Waldorfska skola - jedno velke zklamani - diskuze

  • Waldorfska skola - jedno velke zklamani
    Normalne na tridni schuzky nechodim, vzhledem k tomu, ze neni deti kam dat a probiraji se tam pro mne nepodstatne veci (oslavy, dilnicky). Tentokrat se ke mne ale dostal mail od jedne nespokojene maminky, ktera navrhla probrat informovanost rodicu ohledne vyuky. A to me dost zajimalo. Jeste rano jsem te mamince napsala mail a rekla mi, ze nespokojenych rodicu je vice.
    Mne uz se delsi dobu pozdavalo, ze Adam si nevede dobre, jenze poradne ani nevim, co se uci a ze skoly se dozvim akorat kdyz pisou pisemku (letos to bylo 3x) a vzdy mel cca 16 bodu z 18 a podobne vysledky, coz se mi zdalo byt ok. Nicmene, otresne cte, pri psani vynechava pismena, slova, nebo slovo napise 2x...
    Tak jsem si zacatkem zimy vyzadala schuzku s pani ucitelkou. Rekla jsem ji, co me trapi, ale ona me ujistovala, ze Adam zaden problem (ve forme nejake poruchy) nema. A ze detem, ktere zaostavaji a potrebuji si neco procvicit, posila domaci ukoly a v pripade, ze to nestaci, dava jim doucovani. Adam ovsem nikdy zadny ukol nedostal, natoz aby chodil na doucovani.
    O to vetsi byl muj sok, kdyz si me jeste pred tridni schuzkou odchytla pani, kterou jsem neznala, rekla, ze je specialni pedagog a podle ni ma Adam problem a potrebuje vysetrit v ppp! Ze potrebuje muj souhlas. Me by v te chvili lidove receno jeblo. Zustala jsem na ni zirat jako tele na nova vrata.
    Nicmene s vysetrenim souhlasim, je mozne, ze ma nejakou dysfunkci a potrebuje podporu, ALE, toto je v poradi ctvrta skola, kterou navstevuje a ne ze na ostatnich nikdy nebyl problem, ale dokonce byl vzdy chvalen a vyzdvihovan jako vyjimecne chytry...
    No nic, vypsala jsem se a jdu premyslet co s tim..
    plaz   | 10.04.2019 10:23:14 | Reakcí: 24, poslední: 15.04.2019 12:25:06
    Reagovat | Skrýt reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Waldorfska skola - jedno velke zklamani
      co s tím? Tak ho necháš vyšetřit a uvidíš... Třeba fakt má nějaký problém, to ale neznamená že není výjimečně chytrý.. Nechci tě strašit, ale většinou výjimeční lidé mají takový nějaký problém... Spíš mě zaráží ten přístup... Dobří jsou tady u nás v Zábřehu, aspoň já jsem byla spokojená, našli přesně kde je zakopaný pes, a to v podstatě o nic nešlo... A jinak jak třídní schůzky?
      moninif   | 10.04.2019 11:38:19
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Waldorfska skola - jedno velke zklamani
        Ja si jeho nedostatky uvedomuji a vim, ze presto muze byt chytry. Mne vadi to, ze ho nechali propadnout z prednich pricek nekam uplne dolu mezi problemove zaky a mne nerekli ani bu.
        Sama jsem ucitelce rikala, ze by jsem uvitala sem tam nejaky ukol, atd.
        Jednou jak byl dva tydny doma kvuli nemoci, jsem ji sama napsala mail at mi posle, co probirali. Odpovedela, ze v matice deleni a v cestine vyvoj pisma. Tak jsem ji odepsala, ze nejsem pedagog a ten vyvoj pisma ho bez podkladu nenaucim. Odignorovala me...
        Ten pristup je dost tristni se mi zda...
        plaz   | 10.04.2019 13:51:01
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Waldorfska skola - jedno velke zklamani
          rozumím ti... A teda něco k té výuce aspoň řekli? Když to vadí více lidem? Nebo jim to tak vyhovuje a vy si nestěžujte?
          moninif   | 10.04.2019 13:58:26
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Waldorfska skola - jedno velke zklamani
            Nevim, nepovedlo se mi zustat do konce. Az si lip utridim myslenky, pisnu te mamince, zda neco vyresili
            plaz   | 10.04.2019 14:59:51
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Waldorfska skola - jedno velke zklamani
      tak jestli jsem to dobře pochopila,tak tobě ani nejde o to,že by Adam měl nějakou poruchu,ale spíš o to,že tě ujišťovali že je vše ok a najednou z ničeho nic není,je to tak? Nech ho proklepnout v ppp a pak uvidíš vyjádření odborníka a snad se nějak domluvíte co s ním dál.Jak dopadli třídní schůzky?Mluvila jsi s učitelkou?Co se tam probíralo?Jestli je to tak jak si myslím,tak by mě to štvalo taky.Něco podobného jsem zažila s Bárou ve školce,kde mi tři roky furt říkali jak je úžasná a šikovná a bla bla bla a až když jsem se sama začala pídit po tom,jestli jí dát nebo nedat odklad,tak to z nich lezlo jak z chlupatý deky,že e nezapojuje,že nemluví,nemaluje,nevystřihává,nezvládne udělat úkol pro předškoláky atd.Taky jsem na ně čuměla jak tele,protože výslovně se nezeptat tak mi to nikdo neřekne a hlavně jsem se na to párkrát ptala a vždycky mi řekli že v pohodě.Jenomže tenkrát tam razili teorii dítě do ničeho nenutit,tím pádem Bára nic nedělala a mě říkali,že pohoda a nakonec pohoda nebyla v ničem.Takže vím jak ti je,tohle je teorie na prd,kor když ty se sama zajímáš a oni ti mažou med kolem pusy  
      markíla   | 10.04.2019 12:48:04
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Waldorfska skola - jedno velke zklamani
        Pochopila jsi to dobre, vadi mi, ze mi dlouho nerekli ani bu, i kdyz jsem se sama pidila a najednou je vse spatne. Uz davno jsem se mu mohla venovat...
        A co se tyka tridni schuzky, to bylo taky zajimave. Rodicu nebyla ani polovina, ale zjistila jsem, ze ti, co maji problem, resi ho uz od zari a nikam se nedostali. Ja jsem v 5 musela odejit pro Riu do skolky, a mezitim zamkly skolu, nedalo se na nikoho dozvonit, ale rodice tam jeste byli. Takze nevim, jak to skoncilo. Zkusim vecer napsat te mamince a poptat se...
        plaz   | 10.04.2019 13:57:39
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Waldorfska skola - jedno velke zklamani
      Jestli spíš nebude potřebovat klas.skolu..jako denně stejný rozvrh.cteni psaní počítání..co je u nás Waldorf..a co tam znám 3ucitelky..jedou třeba 14dni jen matiku.a pak na ni měsíc nesáhnou.nebo ty jejich tantrický(tak tomu říkám já)cvičení..jakože u je mávnutí ruky do nebe e je zase dolů atd..určitě to tam taky praktikují..třeba min.tyden sem tam byla na naslechu..páč mě to strašné zajímá a mrzí mě že je to daleko že tam nemůžu dát dečka..a jako ač se mi líbí ten koncept..odcházela sem po dvou dnech s tím že Tobiáse by to semlelo..on kdyby měsíc nesáhl na češtinu.nevi vůbec co se dělalo..zrovna měli usa-a uca říká teď 14dni bereme jen USA.vse okolo.a na čtení v čj ani nesáhnou...jen třeba v pondělí je výtvarka.utery keramika.ve středu dílny.ve ČT ty tantry.a v pátek měli taky cosi...a u nás je pokračování i druhýho stupně..což je výhoda..ale střední žádná a ta učitelka říkala že na střední je to buď a nebo..někdo se chytne.nekdo vůbec...
      Každopádně pop si myslím že moc nepomůžou.tam za hoďku nepoznají co a jak.a nám třeba posílají neustále ty stejný doporučení jen mění jména a datumy narození..
      amalie2011   | 10.04.2019 13:49:02
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Waldorfska skola - jedno velke zklamani
        nevím, my ppp strávili skoro celý den, a odpoledne jsem věděla kde je jádro pudla. Za mě, byť se mi tam nechtělo, to byla dobrá zkušenost. Záleží asi kde se člověk octne..
        moninif   | 10.04.2019 13:56:26
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Waldorfska skola - jedno velke zklamani
        Ty hlavni predmety (matiku, cj, aj) maji i mimo epochu, takze muze byt v epose (prvni dve hodky kazdy den) mesic cestina, i tak budou mit jeste matiku aspon 2x tydne. Ale treba prvouku (prirodopis?) maji jen v epochach a letos meli 2 epochy, cili probrali za cely rok 2 temata, coz je o nicem.
        plaz   | 10.04.2019 14:11:03
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Waldorfska skola - jedno velke zklamani
          Aha tak v Brně to tak nemají..prostě třeba matiku fakt nemají měsíc..ale pak 14dni v kuse...asi záleží jak to mají udělané...no tak uvidíš co ppp a třeba přes prázdniny budete muset trochu maknout.
          amalie2011   | 10.04.2019 19:54:42
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Waldorfska skola - jedno velke zklamani
      Pavli, je smutné, že se to dovídáš takto téměř na konci roku a to po předchozím ujišťování, že je vše v pořádku. Zkus se do té poradny nanominovat co nejdříve, ať víš, jak s Áďou pracovat o prázdninách, ve smyslu jaké hry apod. Držím palce, hlavně v klidu.
      Calamity J.   | 10.04.2019 19:17:26
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Waldorfska skola - jedno velke zklamani
        Pred prazdninama to uz bohuzel nestihneme, meli by jsme 1.6. odletet, uz jsem podala zadost do skoly a byla mi schvalena
        plaz   | 10.04.2019 20:18:42
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Waldorfska skola - jedno velke zklamani
          To budete 3 měsíce v Egyptě? Nebo tam zůstáváte natrvalo?
          Calamity J.   | 11.04.2019 16:22:54
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Waldorfska skola - jedno velke zklamani
            Planujeme se vratit nekdy v srpnu...
            plaz   | 11.04.2019 16:36:29
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Waldorfska skola - jedno velke zklamani
              Aha, tak to mu ale asi moc nepomůže. Do které třídy Adam půjde?
              Calamity J.   | 11.04.2019 17:17:01
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Waldorfska skola - jedno velke zklamani
                Bohuzel, prisli s tim s kytkou po funuse..
                V Egypte jsme nebyli 2 roky, Ahmed tam je od zacatku unora a neprijde a holky tam maji prazdniny od poloviny kvetna do zari, ale s tim, ze v srpnu uz zacnou chodit na kurzy a doucovani.
                Mimoto, ve skole doted tvrdili, ze Adam vse zvlada. A kdyby nebyla skola v prirode a on nezustal tady spojeny s druhou tridou, kde ho videla jina ucitelka, tak doted nic nevim....
                Kazdopadne, ja se mu venovat budu, protoze tam budu mit rozhodne vic casu nez tady.
                A zcela vazne premyslim, ze jim najdu jinou skolu
                plaz   | 12.04.2019 08:39:28
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Waldorfska skola - jedno velke zklamani
                  Nina škola by asi vážně stála za to o ní popřemýšlet. Jestli si dobře pamatuji,tak loni v červnu jsi po vysvědčení taky byla dost rozladěná, že Adam s vysledkama hodně klesl a ty jsi o tom neměla ani páru. No a letos to pokračuje . To by mě hodně štvalo kdybych se sama ptala a mě ujišťovali že ok a ve finále špatný. Škoda těch třídních schůzek žes nemohla být do konce . Psala jsi té mamince ? Řešilo se to?
                  markíla   | 12.04.2019 14:18:25
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Waldorfska skola - jedno velke zklamani
                    Psala jsem ji az dnes a asi se uz ve skole delsi dobu angazuje,protoze mi poslala jeji cislo, at ji o vikendu zavolam, ze to probereme..
                    plaz   | 12.04.2019 16:13:04
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: Waldorfska skola - jedno velke zklamani
                      Evidentně fakt něco není v pořádku ,když je vás víc . Jen nevím jestli přístup celé školy ,nebo přístup jen té vaší učitelky .
                      markíla   | 14.04.2019 14:12:14
                      Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: Waldorfska skola - jedno velke zklamani
                        Tak jsem s ni vcera mluvila a asi bude problem s pani ucitelkou. Je mlada, nezkusena, nezvlada to. Pozadavky rodicu ignoruje. Chystaji se za reditelkou a kdyz nepomuze, tak za zrizovatelem..
                        plaz   | 14.04.2019 20:46:41
                        Reagovat | URL příspěvku
                        • \
                          RE: Waldorfska skola - jedno velke zklamani
                          A preradit ho do te druhe tridy k druhe panctelce by asi neslo. To bychteli asi vsichni...
                          Myšice   | 15.04.2019 11:13:44
                          Reagovat | URL příspěvku
                          • \
                            RE: Waldorfska skola - jedno velke zklamani
                            Neni jina trida, z kazdeho rocniku je jen jedna. To jen kdyz byla skola v prirode, tak byli spolu druhaci s tretakama
                            plaz   | 15.04.2019 12:01:24
                            Reagovat | URL příspěvku
                        • \
                          RE: Waldorfska skola - jedno velke zklamani
                          no tak to je dobře,že to ženou až ke zřizovateli,tohle je docela důležitá a podstatná věc a pokud s tím vedení školy nemíní nic dělat.Jen je to běh na dlouhou trať   Přijde mi úplně neskutečný,že učitelka požadavky rodičů ignoruje  
                          markíla   | 15.04.2019 12:25:06
                          Reagovat | URL příspěvku

Téma: Školy, školky, jesle, vzdělání dětí, vč. jazyků (strana 208)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×