Inzerce
Inzerce
Inzerce

Nic? Jaktoze nic nedostanete? - diskuze

  • Nic? Jaktoze nic nedostanete?
    Jak se to nize mnozi...fakt cumim zase, stejne jako kdyz pisete o narozkach a vyrocich...

    Proc se takhle domlouvate? Vzdyt to muze byt i uplna blbinka za stovku. Jde o ten pocit, ze si druhej dal tu praci, ne? Nebo se bojite zklamani, a tak to radsi predem zrusite?

    Mne by to teda bylo taaaaak lito...
    Terča80   | 16.12.2012 19:35:36 | Reakcí: 193, poslední: 18.12.2012 17:05:40
    Reagovat | Skrýt reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
      Mě by to bylo taky líto.
      tygřímáma   | 16.12.2012 19:39:31
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
        Ze jo!?
        Terča80   | 16.12.2012 19:46:19
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
          My se taky nedáváme dary za tisíce, ale maličkosti.
          tygřímáma   | 16.12.2012 19:47:33
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
            To neni o penezich. Lidi jsou cim dal tim linejsi. Vymyslet, dojet, zabalit...radsi to zrusej a je to. Smutny :-(
            Terča80   | 16.12.2012 19:50:34
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
              Hele, já celý rok dávám pozor, co by se komu líbilo, dělám si seznam. Mám děsnou radost, když se trefím.
              tygřímáma   | 16.12.2012 19:56:41
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
                Jsem zvedava, kolik nas takovych je  
                Terča80   | 16.12.2012 19:59:22
                Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
                Mam to podobne. 
                sazicka   | 16.12.2012 20:02:15
                Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
                přesně :) dělám to samé ,písnu si to i do diáře , pak jen posonduju jestli už si to nekoupili :) mě je pak tak fajně když třeba tchýně (fuj hnusný slovo) rozbalila dárek a v něm rtěnka co by si sama nikdy nekoupila :)
                LenkaRak   | 16.12.2012 20:25:18
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
                  Leni, já se letos dostala málem do průšvihu. Koupila jsem našim konvici k vánocům. A za 14 dní volá brácha a hlásí, že mají napnuto si koupit novou konvici. Tak jsem jí vzala a dala jsem jí jim předčasně. Teď už dostanou jen kalendář dětí 
                  tygřímáma   | 16.12.2012 20:29:08
                  Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
                  Ja to mam taky v denicku. Pekne od ledna pisam a pisam
                  zajic   | 18.12.2012 17:03:32
                  Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
              ne kazdej je totiz takovej romantik:D me by to radost udelalo..ale vim s kym ziju, a tomu kdyz s erekne nic-tak nic:D ani picovina za 20.. on proste letos koupil baak a ten mi nezamasluje:D
              amalie2011   | 17.12.2012 08:12:03
              Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
      Gabka se taky divý.Že to je smutné.

      Ještě se Gabka ptá,že když si dají někde pračku třeba tak kdo to navrhne-chlap nebo baba?
      Že ona by takového chlapa zabila co by jí dal pračku,nebo něco podobně praktického.
      Honafa   | 16.12.2012 19:41:42
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
        Tohle embargo vyhlasila moje mama. Ac vytecna kucharka a hospodynka, zakazala cokoliv praktickeho :-)

        Ja se snazim byt rozumna, ale dostat sporak, u kteryho otrocim pro ostatni...nooooo... :-)
        Terča80   | 16.12.2012 19:45:53
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
          Mi Martin dával hrnce a ja jednou řekla,že už hrnce nechci-urazil se,ale začal kupovat zlato a diamanty.
          Honafa   | 16.12.2012 19:50:45
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
          tchyne to taky nema rada, ovsem letos ma smolika, uz me stve jak si chodi kazdou chvili pujcovat digitalni vahy, a rika, jak si uz konecne koupi /rika to asi 2 roky/, takze letos jedny pekny pod stromkem najde, ale neni to darek jako ze vyslovene pro ni, nebude nadepsanej pro koho to je, stejne tak dostanou takovou specialni ledkovou lampu do auta (kdyby si potrebovali nekde posvitit). ale krome kalendare s malym, dostane kazdy jeste osobni darecek. Mamka si letos vyslovene rekla o novy papinak a o strojek na testoviny, ze nic jinyho nechce, tak jsme to se segrou napul koupily
          chezzie   | 17.12.2012 08:23:46
          Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
        Já jednou dostala koš na prádlo a to mi fakt bylo líto. A zrovna letošní sušičku jsem navrhla já a chlap byl velmi brzo pro 
        Ady.S   | 16.12.2012 20:15:42
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
        Tak my máme letos fakt k Vánocům pračku, ale v plánu rozhodně nebyla   A budeme si dávat i jiné dárky, akorát to nebude nic velkýho, na to už nezbydou koruny.
        Dana S   | 17.12.2012 17:55:22
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
        Tak já jsem za takový dárek naopak ráda. Pro mě je to lepší než nějaká prkotina.
        zanlena   | 17.12.2012 22:09:40
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
        A tak mi prakticke darky vuuubec nevadi.
        Jeden z nejuspesnejsich darku byla pakarna
        zajic   | 18.12.2012 17:05:40
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
      já už jsem psala několikrát, jak jsem každej rok pomalu plakala, že jsem "zase nic nedostala" nebo "jsem dostala totální hovadinu" (bublifuk k narozkám a plyšáka z Kiku   ).

      U nás to není o tom, že si někdo dá práci a "vymyslí" dárek - jo, já toho schopná jsem, napadlo mě letos asi 10 dárků, které bych mohla muži koupit. Koupila jsem jeden s tím, že je to k narozeninám, ne k Vánocům, protože jsme se domluvili, že si nic kupovat nebudem (zatím, dokud to Adriana nevnímá, až to vnímat bude, tak si tam něco dáme taky, aby viděla, že i rodiče dostávají dárky od Ježíška).

      Jarda se tím trápí, že "musí" vymýšlet a kupovat, ale jemu ty svátky zkazili rodiče, on Vánoce prostě nesnáší a kdybychom neměli dítě, tak je snad ani neslavíme. Já už jsem si zvykla a zklamaná nejsem, prostě to tak beru. K narozeninám si řeknu o konkrétní dárek a ten dostanu, takže taky žádné překvapení :)
      Gastrica   | 16.12.2012 19:43:25
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
        No a co jako, ze mu je zkazili? Za to muzes ty nebo co? Pekne blbej argument, aby se nezblaznil nahodou, trpitel :-(
        Terča80   | 16.12.2012 19:49:10
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
          Tak já věřím tomu, že časem se do toho dostane a třeba Vánoce rád mít bude :) Ale fakt mi ty dárky pod stromkem nijak nechybí, my si nedáváme ani nic s bráchou už nějakou dobu. Já na to nějak zatížená nejsem. Víc by mě mrzelo, kdyby se zapomnělo na narozeniny, Vánoce jsou prostě "pro děcka" a dělají se hlavně kvůli nim.
          Gastrica   | 16.12.2012 19:51:32
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
            To teda zasadne nesouhlasim. A neverim, ze je ti to fuk, obzvlast kdyz jste to doma meli jinak. Jenze co ti holt zbejva, ze? Taky bych se nevnucovala.
            Terča80   | 16.12.2012 19:54:32
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
              tak je to prostě u nás, já Vánoce fakt až tak hrozně neřeším, že bych musela mít od chlapa dárek. Nevadí mi si cokoliv koupit sama a zabalit si to. Že jsou Vánoce pro děti, to neberu plošně, ale prostě takhle to je u nás doma.

              Hele, my jsme spolu s Jarinem 3 roky, pořád si myslím, že jsem si ho vychovala nad rámec toho, co kdo by čekal. A mám ještě snad spoustu let na to, abych si ho dovypiplala :)
              Gastrica   | 16.12.2012 20:05:13
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
                Respekt, segra. Neber to jako ze se navazim. Jen mi prijde, ze spousty zenskejch to radsi vzda :-(
                Terča80   | 16.12.2012 20:08:01
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
                  Já nemám, co bych vzdávala. Jo, ráda bych docílila toho, abych ho naučila kupovat dárky bez předešlého půlročního bombardování. Ale nepotentím se, když to prostě nebude. Jsou jiný věci, který zvládá a za který ho mám ráda, nepotřebuju teda, aby všechno bylo podle mě a abych z něho měla podpantofla      
                  Gastrica   | 16.12.2012 20:11:51
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
                    Jo tak vzpomenout si s darkem je podpantoflactvi ahaaaa :-pppp
                    Terča80   | 16.12.2012 20:15:09
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
                      to ne, ale "muset" dělat něco jenom proto, že to chce ten druhej a přitom MĚ to štve a nemám to rád, to už podpantofláctví je. Jeden z nás v tom musí couvnout nebo vytvoříme kompromis. A u nás je tím kompromisem to, že dárky ano, budeme si dávat, ale až od příštího roku, kdy Aduš bude chápat (třeba).
                      Gastrica   | 16.12.2012 20:20:04
                      Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
                        Jeeeezis. Tak to jsem untrpantofel nejvetsi! Delam toho tolik pro ostatni, co me stve a MUSIM!
                        Terča80   | 16.12.2012 20:23:02
                        Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
                    jo o tom je, dostatecne dopredu upozornovat, ze se neco blizi, kdybych mu v utery nerekla, ze mam svatek, tak jsem ve ctvrtek bez kytky... me to taky nebavi
                    chezzie   | 17.12.2012 08:27:14
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
                      to jako zase ne, na narozeniny si vzpomene vždycky, jen loni na ně zapomněl, protože byl nadšenej s Adriany (narodila se týden před mýma narozkama, popravdě jsem čekala, že se na mě zapomene). Svátek vůbec neřeším, ten neslavím a od nikoho k svátku nic nechci.
                      Mi jde o to, že mu musím říct, co konkrétně chci k narozeninám dostat a kde to může koupit. Letos jsem mu dala takovou "volnou ruku" - řekla jsem mu, že je mi jedno, co mi koupí, ale moc bych si přála něco na sebe (náramek, žetízek, prstýnek, náušnice), ale vybrat mi to musel sám, takže překvápko jsem vlastně měla, do poslední chvíle jsem nevěděla, jestli to bude řetízek nebo co :)
                      Gastrica   | 17.12.2012 09:57:49
                      Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
                        to on taky vi, ze nekdy v rijnu mam narozeniny? a asi proto ze se ptaji tchanovci i nasi co bych chtela, tak nema sanci zapomenout, ten svatek zapomina pravidelne, den dva predem se divi "uz zase?"     Me staci kdyz donese kytku, jeste za svobodna a nez jsme spolu bydleli, tak se snazil, parfem nebo tricko (za pomoci tchyne).. ale od te doby co jsme spolu ho to nejak nebere  
                        chezzie   | 17.12.2012 10:47:12
                        Reagovat | URL příspěvku
                        • \
                          RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
                          já se ho i ptala, jak to dělal s bejvalkou, s tou byl 3 roky a ona byla hodně taková "romantická". Prej jí dárky kupoval, ale protože ho prostě nutila, on má takovou výchovu, že "co chci, to si koupím sám" a prostě absolutně neuznává, že by mu měl někdo něco kupovat, nebo nedejbože on někomu něco "na oplátku". Já mu vysvětluju, že dárek nemusí být za tisíce, že mi stačí dárková kazeta drogerie. Na druhou stranu mi ale kupuje dobroty, když je sám v obchodě, třeba mi koupí čokoládu nebo oblíbenej sýr :) A to mi přijde taky fajn, že na mě myslí :)
                          Gastrica   | 17.12.2012 10:53:23
                          Reagovat | URL příspěvku
                          • \
                            RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
                            no jenze on by radsi vymyslel darek za tisice /nekdy i zbytecnost/ protoze vymyslet drobnost za par kacek je pro nej daleko tezsi, ted mi chtel koupit notas - ale na co... mame stolni, ja si na nem muzu byt pres den kdy chci, on odpo nebo vecer, vzdycky se dohodnem, navic on by nekoupil notas z principu za 10tis protoze to je podle nej "smecko" radsi nejaco "poradnyho" za 15-20 ale proc? vzdyt je to zbytecny, ja jsem potesena, kdyz mi donese treba jen tak haribaky, na tech ja ujizdim
                            chezzie   | 17.12.2012 10:57:53
                            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
      Já to i chápu, sice by mi to bylo taky líto, ale chápu. Ono, co dneska koupíš za stovku, aby se na to nechytal prach, bylo to k užitku a člověk by to nevyhodil do dalších vánoc?
      angieblack   | 16.12.2012 19:44:05
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
        Dobrou cokoladu treba. To je jen vymluva, da se vymyslet hodne veci.
        Terča80   | 16.12.2012 19:47:43
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
          Mě třeba teď zrovna nic nenapadá, co bych Vaškovi koupila za stovku. A čokoláda by neuspokojila ani mě.
          Navíc, někomu i ta stovka navíc třeba ten rozpočet zatíží.
          angieblack   | 16.12.2012 19:49:36
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
            To byl jen priklad. Neuspokojila? Takze radsi nic, jo? Hmmm...tak jsem asi divna.
            Terča80   | 16.12.2012 19:52:15
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
              Radši nic, mě by to vynahradila radost třeba Adámkova, až uvidí dárečky nebo třeba ségry. Spíš by mě mrzelo, kdybych si já dala tu práci a Vašek mi nic nedal. Po vzájemné domluvě bych to brala.
              angieblack   | 16.12.2012 19:54:31
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
                A proc radsi nic? Jakoze drobnost neni darek?
                Terča80   | 16.12.2012 19:55:35
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
                  Ale samozřejmě, že je. Ale já jsem spíš praktická, takže pochybuju, že by někdo vybral praktický dárek za málo peněz, aby to nebyla třeba role potravinářský folie.
                  angieblack   | 16.12.2012 20:04:33
                  Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
                  To taky nechapu..
                  sazicka   | 16.12.2012 20:06:16
                  Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
                Taky své děti miluji a jsem šťastná,když oni jsou šťastní,ale proto nepřestanu být člověkem se svými pocity a svou radostí.
                Honafa   | 16.12.2012 19:59:02
                Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
            Jsem asi divná, ale na čokoládu jsem ulítlá. Jako dárek k narozeninám mi stačí. K vánocům jsem ji ještě nedostala tak nevím.
            zanlena   | 17.12.2012 22:11:35
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
      Taky mně to překvapilo a stejně jako Tebe asi strašně mrzelo. Nejde přece o to, co, ale že si dá prostě tu práci něco vybrat, najde čas.
      SaraK   | 16.12.2012 19:44:08
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
      minulý rok jsme si s manžou nic nedali, protože dva týdny před Štědrým dnem jsme měli svatbu a byli jsme totálně vykapsovaní a líto mi to teda bylo 
      danicka84   | 16.12.2012 19:55:42
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
        Nedivim se. Vzdy se to da nejak udelat, pocitat s tim dopredu...  
        Terča80   | 16.12.2012 19:58:01
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
      I me by to bylo lito a navic teda nas vsimavy Vita by z toho vydedukoval, ze jsme zlobili, kdyz Jezura nic neprinesl.
      sazicka   | 16.12.2012 20:01:14
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
        No jasne. Ale ja to nechapu ani u miminek. Jako by dospelak nemel narok, dokud to nevnimaji deti.
        Terča80   | 16.12.2012 20:13:15
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
        Měla jsem s Petříkem debatu a prohlásil, že kdyby zlobil, tak že mu Ježíšek přinese škaredýho Bleska, ale že je hodný tak dostane pěknýho.
        zanlena   | 17.12.2012 22:13:02
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
      Letos by to tak mohlo být, protože Marian je úplně v mínuse. Auto nás od podzimu stálo několik desítek tisíc.  
      Ale já nám něco pod stromek i tak koupím. Jak píšeš radost udělá i dárek za stovku. Původně jsem přemýšlela jen nad nádhernýma hrnečkama, ale asi toho bude víc. 
      LenkaM23   | 16.12.2012 20:18:30
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
        Oddeleny rozpocet? Ma i sve nevyhody, koukam :-(
        Terča80   | 16.12.2012 20:21:13
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
          No záleží jak to vezmeš. Já jsem ráda, že to máme tak jak máme, protože on by byl schopný dát všechny peníze do baráku a auta. Tak to může udělat jen s jednou částí a s tou druhou hospodařím já ve prospěch všech.  
          LenkaM23   | 16.12.2012 20:28:25
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
            No tak jestli je fakt takovej, tak to se ti nedivim.
            Terča80   | 16.12.2012 20:33:54
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
              Jj. já jsem fakt ráda, že to tak máme nastavené. Hlavně nám to tak vyhovuje oběma a nehádáme se. Neřešíme co kdo za co utratí. Důležité je, aby každý zaplatil co musí a se zbytkem si každý děláme co uznáme za vhodné. Jasně řešíme větší investice společně, ale ne každou korunu.
              LenkaM23   | 16.12.2012 20:52:57
              Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
      protoze m je syn sve matky. A me umela veverka nwbo alobal radot neudela. ja nad darkama premyslim aby to cloveka vystihlo a mel radost. jen tak neco koupit muzu sama. letos pro m mam obleceni a to fakt potrebuje ale radost to neudela. ja sice dostala listek na hobitamale nechodi mi rodicak on to see kecama zarplatil a ze jezisek...
      medox   | 16.12.2012 20:27:37
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
        my na Hobita jdem jen tak příští týden..byli jste na tom aspoň spolu?a mě by třeba oblečení radost udělalo..nebo spíš prachy na oblečení 
        Rowdynka   | 16.12.2012 20:30:44
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
          nebyli. nemame proste kam dat tondu. chodim si ja chodi si on ale spolu proste nemuzem.
          medox   | 16.12.2012 20:54:34
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
          My byli s Michalem v sobotu a paráda.Do kina jsme šli spolu po 3 letech.To byl zážitek    
          Voraba   | 17.12.2012 08:26:45
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
            právě mě by to samotnou ani nebavilo jít do kina..když už tak s někým  taky už se těším 
            Rowdynka   | 17.12.2012 08:28:24
            Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
        Jestli je chlap postizenej matkou, tak nova rodina je prece nej zpusob, jak zavest novy tradice a zmenit ty zly veci, ne? Je to jen chlapska sobeckost a lenost.
        Terča80   | 16.12.2012 20:36:28
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
          on ty divne dary rad. je nauceny. neumi vybrat darek. jako vubec a me nebavi koupit si to sama ze to zaplati. mam rada ocekavani a prekvapeni. ted jsme financne na tom blbe tak jsme se dogodli ze si nic nedame. ale on to obleceni fakt potrebuje .tak aspon pak nebude pro ostudu
          medox   | 16.12.2012 21:00:03
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
      já mám největší radost z toho,že má Lucinka radost,ale byla bych smutná když bych nedostala ani ty blbý ponožky  já už teda dárek k vánocům mám a to boty za 1800 
      Rowdynka   | 16.12.2012 20:28:32
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
      mě by to bylo líto hrozně !
      lucie73   | 16.12.2012 20:35:44
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
      Od rodičů dostáváme většinou peníze jak k narozkám, tak k Vánocům, někdy dopředu někdy až v obálce u stromku. S Martinem si dárky dáváme, ať už maličkosti, tak praktické věci. Radši ale tak něják v půlce roku řeknu co bych chtěla  .
      Ady.S   | 16.12.2012 20:36:24
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
      Co mě má být líto?Manžel vždy prohlásí ať si koupím co chci pokud na to máme.A od nikoho jiného dárky nečekám.Já třeba před manželstvím a narozením potvoráků Vánoce skoro 8 let vůbec neslavila.A nijak mě to nechybělo.
      Val.J35   | 16.12.2012 21:19:10
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
        A proc neslavila?
        Terča80   | 16.12.2012 21:22:11
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
          Protože na klasické Vánoc se stromkem a pod. nebyla nálada.Takže jsem je vždy spokojeně strávila v práci.
          Val.J35   | 16.12.2012 21:26:30
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
            No a znovu zopakuju. Kdy je lepsi cas si zavest vanoce ponovu a hezky? Je to proste tradice, krasna tradice a ja neverim, ze nekomu neni lito, kdyz si nerozbali ani jeden blbej darek.
            Terča80   | 16.12.2012 21:31:05
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
              tak mi to klidně věř, mi to fakt líto UŽ není.    
              Gastrica   | 16.12.2012 22:39:28
              Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
              me to naopak zacalo moc a moc vyhovovat,kdyz to manzel na 1. spolecne vanoce navrhl...jeli jsme tehdy k jeho mamce...ze si my nic nedame...jen rodinam...hura...parada...kdyz jsme nekde neco videli co se nam libilo,tak jsme si to koupili...dal mi tak pecene jablko v medu na spejli a byla to parada...dalsi rok jsme byli v mnichove a tam mi dal cukrovou vatu a ja jemu grilovanou klobasku s cibulkou na kterou nechtel stat frontu    a darek jsme si sezrali..      a proste jsme radi,ze mame klid a cas na sebe a nic nemusime resit...ted s chuti vybirame darky detem...na tom se vyzivame...a baleni atd... 
              Liberte   | 17.12.2012 07:23:35
              Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
              a není tradice i to , aby se vytvářely i tradice typické pro každou rodinu? Mám to skorem stejné jako Jitka a Jaruš. Už sa nestresuju, v klídku si půjdu do práce a až bude ta správná nálada, teprve se pustí divá zvířena pod plenění dérků pod stromkem. Umocněná tím, že to má spojený zrovna s narozeninama, tudíž všechno dohromady. A díkybohu, že ten můj je buddhista, tudíž flegmouš, je mut o fakt šumák. A dřív, dřív mi to bylo líto,i jsme ot obrečela, teď už vážně ne. Než dostávat porád ponožky, tak radši nic.
              helenice   | 17.12.2012 18:59:22
              Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
      My se do letoška nedomlouvali, tedy já dostávala překvapení (většinou kožené kabelky, peněženka a tak) a přítel si diktoval, co chce, ale spíš menší dárky. On je Arab a není zvyklý dostávat dárky na vánoce, ale zase je chce dávat. Letos jsem mu kabelky zatrhla (s kočárem je tak nevynosím) a chci kožený pásek a nějaké naušničky a to asi vybereme spolu, protože si sám netroufá.
      IvetJas   | 16.12.2012 21:23:42
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
      Mne by to vadilo hrozne, davali jsme si darky vzdy, i kdyz nebylo dite. Jo letos jsou to jen mensi a domluvene darky, protoze jsme vsechny penize nacpali do baraku a Honza vtipkuje, ze kuchyn za 100 je dostatecne velky darek :) Ale i kdybych na tom byli hur, tak nenajit nic pod stromeckem to proste nejde. Jdou i malickosti, treba knizka nebo jeden rok si Honza dal praci a nekolik hodin casu a vypalil mne na CD ruzne pisnicky od mojich oblibenych kapel....zabralo mu to jen cas a cena 20,- korun, a byl to pekny darek
      antara   | 16.12.2012 21:26:43
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
      Nevěřícně tu kroutím hlavou. Vánoce pro děti...hmmm... to jsem asi ještě malá holka, ale i kdybych děti neměla tak prostě tu vánoční atmosféru chci zažít, dárky jsme si dali vždycky, i když jsme byli studenti a dárek byl třeba za 200 Kč. Jeden rok jsme si koupili televizi (hodně drahou)a domlouvali jsme se že už nikdo nic nekoupí a stejně tam dárky byly. U nás je to asi extrém, u nás se vánoce prožívají přes všechny generace, jediný kdo tuto atmosféru ruší jsou tchánovci kteří by nejradši celý den prospali, večer se nažrali a lamentovali nad tím kolik to všechno stojí peněz a pod stromeček si dali obálky s penězma protože přeci nebudou něco vymýšlet. Ach jo, jak to píšu, mám husinu už teď. Ale odbočila jsem. Já každý rok vyrábím dárky, dám si s tím spoustu práce a stojí mě to spoustu času. vyrobila jsem své mamce například fotoalbum které mě stálo 35 Kč (žádná fotokniha). Mamka dodnes trvdí že je to nejkrásnější dárek který kdy dostala. Tak ať se tu nikdo nevymlouvá že za 100 Kč nejde pořídit dárek. Jde za mnohem míň peněz, jen to stojí trochu námahy, úsilí a hlavně musí ten člověk chtít. Přizpůsobovat se chlapovi který je líný dárek vymyslet natož sehnat?? Uf, to bych nerozdýchala. A stojím si za tím že ano, dělám vánoce hlavně pro děti, ale i kdyby jich nebylo, vánoce by probíhali úplně stejně. A vrchol všeho by bylo že si dárek sama koupím a dám pod stromeček. To jako nechápu proč by pod tím stromkem měl být když vánoce nejsou o dárcích.
      luciasek84   | 16.12.2012 21:30:52
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
        No kde jsi, romantiku, sakris??? :-))) konecne ;-)
        Terča80   | 16.12.2012 21:33:06
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
          No ode mě se ale jiná odpověď čekat nedala, že jo    
          luciasek84   | 16.12.2012 21:34:42
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
            Nejste zadny extrem, tak to proste ma byt a vsimni si, jak vuuuubec neprosazuju svuj nazor :-)))
            Terča80   | 16.12.2012 21:36:58
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
      Terčo přečetla jsem celou diskuzi a naprosto do puntíku s tebou souhlasím.. pokud dělám Vánoce, patří k tomu i dárky a pozornost od nejbližšího člověka - partnera a později dětí.. i maličkost určitě potěší a dobrou čokoládu nebo já nevím hezký hrníček, rukavice nebo třeba i poukaz do knihy, drogerie.. dokáže koupit každý chlap  
      perfektně to vystihuje názor Honafí Gabky - mladí by asi hleděli, kdyby si na ně jejich partner nevzpomněl aspoň s maličkostí   proč by to v manželství mělo být najednou jinak? prostě se veškerá pozornost obrátí na děti a po letech najednou zjišťujem, že si nemáme co říct, dárky si nedáváme a až děti odejdou, tak ani ty Vánoce neslavíme.. jenže pak si třeba manžel najednou vzpomene, jaké to je dávat dárky ženě a najde si k tomu nějakou jinou, která bude mít i z blbosti radost   no trochu to zveličuju, ale je to trochu smutné, Vánoce bez dárků..  
      jezurka   | 16.12.2012 21:31:53
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
      Protože můj chlap je buddhista a oni Vánoce neuznávají. Jedinou výjimkou je naše dcera. Za ty roky si ženská jako já zvykne a "vyměkkává" čím dál tím míň.
      helenice   | 17.12.2012 04:49:23
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
      Víš ono je to někdy s chlapama těžké... Donutit mého chlapa koupit něco aby to bylo překvapení je téměř nemožné, protože on chce mít jistotu, že je to ono. Takže sice pod stromkem zpravidla něco mám, ale vím co, neb jsem to musela chválit a ponožky nebo poukaz do DM? Přece ti takovou kravinu nebudu kupovat... A bohužel je to i naopak. On je zklamaný že se mu daná věc koupila, že si to nekoupil sám, neošahal. On radši ani o tom nemluví co chce a z "blbostí" typu ponožky, poukaz na něco radost nemá, protože byť se mu to líbí, nepořídil si to on. Ale i tak já jsem "hnusná" a překvapení mu pod stromek dávám. Letos doufám budu mít i překvapení já, neboť nenápadně před synem říkám, že i tatínek určitě nějakou drobnost nám po stromek dá, když nás má přece rád. Tak uvidím :-)
      moninif   | 17.12.2012 06:47:34
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
      No domluvili jsme se tak,že radši koupíme dětem,než že si koupíme dárky jeden druhému(jako já manželovi a on mi)a defakto to co chceme,tak si vždycky koupíme všechno přes rok.
      Zuzbr   | 17.12.2012 06:51:33
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
      ja nevim co bych mela chtit...a nam takova domluva vyhovuje,pro nas je nejdulezitejsi to,ze jsme spolu a v klidu...bez deti jsme jezdili na vanoce po svete a potkavali se s kamarady..ruzna mesta,poznavani a spolecna chvilka s lidma co mame radi a v takovem case...s detma mame radost z jejich radosti u stromecku,neresime ani nijak extra jidlo,delame co mame radi,nedelame vlastne vubec nic narocneho,krome hrani a spani a blbnuti         
      Liberte   | 17.12.2012 07:15:57
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
        Taky si myslím,že je důležitější to že jsme o vánocích spolu a to nepřebije žádný dárek.
        Zuzbr   | 17.12.2012 07:21:51
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
          vid....navic,kdyz vse co se da koupit a nebo musi se kupuje bezne v roce...a umele ochkat nad svetrem,co stejne nepotrebuji,nebo nausnicem,ktere vezmu jednou za rokme vazne nebavi        to je desne se pretvarovat u ostatnich,kdyz nam neco takoveho daji...zvlast rodice duchodci,delaji si skodu,uz jen jidlem co ti navari k navsteve,dale darkem,ktery stejne moc nevyuzijes atd...stresuji se apod..me je to obcas pak i lito,ze se na to nevykaslou a jen si nevychutnaji kavu a cukrovi a klidne spolecne kouknuti na pohadku,nebo klidny rozhovor..
          Liberte   | 17.12.2012 07:28:09
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
            tak tak...já si myslím,že tento rok jsme si z toho manželem dali hodně.byli jsme 2x na wellness víkendu,kde jsme si i dobře pojedli a to co chceme si opravdu koupíme přes rok.
            Zuzbr   | 17.12.2012 07:41:55
            Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
            Já to vidím úplně stejně.Letos teda,aby jsme pod tím stromkem něco měli,jsem sobě i manželovi zakoupila balíček lepší kosmetiky.Prostě věc,kterou stejně potřebujem a využijem,změna je jen v tom,že je to o trochu dražší než to co kupuju běžně.
            Jinak já se těším na válení u pohádek,už mám vymyšleno co uvařím a napeču přes víkend abych další minimálně 3 dny nedělala pokud možno vůbec nic.   
            Val.J35   | 17.12.2012 09:13:24
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
              no,my kvuli detem tam dame po balicku take...dochazi pasta ,ustni voda a mame otrepane kartacky        ale oni tohle vse radi pouzivaji a nebo koukaji jak to pouzivame my,tak to vidim na cisteni zubu hned po rozbaleni naseho darku         
              Liberte   | 17.12.2012 09:22:07
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
                ty jsi Jaruš číslo! tak parfém by jste si jako dárek nedali, ale kartáčky a pastu jo?         ať si každý má Vánoce jaké se mu líbí, já jsem taky pro kartáčky, hlavně že je vám spolu dobře  
                jezurka   | 17.12.2012 11:10:05
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
                  no,asi to bude zabalene kvuli detem,uvidime..a je to jedine co je doma spousta...a original zabalene..vuni mame dost,ale uz pouzivane...a kdyz nam zasiji pastu a elektricke kartacky,tak mame ve skrince hned dalsi,tak to nebude vadit...jenze mozna to ani nedame..mozna ustojime proti vsem,ze detem nevadi ze my nemame darky..oni se raduji ze svycha kaslou na to co my,kdyz se radujeme take z jejich       
                  Liberte   | 17.12.2012 13:49:54
                  Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
            Vy jste taaaaaaak jini, ze ma reakce by byla na roman :-) nesouhlasim vubec s nicim. Zeptam se jen, jestli si nemyslis, ze tenhle vas pristup ostatnim vanocnim trapakum, co vam chteji udelat nedejboze radost, tak trochu neublizuje?
            Terča80   | 17.12.2012 10:01:54
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
              nemam slov..ptas se na nazor a hned pises trapaci atd..hm...ja pokud vim nikde nepisu ze jim neco na to rikam atd...pisu hned,ze je mi to spis lito,ze jen pro nejakej zvyk co si usmysleli davy lidi oni davaji blnbosti,misto aby to dali sobe a nebo detem...sorry,ze mam jiny nazor
              Liberte   | 17.12.2012 10:27:31
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
                Tos me nepochopila. Temi "trapaky" myslim ty ostatni, co vam neco koupi a vy se pak musite siiiiilene pretvarovat a trapit na navstevach.

                Lidi si vymysleli? Ty nevis, z ceho pochazi tradice obdarovavani se?
                Terča80   | 17.12.2012 11:02:26
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
                  ja mysleli ty trapaky ubozaky co nam neco davaj...proto mi vadi,kdyz pisu ze mi je to lito,tak jim hned tak rikas..
                  Liberte   | 17.12.2012 13:35:40
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
                    Nene, to byla nadsázka samozřejmě, jen jsem to psala v rychlosti na iphonu při kojení. Teď jsem na kompu a mám čas, takže: Myslela jsem to tak, že pro vás je sice fajn, že jste takoví sví a uzavření do té nejužší rodiny, kde tohle všechno funguje, ale když pak jedete za příbuznými, kteří vás chtěli dárky potěšit a vy se musíte přetvařovat a je to pro vás utrpení, tak jestli jim to není líto...
                    Terča80   | 17.12.2012 13:37:46
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
                      oni to nepoznaji,navic jim uz x let rikame at to nedelaji...pak je to prece jejich problem...nechceme ani penize...a nikdy je nevezmeme...uz jsme rekli ze nas to urazi...pripadne at nam daji tabulku cokolady..jak ty pises je to take darek...ale to nam jeste nikdo nedal..jen chlast,kterej pak vyhodime,a ptakoviny,ktere take spis vyhodime,protoze treba ponozky nosime jen urcity material atd...jenze co s nima nadelame...jak bracha jako kojici matce novorozenat mi dal lahev metaxy,zlate ,nejake specialni...a divil se ze ziram jak tele na vrata 
                      Liberte   | 17.12.2012 13:54:22
                      Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
              navic,ty nam vanoce nedelas,tak nam do nich nemluv   
              Liberte   | 17.12.2012 10:35:52
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
                No dikybohu! Uplne byste mi je zkazili :-p
                Terča80   | 17.12.2012 11:03:22
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
                  no,jasne,vse je zle co neznam...to je take tradice mezi lidma..    to ze si dva dospeli nemaji potrebu dat darek pod strom jeste neznamena,ze nemaji pekne ,klidne vanoce plne radosti...
                  Liberte   | 17.12.2012 13:36:51
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
                    Docela mě mrzí, že tohle píšeš, protože už jsem se tu několikrát vyjádřila v tom smyslu, že ač jsi tak rozdílná, tak si z tvého psaní často něco vezmu. Ale dnes mi přijdeš z ještě vzdálenější planety než obvykle, tak toho radši necháme, jo?
                    Terča80   | 17.12.2012 13:41:31
                    Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
          To je takove klise! Nema prebit ale hezky doplnit.
          Terča80   | 17.12.2012 10:03:02
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
            To možná ano,ale kupovat si stejně nic nebudeme.
            Zuzbr   | 17.12.2012 10:04:54
            Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
            jo a ještě,sice na Vánoce dárek mít nebudu.teda budu i manžel(domluvili jsme se jen že do 100Kč)ale já mám hned 6.1.nározky a to už dáreček mít budu     
            Zuzbr   | 18.12.2012 05:03:24
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
      Zatím jsem nečetla diskuzi níž, ale já bych Lojzu asi přetrhla, kdyby mě ničím nepřekvapil.      Dárky si dáváme i my navzájem, ono později by to určitě bylo líto i dětem, že máma s tátou tam nic nemají. Přece jsme byli taky hodní, ne?     
      Evulik25   | 17.12.2012 07:42:31
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
      Já bych byla maxi mega smutná, kdyby manžel přišel s nápadem, že si nic nebudeme kupovat. To už bych si myslela, že mu na mě vůbec nezáleží, když nechce přemýšlet nad tím, čím by mi udělal radost.
      A nekupujeme si dárky za tisíce.
      nadule1   | 17.12.2012 07:53:26
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
      já už sice dávno nejsem dítě, ale dárky k vánocům prostě patří a těším se na ně. Miluju hlavně překvapení a nemusí to být drahý dar, já nepohrdnu ani vyloženě praktickým dárkem. Od té doby co máme děti, těším se ještě víc než na svoje dárky na to, jak si kluci budou rozbalovat svoje balíčky, to dětské nadšení a radost, to je prostě bezva. Ale i tak by mi bylo moc líto, kdybych nenašla žádný dárek pro mě. Můj chlap taky není nijak na to nakupování, většinou si to nechá na poslední chvíli ale myslím, že nakonec vybere něco, o čem je vidět, že přemýšlel a chtěl aby mi to udělalo radost. (Doby, kdy jsem k vánocům dostala smetáček a lopatku s odpadkovým košem jsou už naštěstí pryč   )
      A to, že když něco potřebuju, že si to můžu koupit i během roku, to je samozřejmě pravda, taky když je něco potřeba tak si to koupíme, ale i tak by mi vánoce bez dárků prostě byly líto. Ale pokud to tak někomu vyhovuje (ale musí to vyhovat oboum) tak proč ne? Mě by to nevyhovovalo....
      corelia   | 17.12.2012 08:05:38
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
      my si letos rekli ze jako mame barak, a tak ze pod stromek uz nic!! pac fakt nejsou prachy, a potrebujem na soudy atd... ale já mu tam dám stejne co sme s tobcem vyrábeli:d ale on je tady na to tupec.. a kdyz reknem nic tak nic:D
      amalie2011   | 17.12.2012 08:08:17
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
        :-( neni to o prachach a i tupci se da vysvetlit. Nebo nakopnout :-)
        Terča80   | 17.12.2012 09:58:39
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
          tak on vi co chci nebo o cem furt mluvim:D jenze on je proste divne vychovanej a nedojde mu to.. a muzu pred nim rikat furt ze bhc chtela po dlouhe dobe k holicce,nebo proste tak neco..ho nenapadne napsat na kus papiru treba neco jakou poukazku:D ho nenapadne mi koupit nausnice kdyz se mi rozpadli- radsi vezme lepidlo a slepi mi ty stare:D:D on mi nikdy nekoupi kytku jen tak..nebo neco behem roku!! on to proste neumi, nedela, a ikdyz ja kolikrat ve slabe chvilce, nebo u filmu povzdechnu jak by mi i takova pytlovinka udelala radost... on rekne hmm.ale uz mu to nedocvakne dal... je divnej!!! neni to o tom ze by me to mrzelo, ze tam nic nebudu mit.ono to prekona ta radsot tobikova:o)ale proste letos vim ze sem jakoby dostala barak.. a ikdyz bych mohla pod stromekm neco mit- on rekne nejsou prachy(coz vim) a neresi to..
          amalie2011   | 17.12.2012 10:07:38
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
            Je mi to fakt lito :-( samozrejme to na chlapovi neni to nejpodstatnejsi, ale ja bych tohle nedala.
            Terča80   | 17.12.2012 10:22:04
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
              no ono je to tim ze to nezazil kdyz byl malej..ma v sobe ze co si neporidil sam to nema.nikdo mu nedaval co chtel a td..a proste vychova jezibaby se dost podepsala na jeho chovani... ja ikdyz si porad povidame o tom jaky to bude mit tobik, jaky sem to mela ja a co by mi udelalo radost, a ze to ze nemam rada kvitka,neznamena ze obcas naky rada neprijmu... on proste nechape co tim jako rikam..kdyz reknu kup me nausnice-rekne nevim jaky, kup si je sama... a to se me uz nechce-ja si je koupim,ale hovno prekvapeni.. proste on to ma v sobe a obavam se ze to nikdy neprevychovam... on to nezazil a kdyby byl s tobikem sam a ja umrela- vanoce by nebyli.. on nevidi tu porebu.. proc? on bez nich taky umel zit.. jo kdyz mam ve sve rezii vsecko-on je s nami slavi, je rad, ze je tobik rad, a tak.. a nekazi nam je.. prvni rok mel este debilni kecy na zpivani a poslouchani koled-ale pro tobika a me to prekousne a tvari se nadsene:d ale.... nemusel by mit nic..krom toho ze se poradne nazere...to samy s darkama pro nase- my delame teda jen kalendare-ale proc tolik?dej jeden mamce,jeden tatkovi a dost-ale babicky uz nevidi... ze chci davat i tobikovym prababickam-skoda penez, vsak ho vidi 1x za rok- ale ze je to tim ze bydlime kazdej na jinym konci republiky aproste babicky a dedecci uz cestovat nemuzou, a on setri na nafte aby neprojel- to je jedno.. s babickama si volame a to staci(dle neho) proste je to tim ze nemel rodice, jezibaba byla ludra stara a tak to ma jinak nastavene...:-!
              amalie2011   | 17.12.2012 10:29:03
              Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
            já taky nikdy nedostanu kytku "jen tak", ale hroutit se z toho nehodlám    
            Gastrica   | 17.12.2012 10:47:58
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
              to ja taky ne:D ale obcas mam slaby chvilky kdy si rikam ze by obcas neco mohl koupit donest ci tak:D:D ale on je proste jinej:D
              amalie2011   | 17.12.2012 10:54:14
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
                taky mám ty chvilky, ale já věřím, že ho to tak za deset let napadne a fakt mě něčím překvapí. A tím, že nejsem překvapována standardně a každý rok dvakrát, tak si toho budu natolik vážit, že to ještě i oslavím :)
                Gastrica   | 17.12.2012 11:07:09
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
                  to samy rikala i ja,ze se nekdy dockam a pak to bude o to lepsi:D nez furt neco dostavat:D
                  amalie2011   | 17.12.2012 11:13:57
                  Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
              Já taky ne...a když něco mám, tak zásadně v květináči, protože dýl vydrží  
              Terča80   | 17.12.2012 11:28:29
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
                me prave i ty v kvetinaci zdechaji pravidelne..ikdzy ted jedna orchidej i vykvetla:D bohuzel listky uz sou dole a nevypada ze by se zas ujala..no d jara ju tu necham:d a pak se uvidi:D:D
                amalie2011   | 17.12.2012 11:29:15
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
                  Mně taky! Jsem na to megastřevo. Musí se starat manžel, to je citlivá duše  
                  Terča80   | 17.12.2012 11:32:42
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
                    tak chlap ma tendence furt zalivat:d takze ja nezalivam, on zas az moc-a kvitka chudaci radsi odejdou dobrovolne:D ale treba ruzickam(teda jedne ruzicce) na zahrade se v lete darilo hezky:D ta kvetla jak diva:o)
                    amalie2011   | 17.12.2012 11:38:27
                    Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
                jo, tak moje kytky nezachrání ani květináč. Dokonce už i nesmrtelný bambus mi chcípá, tady pro rostliny prostě není dobré klima :)
                Gastrica   | 17.12.2012 11:30:28
                Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
      nedostanu nic, protoze bych si to musela vybrat sama   jo je to castecne i o lenosti chlapa neco vymyslet   nebo by musel rict aby mu pomohla treba jeho nebo moje mamka...
      nerikam, ze mi to prvni vanoce nebylo lito, bylo... a pro jistotu jsem mela nachystanej darek, kdyby prekvapil - no neprekvapil   , hned v lednu ma narozeniny, tak jsem jen darek prebalila z vanocniho papiru do narozeninoveho a nemusela shanet nic potom...
      ted jeste malej nechape jak to o tech vanocich chodi, ale za rok, si nejaky maly darecek dat budem muset, to uz mu bude divny, ze rodice nic nedostali, ale vidim to tak, ze darky pro nas nakoupim sama
      chezzie   | 17.12.2012 08:18:52
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
        Tak presne tohle je pro me taaaak smutny  
        Terča80   | 17.12.2012 09:57:02
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
          tak me uz to ted tak smutny neprijde, rozbalovani darecku si uziju s malym, kterymu s nima pomaham a ver mi ze z nich mam daleko vetsi radost nez treba z darku, ktery nam daji nasi (kosmetika, knizka)
          chezzie   | 17.12.2012 10:49:20
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
            To není to samé...s dětmi jde přece úplně o jiný prožitek...no neva  
            Terča80   | 17.12.2012 11:31:57
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
      joo a este k tomu.. me spis mrzi narozeniny na ktery sem fakt nic nedostala..nez vanoce, pac to rekl ze nic.. a s tim pocitam.. ze ted je toho moc a je tupec a kdyz nereknu co chci-asi ho nic nenapadne(ale treba ho podcenuju)..uvidime... ale ty narozeniny me mrzi este ted:(
      amalie2011   | 17.12.2012 08:36:07
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
      Teď jsi mě donutila se zamyslet, jak to vlastně mám   A zjistila jsem, že opět převažuje má tvrdě praktická a pragmatická stránka. Mně takové ty dobře míněné překvápka nahání hrůzu. Nemám ráda překvapení, protože do mého vkusu se netrefí skoro nikdo. Raději si řeknu o konkrétní věci a konečné překvapení spočívá jen v tom, co z toho dostanu. A na rozdíl od většiny, mám ráda praktické dárky. Šperky a kosmetika mě moc nenadchnou. Teda, kromě oblíbeného parfému a hodinek (ale i ty bych si raději vybrala sama), na které jsem ulítlá   Já strašně ráda dárky dávám, všem vymýšlím, co by jim udělalo radost, nejsem schopná dát něco, co se mi příčí... a mám radost, když udělám radost. To mi stačí. Ale dělá mi velký problém tvářit se nadšeně nad věcí, kterou sice vím, že ten dotyčný vybíral pečlivě a se zájmem, ale je úplně mimo.
      Sphinx   | 17.12.2012 08:59:39
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
        ju,to je skoro jak u me...radi darky davame...to jo...moc radi...a bez ohledu na cenu malou ci velkou...proste jak citime,ze se druhemu zalibi a potesi...ale s dostavanim je to stejne...nahani mi to hruzu      a jeste se mam tvarit radostne 
        Liberte   | 17.12.2012 09:32:26
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
        Nene, ja nemyslela primarne prekvapko, taky jsem letos vybrala sama, jak pisu v Chlapech, a i tak se na noveho mazlika tesim jak blazen. Slo mi o pro me smutny a nesmyslny ruseni darku mezi partnery.
        Terča80   | 17.12.2012 09:55:31
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
          proc je to nesmyslne,jen proto,ze to nema smysl pro tebe???to jen kvuli tomu,ze je to tradice nebo co...kazdeho tesi snad neco jineho a ne vzdy je to neco zbalane v papiru
          Liberte   | 17.12.2012 10:37:20
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
            Ano, píšu "pro mě nesmyslné", protože je to pro mě nesmyslné.
            Terča80   | 17.12.2012 11:29:17
            Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
          no tak to by ses asi pozvracela z toho, že jsme letos zrušili dárky i s rodiči, sourozenci, neteřemi atd.    
          Gastrica   | 17.12.2012 10:49:39
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
            Tak třeba s tetou a strejdou si vůbec dárky nedáváme po stromeček už několik let,a to samé i se švagrovou.Švagrové a švagrovi nekupujeme nic,jen se kupuje pro jejich dítka a oni pro naše.To samé na narozeniny,jen si popřejeme sms.
            Ale narozeniny s tetou a strejdou a sestřenkou slavíme včetně dárků,jak naše,tak dětí,tak jejich.
            Zuzbr   | 17.12.2012 10:54:53
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
              dítkám od švagrové kupujeme dárky jak na vánoce tak na narozeniny.ještě to upřesním 
              Zuzbr   | 17.12.2012 10:56:30
              Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
              no tak já mám 11 tet a cca stejně tak strýčků, sestřenic a bratranců ani nepočítám   Píšu, že si nedáváme nic s rodičema, ségrama, bráchama a nedáváme ani nic jejich dětem (našim neteřím a synovcům), stejně tak nedostáváme od nich nic pro Ádu. Teda samozřejmě babičky Ádě koupí dárky a brácha kupuje každej rok taky, on děti sám nemá a je nadšenej, když jí může něco dát :)
              Gastrica   | 17.12.2012 11:09:18
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
                téda to máš hodně početnou rodinu 
                Zuzbr   | 17.12.2012 11:18:42
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
                  jojo, pěkně by se mi ty vánoce prodražily     ze stejného důvodu jsme se vzali natajnačku a ve čtyřech (plus dítě). Nikdy bych se nedoplatila    
                  Gastrica   | 17.12.2012 12:11:44
                  Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
              Ještě, že švagrová děti nemá 
              angieblack   | 17.12.2012 12:43:00
              Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
            Hm, zvracet nebudu, z toho mám fobii, ale divím se tedy mocmocmoc. My letos poprvé mezi dospělými zavedli finanční limit, aby to fakt bylo symbolické, tak jsem zvědavá, jak se to ujme. Dárky pro děti omezené nejsou.
            Terča80   | 17.12.2012 11:30:50
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
              no tak u mě je to asi tak, že já bych si přála samé dražší věci třeba do kuchyně. Potřebuju např. tlakovej hrnec, ale ten do pětikila nekoupíš. Nebo mlýnek na maso, zrcadlo do koupelny, pořádnej ponornej mixér atd. Což po nikom nechci a nemůžu chtít - matka byla do minulého měsíce bez práce, jela na dluh, který teprve teď splatila, ta mi nemůže dát dárek ani za 100,-, nebo může, ale já nechci. A kdyby se měla s někým složit, tak s kým? Otec nikdy dárky nekupoval, tchán je na marodce, ten je taky prakticky bez peněz a tchýně jakbysmet, ta chodí do práce ne pro prachy, ale aby se doma nenudila. No, ale to je každopádně jedno, každej máme svoje důvody a svoje zajeté "tradice" (my třeba vánoční tradice nedržíme žádné, počínaje kaprem a konče litím olova).
              Gastrica   | 17.12.2012 12:07:00
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
                tlakac?? ja hodostanu od babicky-dneska mi to volala.. nevim co je to zas a hlavne vim ze v tom nikdy neuvarim:-!
                amalie2011   | 17.12.2012 12:08:42
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
                  no já v tom vařím veškerý maso, jenže u toho svýho hnusnýho starýho plechovýho mám urvanej ventil a už to stejně jako tlakáč ani nefunguje. Jestli tlakáč od babičky nechceš, tak ti pošlu adresu    
                  Gastrica   | 17.12.2012 12:10:06
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
                    veskery maso?? no hele ja az ho rozbalim a zjistim co je to zac-pak dam vedet- mozna martin ho bude vyuzivat nevim-nikdy sme to doma nemeli a nikdy o tom ani nikdo nemluvil:d ale volala ze to dostala na predvadecce-tak aby to nevybuchlo pri prvnim vareni:D ale kdyby me mel doma jen lezet(coz si zatim myslim ze jo) klido poslu:D ale az otevru krabici zda to vubec tlakovy hrnec je- a jen babicce nenavykladali kecy:D
                    amalie2011   | 17.12.2012 12:12:09
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
                      jo, veškerý maso - vývar, omáčky, guláš, prostě všechno kromě kuřete, to se v tom fakt dělat nedá :) je to o dost rychlejší, prdnu maso do vody, zavřu, nechám necelou hodinu vařit, vypnu sporák, nechám dojít, otevřu a maso je měkké. Jindy bych dělala svíčkovou třeba tři čtyři hodiny v klasickým hrnci, to mě fakt nebavilo  
                      Gastrica   | 17.12.2012 12:15:39
                      Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
                        ajo a to na svickove miluju jak se to vari dlouho:D no uvidim co me v krabici bude 26cekat:D babicka to ani nerozbalovala,jak byla nadsena ze dostala tlakovy hrnec:D
                        amalie2011   | 17.12.2012 12:18:34
                        Reagovat | URL příspěvku
                        • \
                          RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
                          to já mám ráda rychlé obědy, u kterých nemusím hodiny stát a hlídat, jestli se ještě neodpařila všechna voda     uvidíš, no, pak dej vědět      
                          Gastrica   | 17.12.2012 12:22:10
                          Reagovat | URL příspěvku
                          • \
                            RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
                            jojo dam.tak ja varim rychle.. svickovou varim vyjmecne a to me neva ze je to dlouho:d vecer zacnu rano dokoncim:D
                            amalie2011   | 17.12.2012 12:23:05
                            Reagovat | URL příspěvku
                            • \
                              RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
                              mi to vadí i skrz plyn, už tak doplácíme každej rok (sice kolem pětikila, ale stejně). Nevařím často a snažím se nevařit moc dlouho, pak ten účet by mě zabil. Mám ráda, když se nám vrací, doufám, že i letos (resp. v dubnu) se nám vrátí za elektřinu, vodu a topení, jako loni (letos v dubnu  ). To hned byly 4tis. k dobru :)
                              Gastrica   | 17.12.2012 12:24:56
                              Reagovat | URL příspěvku
                              • \
                                RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
                                nam teda vraci dycky...a letos to je bud a nebo-jelikoz nevime zda mame na baraku dostatecne zalohy..ale snad jo.. a kdyz ne- nevim co budem delat:d ale je fakt ze ja radsi kureci maso, a veprovy mame vyjmecne.. a jinak samyho kralika a toho pecu a to mam na elektriku:D
                                amalie2011   | 17.12.2012 12:26:34
                                Reagovat | URL příspěvku
                                • \
                                  RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
                                  toš my za plyn platíme 100kč za měsíc, ani jsme to nezvyšovali, tak prostě na konci roku máme menší nedoplatek :)
                                  Jinak my zase skoro nejíme kuřecí, většinou hovězí nebo vepřové. Kuřecí bude na Vánoce  
                                  Gastrica   | 17.12.2012 12:29:22
                                  Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
                Limit mysleno v sirsi rodine. Ne s partnerem.
                Terča80   | 17.12.2012 12:23:22
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
                  já to pochopila, ale je to úplně jedno :) Limit do 500kč by nic nevyřešil, dostala bych prachy do obálky a "přidej si to na hrnec" nebo by mi někdo koupil sprcháč a tělové mléko, jako každý rok (mimochodem už mám doma asi 4 druhy tělových mlík, který každej rok přibývají, páč já je prostě nepoužívám). To mi přijde jako zbytečné utrácení peněz, radši ať si to ti dotyční nechají nebo za stejné peníze koupí něco vnučce.
                  Gastrica   | 17.12.2012 12:27:32
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
                    Nesouhlasím. Jooo, dalo to hooodně práce vymyslet něco, co se vešlo do limitu, ale o tom to právě celé je...dát si tu práci, aby to nebyla kravina, nestálo to majlant, udělalo to radost a bylo k užitku.
                    Terča80   | 17.12.2012 12:42:25
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
                      no vidíš, ale on si se mnou NIKDO tu práci nedá. Ani k narozeninám, ani k Vánocům, vždycky dostanu debilní tělové mléko, které je mi líto hodit do koše, tak ho mám v šuplíku a občas se tím jakože namažu, aby to úplně nevyschlo. Já si tu práci dávám, tchýni kupuju takové věci, na kterých ona si ujíždí /bio kosmetika, zdravá výživa, semínka, oříšky. Mamce zase kvalitní kafe, kvalitní čokoládu, manželovi věci, který chce, ale sám o tom neví (sleduju a poslouchám, když se zmíní, že by něco chtěl, pamatuju si to i když on už na to za týden zapomene).
                      Křivdila bych mamce, ta by se rozkrájela, aby mi koupila to, co chci, i kdyby to stálo 3tis. Každej rok má vymyšleno, co mi koupí. Ale kdybys viděla, co dostávám od těch ostatních, kteří po x letech nebyli schopni pochopit, že růžovou literaturu fakt nečtu a krémama se nemažu, tak bys ty Vánoce radši taky zrušila          
                      Gastrica   | 17.12.2012 12:49:37
                      Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
                        No tak jasně, mělo by to být vzájemný, takhle to nikoho neba...mě vždy takhle dostávala tchýně, tisíce pro mě absolutně nezajímavých pitomin, ale tak snaha se cení, nikdy bych nebyla na ní drzá - ovšem mezi námi - jsem ráda, že mi letos žádné kraviny nepřibudou  
                        Terča80   | 17.12.2012 13:44:08
                        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
        Přesně tak.
        angieblack   | 17.12.2012 12:42:10
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
      Myslíš jako natajno, překvápko?
      Protože nepřekvápek je a bude ještě dost.
      Když tak nad tím přemýšlím... Ani nevím, já říkávám, že nic nechcu a tím myslím OPRAVDU NIC, ze skromnosti nebo asi z blbosti    . Ale pokud dostanu já NIC,manžel ho dostane taky. Mě dělá radost i to nepřekvápko, protože vždy to jsou věci, které nejsou nutné k životu jako třeba pekárna, robot, nějaké herní ptákoviny k počítači atd. atd.
      polova   | 17.12.2012 09:15:36
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
      my si říkáme už třetím rokem,že si nic nebudme dávat,že jen dětem..ale stejnak ani jednomu to nedá a vždy najdem pod stromečkem dárek od toho druhého..nás každá maličkost potěší..hmm z jeho strany to nebývají maličkosti,jeden rok,nový telefon,druhý rok fot'ák a podobně..zase má něco pro mě,nevím co to je,ale objednával to s internetu a prý to využije celá rodina..hmm takže nevím co to je   ani netuším...podle mě každý človíček i dospělý by měl mít něco pod stromečkem..vždy to zahřeje u srdíčka
      lendy   | 17.12.2012 12:02:52
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
      My jsme udělali jeden rok vánoce bez dárků a nelíbilo se nám to nikomu, tak si teď dáme maličkost a každý je spokojený.
      sweety77   | 17.12.2012 12:27:12
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
      Nedokážu si představit, že bych pod stromečkem neměla ani jeden dáreček    . Naštěstí mi to nehrozí, muž ví, jak si na tom zakládám a sám má velkou radost, když vybere nějaké překvapení. Letos budou ty balíčky dva, jeden od muže a jeden od "Kubíka". Vím to, protože o tom mluví už tři týdny, co dárečky koupil a dokonce je zabalené nechal v obýváku na skříni, abych je viděla a těšila se    . Sice jsme se letos dohodli, že nebudeme nic moc kupovat, ale já mám pro něj taky už tři dárky a v plánu ještě dva, ale s přehledem se vejdu do tisícovky. Miluju, když pod stromkem leží obrovská hromada dárků, i když jsou to jen prkotiny. Děláme to tak s mamkou, předloni jsem pro ni průběžně nashromáždila skoro dvacet dárků. Ale většina byli maličkosti, třeba keramický sloni na poličku, který sbírá. Ten rok jsem balila přes padesát dárků    . Ale letos tchánovci dárky zatrhli, pro Kubíka nám už dali obálku s penězi. Stejně ale dostanou fotokalendář od Kubíka. To stejný dostanou i babička a děda a naši. Naši na tom nejsou teď dobře, takže jsem taky dárky od nich zatrhla, ale je mi jasné, že mamka aspoň nějakou maličkost i pro mě má.
      Martina85   | 17.12.2012 14:16:27
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
      já nic nedostanu, protože nic nechcu. spoustu věcí potřebuju nebo bych ráda měla, ale to si zas musím vybrat jen já sama..
      fakt chápu, jak to myslíš, ale já holt nejsem ten správný dárkový typ. dárky ráda dávám, ale dostávat je vážně nemusím. a už vůbec ne tak, že bych někoho půl roku zpracovávala a v podstatě ho nutila, ať mi nějaký koupí, ať už konkrétní věc nebo nějaký super překvapení - z toho jsem napruzená jen z té představy.
      zuzka83   | 17.12.2012 21:48:29
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nic? Jaktoze nic nedostanete?
      Tý jó to je zas diskuze. No nevím jestli to dám. 
      zanlena   | 17.12.2012 22:05:49
      Reagovat | URL příspěvku

Téma: Co na to říkáte? Přečetli/y jste? Vaše příhody. Co už bych nepřežil/a? (strana 737)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×