Inzerce
Inzerce
Inzerce

Nemoci dětí, očkování dětí (strana 126) - diskuze

Přidat nový příspěvek
  • Zahlenění
    Holky potřebuji poradit.Mám měsíční holčičku a zřejmě je zahleněná.Co by chudince pomohlo??? 
    ruzenka   | 16.01.2010 23:05:57 | Reakcí: 7, poslední: 18.01.2010 17:19:39
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Zahlenění
      Ahoj, já bych zkusila zvlhčit vzduch. A nebo třeba Hedelix sirup se může podávat od narození. Mám s ním dobrou zkušenost, ale dávala jsem ho až v půl roce, když jsme jej potřebovali.
      majinkah   | 17.01.2010 14:02:31
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Zahlenění
        my jsme na tom stejně a zabrala odsavačka na vysavač a na topení mokrý ručník na zvlůhčení vzduchu
        ONina   | 17.01.2010 16:40:18
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zahlenění
      Do nosánku bych kapala Libenar, odsávat odsavačkou na vysavač, zvednout matraci pod hlavou (nebo celou postýlku), zvlhčovat vzduch.
      nadule1   | 17.01.2010 16:43:48
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zahlenění
      Ahojky,
      nakapat pár kapek eukalyptového oleje na plínku a přehodit přes postýlku... nádherně to uvolní!
      Do nosánku je nejšetrnější mořská voda, např. Stérimar. Vlastně i jogíni doporučují výplachy nosu slanou vodou jako prevenci chřipky a zánětů... tím se sliznice otužuje a je odolnější... Jinak super je odsavačka na vysavač.
      Naše malá pochrochtává celé dva roky, takže chronické zahlenění známe. Nijak moc to neřešíme...
      Bamb   | 17.01.2010 18:48:18
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zahlenění
      jo to je pravda, mořská voda je super, od 1. měsce používám Physiomer každý den a musím zaklepat, že rýmu jsme měli jen jednou a to 2 dny. Tu také vřele doporučuji.
      majinkah   | 17.01.2010 19:17:14
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zahlenění
      Taky mohu doporučit mořskou vodu - Stérimar (má velmi jemný rozprašovač) nebo Vincentku a odsávat, odsávat, odsávat.
      Eva.Drahozalova   | 18.01.2010 17:19:39
      Reagovat | URL příspěvku
  • Imunita
    Podstatné je pro ochranu dítěte budovat silný imunitní systém, ovšem ne nesmyslným očkováním s řadou vedlejších účinků, jak se všem snaží do hlavy tlačit media a reklamy farmaceutických firem atd. podobně jako historka s ptačí, prasečí chřipkou.
    petr.utter   | 16.01.2010 19:53:51 | Reakcí: 6, poslední: 22.07.2019 14:48:40
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Imunita
      vidím to stejně  
      Small   | 16.01.2010 20:58:48
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Imunita
        nesouhlasím, díky očkování se přece plno nemocí podařilo vymítit a já osobně jsem jedině pro. Není teda nutné očkovat proti všemu co se dá, ale já teda využiju pro své dítě i nepovinná očkování a jsem ráda za tu možnost...
        medox   | 16.01.2010 22:03:41
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Imunita
          povinného očkování je dost, a myslím, že pokud je dítko zdravé, není nutné do něj cpát další   .....musí to být děsnej záhul pro tak malého človíčka  
          Small   | 17.01.2010 06:50:50
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Imunita
      Původně jsem chtěla s tebou souhlasit, ale jak jsem koukala dále na tvé reakce ohledně dotazů k očkování, tak ti musím vzkázat "běž se svou reklamou na uvedené stánky někam". Nevím proč by očkování proti menigokonu u malého dítětě, které má zátěž v rodině, měla být debilita - viz tvůj příspěk k mému dotazu.
      moninif   | 16.01.2010 22:51:45
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Imunita
      Imunitu u dětí se snažím posílit přirozenou cestou. Ovoce, zdravá strava, bylinky (na ty je expert babička).
      http://www.imunita.u13.cz/posileni-imunity-u-deti/
      Brusinca   | 18.01.2014 12:01:10
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Imunita
        Také to tak dělám, ale dost často se mi stalo, že jsem byla nemocná.Nakonec na doporučení doktora jsem si nechala udělat krevní testy a vyšlo z nich, že mám nedostatek vitamínu D3, což je pro imunitu dost zásadní.Doktor mi řekl, že pokud člověk má tohoto vitamínu málo, pak je zbytečný boj do sebe cpát všelijaké ovoce a zeleninu, protože si to tělo neudrží.
        Poslechla jsem ho a koupila jsem si tedy tento vitamín v lékárně.Mám konkrétně Biomin, což je výrobce léčiv.Beru již zhruba půl roku a za celou dobu jsem neměla ani rýmu, což je u mě vyloženě úspěch.Nadchlo mě to a dávám to občas i dceři, která bývá semtam nachlazená nebo chytí něco ze školy.Mimo to je D3 výborná na kosti, zuby a přispívá i na správnou funkci svalů, což jako sportovec také ocením a udržuje normální hladinu vápníku v krvi, samé bonusy, je tedy dobré vědět, že D3 stojí za tím vším.Kdybych to bývala věděla dříve, nemusela jsem mít věčně ATB.
        LucieAnna   | 22.07.2019 14:48:40
        Reagovat | URL příspěvku
  • bradavičky na noze
    holky už si nevím rady s bradavičkama, které má na patě :-( chytla jednu na bazéně loni v září, od té doby chodíme ke kožní na vypalování dusíkem co 14 dní pořád dokola a rozrostlo se jí to, už tam má tak 20 černých kořínků a bolí ji to, fakt nevím co s tím.. nemáte někdo nějakou zkušenost?
    jezurka   | 16.01.2010 19:15:54 | Reakcí: 5, poslední: 17.01.2010 22:59:43
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: bradavičky na noze
      Dceři jsem dávala toto a opravdu pomohlo, měla hlubokou ,pod kůží , sice to trvalo dýl , ale je pryč a vypadá , že natrvalo    

      100% lék na bradavice a prý funguje i na kuří oka
      plátky česneku se zalijí octem a nechá se 7 dní uležet,pak se přikládá každou noc plátek,přelepí se náplastí,nebo ováže
        cca 2-3 dny, to uvidíš
      snaž se dát opravdu jen kousek toho česneku, aby pokryl jen bradavici, jinak se sloupne i kůže okolo.....
      nejprve to zbělá, pak se objeví kořínky....následně jsem promazávala lék. vazelínou ....po čase se vyloupne....zůstane dolíček, který se pak zacelí    
      česnek pálí, takže to bude nepříjemné, ale dá se vydržet, Káje bylo 5 , když jsme "operovali" ....nechala si vysvětlit :-)

      Sama jsem měla malou na prstě, 2 dny -česnek, čtvrtý den se odloupla  

      Jinak recept mám z MMB, jsou tam jen kladné reakce    
      Small   | 16.01.2010 20:57:34
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: bradavičky na noze
        díky moc za radu :-) dneska jsme podle nějaké diskuze dali kousek česneku na noc, doufám, že to Eli přežije.. a lepili jste potom tu ranku po ošetření nebo nechat volně dýchat? a namáčet nebo raději v suchu? dr. radila každý den namáčet a bradavice se rozlezly všude kolem :-( ještě jsem četla zaručenou radu - bradavičky proklínat, tak jim Eliška celý večer nadávala: Bradavice blbá, zmizni z mojí nožky! no jdu radši nakrájet česnek do octa a zítra uvidíme :-) díky!
        jezurka   | 16.01.2010 23:21:50
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: bradavičky na noze
              to proklínání je fakt dobré  
          po zbělení ztvrdne, vyschne, takže není nutné lepit jen pořádně promastit    
          Small   | 17.01.2010 06:47:42
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: bradavičky na noze
      Ještě můžeš zkusit lék z přírody, Laštovičník, jeho šťáva bradavice odstraňuje, mě pomohl, už je nemám a hlavně aplikace nebolí. Jen si musíš počkat na jaro léto 
      Zavadilka   | 17.01.2010 18:52:48
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: bradavičky na noze
        začínám česnekem, pak zkusíme cibuli a jestli to do jara nezmizí, půjdu na ty kytky!  
        jezurka   | 17.01.2010 22:59:43
        Reagovat | URL příspěvku
  • Když tady čtu ty příspevky jak funguje očkovací byznys tak se mi chce zvracet
    Velmi zajímavé skutečnosti o očkování
    Všem co zajímájí veliké problémy okolo očkování a nechtějí se jen tupě nechávat unášet naším zoufalým zdravotním systémem upozorňuji na tyto odkazy:

    http://www.rozalio.cz/

    http://www.ockovanie.org

    Nenechte se vodit za nos farmaceutickým průmyslem, který by vše nejraději diktoval!!
    petr.utter 15.01.2010 14:04, počet příspěvků: 0
    [ reagovat ] [ URL příspěvku ]

    petr.utter   | 15.01.2010 18:21:46 | Reakcí: 4, poslední: 16.01.2010 11:50:54
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Když tady čtu ty příspevky jak funguje očkovací byznys tak se mi chce zvracet
      já se akorát vyjádřík k očkování proti pneumokokovi. Jelikož jsem už nějakou domu masírována reklamami na Prevenar a všichni kolem mě své miminka tímto dávají očkovat, zeptala jsem se i já naší Dr., co mám pro toto očkování udělat. Doktorka se na mě podívala a zeptala se proč to chci, když je Klárka úplně zdravá (za 15m měla 3x jen několikadenní rýmu). Nákaza pneumokokem prý hrozí jen dětem s opakovanými nemocemi jako zánět stř.ucha, dýchacími potížemi apod. A taky mi řekla, že když bych to opravdu i přesto chtěla, tak ať počkám, až naši poslanci odklepnou, že to bude zadarmo.
      Takže jsem od toho upustila a na jiné než povinné očkování s Klárkou v dohledné době jít nehodlám.
      BarčaKa   | 15.01.2010 21:23:58
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Když tady čtu ty příspevky jak funguje očkovací byznys tak se mi chce zvracet
        téměř to samé mi řekla má Dr. 
        Small   | 16.01.2010 11:50:54
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Když tady čtu ty příspevky jak funguje očkovací byznys tak se mi chce zvracet
      me akorat nezajima ockovani na chripky,jinak se drzim ockovani vc. pneumokoka a nestovicim..ve svete osvedcene vakciny...jinak na vse jsou i negativni nazory a navic je dost postizenejch pripadu..ale procento zdravych deti bez tech nemoci je mnohemvyssi..a pro meplati zadna nemoc je lepsi nez nejaka...
      Liberte   | 16.01.2010 08:15:54
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Když tady čtu ty příspevky jak funguje očkovací byznys tak se mi chce zvracet
      říkáte nenechte se masírovat farmaceutickým průmyslem, pro mě to zní stejně jako nepečujte tolik o své děti.
      klidně zaplatím, koupím cokoliv, jen aby to moje milovaný miminečko netrpělo a v případě závažné choroby vyzkouším klidně i alternativní léčbu selže-li klasická, zadlužím se kvůli operaci a americe, atd. atd. atd. Mocnější zbraň než zneužití mateřské lásky nemohli totiž vymyslet.

      Dejmalka   | 16.01.2010 08:45:10
      Reagovat | URL příspěvku
  • Dáda-hlášení
    Dáda je v pořádku,vyrážka se sama ještě večer ztratila.Borůvková pěna do koupele je už v popelnici.Vám všem děkuji za rady a podporu.             
    tygřímáma   | 15.01.2010 08:23:12 | Reakcí: 7, poslední: 15.01.2010 20:28:08
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • Holky,Dáda se mi osypala na rukách a hrudníčku.Teplotu nemá.Co by to mohlo být????Díky.
    tygřímáma   | 14.01.2010 18:13:57 | Reakcí: 18, poslední: 14.01.2010 20:29:40
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Nemůže to být alergie na něco? Nejedla třeba hodně mandarinek nebo pomerančů? Nebo nemáš nový prášek na praní, aviváž?
      nadule1   | 14.01.2010 18:18:01
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      taky myslím že by to mohlo být z jídla. A jak to vypadá???? krupička bílá,nebo červené skvrnky????? Neměla na sobě třeba nové tričko?????? nebo něco umělejšího????? Když nemá teplotu tak jí to namaž indulonou a ráno uvidíš
      lucie73   | 14.01.2010 18:45:30
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      pokud nemá teplotu, na nějakou nemoc to nevypadá, spíš se přikláním ke "kopřivce" z jídla , ale zase když ji to nesvědí....  sama jsem zvědavá co z toho nakonec vyleze
      Small   | 14.01.2010 18:52:39
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Holky,normálně to Dádě mizí.Jsem z toho Janek.Mám podezření na pěnu do koupele.Jestli se mé podezření potvrdí,tak poletí do koše.
      tygřímáma   | 14.01.2010 19:11:07
      Reagovat | URL příspěvku
  • Kýla
    Holky byli jsme odeslaní se Štěpánkem na chirurgii,že má kýlu (tříselnou) Tam nám řekli,že je to v pořádku,že máme jen pozorovat,zda se zvětší.
    Nemám s tím žádné zkušenosti.Co nás čeká? Bude muset na operaci? Nebo může vymizet? A jak je to u kluků? Prý je to nebezpečné.Děkuji moc za názor...
    beruska   | 14.01.2010 14:40:12 | Reakcí: 6, poslední: 14.01.2010 23:15:33
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Kýla
      Blani, Kuba byl před 2 lety, tak dva roky už jí měl a zvětšovala se, Dr . říkal, že nemusí na operaci hned....jenže, nesměl mít žádnou velkou zátěž , musel dávat pozor aby se do ní nepraštil a taky prý je lepší operovat jako malému , není to tak náročné ,jako u dospělého  
      Takže šel....jeden den nástup, druhý operace (hned 3 hodiny po narkoze už chtěl chodit   ), den po op. už jsem ho nemohla udržet v posteli....na jídlo už chodil sám...a myslím že 4 den po operaci nás pustili dom, pohoda, vůbec ho to prý nebolelo   a ani nevypadal, že ho řezali , lítal tam po chodbách, až ho sestra sprdla    
      Small   | 14.01.2010 19:55:56
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kýla
      Ségry kluk to měl taky. I jí MUDr dala na výběr, zda operaci nebo hlídat. Pak ale změnila MUDr a ta ji hned na operaci poslala.
      novak37   | 14.01.2010 22:16:26
      Reagovat | URL příspěvku
  • Vyděšená...
    ...nechci to nijak dramatizovat, ale to je můj jediný pocit.
    Byli jsme s Kájou dnes objednaní na hematologii kvůli vysoké krvácivosti. Jenže nás očekávali v ordinaci hematologicko-onkologické. Píše se mi to hrozně...
    Nevím vlastně vůbec nic, doktorka sepsala rodinnou i jeho anamnézu a poslala nás na test krvácivosti. Sestra škrábla takovou krabičkou Káju na předloktí a měřila, jak dlouho bude krvácet. Teklo mu to ale málo a rychle se zacelilo.
    Pak nabrali asi 5 zkumavek krve na různé testy koagulace.
    Výsledky nám přijdou poštou.
    Mám pocit, že do té doby budu k nepoužití. Jsme z toho s manželem fakt špatní, všichni nám řeknou jen: tak ať to dobře dopadne - to mi moc povzbudivé nepřipadá. Přitom mi to říkají lidi-lékaři.
    Dětská mi říkala, že je to u dětí časté, ale čekárna (na to že je v nemocnici, kde vždy trčíme jak dlouho) byla prázdná.
    Mělo to některé z vašich dětí?
    Sunny   | 12.01.2010 21:42:30 | Reakcí: 18, poslední: 14.01.2010 11:11:38
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Vyděšená...
      Verko, tak to si umim predstavit. Ach jo. Verim, ze to dopadne dobre. Tve pocity chapu, jsem naprosty laik, takze bych byla taky vydesena. A jak dlouho budete cekat na ty vysledky? Drz se, posilam obejmuti a urcite dej vedet, jak na tom jste. Moc na vas myslim. 
      sazicka   | 12.01.2010 21:47:01
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Vyděšená...
      Ahoj Věrko,
      asi Vás v první fázi zaskočila ta terminologie, hematologické oddělení samo o sobě neexistuje, ale pro různé krevní poruchy - přechodné či trvalé, nebo pouze falešně pozitivní výsledky, tak i pro onemocnění vážnější spojená s krevními odchylkami - většinou se týká bílých krvinek, ne srážlivosti, existuje jednotné hematoonkologické oddělení. Je to hlavně z praktických důvodů - erudice personálu, odběrová technika, metodika a technické postupy vyšetření apod.
      I když každého rodiče vyděsí a nebude klidný, dokud neuvidí výsledky, tak berte jako pozitivum, že si lékaři všimli a předali Vás ke kontrolnímu vyšetření tam, kde to umí nejlépe.
      Ještě jsem přeposlala Květě, odpověď Ti pošlu.
      Pevně doufám, že kontrolní vyšetření budou v pořádku. Držím k tomu palce.
      Calamity J.   | 12.01.2010 22:07:25
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Vyděšená...
      Bohužel zkušenost nemám, a utěšovat taky nechci. Přeji hodně sil, a hlavně chladnou hlavu, než přijdou výsledky.  
      moninif   | 12.01.2010 22:13:50
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Vyděšená...
      Ahoj Věrko, osobní zkušenost nemám (snad jenom jednu, netýkalo se to přímo nás a na to, jak to vypadalo zpočátku blbě, to mělo dobrý konec, ale o tom si písnem třeba časem) a nejsem ani odborník, takže těžko můžu posoudit situaci. Držíme ale všechny palce, co jen doma jsou, aby výsledky přišly co nejlepší a co nejdřív    
      A co se týká toho, kam si vás pozvali - nemůže to být prostě jen taková blbá shoda, jako že jsou to nějak kombinované ambulance, prostě "víc věcí v jedněch dveřích"? Konce konců, ta krvácivost, to je svým způsobem abnormalita (jak si to já laicky vykládám), de facto stejně jako jiné choroby, pokud je budeme vnímat jako odchylky od "zdravého průměru"? No a protože by se to v tomhle případě jako že mělo obojí týkat krve, tak to prostě mají dohromady, v těch "jedněch dveřích"?
      A že ti toho předem mnoho neřekli? Když se nad tím zamyslím, tak bych řekla, že medicína, coby věda exaktní, nedává moc prostor "odhadům", pakliže se jedná o záležitost měřitelnou a prokazatelnou nějakými testy. Proto si lékař asi tak trošku pokryje záda a počká právě až na ty výsledky. Budou dobrý, věřím tomu.        
      Renča   | 12.01.2010 22:19:47
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Vyděšená...
      Děkuju...kdy ty výsledky přijdou taky pro jistotu neřekli 
      Sunny   | 12.01.2010 23:20:16
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Vyděšená...
        Veru držte se a snad brzo budeš mít výsledky v ruce a bude vše v pořádku....hodně štěstí   
        kamila   | 13.01.2010 07:44:15
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Vyděšená...
      Ahoj Věrko, vůbec se ti nedivím, že jsi vyděšená a že to těžko nesete. Nevědomost je vždycky hrozná. Doufám, že výsledky budou brzy a že budou v pořádku. Moc držím palce a myslím na vás. Držte se.  
      nadule1   | 12.01.2010 23:58:06
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Vyděšená...
      ahoj,nedes se...ja chodim kazde 4 mesice kvuli krvacivosti...idiopaticka trombocytopenie...a je to take hema onko....ne kvuli tpomu ze hrozi rakovina,ale proto ,ze tammaji super priatroje a uplne jinak vsepocitaji z nateru a z pc kvuli leukemioi a dalsim chorobam nez v obycejne laboratori a hematologii...ted uz jsemjen na ambulanci...a vse jedobre...taknse nedes...kdyz se o tomvi vcas,a vse,umi udelat pak spousty vysetreni co a kde se v teleztraci a proc a zasahnout ucineji a i vylecit...takze drzimpalce at to nic neni 
      Liberte   | 13.01.2010 07:41:50
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Vyděšená...
      S dětmi zkušenosti nemám, ale chodila jsem já někam, coby dítě.Měla jsem nějakou špatnou srážlivost, pořád se mi spouštěla krev z nosu, i když mě vzal někdo za ruku, tak se mi dělaly modřiny, vypadala jsem jak týrané dítě..Brala jsem pak nějaké prášky..Ale nevím, jestli nemotám něco jiného s tím vaším problémem.V každém případě se nenervuj, vydrž na výsledky a budete vědět víc, nemůžu ti jinak pomoci než s tebou doufat, že to nic není..
      janca11   | 13.01.2010 08:06:52
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Vyděšená...
      Věrko, zkušenost nemám, snad jen ségra má poruchu srážlivosti, nebo co , ale ta už je dospělá a bere na to léky .
      Moc na Vás myslím            
      Small   | 13.01.2010 08:30:29
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Vyděšená...
      Věru tak to nevím,pocit je to rozhodně hroznej,tak vydrž a snad bude vše v pořádku
      887   | 13.01.2010 08:37:55
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Vyděšená...
      Nedivím se že ti bylo hrozně,ale třeba to prostě dělají jen tam.Zkus být zatím v klidu,to že se mu to zacelilo je přece ozitivní zpráva,neboj,nic to nebude
      lucie73   | 13.01.2010 09:39:18
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Vyděšená...
      Ještě připojuji odpověď dr. Ludvíkovské, snad uklidní:
      Stává se, že se náhodně zjistí při odběrech krve zvýšená krvácivost, ale to ještě nemusí znamenat nic závažného. Může to způsobit předchozí nějaké virové oneocnění s používáním léků na snížení teploty, ale v každém případě je na místě hematologické vyšetření. Může jít totiž o nějakou dědičnou záležitost, která se do té doby nemusela projevit a podrobným vyšetřením se to prokáže. Chápu maminku, že je vyděšená, ale jinak postupovat nelze.
      Baby on line   | 13.01.2010 11:37:42
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Vyděšená...
        Díky, dám vědět až přijdou výsledky.
        Sunny   | 13.01.2010 11:44:00
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Vyděšená...
          ufff, nevím zkušenost nemám..věřím,že to pro Vás musí být ted' hodně těžké...přeju jen samé dobré výsledky a držte se  
          lendy   | 13.01.2010 12:02:35
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Vyděšená...
      syn mojí kamarádky měl jako malý /asi 2 roky/ taky problémy se zvýšenou krvácivostí, dělaly se mu modřiny, byl anemický, taky ho vyšetřovali, byl v nemocnici - nyní je to zdravý dospělý muž, nemá žádné problémy
      Humpolec   | 13.01.2010 20:26:19
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Vyděšená...
      Vůbes se ti nedivím,že si vyděšená,já když s dcerou začala chodit na hematologii a seděly tam s náma děti s holýma hlavičkama,to bylo pro mě utrpení,hned mi bylo vysvětleno,že je spousta nemocí krve a ne jen ty ošklivý,tak všřím,že i u vás bude jen přechodná,moc na vás budu myslet a uplně vím jak se cítíš 
      Gigi   | 13.01.2010 21:58:57
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Vyděšená...
      Věrko
      Určitě to bodou dobré výsledky a budeš mít klid,že to je od odborníků      
      beruska   | 14.01.2010 11:11:38
      Reagovat | URL příspěvku
  • opar
    Nemáte někdo zkušenost s oparem u 1,5 dítěte? Čím jí to můžu namazat? Mívá ještě část dne a na spaní dudlík...
    Díky za rady a zkušenosti
    hanyšta   | 12.01.2010 20:29:28 | Reakcí: 2, poslední: 13.01.2010 08:52:02
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: opar
      Já jsem byla s malou u doktorky že má opar a ona my řekla že takhle malé děti opar nemívají tak nevim. A že je to afta a dala my na to gel MUNDISAL.Není to nijak zázračná mast ale trochu to pomohlo.
      ren2   | 12.01.2010 22:00:52
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: opar
      ja jsem dala alpu a pak vždy mast Calcium a krasně zahojilo pro tak male děti nic neni
      dankal   | 13.01.2010 08:52:02
      Reagovat | URL příspěvku
  • Moluska
    Ahoj holky,
    nemáte někdo taky trápení s Molluscama? Svině jedny (omlouvám se za výrazivo, ale strašně mě štvou)...      Malá jich teď má cca 20, ale bylo i hůř. Já jen, že teď je asi nové mazání Infektodell. Zatím ho máme koupený a na jaře vyzkoušíme. Už jsme zkoušeli homeopatika i Molusan od Atoku a cca 15 nám jich vyškrabovali.
    Bamb   | 12.01.2010 18:37:56 | Reakcí: 6, poslední: 14.01.2010 14:22:40
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Moluska
      Jako malá jsem na ně dost trpěla, na palci jsem jich měla vždycky tak kolem 30, nic nezabíralo - vypalování dusíkem, cibule, česnek... až nakonec jsme šáhli na radu babky kořenářky - potírat šťávou Laštovičníku. Je to žlutá vodička která nejde vyprat tak bacha. Blbí je jen to, že si budete muset počkat na jaro léto.
      Zavadilka   | 12.01.2010 19:51:56
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Moluska
      v lékárně mi na to pro Jirku míchali nějaký sajrajt se sírou.Ale vypálilo to i kůži, má pěkné jizvy...ale tenkrát jsem byla ráda, že jsme se těch šílených molusek zbavili..je to silně infekční, nechodte nikam do bazénu, atd.
      janca11   | 13.01.2010 08:09:21
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Moluska
      Taky s tím právě teď bojujeme. V létě se Vítkovi udělala jedna, jenže já nevěděla co to je, tak jsme s tím byli až v listopadu, měl ji na čele, tak mu ji vyškrabli, no a přes Vánoce se nám jich udělala strašně moc, měl je na víčku u očička, na ruce, na hrudníku, břiše, tak jsme zase mazali k doktorce na kožní, zase mu je všechny škrábala, jen se bála těch na víčku, tam má asi 4, ale udělala mu jne dvě větší, tamty prý až dýl až budou větší, to se bála. Taky nám říkala, že na to jen nějaká nová vodička, ale v ní je přidaná nějaká kyselina, takže říkala, že na oko v žádném případě nepoužívat, a na těle, že to s tím budeme léčit dlouho, takže jsme týden po a už jsme docela zahojení, ale je to tam boj, dvě ho držíme, on strašně křičí (chudinka moje) a dr. škrábe. Ale stejně říkala, že se mu určitě udělají ještě další, máš pravdu je to strašná "svině".
      Bohunkaa   | 13.01.2010 08:52:53
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Moluska
      No my to máme právě nejspíš z plavání kojenců... Teď už jsem v pohodě, ale ze začátku jsem to nesla opravdu těžce! Vždyť jí ani nemůžu brát do aquaparku nebo v létě mezi nahatý děti, aby se tam o někoho neotřela!
      Jinak ten Infektodell... zkusíme ho na jaře- vyvolá to zánět na kůži kolem tý mrchy a ta by měla zmizet- no trochu se toho bojím, ale prubneme to! (jinak opakovat česnekovosírovou kůru Molusanem už nikdy nebudu!!! smrděli jsme na kilometr daleko a zničilo to oblečení a navíc mi to snižovalo tlak... jsem citlivá na smrady a puchy...  )
      Bamb   | 14.01.2010 14:22:40
      Reagovat | URL příspěvku
Přidat nový příspěvek
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×