Puberta aneb jak ji přežít nejen u vlastních dětí :-) (strana 19) - diskuze

Přidat nový příspěvek
  • Dárek?
    co myslíte,moje 11-ti letá dcera dostala od mého ex,tedy svého tatínka na Vánoce notebook,ode mě a mého přítele dostala mikrověž,to jsem si myslela,jaký jsme jí dali dárek,a pak to úplně přehlušil nějaký počítač.
    Nic s tím neudělám ani nechci,akorát mi to příjde dost brzo.Co teda dostane v 15-ti? Prý další notebook.A to máme PC doma,tak teď už ji od toho vůbec nedostanu.
    To je fakt šílená doba! 
    Brusssinka   | 27.12.2009 16:10:01 | Reakcí: 13, poslední: 06.01.2010 11:05:07
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Dárek?
      koukám ,solventní tatínek   
      lucie73   | 27.12.2009 18:46:00
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dárek?
      Věřím,že Tě to musí docela mrzet.
      tygřímáma   | 27.12.2009 19:04:58
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dárek?
      mě by to taky mrzelo a nekupuje si jí tím takhle?
      Gigi   | 27.12.2009 20:26:05
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dárek?
      Obecně jsem proti takovým dárkům u relativně malých dětí(znamená tak do 14let).Myslím že se tatínek mohl poradit ale pokud se chtěl vytáhnout tak s tím nic bohužel nenaděláš.Můj 7 letý synovec dostal PSP a taky mě to nepřišlo jako nejlepší.Pro ty co nevědí(já taky nevěděla) je to v podstatě playstacion velikosti většího mobilu,takže přenosný kamkoli. 
      Val.J35   | 28.12.2009 00:29:38
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dárek?
      Juj já zase nevím co je to mikro věž  Já bych v jejím věku nevěděla co s notebookem. Bch si na tom tak maximálně malovala. Asi se chtěl vytáhnout. Myslím, že to měl ale aspon trochu prodiskutovat s tebou, jestli se to vůbec hodí.
      medox   | 28.12.2009 08:32:19
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dárek?
      Myslím si, že poradit se měl, ale na druhou stranu... myslím, že v 11 už není na počítač malá. Jasně, že bude problém, aby u toho neseděla věčně a bude to chtít hlídat (což bohužel bude tvoje práce), ale zase na druhou stranu se dá počítač využít i v její prospěch - dneska je halda vzdělávacích programů a je to formou zábavy. Tak nevím, jestli bych to úplně odsuzovala...
      nadule1   | 28.12.2009 14:26:14
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dárek?
      Mi to přijde v pohodě, počítač je na práci, v jejím případě na učení a mikrověž na zábavu a na pouštění hudby k učení. Já techniku nezavrhuju, mi moc ulehčuje a zpříjemňuje život.
      zajic   | 28.12.2009 14:50:54
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dárek?
      Našemu Tomovi taky ježula donesl noťásek. Má docela dost věcí na PC do školy.Tak má svůj.Dali jsme si pravidla a jsme všichni spokojení.  
      (je mu 9 let)
      beruska   | 28.12.2009 21:24:43
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dárek?
      Věřím že tio zamrzelo, nejde ani tak o ten počítač, je asi potřebnej,ale o hodnotě dárku.Tatínek se chtěl vytáhnout a důsledky nechává na tobě.ZE začátku sjem měla podobný strach,a el asi to teprve příjde, tatínek se zatím nevytáhl.
      Ady.S   | 29.12.2009 09:15:52
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dárek?
      ahojky, mikrověž ještě neocení, hudba je důležitá až pro adolecenty ne prepuberťáky. V těch 15ti ti právě ocení spíš MPtrojku než další PC. PC je pro ni ještě stále hračka, je to přece jen ještě dítě. Dát jí třeba Barbinu třeba tak ji asi ocení víc než mikrověž.
      Dejmalka   | 01.01.2010 09:51:06
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Dárek?
        Tak to teda nevím,dát ji barbinu,tak se na mě dívá asi divně,nikdy si moc s panenkama nehrála.Věž je akorát,neustále tancuje.
        Brusssinka   | 03.01.2010 12:43:02
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Dárek?
          každé dítě je zralé jindy... myslím i na dárky. když jsem synovi dala něco, na co ještě nedozrál, většinou to rychle zničil nebo ztratil. a to mne naučilo přizpůsobit dárky mentalitě a věku. příklad: k pátým narozeninám(nebo čtvrtým?) dostal obrovské terénní auto na dálkové ovládání. vzhledem k velikosti auta byla úměrná i spotřeba baterií a exáč dostal nápad, že auto předělá na nějaké jiné nabíjecí velké silné akučlánky. ještě než ho tím totálně zničil(starej), tak ho měli p asi 2x v parku, ale mladej se vztekal, protože nezvládal ovládání, furt boural a starej hystericky řval, že auto zničí. prostě všechno špatně. dodnes mi to mladej občas připomene - s lehkou výtkou v hlase:-) -a má pravdu. byla to od nás pěkná blbost.
          lucicína   | 05.01.2010 16:28:50
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Dárek?
          Taky si myslím,že věž je super! 
          Já jsem hudbu milovala a poslouchala od malička,můj syn,vlastně oba jsou asi po mě,protože ten starší má 5 let a sám si v pokoji pouští na starém kazaťáku moje kazety,které jsem si tenkrát nahrávala,když jsem ještě neměla cd.
          Jinak mám 11-ti letou neteř a té dát barbinu,tak by asi nevěřila vlastním očím 
          Ikdyž ona je extrem,myslím,že měla 9 let,když dostala nadupanej komp s lcd monitorem,webkou a se vším všudy....
          Silvinka   | 06.01.2010 11:05:07
          Reagovat | URL příspěvku
  • vyletěl z hnízda?
    tak mám takový pocit, že mi vyletělo mládě z hnízda.
    je mu 17 a kousek a už tři roky musí snášet moji přítomnost - nepřítomnost. nejprve z důvodu šílené pracovní doby a posléze ještě mého současného partnera - otce jeho budoucího bratříčka. prostě jsem se vyskytovala doma nepravidlelně, někdy vůbec, jindy jsem přišla v půl třetí ráno z práce..... prostě žádný pravidelný život. a syn se přizpůsobil... co jiného mu zbývalo. a jak jsem na rizikáči doma, tak sleduji, že má svůj vlastní život, přátele a program a že když jsem doma, tak je to fajn, ale nejsem tady vůbec nutná. postará se o sebe, dovede se nakrmit, v případě nejvyšší nouze i pračku naplnit a spustit, ví co se kde nakupuje a jak se vaří rajská, že se voda na těstoviny musí osolit - jinak to není k žrádlu, že déle nevynesené odpadky smrdí a u mléčných výrobku je krátká doba upotřebitelnosti....
    když se doma sejdeme, tak rád využije mamaservisu, ale nevyžaduje ho. a také jsem onehdy nemohla odemknout... no.... měl klíč v zámku...a holku v pelíšku:-)
    asi už je dospělej. a to ho čekají ještě dva roky školy do maturity. tak se těším na miminko, že si to všechno užiju ještě jednou 
    lucicína   | 26.12.2009 17:34:29 | Reakcí: 5, poslední: 05.01.2010 21:21:51
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: vyletěl z hnízda?
      Buď ráda, že se o sebe umí takhle postarat, v životě se mu to může hodit.
      zanlena   | 26.12.2009 21:20:11
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: vyletěl z hnízda?
      Tak to je náhodou super. Kluci v tomhle věku bývají většinou ještě děti. To je fajn že je takhle samostatný.
      medox   | 28.12.2009 08:30:12
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: vyletěl z hnízda?
      Myslím že je z něj šikovný klučina co se v životě neztratí   
      Voraba   | 28.12.2009 11:19:48
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: vyletěl z hnízda?
      Řekla bych že to je jeden z mála!!!!Buď za něj ráda!!!   
      rhfenda   | 28.12.2009 14:00:16
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: vyletěl z hnízda?
      Vidíš jak takova mamincina absence je k něčemu dobrá,to bude idealni chlap do života   
      lenulina   | 05.01.2010 21:21:51
      Reagovat | URL příspěvku
  • Služka
    Nevím kde to dát-zkusím tady.
    Ano je to tak-jsem Gabčina služka.Nemohla jsem mít děti a ona byla vymodlená.A hlavně to byla tatínková holčička.Já jsem v té době taky měla dost nízké sebevědomí a vlastně jsem poslouchala Martina na slovo.A on mě vlastně nutil jí rozmazlovat.Když jsem potřebovala něco udělat-tak v noci.Ona mě nikdy neviděla vařit,uklízet.Nikdy nic nemusela.A takhle to dopadlo.Ona si umí jídlo udělat-ale nechá otevřený salám,popatlanou linku a ještě u toho něco zničí.Proto jí do kuchyně nepouštím.Umývá-li nádobí dává ho do linky špinavé.Když má něco udělat-udělá víc škody než užitku.Proto už po ní nic nechci.
    U malých jsem byla chytřejší.Sebevědomější.Martin začal odjíždět a my dělali všechno spolu.Honza umí vše od uklídu po vaření a Zuzinka taky.A Gabka at se to naučí ve svoji domacností.Kdyby chtěla tak to muže odkoukat.Ona se raději válí.
    Honafa   | 13.12.2009 13:13:46 | Reakcí: 14, poslední: 22.12.2009 11:27:38
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Služka
      Gábi,nech jí umýt nádobí a ten špinavý talíř pak dej manželovi,ať vidí,jak se "snaží" ta jeho holčička.3 děti je docela šrumec,tak by Ti v tom základním mohla přece pomoci.Ty nejsi služka.Já bych Gabuli vytrestala,ta by mrkala.To co zničí,by zaplatila z kapesného.Zkus přitvrdit a možná to v klidu probrat s manželem.Držím Ti moc palečky. 
      tygřímáma   | 13.12.2009 14:45:04
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Služka
      já myslím že je to taky trošku revolta-je v pubertě a moc dobře ví,že kdo nic nedělá,nic nezkazí a taky čím to bude hůř vypadat,tím míň to po ní bude někdo znovu chtít. No ruku na srdce,kdo byl v 15 pořádný,pomáhal mamince v kuchyni a těšil se na společně strávené večery. Nechci se jí zastávat,ale myslím že ve svojí domácnosti to okusí sama až dost. Bude to mít o to těžší,protože bude mít kritičtější oko partnera než svých rodičů a ten jí jen tak něco neodpustí. Znám stovky dětí co žily doslova ve hnoji místo v pokojíčku a dneska mají ve svém navařeno,naklizeno......a co se týká šikovnosti. Když dítě nechce a ještě nemá talent..tak je to o nervy ho nechat pomáhat. Já vím....nic se nenaučí,ale mít na to ty nervy. Já je teda nemám    ale samozřejmě všechno má své meze. Budit bych se nenechala kvůli snídani......buď se bude snažit,nebo bude hlady.      
      lucie73   | 13.12.2009 22:03:49
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Služka
        Asi tak nejak.Po letech boju uz jsem rezignovala.At si to s ni uzije nekdo jiny.
        Honafa   | 13.12.2009 22:55:24
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Služka
        Poslušně hlásím, že já v 15-ti žehlila, luxovala, čistila nábytek, myla nádobí, pucovala koupelnu, no makala jsem docela dost, aby mě naši pustili ven s Pepou. Stejně jsem vždycky něco nestihla, za udělané nechválili, neudělané vyhmátli během vteřiny. Tak si teď užívám, že nemusím mít všechno tip top. určitě mám větší binec teď než v pubertě, takže u mě bylo vedení k pořádku spíše kontraprodiktivní.
        zajic   | 14.12.2009 17:33:21
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Služka
          to byla maličko otročina,chudáčku        určitě je rozdíl k tomu dítě vést a dělat si z něj slouhu. Prostě všeho s mírou,v tvém případě s Pepou        
          lucie73   | 14.12.2009 17:59:56
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Služka
            nééé, otročina to nebyla, maminka dělala dlouho do odpoledne, tak to bylo fér, že jsem jí pomáhala.
            zajic   | 15.12.2009 14:37:19
            Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Služka
          Bohužel, mě postižení posedlostí po pořádku postihlo v pubertě, asi kolem 14. roku a drží se mě pořád    .
          polova   | 15.12.2009 12:51:00
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Služka
      ona si to jednu uvedomí pozdě ale uvědomí. Já co se poradku tyka byla jsem podobna a jeste me vadilo ze me mamka okrikuje a ted ve vlastni domacnosti kdyz vdim co vsechno se musi udelat a martin mi moje snazeni ustaicne marni a me to pak prijde lito, tak si vzpomenu na mamku a zalituju ji. M e to treba v te puberte ale fakt nedochazelo jak moc se nadre a ze bych mohla pomoct. Porste me prislo ze prudi a to bylo vse.
      medox   | 14.12.2009 23:43:45
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Služka
      jsem na tom podobně.když byla Terka malá, měla máma kamarádku a já vždy otáčela oči v sloup.když někam jela, musela svým skoro dospělým dětem navařit, popsat to, zamrazit, po návratu vygruntovat....Zjistila jsem, že moje osmnáctiletá dcera umí uvařit s bídou tak špagety.jojo, vždycky taky všechno dostala pod rypák.A doma udělá jen to, co jí výslovně řeknu a to si není schopná zapamatovat víc než dvě věci naráz.Nedávno Mája shodila jablko.Leželo vprostřed kuchyně, kudy chodíme.mockrát tam prošel jak manžel, tak ona, tak Jirka.nikoho nenapadlo se pro něj ohnout.Také jsem za blbou služku, takže pomalu chystám rozpis povinností, co kdo bude dělat.A Tereza má vždycky kecy, že tu přes týden není, tak proč má uklízet po nás, to bych jí nejradši jednu vypálila. 
      janca11   | 17.12.2009 14:38:18
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Služka
        Taky jsem minule hubovala manžela, protože vidí ležet něco na zemi a ještě to odkopne do kouta, protože mu to stojí v cestě. Ale, že by teh hřbet trošku ohnul a zvednul to, to né. Od toho jsem asi já 
        soni   | 20.12.2009 22:50:51
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Služka
          Taky mame doma putovni bordel.Nekdy je neco na zemi v obyvaku a do vecera uz je to v chodbe.Je to na zemi presne do te doby nez se ohnu ja.
          Honafa   | 20.12.2009 22:53:48
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Služka
      Gabi, ja bych ji vymyslela tak dve tri povinnosti, co bude muset delat pravidelne a porad a bude to jeji zodpovednost. A ona se to postupne nauci, pak muzes pridat neco dalsiho. Protoze pak bude chudak, az zjisti, ze nebude mit porad u sebe maminku, ktera vsechno udela.
      No, ruku na srdce, ja teda detem taky dost posluhuju, ale neminim to delat porad
      janasmile   | 22.12.2009 11:27:38
      Reagovat | URL příspěvku
  • Trezor
    teď mě napadlo v souvislosti s alkoholem u Honafů-máte doma něco zamykacího,kam děti nemůžou???? Tuhle jsme o tom doma vedli debatu. Petrovi rodiče měli jeden nástavec ve stěně zamčený,vzpomínám si jak mě to šokovalo,když mi o tom řekl,my doma nikdy nic takového neměli,prostě se mohlo všude. I bar s alkoholem byl dostupný,nikdy by nás nenapadlo si něco otevřít nebo se napít. Ani se třeba hrabat v papírech či skříních rodičů. Nevím čím to bylo ale bylo to tak. Jenže teď třeba řešíme,kam schovat před zvědavou dcerou třeba nějaké lechtivé dvd nebo jiné pomůcky k milování. Jak to řešíte vy doma???????
    lucie73   | 10.12.2009 21:58:48 | Reakcí: 14, poslední: 19.02.2019 13:25:36
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Trezor
      Doma u rodičů jsme nic takového neměli(aspoň o tom nevím).Nikdy před náma nic neschovávali nebylo to nutné.My teď s manželem taky nic takového nemáme-zatím to není potřeba Matěj je ještě malý a až vyroste tak snad taky nebudem muset schovávat věci do tajných skrýší. 
      Pralinka   | 10.12.2009 23:14:44
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Trezor
      Taky si pamatuji,že jsme doma neměli nikde nic kde bych nemohla.
      Zuzbr   | 11.12.2009 06:05:53
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Trezor
      Holky dneska je jiná doba a děti si myslí,že mají svá práva.
      My jsme doma nic zamčeného neměli,ale nesměli jsem lézt rodičum do soukromí,nebo do ložnice.A opravdu jsme tam nikdy nevlezli.Segra už jo a mě to dost štvalo,že ona muže.
      No a moje děti-Gábina vleze všude,bere mi malovátka,peníze,ted ten chlast,běžně jídlo.Prostě objeví skrýš s čokoládama a normálně to vyžere i když je jasné,že je to před ní schované.Je to třeba v ložnici ve skřini pod ručníkama.
      A to není jen ona-to dělají všechny děcka.Hodně se na to bavím s kámoškama.Prostě všecko co je doma je jejich.
      Když Gabce prokážu,že to ukradla.Udělám scénu.Má trest a ona to stejně udělá znovu.
      Nedávno jsem jí na radu kámošky střelila.Prostě měla na hubě muj make-up tak jsem jí bez varovaní vyliskala.A ona ještě řvala,že jí mám dát peníze a ona si koupí svuj.Že krade,protože nemá.Nemá protože si ho nechala otevřený a on vyschl.
      Jejda o tom bych mohla psát romány.
      Pořídím si mega trezor!!!
      Honafa   | 11.12.2009 10:27:34
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Trezor
      Na něco podobného jsem se chtěla taky zeptat.
      Naši před náma nezamykali nic. Před náma ne, ale tata před různýma svátkama zamykal a nosil všude sebou klíč od baru, v rámci příprav na oslavy totiž nakoupil celkem dost alkoholu a matka notorik by to bez milosti a lítosti vypila a na svátky by nic nezůstalo.
      Manžel mě říkal, že před něma zamykali ložnici, což se mě zdá přinejmenším divné.
      No a my máme všechny dveře doma otevřené, nemáme žádné zamykací tajné skrýše, ale lhala bych, kdybych řekla, že to je tak vždy. Když Karolína přešla na jinou školu, co čert nechtěl, našla si kamarádku hnědočešku, nevím jak to vzniklo, ale kamarádka s bratrem a kamarádem si jednou přišla na návštěvu a zmizelo nám doma 11.600,-. Bývali jsme tehdy oba v práci a Karolínu do družiny nevzali. Karolína tvrdila, že to ukradli, řešila jsem to přes policajty, ale hnědočeši tvrdili, že jim to dala, takže nakonec se stejně nic nevyřešilo(jo, zabavili jim mobily v hodnotě cca 3.000,-, ty nám dali, peníze žádné) a my byli za blbce... Tak v rámci tvrdé školy a výchovy jsme zamykali obývák, ale časem to nějak přešlo, teď jen preventivně peníze dávám do ložnice a pokud je větší obnos, schovávám je na místa, kam Karolína nedosáhne ani když si vyleze na židličku. Ta důvěra je prostě někde jinde a asi už nebude taková jak dřív i přesto, že kamarádka i s bratrem byli odebráni rodičům a umístěni do dětského domava.
      polova   | 11.12.2009 10:42:32
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Trezor
      taky jsme neměli a nemáme ani tady, zatím není důvod něco zamykat (krom cukroví   )  
      Small   | 12.12.2009 18:48:47
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Trezor
      U nás doma nebylo nikdy nic zamklé a my tady taky nemáme nic na zamykání
      Voraba   | 14.12.2009 09:42:32
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Trezor
      u nás se nic neschovávalo, netroufli jsme si, krom hledání vánočních dárků někde hrabat.jednou jsem si v osmé třídě půjčila mámy košili, byli na ní koně, moc se mi líbila, jako na potvoru jsme se ten den fotili...Dostala jsem tak přes tlamu, že mě to vyléčilo.Dněšní puboši jsou jiní, Tereze není svaté nic.už jsem se kvůli tomu vztekala mockrát, nechápu.loni šla na maturák a prosila mě, jestli jí půjčím sadu-náramek s řetízkem.já kráva půjčila,byl to dárek od tchýně k mým 35.narozkám, světila jsem si to jen na svátky.Tereza dostala příkaz vrátit mi to do šperkovnice.A nedávno u ní v šuplíkách hrabala Mája a kuk-přetrženej ten náramek.Mě mohlo klepnout-člověk všechno nacpe do nich, sama si nic nekoupím a ještě mi zničí to málo co mám...a to jsem jí vychovávala, jak nejlíp jsem uměla.Ale je to o tom, jak píše Honafa-já nemám, oni mají, tak dej...
      jinak na doklady a erotiku máme trezor-protipožární, velikej.Peníze máme doma jen ty v peněžence, chlast se válí ve skříni, my nepijeme.
      Jo, a už jste někdy někdo kradl skoro tunu těžkej trezor?my jo, tenhle, to byla tenkrát psina.Od nás už ho nikdo nedostane, ten tu bude déle než náš barák   
      janca11   | 17.12.2009 14:30:14
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Trezor
      Nasi doma taky nic nezamykali, jen jsme vedeli, ze treba do dokladu nemame lezt, aby se neco neztratilo. Ted taky nic nezamykam, zatim. Uvidim, jak to bude, az deti budou vetsi.
      Ale jedna znama musela taky doma vsechno zamykat, potoze jeji syn jim treba v 16ti kradl klice od auta, aby svezl kamose,vyboural se a jeste srazil nejakou pani, kradl porad penize a tak. No, proste uzili si s nim. Ted uz je dospely a snad v pohode
      janasmile   | 22.12.2009 11:30:37
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Trezor
      Co se týče výběru trezoru, pomohl mi web http://jaknakoupit.cz/trezory, skvěle poradí, jaká kritéria při výběru zohledňovat a na co si dávat pozor.
      nian   | 05.09.2016 18:34:15
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Trezor
        Tady je o něco podrobnější návod na výběr trezoru - https://www.covybrat.cz/nejlepsi-trezor/ Každopádně pokud to řešíte kvůli ochraně před zvědavou dcerkou, tak můžete všechny bezpečností pravidla vynechat a koupit v zásadě jakoukoliv levnou zamykací skříňku, protože trezor v tomto případě jako jít s kanónem na vrabce :-)
        daliobe@centrum.cz   | 19.11.2018 19:42:04
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Trezor
          Tak ono u trezoru nejde jen o to, aby se nikdo do jeho obsahu nedostal, ale taky o to, aby tam věci byly v bezpečí. Proto je celkem na místě volit právě nějaký hůře poškoditelný na místo něčeho symbolického. O bezpečnostních třídách nebo odolnosti proti ohni třeba by se dalo mluvit hodiny: https://www.arecenze.cz/trezory/
          Cutarinek   | 19.02.2019 13:25:36
          Reagovat | URL příspěvku
  • Dobrý vkus
    Přijel Martin a hned zjistil,že mu někdo vypil celou Metaxu a slibovici a 12 letou wisky.
    Gabka tu měla často kámoše a i když máme komoru kde máme chlast zamčenou,klíče tam pasujou z jiných pokoju.Prostě se to nedá uhlídat.
    Já jsem Gabce říkala,že tatkové věci jsou tabu,ale neposlechla mě.
    Martin byl unavený po cestě tak jí jen řekl-ještě,že mají tvoji kámoši dobrý vkus a dali si to nejlepší co tu mám.Já přidávam-předce by nepili obyčejný Fernet nebo Becherovku.
    Já nevím co máme dělat ,aby jsme ochránili naše věci.Nedej bože,že by se opili a pak by to bylo na mě.
    Už tak máme všechno možné poschovávané tak,že to nemužu ani najít.
    Chlas máme v zamčené komoře v zamčené skříni.
    Honafa   | 10.12.2009 12:25:12 | Reakcí: 9, poslední: 12.12.2009 18:47:16
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Dobrý vkus
      hm,to je dost ošemetná věc,taky by příště mohli i třeba něco odnést. Asi bych jí zakázala kohokoliv domů přivést když si to neohlídá
      lucie73   | 10.12.2009 12:59:53
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dobrý vkus
      Ať to frajeři zaplatí. Kdo chce pít metaxu, tak na to musí mít.

      To ze mě mluví závist, já měla jednou v životě metaxového panáka, jinak se opíjím rumem.
      zajic   | 10.12.2009 14:43:57
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dobrý vkus
      Moje mamka měla poschovávané klíče i od ostatních skříní, ale bacha mě to šlo otvírat zadním koncem od kávové lžičky...Asi je nejlepší ten alkohol doma nemít. Ještě mě napadlo že si becherovku třeba dali, al ejen trochu a zbytek mohli dolít něčím jiným třeba čajem....
      medox   | 10.12.2009 17:40:32
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dobrý vkus
      ve 14 letech - to je docela síla, co to má za kámoše, že si to dovolí
      Humpolec   | 10.12.2009 20:37:21
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dobrý vkus
      Takový puboši snad ani nemůžou ocenit takový drahý pití.
      tygřímáma   | 10.12.2009 21:20:41
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dobrý vkus
      takový množství alkoholu - to museli mít otravu,nebo jich tam muselo být aspoň 20 kousků.
      My doma moc alkoholu nemáme,rum do buchet a nějaký víno,slivovici,wisky, a dostala jsem šáňo mňam....  To tu dlouho nebude...Takže mě ani nenapadá alkohol zatím někam schovávat.
      beruska   | 10.12.2009 22:23:22
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dobrý vkus
      Kradli to postupně asi měsíc.A chodilo jich tu hodně.Žádný ožralí od tud nešel-kontroluji je.Spíše si asi jen tak cucly.
      Honafa   | 11.12.2009 10:28:59
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Dobrý vkus
        tyjo to by mě fakt nenapadlo jit k nekomu na navstevu a dlouhodobe mu tam usrkavat z baru...bych se jich priste az prijdou hned v predsini zeptala jestli si nedaji sklenicku bechera, ze bych jim rada nabidla metaxu ale tu uz vypili  schvalne jak by se tvarili
        medox   | 11.12.2009 15:00:29
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dobrý vkus
      Gábi, stejně jsi odvaha, pustit si dom takovou bandu    
      Small   | 12.12.2009 18:47:16
      Reagovat | URL příspěvku
  • PUberťákův mozek
    Dočetla jsem se, že jak se v pubertě přestavuje mozek na dospělácký, tak je zablokované centrum, které umožňuje rozumět výrazům a pocitům druhých. Takže malé dítě pozná, že maminka je unavená, a chvá se ohleduplněji, zatímco puboš to nepozná.
    zajic   | 09.12.2009 15:23:56 | Reakcí: 2, poslední: 09.12.2009 21:04:41
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • Filip perlí
    Včera manžel chtěl Andrejkovi zapnout video a nějak se to nechtělo spustit, na dotaz - co s tím je - mu Filip suše odpověděl - to by asi chtělo taky zmáčknout play ......
    mamina19   | 30.11.2009 13:51:24 | Reakcí: 3, poslední: 08.12.2009 22:21:21
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • Naše školství
    Nedá mi to, abych nepopsala, jak si pamatuju ze školních let styl výuky v našich školách. Píšu to sem hlavně kvůli Barunce od Lucky a podobným, aby bylo jasné, že ten, kdo má ve škole problémy, není vždycky ten špatný.

    Co teda musím na sebe "prásknout", tak nejsem nějaký odmítač vzdělání, strašně ráda se učím nové věci, hledám informace, mám vysokou školu, takže typický šprt, o kterém byste řekli, že ve škole nemohl mít problém. Jo, s učením jsem problém neměla. Ale ten zbytek.

    Učili nás většinou lidi, kteří šli na pajdák proto, že strašně chtěli VŠ titul, ale jinam je nevzali. Takže učili z donucení. Výuka probíhala způsobem, že učitel vzal jeden ochmataný sešitek, který měl asi 100 let, a přečetl, co jsme si měli napsat a doma naučit. Při zkoušení vyžadoval, abychom to odvykládali stejně, jak on to nadiktoval, no hlavně abychom nepoužili nějaké jiné slovní obraty nebo, ó hrůzo, nové informace, které bychom našli někde jinde.

    Jakýkoliv dotaz k probírané látce byl pokládán za drzost. Nejlíp na tom byli ti, kteří do školy moc nechodili a tím pádem nezlobili a blbě se neptali, jednou za půl roku odhrčeli probíranou látku, na vízu 2 a všichni spokojení.

    Učivo s námi probírali do nejdebilnějších podrobností, které prostě nejsou potřeba, zatímco užitečné informace jaksi vyšuměly. Např. v dějepise jsme se učili, v kterém roce přesně si jaký král uprdnul, ale nedozvěděli jsme se, jak probíhal převrat v roce 89, což mi přijde teda smysluplnější. V biologii jsme věděli, kde plave která řasa, a že jich je, ale jak pečovat o své zdraví, jsme se nedozvěděli.

    Jako vrchol všeho mi ve 12-ti narosty solidní prsa, které učitelé chlapi měli potřebu neustále komentovat. Takže určitě chápete, že jsem MUSELA odpovědět, takže třídní a ředitelské důtky na sebe nenechaly dlouho čekat.

    Výsledek: České školství tak, jak jsem ho prošla já, je velmi demotivační, a získávání informací spíše zhnusuje, než že by ho podporovalo. Čest vyjímkám.
    zajic   | 27.11.2009 15:35:43 | Reakcí: 6, poslední: 01.12.2009 13:53:31
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Naše školství
      Ted je to podobné.Jen už se naslouchá,ale taky né vždycky.Učitelé chtějí mít klid.A nedělají toho moc navíc.
      Honafa   | 27.11.2009 22:49:58
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Naše školství
      Asi tak to nějak vidím já. Někdy jsem měla pocit, že nás ve škole učili samé nepodstatné věci, ale to důležité už nám nikdo neřekl. Takže z dějepisu znám všechny války snad od 12.st, ale co se dělo po roce 1968, to nás nikdo nenaučil, o tom se nemluvilo.
      Učitelé byli laxní, na střední jsme měli matikáře, který pravidelně chodil o 20min později do třídy. Tenkrát nám to nevadilo,ale pak k čemu ty hodiny byly,že? A nebo naše třídní, učila mě němčinu, co si pamatuju, 4 roky tvrdila, že na nás bude mluvit německy, abychom u maturity nepohořily, nemluvila nikdy, všechno vysvětlovala česky a jaké ponížení to bylo, když jsem jí před komisí ani nerozuměla? A to jsem německy docela uměla.
      A řekla bych, že tak je to pořád, naše školství není nejlepší a je to vždycky jen o přístupu toho daného učitele.
      Lillynka   | 28.11.2009 09:59:00
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Naše školství
      máš pravdu,pořád se mluví o tom že škola hrou,získávání informací z internetu (který dneska skoro povinně každý mít musí a tak..) ale že by se učitelé snažili děti zaujmout aby je učení především bavilo,to ne. Vždyť prostě děti rádi dělají to co je baví a i když jsem taky byla celkem průměrný žák,myslím že se i z matiky dá vykouzlit hra a zábava. Konec konců premianti a účastníci matematických olympiád jí tak berou. Dneska se spoustu lidí věnuje tomu,kdo má jaké znalosti na papíře,na IQ testech,na listech z kvalifikace,ale kdo co umí už nikoho nezajímá. Ba ani snaha o to, tu věc dělat dobře. I když mi budeme Barunku vést spíš ke znalostem a na dobré známky se vykašlem,ostatní jí podle toho stejně budou hodnotit a bude pro lidi flákač a podprůměr. A máš velkou pravdu v tom,že je pro tuhle dobu mnohem smysluplnější, když bude vědět jaká zvěrstva se děly v druhé světové válce a za komunismu,než to čím naši předkové ulovili mamuta a co měl k obědu praotec Čech
      lucie73   | 28.11.2009 10:27:38
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Naše školství
      Tak já jsem chodila na výběrovou základku - jazykovku. Narozdíl od ostatních vrstevníků, kteří se povinně učili rusky, já chodila na angličtinu - od třetí třídy. Tenkrát celkem věc nevídaná. Měla jsem i veliké štěstí na učitele. Vzpomínám s láskou na hodiny dějepisu s panem Kubíčkem, který látku vykládal jako příběh - néé suchá fakta. On dokázal i zkoušet tak, že jste vůbec nepoznaly, že jste zkoušené. Pak byl perfektní pan Švankmajer, kterého jsme měli na fyziku, paní Tauerová na zeměpis a matiku byla taky skvělá. Šok jsme zažili v osmičce, kdy jsme na občanku dostali paní Němečkovou, která se s námi úplně otevřeně bavila o sexu - a to i o análním, včetně hygienických aspektů...atd.
      Ale samozřejmě byli i učitelé a učitelky z toho druhého soudku. A těch bylo víc. Ale díky těmto několika výjimkám mám pěkné vzpomínky.
      Na střední to už bylo horší. A vysoká? No tak tam to bylo snad nejhorší, což bylo pro mě neskutečné zklamání. Ale to dávám jednoznačně za vinu univerzitě a oboru, který jsem studovala :-)) I když i tady taky pár výjimek bylo. Ale opravdu pár.
      nadule1   | 01.12.2009 11:50:17
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Naše školství
        Nadi naprosto souhlasím, že na výšce to bylo opravdu husté - jak se říká.
        Jinak jsou učitelé a učitelé a jsou žáci se kterými můžu různě debatovat, a jsou takoví, se kterýma se debatovat nedá. Napadá mě učit zeměpis zábavnou formou, ale to už musí mít žáci něco nastudovaného. Můžeme debatovat o problému v té či jiné zemi, ale oni už předtím by měli o té zemi něco vědět. Něco si s časopisu přečíst. Není to chyba jen v blbých učitelích.... 
        Ifča   | 01.12.2009 13:53:31
        Reagovat | URL příspěvku
  • něco pozitivního
    adamovi byo v září sedmnáct a troufám si říct, že horší část puberty má za sebou. holky..... já to ani nezpozorovala jak to uteklo. fakt je, že když mu bylo 13 a půl, tak jsem ho vysvobodila ze spárů despotického anetického psychopata (bilologického otce) a zůstali jsem bydlet sami. bylo to jako zázrak. z ubuleného rozklepaného kluka se všemi dostupnými "dys" se stala jako mávnutím proutku pohodová vyrovnaná osobnost. a možná kvůli tomu že je ve znamení váhy jako já a jsme si povahou velice podobní, nemáme žádný problém. dokázala jsem mu do hlavy imputovat myšlenku, že žádný průšvih není neřešitelný a že když přide včas, vždycky se to dá nějak zachránit. je fakt, že jsem hodně tolerantní, ale josu určité hranice, za které on ví, že nesmí. a fakt tam nejde! co by tam dělal, když by tím přišel o všechny výhody co mu plynou z bezproblémovosti???? je chytrej - možná trochu vyčůranej, ale hodnej kluk co mi nechce ublížit. nedávno trochu ujel - a když jsme si vyříkali, co mi vadí a co mne tak naštvalo, uznal svoji chybu a okamžitě ji napravil. jo... a omluvil se. on totiž tu chybu neudělal naschvál, jen špatně odhadl situaci.
    ted se mnou prožívá těhotenství a těší se na bráchu. všem bych vám přála tak pohodářské děti.
    lucicína   | 16.11.2009 10:33:14 | Reakcí: 5, poslední: 19.11.2009 21:51:33
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: něco pozitivního
      tý jo,tvůj přístup ti moc závidím a je vidět že jsi plná pozitivních i negativních zkušeností a budeš mým poradcem i utěšitelem. Přeju další krásný vztah se synem a žádné problémy a tu druhou pubertu o kapku lepší
      lucie73   | 16.11.2009 15:32:39
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: něco pozitivního
      Zasloužíš obdiv.Jsi matka na správném místě a kluci v Tobě budou mít opravdu podporu.Snažím se holkám taky poradit a pomoct,ale přiznávám,že někdy bouchnu jako papiňák.
      tygřímáma   | 16.11.2009 18:32:26
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: něco pozitivního
      pěkný přístup    
      doufám v podobný vztah se svými dětmi  
      Small   | 16.11.2009 18:41:46
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: něco pozitivního
      to s tim psychopatem me pobavilo a jinak preju at vse zvladate jako doted 
      versacek   | 19.11.2009 21:51:00
      Reagovat | URL příspěvku
  • Poradna
    Konečně jsem se odhodlala a zavolala do psychologické poradny. Objednala jsem se s Barunkou,nastal čas pro odbornou pomoc,nebo se zcvoknu už definitivně.Teprve čekáme na pozvánku,nevím kdy to bude,prý je čekací doba až 3 měsíce. Snad se tam dozvíme víc než od příbuzných 
    lucie73   | 11.11.2009 21:09:05 | Reakcí: 16, poslední: 18.11.2009 06:01:27
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Poradna
      Lucko, to mi něco uteklo... ? Já tu četla samý veskrze úsměvný historky o tancování, zpívání a natřásání před zrcadlem... Vůbec jsem netušila problém, který povede až do poradny. Každopádně držím palce, ať vás pozvou brzy a ať vše vyřešíte.  
      nadule1   | 11.11.2009 21:43:47
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Poradna
        jsou problémy hlavně školní,skoro 100% zhoršení,neplnění povinností,špatně zvládá učivo jako takové,nesoustředěnost,lhostejnost.....nepomáhají domluvy ani zákazy....potřebuju odbornou radu a Baru nějaké testy,jak je na tom.ach jo     
        lucie73   | 11.11.2009 21:55:42
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Poradna
          psala jsem nedávno do (školy,školky)
          lucie73   | 11.11.2009 21:58:42
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Poradna
            Tak už jsem to dohledala a dočetla. To je vidět, který rubriky šidím :-)))

            To mě mrzí, že máte problémy se školou, ale snad to nebude nic vážného a dokážete to s pomocí poradny překonat. Budu držet palce. Je super, že ses rohodla jednat a nečekáš... 
            nadule1   | 11.11.2009 22:13:36
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Poradna
      Lucko,moc držím palečky.Je to těžká situace pro Vás obě(vlastně pro celou rodinu).                   
      tygřímáma   | 12.11.2009 07:04:15
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Poradna
      Luci,držím palečky at se vše vyřeší a docela by mě zajímalo na co přijdete
      Gigi   | 12.11.2009 08:34:57
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Poradna
      U nás jsou taky takové čekačky.odklad jsem vyřizovala snad pul roku.JInak tam jsou fakt odborníci.To se budeš divit,jak všechno poznají.A pomužou.
      Honafa   | 12.11.2009 08:59:50
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Poradna
      joj, tak to taky držím palečky      
      Small   | 12.11.2009 11:31:57
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Poradna
      Lucko držím palečky a jsem zvědavá jak moc vám pomůže.Taky už jsme domlouvali pomoc našemu Tomovi,byla jsem bezradná,ale nakonec se to zlepšilo.Ale zústávají mu jeho výpadky a tím si kazí známky,tak nevím,nevím,jestli jsme raději neměli zajít....
      beruska   | 13.11.2009 20:43:58
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Poradna
      Tak to jsem zvědavá jak to dopadne, to je trápení z děckama.Já jsem byla problémová až na střední. Teď ty holky to mají nějak brzo.
      soni   | 15.11.2009 09:36:31
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Poradna
      je tak to me mrzi,ze musite resit takovy neprijemny veci...snad to pomuze
      versacek   | 15.11.2009 16:04:53
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Poradna
      poradnu ti velice schvaluji. když budeš hodně otravovat, tak ti termín posunou na dřív. musíš sama vědět, jak moc je to urgentní. sama ze své vlastní puberty si pamatuji na blok, kteří ve mne mí skvělí báječní úžasní rodiče vytvořili, aniž by o tom věděli. a já si o tom s nima neuměla promluvit... dopadlo to docela blbě - pro ně- a oni do doby kolosálního průseru nic netušili!!! vůbec nevěděli že dělají někde chybu!!!! určitě dej gabče prostor u profíků. možná jí tím zachráníš život.
      lucicína   | 16.11.2009 10:41:21
      Reagovat | URL příspěvku
Přidat nový příspěvek
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×