Inzerce
Inzerce
Inzerce

Péče o miminko, kojení, výživa, vitaminy pro děti, péče o dítě, péče o zoubky (strana 643) - diskuze

Přidat nový příspěvek
  • Kaše od 4. měsíce
    Chci se zeptat, dávali jste večerní kaši na lžičce nebo v lahvi?
    Mis   | 25.04.2012 16:58:16 | Reakcí: 17, poslední: 18.02.2019 18:58:35
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • umělé mléko
    Do kdy jste dětem dávaly umělé kojenecké mléko(např.hami,sunar..atd)?Nám bude 18.m a já přemýšlím,kdy s ním přestat.Používáme jen před spaním a občas když je nemocná,tak má hlad i v noci.
    verunka44   | 23.04.2012 13:23:24 | Reakcí: 54, poslední: 25.04.2023 09:26:09
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: umělé mléko
      u obou dětí taky v 18m,u ADi mi to řekla dr že moc přibírá a kluk přewstal sám,ale ani jueden nemají rádi klasický mlíko,hjogurty jo,ale mlíko ne,pokud to tobě nevadí a má to jen na nioc já bych ho ještě do těch 2 let nechala a pak at si řekne sám
      Gigi   | 23.04.2012 13:25:33
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: umělé mléko
      já už UM v podstatě skoro nedávám. Ale ještě minulý týden to bylo 2x denně, ráno a večer, klasika. Nějak mi to prostě sama přestala pít, takže dávám jogurty, lipánky, kaše, puding, ale na pití mlíko už nedostává. Třeba zase časem se připomene, že by chtěla :)

      Jestli to tvoje malá pije a má to ráda, tak bych dávala klidně do těch dvou let, já myslím, že na tom nezchudne člověk, když to děcku dá jednou denně :)
      Gastrica   | 23.04.2012 13:32:45
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: umělé mléko
      tuhle jsem nad tim premyslela, do kdy mu to mlicko necham... rano mu ho davam minimalne - dostane tak max 120ml, protoze pak nechce snidat (a to vstava 6 a nekdy v 6:45 ma mlicko, a kdyz mu chci dat po 8h snidani tak ji nechce) a vecer kdyz si rikam, ze mu ho schvalne nedam, tak je na nem videt ze na nej ceka... takze jsem si rikala, ze jeste chvili pockam, spis mu zacnu snizovat vecerni davku
      chezzie   | 23.04.2012 13:54:23
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: umělé mléko
      Verčo, dávám ještě pořád Patrik (18M). Dávám mu ho tak 1-2x denně, jak ty. Normální mléko nechce, jogurgty jí jak kdy, lipánek (nebo něco podobného) jí - ale zas ho tím nemůžu cpát několikrát denně, kaše nechce žádné - ani domácí ani instantní. Takže já dávám a budu dávat tak dlouho dokud to bude chtít, klidně i do 3 let.
      LenkaM23   | 23.04.2012 13:55:41
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: umělé mléko
        já jsem nad tím přemýšlela proto,že když jsme byli na hřišti a bavili jsme se tam s maminama,tak podle nich já byla za divnou,že ještě dávám mléko.ale říkala jsem si,že se zeptám a pak uvidím.Nechám dokud bude chtít.
        verunka44   | 23.04.2012 20:15:46
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: umělé mléko
          Co je divného na tom, že dáváš svému dítěti mléko, které obsahuje různé vitamíny narozdil od obyč. mléka.   Když dítě nechce tak nechce, ale proč mu to odpírat? Zas na druhou stranu nedostává sladkosti a jiné mamky to berou jako normu.
          LenkaM23   | 23.04.2012 20:27:31
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: umělé mléko
            Jejich názor byl takový,že už jsou děti na to přece velké,aby se jim dávalo mléko. Jenže já neměla náladu na to se s nimi hádat.
            verunka44   | 23.04.2012 20:33:33
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: umělé mléko
              Kasli na pipky z hriste ;-)
              Terča80   | 23.04.2012 20:46:39
              Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: umělé mléko
              Tak někdy je lepší nad tím mávnout rukou a myslet si svoje. Já nechápu jen, že se nad tím pozastavily.
              LenkaM23   | 23.04.2012 20:46:44
              Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: umělé mléko
              mě to divný nepřijde,já mám v plánu aspon do 2let,tj. do léta,dr. to tak taky říkala a já s tím souhlasím,protože v um má garanci dostatku vitamínu a spol. ,kojila jsem do roku,a je pro mě důležitý ,aby měla dostatek potřebných látek,v normální stravě to člověk nikdy neudělá ,tak aby to bylo ideální nebo vyrovanné,takže chci ,aby aspon do 2let měla to co má mít.,at si ostatní říkají co chtějí,nedáváš přece dítěti nic špatného.
              PS: na tomhle bych nešetřila,pokud nemusím,já jsem si udělala Sunar ještě i v 10 letech,když jsem na něj měla chut,takže to je o penězích a ne o stáří    
              Lenka/79   | 23.04.2012 22:11:31
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: umělé mléko
                Přesně tak,Leni    Já se divím,že se nad tím vůbec někdo pozastavuje,že malé dítě pije UM...A jak se Stellinkou máte?  Ještě ti dlužím mailík,ale nějak se k tomu nemůžu dostat...   
                veverka77   | 24.04.2012 18:05:30
                Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: umělé mléko
              Přesně,jak píše Terka.Kašli na pipky      Nechápu,co je divného na tom,že 18-měsíční dítě pije mléko    Bože...
              veverka77   | 24.04.2012 18:03:26
              Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: umělé mléko
      Jestli ti to finance dovolí, tak nechej UM tak dlouho jak to jen půjde. Takhle mi to říkal i pediatr, prý je to jen dobře.
      Meridene   | 23.04.2012 14:20:12
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: umělé mléko
      Skončili jsme asi před 3 týdnama, Barunce bylo 18 měsíců. Teď už pije jen ohřívané plnotučné mléko, každé ráno 250 ml a občas odpoledne 150 ml.
      luciasek84   | 23.04.2012 18:14:47
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: umělé mléko
        Amálka nechce mléko vůbec.Zkoušela jsem několikrát.jogurty,puding atd sní bez problémů,ale samotné mléko nepozře.
        verunka44   | 23.04.2012 20:19:19
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: umělé mléko
        Luci a vzala ti ho Baruška v pohodě? Já jsem ho zkusila dát Ádě včera a nechtěla ho. Ona je teda zvyklá na jahodový, nebo banánový, bez příchutě mi UM nepila. Tak jsem ji do toho zkusila dát granko, ale taky si to nevzala.
        jana1260   | 01.05.2012 10:35:23
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: umělé mléko
          Vzala mi ho úplně v pohodě, ona totiž do té doby znala jen Bebu HA a ta je strašně hořká. Takže to mlíko je proti tomu sladký :)
          luciasek84   | 01.05.2012 13:24:50
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: umělé mléko
      Nám jsou 3 roky a UM ráno stále máme. Mě nezruinuje kupovat 2x měsíčně po krabici Sunaru.
      lucka82   | 23.04.2012 19:09:33
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: umělé mléko
      Jednou denně ráno do 3 let.
      škubanek   | 23.04.2012 19:35:00
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: umělé mléko
      Budu davat, dokud bude chtit, nejdele do 3 let.
      Terča80   | 23.04.2012 19:40:28
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: umělé mléko
        děkuju za názor.taky jsem se tak rozhodla.
        verunka44   | 23.04.2012 20:19:58
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: umělé mléko
          Podle mě se tím nic nezkazí. Jinak bylo fajn, když jsme letěli na dovču, malá ráno chlampala mlíko z lahve v sedačce v hotelové restauraci a my měli klid se nasnídat      
          škubanek   | 24.04.2012 20:01:49
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: umělé mléko
      Ondra ho měl do necelých 3 let a to sunar nebo hami, podle toho co bylo v akci. Ve 2 letech jsme zkusila dávat obyč mlíko, ale nechtěl ho. V těch 3letech bylo tolik změn že mu bylo jedno co večer má, hlavně že to má z lahve, kterou nakonec velice rád vyměnil za hrníček se šmoulou. Podle mě to bylo tak optimum, měl své jisté a já byla ráda že vypije alespoň nějaké tekutiny.
      Ady.S   | 23.04.2012 20:29:05
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: umělé mléko
      Stellka pila um ještě chvíli po 3 roce. Těd už pije plnotučné kravské. Viku je na um a nehodlám ji to měnit. Je pravda, že když náhodou dojde nebo nečekaně někde přespáváme klidně ji KM dám.Chtěla bych ji um dopřát taky do 3let.
      Zavadilka   | 23.04.2012 21:02:37
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: umělé mléko
      Vojta má necelých 20 měsíců a UM mu dávám. a zatím, dokud ho bude chtít, tak ho mít bude.
      Emma123   | 23.04.2012 21:07:18
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: umělé mléko
      Dokud ho bude chtít, budu dávat. Má ho jen ráno, ze 150-180 vody a z 90-120 vody odpoledne, ale to občas vynecháme, když jsme někde. Měla jsem v plánu dlouho kojit, ale odstavil se, takže bych to dělala taky tak.
      angieblack   | 23.04.2012 21:45:46
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: umělé mléko
      Petříkovi budou za 2 měsíce 3 roky a ještě teď dávám 1x denně UM a 1x denně polotučný mlíko. Neteř UM pije ještě ve 4,5 letech.
      zanlena   | 23.04.2012 22:55:45
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: umělé mléko
      UM mléko měla Neli do 2,5roku
      akilah   | 24.04.2012 09:46:23
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: umělé mléko
      Měli každé ráno 250ml k snídani dokud ho chtěli.Jirka ho přestal pít někdy po 3 roce,Jitka se bohužel rozhodla napodobit bráchu,jen tedy byla o rok mladší.Škoda,klidně bych jí ho do těch 3 let dávala taky.
      Val.J35   | 24.04.2012 10:33:50
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: umělé mléko
      Karolínka má 21 měsíců a zatím jí ho nehodlám brát.18 měsíců měla mlíko zadarmo (moje  ),tak proč jí ho nedopřát?
      veverka77   | 24.04.2012 18:01:17
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: umělé mléko
      nasi jeste ve 3,5 letech rano piji 200 ml...a dr. nic nenamita,naopak chvali,ze jimtoneposkodi..maji hipp pro deti od 2 let a vecer se docpou 280 ml kase...proste tradice,ale vitaminy to ma,bilkoviny a kyseliny a mineraly take,tudiz jestli to neskodilo za mala,neskodi ani ted
      Liberte   | 25.04.2012 07:42:50
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: umělé mléko
        jo a elli pije bezne polotucne nebo plnotucne mleko..od 18 mesciu a pije ho misto caju apod..jen tak
        Liberte   | 25.04.2012 07:44:21
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: umělé mléko
      naše malá nepije od 8. měsíce mlíko, prostě odmítá flašku, ale nechce ho ani z hrníčku, nechce ani obyčejné mléko...kdyby ho pila tak bych jí to dávala dokud by chtěla
      Majjda01   | 26.04.2012 08:11:02
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: umělé mléko
      ja UM davala do roku a pul,odstavil se sam,nechtel mleko vubec pit,i kdyz ja chtela aby pokracoval a vyzkousela vic druhu,ale nic. Asi za tri mesice ho zas zacal pit,ale uz normalni krabicove
      plaz   | 26.04.2012 08:32:43
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: umělé mléko
      Vojta ho měl do 2let a Ádě ho ještě taky dávám, normální mléko mi nevzala.
      jana1260   | 01.05.2012 10:36:15
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: umělé mléko
      Taky bych se chtěla zeptat do kdy je tak potřeba dávat umělé mléko, protože dcerce budou dva roky a pořád ho ráno a večer vyžaduje. Je to takový její rituál. Přemýšlela jsem aji, že bych zkusila jinou značku mlíčka. Vždycky jsem chtěla vyzkoušet sunar, myslíte, že je to v tomto věku vhodné ?
      silvous06   | 30.03.2019 13:02:52
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: umělé mléko
        Ahoj maminky, jaké UM jste dávali svým dětem? Malého už chci přestat kojit a nevím jakým mlíčkem nahradit. Je zvyklý ráno i večer. Děkuji
        Janicka22   | 19.07.2019 15:40:16
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: umělé mléko
        Ahoj maminky, jaké UM jste dávali svým dětem? Malého už chci přestat kojit a nevím jakým mlíčkem nahradit. Je zvyklý ráno i večer. Děkuji
        Janicka22   | 19.07.2019 15:40:28
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: umělé mléko
        Ahoj maminky, jaké UM jste dávali svým dětem? Malého už chci přestat kojit a nevím jakým mlíčkem nahradit. Je zvyklý ráno i večer. Děkuji
        Janicka22   | 19.07.2019 15:40:53
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: umělé mléko
        Ahoj maminky, jaké UM jste dávali svým dětem? Malého už chci přestat kojit a nevím jakým mlíčkem nahradit. Je zvyklý ráno i večer. Děkuji
        Janicka22   | 19.07.2019 15:41:05
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: umělé mléko
          Nám vyhovoval sunar, malá ho pila už od narození, jelikož jsem neměla možnost kojit. A pije ho doteď .
          Karolina33   | 22.07.2019 11:32:21
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: umělé mléko
          Nám vyhovoval sunar, malá ho pila už od narození, jelikož jsem neměla možnost kojit. A pije ho doteď .
          Karolina33   | 22.07.2019 11:32:34
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: umělé mléko
            A kolik je malé? Syn má dva roky a nechce se pítí Um vzdát!
            Janicka22   | 23.07.2019 10:09:33
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: umělé mléko
              Malé jsou také dva , ale pije ho jen večer před spaním. I když už normálně večeří, tak mlíčko prostě pořád vyžaduje.
              Karolina33   | 25.07.2019 11:17:29
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: umělé mléko
                Zdravím maminky, nemáte prosím některá zkušenost s tímto UM https://colvia.cz/pro-deti ? Děkuji za Vaše reakce :-)
                Dagestanka   | 23.07.2022 15:31:54
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: umělé mléko
                  Ahoj, to mléko vůbec neznám :) Já používala od Sunaru jen chvíli   pak už to malá odmítala úplně :-D
                  Lenuska1234   | 23.07.2022 21:57:10
                  Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: umělé mléko
                  Teď ho máme druhým měsícem, malé chutná a dobře prospívá!
                  Fitnesska   | 24.07.2022 21:28:41
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: umělé mléko
                    No hodně mě právě zaujalo, že obsahuje kravské kolostrum a mléčný tuk a že je bez dalších přísad. To složení se mi prostě líbí!
                    Dagestanka   | 27.07.2022 21:00:01
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: umělé mléko
                      Právě proto jsem ho zvolila, hlavně kvůli jeho složení!
                      Fitnesska   | 29.07.2022 21:41:40
                      Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: umělé mléko
                  Zdravím, maminky,
                  asi před měsícem jsme s miminkem přešli na toto mléčko s colostrem a můžu říct, že jsem velmi spokojená. Jde trošku cítit po tom kravském mléce, ale nic hrozného a malý to nevadí. Plánuji i příkrmy ve formě mléčných rýžových kaší s colostrem, doporučila nám je i dětská lékařka jako skvělá složka na podporu imunity, když už tolik nekojíme.
                  zuz.bul   | 25.04.2023 09:26:09
                  Reagovat | URL příspěvku
  • obměna jídla
    Amálka(necelých 18.m) přestala jíst chleba se žervé,šunkou,sýrem atd.A to není jediné co přestala jíst a mě trochu dochází nápady,co jí pořád dávat k jídlu.Jde i o svačiny,večeře.Jak jsi by jste jídlo obměnily vy?
    verunka44   | 23.04.2012 13:20:41 | Reakcí: 12, poslední: 26.04.2012 19:14:53
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: obměna jídla
      Ja bych ji dala brumíka,koblížek nebo vánočku,ale to by se ti asi nelíbilo.
      Honafa   | 23.04.2012 13:29:38
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: obměna jídla
        ale klidně,když by to jedla.Jenže brumíka jsem zkoušela,nechce.koblížek sem tam a vánočku taky nechce. je hrozně vybíravá,ale zeleninu miluje.
        verunka44   | 23.04.2012 20:22:56
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: obměna jídla
          brumik chutna matejovi jen medovej (ten je bez naplne, ty s naplnema nechce), jinak domaci buchta, ovoce, občas koupim nejaky kolac, aby mel zpestření. a stejne ma nejdradsi suchej chleba nebo rohlik, tak se nestresuju, kdyz ho chce ma ho mit  
          chezzie   | 24.04.2012 12:32:10
          Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: obměna jídla
        Fuj,Brumík  To se nedá žrát,jak je to sladké   
        veverka77   | 24.04.2012 18:07:44
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: obměna jídla
      Jak píše Gabka, sem tam koblížek, šáteček, bábovku, chlebík s marmeládou, nutelou, paštikou, nebo třeba nějakou pomazánkou ( mrkvičkovou, celerovou, vajíčkovou, rybičkovou.... )
      Meridene   | 23.04.2012 14:22:25
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: obměna jídla
      U nás k svačině vede ovoce nebo zelenina, sýr. Občas mají domácí buchtu nebo sušené ovoce, jogurt tvaroh.
      K večeři mají většinou polévku, omeletu, pečené brambory, palačinku, dušenou zeleninku na másle,když nemám vařeno klidně udělám chlebík ve vajíčku, obložený chléb.
      Neboj se toho, dej ji nebo nabídni vše co jíte vy...
      Zavadilka   | 23.04.2012 21:07:25
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: obměna jídla
      U nás je to stejné. Nijak to neřeším, když nechce tak ať nejí. Dám mu jedno jídlo nechce nabídnu druhé nechce, tak má smůlu, když má hlad tak se přihlásí. A to má 18 M a váží jen 10,35 kg, ale prostě ne. Než byl Patrik nemocný jsme byli o víkendu u našich a mamka, že mu málo vychystávám a pořád nějaké kecy. Tak jsem jí řekla, ať mu dá co chce. Nabídla mu plno věcí a nechtěl nic. Tak uznala, že tak by to opravdu nešlo. Ale měl období, kdy nechtěl jogurty a teď už je zase chce. Hlavní je, že s ní oběd (polévku) a dál to neřeším. Tak má třeba 2 x denně polévku, chutnají mu banány a hrozno, ale když nemá hlad tak si nevezme ani to. Nechce namazaný rohlík, má ho suchý. Závidím kámošce apetit dcery, která jí snad neustále a všechno. Prostě každé dítě je jiné.
      LenkaM23   | 24.04.2012 10:57:59
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: obměna jídla
      Když má ráda zeleninu, dělají i zeleninové kaše :o)
      Janulka.C   | 24.04.2012 11:44:05
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: obměna jídla
      Moji male hodne zacaly chutnat testoviny,michala jsem s omackou ( 1/3 zeleninove sklenicky treba) a bylo to i rychle.Nekdy jen testoviny se sunkou,br.kase se sunkou.Ale take se ji ty chute porad menily.varena brokolice ji take chutnala
      janney   | 24.04.2012 20:21:20
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: obměna jídla
      Možná se ti můj nápad nebude líbit, ale prodávají se různé krekry, já nevím, taková ta třeba Telka, Tuc nebo i jiné, tak těch bych asi pár mázla nějakým tím tvarohovým sýrem, na to plátek šunky...
      polova   | 26.04.2012 08:53:58
      Reagovat | URL příspěvku
  • Že by
    Se z nejedlíka Zuzky stal jedlík?Vypozoravala jsem,že i Honza v pulce první třídy začal více jíst.Asi nějaký růstový spurt a potřebuje více jídla.Fakt poslední dobou žasnu co všecko Zuzi sní.
    Honafa   | 23.04.2012 12:44:17 | Reakcí: 9, poslední: 23.04.2012 18:15:33
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • Vývar z kostí
    Ahoj holky,
    asi blbý dotaz, ale nevíte, odkdy se může prckům dělat občas (max. 1x za čtvrt roku) vývar z masa v němž je i trochu kostí? Koupila jsem si dneska masíčko na polévku a nevšimla jsem si, že jsou to obrostlé kosti - a pitvat to moc nejde. Předem díky za zkušenosti.
    káka1   | 22.04.2012 20:09:25 | Reakcí: 10, poslední: 24.04.2012 12:33:22
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Vývar z kostí
      Tak já nevím,ale na vývaru z kostí nevidím vůbec nic špatného.Lepší než tam cpát nějakou chemii.Já to vařila prckům naprosto běžně.
      Val.J35   | 22.04.2012 20:14:27
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Vývar z kostí
      proc by tam ta kost mela vadit,jist mu primo tu kost asi nedas....
      plaz   | 22.04.2012 20:21:05
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Vývar z kostí
      Pokuď v té porci pro mimi nebudou kosti tak klidně 5krát za týden můžeš ve chvíli kdy zvládá baštit maso.
      Ady.S   | 22.04.2012 20:45:18
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Vývar z kostí
      Já dělám vývary běžně z kosti, samotné maso ti vývar neudělá. Takže pokud už normálně malý baští maso, tak v tom problém žádný nevidím, Baruška ho má od cca 8 měsíců v každé vývarové polévce a že je má často protože to miluje.
      luciasek84   | 22.04.2012 20:52:28
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Vývar z kostí
      Já bych se tím nezabývala a klidně mu vývar dala. Nevidím v tom nic škodlivého.
      zanlena   | 22.04.2012 20:59:14
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Vývar z kostí
      Myslím, že tady na stránkách v odborné části najdeš, že dětem do tří let se nemá dělat vývar z kostí. Myslím ale, že se to moc nedodržuje. Já jsem ho do roka nedělala vůbec a do dvou zřídka kdy. Po druhém roce většinou jen kuřecí nebo krůtí.
      stankag   | 22.04.2012 22:51:34
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Vývar z kostí
      Já jinej vývar ani nedělám...Vašík miluje hovězí polívku a tam je jasné, že to musí být s kostí, ani by mě nenapadlo to nějak řešit. To by se jim nemělo jako dávat?
      antara   | 23.04.2012 08:24:33
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Vývar z kostí
      už jsem o tom slyšela, ale dodnes nevím proč. taky dělám i z kostí
      Emma123   | 23.04.2012 13:04:05
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Vývar z kostí
      ahojky, já už od doby co může téměř vše,cca. asi od roka,co začla pořádně kousat dělám taky polévky normální,vývar z masa s kostí,jinak polévku téměř nevařím.,když je vývar dobře uvařený,tak si myslím,že by to nemělo nijak vadit.Polévky jedla dost než měla pořádně zuby,klidně i 2-3xtýdně.Nechte si šmakovat 
      Lenka/79   | 23.04.2012 22:20:08
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Vývar z kostí
      dělám hlavně z kostí
      chezzie   | 24.04.2012 12:33:22
      Reagovat | URL příspěvku
  • Prikrmy-par dotazu
    Ahoj. Chtela bych se zeptat na par zkusenosti. Male bude 7m a cca mesic uz zkousime zeleninove prikrmy. Papa docela dobre, zatim vsechny druhy zvladla. 1)Zatim mi ale stale neni schopna snist plnou davku (tj.cca 200ml). Max dela 100ml, takze pak jeste dostane MM/UM a to da jeste treba 70-100ml. Nevim, jak dlouho ji mam jeste "tolerovat" to mliko, aby si z toho neudelala jen zvyk  -ze po zelenine jeste dostane mliko. Myslite, ze se na tu plnou davku dostaneme, ze je mesic jeste malo?
    2) Mate nekdo zkusenost s amaranthem u kojencu? V jake forme ho podavate? Da se pouzit do zeleniny nebo je lepsi do jogurtu Predpokladam, ze jina forma nez ty extrudovane kulicky zatim neprichazi v uvahu?
    3)Je mozne, ze cervena repa nadyma? (Ja to nikdy neslysela, mozna nemam zakladni prehled   ); ale mala po ni hrozne trpi plynatosti (nastesti bez place). Jen me prekvapuje, ze je doporucena uz od 6m veku 
    4)Vecer zaciname davat misto mleka kasi(mlecnou). Sni celou porci (150ml), a potom uz ani vetsinou mleko nechce. Ted jsem tu cetla, ze hodne maminek dava mleko vecer stale, tak nevim, jestli delam dobre? Ale dr. nam uz kasi doporucil.
    Rezimove se stale drzime jako u mleka-koupani-kase-spani.
    Diky moc za vase zkusenosti 
    Jaja157   | 21.04.2012 14:27:47 | Reakcí: 14, poslední: 23.04.2012 11:55:32
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Prikrmy-par dotazu
      1) už jí to mlíko pomalu odbírej, ona si pak zvykne a sní větší dávku, i když 200g mně malej sní až teď v roce,ale on není moc velký jedlík
      2) jsem se musela podívat co to vůbec je :) asi bych s tím počkala, tak okolo toho roku,třeba sója se může až po roce nebo se zkus zeptat doktorky
      3)ne každá potravina může sednout...ono ty tabulky jsou jen takové orientační, i někteří lékaři říkají něco jiného...zkus jí to dát znovu třeba za měsíc a uvidíš
      4) jakmile jsem začla dávat kaši (od 5. měsíce) tak už jsem pak mlíko nedávala a dobrý, s kaší si odboural i noční krmení
      antara   | 21.04.2012 15:31:35
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Prikrmy-par dotazu
        1) myslis, ze si prakrat porve hlady bez mlika a priste sni vic zeleniny? To me povezou :D
        2)Amaranth dovoluji prave uz od 6m veku, je bezlepkovy
        4)tak nastesti, nas se nocni krmeni netyka uz hodne mesicu :D
        Jaja157   | 21.04.2012 15:34:46
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Prikrmy-par dotazu
          1)myslím že si možná ani nepořve, že to mlíko má jako taovej nadstandart... já mu ho prostě jeden vzala a ani si nijak nestěžoval, že ho nemá :)
          2) takže je to něco jako kuskus ale bez lepku? Tak asi to zkusit můžeš, maximálně ji bude bolet bříško
          4 - to se tak někdo má :)
          antara   | 21.04.2012 15:39:08
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Prikrmy-par dotazu
            1) ona totiz tu flasku vyzaduje Zacne spulit pusu, odmitat zeleninu a kdyz se pak neic nedeje, zacne se ozyvat, kdeze je to mliko :D A fakt jeste vypije treba jednu tolik, takze hlad ma :)
            2)no, da se to tak rici :) Dela se z nej i mouka, ale ta je mi v puli roce k nicemu :D
            3) Po prvnim 3m ocistci si to zaslouzim :D Ae zase od konce 4m nejsme plne na MM :(, vsechno ma svoji dan
            Jaja157   | 21.04.2012 15:48:32
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Prikrmy-par dotazu
              Zkus to vydržet pár dní, třeba si zvykne že už to mlíko nedostane a začne té zeleniny jíst víc.
              My taky první 2 měsíce neměli zrovna krásný, spíš to byla katastrofa.  Jinak malej je na UM od 8.týdnů, takže 4 měsíce jsou ještě krásný.
              antara   | 21.04.2012 16:09:33
              Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Prikrmy-par dotazu
              1) ja bych ji zmensovala davku mlicka.. (osobni zkusenost nemam, kojila jsem...)
              2) nemam zkusenost
              3) kazde decko je jinak citlive, tak je mozne ze ji vadi zrovna tohle
              4) dostaval po kasi jeste mlicko, ale u nas byla kase v 18h, v 19h koupani, v 19:15 mlicko...

              chezzie   | 21.04.2012 20:08:44
              Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Prikrmy-par dotazu
      1) v tomhle věku jedl tak 120-150g. každé dítě je jiné a jí jinak.
      2) nevím
      3) nevařím, tak nevím, ale podle mě je to možné
      4) jestli spí dobře a přes den má dost mléka a ml. výrobků, tak je to jedno
      Emma123   | 21.04.2012 18:18:45
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Prikrmy-par dotazu
        Dobre spi a zatim jsme jen na zelenine a mleku a ta kase vecer. Nic jineho.
        Jaja157   | 22.04.2012 16:02:59
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Prikrmy-par dotazu
      1) Adam snědl celou tu malou skleničku hned napodruhé, jak jsem mu začala míchat maso a zeleninu, tak hned jedl plnou dávku. Dokojit i tak chtěl snad do 10 měsíců. Prostě se chtěl dopucnout, zvyk to podle mě nebyl. On taky moc nepil, tak měl mě na zapití.
      2) neporadím
      3) neporadím, řepu nesnáším a nejíme jí.
      4) pokud mlíčko chce, tak mu ho dávej i přes kaši, já taky po kaši dokojovala, bez prsa by neusnul.
      angieblack   | 21.04.2012 19:01:57
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Prikrmy-par dotazu
      1) já myslím, že každý dítě sní jiný množství příkrmu, že těch 200g není žádná norma, které je třeba dosáhnout. spíš bych zkoušela nabízet pití a kojení nebo um po jídle začala omezovat. (já třeba nedokojovala, protože on neznal míru a napil se tak moc, že pak blil - čímž to vyřešil za mě. pít vodu začal až po několika měsících nabízení, ale dehydratovanej nebyl)
      2) amarant jsme mívali v nějakých těch kukuřičných křupkách, ve stopovým množství předpokládám. jinak jsem kdysi doma měla ty extrudovaný kuličky, ale nevzpomínám si, že bych mu je dávala
      3) myslím, že kterákoli zelenina může nadýmat.
      4) u nás byla nejdřív kaše, pak koupání (to teda né každej den), až pak těsně před spaním kojení. to kojení byl takový rituál, uklidnění, pak spat. hned po kaši bych mlíko teda nedávala.
      zuzka83   | 21.04.2012 20:12:16
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Prikrmy-par dotazu
      Ja bych to mlíko po příkrmu nedávala.Když nechce jídlo tak už má dost.Zkus třeba jen at se napije vody,třeba má žízeň.To musí dělat paseku v bříšku-mlíko po příkrmu.
      Červená řepa-nenadýmá jen aktivuje bakterie ve střevě a ty pracují a dobře,když nemá bolení,ale ,že si prdne je fajn.Za chvíli si střeva zvyknou a bude to jen dobře,že tu řepu dokážou strávit.
      Večer bych dávala nejdřív kaši a pak za 2h už jen mlíko na spaní.
      Na amarant bych se vykašlala.
      Jinak jsi šikovná,děláš to fajn. 
      Honafa   | 22.04.2012 19:59:24
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Prikrmy-par dotazu
        Tak, vcera vecerni vystup u kase-totiz pred tim nespala,takze "na lzicku" byla unavena a snedla tak polovinu. A ne, ze by nemela hlad-rikala si vylozene o lahev, protoze vypila jeste 100ml a pak teprve byla v pohode. Asi budeme muset upravit rezim a kasi davat pred koupanim nebo proste driv, nez pujde spinkat, protoze lzicka je u nas evidentne jen pro odpocate deti :D
        Vodu zatim nepije, resp. krome mlika nepije nic; po dohode s dr.ji staci 1NHA do roka (doporuceno svazem lekaru). Casem ji na vodu chci ale zvykat, at to pak neni takovy sok po roce.
        Jaja157   | 23.04.2012 11:54:05
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Prikrmy-par dotazu
      jen k jedničce, podle mě je měsíc zatím hodně krátká doba, takže bych dávala i nadále zeleninku a doplnila MM, my to tak praktikujeme i v roce     teď už zvládne krásně skleničku 200ml a pak se na spaní docucne mlíkem a je spokojená  
      kacato   | 22.04.2012 23:15:29
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Prikrmy-par dotazu
        Diky. Taky zacinam mit pocit, ze si to ditko urci tak nejak samo a ma v puli roce jeste narok "diktovat", nez s tim zacneme my :D
        Jaja157   | 23.04.2012 11:55:32
        Reagovat | URL příspěvku
  • máte zkušenost?
    Nevím, kam to dát, tak to píšu sem. František - cca 5,5měsíce, má při pasení koníků (pokud si s něčím nehraje)a i když ho třeba nosíme, pořád pěstičky, když na něco šahá,tak ne. Dál na bříšku tak jakoby létá - to je normální, ale pravou ruku při tom dává dozadu podél těla. No a když se na těch ručičkách chce vzepřít, tak ty pěsti má dozadu otočené, jako lachtan. Vypadá to děsně, už jsem z toho nervozní. U doktorky jsme vždycky půl minuty, ona na něj pořádně nekoukne.
    Myšice   | 20.04.2012 13:17:03 | Reakcí: 10, poslední: 22.05.2012 11:19:43
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: máte zkušenost?
      Jestli se Ti nepodaří zaktivovat dětskou lékařku, tak to zkus na vlastní pěst. Když to budeš konzultovat na ortopedii, u rehabilitační lékařky nebo u nějakého fyzioterapeuta, tak nic nezkažíš. Je lepší to řešit dřív než později. Snad Tě uklidní nebo Ti doporučí nějaké cvičení.  
      stankag   | 20.04.2012 20:27:00
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: máte zkušenost?
        díky :-)jdu tam 10.5. tak to je už za chvíli, zkusím se jí na to pořádně poptat. On je jinak šikovný, hraje si na bříšku krásně s hračkami, dnes obracel "listy" v knížce :-) ale jakmile se chce zvednout nebo plazit tak vytočí pěsti dozadu, nebo jakmile si s ničím nehraje, tak zavře ruce do pěstí, říkala jsem si, jestli to třeba některá mamina taky nezažila a nesrovnalo se to samo, ale asi bude lepší, aby se na něj podíval nějaký neurolog nebo na rehabilitaci, abychom něco nezanedbali.
        Myšice   | 20.04.2012 20:36:36
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: máte zkušenost?
          Určitě se zeptej. Já mám pocit, že dnes ty doktorky skoro nic neřeší samy. Když se s něčím neozvu sama, tak se nedozvím nic.  
          stankag   | 25.04.2012 13:53:31
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: máte zkušenost?
            díky za podporu, všechno si sepíšu, abych na něco nezapomněla a provedu výslech :-)
            Myšice   | 25.04.2012 14:13:28
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: máte zkušenost?
      Ty jo, nekecej, že je malému už pět a půl měsíce ... vždyť to není tak dlouho, co se teprve narodil!!!!!!! Tak todle utíká jako voda, ne to těhotenství!!!!!
      Buik   | 22.04.2012 10:27:19
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: máte zkušenost?
        Je to děsný, zezačátku mi ty týdny neutíkaly, malej hodně blinkal, nepřibíral, já nemohla týden kojit, byli jsme týden v nemocnici na vyšetřeních.. měla jsem depku a furt bulila. Pak se to po šestinedělí zlomilo a i když si s prďolou užíváme :-) myslím nespaní a tak, tak je prostě k sežrání a týdny letí jak blázen. 8.5. mu bude 6 měsíců, to je k neuvěření :-)
        Myšice   | 22.04.2012 11:06:03
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: máte zkušenost?
      Ahoj Jani, ja byt tebou zasla bych s Fandou k neurologovi, at ho zkoukne. my chodime, jelikoz se Adamek narodil o 3tydny drive. Ted ve 3mes. jeste moc nepase, ma gramlavou zase levou rucicku, neumi se o ni oprit, taky ji dava dozadu. Doktorka nas pozvala na kontrolu za 2mes. a rikala, ze pokud nebude pekne past, tak budeme muset rehabilitovat. Ale ty pesticky to teda nevim.
      efate   | 21.05.2012 22:05:41
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: máte zkušenost?
        děkuju, ono se to nakonec všechno vyřešilo samo, během 14 dnů to přestal dělat a od minulého týdne se plazí. Jen má ještě občas ty pěsti, ale to mi doktorka říkala, že se většinou stejně nic nezjistí a do 10tého měsíce to přejde samo. A chodíš s Adámkem plavat? Frantík jak byl velkej, tak byl na začátku děsně nekoordinovanej, zaťatej, ale na tom plavání se to krásně vyřešilo a to že se už plazí si myslím je také díky tomu, i se brzy přetáčel, jak tam s ním paní cvičila a posilovala ho. Tak ať Adámek brzy hezky pase a nemusíte na rehabilitaci!!
        Myšice   | 22.05.2012 07:41:54
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: máte zkušenost?
          Plavat zatim nechodime, ja myslela ze to se chodi az tak od pul roku.. no musim zjistit zda ve Zdaru nejake plavani s miminky vubec je. chtela sem zacit jezdit s Adamkem na suchozem. cviceni, jenze je to v case kdy je zvyklej spinkat.. tak nevim,zda to s nim mam zkusit.
          efate   | 22.05.2012 10:57:41
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: máte zkušenost?
            my začali chodit v 8 týdnech, ale chodí se tu i dřív, ale máš pravdu, že někde berou až od půl roka, až proběhnou očkování, my začali chodit do vany, teď už jsme v bazénu a malej se potápí, je to moc hezký. Na normální cvičení jsem taky chtěla chodit,ale budu až od září, teď kurs končí a pak jsou prázdniny, to mě mrzí. to spinkání je problém, my na plavání se s maminama domluvily, aby nám to vyhovovalo, jinak jsou ty děti mrzutý, nejde to. Tak uvidíš, jestli vám to vyjde.
            Myšice   | 22.05.2012 11:19:43
            Reagovat | URL příspěvku
  • nočníkování-odplenkování
    Jak e vlastně postupuje, když už dítě dozraje do té doby že chápe nočník?
    Tonda na požádání udělá čůrání či bobek do nočníku. Ale stále nosí plenu. Někdy to udělá do pleny, někdy na nočník.
    A já ted nevím jestli to tak dělat dokud plena nezůstane suchá a pak jí sebrat. Nebo jí sebrat už ted když vím že nočník chápe.

    A jak s cestováním. Zatím si neumím představit někam jet bez plínky. Představa, že semu chce čůrat v autobuse co jezdí třikrát za den a budeme muset vystoupit a potom tčet někde v polích se mi nelíbí. Ale zase si říkám, že když doma nebude mít plenua na cestování mu ji budu dávat, tak to taky nebude mít ten efekt...

    Jak jste to v nočníkových začátcích řešili vy?
    medox   | 19.04.2012 14:41:02 | Reakcí: 14, poslední: 22.04.2012 12:01:38
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: nočníkování-odplenkování
      kdyz elli zacala curat doma sama,tak sla vsude bez pleny..teda kolem domu...ale jak jsme jeli nekam ,tak s plinou..i ted treba do nemecka ma plenu a to proto ze na dalnici fakt stavet nebudu..jak tam dorazime ,jdou pleny dolu,suche a jak jedeme zpet,opet nandame..nijak jimto nevadi a neskodi a mame v aute klid
      Liberte   | 19.04.2012 14:53:49
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: nočníkování-odplenkování
      Když už nočník chápe, tak bych mu ji zkusila na doma vzít.
      Na cestování bych zatím nechala. Tím spíš, když jezdíte autobusem - autem je to přeci jen snazší, že se většinou dá někde zastavit.
      nadule1   | 19.04.2012 18:37:12
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: nočníkování-odplenkování
      Rozhodně mu už doma plínku nedávej.Sem tam se vyčurá vykaká mimo nočník.Tím se netrap.Děcko běží ,běží vypustí bobek a běží dál.Tím jsme si prošli všichni.Na cestovaní mu jí dávej.
      Honafa   | 19.04.2012 19:06:42
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: nočníkování-odplenkování
      nejdřív byl bez plínky jen doma. až už to bylo zmáknutý, tak i na cestování. nijak zvlášť ho to nemátlo, jsem mu vždycky říkala, bacha, nemáš plínku, nečůrej. do plínky čůral vždycky.
      zuzka83   | 19.04.2012 20:16:29
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: nočníkování-odplenkování
      Plínku na doma a na ven jsem nedávala. Pokud jsme šli ven tak jsem vzala náhradní oblečení a i boty. (Oba kluci se tedy učili na nočník a být bez plínky v létě, když bylo teplo). Pokud jsme někam jeli i třeba autem tak jsem plínku dala. Přece jen než by se našlo vhodné místo na zastavení tak, aby se nepočůral a taky kdyby náhodou usnul, protože to se nevzbudí. Pokud jezdíte autobusem tak normální řidič, když ho poprosíš by měl zastavit a tu chvilku počkat až se Toník vyčůrá, přeci jen je to dítě a ta jedna chvilka ho tolik nezdrží.
      zanlena   | 19.04.2012 22:37:41
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: nočníkování-odplenkování
      Když už to chápe, tak bych mu ji na doma vzala. Já jsem si nařídila minutku na 30 minut a při zazvonění jsem Tomáškovi nabídla nočník. Někdy se vyčůral, někdy ne. Vždycky tedy čůral ve stoje. A znova jsem nařídila čas, jinak bych zapomněla i já.  V prvních dvou dnech si dvakrát cvrnknul ještě před zazvoněním, tak jsem mu vysvětlovala, že si musí říct dřív. Třetí den už nebyl budík potřeba, začal si říkat sám a já už měla budík v hlavě, takže jsem se ho v přiměřených intervalech ptala. Na cestování jsme plínu zrušili až později. Před vstupem do obchodu se vyplatí ho nechtat vyčůrat předem   . V tašce jseme nosila náhradní oblečení a plínu, do které se vyčůral, když byl záchod daleko.
      stankag   | 19.04.2012 22:53:18
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: nočníkování-odplenkování
      U nás zabralo to, že dostal místo plínky slipečky a začala jsem ho každou půl hodinku vysazovat na nočník, když se mu povedlo, že se vyčural, tak jsem ho moc pochválila. Když se počural nebo pokakal do slipečků, tak jsem mu "vynadala", že je fuj a hanba a hrozně jsem se u toho mračila a pak mu vysvětlila, že se nečurá a nekaká do slipů, ale do nočníku. Pak se musel sám svlíknout, oblíknout si suché a to počurané odnést do škopíčku v koupelně. Asi tři dny jsem nedělala nic jiného než prala, ale pak se to zlomilo a začal si to uvědomovat a vadilo mu to, že mu hubuju. Na spinkání po obědě jsem mu jednou zapomněla dát plínku a on se uprostřed spaní vzbudil a chtěl čurat a pak šel ještě spinkat, tak jsem to riskla i v noci a stalo se jen jednou, když byl nemocný, že tak tvrdě usnul, že si cvrnknul do gatí, ale hned byl vzhůru a hulákal, že chce čurat, tak jsem ho posadila na nočník, dočural se a zase šel spinkat.
      Meridene   | 20.04.2012 07:47:15
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: nočníkování-odplenkování
      A ještě jsem zapomněla, na cestování plínku dostával, ale zůstávala čistá, dali jsme do auta náhradní nočník a vozíme ho s sebou, zatím nám bojkotuje záchod.
      Meridene   | 20.04.2012 07:48:29
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: nočníkování-odplenkování
      když jsem jí začínala brát plenu,tak jen na doma, vzala jsem jí,když už nočník chápala a když jsme někam jeli nebo šli,tak jsme jí ji pro jistotu dala. Teď už jí nemá vůbec
      akilah   | 20.04.2012 11:04:07
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: nočníkování-odplenkování
      Jak radi zkusene matky 
      Doma bez plinky, do busiku zatim s plinkou, az se bude umet vycurat "na povel", tak ho das vycurat pred jizdou a pak te pul hodiny v busiku vydrzi.
      Super, ze ted zacina teple obdobi, to se dobre trenuje, muze bezpecne obcuravat stromy
      zajic   | 20.04.2012 12:39:05
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: nočníkování-odplenkování
      zkusila bych mu ji doma vzít,on je dost rozdíl když se vyčůrá do plínky nebo jen do spoďárů, to potom kouká jakto že ho to studí a moc se mu to nebude líbit tak pak dřív pochopí, že musí na tennočník. pokud jdete ven na chvilinku, tak ho nechat vyčůrat předtím a pak se radši moc nevzdalovat od domu nebo si vzít náhradní oblečení sebou. Na cesty dál bych ho taky nechala vyčůrat před cestou, ale radši plínku dej. I tak bych se snažila, aby do ní nečůral. I třeba v autě zastavit a nechat ho vyčůrat někde do travičky, pokud bude chtít. Když si vzpomenu na tyhle začátky s Honzou tak to byl dobrý adrenalin, všude jsem hned nejdřív zjišťovala kde je záchod, kdyby náhodou bylo potřeba. Doteď radši nosím náhradní oblečení. Držím palce.
      corelia   | 20.04.2012 13:02:37
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: nočníkování-odplenkování
      Květula doma plínku neměl a normálně si říkal, že chce čůrat, pak sem odbourala i když sme šli ven a teď už víc jak měsíc i když někam jedeme, do města, nebo tak, ale my jezdíme autem, takže kdyby bylo potřeba zastavím. jinak kamkoliv jdeme, nechám ho aspoň cvrknout, i když byl třeba před půl hodinou, když jdmee nakoupit do špáru,t ak jdeme vždy před nákupem i po něm. dneska sme byli v obuvy a doletěl, že chce čuat a tak šel s tatínkem počůrat kytičky.
      ivulisek   | 20.04.2012 22:20:29
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: nočníkování-odplenkování
      Já už si to snad ani nepamatuju  . Když mi Ondra začal občas čurat do nočníku, tak jsem mu plínku nechala ale co chvilku se ptala jestli nechce čůrat. Někdy ve 20 měsícícch už začalo být venku teplo, zkoušeli jsme krátké procházky bez plínky, delší jen s náhradním oblečením a i ven  ku se neustále ptát. Doma běhal jen v tričku a časem začal dělat lumpárny, normálně vědomě vyhrnul triko, vystrčil pupek a vyčural se tam kde byl. Za to dostal na zadek a najednou to šlo zavolat nočník, občas to nestihl ale byl to úspěch. Na cesty busem jsem dávala plínku tak do 2 a cca 2 měsícíců, to bylo v době kdy se přes den neměl nehody. Jednou začal v buse říkat že musí čůrat, vydržel to dvě vesnice a nám zbývala jedna zastávka. No což před zastavením jsem ho nachystala, paní řekla ať případně zavolá na řidiče ať neodjede, beztak než důchodci u nemocnice vystoupili a další nastoupili byli jsme vyčuraní a dooblíkla jsem ho v na sedačce.NA spaní měl plínu do 2,5let, pak docházelo občas k nehodám až to vypiloval.
      Ady.S   | 22.04.2012 09:36:35
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: nočníkování-odplenkování
      Ja to nechala na leto, a hned jsem s nim chodila ven bez plenek, zkousela jsem ho davat co pul hodiny az hodinu curat,kdyz curali starsi deti,tak jsem ho tam strcila,at se kouka. Samozrejme ze zacatku bylo dost nehod a tak jsem sebou nosila kupu nahradniho obleceni.
      Ted uz i cestujeme bez plenek,on si rekne,kdyz potrebuje,zastavime, dam ho vycurat a pokracujeme. Samozrejme ho posilam na nocnik nez jdeme z domu.
      Mam jednu vyhodu, on moc nepje,takze bez curani vydrzi dost dlouho.
      To treba trileta dcera od kamosky je pres den bez plenek uz rok,ale v noci ji jeste musi plenku i vymenit,bo ji procura dve. Je to tim,ze vypije za den i dva tri litry tekutin, Adam to ma na tyden  
      plaz   | 22.04.2012 12:01:38
      Reagovat | URL příspěvku
  • Nutrilon 2x denně??
    mám dotaz a nevím jestli jste to tu už neprobírali a jestli ano tak se omlouvám.dávám malymu ráno a večer Nutrilon.za 14 dní mu bude rok a tak nějak přemýšlím jak dloho mu ještě mám dávat ráno mlíčko?večer bych to chtěla ponechat. u toho se krásně uklidní.apá už vše, tak by nebyl prblém aby papal na snídani jogurt, rohlík atd...jak dlouho jste dávali vy?díky
    Alisa   | 18.04.2012 21:24:45 | Reakcí: 11, poslední: 19.04.2012 23:00:24
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Nutrilon 2x denně??
      Já u toho zůstanu, bude mít pořád mlíko 2x denně, já ani nevím, co bych jí místo toho ranního mlíka dávala a taky je to pro mě pohodlnější nachystat UM a dát ji ještě na dvě hodinky spát, než ji vytahovat z postýlky a krmit v židličce chlebem se sýrem.
      Gastrica   | 18.04.2012 21:30:45
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nutrilon 2x denně??
      Umělý mlíko jsme dávali dost dlouho i 3x denně. Kolem tří let jsem umělý mlíko přestávala dávat úplně.
      luckyandy   | 18.04.2012 21:46:16
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nutrilon 2x denně??
      Dávám ještě teď téměř ve 3 letech a po chvilce si vezme i snídani.
      zanlena   | 18.04.2012 23:12:01
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nutrilon 2x denně??
      Malý měl nedávno rok, a um mu dávám pořád, ráno a večer a někdy i v noci
      Zuzbr   | 19.04.2012 07:09:10
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nutrilon 2x denně??
      Neli má pořád ve 2,5 letech ráno mlíko. Večerní mlíko si odbourala sama někdy kolem roku
      akilah   | 19.04.2012 09:24:56
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nutrilon 2x denně??
      Až sám nebude chtít tak to poznáš.
      Honafa   | 19.04.2012 11:45:18
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nutrilon 2x denně??
      nasi maji skoro ve 3,5 letech porad ranni hipp...dokud to chteli pit vickrat denne,tak ho meli,ja to neresim...je toplne vitaminu a vseho a urcite to neskodi  asi od 1,5 roku si sami upravili na ranni um a vecerni kasi a to maji stale,ale zcali tehdy pit normalni mleko a tak to meli hezky doplnene
      Liberte   | 19.04.2012 14:55:42
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nutrilon 2x denně??
      Dávám ještě po druhém roce. Jen jsem přešla postupně z dražšího nutrilonu na Sunar. Dávám během dne, ale i normální mléko zhruba od roku a půl.
      medox   | 19.04.2012 15:09:20
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nutrilon 2x denně??
      Karolínka má rok a třičtvrtě a pije UM tak 3-4x za den.Pije po menších dávkách,ale častěji (jak sama chce).Dokud chce,tak ji v tom neomezuju (vypije tak 400-500 ml za den,jak kdy).
      veverka77   | 19.04.2012 17:01:11
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nutrilon 2x denně??
      Ondra byl na sunaru do 3 let z lahve, taky jen ráno a večer. Pak jsem mu ho vyměnila za hrnek a za klasické mlíko. S nástupem školky zyčal být nemocný a tak jsme mlíčko na čas vysadila, ale k mé lítosti se k němu už nevrátil v takové míře.
      Ady.S   | 19.04.2012 20:51:39
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nutrilon 2x denně??
      Ještě teď ve 3 letech má každé ráno Sunar a dokonce i z kojenecké láhve. Z hrnku ho prostě nechce, i když přes den normálně pije kakao či samotné kravské mléko (krabicové) z hrnku.
      lucka82   | 19.04.2012 23:00:24
      Reagovat | URL příspěvku
  • od kdy jste dali detem polévku s játrovou zavářkou?
    chezzie   | 18.04.2012 16:44:29 | Reakcí: 10, poslední: 19.04.2012 14:32:31
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Ondra ji měl až ve školce, játra domů nekupuju i když játrové knedlíčky mám ráda.
      Ady.S   | 18.04.2012 17:58:48
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Vojta měl játrové knedlíčky už asi v roce a třičtvrtě a neměl s tím žádný problém. Máme je všichni rádi
      luckyandy   | 18.04.2012 21:40:51
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      nikdy  
      Gastrica   | 18.04.2012 22:19:48
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Poprvní měl játra až někdy po 2,5 letech.
      zanlena   | 18.04.2012 23:10:38
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Vašík ochutnal domácí v polévce už asi v 10 měsících,ale jen čtvrt knedlíčku - tchyně mu dala a v pohodě,ale plánuju tak až od roka a půl
      antara   | 19.04.2012 08:19:23
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE:
        ja uz mam prave na tu polevku strasnou chut     jenze Matysek je "somrak" - hned musi mit vsechno taky... takze bysme ji museli jist pred nim nekde schovany... nekde jsem cetla ze se muze od roka - prave v polevce, jinde ze az 3   tak prave nevim
        chezzie   | 19.04.2012 08:55:16
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE:
          Klidně bych ji udělala, samozřejmě vnitřnosti nejsou nijak zdravé,ale jestli 2x do roka sní 2 játrové knedlíčky, tak mu to nijak neublíží
          antara   | 19.04.2012 10:05:09
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      asi po roce a půl
      akilah   | 19.04.2012 09:25:35
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Ochutnal ji někdy po prvním roce, ale dodnes mu nechutnají.
      Evulik25   | 19.04.2012 10:59:55
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      ony se ty vnitřnosti asi moc nemají..
      ale myslím, že trocha něčeho játrovýho mu organismus nerozhází. játrovej knedlíček měl u mojí babičky tak v roce a půl.
      zuzka83   | 19.04.2012 14:32:31
      Reagovat | URL příspěvku
Přidat nový příspěvek
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×