Inzerce

Hluboká nad Vltavou (Duchanek)

Na naši letošní první prázdninovou dovolenou jsme jeli cca 350 km, ale musím říct, že stála za to. Sice jsem měla strach z 3 a půl hodinové cesty, jak to naše děti zvládnou, ale nakonec mne mile překvapily. :-) Čtyřletou Natálku už to ke konci nebavilo a co 5 minut nás bombardovala otázkami typu „Kdy už tam budeme?“ „Kolik to je?“, ale zvládli jsme to a nakonec zdárně dorazili do Hluboké nad Vltavou.  Ubytování jsme měli od 16 h a my přijeli v 17 h, a tak jsme šmejdění po okolí nechali na další den. Pobyt jsme měli s jógou, na kterou jsem se dostala sice jen 2x, ala nadchla mě na tolik, že už si u nás hledám kurz, na který začnu chodit. :-)

Druhý den jsem naplánovala výlet do zoo Ohrada. Na mapě jsem si našla, že to není daleko, tak jsme se pěšky vydali kolem Munického rybníka asi kilometr a půl. I když je to malé zoo, o asi 4 ha, mají to tam krásně udělané.  K naší smůle bylo ten den šílené horko, a tak většina zvířat byla schovaná, i tak to ale byl zážitek. V ceně vstupného do zoo byla i prohlídka Loveckého zámečku v Hluboké nad Vltavou, tak jsme se zašli podívat na expozici Rybářství a Lovectví. Myslela jsem si, že se to našim dětem nebude líbit, ale to jsem se spletla. Jelikož zoo byla malá, skončila prohlídka obědem, projížďkou na koníkovi před zoo a vydali jsme se zpět do hotelu. Maty se po cestě vyspal a já plánovala, kam zajdeme odpoledne. Počasí bylo nepředvídatelné, a proto jsme koupaliště zavrhli a celý pobyt jsme se tam nedostali, což nás hodně mrzelo, protože vypadalo pěkně.

Na internetu jsem našla Sportovně relaxační areál a tak jsme se vydali tam. Děti byly nadšené - velký hrad s průlezkami, obří trampolína, osvěžující vodotrysky, minigolf a pro velké lanové centrum. Nebýt proměnlivého počasí, strávíme tam asi celé odpoledne, tak moc se nám tam líbilo.

Inzerce

Třetí den jsme navštívili zámek v Hluboké nad Vltavou. S dětmi jsme prošli jen zahradu, uvnitř by z toho asi ještě nic neměli, ale i to stačilo. Dopoledne uteklo jako voda. Manžel si s dětmi vystřelil z kuše a luku, to se tam všem moc líbilo.

Odpoledne, když bylo zataženo, tak jsme hledali, co kde je a v 14 km vzdálené vesničce Pořežany jsme našli Muzeum historických vozidel. Vydali jsme se tedy tam. Na rozdíl od jiných muzeí tohle bylo v rodinném domě a děti měly možnost se na některých exponátech vyfotit. Prohlídka byla rychlá, 3 patra jsme měli prošlé během půl hodiny, ale nelituji toho.

Čtvrtý den náš prodloužený víkend skončil a my se vydali, plní dojmů zpátky domů. Byl to výlet, na který určitě nikdy nezapomeneme, a všem jen doporučuji se do Hluboké nad Vltavou zajet podívat.

Inzerce

Uživatelce Duchanek děkujeme za článek a připisujeme jí kredit 100 Kč.

Diskuze » Poradna »
Sdílejte
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek
Komerční sdělení

Hluboká nad Vltavou (Duchanek) - diskuze

• jé, na Hluboké jsme byli před třemi lety a byla to jedna z nejkrásnějších dovolených. I Zoo a zámek ale i Český Krumlov a setkání s Tygří mámou nám nedá na tuhle dovolenou jen tak zapomenout.
    lucie73   | 12.08.2012 19:46:38 | Reakcí: 1, poslední: 12.08.2012 20:04:24
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • Nám se tam taky líbí
    I my jsme tam letos vyrazili!! Já tam byla ještě jako těhulka s kamarádkami a tentokrát jsme tam už vyrazili jako rodinka. Marečkovi se ovšem stejně nejvíc líbilo v parku mezi stromy:oD
    Buik   | 10.08.2012 15:32:29
    Reagovat | URL příspěvku
  • Hlubokou máme moc rádi. Nejen proto, že ji máme "za humny", ale přijde mi nádherná. A ZOO navštěvujeme pravidelně několikrát do roka.
    tygřímáma   | 10.08.2012 14:53:54
Vložit příspěvekČlanky s diskuzí

Poradna

Dobry den,
chtela bych se zeptat ohlede menstruace kterou jsem dostala pred laparoskopickym zakrokem s mimodeloznim tehotenstvi. Zacala mi ten den kdy jsem sla na zakrok a trvala tak jak klasiky tech sedm dni muzu ji pocitat mezi prvni tri cykly po operci?

Dobrý den,

tohle zhodnotit takto v rámci internetové poradny nelze, při mimoděložním těhotenství často dochází ke krvácení, které si můžeme mylně vykládat jako menses. Jako menstruaci bych považovala krvácení, které nastane až po operaci.

MUDr. Pavla Zahrádková | Babyonline | dnes, 09:16
Položit dotaz Všechny dotazy a odpovědi
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace