Inzerce
Inzerce
Inzerce

Facebook vs. BOL - diskuze

  • Facebook vs. BOL
    Muzu se zeptat tech, kdo chodite na obe mista, proc to delate a jaky to ma smysl? :-)

    Ciste ze zajimavosti, zadna ironie (jak vzacny to jev u me). I kdyz obecne zakladat diskuzni web o diskuznim webu...no nic :-)))

    To treba ty same historky a temata vypisujete dvakrat? A pak dvakrat diskutujete? Neni to na palici?

    Nebo tam jste v nejakych uzavrenych skupinach, kam urcite BOLky nepustite (to bych mozna zvazila zalozeni FB :-p)?

    Nebo je to tam uzivatelsky privetivejsi a sem uz chodite jen z nostalgie za temi baaaajecnymi zenami, co FB nemaji (ehm)?

    Diky za reakce  

    Inspirovano Veverakem, co si otocil displej a mezitim mu poradil jezurak na FB :-)
    Terča80   | 13.01.2014 12:45:51 | Reakcí: 221, poslední: 21.01.2014 21:42:48
    Reagovat | Skrýt reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Facebook vs. BOL
      tak fb mam dyl nez su na bolu... fb mam kvuli rodine, pratelum, s kterymi se nevidame.. av te skupine-jak si rikaji sou vice stare bolky, co uz na fb nechodi..takze kdyz bys prisla do skupiy- pulka lidi by te ani neznala... jak ony nekolikrat tam napsali- meli by tam byt jen ony stara garda.. jinak tam se kolikrat resi vetsi chujoviny nez tady:D:D a jinak asi je to tam rychlejsi.. jakoze napises dotaz- a hned ti nekdo reaguje, tady to treba trva par minut, hodin, nez si toho nekdo vsimne...
      kdybyhc si mela vybrat jestli fb- nebo bol- tak klidne opustim fb holky bolky, a budu tu..ale svuj profil jako takovy nee- ten mam z jinych duvodu...

      a v neposledni rade- tady ikdyz se kolikrat nekomu neco nelibi- muze si tu rict jakykoliv nazor.. tam kolikrat jedes proti proudu a tech slov co tma vidis:D:D a ne jedna holka bolka od tam odesla, nebo dokonce byla i smazana:D je tam docela vyhoda, ze kdyz te nekdo obzvlast sejri- das ho do ignorace, a nevidis vuubec jeho prispevky, ani komenty...
      amalie2011   | 13.01.2014 12:57:30
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Facebook vs. BOL
        Mi se vždycky líbí, jak se ohání výrazem stará garda a přitom ani jedna z nich nechodí na BOL tak dlouho jako já    
        Lillynka   | 13.01.2014 14:03:42
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Facebook vs. BOL
        Fakt bys radsi byla tu? To je milyyyyy ;-)

        Jak ze vidis tolik slov? Jakoze te sprdnou?
        Terča80   | 13.01.2014 14:16:09
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Facebook vs. BOL
          no to kazdopadne.. jako na fb- to je hrozny kolikrat to tam cist..to si kolikrat rikas..boze co toto je za cloveky?.. ale nekdy je tam i sranda to zas jo:D:D tady mam k vice holkam vztah a je to takovy lepsi.. tam te sice podpori,ale jen proto aby nevypadali blbe.. a kolikrat ty dotazy.. no.... a ty slova- co sprdnou... uz sem krava.. a dal to tu psat ani nebudu... miule( veverka se o tom zminuje niz) sem nic neprovedla, jen sem napsala nakou vetu.. a tos mela videt.. slepicarna hadra:D:D:D este ze bolky co maji rozum se me i zastali, a vedeli ze sem v tom byla fakt nevinne:D:D:D
          amalie2011   | 13.01.2014 15:50:45
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Facebook vs. BOL
      na facebookovej "BOL" jsem rezignovala...po pravdě?něco se tam vůbec nedalo číst  tak jsem z té skupiny odešla..jinak jsem na FB z jinýho důvodu než jako na BOLu  i když tam mám v přátelích pár bolek 
      Rowdynka   | 13.01.2014 13:24:56
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Facebook vs. BOL
      Mám obojí dlouho,jsem dlouho ve skupině bolek na Fb,moc jsem tam nechodila.Jenže se v květnu změnil bol,dodnes se moc neorientuji a pár bolek uteklo jen na FB a ony mi chyběly tak tam chodím za nimi.Je fakt,že na FB jde všechno hned.Fotky,komenty.Je tam stará garda co ty ani neznáš.Už to mám ted 50:50.
      A můžeš si dát někoho do ignoru.
      Předtím jsem na FB chodila hrát hry a kecat se segrou.Ted víc na FB-Bol.
      Taky tam má každý fotku tak vím jak kdo vypadá,že jo,ty tajemná. 
      Honafa   | 13.01.2014 13:35:01
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Facebook vs. BOL
        No jo, to jsem cekala. Ja prijedu. Sbalim drahouse do kufru, at moc nepyskuje a dorazim.

        Tolik holek odeslo kvuli designu? Ani jsem si nevsimla.
        Terča80   | 13.01.2014 14:19:16
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Facebook vs. BOL
      Já mám facebook hlavně proto, že jsem v kontaktu s lidmi ze základky, ze střední a celkově s lidmi a protože se tolik nevídáme, je fajn, že o sobě, alespoň tímto způsobem víme.

      Ve skupině BOL jsem taky, ale přispívám tam minimálně, občas jsem v šoku, co všechno jsou některé ochotny rozebrat a na sebe prásknout..

      Občas si to postěžuji, občas hodím fotku dětí..

      Sem chodím hlavně z nostalgie..přeci jen 7 let je 7 let a najdu tu takové, které jsem si oblíbila..no a samozřejmě sem chodím kvůli tobě a Luciferovi..    ..
      Lillynka   | 13.01.2014 14:07:19
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Facebook vs. BOL
      Já tam občas kouknu,ale sama příspěvky nepíšu.Přiznám se,že se mi to tam nelíbí.Reaguju občas jen na BOLky,co znám.Jinak Ježurka mi poradila sice na FB,ale ne v BOLkách.Mám ji v přátelích   
      veverka77   | 13.01.2014 14:08:47
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Facebook vs. BOL
        Ahaaaaa, tak to jo.

        A proc nelibi?
        Terča80   | 13.01.2014 14:20:49
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Facebook vs. BOL
          Je to,jak píše Dáša - řeší se tam často neuvěřitelné kraviny a taky tam nedávno málem zlynčovali Dášu za něco,co mi přišlo úplně v pohodě.
          veverka77   | 13.01.2014 14:39:39
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Facebook vs. BOL
            Mi hlavně někdy přijde, že se tam spousta věcí řeší pořád a pořád dokola..
            Lillynka   | 13.01.2014 14:43:11
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Facebook vs. BOL
              To máš pravdu.Je to tak nějak o ničem.Tím bych se nechtěla nikoho dotknout,ale vidím to tak.
              veverka77   | 13.01.2014 14:44:52
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Facebook vs. BOL
                Víš co..já si občas postěžuju, když mám trable s chlapem, jednou za čas, to potřebuju a vím, že tam děvčata reagují hodně rychle :D..ale vyloženě tam řešit své soukromí a dost osobní věci mi přijde ..já nevím zbytečné..
                Lillynka   | 13.01.2014 14:47:38
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Facebook vs. BOL
                  Jakoze jsou tam holky otevrenejsi?
                  Terča80   | 13.01.2014 16:43:38
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Facebook vs. BOL
                    Jakože tam třeba dopodrobna rozeberou sex..jestli to dělají tak či onak..
                    Lillynka   | 13.01.2014 18:33:37
                    Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Facebook vs. BOL
                    a este k tomu daji eroticke fotky..
                    amalie2011   | 13.01.2014 18:34:32
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: Facebook vs. BOL
                      Tak to kecaaaaaate :-)))

                      Marne premyslim, ci fotky z akce bych tu chtela videt :-)))
                      Terča80   | 13.01.2014 18:54:17
                      Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: Facebook vs. BOL
                        neee.. jako treba ve spodnim pradle pro manzela atak:D:D ne ze souloze ci podobne akce:D:D:D
                        amalie2011   | 13.01.2014 19:00:36
                        Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: Facebook vs. BOL
                        Zadej do vyhledávače kančí hřbet na marjánce a uvidíš co ti najede za fotečky :D nebudeš mít chuť pátrat po jiných
                        Ady.S   | 15.01.2014 09:11:16
                        Reagovat | URL příspěvku
                        • \
                          RE: Facebook vs. BOL
                          Lustrovat kohokoliv na webu je mi odporny ze svy podstaty, ale na tohle taky nemam odvahu :-)))
                          Terča80   | 15.01.2014 09:20:15
                          Reagovat | URL příspěvku
                          • \
                            RE: Facebook vs. BOL
                            to není lustrování, běželo to všude i mailem mě to přišlo, není tam konkrétně jméno člověka.
                            Ady.S   | 15.01.2014 11:18:12
                            Reagovat | URL příspěvku
                            • \
                              RE: Facebook vs. BOL
                              Myslela jsem tim, ze patrat po jinych nemam chut nikdy.
                              Terča80   | 15.01.2014 11:21:38
                              Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: Facebook vs. BOL
                      No, ale tohle mi zase příjde nefér sem psát...
                      Evulik25   | 13.01.2014 18:56:36
                      Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: Facebook vs. BOL
                        no.. to je vec pohledu.to nebylo mysleno zle- ja kdzy mam pekne fotky( treba darek pro manzela) tak byhc je dala klidne i sem):o)
                        amalie2011   | 13.01.2014 19:00:03
                        Reagovat | URL příspěvku
                        • \
                          RE: Facebook vs. BOL
                          No, jde o to, že ta skupina je hojně využívaná děvčaty, které se právě o soukromí bojí a touhle diskuzí jim můžeme ublížit. Jak jsem psala, já se tam zapojuji jen maličko, mám raději BOL, ale vím, jak mi vadilo, když se tam někdo rozebíral odsud a tohle mi příjde na stejno. Psát za jejími zády, co se děje tam. Nic víc. Že se ta Terka vůbec ptala.    
                          Evulik25   | 13.01.2014 19:02:53
                          Reagovat | URL příspěvku
                          • \
                            RE: Facebook vs. BOL
                            za vsechno zas muze terca!!!:D svedme to na ni... a uz se k diskuzi tedy radeji nevyjadruji... ja se na to asi neumim koukat z druhe strany jako ty:o))) takze uz mlciiim:o)))
                            amalie2011   | 13.01.2014 19:04:41
                            Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Facebook vs. BOL
          Jo a taky tam chodí spousta holek,které vůbec neznám.Tady jsou mi holky bližší.Mnohem.
          veverka77   | 13.01.2014 14:41:27
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Facebook vs. BOL
      tak na bol chodím od těhotenství se Stázulí, stal se takovou srdcovou záležitostí, že i když jsem si několikrát řekla, že už na to kašlu, stejně sem chodím  
      na FB Bolek jsem docela od nedávna, asi co se narodil Igor, je to tam jiné, ale už jsem taky uvažovala, že se odhlásím,... 
      Courtney   | 13.01.2014 14:09:10
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Facebook vs. BOL
      Já něco píšu tam čistě proto, že tam si to přečtou jen ti registrovaní v té skupině a nemůže k tomu přijít někdo naprosto náhodou jako tady. Není to tam tka veřejné (už ted apochopitelně nevím jestli ten člověk tam není schodou náhod registrovaný že...). Ale nezobrazuje se to když někdo něco googluje. Takže já proto...
      medox   | 13.01.2014 14:36:29
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Facebook vs. BOL
        juj,socialni site jsou nejdostupnejsi a nejsirenejsi ve svete...co se napise tam jednou je tam nazvdy a siri se to dal,je to sledovane a dostupne kdykoliv a komukoliv...je to normalne hlidane a staci napsat nejake slovo ze sesnamu sledovanych slov a uz se to zobrazuje buh vi kde a analyzuje to pocitac a buh vi kdo jeste       
        Liberte   | 13.01.2014 15:59:13
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Facebook vs. BOL
          Nojo, ale k tomu se nedostane tchýně ale nějáká ciyí osoba, která asi zrovna toníkovi prdíkz nesleduje...
          medox   | 13.01.2014 16:21:52
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Facebook vs. BOL
          Holky BOLky jsou na fb uzavřená skupina, ikdyž ITprofíci by to měli jako hračku, těžko se tam normální běžní lidé nabourají nebo dostanou ke čtení příspěvků.. narozdíl od BOL, kam může nakouknout kdykoliv každý - tchýně, nepřejícná souseda nebo asistentka ze školky.. každý, do chce informace o tobě a zná tě..
          kde konkrétně bys dala vyhledat ty slova, jak píšeš? jak bys třeba zjistila moje příspěvky na fb, když nejsi ve skupupině? myslím, že nijak  
          jezurka   | 13.01.2014 16:30:40
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Facebook vs. BOL
            ja ne,bezny lidi ne,ale proste velky bratr...a hlavne se da nabourat vse a FB lehce,pokud jsi hacker...a tim,ze si lide mysli,ze je to chranene a uzvarene tam pisi az moc otevrene a inimne a staci pak ze se treba rozvadeji a kdo chce si od tamtud data ziska...at uz hacknutim a nebo od nekoho,kdo tam ma pristup jako zvany apod...ja nechapu tu bezmeznou duveru lidi
            Liberte   | 14.01.2014 07:01:14
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Facebook vs. BOL
              Souhlas. Ja jsem nekdy prekvapena i tady.
              Terča80   | 14.01.2014 07:55:41
              Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Facebook vs. BOL
              no jasně, hacker se bude dobývat do soukromé skupinky na fb, aby se dozvěděl, jak si tam holky brblají na chlapy..  zbytečně šíříš paniku 
              jezurka   | 14.01.2014 09:46:15
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Facebook vs. BOL
                No...ja takovej pripad znam osobne.
                Terča80   | 14.01.2014 10:49:22
                Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Facebook vs. BOL
                nemusis byt hacker.. staci kdzy zkousis co umi pc.. kamarad se tak ucil az se dostal vklidu do pc jinyhc lidi... takze nema problem ikdyz bydli v praze kouknout do myho pc na fotky a vide a anic.. predpokladam ze nakej fb pro nej bude hracka:D
                amalie2011   | 14.01.2014 10:51:12
                Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Facebook vs. BOL
        Dobrej duvod, to me nenapadlo...
        Terča80   | 13.01.2014 16:46:13
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Facebook vs. BOL
      no zajímavý dotaz :)
      FB má nesporné výhody
      - soukromí, víš přesně, kdo tvé příspěvky čte, proto se taky můžeš rozepsat, aniž by tě někdo špiónil..
      - sdílení čehokoliv, rychlé vkládání fotek, rychlé reakce, vidíš okamžitě, kde kdo přispívá, jeho fotku, like podporují komunikaci..
      - má přímo aplikace pro android, líp se s ním pracuje na tabletu a smartphonu
      - výhodou i nevýhodou je, že tvé příspěvky už během dne někam mizí a vypátrat je dá velkou fušku, ale zase tě nikdo nemůže brát za slovo, všichni jsou tam pořád jakonoví..

      ale BOL je prostě naše rodinka, je tady rodinné prostředí, modernizací webu se spousta věcí zjednodušila a zrychlila, zpřehlednila.. víc se tady rozepíšeš, konkrétněji se diskutuje, líp ti všichni poradí, s odpovědí si dají víc práce, protože se budou číst ještě dlouho..

      kdyby se sloučilo obojí dohromady, bylo by to ideální (pro mě je důležité hlavně to soukromí)   já chodím na fb se odreagovat od práce, pokecat o každodenních problémech a věcech, co mě už za hodinku nebudou trápit, na BOL povykádat a pořešit problémy, přečíst si názory na různé věci.. každopádně bez BOLu by holky na fb ztratily pro mě smysl   a všechno je o lidech, kam my půjdem diskutovat, tam to bude víc žít 
      jezurka   | 13.01.2014 14:38:13
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Facebook vs. BOL
        Jezku, ty jsi rozenej analytik!
        Terča80   | 13.01.2014 16:49:08
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Facebook vs. BOL
          mi to příjde vtipné, jak se ty dvě skupinky navzájem hlídají, kde je větší slepičárna   vždyť to je fuk, bavím se o tom, co mě zrovna zajímá, stejně jako v životě.. nemusí se pořád diskutovat o nějakých důležitých věcech   je to asi hlavně o lidech, s někým si sedneš víc, některé názory jsou ti blíž..
          jezurka   | 13.01.2014 17:02:41
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Facebook vs. BOL
            Sleduji? Mozna VONI nas :-))) jeste jsem tu necetla "hele ty nany z fb...", ale mozna jsem to prehlidla :-)
            Terča80   | 13.01.2014 18:57:55
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Facebook vs. BOL
              už kolikrát se tady psalo, kdo chodí na fb a jaká je to tam slepičárna.. to je všude stejné, kde jsou samé ženské  
              když slyšíš maminy plkat někde v herně nebo v restauraci, taky se divíš, co všechno jim příjde zajímavé řešit, jaké blbosti.. a když jsi pak sama v nějaké skupince, už ti to divné nepříjde  
              jezurka   | 13.01.2014 19:02:23
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Facebook vs. BOL
                Fakt jo? Si nepamatuju :-)))))

                No...ja jsem v takovych skupinach dost outsider, mi to prijde stupidni skoro vzdy. Proto jsem tak rada tu. Ac zensky-neni to slepici a za to vas mam tak rada  
                Terča80   | 13.01.2014 19:04:45
                Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Facebook vs. BOL
      Já to mám jako Veverka.  A ohledně toho problému s PC jsem ji jako první poradila jááááá!!!.          Do té skupinky cíleně nechodím, ale jelikož se mi občas příspěvky zjeví na zdi, tak sem tam někomu napíšu reakci, vesměs bolkám, co vídám tady. A dnes jsem si tam dovolila vložit foto Juli, byla to taková rychlovka, podařilo se mi ji totiž uplést dva francouzské copánky.    Mám FB z obchodních důvodů, nepíšu si denně hloupé statusy, ale jsem ráda, že mám přehled o rodině ze Slovenska, kamárádech ze ZŠ atd.
      Evulik25   | 13.01.2014 15:09:14
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Facebook vs. BOL
        jj a to jsem ještě zapomněla napsat, jak jsem se tak rozšoupla, že poradil Evulísek!!!  
        jezurka   | 13.01.2014 15:14:32
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Facebook vs. BOL
          Já si jen dělám legraci, byly to vteřiny.   
          Evulik25   | 13.01.2014 15:15:42
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Facebook vs. BOL
            a fakt jsem to tam chtěla napsat   jen jsem to během psaní mého sáhodlouhého příspěvku zapomněla  a únor ještě řešíme.. chtěli bysme do Babylonu do Liberce, tak ještě písnu  
            jezurka   | 13.01.2014 15:25:45
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Facebook vs. BOL
      Mám oboje. Tady řeším naprosto jiné věci než na FB. Tam toho o svém soukromí píšu minimálně. Na Bol chodím déle, mám k němu srdečnější vztah.
      Bol a FB se nedá srovnávat.
      tygřímáma   | 13.01.2014 16:36:08
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Facebook vs. BOL
        Proc ne? Ja bych to prave rada srovnala :-)
        Terča80   | 13.01.2014 16:51:19
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Facebook vs. BOL
          Na FB mám v přátelích mimo Bolek i lidi, kterým by Bol nic neřekl, takže tam neprudím s vypadlým zubem tygřátka, s potíži ve škole a nebo obědem ve školní jídelně. Na FB ve skupině Holky Bolky to ale žije podstatně více než tady. Já mám pocit, že tady poslední dobou chcípnul pes.
          tygřímáma   | 13.01.2014 17:11:52
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Facebook vs. BOL
            No konecne se nekdo postavil do opozice. Ja uz myslela, ze jsme fakt tak super bajecny.

            A co ti chybi? Nejaka prestrelka pikantni?
            Terča80   | 13.01.2014 18:59:15
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Facebook vs. BOL
              Loni touhle dobou jsme mrskaly téměř 2.000 příspěvků denně, koukni, kolik je jich dnes. Ani polovina nééééééé. Přijde mi, že Bol trochu skomírá. A člověk se pomalu bojí něco napsat, aby se někdo neurazil. Je mi jasný, že co člověk to názor, ale je třeba alespoň vyslechnout názor toho druhého.
              Upřímně za mě Ti říkám, že k některým příspěvkům se bojím skoro reagovat.
              tygřímáma   | 13.01.2014 19:33:32
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Facebook vs. BOL
                Aničko to jako fakt?já bych byla i "zlá",ale je mi to nějak jedno..já zas spíš nemám co k něčemu říct..už aby jsme se viděli a mohli pokecat 
                Rowdynka   | 13.01.2014 19:35:10
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Facebook vs. BOL
                  Ivetko, na některé věci mám třeba opačný názor než přispěvatelka. A proč vyvolávat hádky a rozbroje. Raději nereaguju.
                  tygřímáma   | 13.01.2014 19:41:53
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Facebook vs. BOL
                    já bych se s tebou nehádala nebo bys mi nevrátila knížky(dělám si srandu)     
                    Rowdynka   | 13.01.2014 19:43:30
                    Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Facebook vs. BOL
                  na tebe by Aničko snad nikdo ani hubatý být nemohl!
                jezurka   | 13.01.2014 19:40:22
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Facebook vs. BOL
                  Žádná privilegia. Jak říká moje mamka, nohy nám všem rostou ze stejného místa.
                  Víš, že mě několikrát napadlo, jestli už nejsem na tenhle web stará? Je tu velké množství mladých maminek starých jako Cukr.
                  Každopádně si myslím, že dříve jsme všechny bývaly alespoň přes zimu aktivnější.
                  tygřímáma   | 13.01.2014 19:52:10
                  Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Facebook vs. BOL
                A někdo se naopak nebojí ničeho, to si nevybereš...každopádně v rámci slušnosti jsou tu pořád hodně dobré diskuze, a toho je si třeba vážit...

                Kvalita je důležitější než kvantita...

                Terča80   | 13.01.2014 20:14:00
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Facebook vs. BOL
                  Myslím, že je škoda, že se nezapojují nové maminky. Je nás tu 50.000 a přispívají stále ty samé.
                  tygřímáma   | 14.01.2014 06:41:21
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Facebook vs. BOL
                    To je pravda, ale nevim, co s tim...
                    Terča80   | 14.01.2014 07:53:14
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: Facebook vs. BOL
                      To ani já.
                      Doufám, že máš v rukávu další téma, které nám předhodíš, Terko. 
                      tygřímáma   | 14.01.2014 07:59:04
                      Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: Facebook vs. BOL
                        Snad nepusobime nejak zastrasujicim dojmem...taky pro me bylo tenkrat tezky se zapojit, ale tak...kdyz to clovek nezkusi...

                        Dobreho pomalu, mamko ;-)
                        Terča80   | 14.01.2014 08:03:07
                        Reagovat | URL příspěvku
                        • \
                          RE: Facebook vs. BOL
                          Čteš mi myšlenky. Minulý týden jsem si vzpomněla, jak bylo těžký do tohoto boláckého, rozjetého vlaku naskočit a stát se jeho součástí. 
                          tygřímáma   | 14.01.2014 08:29:01
                          Reagovat | URL příspěvku
                          • \
                            RE: Facebook vs. BOL
                            No vidíš a stal se z tebe maskot tohoto vlaku..bez tebe by to už nebylo ono..to já naskočila na začátku a občas vyskočím na přestupní stanici a vždycky mě to vrátí zpátky    
                            Lillynka   | 14.01.2014 08:34:15
                            Reagovat | URL příspěvku
                          • \
                            RE: Facebook vs. BOL
                            No jo, vsechny zacatky jsou tezky, ne? A pak to stoji za to...
                            Terča80   | 14.01.2014 09:17:32
                            Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Facebook vs. BOL
            Mámo musíme to tu rozvířit :D
            Lillynka   | 13.01.2014 19:10:52
            Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Facebook vs. BOL
            Je čas představit ti Alenku, nemyslíš? A taky konečně si zase vylít srdíčka..chybí mi to..večer s vínkem, příjemné odpoledne, hezká procházka kolem koní  
            Lillynka   | 13.01.2014 19:48:11
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Facebook vs. BOL
      takze ja:
      od roku 2008 jsem Holka Bolka
      FB mam si 4 dny :-D

      a proc?jsem radsi na bolu,FB vubec nechapu,porad ty prispevky jak ruzne skacou,nevim co a jak nastavit.
      Jenze na FB jsem sla kvuli Ivuliskoj,abych ji videla casteji,pac sem moc nechodi.
      mate tam nekdo i fotky,co nedavate sem.
      hlavne tam je to hlidane a nikdo cizi se tamnedostanu,ja kdyz tu napisu neco blbeho,tak si to precte sousedka a muze byt pruser,ze tady nekoho drbu..(to je jen pro pochopeni,proc neco resim tam.
      treba jako ted tu jednu vec,co je u nas na vsi hooodne tajna a nechci,aby se zatim nikdo dozvedel,nez to klapne.ale to muze byt nekdo,o kom ani nevim,ze je tady a dozvedel by se to.
      tammam jistotu,ze ne a vy my apson muzete poradne poradit.
      to je prednost FB nasi uzavrene skupiny.
      mam tam za kamaradky jen vas bolky a nikoho jineho nechci a jinak FB vyuzivat taky nechci,
      takze vy jste moje VIP a tak to zustane 
      ale jinak vse bezne resim tady s vami.nestiham vse.jsem rada,ze jsem zase aspon na bolu jako driv.ale byt na obou a resit na Bolu i Fb to same,tak to nedam a ani nechci..
      Andrea81   | 13.01.2014 17:06:38
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Facebook vs. BOL
        Ja tu diskretnost moc neocenim, protoze nic takovyho sem nemam potrebu psat. Ale dovedu to pochopit.

        A diky za kompliment  
        Terča80   | 13.01.2014 19:01:30
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Facebook vs. BOL
      Fb mam primarne kvuli jinym vecem,ale kdyby slo Bolovat z mobilu tak dobre jako fbovat,tak na tu skupinu nechodim vubec. Je tam dost holek ktere vubec neznam,ani nevim jestli na bolu nekdy byly a to ja tu jsem 5 let....
      plaz   | 13.01.2014 18:20:55
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Facebook vs. BOL
        Ja po mobilni verzi BOLU prahnu uz daaaaavno. Prakticky boluju jen z mobilu. Je to opruz, ale jedina sance s temi upiry.
        Terča80   | 13.01.2014 19:02:37
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Facebook vs. BOL
          No prave,muzes decko uspavat a volnou rukou datlovat :P. Ja jsem hrozna,ja datluju treba i u krmeni,u vareni atd.
          plaz   | 13.01.2014 19:38:53
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Facebook vs. BOL
            Já jsem ještě hroznější, já jednou rukou stavím komíny a legové garáže a druhou jsem s vámi.
            Terča80   | 13.01.2014 20:11:40
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Facebook vs. BOL
      Nectu reakce, ale spontanne odpovim.
      A BACHA NA VEC, BUDE TO FAKT PLODNA ODPOVED OD AZ PSYCHOPATA(jak si jako mistni hvezda asi nyslis). A ochranci chudych zase smele do me!!!
      Uz jsem ti doporucovala se do te grupy prihlasit...
      Zaloz si svuj profil. Klidne si muzes jen pro ten svuj profil vyblokovat uzivatele nebo jen nastavit soukromi a klidne muzes vyvolenym ukazat svou tvar beze strachu.
      polova   | 13.01.2014 19:13:20
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Facebook vs. BOL
      Koukám, Terko, že sem občas zavítáš, hodíš do placu téma a ono trhá rekordy v reakcích. Koukej sem chodit častěji. 
      tygřímáma   | 13.01.2014 20:01:58
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Facebook vs. BOL
      jůůů, tady to vřééé...  Hele, na Bolu jsem od podzimu 2007, taktéž na FB, kam jsem dostala pozvánku ve stejný rok od kamarádky z Ameriky, kde to tenkrát začalo fungovat. To, že se tam relativně nedávno vyskytla nějaká skupina inspirovaná Bolem beru jen jako službu navíc. Je fakt, že spoustu holek, co tam chodí, jsem tu v životě nezahlídla, nemá to s Baby online nic společného, asi proto, že Bol je fakt jedinečný. Já to tam beru spíš jako mateřskej pokec, kde to nikdo jinej nepřečte než ty další maminky, když o něco jde, zeptám se - dostanu okamžitou odpověď nebo aspoň vidím, že si to někdo přečetl, tady je to kolikrát hodně na dlouho, než někdo odpoví. Ale to jako neupřednostňuju skupinu na FB. Bol má moc ráda a fakt jsem tu strávila nejlepší léta a vážím si lidí, kteří to tu vedou a vymýšlí inovace, jak ten web má vypadat, to samé - vážím si lidí, co sem přispívají, nechci říkat, co je lepší, protože každé je úplně jiné. Po změnách, které tu byly provedené naposledy, se tu celkem ztrácím a pořád jsem do toho pořádně nezapadla, ale opět zdůrazňuju, že to neberu jako výrazné mínus, jen to hodně přispělo k tomu, že tu netrávím tolik času. FB se mi načte, nemusím se odhlašovat, zaklapnu, otevřu počítač - prostě cokoliv a nemusím se znovu nikam přihlašovat, kolikrát toho času fakt moc nemám a přiznávám - na FB jsem závislá. Je to špatná závislost a určitě existujou mnohem lepší a duchaplnější závislosti, ale to už tak se mnou je. Někdo chápe, někdo ne. Neřeším.
      danicka84   | 13.01.2014 20:28:48
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Facebook vs. BOL
        Ja te chapu! A je to i jeden z duvodu si ho nezalozit. To uz by se o ty dva nestaral nikdo ;-)

        Tu tech. stranku posoudit nemuzu, neznam to, ale to jsem se prave chtela dozvedet. Dikes.
        Terča80   | 13.01.2014 20:33:04
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Facebook vs. BOL
          je to neskutečnej žrout času (hraju tam hry) a dost mě to s... :-))) Ale čím je Honzík starší, tím míň mě u toho noťase nechá, takže se dá říct, že se to zlepšuje s tou závislostí 
          danicka84   | 13.01.2014 20:39:50
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Facebook vs. BOL
          Facebook je fajn, když na to máš čas. Já už ho moc nemám a spooooouuuusta věcí mi tam totálně uniká. A tam už to nedohledáš (nebo jo, ale stojí to spoustu času).

          Ani v té Bolácké skupince nezachytím všechno... Tady to má tu výhodu, že většinu důležitých věcí můžu dočítat i zpětně (kromě 48 hodin).

          Na druhou stranu jsem díky FB v kontaktu s lidmi, se kterými bych jinak nebyla a přitom je fajn vědět, že žijou a jak se jim daří.
          nadule1   | 13.01.2014 20:41:48
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Facebook vs. BOL
      A co na to škubík?   Příspěvků je už hafo   nesmím chybět  

      Smysl fcb jsem spatřovala v tom, že jsem v kontaktu s lidmi, kteří jsou ode mě vzdálení i několik set kilometrů (kamarádi z výšky). Mohu s nimi sdílet fotky, chatovat. Ale pak mi jedna hodně blízká osoba přes fcb začala dost ubližovat, vždy si tam rýpla na naši adresu a absolutně mě tím dostala. Proto si myslím, že fcb se může stát vražednou zbraní a může být i ničitelem vztahů a nechutným nástrojem k ubližování druhých. Po této zkušenosti jsem účet zrušila.
      Přesto jsem si kvůli mnoha přátelům založila nový. Mám v nich i pár bolek s kterými jsem tak blíž a můžeme si domlouvat srazy nebo chatovat si. Na bol-fcb mrknu, přátelům přispěji, pokud uznám za vhodné. A hlavně se snažím nesoudit, i když se rozebírají věci, které už mi přijdou docela dost osobní. Přispěla jsem tam výjimečně, když byla třeba Evička nemocná. Ta podpora tam přichází do minuty   Což je výhoda.
      škubanek   | 13.01.2014 20:40:32
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Facebook vs. BOL
        Skuby, ty nemuzes chybet. Tve lapalie jsem cetla. No mas pravdu, vse ma sva pro i proti...
        Terča80   | 13.01.2014 23:19:57
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Facebook vs. BOL
      NA FBBolu jem nikdy nebyla!
      Mis   | 13.01.2014 20:54:14
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Facebook vs. BOL
      no to mas tezky, jsem tam i tam, sem chodim kvuli tem co fb nemaji, a jak uz se tu zminovalo, je to tu vic dohledatelny, coz je jak vyhoda tak nevyhoda, a jak psala tygrimama, tak mam pocit, ze se tu posledni dobou nejak nic nedeje, vidim diskutovat jen ty same lidi, v nekterych kolonkach je uz par dni-tydnu-mesicu mrtvo, nejak se mi zda, ze novackove, kteri by novymi/starymi-opakovanymi dotazy rozproudili diskuzi neprichazeji...

      na fb chodim kvuli kamaradum, kteri bydli ode mne daleko a chtela bych vedet jak se maji. treba se mi tam presunuli tridy ze spoluzaku.cz a na spoluzacich jako takovych je mrtvo. jinak tam mam par skupinek - vesmes soukromych, tajnych - jak tu bolackou tak holek-mamin z okoli, kdyz potrebuji poradit jak je kde doktor, kde nejlepe koupit tohle a tamto mam radu do minuty... jo nekdy to taky stve, stejne jako se k nekterym vecem nevyjadruju tady tak stejne tak se nevyjadruju tam.

      pak tam jsem v par bazarkach, ale zase jen v tech, ve kterych jsou maminy z okoli naseho mesta, takze jsem opustila aukro a nakupuju tady. s danou maminkou si pak dam spicha a neresim postovny, predani je osobni
      chezzie   | 13.01.2014 21:18:57
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Facebook vs. BOL
        Dikes. Kvuli ruznym lidem to chapu. Jen mi prijde schizo si psat se stejnymi lidmi na dvou mistech.
        Terča80   | 13.01.2014 23:18:15
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Facebook vs. BOL
          jako jo, stane se, ze napisu prispevek sem a zkopiruju ho i na fb, jen proto abych mela co nejvic nazoru, protoze na fb mas odpovedi behem par minut 10 a tady nekdy cekas pul dne na 1. v tech tajnych skupinach jsou lide asi vic otevreni, nekdy az moc, to hlavne proto, ze vedi, kdo ve skupine je a ze si to tam neprecte nikdo cizi
          jinak spousta firem je na fb, nektere informace vkladaji na fb driv nez web.
          spousta lidi tam ma svoje stranky, ja ted nakupuju veci z ikea pres fb, jedna pani kousek od nas jezdi 1-2x mesicne do ikei, a tech par veci co chci + zavoz az domu za 50-100 kc podle objednavky se mi porad vyplati, nez jet 150 km tam a 150 zpatky..
          ale neda se tam sedet porad, je do desnej zrout casu, ale to je i bol  
          chezzie   | 14.01.2014 07:25:50
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Facebook vs. BOL
      Tvoje otázka mi přijde stejně zbytečná jako kdyby jsi se zeptala jestli mám radši svého prvního manžela, nebo svého druhého manžela....jsou to dvě různé věci a nechápu, proč se to furt rozebírá a řeší. No tak je někdo na FB i tady, co je na tom ?? I kdyby psal identické věci sem i tam...je to fuk, ne ?
      Souhlasím s Evulíkem že je naprosto nemístný vytahovat věci, který si přečtu tam a psát o nich tady a obráceně. Tím spíš když jsou to věci intimní.
      To je totiž ta slepičárna a navíc podraz !!!!!!!!!!!!
      Když to asi někdo nechce psát sem tak ví proč to dělá a asi čeká že to tak zůstane a holky které se tváří jako největší kámošky a tady by si ,,krávo,, neřekly ani za milion si to nechají pro sebe.!!!!
      Je to stejně nechutný, jako si s někým chatovat a pak to veřejně propálit do éteru mezi všechny a hi,hi, ha, ha...to jsme mu to natřeli. No fuj           
      lucie73   | 13.01.2014 21:58:00
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Facebook vs. BOL
        Seš si jistá, že reaguješ na Terčinu původní otázku?     Zkus si to přečíst ještě jednou....
        Sphinx   | 13.01.2014 23:00:19
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Facebook vs. BOL
          reaguju na to co všechno jsem si přečetla, Terča se ptala proč jsme na obojím, no protože proto !!! Na to moc neumím odpovědět, asi že chci, nebo tak něco. Nelíbí se mi že to někdo zesměšňuje a tak jsem se k tomu vyjádřila, nemyslím si že by to Terča brala osobně, je to jen reakce pod ty ostatní, které k tomu napsaly svoje.Prostě příspěvek do řady.
          lucie73   | 13.01.2014 23:13:35
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Facebook vs. BOL
            ona si to osobně ani brát nemůže když tam není členem, nebo jo ??? 
            lucie73   | 13.01.2014 23:15:02
            Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Facebook vs. BOL
            Nebrala...a ty jsi zas pochopila, ze jsem se puvodne ptala na neco jineho. Takze "protoze proto" beru a ostatni jde mimo me.
            Terča80   | 13.01.2014 23:15:56
            Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Facebook vs. BOL
            Luci a opravdu myslíš,že to tu někdo myslel úplně zle?..já z té skupiny na FB odešla kvůli některým přispěvatelkám o kterých si nejsem jistá jestli jsou úplně normální a nechci číst každou jejich kravinu,spoustu dalších z nich ani neznám takže je mi to více méně šumák a ty co chci mám na FB v přátelích abych se s nima mohla podělit o fotky,o nějaké radosti a i já mohla vidět jak se mají 
            Rowdynka   | 14.01.2014 09:28:55
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Facebook vs. BOL
              nemyslím, že úplně zle, ale doufala jsem že jsou na FB ve skupině lidi, před kterými můžu všechno říct, nebudou mě za to odsuzovat u sebe v srdci a už tuplem ne veřejně na BOlu. Zase jsem se spletla   
              lucie73   | 14.01.2014 14:34:57
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Facebook vs. BOL
                Vzdyt se ale vubec nic nestalo. Nikdo nikoho nejmenoval. Takze my, co chodime sem, jsme vubec nemohly nic tusit. Byla to jen sranda a spickovani, moc se to hroti dle myho...
                Terča80   | 14.01.2014 16:11:36
                Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Facebook vs. BOL
                Luci co blázníš? Já tuhle debatu nějak vůbec nechápu. Terka se ptala co se řeší navíc na FB a bylo jí řečeno že sex a soukromé trápení a to hlavně proto že to tam nikdo nemůže číst. No však je to logické, ne? Copak někdo někoho napadl? Nikdo tě přeci neodsoudil!
                luciasek84   | 14.01.2014 17:10:27
                Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Facebook vs. BOL
                A Luci hlavně nemám dojem, že by někdo odsuzoval tebe...
                Lillynka   | 14.01.2014 17:12:26
                Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Facebook vs. BOL
        Danca to vyjadrila presne, takze snad jen...to bude v pohode, Luco, nikdo neni neomylny.
        Terča80   | 13.01.2014 23:14:32
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Facebook vs. BOL
          víc co je divný ? Že víc než číst obsah sdělení někoho zajímá proč to dotyčný píše, kam to píše, kdo to ještě nečet a komu by jsme to mohli říct. :-(
          lucie73   | 13.01.2014 23:18:22
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Facebook vs. BOL
            Urcite na tom neco je, co pises. Ale ja za sebe to opravdu brala s nadsazkou. Vazne me nezajima, co se tam pise a jak me nekdo nekde drbe nebo ne. Nikdo tu nic nevytahoval, bylo to jen ze srandy.

            Jen jsem ten dotaz placla, je to tezky. To je porad rozproudit...a nikdy se nezavdecis vsem, znas to. Tematy typu dnesni pocasi se tu ovsem nikdy nic nerozproudilo ;-)
            Terča80   | 13.01.2014 23:23:28
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Facebook vs. BOL
              jo, téma do diskuze dobrý, popravdě bych ráda aby se tam udrželo to soukromí, bez tisíců zvědavých očí a drbů, nerozebírá se tam Bol a ani holky které nemají FB ale fakt i věci, které jsou jen mezi námi děvčaty, jsou to všechny rubriky v jedné, bez odborných témat, prostě jen klábosení o všem a ničem. Dobrý je, že jedním kliknutím všechno smažeš, dobrý je, že tam nečumí tchýně, sousedka, manžel, dobrý je, že je to skupina o 100 lidech a né 50 000 cích. Každej si tam vyprdne to svoje a jde zase něco dělat. Nevěřím, že tam ani někdo něco zpětně dohledává...proč taky....? Já určitě ne ! Bol mám ráda ale už na něj nemám čas. FB je v poklusu, když to nestihneš tak se jede dál.
              lucie73   | 13.01.2014 23:34:57
              Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Facebook vs. BOL
        Lucinko, mluvíš mi z duše.
        foREVer   | 14.01.2014 08:24:46
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Facebook vs. BOL
        Nezbývá než souhlasit.
        iridales   | 14.01.2014 08:51:27
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Facebook vs. BOL
      Přečetla jsem diskuzi a jsem docela naštvaná na některé příspěvky. jako to, že jsem manželovi nafotila erotický kalendář a svěřila se a nechala se vyhecovat at něco ukážu, no a co????? Všude na netu jsou miliony erotických fotek a je mi úplně jedno, že tam chvilku lítaly i ty moje, než jsem to smazala. nedala jsem je tam, abych se chlubila, ale že mě holky prostě vyhecovaly, at je ukážu. To, že se to řeší tady je pěknej podraz, ikdyž se nejmenovalo, já se našla. No a co, že tam řešíme intimní věci? Mám tak kamarádky, ano, opravdu je tam několik holek, co beru opravdu jako kamarádky, protože za těch 5-7 let jsem opravdu poznala, že to kamardky jsou a nepíšou jen bláboly, aby něco napsaly. Mám ty holky ráda a vím s kým co můžu rozebrat. Já už to raději ani nekomentuju více, docela mě mrzí, co vše se tady vytáhlo !
      foREVer   | 14.01.2014 08:22:09
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Facebook vs. BOL
        Silvi, neber to nijak špatně, nebylo mířené na sebe..Terča se prostě zeptala..
        Víš já jsem třeba v některých věcech dost uzavřená a asi bych o sexu tak moc otevřeně nepsala, jako tak moc, jako se to tam kolikrát rozjede. Pokud někoho budu znát opravdu dobře a budu to s ním chtít probrat, tak asi nějakým jiným způsobem. Já to beru, je to uzavřená skupina, ale co my můžeme vědět, že se tam někdo nenabourá? Vem si kolikrát kolik jak je ten svět malý a někdo zná někoho, koho znáš ty a pak už to jede..jedna paní povídala..
        Jako když ses tam pohádala však víš s kým..to přeci nebylo dobrý..jsou věci, které by měly zůstat v soukromí a nemusí si je prohlížet ani 100 holek, ani těch 50 tisíc tady. Rozumíš mi?
        Ale erotické fotky si měla hezké ;-))

        A mimochodem ty patříš opravdu do stejně staré gardy jako já.. 
        Lillynka   | 14.01.2014 08:39:41
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Facebook vs. BOL
          Leni, však já ten koment nesměrovala přímo Terce, ale prostě jsem okomentovala tu diskuzi tady...A to co se tam stalo, ta situace pro mě osobní a hodně bolestivá, viděla jsi sama, že jsem to prostě nechtěla řešit tam a raději odešla. Protože nikdo z těch lidí co tam jsou neví, jak to je a bylo všechno doopravdy, to se mě dotklo nejvíce a já se nechtěla nechat špinit.
          foREVer   | 14.01.2014 08:44:23
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Facebook vs. BOL
          Leni, někdo se nesvěřuje v sexu, někdo zase ve výchově dětí, někdo o manželství a jiný o nemocech, přece když nechci reagovat tak to přeskočím, všem je jasné že jsou nektěré holky stydlivější a neřeknou nic. Nikdo jim to nezazlívá a o to víc mě pak nasere, když ten někdo ty ostatní moralizuje proč by to měly či neměly psát. Každopádně se opět povedlo něco pěknýho pokazit.   
          lucie73   | 14.01.2014 14:30:46
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Facebook vs. BOL
            Já ale nikoho nemoralizuju, kdybych to dělala, asi bych uváděla konkrétní příklad..Terka se zeptala, co víc osobnějšího se tam řeší než tady a tak jsem jí odpověděla. Na nikoho jsem neútočila, o nikom jsem nic špatného neřekla.
            Prostě ano občas jsem udivená, co některé na sebe prásknou, ale je to jejich věc, já je odsuzovat nebudu. Já určitě věci neřeším veřejně z toho důvodu, že vím, jak lehké je se někam nabourat a to osobní vytáhnout a proti někomu použít. S tím jsem se už setkala.Ale to je na jinou diskuzi.
            Ale tak tedy se tedy omlouvám, že jsem to zmínila. Odpovídala jsem pouze na otázku, nikoho jsem se dotknout nechtěla.
            Lillynka   | 14.01.2014 15:09:01
            Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Facebook vs. BOL
        I s Tebou musím jen souhlasit.
        iridales   | 14.01.2014 08:53:40
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Facebook vs. BOL
        No jeeeje, eroticky fotky pro vlastniho chlapa prece nejsou nic, za co by se mel clovek stydet, Sylvi, takovy jsme prece udelala snad kazda a je to krasny.
        Terča80   | 14.01.2014 09:14:06
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Facebook vs. BOL
        takze ty fotografie sem zminila ja-ale urcite si dobre cetla i dal( reakci na evulika, ze to nebylo mysleno zle. ze byli hezke!!! a nejen ty tvoje... ze jich mam taky spousta. to byl priklad ze tam se treba daji neb je to tajna skupina, a tady by je nedal ais nikdo...

        takze jestli sis to vztahla na sebe tak ze si divna ze si nafotila a pochlubila se fotkama..tak se omlouvam..ale prijde mi to scestny.. joo kdybych napsala.. terez predstav si oni do te tajne skupiny davali svoje hambate fotky, a bo to jak v uchylarne- muzete se urazit..ale takto??? me prijde ze tam je jen pul a vice lidi vztahovacnyc,.... nicmene koukam jak se rychle siri drby, a ze stara garda dokaze drzet pri sobe
        amalie2011   | 14.01.2014 10:04:46
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Facebook vs. BOL
      taky se vyjádřím  . Obecný důvody už vypisovat nebudu 
      Pokud jde o FB skupinu Bolek, jsem v ní, ale většinou jen čtu a reaguju na holky, které chodí i sem a mám je tam v přátelích. Hodně holek tam ani "neznám". V poslední době je tady, ale opravdu mrtvo a já už si začínám rozmýšlet, co napíšu sem a co tam. Třeba dotazy jsem tam nikdy nepsala, ale když jsem potřebovala poradit rychle (Vojtu bolelo ucho v 10večer), tak jsem to psala tam.
      Další příklad. Pokud chci "řešit" něco ohledně školy a Vojty, tak tady se reakce skoro nedočkám. Nevím, možná je tam víc holek, které mají děti už ve škole.
      A stejné věci nepíšu sem i tam  . A mám to raději tady, bylo by super, kdyby to tu zase trošku ožilo. Já nechápu, kde jsou ty "nové" zalezlé  , možná se bojí zapojit, že je neznáme.
      jana1260   | 14.01.2014 08:46:09
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Facebook vs. BOL
        Ta rychlost je urcite prednost, to chapu.

        No fakt! Kde jsou novacci?
        Terča80   | 14.01.2014 09:15:34
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Facebook vs. BOL
          Zopakuju svojí starou dobrou teorii - každej se tě bojí že se po něm budeš vozit tak se nehlásí. jen já, povaha otrlá, co tě má na háku, se odvážím ti reagovat      
          luciasek84   | 14.01.2014 17:12:14
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Facebook vs. BOL
      achjoo, místo práce si tu čtu..ale nepřečetla jsem ani polovinu reakcí..a taky ti zareaguju.
      já na fb jsem, i v té skupině, ale je to tam pro mě nepřehledný, jednak se ty příspěvky někam ztrácí, druhak se tam nedá rozumně reagovat. tady je to všechno mnohem lepší! (ikdyž chápu potřebu soukromí a to, že fb lépe funguje v telefonech).
      jinak, fb jsem si založila, abych byla s bolkama v kontaktu a měla aspoň trochu přehled, když sem už nemám tolik času chodit (teď to vlastně docela jde, když je tu mnohem míň příspěvků), a ve skupině jsem, protože jsem zvědavá a nechci se připravit o možnost tam nahlídnout 
      zuzka83   | 14.01.2014 10:54:13
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Facebook vs. BOL
        Takze jsi ho predtim nemela?
        Terča80   | 14.01.2014 11:42:17
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Facebook vs. BOL
          ale měla  teda, mám - už od roku 2008, kdy mě tam pozvala kamarádka, co odjela do ameriky. vůůbec jsem netušila, do čeho jdu. mám tam tak 30 přátel, hlavně děcek ze školy, a skoro nikdo tam nic nepíše a nevkládá, takže nudaaa a já tam nakouknu zhruba jednou kvartálně. a protože to s tím neumím, jako vyblokovat sebe, lidi, nevímcovšechno, nenapadlo mě nic lepšího, než si vytvořit novou bolovou identitu. se mi tam z práce hlásí líp než na bol   
          zuzka83   | 16.01.2014 09:13:04
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Facebook vs. BOL
      jsem tam i tady   Ale moc nepřispívám. Víc čtu. Rozdíly už byly popsány dostatečně, jen za mě, mi připadá, že na FB jsou převážně lidé, kteří už sem skoro nechodí. Nebo lépe řečno, lidé, kteří hodně komunikují tam sem asi moc nechodí. Jinak máš pravdu v tom, že řešit stejnou věc se stejnými lidmi na dvou různých místech je vlastně trošku zvláštní. Ale já si právě myslím, že se tam řeší jiné věci než tady.
      corelia   | 14.01.2014 12:04:59
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Facebook vs. BOL
        Diky. Prave jsem tu cim dal casteji cetla prispevky ve smyslu "tak jeste to dam sem, kdyz uz je to na fb...", tak me to zajimalo.
        Terča80   | 14.01.2014 12:07:33
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Facebook vs. BOL
      Asi hlavní důvody už byli napsané. Já chodím jak na FB BOL tak sem.TAm napíšu věci které sem né z důvodu osobních, potřebuju se vypsat a nemusí to vidět někteří. Něco napíšu jak tam tak i sem. Ale pravda tam mám rychlejší odpověď než tady.
      Souhlasím s holkama tady je dost často mrtvo a reagují skoro jen ti samí. Noví moc nezačínají a nebo si dohledávají zpětně. Ono je to těžký když se občas objeví reakce tak si to dohledej, řešilo se to tady už několikrát, nebo radši nikdo nereaguje.
      To že tady někteří psali co se řeší konkrétně za problémy na FB je hodně podpásovka, něco jako když se na FB řešilo noco od tuď a hodně holek bylo právem naštvaných.
      Ady.S   | 15.01.2014 09:35:04
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Facebook vs. BOL
        Jo, na "tak si to dohledej" jsem alergicka taky.

        Drby byly, jsou a budou...jak je nekolik zenskych pohromade, tak tomu nezabrani nikdo.
        Terča80   | 15.01.2014 09:41:46
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Facebook vs. BOL
      Teda, pár dní tu člověk nestíhá pořádně být a najednou totok...
      No já mám obojí, ale na Fb nejsem v té bolácké skupině. Fb mám pro přátelé z dětství, střední, VŠ, rodinu svou i partnerovu a tak. Jsem tam v jedné "holčičí skupině", ale většinu věcí píšu spíš tady, rozhodně ne dvojmo. Pokud je to něco pro mě kór citlivé, tak to obvykle píšu či sdělím jedné osobě soukromě, nikdy ne v rámci skupiny.
      IvetJas   | 15.01.2014 12:22:46
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Facebook vs. BOL
        Tak s tim se plne ztotoznuju.
        Terča80   | 15.01.2014 12:47:04
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Facebook vs. BOL
          Ještě jsem tam zapomněla dopsat, že ta fb holčičí skupina je z městské části, kde bydlím, takže na srazy na písku, v cukrárně, s kočárem apod..., ne že bych se tam potřebovala vypisovat na zdi.
          IvetJas   | 15.01.2014 12:57:38
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Facebook vs. BOL
      No,tak vsechny odpovedi jsem precist nezvladla,ale protoze se me to tyka, odpovim.


      Ja mam hodne lidi, kteri jsou opravdu jen v me minulosti a nepreji si aby o mem zivote vedeli, pokud mozno alespon ne detaily.
      Vubec jsem to predtim ( jsem tu temer od zacatku) neresila,ale jak je videt, nekteri lide me proste chteli spehovat a nasli me.
      Ono take dat si prezdivku stejnou jako byla muj posledni e-mailova adresa nebylo zrovna nejchytrejsi.
      Nasel me tu exmanzel - nejspis tim,ze jsem zde sepsala svuj pribeh a s nejvetsi pravdepodobnosti je to duvod,proc tenkrat tak silene obratil do negativna.
      Uz nic nenadelam, pribehl si precetl kdo chtel nebo si ho zkopiroval,takze davat to pryc nema smysl.
      Nicmene jsem sem prestala prispivat,protoze jsem vedela ,ze urciti lide vedi,ze tu jsem a ze to jsem ja a mohli me spehovat.
      Ted po dlouhych mesicich, kdyz jsem sem budto nepsala, nebo jen reagovala nazorove na lidi si uz i dovolim neco napsat, protoze si myslim,ze kdyz me tu "urciti lide" dlouho nevideli,ze tu uz po me nepatraj.
      Ta skupina na fb je bezvadna v tom,ze vidim kdo tma je zaregistrovanej a kdo cte me prispevky a ze kdyz si nekdo vygoogluje janney,tak odtamtud se mu nic neobjevi.
      Ale to uz holky tady asi odpovidaly,ze je to kvuli soukromi.
      Pridalo se tam v poslednich mesicich hodne holek co neznam a pravda ani tam uz tolik nepisu.
      Jinak co se blbosti tyce,ty se pisou kdekoli bez diskriminace. Nekdy tam nejdu par dni a ctu jen co me zajima - ostatne jako tady.
      Je to ale zbytecne vyreni - ostatne co je komu do toho.Zas kdyby clovek mel mit vsechny bolky na svem soukromem facebooku, to by taky neslo,takze je mit tam ve skupine je dobre.
      BOL je pro me ale takovyspecialni a dulezity - jen nekdy nemam co rict a nekdy jo.Ale jsem kamaradka se zakladatelkou a puvodnimi holkami a tak mi je srdci drahy - jen i tim,ze ziju v cizine se me spousta kolonek co se tyce Cech samozrejme netyka
      janney   | 20.01.2014 22:30:29
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Facebook vs. BOL
        To me mrzi, ze mas takovou zkusenost. Holky z pribehu jsou na tom asi nejhur.
        Terča80   | 21.01.2014 09:35:29
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Facebook vs. BOL
          No, ja byla prvni pribeh a slo to vygooglit perfektne.Hodne lidi z minulosti znalo mou e-mailovou adresu,ktera se prave shodovala s touhle prezdivkou,tak si to tam rozhodne do googlu soupli.To se holt neda nic delat 
          janney   | 21.01.2014 21:42:48
          Reagovat | URL příspěvku

Téma: Co na to říkáte? Přečetli/y jste? Vaše příhody. Co už bych nepřežil/a? (strana 866)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×