Inzerce
Inzerce
Inzerce

Co na to říkáte? Přečetli/y jste? Vaše příhody. Co už bych nepřežil/a? (strana 328) - diskuze

Přidat nový příspěvek
  • Poslední rozloučení
    Ahojky holky, nevím kam to dát, tak to šopnu sem. Doufám, že to nebude vadit. Chtěla bych znát váš názor. Pokud by jste věděli, že umírá váš hodně blízký člověk-prarodič- a měli možnost se s ním nějak ještě rozloučit, šly by jste? I za toho předpokladu, že nebudete mít tu nejkrásnější vzpomínku na něj, protože vypadá, omlouvám se za ten výraz, ale hrozně? Nebo by jste si radši zachovali tu památku na to jaký ten člověk byl, když byl ještě v pořádku? Moje rodina mi radí nechodit, ale tak nějak vnitřně ctím, že bych měla. Že to tomu člověku dlužím. Díky moc za vyslechnutí, vím, je to moc dlouhé. DÍKY.
    consiousnes   | 04.11.2010 23:38:16 | Reakcí: 35, poslední: 06.11.2010 12:06:30
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Poslední rozloučení
      ja osobne bych sla, nemam rada rozlouceni se az nad rakvi, to zase nemusim ja. Videla jsem takhle svoji tetu, myslim, ze byla a je mym straznym andelem, zemrela kdyz ji bylo 40 a byla jsem za ni v nemocnici, kdyz umirala, na hadickach, fakt v hroznem stavu, a to mi bylo nekde 17, ale nelituju, spis by mi bylo lito, kdybych za ni nebyla. Vzpominky zustaly ty hekze.
      jecidlo   | 05.11.2010 06:36:33
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Poslední rozloučení
      ja bych sla,urcite to pomuze obema,jemu hned,ze vi,ze nebyl sam,tobe pozdeji,az smutek preboli,ze jsi ho v tom nenechala
      Liberte   | 05.11.2010 06:56:07
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Poslední rozloučení
      Šla bych. Mi tak před pár lety umírala praprateta, jezdívala jsem k ní na prázdniny. ke konci života ji příbuzní museli dát do hospicu, kde ji přestávali navštěvovat  My si k nám vzít nemohli, nebylo místo. Tenkrát mne skoro nepoznala, že to jsem já. Byla na tom fakt špatně. Rozloučila jsem se a ona za dva dny zemřela. Na pohřbu už jsme ale nedokázala se podívat ani na rakev. A vzpomínám na ni ještě když vypadala v plné síle a zdraví.
      helenice   | 05.11.2010 07:13:30
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Poslední rozloučení
      I já bych šla.Srdíčko by určitě radilo,rozloučit se.Kdybych se rozhodla jinak,vím,že bych si to vyčítala.A určitě se najde nějaká hezká vzpomínka na Tvého blízkého človíčka.
      tygřímáma   | 05.11.2010 07:41:13
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Poslední rozloučení
      šla jsem...pohled jsem zažila hrozný, ale protože jsem věděla, že ta strašně vyzáblá postava pokrytá boláky je pořád moje milovaná babička, co mě vychovala, překonala jsem se.Na rovinu přiznávám, že když přede mnou otevřela náruč a čekala, až se k ní přitisknu, že mě to naplnilo odporem a byla jsem zděšená(a je to pár let, byla jsem dospělá!)....ale tak nějak jsem se se sebezapřením překonala a objala jí a za chvíli už mi to nevadilo, i jsem jí hladila, už mi nebyla cizí...a dnes jsem ráda, bylo to naposled, co jsem jí viděla, ten pohled se postupně v mé mysli rozostřil a víc si jí pamatuju takovou, jaká byla vždy-veselou, baculatou, milovanou a milující..
      Vím, člověk může vypadat hůř...ale pokud už ted vůči němu cítíš dluh, jdi!Jinak budeš mít výčitky...
      janca11   | 05.11.2010 07:45:23
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Poslední rozloučení
      Ahojky,já bych taky šla. Měla jsme šíleně hodného strejdu,který byl jako můj otec,jelikož jsem bez otce vyrůstala a taky strejda s tetou bydleli ve stejném v chodě jako my. paj onemocněl, to jsme za ním byla jěště byl doma a do nemocnice jsme už nešla-taky mi říkaly,at nechodím,jak vypadá...atd.
      A do teďka lituju,že jsme něšla. Už to je sice 10 let,ale kdyby se dal vrátit čase,tak bych nemeškala a šla bych.
      Willi   | 05.11.2010 08:10:49
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Poslední rozloučení
      Určitě bych šla. Je to naposledy, kdy budeš moci svého milovaného prarodiče naposledy vidět, pohladit, říct, jak ho máš ráda.. Využij toho. Co by za ní někteří lidí dali, aby se mohli rozloučit a říci, jak jim na člověku moc záleží a co pro ně znamená!!!!Drž se!     
      lirpa   | 05.11.2010 08:12:37
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Poslední rozloučení
      Pokud máš tu možnost,rozhodně by jsi měla jít.Před šesti lety mi zemřel táta,nevěděla jsem,že umírá a nebyla jsem u něho.Dodnes si vyčítám,že umíral sám a já mu nemohla naposledy říct,jak moc ho mám ráda a co pro mě znamená a myslím,že i díky tomu jsem se dodnes plně nesmířila s jeho smrtí.A co se týká vzpomínek,vybavuji si ho jenom když byl ještě zdravý a hrál si se mnou,ten zbytek je zatlačený do nevědomosti.Přeju Ti,aby jsi setkání nesla statečně a udělala tak důstojnou značku za vaším vztahem   
      cukrblik   | 05.11.2010 08:14:59
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Poslední rozloučení
      Šla bych..protože nejkrásnější vzpomínka na milovanou osobu nemá nic společného se vzhledem  
      luciasek84   | 05.11.2010 08:28:32
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Poslední rozloučení
      Asi bych šla.
      Já se tda nebyla loučit, ale moje babička, která mě prakticky vychovala měla rakovinu jater a už nějakou dobu byla v nemocnici... Měla narozeniny a děda si vydupal, aby ji pustili domů na víkend. Tehdy byly Karolíně, mojí dceři a její první pravnučce necelé tři měsíce... Bože, jak mě bylo... ta babička, kterou jsem vždycky viděla, když sekla králíkům trávu, pomáhala dědovi řezat dřevo, pekla ty nejlepší koláče a cukroví na světě, pletla na zakázku halenky, měla vždycky dobrou náladu a mnoho mnoho jiných věcí... a teď jen bezvládně seděla na židli, pomalu ani nevěděla o čem se tam mluví, Karolínu si nemohla ani pochovat, protože na to neměla sílu... Ale jsem ráda, že jsem tam byla a viděla ji a i když ona z toho asi moc neměla jsem ráda, že Karolínu viděla aspoň jednou jedinkrát. Za dva týdny umřela, byla jsem na rozloučení i v rakvi jsem se na ní byla podívat a to byl takový zvláštní pocit, pořád to vypadalo, že se každou chvilku posadí a řekne, co na všichni tak zírají, že jí radši mají pomoct ven a půjde se dom... Šla, ale jen ve vzpomínkách a ty mám moc hezké.
      polova   | 05.11.2010 08:30:39
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Poslední rozloučení
        máš štěstí, že si jí stihla ukázat malou, mě se to už nepodařilo   
        KačkaJ   | 05.11.2010 14:08:16
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Poslední rozloučení
      šla bych...myslím, že je to dobrý pro toho umírajícího..že neumírá sám. když kdysi umíral děda, nepřál si, abychom za ním do nemocnice přišli..a mě to hodně moc a dlouho mrzelo..že jsem ho viděla jen nějakou dobu před mrtvicí a pak už vůbec a to přesto, že žil a vnímal..ale to bylo jeho přání.
      za babičkou jsem chodila, i když už byla v takovým tom umělým spánku a bylo jen otázkou dní, kdy to skončí..bylo to divný, nedělalo mi to vůbec dobře (byla jsem hodně těhotná, tak i taková ještě víc rozhozená), ale ona věděla, že se tam za ní aspoň stavujeme..nevím, jestli to něčemu prospělo, ale já bych neměla svědomí nechat ji umírat zcela osamocenou ve sterilním nemocničním prostředí.. 
      zuzka83   | 05.11.2010 08:44:52
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Poslední rozloučení
      Víš co, já bych šla.

      Rodiče byli rozvedeni a táta umíral, v jednu dobu byl ještě doma, my za ním párkrát se ségrou byli a pak nám naše prabába řekla, ať tam nechodíme, že nás už nechce vidět. Tak jsme se tím trápili a nešli tam.
      Byli jsme malé holky a mobily nebyly, aby jsme mu třeba zavolali.
      Ani jsme za ním nakonec nebyli v nemocnici, když už umíral.
      Doted´ mě to mrzí a už je to tolik let...
      Obzvlášť, když jsme se pak od jeho druhé ženy dozvěděli, jak na nás čekal!!! Takže doufám, že ta prabába(slušněji to napsat nedokážu) se teď smaží v pekle....Celý život nám jen škodila-ale to jsem odbočila.

      Takže já ti radím, jdi se rozloučit.
      foREVer   | 05.11.2010 08:46:17
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Poslední rozloučení
      Já bych taky šla, jednou bys toho mohla litovat. Já vždycky slibovala mojí prababičce že ji přivedu prapravnouče ukázat. Něják se k tomu nedostalo až mu bylo 15měsíců. V té době už jen ležela na LDNce, ani na mě si nevzpomněla, ani na svého syna. Pro mě to byl smutný pohled, vždycky mě vyprávěla o celé rodině, kterou jsem díky některým neznala, byla silná, spokojená a dlouhá léta bydlela sama až do svých 93let, rodina se pak o ní starala víc, ale i tak to bylo úctihodný. I přesto že mě nepoznala bylo vidět že je ráda že tam za ní někdo přišel, kor malý pořáď běhající brouček. Za dva měsíce umřela, den před svýma narozeninama 25.12.       . Loni to byli smutné vánoce a ještě smutnější Silvestr, kdy měla pohřeb, ale i tam jsem se musela jít rozloučit a podpořit dědu, jako jediná z naší strany rodiny.
      Ady.S   | 05.11.2010 08:52:04
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Poslední rozloučení
      Bylo mi 18 let, když mi babička umírala na rakovinu. Jelikož Ondra byl 7 měsíční miminko a babička bydlela tak 100km od nás tak mě tam měl tchán (teď už bývalý) vézt autem, jenže se mu tam nechtělo a tak, že se pojede prý jindy, že babička tady bude ještě dlouho.(Dodnes mu to nemůžu zapomenout). Na konec to bylo tak, že jsem se s Ondrou zbalila a jela za ní autobusy, ale až další víkend. Jsem ráda, že jsem to udělala, protože jsme odjížděli v neděli odpoledne a babičke navečer umřela. Takže jsem ji viděla naposled, i když taky vypadala úplně jinak než dřív. Kdybych tam nejela asi bych si to celý zbytek života vyčítala. Dodnes si pamatuji babičku takovou jaká byla před nemocí až teď, když o tom píšu jsem si vybavila jak vypadala před smrtí. Takže já bych šla a připravila bych se na nejhorší, protože když jsem viděla babičku změněnou nemocí tak mě hodně dlouho trvalo než jsem přestala brečet, dala se dohromady, abych za ní mohla přijít neuřvaná.
      zanlena   | 05.11.2010 09:07:11
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Poslední rozloučení
      Pokud citíš, že bys měla jít, tak jdi, protože jinak tě to bude mrzet a už to nikdy nevrátíš.  
      nadule1   | 05.11.2010 09:08:29
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Poslední rozloučení
      Tak tady můžu mluvit z vlastní zkušenosti. Umírala mi babička. Byla už dva roky v LDNce a byla na tom hodně špatně. Mamka mi řekla po tom co u ní byla že už asi brzo umře a at tam jdu se s ní rozloučit, že by mě chtěla vidět. Mě bylo v te době 15 let. Dost se za to stydím, ale já jsem tam nešla. Bála jsem se jak babička bude vypadat, měla jsem jistou představu a nechtěla jsem svojí milovanou babičku tak vidět. A ano díky tomu si jí pamatuju jako tu mou babičku v županu a ne polomrtvou vyhublou počůranou trosku. ALe musím říct, že do dnes toho hrozně lituju, že jsem tam nešla. Byla jsem sobecká, myslela jsem na sebe. A ona přitom věděla že umře a chtěla vidět svojí vnučku, kterou měla ráda. A nejspíš na mě čekala a doufala a já nepřišla. Kdykoliv si na to vzpomenu tak mě to rozbrečí. Bylo to hnusné sobecké chování.
      Proto radím. Už jen kvůli tomu člověku tam jdi. Co se tebe týká asi se lepe vyrovnáš s tím jak asi vypadá, než s tím že jsi zklamala...Zachováš se hezky...
      medox   | 05.11.2010 09:10:00
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Poslední rozloučení
        tak to si to teda napsala, že bulím, protože to je přesně jak u mě, taky na mě čekali a já nepřišla, bylo to to nejhnusnější, co jsem zatím ve svým životě udělala..       
        KačkaJ   | 05.11.2010 14:05:51
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Poslední rozloučení
          Já jsem si to uvědomila až když jsem sama dlouho ležela v nemocnici a zjistila jsem jaké to je na někoho čekat a být tam pořád sama. A to jsem neumírala...Zatím tohle taky bylo to nejhorší co jsem kdy v životě udělala. V tomhle to mají lehčí věřící. Být věřící šla bych s tímhle ke zpovědi, pak bych řekla pár motliteb a bylo by. A člověku se asi uleví. Ale jelikož nejsem. Tak my nezbívá než si na to občas vzpomenout a rozbrečet se.
          Tobě bohužel asi taky ne...Ale ted už s tim nic neuděláme. Poučily jsme se a neuděláme tu samou chybu dvakrát...
          medox   | 05.11.2010 14:29:44
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Poslední rozloučení
            to píšeš dobře, jít ke zpovědi, pomodlit se a za dveřmi se oklepat a žít dál s čistým svědomím..nikdy to nepochopím, asi proto, že sama nevěřím
            KačkaJ   | 05.11.2010 14:39:53
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Poslední rozloučení
      když mi umíral dědeček, tak sem doma ležela s příušnicema, 40 horečkama a nemohla sem ani mluvit nic. hrozně mě mrzelo,že sem za ním nemohla jet do nemocnice a naposledy ho pohladit a tak.ani na pohřeb sem nemohla. je to cca 5 let zpět.
      ráno, když sem bláznila z horeček mi mamka došla říct, že děda umřel. ani sem to nevnímala 
      mamka mi pak řekla, že je dobře, že sem tam nebyla, neb děda byl úplně jak "mrtvola" že je hrozné, jak se člověk ztrácí před očima. ale kdybych mohla, určitě bych tam jela a rozloučila bych se.
      ivulisek   | 05.11.2010 10:30:51
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Poslední rozloučení
      Jed se roloučit jinak tě to bude celý život mrzet.
      Honafa   | 05.11.2010 11:05:13
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Poslední rozloučení
      ANO i smrt a nemoc k životu patří a pokud máš šanci se rozloučit, tak to udělej, hodně lidí takovou šanci nedostane  
      drž se!  
      jezurka   | 05.11.2010 12:05:39
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Poslední rozloučení
      jdi pak si to budeš jen vyčítat. Drž se
      Stáňa   | 05.11.2010 12:36:33
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Poslední rozloučení
      Moc vám všem děkuju za názory. Byla jsem tam a nikomubych to nepřála zažít. Když jsem se na něj podívala poprvé, měla jsem pocit, že je to někdo cizí. Ale za chvíli to už šlo. Teda šlo, šla jsem tam nadvakrát. Nějak jsem nechtěla jít se slzami v očích. Snad ho ještě stihnu. Díky
      consiousnes   | 05.11.2010 13:38:41
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Poslední rozloučení
      běž a vůbec o tom nepřemýšlej,nebo si to budeš do konce života vyčítat. Můj děda i babi umřeli v nemocnici, když já byla v pubertě a neměla jsem vůbec čas ani náladu tam za nima jezdit. Takže jsem propásla poslední chvíle, co jsem mohla být s nima. Dodnes se z toho vzpamatovávám, protože když volali z nemocnice, telefon jsem pokaždé brala já a ta věta:-"Pan X dnes ráno zemřel" mě ještě asi dlouho bude strašit ve snech. Proto buď vděčná, že ty máš tu možnost a jdi za ním
      KačkaJ   | 05.11.2010 14:03:18
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Poslední rozloučení
        sakra, že já jsem tak zvědavá a musím to tady všechno číst, teď jsem akorát celá uřvaná, protože to, co se snažím zatlačit hluboko do hlavy, zase vyplulo na povrch..
        KačkaJ   | 05.11.2010 14:11:40
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Poslední rozloučení
          Kačko, myslím, že nikdo z nás nemá v těchto záležitostech úplně čisté svědomí....můj otčím umřel na Nový rok, měsíc před svými padesátinami...celé vánoce jsem se s ním rafala, štěkali jsme na sebe jako psi...dodnes mě to strašně mrzí a mám šílený výčitky...KDYBY TAK ČLOVĚK VĚDĚL...on tak toužil slyšet od nás s bráchou to -tati- a mě to nešlo z pusy...a přitom to byl jediný chlap v mém životě, z toho zástupu "tatínků", o které se mi máma postarala, který by si to označení zasloužil...
          ted už vím, že jsem se měla chovat jinak a mezi námi zůstalo plno nevyřčeného...milionkrát jsem ho v duchu prosila o odpuštění, tisíckrát jsem si přehrávala, co bych mu řekla...a je POZDĚ...ale jestli sedí všichni drazí někde tam nahoře, tak vědí...vědí, že jsme je milovali a jen jsme to prostě nestihli říct...a rozumí nám a chápou nás...tím se utěšuju...nebreč 
          janca11   | 05.11.2010 14:52:05
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Poslední rozloučení
            tak to si piš, že tam někde sedí a koukají, jak my tady válčíme a slyší všechny naše myšlenky     
            KačkaJ   | 05.11.2010 14:55:33
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Poslední rozloučení
      ja bych sla, ale asi bych se moc neloucila. Proste bych sla "pokecat" (pohladit, nakrmit, dosad si podle toho, co se tam da delat).
      zajic   | 05.11.2010 14:10:34
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Poslední rozloučení
      Jdi, protože jinak by sis to mohla vyčítat do konce života. Zvlášť když už teď nad tím přemýšlíš. Já měla hodně nemocnou babičku, pravda nevěděla jsem, že umírá, ale už jsem se s ní nestihla rozloučit. Dodnes to sama sobě nemohu odpustit. Druhá babička nám umřela doma, o tu jsme se s tátou delší dobu starali a to jsem měla v přímém přenosu. Stejně si jí ale pamatuji tak, jako dřív než byla nemocná. Nepamatuji si jí jako to bezvládné tělo, které nám půl dne leželo v obýváku než si pro něj milostivě přijeli pohřebáci. Takže za mě, jdi se loučit.
      sazicka   | 05.11.2010 14:34:35
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Poslední rozloučení
      kdybych měla příležitost, šla bych....někomu se podobné "výsady" nedostane, ač by o ni stál  
      Small   | 05.11.2010 17:56:41
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Poslední rozloučení
      Ja bych urcite sla. Videla jsem takhle babicku, ktera byla v te dobe, predtim, nez nam odesla, uz velmi hubena a scvrkla jak rozinka, ale nikdy bych si neodpustila, kdybych za ni nesla. A muzu ti rict, ze i kdyz jsem nezapomnela, jak vypadala na konci, prevazuji vzpominky, kdy byla v plne sile.
      mihra   | 06.11.2010 12:06:30
      Reagovat | URL příspěvku
  • zachránila jsem včera jeden malý belgický život
    Když jsem včera jela z poporodnické gymnastiky domů, tak jsem v metru zachránila kloučka, zachytila jsem malého tak tříletého Belgičánka za kapucu, aby nespadl pod vlakovou soupravu pod kterou se rozběhl, on se zničehonic rozběhl od tatínka a málem rovnou pod ten vlak metra a to jsem měla v druhé ruce autosedačku! Tatínek byl úplně paf a zblednul jako smrt. Kluk byl ale naprosto OK a okamžitě zase někam utíkal. Samozřejmě se trochu lek, jak jsem po něm čapla, ale ani se nerozplakal. Takže taťka poděkoval a jal se ho zas stíhat, jelikož dítko žádnou psychickou újmu neutrpělo, ale tatínek si myslím odnesl z takovýho zážitku minimálně žlučníkovej kámen nebo vřed  
    SaraK   | 04.11.2010 20:13:18 | Reakcí: 22, poslední: 05.11.2010 17:58:11
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: zachránila jsem včera jeden malý belgický život
      to ani nechci domyslet, jak to mohlo dopadnout. Z takovych veci mam strach, uz ted mi prchaji kazdy na jinou stranu  ale ses dobra, zes tak rychle zareagovala 
      jecidlo   | 04.11.2010 20:16:29
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: zachránila jsem včera jeden malý belgický život
      Jsi dobrá. Z těch dopravních prostředků mám hrůzu.      
      nadule1   | 04.11.2010 20:24:14
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: zachránila jsem včera jeden malý belgický život
      Jsi šikovná záchranářka. 
      tygřímáma   | 04.11.2010 20:36:45
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: zachránila jsem včera jeden malý belgický život
           
      tak to měl štěstí!
      jezurka   | 04.11.2010 20:40:56
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: zachránila jsem včera jeden malý belgický život
      jsi šikovvná já mám tak pomalé reflexi že nevím jestli bych to stihla 
      ren2   | 04.11.2010 21:35:44
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: zachránila jsem včera jeden malý belgický život
      Jsi skvělá !
      luciasek84   | 04.11.2010 21:39:38
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: zachránila jsem včera jeden malý belgický život
      byl jsi jeho andělíček strážníček. je to hrozné domyslet si, kdybys tam nebyla.  
      ivulisek   | 04.11.2010 22:02:10
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: zachránila jsem včera jeden malý belgický život
      Skvěle jsi zareagovala     
      Ady.S   | 04.11.2010 22:10:48
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: zachránila jsem včera jeden malý belgický život
      Uff jeste ze si tam byla :_)    
      kaacca   | 04.11.2010 22:14:34
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: zachránila jsem včera jeden malý belgický život
            Ještě, že máš rychlý reakce.
      zanlena   | 04.11.2010 22:28:42
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: zachránila jsem včera jeden malý belgický život
      díky,to je hezký 
      lucie73   | 04.11.2010 22:37:46
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: zachránila jsem včera jeden malý belgický život
      fu há...úplně mi zamrazilo.
      Zavadilka   | 04.11.2010 22:50:30
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: zachránila jsem včera jeden malý belgický život
             
      Liberte   | 05.11.2010 06:57:14
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: zachránila jsem včera jeden malý belgický život
             
      Andrea81   | 05.11.2010 07:44:40
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: zachránila jsem včera jeden malý belgický život
      Skvělý reflexy.Ještě,že jsi tam byla 
      cukrblik   | 05.11.2010 08:17:11
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: zachránila jsem včera jeden malý belgický život
      Pohotová záchranářka  , s tou tatínkovou újmou máš pravdu, asi hned tak nerozchodí.
      Calamity J.   | 05.11.2010 08:32:09
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: zachránila jsem včera jeden malý belgický život
      Super rychlá reakce. Jsi pohotová. Vidíš taková maličkost jako někoho jen tak zachytit a zachovala jsi životy celé rodiny tak jak jsou. Perfektní můžeš být na sebe hrdá 
      medox   | 05.11.2010 09:15:09
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: zachránila jsem včera jeden malý belgický život
        Taky že jsem!   Byl to fakt zlomek vteřiny a mohlo být zle. To bude asi ten mateřský instinkt či co. On si to člověk v té chvíli neuvědomí, prostě jsem po něm chňapla a až později mi došlo, jak důležité to v tu chvíli bylo.
        SaraK   | 05.11.2010 09:36:40
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: zachránila jsem včera jeden malý belgický život
      Jsi jeho anděl stážny a možná to byl tvuj životní ukol.Je to krásné. 
      Honafa   | 05.11.2010 11:19:12
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: zachránila jsem včera jeden malý belgický život
      klobouk dolů, ne každý by měl tak rychlou reakci, možná to mají jenom mámy, jsou zvyklé být neustále ve střehu
      KačkaJ   | 05.11.2010 14:12:58
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: zachránila jsem včera jeden malý belgický život
      vyyyborne 
      zajic   | 05.11.2010 14:14:08
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: zachránila jsem včera jeden malý belgický život
      skvělý postřeh      
      Small   | 05.11.2010 17:58:11
      Reagovat | URL příspěvku
  • Holky pred porodem nectete...
    Ahoj holky,dlouho jsem tu nebyla.Nebyl vubec cas.Jeste jsme se nesrovnali a dlouho asi nesrovname.Kdyz jsem psala o porodu jednu skutecnost jsem tam nenapsala protoze jsem si nebyla jista.Uz v porodnici jsem mela podezreni,ze kdyz jdu na velkou,potom cast odchazi pochvou.Doktorka ze me na pokoji udelala prase,jestli si prej menim vlozky.Pustili nas v sobotu a ja v nedeli jela do porodnice,mela jsem spatne stery,dostala jsem antibiotika-kojit muzete.Kojila jsem a vse tak nejak v pohode.Jenze nasledujici nedeli jsem si byla jista,ze to stolice je,a ne zadne ocistky jak mi bylo tvrzeno a vyrazili jsme smer porodnice opet.Uz me bolelo dost bricho.Mela jsem sileny strach a uz jsem tusila ze je zle.A zetam zustanu.Prijeli jsme tam,doktor me vysetril a rika,zavolam si jeste kolegu.Vysetreni bolelo ale vydrzela jsem.Celou dobu jsem u toho brecela,nervy co semnou,s mimcem.Prisel druhy lekar a ze si me tam nechaji,a druhej den prijde na konzilium chirurg.Celou dobu jsem na pokoji brecela,malou mi dovolili mit u sebe ze kojim.Ale i tak.POrad tam chodila sestra,ktera si myslela ze je strasne vtipna.Ze se mam najist a radovat se z miminka.Ha jak asi.Pak prisel gynekolog ze se nemusim bat ze prijde chirurg jeste dnes ale at jim ze me stejne operovat nebudou.Sestra mi pak prinesla prasek na uklidneni a podala to takovymi slovy,ze jsem ji rekla at si ho necha ze to nechci,ze nebudu malou dopovat,kdyz mi prave do zili kapou antibiotika(jedno baleni snezeno doma,ted do zili).Na vecer prisel chirurg,moc sympaticky chlapik a vysetril me.Oproti vysetreni rano to byla prochazka ruzovym sadem.Ortel.Neumim to odborne podat,mam diru mezi konecnikem a pochvou.Tudiz po stolici,mi zbytky odchazi kudy nemaji.Zacla jsem neutisitelne brecet co ted.Tak mi vysvetlil ze me ceka operace,vsijou tam sitky a melo by to byt ok.Driv by se to resilo rovnou vyvodem ale ze se k tomu postavime celem    Jak jednoduche to rici.Rekl,ze Marketka je moc malinka,a zekojim,takze ji musim vypiplat,a po sestinedeli a nejaky tyden potom na to vlitneme.Dostala jsem doma 2 antibiotika ktera budu brat mesic(hrozi mi z toho tezka infekce v brise).Vecer jsem mohla jet domu.Zacla jsem do sebe dopovat do svinstvo ale mala po kojeni zacla zvracet ale hrozne.Druhej den rano zase.Vyrazila jsem okamzite k doktorce a tam mi rekla ze kojit nesmim,s temi leky.Ze je to z toho.Ze ty jedny antibiotika se smi ale druhe ne.Ze je ji tolito.      To jsem taky obrecela,ale co se da delat.Vysadit to nemuzu,mohlo by me to ohrozit na zivote,a to by mi asi vsichni podekovaly.Holky ja jsem nestastna.Hrozne se bojim,ze se tonepovede a ja skoncim s vyvodem.To by byl konec vseho.Neumim si to predstavit.Hrozne se bojim co s malinkou.Tu mit u sebe nebudu moct.Hlidani uz mam sice zajistene ale i tak.Ja se z toho zblaznim.POrad na to myslim,jsem nervozni a nedokazu se na nic soustredit.Jsem protivna a nevim jak to ovladnout.Jinak jak se to mohlo stat?Urcitou odpoved jsem nedostala,ale spis jen naznak.Porodem,nastrihem.Siti po pani doktorce se rozpadlo,asi byla moc sikovna    a podle me i co jsem se snazila zjistit,je to diky ty krave(omlouvamse)ktera mi neverila ze rodim viz prispevek porod).Ani nevite jak si pripadam.20 krat denne se meju a stejne mamdivnej pocit.Vecne tady litam se savem v koupelne a na zachode.Uz mi z toho normalne hrabe.Porad si kladu otazku rproc zase ja.V nemocnici bude pracovat 30 doktoru a jeden debil a toho debila chytim ja.Omlouvam se za tak rozsahly prispevek ale musela jsem to napsat.Doma se o tom bavit nechci,protoze vidim jak to pritele trapi.
    pokorny77   | 04.11.2010 12:20:58 | Reakcí: 40, poslední: 07.11.2010 10:27:47
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Holky pred porodem nectete...
      Je mi to strašně líto,taky u toho skoro brečím.Ale věřím,že vše dobře dopadne.  Bud silná  .
      Honafa   | 04.11.2010 12:31:01
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Holky pred porodem nectete...
      ahoj měla jsem něco podobneho drž se taky mě nikdo nevěřil
      dankal   | 04.11.2010 12:45:10
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Holky pred porodem nectete...
      To je hrozný.  Je mi z toho úplně špatně..ale né z toho, co se ti přihodilo, ale z toho, že ti to nikdo hned na začátku nevěřil. Chyba se stát může, ale mělo by se na ní přijít včas. Drž se. A neboj, operace se určitě povede!!!!     
      lirpa   | 04.11.2010 12:47:12
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Holky pred porodem nectete...
      ani nevím co napsat...je mi líto, že místo radování se z miminka musíš řešit takovou závažnou věc...hlavně ať se všechno povede a jsi v pořádku  držím tobě i tvé rodině pěsti     
      Markus   | 04.11.2010 12:48:23
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Holky pred porodem nectete...
      je mi to strašně moc líto  ,dopadne to dobře uvidíš,ted' musíš být silná kvůli malé  
      lendy   | 04.11.2010 13:02:04
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Holky pred porodem nectete...
      to je strašné, takové starosti místo toho, aby ses radovala z miminka ... přeju ať ti to dobře dopadne a i když je to těžký, buď hlavně v klidu, to je to, co Markétka potřebuje ze všeho nejvíc ... drž se  
      twigginka   | 04.11.2010 13:03:30
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Holky pred porodem nectete...
      Hrozně moc Ti držím palečky.     
      tygřímáma   | 04.11.2010 13:25:28
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Holky pred porodem nectete...
           
           
      zajic   | 04.11.2010 13:29:06
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Holky pred porodem nectete...
      V životě by mne nenapadlo, co vše se může stát. Moc ti držím palce, ať jsi co nejdřív v pořádku!!!
      Evulik25   | 04.11.2010 13:31:18
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Holky pred porodem nectete...
      Moc, moc, moc ti držím palce, aby vše bylo zase v pořádku.       
      zanlena   | 04.11.2010 13:56:45
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Holky pred porodem nectete...
      držím všechny palce co mám,aby to všechno bylo dobrý a v pořádku       
      Zuzbr   | 04.11.2010 14:12:38
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Holky pred porodem nectete...
          je mi to líto, držím pěsti   
      Stáňa   | 04.11.2010 14:21:47
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Holky pred porodem nectete...
      To je mi lito asi vim co prozivas ,ale radsi mnej vyvod nez abys trpela :-)) mrkni n http://www.ilco.cz .Pani Maruska ti poradi a Lide s klubu te podrzi .Je to smutne tahle nemoc je hnusna :(Drzse :-))
      kaacca   | 04.11.2010 14:25:12
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Holky pred porodem nectete...
      to je hrůza, co se všechno může stát!!!Buď statečná, moc moc držím palečky a ať to všechno dobře dopadne     
      KačkaJ   | 04.11.2010 14:38:08
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Holky pred porodem nectete...
      přeji hodně síly a ať jsi brzy v pořádku
      HankaŽ   | 04.11.2010 14:55:53
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Holky pred porodem nectete...
            Buď statečná. Hrozně mě to mrzí. Držím palce, aby vše dobře dopadlo.      
      nadule1   | 04.11.2010 15:03:20
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Holky pred porodem nectete...
      drz se,uz kvuli male,hlavne at jsi ty v poradku a bude pak lepe 
      Liberte   | 04.11.2010 15:04:57
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Holky pred porodem nectete...
      Nevím, co říct...je to síla..mě při prvním porodu špatně sešili, měla jsem to zhnisané, ještě tři měsíce potom jsem si nesedla, pořád jsem byla pod sprchou, hnus...vím, že je to proti tomu, co prožíváš ty, prd, ale pamatuju si, jak jsem z toho byla hotová-první dítě, bylo mi dvacet let, byla jsem s malou sama a do toho bolest...ve chvíli, kdy jsem se měla radovat z miminka jsem se pořád zabývala svojí pálící, štípající pipkou....
      držím ti palce, at se vše vyřeší a jsi v pořádku.Markétce umělé mléko v této situaci jenom prospěje a budeš moci do péče o ní zapojit i okolí a snáz se ti pak půjde na operaci, když budeš v klidu vědět, že jí ostatní nakrmí v pohodě, ber to z téhle stránky.
      drž se holka!     
      janca11   | 04.11.2010 15:34:11
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Holky pred porodem nectete...
      No tak to je děsný. Přístup některých zdravotníků mě fakt udivuje. Je mi to moc líto. Drž se, holka. Věřím, že operace dobře dopadne a budeš brzy fit. Musíš být statečná. Vím, že se to lehce říká, ale nic jiného bohužel nezbývá. Objímám.  
      sazicka   | 04.11.2010 15:56:08
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Holky pred porodem nectete...
      Je mi moc líto čím si procházíš, ale věřím že to dobře dopadne a ty budeš zase v pořádku a budeš si moct konečně pořádně užívat miminka. Moc držím palce
      Nadine   | 04.11.2010 16:14:14
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Holky pred porodem nectete...
      je mi to moc líto, že tě postihl takový problém, ale věřím, že se operace podaří a dobře to dopadne! moc držím palce, buď silná a drž se!   hlavně že je Markétka zdravá a nic se ji při porodu nestalo a nedostala třeba nějakou infekci..
      kojení neřeš, UM je teď to nejlepší, potřebuješ hodně síly pro sebe a Markétku tak může krmit i někdo jiný  
           
      jezurka   | 04.11.2010 16:17:40
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Holky pred porodem nectete...
        je mi to tak líto,přeju ať vše brzy dobře dopadne a ty si užíváš maličkou     
      Andělka   | 04.11.2010 16:22:51
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Holky pred porodem nectete...
      je mi to moc líto, bude to všechno v pořádku uvidíš. A kdyby NÁHODOU to skončilo vývodem, tak tím život přece nekončí, vím, bylo by to mnohem složitější, ale máš v postýlce velký důvod, kvůli kterému to zvládnout:-) Držím palce a přeji hodně sil
      káče   | 04.11.2010 16:28:17
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Holky pred porodem nectete...
      To je smutný příběh. Je mi to moc líto. Hoodně sil a ať všechno dobře dopadne     
      Hela   | 04.11.2010 18:46:03
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Holky pred porodem nectete...
      Je to drsný,ale nezoufej, já mám z toho pocit,že jistá naděje tu opravdu na zdárný výsledek je!!!A to je důležité, že se našel někdo,kdo ti opravdu chce pomoci a zajistit ti komfort bez vývodu.
      veru-beru   | 04.11.2010 19:00:38
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Holky pred porodem nectete...
      Ukončení kojení obulí asi každá maminka,já ale v tomto případě vidím že je to lepší i v pozdějším čase,až budeš ležet v nemocnici po operaci(která ti zachrání život) a doma se o malinkatou princeznu s láskou postará její tatínek.Ať to ráda uslyšíš nebo ne, tak kojení je pro tělo jistá zátěž a i v tom cítím jisté plus, že všechny živiny půjdou jen na regeneraci tvého těla.
      Napadla mě ještě jedna věc a to,zda by nestálo za to zavolat , nebo navštívit znovu lékaře,který předepsal ta antibiotika , která se nesmí,aby to zhodnotil a zkusil nasasdit jiná, stejně účinná(jsem laik,ale tuším že se stejnou látkou je antibiotik více) nebo s takovou látkou,která je kombinovatelná s kojením.Prostě snad víš co jsem chtěla napsat.přeci jen to je chirurg nebo gynekolog.
      I já jsem měla zkušenost s ATB ,nejdříve já po porodu, pak i miminko ihned po narození, to druhé dokonce denně a několik měsíců.I když jsou to "sračky" tak jsem byla vděčná že mě i děti zachránily.
      Moc ti držím palce a opravdu se neboj, operace dopadne dobře a ty budeš moci na 100% být zase u miminka.
      veru-beru   | 04.11.2010 19:09:06
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Holky pred porodem nectete...
      Ahoj Jarko,
      předně máš můj obdiv, z toho všeho by se již jiné hroutily. Ač je tato situace tristní, tak pevně věřím, že se to těm šikovným doktorům podaří, budeš-li chtít, mohu Ti od spolupracujících gynekologů zjistit více.
      Nejvíce by mě mrzelo to kojení. Asi bych se pokusila začít odstříkávat, aby neustalo kojení a zkusila se s chirurgy domluvit na co nejbližším termínu.
      Držím Ti moc palce, budeš-li cokoliv potřebovat, jsem Ti k dispoziti.
      Jana
      Calamity J.   | 04.11.2010 19:35:54
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Holky pred porodem nectete...
      Ach jo, hrozně mě to mrzí. Chápu jak se na tu doktorku zlobíš klidně si zanadávej, nebo jí žaluj to je trošku satisfakce. ALespon psychycká. Aspon mě to dost pomohlo vyrovnat se s celou sytuací co se stala při porodu nám. Je to hnusný, ale jako pomsta dobrý.
      Co se týká toho zdravotního. Já myslím, že to nebude tak hrozné /já vim mě se to mluví) ale dneska doktoři dělaj zázraky, transplantujou srdce a tak. Tohle určitě zvládnou v pohodě. Poležíš si v nemocnici a bude to v pohodě. Je asi hodně nepříjemné že se to týká zrovna te pochvi a stolice. No prostě je to hrůza. Držím palce at se to spraví, určitě to ale s malou zvládnete...
      medox   | 04.11.2010 19:39:56
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Holky pred porodem nectete...
      achjo  co na to říct..snad jen,že se ta operace určitě povede uvidíš  a my na tebe budeme všechny myslet a držet pěstičky 
      Rowdynka   | 04.11.2010 20:09:36
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Holky pred porodem nectete...
      chudinko, to je mi lito, ale verim, ze to dobre dopadne. MUSI!!! a jak pisou holky, o kojeni uplne prijit nemusis, kdyz nebudes chtit,ale znamenalo by to celou dobu odstrikavat a pak teprve zacit kojit.
       
      jecidlo   | 04.11.2010 20:24:12
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Holky pred porodem nectete...
      To je mi moc líto     Přístup personálu teda příšernej     I když to určitě bude náročné, věřím, že vše dobře dopadne. Drž se.  
      Marta81   | 04.11.2010 20:52:00
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Holky pred porodem nectete...
      to je strašný a moooc ti přeji at to všechno dobře dopadne. 
      ren2   | 04.11.2010 21:44:15
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Holky pred porodem nectete...
      beruško, to je mi líto, já o tom ještě nikdy neslyšela. ale buď silná pro tvoje miminko, kojení je škoda, ale tvůj život je pro malou na prvním místě. takže posíláme obejmutí a hodně sil. 
      ivulisek   | 04.11.2010 22:08:37
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Holky pred porodem nectete...
      po přečtení tvého příspěvku jsem zůstala pěkěn zaražená, nechápu jak se něco takového mohlo stát v dnešní době a lékaři to mohli přehlídnout. Je mi moc líto že to tak dopadlo a moc ti přeji aby se operace pomohla a ty si mohla být zase veselou maminkou pro svou malou.
      Ady.S   | 04.11.2010 22:09:54
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Holky pred porodem nectete...
      Jaruško...je mi vás moc líto, ráda bych tě povzbudila. Neboj se, malinká to zvládne i bez tvého mlíčka a hlavní je aby se operace zadařila a ty fungovala na 100%. Neboj bude to dobré. Vím, je to moc těžké, ale bude dobře uvidíš     
      Zavadilka   | 04.11.2010 22:47:39
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Holky pred porodem nectete...
            Prosím ťa podávaj o sebe správu ako sa máš.Moc ma to mrzí.Neboj sa,bude to všetko v poriadku.Po operaci budeš fit.
      nathalis   | 05.11.2010 06:03:27
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Holky pred porodem nectete...
      To snad není možný  Je mi tak líto,že si nemůžeš naplno užívat první dny s miminkem a máš takové starosti.Budu držet pěsti,aby ti operace vyšla a ty jsi byla v pořádku.Ani nějak nemám slov,je mi to strašně líto   
      cukrblik   | 05.11.2010 08:20:12
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Holky pred porodem nectete...
      Jaru, ani nevím co napsat    
      Drž se , přeji hodně sil          
      Small   | 05.11.2010 18:07:52
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Holky pred porodem nectete...
      ach jo    jsem si to přečetla ráno a celý den na tebe myslím..nevím, co napsat, musí to být opravdu hrozný! drž se!! určitě to nakonec dobře dopadne!!
      zuzka83   | 05.11.2010 21:24:32
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Holky pred porodem nectete...
      Ahoj,konečne jsem se sem na chvilku dostala.Moc děkuju za prispevky a podporu.Taky doufam ze to dobre dopadne.Leky zmenit nemuzu,jsou pry silne aby udrzeli stav tak jak je.Bohuzel.Na radu odstrikavam a uvidime jestli mleko vydrzi po tom vsem co do sebe dopuju.A to jeste nevim jake leky budu brat potom,jestli nejake nebo ne.V utery jedu na vysetreni(nejaka sonda kterou zavedou aby zjistili v jakem je to rozsahu a podle toho se dovim co dal).Mam strach ale na druhou stranu vim ze je to potreba,takze to nejak vydrzim ale ta predstava).Moc Vám děkuju,jste hodné.     
      pokorny77   | 07.11.2010 10:27:47
      Reagovat | URL příspěvku
  • Viděla jsem neuvěřitelné
    Nevěřila jsem vlastním očím.S Honzou chodí do třídy holčička.Má tak 150cm a 100kg,tak,že na druhačku moc nevypadá.A dnes jak jsme šli do školky ona stala před vchodem a venčila kočky.To se mi moc líbí,jak je venčí jsou krásné.A ta holka jak tam stála tak kouřila.Normálně veřejně u vchodu.Ty ,bláho druhačka.Tak to je mazec.
    Honafa   | 04.11.2010 09:50:59 | Reakcí: 35, poslední: 05.11.2010 18:10:20
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Viděla jsem neuvěřitelné
      hnus 
      Rowdynka   | 04.11.2010 09:53:27
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Viděla jsem neuvěřitelné
      Gábi už je zarážející ta postava té holčičky, to že kouří už tak malé děti je blbý, ale bohužel to dneska naprosto normální      . Rodičům je to buď jedno a nebo dávají příklad svým chování. Kde asi berou buď peníze na ně a nebo rovnou ty cigarety.
      Ady.S   | 04.11.2010 10:07:19
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Viděla jsem neuvěřitelné
        No snad není ani dneska naprosto normální, aby sedmileté děti kouřily.  
        nadule1   | 04.11.2010 12:02:56
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Viděla jsem neuvěřitelné
          Nadi bydlím teď mezi dvěma školami, to jak malé děti chodí ráno nebo v poledne ze školy se žvárem v ruce je neskutečný, ale je to tak. Sice je to jiná mentalita, ale specce(bývalá zvláštní škola) si ti malý haranti byli schopní zapálit i na povinné procházce.
          To ale nic nemění na tom chytit své dítě u toho jak kouří v jakémkoliv věku dostane přes pusu okamžitě.
          Ady.S   | 04.11.2010 19:21:49
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Viděla jsem neuvěřitelné
            No já už to tady pak četla i od jiných, že vážně už takhle malé děti kouří. Pořád jsem z toho ale v šoku.  
            nadule1   | 04.11.2010 19:50:57
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Viděla jsem neuvěřitelné
              Nadi já tenkrát jak jsem začala v té škole pracovat tak taky.
              Ady.S   | 04.11.2010 21:53:35
              Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Viděla jsem neuvěřitelné
        co je normální ??? aby kouřili sedmileté děti ??? no to jsem teda ještě neviděla...
        lojzinek   | 04.11.2010 12:57:15
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Viděla jsem neuvěřitelné
          Jako rodiči, který má dvě malé děti by mě nepřišlo jako normální, že v sedmi letech hulí.
          Ale bohužel, jako pozorovateli, který bydlí asi 20 metrů od zastávky MHD na které vystupují děti do dvou základních škol mě to u nich nepřekvapuje. Víš kolik takových malých smrádků vyleze z auťáku, vytáhne cigáro a zapaluje si?
          polova   | 04.11.2010 13:06:14
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Viděla jsem neuvěřitelné
            Asi tak.
            v té druhé třídě no budiž ještě čumím.Ale pátaci tak ti kouří normálně veřejně všichni.
            Honafa   | 04.11.2010 13:16:40
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Viděla jsem neuvěřitelné
              všechny je zavísst na patologii...ono by to většinu přešlo..mě kolikrát stačí co mi Ota vykládá co tam mají za případy..
              Rowdynka   | 04.11.2010 20:22:10
              Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Viděla jsem neuvěřitelné
            jako sedmileté děti??to jsem teda fakt v šoku..
            lojzinek   | 04.11.2010 13:28:51
            Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Viděla jsem neuvěřitelné
            Fakt jo? To je neuvěřitelný... Bejt to moje dítě, tak mu urazím ruku - a to by byl teprve začátek...  
            nadule1   | 04.11.2010 15:06:09
            Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Viděla jsem neuvěřitelné
          Já to neberu pro mě normální, ale sama to vidím u děcek co chodí kolem baráku do školy.
          Ady.S   | 04.11.2010 19:22:33
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Viděla jsem neuvěřitelné
      to je teda ńěco fuj asi by mě kleplo kdyby moje děti v 7 letech kouřili
      dankal   | 04.11.2010 10:07:24
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Viděla jsem neuvěřitelné
        brrrrrrrr
      Liberte   | 04.11.2010 10:48:24
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Viděla jsem neuvěřitelné
      mlea si ji tu cigaretu vzit a rozslapat :(Fuj tak mala s prominutim tlusta a jese kouri :( hnus
      kaacca   | 04.11.2010 11:02:51
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Viděla jsem neuvěřitelné
      V sedmi letech cigaretu? Sociálka nesociálka, cigareta by letěla vlevo a zuby vpravo    
      luciasek84   | 04.11.2010 11:26:58
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Viděla jsem neuvěřitelné
      Tak to je mega mazec.
      nadule1   | 04.11.2010 12:03:15
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Viděla jsem neuvěřitelné
      škoda,že tu není smailík s otevřenou pusou  
      lendy   | 04.11.2010 13:03:39
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Viděla jsem neuvěřitelné
      To je teda drsnacka. A ze ji to chutna
      zajic   | 04.11.2010 13:27:01
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Viděla jsem neuvěřitelné
      grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr 
      tygřímáma   | 04.11.2010 13:27:01
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Viděla jsem neuvěřitelné
      Tak to je teda něco.
      zanlena   | 04.11.2010 13:49:08
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Viděla jsem neuvěřitelné
      no to je teda něco a kočky se venčí a od kdy? Vždyť chodí na písek, bože 
      Stáňa   | 04.11.2010 14:20:33
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Viděla jsem neuvěřitelné
        tak kousek od nás jeden pán venčí kocoura...si to tak naučil,tak aspoň nemusí pořád měnit písek jako my:D
        Rowdynka   | 04.11.2010 20:27:21
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Viděla jsem neuvěřitelné
      no comment       
      KačkaJ   | 04.11.2010 14:39:07
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Viděla jsem neuvěřitelné
      NO tak to je síla. V druhé třídě a hulí, drsný! Já normálně asi žiju v jiné době. Já neviděla ani páťáky kouřit. Hlavně by mě zajímalo, kde na to ty děti berou? Vždyť ty cíga nestojí úplně málo. To bych Víťovi buď urazila ruce a nebo mu nechala vykouřit celou krabičku, aby se z toho po.... a byl by klid.  
      sazicka   | 04.11.2010 16:00:06
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Viděla jsem neuvěřitelné
        no jako myslím,že není problém se na cigarety složit...spíš je zarážející,že jim to někdo prodá 
        Rowdynka   | 04.11.2010 20:25:19
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Viděla jsem neuvěřitelné
          můj desetiletý syn mi kupuje cigarety zcela normálně....na 18 fakt nevypadá
          janca11   | 05.11.2010 14:58:26
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Viděla jsem neuvěřitelné
      no to bych asi zírala
      lucie73   | 04.11.2010 18:55:15
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Viděla jsem neuvěřitelné
      cože,to je hustý, nevím co se bude dít až moje děti budou chodit do školy, ty brďo,fakt hustý myslím že to kouření mě šokovalo víc
      veru-beru   | 04.11.2010 19:11:39
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Viděla jsem neuvěřitelné
      No tak ta se má na co těšit...docela by mě uajímalo, jestli se dožije 30tky.
      Zavadilka   | 04.11.2010 22:48:57
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Viděla jsem neuvěřitelné
      mazec  
      Small   | 05.11.2010 18:10:20
      Reagovat | URL příspěvku
  • Máte svého energetického upíra?
    Já jo. Dva, takového občasného, už jsem s ním málokdy v kontaktu. A když už, tak bud nad ním kroutím hlavou anebo se rozčílím. Moje sestra. A jednoho obrovského, který mne rozpolcuje na dvě půlky. Jedna moje polovina je ráda, že žije, že je relativně "v pořádku" a mé dceři by málem snesla modré z nebe. druhá moje polovina duše je z té osoby kolikrát na mrtvici, neví zda ji litovat, anebo přestat se k ní znát. Každopádně mne dokázal dohnat až k psychiatrovi. Nebojte, mám glejt s razítkem, že jsme naprosto v pořádku a chyba není ve mně. Jedná se o moji bábinu.
    Na jedné straně ji mám ráda, krev se nezapře, na straně druhé, pokaždé když od ní odjíždím, jsem čím dál vynervovanější, vyštávenější, unavenější. A nejvíc teda dnes. Měl být klidný den a sešlo z toho. Včera měla jet do nemocnice, a chtěla odvézt. Což o to, klidně, já s tím počítala. Neozvala se. No a samozřejmě, dneska, sotva jsem vythli Heli na hřiště tak telefon a okamžitě ji vzvednout na bráně. Jeli jsme v teplákách, radost pohledět. U nás doma dostala kávu dle svého gusta, oběd na výběr ze dvou druhů jídel, prolezla celý dům, co se kde změnilo, pohrála sis s Heli, naonec jsem ji zavezla po různých nákupech a pobyla ještě u ní. Mezitím jsem si uštvaně zařídila přezutí na zimní gumy u auta a nechala se ostříhat(toto během jedné hodiny), a stejně mi na odjezdu vyčetla, jak málo jsme se jí věnovala.Kvůli ní jsme i zrušila svou docházku do práce i když se mi tím pádem zkrátí výplata. Moje mamka Heli viděla všehovšudy ani ne půlhodiny, jak si pořád v S. přivlastnuje bábina.
    A celou dobu, co jsme s ní dnes byla, neměla pomalu ani dobrého slova pro pravnučku, byla velice najedovaná, všechno děláme s mojím blbě, nic jí neříkám, nikam ji nechci zavézt, i ty kočky máme blbé! No opět se předváděla z plné odvrácené stránky svého charakteru.  Mi bude týden trvat, než si dobiju baterky před dalším setkáním s ní.
    Jak se bráníte vy vašim energetickým upírům?
    helenice   | 03.11.2010 20:25:30 | Reakcí: 16, poslední: 04.11.2010 13:25:46
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Máte svého energetického upíra?
      Já mám upíra Gabku,to by vydalo na román.
      Taky mám takovou babičku,mám jí moc ráda,nejvíc z celé rodiny,ale nedokážu s ní vydržet aniž by mě co 10 minut nerozčílila.Je sice strašně nemocná,ale mozek ten má výborný a já si myslím,že ona to dělá schválně-to provokování.Nejvíc nás na ní všechny štve,že se dělá za blbou a za strašného chudáčka.Ona jí všechno staré,plesnivé blé.Ona si namáčí kurky starého chleba do vody a to jí,že nemá peníze-přitom jich má plno.
      Utěším tě-každý má svojeho upíra a nejde se ho zbavit,ani pomoci česneku. 
      Honafa   | 03.11.2010 20:55:22
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Máte svého energetického upíra?
      mám a to svoji mámu...vždycky mě totálně vysaje, hučí mi do hlavy svoje problémy a na nic jinýho ani nezbyde čas..natož aby se zeptala, jak se máme my nebo malej. Jednou to sem napíšu, bude to na dlouho.Včera se mě po sms zřekla, že prý ji mám vymazat ze svého života      takže vlastně mě už nebude mít kdo vyšťavit   
      KačkaJ   | 03.11.2010 21:20:08
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Máte svého energetického upíra?
      Já přemýšlím a asi fakt žádného upíra nemám... 
      Evulik25   | 03.11.2010 21:47:03
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Máte svého energetického upíra?
      Já asi taky žádnýho až tak velkýho nemám, hmmm
      Nadine   | 03.11.2010 21:54:19
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Máte svého energetického upíra?
      Mám 2. Jeden je Ondra, ale to doufám z toho vyroste a vždy si odpočinu, když je na prázdninách. Druhý je moje nevlastní matka a tak se s ní nestýkám, vůbec k nim na návštěvu nechodím.
      zanlena   | 03.11.2010 22:22:08
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Máte svého energetického upíra?
      Heli,to je mi líto,že máš takéto patálie so sestrou.Je to príbuzný, o to je to ťažšie.
      Ja mám energetického upíra.Susedu Marion.Teraz som ju nevidela skoro mesiac.Chudera ani za to nemože.Je moc milá,ale stretnutie s ňou ma vycicia.
      nathalis   | 04.11.2010 06:02:41
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Máte svého energetického upíra?
      jo,manzel segru,ja nase,opravdu umi vysat energii jen v rozhovoru po telefonu...je to sila jak to nekdo dokaze
      Liberte   | 04.11.2010 06:48:19
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Máte svého energetického upíra?
      znala jsem takovych lidi vic,ale nastesti se s nima nevidam.Rikali jsme jim "vysavaci"
      Jedna spoluzacka - to byly telefonaty ve snaze ji pomoct a nic z toho - jen depku prenesla na me.
      No a babicku mam taky podobne vysavaci - i kdyz zase jinak - spis svou panovacnosti a puntickarstvim.
      No a segre tu moc psat nechci,ale ta je jasna - i kdyz zase je fakt nemocna no...
      janney   | 04.11.2010 07:30:11
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Máte svého energetického upíra?
      jo jo, moje mama, momentalne se branim tak, ze s ni nemluvim, dycky kdyz se fakt dlouho nevidime, tak se to ta nejak srovna, pak staci nejaky ten castejsi telefonat a ja nemam mezitim cas to rozdychat a je to v pr...
      jinak deti sice upiri energie jsou,ale na druhou stranu jsou to i neuveritelni nabijeci:)
      jecidlo   | 04.11.2010 07:34:56
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Máte svého energetického upíra?
      Mám.
      nadule1   | 04.11.2010 08:08:45
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Máte svého energetického upíra?
      už naštěstí žádného nemám  
      Small   | 04.11.2010 09:05:49
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Máte svého energetického upíra?
      Bohužel mám, ale snaží, se sněma stýkat co nejmíň. Bohužel s jedním to nejde, a to pak stačí i chvíle a jsem hotová.
      Ady.S   | 04.11.2010 10:09:11
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Máte svého energetického upíra?
      Mám, bohužel. Deprese přichází týden před návštěvou a končí 14 dní po ní. Ale nabíjí mě to moje sluníčko, když si ji přitisknu, obejmu a zavřu oči, cítím jak z ní sálá to teplo a fakt je mi hned strašně dobře...
      luciasek84   | 04.11.2010 11:25:23
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Máte svého energetického upíra?
      Ty jo, myslim, ze ani ne. Je pravda, ze babicka byla poslednich 7 let sveho zivota docela vycerpavajici a z navstevy domova duchodcu jsme byli utahanejsi jak z vyslapu na Rysy, ale to uz bylo fakt tim starim.
      Docela by to asi umela tchyne, ale od te se nenecham
      zajic   | 04.11.2010 13:25:46
      Reagovat | URL příspěvku
  • odpovednost
    v usa pujde pred soud ted uz 5 leta holcicka za to,ze srazila ve 4 letech a kousek se svym 4 letymkamosembabu a ta po 3 mesicich zemrela...soud si mysli,zemela byt zodpovedna za jizdu a vedet ze se nevrazi do lidi, to se mi libi....myslim si ,ze pokud dite neumi posoudit sve ciny,mabyt pod dozorem dospeleho anebo nest nasledky...jen si neumim predstavit,jak tady zenu k soudu ty 8 a vice lete spratky pred soud za to ze zkosi batole houpackou...ale moc by se mi to libilo...jen by tu asi uz byla obvinena pulka populace obce  ale bylo by opravdu skvele domoci se prava a omluvy za volne pobihajici a nas desici cokly,za jejich obtezovani nas,za zle deti co ublizuji cilene na hristich a maminy pak jeste servou ty mimina coopravdu jeste maji pravo nanevedomost atd...ju..snad se te vyspelosti alepson medeti doziji
    Liberte   | 03.11.2010 10:15:51 | Reakcí: 23, poslední: 04.11.2010 08:56:37
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: odpovednost
      V Americe jsou některé zákony spíš k pousmání, ale aspoň je tam za nesprávné jednání nějaký postih.
      V neděli jsme se s holčinou v Kauflandu bavily, co mají cca 10-ti leté děti za to, že kradou v obchodě. Snad ani nic, jen doma dostanou napleskané od rodičů, pár dní zaracha a příště se můžou vydat na lup znovu  .
      polova   | 03.11.2010 10:27:46
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: odpovednost
      MI se to taky líbí.Svět už došel do stádia,že si každý myslí,že si muže dělat co chce.A přesně ,když to udělala umyslně tak proč né.I když to zní absurdně.
      U nás by zákony měli platit pro všechny stejně.To by stačilo.
      Honafa   | 03.11.2010 11:56:26
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: odpovednost
      za úmyslné poškození nebo krádež jsem pro trest - ale co si odnese do života pětiletá holčička, která (nejspíš omylem) někoho srazí a pak jde před soud? nejspíš trauma   tam jsem pro trest rodičům, měli posoudit její způsobilost!
      jezurka   | 03.11.2010 12:15:15
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: odpovednost
      Budu asi divná,ale s tím naprosto nesouhlasím,myslím,že ve čtyřech letech (mám doma skoro stejně starýho poděsa)je za dítě a za to co dělá zodpovědný rodič!!zvlášť pokud dítko nechá aby se prohánělo na kole po chodníku
      Andělka   | 03.11.2010 12:19:10
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: odpovednost
      mě se to teda moc nelíbí, vždyť to to dítko asi neudělalo schválně. Pokud by někdo byl zoodpovědný, tak rodiče. Myslím, že z toho to děvčátko zcvokne, že ji soudí za to, že způsobila smrt. Já sama, kdybych teď srazila v autě nějakého chodce (a že se to může snadno stát), tak si to budu vyčítat do konce života a nikdy si to neodpustím a nikdy se s tím nesrovnám, což teprve to malé dtě. Copak ono může za to, že ho rodiče vypustili samotné ven? Copak může dohlédnout následky divoké jízdy?
      zajic   | 03.11.2010 12:21:24
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: odpovednost
      Neni to krapet prehnane ??Oni asi uz nevi co v te Americe vymysli za blbost aby byli in :( .To musel byt teda srazka :((Deti sou divoke a nekdy jednaji zbrkle ..zvlast ty male ..Nereknu treba 15 lety pubosi ti uz vy co delaji ,ale tak male deti brr ..To by asi museli zavrit kazde druhe dite.A nebo je nekde privazat at nic nemuzou .A rodice sou od toho at vychovavaji
      kaacca   | 03.11.2010 12:58:56
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: odpovednost
      absolutne nesouhlasim, nemuzeme z dotete delat dospeleho, navic na tomto konkretnim pripade nebyl snad zadny umysl, to by jeste mozna pochopit slo,ale byla to nestastna nahoda. Ja jsem mozna jeste pro snizeni vekove hranice pro trestni odpovenost, ale tohle ne 
      jecidlo   | 03.11.2010 13:10:59
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: odpovednost
      Příjde mi to jako blbost. Vždyť je to malé dítě a určitě to neudělalo schválně a za takový dítě by měl zodpovídat rodič. Nechápu jak můžou takový děti nechat bez dozoru.
      zanlena   | 03.11.2010 13:28:44
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: odpovednost
      nesouhlasím za to mohou tedy rodiče že nehlídaj dítě.
      Stáňa   | 03.11.2010 13:43:04
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: odpovednost
      já teda s tímhle taky nesouhlasím a i když za to můžou spíš rodiče tak někdy člověk i když se snaží tak neuhlídá všechno.A zrovna tahle stará paní ono to s těma důchodcama taky není nejjednodušší pravidelně chodí uprostřed chodníku a nebo zleva doprava 
      ren2   | 03.11.2010 21:32:56
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: odpovednost
      Mě se tohle nelíbí.Ta holčička bude mít už tak trauma na hodně dlouho,ne-li do konce života za to,že někomu způsobila smrt.A teď ji ještě postaví před soud,bude to samozřejmě plné médií...nemyslím,že to udělala schválně a navíc za ni pořád mají zodpovědnost rodiče,takže pokud už mají potřebu někoho soudit,ať to jsou oni a ne ta malá 
      cukrblik   | 04.11.2010 06:54:52
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: odpovednost
      Ha,cesky clanek jen opsany - prelozeny z Washington post - nekdy fakt zasnu :)
      Nicmene - z americkych clanku o tomto vypliva,ze si vetsina mysli,ze ten soudce je vuul    kdyz rozhodl,ze vubec za to byt souzena muz.Uvidime jak to dopadne - proste ta rodina te stare pani chce vysoudit z nekoho prachy no - hamoznici
      janney   | 04.11.2010 07:39:49
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: odpovednost
        je to vul,ale me se libi ten princip odpovednosti a to ze muzu zazalovat ...tady nemas sanci...
        Liberte   | 04.11.2010 07:53:01
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: odpovednost
          to jo zazalovat muze kazdy kohokoli,ale je to dvousecne.zae je kvuli tomu spoustu stupidnich opatreni a take se kvuli tomu za urcite veci palti nekrestanske penize.

          Napr kvuli tomu,ze doktory muze kazdy za cokoli zazalovat,tak musi platit silene vysoke pojisteni a kvuli tomu my platime za navstevu nebo sebemensi ukon doktora do nebe volajici penize.

          Samozrejme je to pro neco dobre,ale korupce se najde vsude

          janney   | 04.11.2010 07:59:59
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: odpovednost
            no,ale tady treba za dr. platis take,zubare platime celeho,ale je dobry...,porodnici jsem si platila take hodne,jasne ze dost slo na pojistovnu,ale stejne,pokud chci peci dobrou,musim platit.....spis je horsi to ze te treba napadne pes a nemas obranu...to ze se elli desi psu uz ji zustane na cely zivot a to jen proto ze hodny pejsek ji skocil do kocaru...uz asi nemuze byt veterinarkou...a tak prisla o lukrativni zamestnani apod...ja bych majitele klidne zazalovala o vse..  psychicka ujma tam uz je.. 
            Liberte   | 04.11.2010 08:15:42
            Reagovat | URL příspěvku
  • Halloween
    Týden jsem tu nebyla a tady se o tom dost psalo... Vy opravdu ten den slavíte? Já jen čekám, kdy Ježíška nahradí Santa atd. Děs běs.       
    Evulik25   | 03.11.2010 08:53:06 | Reakcí: 33, poslední: 15.10.2018 16:45:30
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Halloween
      nene..tento rádoby svátek neslavíme..
      lojzinek   | 03.11.2010 08:54:12
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Halloween
      neslavím, ale ve škole a ve školkách to cpou dětem 
      Stáňa   | 03.11.2010 08:55:46
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Halloween
      ne ne,my klasicky dáváme svíčky na hroby na dušičky,helloween neslavíme
      lucie73   | 03.11.2010 08:56:13
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Halloween
      My ho vyloženě neslavíme, ale v pátek se půjdem podívat na akci v parku straší. Doma nemám ani oranžovou výzdonu. U nás teď bude vést Mikuláš.
      Ady.S   | 03.11.2010 08:56:32
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Halloween
      Neslavíme a u nás vždy byl a bude Ježíšek.
      zanlena   | 03.11.2010 09:09:08
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Halloween
      My neeeeee,čekáme na Ježíška
      tygřímáma   | 03.11.2010 09:19:32
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Halloween
      neslavíme  
      Small   | 03.11.2010 09:58:24
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Halloween
      neslavim
      Liberte   | 03.11.2010 10:10:39
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Halloween
      NESLAVIME a slavit nebudem jen dusicky dodrzujem tim ze jezdime na hrob zapalit svicku a dat venec a na vanoce u nas chodi a chodit bude JEZISEK!!!!
      PAVCA21   | 03.11.2010 10:15:34
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Halloween
      halloween se mi sice libí,ale jen kvůli těm dýním jako dekorace,jinak neslavíme.
      Zuzbr   | 03.11.2010 11:18:15
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Halloween
      jo a u nas od nas jde jezisek,ale z finska prichazi santa...kazdy rok nam posila nebo osobne dovazi darky... 
      Liberte   | 03.11.2010 11:20:09
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Halloween
      Ne podle mne je to dalsi americka pic :(( Dusicky beru ,ale tohle ne .Ja na to nadavam a sprominutim lide sou blby a obchodnici maji zne .Unas se ani valentyn neslavy a Jezisek je unas vecne
      kaacca   | 03.11.2010 11:27:55
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Halloween
      Ja už si třetí rok dělám svuj hellowwen.Nejsem ničím ovlivněna,dělám dětem bu bu večer a moc se nám to líbí.Začlo to tím,že v obchodech prodávali masky a Honza chtěl at mu koupím-Tupíra(upíra)stálo to pár korun tak proč né.Doma jsem jím k tomu udělala večírek a vnikla nám tradice.Spojena i s návštěvou hřbitova.Jsem pro si zpestřovat život.Ale rozhodně bych to neslavila po americku a nechodila bych po sousedech atd.TAky máme ježíška a neslavíme Valentýn.No dort ve tvaru srdíčka si uděláme. 
      Honafa   | 03.11.2010 12:01:59
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Halloween
        az budou deti vetsi,tak chci take na lampionovy pruvod,a at si litaji v maskach...to semi libi,ted ho neslavime..neni proc,ale my neslavime nebo netruchlime ani na dusicky
        Liberte   | 03.11.2010 12:51:26
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Halloween
      my slavíme, ale po svém, včetně vzpomínání na zemřelé a zapalování svíček na hřbitově :-)
      dlabeme a zapalujeme dýně a strašíme :-)
      a kdyby děti u nás chodili strašit a koledovat, tak by Eliška určitě taky šla..
      ale děláme to proto, že nás to baví, Valentýna např. taky neslavíme  
      jo a Ježíška žádný Sanťák nenahradí, to zase nééé, to zas já funím, když ho vidím šplhat po oknech před vánocema.. hnus!      
      jezurka   | 03.11.2010 12:19:57
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Halloween
      Halloween přece nijak neohrožuje Ježíška. My teda nemáme dýni, protože se mi nechce zpracovávat tu dužinu, ale jinak se mi to docela líbí, pro děcka to může být fajn, já bych se dobrým nápadům ze zahraničí nebránila. Půjdeme na nějakej lampionovej průvod, který myslím až zas tak s Halloweenem nesouvisí.
      zajic   | 03.11.2010 12:23:24
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Halloween
        Tak pozor, mně se ten svátek taky moc líbí! A to s tím Santou byl spíše vtípek, protože nedávno se ptali v nějaké pořadu dětí, kdo jim nosí dárečky o Vánocích a některé byly už tak "pomýlené", že opravdu odpovídaly Santa Claus. Jen mě zajímalo, jestli už to tady někdo slaví se vším všudy, tedy i posílá děti na koledu. Mně se líbí spoustu zahraničních svátků, ale zatím se jejich úplnému vyznávání a prožívání bráním zuby nehty. Spíše mě mrzí, že už se tolik neslaví některé ty naše. Třeba Velikonoce. To byla u nás vždy velká akce, spoustu smíchu, barev, koledníku. Dneska na ně každý nadává a přiznám se, že mě to mrzí.
        Evulik25   | 03.11.2010 13:08:14
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Halloween
      jj a ještě každý rok děláme taky lampionový průvod Zamykání lesa pro své děti - je nás asi 10, děti jdou s lampionama do lesa, plní úkoly, zdolávají strašidla a zpívají Pánovi lesa písničky - ten jim za to potom dovolí hledat poklad   děti jsou nadšené, my taky - následuje svařáček a čaj se slivovičkou    
      jezurka   | 03.11.2010 12:40:14
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Halloween
      tak letos nás to ještě minulo, ale i tak, asi bych to neslavila..je mi jasný, že dětem se ale tenhle svátek líbí,už kvůli dekoracím, sladkostem atd. a Ježíšek je nesmrtelný!!!!   
      KačkaJ   | 03.11.2010 14:11:48
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Halloween
      Tak my ano, protoze zijem v Americe a manzel( american) na to ma nostalgicke vzpominky - ale je to moj teprv druhy rok kdy to slavime a kdybysme nemeli dite, tka asi taky ne 
      janney   | 03.11.2010 17:23:27
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Halloween
      neslavíme,ale budou ho mít ve školce..
      lendy   | 03.11.2010 18:48:11
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Halloween
      taky neslavím a se Santou bych řekla že Ježíšek už začíná být zase v kurzu 
      ren2   | 03.11.2010 21:34:33
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Halloween
      Absolutně s tebou souhlasím. Já ten den absolutně ignoruju. Zajdu někdy kolem 2. na hřbitov z ababičkou a doma zapálím svíčku. Slavím tedy dušičky a halowen jde absolutně mimo mě a doufám, že i půjde. Já neslavím ani valentýna a santa at si políbí 
      medox   | 03.11.2010 23:11:06
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Halloween
      Tohle je snad jediný cizí svátek,který by se mi u nás líbil.Až bude Kája větší,určitě budeme doma vydlabávat dýni a dělat si strašidelnou výzdobu a pokud do té doby dorazí i koledování-proč ne.Ale jinak samozřejmě máme Ježíška-tlustej Santa je pro tlustý americký děti 
      cukrblik   | 04.11.2010 07:01:18
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Halloween
      den jsem tu nebyla a ona taková diskuze 
      My slavíme Svátek světýlek...z halloweena i Dušiček něco....dýně vyřezáváme, protože se nám to líbí..ostatně, původně se prý vyřezával tuřín a je to keltský, tudíž náš svátek, do Ameriky importovaný, tak jako ostatně všechno, na co jsou amíci tak pyšně nafoukaní...
      A když vyřežeme dýně, tak děláme lampionkový průvod s programem a soutěžemi, bereme to jako společenskou událost, my takovéhle věci pořádáme několikrát do roka...sladkosti děti nežebrají, jen projdou určenou trasu, splní úkoly, v cíli dostanou odměnu a je volná zábava...je to hezké a máme to rádi
      janca11   | 04.11.2010 15:42:35
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Halloween
      neslavíme.
      ivulisek   | 04.11.2010 22:11:49
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Halloween
      o tom, že byl halloween vím jen díky bolu a kamarádce, co je v americe a na facebook si dala fotku z jakési halloweenské párty...     
      zuzka83   | 05.11.2010 07:52:20
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Halloween
      No, u nás už se s tím pomalu, ale jistě začíná. Děcka potřebují masky atp. do školy, kde to zkrátka slaví. Nejstarší syn si posledně vybral tuto masku (https://www.letakomat.cz/pepco/aktualni-letak-od-patku-12-10-2018/?page=7), že prá do školy ideální  
      Leila55   | 15.10.2018 16:45:30
      Reagovat | URL příspěvku
  • Chůva versuz dokonalá máma
    Tak ma teraz napadlo(inspirovala ma samozrejme helenica)jak sa pohoršujete keď má niekto hlídaní u detí(svojim sposobom u helenici a jej ségry to je jinak)
    To si predstavte,že moje sestra má chůvi pre svoju dcérku od prvého týždňa.Teraz má tri roky.Chůvi s nimi bývajú.Sestra snáď nikdy nespala s malou v pokoji.Chodia s nimi aj na dovolenky.Sú dve.
    Myslíte si,že malá má nejaký zlý vzťah k máme?alebo,že by mala nejakú ujmu?Je moc chytrá,trošku rozmazlená,ale jinak je všetko ok.S mojou sestrou majú normálny vzťah ako mama a dcéra.Keď idú preč bez malej(pracovne)tak samozrejme hlídajú babičky spolu s chúvami.Keď bola malá tak mala pri sebe dve sestričky z Jipky.Teraz sú to dve vychovávateľky a učitelky.Jinak malá trávi s mámou normálne čas.Ja by som nemohla mať stále cudzích ľudí vedla seba a ani aby sa mi stále niekto mimo rodiny staral o dieťa(u nás sa stará babička),ale každému vyhovuje neco jiného.Rozhodne ségra není špatná máma
    nathalis   | 03.11.2010 08:24:29 | Reakcí: 15, poslední: 03.11.2010 23:16:59
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Chůva versuz dokonalá máma
      Naty to je trošku jiný případ,když je maminka doma a normálně funguje jen je třeba trošku víc pracovně vytížená nebo má víc dětí (třeba jako ty       ) tak je to normální a v pořádku a taky bych byla ráda kdyby mi nějaká chůva pomáhala. Jen se spíš podivuju nad tím když třeba i moje švagrová porodila,dítě dává od miminka na víkendy pryč aby si mohla užívat a nic a nikdo jí v tom nebránilo. Pamatuju si jako děcko že žádná babička nikdy nenahradila společný víkend s rodiči(výlet) nebo dovolenou. Bylo to vzácné a krásné. Tohle myslím děti a rodiče jednou spojí...když to tak není,děti pak řeknou...vychovala mě babička,tam jsem byl šťastný,tam jsem vyrůstal,to jsou moje vzpomínky z dětství. Tohle slyšet jako máma nechci,to by mě moc mrzelo           
      lucie73   | 03.11.2010 08:34:07
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Chůva versuz dokonalá máma
        To máš pravdu,to by ma taky mrzelo.Čas s deťmi je super,ale keď ti mám povedať pravdu tak sa už neviem dočkať keď s Mikem vypadneme pred vianocami na 4 dni na lyže.Decká budú s babičkami.Spoločnú dovolenku s detmi máme cez leto.4tt v Španelsku.S deťmi sa nám neoplatí ísť lyžovať len v čechách.Musím trošku vydýchnuť.Priznávam.
        nathalis   | 03.11.2010 09:00:25
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Chůva versuz dokonalá máma
          taky mám párkrát do roka takové stavy....na to máme každá nárok.   
          lucie73   | 03.11.2010 09:24:55
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Chůva versuz dokonalá máma
      ja bych to klidne brala hned od narozeni chuvy,nic spatneho na tom nevidim,pokud se to deladobre,tak maji deti vztah s rodici normalni bez ohledu na to kdo je hlida...
      Liberte   | 03.11.2010 08:34:44
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Chůva versuz dokonalá máma
      Myslím si, že je rozdíl mít chůvu a být věčně v tahu a mít chůvu, protože musím třeba doma pracovat. Mě by se taková chůva třeba jen na 2h líbila. To bych si v klidu udělala co potřebuji co se dělat s dítětem nedá a nemusela bych to honit po večerech, když máme taťku doma.
      zanlena   | 03.11.2010 08:52:19
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Chůva versuz dokonalá máma
      Naty, když se tady píše někdy něco o tom, že tchyně nebo maminky radí do výchovy svých vnoučat, tak se mnohdy objeví věta, že ona sama děcko nevychovala, starali se jí o ně v jeslích nebo babičky a mě do toho bude kecat... Takže takto se to potom odráží, víš?
      Malému děckovi je celkem fuk s kým je, ale pouze v tom případě, že se k němu ti dospělí chovají hezky a věnují se mu. Já jak jsem hlídala tu Lucinku, za maminkou moc nechtěla, protože maminka si s ní nehrála, nevšímala si jí a pokud možno co nejvíc spala, co na tom, že má doma malé děcko? Když nebyl nikdo na hlídání, staral se o ní tehdy osmiletý bráška. Holt paní podnikatelka, ona uměla jen koupit hračky a oblečení a o tom opravdu péče není...
      Neřeknu dítě nechat občas pohlídat nebo třeba přes den, když su v práci, ale takto... Nejsem toho zastáncem. Pokud má ženská děti, měla by se jejich výchovy a volného času zúčatnit co nejvíc.
      A Helča mě snad promine, ale jelikož její ségru fakt znám a taky znám poměry a vztahy u nich v rodině, tak ona si holčičku nepořídila z lásky k dětem, ale proto, aby nebyla pozadu za ségrou a ještě i jiné věci, ale to publikovat nebudu, ale Helča ví jaké... A to se podle mě nedělá, děťátko není hračka, kterou může kdykoliv odložit.
      polova   | 03.11.2010 08:54:45
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Chůva versuz dokonalá máma
      já to nezavrhuji, když dítě nestrádá. Děti jsou chytré a pokud mají dobrý vztah s mámou tak ji i milují.
      Stáňa   | 03.11.2010 08:57:35
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Chůva versuz dokonalá máma
      Pokud je to nutné a matka se pak dítěti ve volném čase opravdu věnuje a mají spolu pěkný vztah, proč ne  
      Ale já osobně, mám priority jinde , a cizí osobu bych vedle sebe , neustále, nesnesla    
      Small   | 03.11.2010 09:57:14
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Chůva versuz dokonalá máma
      já myslím,že je chůva a chůva...a když zastává místo matky tak to není moc dobrý..ale když mají děti s rodiči normální vztah ne jaako u helenice tak vše ok
      Rowdynka   | 03.11.2010 10:04:57
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Chůva versuz dokonalá máma
      Já si nemyslím, že někoho pohoršilo hlídání dětí obecně. Ale právě ten konkrétní případ Helčiné sestry. Protože to už u mě není skoro ani hlídání - to už je téměř náhradní rodina. A je pravda, že já bych třeba 15ti měsíční dítě nenechala pět dní a noci ani u babičky.
      U tvojí sestry je to něco jiného, když je s malou doma a věnuje se jí a má chůvy na pomoc. Já mám taky hlídací tetu, která mi pomáhá. Asi bych teda nechtěla, aby tu s námi byla furt, ale jsem ráda, že někoho takového mám.
      nadule1   | 03.11.2010 12:13:57
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Chůva versuz dokonalá máma
      Četla jsem o tom knížku.Jak to je v americe.Ale nejde o ameriku-jde o peníze.
      Myslím si,že čím více peněz,tím větší životní urověn,více zájmu,zálib a ty se nedají s dítětem vždy zkloubit.
      Bohužel čím mín peněz tím zase horší péče-myslím matky alkoholičky,drogově závile,štětky atd.Ty nemají pro děti ani ty chuvý a nechají je napospas sousedum nebo starším sourozencum.
      Proto je asi dobrý zlatý střed,každý extem je škodlivý.
      Honafa   | 03.11.2010 12:16:09
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Chůva versuz dokonalá máma
      Upřímně? Já s radostí odkládám své dítě babičkám (naštěstí máme obě hlídací) a vůbec mi to nepřijde divné. Většinou na prodloužený víkend. Neříkám, že každý víkend, ale tak jednou za dva měsíce jo. Vzhledem k tomu, že jsem kojila, tak to praktikujem cca od roku (nejdřív jednu noc a postupně na dýl). Nemyslím si, že je to na škodu a dítě tím trpí. Spíše naopak. Samo, že ze začátku se se mnou chvíli nebavil, ale teď už je v pododě. Nebo spíš naopak provokuje a schválně mě ignoruje a čeká co jako já...
      moninif   | 03.11.2010 12:49:48
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Chůva versuz dokonalá máma
      Já jsem se přesně z tohohle důvodu u helenice zdržela komentáře...já si nemyslim, že chůva a hlídání rovná se automaticky špatná máma. Ani máma co se stará nemusí být dobrá...v nějákých zemích je to standart. A nejsem pokrytec proto řeknu, že nějáká paní na výpomoc s domácností a občasným hlídáním toníka by se mi sakra líbila. Já bych ho nedala na delší dobu protože bych to bez něj nevydržela...ale z principu mě to zase moc netíží...Jinak já si myslím, že jsem dobrá matka, ale s toníkem jsem spala po dobu co jsem kojila (cca 5. měsíc) a ted snad nebudu ukamenována. Ale od konce kojení spím i v jiné místnosti než on. S ním spí Martin...Já ho miluju, on vypadá že ke mě taky má určité sympatie, a vyhovuje nám to. Co mi už příjde přehnané je takové to jako v anglii že dítě hlídá chůva a pak jde do internátu, to už je takové moc odtažité i na mě...
      medox   | 03.11.2010 23:16:59
      Reagovat | URL příspěvku
  • k maturitam ...
    dam vam par chytaku z ceskeho jazyka a ukazte se..
    falesne vetne dvojice

    krajime 3 dny stare housky
    otuzily clovek podleha mene nakazlivym nemocem
    smysl???

    i/y
    vir se vyra zmocnil a po obouch v-rech nezbylo nic..
         
    i/y
    lovec dob-je poranene zvire
    hokejiste dob-l- vitezstvi

    obcas jemi studentu lito.. 
    a to jsem dala ta lehci
    Liberte   | 03.11.2010 08:15:01 | Reakcí: 18, poslední: 04.11.2010 15:48:01
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: k maturitam ...
      tomu prvnímu nerozumím
      a pak je to podle mě
      Vir se viru zmocnil a po obou virech nezbylo nic.
      Lovec dobil poraněné zvíře.
      Hokejisté dobyli vítězství
      lucie73   | 03.11.2010 08:38:07
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: k maturitam ...
        v-r jako v tornadu,v-r jako ptak

        no a to prvni je o tom jaky to dava vyznam??nesmysl nebo smysl...je to logicke??
        Liberte   | 03.11.2010 08:46:06
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: k maturitam ...
          aha tak tornádo vytváří vír a v noci létá výr   
          a podle mě housky s otužilcem smysl nedávají,leda že by někdo kdo jí starý housky byl odolný nemocem...no ale to pochybuju       
          lucie73   | 03.11.2010 08:54:49
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: k maturitam ...
      no ja teda moz cetinar nejsem ale podle me to prvni smysl nedava, jakoze kdyz budu jist 3 dny stare housky tak budu odolna vudci nemocem?:)
      Vir se vyra zmocnil a po obou VIRECH nezbylo nic
      lovec dobil
      hokejiste dobili
      jecidlo   | 03.11.2010 08:58:46
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: k maturitam ...
      ha, CHYTAK!! Tohle se jednou řešilo snad až někde u jazykovědců, ale po obou v-rech nezbylo nic, to je prostě nesmyslnost a žádné i/y není správné. To že se dvě slova stejně vyslovují neznamená, že se stejně píší. Mají různý význam a proto je tato věta nesmysl :))
      luciasek84   | 03.11.2010 09:40:30
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: k maturitam ...
      tak to jo,tak potom je nesmysl č. protože 3 dny stará houska se nedá ukrojit  
      a č.2 se musí změnit slovosled aby to dávalo smysl,protože méně nakažlivé nemoci nejsou. Takže takto:
      otužilý člověk méně podléhá nakažlivým nemocem. je to správně ?????
      lucie73   | 03.11.2010 10:18:52
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: k maturitam ...
      Krájíme housky staré 3 dny-páč jinak by jsme krájeli ty housky 3 dny 
      otužilý člověk méně podléhá nakažlivým nemocem-méně nakažlivé nemoci je myslím nesmysl 
      S tou první větou si vážně nevým rady
      Lovec dobije poraněné zvíře.
      Hokejisté dobyli vítězství.
      cukrblik   | 03.11.2010 10:35:23
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: k maturitam ...
      A nebo napsat:po obouch VEJrech nezbylo nic   
      cukrblik   | 03.11.2010 10:37:12
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: k maturitam ...
      Věta s vírem a výrem se ale správně doplnit nedá. Stejně jako věta:
      Vískala mu ve vlasech a přitom výskala, dokud ji v-skání neomrzelo. Pták měl na bidle (tyči) dobré bydlo (obydlí). Když zafoukal vítr, obě b-dla spadla.

      Může se to leda zapsat nestandardním způsobem - obě i/y s lomítkem.
      nadule1   | 03.11.2010 12:20:02
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: k maturitam ...
        Jo jo, máš pravdu. Dokonce jsou tyto chytáky uvedeny v pravidlech českého pravopisu.
        novak37   | 03.11.2010 15:12:24
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: k maturitam ...
          No vidíš, to ani nevím... já to kdysi našla někde na netu a protože je to zajímavé, tak mi to utkvělo :))
          nadule1   | 03.11.2010 15:13:39
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: k maturitam ...
      tak jsem ráda, že jsem to pochopila...v prvních dvou větách jde o špatný slovosled, to mi došlo hned,lovce a hokejistu jsem vyřešila, ale s tím, jestli nic nezbylo po vírech nebo výrech jsem si nevěděla rady..a celkem mě překvapilo, že se tam mají napsat obě i-y
      janca11   | 04.11.2010 15:48:01
      Reagovat | URL příspěvku
  • Pamatujete si jména?
    Holky, stává se Vám, že chcete na někoho reagovat a najednou Vám chybí jméno, už dotyčnou zkrátka familiérně znáte pouze pod přezdívkou?
    Resp. vadí Vám, když Vás někdo oslovuje přezdívkou z BOL?
    Třeba na FB mnohdy vůbec netuším, o koho se jedná, protože Vás znám podle těch úžasných přezdívek  .
    Calamity J.   | 02.11.2010 21:46:08 | Reakcí: 20, poslední: 04.11.2010 22:16:36
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Pamatujete si jména?
      Mě se stává u některých holek na FB,že si nemůžu vybavit nick z Bolu a tady naopak mi někdy vypadne jméno,popř.i příjmení.
      tygřímáma   | 02.11.2010 21:49:27
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Pamatujete si jména?
      Občas se mi to stane, že si nemůžu vzpomenout na jméno bolky a nebo jejího dítěte, ale to je spíš u těch co často nepřispívají. Občas mám taky potíže vzpomenout si jak se jmenuje manžel nebo přítel. Pokud mě někdo osloví přezdívkou tak mi to vůbec nevadí, prostě to neřeším.
      zanlena   | 02.11.2010 22:12:41
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Pamatujete si jména?
      já znám jménem jen ty co mám na fcb a pak naduli(Naďa:D)a ty co to mají v nicku jinak většinou jen nickname 
      Rowdynka   | 02.11.2010 23:03:33
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Pamatujete si jména?
      Jak u koho. Někdy se mi samozřejmě stane, že si jméno nemohu vybavit. A jinak musím říct, že mi vůbec nevadí, když mě někdo oslovuje přezdívkou :DDD
      nadule1   | 03.11.2010 06:38:42
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Pamatujete si jména?
      jo docela jo,docela si jména pamatuji a dokážu si i podle fotky vybavit.
      Zuzbr   | 03.11.2010 06:40:40
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Pamatujete si jména?
      Těch co sem chodí často a hodně přispívají tak si jméno vybavím, jinak se musím podívat. Na fb většinou vím
      Nadine   | 03.11.2010 07:12:53
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Pamatujete si jména?
      Já se přiznám že na jména moc nejsem líp poznám ženské podle nicku      a že mi někdo říká vorabo mi nevadí   
      Voraba   | 03.11.2010 07:31:15
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Pamatujete si jména?
      Jména si většinou pamatuji, jen v dětech mám občas binec  
      Oslovení nickem mi nevadí , i když jménem je to takové příjemnější    
      Small   | 03.11.2010 07:49:35
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Pamatujete si jména?
      Já jménem oslovuji na Bolu výjmečně. Oslovuji převážně přezdívkama. Protože je to prostě součást tehle virtuality. Když mi ale někdo řekne Báro, tak mě potěší protože mám dojem že mě zná. Jinak hluboce se stydím, ale musím přiznat, že o spoustě holek tady vím o jejich dětech, kolik jim je co dělají jak vypadají a o jejich životech, ale vůbec netušim jak se jmenují v reálu  jedu prostě podle přezdívek
      medox   | 03.11.2010 07:57:42
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Pamatujete si jména?
      Když jedu na sraz tak mám strach že si nebudu pamatovat jména Bolek nebo jména dětí. Některé se mi vybaví automaticky a některé nevím. Taky jsem tady zezačátku psala u dotazu ohledně dětí do závorky jak je moje dítě staré. Vůbec mi nedošlo že by si to mohl někdo pamatovat :-))Ale prásknu tady že mi nějak nešlo na jiným vyhledávači se dostat na Bol stránky tak jsem tam zadala prostě slovo Tygřímáma      a vyskočila mi hned jako první. Tygřímáma je prostě pojem                         
      lucie73   | 03.11.2010 08:43:50
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Pamatujete si jména?
      Já si pamatuji holky hodně i podle jmen. Taky ty co které jsou tady déle jako já. Občas nechápu proč si to pamatuji. Taky na vás myslím co zrovna je s dětma a tak... 
      Stáňa   | 03.11.2010 08:59:48
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Pamatujete si jména?
      Jména si pamatuju. A v nicku mám svoje příjmení, takže to ani tak přezdívka není, když mě tím někdo osloví.
      polova   | 03.11.2010 09:05:27
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Pamatujete si jména?
      Ja v tom mám uplně bordel-mám jen jednu jistotu-tygřimáma je prostě tygřímáma at je kde je.To už ví i všichni moji známí o koho jde. 
      Honafa   | 03.11.2010 12:07:54
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Pamatujete si jména?
      Mě říkají Zajíci i v práci. Já se tak i cítím.
      zajic   | 03.11.2010 12:26:31
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Pamatujete si jména?
      nevadi mi to - jsem tady pod nickem,kter se mi libi,tak proc by me tak nekdo neoslovoval.
      A musim rict,abych si pamatovala nick a jeste jmeno - to uz nas tu je trochu moc.Na FB jsme se trapne musela ptata..a kdo jsi ty ( pod prezdivk  ou)?
      janney   | 03.11.2010 17:30:37
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Pamatujete si jména?
      já se tu veřejně přiznám, že znám pouze pár holek jmény, jinak jen přezdívky, takže kolikrát najedu nejdřív na vizitku, prostě sem si zažila nick a jméno se mi vykouřilo z hlavy. jinak mě nevadí, když mě někdo osloví ivulísek, neb je to zdrobnělina mého jména  
      ivulisek   | 04.11.2010 22:16:36
      Reagovat | URL příspěvku
Přidat nový příspěvek
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×