Hluboká nad Vltavou (Duchanek)

Na naši letošní první prázdninovou dovolenou jsme jeli cca 350 km, ale musím říct, že stála za to. Sice jsem měla strach z 3 a půl hodinové cesty, jak to naše děti zvládnou, ale nakonec mne mile překvapily. :-) Čtyřletou Natálku už to ke konci nebavilo a co 5 minut nás bombardovala otázkami typu „Kdy už tam budeme?“ „Kolik to je?“, ale zvládli jsme to a nakonec zdárně dorazili do Hluboké nad Vltavou.  Ubytování jsme měli od 16 h a my přijeli v 17 h, a tak jsme šmejdění po okolí nechali na další den. Pobyt jsme měli s jógou, na kterou jsem se dostala sice jen 2x, ala nadchla mě na tolik, že už si u nás hledám kurz, na který začnu chodit. :-)

Druhý den jsem naplánovala výlet do zoo Ohrada. Na mapě jsem si našla, že to není daleko, tak jsme se pěšky vydali kolem Munického rybníka asi kilometr a půl. I když je to malé zoo, o asi 4 ha, mají to tam krásně udělané.  K naší smůle bylo ten den šílené horko, a tak většina zvířat byla schovaná, i tak to ale byl zážitek. V ceně vstupného do zoo byla i prohlídka Loveckého zámečku v Hluboké nad Vltavou, tak jsme se zašli podívat na expozici Rybářství a Lovectví. Myslela jsem si, že se to našim dětem nebude líbit, ale to jsem se spletla. Jelikož zoo byla malá, skončila prohlídka obědem, projížďkou na koníkovi před zoo a vydali jsme se zpět do hotelu. Maty se po cestě vyspal a já plánovala, kam zajdeme odpoledne. Počasí bylo nepředvídatelné, a proto jsme koupaliště zavrhli a celý pobyt jsme se tam nedostali, což nás hodně mrzelo, protože vypadalo pěkně.

Na internetu jsem našla Sportovně relaxační areál a tak jsme se vydali tam. Děti byly nadšené - velký hrad s průlezkami, obří trampolína, osvěžující vodotrysky, minigolf a pro velké lanové centrum. Nebýt proměnlivého počasí, strávíme tam asi celé odpoledne, tak moc se nám tam líbilo.

Inzerce

Třetí den jsme navštívili zámek v Hluboké nad Vltavou. S dětmi jsme prošli jen zahradu, uvnitř by z toho asi ještě nic neměli, ale i to stačilo. Dopoledne uteklo jako voda. Manžel si s dětmi vystřelil z kuše a luku, to se tam všem moc líbilo.

Odpoledne, když bylo zataženo, tak jsme hledali, co kde je a v 14 km vzdálené vesničce Pořežany jsme našli Muzeum historických vozidel. Vydali jsme se tedy tam. Na rozdíl od jiných muzeí tohle bylo v rodinném domě a děti měly možnost se na některých exponátech vyfotit. Prohlídka byla rychlá, 3 patra jsme měli prošlé během půl hodiny, ale nelituji toho.

Čtvrtý den náš prodloužený víkend skončil a my se vydali, plní dojmů zpátky domů. Byl to výlet, na který určitě nikdy nezapomeneme, a všem jen doporučuji se do Hluboké nad Vltavou zajet podívat.

Inzerce

Uživatelce Duchanek děkujeme za článek a připisujeme jí kredit 100 Kč.

Diskuze » Poradna »
Sdílejte
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek
Komerční sdělení

Hluboká nad Vltavou (Duchanek) - diskuze

• jé, na Hluboké jsme byli před třemi lety a byla to jedna z nejkrásnějších dovolených. I Zoo a zámek ale i Český Krumlov a setkání s Tygří mámou nám nedá na tuhle dovolenou jen tak zapomenout.
    lucie73   | 12.08.2012 19:46:38 | Reakcí: 1, poslední: 12.08.2012 20:04:24
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • Nám se tam taky líbí
    I my jsme tam letos vyrazili!! Já tam byla ještě jako těhulka s kamarádkami a tentokrát jsme tam už vyrazili jako rodinka. Marečkovi se ovšem stejně nejvíc líbilo v parku mezi stromy:oD
    Buik   | 10.08.2012 15:32:29
    Reagovat | URL příspěvku
  • Hlubokou máme moc rádi. Nejen proto, že ji máme "za humny", ale přijde mi nádherná. A ZOO navštěvujeme pravidelně několikrát do roka.
    tygřímáma   | 10.08.2012 14:53:54
Vložit příspěvekČlanky s diskuzí

Poradna

Hlen ve stolici

| Veronika J | dnes, 14:31

Dobrý den, občas se nám objeví tohle ve stolici , je to hlen ? Dítě 4,5 měsíce , od 3 měsíce na um. Dítě jinak bez problému kaká, nemá žádné potíže , bolesti bříška apod, mám trošku sušší pokožku promazáváme leniens. A často ublinkáváme. Děkuji za odpověď

Dobrý den,

ve stolici je lehce hlen, ale pokud dítě prospívá, není třeba měnit mléko, doporučila bych přidat zeleninový  příkrm.

MUDr. Ludmila Vomelová | Babyonline | dnes, 18:44
Položit dotaz Všechny dotazy a odpovědi
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace