Inzerce

Nejnovější diskuze

Předmět příspěvku Počet reakcí Čas vložení
Příště..
Tak na poprvé nám to nevyšlo.. takže přežít MS a pak směle do plození
2 23.08.2017 09:10:57
agafja
začínáme!
Zdravím, začínáme hubnou s kolegyní, já kvůli zádům, ona právě po porodu. Chápu, že bude potřeba změnit jídelníček a začít se více hýbat. Jen mám strach, abych si hned ze začátku nenamohla svaly. Chápejte, pak by se mi už nic dělat nechtělo a bylo by po motivaci. Hodí se v začátku třeba plavat nebo chodit na delší procházky? Potom bych chtěla přidat i nějaké pořádné cvičení, ale myslím, že by bylo vhodné si nejprv zvyknout na pohyb.
4 22.08.2017 21:57:33
LacyMichelle
Slevy do Mall.cz
Ahoj. Jenom dneska můžete použít slevové kódy do Mall.cz skrze odkaz: http://bit.ly/2vZqU0p - 10% na spacáky "LVSP" - 20% na inline brusle "LVIN" - 20% na bundy "LVBU" - 20% na cyklistické přilby "LVPR" - 20% na skateboardy "LVSK" - 10% na koloběžky "LVKB" - 20% na mikiny "LVMI" - 15% na kola "LVKO" - 20% na cyklistické oblečení "LVOC" - 10% na batohy "LVBA" http://bit.ly/2vZqU0p + 10% na veškerou obuv "NM10" (ten má delší platnost) + 40% na skládací baleríny značky Scholl "SCHOLL40"
0 22.08.2017 13:23:46
manao
úterý
To by jste nevěřili, jak velký je tu problém sehnat kompresní punčochy   první obchod dovolená, druhý obchod dovolená, nechápu proč mají webové stránky když tam nepíšou aktuální změny   třetí obchod neměl ten typ co jsem chtěla já, byla jsem tedy odeslána do čtvrtého, kde mě paní odmítla přeměřit s tím, že se mám přeměřit sama a ráno, jela jsem tedy zpátky do třetího a vzala co měli a po týdenním shánění mám konečně punčochy! Víkend jsme si užili i a dětma, sobotu jsme tak nějak prováleli a v neděli nás na oběd vzal tatínek všechny. Dala jsem si hovězí líčka na švestkách, chlap krkovičku na rozmarýnu a holky noky se špenátem. Byla to veliká dobrota! Seděli jsme venku abysme viděli na holky na hřišti, od kterých byl krásně klid   Pak jsme dali procházku lesem na hřiště a potom ještě do cukrárny na zmrzku. Rázem byl večer   Dneska čekáme příjezd kamaráda s dětma tak se holky těší ,mám navařeno ,napečeno ,uklizeno tak můžou dorazit
7 22.08.2017 08:57:14
markíla
úterý
Dobré ráno, můj den začal už ve 4.15. Byla jsem dávat krev. Teď už jsem doma, piju kafe. Holky i kocour spí. Dnes udělám jen oběd a upeču roládu. Odpoledne si obě holky vyzvedne babička a fičí do služby. My budeme s tatínkem sami. Jdeme na večeři. Musíme toho využít, protože se blíží doma, kdy se vrátí všechen genetický materiál a to se pak těžko utíká.
7 22.08.2017 08:35:10
úterý
Přírodní kuřecí plátek, šťouchané brambory, zeleninový salát k obědu a večer jdeme s tatínkem na večeři - jen my 2.
0 22.08.2017 08:30:29
Rodíme ONLINE 2017: Marcela má v 39.tt poslíčky
Marcela už se blíží do finále, občas ji trápí poslíčci a odchází ji hlenová zátka. Ale ani pár dnů před termínem porodu nezahálí a navštívila s Filípkem piknik na Kraví hoře, výstavu superhrdinů v Olympii, perníkovou chaloupku a studánku. https://www.babyonline.cz/rodime-online-2017-marcela-ma-poslicky
0 22.08.2017 07:57:03
Baby on line
Úterý...
To počasí mě trochu štve, jo ať na jednu stranu ať zaprší, na druhou, nemůžu jezdit na kole do práce.. Včera jsem byla pilná, koupila jsem nové poličky, tak jsem je hned navrtala, havěti vyčistila bydlení a byl večer... Dneska nic moc v plánu není, ale to nevadí... Nějak se mi ten srpen bez dítka vleče, i když na druhou to strašně utíká, ale je mi jasné že už v půlce září budu říkat zlaté prázdniny
3 22.08.2017 06:55:56
moninif
pondělí a úterý
Dnes bylo lečo . Zítra kuřecí vývar s játrovými knedlíčky a mušličkami, testoviny s mletým masem v rajčatovo-smetanové omáčce. Večer fondy(kuřecí maso naložené v česneku ) A taky ještě tříbarevný koláč .
1 21.08.2017 22:35:53
markíla
Vyhrajte balíček letních produktů Bugaboo
Balíček letních produktů Bugaboo obsahuje držák na pití, síť proti hmyzu a podložku do kočárku. https://www.babyonline.cz/maminka/souteze/soutez-doplnky-bugaboo/=/id/361
0 21.08.2017 13:01:50
Baby on line
Pondělí
A je tu pondělí a návrat do "normálu". Včera jsme se vrátili z dovolené, tak plány na dnešek a i na dny příští jsou jasné vše vyprat, odsolit a uklidit na další léto. K tomu krapek spuštošený balkon, co nezničila bouřka to dorazil kamarád s tím že jsem to měla přelité a tak to zaléval minimálně    . Dětičky ráno překvapili, Tery teda klasika v 6:05, ale to jde, starší dva chrněli až do 8:30 to taky nebývá zvykem. Já od rána peru jak o život, rovnám věci i děti. Oběd jsme dostali navařený od mých rodičů, tak to bylo fajn. Odpolko dojedou a vemou děti ven, abych mohla doklidit. Večer se už těšíme na taťku který šel už dnes do práce. Jak si projdem fotky a věci co jsme si dovezli. Teda doma je sice fajn, ale já chci zpět k moři ideálně bez dětí.
3 21.08.2017 12:41:00
Ady.S
Postýlka
My máme tuhle postýlku https://www.babyplace.cz/detska-postylka-littleup-miki/ :) U babyplace jsme koupili i výbavičku do postýlky…
0 21.08.2017 11:26:40
RomiLouk
pondělí
Domácí pizza
2 21.08.2017 10:29:40
tehotenstvi
ahoj holky mam prozbicku nebo nekdo muze poradit koncem cervna jsem si delala test byly 2 carky ale jedna hodne slabounka a hned za 2dny jsem to dostala a cekala jsem dalsi mesic a test jenom jedna carka a MS prisla a do toho jsem dostala slaby vytok muze to mit vliv na test ???dekuji za radu
0 21.08.2017 10:16:41
zdenka26
pondělí
Mě začalo 14 dovolené a kalendář na tento týden je plný povinností, ale i radostí. Příští týden se jeví klidněji (alespoň prozatím :-)). Já jsem ráno vypravila Radka do práce. V pátek ukončili žně, moje radost nezná mezí. Šla jsem si ještě lehnout, ale nějaký magor vyndal křoviňák a začal tu kolem baráku řádit. To je na tečku mezi oči. Tak jsem se pustila do práce - pustila jsem pračku, uklidila kocourovi, dojela pro pečivo a na poštu. Teď jsem vypila kávu a jdu vařit. Odpo si dojedeme k Aničce do Písku pro borůvky, které nám sehnala, dáme si zmrzlinu. pak mám rande s mužem a půjdeme koupit nové sezení pod novou pergolu. Já doufám, že to bude vše a pak už jen klidný večer.
2 21.08.2017 09:51:37
Reagovat | URL příspěvku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace