Těhotenství: 17. až 28. týden (strana 328) - diskuze

Přidat nový příspěvek
  • Pohyby
    Ahojky, dnes jsem 21tt a miminko už o sobě dává konečně pořádně vědět. Včera jsme se s manželem koukali na telku a miminko začalo nádherně kopat, už to cítil i manžel když si dal ruku na bříško, moc se mu to líbilo! :) Mám takovou radost!  
    jana247   | 11.04.2011 12:41:53 | Reakcí: 13, poslední: 13.04.2011 19:00:08
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Pohyby
               
      mtina   | 11.04.2011 12:43:05
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Pohyby
      Super       Člověk je hned klidnější, že?    
      Marta81   | 11.04.2011 12:44:46
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Pohyby
      Je to opravdu krásný pocit. Poslední tři dny cítím taky miminko víc a víc a občasné šťouchance jsou silnější a dilnější. Přeji víć krásných chvil i s manželem a miminkem      
      škubanek   | 11.04.2011 14:07:13
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Pohyby
      Krása a za chvíli to budou kopance jako hrom. 
      Evulik25   | 11.04.2011 14:32:46
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Pohyby
      Holky je to vážně krásný pocit, ten nehezčí na světě!   Já jsem tak šťastná. Je pravda, že jsem hned klidnější když vím, že se miminko hýbe, že je v pořádku. Teď mě taky kope! :) Taky přeju mnoho krásných kopanečků od vašich zlatíček a hodně zdravíčka!  
      jana247   | 11.04.2011 15:31:42
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Pohyby
                já teď taky dostávám ťukance... nelíbí se mu, když klečím na židli u PC a druhou nohu mám zvednutou a opírá se o pupík  
        škubanek   | 11.04.2011 15:54:59
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Pohyby
            Taky už se nemůžu dočkat, až bublina začne kopat víc, aby to cítil i tatínek...Užívej si to,snad tě budu brzy následovat 
      telefka   | 11.04.2011 19:18:47
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Pohyby
        Uričitě se dočkáš, já jsem taky cítila pořád jen takové bublinky a najednou kopanečky!   A asi to miminko baví protože mi přijde že teď kope pořád!:) Tak snad se brzo dočkáš i ty a tatínek!  
        jana247   | 11.04.2011 19:32:15
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Pohyby
      a to je tvé první těhu?já jsem 17+5,tak už také napjatě čekám.
      LIlili   | 12.04.2011 10:57:32
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Pohyby
        Jj je to moje první těhu. Já jsem taky pořád čekala a všichni mi říkali, že když čekám první miminko, tak pohyby ucítím až mnohem později, ale moje miminko je asi nějaké hodně akční a vážně už je to pořádně cítit a je to krásný! :) Takové ty bublinky jsem cítila od cca 18tt a teď jsem 21+1tt a krásně kope. To už se taky brzo dočkáš!  
        jana247   | 12.04.2011 11:01:28
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Pohyby
      Ahoj, já už to cítím od 17. týdne, asi je to tím, že nečekám své první, tak už vím jak to vypadá, je to fajn, člověk je takový klidnější, ke konci přijdou super kopance pod žebra, to už tak fajn není:-))ale patří to k tomu, tak se těšte:-))
      Alllegra   | 13.04.2011 17:15:47
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Pohyby
        Ahojky, jj je to úplně super, jsem vážně mnohem klidnější, když vím, že se miminko hýbe. Zrovna teď kopalo a než si dal tatínek ruku na bříško tak přestalo kopat! :) Asi dneska nechce tatínkovi ukázat jak to umí! :))
        jana247   | 13.04.2011 19:00:08
        Reagovat | URL příspěvku
  • 17+2
    Tak jsem se vrátila z kontroly, dle UZ je prcek 17+2, dle MS 16+4 :-) Krásně roste, má všechno co má mít, pohlaví by bylo bývalo vidět, kdybychom ho chtěli vědět   ale protože nechceme, tak nic nevíme :-)) Jinak vše v pořádku, roste jako z vody, prostě dobré zprávy :-)
    twigginka   | 11.04.2011 11:26:17 | Reakcí: 8, poslední: 12.04.2011 08:19:08
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: 17+2
      Super      Já bych to asi nevydržea nenechat si to říct 
      mtina   | 11.04.2011 11:29:25
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: 17+2
      Tak to moc gratuluji!   Jinak tedy veliký obdiv, že to vydržíte nevědět co to maličké stvoření bude! :) My to s manželem chtěli vědět, ale máme nějakého stydlína, tak se nám schoval a nevím nic! :) Ale hlavně že je vše v pořádku, to je jedniné na čem záleží! Tak hodně zdravíčka a jen tak dál!
      jana247   | 11.04.2011 12:40:04
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: 17+2
      Paráda       Hlavně, že jste v pořádku           Já bych to teda nevydržela  
      Marta81   | 11.04.2011 12:43:43
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: 17+2
      To já bych asi nevydržela nevědět co budu mít.ale je to každého věc.... Jsem ráda, že je vše v pořádku    
      Andy3   | 11.04.2011 12:49:17
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: 17+2
      To je krásná zpráva. My to snad taky vydržíme nevědět až do porodu, pokud nám to nechtěně někdo neřekne.      
      škubanek   | 11.04.2011 14:04:29
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: 17+2
        no nám se při minulém těhu dr podřekl, ale i tak jsme se po tom i nadále nepídili ... ale teď už vím, že na každým UZ hlásím, že kdyby bylo něco vidět, tak ať to neříká :-)))))
        twigginka   | 11.04.2011 14:46:33
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: 17+2
      Leni, to je skvělé! Jsem moc ráda, že miminko vám krásně roste. 
      Evulik25   | 11.04.2011 14:31:36
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: 17+2
      gratuluju
      tygřímáma   | 12.04.2011 08:19:08
      Reagovat | URL příspěvku
  • občasné brnění rukou a nohou
    ahoj holky, minulý týden mi začalo a jsem astmatička a ti už i tak mají méně horčíku, tak jsem se chtěla zeptat když beru mamaivt, jaký ho¨řčík k tomu užíváte a i vápník, jestli berete nějaký navíc, já sním jen tak 1 lipánek denně a šálek mléka a trpím na problémy se zuby tak jestli se třeba může dologran...nebo co papkáte,aby to bylo lépe vstřebatelné krom normální výživy ve stravě..díky moc papá
    Markytánka11   | 10.04.2011 11:51:49 | Reakcí: 30, poslední: 29.04.2011 20:11:43
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: občasné brnění rukou a nohou
      Já navíc nic neberu, ale snad ti někdo poradí a pokud ne, tak se zeptej na příští poradně. 
      Evulik25   | 10.04.2011 12:36:05
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: občasné brnění rukou a nohou
        Ahojky, tak mi dneska poprvé 2x tvrdlo břicho. asi budu muset zase hořčík... Jak se daří tobě?
        baraluk   | 10.04.2011 13:12:58
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: občasné brnění rukou a nohou
          Ahojos, mně břicho netvrdne, ale nějak necítím miminko, úplně se té další kontroly děsím. Pořád jen sem tam takové zašimrání, víc ne. 
          Evulik25   | 10.04.2011 13:15:17
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: občasné brnění rukou a nohou
              Dej jí čas, Evičko, je to drouboučká holčička   , pohodářka po mamince a hold Tě nechce okopkávat   Mysli na hezké věci. Pohlaď bříško. Určitě to bude v pořádku. Taky už nemůžu dospat čtvrtku po těch nekonečných třech týdnech.
            škubanek   | 10.04.2011 13:18:42
            Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: občasné brnění rukou a nohou
            Já to mám taky tak jsem ve 24 týdnu a miminko je v pořádku tak buď v klidu..   
            mtina   | 10.04.2011 13:20:46
            Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: občasné brnění rukou a nohou
            No alespoň šimrinká, asi tam má i dost místa, jak jsem viděla tvoje bříško, tak by to tomu i nasvědčovalo. Neboj, kdyby to dobré nebylo, tak bys to poznala, to mi věř. Určitě cítíš, kde yrovna je a i to, že mění polohu, je dobré znamení. zdá se mi to, nebo se škubánek prokecla s tou holčičkou maličkou 
            baraluk   | 10.04.2011 13:28:46
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: občasné brnění rukou a nohou
              Ne to já jen přeji Evičce malou princeznu, když ona si myslí, že to bude kluk jak buk. A holčičky bývají drobnější, tak proto možná to šimrání      
              škubanek   | 10.04.2011 13:31:43
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: občasné brnění rukou a nohou
                Taky přeju, taky... Už jen proto, že někomu se to vyplnit musí, abych pak mohla věřit, že i nám se jednou holka povede  A ty by jsi chtěla chlapečka? A ještě ti z ultrazvuku neřekli? Ti moji chlapi jsou takoví exhibouši, že ukážou pinďulíka při první příležitosti 
                baraluk   | 10.04.2011 13:45:16
                Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: občasné brnění rukou a nohou
              Neprokecla, ona mi ji asi jen hodně přeje  , pohlaví se dovím až toho 19. dubna. Já právě vůbec necítím kde miminko je, já ho prakticky necítím vůbec, jen ráno a večer mám pocit, že se tam něco děje. Vím, že bych měla být v klídku, ale s Míšou to bylo úplně jiné. Teď jsi mě ale uklidnila tím břichem, mám ho fakt dost velké, tak třeba je to i proto...
              Evulik25   | 10.04.2011 13:32:15
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: občasné brnění rukou a nohou
                Určitě tam má spoustu místa na lenošení       a ono to šimrání ráno a večer, to tím začíná. Já to cítila teď u druhého taky tak, ale už ve 13. týdnu. Nikdo mi nevěřil. Ale postupně to bylo víc a víc intenzivnější. Podlé mé teorie Ty máš holku a já kluka, , jenže bohužel to může být jen pouhá teorie, pak bude mít Miška bráchu a Evča sestřičku  
                škubanek   | 10.04.2011 13:40:15
                Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: občasné brnění rukou a nohou
                No já ho nejvíce cítím po ránu, když natáhnu nohy a přiložím na břicho ruce. poynám kde je prázdno a kde si Petřík hoví. U mě je to zase asi opačný extrém, protože mi je teď asi tak obden na předčasný porod. úplně mě bolí spodek, jako když se prostě roytahuješ při porodu. pak se ale vyspím a pokud dělám minimum věcí, tak to necítím. Z toho mám zas šílené pocity já, protože u Davídka mi jen extrémně tvrdlo to břicho...Hrozně mi tam někdy tlačí, to pak aji zvednu v lehu pánev a směju se, jak v té děloze jde zase směrem k pupíku:o)cítím to rukou. Péťa- manžel mi nadává, že malému nedám pokoj 
                baraluk   | 10.04.2011 13:41:08
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: občasné brnění rukou a nohou
                  Ty brďo, tak to je úžasné, asi to taky vyzkouším. Jestli mimi ucítím.   Koukám, že nakonec každá máme něco, ale budeme si držet palečky ať všechno dopadne na jedničku. 
                  Evulik25   | 10.04.2011 13:44:37
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: občasné brnění rukou a nohou
                    To ví, že nám to dobře dopadne. Já si ani nic jiného nepřipouštím. To se nedá se tak mučit dopředu. Bála bzch se pohnout. A víš jak je to stěma našima prvníma. Je s nima někdy lepší pořízení venku. Davídek je ylatíčko hodňoučké, ale šíleně na mě visí, nemůžu jít sama na zácho, sama si vyčistit zuby, oholit si nohy  Včera mi říkal, mamiško máš chlupaté nohy, dáme špunt do vany, pustíme spršku a oholíme nohy  No chápeš to? Péťa do šesti v robotě, takže to všechno udělat musím 
                    baraluk   | 10.04.2011 13:50:43
                    Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: občasné brnění rukou a nohou
                    JO a s tím lehnutím s nataženýma nohama a přiloženýma rukama.... to je zaručené, pokud mimčo nespí...určo ho ucítíš         Mně se to taky tu a tam osvědčilo.
                    škubanek   | 10.04.2011 13:52:34
                    Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: občasné brnění rukou a nohou
            to je úplně normální, někdo to nevnímá zpočátku vůbec, to se nic neděje:-)
            Alllegra   | 13.04.2011 17:17:02
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: občasné brnění rukou a nohou
      Já bych s tím šla co nejdříve. Kámoška je astmatička a říkala mi, že jí brněly ruce a pak najednou jí hrozně bušilo srdce a modraly rty, ale že záchvat to nebyl. Nějaká tetanie to byla a musela buď ten hořčík nebo vápník, už nevím. Ale raději bež, oni ti to zjistí rychle. Nemusí to být ono, ale lepší, ať ti něco nasadí hned. Nevím kdy máš kontrolu, ale já třeba až za 3 týdny, takže soudím podle sebe 
      baraluk   | 10.04.2011 13:11:50
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: občasné brnění rukou a nohou
        já jdu na kontrolu 21.4 a jinak moc děkuji raději zavolám i mé dr.na alergologii, jak jsem psala mtinušce, teď je to trošku lepší jen občas jemné brnění a sem tam mi cuká oko       ale raději si zavolám mé dr., protože ona mi zakázala inhalaátor co nejdéle to vydržím říkala nejlépe do konce 4 měsíce, ale aby to nebylo třeba menším dostatkem kyslíku víš jak raděj se zeptám...
        Markytánka11   | 10.04.2011 14:58:02
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: občasné brnění rukou a nohou
      Ahojky, já papkám jak se mi chce calibrum mami, ale rozhodně ne dvě denně, jak je tam napsáno. A začaly mi trošku večer, když jdu spát, nebo když spím občas křeče. Takže piji magnesku, ale asi si pak taky pořídím hořčík, až to bude horší a křeče budou bolestivé. Já jsem nedávno tady četla diskusi, kde holky psaly, jak nebaští několik tablet hořčíku denně. Takže si osobně myslím, že když víš o sobě, že máš málo hořčíku, tak Ti třeba jedna tableta denně rozhodně neublíží. Ale lepší je, jak píše Evička, probrat to s doktorem, třeba ví víc a dá existuje něco, kde je hořčík a vápník v jednom. Jinak se zuby mi ani nemluv. Už teď je mi jasné, že zas jistě o nějaký přijdu. Nehledě na to, jak se mi v těhu kazí      
      škubanek   | 10.04.2011 13:15:40
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: občasné brnění rukou a nohou
      Já mám normální tablety magnesium lacticum a šumivý vápník, ale pozor nebrat vápník a hořčík dohromady, ruší si účinky a jsou potom k ničemu, mi řekla doktorka, takže ráno třeba magnesko a večer vápník, nebo opačně.....
      mtina   | 10.04.2011 13:19:32
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: občasné brnění rukou a nohou
        no moc děkuji jste zlatíčka...mě to nebrní tak často a teď se to zlepšilo, jak už je mi líp a jím zas všechno tak třeba mi chyběl nějaký vitamín,ale i tak si vápník a hořčík koupím, četla jsem že to brnění může ve čtvrtém měsíci začít a že to bývá právě tím hořčíkem...tak i tak díky
        Markytánka11   | 10.04.2011 14:33:47
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: občasné brnění rukou a nohou
      Ahoj,já mám od 16.týdne sem tam v noci tvrdnutí bříška a paní doktorka mi na to napsala magnézko v prášku co se rozpouští ve vodě.Jmenuje se to magnosolv a i mi to chutná  .Vápník teda neberu,ale už od začátku beru železo,te´d už teda jen jednou denně.
      jancapet   | 10.04.2011 18:40:13
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: občasné brnění rukou a nohou
      ahoj, mně občas taky brní noha, nevím z čeho to je. Začalo mi to asi ve II. měsíci, jinak obden beru mamavit a denně lžičku až 2 dologranu, protože mi mléko a mléčné výrobky nedělají dobře. Hodně vápníku je v máku a hodně hořčíku je v kakau.
      AndrejkaM   | 27.04.2011 21:54:34
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: občasné brnění rukou a nohou
        mě už zjistily, že je to z nedostatku hemoglobinu... 
        Markytánka11   | 29.04.2011 19:27:56
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: občasné brnění rukou a nohou
          aha, já hemoglobin užívám, doktor mi ho napsal hned v III.měsíci, malé mi bere dost železa, ale jestli to má vliv i na to brnění nohou, nevím. Někdo říká, že to může být i nedostatkem hořčíku, kterého v těhotenství taky není dost.
          AndrejkaM   | 29.04.2011 20:11:43
          Reagovat | URL příspěvku
  • ahoj holky,
    tak včera jsme začali 17tt tak jsem se rozloučila s holkama a pomalu se přesouvám za vámi...nejvíce si pamatuji telefku, baraluk a evika a ze starých časů mtinušku a ječidlo...( má dřívější přezdívka byla ovečka) na mimi jsme čekali 3 roky, první těhotenství minulý rok v létě nevyšlo a na vánoce se nám opět poštěstilo naštěstí přirozenou¨cestou, vždy těsně před plánovaném IUI. Jsme moc šťastni. Jediné co mi chybí je nějaká kamarádka v okolí co je také těhotná. Teď to vypadá, že možná má nej kamarádka také bude čekat mimi,ale bydlí pár kil.dál. A s vámi je tu fajn, však už sem chodím od roku 2007. Tak se opatrujte a posílám pohlazení na vaše bříška, všem také přeji hodně štěstí     
    Markytánka11   | 10.04.2011 11:26:59 | Reakcí: 12, poslední: 12.04.2011 13:59:23
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: ahoj holky,
      Jé, jsem moc ráda, že už jsi mezi námi a moc ti přeji to vytoužené miminko a je úžasné, že se to nakonec podařilo tak nějak samo.    Mně taky moc chybí těhotná kamarádka, se kterou bych se mohla vídat a klábosit o dětech. Teď už je to lepší, ale když jsem čekala Mišulku, tak jsem si občas připadala fakt osaměle. Ještě, že jste tady vy, holky.     
      Evulik25   | 10.04.2011 12:35:04
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: ahoj holky,
      Vítej mezi námi. Taky jsem tady od roku 2007, kdy jsem čekala první miminko. Pak trochu povyrostlo a já to minimálně omezila jen na občasné koukání. A teď když jsem opět těhotná, jsem moc ráda, že si můžeme popovídat o všech radostech a starostech se všema bezva lidičkama, co sem chodí. Taky si pamatuji spousty holek, bohužel i ze smutné kolonky, ale jsem neskutečně ráda a vděčná       , že třeba s telefkou jsme tu teď SPOLU a teď ty hezké a radostné prožíváme společně!!!Jinak zdravím všechny a přeji příjemnou neděli  
      škubanek   | 10.04.2011 12:35:14
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: ahoj holky,
      Teda, cas opravdu leti! Uzivej si tehotenstvi.
      mihra   | 10.04.2011 12:37:53
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: ahoj holky,
      No já tyhle stránky objevila na začátku 1. těhu v roce 2008 a úplně mě nadchly a dá se z nich pořád čerpat nové info. Už jsem teda doma i s těhu tři roky a je úžasné, že si tady můžeme o těch společných věcech podrbat. A i jak se říká, víc hlav víc ví a lépe to i utíká s tím bříškem. Když si vzpomenu, jak jsem tady psala o dvou čárečkách na testu a teď mě už prďola kope:o) A hlavně mi i příjde, že tu píšou normální mamky a ne žádné agresivní ženské. Však jste se určitě někdy divily, co všechno lidi jsou schopni napsat, právě proto, že jsou jakoby inkognito.
      baraluk   | 10.04.2011 13:24:39
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: ahoj holky,
        holky děkuji za pěkné řádky, to máš pravdu bary..že i takové ženy jsou a já se jim snažím docela vyhýbat, někdy to docela přitahuju..Když člověk vyzařuje štěstím najde se v okolí vždy pár závistivců bohužel, kteří rádi ubližují slovem a trapnými poznámkami. Naštěstí jsem se naučila se hned jejich reakci zasmát a dodat něco takového aby si uvědomili, že jsem nad věcí. Dokonce se pak někteří i zastyděli.Ti co je mi s nimi nejpříjemněji s těmi jsem stále v kontaktu.A co se týká webových stránek jako je BOL tak opravdu musím říct, že tady jsou holky super a pěkně se vzájemně podorují      
        Markytánka11   | 10.04.2011 14:22:02
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: ahoj holky,
          To je taky jedna taková pozitivní věc, že si člověk může vybrat, jestli odpoví nebo ne. Já přitahuju šílence v normálním životě pořád  S malým staré dědky v tramvajce, co se mnou vtipkujou, na písku střelené matky, které po svých děckách jenom řvou a mlátí je za blbosti a cigány, co se mě ptají jestli jsem vdaná, že by si mě vzali...A taky mě teď balili dva asi 12 ti letí kluci. Volali na mě, hej ty s tím červeným kočárkem, já tě miluju  Já už se fakt jen směju a i s nima, když mám náladu pokecám. To je ta naše Ostrava úžasná. Nové kámošky se bojím hledat, nejčastěji raději vyrazím za kamarádkami ze základky, s kterýma jsem si doteď nejblíž a ty už děti taky mají, ale bydlí většinou mimo Ovu. Tady je má nej kámoška manžel a švagrové a ještě jedna taky ze ZŠ, ale ta nemá mimi. Ikdyž to nevadí, alespoň se člověk dostane i od tématu děti 
          baraluk   | 10.04.2011 14:44:00
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: ahoj holky,
      Jsem ráda, že už jsi tady       Příjemný a pohodový zbytek těhu      
      Marta81   | 11.04.2011 09:47:34
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: ahoj holky,
      Ahoooj! Jsem ti tu hřála místečko!       
      telefka   | 11.04.2011 19:11:44
      Reagovat | URL příspěvku
  • Tekutina z prsou???
    Ahoj holky. Mám asi pitomej dotaz. Od včerejška mě ale trápí, že mi z prsou sama trochu vytéká ta čirá "vodička"- asi kolostrum nebo jak se tomu říká. Jen mi přijde, že je to nějak brzy. Nebo ne? Docela mě to překvapilo. Jsem dnes 17+1.
    telefka   | 09.04.2011 20:21:45 | Reakcí: 3, poslední: 10.04.2011 10:36:11
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Tekutina z prsou???
      To bude ono, někomu teče dřív.
      Ady.S   | 09.04.2011 20:48:14
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tekutina z prsou???
      tak,tak,to je ono,já taky měla dřív,kup si ty vložky do podrsenky
      Gigi   | 09.04.2011 22:25:37
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tekutina z prsou???
      To jsou Ty hormony       mně to vytékalo pár dní po oplodnění.... říkala jsem si, asi jsem fakt magor, anebo jsem těhotná. A nakonec se ukázalo, že jsem těhotná       . bylo to jen dva párkrát a od té doby zatím nic. Tak jsem zvědavá, kdy to opět přijde 
      škubanek   | 10.04.2011 10:36:11
      Reagovat | URL příspěvku
  • První pohyby:-)
    Tak jsem se dnes v noci probudila a nemohla usnout...Tak jsem si dala ruku na bříško a dlouho čekala. A najednou jsem ucítila tři krásné pidikopanečky - jen takové ty vlnky jakoby. Ale řeknu vám, měla jsem radost. Hned jsem to ráno řekla příteli a ten se tak krásně culil...Už aby to mohl cítit i on!      
    telefka   | 08.04.2011 12:29:43 | Reakcí: 11, poslední: 10.04.2011 21:24:36
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: První pohyby:-)
      jj,je to kraasnyy,taky si pamatuju na prvni pohyb a kdyz poprve citil kopanec i manzel,jeste ted jsem dojata,kdyz si na to vzpomenu:-))
      UZIVEJ SI TO?JE TO KRASNY a nejintimnejsi na svete:-))
      tillie   | 08.04.2011 12:48:54
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: První pohyby:-)
      jéé to je krásný moc Ti to přeju a zároveň moc závidím, já je zatím cítím jen vevnitř 
      mtina   | 08.04.2011 13:00:06
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: První pohyby:-)
      Úžasné       . Souhlasím, je to dojemně krásný pocit. Tisíckrát lepší než sex      
      škubanek   | 08.04.2011 14:25:53
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: První pohyby:-)
      Úžasný        
      Marta81   | 08.04.2011 20:40:12
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: První pohyby:-)
      Je to nádhera i já si to naprosto užívám a manžel je neustále naměko:o) Už jsem na tom ale malý závisláček, protože se ráno nehnu z postele dokud nekopne a večer nejdu spát, dokud ho zase neucítím.
      baraluk   | 08.04.2011 21:26:38
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: První pohyby:-)
      je to nádherné       s přítelem si to maximálně užíváme      
      Evis 84   | 09.04.2011 13:39:42
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: První pohyby:-)
      Krása, já miminko zatím moc necítím, jen když se na to fakt soustředím a většinou až večer. Mišulka byl mnohem akčnější, toho jsem cítila už po sedmnáctém týdnu. 
      Evulik25   | 09.04.2011 13:56:14
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: První pohyby:-)
      To je krásný.      
      nadule1   | 09.04.2011 14:57:52
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: První pohyby:-)
      Začalo krásné období, kdy mimi s tebou komunikuje   
      Ady.S   | 09.04.2011 20:48:49
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: První pohyby:-)
      moc krásné pěkně si to užívej už se také těším..občas také něco cítím,ale nevím jestli je to ono...jen takové lehké vlnění...papá 
      Markytánka11   | 10.04.2011 11:54:13
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: První pohyby:-)
      taky si na prvni kopanečkjy pamatuju:) to sem Pájovi skočila kolem krku a brečela štěstím:))))
      Mysulatko   | 10.04.2011 21:24:36
      Reagovat | URL příspěvku
  • udržení v těhotenství
    Ahoj těhulky jsem ve 25.týdnu a měla jsem dneska bolesti v podbříšku jako kdybych měla dostat mentruaci. Šla jsem ke svému doktorovi, ale ten měl bohůžel dovolenou. Byla tam jen sestřička ta mi řekla, že když se to zhorší že mám jít do nemocnice... zlepšilo se to. Ale řekla jsem si at mi napíše Magnesii lactici 0,5 tbl. poradila mi to známá. Tak se chci zeptat jestli to pomáhá udržet těhotensví?? máte stím někdo skušenost?? moooooc děkuji za rady :-))
    MarilynSALMA   | 08.04.2011 11:24:39 | Reakcí: 12, poslední: 31.03.2021 22:24:07
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: udržení v těhotenství
      Píšou to každé, která má tvrdnutí břicha, ale je to víceméně placebo.
      angieblack   | 08.04.2011 12:18:33
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: udržení v těhotenství
      horcik je na uvoneni svaloveho napeti, tedy spis, kdyby ti tvrdlo bricho, urcite ale neuskodi, ja ho jim ve velkme ale na kolik mi to pomuze udrzet tehu co nejdyl nevim
      jecidlo   | 08.04.2011 12:21:20
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: udržení v těhotenství
      Já bych se té bolesti až zas tak nebála, mě tak taky pobolívá a k porodu se to nechystá, ono to občas bolí, jak se to roztahuje
      zajic   | 08.04.2011 12:45:17
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: udržení v těhotenství
      ahoj ja ho beru od zacatku tehotenstvi,ale je to na krece, mam zaklonenou delohu a proto jsem s tim mela problemy od zacatku
      luce.lenka   | 08.04.2011 17:33:10
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: udržení v těhotenství
      No já to cítila v 15. a 16. týdnu, dost mě to překvapilo, protože u prvního mě tohle netrápilo. Byla to dost silná menstruační bolest a mně takhle začínal porod u prvního! Začala jsem více odpočívat a šetřit se, teď jsem v 17. týdnu a je mi dobře, malý pokopkává, takže asi můžu doporučit ten odpočinek a nechat se rozmazlovat 
      baraluk   | 08.04.2011 21:31:30
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: udržení v těhotenství
      Ahoj, občasné bolesti v bříšku jsou asi normální, pokud nejsou hodně časté nebo stálé.. mimi takhle reaguje na něco, co se mu nelíbí (velká zátěž, stres, příliš těsné oblečení apod.)

      Hodně odpočívej a bude to v pohodě.. V 25.týdnu by se muselo stát něco opravdu hodně zásadního, aby to ohrozilo těhotenství..

      Léky na udržení těhu doktoři předepisují spíše na začátku těhotenství, ani by se snad později neměly užívat..

      Vše bude v pohodě, uvidíš..

      Evis 84   | 09.04.2011 12:35:04
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: udržení v těhotenství
      ahoj na začátku těhu jsem na udržení brala ultrogestan-protže jsem krvácela a ted od 20týdne beru hořčík nejdřív to byli 2tabletky 2denně a od 22týdne jsme ležela v nemocnici s hrozícím potratem hořčík jsme dostávala v infuzi a pak mě převedli na tabletky a ty ted beru 4x denně 2 tabletky takže 8 hořčíků za den a pomohlo mi to od kontrakcí ted mám tak 1-2 za den a to je v pořádku,hlavně při vztávání z postele nebo večer když už jsme hodně unavená,k tomu jsem ještě dostávala plegomazin injekčně do hýždě ten celkově uklidnuje i psychiku ale je to silný oblbovák a nesmí se po něm 2 hodiny vztávat z postele

      pokud by to bylo častější,nebo pravidelné určitě jed do porodnice,ale pokud je to do 8mi za den tak v 25 týdnu už to je normální-děloha se postupně připravuje na porod,ale nesmí to být 8 boleství během hodiny

      pak by ti třeba dali gynipral-ten vyslověně tlumí děložní činost,ale s tím se domů už nedostaneš-ten se více méně používá na oddálení předčasného porodu-já ho měla když mi ve 33tím týdnu u minulého těhu odtekla voda aby se porod oddálil aspon o 1 den a miminku mohli dozrát plíce
      tak držím palečky aby to bylo ok a ty donosila a porodila zdravé miminko
      ssoniks   | 09.04.2011 12:56:54
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: udržení v těhotenství
        Já beru magnesii 2 tablety denně a ležím a přestalo to takže jsem ráda... moooc díky
        MarilynSALMA   | 09.04.2011 19:41:37
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: udržení v těhotenství
          ahoj, mne hořčík bohužel nezabral tak jsem dostávala infuze gynipralu a naštěstí se dalo přejít i na tabletky a pustili mne s nimi domů.
          mysatko   | 21.06.2011 16:59:24
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: udržení v těhotenství
      Já jsem musela brát magnésko, je fakt, že mi pomohlo, ale polykání neustále nějakých prášků mě fakt otravovalo.
      Darija06   | 26.03.2021 22:29:27
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: udržení v těhotenství
        Ono se dá to magnézium koupit i v tekuté formě, nebo teda jako prášek do vody :)
        JarkaHory   | 31.03.2021 19:14:42
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: udržení v těhotenství
          Normálně taky dávám přednost tekuté formě. Ale tím, že jsem musela brát magnesium 6x denně, tak jsem šla do tabletek.
          miška03   | 31.03.2021 22:24:07
          Reagovat | URL příspěvku
  • skrining
    Tak dneska se mi na chvíli zhroutil svět.Byla jsem dnes pro výsledky na vývojové vady.Mám ryziko Downova sindromu,tak jedu do Ústí na plodovku a to až 14. a pak další čekání na výsledky,tak dalších 14 dní.To mi klepne pepka do tý doby.
    LIlili   | 07.04.2011 21:14:41 | Reakcí: 25, poslední: 11.04.2011 10:30:23
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: skrining
      To je mi moc líto, ale je ještě naděje že výsledky byli falešně pozitivní. Snaž se myslet pozitivně 
      Ady.S   | 07.04.2011 21:26:04
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: skrining
      Ničeho se neboj,tyhle výsledky mohou být falešně pozitivní.Plodovka nebolí a pokud by to špatně dopadlo,okamžitě Ti budou volat.
      Snaž se myslet pozitivně a být v klidu,ať miminku neublížíš
      tygřímáma   | 08.04.2011 06:41:07
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: skrining
      Určitě to bude v pořádku snaž se být v klidu     
      mtina   | 08.04.2011 07:46:41
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: skrining
      Hlavu vzhůru, těch testů co byly falešně pozitivní už bylo a ještě bude. Mysli pozitivně. Jistě to bude v pořádku, Ty budeš mít pak jistotu zdravíčka svého miminka, dozvíš se spousty věcí z toho vyšetření (pohlaví, míry, jak miminko prospívá). Budu na TEBE mocinky myslet 14. Jdu sama na prohlídku ve 20. týdnu.       Pohlaď pupíček  
      škubanek   | 08.04.2011 08:09:21
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: skrining
      Držím palce, abych všechno dobře dopadlo  
      Sabo   | 08.04.2011 08:18:46
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: skrining
      Ahojky,mně taky vyšlo riziko downova syndromu z triple testů 1:150.A do te´d lituju,že jsem si tu krev nechala brát,když jsem si platila ten první screening,který je mnohem víc spolehlivější.Ten mi vyšel negativní.Byla jsi na něm taky? Já si teda plodovku nenechala brát,ale mám kolem sebe plno známých,co jim to vyšlo ještě hůř,na plodovce byli a děti mají zdravé.Dokonce i moje gynekoložka mi te´d říkala,že měla riziko vyšší a že na plodovce taky nebyla a má zdravou dceru.Takže neboj,bude to dobrý,bývá to fakt často falešně pozitivní!Mně udělal pan doktor na genetice UZ a říkal,že podle UZ je vše v naprostém pořádku,tak mi do zprávy napsal:Při negat.UZ scr.je výsl.odhad rizika 1:350-za této situace nebude těhotná požadovat AC.Ještě jdu teda příští pondělí znova na genet.UZ,tak snad i ten dopadne dobře. http://www.rodina.cz/clanek7958.htm
      jancapet   | 08.04.2011 08:39:56
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: skrining
        Děkuju,jak jsem napsala níže,přijde mi to postavené na hlavu,že se tohle děje v 21.stol.
        LIlili   | 08.04.2011 13:11:18
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: skrining
        Ten screening je možný jen během prvního trimestru?Doktor mi ho nenabýdl,jsem blbá,nevěděla jsem na začátku těhu tolik co teď,měla jsem na vývojovky vyšetření za to přesnější,teď bych si nafackovala.
        LIlili   | 08.04.2011 13:15:05
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: skrining
        moc zajímavý článek,přesně můj případ,kdyby mě doktor o screemingu informoval,neváhala bych.
        LIlili   | 08.04.2011 13:26:59
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: skrining
          Ten první screening se dělá mezi 11.-14.týdnem těhotenství.Mně o tom doktorka tentokrát už řekla,ale u minulého těhu jsem o tom taky nevěděla. U dcery mi vyšel ten triple test taky pozitivní,ale zase na rozštěpové vady a je zdravá.Te´d by to měla být taky holčička(aspoň pan doktor na genetice říkal,že je to 100%)Tak snad bude taky zdravá. Ale když jsem pročítala diskuze skrz ten špatný triple test,tak u všech maminek se z plodovky ukázalo,že je miminko v pořádku.Jako jasně že se může stát,že se ukáže že není,ale jak píší v tom článku,je to malá pravděpodobnost. Tak budeme doufat,že máme i my miminka zdravá.A kdy máš jít na tu plodovku? A řekli Ti kolik to riziko máš?Já četla příspěvky,kdy měli riziko 1:20 i 1:5 a miminko bylo zdravé.
          jancapet   | 08.04.2011 13:36:12
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: skrining
            Jak se říká nevědomost neomlouvá a obzvlášť,pokud jde o potomka,vím,že je to risk ta plodovka a já mám 1:1300,takže malá,tak nebudu ohrožovat zbytečně miminko,mělo by se to odebírat jen ,když je riziko vyšší než možnost potratu,půjdu na každé vyšetření,které ho neohrozí,na plodovku ne a můžou mít řeči o nezodpovědnosti.
            LIlili   | 08.04.2011 13:42:07
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: skrining
              ja jdu 14.4.
              LIlili   | 08.04.2011 13:42:34
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: skrining
                Tak tohle už vůbec nechápu,protože jsem četla,že na plodovku se posílá až když je riziko 1:300 a vyšší.Fakt nerozumím tomu,jak oni to počítají nebo co to mají teda za tabulky. Mně na genetice dělali hned ten UZ,jak jsem řekla,že plodovku brát nechci.Pan doktor kontroloval nuchální řasu,měřil nosní kůstku,stehenní kost,kontroloval hlavičku,mozeček,žaludek,ledviny,močový měchýř,bránici a srdíčko a všechno bylo v pořádku.Prý ve většině případů mají děti s downem špatný srdíčko,kratší stehenní kosti,nemají nosní kůstku atd.atd. proto se i dělá ten velký UZ kolem 20.týdne. A na ten já jdu 18.4.Tak doufám,že bude vše v pořádku.Plodovku jsem si nenechala brát,protože mi od 16.týdne tvrdne břicho,beru magnézko a nechtěla jsem to riskovat.
                jancapet   | 08.04.2011 13:52:32
                Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: skrining
      Je mi líto, že výsledky nedopadly nejlépe, ale jak píší děvčata, spoustě žen to vychází špatně a pak se radují ze zdravých miminek. Já taky musím na dvě vyšetření a ještě se načekám, první je 19. dubna a druhé o týden později, ale snažím se myslet pozitivně, i když občas myšlenky ujedou, to je jasné... Moc ti přeji, aby to dopadlo co nejlépe, uvidíš, že mimoušek bude zdravý.   
      Evulik25   | 08.04.2011 09:25:46
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: skrining
      Moc držím pěstičky, aby vše dobře dopadlo. Tyhle testíky jsou pěkné potvory, často vychází špatně. I mé sestřence 2x vyšel DS, ale obě děti má zdravé a vůbec se neví, proč to takhle je. Prý to vychází vždy tak na 40% špatně. Tohle info mám od své příbuzné, která tyto testy přímo dělá. Sama mě uklidňovala, ať se neleknu, kdyby mi vyšly negativně, že to pořád nic ještě neznamená. Jo a v Ústí tedy jestli myslíš nad Orlicí jsou na plodovku odborníci tedy aspoň co jsem slyšela.   
      Zuzula   | 08.04.2011 10:27:18
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: skrining
        Byla jsem na tzv.AFP,nic jsem nedoplácela,podle toho ,co jsem načetla jsem byla připravena dopředu na to,že to může být pozitivní.Je to zvláštní,že to takhle dopadá.Jsme jedna z mála zemí,kde se tohle dělá,ale na druhou stranu je to hrozně stresující,protože je to dost nepřesné,nechápu,jak v dnešní době je tohle možné.Proč pojišťovna nehradí rovnou to podrobné a mnohem přesnější UZ vyšetřešní+další podrobnější na požádání s tím,že si to mamninka i uhradí.Ty odběry jsou zbytečné mrhání.Jaký názor máte vy ostatní??
        LIlili   | 08.04.2011 13:08:38
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: skrining
      Držím palce, aby vše bylo v pořádku        
      Marta81   | 08.04.2011 20:43:31
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: skrining
      myslím, že to máš jen na hranici ,co vím..neboj určitě se chtějí jen ujistit , taky bych na plodovku nešla , škoda že jsi nebyla na screeningu v tom 12tt,ale i tak to bude určitě dobré.Opatruj se  
      Markytánka11   | 10.04.2011 11:56:51
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: skrining
      dobře to dopadne uvidis:*
      Mysulatko   | 10.04.2011 21:25:24
      Reagovat | URL příspěvku
  • Fotky bříška
    Ahojky holky bolky, tak jsem do fotek vložila bříško z 29. týdne a připadám si tam jako kdybych spolkla velký meloun
    Zuzula   | 07.04.2011 18:45:47 | Reakcí: 4, poslední: 08.04.2011 10:24:42
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Fotky bříška
      Už jsem se mrkla, máš hezké bříško a podívala jsem se i na ty fotky z 3D ultrazvuku a jsou nádherné!!! 
      Evulik25   | 07.04.2011 19:26:33
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Fotky bříška
      Všechny fotečky jsou krásné... moc hezké je přirovnání, žes spolkla meloun      
      škubanek   | 08.04.2011 08:10:02
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Fotky bříška
          No někdy se tak fakt cítím  Mám placentu na zadní straně a malá když se natiskne na kůži, tak to je mazec. Někdy mi přijde, jak kdyby se chtěla prokopnout ven kůží   
        Zuzula   | 08.04.2011 10:24:42
        Reagovat | URL příspěvku
  • Kontrola
    Brouček krásně prospívá a skoro pořád spinká, doufám že tak hodnej bude i potom    Dostala sem žádanku na ten cukrovej test a zítra se tam musím objednat fuuuuuj.
    mtina   | 07.04.2011 17:34:51 | Reakcí: 13, poslední: 10.04.2011 19:04:27
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Kontrola
      tak to gratuluju a neboj neni ten test tak hroznej... :o) snad dopadnete dobre
      luce.lenka   | 07.04.2011 18:37:17
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kontrola
      Paráda       Uvidíš, třeba ten test pro tebe nebude tak hroznej. Opatrujte se    
      Marta81   | 07.04.2011 19:25:08
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kontrola
      Krása, jsem moc ráda, že je vše jak má být.  A na cukrovku se taky netěším, minule jsem skoro       .
      Evulik25   | 07.04.2011 19:27:34
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kontrola
      super,moc ti to preju:-)
      a cukrovku nezavidim,me bylo blbe,na omdleni..
      tillie   | 08.04.2011 12:50:39
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kontrola
      to je skvělé , že tak hezky hajinká, to bude hodnej brouček. Na cukrovku se také netěším,protože také nesladím, ale někdo to prí nese v pohodě a někdo hůř a dokonce mi ségra říkala, že většinou ti co měli zvýšený jim bylo i hůř a že to nesla hůř jen ona všichni prý byli docela v pohodě. Tak budu na tebe myslet,ať to dobře zvládneš a rzchle to máš za sebou    
      Markytánka11   | 10.04.2011 12:01:00
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kontrola
        Jdu na to za cca 3 týdny tak jsem zvědavá. A jinak vítej tady u nás v kolonce     
        mtina   | 10.04.2011 12:19:53
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Kontrola
          děkuji mtinuško , ve středu jdu na krev, tak jsem se chtěla zeptat to bude ten tripltest že? a také jestli nevadí, že jsem musela minulý čtvrtek brát to přírodní uhlí, řidší stolici jsem měla jen 1 den,ale špatně mi bylo do včerejša, dnes už jen lehce od žaludku,ale už začínám normálně jíst...pomalu..nebo jestli jim to tam mám říct..vysloveně voda ze mě nešla hihi...ale horečku jksem měla 37,4 a odpoledne už ne ( v ten čtvrtek) děkuji za radu
          Markytánka11   | 10.04.2011 12:31:22
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Kontrola
            jj asi nejspíš ten, já už sem si triple dělat nenechala přišlo mi to zbytečný když sem byla ve 12tt.... myslím si že vliv na to to uhlí určitě mít nebude, ale pro klid o tom můžeš doktorce říct....
            mtina   | 10.04.2011 12:38:42
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kontrola
      Holky musím se přiznat,že vůbec nevím,jak ten test na cukr probíhá,jdu až 24.5.,měla jsem zato,že mě píchnou do prstu a pomocí glukometru zjistí hladinu cukru,jinak se vlastně cukr sleduje průběžně z moči,ale teď fakt nevím jak to teda je.Prosím poraďte
      LIlili   | 10.04.2011 15:54:33
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kontrola
        Já sem dostala lísteček a tam je napsáno, přijdte na 6 hod nalačno, vemte sebou ranní moč. Odebereme vám krev, vypijete sladký nápoj, po hodině vám opět odebereme moč a krev, po další hodině se odběry opakují a můžete odejít. Takže takto to probíhá u nás, ale každá aboratoř to má asi malinko jinak....
        mtina   | 10.04.2011 15:59:01
        Reagovat | URL příspěvku
Přidat nový příspěvek
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×