Inzerce
Inzerce
Inzerce

Co na to říkáte? Přečetli/y jste? Vaše příhody. Co už bych nepřežil/a? (strana 978) - diskuze

Přidat nový příspěvek
  • Jak vypadala voda z ponožek z tábora?
    Přesně takto. Před vypráním - dala jsem je pak raději do samostatné pračky - jsem je namočila a tohle z nich vyšlo. Občas nějaká chyběla, nějaká přebývala a seno v nich je bohužel stále i po vyprání.  Hlavně, že se v pořádku vrátil.
    Calamity J.   | 12.07.2017 17:58:44 | Reakcí: 9, poslední: 13.07.2017 15:24:39
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak vypadala voda z ponožek z tábora?
      Jéjda...
      Honafa   | 12.07.2017 18:50:47
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak vypadala voda z ponožek z tábora?
              ani mě to nepřekvapuje.7
      PS : heslo dne je že přežili.
      PS 2 : Já jela pod stan stavět tábor a doma jsem nechala kartáček pastu a hřeben a také sjem přežila
      Ady.S   | 12.07.2017 20:33:10
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jak vypadala voda z ponožek z tábora?
        Asi tak. To, že nosil celých 10 dní nejlepší kalhoty a kraťasy, které měl pouze na cestu tam, příp. "slavnostnější" události, ať hned u autobusu nevypadá jako drban, nemusím říkat. Manžel prý, že mu to nemám dávat, že jsem snad nebyla nikdy na táboře. 
        Calamity J.   | 12.07.2017 21:26:53
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Jak vypadala voda z ponožek z tábora?
          Jani, Ondra na tábor sice nedostane nejlepší oblečení, ale předloni z tábora také dojel a půlku věcí neměl na sobě. A to mi ted tvrdí že tam sprchu neměli, letos má ale smůlu sprcha tam je vlastnoručně jsem jí chystala.
          Ady.S   | 12.07.2017 22:00:23
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Jak vypadala voda z ponožek z tábora?
              kdyby to aspoň nerozhrabal, co nenosil, příště to nasáčkuji vše jako v mateřské :-)
            Calamity J.   | 12.07.2017 22:16:34
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak vypadala voda z ponožek z tábora?
      Jak by řekla Daniela: "Huuuuuuuustý"
      tygřímáma   | 12.07.2017 20:48:43
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jak vypadala voda z ponožek z tábora?
        Hustý to bylo dost. A co teprv, když ten sediment sedl :-). Odmítla jsem je obracet, tak si to chlapec musel udělat sám, vyndat z toho největší kousky slámy a přinést k pračce. Jsem matka, ne otrok, ne?  
        Calamity J.   | 12.07.2017 21:28:32
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak vypadala voda z ponožek z tábora?
      Odjakziva ponozky leti do kose po prijezdu z tabora....nikdy mi je nasi neprali..ono to bylo tak spinave a tvrde ze by s tim sla rozbijet hlava na pockani...obleceni me stacilo dvoje..prvni tyden a pak druhy..po navstevach nam nasi brali spinave prvni obleceni dom!)
      amalie2011   | 13.07.2017 15:24:39
      Reagovat | URL příspěvku
  • To je ,ale blbost.
    Ta Pavlová nádhera mi názororama často připomíná moji tchyni,to taky co slovo to perla.

    Problém číslo jedna-P si dal nový tarif na T-mobile.Ona si ho chtěla dát taky,ale prý ji řekli,že má volné minuty do všech sítí kromě T-mobile.To mi přijde jako strašná blbost,že by nezvýhodnili sebe.To jsem ještě neslyšela.Všude zadarmo jen T-mobile za 3,90kč.
    Problém číslo dvě-v říjnu jedou možná na dovolenou do Egypta,ještě to nemají ani koupené.A ted jde euro dolů,tak si chtějí vyměnit za 5000kč.Já si myslím,že to je předčasné.Jednak v Egyptě nevyjdou z rezortu,pak to určitě do října půjde ještě níž,pak ,že v Egyptě se eury ani neplatí,pak co by si tam koupili,oni lakomci atd.
    Co vy na to?Že to jsou blbostí.
    Honafa   | 08.07.2017 13:49:58 | Reakcí: 8, poslední: 14.07.2017 20:01:36
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: To je ,ale blbost.
      Tatka se z egypta vratil pred 14ti dny..a libilo se mu to ze v zari jede na stejne misto-taky nechapu.bych misto vymenila.at toho pozna vic..je schopen jezdit i na stejny vylety.. A eura sou jim k prdu..dolary a ty egyptsky liry bo co tam vsude chteli..
      amalie2011   | 08.07.2017 15:03:25
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: To je ,ale blbost.
      At jen jedou, ji tam oblbne nejaky mladoch s vidinou penez a budes mit po konkurenci  
      plaz   | 09.07.2017 20:45:22
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: To je ,ale blbost.
        No myslím,že jí se lekne i mladoch a vidinu peněz u ní nenajde.
        Běž se na ní mrknout do jídelny-ta s červenými vlasy.
        Je pravda,že v říjnu už se v Egyptě dřív smráká a je brzo tma?
        Honafa   | 10.07.2017 00:35:50
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: To je ,ale blbost.
          Jim nezalezi na tom, jak vypada, tam je tech netradicnych paru.... a podle nich jsou evropane vsichni milionari, to jim nevymluvis...
          Tma je tam brzo i v lete, v rijnu jim zapadne slnko uz po 6
          plaz   | 10.07.2017 07:41:40
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: To je ,ale blbost.
        ty se s nimi nenudíš co?
      moninif   | 10.07.2017 08:10:51
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: To je ,ale blbost.
      Nebudou dovolenku rusit po tom dnesnim masakru v Hurghade?? Me by tam tedy nikdo nedostal 
      Myšice   | 14.07.2017 20:01:36
      Reagovat | URL příspěvku
  • Aj my vyletujeme
    Je to divnej pocit po tech letech doma rikat..tyjo.posl.den dovolene a zas do prace...za ten tyden sme toho stihly hafoo..na kole 260km..na silnici i v prirode..3zavody.koupaky.piva.kamarady...no zitra odevzdavam odpo deti a musim se vratit domu a chystat se do hokny;(;( pres rok me to neva..ale ted ty prazdniny..fakt se me tam nechce;))) a tady par fotek od nas... Deti hodni.spokojeni.a ja bez penez;)))))))
    amalie2011   | 07.07.2017 16:46:20 | Reakcí: 13, poslední: 10.07.2017 08:09:32
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Aj my vyletujeme
      Jste skvělí, Dáši, taková správná akční, sportovní rodinka! 
      Calamity J.   | 07.07.2017 21:46:49
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Aj my vyletujeme
           
      Theinka je tak veliká, přitom Rozárka mi tak neprijde    
      Krásně užíváte  
      markíla   | 08.07.2017 05:53:29
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Aj my vyletujeme
        To ti prijde jen dle fotek..kdybys ju videla na zivo..reknes si.jee to je prcek...to nam rika kazdej..mala hubena.bez vlasu;))). Fakt je mala..oproti jinejm 3letakum co se s nema potkavame...tobi je zas vyskove jak nekteri 6tiletaci .ale polovicky objemove;)
        amalie2011   | 08.07.2017 06:05:08
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Aj my vyletujeme
          Jo jo já vím, fotky klamou. Ale já jí mám pořád za takové to miminko víš   stejně jako Rozárku a zapomínám, že už jim jsou tři a jsou to vlastně "velké " holky    
          markíla   | 08.07.2017 06:10:56
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Aj my vyletujeme
      260 km to klobouk dolů, všichni spokojení a tak to má být a ty peníze odpovídají i u nás  
      Jana A   | 08.07.2017 08:10:56
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Aj my vyletujeme
        Já mám už šílené výdaje vždycky v červnu, budu si muset asi stejně jako u firmy lepit paragony :-). Je to neuvěřitelné.
        Calamity J.   | 08.07.2017 13:10:17
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Aj my vyletujeme
          Presne..clovek.si rekne vsak jezdite furt na kole.to nic nestoji..to ne..ale to obcerstveni u stanku a zmrzliny litaji;))) pak naka drovnost z vyletu..jidlo..a jen se kutali korunky..
          amalie2011   | 08.07.2017 15:01:23
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Aj my vyletujeme
      Jsou nádherní.
      Honafa   | 08.07.2017 13:41:05
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Aj my vyletujeme
        léto jak má být...
      moninif   | 10.07.2017 08:09:32
      Reagovat | URL příspěvku
  • Pes na koncertě - tak tohle video mě po ránu rozesmálo :-)))
    https://www.novinky.cz/koktejl/442690-ctyrnohy-vetrelec-rozesmal-publikum-i-komorni-orchestr.html
    Calamity J.   | 07.07.2017 10:56:23 | Reakcí: 3, poslední: 07.07.2017 16:43:10
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Pes na koncertě - tak tohle video mě po ránu rozesmálo :-)))
        mají co dělat, aby hráli dál
      Jana A   | 07.07.2017 11:51:24
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Pes na koncertě - tak tohle video mě po ránu rozesmálo :-)))
        :-) ještě je dobrá reakce pod článkem, že je štěstí, že ten úžasný peso nepomočil první housle  U čeho jsem se již smála, že on tam nakráčel v rytmu té hudby  Asi nějaký muzikální pejsek.
        Calamity J.   | 07.07.2017 12:08:18
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Pes na koncertě - tak tohle video mě po ránu rozesmálo :-)))
          to jo, spíš mě překvapilo, že si tam lehl, čekala jsem to pomočení
          Jana A   | 07.07.2017 16:43:10
          Reagovat | URL příspěvku
  • týdenní výlety u nás
    také se musím pochlubit našimi výlety, nebudu psát kde jsme byli, tak takový menší kvíz, u dvou fotek je to jednoduché. + ZOO u nás v Jihlavě, ale tam jsme pořád a už ji ani nefotíme.
    Jana A   | 06.07.2017 22:01:50 | Reakcí: 5, poslední: 07.07.2017 20:53:20
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • Výlet do nádherné hodonínské ZOO a na inliny do Ratíškovic
    Hned poté, co byly ve škole v pátek uzavřeny známky, jsem se rozhodla aktivně relaxovat.

    Naplánovala jsem výlet do hodonínské ZOO a následně 20 km na inlinech v blízkých Ratíškovicích, pro Ríšu premiéra v nových bruslích.

    Hodonínskou ZOO jsem byla naprosto nadšena, téměř žádní lidé - přijeli jsme po 10., spousta zvířat na malém prostoru, navíc aktivních :-). To člověk v Brně nezažije, nejdříve musí šlapat dlouho do kopce, aby vůbec něco viděl a on ten tygr je často za něčím zalezlý. Dokonce děti provokovaly rysa, to jsem měla vážně obavy, jestli je ta klec dobře zabezpečená.

    Přikládám ukázkové foto: Kozy.
    Calamity J.   | 04.07.2017 19:46:12 | Reakcí: 15, poslední: 07.07.2017 11:05:49
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Výlet do nádherné hodonínské ZOO a na inliny do Ratíškovic
      A ještě z inline stezky. Na fotce je vidět značné Ríšovo nadšení :-). Náhodou dostal před jízdou v Hodoníně velmi dobrou pizzu - to jsem také byla překvapena, byla to minirestaurace u cesty, což mě trochu znejistělo, vlastnil ji dle řeči cizinec, ale výbornou pizzu tam dělal.
      Calamity J.   | 04.07.2017 19:49:03
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Výlet do nádherné hodonínské ZOO a na inliny do Ratíškovic
        my prázdniny začaly tím, že jsem předala dítě příbuzným a užívám si volna  
      moninif   | 04.07.2017 20:05:48
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Výlet do nádherné hodonínské ZOO a na inliny do Ratíškovic
        :-) tak to má být, mám to podobně, v Hodoníně to byla sobota ještě před prázdninami
        Calamity J.   | 05.07.2017 11:56:25
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Výlet do nádherné hodonínské ZOO a na inliny do Ratíškovic
      U nás dnes všichni byli v Rožnově ve skanzenu,ale v té druhé části,právě se podívat na zvířátka.
      Honafa   | 04.07.2017 20:18:36
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Výlet do nádherné hodonínské ZOO a na inliny do Ratíškovic
        Gábi, a ty jsi doma?
        Calamity J.   | 05.07.2017 12:01:02
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Výlet do nádherné hodonínské ZOO a na inliny do Ratíškovic
          Né,my jsme všichni na chalupě celá rodina a vždy někdo někam s někým jede na výlet.
          Honafa   | 05.07.2017 13:51:54
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Výlet do nádherné hodonínské ZOO a na inliny do Ratíškovic
      Hodonínská zoo se nám taky mooooooc líbila.
      tygřímáma   | 04.07.2017 21:11:26
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Výlet do nádherné hodonínské ZOO a na inliny do Ratíškovic
        Já o ní uvažovala, Aničko, už dlouho, ale pořád nebyla ta správná příležitost a volný celý den. Pak zas Ríša vyrostl z bruslí, tak je asi rok neměl. Ale teď jsem mu na doporučení trenéra, se kterým jsme točili inline hodinu na http://www.zdraveomlazeni.cz - vyjde v pondělí, jedny cenově v pohodě - za chvíli z toho zase vyroste - koupila, tak jsme to hned vyzkoušeli.
        Calamity J.   | 05.07.2017 12:00:30
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Výlet do nádherné hodonínské ZOO a na inliny do Ratíškovic
      Ani jsem netusila, ze i v Hodonine je zoo... a 20 km na inlinech, to jste super  
      plaz   | 04.07.2017 21:34:45
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Výlet do nádherné hodonínské ZOO a na inliny do Ratíškovic
        Děkuji, Pavli, já to jezdím běžně, někdy už v březnu, když je teplo, tak vyrážím. Akorát je to záležitost na 4 hodiny - hodinu a půl cesta tam, hodinu a půl na bruslích a hodinu a půl zpátky. Ale super trasa bez lidí, jestli jich potkám celkem do 10???, bohužel, v některých místech se jim tam vzdouvají kořeny stromů. Také po větrech musí dávat člověk pozor na šišky a větvičky. 
        Calamity J.   | 05.07.2017 11:58:30
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Výlet do nádherné hodonínské ZOO a na inliny do Ratíškovic
      Jéžiš naše kozenky:-). To jsou první zvířata na které si naši kluci sáhli:-).

      Ten tygři výběh je tam perfektně vyřešený. No... Musíme tam zase zajít, asi jak pojedeme k doktorce tak udělám výšlap přrs půl Hodonín:-). Ono je to i relativně hezké město a pro nás nostalgie, v těch starých barákách co jsou blízko ZOO jsme bydleli. Manželova babička u zastávky MHD nahoře, my u té dolní:-). Tak se zajdeme i podívat na školku, školu, obchod...

      A cyklostezka... Ta je skvělá, my na kole jezdíme Strážnice - Rohatec- Raťky a pak po cyklostezce na Přívoz, tam do hospody na pivko a pak dom... A je pravda, že tam bývá málo lidí. Ale naposledy si na těch kořenech Honza rozrazil dušu, naštěstí tak půl kiláku od Přívozu, tak dom jsme pak šmatlali pěšky vedle kol:-).
      inediam   | 05.07.2017 15:16:50
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Výlet do nádherné hodonínské ZOO a na inliny do Ratíškovic
        Ještě, že ty brusle mají tvrdá kolečka :-)
        Zajímalo by mě, kam vede ta cesta asi 3 km od začátku od Ratíškovic, která zahýbá doprava. Je tam křižovatka, inline pokračuje doleva, ale to doprava vypadá také dobře vyasfaltované, nevíš, kam to vede a v jakém stavu je cesta?
        Calamity J.   | 05.07.2017 16:56:15
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Výlet do nádherné hodonínské ZOO a na inliny do Ratíškovic
          Normálně nevím, my jezdíme jen tou jednou co vede na Přívoz.
          inediam   | 05.07.2017 19:26:02
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Výlet do nádherné hodonínské ZOO a na inliny do Ratíškovic
      Nám se taky v ZOO Hodonín líbilo, jen Terezka tenkrát neměla výletní den a prořvala nám skoro celou cestu.
      Užívejte si prázdniny
      Ady.S   | 06.07.2017 06:44:26
      Reagovat | URL příspěvku
  • Stěhování se "za někým"...
    řešila jsem teď takovou hypotetickou otázku... v případě, že najdete chlapa, nového, zdá se vám vlastně skoro ideální, jen bydlí cca 150km daleko. Máte dítě z předešlého vztahu, práci, bydlení. A chlap automaticky předpokládá, že stěhovat se budete vy k němu. Tak nějak celkově za celej svůj život jsem se stěhovala za chlapem několikrát. Jednou do Prahy (tak jsem byla 3 roky), jednou do Plzně (to byl omyl   ) a naposledy do Pardubic.
    Proč podle vás muži všeobecně předpokládají, že stěhovat se musí ženská? Ať už je s dítětem nebo bez něj. Za mojí kamarádkou se chlap přestěhoval z 250km dalekého města a už s ní zůstal tam, kde je, tedy na Moravě (a stěhoval se do horšího, co si budeme povídat). Já potkávám samé typy, kteří by si nikdy od huby neurvali, nemůžou se stěhovat, protože "rodina, kamarádi, jsem tady zvyklej" apod. Ale co ta ženská? Ta nemá rodinu, kamarády, nemůže být zvyklá, nemůže milovat to město, ve kterém žije? Taky se musí tomu chlapovi nějak přizpůsobit a naučit se žít jinde, pokud toho chlapa samozřejmě miluje.
    Přestěhovaly byste se k chlapovi, nebo byste radši, aby se přestěhoval on? Nebo byste našli nějaké jiné místo, ani to ani to, ale jiné? Řešili jste to někdy? A vyřešili? :) Zajímají mě jenom názory, já už tuhle hypotetickou otázku vyřešenou mám, moje priority jsou jasné :)) Díky předem...   
    Gastrica   | 27.06.2017 13:29:14 | Reakcí: 26, poslední: 13.07.2017 12:19:05
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Stěhování se
      V mé situaci bych se nestěhovala, mám dítě, které tu má svého otce, své kamarády, své známé prostředí... Už tak je rozhozený, že s námi nebydlí tatínek, ještě mu tak představovat strýčka, a že za ním jdeme bydlet, ani náhodou... Já bych vlastně nechtěla aby se natrvalo ke mě stěhoval chlap... Ale možná kdyby se otec nezajímal, měla bych tam práci, tak bych asi nad tím uvažovala...
      moninif   | 27.06.2017 13:40:40
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Stěhování se
        já si teď taky nedokážu představit, že by se mi do bytu stěhoval chlap, za a) mám 1kk, za b) na to nejsem fakt psychicky připravená :) Ale čistě hypoteticky bych radši, aby se přestěhoval chlap, kor když nemá děti, žádné extra důvody (jako třeba na smrt nemocnou babičku, o kterou se musí starat, atd.). Právě z toho důvodu, že moje dítě tady má tatínka, má tu kamarády ze školky, má tu dobrou školu, možnosti kroužků, jako možná jsem rozežraná, ale tohle tomu děcku chci dopřát. Ale ten hlavní důvod, proč bych se nestěhovala, je právě ten vztah otec-dítě, který už je, jak řikáš, částečně rozhozený tím, že tatínek bydlí jinde a který trvalo docela vybudovat. Takže ze svého sobeckého důvodu, že bych jako ráda vztah, bych do toho nešla. Leda by holka sama řekla "mami, tady to stojí za starou belu, já chci do přírody, na vesnici, na Moravu za dědou a babičkou", tak jako huš, to bych o tom přemýšlela :D
        Gastrica   | 27.06.2017 14:33:07
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Stěhování se
          přesně, až mi dítě řekne, jo chci tam bydlet, tak možná nad tím začnu uvažovat.... Zrovna nedávno měl kamarád soud, vypadá to, že dítě bude mít ve své péči, tam bylo víc věcí, ale hřebíček do rakve si matka dala sama tím, že se hodlá stěhovat do pryč za přítelem, dítě tam moc nechce, bude to mít ještě dál k otci, se kterým má dobrý vztah... Takže asi tak...
          moninif   | 27.06.2017 14:54:31
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Stěhování se
            Taky bych se asi trochu bála toho boje o výchovu najednou, kdybych se rozhodla někam přestěhovat. Ono, jak jsou zvyklí, že se viděj i v týdnu (otec a dcera), tak ex by začal stopro kopat. A když ne ex, tak jeho slečna. A já nemám na to, abych tahala děcko někde po soudech, to mám ráda, že je odžité, že sociálka proběhla jednou a jinak už nic dalšího takovýho řešit nechci. Zas jako u nás není žádná patologie, že bych si tím měla pokazit už tak blbou reputaci, ale proč to riskovat. Nechci, aby mi to holka časem vyčítala, na druhou stranu já jí taky nikdy nebudu vyčítat, že jsem jenom kvůli ní zůstala ve městě, který jsem 6 let nenáviděla :D A kdybych se chtěla stěhovat k chlapovi, i kdyby přes kopec, a holka řekla, že tam nechce, tyjo, nešla bych. Pořád nějak mám to děcko na prvním, sebe až na druhým a nakonec chlapa na třetím :D
            Gastrica   | 27.06.2017 15:48:37
            Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Stěhování se
          u[primne//pred tim se chlap diteti extra nevenoval,jak jsi psala....a kdyz budes na morave,dite tam bude mit rodinu, jeho za chvili omrzi tam jezdit a vyzvedavat atd...a uvidis sama,jak je to rychle preruseni vztahu....ja neumim poradit,neznam ty situace....ale pokud je chlap o kterem pises zajisteny,chce tebe i dite, tak vymluva na skolky a skoly a kamarady zvlast jeste ted ,kdyz je mala...je jen vymluva.....
          Liberte   | 28.06.2017 15:43:43
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Stěhování se
            Pisu, ze tam HLAVNE neni prace a on tak dobre zajisteny, aby me a decko zivil, neni. Skolu ma tady holka s hudebnim a vytvarnym zamerenim, ale jiste, mohla by chodit do obycejne. Ale to, ze ex se ted stara, je myslim dobre. A verim tomu, ze by byl schopny me soudne neodstehovat, resp. mladou. Naschvaly delat umeJa vzdycky, na pravniky uz ted ma a jeho pani si u nej vlastni dite jeste nevybrecela. Takze ne, nechci tahat decko po soudech...nechci mu davat duvody, aby si ji stahl do pece.
            Gastrica   | 28.06.2017 16:53:56
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Stěhování se
              zato že se odstěhuješ ti ji nevezmou, ale jak píšeš může ti ex pěkně znepříjemňovat život... Tak proč dráždit hada bosou nohou... U nás je tatínek element jen na rozmazlování, ale bohužel, je to jeho otec, a mají právo být spolu, i když občas si říkám, že škoda že nejde zakázat styk dítěte s otcem :-)
              moninif   | 28.06.2017 19:18:36
              Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Stěhování se
            sebrat dítě otci je to nejhorší co matka může udělat... Navíc teď vidím situaci, kdy fungují oba rodiče a matka přivede do toho přítele, se kterým hned bydlí a tváří se jak budou spokojená nová rodinka... To dítě má osm a chápe to moc dobře a vůbec se mu to nelibí... U otce je spokojené, občas tam nějaká teta je, ale přijde a zase odejde... A tak by to mělo být...
            moninif   | 28.06.2017 19:16:00
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Stěhování se
      Záleží kam, co tam jsou za služby, samotné to jde lépe, ale když mám vše pro děti zařízené na určitém místě, nedokážu si představit to všechno měnit s nejistým výsledkem.
      Už vůbec bych se nestěhovala za mužským, který by si nikdy "neurval" a "rodina, kamarádi, jsem tady zvyklej". Takovému bych řekla: "Víš, že máš pravdu? Ať se Ti tady daří. Nazdar!"
      Calamity J.   | 27.06.2017 18:27:07
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Stěhování se
        Kam - tam, odkud jsem z dobreho duvodu odesla. Tam, kde neni pro me zadna prace v oboru a i mimo obor to stoji za starou backoru. Kde jsou vetsina lidi na socialce, kde se rozmahaji neprizpusobiva spolecenstvi, kde by holka nemela tolik moznosti si vybrat skolu (jo, zakladky tam jsou, stredni nejaky taky, ale o kvalite vzdelani jsem minimalne u tech zakladek na pochybach). Drogy tam decka sezenou jak prd. Ale to asi mozna vsude, je fakt, ze v Pardubicich uz se o drogy nezajimam :)) Sluzby jako takove tam jsou, jedna se o okresni mesto. Ale prace tam proste neni... :/
        Gastrica   | 27.06.2017 21:57:25
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Stěhování se
      Me staci, ze se furt stehujeme s muzskym, jeste abych se stehovala za nim..... i kdyz..... zase vymysli dalsi kravinu se stehovanim na opacny konec sveta a to jsem mu rekla, ze ok, ale ze pujde nejprve on a az vsechno vyridi, nachysta, bude mit stabilni prijem, tak prijedeme za nim.... ja neverim, ze by sam jel a dokazal vse zaridit, ale kdovi, treba prekvapi...
      plaz   | 27.06.2017 19:22:33
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Stěhování se
      To je osud.Někdy se to tak proplete,že to jinak nejde.
      Jak mají naši chalupu tak tam je sedlák co má grunt.A jednou kolem něho šla výprava ženských z Holandska a mezi nimi i jedna co se zamilovala a se a už zůstala a z bohaté paničky se stala selka.No ona byla česka,za prachy se provdala po revoluci do Holandska,tam měla dítě s Holanďanem a i s ním se přestěhovala do těch beskyd.A on si vzal holku z vedlejšího statku a mají spolu 3 děti.Tak,že holandský zbhohatlický chlapeček je sedlák.Tomu říkám osud.
      Já jsem si k P ještě našla na začátku Tomáše a ten je ze Sokolova od Karlových varů a on sám bez baby se přestěhoval do Havířova ,kvůli prací.Ted už se zas přestěhoval do Prahy.Tak ten by se třeba za babou i přestěhoval a to je workoholik a vždycky nějaký ředitel.Mu třeba nedělá problém ,jen aby mohl jít se mnou na kafe přijet z té Prahy.No to čumím.
      Tak jo,nějací takový jsou.
      Já nevím,já se stěhovat za nikým nechci.To by musela být láska.
      Honafa   | 28.06.2017 12:11:27
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Stěhování se
      já jsem se přestěhovala :-) ale tehdy jako svobodná a bezdětná a ne do úplně cizího města, protože jsem tu studovala ....ale nevýhody jsou ....chybí spolužáci od školky, kamarádi, známí, rodina, hlídací babička ...a když tyhle lidi chybí téměř i u partnera, tak tu žijeme dost v izolaci
      partner by se nechtěl stěhovat do Sudet kvůli práci, kterou by tam nenašel nebo našel horší ....o sociálním prostředí a nepřizpůsobivých spoluobčanech ani nemluvě ....
      ale mně se kromě lidí stýská po krajině ...kde je to kousek v zimě na lyže, v létě do skal a kopců ....
      navrhovala jsem z legrace kompromis přestěhovat se do úplně cizího města - líbil se mi Liberec (muž nebyl tak úplně proti, taky se mu tam líbí) - je tam univerzita a dá se jezdit na lyže tramvají :-) ....ale to už bychom neměli vůbec žádné zázemí a žádnou babičku ...takhle to měli moji rodiče a muselo to být dost těžké ....
      pandanek   | 28.06.2017 14:12:08
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Stěhování se
        já jsem taky ze Sudet.. :) A protože to tam znám, tak tam zpátky uplně nechci... jinak dřív jsem se taky přestěhovala kvůli chlapovi do úplně cizího města, a ne jednou a ne do jednoho města :) Vždycky se ti známí a kamarádi prostě najdou. V práci hromada známých, ven se dá taky chodit, na kolo, různě. Mi osobně ani spousta kamarádů nechybí, nejsem člověk, co by musel pořád někde trajdat. Radši jdu s holkou na kolo, než na hokej s bandou :)
        Gastrica   | 28.06.2017 14:22:19
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Stěhování se
        jsem sudetak....a diky oboru , muzu zit i tam....muz take,ten je cizinec....a kompromis je smerem k sudetum a kazdy vylet tam....a jsou lokality ,kde vazne nejsou ti neprizpusobivy....liberec uz me nebere, i kdyz jsme v nem travila prazdniny rok co rok.....a jen proto,ze jsem ze sudet,deti miluji lezeni po skalach, ja miluji skaly a kopce,tak se oba budou ucit nemecky....a na stara kolena budeme s muzem zit nekde pod skalou, a z domu delat pro nemce      protoze uz nas nebude bavit tady rovina a pole,,,a anglictina      
        Liberte   | 28.06.2017 15:49:53
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Stěhování se
          Ja mam ty moje koreny trochu jinde v sudetech. Tam je socialnich pripadu opravdu dost. A praci nemam takovou, abych ji mohla delat odkudkoli.
          Gastrica   | 28.06.2017 16:56:50
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Stěhování se
      Když mě po rozchodu s ex čekalo stěhování, v hlavě mi běželo jít co nejdál abych měla klid od něj.Ale věděla jsem že to nedám, jít sama a hlavně bez podpory mé rodiny. Nakonec jsme odešla jen 20km za přítelem, ale i pro něj to byla změna stěhoval se také sice jen v rámci města ale od maminky. Pravdou je že se mu z města nechtělo, měl tady živnost.
      Ady.S   | 28.06.2017 19:46:16
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Stěhování se
      ono je to tezky..ted rikam ze bych sla,.ze kdyz by otec chtel se stykat.. proste pojede pres hory a reky.. ale zase.. jo vuci deckam je to des..zvlast kdyz se s otcem vida a chce byt i s nim... takze vlastne nevim co bych delala..i ted kdybych sla od chlapa, chtela bych odsud pryc...ale je tam porad to " co deti a on" no nemas to lehke...
      amalie2011   | 29.06.2017 20:30:03
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Stěhování se
        no, mám to naprosto jasně dané :) Pro mě je daleko těžší odejít odtud, než pro něj, kde ho nic nedrží. Že tam má byt, hm, noaco, ten já mám tady taky.. prostě ani jeden nepůjdem, takže jsme se jako rozešli. Ale v pohodě, my jsme spolu naštěstí nestihli být tak dlouho :) Prostě jsme si to vyjasnili už na začátku a jedeme dál každej po své ose :)
        Gastrica   | 30.06.2017 11:04:40
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Stěhování se
      U nás se přestěhoval Radek k nám a do práce dojíždí. Vůbec jsem mu tuto skutečnost nevnucovala, rozhodl se se sám, kvůli holkám, aby nemusely měnit školu.
      tygřímáma   | 02.07.2017 20:45:49
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Stěhování se
              a právě to bych tak nějak očekávala od chlapa taky.. teda nenutila bych ho, aby se odstěhoval k nám, ale stačilo by, aby o tom přemýšlel tak, jak Tvůj Radek - že nebude dělat změny hlavně dětem (popř. dítěti mýmu). Tvůj muž má body! :)
        Gastrica   | 13.07.2017 11:07:34
        Reagovat | URL příspěvku
  • Odlehčím???
    "K návštěvě Miloše Zemana u britské královny se právě přihlásil Islámský stát. "    
    helenice   | 24.06.2017 12:05:27 | Reakcí: 5, poslední: 28.06.2017 19:46:56
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • Děti na piedestalu...
    V souvislosti s příspěvkem níže o kojení v parlamentu jsem si vybavila jeden článek nějaké psycholožky, která je původem byla z Česka, teď tuším žije v Německu, nevím, ale zaujalo mě to, protože to nebylo něco z Ameriky apod.. U čehož se většinou bavím...
    Bylo to hodně dlouhé, ale byla tam jedna zajímavá myšlenka.. Že dříve byl muž a žena, ano jejich úkolem bylo mít děti, ale vždy byl muž a žena a děti, že se máme kouknout na staré fotky.. Napadlo mě hned se kouknout na oficiální fotky britské královské rodiny a fakt, na všech fotkách stojí muž a žena vedle sebe, děti u nich v předu, nebo vedle, nikdy ne uprostřed... I když vezmu staré fotky od našich, tak taky nikdy nestojí mezi rodiči... Ano jsou to jenom fotky, ale ono je to tak dneska i běžném životě, že ty děti jsou středem rodiny, kolem kterých se všechno točí, přitom rodiče by měli určovat ten směr... Proto se i tolik rodin rozpadá, protože rodiče nemají tu sílu to společně ukočírovat.. Ano je to trend, společnost se vyvíjí, ale něco na tom bude, u nás to ze začátku bylo přesně taky tak.. Pokud s tím oba souhlasí, že upozadí svůj partnerský život, tak je to asi v pořádku, ale upřímně, kolik takových chlapů po světě běhá? Ano znám pár takových, ale taky znám dost těch druhých....
    moninif   | 24.06.2017 07:13:23 | Reakcí: 14, poslední: 28.06.2017 12:18:02
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Děti na piedestalu...
      Myslim, ze je na tom dost pravdy. Dnes se uprednostnuji deti ve vsem a ve vsem se jim prizpusobuje a to dost omezuje zivot rodicu.
      Vidim to u moji sestry. Ma syna 4 roky. Naprosto vse prizpusobila jemu, pak s deckem byla zavrena furt doma, protoze decko prohystercilo kazdou zmenu.
      U nas to tak nikdy nebylo. Deti milujeme a myslime na jejich dobro, ale oni se musi prizpusobit okolnostem a nam. My nevynechavame ze zivota cestovani nebo stehovani, dovolenou, atd, protoze by decko jednu noc nespalo ve sve posteli, nebo by slo spat opul hodiny pozdeji a potom by se z toho tyden muselo psychicky dostavat....
      Mame urcity rezim ale neni problem ho menit a prizpusobovat.
      plaz   | 24.06.2017 09:35:15
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Děti na piedestalu...
      Určitě je v pořádku myslet na blaho našich dětí, ale všechno má své meze. Rodiče by měli určovat nějaké meze. A děti by se měly učit toleranci vůči ostatním, i vůči rodičům. Není dobré dětem obětovat celý svůj život. Rostou z nich potom sobci.
      tygřímáma   | 24.06.2017 11:25:32
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Děti na piedestalu...
      A presne proto jsem ho Pepovi po navratu z porodnice poradne vykourila  
      Ta psycholozka je prekopova, ja s ni v mnoha vecech nesouhlasim, ale zrovna v tomhle jo. Hele na nasi fftku ze svatby. Je to dobry
      samickasmladyma   | 25.06.2017 13:10:19
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Děti na piedestalu...
          tak to je u vás v pořádku...   Já od ní četla jen ten jeden článek, vím že tam bylo spoustu věcí, už ani nevím co, taky možná jsem se s tím asi moc neztotožnila, když mi to neutkvělo v paměti, ale tohle přesně jo, protože jsem dělala přesně tuhle chybu, že první dítě a pak manžel... Ale tak člověk není neomylný...
        moninif   | 25.06.2017 21:24:25
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Děti na piedestalu...
          Ja si na to davam ted cilene pozor. Muz mi povidal jak ho jeho ex odsunula na vedlejsi kolej. Spala jen s ditetem on musel spat v kuchyni aby je nerusil. Kojila do 5 ti let, on ji nesmel sahnout na prsa aby neprisla o mleko....a plno jinych veci. No a ja Martinovi taky toho plno provedla takoveho....takze ted si davam bacha. Davam mu najevo ze on je proste hlava rodiny, ze si ho vazim a nepeskuju a neopravuju. On je proste muz. No a on me za to bezmezne zboznuje  
          samickasmladyma   | 25.06.2017 21:33:36
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Děti na piedestalu...
            tak u nás to takový extrém jak u tvého muže nebyl, ale jsem si vědoma, že dítě mělo v mnoha věcech přednost, aniž bych si to uvědomovala. A chlap místo toho aby mi něco řekl, tak se stáhnul, takže mi to docházelo až postupně... U nás ale obecně scházela komunikace, proto teď dávám důraz na to, abychom si všechno co máme na srdci říkali, i špatné věci, nesmí nic viset ve vzduchu... Jo chybami se člověk učí  
            moninif   | 25.06.2017 22:05:23
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Děti na piedestalu...
      tak u nas deti daji zabrat a silene ....upozadili jsme svuj zivot....v ramci okoli atd...nechodime parit,vecer posedet atd....ale domacnost a vse kocirujeme spolecne s muzem.....ne deti....jsou na piadestlu....pomyslnem....ale zatim porad v dobrem...maji pravidla,rad,znaji chovani v situacich ,kdy je treba,ale doma se muzou uvolnit,rict vse co potrebuji a chteji....jinak by nebyli doma,ze....a kdyz je to hloupe ci spatne...zvazime kdy se jedna o nevedomost a vysvetlime co a jak a kdyz se jedna o skodolibost ci zlobu,hned to zkorigujeme...a rozpad manzelstvi....jsme oba lini ,nikdo na tom nevydela a hlavne po case je vsechno stejny vsude      tak proc ztracet cas a energii takovou blbosti  tot nas nazor uz par let...uvidime zase za par let co bude
      Liberte   | 27.06.2017 14:52:50
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Děti na piedestalu...
        jo, ale vy to chcete oba, jste v tom zajedno... A k tomu manželství/soužití mám úplně stejný názor, člověk čeká něco lepšího, ale stejně nic lepšího nikde nebude, jen bohužel si tohle musí myslet oba, když to tak vidí jeden, tak je to trochu smůla...
        moninif   | 27.06.2017 14:59:08
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Děti na piedestalu...
      Zkus si, Moni, přečíst diskuzi k tomuto článku: https://www.babyonline.cz/pece-o-dite/spanek/spani-ditete-v-posteli-s-rodici-muze-byt-nebezpecne. Co na to říkáš? :-)
      Calamity J.   | 27.06.2017 18:34:57
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Děti na piedestalu...
      U nás sice děti na piedestalu nejsou, ale ADHD dá fakt pořádně zabrat. Manžel mě zatím mile překvapuje, že to dává, no, dává, snaží se :-). Ale např. můj otec zvládal báječně život s mou postiženou, skutečně geneticky postiženou sestrou, aniž by si to připouštěl. Vůbec by nepomyslel na to z rodiny "zdrhnout", jak spousta mužů automaticky dělá a ve společnosti jim to prochází, mnozí jsou pracovně velmi vážení...
      Calamity J.   | 27.06.2017 18:45:35
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Děti na piedestalu...
      No a pak to dopadá i tak,že dospělí syn matce rozvrátí všechny její vztahy.Tak doufám,že rozvrátí i ten jejich,bo to k tomu směřuje.
      Je to hrozné.Rodiče neumí žít svoje životy tak chtějí žít ten jejich dětí,tak to má i brácha.
      Honafa   | 28.06.2017 12:18:02
      Reagovat | URL příspěvku
  • Tohle přesně provedla ve školce moje drahá polovička :-)
    Ale vrátil se s kámoši sám. Po dost dlouhé době, nevím, jestli už učitelky nevezli s infarktem. Myslím, že byli také trojka: http://www.lidovky.cz/prazska-policie-vysetruje-ucitelky-kterym-se-ztratily-tri-deti-p8h-/zpravy-domov.aspx?c=A170623_130606_ln_domov_ELE.
    Já se zase odpojila se spolužáky na základce při stoupání k vrcholu tuším Lysé hory, řekli jsme si, že to dáme po spádnici. Dorazili jsme poslední :-).
    Calamity J.   | 23.06.2017 16:53:18 | Reakcí: 8, poslední: 28.06.2017 19:51:41
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Tohle přesně provedla ve školce moje drahá polovička :-)
      Náš Honza taky odešel s kámošem ze školky,šli ke kámošovy domu ,tam zazvonili,otevřela jim kámošová mamka a dovedla je do školky.Nikdo nic neřešil.
      A já jednou šla se školou na nějaký hrad,tam bylo stádo koz ,já utekla do lesa,naše třída šla na prohlídku a já se k ním pak po cestě přidala.
      Dneska se se vším moc nadělá.
      Honafa   | 23.06.2017 18:52:52
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tohle přesně provedla ve školce moje drahá polovička :-)
      Můj brácha párkrát ze školky zdrhnul, ale učitelka ho vždy dohnala a dovedla zpátky. My tam měli jednu takovou mega zlou, brýlatá byla, kudrnatá a velká. Moráčková se jmenovala. Všichni se jí báli.
      inediam   | 23.06.2017 18:59:35
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tohle přesně provedla ve školce moje drahá polovička :-)
      Ja uplne nechapu jak se to muze stat...jako ucitelkam..ja si nepamatuji ze bysme utikali nebo tak neco ..nicmene ucitelky museli mit dobry nervy..
      amalie2011   | 24.06.2017 06:17:00
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tohle přesně provedla ve školce moje drahá polovička :-)
      Já teda prchala akorát ráno, když tak byla jedna paní učitelka, kterou jsem nemusela.. Mamka to do dneška nechápe a ostatní taky. Vědělo se to, matka mě osobně předala, a já stejně několikrát v papučkách a v zástěrce prchla    
      moninif   | 24.06.2017 07:27:55
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tohle přesně provedla ve školce moje drahá polovička :-)
      Zazila jsem na tabore, ze se hledal kluk, ktery se odpojil od skupiny a dosel do cile po turisticke znacce prvni....

      Ale ze si ucitelky vsimly az podle batohu a jeste neznaly jmeno deti, no ja byt rodicem, tak si to za klobouk nedaji...  
      plaz   | 24.06.2017 09:40:44
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Tohle přesně provedla ve školce moje drahá polovička :-)
        To mě taky zaráží,že na konci školního roku neznají děti jménem.Ale těžko říct,co za tím stojí.Třeba to nebyli jejich děti,ale půjčené z jiné třídy.Nebo mají "cizí"příjmení,zapamatovat si jména vietnamců by byl pro mě problém třeba.A novináři to pak napíší takhle,že učitelky vypadají jako naprostý blbky   třeba tam je i zmínka o tom,že učitelky volaly policii až po půl hodině a ne hned,že nejdřív pátraly na vlastní pěst.Já bych taky nejdřív hledala a pak teprve volala policii.
        markíla   | 24.06.2017 10:41:37
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tohle přesně provedla ve školce moje drahá polovička :-)
      Pro ty učitelky to muselo být příšerný.Já si nic takovýho nepamatuju,znám to jen z doslechu a ne ještě přímo od známejch,takže nevím,ale věřím,že stát se to prostě může.Hlavně že to dobře dopadlo.
      markíla   | 24.06.2017 10:37:17
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tohle přesně provedla ve školce moje drahá polovička :-)
      Já byla vzorná školkačka i školačka co se týče docházky, ale teď mě docela zatrnulo když jsem článek četla - teda ten původní že se děti ztratili. osobně bych šílela jak jako matka ztracených dětí tak jako učitelka co by je měla na starost.
      Ady.S   | 28.06.2017 19:51:41
      Reagovat | URL příspěvku
Přidat nový příspěvek
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×