Inzerce
Inzerce
Inzerce

Co na to říkáte? Přečetli/y jste? Vaše příhody. Co už bych nepřežil/a? (strana 79) - diskuze

Přidat nový příspěvek
  • Další američan vystřílel svoji rodinu
    Tak jsem se ted dočetla, že další vystřílel svou rodinu a pak zabil sebe.Holt krize.A tak mě napadá.Nikdy jsem nebyla příznivcem takové té americké, volné výchovy, kdy vám děti můžou skákat po hlavě, plácnutí neznají a nedejbože, aby se na ně zařvalo a odkázaly se mezi patřičné mantinely.Taky jsem byla párkrát svědkem takového toho jejich zvyšování si sebevědomí.Kdo je nejlepší-já, kdo všechno zvládne-já, kdo je nejsilnější-já a blablabla.Mě se chtělo smát a oni to mysleli vážně.Od mala se do nich hustí, jak jsou nejlepší, nejkrásnější, nejchytřejší, nejneomylnější....A pak přijde krize.Vyhození z práce.A oni si s tím najednou neumí poradit.Najednou nejsou nejlepší, nejdokonalejší...Zklamali.A nedokáží se s tím vyrovnat.Neumí hledat řešení.A tak řeší radikálně.Cosi prohnilého mi smrdí v té jejich dokonalé americké výchově.I já chci mít sebevědomé děti.Snažím se.Jsem ráda, že žiju tady.ne proto, že je můžu plácnout přes ruku, ale i díky tomu, že je nemusím strkat chůvám na hlídání a můžu si je užít na mateřské.A že nejsem nejlepší a nejdokonalejší a nejsem bohatá a potýkám se s běžnými problémy typu-vystačí nám do platu pleny?Budu moct koupit nové boty oběma dětem, nebo radši jednomu ted a druhému příští měsíc?Musím drobné problémy řešit denně.A tak nemusím zničeho nic řěšit tak radikálně.Myslím, že můj svět je pevnější.Vím, že i on se může zhroutit.Ale vím, že na to musím být připravená....Sebevražda je tak jednoduchá.Mnohem jednodušší než řešení problémů...Je to hnus, velebnosti....
    janca11   | 30.01.2009 08:33:33 | Reakcí: 4, poslední: 30.01.2009 17:05:22
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Další američan vystřílel svoji rodinu
      Taky jsem ráda, že žiju tady. Jsem protiameričan, v životě bych tam nešla bydlet.
      polova   | 30.01.2009 09:30:38
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Další američan vystřílel svoji rodinu
      Přesně.A proč vždycky postřílí ještě ty svoje rodiny at se zastřelí sami,když je magoři.A krize?Té se vubec nedivím,když tam si nezaměstnaní povaleči žijou tak jak u nás boháčí.Každý má barák,dvě auta,plno značkových hader a hraček co u nás stojí tisíce se jím po baráku válí hory.
      Honafa   | 30.01.2009 10:46:52
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Další američan vystřílel svoji rodinu
      To já jsem teda amerikanofil, ale jistěže ty výše uvedené metody výchovy dětí taky nemám rád. Zastávám názor, že přiměřená "rána" v pravou chvíli je nejúčinnějším výchovným nástrojem. A nemusí jít o ránu doslova, ale i v přeneseném slova smyslu.
      Pokud jde o střelbu do rodinných příslušníků a ve finále do sebe, zde bych byl opatrný s odsuzováním Američanů. Musíme vzít v potaz, že v USA žije zhruba tolik lidí, kolik v celé EU. Tedy i stejný počet magorů vylízaných. A troufnul by si někdo říct, že typické pro Evropu je vraždění dětí v jeslích (Belgie před týdnem), 20-ti leté věznění dětí ve sklepě a pálení mimina v kotli (Rakousko loni) atd. atd..?
      Dr. House   | 30.01.2009 11:32:12
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Další američan vystřílel svoji rodinu
      Napsala jsi to moc pěkně.Souhlasím s tebou.Taky nejsem zastáncem americké výchovy kdy si děcka dělají co chcou.
      Jana+dvakluci   | 30.01.2009 17:05:22
      Reagovat | URL příspěvku
  • stastny konec
    tak jenom ve zkratce jak to cele s tou pritelovou cestou dopadlo. Zminena autopujcovna mela asistencni havarijni sluzbu, tak jim volali, ti poslali nejakou nemeckou servisku. ti prijeli, rekli, ze to jen tak neopravi,ze by to trvalo vic jak den (udajne na to maji az 48hodin), tak ten z autopujcovny, ze tohle nechceme ze chceme odtah. Mila asistencni sluzba, kooperativa mimo jine, rekla ale jiste,ale bude vas to stat cca 30tisic.HAHAHA Pry jestli doslo k nehode, kdyz totiz nedoslo,jakoze to zazrakem ukociroval tak to neni havarije a oni nemusi. Tak ta pujcovna se nakonec ukazala fakt jako v pohode, chlapik v 6 vecer nasedl do jejich odtahoveho auta a vyjel, nekdy po pulnoci dojel k pritelovi, auto nalozili a vyrazili do cech. Aby to nebylo tak uuuplne jednoduche, tak ta dodavka, opravduhodne nalozena, byla na odtahove vozidlo trosku tezka a po par kilometrech si chlapci vsimli, ze se jim kouri z pneumatik, ta nosna rampa lezela na pneu, tak to vypodlozili drevenyma spalkama a jelo se, najezd toho odtahoveho vozidla byl asi 5 cm nad zemi, takze pri kazdem hrbolku za nima litaly jiskry. No proste pekelna jizda:)ale jinak se to v zadnem pripade nesnazili hodit na nas ze by to jako bylo pretizenim vozidla, ktere ale pretizene bylo, pry to by praskly mozna gumy,ale neurvaly se srouby. Maji dve teorie proc k tomu doslo, Prvni je, ze nejaky predesly zakaznik mohl mit defekt a kdyz to v pneuservisu menili, pry to utahuji takovou tou pistoli, a pokud ji meli nastavenou na moc utazeni, tak srouby sice super utahli, ale zaroven nalomili matky, ktere kdyz odpadnou, srouby se vam pomalu vytoci a bud vypadnou nebo se tam zalomi jako v tomto pripade. Nebo druha varinata je, ze tesne pred tim nez se mu to stalo, tak stal asi 6 hodin na parkovisti a spal a mohlo se pry klidne stat, ze se nekomu nelibil a ze mu to povolil...nevim, co mu tam pomahali kamionaci, tak ten jeden rikal, ze jemu se to taky stalo a upadlo mu kolo s jedenacti sroubama, takze to nemohlo byt jenom tak.
    No kazdopadne vsichni se shodli, ze se jeho andel strazny musel asi poradne zapotit, ze ho to nevzalo na stranu a nevyboural se a vubec ze to dopadlo jak to dopadlo.
    Domu se dostal po 56 hodinach na ceste. Kocka, kterou mel celou dobu sebou spi jeste ted, byla uplne vyklepana.
    Z pujcovny zavolaji az to opravi a pojedem to vyzvednout a konecne vylozit.
    Uz nidky se nechci stehovat, urcite ne 2000km!!!!   
    jecidlo   | 29.01.2009 12:17:55 | Reakcí: 8, poslední: 29.01.2009 21:57:53
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: stastny konec
      jeeeej tak doufám,že už budeš mít konečně klid a budeš si už jen a jen užívat    ,to je furt něco že?no vidíš zlaté čechy     
      lendy   | 29.01.2009 12:23:27
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: stastny konec
      Konec dobrý všechno dobré...Naštěstí,fakt,s tím andělem strážným máš naprostou pravdu!!!!     
      rhfenda   | 29.01.2009 12:57:45
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: stastny konec
      to je dobrý,tak hlavně že dojel a že se nestalo nic horšího. 
      ičinka   | 29.01.2009 13:08:12
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: stastny konec
           
      Small   | 29.01.2009 13:12:48
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: stastny konec
      tak hlavně že to takhle dobře nakonec dopadlo. 
      jasko   | 29.01.2009 14:03:55
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: stastny konec
      Teda to je story, na kterou budete vzpominat jeste v duchodu. Ale stali pri nem vsichni svati, ze se mu nic nestalo. tak ted uz jen prestehovat do noveho a pak uz se ani nehnete, co? 
      janasmile   | 29.01.2009 17:55:19
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: stastny konec
      Ještě že to tak šťastně dopadlo.Snad vás tahle story odratí od jakéhokoliv stěhování   
      Ady.S   | 29.01.2009 20:43:13
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: stastny konec
      Ahojky, no tak hlavně, že to dobře dopadlo. Chudák micina - ta dostala taky pěkně zabrat. Tak pěkně teď všichni odpočívejte a sbírejte síly na vybalování :-)
      nadule1   | 29.01.2009 21:57:53
      Reagovat | URL příspěvku
  • automaty??!!??
    Je mi to trapný ale můj muž občas hraje automaty a nevím si to vysvětlit proč když se nadělá jak vůl(řezník)nechat tam kolem 8tis.a v dnešní době..řekla jsem mu že když si nevěří a jde na pivo (chodí tak 1/měsic)naco si bere tolik peněz..asi nato nepomůže nic ale taky jsem se nesetkala s rodinou jako u nich že hraváli automaty, muž i jeho 2bráši..když byl muž svobodný po výplatě druhý den neměl ani na cigarety ale už tenkrát měli něco dělat i rodiče,asi to bylo těžké ale vždy je nějaké řešení a né o tom jen mluvit!!až když jsme se měli brát mluvili o nějakém léčení ale nic nebylo a teď je už pozdě a automaty se opakovali no a teď naposledy hral v létě a před 2týdny..je to tak nezodpovedné a dobře ví co musíme měsíčně poplatit.moc mě to mrzí...    
    Adulka   | 29.01.2009 10:32:45 | Reakcí: 12, poslední: ..
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: automaty??!!??
      Tak to te vazne lituji ten muj hrat automaty tak ho prizabiju a hned bych ho poslala na leceni :(je to smutne a zavislost na blikajicim svetylku je desna nevim co natom vydi .Nic drzse :))   
      kaacca   | 29.01.2009 10:54:26
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: automaty??!!??
        Co na tom vidí? Myslím, že nejde ani o světýlka jako o touhu vyhrát. Je to určitý druh adrenalinu, který se nevyplácí. Chlapi holt potřebují vyhrávat! Já nevím, pokud je už závislý, zkus ho přeorientovat třeba jen na sportku. Není to taková pálka jako nechat v automatu 8.000 kč. A časem sázení pořád snižujte až vymizí úplně! Nevím, co jiného poradit! Drž se!    
        lirpa   | 29.01.2009 12:44:18
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: automaty??!!??
          sportku taky občas skouší když ne tu tak v Rakousku ale on prostě peníze MÁ - CHCE MÍT VÍC - A NEMÁ NIC!!!!
          Adulka   | 29.01.2009 18:03:45
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: automaty??!!??
      Jo jo je to děs.Jeden náš známy,měl hospodu a věděl,že se v automatech nedá vyhrát a přesto celou tu prosperující hospodu za čas prohrál v automatech které tam měl.
      Automaty jsou už na ustupu,co je mnohem větší hrozba,to jsou ted ty sázky přes internet,to položí tolik domácností a tolika lidem to zničí životy,že si to ani nedokážeme představit.
      Honafa   | 29.01.2009 11:15:51
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: automaty??!!??
      Otec Karolíny hrál............................................................................Jsem ráda, že s ním už nežiju.
      polova   | 29.01.2009 11:32:10
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: automaty??!!??
      Asi bych s takovým chlapem nežila. Znám pár takových co vydělávají i 150tis. měsíčně a 3/4 nechají v automatech.
      Ady.S   | 29.01.2009 11:56:09
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: automaty??!!??
        musi to byt tezky:-(muj bratranek uz hraje nekolik let kdyz sme radili jeho tatovi aby ho dohnal k leceni rekl ze to neni az take zle,nejvic mi je lito teticky vim ze to je jediny vnuk ale tohle si nezaslouzila,krom toho ze ji vzal vsechny penize ktere kde nasel a to jich schovavala i tam kde snad cloveka nenapadne ani hledat:-(marne nasel je pak zacal roprodavat veci sveho taty:-(ted za nimi prisli exekutori musi zaplatit dluh aso kolem 100000kc:-(kdyz jsme prijeli k tete mela narvanou lednici a spiz a ted?:vsude prazdno:-(je mi ji tak lito fakt si to nezaslouzila,je vyhubla zestarla tak alespon o 10 let a to ji je pres 70:-(furt zila jen pro syna a vnuka a ted na stari jeste musi platit dluhy:-(jinak by prisla o byt v kterym bydli:-(takze asi by to chtelo promluvit si s manzelem mozna ted to je jednou za cas ale staci v zivote malilinkatej zlom a pak uz neni cesty zpatky:-(
        mimka   | 29.01.2009 12:21:57
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: automaty??!!??
          máš pravdu ale on o tom nemluví spíš se stidí a dělá chudáka že nemá nic pro sebe a to mi pak vyčítá že co dostane -dělá v rakousku tak mají 13,14,plat, daně, že se vše dává do domácnosti,že on si nemůže nic koupit na ryby to taky neni lacný koníček,ale když má tak dá do automatu tak ať si nakašle 
          Adulka   | 29.01.2009 13:47:48
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: automaty??!!??
      tak na automatech ztroskotalo mé první manželství  ale můj EX v tom jel docela drsně,nadělal šílené dluhy a ... 
      Small   | 29.01.2009 12:15:05
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: automaty??!!??
      tak su i docelá ráda že jsem MS dostala máme dve kluky aj sme chtěli holčičku ale už se na to necítím a nemám sílu,muž je celý týd.v práci a já už 5rokem doma i s těhotenstvím a už mě to jde na mozek tak zatím chodím uklízet na 2h/denně a já si tam docela odpočinu...nechci být mrcha když dosti čtu jak každá chce mimi a prostě to tak honem nejde ale snad mě každá chápe :-(
      Adulka   | 29.01.2009 14:23:46
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: automaty??!!??
      mojí známé se kvůli automatům rozpadlo manželství, které bylo přímo ukázkové do té doby, než začal její muž hrát. A ještě jí zůstala polovina jeho dluhů, které spácela několik let - měla proto 2 zaměstnání, aby to mohla splatit a ještě uživit 2 děti. Automaty jsou hrozné zlo      
      Humpolec   | 29.01.2009 21:18:11
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: automaty??!!??
      Jo holka automaty jsou peklo. Pokud tomu člověk propadne, tak to je děs běs. Neporadím ti, protože sama nevím, co bych v takové situaci dělala. Asi bych ho zkusila dohnat na to léčení, ale jako každá jiná závislo - když sám nebude chtít, tak nic nezmůžeš? Jestlipak si uvědomuje, že má problém?
      nadule1   | 29.01.2009 21:54:41
      Reagovat | URL příspěvku
  • teta :((
    Holky ja vcera malem zesilela s tety uz zas prisla stim ze chce pujcit prasule ,jako bych doma mela tiskarnu .Stim ze ji babi nepujci se ani nedivim kdyz je tam trikrat do mesice a pokazde si tak pujcuje pres 1000kc .Nevim jak to dela pritom maji pres 30 tis mesicne .A presto nevyjde .Tomi mame tak polovinu s toho co ona a vychazime A toma tri deti nejstarsi uz bydli sam a mladsi se uci za kuchare je vecne u taty a doma nechce bejt a nejmladsi ma dva roky .Tak mi nemluvte ze by nevysla .Tak sem ji rekla at si schovava uctenky s obchodu a zjisti vcem je problem ..Prej na ze je to na nic         aa nebo at uddela pomazanku ,ze ne ze oni to neji ze radsi salame atd.Tak sem radsi nad ni mavla rukou a pomyslela si svoje cim strasi tim horsi a rekla ji ze nemam .protoze by mi to nevratila uz ji znam .Je to smutne ,ale bohuzel tak :(
    kaacca   | 28.01.2009 14:28:02 | Reakcí: 6, poslední: 28.01.2009 22:16:54
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: teta :((
      Víš čeho jsem si už kolikrát ve svém okolí všimla?Že čím víc mají lidi peněz,tím hůř vycházejí...
      Nedivím se,žes jí nepůjčila,udělala bych to samé.
      Silvinka   | 28.01.2009 14:37:17
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: teta :((
      je to smutný,měla by mít trochu rozum,mě by hanba fackovala dlužit každýmu na koho se podívám.Nejhorší je,že si sama musí říkat co jde udělat jinak a né ospravedlňovat co dělá špatně 
      Andělka   | 28.01.2009 14:50:38
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: teta :((
      To už jsou takový lidi,třeba moje tchýně.Rok skuhrá,že si chce koupit novou pračku,kterou vubec nepotřebuje.Tak si celý rok myslím,že si na ní šetří a ona pak příjde za náma,že chce pračku at jí na ní pujčíme.Už nepujčujeme.Při nejhorším,když nemá co jest,nakoupíme jídlo,salámy,maso,základní potraviny a to jí doneseme.To by jsi viděla jak se tváří.Skuste to taky a uvidíš,už víckrát nepříjde.Jím nejde o jídlo,jím jde o penízky na chlasy. 
      Honafa   | 28.01.2009 15:48:18
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: teta :((
      to jo u nás zase tchýně pořád napláká jak její syn(můj švagr) nemají peněz jaký jsou chudáci, tak jsem jí řekla když on i jeho žena kouří to nejsou žádný chudáci a to ještě na slovensku jsou drahší cigarety, a ten švagr jsi přiženil holku(12let) a tá dokonce u švagrové ukradla 3000sk tak raději bych koupila co holka potřebuje ale myslím že to je i výchovou 
      Adulka   | 28.01.2009 18:05:36
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: teta :((
      Tak to je dílo.Kdyby si půjčila jednou,ale chodit si půjčovat pořád,tak to má fakt otrlou povahu,to já bych nedokázala a navíc nesnáším když si někdo půjčí a pak to nevrátí. 
      Jana+dvakluci   | 28.01.2009 22:16:54
      Reagovat | URL příspěvku
  • Návštěva
    V čera jsem měla na návštěvě kamarádku se synem(2,5).Je postižený,má mozkovou obrnu(zanedbanou)přišli na to až v 10m.neurolog říkal že se to dá poznat už ve 3m.života,kdyby se začalo cvičit už v tom třetím měsíci mohl aspoň trochu chodit.po každé její návštěve si říkám jaké malichernosti řeším.Nelča má opožděnější vývoj ale už obchází nábytek a ve 2 letech ten rozdíl už nebude tak velkej.Tak jsem z toho taková špatná,ještě jsem si přečetla příběh Mochomurky,tak jsem dnes smutná 
    katpot   | 28.01.2009 13:24:17 | Reakcí: 3, poslední: 28.01.2009 22:18:47
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Návštěva
      Furt si říkám proč se dějou takový věci????????????????????????????????????????????????????????????
      Už vím...
      Aby mi všechny jsme si uvědomili hodnotu našeho života..
      Taky jsem od rána naměkko..     
      rhfenda   | 28.01.2009 13:27:46
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Návštěva
      Jo,je to tak,taky se mi chce kolikrát plakat.moje kamarádka má nemocného chlapečka.Porodila brzy a aby toho nebylo málo,v nemocnici chytil meningokoka.Bojoval o život a nakonec skončil slepý,protože mu to poškodilo mozek,oči má zdravé,ale ten mozek si to neuvědomuje.Je to opravdu krásný chlapeček,má rok a půl.Kamarádka se moc snaží ho dát do pořádku,ale naše zdravotnictví ji háže klacky pod nohy.Pokaždé se mi chce plakat.ZA CO TY DĚTI TAK MUSÍ TRPĚT?!!!!!!!?????     
      Silvinka   | 28.01.2009 14:01:54
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Návštěva
      Máš pravdu.Je to děsně smutný když děti trpijou.Když si vzpomenu na ten příběh od muchomůrky tak mě pořád svírá u srdce 
      Jana+dvakluci   | 28.01.2009 22:18:47
      Reagovat | URL příspěvku
  • Hypotéka
    Trochu z jiného soudku..my jsme před 2rokama sháněli pujčku kolem pul.miliomu a jsme oba slováci a neměli ještě trvalý pobyt tak s tím byli problémy..no a narazili jsme na ČFP financial v Ostravě a uzavřeli Flexi smlouvu, pán z Brna dojel až k nám sepsat ale ani se snáma nebavil dokud jsme nepoložili na stůl provize ve výši 7800,-kč, nutně jsme potřebovali a tak jsme společnosti věřili, že jsme spíš naletěli..veškeré podklady co potřebovali jsme posílali poštou,odhad,LV atd...až vše bylo vyřízené, přišli parametry hypotéky a my jsem si měli vybrat ze 3.možností na kolik měs.chceme splácet nejdřív úvěr 200.000 a na 36.měs. by byla splátka 7.672,- a kdybychom pravidelně spláceli po 3 měsících nám dají zbytek úvěru 350.000 a to zase 4.možnosti od 5let-30let splátky vysoké, nic jsme nepodepisovali tak jsme odstoupili od smlouvy, neboť nám na začátku nabídli na 10let=6786,-kčPodklady vrátili a žádali jsme vrácení provizi a že po 2.rokoch ale teď si s něma dopisujeme a v současnej době nemůžou vrátit provizi.V podmínkách je vrácení provize od 24-26.měsiců jinak zaniká..jsou to podvody a my naletěli a věřím že nejsme sami 
    Adulka   | 28.01.2009 12:09:48 | Reakcí: 10, poslední: 28.01.2009 22:20:55
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Hypotéka
      Přesně tak naletěla moje sestřenice.Vyhlédli si domek.A zaplatili 75 000kč aby jim ho neprodali.Pak si podobným zpusobem vyřizovali uvěr.Bylo to tak,že uvěry schvalovali v září,oni žádali v květnu,tak od května do září už platili zálohy.V Září jím ten uvěr neschválili oni přišli o zálohy,veškeré poplatky a samozřejmě i o tech 75 000kč.N
      Honafa   | 28.01.2009 12:15:31
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Hypotéka
        Nakonec nemají nic.Začali se hádat,on začal pít a manželství skončilo.Byli spolu 20let,měli 2 velké děti a jedno miminko,právě proto chtěli lepší bydlení.A nenadělají nic.Vše bylo podle smlouvy.
        Honafa   | 28.01.2009 12:17:29
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Hypotéka
      no to je teda dobrý   taky máme hypošku u KB,ale o žádné provizi jsem neslyšela ,ani u jiných bank,kde si brali známí    
      Small   | 28.01.2009 12:15:48
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Hypotéka
        Taky mám v KB a jsem spokojená.Tahle společnost ale není pod bankou.Bohužel.A státní dozor není žádný. 
        tygřímáma   | 28.01.2009 12:29:55
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Hypotéka
      Před touhle společností nedávno(minulý týden) varovali v televizi.   
      tygřímáma   | 28.01.2009 12:28:17
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Hypotéka
        my naštěstí přišli jen o 7800,- ale ty taky nenajdeme jen tak na ulici ať se mají dobře i naně příjde  pak jsme vyřídili hypošku v Reifeeisen bance i kyž to dalo hodně vybavení a času když jsme slováci už splácíme 2rokem na 10let
        Adulka   | 28.01.2009 13:03:30
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Hypotéka
      já teda nemám zkušenost s touto spol,ale docela slušně na nás udělali boudu v realitce.Naštěstí jsem si toho všimla těsně před podpisem kupní smlouvy na byt.Tahali jsme se po pravnikach měsíc,dopadlo to něštestí dobře.Když dnes potkám na ulici toho č.......(pardon za ten výraz,ale pořád to ve mě vře),který nás zkusil obrat o čtrvt mil,tak se mi otvírá kudla v kapse.       
      ičinka   | 28.01.2009 14:57:02
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Hypotéka
      Nebojte se a napište do TV pořadu,třeba Občanské Judo,nebo Černé ovce,dojde na vás a peníze určitě dostanete 
      veru-beru   | 28.01.2009 15:20:55
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Hypotéka
      V dnešní době je fakt všude tolik podvodů,je to fakt hnus   
      Jana+dvakluci   | 28.01.2009 22:20:55
      Reagovat | URL příspěvku
  • Co se ještě stalo na ambulanci v Krči?
    Nedávno jsem odjela sanitkou s Andulkou do nemocnice a když nás poslali z ambulance na RTG (já sama s Aničkouo v náruči) nahlásila jsem dle cedulky u vchodu I. trimestr těhotenství. Mladá slečna vykřikla JEJDA! a zavřela mi dveře před nosem. Po chvíli zase otevřela a zeptala se , jestli jsem tam fakt sama? Řekla jsem že ano,že to byla rychlovka a že manžel je na horách . Pozvala mě dál a řekla ,že to musí nějak vyřešit, že zavolají na ambulanci a snad někoho pošlou,protože já těhotná rentgenu být přítomná nesmím! Po telefonátu mi sdělila,že jí prý řekli ať si někoho seženu sama .Byla na to zvyklá a asi tušila co se honí takové zoufalé mamince hlavou,pohladila mě po ramenou a slíbila že se zeptá naproti paní lékařky,zda se nechce nechat osvítit :-)

    Starší lékařka svolila a Andulku na rentgen podržela,ale pokud by se ta hodná duše neuvolila?Prý by mě ti z ambulance nechali čekat i několik hodin, než by se manžel vrátil z hor....To mi přišlo docela neuvěřitelné :-(( Zvláště proto že jsem byla z celé situace vykulená,.Jak jsem Aničku tahala bodalo mě v podbřišku( večer jsem krvácela), chtělo se mi zvracet a Andulka neměla s sebou nic ani pití ani jídlo ani botičky :-(
    veru-beru   | 28.01.2009 08:37:20 | Reakcí: 26, poslední: 29.01.2009 15:36:18
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Co se ještě stalo na ambulanci v Krči?
      Je to odporný přístup!!!!!!!!!!!!
      Jinak Veru doufám,že jsi v pořádku,tím krvácením jsi mě polekala.
      Silvinka   | 28.01.2009 08:45:34
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Co se ještě stalo na ambulanci v Krči?
      Vsechno je to zkratka o lidech. Jak vidno, vse se da NEJAK zaridit, ovsem, jen kdyz se chce. Uplne rozumim, jak jsi se citila 
      johana   | 28.01.2009 08:47:16
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Co se ještě stalo na ambulanci v Krči?
      Verunečko,to je děs..tak aby ti ochránili tak osvítit tě nenechají,ale čekat hodiny s dítětem v náručí ano??to je neuvěřitelný.Snad už budete mít jen krásné zážitky z čekání na miminko 
      Andělka   | 28.01.2009 08:47:59
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Co se ještě stalo na ambulanci v Krči?
      Hm, miluji naše zdravotnictví.Tu empatii.Naštěstí nejsou všechny sestřičky stejné.Ale je to teda nářez
      janca11   | 28.01.2009 08:55:46
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Co se ještě stalo na ambulanci v Krči?
      zažila jsem něco podobného, když jsem čekala Šimonka a Stelinka mi spadla ze židle a dost nešikovně se bouchla do hlavy, přítel taky samosebou mimo domov. Musela jsem si vzít taxíka, v Motole na rtg jsem také nahlásila, že jsem těhu a hned slyším smích z čekárny - byla jsem totiž třetí těhule, co tam přišla s dítětem na rtg. Naštěstí tam jedna byla s partnerem a ted nekecám, ten šel třikrát po sobě s každým z našich drobečků. Ještě vtipkoval, že bude večer svítit jako vánoční stromeček. Byla jsem mu opravdu moc vděčná, protože jinak by nás tam taky nechali mnoho hodin čekat.
      Takže Veru, naprosto tě chápu, ten systém je dost nedokonalý! Doufám, že už ti je lépe! Opatruj se!!! 
      Ida   | 28.01.2009 09:29:27
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Co se ještě stalo na ambulanci v Krči?
      Veru,to je příšerný.Jěště že ta dr měla rozum a hlavně ta sestřička,že byla taková hodná .Ach jo,to jsou lidi dneska.jinak Ti moc gratuluju k miminku.snad ti bude brzy líp.Hlavně at jste všichni v pořádku 
      ičinka   | 28.01.2009 10:13:04
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Co se ještě stalo na ambulanci v Krči?
      Takhle vypadá v praxi reforma našeho zdravotnictví.Fůůůůůůůůůůůj.To nebyl po ruce žádný sanitář?V takových případech bych nechala osvítit exministra Julínka.
      tygřímáma   | 28.01.2009 10:23:37
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Co se ještě stalo na ambulanci v Krči?
      já si pořád říkala, kdyže se dozvíme, co se v té Krči ještě stalo....no je to k ničemu...všude stejné, myslím, že setra by zasloužila pochvalu, hlavně že vše dobře dopadlo a nenechali Tě osvítit...
      mamina19   | 28.01.2009 11:27:43
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Co se ještě stalo na ambulanci v Krči?
      no nemaji to teda moc promyslene, ucite jim tam takhle chodi vice maminek:(
      No a nejak mi utekla ta novika, tak doufam, ze muzu gratulovat!!!
      jecidlo   | 28.01.2009 11:56:38
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Co se ještě stalo na ambulanci v Krči?
      tak to je teda mazec     snad bych si normálně stěžovala   neuvěřitelné  
      Doufám Veru ,že mimi je v pořádku      
      Small   | 28.01.2009 12:12:28
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Co se ještě stalo na ambulanci v Krči?
      no to je něco, docela jsi mě vyděsila. Ani nevím že jsi těhotná. Jsem docela zaskočená
      Stáňa   | 28.01.2009 12:58:20
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Co se ještě stalo na ambulanci v Krči?
      Veru to jsou mi ale novinky...jak dlouho jsi tehu ty tajnustkarko?
      versacek   | 28.01.2009 13:01:13
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Co se ještě stalo na ambulanci v Krči?
      ještě že se nakonec našla dobrá dušička v paní doktorce,která tam s Andulkou šla.Jinak by tě tam asi vážně nechali čekat věčnost.Achich jo 
      jasko   | 28.01.2009 14:13:12
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Co se ještě stalo na ambulanci v Krči?
      Tak tahle otázka mě taky napadla, když jsem se s naší malou ocitla na Štědrý den v Pardubicích na pohotovosti a pak na rengenu. Byla tam jen samotná laborantka(bylo už po 22h.) a ptala se jestli nejsem těhotná,(naštestí jsem nebyla) ale pro jistotu mi dala na břicho ochranný pás. Tak nevím, co by bylo, kdybych těh. byla? Asi by musel dorazit manžel i s druhým dítkem. To bych si rengen neriskla ani s tím pásem. Tohle fakt není dořešený, ale chápu i zdravotníky, že se nechtějí nechat zbytečně ozářit.
      A tvá situace byla fakt děsná.
      Teja   | 28.01.2009 15:50:43
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Co se ještě stalo na ambulanci v Krči?
      Tak to je vazne hruza. Pro takove pripady by snad mel byt nekdo urceny, kdo by male dite podrzel, ne? Ja myslim, ze takovych pripadu tam moc neni, ze maminka nemuze, Ale ta neochota je desna. Jesteze aspon ta doktorka svolila, dobra duse. Ja nedavno taky byla na RTG a taky jsem se v koutku duse bala, abych nahodou nebyla tehu. Mela jsem trochu zpozdeni a i kdyz se o zadne mimi nepokousime, clovek nikdy nevi, ze?? Tak jsem si oddechla, kdyz jsem to dostala. Preci jen bych se bala o zdravi toho miminka
      janasmile   | 28.01.2009 18:36:06
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Co se ještě stalo na ambulanci v Krči?
      To je hrůza,někdy jsou lidi jak psi.Ještě že se někdo našel.
      soni   | 28.01.2009 21:37:02
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Co se ještě stalo na ambulanci v Krči?
      Propána jána to naše zdravotnictví.Ale hlavně,že to byly ženský a ty by snad mohly být v tomhle chápavý      
      beruska   | 28.01.2009 21:38:04
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Co se ještě stalo na ambulanci v Krči?
      Co se děje v dnešní době v těch špitálech je fakt hnus.Ještě že to sestřička tak dobře vyřešila a doktorka se nechala osvítit.
      Dneska jsem koukala na to že sis spravovala vizitku a koukám že jsi těhulka  Myslím že v diskusi jsi o tom nikde nepsala,až teď(???)Tak moc moc gratuluji a přeju pohodové těhu bez komplikací.     
      Jana+dvakluci   | 28.01.2009 22:29:24
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Co se ještě stalo na ambulanci v Krči?
        to je teda hrozny:-(ale zajimalo by mne jak to potom delaj kdyz je potreba rengen u ditete ktere lezi v nemocnici a nema u sebe maminku?co potom delaj?volaj rodicum aby prisli nebo je tam nechavaj samotne?fakt tohle neni vubec domyslene:-(
        mimka   | 28.01.2009 22:45:40
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Co se ještě stalo na ambulanci v Krči?
        to je teda hrozny:-(ale zajimalo by mne jak to potom delaj kdyz je potreba rengen u ditete ktere lezi v nemocnici a nema u sebe maminku?co potom delaj?volaj rodicum aby prisli nebo je tam nechavaj samotne?fakt tohle neni vubec domyslene:-(
        mimka   | 28.01.2009 22:53:17
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Co se ještě stalo na ambulanci v Krči?
              je to teda šílené, vůbec se nedokážou vžít do role vystrašené mamky 
      kamila   | 29.01.2009 15:36:18
      Reagovat | URL příspěvku
  • Babička u nás
    Předem se omlouvám jestli někoho pobouřím,ale jsem toho plná a někomu to říct musím.Příští týden budu opět hlídat babičku.Je hodně nemocná a já se bojím,že mi tu umře.Fakt pořád na to myslím.Šla jsem to říct mamce a ona říkala,že už jím ted málem umřela přes vánoce na chalupě.Vstala od stolu,zavrávorala a bylo po ní.Vubec nedýchala,byla modrá.Mamka je zdravotník,tak se jí snažila oživit.Zjistila,že má zapadlý jazyk.No hruza.Jazyk jí vytáhla a ona byla v poho.Pak šla spát a už byla ružová,tak jí pořád hlídali a už byla dobrá,tak jí pak zavezli domu.Ted jedou na měsíc do Australie,tak jí mám na týden já.Kdyby se jí tu něco stalo,tak by mě zbytek rodiny asi zlynčoval.Vedla by to teta čarodejnice.Ach jo,moc se na ní těším,je z naši rodiny nejlepší.S dětmi si moc rozumí.Jen jsem plná obav.
    Honafa   | 27.01.2009 19:51:22 | Reakcí: 8, poslední: 28.01.2009 14:15:48
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Babička u nás
      babička se u tebe bude mít jako v bavlnce a určitě všechno dobře dopadne  
      Humpolec   | 27.01.2009 19:58:47
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Babička u nás
      Chápu Tvoje obavy,ale myslím,že to zvládneš.Nejsi žádný trdlo.Několikrát jsi tu psala,jak je babička fajn.Tak budu držet palce.     
      tygřímáma   | 27.01.2009 20:21:09
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Babička u nás
      Tada takové obavy ti nezávidím. Ale babička se u tebe bude mít fajn a tak jí nic nepostihne 
      Ady.S   | 27.01.2009 20:24:01
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Babička u nás
      Gabko, co se má stát se stane.Ale bude to v pohodě, uvidíš.Hezky si babičky užijte, kdo ví, jestli to není naposled...
      janca11   | 27.01.2009 21:33:33
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Babička u nás
      Já tedy nevím, proč bys měla někoho pobuřovat. Starost o své nejbližší je přece hezká. Budu ti držet palce, aby vše dobře dopadlo, s dětmi se zabaví a týden uteče jak voda    
      hanyx   | 28.01.2009 07:09:27
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Babička u nás
      Uvidíš že to bude dobrý,u tety čarodějnice by se měla asi hůř,ne?Když budeš pořád s ní tak se nic nestane.neboj 
      lucie73   | 28.01.2009 08:53:04
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Babička u nás
      no Gábi,ani se nedivím ,že máš obavy,taky bych se bála   už jen kvůli dětem,kdyby se nedej bože ,něco přihodilo,byl by to pro ně otřesný zážitek   Vím ,že to určitě zmákneš,ale přeci jen ,nemohl by někdo jiný,co tetička čarodejnice ?   
      Small   | 28.01.2009 12:19:40
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Babička u nás
      Gabko,nemysli na to a zbytečně to nepřivolávej.Kolikrát se mi stalo to, čeho jsem se nejvíc bála,tím tě nechci nijak strašit,ale prostě se přestan bát.
      jasko   | 28.01.2009 14:15:48
      Reagovat | URL příspěvku
  • asi me jebne!!!
    tak pritelova cesta zpatky byla celou dobu v pohode, pred chvili psal, ze se vyspal a jede dal, ze mu zbyva asi 500km dom. Za pet minut pozdeji, ze mu za jizdy upadlo zadni leve kolo od dodavky, malem se zabil a ted stoji na parkovisti a nevi co ma delat. Hlaven ze je v poradku, ted zacne asi hadani s pujcovnou jestli bylo auto stare nebo pretizene, i to je mozne, nevazily jsme ho. Je mi z toho blbe   
    jecidlo   | 27.01.2009 10:48:36 | Reakcí: 13, poslední: 27.01.2009 22:56:26
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: asi me jebne!!!
      No to je mazec,vy máte samé komplikace.Nic nejde jednoduše.Tak držím       ,ať to přítel zvládne a už se nic nestane.
      tygřímáma   | 27.01.2009 11:22:19
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: asi me jebne!!!
      Nic si z toho nedělej, hlavně, že je v pořádku. Já měla po Vánocích podobný telefonát: "Ahoj Hani, přestaly fungovat brzdy, auto máme nabořený. Jsem v garážích u práce." První, co mě ihned napadlo, kdyby přestaly fungovat o 5 min. dřív (v Praze na Jižní spojce) - mohlo být po něm. Takže hlavu vzhůru, hlavně, že on je v pořádku! Držím palce, ať to dobře dopadne      
      hanyx   | 27.01.2009 11:26:00
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: asi me jebne!!!
      nic nemůže být jednoduché u nás taky. Tak hlavně že je v poho
      Stáňa   | 27.01.2009 11:36:33
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: asi me jebne!!!
      Ještě, že to dopadlo dobře. Asi mu nezbyde nic jinýho než zavolat nějakou odtahovku. Kolik má to auto nosnost? Říkala jsi, že to je tranzit, ne? To mi neříkej, že byste ho dokázali tak moc naplnit, že byste ho přetížili?
      nadule1   | 27.01.2009 12:05:31
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: asi me jebne!!!
        Ježkovi voči,to je síla.To je na pěst ta půjčovna. 
        Hlavně at´přítel jede dál pomalinku,at´vůbec dojede.
        Hodně štěstí. 
        Janca.pipi   | 27.01.2009 12:14:08
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: asi me jebne!!!
      hele holky ja fakt nevim, aspon ze ta pujcovna spolupracuje, poslali tam servis co maji jako asistencku a ti uvidi jestli to jde opravit nebo ne,ale ty ulomene srouby se tam zalomili...no pak je dalsi varianta ze to odtahnou do servisu a tam se pokusi opravit a kdyz to nepujde tak odtah az do cech. ale pritel uz je druhy den na ceste a navic tam ma sebou kocku. Boli me z toho bricho, ale jsem rada, ze se mu podarilo zastavit a nevyboural se
      jecidlo   | 27.01.2009 12:40:29
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: asi me jebne!!!
        Je to šílený nápor na nervy,to ti věřím.A jak to vše tak čtu,tak se vám fakt pěkně s*r*....To mě mrzí.Snad se na vás usměje štěstíčko a vše se v pohodě vyřeší   
        Silvinka   | 27.01.2009 14:09:54
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: asi me jebne!!!
        prokristapána....a já si říkala, že snad po peripetiích z cesty tam, bude vše cestou zpět v pohodě. Nějak jsem myslela, že jedeš taky...tak hlavně, že je v pořádku a snad to půjčovna dá dohromady.    
        mamina19   | 27.01.2009 14:21:35
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: asi me jebne!!!
        No tak aspoň, že tak. Neboj on to nějak zvládne. To budete mít jednou dětem co vyprávět :-)
        nadule1   | 27.01.2009 14:38:09
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: asi me jebne!!!
      ahojte, diky za podporu, servis tam byl rekl ze to jen tak neopravi, takze ted bude cekat na ceskou odtahovku, zatim se ale asistencka s pujcovnou hadaji o placeni. No ale si rikam, ze kdyz ho odtahnou, tak se mu aspon nic nestane, maximalne to bude drahy. Akorat ze to auto kdyz stoji tak jak uz jsem psala tak netopi, nic moc. Je to vsechno jako nocni mura!!!
      jecidlo   | 27.01.2009 15:25:30
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: asi me jebne!!!
        Teda to je pech. Na tu půjčovnu bych byla pěkně nakrklá a hodně by si vyslechla. Je dobře že se mu nic nestalo. Ty se taky drž.
        Ady.S   | 27.01.2009 18:20:10
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: asi me jebne!!!
        No to je fakt drsný. Ale aspoň, že se to řeší.... Držím palce, snad do té doby moc neprochladne...
        nadule1   | 27.01.2009 20:15:11
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: asi me jebne!!!
      určitě jsou dobře pojištěný, a vy v tom půjčovným máte určitě taky pojištění, tak to bude v pohodě a hlavně že je živý a zdravý.
      bartík   | 27.01.2009 22:56:26
      Reagovat | URL příspěvku
  • Uvolněte se,prosím
    Nekoukali jste v pátek na Uvolněte se,prosím?Byla tam jako host Andrea Verešová.Nevím,zda si jen na takovou pipinu hrála nebo zda je taková doopravdy,ale jen hloupě plácala a hihňala se jako nějaká puboška. 
    tygřímáma   | 26.01.2009 18:44:50 | Reakcí: 16, poslední: 28.01.2009 08:54:44
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Uvolněte se,prosím
      Je to úplná lopata.Pořad jsem neviděla,ale stačilo mi slyšet rozhovor po jedné přehlídce.No jo,co se dá od takových čekat?Mě to vůbec nepřekvapuje.V hlavě mají vymeteno.
      Silvinka   | 26.01.2009 18:53:23
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Uvolněte se,prosím
      jo to jsem viděla,je to normální hysterka.Chápu,že se té havěti bojí,ale udělat takové divadlo v televizi.Jinak jí to moc slušelo.   
      ičinka   | 26.01.2009 19:44:43
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Uvolněte se,prosím
      Jo už jsem jí viděla i jinde a i tam byla dost trapná.Pak ještě to divadlo s těma hadama.V novinách pak psali,že naráz zapoměla i na to že je slovena a hysteričila česky.
      Honafa   | 26.01.2009 19:57:01
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Uvolněte se,prosím
      My jsme se nasmali a sluselo ji to ohromne 
      johana   | 26.01.2009 20:01:42
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Uvolněte se,prosím
      Jj videla jsem to...prijde mi takova trochu jednoduzsi   had byl dva metry od ni a ona histercila jak male decko
      monarita   | 26.01.2009 20:26:43
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Uvolněte se,prosím
        Jo taky jsem koukala jak tam vřeští kvůli tomu hadu-to mi přišlo trochu ujeté. 
        Pralinka   | 26.01.2009 21:28:18
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Uvolněte se,prosím
      taky jsem se koukala a její reakce na "pidi" hady byla podle mě trapná... pochopila bych, kdyby jančila, když by přišel s nějakou velkou zmijí nebo krajtou a třeba si ji dal kolem krku apod.
      Eva74   | 26.01.2009 21:36:54
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Uvolněte se,prosím
      Taky jsem se docela zasmala, je holt videt, ze zije v uplne jinem svete 
      janasmile   | 26.01.2009 21:45:41
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Uvolněte se,prosím
      ... tak to jsem zas o něco přišla
      (Ale úplně vymaštěná být snad nemůže - nestuduje práva na UK?) Fakt nemůžu soudit - ale s tím, že žije (a jí podobné) v jiném světě, to je asi prvada. 
      Renča   | 26.01.2009 23:22:42
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Uvolněte se,prosím
      jak se tam projevila tak to vypadalo, že spadla z marsu...chápu, že se nedá soudit podle televize, ale její projev byl opravdu ve výši demence
      Zavadilka   | 27.01.2009 05:08:43
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Uvolněte se,prosím
      ja nevidela a docela me to mrzi podle toho co pisete....je to asi pekna pipka
      versacek   | 27.01.2009 09:28:59
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Uvolněte se,prosím
      koukat se raději nebudu, pořad jsem v pátek prošvihla, měli jsme puštěné dvd...ale holky, já bych všechny modelky do jednoho pytle neházela. Mám svoje favoritky a nejsou to "slépky", manžel jednu "potkal" u vedlejšího stolu v restauraci, byla velice kultivovaná, chovala se naprosto normálně.
      mamina19   | 27.01.2009 14:25:13
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Uvolněte se,prosím
      nó,to jsem kokala byla pěkně suchá,ale na trapku Špinarovou a tu modelku,co tam byla nedávno--taková blondýna,nemůžu si vzpom.na jméno,na ty snad nikdo nemá 
      lucie73   | 28.01.2009 08:54:44
      Reagovat | URL příspěvku
Přidat nový příspěvek
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×