dTest spouští databázi „ošklivých“ dovolených a radí jak na jejich reklamaci

Všudypřítomný hmyz, pokoj s výhledem na ohořelé kontejnery či životu nebezpečná přistýlka sestavená ze dvou postelí na sobě. S tím vším se spotřebitelé obracející se na spotřebitelskou poradnu časopisu dTest již setkali. Pokud ale budou chtít náhradu za zklamání z nevydařeného letního zájezdu, mají zřejmě poslední příležitost. Reklamovat totiž lze nejpozději do tří měsíců od skončení zájezdu.

Největší neznámou pro spotřebitele při reklamaci zájezdů bývá vyčíslení slevy, kterou by měl požadovat,“ říká Martina Vernerová, právní poradkyně časopisu dTest. Jako praktický orientační nástroj pro tento případ může sloužit tzv. Frankfurtská tabulka slev, nástroj, který již léta používají německé soudy a který bychom s ohledem na zkušenosti německých turistů neměli zatracovat.

Pro získání základního přehledu o právech účastníka zájezdu mohou zklamaní cestovatelé (a nejen ti) navštívit databázi „ošklivých“ dovolených. „Na www.dtest.cz/osklivadovolena jsme využili fotky z nevydařených dovolených našich čtenářů a spotřebitelů volajících do naší Poradny pro spotřebitele. Každá fotka je rovnou ohodnocena výší podle nás odpovídající slevy z ceny zájezdu,“ zve Vernerová do svérázné databáze, která spotřebitelům přiblíží jejich práva názorněji než poměrně obsáhlá tabulka.
Na stránce jsou k dispozici též užitečné tipy pro úspěšnou reklamaci dovolených včetně možnosti stáhnout si vzorový dopis pro její reklamaci i zmiňovanou Frankfurtskou tabulku slev.

Inzerce

Poradenská linka časopisu dTest – 299 149 009 – je v provozu každý pracovní den od 9 do 17 hodin a spotřebitelé na ní mohou konzultovat s právními poradci časopisu dTest nejrůznější spotřebitelské problémy, a to za cenu běžného tarifu volání. Od svého spuštění v roce 2010 této možnosti využily již tisíce spotřebitelů a poradenská linka časopisu dTest se tak stala první a nejvyhledávanější cestou k řešení potíží, se kterými se zákazníci na trhu setkávají.

Občanské sdružení spotřebitelů TEST, založeno v roce 1992, je vydavatelem časopisu dTest. Na jeho stránkách jsou publikovány výsledky nezávislých a objektivních testů výrobků, varování před nebezpečnými a zdravotně závadnými výrobky, informace o právech, které chrání spotřebitele a posilují jejich postavení vůči prodávajícím a další rady. V letech 1994 až 2010 publikovalo sdružení na stránkách časopisu dTest informace o více než 10 000 výrobcích, varovalo před 507 nebezpečnými výrobky (většina byla určena dětem) a upozornilo na 522 nekvalitních a klamavých výrobků. Sdružení je součástí mezinárodní organizace International Consumer Research and Testing (ICRT) a evropské spotřebitelské organizace BEUC


Zdroj: Tisková zpráva časopisu pro spotřebitele dTest

Diskuze » Poradna »
Sdílejte
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek
Diskuze » Poradna »
Sdílejte
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek
Komerční sdělení

Databáze ošklivých dovolených časopisu dTest - diskuze

Poradna

Hlen ve stolici

| Veronika J | dnes, 14:31

Dobrý den, občas se nám objeví tohle ve stolici , je to hlen ? Dítě 4,5 měsíce , od 3 měsíce na um. Dítě jinak bez problému kaká, nemá žádné potíže , bolesti bříška apod, mám trošku sušší pokožku promazáváme leniens. A často ublinkáváme. Děkuji za odpověď

Dobrý den,

ve stolici je lehce hlen, ale pokud dítě prospívá, není třeba měnit mléko, doporučila bych přidat zeleninový  příkrm.

MUDr. Ludmila Vomelová | Babyonline | dnes, 18:44
Položit dotaz Všechny dotazy a odpovědi
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×