Inzerce
Inzerce
Inzerce

Co na to říkáte? Přečetli/y jste? Vaše příhody. Co už bych nepřežil/a? (strana 225) - diskuze

Přidat nový příspěvek
  • ... když se daří, tak se daří .... pomalu se ničím !!!
    V NE jsem si při žehlení spálila palec. Je to jen 1 cm dlouhé, ale pěkně hluboko. Bolelo to jak čert.
    No, a včera jsem nechtěně "nakopla" křeslo. Prsteníček u pravé nohy je trochu nateklý, ale pěkně modro-fialový. Při zvedání to bolí a cítím tam tlak. Snad se odpoledne vejdu do bot. Zítra jdu do města, tak mě snad nepřejede auto nebo bus. 
    novak37   | 30.03.2010 10:44:07 | Reakcí: 9, poslední: 30.03.2010 20:30:00
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: ... když se daří, tak se daří .... pomalu se ničím !!!
      tak at se ti zitra uz nic nestane
      versacek   | 30.03.2010 10:54:29
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: ... když se daří, tak se daří .... pomalu se ničím !!!
      To mě mrzí.Foukám na bebíčka     
      tygřímáma   | 30.03.2010 11:47:35
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: ... když se daří, tak se daří .... pomalu se ničím !!!
      jejka ...tak hlavně už bez nehod    
      Small   | 30.03.2010 12:26:15
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: ... když se daří, tak se daří .... pomalu se ničím !!!
      taky tohle období mám. 6ehličkou jsem se spálila několikrát i břicho. To je tak když žehlím nahatá  Už se nenič a hýčkej se, jo?   
      Stáňa   | 30.03.2010 13:50:40
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: ... když se daří, tak se daří .... pomalu se ničím !!!
      Andrej,tojsou někdy dny viď:radši nikam nechod a odpočívej 
      Gigi   | 30.03.2010 14:16:44
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: ... když se daří, tak se daří .... pomalu se ničím !!!
        Musím. Jdu po 3.přeobjednání ke kadeřnici a potřebuju to ostříhat jak sůl.
        novak37   | 30.03.2010 20:17:38
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: ... když se daří, tak se daří .... pomalu se ničím !!!
          tak to jo,to bych šla taky mám to dlouhý a kudrnatý jak pudl 
          Gigi   | 30.03.2010 20:30:00
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: ... když se daří, tak se daří .... pomalu se ničím !!!
      Snad už sis to vybrala.
      nadule1   | 30.03.2010 15:46:41
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: ... když se daří, tak se daří .... pomalu se ničím !!!
      raději nikam nechoď     
      já jsem si takhle přesně zlomila malíček na levé noze a to taky o křeslo, do večera zmodral a do rána zčernal, bolel jako sviňa, ještě těd když je změna počasí tak bolí. Přeji ať není zlomený 
      Zavadilka   | 30.03.2010 19:28:30
      Reagovat | URL příspěvku
  • co je u vas uz nemoc
    u me je to uz i ryma..jak u nas tak u deti..okamzite se stahujeme ze sveta ..nastesti jsme zdravi jak ripy..ale proste kdyz prskame,nelezeme mezi lidi..tak kdyz to vemu,deti byli nemocni 2x..1x ryma nasi blbosti ze jsme si neuvedomili aklimatizaci v novem byte,1x zahadne horecky..vse se vylecilo bez leku...ale mam tu 2 zname, jejich deti maji co mesic neco..horecky,kasel,rymu,prujem,ony jsou take dost casto necim nakazene..ale ony tvrdi,ze maji dite naprosto zdrave...to ja myslim,ze maji deti s dost oslabenou imunitou...my meli take asi po 4 letech 1x rymu..a uz si myslim,ze jsme byli loni proste nemocni...ja se desim nemoci a snazim se delat vse proto at nic nemame...a vyhybam se jak to jde mistum kde se to vyskytuje...comezatimprekvapuje,taki pres pozirani vseho venku a oslintavani jsou deti stale ok..ze by tomu pomohl pes co vse nosi domu??
    Liberte   | 30.03.2010 07:48:49 | Reakcí: 9, poslední: 30.03.2010 21:11:10
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: co je u vas uz nemoc
      To přijde se školkou, každé malé dítě si musí své odnemocnět. Ale jak budou starší, tak to budou lépe snášet. Holky byly párkrát dost nemocné, chodili jsme dost do kolektivu dětí, ale zhruba od dvou až tří let jsme v pohodě a nástup do školky nebyl pro nás co se týče nemocí žádnou změnou. 
      Ifča   | 30.03.2010 08:35:48
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: co je u vas uz nemoc
      Tak my si sem tam rýmu doneseme z mateřského centa. Teď se nás teda mrcha drží už měsíc - prý léčená týden, neléčená sedm dní - HAHAHA. Když se u nás něco projeví, tak taky omezujeme pohyb mezi lidma. Jednak, abychom nešířili bacily dál a pak, abychom si k našemu bacilu nepořídili nějaký další :)

      Ale jinak dítě s rýmou nepovažuju za nemocné. S rýmou chodíme ven - jen nejdeme do kolektivu. Něco jiného je, pokud se přidá teplota.
      nadule1   | 30.03.2010 09:15:56
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: co je u vas uz nemoc
      Tak u nás je nemoc i rýma, zápasíme s ní třeba měsíc, nejhorší jsou noci, když malá nemůže pořádně dýchat. No a s nemocností u nás to bylo tak, starší dítko nebylo nemocné snad do dvou let, ani rýma, ale pak nástup do školky a první rok pořád na hromadě a mladší proto bylo nemocné taky.
      Teja   | 30.03.2010 09:18:56
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: co je u vas uz nemoc
      no, s Maruškou jsem byla před dvěma týdny na testech-takže přesně, jak jsem předpokládala-alergie jak hrom na zvířata, jarní pyly, plísně, trávy,seno, prach, roztoče...a prostě na všechno, co šlo vyhodnotit.Vzhledem k tomu že má malé ruce, tak se jí něco slilo a nešly ty kožní testy dobře vyhodnotit...Takže moje věčně unudlané, uchrchlané dítě se zalepenýma očima sice není infekční, ale vykládej to někomu, žejo...Takže já se vyhýbám kolektivu jak to jde, nevypadá to dobře, když někam lezu s dítětem, co dunivě kašle, ven chodíme pořád, pokud nejsou teploty...
      janca11   | 30.03.2010 09:25:33
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: co je u vas uz nemoc
      Jelikož nejsme alergici, rýmou se u nás projevuje nachlazení a to už je nemoc nebo není? Naštěstí takovým způsobem děti marodí 2x do roka pár dnů, jednou na podzim a jednou na jaro, teď už to máme za sebou  .
      polova   | 30.03.2010 10:15:29
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: co je u vas uz nemoc
      u nás taky je rýma už děsná nemoc, malej jí parkrát už měl ale jinak nic, hrozně se nemocí bojim měla bych o něj hrozněj strach jsem přehnaně úzkostlivá a takový situace moc nezvládám
      zdeni   | 30.03.2010 12:13:26
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: co je u vas uz nemoc
      no a o tom to je......izolace=zdraví....Kubu jsem taky celkem izolovala, téměž do 18.měs .byl naprosto zdráv...pak jsme začali chodit do miniškolky a už to jelo , Laryng.,záněty střd. ucha, atd... 
      Když se narodila Kája, začala marodit už v roce, kdy Kuba nastoupil do MŠ, prostě to přitáhnul domů....no a Neli, ještě dřív, zatím teda bez antibiotik !...nemocem se nedá vyhnout, pokud nechceš sedět doma a s nikým se nestýkat  
      Myslím, že tím jak přichází do styku s různými chorobami...si právě tvoří imunitu...ale to je jen můj názor!!
      Co na to zajíc - imunolog??  
      Small   | 30.03.2010 12:36:38
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: co je u vas uz nemoc
      Rýma u nás není nemoc, normálně chodíme ven, ale vyhýbáme se kolektivu, žádný návštěvy a nejdeme na dětský hřiště. Je to vždy jen pár dní kdy je to nejhorší a potom už se nestraníme.
      soni   | 30.03.2010 21:11:10
      Reagovat | URL příspěvku
  • květiny
    Hrajeme doma s manželem takovou hru - já si každé pondělí kupuji v Lidlu řezané květiny (nejčastěji tulipány - za 49 korun 7 nebo 9 kusů - kupodivu dost dlouho vydrží) ... vždycky, když se pak sejdeme odpoledne doma, oba se tváříme, jak mám doma báječného muže, který mi nezapomene každé pondělí přinést květiny a jak je úúúžasný       Musím říct, že je to docela legrace ...

    (abych mu nekřivdila, čas od času mi přinese kytičku jen tak   )

    a co vaši muži, nosí vám kytičky jen tak?  
    twigginka   | 29.03.2010 21:18:38 | Reakcí: 29, poslední: 12.10.2015 10:52:49
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: květiny
      počítá se i mulčovací kůra???  
      Andrea81   | 29.03.2010 21:19:41
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: květiny
         
      Jen k narozeninám a to mi tak nebere...a nebo na usmířenou,to už je lepší.
      Ale jen tak,to se stalo naposledy asi snad nikdy   
      Třeba to někdy přijde. 
      petersim2   | 29.03.2010 21:24:15
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: květiny
      Obcas jo. Obcas jdou nakoupit do Billy nebo Penny a prinesou kyticku. Naposledy tak pred 14dny tulipany.. :)
      sazicka   | 29.03.2010 21:32:37
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: květiny
      Nenosí. Jednou jsme se o tom jen tak meziřečí bavili, a prý proč? No jo, on je spíš na praktické věci....
      moninif   | 29.03.2010 21:33:13
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: květiny
      Dostávám kytky, nejčastěji,za průsery  a když je mám dostat,tak si musím občas i říci  ale do roka ,těch deset kytic dostanu 
      veru-beru   | 29.03.2010 21:35:12
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: květiny
      Kupujeme spolu,kdyz nakupujem.Sam je nenosi,protoze si mysli,ze kdyby prinesl kytku myslela bych si,ze neco provedl.Mi nosi bombonky-Rafaelo i ted to hnede.To tak 1 tydne a tak 1 mesicne celou velkou bombonieru.
      Honafa   | 29.03.2010 22:37:48
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: květiny
      Občas dostanu jen tak, ale jelikož manžel má všechny blbiny v mobilu, který mu ohlašuje, že ten den by je měl donést, tak už to je až moc. On má potřebu slavit výročí seznámení, první rande, den, který máme zaškrtnutý v kalendáři jako den, kdy jsme spolu začli chodit, teď už i výročí svatby. No a pak narozeniny, svátek, MDŽ, Den matek, Valentýn... Takže kytek je přes rok i tak dost.     
      Evulik25   | 29.03.2010 22:38:31
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: květiny
        Ty jo, výročí seznámení, první rande, den kdy jsme spolu začali chodit...To musí být kytek, to my tyhle tři události máme v jednom dni tak jen jedna květina.      , pak výročí svatby, narozky, svátek, den matek, Valentýn, a někdy i jen tak.
        Teja   | 30.03.2010 08:39:58
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: květiny
      Nosí. Bohužel pouze takové, kterým říká "květiny na jídlo" - zeleninu. Jedinkrát mi dal kytku, a to kaktus.... Na tyto věci je až moc realista.
      helenice   | 30.03.2010 06:38:28
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: květiny
      nemuze,ve vsech 2 vazach co mame mamkytky na zakoreneni 
      Liberte   | 30.03.2010 08:14:10
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: květiny
      nenosí,dostávám jen na narozeniny a svátek-jinak ne
      lucie73   | 30.03.2010 08:40:46
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: květiny
      Nosí,z nákupů tyhle tulipány,nebo růže,občas nechá nějakou navázat v květinářství,občas přinese nějakou v květináči...myslím,že tak tři,čtyři do měsíce dostanu
      Andělka   | 30.03.2010 08:49:40
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: květiny
      Květiny nenosí, bohužel, jen teď na výročí, ale to jsem mu strategicky několikrát připomněla    Ale aspoň mi čas od času přinese nějakou čokoládu..
      zuzka83   | 30.03.2010 08:51:37
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: květiny
      Ne. Já na to nejsem. Já bych nemusela ani tu kytku k narozeninám. Stejně to doma spíš překáží :DDD Jo čokoládička - to by bylo něco jinýho :D
      nadule1   | 30.03.2010 09:09:33
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: květiny
      Kytičky mě potěší, ale po manžovi je nechci, je strašně velký alergik a návěštěva květinářství je hotové utrpení. Ale nosí mi lízátka, čokoládku, plyšáčky a tak.
      Meridene   | 30.03.2010 09:55:23
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: květiny
      Nenosí, nevadí mě to. Nikdy mě ani nenapadlo přemýšlet nad tím, že by měl. Jo napadlo... Měli jsme v práci kolegyni, její manžel byl vždycky dva týdny v Praze na víkend dojel dom a pak zase mazal na ty dva týdny... No a pracovala jsem v podniku, kde denně přes vrátnicu prošlo kolem 200 lidí, chodilo se teda na směny, ale i tak. Když tam na ni čekával, obrovskou kytku v ruce, ona se ještě sprchovala, aby každý viděl, jak má hodného manžela... Po nějaké době už to bylo všem kolemjdoucím směšné, vzdělancům i nevzdělancům. Tak jsem si dělávala z mého manžela srandu, když jezdil jako obchoďák od pondělí do pátku, že mě musí v pátek čekávat na vrátnici s kytkou... Nečekával.
      polova   | 30.03.2010 10:12:14
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: květiny
        jj, potom už to bylo spíše trapné. Stejně mu utekla za jiným. A ten jí kytky nenosil. Pamatuju si ji. Doufám, že se má dobře.
        helenice   | 30.03.2010 20:01:18
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: květiny
      přítel mi teda kytky nenosí, že prý za chvíli zvadnou. Ale syn, když jsme venku a někde vidí prodávat květiny, teď hlavně u stánků, tak mi vždycky řekne "Maminko já ti chci koupit kytičku, máš penízky?"
      simir01   | 30.03.2010 13:52:03
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: květiny
      Za tu dobu co jsme spolu mi přinesl květiny jednou..o to víc mě potěšil, byly to slunečnice z pole, krááásné...( už jenom ta představa jak zastavil a škubal) jinak si kupuji sama, těd mám doma bílé karafiatky v akci za 50 centů 
      Zavadilka   | 30.03.2010 19:31:54
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: květiny
      Za tu dobu co jsme spolu mi přinesl květiny jednou..o to víc mě potěšil, byly to slunečnice z pole, krááásné...( už jenom ta představa jak zastavil a škubal) jinak si kupuji sama, těd mám doma bílé karafiatky v akci za 50 centů 
      Zavadilka   | 30.03.2010 19:31:57
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: květiny
      Nosí mi kytku jen tak, ale ne každý pondělí. Tak 3x do roka přinese jednu růži 
      soni   | 30.03.2010 21:13:41
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: květiny
      Mě manžel nechává kytky dovážet jako překvápko. Z firmy mi nechá dovážet různě barevné kytice růží..minulý měsíc vybral krásné modré. Ale musím říct, že vaše hra je dost originální :-D
      JanaMen   | 12.10.2015 10:52:49
      Reagovat | URL příspěvku
  • A svlikani doma?
    Ja spim nahata.A tim padem jsem nahata i kdyz rano vstavam.Nestydim se ani pred Honzou,ale Martinovi to hodne vadi a napomina me.Sam nahaty pred detma nikdy nechodi.
    Honafa   | 29.03.2010 19:03:34 | Reakcí: 21, poslední: 02.04.2010 09:58:45
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: A svlikani doma?
      Já mám na spaní maxi triko, ráno ho mám srolované pod prsama  .Zatím mě nahota před Ondrou nevadí,ale časem to budu omezovat.
      Ady.S   | 29.03.2010 19:20:35
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: A svlikani doma?
      taky se před dětmi nestydím....ale Kuba už začíná očumovat a ušklíbá se   ...takže už musí na koupelnu klepat a snažím se dávát si pozor....njn, už to není jako dřív, bez dítek, kdy nás nikdo v tomhle směru neomezoval    
      Small   | 29.03.2010 20:20:30
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: A svlikani doma?
      Ja se pred Vitou taky nestydim..Je jeste malej, chodime pred nim nahati oba..obcas, tedy vlastne denne.. 
      sazicka   | 29.03.2010 20:31:33
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: A svlikani doma?
      Spím někdy nahá,někdy v košili....a já před malou chodím nahá a nestydím se,Hydna se stydí přijde mu to divný,účelně a schválně nechodí a když není zbytí tak jde a skrývá se....jenže malá když chce jde se jukknout,když se táta sprchuje... 
      petersim2   | 29.03.2010 20:41:16
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: A svlikani doma?
        Terry taky nechce byt pred malou nahatej.Jednou se zlobil,kdyz jsme mu po sprse pro neco vlezly do koupelny.Ani by se s Vio nekoupal.Prijde mi to moc, ale kdyz to tak cejti...
        janney   | 02.04.2010 08:16:17
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: A svlikani doma?
        my chodili a spali oba nahatí před narozením Klárky taky. Jenže já mám od porodu k tomu nějaký malý blok a nahatá spím už jen maximálně po sexíku. Přes den často chodím doma jen ve spodním prádle a před Klárkou se zatím nestydím ani nahatá, jen je sradna jak se někdy zvědavě zadívá do klína nebo chce prozkoumat rukama bradavky       Manža před Klárku zásadně neleze bez tremclí... 
      BarčaKa   | 29.03.2010 21:16:39
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: A svlikani doma?
      Spím v noční košili. Nemůžu si dovolit spát nahá, přece jen mám doma puberťáka. Taky mi vadí, když mi jde chlad na ramena.
      zanlena   | 29.03.2010 21:16:46
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: A svlikani doma?
      Já teda nahatá nespím, ale třeba když vylezu z koupelny, nebo se převlíkám a hledám věci tak pobíhám jen tak... Manžel vlastně taky...
      moninif   | 29.03.2010 21:31:49
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: A svlikani doma?
      Koupu se před dětmi,ale nevím kolik let to půjde  občas i projdu nahá a teď s kojením,nebo odstříkáváním je prso pořád venku 
      veru-beru   | 29.03.2010 21:36:17
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: A svlikani doma?
      deti se mi porad ocmrdaji v koupelne kdyz se sprchuji,smanzelemjsou ve vane..jinak chodime obleceni...ale nahota domanevadi
      Liberte   | 30.03.2010 07:06:44
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: A svlikani doma?
      My se vůbec nstydíme.Chodíme normálne nahatý a Ivanko to bere ako normálnu vec.Napríklad keď sme v Španielsku tak pri bazéne sme len nahatý a tak isto niekedy aj na pláži
      nathalis   | 30.03.2010 08:52:51
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: A svlikani doma?
      Zatím to neřeším,kluci jsou malí...doma se promanáduju nahá docela často...pro potěchu manžela  a v létě spím nahá
      Andělka   | 30.03.2010 08:55:23
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: A svlikani doma?
      Tak nahotu nějak extra nevyhledávám, ale ani neřeším. Prostě, když je mi v noci horko, tak spím klidně nahá. Když jdu z koupelny, tak taky většinou nahá. Nestydím se, ale na druhou stranu - neběhám po bytě nahatá půl dne. To mi není příjemné. Navíc jsem většinou spíš zrmzlina, takže potřebuju být oblečená.
      nadule1   | 30.03.2010 09:07:44
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: A svlikani doma?
      tak to my chodime pred detma nazi 
      versacek   | 30.03.2010 09:50:44
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: A svlikani doma?
      Od té doby, co mám kluky nahá nespím. Přijde mi úchylné k nim v noci vstávat neoblečená  . Před Karolínou se nestydím, chodí mě do koupelky, chodím tam i já jí.Manžel spí nahý.
      Když jsem bydlela u našich nestyděl se nikdo před nikým, ani když už jsme my děti byly v pubertálním věku, nahý po bytě teda nikdo nechodil, ale klidně jsme si chodili do koupelky, když se někdo převlékal, neschovával se, když do místnosti přišel někdo jiný.
      polova   | 30.03.2010 10:02:17
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: A svlikani doma?
      Nahá nespím, to bych zmrzla  Ale po bytě se nahá pohybuji při převlékání, koupu se s holkama, ještě kojím tak jsou prsa často vyvenčený. Markétka už mě má vcelku okoukanou a nezajímá ji to. Manžel se taky před ní spchuje a převléká. zvědavě se dívá, ale neříká nic. Jdou se spolu klidně sprchovat.
      soni   | 30.03.2010 21:45:32
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: A svlikani doma?
      My třeba doma nazí nechodíme, ani nespíme. Vlastně nás kluci ani nevidí koupat, maximálně občas vidí když se převlékáme. Není to nijak cílené, prostě to tak vychází.
      A vůbec, bohatě mi stačí, když se Martínek chechtá mým "placatým" prsům a úplně klidně jim říká placatá a to zahlídne jen občas převlékání. Když si představím, že bych spala nahá jako Honafa a tohle by bylo první, co bych denně slyšela... Děkuju, nechci      
      Sunny   | 31.03.2010 08:13:39
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: A svlikani doma?
      Driv jsem se hodne stydela a spim v nocni kosili, neo pyzamu ( je mi casto zima) Ale uz se mi stalo,ze jsem spala naha ( to kdyz pak clovek po urcite akci usne ze?! ;0 Terry spi jen v trenkach.Rano si hned vezmu aspon spodni pradlo.Po byte bych naha nechodila,ale z koupelny do loznice bez problemu.Violka se mi ted hrozne smeje prsum - nevim proc, ukazuje na ne a uchechatava se - zlobivka.
      Ale jak to mate treba s vycuranim se za pritomnosti partnera.U me by to driv vubec neprichazelo v uvahu a zmenou muze a porodem ditete se mi to zmenilo :-) 
      janney   | 02.04.2010 07:56:28
      Reagovat | URL příspěvku
  • Prsa na verejnosti
    V souvislosti s debatou na tema kojeni na verejnosti a diky nekterym reakcim me napada otazka. A jak vlastne vidite svlekani na verejnosti? Myslim tim, ze dneska je trend chodit na plazi, na bazene a tak nahore bez..Ja jsem stydlin, takze takhle nechodim, a vzdycky mam bila prsa.. :)A jak jste na tom vy?
    sazicka   | 29.03.2010 18:40:00 | Reakcí: 22, poslední: 01.04.2010 21:29:38
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Prsa na verejnosti
      Je to pro Vas prirozene?
      sazicka   | 29.03.2010 18:40:34
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Prsa na verejnosti
      Kojení na veřejnosti mi nevadí, protože jde o to nakrmit dítě... Ale jinak se mezi lidma nesvlíkám :D
      Jediné, kdy jsem měla opálená prsa bylo, když jsem chodila do solárka :)))
      nadule1   | 29.03.2010 18:42:51
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Prsa na verejnosti
      No ja se ani moc nestydim,ale nedelam to.To si trosku protirecim,ale nikdy jsem nebyla v takove situaci,ze byse tam vsichni svlikali a sama tam cicata chodit nebudu.
      Honafa   | 29.03.2010 18:57:58
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Prsa na verejnosti
      Jsem stydlín, venku se moc často nesvlíkám. Kojení je jak píše Naďa o jídle dítěte a to mi nevadí.
      Ady.S   | 29.03.2010 19:19:28
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Prsa na verejnosti
      Nesvlíkám, ale když jsme byli s manželem na svatební cestě a měli to štěstí na báječnou destinaci, našli si kolikrát plážičku jen pro sebe, tak to jsem se opalovala i plavala nahoře bez a bylo to SUPER!!!    
      Evulik25   | 29.03.2010 19:22:52
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Prsa na verejnosti
      když mi bylo dvacet,opalovala jsem se nahoře bez a nevadilo mi to,dneska už bych se nesvlíkla(ale jen proto,že ty pras už nevypadají hezky-jinak stydlivá nejsem
      lucie73   | 29.03.2010 19:45:02
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Prsa na verejnosti
      Před Stellkou jsem se koupala a slunila nahoře bez, záloželo kde jsme byli, do bazénu jsem si hořejšek dávala vždycky, ale myslím si nebo spíš jsem si naprosto jistá, že tento čas poskrven mládím a krásou už odvlál vítr. A to definitivně     
      Zavadilka   | 29.03.2010 19:52:20
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Prsa na verejnosti
      Nahoře bez se neopaluju,ale nevadí mi,když si holky přijdou umýt ruce do koupelny,když se koupu.
      tygřímáma   | 29.03.2010 20:00:49
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Prsa na verejnosti
        asi takhle...kdybych na to měla, klíďo bych to dala někde na pláži nahoře bez      
      ale taky zůstávám bílá      
      Small   | 29.03.2010 20:11:06
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Prsa na verejnosti
      Asi takhle,na nudy bych nikdy nešla.....nesvlékám se na veřejnosti......prsa bílá,jediný kdy jsem je měla opálené bylo na svatbě,kdy jsem chodila,abych byla do šatů kóča.....u moře jsem se svlíkla jednou a na pár sekund,přišla jsem si strašně zranitelná,nevím....
      KOjenní mi přijde přirozené,ale stejně jsem se radeji urývala a kojila spíše v ústraní,ale jinak mně osobně to nepobuřuje ani náhodou. 
      petersim2   | 29.03.2010 20:46:51
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Prsa na verejnosti
      Kojení na veřejnosti mi problém nedělá, ale chodit na pláži nahoře bez to ano. Jednou jsem si sundala vršek a to, když jsme byli u moře, ale ležela jsem na břiše.
      zanlena   | 29.03.2010 21:14:03
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Prsa na verejnosti
      nahoře bez jsem vždycky maximálně ležela na pláži. Problémy mi dělalo si takhle odhalená sednout, natož chodit!! A v Čechách na bazéně se opaluju bez maximálně vleže na břiše, tady prsa neukazuju vůbec    
      BarčaKa   | 29.03.2010 21:18:28
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Prsa na verejnosti
      Já se stydím kojit takže i chodit na pláži nahoře bez. Ale jednou jsem po dlouhem přemlouvání kamarádky, která nechtěla být svlečená sama podlehla a na uplně prázdne plaži v řecku jsem svrchní díl odložila. zachvilku nad náma stála taková ta klasická řecká babička v černem šátku a hrozně řecky asi nadávala  A já se za sebe tak styděla, že už nikdy...ALe nemám nic proti tomu, když se svlekne někdo jinný.
      medox   | 29.03.2010 21:29:12
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Prsa na verejnosti
      Taky tak... I zahradě, kde vím, že mě nikdo nevidí, se neopaluji nahoře bez...
      moninif   | 29.03.2010 21:29:39
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Prsa na verejnosti
      Když si na dovolené ulovíme místečko jen pro sebe tak nahoře bez,nebo opalovačka u tchánů na dvoře....to praktikujeme s tchýní časo...není tam odnikud vidět 
      Andělka   | 30.03.2010 08:52:30
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Prsa na verejnosti
      Kojení na veřejnosti bez problémů. Opalování bez plavek mám taky problém. Párkrát jsem to zkusila, ale přišlo mi to divný. Aspoň poznám že jsem se opálila že je to podle plavek. Jinak teď už moc se neopaluji. Možná že bych se svlékla u moře.  
      Stáňa   | 30.03.2010 11:20:51
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Prsa na verejnosti
      já stydim taky bílá prsa :-)
      zdeni   | 30.03.2010 12:14:23
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Prsa na verejnosti
      kojím v pohodě, ale horní díl plavek nesundávám kvůli opálení 
      soni   | 30.03.2010 21:37:41
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Prsa na verejnosti
      V zivote bych nahore bez NECHODILA,asi ani nesedela.Ale priznam se,ze kdyz jsme byli ve spanelsku na male plazi,tak jsem v leze odlozila vrsek kvuli opaleni.Zezacatku to bylo hrooozny,po chvili jsem o tom uz nevedela.Ale v CR NIKDY!!Maimalne lezim na brichu a rozepnu si vzadu plavky abych nemela tu caru na zadech.
      Musim podotknout,ze jsme byla mlada a nestydela jsem se za sva prsa.ed uz bych nedala ani to lezeni nahore bez ( snad az jednou budu mit vilu a budu se opalovat na strese kam neni odnikud videt a budu sama         )

      Musim ale priznat,ze jsem byla drive hrozne stydliva- az silene a mnoho z toho studu odeznelo prave po porodu a kojeni a tak. Asi si clovek tak nejak zvykne- ono pri tom porodu vam vsichni koukaj vsude ze?!
      Pak bylo pro me jeste docela divny, kdyz mi sestricky pomahaly prikladat Violku a normalne mi chytli tu bradavku a stelovaly.
      V tu chvili jsem si rekla - vem to cert a ztratila jsem minimalne 50% svyho studu  

      Jo jinak musim prihodit,ze na jednom foceni ( ucesu) jsme byly jako modelky nakonec nadirigovani byt bez horniho kusu obleceni .Mely jsme tedy pres prsa ruce a nic nebylo videt, ale bylo to hroooozne divny.Nejdriv jsem vubec nechtela,ale jak se zacnou svlekat i ty ostatni,tak to pak cloveka nejak vyklidnilo a prislo mu celkem v pohode      Hned po vyfoceni nam dali rucnik,takze fakt nikdo nic snad nevidel 
      janney   | 01.04.2010 21:29:38
      Reagovat | URL příspěvku
  • V příštím životě budu "socka"
    A budu vysmátá... Nebudu se o nic starat, pořídím si spoustu dětí a budu plakat na úřadě o bydlení, příspěvky na bydlení, na dítě a já nevím na co všechno... Nemusím tak řešit, zda umístím dítě do školky, jestli když budu pracovat na částečný úvazek to finančně zvládneme, případně když budu dělat na plný, jak skloubíme práci a otevírací dobu školek, když už budeme mít to štěstí, že ho vezmou....
    moninif   | 29.03.2010 17:31:41 | Reakcí: 11, poslední: 30.03.2010 15:50:56
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: V příštím životě budu \
      To je hezká představa.   
      Val.J35   | 29.03.2010 18:01:41
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: V příštím životě budu \
      Bohuzel, zda se, ze zakony jsou opravdu delane pro nefachcenky, zlocince, lupice a dalsi povl.
      mihra   | 29.03.2010 18:14:40
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: V příštím životě budu \
      jj, taky chci být socka...v příštím životě  
      Small   | 29.03.2010 20:12:45
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: V příštím životě budu \
      ..ale na druhou stranu si nikdy nezajedete jako rodina na žádnou dovolenou, nebudeš si moct koupit co chceš...       
      já bych socka být nechtěla.
      BarčaKa   | 29.03.2010 21:20:01
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: V příštím životě budu \
      Presne tak jako socka se cesteji podivas k mori,nez ostatni.Kdyz byli ve skolce-skolky v prirode,nebo lyzaky ve skole,prvni se prihlasi socky.Ti to dostavaji proplacene.I ruzne tabory atd.
      Honafa   | 29.03.2010 21:50:39
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: V příštím životě budu \
      No holky, já bych socka teda být nechtěla... Ale být "sockou" může být kdokoli i v tomto životě...
      Teja   | 30.03.2010 09:00:12
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: V příštím životě budu \
      Nejhorší je, že toto hanlivé označení vůbec nesouvisí s financemi, ale je to mentální status. Naopak spousta potřebných, co ač se snaží, dostane se do svízelné situace, tak nic od státu nedostane, ač dříve nebo nyní její příbuzní do systému sypou dost. Tyto bych si nikdy nedovolila tímto slovem označit. Naopak ti vyčůraní si vydyndají neskutečné pálky. V bývalém bydlišti jsme v domě bydleli s člověkem, který pobíral údajně invalidní důchod na ramenní kloub před 10 lety 12.000 Kč měsíčně, přitom údajně - nemám podloženo - šil načerno pro Vietnamce. Jeho manželka nebyla rovněž plně pracující. O jejich životní úrovni se nám mohlo pouze zdát :-)). Jak mám s nadšením odevzdávat čím dál vyšší daně takto hospodařícímu státu??? 
      Calamity J.   | 30.03.2010 15:06:30
      Reagovat | URL příspěvku
  • Zvýšení alimentů
    Teď jsem dočetla diskuzi pod článkem o návrhu zvýšení alimentů-hodně diskutujících byli muži,ale i matky a nové manželky těch,co platí alimenty a taky samozřejmě ty,kterých se to nejvíc týká. Byla jsem rozpolcená,pravdu má každá strana..co si o tom vy myslíte?????

    http://www.denik.cz/z_domova/drasticke-alimenty-zlikviduji-tatinky-a-jejich-nov.html
    lucie73   | 29.03.2010 16:51:01 | Reakcí: 14, poslední: 24.07.2020 11:50:29
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Zvýšení alimentů
      No, záleží právě na tom z které strany se na to člověk dívá.
      Je jasné, že pokud otec musí platit "velkou" částku své první rodině tak ta druhá - "nová" je na tom bita.
      A pro "první" rodinu by to byl velký úspěch, protože výše alimentů v dnešní době je dosti směšná.
      Já bych byla rozhodně pro zvýšení, podle mě, by si pak i dost lidí (hlavně mužů) rozmyslelo podvádět partnery. Pak by se jim od první rodiny z hlediska finančního tak lehce neodcházelo a museli by vše více zvažovat a hlavně příjmout větší zodpovědnost než doposud. To by pak opuštění prních dětí a pořízení dětí "nových", už nebyla taková legrace.
      Teja   | 29.03.2010 18:07:16
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zvýšení alimentů
      Já osobně jsem pro zvýšení alimentů a to co nejvíc.Zabezpečení mláďat by mělo být věcí obou rodičů a né že si tatínek hrdě odkráčí středem,po mě potopa,pošle pár korun a myslí si jaký je frajer.No a pokud si pořizuje novou rodinu,tak ať jeho nastávající ví,že spousta peněz půjde pryč a s tímto vědomím ať si pak dalšího potomka klidně pořídí.Ono by si pak možná spousta chlapů ten rozvod rozmyslela a na milenky by taky nezbylo tolik peněz. 
      Val.J35   | 29.03.2010 18:17:29
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zvýšení alimentů
      Jít životem,dělat děti,odcházet a pak na ně platit směšné částky(pokud tatínek vůbec platí) mi přijde hnusné.Souhlasím s Tejou a Val.J35,děti stojí slušné peníze a proč by většinu měla dotovat matka?
      Ještě by měl být zákon,který by dlužné výživné z tatínků snadněji a rychleji vymáhal.
      tygřímáma   | 29.03.2010 18:35:37
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zvýšení alimentů
      Je spousta pohledů na tuhle věc a každý má svou pravdu. Souhlasím se zvyšováním alimentů,ale také jen za určitých pravidel. Otec musí platit za své dítě a ty směšné částky jsou fakt k smíchu. S malým dítětem cca do 4 let si matka fakt nemůže nic pořádného přividělat, pak má alespoň naději na školku a může se snažit se uživit. Z pohledu nové rodiny je to horší, určitě se jí nelíbí že peníze odcházejí jinam. Ale otec si měl rozmyslet nasekat si děti a pak se nepodílet na jejich výživě.
      Osobně bych i u výživy dítěte přihlížela k okolnostem rozpadu rodiny, schopnost reálného zvýšení příjmů u obou rodičů, a ne jen dát otci povinost plati, ale také matce ať se stará sama zvýšit svůj příjem.
      Ady.S   | 29.03.2010 19:17:38
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zvýšení alimentů
      Taky už jsem nad tím přemýšlela. Mám kamarádku, která se s manželem rozvedla a dokud byla sama, tak jí platil na malého výživné asi pět tisíc korun a občas jí i přidal, když se jí zpozdila mateřská nebo třeba při větších výdajích za malého. Pak si našla přítele a vzali se a ona mu sama od sebe řekla, že už peníze nepotřebují, že už platit nemusí. On už má taky svou novou rodinu a tak mu to přišlo vhod. Pak ale vím o případu, kdy má maminka mateřskou, výplatu svou a svého nového manžela ( ta je super královská ) a ještě se hodlá soudit o výši výživného, protože jí 4 tisíce přijdou strašně málo. Jsou to dva
      Meridene   | 29.03.2010 19:39:01
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zvýšení alimentů
      Je to těžký soudit plošně...Já nedávno četla zajímavý rozhovor, teď ho nemůžu najít, kde pán říkal, že v některých státech na západě si pánové prostě novou rodinu nemůžou dovolit, protože musí platit alimenty. Je to krutý, ale tak by to asi mělo být, děti prostě nejdou vymazat...
      zuzka83   | 30.03.2010 08:01:46
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zvýšení alimentů
            Jelikož mě Karolíny otec platit NEMUSÍ tak nemám asi co kecat. 
      polova   | 30.03.2010 10:19:30
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Zvýšení alimentů
        To by mě zajímalo proč Ti nemusí platit. Vždyť dcera o ty peníze přichází. Pokud by jsi je nepotřebovala teď pro dceru, tak by jsi je mohla dceři schovávat do budoucna až se osamostatní, určitě by se jí hodily.
        zanlena   | 30.03.2010 10:25:54
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zvýšení alimentů
      já jsem pro zvýšení rozhodně s tim že by maminka ale musela prokázat jak peníze pro dítě použila aspoň zhruba
      zdeni   | 30.03.2010 12:15:23
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zvýšení alimentů
      Když už je chlap takovej machr a kohout že si umí pořídit dvě rodiny, tak by měl být schopen je taky uživit!
      Na tohle téma mám malinko vyhraněný názor kvůli situaci v mé rodině a říkám, že když chlap odejde od rodiny kvůli jiné ženské, tak jen ať pěkně platí! Proč by na tom měla být finančně trestaná exmanželka, ta je potrestaná už dost citově.
      A ta druhá ženská si má dobře rozmyslet s kým zakládá rodinu, když si bere chlapa s dětma z předchozího manželství, tak zkrátka musí koukat i na ně. U nás se bere manželství a rodina na lehkou váhu právě i díky tomu, že prostě rozvod a život po rozvodu je pro chlapa brnkačka.
      Takže jsem pro zvýšení!
      sarkaj   | 30.03.2010 12:30:48
      Reagovat | URL příspěvku
  • holky clanek na zasmani
    oni uz vazne nevi jak nalakat volice :D http://czechtek.bloguje.cz/838675-czechtek-letos-bude-slibuje-zeman-a-spol.php to sem se musela zasmat
    kaacca   | 29.03.2010 13:10:01
    Reagovat | URL příspěvku
  • Jste hodné?
    Tak mě tak napadlo... Holky myslíte si o sobě že jste "hodné", že jste dobří lidé?
    Já docela jo. Jasně, vím že nejsem anděl. A pokud by třeba na mě (na rodinu) začal někdo útočit, tak bych se docela dobře slovně "ubránila".   Pokud k nějakému takovému "útoku" dojde, tak mě to hrozně překvapí a pak na to třeba i měsíc pořád myslím a je mi to líto. Ale naštěstí se to stává jen výjmečně. Bráním se ale "slušně"   , nekřičím, nemluvím sprostě a snažím se věcně argumentovat... 
    Ale obecně se konfliktům snažím vyhýbat. Ale pokud vidím, že někdo někomu ubližuje, tak zasáhnu, ať už se jedná o zvíře nebo člověka. A taky nesnáším když někdo ničí přírodu, s tím globálním ničením sama nic moc neudělám, ale pokud třeba někdo "vytváří" v řírodě svoji skládku, tak nedělám, že to nevidím a jdu mu přímo něco říct. Tak se lehce získávají nepřátelé, hlavně pokud bydlíte na malé dědině. 
    Taky třeba nechápu, že někteří lidé mohou někomu třeba nějakou věc tak hrozně závidět, že mu ji zničí, protože když ji nemají oni, tak ať ji nemá nikdo. To fakt nechápu, zajímalo by mě jestli to mají vrozené, nebo jestli se k tomu dopracovali výchovou, životem?
    Já ty veci lidem přeju, a říkám si, že se o ně museli zasloužit a mám radost, že oni mají radost.
    No, prostě, nikomu záměrně neubližuju, nepomlouvám, nedělám naschvály, pokud někdo potřebuje tak pomůžu, jsem na lidi milá a co slíbím to se snažím dodržet... A snažím se a budu se snažit z našich dětí vychovat dobré lidi.
    To je jen můj pohled a ti co mě znají, by mě možná viděli jinak, ale tak to mám já.
    A jak se vidíte Vy?
    Teja   | 29.03.2010 09:54:26 | Reakcí: 16, poslední: 01.04.2010 21:43:57
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Jste hodné?
      Soni,já to mám podobně jako ty!!! A musím říct že je to někdy marný boj. Nejsem totiž vůbec závistivá,je mi upřímně jedno kolik kdo má a jak to získal,je mi fuk kolik mají politici i moje sousedka. Mám radost s nimi když jedou přátelé na dovolenou do ciziny i když vím,že já se tam třeba nepodívám a taky všem všechno chválím-nedělá mi to problémy. Jen mě pak mrzí,že mě to lidi neoplatí,že mi nic nepochválí,dělají že nevidí že mám nový účes,nové tričko(myslím teď na kamarádky) a taky třeba na manželovu rodinu. Snažím se i pro ostatní okamžitě po prosbě vyhovět(v čemkoliv) i když tím někdy okradu třeba svou rodinu o čas. Je mi líto,že to lidi nedělají jako já. To by bylo moc hezký. Právě proto moc ráda chodím sem,protože tady jsou holky,které umí pochválit,umí pomoct,poradit a to všechno nezištně a rády. Takže já se vidím jako HODNÁ                   
      lucie73   | 29.03.2010 10:19:18
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jste hodné?
      No já byla moc hodná. A teď už jsem občas děsně zlá. Protože jinak by mě ostatní moc využívali a já mám taky právo na nějaké špatné pocity. Ale papírky po lese netrousím 
      zajic   | 29.03.2010 11:58:17
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jste hodné?
        zajici..jeste abys nebyl ekolog...delat si bordel ve vybehu    jsemna tomasi jak ty...byla jsemhodna,ale uz obcas jsem zla...nebo zla..proste si nedam skakat po hlave...ale vse slusne a odtazite 
        Liberte   | 29.03.2010 13:05:11
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jste hodné?
      Je to moc pěkně napsané a mohla bych se pod to podepsat.Asi tak nějak to citím i sama za sebe.
      Žiju bohužel mezi hodně zlýma lidma.Martin je dost arogantní,muj tatka,brácha,tchýně.Všichni jsou strašní sobci a já nechci aby děti byli po nich.Proto máme spory s Gabkou,nechci aby byla taková.Malí jsou jak já-hodní.Jenže Honza až moc.
      Honafa   | 29.03.2010 12:19:33
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jste hodné?
      Tak to já byla celý víkend strašná fúrie. Už mě přestalo bavit doma všechno důsledně táhnout s odůvodněním, že ten, kdo platí, ten velí :-). Dokonce to došlo tak daleko, že si manžel chodil za mnou na děti stěžovat. Na místo, aby si s nimi vyjednal sám. Zřejmě tím chtěl naznačit, že se jedná o chyby v mé výchově. Také mně otevřel oči rozhovor se šovinistou Hausmannem, který, ač šovinista, s jehož pohledem na ženy nemusíme souhlasit, tak své dcery naučil německy, anglicky, nejrůznější sporty, inicioval jejich kroužky. Ráda bych zdůraznila inicioval a dcery v nich podporoval, nikoliv pouze kroužky zaplatil. Všechno toto bylo u nás do nynějška v mé kompetenci. Dělala jsem to ráda, baví mě vidět, jak se talent dítěte ve správně zvolené aktivitě rozvíjí. Baví mě vidět výslednou radost a zvýšené sebevědomí dítěte. Co mě ovšem stresovalo, tak fakt, že některé zájmové aktivity dětí jsem musela doslova doma vybojovat. Přítomnost manžela na veřejných vystoupeních dětí mnohdy dokázala zneurotizovat celou rodinu.

      Po té, co jsem se o víkendu dozvěděla, že nic doma nedělám, rozhodla jsem se alespoň částečně tomuto vyjádření dostát. Včera o děti zhruba 5 hodin pečoval manžel - následně z toho usnul již o půl desáté. Dnes s nimi pro změnu pojede do hudebky. A co maminka? Ta konečně začne pracovat, aby se také někdy dopracovala k velení. 
      Calamity J.   | 29.03.2010 12:23:11
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jste hodné?
        Jani, to jsi byla až tak hrozně zlá?     "Chudáček" manžel...     
        Teja   | 30.03.2010 09:27:20
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jste hodné?
        Jani popsala jsi to tak,ze jsem se do tebe uplne vzila. Neco takoveho byl tata muj s tim,ze on protestoval i proti placeni cehokoli.Doted lituju,ze nas nasi nedali na vice krouzku nebo aspon nepodporovali v necem cilevedomem. Taky by mi to vadilo, uplne jako tobe a mas recht - s tou praci 
        janney   | 01.04.2010 21:35:21
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jste hodné?
      Já sem hodná, celý život lidem pomáhám a snažím se být na ně milá a tak. Taky na to většinou pěkně dojedu. Ale je to bohužel moje podstata. To ovšem neznamená, že bych někdy někomu něco nezáviděla ajsou lidé kterým upřímě řečeno něco někdy taky nepřeju... a závidim a občas lžu a jsem na lidí zlá  Nemyslím, že by se to muselo nutně vylučovat s tím být hodná...
      medox   | 29.03.2010 12:41:01
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jste hodné?
        umne jo to tak :-) jak se chovas ty ke mne ja se budu chovat ja k tobe :-)) Blbce se mne dalat nebudes !!!.Jinak nemuzu rict jestli sem hodna ci ne to at posoudi jini :_)) Sem jen clovek:Nesnasim nasili na mich bliznich ,nesnasim zavyst ,nesnasim pretvarky :-)
        kaacca   | 29.03.2010 13:13:26
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jste hodné?
      Já si taky myslím, že jsem v celku hodný člověk. Dokážu se ale někdy pěkně vytočit a to hlavně nad "blbostí z lenosti". Tak to nazývám já. Lidi kolem si často myslí, že jsem tvrdá, ale já jen chci, aby daný problém vyřešili sami. Mým zaměstnáním je kontrolní pracovník, který chodí občas v terénu a to sám ... dělám kontrolu placení pojistného. Naučila jsem se tedy daný problém vyřešit na místě a sama. Nevím, vše, ale vím, kam se mám podívat ... to je ono, nebýt líná se podívat. Moje bývalá kolegyně, která u je v důchodu, říká, že díky mně to doklepala do důchodu bez ostudy. Už prostě neměla ty buňky na nové věci, věčné změny v zákonech a já jí hodně pomáhala. Mně to nevadilo.
      I můj manžel říká, že já se nehádám, ale umím si jít za vším a než s něčím začnu, umím se na to připravit. Jsem prý takový hodný, pocitivý, precizní a aktivní člověk, ale očekávám to i od ostatních. Někdy to člověk nepochopí nebo nezkousne a pak si myslí, že jsem zlá, ale já mu chci vlastně pomoci tím, aby si pomoci uměl sám.
      novak37   | 29.03.2010 13:11:25
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jste hodné?
      Nemůžu o sobě tvrdit že jsem hodná.A klidně přiznám že jsou situace kdy jsem schopná být vysloveně zlá.Jo,snažím se neškodit nikomu,lidem okolo sebe nezávidím,ale pokud si někdo dovolí na mě nebo rodinu zjistí že se měním v pěknou bestii.Žiju jak se dá,doba je zlá a občas si člověk musí dupnout a ukázat tvrdé lokty.
      Val.J35   | 29.03.2010 18:06:51
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jste hodné?
      Taky si o sobě myslím, že jsem hodná...No, nejspíš jsem o tom i přesvědčená    Třeba vím, že některým lidem opravdu závidím..a to je špatná věc, ale přeju jim to - jen bych si to taky přála pro sebe    A když nejsu hodná, tak se omlouvám - třeba i v duchu, třeba si naštvaně řeknu "uhni, bábo!!" a pak je mi to líto, tak jí v duchu řeknu "pardón paní, ale já opravdu spěchám":-)
      Ale znám i několik lidí, co si o sobě myslí, že jsou hodní a spravedlivý, ale rozhodně nejsou (o mojí matce bych mohla vyprávět celé hodiny  )
      zuzka83   | 30.03.2010 08:25:58
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jste hodné?
      Holky, díky moc všem za reakce, tohle mě opravdu zajímá.
      A pokud ještě nekdo něco připíše budu ráda.
      Jo a vy co jste psaly, že jste někdy fakt zlé   , pokud se sem ještě vrátíte, napište mi jak to ve vašem podání vypadá.
      Teja   | 30.03.2010 09:50:24
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jste hodné?
      to by meli posoudit lidi co me znaji,ale myslim si ze jsem hodna(nekdy az moc),malokdy umim rict ne a pak na to dojizdim
      versacek   | 30.03.2010 09:57:04
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jste hodné?
      Určitě jsem hodná na svoje okolí, nemám konflikty s nikým v mém okolí. Ani v práci jsem neměla konflikty, pokud někoho fakt nemusím tak se s ním bavím jen o počasí  . Někdy nejsem hodná doma, to už tady rozepsala Calamity a mám někdy podobný pocity. Mám pocit, že to tady táhnu(rodinu a domácnost) a občas mě to rozhodování o všem unaví. Jinak jsem dost tolerantní a když muž příjde s tím, že jede na týden na ryby tak nejsem proti.
      soni   | 30.03.2010 21:29:14
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jste hodné?
      S temi vecmi ,nezavidenim, pranim a tak s tebou velmi souhlasi - ani bych to lepe nenapsala.
      S vkladanim se do problemu cizich mam trochu problem.Ne proto,ze bych nebyla hodna,ale protoze mam zkusenosti,ze clovek jeste pomalu dostane po papule od obou stran.Takze asi se trochu bojim,ale kdyby to bylo neco v memoci, tka se urcite zastanu.

      Jak se vidim. Vidim se jako hodnej a slusnej clovek- cini mi nejvetsi radost, kdyz muzu druhym udelat radost. Kdyz je nekdo bohatej a uspesnej ,tak jim to preju a divam se na ty lidi s uznanim a respektem - dokazu k lidem vzhlizet.Citim se stale jeste divne, kdyz me nekdo pochvali - prijdu si strasne nedostatecna - mam o sobe predstavu,ze bych to mela dotahnout nekam dal.
      JInak ale bohuzel me tak asi ostatni nevidi - nejsem uplne seda myska a muj humor je nekdy trosku drsnejsi a tak me nekteri lide proste nemeli radi a pokladali me za cloveka, co chce sam sebe vyzdvyhovat. I Terry me nekdy vidi uplne jinak nez ja sebe - mysli si,ze taktizuju,ze neco rikam jen proto abych neceho dosahla, abych ho k necemu donutila.
      Ja se tak vubec nevidim a rekla bych,ze v tom lide soudi podle sebe.
      Ale vim,ze nekdy jsem asi neprijemna , i kdyz rozhodne ne cilene.
      Mam na cem pracovat, ale ja se vidim jako hodny clovek, ktery ale po sobe zase uplne nenecha lidi slapat a svuj nazor vzdycky reknu - a to durazne.nevim..nemeli bysme se spis ptat jak nas vidi ostatni? ;) To by me zajimalo 
      janney   | 01.04.2010 21:43:57
      Reagovat | URL příspěvku
  • Zatracená zmena času
    A že nemá existovať jarná únava.Kým si na to človek zvykne tak to dá zabrať.Co teprve deti.My budeme teda stávať v 5:00.Ledva stíham cez deň,čo mám a ešte nám to o hodinu dopredu posunú  Takže teraz bude 18.00.No pekne 
    nathalis   | 28.03.2010 17:58:46 | Reakcí: 13, poslední: 30.03.2010 09:07:39
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Zatracená zmena času
      mě osobně nevadí, ale vadí mi u Aničky, kvůli tomu v poledne nespala a jsem zvědavá jak teď usne, když je ještě vidět.
      Jana A   | 28.03.2010 19:29:24
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zatracená zmena času
      přesně tak..malej usíná každý den kolem půl 7 ..a ještě doteď tady strašil..   
      lojzinek   | 28.03.2010 19:53:37
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zatracená zmena času
      Presne, ja jsem z toho taky asi tyden vytocena, nez si zvyknu. A verim, ze u malych deti to musi byt horsi.
      mihra   | 28.03.2010 20:02:42
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zatracená zmena času
      Tak nám Kubk teda dneska vytuh před osmou nového času - takže to vypadá, že on se přeprogramoval :)))
      nadule1   | 28.03.2010 20:10:26
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zatracená zmena času
      Vzhledem k tomu, že je Ondra nachlazený a špatně spal mě vůbec ta změna času nepřišla.Usl taky v normálním čase.Snad to bude tak i nadále.
      Něják zastávám názor, že když mě někdo v noci posune hodiny tak na to nepřijdu.Maximálně se dobře vyspím a nebo naopak řeknu blbá noc.
      Ady.S   | 28.03.2010 21:01:30
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Zatracená zmena času
        Mám to stejné jako ty Adu,kdybych to nevěděla tak na to ani nepřijdu. Jen jsem večer spokojená že je déle vidět
        lucie73   | 28.03.2010 21:20:18
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zatracená zmena času
      Tominovi to bylo úplně fuk, vstával v šest, vycucl mlíčko, chvilku si pohrál a pak vytuhnul do půl deváté a zbytek dne byl v pohoděl. Zato já bych snad ještě potřebovala medvědí zimní spánek. Sluníčko mě krásně nabije, ale večer jsem jak medvídě. Nemotorná a unavená.  
      Meridene   | 28.03.2010 21:31:01
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zatracená zmena času
      Holky to nepoznaly, já jsem jim dva dny dopředu trochu posunula spaní a je to ok.
      soni   | 28.03.2010 23:37:13
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zatracená zmena času
      U nás byl taky zmatek, malá mi přes den spala jen hodinu a při večerce nastal horor, řvala a řvala. Já jsem byla mrtvá kolem 20.00 a těd zas nemůžu spát 
      Zavadilka   | 29.03.2010 00:44:36
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zatracená zmena času
      u nas to slo skvele...v nedeli vstavali az v 8 ...a sli spat v 7,30, ja v 8 a ja vstavala dnes v 6 a deti v 7
      Liberte   | 29.03.2010 07:04:22
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zatracená zmena času
      tak mně to nevadí...Daní vstává po 6h ráno a v nedělu jsme se vzbudili tým pádem v 7h    
      lendy   | 29.03.2010 11:31:35
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zatracená zmena času
      Mně se letní čas líbí. Já bych zrušila ten blbej zimní, já mám ráda, když je večer dýl světlo.
      zajic   | 29.03.2010 11:59:03
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zatracená zmena času
      Tak mně změna času vůbec nevadí, ale manžel si nemůže zvyknout. 
      Teja   | 30.03.2010 09:07:39
      Reagovat | URL příspěvku
Přidat nový příspěvek
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×