Levnější mobilní volání díky aplikaci srovnávání tarifů časopisu dTest

Spotřebitelský časopis dTest nedávno upozornil na nepřehlednost nabídky mobilních operátorů a jejich vysoké ceny. Proto nyní na www.dtest.cz/tarify spouští zdarma srovnávač tarifů, který umožní rychlé nalezení optimální nabídky. dTest apeluje na spotřebitele, ať si svůj tarif porovnají s konkurenčními nabídkami a vyzvou svého operátora k poskytnutí lepších podmínek. Mohou tak významně ušetřit a přispět ke změně mobilního trhu v ČR.

Výsledky našeho průzkumu mezi více než 2800 respondenty ukázaly, že 73 % spotřebitelů považuje nabídky operátorů za nepřehledné. Velké množství rozličných balíčků zákazníky mate. Časopis dTest proto vytvořil jednoduchý srovnávač mobilních tarifů, který zákazníkům pomůže se v této džungli snadno zorientovat,“ říká poradkyně dTestu pro oblast telekomunikací Tereza Gáliková.

Srovnávač je zdarma přístupný na www.dtest.cz/tarify. Po zadání měsíčně provolaných minut a odeslaných SMS se spotřebitelé ihned dozví, jaký tarif či předplacená karta je pro ně cenově nejvýhodnější. Zároveň získají potřebné informace nejen o cenách dalších služeb, ale také o podmínkách uzavíraných smluv, které nebývají na první pohled zákazníkům zřejmé a které mohou lákavou nabídku učinit nevýhodnou. Mezi nejproblematičtější pasáže patří zejména tarifikace, délka závazku u operátora, převoditelnost volných minut do dalšího období či automatické prodlužování smlouvy.

Inzerce

Z pohledu spotřebitele představuje srovnávač tarifů jednoduchý a efektivní nástroj. „Stačí si najít vyúčtování za poslední měsíce a potřebné údaje napsat do našeho srovnávače mobilních tarifů. Ten obratem vyhledá nejvýhodnější nabídku na trhu podle zadaných potřeb a preferencí,“ uvádí Gáliková a dodává: „Mobilní trh v České republice je zkostnatělý. Když spotřebitelé srovnají svůj aktuální tarif s konkurencí a případně vyzvou svého operátora k poskytnutí lepších podmínek, mohou ušetřit i stokoruny měsíčně. Navíc tím přispějí k oživení nabídky českých operátorů.“

V nejvýhodnější pozici jsou spotřebitelé se smlouvou na dobu neurčitou, kteří si mohou okamžitě nechat přenést své číslo k jinému operátorovi. Při snaze o jejich udržení jim jejich operátor obvykle nabídne ještě lepší podmínky. Ovšem adresovat svému operátorovi žádost o slevu samozřejmě mohou spotřebitelé i v průběhu trvání smlouvy na dobu určitou, jen jejich vyjednávací pozice je slabší.

Inzerce

Další zajímavé články dTest k tématu:

dTest pomáhá orientovat se v džungli telekomunikací
www.dtest.cz/clanek-1926/dtest-pomaha-orientovat-se-v-dzungli-telekomunikaci
Prodražení hovorů o desítky procent kvůli tarifikaci se potvrdilo
www.dtest.cz/clanek-1978/prodrazeni-hovoru-o-desitky-procent-kvuli-tarifikaci-se-potvrdilo

Poradenská linka časopisu dTest – 299 149 009 – je v provozu každý pracovní den od 9 do 17 hodin a spotřebitelé na ní mohou konzultovat s právními poradci časopisu dTest nejrůznější spotřebitelské problémy, a to za cenu běžného tarifu volání. Od svého spuštění v roce 2010 této možnosti využily již tisíce spotřebitelů a poradenská linka časopisu dTest se tak stala první a nejvyhledávanější cestou k řešení potíží, se kterými se zákazníci na trhu setkávají.

Občanské sdružení spotřebitelů TEST, založeno v roce 1992, je vydavatelem časopisu dTest. Na jeho stránkách jsou publikovány výsledky nezávislých a objektivních testů výrobků, varování před nebezpečnými a zdravotně závadnými výrobky, informace o právech, které chrání spotřebitele a posilují jejich postavení vůči prodávajícím a další rady. V letech 1994 až 2010 publikovalo sdružení na stránkách časopisu dTest informace o více než 10 000 výrobcích, varovalo před 507 nebezpečnými výrobky (většina byla určena dětem) a upozornilo na 522 nekvalitních a klamavých výrobků. Sdružení je součástí mezinárodní organizace International Consumer Research and Testing (ICRT) a evropské spotřebitelské organizace BEUC


Zdroj: Tisková zpráva časopisu pro spotřebitele dTest

Inzerce
Diskuze » Poradna »
Sdílejte
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek
Diskuze » Poradna »
Sdílejte
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek
Komerční sdělení

Levnější mobilní volání díky aplikaci srovnávání tarifů časopisu dTest - diskuze

Poradna

Stolice u 12t miminka na UM

| Fuxinka | 27.03.2024, 19:08

Dobrý den,
dcerka 12 týdnů, plně na UM AR. AR nastaveno dle mého popisu pediatričke, kvůli ublinkávaní u dve hodiny po jídle. Máme oboustranný celkový rozštep, takže i napolykáme hodně vzduchu a trpíme kolikou.
Posledné dva dny občas začne brečet už v půlce krmení. Dnes v poledne se šponovala a byla rovna jak pravítko, tak jsem pomohla rourkou po prvních 60 ml a že prdíků teda bylo. Vykakala následne i ty dva bobky, které ale byli obalene v hlene a takové tmavě zelené části. Od kdy jsme na AR začala papat lepšie, skoro zdvojnásobila dávky. Za další 3 hodinky sme papali znovu. U krmení hned začne slyšet bříško, takové to bublání. Po krmení byla stolica, řidší, ale byli v ní černé tečky (moc se rozetřít nedali, a víc nezčerveněli), ale myslím, že to může být krev.
K pediatričke čekáme na termín, ale netreba radši jít na pohotovost?
Děkuji.

Dobrý den,

na meteorismus přidejte Espumisan, můžete do každé láhve 5 kapek. Co se týká zbarvení stolice, sledujte, pokud se bude stav opakovat, kontaktujte pediatra.

MUDr. Ludmila Vomelová | Babyonline | dnes, 08:47
Položit dotaz Všechny dotazy a odpovědi
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×