Inzerce
Inzerce
Inzerce

Co na to říkáte? Přečetli/y jste? Vaše příhody. Co už bych nepřežil/a? (strana 932) - diskuze

Přidat nový příspěvek
  • Autoškola
    Ahoj holky,
    chtěla jsem se zeptat, jaké byly vaše začátky v autoškole? Já dneska měla úplně první hodinu a byla jsem na cvičišti (nikdy dřív jsem za volantem neseděla). Brzdění mi jde dobře, ale ty rozjezdy   vůbec nemám v noze cit pro plyn, vždycky dám hodně. Couvání a zatáčení mi celkem šlo, ale nějak jsem propadla panice že se to nenaučím.   Jako instruktorka super, ale já měla úplně mokrá záda. Při cestě domů jsem si koupila jahodový koblížek a doslova ho sežrala, abych se uklidnila     Asi jsem čekala, že mi to půjde líp, nu.  
    Majdulak   | 13.04.2015 13:22:22 | Reakcí: 20, poslední: 09.10.2021 11:12:52
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Autoškola
      já si dělala řidičák loni v létě, vždycky když jsem přišla domů jsem se musela osprchovat jak jsem byla mokrá. Začátky hrozný strašně jsem se bála, ale naučíš se to neboj. Už ten cit v noze mám. TAky jsi nervozní z těch aut kolem.
      Jana A   | 13.04.2015 13:53:30
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Autoškola
        Já tam žádný jiný auta zatím neměla, jen velký trantor autoškoly   ale přitahoval mě magickou silou k sobě. Za jak dlouho jsi dostala ten cit do nohy?
        Majdulak   | 13.04.2015 14:33:08
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Autoškola
          řidičák mám od října a můžu říct, že teď už se nebojím, že mi to na semaforu chcípne. Už to auto slyším, ale autoškola byla moje noční můra, já si řidičák nikdy nechtěla dělat. HOdně velký problém mi dělal, když jsem zkoušela jezdit doma po dvoře a pak v autoškole, spojka zabírala pokaždý jinak a já z toho byla zmatená tak to nedělej. To jsem tě nechtěla vyděsit, ale říct, že já velký nervák taky řídím. Po pár jízdech to vychytáš neboj.
          Jana A   | 13.04.2015 15:15:14
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Autoškola
      Moje první jízda byla před 28 lety, v okresním městě, které bylo pořádně zasypané sněhem. Před tím jsem nikdy v autě jako řidič neseděla. Nebylo to nejhorší, ale mohlo to být lepší. Dnes na to vzpomínám s úsměvem.
      tygřímáma   | 13.04.2015 16:03:26
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Autoškola
      neboj to se poddá, já se přiznám že nemám cit pro plyn dodnes. Jako ve svém autě jo, ale když si něčí půjčím, tak musí mít spolujezdec ze mě radost   Učený z nebe nespadl, na to ta autoškola je  
      moninif   | 13.04.2015 16:26:35
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Autoškola
      před dvěmi lety jsem tu psala podobné zážitky, několikrát jsem se z hodiny vrátila s brekem :-D jezdím od té doby, co mi dali řidičák a v pohodě, každý se to naučí, neboj  
      Courtney   | 13.04.2015 19:59:07
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Autoškola
        Vážně? Já mám prostě najednou strach, přitom jsem tam šla úplně v pohodě. Vůbec jsem nebyla nervozní. Zítra budu jezdit už okolo Bobi v Brně, tak jsem vynervovaná už teď. Prý tam jezdí jen pár aut za den. Jediné plus vidím v tom, že pokud to dokončím, tak budu hned jezdit a snad to nezapomenu. Přišla jsem si tak nějak neschopně. Jako párkrát se mi to fakt povedlo pěkně se rozjet, ale někdy jsem to moc osolila nebo moc rychle pustila spojku. Takže myslíš že to zvládnu?  
        Majdulak   | 13.04.2015 20:49:52
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Autoškola
          jasně, že to zvládneš, fakt jsem měla stejné pocity a jezdím a furt si říkám, že to bylo jedno z nejlepších rozhodnutí v životě  
          Courtney   | 14.04.2015 11:55:27
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Autoškola
      žádný učený z nebe nespadl, já v autoškole - první jízdy jsem absolvovala zásadně na středové čáře, při objíždění cyklisty jsem ho málem smetla, při učení rozjezdu do kopce jsem to málem napálila do popelnice a sloupu, při učení jízdy v noci jsem couvala ve tmě na rozkaz instruktorky, i když jsem jí říkala že tam absolutně nic nevidím, skončila jsem na trávníku, zkušební písemné testy jsem nikdy neudělala, naštěstí pak ty závěrečné jo, chyběl mi jen jeden bod, zato jízda, jezdila jsem škodovkou stodvácou a celou jízdu (v prosinci) jsem odjezdila se zataženou ruční brzdou     , řidičák jsem udělala a dnes jezdím jako drak   , neboj, to taky zvládneš    
      HankaŽ   | 13.04.2015 21:16:36
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Autoškola
        Hanko zkusebni pisemne etesty si muzes natrenovat jednoduse online https://etesty2.cz/vsechny-otazky-autoskola-testy-online/ toho bych se nebala. Horsi je ta praxe. Pamatuju si na svoje zacatky jak mi to neslo a modlila jsem se at uz tu autoskolu dokoncim :D. Zpetne to vidim velmi usmevne a ridit se naucite stejne az po autoskole. Navic se vas nikdo ani nebude ptat jestli jste tu autoskolu dali na poprve nebo na poctvrte. Autoskola testy si natrenujte nejdrive online a potom pozadejte nekoho blizkeho aby vas to trosku naucil na parkovisti. Preju vsem zacinajcim pevne nervy a vytrvalost. Hlavne to nevzdavat  
        KaterinaHatasova   | 09.10.2021 11:12:52
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Autoškola
      ja delala ridicak v centru prahy..uzasne  teda on me odvel z vinohrad na chodov,ale tam mi dal auto a rekl jen ,,a jed zpatky ke kanclu,,      3 tydny jizdy...pak zkousky a hned s cerstvym ridicakem hura do Barcelony     

      ja se ani u toho vseho nestihla bat a potit se...sok jsem dostala az po navratu z barcelony      a sla se opit
      Liberte   | 14.04.2015 07:11:56
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Autoškola
        :D to je teda super, ja taky autoskolu delala v praze ale ze takovy pribeh to jsem nemela :D to fakt smekam
        Marta8   | 23.03.2016 23:14:02
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Autoškola
            ja jeste pritom zabloudila a dojela do Lyonu a tam me pomohli zpet do barcelony hezci mladi spanele,ktere jsem nalozila 
          Liberte   | 24.03.2016 06:13:21
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Autoškola
            Tak to bych si nechala libit :D ja delala autoskolu v gooddriver a byla jsem taky spokojena a nebyl tam zadny spanel :DD
            Marta8   | 26.03.2016 10:44:12
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Autoškola
      já to měla podobné jako Liberte.Nicméně od začátku jsem byla názoru,že ta paní u které jsem se učila jezdit by měla mít papíry na hlavu a za volant nesedat sama,natož učit jezdit!!!Ona měla nějaké problémy se svojí matkou,takže druhou jízdu jsem jí vezla do lékárny kde si na recept vyzvedla léky na nervy a při cestě zpátky si četla dávkování a nežádoucí účinky a sem tam mi skočila do řízení,strhla volant a na protijezdce zařvala ty píčáku a podobně   jako fakt hustý.Jsem z Prahy takže třetí jízdu jsem jela z Bílé Hory na Kongresovou!!!Přes centrum!!!Legerova atd,hustý,při třetí jízdě.Dneska se divím že jsme to přežily,ale co tě nezabije to tě posílí   cit získáš časem,po první lekci nečekej zázraky.Asi tě zklamu,ale i po skončení autoškoly nečekej zázraky,vše získáš časem a praxí,přijde to samo,uvidíš.Hlavně se neboj,když řídím já tak může řídit už úplně každej  
      markíla   | 14.04.2015 10:39:11
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Autoškola
      Tak moc jsi byla vystresovaná? Já musím říct, že chodím do autoškoly na Andělu v Praze http://www.autoskola-gooddriver.cz/ a vystreslá nejsem ani trochu. Naopak mě zatím řízení baví :)
      Olinaa   | 29.12.2015 17:51:23
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Autoškola
        Na Vanoce dostala dcera zaplacenou autoskolu, ale domluvili jsme s ni, ze pohledame jeste, kde ji bude delat.Tak sháním tipy. Můžu se zeptat, kolik jste za ni dala? co mají za auta a jak je to s hodinami jízd a tak. Moc děkuji.
        JanaMen   | 01.01.2016 12:22:10
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Autoškola
          Dávala jsem za ni 9300,-. Mají moderní auta, já jezdila Kia Ceed. A co se týá hodin jízdy a výuky tak to je u všch autoškol stejné.
          Olinaa   | 03.01.2016 22:00:49
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Autoškola
            Pokud je autoškola dobrá, není ta cena nějak vysoká.Každopádně moc děkuji za ti, tato autoškola se nám zalíbila a jdeme se tam tento týden domluvit.
            Pěkný den
            JanaMen   | 19.01.2016 12:10:25
            Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Autoškola
        Ha, s touhle autoskolou jsem take jezdila a mohu potvrdit tve kladne zkusenosti, velmi rada jsem se naucila jezdit primo tam :) instruktori hodni vsechno super.
        Marta8   | 27.02.2016 22:44:22
        Reagovat | URL příspěvku
  • Nevěra...
    po asi 155té :-D
    Ale dneska jsme se tak bavili přes oběd v práci, a že kolegyně četla nějakou knížku... Že jsou tři druhy nevěry - první, bez citů, člověk má chuť a příležitost se s někým vyspat, ta je nejméně neškodná, pak je nevěra, kde jsou jen city (virtuální svět), ta už může podstatně zasáhnout do důvěry vztahu, a nejhorší je když je v tom postel a city, odtud se prý špatně hledá cesty zpátky... Nevím, ale plně se s tím ztotožňuji. Osobně překousnu, to že se partner s někým vyspí, zvlášť když budeme mít období, že to v posteli neklape, ale tu virtuální nevím zda bych překousla, neb už přece jenom někdo s mým partnerem něco osobního sdílí... No a třetí, s tím taky plně souhlasím, neb logicky něco v současném vztahu musí být špatně, když dotyčný hledá jinde...
    moninif   | 10.04.2015 19:34:50 | Reakcí: 12, poslední: 13.04.2015 19:53:24
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Nevěra...
      POdle mě, kdzž toho svého skutečně miluješ nevěru nehledáš, a kdzž ona hledá tebe nevšimneš si, nebo všimneš ale pohorší tě to.
      Takže veškerá nevěra je když s tím svým nejsi spokojená a nemusí to být strašná nespokojenost stačí trochu....
      A pak tam neni zanesená nuda :-) Ve vztahu jakž takž (jako dá se s ním žít, ale že by to bylo terno...) ale k smrti nepřežitelná nuda- nevěra je rozptýlení a vůbec za tím nemusí být touha opustit stávajícího partnera.
      A co pak schválená nevěra? - klidně nevěrná bud aspon mě nebudeš tolik otravovat a z pocitu provinilosti si vrznu i jáí ( řečeno mužem) apod.

      Podle mě je to táááááák pestré že bych to shrnula tak do 100 bodů důvodů a omluv.
      samickasmladyma   | 10.04.2015 21:22:08
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Nevěra...
        no jo, ale ty už rozepisuješ ty důvody a omluvy k nevěře, a těch jak píšeš může být milion, a právě vedou k té či té nevěře...
        moninif   | 10.04.2015 21:52:06
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Nevěra...
        I když hodně někdo někoho miluje může mu být nevěrný.Často to tak je,že chlap co hodně miluje a rád se zamilovává tak je i často nevěrník,bo už je prostě takový.To už je povahový rys.
        Honafa   | 11.04.2015 11:32:32
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nevěra...
      Podle mně když se s někým jen vyspím sdílím DOST důvěrné informace...
      inediam   | 11.04.2015 09:36:26
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Nevěra...
        a jaké? Vyspím se, a jdu dál... Teda pokud si zrovna ze sexu neodnesu nějakou tu breberku :-)
        moninif   | 13.04.2015 16:29:30
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Nevěra...
          To, že mi kdokoliv sáhne jakkoliv na přirození, vlastně na jakoukoliv část nahého těla dle mého důvěrnost, velká.

          Ale asi řeším vesměs blbost, kolem sebe vidím nevěrníků mraky, jen já ten sex vnímám moc cudně  .
          inediam   | 13.04.2015 19:53:24
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nevěra...
      Jo jo myslím si,že to tak je.

      Jen je dobré mít v tom jasno.Bo jeden bych třeba chtěl s citama a druhý né.
      Honafa   | 11.04.2015 11:30:41
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nevěra...
      Naprostý souhlas, jenom nevím, zda u té první bych jej "připustila" zpět bez nezfalšovaného zdravotního potvrzení. 
      Calamity J.   | 12.04.2015 16:39:33
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nevěra...
      ideální nevěra je ta, o které se nedozvím   tedy ze strany mého muže  

      vždycky jsem říkala, že nevěrného chlapa bych kopla do prdele, s mým ex jsem to zažila a ještě jsem ho skoro prosila, aby zůstal, tak moc jsem se ponížila  

      kdyby to byla jednorázová nevěra, taková ta opíjecí apod. tak bych to asi přežila, ale měla bych to v sobě dlouho a obávám se, že jsem ten typ, který by to nezapomněl, nedokázal odsunout a při každé hádce bych mu vypověděla, kdo je u nás ten špatný  

      no, doufám, že nevěru jakoukoli už nikdy řešit nebudu, i když, člověk nikdy neví, třeba se za deset let bláznivě zamiluju někde jinde, nebo si najdu virtuálního kamaráda  
      Courtney   | 13.04.2015 10:02:34
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nevěra...
      Já osobně nezkousnu žádnou nevěru už bych nikdy nedokázala důvěřovat, jedna mi stačila a taky jsem se blbec snažila vše ještě urovnat kvůli Ondrovi aby měl rodinu. Teď zpětně si říkám jak jsem blbá tu rodinu má teď a né s "otcem" který zahýbá.
      Ady.S   | 13.04.2015 18:58:24
      Reagovat | URL příspěvku
  • káččč   | 10.04.2015 12:24:11 | Reakcí: 8, poslední: 10.04.2015 20:06:25
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • Liberte   | 10.04.2015 10:04:59 | Reakcí: 8, poslední: 10.04.2015 16:14:53
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • šunkovar AKUTNÍ RADA
    Holky rychlý dotaz Kdo umíte se šunkovarem....Mám udržovat 1-2 hodiny teplotu vody cca 80 stupnů s tím že ta teplota šunky tu dobu prostě pomalu stoupá a nakonec dojte taky téhle teplotě.
    Nebo se čeká až ta šunka v šunkovaru bude mít cca 80 stupnů a od té doby se počítá čas? POMOC
    Já bych to prdla do vody a neřešila, ale martin jak viděl vodu a teploměr a maso....hrozně řeší jestli se má maso teplé na 70 stupnů vařit hodinu a nebo maso pozvolna zteplovat hodinu   
    samickasmladyma   | 07.04.2015 20:51:14 | Reakcí: 17, poslední: 15.04.2015 18:22:21
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: šunkovar AKUTNÍ RADA
      jak to dopadlo?
      jako, výsledek jsem viděla na fb, ale s tím vařením.
      já tvou otázku vůbec nechápu..   
      zuzka83   | 08.04.2015 09:47:47
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: šunkovar AKUTNÍ RADA
        V receptu je, vařit v hrnci ve vodě co má 70 stupnů. Ale teploměr je v šunkovaru na zasunutí přímo do něj a do masa.
        Když jsem vařila ve vodě 70 stupnů, tak v tom šunkovaru bylo většinou 30 stupnů a postupně to vystoupalo na 50 a tam se to drželo poslední tak 30 minut.
        No a já nevěděla jestli to není málo na to maso, ale asi to bude princip celého toho vaření šunky :-)
        Bavila jsem se s matkou a té se to krutě nepovedlo, vypadlo jí z toho prostě vařené maso. A ona to právě dělala, že udržovala 70 stupnů v mase a né ve vodě. A já udržovala ve vodě :-)

        Je moc hezká má šunka a moc dobrá. Jen Martin se bojí to jíst, že je to určitě není dovařené a jedovaté a hnusné a úplně se toho štítí. Radši si dá tu z krámu  Zrovna mu dělám zapékané brambory a vpašuju jí tam.  
        samickasmladyma   | 08.04.2015 14:42:27
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: šunkovar AKUTNÍ RADA
          aha. my máme šunkovar bez možnosti měřit teplotu uvnitř, takže toto jsme neřešili.

          už dlouho jsme šunku nedělali, musím to chlapovi připomenout..
          zuzka83   | 08.04.2015 14:50:57
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: šunkovar AKUTNÍ RADA
            On ten teploměr jd eprávě vyndat a měřit s ním i tu vodu, ale primárně je zasunut do n ádoby.
            Tak nás to něják zmátlo. Ale nakonec v pohodě. Mě to baví. Budu si vymýšlet nějáké různorodé chutě šunky, co bych si třeba i ráda koupila ale nemají ji a budu si takové vyrábět...
            Jako první skusím s vlašskýma oříškama, medema brusinkama :-) Tak uvidím co z toho vyleze.
            Se holt nudim.
            samickasmladyma   | 08.04.2015 15:09:52
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: šunkovar AKUTNÍ RADA
              tak to my ho máme nějakej obyčejnej, teploměr jsme museli speciálně dokupovat. my vždycky dělali jen šunku dětskou (jakože málo slanou) a bohatě nám to stačilo. ale tak třeba někdy na nějakej večírek bych mohla zkusit i něco speciálního...jenže to zas vyžaduje plánování, a v tom, jak víme, jsem velmi špatná 
              zuzka83   | 08.04.2015 15:18:28
              Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: šunkovar AKUTNÍ RADA
              Ty máš ten plastový z Tescomy? Tam na krabičce je namalované, jak se to má vařit, dusit. Dívám se na ňu.
              inediam   | 08.04.2015 16:37:44
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: šunkovar AKUTNÍ RADA
                Mám kovový, výrobce netuším, dostala jsem ho. Na obale je jen spokojená rodinka jak se mazlí s hotovou šunkou 
                samickasmladyma   | 09.04.2015 14:34:09
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: šunkovar AKUTNÍ RADA
                  a návod tam právě že není. mě ho dla matka, že jí to nešlo. Ale návod někde ztratila.
                  samickasmladyma   | 09.04.2015 14:35:12
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: šunkovar AKUTNÍ RADA
                    Aha... Tak nevadí, podle mě je to úplně stejný princip.
                    inediam   | 09.04.2015 20:34:52
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: šunkovar AKUTNÍ RADA
                      Mě se šunka nakonec povedla. Byla krásná a i chutná, luxusní na poprvé myslím. matka právě vařila to maso na 70 avypadlo jí prostě vařené maso :-) Já se řídila teplotou vody a mám šunku....tak jsem si sama odpověděla na otázku,
                      samickasmladyma   | 09.04.2015 21:12:09
                      Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: šunkovar AKUTNÍ RADA
                        To je dobře  . Budeme dnes zase dělat, přidám sýr.
                        inediam   | 10.04.2015 16:21:18
                        Reagovat | URL příspěvku
                        • \
                          RE: šunkovar AKUTNÍ RADA
                          Dej pak vedet co tam syr udelal. Taky me to uz napadlo. Nejak me to sunkovareni chytlo.
                          samickasmladyma   | 10.04.2015 17:56:35
                          Reagovat | URL příspěvku
                          • \
                            RE: šunkovar AKUTNÍ RADA
                            Dávám info: Sýr jsem dala goudu 48 %, veškeré maso jsem jen krájela na kostičky, nemlela, sýr na stejně velké kostičky jak to maso. V návodu mám, že po uvaření schladit zavřené pod studenou vodou, otvorama skot lřebytečnou vodu a zavřené dat chladit. Část sýra mi vytekla při tom slívání, takže příště to nebudu tak přehánět s tím slíváním. To co zůstalo normálně drží a je to velice dobré. Jo a nechávala jsem syrové v lednici jen den a dusila 2,5 hodiny. Určitě budeme dělat častěji. Byla z kila masa, 20 deka sýra, manžel ráno otevřel a už není    .
                            inediam   | 14.04.2015 16:59:23
                            Reagovat | URL příspěvku
                            • \
                              RE: šunkovar AKUTNÍ RADA
                              děkuju moc. Skusím. Já teď dělám ořechovou s brusinkama :-)
                              Prdlej nápad, ale třeba brusinkovou paštiku mám ráda. Jeatli se to bude dát jíst napíšu :-)
                              samickasmladyma   | 15.04.2015 10:42:10
                              Reagovat | URL příspěvku
                              • \
                                RE: šunkovar AKUTNÍ RADA
                                To je náhodou dobrý nápad  . Navrhnu to doma.
                                David chce další s paprikou a pak do česnekova.
                                inediam   | 15.04.2015 18:02:17
                                Reagovat | URL příspěvku
                                • \
                                  RE: šunkovar AKUTNÍ RADA
                                  Já mám s česnekem zkušenost že se tak jakoby někdy v něčem tak divně chutově rozplizne a vůbec mi to nechutná, toho se bojim :-)
                                  Já to maso hnětu rukama našla jsem recept na netu. Píšou ¨minimálně 30minut hníst jakoby masáž zad silně :-) Jsem hnětla tak 10 minut a stačilo to....Až toník usne jdu dělat tu brusinkovo ořechovou šunku tak pak písnu jak chutná :-)
                                  A já to teda neslévám a ani prudce nechladím. Jsem to vyndala a nechala chladit a tím že jsem byla napnutá z prnví šunky chvilku jsem to nechala ve studené vodě a napjatě ještě teplé vytáhla a přežilo to. Ono jak je tam ten pytlík, tak to jde vytáhnout dobře.
                                  samickasmladyma   | 15.04.2015 18:22:21
                                  Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: šunkovar AKUTNÍ RADA
      My napustíme horkou vodu, dáme do ní šunkovar. Rychlým plamenem zahřeju na těch 75 - 85 stupňů a pak teprve stopuju 2 hodiny a udržuju to rozmezí. Zatím jsme dělali 2x, ale po oba dvakrát byla dobrá.
      inediam   | 08.04.2015 16:33:50
      Reagovat | URL příspěvku
  • Film Rivalové - viděli jste někdo? Z roku 2013
    Nádherný film, nad kterým jsem přemýšlela ještě v noci - to je co říct  . Nechápu, proč dělají reklamu všelijakým sr....., ale toto pořádně média nezpropagovala. Úžasný snímek o rivalitě dvou velkých osobností se zcela odlišným životním stylem a přístupem k práci - Rakušana Nikiho Laudy a Brita Jamese Hunta. Mám hrozně ráda filmy podle skutečných událostí. O Nikim a F1 jsem poprvé viděla film na nějakém dětském táboře na základce, také mě tehdy velice - ač děvče, které F1 nesledovalo - zaujal. Nevím, čím to je, ale nyní již F1 vůbec nesleduji. Že by tím, že už to není tak napínavé, jako dříve?
    Calamity J.   | 06.04.2015 10:49:07 | Reakcí: 2, poslední: 06.04.2015 19:07:59
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Film Rivalové - viděli jste někdo? Z roku 2013
      Ano, viděla jsem, ale už jsem psala jinde, já "musím" manžel se o auta a vlastně vše co se jich týká velmi zajímá a rád o tom diskutuje. Je ještě jeden film, o Prostovi, ale nevybavím si název, byl mi naservírován jako hotová věc s povinností sledovat. Byl hodně silný a stahoval se mi u něho žaludek. Možná najdu odkaz.


      Jinak dnešní F1 je trapárna a fraška, trochu zaprší a paničky nejedou... Děs  .
      inediam   | 06.04.2015 18:54:35
      Reagovat | URL příspěvku
  • kamarádka porodila
    To bylo drama. Začala ,,rodit,, už včerea večer. Poslali jí domů že jsou to jen poslíčci a ona chudák, před tím už voalala jaká je to bolest největší. Tak průběžně psala. Čím dýl to bylo tím jsme si ještě s jednou kamarádkou dělaly větší obavy. ty scénáře co nás napadaly   No a nakonec dnes po poledni porodila. Má zdravého chlapečka s mírou i váhou jak se ná správné mimko sluší a patří.
    Já mám takovu radost. Mám pár dobrých kamarádek a žádná z nich nemá dítě, ona je první.
    Nebyla pak schopná teda ani napsat, jak byla hotová. Ale stručná zpráva od muže stačila.
    UUUUU já mám takovu radost. Jsem se tak bála jak už to trvalo.
    Sice se ve mě trošku pere i pocit, že chci taky miminko.
    Ale každopádně jsem to někam napsat prostě musela 
    A jestli si tohle M přečteš tak určitě strašně opožděná druhá gratulace. Schválně za jak dlouho ted začneš chodit na BOL. 
    samickasmladyma   | 05.04.2015 22:12:56 | Reakcí: 2, poslední: 06.04.2015 10:38:55
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • Žádná diskuze k Výměně manžele?
    Mi ted bylo té ze Suché tak líto,přišla asi o všechno.Chudák.10 dní s magorem a pak si přidal ještě manžel.

    Co říkáte na výchovu od blondýny k cizímu dítěti?
    Honafa   | 02.04.2015 12:17:47 | Reakcí: 11, poslední: 06.04.2015 15:14:19
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Žádná diskuze k Výměně manžele?
      krava.udelat to me- je mrtva.. ja ji dudel cpu nasilim aby ho mela, a ona ji ho sebrala:D:D a nechala ji vyrvat- krava to byla jakasi...

      te druhe me lito neni- je magor- ostatne vybusna jako ja- me spis prijde ten manzel este vetsi blb- ze doted ji to nerekl a zakoukal se do blondyny a tak delal machra..
      amalie2011   | 02.04.2015 12:23:37
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Žádná diskuze k Výměně manžele?
      No jo, když na to nekoukám, tak nemůžu diskutovat :))
      nadule1   | 02.04.2015 13:01:30
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Žádná diskuze k Výměně manžele?
        já si diskutovala na fcb 
      samickasmladyma   | 02.04.2015 17:48:45
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Žádná diskuze k Výměně manžele?
      pokud by to bylo zadara přístupné v archivu, aj bych sa mrkla a vyjádřila. Takhle, nevídáno, nekomentováno.
      helenice   | 02.04.2015 19:12:29
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Žádná diskuze k Výměně manžele?
        Těžko ,ale jde to.Dneska jsem se na netu proklikala až k videu.Ani jsem to nečekala.Jsem myslela,že na Nově to nejde.
        Mě teda zajímalo něco jiného z jiného dílu,ale jsem dobrá.
        Honafa   | 02.04.2015 20:38:13
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Žádná diskuze k Výměně manžele?
        nevim,nekoukam a nebudu, ale asi to najdes
        http://vymena.nova.cz/
        Liberte   | 03.04.2015 06:36:23
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Žádná diskuze k Výměně manžele?
      Nesleduji, tak se nemůžu vyjádřít, ale myslím si že to je hodně nafilmované
      Ady.S   | 04.04.2015 15:17:09
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Žádná diskuze k Výměně manžele?
      Sou s Ady, že je to hodně nafilmovane, a přesto - až se mi chtělo brečet, jak se ta blondýna chovala k té maličké. Kromě toho byla hloupá a ani žádná krasavice a přitom se chovala jako hvězda. Ten nervak byl zralý na léčení, vůbec jsem nepochopila, co ho tak vytáčelo. Ta náhradní manželka se chovala úplně normálně
      veverka77   | 04.04.2015 20:13:12
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Žádná diskuze k Výměně manžele?
        Mám vlastní zkušenost s podobným raplem. Takovýhle lidi, když se špatně vyspí, vytočí k nepříčetnosti to, že nenajdou čisté trenky. Něco podobného jsem měla jednu, blíže nespecifikovanou, část svého života denně na programu...
        Gastrica   | 06.04.2015 15:14:19
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Žádná diskuze k Výměně manžele?
      Já to teda sleduju a musím říct, že je to děs. Je jasné, že televize vybírá jen ty lahůdky, ale ten chlap byl magor. Ty scény u toho sporáku jasně ukázaly, že to nemá v hlavě v pořádku. Ta blondýna byla hrozná, absolutně neplnila, co měla a hrála si na hvězdu. A hnus, co říkala potom u stolu. Kdyby byla aspoň trochu normální, tak ten klíč nevytahuje. Šla tam s cílem ublížit. Jinak my bydlíme kousek od Suché a na fb maminky psaly, že ten chlap rozhodně není žádný svatoušek, že je docela rapl a nadělal dluhy. Maminka se prý odstěhovala i s dcerou k rodičům. O vztahu dětí k matce jasně vypovídal závěr, kdy za blondýnou děti ani nešly, jen seděly a smutně koukaly.
      misaroz   | 06.04.2015 08:31:01
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Žádná diskuze k Výměně manžele?
      Já na to nekoukám, ale myslím, že když napíšu, že jsou všichni prdlí, nebudu daleko od pravdy.

      Výchova cizích dětí je někdy nutná, ale pokud nemusím, cizí děti nevychovávám a s jistou dávkou škodolibosti sleduju, jak se s problémem pasují zákonní rodičové.
      zajic   | 06.04.2015 13:33:18
      Reagovat | URL příspěvku
  • Noami Aldort - Vychováváme děti a rosteme s nimi
    četla jsem v těhotenství, čím dál víc přemýšlím nad jejím názorem na školky a vůbec, že takové to kamarádení stejně starých dětí není nic dobrého.

    Pro mě je vyloženě úleva, když potkáme nějaké kamarády, protože se dceři nemusím tolik věnovat.
    ka-ro-li-na-kaja   | 01.04.2015 22:12:52 | Reakcí: 19, poslední: 03.04.2015 10:22:49
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Noami Aldort - Vychováváme děti a rosteme s nimi
      ja mam jeji knizky rada- nekco si z nich vezmu, neco jde mimo me. neco mi prijde jako blbost..
      ohledne tech deti je to jak kdy.jo oni si vyhraji.ale taky malyho nauci co jeste neumi, bo ho svadi k blbostem:D a to by nemuseli:D ale jsou to deti a to k tomu patrii
      amalie2011   | 02.04.2015 09:58:18
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Noami Aldort - Vychováváme děti a rosteme s nimi
      ja to necetla,ale musim rict,kdyz vidim jake moresy nosi okoukane od jinejch deti,tak skolka je vazne des bes...ale uz zacinaji chapat ,ze ne vse musej delat jako jini..ze porad muzou zustat sverazove tak se to zase vylepsuje..specielne mrnave holky umi bejt pekne kravy a slepice co tak vidam,slycham a resim obcas traumata elli...kluci jsou alespon primocary..
      Liberte   | 02.04.2015 10:21:14
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Noami Aldort - Vychováváme děti a rosteme s nimi
      Já dala Toníka do školkz hlavně proto abz bzl meyi dětmi.
      A je ve školce dva roky a vidím v tom jednoznačný přínos.
      Naučil se plno věcí jako třeba různé stídání, čekání, pujčování, tolerantnosti, odpuštění, no a i uraženosti, dělání zcen co nikdy nedělal apod...
      Každopádně já setkávání dětí vidím jako přínosné 
      samickasmladyma   | 02.04.2015 10:39:34
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Noami Aldort - Vychováváme děti a rosteme s nimi
      Nečetla jsem, ale za mě je školka prospěšná. Třeba teď u Aničky vidím jak se raduje když dojdem do školky a ona vletí mezi děti, doma je mrzoutek a tam je nadšená a vůbec se nebojí ostatních, nechá se pohladit, vezme si hračku a podá ji jinému.
      Ady.S   | 02.04.2015 10:49:54
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Noami Aldort - Vychováváme děti a rosteme s nimi
      nečetla jsem to.
      Kamarádka tuto knihu hodně prožívá, ale o tom, jak to má autorka se školkama nemluvila - to jí asi neoslovilo nebo co.

      jinak myslím, že kamarádění a kolektivy jsou nezbytností od nejútlejšího věku.
      zuzka83   | 02.04.2015 11:15:02
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Noami Aldort - Vychováváme děti a rosteme s nimi
      Nečetla jsem a nevím o čem to je.

      Ale obecně kamarádství.Je to s ním čím dál tím horší.Naši rodiče šli ven a potkali kámoše k tomu jeho kámoše a po chvilce si hrálo 20 děcek.
      Za nás už si nás hrálo jen 10.
      Za Gabky už jen 5.
      A Zuzanky s bídou jedna,dvě.Prostě je to čím dál tím horší.A když už děcka nelítají po venku tak co mají celé dětství dělat?
      Honafa   | 02.04.2015 12:13:47
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Noami Aldort - Vychováváme děti a rosteme s nimi
        Sedět doma v bezpečí.
        Já jak ted vybírám školu pro Toníka zohlenduji i to aby mohl jít sám domu. neb si právě předstvauju že půjdou s kamarádama , zastaví se u jednoho, pak u ruhého, mezi tím budou lítat venku....apod.
        Tak se mi líbí školy u nás na sídlišti, né třeba holešovice co navrhuje martin (plno aut a i divné existence apod.).
        A Martin na mě kouká jak na blázna. Dítě s ebude prostě vyzvedávat, dovede se domu a tma bude hrát hry na pc. ještě by s emu venku něco stalo.....

        A když se podívám ven, ono jako, tam žádné dti nejsou. Nikdo tam nelítá a neblbne. Tak by asi jako fakt tam neměl co dělat....
        Hrozná doba,
        Já si dětství na sídlišti maximálně užila.
        samickasmladyma   | 02.04.2015 17:51:44
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Noami Aldort - Vychováváme děti a rosteme s nimi
          Představa hezká,ale děti si nesmí vodit jiné děti domů.
          Dokonce Honza má nej kámoše grázlíka,co má matku alkoholičku.A oni chodí k nám a k ním náš slušný Honza chodit nesmí.Jednou musel jít Jirka vyvenčit psa,šel si pro klíče od bytu za mamkou do hospody a pak šel pro toho psa a Honzu nechal čekat před domem,co kdyby se mamka vrátila a načapala tam Honzu.
          On u nás jí,učí se atd.
          Ale už je čím dál tím větší grázlík a Honzu by táhnul ke dnu a už ho okradl a párkrát podrazil tak už se s ním Honza moc nebaví.
          Honafa   | 02.04.2015 18:31:15
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Noami Aldort - Vychováváme děti a rosteme s nimi
            Ach jo.....
            Když já nechci aby takhle Toník vyrůstal.
            Děti zavíráme doma abychom je ochránili, věnovat se jim tolik zase nechceme protože nás to omezuje a tak je necháváme s pc a tv a pak se divíme.

            bůůů. Já už mu vyjednávám skauta, tak snad se mu v něm bude líbit a snad je dneska skaut, to co si pod tím pojmem představju.
            samickasmladyma   | 02.04.2015 19:09:06
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Noami Aldort - Vychováváme děti a rosteme s nimi
              a jak oco by to melo byt??? tak kdyz mu ho vyjednavas tak o tom oddilu se da lecos zjistit,..atd
              amalie2011   | 02.04.2015 19:32:58
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Noami Aldort - Vychováváme děti a rosteme s nimi
                   
                nečerti se
                To víš že jo, o oddílu mám už zjištěno i jsme se tam byli podívat. Líbí se mi to. Slibuju si od toho aspon něco trochu co jsme měli mi jako děti.
                samickasmladyma   | 02.04.2015 20:09:02
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Noami Aldort - Vychováváme děti a rosteme s nimi
                  ja se necertim..jen si to napsala jako by to v dnesni dobe melo byt neco jinyho nez je:D
                  amalie2011   | 02.04.2015 20:21:26
                  Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Noami Aldort - Vychováváme děti a rosteme s nimi
              já vyrůstala někde na pomezí - jezdili jsme na kole na sídlištní silnici, hráli si kolem popelnic..ale matka selektovala, s kým se budu vídat a ke komu domů nesmím, abych jako nedělala nepřístojnosti - což mě brzy ze sídlištního kolektivu vyloučilo úplně. a přitom prostě děcka normálně blby, jasně, že kraviny..ale tak to snad bylo dycky všude..

              taky chcu, aby chodil do skautu. mají klubovnu hned u nás za barákem. ale na stránkách je "jsi-li katolík a je ti XY let, přijď k nám" - si musím zjistit, jak moc vážná je podmínka číslo jedna...aby nemusel jezdit do jiné městské části.
              zuzka83   | 03.04.2015 06:49:13
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Noami Aldort - Vychováváme děti a rosteme s nimi
                   
                No to by mě teda viděsilo ty katolíci 

                I když, já pracuju v katolické škole a teď zase mám k tomu další práci v u evangelíků 
                A zatím s nima mám jen ty nejlepší zkušenosti.
                Tak to třeba nebude taková hrůza. Záleží asi jak moc to do děcek tlačej,

                moje matka ani nevěděla ke komu chodím apod. Jsem šla ke kamarádce petrušce od té jsem teda zavolala že jsem u ní. A potom jsme šly ven a byly jsme u různých jiných spolůužáků, občas i u cizích dětí  měly jsme kousek za sídlištěm Prokopské údolí, tak jsme občas chodili tam. měli jsme zakázáno tam ami chodit a bylo to super dobrodrůžo.
                samickasmladyma   | 03.04.2015 09:52:06
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Noami Aldort - Vychováváme děti a rosteme s nimi
                  já proti nim nic nemám - ale z těch stránek mám dojem, že nechcou bezvěrce ani jinověrce.
                  ani by mi nevadilo, kdyby mu něco tlačili do hlavy. já chodila do skautu obnovenýho při farnosti, v oddíle bylo, obzvlášť po revoluci, bezvěrců jak šafránu, můj komunistickej děda z toho byl nešťastnej, ale nic pochybnýho se tam nedělo. jen se modlilo před jídlem a na táboře v neděli se chodilo do kostela - kam jsem nemusela, ale chodila.

                  moje matka to právě věděla. asi kdybych jí lhala - ale na to já byla měkká. navíc ona v mé druhé třídě porodila ségru, tak byla doma, takže šikana, no 
                  zuzka83   | 03.04.2015 10:06:15
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Noami Aldort - Vychováváme děti a rosteme s nimi
                    Joo to já byla děcko matky samoživitelky a bez sourozenců. Takže stále sama doma.

                    JJ to je důležité. Tam kde pracuju mají už na stránkách že jsou vítáni i lidé co v boha nevěří apod.
                    samickasmladyma   | 03.04.2015 10:14:11
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: Noami Aldort - Vychováváme děti a rosteme s nimi
                      tam kam jsem chodila já, tam taky.
                      ale třeba to tam maj jen proto, aby se neznalí lidi nelekli a aby to vyselektovalo xenofoby  poinformuju se. ostatně, můj švagr je dobrý kamarád s vedoucím tohoto oddílu, to by bylo, aby to nebylo   
                      zuzka83   | 03.04.2015 10:22:49
                      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Noami Aldort - Vychováváme děti a rosteme s nimi
      Proč se jí nezdá kamarádění stejně starých dětí dobré?
      nadule1   | 02.04.2015 13:04:20
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Noami Aldort - Vychováváme děti a rosteme s nimi
      Ona spíš prosazuje, že by děti měly vyrůstat v nějaké komunitě, myslím, že to není ani tak proti školkám a kamarádění stejně starých dětí, ale spíš proti tomu odříznutí dětí od reality. Děti vlastně velmi málo vidí rodiče pracovat. Děti se odvedou ráno do školky a s rodiči se zhusta vidí až večer, nežije se společný život v rodině.
      Ono to bohužel jinak nejde, pokud se člověk neživí v hospodářství.

      My to myslím dětem docela zdatně kompenzujeme, barák a zahrada jsou super příležitosti jak si okouknout manuální práci. Já si stále držím částečný úvazek, abychom fungovali hlavně jako rodina a ne 4 jedinci, co se ráno rozejdou a večer sejdou.
      Navíc jsme se skrz školku dostali k velmi dobré partě lidí, takže holky se dostávají do kontaktu s různě starými dětmi, starší se starají o mladší a mladší se učí od starších. Taky tak vidí, že si vzájemně pomáháme - jeden druhému pohlídáme děti, rozebereme střechu, odtáhneme auto do servisu atd.
      zajic   | 03.04.2015 07:32:33
      Reagovat | URL příspěvku
  • poslednich 10 min
    slunicko slaby vitr, vichrice kroupy,duha slunicko vichr, cerno kroupy ,slunicko vetrik....ale dneska jeste nesnezilo ,coz je plus oproti vcerejsku     
    Liberte   | 01.04.2015 15:18:35 | Reakcí: 5, poslední: 02.04.2015 15:58:43
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: poslednich 10 min
      U nás se to střídá celý den,i ten sníh byl  
      Ady.S   | 01.04.2015 20:48:53
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: poslednich 10 min
      tak u nas dneska celkem dobry, snezilo jenom rano a vecer, dokonce i to slunicko pres poledne docela hřalo, zato včera cca 1 hod slunicko, pak se šileně setmělo a prudký déšť a tak to bylo celý den....co ty záplavy u vás ?
      ka-ro-li-na-kaja   | 01.04.2015 21:58:01
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: poslednich 10 min
        počasí poslední dny fakt zábava   Já dneska vyjdu z práce, něco bílého zmrzlého padalo, než jsem nastoupila do auta tak to zůstávalo i na cestě, přijedu domů, auto bílé, tady pomalu svítilo slunko a soused co zrovna nastupoval do auta prý odkud jedu   Z centra, cesta asi 10minut  
      moninif   | 02.04.2015 15:58:43
      Reagovat | URL příspěvku
Přidat nový příspěvek
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×