za ptakovinu typu nechod do ty kaluze,pocakas se...kdyz nasi dva v te kaluzi zrovna radili a dite se slo jen radostne pridat       
                  Liberte   | 18.01.2013 06:56:07
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Ohledně fyzických trestů
                    a myslíš, že to tak je všude?? U nás ve školce se nebijou žádné děti, fakt, učitelka o tom mluvila a říkala, že je to neuvěřitelné   a to jsou tam děti, co na zadek klidně dostanou   já píšu, že je stejná pravděpodobnost, že se pobijou děti, které rodiče fyzicky trestají jako to, že se pobijou děti, které rodiče takto netrestají   to že tvoje děti to nedělají, neznamená, že žádné děti to nedělají  
                    Courtney   | 18.01.2013 09:52:16
                    Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Ohledně fyzických trestů
                    jinak naše Stázina na zadek dostáváa v životě na žádné dítě nesáhla nějak násilněji, onaj e milovník a opečovávatel dětí  
                    Courtney   | 18.01.2013 09:53:43
                    Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Ohledně fyzických trestů
            Ale ja prece nerikam, ze vsechny deti tohle musi delat, nicmene klidne se to muze stat.
            pecko   | 17.01.2013 21:34:55
            Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Ohledně fyzických trestů
            Ale ja prece nerikam, ze vsechny deti tohle musi delat, nicmene klidne se to muze stat.
            pecko   | 17.01.2013 21:34:57
            Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Ohledně fyzických trestů
            třeba daniel by bil. fakt. nedovedu si představit, jak moc bych ho musela třískat, abych ho zlomila natolik, aby nedělal to, co dělám já...
            zuzka83   | 18.01.2013 19:01:30
            Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Ohledně fyzických trestů
          To není vůbec o tom co mu nastavíš doma,to jsou jen hloupé kecy.Já své děti potrestala X krát a při tom se nikdy venku,ve školce nebo v jiném kolektivu neperou.Ovšem Jirku třeba kousl ve školce pod oko jeho kamarád,s maminkou klučiny se znám a silně pochybuju že by doma děti ohlodávala.Dneska se taky z každé klukovské rvačky hned dělá děsný divadlo.Proč se nesmířit s tím,že jsou to prostě děti,kolují v nich geny lovců mamutů které jak děti stárnou stíráme nánosem civilizace?Ale dokud jsou děti malé,tak občas projeví své emoce napadením okolí,neboť v nich je zakodovaná informace,že i hrubou silou jde problém vyřešit.
          Val.J35   | 17.01.2013 22:39:55
          Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Ohledně fyzických trestů
        souhlasim s timchavelenim....my chvalime a mas videt jak se raduji ze jim neco jde,ze neco delaji super apod...presne i se silnici...denne je x krat pochvalim,ze stojime na prechodu a cekame a koukame kde jsoiu auta,denne je chvalim cestou do skolky ze jdou sporadane,ze skolky tosame a nejak nemame zadne potize nic...zatim...naopak se to den ode dne vse zlepsuje a delaji vic a vic veci...a system bonbonku a odmen maji i ve skolce pro vsechny deti...a docela jsou deti spokojene..tudiz na tom vazne neco je
        Liberte   | 18.01.2013 07:27:57
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ohledně fyzických trestů
      Jituš to je právě doba kdy to není fyzický trest ale výchova. Ondra tak dostal na holou když vlítl do silnice, byť to bylo ve slepé na parkovišti, kamarádka zírala, ale od té doby Ondra stojí na konci chodníku sám a nebo stačí malé upozornění typu "Ondro". Všichni koukají a bojí se že v běhne, já ne, protože stačilo jednou něco kolem 2 roku.
      Ady.S   | 17.01.2013 20:36:43
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ohledně fyzických trestů
      U nás to funguje stejně, vysvětlovat bych mohla některé věci donekonečna  
      Courtney   | 17.01.2013 22:03:33
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ohledně fyzických trestů
      no,nasi se jako 9 mesicni staveli a opirali o stara kamna co tady byly puvodne a vzdy se odklopila dvirka trouby..nejpouzivanejsi plotynky byly ve predu,tudiz jsem varila kdyz spali a nebo dala kolem kamen ohradku, nekdy v roce a ctvrt jsme koupili nova kamna,trouba je na pojistku,sklo se nahrejva max. na 40 stupnu ,hlavni plotynky vzadu a hlavne uz nemame kamna uprostred kuchyne,ale hezky v rohu u zdi,a svete div se,sli koukat kdyz se peklo a jen koukali,kdyz se varilo,vzadu,koukli jednou a nenapadlo je sahnout,protoze stacilo rict pali...nikdy nesahli na kamna a kdyz jdu ja k nim,davaji mi do 1,5 roku chnapky,protoze prece pali      my jdeme metodou,co by mohlo ublizit,odstranime z dosahu a nejak se to zavedlo tak,ze i kdyz zustane lezet na lince nuz,nasi se ho nedotknou,ale privedou me at ho zaklidim..nahoru do linky...kam nedosahnou a na linku nelezou,protoze na ni maminka vari a kdyby na ni lezli,tak nebudou mit nic dobreho       
      Liberte   | 18.01.2013 06:54:00
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ohledně fyzických trestů
      taky souhlasím
      Zuzbr   | 18.01.2013 07:06:31
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ohledně fyzických trestů
      mám stejný názor a to si myslím, že mám hroší trpělivost, někdy to nejde jinak
      Lendrunka   | 18.01.2013 08:20:07
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ohledně fyzických trestů
      tyjo, to si pamatuju, jak roztavila ten hrneček - psalas tu o tom, ne? 
      zuzka83   | 18.01.2013 19:03:46
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ohledně fyzických trestů
      já se řídím heslem třikrát a dost (když selže vysvětlování a domlouvání tak pár na zadek neuškodí), snažím se sice trochu hlídat, abych nevylétla okamžitě, ale někdy to nejde  
      HankaŽ   | 18.01.2013 20:18:24
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ohledně fyzických trestů
      Jituš, já se zařekla, že své děti nikdy bít nebudu, no a biju. a bohužel u náás někdy nezabere ani vysvětlování, ani dostání na prdel, přes ruce atd. i kdybych se postavila na hlavu, tak mi nepomůže prsotě nic. já teda využíváám, "zlobíš, jdi do koupelny a až budeš hodný a poslušný, dojdi" to kolikrát pomáhá nejvíc. no ale jakmile si máuklízet hračky, tak to nad ním stojím i hodinu s vařekou v ruce (nikdy sem mu tím na prdel nedala) a řvu na ně a stejně to nepomáhá  a to ho držím na uzdě, nerozmazluju a stejně neposlouchá
      ivulisek   | 19.01.2013 15:06:38
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ohledně fyzických trestů
      Něco podobného se mi stalo před 14 dny, když si Julča naschvál odstrčila krbovou zástěnu a vletěla za rozžhavený krbový kamna       Naštěstí se jí vůbec nic nestalo, ale vytáhla jsem jí rychlostí blesku za jednu ruku a dostala parádně na prdel...od té doby se krbovkám vyhýbá obloukem a pochybuju, že bych něčeho dosáhla dlouhým vysvětlováním, že se to nemá... jen by to zkoušela znovu a znovu  
      majandra   | 25.01.2013 14:44:56
      Reagovat | URL příspěvku

Téma: Co na to říkáte? Přečetli/y jste? Vaše příhody. Co už bych nepřežil/a? (strana 752)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×