Kdo právě otěhotněl? (strana 66) - diskuze

Přidat nový příspěvek
  • Já také :)
    Ahoj holky, tak jsem těhotná, je tady také někdo, kdo je na začátku těhotenství?    
    Pet-Z   | 08.04.2022 14:35:21 | Reakcí: 47, poslední: 19.04.2022 09:12:01
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Já také :)
      Blahopřeji, ať máte bezproblémové těhotenství a co nejlepší porod :)
      Tak to je tady jako nějaká příjemná nemoc. Bára porodila, Míša čeká, kdy už to přijde a teď tahle skvělá zpráva.

      U nás v práci jsme měli takovou zázračnou židli.
      Kolegyně otěhotněla, zaučila novou, odešla a ta nová, co seděla na jejím místě otěhotněla za chvíli a tak se to tam střídalo asi 3-4x :D
      Akin33   | 08.04.2022 21:16:24
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Já také :)
        Ano, děkuji :) Snad to bude jako první těhotenství, to bylo moc fajn :)

        No jo, já se měla teď také vrátit po třech letech do práce a holčina, co tam byla za mne jako zástup na mateřské právě odešla těhotná :D
        Pet-Z   | 08.04.2022 21:22:02
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Já také :)
          Tak taky máte zázračné pracovní místo :)
          Akin33   | 09.04.2022 16:24:23
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Já také :)
            Pro vedení to moc zázračné není :D
            Pet-Z   | 10.04.2022 14:50:25
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Já také :)
              Tak snad najdou nějakou náhradu, do doby kdy se vrátíš. Nebo ať tam dají chlapa. Ten neotěhotní :)
              Akin33   | 10.04.2022 20:54:44
              Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Já také :)
              Tak snad najdou nějakou náhradu, do doby kdy se vrátíš. Nebo ať tam dají chlapa. Ten neotěhotní :)
              Akin33   | 10.04.2022 20:54:47
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Já také :)
                TO mě přesně napadlo, že ty firmy raději zaměstnávají chlapy, protože jim neotěhotní   je s tím přeci jen práce navíc, hledat náhradu na tři roky, papíry ohledně mateřské atd...a pak ještě mají ty ženský třeba druhý dítě a jedou znovu to kolečko :D
                Pet-Z   | 11.04.2022 08:54:22
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Já také :)
                  Znám pár tatínků, co jsou doma s dětmi a maminka pracuje :) proste to finančně takhle vyjde líp.
                  Akin33   | 11.04.2022 12:00:51
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Já také :)
                    Finančně jim to vyjde určitě líp, ale myslím, že na to většina chlapů prostě nemá nervy :D
                    Pet-Z   | 11.04.2022 16:51:21
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: Já také :)
                      Taky si myslím a hlavně já jak matka miluji čas strávený s dcerou. Nebrala bych za nic výměnu. Je to občas náročné ale každý den ji dávám milion pusinek a někdy když si sama hraje, tak jen sedím a koukám na ni, jak je úžasná  
                      Akin33   | 11.04.2022 20:53:04
                      Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: Já také :)
                        Přesně tak, to si napsala moc hezky. Mě by to bylo určitě také líto, i když je malá dost náročná a nespavka :D
                        Pet-Z   | 12.04.2022 15:16:59
                        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Já také :)
      Ahoj, jéé, tak to ti moc přeji   gratuluji   Po kolika měsících jste začali zkoušet? a v kolikátém týdnu?
      Lenuska1234   | 08.04.2022 21:18:13
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Já také :)
        Moc děkuji   Otěhotněla jsem někdy na přelomu ledna a února, takže to bylo po třech menstruacích od zákroku :)
        Pet-Z   | 10.04.2022 14:51:48
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Já také :)
          Tak to je krasné, že vám to vyšlo takhle rychle. Tak hodně zdravíčka   ať jste rychle s dcerkou fit :-)
          Lenuska1234   | 10.04.2022 16:50:33
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Já také :)
            Děkuji, no včera sme měli zase teplotu obě dvě, dneska už lepší. Nevim, co to furt lítá ve vzduchu   Nemůžeme se z toho vyhrabat vůbec
            Pet-Z   | 11.04.2022 08:51:41
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Já také :)
              U nás to měly obě dcerky, po týdnu se vystřídaly   horečka, kašel a malá ještě rýmu. A ty vlastně můžeš jen paralen viď v těhotenství   a na rýmu nejlepší jen konvičku do nosu mi řekl lékárník  
              Lenuska1234   | 11.04.2022 08:58:15
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Já také :)
                Malá je takhle nemocná každý měsíc bohužel. A teď asi jak mám oslabenou imunitu, tak jsem to od ní chytla a jedu už třetí týden. Jojo jen paralen, ale naštěstí jsem neměla velkou horečku, tak jsem si ho nedala. Konvičku nemáme, ale dávám si mořskou vodu sprej. Jako těhotná si ani nepřijdu, spíš jako troska :D
                Pet-Z   | 11.04.2022 09:13:54
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Já také :)
                  To je mi tě líto, teď to hodně řádí... snad jak bude už lepší počasí, tak vám bude lépe a pak už bude za chvilku léto ;-)
                  Lenuska1234   | 11.04.2022 20:25:15
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Já také :)
                    Mě je to taky líto. Člověk se už tak dlouho těší na to pěkný počasí, ono nepřichází a do toho ještě všelijaký nemoci. Malá mají ve školce jen 5 dětí, jinak všichni marodí
                    Pet-Z   | 12.04.2022 15:13:34
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: Já také :)
                      u nás jich je o něco více ve školce, ale i tak se děti střídají. Teď tam máme ceduli, že tam řádí průjmové onemocnění   , tak snad to nechytneme :-D Holky jsme nechali naočkovat proti rotavirům, tak by to mělo působit  
                      Lenuska1234   | 12.04.2022 20:24:18
                      Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: Já také :)
                        U nás v kraji řádí Chřipková epidemiie, píšou to na internetu a za nás to sedí. A jinak v dalším městě prý děti ve školkách mají všichni průjem a zvrací, to prostě nechceš. Malá je také očkovaná proti rotavirům a ze školky zvracela jednou, naštěstí jen jeden den, tak se nám ulevilo, takhle je hrozně maličkatá   Snad se to teď díky těm 4 dnům volna trošku zlepší
                        Pet-Z   | 13.04.2022 07:49:26
                        Reagovat | URL příspěvku
                        • \
                          RE: Já také :)
                          To nechceš u těch malých dětí  

                          starší dcera byla nemocná minulý týden a po týdnu druhá. Jsem ráda, že už jsou zdravé (ťuk ťuk) a to byly horečky a kašel  
                          Lenuska1234   | 13.04.2022 20:52:30
                          Reagovat | URL příspěvku
                          • \
                            RE: Já také :)
                            Je to šílené...jak už jsem psala, nejvíc si přeju, aby byly už ty děti zdravé, protože je to pro všechny tak vysilující
                            Pet-Z   | 14.04.2022 09:49:02
                            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Já také :)
      Gratuluji! To je tak milé! Já těhotná nejsem, ale manžel chce, abych byla, ale mi se už po třetí vuuubec nechce.  
      bogape   | 08.04.2022 21:50:54
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Já také :)
        Teď moje dvě kamarádky čekají třetí dítě, já bych to určitě nezvládla. Myslím, že je to hezké, většinou si o děti musí žadonit ženský :D
        Pet-Z   | 10.04.2022 14:53:00
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Já také :)
          Pravda, ale já se právě bojím, že bych to nedala. Manžel je ze 3 dětí a tak to chce mít stejně, já jsem ze dvou a za mě to je ideál....
          bogape   | 12.04.2022 12:28:23
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Já také :)
            Já myslím, že záleží hodně na okolnostech, jestli je doma místo, jsou peníze, trpělivost a taky věk dětí a rodičů :) Když všechno půjde dobře, tak budu na mateřské zhruba 6 let a to mi přijde celkem dlouho pro mozek :D
            Pet-Z   | 12.04.2022 15:20:50
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Já také :)
              Trpělivost nemám už teď. Naopak mám věk, někdy lituji, že usne s dětmi nezačali dřív...
              bogape   | 12.04.2022 21:58:09
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Já také :)
                Já také nemám trpělivost a někdy už si přijdu bez energie...asi na tom něco bylo mít děti ve dvaceti  
                Pet-Z   | 13.04.2022 10:37:14
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Já také :)
                  Jak ti jen rozumím.... já si šahám na dno právě teď, syn má zápal plic, každý den mi odmítá vzít antibiotika, zlobí on i dcera....bylo ráno devět a já měla v sobě dvě kávy, kde je do večera...
                  bogape   | 13.04.2022 12:51:50
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Já také :)
                    To mě mrzí, chudáček, ty nemoci jsou letos úplně nekonečný. Já bych si tak přála, aby už byly všechny děti zdravý, je to opravdu ubíjející. My se v tom plácáme od října, ještě nebyl měsíc, aby byla malá zdravá a jak to poslouchám, tak je to všude okolo nás to samé. S těmi antibiotiky si to umím úplně představit, malá je na sirupy a všechno dobrá tak tři dny a pak už je to jenom boj
                    Pet-Z   | 14.04.2022 09:45:58
                    Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Já také :)
      Jeeee to je krásné, moc gratuluji!!!      
      mamamisa   | 08.04.2022 22:22:46
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Já také :)
      Jééé, moc gratuluju a držím palce, ať vše probíhá bez komplikací ;-)
      anytsirK   | 09.04.2022 09:53:52
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Já také :)
        Děkuji, no už dva týdny tady bojujeme s kašlem a teplotama, pořád se s malou střídáme a je to dost náročné. Tak snad to nebude mít na těhotenství žádný vliv  
        Pet-Z   | 10.04.2022 14:54:44
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Já také :)
          Jé, tak to je nepříjemné, ale zvýšené teploty by snad vadit neměly. Já měla taky na začátku těhotenství hnusnou, celkem dlouhou chřipku. Možná už to byl covid, ale tentkrát tu ještě oficiálně nebyl. Akorát se člověk nemůže pořádně nadopovat, co? A ještě běhat okolo starší, no musí to být náročné.
          anytsirK   | 10.04.2022 21:22:47
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Já také :)
            Je to opravdu náročné s malým dítětem. Jinak bych si to tak nebrala, ležela bych prostě v posteli a spala nebo koukala na televizi   Ale takhle člověk musí doma fungovat. I když manžel se opravdu stará o malou, tak jsem za to ráda
            Pet-Z   | 11.04.2022 09:02:57
            Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Já také :)
          Já měla na začátku těhotenství teploty a migrény šílené a pak jsem ještě dostala i covid a musela jsme si davat paralen jinak bych to vůbec nezvládla a snad je vše v pořádku :)
          mamamisa   | 10.04.2022 21:28:58
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Já také :)
            Chudáku, to muselo být náročné. Já si ani nepamatuju, kdy jsem byla takhle nemocná, naposledy někdy na střední   Už jsem myslela, že to máme za sebou a včera zase obě dvě teplotu  
            Pet-Z   | 11.04.2022 09:05:38
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Já také :)
              No však to vždy přijde v nejlepší chvíli   ale věřím, že naše miminka jsou v pořádku :)
              mamamisa   | 11.04.2022 10:29:31
              Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Já také :)
      Moc gratuluji. My naštěstí ne, 4x stacilo
      Hlisnikovskaveronika   | 10.04.2022 22:25:16
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Já také :)
        Tak to už si vůbec neumím představit :D To bych padla na hubu :D
        Pet-Z   | 11.04.2022 09:06:15
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Já také :)
          Chtěli jsme velkou rodinu a je nám tak fajn. Ale už cítím že jsme všichni.
          Hlisnikovskaveronika   | 16.04.2022 17:33:48
          Reagovat | URL příspěvku
  • Najdu DÍTĚ do PŘÍMÉ ADOPCE?
    Babyonline.cz Diskuze Jsem tady nová, zdravím Vás!

    Jsem tady nová, zdravím Vás! (strana 23) - diskuze

    Výpis témat
    Nejnovější diskuze
    Nejnovější reakce
    Diskuze s nejvíce reakcemi

    BOL byl založen jako web otevřený všem ženám, všem maminkám, tatínkům a dětem. Přála bych si, aby tomu tak bylo i nadále. Rádi bychom se touto rubrikou seznámili a přivítali všechny, kteří se mezi nás osmělili. Sama vím, že to chce notnou dávku odvahy. Jana

    23
    22
    21
    ...
    1

    Hledám DÍTĚ do přímé adopce
    Ahoj!
    Pokud toto čte nějaká dívka či žena, která čeká nečekaně dítě, které si nemůže či nechce nechat (a je o tom rozhodnutá) , prosím ozvěte se mi - moc bych si přála osvojit si dítě v rámci přímé adopce.
    Jsem 34letá vysokoškolačka z Prahy, mám stabilní práci, partnera (taktéž VŠ, 34 let, sezdaní zatím nejsme), byt. Věnuju se turistice, sportu, dobrovolnické práci, vaření, pečení. Mám dvě kočky, jezdíme na chalupu do jižních Čech a na Moravu, dítě nebude vyrůstat v žádné panelákové džungli. Jsem žadatelkou o adopci přes OSPOD, ale bylo mi řečeno, že celý proces může trvat okolo pěti, šesti let.
    Chci dát milující domov děťátku, o které se maminka nemůže postarat, bez toho aby dítě muselo do kojeňáku. Celý proces jsem si nastudovala a o papírování se postaráme.
    Napište mi prosím zprávu na mojevysnenedite@gmail.com - PROSÍM, změníte mi život. Slibuji, že vašemu děťátku u nás nebude nic scházet a že mu zajistíme krásné dětství, to nejlepší vzdělání a péči...
    Děkuji!
    Lucie
    lucy_dora   | 04.03.2021 08:14:10 | Reakcí: 1, poslední: 09.03.2021 21:06:13
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Najdu DÍTĚ do PŘÍMÉ ADOPCE?
      Držím pěsti, ať Vám to vyjde a jste šťastná vy s partnerem i děťátko.   Mohu se zeptat, co na celém procesu trvá tak dlouho? Chápu, že nestačí "jen" podpis a je hotovo, ale pět, šest let mi přijde děsně dlouho. Teď si vybavuji, že jedni "známí" si adoptovali cca 3 měsíční holčičku, ikdyž je pravda, že nevím, jak dlouho to řešili, mohlo to být taky delší dobu...
      miška03   | 09.03.2021 21:06:13
      Reagovat | URL příspěvku
  • pokec?

    Někdo pokec? O těhotenství atd? Napiš sz   
    Romčí94   | 07.01.2020 18:50:54
    Reagovat | URL příspěvku
  • Je tu někdo?
    Někdo pokecat? Když tak napiš :)
    Romčí94   | 30.12.2019 22:10:43
    Reagovat | URL příspěvku
  • HURÁ ... :-)
    Tak 7.10. jsem si dělala test (bylo to 2 dny před mens.) a byl tam opravdu hodně slabý duch. Za dva dny už byla krásně viditelná slabá čárka. No a dnes už je to dálnice :-) To je prostě bomba.   Na kontrolu jdu 30.10., tak snad bude vše ok. Když, pak budeme mít druhé červňátko, s termínem cca o týden dřív než první. Oproti prvnímu těhu mě víc pobolívá podbřišek, ale naopak méně bolí prsa. Jinak nevolnosti jsou stejné. Už aby to bylo lékařem potvrzené a vše ok. :-)
    Adaneth   | 15.10.2019 12:50:09 | Reakcí: 4, poslední: 02.01.2020 20:52:58
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • Ahoj holky bolky
    Rok se s rokem sešel, máme doma 13-ti měsíčního úžasného broučka (syn). Již nám začal na začátku měsíce chodit, tak se teď už i naběháme, ale dělá nám jen radost. Nu a rozhodli jsme se zkoušet sestřičku nebo brášku. Tentokrát to asi nebude hned jak Luky, kdy jsme se do toho první měsíc dali a už byl. Tentokrát jsme to zkusili - pokus na holčičku), před ovulací a poslední na ovulaci. Bohužel se dnes po cca 12 dnech dostavila menst., ach joooo :-( A to jsem i cítila takový tlak v podbřišku, tak nevím. Asi nám holka není souzená. No nic, další měsíc se bude zkoušet stejně jako náš Lukín. Den před ovu, na ovu a dny po... uvidíme, jak se zadaří. Bylo by to super... ale kdybychom počkali ještě měsíc, mohli bychom zkusit, zda by se nám nenarodili ve stejný den, jen dva roky od sebe. :-D
    Je ale pravda, že ten minulý měsíc ta ovu přišla nějak divně. Dělám si ovu testy (minule jsem měřila i teplotu, asi to teď zkusím k tomu přidat zas) a testy fungují myslím že tak, že když je plná jasná druhá čárka, tak ovu nastane do 24h. Jenže teď nebyly nejdřív druhé čárky žádné, pak byly asi 2 slabounké a ta poslední den byla silná, ale ne úplně a najednou do hodiny jsem cítila ovu bolest (tu mám vždy, když je ovu). Tak si i pohrávám s myšlenkou, že třeba byl cyklus bez ovu, ale nevím.
    Další ovu bych měla mít dle kalendáře okolo 1.9., tak snad až se příště ozvu, budou dobré zprávy a já objevím dvě //. :-)
    Adaneth   | 19.08.2019 21:31:55 | Reakcí: 2, poslední: 20.10.2019 20:15:10
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • Rizikové těhotenství
    Ahoj, jsem ve 12. tt a doktor mě chce poslat na rizikové těhotenství. Ráda bych se proto zeptala, jak je to s výpočtem nemocenské pro tento rok. Na http://ideaclub.cz/media/jak-se-vyplaci-a-pocita-nemocenska jsem se dočetla, že by to mělo být 60 % průměrného hodinového hrubého výdělku, kterého jste dosáhli za poslední čtvrtletí. A hlavně jsem se tam dočetla, že novinkou je letos, že od 31. dne pracovní neschopnosti se nemocenské dávky zvyšují z 60% na 66% z vyměřovacího základu. Dále od 61. dne nemocenské dokonce na 72 % z vyměřovacího základu. Je to pravda? To by bylo opravdu fajn, jelikož mě děsila výše náhrady, abychom to s manželem nějak utáhli.
    AlcaDvorackova   | 22.08.2018 12:13:46 | Reakcí: 1, poslední: 06.09.2018 11:27:01
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Rizikové těhotenství
      V prvních 14 kalendářních dnech pracovní neschopnosti Ti platí zaměstnavatel náhradu mzdy za pracovní dny (kromě prvních 3 dní karenční doby). A máš pravdu, je to v základu 60% průměrného hodinového hrubého výdělku, který je spočítaný za předchozí čtvrtletí. Jen se ten hodinový základ od určité výše redukuje, takže ve výsledku to může být méně než 60%. Od 15. dne Ti bude platit sociálka nemocenské dávky za každý kalendářní den a tam jsou ta procenta tak, jak píšeš. Tento vyměřovací základ se počítá z předchozích 12 měsíců. A zase se tam redukuje, takže můžeš dostat méně než uvedená procenta. Čím je vyšší příjem, tak se redukuje více. Detailně je to v článku na tom odkazu, co jsi psala. Je sice potěšující, že ta procenta zvedli, ale se značným poklesem příjmu je stejně potřeba počítat.
      stankag   | 06.09.2018 11:27:01
      Reagovat | URL příspěvku
  • Potřetí...
    Vypadá to ze cekam tretiho potomka. Ted 8+3. S manželem jsme si ho přáli, když se to podařilo byli jsme štastni. Teď jsme to oznámili rodině a ...reakce jak kdybychom provedli něco špatného...,,to chceš říct že jste to dítě plánovali???" ach jo dnešní společnost prostě vidí jen práci a práci a práci, a když máš náhodou míň nebo víc dětí než dvě tak jsi prostě divnej... je mi z toho nanic
    abaska   | 27.06.2018 13:24:11 | Reakcí: 13, poslední: 09.07.2018 22:10:33
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Potřetí...
      Gratuluju! Kašli na to. Jednak si zvyknou a jednak Váš pocit štěstí přeci není zavislej na náhledu okolí. Nekaž si tak dobrou a chtěnou radost. M
      miho   | 27.06.2018 13:36:24
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Potřetí...
      Kasli na lidi, ja jsem taky ta divna se 3...
      Moc gratuliji, preji pohodove tehotenstvi a zdrave detatko  
      plaz   | 27.06.2018 14:04:34
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Potřetí...
      na okolí se opravdu vykašli ... i kdyby se mělo jednat o rodinu, oni roztajou, až bude mrňous na světě
      tady je matek od 3 a 4 dětí fůra ... tak ti určitě budou oporou  
      já se musím přiznat, že bych fakt třetí kvůli tomu druhému extra náročnému nezvládla .... ale matkám od velkých rodin držím palce .... v našem okolí jsou ty třetí děti nejhodnější  
      pandanek   | 27.06.2018 14:22:16
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Potřetí...
        Děkuju vám všem za podporu:-) máte pravdu, ikdyž ono to v člověku začne hlodat...je mi 35, bude to určitě třetí císař...a ikdyž manžel,,funguje" - o děti se postará, hlídá, tak to bude náročné a do budoucna i náročné na finance až budou chtít všechny děti studovat a cestovat...ale chtěla jsem mít velkou rodinu, děti miluju a myslím že se o ně dokážu postarat, jsou pro mě smysl života...
        abaska   | 27.06.2018 15:18:22
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Potřetí...
      Gratuluji, to je úžasné!  Užívej si toho. Nechceš se, Abasko, účastnit Rodíme ONLINE?
      Jinak ten dotaz jsem slyšela v porodnici, když jsem třetí miminko potratila, ale bylo mně o 5 více. Také jsem z toho byla mírně řečeno opařená.
      Calamity J.   | 27.06.2018 17:23:42
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Potřetí...
        Aha...a co by to všechno obnášelo? Nevím jestli bych na to byla ten správný tip, nemám až tak úplně spisovatelské střevo:-)
        abaska   | 28.06.2018 13:04:13
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Potřetí...
          Už ten úvod tady nahoře a konfrontace dítěte a kariéry jsou alespoň pro mě zajímavé :-). Prosím, napiš mně na info@babyonline.cz a kolegyně pošle více. Krásný večer,
          Jana
          Calamity J.   | 28.06.2018 17:04:35
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Potřetí...
      Ahoj take gratuluji!! Take mame 3  po dvou klukach konecne holcicku. A v mem okoli je vic rodin se tremi detmi,i se 4mi. Rodina taky cucela,ale jsou ted radi!!
      Myšice   | 27.06.2018 19:53:11
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Potřetí...
      Rikala jsem si,ze jsi povedomy nick. Nemas nejstarsi na podzim 2011? My mame Fandu 11/11, Honzika 6/14, a ted Hani 11/18.
      Myšice   | 27.06.2018 21:44:47
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Potřetí...
        Jojo Toník je narozený v říjnu 2011, pak máme ještě Julinku té je rok a půl...
        abaska   | 28.06.2018 13:06:10
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Potřetí...
      Gratuluji . Taky mám tři děti tak tě mezi námi vítám   z reakce okolí si nic nedělej ,je to tvoje dítě ,tvoje rodina   ale chápu že to člověka rozhodí
      markíla   | 27.06.2018 22:54:23
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Potřetí...
      ahoj, přidávám se s gratulací a s ostatními můžu jen souhlasit, vykašlat se na všechny! Já teď čekám čtvrté, za dva dny mám termín, a všechny plánované. Co je komu do toho...hlavně si to užívej ty      
      losvavros   | 07.07.2018 22:20:17
      Reagovat | URL příspěvku
  • Radost
    Holky, tak se přidávám. 8+1 (dle ms 8+5), ruce, nohy. Krása. Věřím tomu malýmu velkýmu životu:) M
    miho   | 26.06.2018 11:47:48 | Reakcí: 10, poslední: 29.06.2018 14:39:03
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • Mi klepne
    Holky, ja jsem asi zase těhotná. Asi zešílím. Doma mam 7,5měsíční mimino, k tomu 6,5 roku dceru a pritelovo dve deti 7 a 13. No mne trefi. Ja ho asi zabiju. Co ze mi to udelal. Jak tohle zvladneme nevim. Financne(koupili jsme dum a chcem ho prestavet), momentalne v byte 3+1 o 68 m2. Moje minule tehotenstvi dva mesice bliti a konec tri tydny az do porodu v nemocnici s klistovou encefalitidou....Vim,ze je to dar, ale nejak mi nejde se radovat.
    Pomooooc.   
    telefka   | 20.03.2018 16:20:49 | Reakcí: 15, poslední: 23.03.2018 10:02:08
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Mi klepne
      Kdyz jsem videla,ze jsi online,rikala jsem si,ze budou nejake novinky,ale tohle jsem necekala. Zrovna dnes jsdn nad tim premyslela a ja bych sla na preruseni. Bude mi 39. A tri deti mi staci. Uvidis,jak to bude, jestli opravdu jsi,jestli se mimco udrzi,na tom zacatku je to vselijake. Pak si musite sednout a vse zvazit. Drzim moc pesti!!!!! Je to tezka situace.
      Myšice   | 20.03.2018 20:08:04
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Mi klepne
      mě teď bylo pár dní šoufl,tak jsem si pohrávala s myšlenkou,co že když jsem těhotná,protože ta nevolnost tomu odpovídala.Tobě tu situaci nijak nezávidím,je to rozhodování       co chlap na to?Jak ten se na to tváří???Ať se rozhodněš jak se rozhodneš,vždycky si budeš něco vyčítat      
      markíla   | 21.03.2018 13:00:07
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Mi klepne
        A co bys delala? Premyslela jsi o tom?
        Myšice   | 21.03.2018 19:24:11
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Mi klepne
          Tak jasně že přemýšlela ,jen jsem to sem nechtěla psát ,už by to byla druhá negativní reakce tady . Nejspíš bych šla na přerušení . Samozřejmě bych to probrala s chlapem,ale pochybuji že by chtěl mít čtvrté mímo. Ono je docela rozdíl mít dvě děti a pak náhodou třetí a nebo tři děti a náhodou čtvrté . To už bysme se nevešli do bytu ,jako fakt ! Do auta !!!
          markíla   | 21.03.2018 20:58:20
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Mi klepne
            Ja to nemyslela jako reakci na Telefku,jen jestli jsi nad tim premyslela. Shodou okolnosti me to taky zacatkem tydne napadalo,co bych delala..
            Myšice   | 22.03.2018 08:48:42
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Mi klepne
              mě to napadlo ve spojení těch nevoloností co mě přepadly.A potom taky,že od porodu jsem ještě nezačala menstruovat,tak jak to jinak poznat   koukám,že nás napadají stejné myšlenky,tak snad to není nějaké znamení    
              markíla   | 22.03.2018 11:09:13
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Mi klepne
                Ja taky nemam ms, po fandovi jsem ji mela po 8mesicich,po Honzovi az po 10mes. A taky mi bylo soufl 
                Myšice   | 22.03.2018 12:09:40
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Mi klepne
                  Já začala ms po Barborce 5 měsíců a po Rozárce 4 měsíce,jsem zvědavá kdy to přijde teď,jestli vůbec,jestli já už nejsem v přechodu  
                  markíla   | 22.03.2018 14:02:53
                  Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Mi klepne
        Chlap se k tomu staví lépe nez ja. Miminko jeste jedno chce. Je pry sice fakt,ze je to brzy, ale zase uz tobudem mit "odbyty" a pak si budem uzivat. A ze bude mit Emicka partaka....no přerušení asi nepřipadá v uvahu....
        telefka   | 21.03.2018 21:58:20
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Mi klepne
          Ale tak to je paráda   bude to teda záhul ,ale to dáš   moje teta má tři kluky a hned za sebou,jako fakt hned. První dva jsou od sebe 9 měsíců a třetí rok a půl p druhým   A byla to jízda tech pár let  
          Já bych neměla podporu u chlapa a když náhodou jo,tak věk už na to nemam určitě . Tobě fandím a moc držím palce   je pravda že to budete mít odbytý,jestli ještě jedno miminko chcete tak asi vážně není co řešit. Ono by se to pořád odkládalo a odkládalo,vis jak   no tak to je vlastně super bezva zpráva ze jsi těhu    
          markíla   | 21.03.2018 22:15:41
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Mi klepne
          Pro tebe je to 3.mimo,jen holt rychle po sobe. Ja tri chtela  . Kdyz je chlap pro, tak je to fajn, drzim moc pesti!!! Jen vlastne budete mit celkem pet deti,to uz je slusny zverinec,a hl.financne taky,chlap na ne plati. . Hodne sil!!!! A zkus se radovat,  bude dalsi mimusko.
          Myšice   | 22.03.2018 08:52:33
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Mi klepne
            Děkuju! No chlap je sice hodně v práci, ale když je doma, tak tedy kolem dětí funguje na 100%. Takže v něm oporu mám. Už teď se ke mně zase chová tak jako "opatrněji" a něžněji. Mně začíná být lehce nevolno, ale rozhodla jsem se tomu nepoddávat a moc se na to nesoustředit. Snad to bude dík tomu lepší, než posledně. Už se teda cítím líp, ale jsou chvíle, kdy mě chytá panika. Domluvili jsme se s mužem, že z ložnice bude pokoj pro mě a ty dvě nejmenší. Letiště dáme pryč. A jelikož nám tatínek chodí stejně spát do obýváku, kde je rozkládací sedačka, jelikož chrápe   , tak se nic moc nezmění a budeme se tak nějak navštěvovat v pelíšku...A snad se tak vejdeme... 
            telefka   | 23.03.2018 09:15:37
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Mi klepne
      Co ti to udelal?...sorry.ale ochranu neznate???..neeeeee..jen rejpu;)no zahul to bude kazdopadne...ale tak lrvni 2-3roky a bude to pohoda;))a zacnete uzivat;) ja jeste jedno(dvojcata),planuju...akorat nemam toho chlapa;))))
      amalie2011   | 22.03.2018 06:47:35
      Reagovat | URL příspěvku
Přidat nový příspěvek
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×