Co na to říkáte? Přečetli/y jste? Vaše příhody. Co už bych nepřežil/a? (strana 858) - diskuze

Přidat nový příspěvek
  • vánoční cukroví a já ;)
    nepeču, maximálně vanilkové rohlíčky, babičky nám vždycky cukroví dají, tak se přece nebudu namáhat 
    Letos mě Vojta "donutil", onemocněl a pečení ho baví, tak jsem šla do sebe a upekli jsme mimo rohlíčku, ještě linecké a oříškové vykrajované. Pak dala kamarádka na FB fotky, jak pekli perníčky a to bylo něco na Vojtu. Vždycky je pekli ve školce, teď je měli péct ve skautu, ale o to přišel, tak jsem si řekla, že to zkusíme. Kamarádka poslala recept a my jsme je z poloviční dávky ve středu upekli, ve čtvrtek nazdobili a dnes (v pátek) jich tam zbývá 10ks   , tudíž jsem udělala těsto nové, tentokrát z dávky celé.

    http://blog.babyonline.cz/31761/fotogalerie/album/16602
    jana1260   | 13.12.2013 22:16:10 | Reakcí: 6, poslední: 18.12.2013 13:07:02
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: vánoční cukroví a já ;)
            to já naopak peču, ale letos na to prdím není síla a čas.
      Ady.S   | 15.12.2013 20:27:23
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: vánoční cukroví a já ;)
      Na pečení jsem se těšila.Nakoupila už jsem od října másla a mouky a pak čekala na vhodný termín.Napekla jsem 3 druhy a přestalo mě to bavit tak to prdím.
      Vojta je šikulka.U nás to v 5 letech šíleně bavilo Honzu,ted už né.Škoda.Jeden rok napekli všechno děti.
      Honafa   | 15.12.2013 22:02:17
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: vánoční cukroví a já ;)
      Naše děti taky pečení milují.  
      nadule1   | 16.12.2013 10:39:25
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: vánoční cukroví a já ;)
      u nas si pecou jedine deti a na vanoce stejne nic neni,protoze to odnosi do skolky..a tak koupime moc dobre v jedne cukrarne na vinohradech jen tak na stul a je to
      Liberte   | 16.12.2013 10:52:44
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: vánoční cukroví a já ;)
      někdy se kvůli dětem rodiče překonávají   
      zanlena   | 16.12.2013 20:56:48
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: vánoční cukroví a já ;)
      no vidíš, nakonec tě to začne bavit    
      HankaŽ   | 18.12.2013 13:07:02
      Reagovat | URL příspěvku
  • Konečně výměna manželek kde ti lidi se chovali normálně a odchylky byly přiměřené tomu že to je v tv. Žádné drama a hrůza....
    medox   | 13.12.2013 21:40:48 | Reakcí: 2, poslední: 14.12.2013 13:39:47
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • Proč mi to poslal?
    http://www.rouming.cz/roumingShow.php?file=Sleeping_beauty__.jpg

    Poslal mi to Pepa, prej jestli se v tom poznávám a hrozně se tomu smál
    zajic   | 13.12.2013 12:49:27 | Reakcí: 9, poslední: 13.12.2013 20:28:38
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • stomeček
    jaký preferujete strom????
    a jste ochotni za nej dát více nez 1000kč?


    ja nejsem ochotna tolik platit..a kazdej rok mame borovici.. libi se mi dlouhe etve, a celkem vydrzi:))

    ale nebyt skrt- jedle to jistí- ty sou krásne:o)
    amalie2011   | 13.12.2013 10:02:41 | Reakcí: 47, poslední: 18.12.2013 13:09:24
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: stomeček
      Máme vždycky jedličku, já je prostě miluju. Doma, když jsem byla ještě u rodičů jsme měli pokaždé smrk,ale zase obrovský. Stromek jsme vždy kupovali v rozmení 600-800 Kč. Jedle jsou fakt dražší, no.  
      Evulik25   | 13.12.2013 10:13:52
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: stomeček
      S rodiči jsme měli nejčastěji borovičku. Mám moc ráda jejich vůni. Tu mám v kombinaci s vůní horkého písku spojenou s dětstvím díky každoročním dovoleným na Mácháči.
      Teď doma míváme jedličku, pěkné borovičky tu nejsou k mání. Víc než tisíc jsem za ni zatím dát nemusela.
      stankag   | 13.12.2013 10:30:20
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: stomeček
        u nas jsou jedle tak 900-a vys.zalezi na druhu.ale sou fakt kraasny..to jo..
        amalie2011   | 13.12.2013 12:01:35
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: stomeček
          Letos mám za 800, má ke dvoum metrům. Přemýšlím, že víc jsem ji nikdy neplatila. Nevybírám tedy v té nejvyšší řadě. Když se trochu pohledá v té nižší, tak se dají také najít krásné.
          stankag   | 13.12.2013 14:50:44
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: stomeček
      mame jedlicku, uz je nachystana na balkone, ma asi 2,3m a stala 500
      chezzie   | 13.12.2013 10:57:59
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: stomeček
      Živý, voní  .

      Jsem lakomec, ty hříšné dardy za stromky  a asi i rozežranec  .
      Můj tata dělal v lese, takže kde jsme asi brali stromky a za kolik, že...
      Vozil smrčky.


      Tchána mám zaměstnaného na lesnickém učilišti, takže je jasné, že stromy máme zdarma. Je nevýhoda, že si nemůžeme vybrat druh, tak máme borovičky, ale tak darovanému koni...
      polova   | 13.12.2013 11:02:04
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: stomeček
        jj penez to stoji hodne.ale koukala sem ze lidi hodne ty drahy berou... me je to lito... ja uz u 400-500 mam slzy v ocich:D

        my taky kdysi meli zadarmo od dedy lesnika..ale kde jsou ty casy:D ale ne vzdy byl hezkej- kolikrat dovezl takovy cosi:D ale jak rikas..darovanemu koni...
        amalie2011   | 13.12.2013 12:03:34
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: stomeček
      Jedlička.
      tygřímáma   | 13.12.2013 12:03:59
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: stomeček
        zatim je to favorit:D je kransej, dlouho vydrzi, jen nekde maji nasazeny ceny:(
        amalie2011   | 13.12.2013 12:04:47
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: stomeček
          V tomto jsem zmetek rozmazlený, protože táta je hajný.  
          tygřímáma   | 13.12.2013 12:12:55
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: stomeček
            ja bych si ji doma taky dokazala predstavit...ale prachy jsou prachy:D:D no treba nekdy az jich bude vic.. ona se da urcite sehnat levno-ale jelikoz se do aut anevleze, a musime to tahat v ruce-musim vybirat co je ve vesnici:D:D a tady si ty ceny daj nahoru radi:D
            amalie2011   | 13.12.2013 12:17:13
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: stomeček
      Jedlička.
      tygřímáma   | 13.12.2013 12:04:00
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: stomeček
      loni jsme měli kavkazskou jedli a budem ji mít i letos, jsou prostě nádherné :) u nás cena 650,- to není tak strašné a je to jednou za rok   jinak nám vozil známý z lesa, ale dostkrát se stalo, že dovezl nějaké pometlo, to už si radši vyberu a zaplatím  
      Courtney   | 13.12.2013 12:04:57
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: stomeček
      minulý rok jsme měli za 1200Kč nějakou jedli byl obr a my jsme jeli pro něj asi 2 dny před Vánoci    letos pojedem v pondělí  a uvidíme co tam bude 
      Rowdynka   | 13.12.2013 12:16:54
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: stomeček
        jj tady taky krasny jedle za tolik penez..ale treba nekdy mi to nebude lito:D:D my ten strom mame jen do 6.ledna.. mit tak drahou jedli- stala by tu do leta:D
        amalie2011   | 13.12.2013 12:18:07
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: stomeček
          víš co..tam měli asi 10 stromků a vyber si    proto budem letos kupovat "s předstihem"     
          Rowdynka   | 13.12.2013 12:20:30
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: stomeček
            jj..loni sme taky sli az uplne pozde a taky to koste co donesl..je fakt ze ho to stalo jen 200:D:D ale to nebyl strom.to bylo fakt hruza:D
            amalie2011   | 13.12.2013 12:21:46
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: stomeček
      Miluju jedle, nejlépe tak dvoumetrové :) Cena tak do té 1000-1200. Letos ale máme kvůli Martinovi malý smrček v květináči, aby se dal dát na stůl.
      antara   | 13.12.2013 12:20:35
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: stomeček
        decko se nauci nesahat:d uvazes a je to:D
        amalie2011   | 13.12.2013 12:22:11
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: stomeček
          Když Martin by to považoval za další věc k jídlu a určitě by to jehličí a ozdoby jedl :) On je tak hrozně nenažraný, že už vidím jak na jaře bude venku jíst kamínky a písek..to Véna nikdy nedělal :)
          antara   | 13.12.2013 12:28:00
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: stomeček
            jo tka kaminky a pisek mi nevadil:D tobca jej mel rad:D ale nikdy se toho nenajedl dostatecne:D dycky chtel doma nasup v podobe obeda:D
            amalie2011   | 13.12.2013 12:28:59
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: stomeček
      My máme třetím rokem smrk v květináči.
      Původně stál 500 Kč, teď už snížil svou cenu na 166 Kč za rok.
      Je malej, ale náš.
      zajic   | 13.12.2013 12:38:27
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: stomeček
      vzhledem k tomu, že mám možnost mít smrk za hubičku, smrk vyhrává. Ale jedličkou bych taky nepohrdla :-)
      moninif   | 13.12.2013 13:29:16
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: stomeček
      Mame borovici, vzdycky jsme meli. Letos 2,5 m.
      sazicka   | 13.12.2013 13:32:41
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: stomeček
      To já musím mít doma "kus lesa", takže vždycky jedli a vysokou. Zaplatím si jí, ale stojí to za to.
      Fíková   | 13.12.2013 13:42:49
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: stomeček
        kus lesa:D:D:d no ja to bohuzel nemam kam dat.aji kdybych byla teda ochotna obetovat tolik penez:D
        amalie2011   | 13.12.2013 13:44:26
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: stomeček
          to jo, s místem je problém, taky vždycky musím vybírat úzkou a vysokou. Aspoň že máme vysoký stropy. :0)
          Fíková   | 13.12.2013 14:02:10
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: stomeček
      My smrk.Sice nevydrží tak,jako borovice nebo jedle,ale líbí se nám.Kupujeme přímo na Lesní správě a míváme tak dvou,dvou a něco-metrový strom za max.150 Kč.O té Lesní správě málokdo ví,většina kupuje na tržištích za dražší peníz.I borovičky na té Lesní správě mají za hubičku.Jedle,myslím,ne.Určitě nejsem ochotná dát za stromek víc,než litr.I třeba pět stovek mi přijde hrozně moc,i když chápu,že třeba jedle jsou prostě dražší.
      veverka77   | 13.12.2013 14:35:33
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: stomeček
      I letos bychom rádi jedli.  
      nadule1   | 13.12.2013 14:44:16
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: stomeček
      Preferuji ten co mě nic nestojí a ukradu ho v lese.Naštěstí ho krade tatka ve svém lese.Už ho mám asi 14dní na balkoně.Báli jsme,že pak se tam nebude dát dojet.
      Libí se mi hustý,souměrný,zelený-no bohužel ty živé až tak dokonalé nejsou.
      Co to je za druh nevím.
      Honafa   | 13.12.2013 15:02:19
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: stomeček
      U nás vybíral Toník  Preferuje malý stromek a já ti ani nevím co to vybral. Mě se borovice moc nelíbí neb má dlohé bodliny. Ta to neni. Něco jiného. Mě je téměř do pasu ale jinak je jak z katalogu, pěkný rovný bez chybek a stál 350 v praze...Já jsem spokojená.

      Nejsme megalomani....Hlavně on chtěl dětský aby se ho ježíšek nebál.
      medox   | 13.12.2013 16:02:57
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: stomeček
      nejsem ochotna dát tolik prachů. Max dvě stovky. Krást smrček apod. v lese se mi příčí. Už x let máme strom umělý, akorát letos pude z domu, je kolos a byl mi darován stromek mnohem menší, taktéž umělý. Těch pár haluzí kvůli vůni vyptám po dědině. A minulý týden jsme dokonce smrk před barákem vnutili obecnímu úřadu jako letošní vánoční obecní strom. Šikne mu to.
      helenice   | 13.12.2013 17:42:31
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: stomeček
      Míváme jedličku a letos nás stála 650,-
      Nadine   | 13.12.2013 19:38:05
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: stomeček
      loni jsme měli stříbrnej smrk za asi 400,-, rok předtím nám tchán sehnal takový pometlo koště, sice zadarmo, ale nedaly se na to pověsit ani baňky, jak to mělo úzké a slabé větve     Letos stromek kupovat nebudem, každý si oslavíme svátky jinde, takže u našich smrk každoročně (za pár šušňů od Lesů ČR) a u tchánovců jedle. Já jedle nesnáším, u nich se mi stromek nikdy nelíbil :D Nejradši ty smrčky. Ale dražší než za 500 bych nebrala.
      Gastrica   | 13.12.2013 20:39:25
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: stomeček
      jedlicku,dvoumetrovou,nadhernou...
      a zadarmooo...   

      u nasich byla vzdy borovicka.krasna velika.
      segra kupuje smrcek kvuli penezum.ale ten ja nemam rada,protoze brzy opadava..
      Andrea81   | 14.12.2013 20:06:23
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: stomeček
      Už máme- stříbrný smrk, kolem metru, stál mě tři stovky přímo u zahradníka, čerstvě uřezaný, nádherný.
      iridales   | 15.12.2013 08:41:26
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: stomeček
      mám moc ráda jedličky, měli jsme je každej rok jako děti, ale ta cena ani náhodou, v Plzni kolem 160 cm nejde pod 500.- někde stojí i 800.- a to já odmítám za stromek dát,takže kupujeme stříbrný smrček, dnes jsme za 170 cm dali 310.- takže super :-)
      velvet20   | 15.12.2013 19:08:47
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: stomeček
      v životě jsem za stromeček neplatila   , celý můj život bydlíme u lesa   jen jednou jsme ho dostali od lesníků, vždy jsme měli smrček, letos poprvé borovičku a poprvé ne kradenou, ale z pozemku od švagrové, jinak je to takový každoroční předvánoční adrenalinový zážitek      
      HankaŽ   | 18.12.2013 13:09:24
      Reagovat | URL příspěvku
  • chezzie   | 12.12.2013 17:32:03 | Reakcí: 25, poslední: 13.12.2013 17:50:16
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • Malá perlička z nákupu :-)
    V sobotu jsem vyrazila s mamkou a ségrou do Ostravy na nákupy, před Ikeou nás zastavil jeden občan tmavší pleti a začínal nám vnucovat parfém. Samozřejmě jsme neměly ani jedna zájem a pán to dovršil když pronesl:" Já to na nic nemám, já jsem to ukradl." A pronesl to tak upřímně, že jsme se všechny začaly chechtat.     
    Evulik25   | 11.12.2013 22:58:15 | Reakcí: 13, poslední: 13.12.2013 10:17:11
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • myslíte??
    ze to pitomě teplý počasí bude eště dlouho??? to se snad nemuze nikomu libit v prosinci toto...krom bacilů- ti se mají hej:o)
    amalie2011   | 11.12.2013 20:25:28 | Reakcí: 20, poslední: 12.12.2013 12:58:10
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: myslíte??
      mě by to nevadilo,už jsme se sáňkovali,postavili sněhuláka a koulovali..jen kdyby jsme nebyli nemocný tak bych tyhle teploty brala 
      Rowdynka   | 11.12.2013 20:26:14
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: myslíte??
        nee je zima. ma byt zima. v unoru-nejpozdeji v breznu skoncit.takto ted bude teplo a v kvetnu zmrznem:D
        amalie2011   | 11.12.2013 20:27:30
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: myslíte??
          kdyby bylo zas pak extra léto jako letos asi by mě to nevadilo   
          Rowdynka   | 11.12.2013 20:28:36
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: myslíte??
      vadí mi to. Na mou beztak už pochroumanou psychiku to nepůsobí moc dobře. Já ten sníh v období Vánoc prostě potřebuju. Pak ať je klidně teplo.
      danicka84   | 11.12.2013 20:58:54
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: myslíte??
      Jo, myslím, že jo.
      Je to depka.
      Zatím máme na kontě jen 4 sněhuláky. A ve školce sníh ještě nestihli, byl o víkendu a to se na něj všichni tak moc těší.

      A my jedeme teď na týden k našim, do Beskyd, máme tam lyže, rodiče dovolenou, jsou ochotni hlídat a ono NESNĚŽÍ     
      zajic   | 11.12.2013 21:00:01
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: myslíte??
      nelíbí, to ať jsou radši dva metry sněhu než toto, nechce se mi vůbec vylízat ven  
      Courtney   | 11.12.2013 21:24:40
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: myslíte??
      Jsem absolutne spokojena. Nesnasim snih a zimu. Mela jsem se narodit v jinem pasmu. Sice se vcera Elda zas vysoplil, takze s viry souhlasim, ale jinak...by tohle klidne mohlo byt do dubna.
      Terča80   | 11.12.2013 21:24:53
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: myslíte??
      Ja jsem taky spokojena. Radsi tohle nez snih od rijna do brezna. Jen kdyby ty viry nebyly. Snih at je na horach. :)
      sazicka   | 11.12.2013 21:48:02
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: myslíte??
      bacilům a mě! já jsem takto spokojená..vlastně, i tak mi bývá občas zima, takže vyloženě spokojenost to není 
      jen se trochu děsím, aby si to zima zas nevybrala na jaře..
      zuzka83   | 11.12.2013 22:11:15
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: myslíte??
      Promiň, ale já jsem spokojená. Neuklízím před barákem metráky sněhu, neometám auto, jezdím po suché silnici. Ať je takhle do března a pak může přijít jaro.
      tygřímáma   | 12.12.2013 06:39:47
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: myslíte??
      mně to teda vadí a dost..hlavně skrz ty bacily.ale i z toho důvodu,protože chci,aby třeba v dubnu už bylo příjemně a hezky..a ne abysme topili,jako letos skoro do června.
      lojzinek   | 12.12.2013 06:47:53
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: myslíte??
      Bude abych si nemyslela že mám samé štěstí. Chápej malé dítko hodné, tak proč by nemohlo velké strašit doma s nemocí 
      Ady.S   | 12.12.2013 07:56:30
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: myslíte??
      Jelikož mi holka plynule přechází z neštovic do kašle a to jsem ji jen jednou vezla na hlídání na 2 hodiny, když jsem potřebovala na vlasy, tak mě to počasí přímo sere!!!Ať už začne mrznout....
      Mis   | 12.12.2013 09:00:22
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: myslíte??
      Já jsem tak napůl spokojená, napůl nespokojená, asi nevím co chci :)
      Je fajn, že můžeme pořád chodit na dlouhé procházky, nemusím děcka tolik oblíkat a můžu jezdit autem - na náledí se bojím.
      A blbý je, že řádí bacily, i když my se jaktakž držíme a příroda si moc neodpočine, mám strach že my brzo začnou rašit pupeny na jabloních a pak to pomrzne...
      antara   | 12.12.2013 09:47:47
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: myslíte??
      tohle pocasi blee bleee pryc s nim a vsema nemocema 
      Andrea81   | 12.12.2013 11:39:04
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: myslíte??
      z hlediska pracovního se mi to líbí, ale jinak je to hnus...
      moninif   | 12.12.2013 12:58:10
      Reagovat | URL příspěvku
  • hudební nástroje
    Karolínka si přeje pod stromeček flétnu,tak jsme se rozhodli jí ji koupit.Dívám se tak na ceny a dá se koupit přibližně od 180 Kč.Jen tak z legrace jsem se podívala,kolik stojí příčná flétna a hodně mě ta cena překvapila.Od 10 tis.nahoru  A to jsem o ní kdysi dávno uvažovala,když jsem si po půl roce hudební nauky vybírala konkrétní nástroj,na který budu hrát.Moje láska už od školky byl klavír,ale ta příčná flétna se mi taky líbila.Ovšem,jak tak koukám na tu cenu,tak to naše vyšel mnohem levněji ten klavír  (byl samozřejmě z druhé ruky,jinak ty klavíry jsou pekelně drahé)
    veverka77   | 11.12.2013 17:54:50 | Reakcí: 53, poslední: 23.09.2022 12:12:18
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: hudební nástroje
      Hudební nástroje jsou drahé.Sestra hrála-chodila hrát na housle a tuším měla dvoje,nikdy nové,vždycky po někom.
      Zuzbr   | 11.12.2013 17:57:29
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: hudební nástroje
      Můj bratranec hraje ve vojenské kapele,má to jako povolání a ten má nástroj za 150 tisíc.A to si ho musel nejdřív koupit a pak ho vzali do práce.No Už tam pracuje 10 let,tak se mu to zaplatilo.Hraje taky na něco foukacího nevím přesně na co asi hoboj.
      Honafa   | 11.12.2013 18:30:04
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: hudební nástroje
      tobis fouka do obyc fletny za 60koun:D:D:D a staci mu.druhou dostane este od ejezsika. a pr. rok bubny:d piano ma jen klavesy a staci mu to:D jinak u nas hud. nastroje jedou taky. a pr. fletna- ona se da sehnat i levneji- kolikrat to maji hudebky za levnejc.. m se pricna taky libi.ale takovej saxofon.jinak ja dam tobika na housle, cimbal, a klarinet(saxofon a jine trubky bude taky ovladat):D:D joo kez by byl vseumel a dokazal hrat na vse na co sahne..aaach:D
      amalie2011   | 11.12.2013 18:56:04
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: hudební nástroje
        Ty jsi skromná    Ale třeba na to bude mít talent a naučí se na všechno  Mám kamaráda,který chvilku chodil do klavíru,pak se úplně sám naučil na kytaru,jeho brácha hraje na cimbál (a myslím,že i na ten klavír a kytaru).Někdo prostě na co sáhne,to mu jde.Tak třeba to půjde i Tobíkovi a založíte si cimbálovku.Jinak ten saxofon,hmmmm,to už začni šetřit 
        veverka77   | 12.12.2013 08:15:41
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: hudební nástroje
          no.. jako ono staci znat noty, a trochu se tomu venovat.ja chodila jen chvili na kytaru a zvladnu pistalu, kytaru, neco na klavir, a kdybych joo chtela- urcite bych zafidlala i na housle naky lidovky:D:D ovsem jestli ma talent po martinovi-              
          amalie2011   | 12.12.2013 08:18:27
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: hudební nástroje
                  Michal je taky antitalent  Je fakt,že člověk se hodně naučí sám podle sluchu.Akorát teda housle by mi asi nešly 
            veverka77   | 12.12.2013 08:59:08
            Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: hudební nástroje
        Saxofon je sexy.. Jeeee, kez by se libil i Vitovi...
        sazicka   | 12.12.2013 13:47:34
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: hudební nástroje
          ze? ono i klarinet ma neco do sebe:D ale saxofon je saxofon:D ted s eklati u plastoveho a moc sexy zatim neni:D ale trebaaaa se nekdy dockam jeho prvniho koncertu:D
          amalie2011   | 12.12.2013 13:50:34
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: hudební nástroje
        u nás klavír a flétna sopránová, altová.. taky jsem měla půjčenou příčnou, ale než sem se stihla naučit, tak jsem ji vrátila a za novou se mi platit nechce, ani na to nemám čas  tak možná někdy...
      flétničku doporučuji z hudebnin, Yamahu nebo Aulos, ty jsou levné, kolem 350Kč, a celkem kvalitní, určitě né z hračkářství, to dětem kazí techniku dechu, nátisk, správné držení dírek.. neladí a jen děti odradí od hry na flétnu (stejně tak i rodiče, protože to pískání se pak nedá poslouchat  ) nekupujte dřevěnou flétničku, rosí se a u malých dětí špatně udržuje, lepší je na začátky plastová.. pro malinké děti taky není špatná pětidírková flétna, líp se předškoláčkům drží 
      jezurka   | 11.12.2013 20:16:47
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: hudební nástroje
        a notičky pro malé děti jsou super Hrátky s flétnou, písničkami a pastelkami
        ikdyž Karolínka je ještě malá na učení not, spíš jako pomůcka pro maminku
        http://www.zbozi.cz/vyrobek/hlavata-hratky-s-fletnou-ucebnice-hry-na-zobcovou-fletnu/
        jezurka   | 11.12.2013 20:21:11
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: hudební nástroje
        Moc děkuju,Pavli,za tip  Já jsem právě nevěděla,která je lepší,jestli plastová nebo dřevěná.V hračkářství ji určitě kupovat nechci,to je jen taková "jako" flétna,navíc jednu už má,naštěstí na ni pískne jen občas a je to fakt hnusný zvuk  Ty notičky si určitě koupím taky a budu se učit i já  A Pavli,jaký je rozdíl mezi flétnou s německým a barokním prstokladem?
        veverka77   | 12.12.2013 08:13:07
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: hudební nástroje
          u nás se už většinou prodávají barokní flétny, německé mají trošku jinak postavené dírky, ale prstoklad je skoro stejný..
          já chci verunku příští rok taky už trošku začít učit, ikdyž ty prstíčky má ještě malé, ale je to dobré na dýchání a moje tajné přání je, aby hrála jednou na příčnou a třeba klarinet..  nebo na kytaru.. uvidíme
          jezurka   | 12.12.2013 08:49:42
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: hudební nástroje
            Děkuji,Pavli  Karolínka si tu flétnu přála sama,tak uvidíme,jestli ji to bude bavit.Oni mají kroužek flétničky i ve školce,ale až od 4 let,tak ji tam pak přihlásím,jestli bude chtít.Verunce by příčná flétna slušela    Ta mi k holčičkám pasuje líp,než ten klarinet 
            veverka77   | 12.12.2013 08:54:37
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: hudební nástroje
      máme klavír,klarinet,kytaru..no nic moc levného to není..ale ono se to dá i nějak půjčit
      Rowdynka   | 11.12.2013 20:27:08
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: hudební nástroje
        Ivetko,ty umíš na klarinet?
        veverka77   | 12.12.2013 08:10:40
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: hudební nástroje
          Mareček já jsem klavíristka 
          Rowdynka   | 12.12.2013 08:45:19
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: hudební nástroje
            to je super! musí být na něho pyšná  jste taková hudební rodinka  
            jezurka   | 12.12.2013 08:51:10
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: hudební nástroje
              on nerad hraje na klarinet  má radši saxofon,ale to je moc drahé  ..
              Rowdynka   | 12.12.2013 08:53:24
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: hudební nástroje
                to je škoda, ale jednou třeba i na saofon dojde.. a bude slavný saxofonista a my tady na BOLu budem hrdé, že známe jeho mamču 
                jezurka   | 12.12.2013 08:59:39
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: hudební nástroje
                  ale néé Mareček není moje dítě přece  já myslím mojeho Marka      ..až bude malej Mareček někdy tak uvidím   
                  Rowdynka   | 12.12.2013 09:05:03
                  Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: hudební nástroje
            A hraješ ještě?Já bych hrála,až bych brečela,ale nemám doma klavír.Mám ho u mamky,což by nevadilo,stejně by ho nejradši šoupla k nám,ale jak jsem psala k zajíčkovi,tak už má povolené kolíky a ladění nevydrží.Navíc dneska je ladění už dost drahé.
            veverka77   | 12.12.2013 08:55:50
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: hudební nástroje
              zkus sehnat ladiče klavíru přes ZUŠku nebo SVČ.. u nás třeba ladí výborně učitel klavíru a vzal si asi 500kč
              jezurka   | 12.12.2013 09:01:07
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: hudební nástroje
                Zkusím.Zeptám se své učitelky.Její švagr,který nám ladíval kdysi,už asi nežije,ale třeba bude o někom vědět.
                veverka77   | 12.12.2013 09:06:30
                Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: hudební nástroje
              hraju no:)sice už ne v tak velké míře jak dřív..kdy jsem musela cvičit 4x týdně    tchýně loni k Vánocům dostala el.piano co vypadá jak klavír a je to tak i veliké ...myslím,že to není špatný a nemusí se to ladit 
              Rowdynka   | 12.12.2013 09:01:23
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: hudební nástroje
                Taky už jsem o tom přemýšlela.Sice to pro mě nemá takové to kouzlo pravého klavíru,ale zase se tam dají přidávat různé zvuky jiných nástrojů a tak.Ale to budeme muset hodně,hodně šetřit 
                veverka77   | 12.12.2013 09:07:30
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: hudební nástroje
                  mi příjde,že se teď už stejně ve všech kroužcích hry na klavír hraje i na el..já taky začnu Lu dávat nejdřív na klavír a pak ať si vybere
                  Rowdynka   | 12.12.2013 09:09:46
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: hudební nástroje
                    Fakt?Je nevím,za mě v hudebce byl jen pianina nebo křídla.Ale třeba ve školce má Karkulka ten el.klavír.Víš,co mě vždycky při hraní bavilo?Mačkat ten pedál,který ho rozeznívá.Samozřejmě v hudebce to nešlo,jen když to bylo v rámci té skladby vhodné,ale doma jsem ho mačkala furt 
                    veverka77   | 12.12.2013 09:14:09
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: hudební nástroje
                          nj nejlepší bylo když jsme měli nějaký vysoupení a byli 2 klavíry na který mohli cvičit postupně všichni a všichni snad mačkali pedál   
                      Rowdynka   | 12.12.2013 09:15:56
                      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: hudební nástroje
      Klavír dostaneš za odvoz, dost často nějaké dědictví.

      Jen počítej s tím, že to není malá věc. 

      Mi se teda na klavíru líbí, že člověk docela hned vyťuká písničku. A nemusí nic dolaďovat. I tu kytaru musíš naladit a já třeba špatně slyším hluboké tóny, tak s tím mám problém, když si ladím ségřinu.

      Flétnu mám taky, zobcovou, dřevěnou, holky do ni občas funí, ony radši ten klavír, právě proto, že se na něj dají dobře vyluzovat různé pěkné zvuky.
      zajic   | 11.12.2013 21:03:13
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: hudební nástroje
        My klavír nechceme kupovat!Alespoň teď ještě ne.Já mám svůj u mamky.Koupili jsme ho tehdy za tři tisíce.Je těžký jak prase  Já bych si ho i vzala k sobě,místa je tu dost,ale problém je,že když mi ho před lety ladil švagr mojí učitelky z hudebky,tak říkal,že už ty kolíky jsou povolené a to ladění moc dlouho nevydrží.Taky je rozladěný tak,že na něho ani nehraju,protože by mi to urvalo uši.Ale jednou si koupíme možná novější,ne nový a zase to rozjedu  Kytaru jsme nedávno dostali,ale tu ladit sama neumím a taky umím asi jen 4 akordy  A máš pravdu,že ten klavír je takový asi nejjednodušší nástroj 
        veverka77   | 12.12.2013 08:10:08
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: hudební nástroje
          http://www.kytara.cz/kytarova-ladicka/
           
          jezurka   | 12.12.2013 08:56:58
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: hudební nástroje
            Já to znám  Kamarádka ji má,tu kytaru mi i naladí,ale problém je v tom,že má povolený krk,musí se dotáhnout a Míša má na všechno čas...   
            veverka77   | 12.12.2013 09:01:21
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: hudební nástroje
              :) ladička je přímo na té stránce - klikneš na tlačítko a ladí ti strunu.. podle toho naladí skoro každý..
              ale jestli má povolený krk, tak to můžeš ladit dlouho    
              jezurka   | 12.12.2013 09:05:01
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: hudební nástroje
                Jééé,já myslela,že je to odkaz na ladičku      To je super vychytávka!!Děkuju!Dneska přidusím Míšu,ať mi to spraví a můžu ladit.To je boží   
                veverka77   | 12.12.2013 09:08:39
                Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: hudební nástroje
      a co teprve můj akordeon, to jsou teprve pálky    
      Stázinka si letos přeje mikrofon a bubny, no má holka asi smůlu, zbláznit se nehodlám  
      jinak máme obyč flétnu zobcovou, dětské varhany, sadu bubnů, triang, xylofon, no a ten akordeon no, ale to Stázule nemá moc ráda, on je to dost hlučný nástroj    
      Courtney   | 11.12.2013 21:27:01
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: hudební nástroje
        jéé ty hraješ na akordeon?    
        jezurka   | 11.12.2013 22:52:16
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: hudební nástroje
        2 kamaradi taky hraji na akordeon a jeden k tomu ještě na dudy :)
        Rowdynka   | 11.12.2013 23:34:41
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: hudební nástroje
        Teda,ty hraješ na akordeon?To jsem vždycky obdivovala  Luci a prosím tě,jakou máte tu zobcovou flétnu?Já jsem se letmo dívala na jedny webovky a našla jsem flétnu s barokním prstokladem a s německým.A teď nevím,kterou koupit  Jo a xylofon máme doma taky,ale takový ten úplně obyčejný dětský a mě strašně vadí,že tam ty tóny nejdou po sobě,není to prostě stupnice  Jenže sehnat dětský tak,aby to bylo,jak má,je nemožné.Jednou jsem na aukru zahlídla xylofon s několika oktávami a i s půltóny!(normálně jak klavír)a strašně jsem po něm zatoužila  A triangl je moje vášeň už od školky a ještě ho doma nemáme 
        veverka77   | 12.12.2013 08:06:23
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: hudební nástroje
          jojo hraju, teda teď už moc ne, není čas, ale mám za sebou všechny ročníky hudebky, dokonce i na konzervatoř jsem se hlásila, ale tam jsem se nedostala, akordeonisty brali dva     xylofon máme taky takový dětský, ale asi nějaký lepší, stupnici má celou   a triangl není vhodný pro dítě s bubenickými sklony jako je Stázina, to je na zbláznění  
          S tou flétnou ti Marti asi neporadím, my máme dvě, jedna je ještě po mě a druhá po ex, ani jednu jsem nekupovala, ale hrajou pěkne...loni jsem koupila mamce jednu od Yamahy a ta má fakt divný zvuk  
          Courtney   | 12.12.2013 08:40:44
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: hudební nástroje
            To nevadí,něco mi poradila jezurka a zeptám se ještě v obchodě  Já jsem do hudebky taky chodila až do 18,ale na konzervatoř jsem se nehlásila,na to už jsem v té době neměla.Tak ve 14 mě začaly zajímat jiné věci a už jsem hodně polevila.Zrovna dneska se mi normálně zdálo,že mám jít do hudebky,ale celý týden jsem ani jednou necvičila,tak jsem tam volala,že jsem nemocná  Tak Stázinka je bubenice a ty jí nechceš koupit aparaturu s mikrofonem?No,teda...   
            veverka77   | 12.12.2013 08:58:19
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: hudební nástroje
              jsem krkavčí matka hold     ale u nás v 2+1 je to zdraví nebezpečné :-D až se přestěhujem do něčeho většího, tak aji tu bubny klidně dostane   musím říct, že rytmus ona umí chytat dobrý  
              Courtney   | 12.12.2013 21:35:18
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: hudební nástroje
                Musíš zakoupit garáž. Tak se to řešilo na sídlišti, bubny v garáži někde bokem.
                zajic   | 13.12.2013 07:16:00
                Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: hudební nástroje
      uf, my jsme tak nemuzikální rodina, že máme doma někde jen dětskej plastovej bubínek a dětský platový nefunkční kastaněty   
      a teda doufám, že kdyby nááhodou kluk projevil zájem o hudební nástroj, že to nebude flétna, mě ta zobcová rve uši. obě moje sestry na to hrály a bylo to pro mě dlouholetý obrovský utrpení     
      zuzka83   | 11.12.2013 22:16:43
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: hudební nástroje
      Ještě že Ondra nesnáší hlasité zvuky  a já se taky nehodlám zbláznit, tudíž hudební nástroje jsou u nás zakázané, teda alespoň do doby než bude chápat že je to hudební nástroj a né nástroj na dělání randálu.
      Ady.S   | 12.12.2013 07:59:42
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: hudební nástroje
      Víťa má sopranovou Yamahu, stala podle me cca kolem 250,- a je dobra. Od zari chodi do ZUS a v pohode vyhovuje. Je plastova.
      http://kytary.cz/yamaha-yrs-24-b/HN089635/ to je presne ona
      sazicka   | 12.12.2013 13:58:27
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: hudební nástroje
      Ze zkušenosti učitelky v hudební škole můžu říct, že je flétna a flétna. To máte se vším. Podívejte se třeba sem na článek jak vybrat claves: ***** Člověk by řekl, že jsou to jednoduché nástroje za pár korun, ale má to několik cenových rovin. Samozřejmě příčné flétny jsou dražší než zobcové, na druhou stranu za zobcovku za 180 Kč bych vás jako učitelka úplně nepochválila. :) ***** odkaz smazán adminem
      lenka.spackova   | 23.09.2022 12:12:18
      Reagovat | URL příspěvku
  • skolka
    Predem se omlouvam za svuj dotaz,ale vazne nevim jak to je... Trvale bydliste mame na praze 6,ale bydlime na praze 13.muzu dat dite do skolky na praze 13? nekde jsem cetla,ze staci jen kdyz mate napr.smlouvu na byt o tom,ze bydlite na praze 13...
    verunka44   | 11.12.2013 13:16:33 | Reakcí: 5, poslední: 15.12.2013 19:10:35
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: skolka
      Záleží jaká pravidla si dá školka. Někde je že musí být trvalé bydliště v daném místě.
      Ady.S   | 11.12.2013 13:51:02
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: skolka
      Nevím,jak je to v Praze,ale u nás v Opavě nezáleží na tom,ve které části máme trvalé bydliště,ale hlavně,že to trvalé bydliště máme v tomhle městě.Ovšem Opava je proti Praze podstatně menší,tak nevím,jestli je to takhle i tam 
      veverka77   | 11.12.2013 16:05:46
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: skolka
      Dítě můžeš dát kam chceš. Jen se přijmají děti bodově a máš body za trvalé (skutečné trvalé) bydliště. Takže v nístě reálnéo bydliště budete mít o body mín a záleží kolik dětí s ebude hlásit apod. Přednost mívají ti s trvalým bydlištěm......Pak záleží kolik míst zbude a na dalších kriteriich.
      medox   | 11.12.2013 16:07:17
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: skolka
      v brně je ten bodovej rozdíl mezi s trvalým a bez trvalýho takovej, že by přijali možná leda předškoláka bez trvalýho bydliště, prostě bez šance.
      zuzka83   | 11.12.2013 18:44:18
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: skolka
      u nás na vesnici na trvalém bydlišti záleží, proto jsem malou nahlásila na trvalé bydliště kde bydlíme jinak by mi jí ve školce sice asi vzali ale byli bysme až na posledním místě, podle mého trvalého bydliště spadá pod jinou školku tak proto
      velvet20   | 15.12.2013 19:10:35
      Reagovat | URL příspěvku
  • Blahořečím pečící papír
    Holky, když si vzpomenu, jak se drhly plechy, no, a teď si vystačím na všechny pečení se 3 papíry. Už máme trochu perníčků, lineckého, dnes pusinky, ty jsem upekla sama, ostatní s dětmi, ale ty pusinky tak zvláštně chutnaly, už i to těsto mělo jinou chuť... Holky, já místo vlašských ořechů koupila "Směs vlašských ořechů", kde jsou mimo jiné pšeničné klíčky a pomletá pražená kukuřice, snad to doma nepoznají 
    Calamity J.   | 11.12.2013 12:55:46 | Reakcí: 8, poslední: 12.12.2013 10:07:39
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Blahořečím pečící papír
      Souhlasím s tím papírem, to je pohoda.
      No a s těmi ořechy stane se  
      Ady.S   | 11.12.2013 13:51:53
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Blahořečím pečící papír
      Taky děkuju bohu za pečící papír     
      veverka77   | 11.12.2013 16:06:20
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Blahořečím pečící papír
      Presne, pecici papir je fakt pohoda. A je to s tim dobre? Ani jsem nevedela, ze se to da koupit takhle ve smesi, to by me ani nenapadlo. 
      sazicka   | 11.12.2013 16:11:30
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Blahořečím pečící papír
      Já bez pečícího papíru nedám ani ránu.Peču už jen s ním.
      Zuzbr   | 11.12.2013 16:58:04
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Blahořečím pečící papír
        zřejmě jsi se rozhodla péct zdravé cukroví, třeba bude velký úspěch
      zanlena   | 11.12.2013 19:39:19
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Blahořečím pečící papír
      já už bez toho nic nepeču 
      Rowdynka   | 11.12.2013 20:28:06
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Blahořečím pečící papír
      tyjo, já když pekla naposled, to snad ještě pečící papír neexistoval. nebo se u nás doma neprosadil..jak já to pečení a ty hnusný plechy nesnášela.. 
      zuzka83   | 11.12.2013 22:18:24
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Blahořečím pečící papír
      take jsem rada za tuto vymozenost 
      Andrea81   | 12.12.2013 10:07:39
      Reagovat | URL příspěvku
Přidat nový příspěvek
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×