Inzerce
Inzerce
Inzerce

Co na to říkáte? Přečetli/y jste? Vaše příhody. Co už bych nepřežil/a? (strana 989) - diskuze

Přidat nový příspěvek
  • batole
    teda jestli my s mužem přežijeme pár dalších měsíců či let s batoletem, tak se nám pak bude jevit jeho puberta jako procházka růžovou zahradou   .... poslední dobou zásadně usíná tak ve 23 hod či 23:30 .... a ještě k tomu nakonec potřebuje oba rodiče ..... Ondra zas nespí přes den, takže snaha cokoliv udělat je marná ..... batole se navíc v noci ještě budí (a běda, pokud usnula v ložnici maminka a není tatínek = ukrutný řev) .... navíc je Honzín pořád strašně umanutej a vzteklej a nemluvící .....sice doma chodí na nočník ...ale cizí nočníky odmítá, natož si vzpomenout na vycházce, že potřebuje .....stejně je největší bžunda počůrat v leže na zádech kus gauče .....navíc každej novej kousek oblečení a bot znamená naprostej řev a odmítání ....zřejmě bude Honzín chodit i v létě v zimní bundě ..... nedávno jsem mu chtěla vyzkoušet bačkůrky po Ondrovi a Honzín je vztekle házel z obýváku až do kuchyně   ....... ve školičce to s jeho asociálněním vypadá taky pořád stejně .....
    pandanek   | 11.03.2018 18:07:12 | Reakcí: 7, poslední: 12.03.2018 22:19:36
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: batole
        vy si s ním teda užíváte... Malej urpuťák, měla jsem taky, ale teda jak koukám tak byl slabý odvar...
      moninif   | 11.03.2018 20:02:37
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: batole
      V některých věcech jako by jsi popisovala Rianu (a to uz ma 5,5). Taky ma oblečení, mimochodem si ho sama vybrala, ktere nechce, odmita, dela cirkus, svleka se a pod. Jedna z veci je jarni bunda a tu ma jen jednu a dalsi kupovat neminim, takze je to kdo z koho... Chudak moje nervy...
      Obcas mam pocit, ze dela vse proto aby me dostala do blazince...
      plaz   | 12.03.2018 10:52:44
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: batole
        neteř byla taky vzteklá a do tří let skoro vůbec nemluvila a přesně jak píšeš .... vybírala si, co bude nosit a běda když jí nechtěli dovolit letní sukýnku v zimě   .... ale to jsme přisuzovali tomu, že je to ženská   .... a po třetím roce se zklidnila i trochu rozmluvila ...tak jsem si nedělala starosti ...že to Honzín prostě dožene ..... ale neteř aspoň se naučila brzy na nočník a nevypadala pořád jako miminko ...a hlasivky by mohla našemu batoleti taky závidět .....
        ale já si začínám dělat starosti kvůli tomu, že Honzín potřebuje pořád všechno stejné (viz to oblečení nebo nedejbože když si matka sundá brýle ...třeba na uspávání ...protože matka má mít brýle přeci pořád ...).... vím, že to tak děti mají ...že potřebují jistotu ..... ale taky to je jeden z takových těch autistických projevů ....že dítě nesnáší změny ..... my jsme asi s mužem jen normálně paranoidní ....kromě dlouhé spánkové deprivace je to taky kvůli tomu, že můj synovec má lehčí formu Aspergera .... a to jsem si myslela, že si prostě jen pořád hraje na vláčky ... a partnerův synovec ve 13ti chodí do speciální školy a mluví jen trochu a není schopen se naučit počítat do 10ti (epilepsie v batolecím věku mu asi ovlivnila vývoj mozku ....ale myslím nikdo nepřišel na to, co mu vlastně je ...podle některých psychologů má autistické sklony ....) ....takže normálně jen panikaříme (teda spíš tatínek :-( ..... mě spíš leze na mozek ten nedostatek spřízněných duší .... a jak na naše ječící dítě kouká vždy půl sídliště
        pandanek   | 12.03.2018 21:45:43
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: batole
          Možná nějaké sklony opravdu má, každý rodič zná své dítě nejlépe, můj kluk jak byl malý, tak byl taky trochu jiný, ale já si to nepripoustela, nebo spíš jsem hledala způsob jak na něj, abychom vzájemně po sobě neustále nejeceli a nebojovali mezi sebou. Pravda u nás to nebylo až tak divoké, ale byl více v klidu když měl nějaký řád, případně změny v programu jsem se mu snažila vždy vysvětlit předem. Vím že jsem měli i obrázky na ledničce s různými situacemi. Je ráno tak se jde na nocnik, umyjou se ruce s oči, pak se převleče a snidame. Večer je koupání, vecernicek, pohádka a spaní.... Vlastne program a ukoly jsou na lednicce i ted, jen uz psane...Jo je to pakárna a s dvěmi dětmi asi hůře proveditelné, ale vím že u kluka všechno chtělo hodně trpělivosti, vysvětlování, čekání až si to v té svojí hlavičce prebere...
          moninif   | 12.03.2018 22:19:36
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: batole
      Když už mi i třetí dítko dorostlo do puberty tak ti můžu s klidem říct,že ted je to zatím nic,než potom puberta.Věř mi.To budeš s láskou vzpomínat na probdělé noci s batoletem.
      Honafa   | 12.03.2018 17:29:30
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: batole
        s pubertou to byla nadsázka :-) to, že jsme úplně grogy ne :-( jinak řev našeho batolete snášejí špatně i trojnásobné matky :-( kamarádčina maminka (jinak též 8minásobná babička) si myslela, že u nich na zahradě náš mazánek šplápl bosky na včelu, když tak strašně řve ..když jsem odvětila, že se jen vzteká, tak docela koukala ...a to má kamarádka 3 chlapečky po dvou letech od sebe ...takže na ticho babička zvyklá opravdu není .....
        jinak s tou pubertou .... má asi pravdu můj muž, že u holek je horší (=jeho poznatky z trenérské praxe + moje poznatky ze školní praxe) .... tož vyděržaj ....tebe určitě jen tak něco nerozhodí :-)
        pandanek   | 12.03.2018 21:27:37
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: batole
      :-))) 10-ti letý syn furt fňágá, žárlí jak prade, jakmile si ho pár minut nevšimneme je scéna jak sviňa, nedejbože mu říct, že potřebujeme orobrat něco co není vhodné, aby věděl... Nákup oblečení... Děs, děs, děs. Spaní? Vydrží vzhůru i celou noc. A to vy jste ještě v ohromné výhodě: NEMLUVÍ tak dobře jak ti velcí, ty slovní obraty... To je masakr.
      inediam   | 12.03.2018 17:47:07
      Reagovat | URL příspěvku
  • Blato blato blato
    Vemu to zkracene-nikdy jsme nemeli v ulici chodnik-proste sterkova cesta..loni zacli kopat kanalizaci-tak vykopali.polozily trubky.zasypaly.odjeli..blato jak svina
    Nikoho to nezajimalo...kazda cesta od auta.ven na kole nas stoji mega zablaceny boty(klidne po kotniky) zadne dovolani a nic..pry se jeste bude v roce 2018kopat.dnes zacli kopat odbocky k barakum-ehm.tani snehu.spodni vody a kopalisti-tolik blata ze to svet nevidel...ovsem kazde zastupitelstvonse tam chodime rozcilovat.neustale piseme petice na chodnik a norm.cestu..a dneska jdu z venku a jedna starenka z ulice(sou tunsamy duchny)sedi v tom blate a place- uklouzla a nemuze vstat) nasrala sem se a s tim mega zablacenym autem(asi vsichni mate predstavu jak vypada) sem jela v tech nehorazne zablacenych botech za starosten.tam se se radne odupala.rvala sem po nem i s fotkou starenky(vyfotila sem sinji)..a rekla mu ze mu denne budu nosit blato dokud neudelaj cestu..a on??prej mladicka uklidninse.chodnik je uz v planu a projekt je na 2019!!!!!! Tady jednaj s lidma jak koko.i... Absolutne pro lidi nic neudelaj..a jeste soubdrzi..a ja??a cela ulic??tu zije v blate.auta se nici.nemluvim o cistote atd...uf..a jeste me rekl ze mam nosit gumaky a do auta se prezouvat.!!!!

    Ja bych hontaak rada propleskla komunisty staryho plesnivyho!!!
    amalie2011   | 08.03.2018 20:10:22 | Reakcí: 5, poslední: 12.03.2018 14:01:12
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Blato blato blato
        nejhorší je ta bezmoc co? Jo, vím o čem mluvíš... Mě to stačí když po větším dešti vlezu na stavbu  
      moninif   | 09.03.2018 07:18:31
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Blato blato blato
        Presne..M.uz rikal ze na vls.naklady si cestu vysterkujem samy.at nenusime v tim marastu aspon na druhoubstranu kde je to lepsi.rekl udelate to be bez souhlasu(ten nam nedaji)a sterk odvezem a budete mit problemy...ted rano to este de-mrzlo tak je to tvrdy..ale odpo jak to zacne tat...uf;(;(
        amalie2011   | 09.03.2018 08:29:30
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Blato blato blato
      Kua, taky bych videla rude    
      Bohuzel jsme to taky zazivali, jako decko jsem vyrustala ve slepe ulici, takze cesta ven byla jen jedna. Jakmile zaprselo, tak tam stala voda nad kotniky po cele siri cesty i chodniku. Kdyz jsme si stezovali starostovi, rekl, ze neco o tom vi, ale pokazde kdyz jede kolem, tak radsi otoci hlavu na druhou stranu...
      plaz   | 12.03.2018 10:48:51
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Blato blato blato
        presne.. on je drzej od zacatku co sme tu.. a dneska jak prsi- uf, auta parkujem o 3!ulice dal-pac okolo neni kde vsichni si drzi svoje mista u svych baraku.. tak je to votrava furt dochazet k autu 10minut..ale to sme meli na sidlisti ve meste kdyz se vecer nenaslo misto:D nicmene jdes pesky, po kotniky zapadnes d bahna, a ses jak prase a kazdej na tebe cumi odkad jako des ze ses jak prase:D
        amalie2011   | 12.03.2018 13:11:53
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Blato blato blato
      no nejhorší na tom je,že se nikde nedovoláš pomoci a čím víc budeš prudit tím dřív si na to zvykne a nebude dělat stejně nic  
      markíla   | 12.03.2018 14:01:12
      Reagovat | URL příspěvku
  • nabídka půjčky
    Garantuji Vám 24hodinovou půjčku. použijte v rámci kontaktu s námi nyní, Pro rychlou aplikaci, Použití v rámci; Úplné jméno: Úvěr Částka potřebná: Úvěr Účel: Úvěr Doba trvání: Telefonní číslo: Adresa / země:
    Děkuji.

    Pavel Fér
    email: pavelfer4@gmail.com
    Pouze: +1 (518) 418-1927
    pavelfer4   | 08.03.2018 09:55:19 | Reakcí: 1, poslední: 12.03.2018 16:32:47
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: nabídka půjčky
      Co se radši zamyslet na funkcí půjčky než jen chtít něco vnutit. Kdo si chce půjčit na důležitou věc zvládne si nejvýhodnější půjčku obstarat sám, pro ty co to nezvládnou je to akorát cesta do pekel zvané exekuce
      Ady.S   | 12.03.2018 16:32:47
      Reagovat | URL příspěvku
  • Čert ,aby se v tom vyznal
    Vždycky bylo jasno,že ve čt nemá cenu chodit do kauflandu,bo začínají akce a je tam plno.A ted udělali v kaufu akce po dnech,nebo jak to je. Já tam chodím v pátek,když už,ale spousta akcí je jen o víkendu-so-ne.
    Chápu ,že to je k tomu ,aby tam lidi lezli každý den.Jak třeba Lídl od po jedna akce a od čt se k tomu přidá další,to je lepší,bo ta pondělní nezanikne.To samé i v jiných obchodech.
    Mě třeba zajímají akce na kávu DG-bez akce stojí 149kc s akcí 109kc.ale musím vždy vychytat který den.I třeba Albert jí ted má jen jako na víkend,ale těm víkend začíná už v pátek.
    Vy se v tom ted vyznáte?
    Honafa   | 04.03.2018 12:03:01 | Reakcí: 6, poslední: 08.03.2018 06:39:11
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Čert ,aby se v tom vyznal
      Ne.akce nesledujem..proste kdyz je treba dem nakoupit..at tam maji co tam maji..
      amalie2011   | 04.03.2018 14:28:35
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Čert ,aby se v tom vyznal
      taky mě to míjí.... Ještě sledovat kolik kde co stojí  
      moninif   | 04.03.2018 15:03:39
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Čert ,aby se v tom vyznal
      Na letáky se podívám, nemám nic co bych kupovala pravidelně a bylo to v akci výrazně levnější než bez ní. A taky bydlím v prdeli světa a nemáme tu krom Penny velké obchody, abych si dělala podle akcí tour. Když něco chcu nebo potřebuju, koupím si to za plnou cenu i když třeba od zítra je to v akci, nebudu čekat nebo riskovat, že za týden to tam nebude.
      inediam   | 04.03.2018 16:15:03
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Čert ,aby se v tom vyznal
      Gábi nevyznám ještě že akce vysloveně hledám minimálně. Hodně chodím do Lídlu pro větší nákupy, ale pravdou je že ten nový leták do Kaufu je strašný a já se v něm pořádně nevyznám.
      Ady.S   | 04.03.2018 17:29:39
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Čert ,aby se v tom vyznal
      ale důchodce to baví :-)...........tedy podle reakcí mé matky, má co číst v letáku......jen nadávala, že přece nemůže jezdit každý den, protože když zaplatí tolik za autobus, tak potom vlastně neušetří....
      Lendrunka   | 06.03.2018 18:31:31
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Čert ,aby se v tom vyznal
      Akce sleduju jenom, když jsem na tom finančně opravdu hodně špatně, což se mi naposledy stalo loni v září po nákupech všemožného do první třídy + placení družin, kroužků, apod., přičemž ex nedal na nic ani korunu. To jsem ryla držkou v zemi a opravdu musela nakupovat jen základní potraviny, a to ve slevách. Vždycky jsem si v práci našla všechny letáky na konkrétní den a do Alberta jsem jela pro mlíko a kuře vcelku, do Globusu pro olej a vajíčka a Kauflandu pro mouku a toaleťák :) Bylo to takhle dva měsíce, kdy jsem na konci měla třeba 140 korun a do výplaty zbývalo dejme tomu 10-14 dní. Mazec období. Od té doby jsem se na letáky koukla jenom pro informaci, ale nebaví mě to. Kupuju, co potřebuju v době, kdy to potřebuju.
      Gastrica   | 08.03.2018 06:39:11
      Reagovat | URL příspěvku
  • Běh v mínus 7 st - překonala jsem sama sebe
    Nějak mně ten venkovní sport už chybí, tak jsem byla běhat jak v sobotu, to bylo jenom mínus 1, ale i včera při mínus 7. Je to můj osobní teplotní rekord, protože tvrdím, že kromě lyžování pod 10 stupňů nesportuji - plus deset.  Jak jsem to v sobotu po těžším obědě nemohla uběhnout bez přestávky s chůzí, tak včera jsem to dala na jeden zátah, neboť zpomalit znamenalo zmrznout. 
    Calamity J.   | 26.02.2018 17:53:01 | Reakcí: 8, poslední: 03.03.2018 11:10:47
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Běh v mínus 7 st - překonala jsem sama sebe
      Ses dobraaa..ja dnes sla na kolo..sem vyzbedla theu z ms.a dosla dom a rika.ze de spat-a jo.horecka..takze sem se nastvala.iblikla se a jela sem sprint abych se vynervila....
      Ve skole maj 5deti v ms 7-sici lezi s horeckama....
      amalie2011   | 26.02.2018 18:15:08
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Běh v mínus 7 st - překonala jsem sama sebe
        Dáši, to ještě vypadáš dobře. Já tady svou fotku vůbec dát nemohu: tmavá čepice, sluneční brýle a černý nákrčník až k brýlím. Ale kupodivu mě sousedi poznávají, resp. si říkají, že to asi jiný šílenec být nemůže. 
        Calamity J.   | 26.02.2018 19:23:32
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Běh v mínus 7 st - překonala jsem sama sebe
          Ja bryle sundala jen na fotku..by me zmrzli oci;)) ale jinak uz aby bylo teplo..takto nabalena se me dobre nejezdi a ani nebeha;(chci kratasky.tilko;))
          amalie2011   | 26.02.2018 20:03:29
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Běh v mínus 7 st - překonala jsem sama sebe
          Já takto zahlídla jednu známou, jak vybíhá. Minus deset, vítr, sedm večer, hrůza, hubená černá postavička, vybíhala z jejich vchodu,...tak jsem si hned říkala, že to musí být ona, že ona je na to dostatečně šílená. A jo.
          Já vám to vážně závidím, tu pevnou vůli. Kdybych měla půl takové vůle, to by byly výsledky... 
          zuzka83   | 02.03.2018 21:05:22
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Běh v mínus 7 st - překonala jsem sama sebe
            Zuzi, to není pevná vůle. U mě to asi bude nutnost se jít někam vyvětrat. Kdyby existovalo zázračné tlačítko a po jeho stisknutí bych na tom byla stejně jako před stisknutím, tak jedu na tlačítko   .
            Calamity J.   | 03.03.2018 11:10:47
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Běh v mínus 7 st - překonala jsem sama sebe
        mě už jen ta představa co všechno bych si musela vzít na sebe a jak dlouho bych si to oblíkala od sportu zrazuje   a to nemluvím o zmrzlých plících pak  
      markíla   | 28.02.2018 12:11:05
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Běh v mínus 7 st - překonala jsem sama sebe
        ty jsi šílená, v tomhle mrazu max. bruslím nebo chodím po horách, chystám se zítra vypadnout, tak uvidím, jestli se přemluvím  
      moninif   | 28.02.2018 18:03:25
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Běh v mínus 7 st - překonala jsem sama sebe
        Mončo, to jsem ještě říkala před půl rokem :-)). Našla jsem si ideální 3 vrstvy na sebe, při mrazu 4.
        Calamity J.   | 28.02.2018 19:10:13
        Reagovat | URL příspěvku
  • Zima
    Já nevím, ale já teda si pamatuji že v zimě byla zima a v létě teplo a přišlo nám to normální. A té zimě jsme chodili normálně ven i v mrazu.. Dneska na vás skoro všichni zírají, vy jdete ven? I dítě? My jsme radši doma, ať děcka nejsou nemocné... Beru tady v Ostravě je často smog, ale zrovna tento víkend i fučí, takže byť to zrovna není příjemné, je tu aspoň dýchatelno.. Chápu že dospělý člověk to má trochu jinak a je radši třeba v teple, ale zaráží mě, že tak vedou i ty děti. To jako jak byli malí taky seděli doma? My jsme byli venku furt, vzpomínám si, mamka kolikrát po nás osobně musela na kopec, protože už byl večer a bylo třeba se nachystat do školy     Vlastně i tím, že taťka se motal kolem lyžování, tak jsme kolikrát i 2x-3x týdně byli na svahu.. Rychle ze školy, udělat úkoly, hezky na bus (to není jak dneska hezky s rodiči autem  ) a hurá na sjezdovku. Zima nezima, mráz nemráz. A to jsme kolikrát byli mokří až na prdeli a mrzlo to na nás, doma ani nepočítám kolikrát jsem se máchala ve vlažné vodě ať trochu rozmrznu (hlavně ruce     ) Asi jsme možná byli trochu extrém, ale třeba na kopci jsme určitě v mrazu nebobovali sami...
    moninif   | 25.02.2018 10:21:09 | Reakcí: 53, poslední: 05.03.2018 11:28:38
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Zima
      Já s tebou souhlasím, my byli venku v létě v zimě porad ,celý den ,nikdy jsem tam nebyla sama ale vždycky stovky dalších dětí. Dneska to je proste jinak ,ono to je i tím ,že já chodila ven sama už od čtyř let ,dneska šestiletou Báru samotnou proste nepustím   a tak je vázána na mě a mě se v těchhle mrazech moc nechce   jako jdu ale tak na hoďku ,dneska se třeba budu hoooodně přemlouvat abych šla s holkama na brusle  
      markíla   | 25.02.2018 10:29:53
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Zima
        hele já pořád nechápu, proč ty děti nemohou samy ven? Kuba chodil cca od těch pěti let, ale prostě zatím barákem nikdo venku není... Navíc třeba kamarádka děti ani ven nepustí, protože je zima, protože mají třeba rýmu, to mají furt, stejně jako Kuba, protože nevím co... A pak si ještě stěžuje, že jsou ty děti líné a sedělo by to jen u počítače     Jo je jiná doba, bohužel.... Naštěstí mě zima nevadí, takže my za chvíli vyrážíme ven, i když dítě soplí a kašle...
        moninif   | 25.02.2018 10:55:52
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Zima
          kdyby chodila za barák,tak bych jí pustila,ale my za barákem nic nemáme,jen takový lesík,který vee na konečnou tramvaje,takže se tam pohybují a hlavně "bydlí" něco málo bezdomovců   z druhé strany baráku máme docela rušnou silnici a další barák,takže kdyby Bára šla ven,musí na hřiště projít buď tím lesíkem,nebo přes tu rušnou silnici,kde lidi jezdí jak prasata,ostatně jako všude.Hned u přechodu má obchod vietnamec,je to hned za zatáčkou a spousta lidí tam s autem stojí na blikačky,takže každé auto,které se vyřítí ze zatáčky,tak to další stojící auto musí obět a nikdo z nich si nepřiprzdí,přechod nepřechod,prostě to tam kalí hlava nehlava,každou chvíli když jsem doma slyším brždění,kolikrát i rána,ale stejně tam ty lidi jezdí jak smyslů zbavený   Taky jsem si už dávno říkala,že já v šesti letech už dávno chodila sama ven,ale já byla před barákem,kdežto Barča před barákem být nemůže,protože tam nic není.
          markíla   | 26.02.2018 11:08:37
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Zima
            psala jsem to níž, že asi bohužel všude to nejde... U nás ta možnost je, já se přiznám, že když jsme kupovali byt, tak už s ohledem na to, ať si děti mají kde hrát, ale stejně ty děti venku jsou minimálně... Bohužel, rodiče je vozí z kroužku na kroužek, takže není čas chodit ven... No stejně už začíná být ve věku kdy snad radši nechci aby chodil ven    
            moninif   | 26.02.2018 11:39:07
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Zima
              jo jo,já se k těm článkům pak taky dostala  
              jako mě to sejří taky,si říkám šest let a pořád mě má za zadkem   ale prostě je taková doba,taková situace,že jí ještě samotnou nepustím.Když jedu na návštěvu k našim,tak tam jí před barák klidně samotnou pustím,i Rozárku a to taky bydlí v Praze,ale pod okny je hřiště,nemusí nikam docházet,natož přes silnici a mám je na očích.ikdyž teda spíš je slyším,to ani nemusím koukat z okna    
              markíla   | 26.02.2018 13:14:35
              Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Zima
              ale ještě k té odpovědi,tady taky nechodí děti samy ven a nechodí ani s rodičema.Máš pravdu,že je vozí z jednoho kroužku do druhého,že když se ve školce ptám jestli půjdou odpolko na hřiště,tak ne,protože mají kroužek   a tady už děti od roka a půl rodiče dávají do "jesliček" jsou tu dvě soukromé školky,které berou takhle malé děti a to přitom jsou matky s nima doma na mateřský,ale tak na dva dny v týdnu je tam dají,takže už s mrňavou Barčou jsem byla n hřišti sama,protože zbytek dětí bylo v jesličkách   jako nevím,ale pro mě je jednodušší mít to dítě doma,než se ráno vypravovat do jesliček,tam drama v šatně,protože dítě pláče...aspoň tak mi to všichni popisovali a k tomu to je drahý jako pes a ještě domů dítě nosí bacily  
              markíla   | 26.02.2018 13:18:39
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Zima
                jj je divná doba...  
                moninif   | 26.02.2018 13:23:58
                Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Zima
                tak tak
                Honafa   | 26.02.2018 18:46:27
                Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Zima
                A ještě časem přibudou umělí kamarádí.To je,že děti se stýkají jen s dětmi od rodiču kamarádu rodiču.
                Tak,že třeba u Zuzky je Elén,chtěla by se bavit se Zuzkou i s ní chodit ven,ale já nejsem kamarádka maminky Elén,to je maminka Terezy tak musí Elén chodit ven s Terezou. 
                Honafa   | 26.02.2018 18:50:46
                Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zima
      Uz z nadpisu jsem vedela, ze to bude tvuj prispevek   .
      Predpokladam, ze jsi vyrustala jako sidlistni dite, tak to vidis trochu jinak. Ja vyrustala na vesnici a jeste ve slepe ulici, tam nehrozilo, ze nas zajede auto. Me je panelakovy zivot i po deseti letech protivny, polovinu sousedu neznam, asi 2x jsem Adama pustila s deckama ven a ja sedela s kamoskama v byte, ale byla jsem celou dobu nervni jak sanky v lete...
      Krom toho ted mrzne, ze v zatacce se zlomis, pomalu moc budu ze psa rucne olamovat...takze za me ne, decka ven v tom pocasi nepatri.
      plaz   | 25.02.2018 12:59:25
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Zima
          ano, však jsem to psala, že vím, že naše rodina je trochu extrém   Už jak jsem to psala, vzpomněla jsem si na moji sestřenku, která jarní prázdniny vždycky s námi spíš přetrpěla, ona ani teta zimu nemusí, tak chápu, že někteří lidi to tak mají... Ale že by ven v tomto počasí nepatřili si nemyslím, my teď byli přes dvě hodiny venku, je tam krásně.. Kdyby nebylo dítě napůl marod, klidně jdeme na hory nebo na lyže...
        Jinak já jsem napůl sídlištní dítě a napůl vesnické, spíš ze samoty, kdy buď jsem byli zalezlí tam, nebo museli na kole do vesnice... Ale je pravda, že dneska člověk neví s čím se to dítě potká venku, hlavně ten bordel, ze stříkaček mám hrůzu, ale teď už to snad nehrozí...
        moninif   | 25.02.2018 14:59:35
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zima
      Ja to citim stejne..sne tu za exoty ze vzbec jdeme ven..a ty dotazy na fb.maminky.vidim deti chodit s rodici venku.co si o tom myslite??ja bych se svym nesla.aby mel omrzliny...uf.to dycky rostu.... Sice mrzne jak hrom.ale u nas sviti slunicko a je kraaasne....jen tobias se uprostred venku zhroutil.a ted lezi se zimnici a 40horeckama-zniceho nic...rano byl veselej.v pohode..venku taky a bum.lezi na zemi a je ko...a ja si na zitra donluvila rande ze decka strcim do ustavu a uziju si volne dopoledne!!!!!me to delaj naschval snad;(;(;(
      amalie2011   | 25.02.2018 15:16:51
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zima
      Bydlím na pidisídlišti, není ady ani sníh, jen ukrutný mráz a pro moje děcka i včera i dnes běhaly po venku a zvonek pro ně se taky už od 1 odpoledne nezastavil. Ony ty děcka tady chodí normálně ven. Od doby co skončí škola až do tmy a je fuk jaké je roční období. A přiznám, že mě celkem mrzí, když kluci čekají na někoho kdo bydlí kousek dál a on nakonec nepřijde:-(.
      inediam   | 25.02.2018 16:08:01
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zima
      Já mám úplně šílené rodiče a pro ně mráz nebyl problém vyhnat nás ven.
      Jinak jsem si vzpomněla na mé hlídací dítko co už v plus 5 bylo oblečené jak by bylo mínus 20 tak nevím jak to dělají ted.To už nebude mít troje ponožky,ale tak patery atd.Třeba zimní boty-měl už na podzim nějaké šílené do sněhu atd co odvádí vodu,beztak se samy nahřívají a kdo ví co ještě,no seznam toho co vše umí by vydal na knihu a ona říka-tak nevím jaké mu pak dám boty až bude fakt mrznout.Ale sakra,už jsem dlouho nehlídala,bud je zdravý(že já blb ho otužovala)nebo přečká zimu někde u babičky.
      Honafa   | 25.02.2018 22:48:35
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zima
      Jo jinak Zuzka byla normálně venku,i normálně oblečená.A Honza šel s košem v trenýrkách a kroskách.A má ještě pořád v pokojíku otevřené okno.To už není sibiř,to už je doba ledová ,ten jeho pokoj.Slouží jako lednička.
      Honafa   | 25.02.2018 22:50:37
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zima
      tak za sebe.. jsem z vesnice a ještě ke všemu horské, takže jsme v zimě uplně normálně v mínus dvaceti chodili na vlek a všude jinde se válet ve sněhu, dělali jsme si domečky ze sněhu a chodili taky mokří jako prase. Ale tou vesnicí jestli projelo za měsíc jedno auto, tak to byl nějakej soused se škodovkou, kterej přijel zrovna z velkého nákupu ze Šumperka nebo Jeseníka. Nešlo ani tak o zimu, jakože jsme prostě chodili ven sami celoročně a nikdo se nemusel bát, že nás někdo něco přejede. Dostali jsme pokyn, že "za šopky už se nesmí" a konec. Ale teď jsme ve městě, kde uplně není moc co by venku děcka dělaly, všude silnice nebo obr parkoviště, to se buď bojíš, že někdo přejede děcko, co vyběhne zpoza auta, nebo že děcko někde někomu něco škrábne a taky průser. Já mladou pouštím ven samotnou jenom, když jsme na Moravě, ale v Pardubicích si netroufnu ji pustit ani do obchodu, kde to je přes dvě silnice. Ale možná by to zvládla, nevím, v tomhle jsem připodělaná a ona je zmatkář bez pudu sebezáchovy (na to, jakej pud sebezáchovy měla jako mimino, tak teď ho ztratila :D) A zase, nejde mi ani tak o mráz, o víkendu jsme venku na procházce byly, ale neustím ji ven samotnou. Kdybych měla okna, že bych viděla na ulici, tak asi jo, ale ze šestýho patra a střešního okna vidím tak maximálně vršky stromů a holuby, co se mi páří nad hlavou.
      Gastrica   | 26.02.2018 07:37:08
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Zima
        Hlavně co by ty děti venku dělali,že jo.Když tam skoro nikdo není.A není fakt co dělat.A ti starší chodí po obchodech.
        Honafa   | 26.02.2018 08:54:44
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Zima
          Venku je co dělat, vyrostla jsem napůl na sídlišti, jenže dneska všichni ty děti "vodí za ručičku" a neumí si pak samy hrát, to je ten problém... Zrovna vy i my bydlíme v místech, kde ty děti mají prostor být venku, aniž by musely "skákat" pod auto..
          moninif   | 26.02.2018 09:04:56
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Zima
            Když jsme se sem před 29lety nastěhovali tak tu bylo plno dětí-holky měly venku deky a hrály si s bárbínama,kluci sí zas hráli si s míči. Nakonec k večeru už si všichni hráli spolu.To by dnešní děti nedali.
            O pár let později tu Gabka měla partu z baráku a okolí,sotva vyšli ven,už na ně někdo volal měštáky.Že se tu potlouká nebezpečná parta.Božínku,nic nedělali.Nebo ,že ruší okolí.Tak pak opravdu nemůžou děti ven.Moje děcka jak taž i když se mnou chodili na písek.Ten už je bud zrušený ,nebo prázdný.A písek se kupuje domů.
            Honafa   | 26.02.2018 15:11:03
            Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Zima
        Chápu, že ve městě pouštět ven děti může být problém.. Ale u nás nehrozí, že by je přejelo auto, a stejně ty děti ven nechodí...
        moninif   | 26.02.2018 09:25:37
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Zima
          Aktuální pohled od kluků z pokoja z okna. Teploměr ukazuje -5,8. Děcka tam poletujou na bruslách bez a to nejsou ještě všichni. Holky lítají bezcílně kolem baráku.
          Někdy tam bývá nátřesk, napravo je skluzavka, houpačky a pár průlezek a fakt to bývá plné děcek a dospělých tam moc nebývá.
          inediam   | 26.02.2018 16:12:10
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Zima
            asi se k vám přestěhujeme   Teď jsem v práci, odpoledne ti přesně takový dvůr můžu vyfotit, s tím rozdílem, že bude prázdný, max. se tam budou pohybovat dvě-tři děti, ale víc určitě ne...
            moninif   | 27.02.2018 10:10:54
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Zima
              Hodinu po tom tam bylo těch děcek snad 100. Hlava na hlavě...
              Dnes mají moji dacani A, pakujem za hodinu přes celé město pěšky do němčiny, bych se s něma tam nedomluvila, kdyby byli teď venku:-(.
              inediam   | 27.02.2018 15:12:05
              Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zima
      Taky jsem dětství prožila po venku, ale dnes ty děti mají jiné zájmy a možnosti. Je pravda, že my se např. váleli celé odpoledne "ve škarpě" u silnice, kde projelo jedno auto za půl hodiny, ale dnes už je tam poslat nemůžeš, jezdí tam jedno auto za druhým. Jezero, u kterého jsem vyrůstala a sáňkovalo se tam, nechali zarůst, takže sáňkování, bobování a lyžování tam nehrozí - aspoň, co jsem naposledy viděla. A strom, po kterém jsem lozila a trávila na něm také celá odpoledne, už tam nestojí a ten pozemek si odkoupil vedlejší dům. A předpokládám, že ten rourovitý podchod pod silnicí, kde jsme stále běhali z jedné strany na druhou a vyhýbali se výkalům, už bude určitě uzavřený. Mají to ty děti dneska strašně nudné bez těch přirozeně vzniklých míst ke hraní, takové prefabrikované a nedivím se jim, že je to nebaví.
      Calamity J.   | 26.02.2018 19:28:13
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Zima
        já ti nevím, ale na tom sídlišti se stále spoustu zajímavých a zakázaných míst ke hraní... Jen ty děti nejsou tak kreativní, protože je pořád vodíme za ručičku... Vidím u našich na chatě, les, potok a ty děti chodí od ničeho k ničemu co mají dělat...
        moninif   | 27.02.2018 10:08:26
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zima
      ani skolky nesmichodit ven.. chudaci ty deti fakt...
      amalie2011   | 27.02.2018 11:19:14
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Zima
        holky taky se školkou nechodí,přitom chodí ven před polednem,to je tady krásně sluníčko a není taková kosa jako k večeru,když jdou na procházku semnou aby Kryštof usnul v kočárku   ale je fakt,že včera jsme přišly zmrzlý jak preclík   tyhle nařízení   v zimě nechoďte ven,protože mrzne,v létě je zase vedro . i to očkování se odkládá kvůli mrazu to mi přijde úplně nejuhozenější  
        markíla   | 27.02.2018 12:11:02
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Zima
          u nas je to na prani rodicu..ale to je furt neco.. kdyz sme na zahrade vadi jim ze sou deti na zahrade..kdyz chodime na vychazku ztezuji si ze dlouha a deticky chudatka musi chodit moc kilometru. do travy nesmime pac maj mokry boticky,v blate sou zase spinave... je to peklo.. toto v nove snad nezaziju...
          amalie2011   | 27.02.2018 12:26:52
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Zima
            aha,no vidíš,tak to já se na to schválně zeptám na čí přání nechodí ven,já to brala jako hotovou věc,že to je zas nařízení shora.Jako loni,napadl sníh i tady v Praze a do toho smog,takže děti se školkou nechodili ven.Holky jsem měla tři týdny doma a chodily jsme každý den na kopec,dopolko i odpolko,smog nesmog,protože čekat v Praze na čerstvý vzduch,to bych se taky nemusela dočkat.
            markíla   | 27.02.2018 12:38:26
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Zima
              to nevim zda je uzakonena naka teplota.. treba v kojenaku ty deti nesmeli pod nulu chodit ven a nad 20 st. nikdy nemohli do bazenku na zahrade, ci vanicky,, zabednily nas v mistnosti aby na nas neprazilo a bylo to:D tam byla desne cakla doktorka.D:D ale proste to byl kojenak, takze tam nemohl nikdo drzkovat a my jako zamestnanci uz vubec ne:D ale ta skolka.. kdyz reknes nechte si dite doma kdyz se vam neco nelibi, ste na materske, mas vyhazov, a kdyz s deckama delas dle me normalni veci a vidis jak sou ty deti nadseny, a pak te zjebou.. no des.. a pak to dopada tak ze se v ms v podstate nic nedela, rve se po deckach pac oni nic jinyho neznaji z domu.. nez rozkazy, prikazy, zakazy,
              amalie2011   | 27.02.2018 12:48:43
              Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Zima
        ani v družině ve škole...   Oni nesmí ani když je smog, což na jednu stranu chápu, na druhou, je nějaká nová vyhláška na vyhlašování a rušení smogové situace, kdy musí trvat ta situace tuším 24hodin, pak se vyhlašuje a zase až po 24hod ruší, takže první den kdy je tu na pohled nedýchatelno děti ven můžou, protože ještě vyhlášeno není, a ten poslední kdy fučí, svítí slunko, tak nesmí, protože to není ještě odvoláno   JJ svět se zbláznil a řídíme se zákony, pak se nemůže divit, že ty děti jsou úplně tupé a nepoužívající vlastní rozum a úsudek...
        moninif   | 27.02.2018 12:12:59
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Zima
          to je taky na hlavu.. s druzinou bojuju od zari a marne.. pry ven zacne druzinarka chodit az bude teplo a ona nezmrzne na lavicce! do te doby decka budou sedet v tichosti a hrat treba hodinu dve pexeso jen aby nevyrusovali:( no bohuzel.. jjina doba..
          amalie2011   | 27.02.2018 12:24:53
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Zima
            jasně a až bude teplo tak zas nebude chodit ven protože je teplo až moc a hrozí přehřátí  
            markíla   | 27.02.2018 12:39:30
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Zima
              hele loni me jeden tatinek serval ze ma holka pisek v botach a ze to snad nemyslimevazne.. ze je mame nauci si hrat na pisku s nohama venku.D a kdyz bylo fakt vedro- ja jim dovolila byt bosky a zahrabavat si nohy.. ovsem mokry snih spini- tak sem je sprchovala v ms aby rodice nic nepoznali ale decka vse vykecaj:D zvlaste takve zazitky:D:D: to bla mela.. reditelka me od te doby zakazala byt s detma venku sama a dycky sem k sobe musela mit kontrolu:D:D abych se zas nevodvazala moc:D:D::D a ted jak sme jeli do tho planetaria. sme decka vzali na jezdici schody- tos mela slyset jaky sme byli i kravy nezodpovedny ze sme jim malem zabily synacka!
              vim ze toto v nove nezaziju pac tam sou venku furt, a je to tam honde prirodni a alternativni:D a vim ze mi to buzerovani rodicu nebude chybet:D ale fakt letos ti rodice jsou extratrida!
              amalie2011   | 27.02.2018 12:45:57
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Zima
                tak chápu že když se vesnické dítě poprvé dostane do města a jede poprvé po jezdících schodech že jsou z toho pak rodiče divoký     jako je to děs co píšeš,to by mě ani nenapadlo ty věci že by mohlo někomu vadit.Mě spíš vadí,že se musí pořád převlíkat,jako i v létě když jdou ven na zahradu,tak se převlíkají do oblečení na ven   vždyť můžou jít ven v tom,v čem jsou ve školce,ale učitelka říkala,že prý pak jsou špinavý tak aby nebyli špinavý ve školce.Já teda doma v létě holyk nepřevlíkám když jdeme ven,jsou celý den v jednom oblečení.Ale tak ne že by mě to vadilo,spíš mě to zaráží,neustále převlíkat děti
                markíla   | 27.02.2018 12:57:44
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Zima
                  jo to me taky toci.. kratase dovnitr, kratase na ven.. u nas drzkuje uklizecka(lina jak ves uklizet) zeje pisek vsdue.. nevm, nasi se v ms neprevlikaj, a nikdo to neresi- nebo me to aspon nerekli.. abych jim davala prevlikaci kratase ci teplaky.. ale kdyz je ten pisek mokrej a kolena jsou mokre, tak se prevlecou to je jako jasny..ale ze suchyho pisku... v byv. skolce chteli prevlikat i ponozky, kvuli hygiene...
                  amalie2011   | 27.02.2018 13:01:17
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Zima
                    ty původní učitelky to nehrotily,teď jak mají nové tak tam zavedly spoustu nových pravidel   a mimo jiné i to převlíkání,ale tak to je jejich boj,jako by jim nestačilo zavazovat tkaničky,ještě ty děti pořád převlíkají
                    markíla   | 27.02.2018 13:29:39
                    Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Zima
                  jo to me taky toci.. kratase dovnitr, kratase na ven.. u nas drzkuje uklizecka(lina jak ves uklizet) zeje pisek vsdue.. nevm, nasi se v ms neprevlikaj, a nikdo to neresi- nebo me to aspon nerekli.. abych jim davala prevlikaci kratase ci teplaky.. ale kdyz je ten pisek mokrej a kolena jsou mokre, tak se prevlecou to je jako jasny..ale ze suchyho pisku... v byv. skolce chteli prevlikat i ponozky, kvuli hygiene...
                  amalie2011   | 27.02.2018 13:01:19
                  Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Zima
          S tím bojuje ted brácha.Že se to vyhlásí až jak to je a ,né ,že to bude.Pak už je pozdě.On to normálně řeší stálé dokola na úřadech ,na hygienické stanici atd.Tak třeba to i za tebe vybojuje.
          Honafa   | 27.02.2018 21:19:44
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Zima
            tady tohle je mi zrovna úplně ukradené, jen teda, že tak matou děti.. Kuba stejně do družiny spíš nechodí, takže je mi to buřt...
            moninif   | 27.02.2018 21:24:57
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zima
      no po těch zimách za cca posledních 10 let nejsou lidi na mrazy zvyklí   ....teda možná ještě s výjimkou lidí, co žijí na horách ..... já jsem panelákové dítě, takže otužilá jsem asi nebyla nikdy .... nicméně za nás mráz asi nebyl nic divného  
      a k těm dětem historka cca 23 let stará ....vodácké oddíly jezdily v zimě na běžky ... obvykle se vypravoval v sobotu jeden autobus pro všechny .... vzdálenější místa Krušných, Jizerky, výjimečně Krkonoše .... ale to nebylo pořád ...byly i lokální akce ... do hor to byla půlhodinka i linkovým autobusem (jo jo závidím ti hory za rohem ...to mi tady chybí ...) .... vedoucí jednoho oddílu takhle vylezli s dětma z autobusu rovnou do lesa ....dětem bylo divný, že je občas něco štípe do tváře .... a pak celá služba potkala někoho z horský služby a ti ty vedoucí seřvali, že je -20C a vítr a děti budou mít omrzliny   .... naštěstí se nikomu nic nestalo ... já jsem měla jednou jen lehce omrzlý prst už skoro v dospělosti a nic příjemného .... zato spolužákovi z gymplu omrzly v Tatrách tak, že mu je chtěli v nemocnici v Popradě všechny amputovat .... ale vyzvedl si ho tam tatínek a nějak se je pak podařilo dát doma dohromady ...
      jo a k těm dětem dneska ..... na hřišti sice nikdo nebyl ...ale pár dítek jsem na odrážedlech a kolech viděla, takže asi je rodiče nezavírají doma   .... horší bylo, že se batole zkakalo (i když vehementně tvrdilo opak) a měla jsem problém ho z hřiště odtáhnout než to na něm všechno přimrzne   ) .... kamarádka takhle strávila nejútlejší dětství v Borových Ladách (jo jo tenkrát tam ještě bylo pásmo) ...a když si zčůrala kombinézu ....tak jí musela maminka dát fakt rozmrazit i s tou kombinézou   ....stejně tak když se ožral traktorista, co měl odhrnovat sníh, tak se druhý den nikdo nedostal ze vsi pryč .... a na podzim si hospodyňky raději dělaly nákupy do zásoby ....
      dneska ráno jsem taky vzpomněla na zdejší lesní školku .... v té v arboretu mají jen jurtu a maringotku ...tak snad se dají dobře vytopit a děti jsou šikovné a nepřimrzají ke pidikadibudkám   .... lesní školky by mě pro dítka lákaly ...ale fakt nevim, kde bychom na to vzali    
      pandanek   | 28.02.2018 00:24:17
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Zima
        Jé,ty lesní školky ještě furt jsou.Jsem o nich pár let neslyšela.Předtím jsme to tu na bolu měli každý den.Kolik to tak ted stojí?
        Honafa   | 28.02.2018 11:16:18
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Zima
          Nevím jak jsou na tom jiné kraje,ale v Praze se platí při 5ti denní docházce 8600kč bez jídla,ale tak chápu,že najít v Praze les je trošku dražší záležitost   mě se lesní školky líbí,bohužel cena je nehorázná a nechápu za co,když děti nejsou v žádné budově a nemají žádné hračky,krom klacíků,tak za co se krom hlídání platí  
          markíla   | 28.02.2018 12:08:17
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Zima
            No to je přesně to.Za co se tam platí?a to si nosí děcka i svoje jídla atd.No asi je to výhodný byznys.
            Honafa   | 01.03.2018 11:47:15
            Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Zima
        K lesním školkám - nejvíc stojí zaplatit lidi. Aspoň teda u nás. A naše (bývalá) lesní školka má na mrazy co nejvíc indoor programu. Jakože třeba jedou do muzea nebo na návštěvu policejní stanice. Ony by asi nezmrzly děti, ale dospělí:-).
        Jinak mě, staré známé zmrzlině, mrazy pod nulou vyhovují. Je to prostě mráz. V Brně je většinu zimy nechutně, zataženo, lehce nad nulou, ale vlhkej vzduch, pocitově mnohem horší zima. Já se z těchto občasných mrazů vyloženě těším. (akorát se teda ukázalo, že miminu omrznou prsty bez rukavic v minus deseti do deseti minut    )
        zuzka83   | 05.03.2018 11:28:38
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zima
      My minulý týdne marodili, tak jsme ven moc nechodili. Ale Ondra chodil do školy tak jako tak. Ale dostávali mně hlášky jestli v MŠ chodí ven, co vím tak doporučení je do -10.
      Ady.S   | 04.03.2018 17:35:28
      Reagovat | URL příspěvku
  • dějou se nám divný věci .....
    asi před měsícem mi přestala fungovat karta na MHD ...používám ji teď jen jako peněženku, časový kupon by se mi nevyplatil .....tady se dá sice koupit lístek i díky bezkontaktní platební kartě ...ale jen na některých terminálech ...a jít přes půl autobusu s batoletem v náručí a nechat druhé dítko samo sedět kdesi ... no comment ...tak jsem nakonec musela naběhnout na zákaznické centrum ....paní říkala: "Máte to tady nějaký pobodaný v místě toho čipu"......tak jsem se zdržela komentáře, že jediný způsob mechanického poškození by mohl být ten, že mi ji batole prokouslo ..... tak jsem navalila 250 za novou kartu na počkání + další 400Kč na kredit (starý převedou až za měsíc a musí tam člověk zas naklusat) .... jen jsem neměla fotku a paní jsem neprozřetelně prozradila, že ta původní je stará už 14 let ....tak mě paní vyfotila .....mám tam naprosto rozcuchané vlasy, rozrytý obličej a ty zatmavovací brýle .... paní ten můj vzhled asi vyděsil natolik, že mi zapomněla to vyfocení naúčtovat    
    tento týden přišel muž s tim, že mu přestala fungovat jeho karta na MHD ...že si koupil online roční kupon a nejde mu na kartu nahrát a to ani ženskejma na zákaznickým ... tak teď muž přemýšlí, jestli mu ji taky batole neohryzalo     .... a já zas přemýšlím, na co si kupuje kupon na MHD, když jezdí všude autem ....
    tak bude muset asi taky navalit 250 za duplikát a do té doby nemůže ten roční využívat přestože ho zaplatil ...to je na palici   ..... dneska přišel pro jistotu na sraz pěšky ...protože se mu nechtělo řešit lístek a nějak ještě za ty roky nezjistil, že je to možné platit i debetkou  
    do toho mi doma přestaly fungovat všechny myši k notebooku .... chudák náčelník to tu zkoumal horem dolem ...co je to zase za úžasnou aktualizaci windowsů .... a pak zakoupil i klasickou kabelovou myš a nic .... obávám se, že tohle už na mazánky nebudeme moct svést ..... to kdyby mi třeba ucpali USB porty přesnídávkou nebo tak něco ...ale to je ještě nějak nenapadlo   ..... pokud je chyba na straně windows ...tak jsem v ř.ti ...poněvadž já sotva poznám, kde se noťas zapíná ...takže představa, že jedu pod Linuxem nebo tak něco ...je naprosto z říše scifi
    tak čekám, co se podělá dalšího  
    pandanek   | 21.02.2018 23:19:11 | Reakcí: 5, poslední: 26.02.2018 19:29:02
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: dějou se nám divný věci .....
      tak...znáš to...když se to ...tak se to...
      držím palce,ať jste z toho bludného kruhu brzy venku
      markíla   | 22.02.2018 09:29:16
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: dějou se nám divný věci .....
      Jsem myslela,že kartama se dá platit jen u nás v ově.
      Jinak dobré psýcho co se vám s tím děje.
      Honafa   | 22.02.2018 19:42:03
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: dějou se nám divný věci .....
      Hele já na Linuxech jedu už 8 roků a jsem spokojená, spíš mám problém u rodičů něco vysvětlit na Windech      
      Ady.S   | 22.02.2018 21:25:55
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: dějou se nám divný věci .....
        vám se daří.. Jinak tohle to miluji, využíváš jejích služby, měli by být rádi, a nejsou schopni nějakého pružného řešení  
      moninif   | 25.02.2018 10:37:24
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: dějou se nám divný věci .....
      Přeji, ať z toho brzy vybřednete 
      Calamity J.   | 26.02.2018 19:29:02
      Reagovat | URL příspěvku
  • Salmonela
    Zdravím maminky, dá se říci, že mám z výchovou dětí zkušenosti, úspěšně jsem odchoval dvě dcery a nyní se hodně aktivně a rád podílím na výchově vnoučat. Bohužel před třemi nedělemi "moje" kluky 3 a 2 roky postihla salmonela. Jeden dokonce ležel na JIPce :-( , původní drastické příznaky odezněli, nicméně oběma klukům se vrací horečka (tak do 38 nic velikého), chvilku ji mají chvilku ne. Co mě ovšem zneklidňuje tak to je bolest nožiček, dokonce čas od časů kulhají, většinou po probuzení. Byli jsme jak u lékaře, tak na orthopedii a nic. Občasné kulhání však přetrvává a horečky většinou večer, tak jednou za dva dny taky. Máte někdo zkušenost?
    dědeček   | 19.02.2018 11:20:05 | Reakcí: 1, poslední: 19.02.2018 12:49:54
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Salmonela
      Muzou byt jen oslabeni z nmoci a muzou mit i vypotky na kyclich-syn to mel z jedne nemoci taky..proste to sedlo do kycle..a dr rikala ze by nemel vubec chodit par dni.
      amalie2011   | 19.02.2018 12:49:54
      Reagovat | URL příspěvku
  • Olympiádu moc nesleduji, ale asi začnu :-)
    Nevím, lyžování je taková moje srdcovka, asi že mi to nikdy nešlo   , tak když jsem dneska tak ráno koukla na zprávy, tak jsem nevěřila vlastním očím... Moc to té holce přeju, a jde vidět že když se skloubí talent a skvělé zázemí (což ona určitě má) tak člověk dokáže hodně... Akorát teda komentování ČT... Vichnar dobrý, profesionální, ale ta Hrstková, ta to totálně nezvládá... Jednak má nesympatický hlas, jednak jenom kritizuje, i když možná to má být jejím úkolem, ale poslouchat se to dlouho nedá.. (a co jsem tak koukala na net, leze na nervy více lidem...) Nevím proč pořád zvou bývalé sportovce ke komentování, když to pak nemá úroveň  
    moninif   | 17.02.2018 09:23:27 | Reakcí: 13, poslední: 18.02.2018 11:32:40
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Olympiádu moc nesleduji, ale asi začnu :-)
      Ja vedela proc vstavat!!!vyplatilo se to!!je skvela.. A s tim komentovanim..ono je to bohuzel ve vsech sportech..biatlon.lyze krasobrusleni i sane-lidi nadavaj ale na ct je to jedno a nevymeni je....nicmene nervy jak svina...sem zvedana za tyden na snb...joo a thea dnes taky brala zlato na behu;)) asi zlata sobota;) tak snad na karnevale bude naka vyhra v tombole;)
      amalie2011   | 17.02.2018 12:09:18
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Olympiádu moc nesleduji, ale asi začnu :-)
          gratuluji... Jinak akorát mě trochu na ni vadí, že se uzavírá.. Ve světovém poháru mě je to jedno, ale tady by měla trochu se i ukázat... Třeba jsem vůbec nevěděla že nebyla ani na zahájení, nefandí ostatním... Chce to tak, ale přijde mi to vůči ostatním nefér... Kdyby to tak měli všichni, tak jak by to pak vypadalo?
        moninif   | 17.02.2018 13:29:58
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Olympiádu moc nesleduji, ale asi začnu :-)
          Ma to tak no..se zavre do bubliny ale je v pohode...no budme radi ze je vyjimka a ostatni to tak nemaji;)
          amalie2011   | 17.02.2018 19:28:48
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Olympiádu moc nesleduji, ale asi začnu :-)
          Ještě pořád je to věkem pubertální holka, má nárok na nějaké svoje vrtochy:-).
          inediam   | 17.02.2018 20:07:36
          Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Olympiádu moc nesleduji, ale asi začnu :-)
        Nebyla jsi spis nastvana,ze tu jizdu rano nedali a prepli na hokej??
        Myšice   | 18.02.2018 10:26:21
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Olympiádu moc nesleduji, ale asi začnu :-)
          Na ct nevysilaj nic;)maj malo hodin..ale davali to vsude jinde..;) ja se na ct nerada divam-ty komentatori se nedaj poslouchat... To ke fakt biida..to radsi rakusaci.nebo jini cizinci;)
          amalie2011   | 18.02.2018 10:49:35
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Olympiádu moc nesleduji, ale asi začnu :-)
      Jo to jsme měli u snídaně,že tam něco furt komentovala Neumanová. Tak jsme to přepli.
      Jinak Pavel v noci nemohl spát,jen tak pustil televizi a šup začal hokej,tak se koukal.Mezitím blesklo ,že Ledecká vyhrála.Tak byl rád.
      Honafa   | 17.02.2018 13:21:29
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Olympiádu moc nesleduji, ale asi začnu :-)
      Je to obrovské překvapení. Jo, kombinace talentu, houževnatosti a podpory okolí dělají divy.   
      Calamity J.   | 17.02.2018 13:25:40
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Olympiádu moc nesleduji, ale asi začnu :-)
      Ja sleduji, nekteri komentatori sportovci jsou fajn, freestyle, skeleton, krasobrusleni. .
      Lyze slejdujeme porad,mne uz naopak vadila porad dvojka Vichnar Holicky, komentovali to jak dva slintajici paprdove nad vzhledem lyzarek. To bylo samy Anicka Feningerova, krasavice Tina apod.Hrstkova mi extra nevadi,ale mas pravdu v tom komentari Ledecke byli oba mimo. Ona mela porad dobry cas,i pres ty chyby, a porad bylo slyset jen chyba,chyba, do toho Vichnar-tady mame srovnani s medailistkami, a to uz byla v zelenxch cislech. Podle mne byli taky oba mimo a nechapali,co videj.
      Myšice   | 18.02.2018 10:25:11
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Olympiádu moc nesleduji, ale asi začnu :-)
        já se přiznám, že sleduji cokoliv minimálně, spíš kouknu na výsledky, nějakou jízdu ze záznamu, tak nevím jak kdo co komentuje. Sedět u něčeho mi nikdy nepřišla smysluplná činnost (i když tady u počítače sedím taky, ale to většinou brouzdám v pauzách když pracuji, jako třeba teď...)
        moninif   | 18.02.2018 10:45:42
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Olympiádu moc nesleduji, ale asi začnu :-)
      Já, pokud můžu, sleduju. Ale včera to bylo krásné ráno.
      tygřímáma   | 18.02.2018 10:53:31
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Olympiádu moc nesleduji, ale asi začnu :-)
      Ol.nesleduju, jen MS v hokeji. I když naši nevyhráli, tak už dvakrát slevnil chleba! Loni tedy ne, ale předloni v Penny, a rok předtím v Kaufu. Takže na letošek jsme zvědavá, esli to budou řetězce bojkotovat, anebo kdo převezme štafetu    .
      helenice   | 18.02.2018 11:30:13
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Olympiádu moc nesleduji, ale asi začnu :-)
            já nesleduji ani ten hokej... To radši ty lyže  
        moninif   | 18.02.2018 11:32:40
        Reagovat | URL příspěvku
  • vždycky jsem byla velmi roztržitá .....
    ale myslím, že po těch 4,5 letech doma se to nějak prudce zhoršilo ...... dneska jsem obírala uvařené kuřecí na polévku (výjimečně vařil večer náčelník, ale již nestihl obrat ...protože batole se občas budí v noci po půl hodině a vyžadován je pouze tatínek   ) .... a když jsem to cca po 20ti minutách ( s odbíháním k dětem a kurýrovi) měla konečně hotové ....tak jsem to obrané maso vysypala omylem do koše .....tak aspoň že ty kosti jsem nenasypala zpět do hotové polévky  
    děti jsem kupodivu ještě nikde nezapomněla .... ale s mými mentálními schopnostmi se o mě zaměstnavatelé určitě poperou  
    pandanek   | 15.02.2018 14:52:57 | Reakcí: 12, poslední: 17.02.2018 14:36:16
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: vždycky jsem byla velmi roztržitá .....
      ted si me pobavila...  jA TIMM ZE MAM AUTISTU DOMA, TAK UZ BEZNE CHODIM PO OBCHODECH CI JDU K LEKARI A UPLNE SAMA A RIKAM SI, TED VEZMEMEME CHLEBA, TED JDEME DO CEKRANY,VYDRZIME...DOKTOR NAM NIC NEUDELA          A NEJAKE KOSTI ATD UZ NERESIM...PISU VELKYM,PROTOZE MI Zse rozebral notebook a nejak mi desive blbe     
      Liberte   | 15.02.2018 15:19:37
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: vždycky jsem byla velmi roztržitá .....
      Ja takova nikdy nebyla, i ted malokdy neco zapomenu, ale je pravda, ze s detmi to je o dost horsi, pac clovek misto jedne veci musi myslet na 250 veci najednou a do toho poslouchat jak decka neco melou...
      plaz   | 15.02.2018 16:17:34
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: vždycky jsem byla velmi roztržitá .....
      To je normální  . A nepokoušej se mi argumentovat, že u mě je to již nástup stařecké demence po 40  . Nevím, jestli já nebo děti, ale jednu dobu jsme běžně mívali v koupelně papírové kapesníky místo v odpadkovém koši hozené v koši na prádlo. Moji zoufalost po praní Ti nebudu líčit :-).
      Calamity J.   | 15.02.2018 18:55:49
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: vždycky jsem byla velmi roztržitá .....
      Taky mam takove nabehy,ale vetsinou to zastavim vcas. To se ti povedlo 
      Myšice   | 15.02.2018 19:38:54
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: vždycky jsem byla velmi roztržitá .....
        myslela jsem, že muž bude koulet očima, že takhle v té polévce už skoro nic nezůstalo (nestihla jsem do toho udělat nudle ani knedlíčky) - ale přiznal se, že se mu jednou něco podobného taky stalo ...tuším s vařenýma vajíčkama ... si taky na skořápkách asi nepochutnal  
        prevíti to naštěstí jedli i tak ....batoleti se ty afty asi už lepší ....
        pandanek   | 16.02.2018 00:51:27
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: vždycky jsem byla velmi roztržitá .....
          To je dobre, ty afty jsou hnus. Fanda uz mel asi trikrat stomatitidu,   kde to ty deti porad berou. Tak hlavne,ze alespon trosku masa do polivky zbylo 
          Myšice   | 16.02.2018 09:27:23
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: vždycky jsem byla velmi roztržitá .....
          Jsem si vzpoměla na film Rrrr... Jak tam ti dva zevlujou, ten blonďatý si oloupe mandarinku, vyhodí dužinu a šupku sní:-).
          inediam   | 16.02.2018 15:14:27
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: vždycky jsem byla velmi roztržitá .....
      Jani, to je naprosto běžný stav. Mám děti velké a hrnek od kafe uklidím do lednice, rozběhnu se po bytě pro něco a uvědomím si, že nevím kam a pro co jdu. Před zaměstnavatelem bych o tomto diskrétně pomlčela     
      tygřímáma   | 16.02.2018 06:42:45
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: vždycky jsem byla velmi roztržitá .....
      stane se   Důležité je, že něco nakonec i v té polévce bylo ne? Jinak pracovně, myslím že tam je to vcelku normální, že třeba papír který má být ve složce A je ve složce B   Jinak já tak průměrně 1x za měsíc pošlu mail někomu jinému nebo bez přílohy, neb s jinou přílohou    
      moninif   | 16.02.2018 17:34:19
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: vždycky jsem byla velmi roztržitá .....
      Já taková bohužel byla už před dětma ,jak budu vypadat po třech dětech nechci ani domyslet . Ještě v práci (kadeřnice ) jsem nemohla najít natáčky ,protože byly v lednici . Nebo Jsem Si šla Pro kafe K Automatu A Po natočení jsem poděkovala   doma s dětma věčně užvaněnýma za zadkem dělám spoustu podobných věcí  nejsi v tom sama   A hlavně že bylo nakonec co jíst  
      markíla   | 17.02.2018 14:32:08
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: vždycky jsem byla velmi roztržitá .....
      Jo a jak píše Liberte ze bez dětí se chova jako s dětma tak to mam taky   v obchode jezdím s nákupním košíkem jako s kočárkem ,jako že vybírám zboží ,stojím na miste a koukám a u toho popojíždím a houpu košíkem jak s kočárkem   když jsme byla naposled s kamarádkama na.veceri tak jsem jim v prodlevě mezi tím než nám donesou jídlo chtěla rozdávat křupinky aby nekňučeli. ..
      markíla   | 17.02.2018 14:36:16
      Reagovat | URL příspěvku
Přidat nový příspěvek
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×