Domácnost, zahrada, chalupaření, rostliny (strana 140) - diskuze

Přidat nový příspěvek
  • KOTEL na tuhá paliva ???
    Prosím poraďte, kdo máte rodinný domek a topíte kotlem na tuhá paliva. Jakou značku kotle máte a čím topíte (jak velký dům máte?)? Vím, že je to spíše chlapská záležitost   ale my to teď denně řešíme a jde nám z toho hlava kolem      
    škubanek   | 22.09.2013 22:21:03 | Reakcí: 15, poslední: ..
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: KOTEL na tuhá paliva ???
      Hani máme Dakon - asi tento http://www.topenilevne.cz/dakon-fb-36d-kotel-na-tuha-paliva-vcetne-chladici-p108/
      s chladící smyčkou, topíme jen dřevem, máme domek 5+1, topíme ve všech místnostech každý den, dokonce i v létě na ohřev vody.. jsme spokojení, běží už 7 let vpohodě, je bytelný a kvalitní :)
      vejdou se do něho polena 38cm a kolik stopíme za zimu nevím přesně, zeptám se..
      jezurka   | 23.09.2013 20:44:26
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: KOTEL na tuhá paliva ???
      my máme Viadrus, jede už téměř 10 let a naprostá spokojenost. Dům máme patrový, topíme převážně dřevem, při velké zimě uhlím.
      káče   | 01.10.2013 22:02:57
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: KOTEL na tuhá paliva ???
        Děkuji. Pořád nemáme vybráno. Všichni kolem nás neustále nabádají k automatu. Ale těch peněz!!!  
        škubanek   | 02.10.2013 09:37:11
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: KOTEL na tuhá paliva ???
          Pokud budete investovat do nemovitosti, položka za automatický kotel už tu výši investice zas tak moc neovlivní. A určitě se vám to vrátí, minimálně ve zvýšeném komfortu bydlení. Když jsme hledali dům my, měla jsem, po určitých zkušenostech podmínky - přípojka na plyn, kanalizace a obecní vodovod. Připouštím, že je to dáno i našim životním stylem, ale upřímně, neumím si moc představit být závislá na pravidelném, častém přikládání do kotle nebo krbových kamen. Automat vydrží cca 72 hodin a to už je v organizaci času znát. Konkrétní značku bych asi hledala podle referencí a typ kotle pak s odborníky podle velikosti baráku, počtu radiátorů atd.
          Sphinx   | 04.10.2013 09:11:06
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: KOTEL na tuhá paliva ???
      My máme tenhle kotel, barák je dvougenerační (3+1 a 2+1) a vytopí v pohodě, topíme uhlím a dřevem. Ono záleží na tom, kolik máte radiátorů (kolik vody je v topným systému), jsou na to tabulky, jaký by měl mít ten kotel výkon.
      Snad to nevypadá, že dělám chytrou, ale taťka je topenář, tak jsem celkem vyškolená  
      Dana S   | 02.10.2013 17:41:31
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: KOTEL na tuhá paliva ???
      ahoj, my měli obyč Dakon a po dvou letech jsme ho vyměnili za automat. Sice je ta prvotní investice větší, ale spotřeba uhlí je nižší a ten komfort je k nezaplacení   Máme možnost si nastavit požadovanou teplotu, takže se vracíme do vytopeného domu a přes den, když nikdo není doma tak se jen udržuje nějaká nižší teplota. Dále je super, když vypnou proud nehrozí přetopení kotle, protože se pouze udržuje jiskra(naopak u klasického kotle pokud ti přestane fungovat čerpadlo, je to problém). Co se týká přikládání, pokud nemrzne, násypka vydrží na cca 4 - 5 dnů, pokud mrzne, přikládáme cca každé 3 dny. Topíme uhlím dvojkou. NO a zatápí se v ideálním případě jen na začátku sezony (pokud ovšem nepřiložíš včas a vyhasne, musíš roztopit znova, ale i to je mnohem jednodušší než v klasickém kotli). Další výhodu vydím v tom, že tolik nekouří, takže neobtěžuješ sousedy kouřem. No prostě samé výhody, až na tu cenu.  
      corelia   | 19.10.2013 19:25:57
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: KOTEL na tuhá paliva ???
        Děkuji. To bylo vyčerpávající. Jdeme do něho. Smím se zeptat, jakou značku máte?
        škubanek   | 20.10.2013 20:08:36
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: KOTEL na tuhá paliva ???
          máme varimatik a dodatečně se stydím za tu hrubku v příspěvku výš... mělo tam být samozřejmě vidím a ne vydím  
          corelia   | 21.10.2013 18:35:01
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: KOTEL na tuhá paliva ???
      Ahoj, manžel kupoval na kotle značky agromechanika, máme baráček 5+1 a po 5 letech zatím spokojenost :-) popířpad kontakt tady http://www.agromechanika.cz
      lebedova   | 29.11.2017 16:27:20
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: KOTEL na tuhá paliva ???
              my už máme baráček taky 4roky   Právě dnes přesně před čtyřmi roky jsme se stěhovali      

        Příspěvek má už věk 
        škubanek   | 29.11.2017 17:24:48
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: KOTEL na tuhá paliva ???
          Manžel chtěl tuhá paliva a já plyn. nakonec máme kombinaci. Když je manžel doma, topí se tuhým, pokud jede na pracovní cestu a ja jsem doma s dcerkou sama, zapínáme plyn. Fakt mě desila představa chodil s ročním miminkem do sklepa....jinak super článek je tady :https://pruvodce-realitami.cz/jak-vybrat-dobry-kotel/
          SimRel   | 28.06.2018 09:42:26
          Reagovat | URL příspěvku
  • Deska na vaření
    mám možnost si vybrat vestavenou desku na vaření a nevím se rozhodnout.
    jakou by jste volili Vy? Na plyn,indukci, nebo sklokeramickou?
    Já uvažuji mezi deskou na plyn a indukci.
    Zuzbr   | 17.09.2013 08:21:41 | Reakcí: 25, poslední: 01.10.2013 00:07:15
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Deska na vaření
      Já jsem chtěla plyn a i v budoucnu bych volila stejně, ale...do bytu INDUKČNÍ varnou desku. Zrovna nedávno tu proběhla diskuze http://www.babyonline.cz/diskuzni-klub/baby-aktualne?url=indukcni-deska-holky-kdo-pouziva-tuto-de-1317272#r1317272
      Sphinx   | 17.09.2013 08:47:06
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Deska na vaření
        právě že ve mě to pere.Celou dobu vařím na plynu.
        Zuzbr   | 17.09.2013 08:49:42
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Deska na vaření
          Tak je to věc názoru. Já mám vyzkoušenou i indukci, fakt to má spoustu výhod, ale přesto jsem trvala na plynu. Je to pro mne kuchařská klasika. Ale my máme na plyn i topení a ohřev vody, nemáme přípojku jen kvůli sporáku. Kromě toho jsem chtěla zachovat ráz starého domu a stylové kuchyně. U vás asi záleží i na dalších okolnostech, jako jestli bys nemusela u indukce vyměnit všechny hrnce, pánve.... Plynovou desku taky seženeš levněji a už jsou fakt pěkné. Vše má svá pro a proti a každému se i líbí něco jiného.
          Sphinx   | 17.09.2013 09:01:12
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Deska na vaření
            No já jsem spíše pro plyn,a ten tam stále je.A je fakt že bych musela zcela vyměnit nádobí,krom tlakáče,protože ten je od tescomy a je i na indukci.
            A plyn mi příjde i celkově levnější než elektrika.
            Celkově nás čeká nákup nových spotřebičů,jako té varné deky,trouby,myčky,lednice,a asi i mikrošky.
            Zuzbr   | 17.09.2013 09:04:16
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Deska na vaření
              Takže už jste se rozhodli pro ten byt v rekonstrukci?

              Pokud chceš plyn a je tam přípojka, tak není co řešit. Jestliže po pár letech změníš názor, můžeš desku vyměnit. Dneska ty spotřebiče stejně nevydrží celý život a výměna varné desky neznamená přestavbu celé kuchyně  
              Sphinx   | 17.09.2013 09:11:25
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Deska na vaření
                Ano vybrali jsme si ten byt co se rekonstruuje.Dneska do něho jedeme a jdeme vybírat obklady do koupelky a wc a taky plovoučky a asi i kuchyň-tu berou z Ikey-za mě červená,i když mě teta odrazuje,že to budu furt leštit,tak nevím.
                Zuzbr   | 17.09.2013 09:15:03
                Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Deska na vaření
                blbě jsem to napsala,né do něho,ale na něj       
                Zuzbr   | 17.09.2013 10:20:36
                Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Deska na vaření
      Pokuď jde plyn, tak plyn a to nejen z důvodu že jsem na něj zvyklá, klasická eletřina je pro mě hrůza.A je to i z praktického hlediska, vypnout proud a máš šanci alespoň něco uvařit.
      Ady.S   | 17.09.2013 11:12:43
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Deska na vaření
      ja v byte bych volila indukci...dokonce zvazujeme smuzem,ze az budeme predelavat kuchyn,nechame uzavrit plyn a dame si prave jen indukci..nadobi na ni mame a tak neni co resit...
      Liberte   | 18.09.2013 07:36:37
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Deska na vaření
      máme sklokeramickou desku s plynovými hořáky, já ny plynu vařím ráda, ale ta údržba té desky           to bych nikomu nepřála, klasickou elektr. jen přetřeš a je to, tyhle zářezy na ty hořáky to je pro zlost, příště už bych to nechtěla :-(
      lucie73   | 20.09.2013 08:43:23
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Deska na vaření
      Já mám indukci a jsem velice spokojená. Ještě na každém tom vařícím kolečku je funkce Booster, která je schopná přivést cokoli k varu za 1 minutu. Fakt dobrá úspora času při vaření  ..a samozřejmě údržba je v pohodě, přetřu a je to 
      Queen222   | 20.09.2013 09:32:08
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Deska na vaření
        tak já zůstavám u plynu.
        Zuzbr   | 20.09.2013 09:56:23
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Deska na vaření
          Co tě nakonec vedlo k tomu rozhodnutí? Smím li se ptát
          Ady.S   | 20.09.2013 13:00:04
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Deska na vaření
            Adélko, to že jsem zvyklá vařit na plynu.Elektřina je přece jen drahší než plyn,a taky to,co jsi napsala.
            Když by náhodou vypli elektřinu tak bych neuvařila lauter nic.

            Zuzbr   | 20.09.2013 13:11:57
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Deska na vaření
                    já si na to vždycky vzpomenu když se někdo tady nebo na FB rozčiluje že vypli proud a nemlže uvařit sunar. A právě v Šumperku jsme měli jen elektřinu na vše, takže netekla ani teplá voda a to byl mazec.
              Ady.S   | 20.09.2013 13:31:21
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Deska na vaření
                Tak to teda mazec fakt musel být.
                Zuzbr   | 20.09.2013 13:36:34
                Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Deska na vaření
                já se už těším až to bude hotové.taky budu mít konečně myčku,novou lednici-to si ale kupujeme za své.Konečně si můžu říct,že budeme fakt pěkný byt.
                Zuzbr   | 20.09.2013 13:42:50
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Deska na vaření
                  To jsem ráda že vám to vyšlo a můžeš se na takové věci těšit
                  Ady.S   | 20.09.2013 13:48:53
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Deska na vaření
                    Dneska se už konečně podepíše rezervační smlouva,no a fa co to rekonstruuje tak majitel počítá s tím,že bychom se mohli na začátku listopadu nastěhovat.
                    Celkově myslím,že jsme fakt vybrali dobře.Byt s úplně novou rekonstrukci za dobrou cenu.
                    Tam kde jsme se šli na jeden byt dívat tak chtěl za 8let starou rekonstrukci 1590000 a my to budeme mít s úplně novou rekonstrukcí o 100tis levnější.
                    Taky se mi líbí že budeme mít zvlášť jídelnu.Sice ty dva pokoje mají 3,60x3,60 ale není to tak hrozné jako 3x3m
                    Klukům se tam postele vlezou a bude se vlézt i psací stůl.Teď místo na hraní mít budou.
                    Zuzbr   | 20.09.2013 13:54:51
                    Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Deska na vaření
        Booster taky miluju :-)

        Terča80   | 20.09.2013 11:08:57
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Deska na vaření
      Plyn. Jsem stejného názoru jako Adélka.
      škubanek   | 20.09.2013 14:09:31
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Deska na vaření
      Já mám plyn a to proto, ze když vypnou elektřinu, tak bych si neudělala ani čaj. Ale jinak jsem se rozhodovala jako ty mezi indukcí a plynem.
      sazicka   | 01.10.2013 00:07:15
      Reagovat | URL příspěvku
  • Koberec křižovatka
    Holky dá se normálně koupit takový ten dětský koberec s cestami a křižovatkami,ale nemyslím jako po ks,ale že by nám ho naměřili podle toho jak bychom potřebovali.Prostě na metráž.Dá se koupit?Díky
    Zuzbr   | 02.09.2013 13:48:51 | Reakcí: 11, poslední: 01.07.2014 09:05:42
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • Jahody
    Potřebuju poradit, mám na balkoně v květináči jahody a oni mě teď začali kvést. Mám je dát do bytu na jížní stranu nebo nechat na balkoně?
    Ady.S   | 01.09.2013 20:53:59 | Reakcí: 2, poslední: 02.10.2013 23:35:37
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • Pokojíček
    Holky potřebuji jen Vaše názory.Byt který se nám libí,je pěkný,ale dětský pokojík ma rozměry 3,30 x 3,30m a mi se to zdá prostě málo.Když tam dám dvě 2m postele tak jim zbyde prostor od postele ke stěně 1,30m na hraní.
    Myslíte,že jim to může stačit?Jak máte velké pokojíčky pro Vaše dítka,hlavně teda kde jsou v pokojíčku 2 dítka?
    Hraček mají kluci plno.
    Jaksi s tím bojuji,protože se mi ten prostor na to hraní,zdá málo.
    Díky
    Zuzbr   | 28.08.2013 17:33:11 | Reakcí: 50, poslední: 30.08.2013 08:48:33
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Pokojíček
      Jinak ještě tam pokoj o velikosti 4x4m,ale tento jsme si chtěli nechat jako ložnici,je tam v tom pokoji i balkon.
      Zuzbr   | 28.08.2013 17:34:09
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Pokojíček
      To je právě důvod proč už teď uvažujem že děti budou mít poschoďovku až mimi půjde z dětské postýlky. Tipuju že doma jsme měli stejný prostor se sestrou a za dveřma právě spaní na patro.
      Ady.S   | 28.08.2013 17:49:55
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Pokojíček
        No jenže mi se poschoďovka kupovat nechce.Tobi má v lednu kupovanou novou postel.


        Zuzbr   | 28.08.2013 17:54:01
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Pokojíček
          To je potom dilema, ale prostoru opravdu nebudou mít moc, k tomu připočítej prostor na stůl skříňky a poličky na hračky a nebude místo skoro žádné.
          Ady.S   | 28.08.2013 17:58:50
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Pokojíček
            skříňku by tam neměli žádnou,jen postele,poličky jsou na stěnách třeba nad postelí-to je to poslední.
            Zuzbr   | 28.08.2013 18:04:15
            Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Pokojíček
            jeden stůl pak mezi postelemi.a druhý to to je otázka.
            Zuzbr   | 28.08.2013 18:05:07
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Pokojíček
      No pokud chcete mít postele vedle sebe a ještě tam kluci budou mít skříně s hračkama a oblečením, tak se mi to jeví jako malý prostor. Máme taky takový pokoj, ale syn je sám.
      moninif   | 28.08.2013 17:59:37
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Pokojíček
        No postele by měli každý na jedné straně.Mezi postelemi by byl ještě prostor.A pak od postelí ke stěně.Skříňku asi žádnou.Později stůl mezi postelemi.
        Zuzbr   | 28.08.2013 18:07:19
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Pokojíček
        Jinak se mi to zdá opravdu strašně malý prostor.Jako je to sice byt který má 77m2,ale vesměs jsou všechny metry vyplitvané na síni,protože ta je dost dlouhá.
        Zuzbr   | 28.08.2013 18:09:01
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Pokojíček
          Máš od toho nějaký plán? Zítra ho když tak ven a zkusíme na to kouknout, co by šlo vymyslet. Však brát první byt nemusíte né?
          moninif   | 28.08.2013 18:14:39
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Pokojíček
            ne nemám plán,mám jen podané info od makléřky.jenže ten patřil do našich TOP jiný jsme si nevybrali,a důležité je i okolí kolem.Takže to bude docela dost těžké,vybrat někde jinde jiný.
            Zuzbr   | 28.08.2013 18:19:21
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Pokojíček
      Já si myslím, že je to pro dvě děti málo. Kromě postelí musíš počítat i se stolem. A ten metr třicet máš tak akorát na to pracovní místo. Nemusí být sice dva stoly, ale musí být aspoň dostatečně dlouhý pro dvě židle. A zůstane jim jen něco málo přes metr úzká nudle mezi postelemi. K tomu hračky... Pokud se vám ten byt fakt líbí, nezatracovala bych ho, ale pak bych dětem určitě přenechala ten větší pokoj. V ložnici budete jen spát, děti si budou v pokoji i hrát.
      Sphinx   | 28.08.2013 18:47:11
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Pokojíček
        čekala jsem hlavně na tvé vyjádření.
        Jojo máš pravdu.ten větší pokoj 4x4m by byl asi pro ně ideální, jenže je tam vestavěná skříň,která už zabírá místo.
        Zuzbr   | 28.08.2013 18:51:47
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Pokojíček
          Kdybys mi do vzkazu popsala dispozici pokojů, kde jsou dveře, okno, vestavěná skříň, nebo poslala odkaz na fotky z realitky, mohla bych se podívat, jak to vyřešit. Pokud se vám ten byt celkově bude líbit, je v požadované lokalitě a za dostupnou cenu, určitě to půjde vyřešit. Dneska je spousta vychytávek pro malé prostory  
          Sphinx   | 29.08.2013 08:53:48
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Pokojíček
      Já vyrůstala v pokojíčku 2,5 na 4, postele normálně třeba do elka + skříně + stůl. Vyrostla jsem a nikdy jsem neměla pocit, že si nemám kde hrát. Vůbec jsem to neřešila. Myslím, že to řeší dospělí   Nyní, protože nám naši nechali svůj byt zatím, tak tam již jsou obě mé holky a my zvolili taky poschoďovku. Ale Verunka stejně spí v postýlce, takže máme poschoďovku do elka + postýlku, komodu, skříně a děti mají tak 3m2 na hraní. Ale my si hrajeme s kostkami apod. hodně v obýváku a celá rodina. Myslím, že to mé děti zatím neřeší.
      škubanek   | 28.08.2013 18:51:13
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Pokojíček
        Jo máš pravdu oni to řešit nebudou,a bude jim to jedno.jenže mi se ten prostor opravdu zdá málo.
        Zuzbr   | 28.08.2013 18:53:37
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Pokojíček
          To mi taky. Je to málo   Ale byt nenafouknu   A dokonce jsem si řekla, že i kdyby nám jednou ten dům nevyšel, tak prostě budu mít i tom našem menším bytě klidně tři děti. Prostě nelíbí se mi ty sobecké pohledy všech okolo, kolik každý musí mít peněz, prostoru a já nevím co, aby měl více než dvě dětí   Spolužačka je ze tří sester a bydleli celý život ve 2+1, rodiče v obýváku a děti v pokoji. neříkám, že to by stačilo pro mé děti, ale říkám, že tohle NIKDY nikomu nebudu prostě vyčítat či vymlouvat  
          škubanek   | 28.08.2013 19:02:55
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Pokojíček
            jojo,já taky bydlela se sestrou ve 2+1 a pak v 3+1 a rozdíl to byl opravdu obrovský.Naštěstí další děti už nejsou v plánu.No uvidíme.Byt je to celkově opravdu pěkný a do karviné se mi vracet nechce.No a na barák jsme se taky dívali,sice by byl fajn,ale já si jaksi nedokážu představit na baráku fungovat.
            Zuzbr   | 28.08.2013 19:10:01
            Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Pokojíček
        Můj muž vyrost v podobně malém pokojíčku, byl tam sám a dodnes má trauma z nedostatku prostoru. Tvrdí, že si neměl pořádně kam uložit věci, sportovní výzbroj... Takže on to každý vnímá trochu jinak. Jeho dospělí rodiče to neřešili, nezajímalo je to, on jako dítě to řešil dost intenzivně.
        Sphinx   | 28.08.2013 18:59:42
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Pokojíček
      Máme asi dost podobný byt. Právě se stěhujeme s manželem do toho menšího pokoje. Holkám přenecháme ten větší. I tak budou mít v budoucnu palandu.
      Udunka   | 28.08.2013 20:23:37
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Pokojíček
      Já bych to určitě vyměnila s tou ložnicí. Vždyť ta je jen na spaní, 2 postele a nějaká skříň se Ti tam vleze. Dětem bych určitě nechala větší pokoj. Těch jejich věcí bude víc a nároky na prostor na hraní také. Synovci mají pokoje podobných rozměrů každý pro sebe a i tak je jim to malé.
      stankag   | 28.08.2013 20:30:38
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Pokojíček
      Zuzi mne to prijde dost malo. Kluci maji pokojik asi 18 metru, je tam palanda, 2 skrine a az tam budou stoly tak tam bude mista na hrani tak akorat. Kdyz tam k tem postelim pridas stul, nejake misto na ukladani hracek, tak uz tam zbude klukum jen misto na prochazeni, rozhodne ne na hrani, treba staveni z lega,atd... Hledala bych neco jineho, i kdyz si budou casto hrat v obyvaku, tak cim budou starsi, tak budou chtit vlastni prostor, budou mit cim dal vic veci a myslim, ze v tomhle pidi pokojiku by si mozna lezli i na nervy
      antara   | 28.08.2013 20:51:31
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Pokojíček
        Jojo souhlasim do puntiku.treba ted v tom najemnim byte kde bydlime jsou dva velke pokoje maji rozmer tusim 4x5 m pro kluky idealni.velky prostor na hrani,a pohazene hracky.
        Zuzbr   | 28.08.2013 21:10:32
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Pokojíček
      vyrostla jsem se sestrou v pokoji 3,4 x 3,5 a dalo se to. sice mi to není jasné jak, ale vešly jsme se. jednu dobu tam byl i docela velký domek pro panenky, ale pravda zase šuplíkové postele. později když už jsme nepotřebovaly tolik prostoru nahraní, tak jsme měly klasicky dvě postele. stůl teda jen jeden. teď má ten pokoj Vojtí. pořídila jsem mu zvýšenou postel a ten prostor pod ní je k nezaplacení  u malých prostor to chce fakt koumat nad řešením, ale vždycky se nějaké najde. ovšem pokud je možnost většího pokoje, tak bych ho asi přenechala dětem a ložnici udělala z menšího.
      Emma123   | 28.08.2013 20:52:40
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Pokojíček
        Jak pisu vyse v tom vetsim je uz vestavena skrin takze uz tak tam je ubrane misto
        Zuzbr   | 28.08.2013 21:06:05
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Pokojíček
          takhle na dálku se to těžko posuzuje. ale stejně kluci budou potřebovat úložný prostor a třeba by nemuseli mít už další úložný nábytek, když by byla ta skříň. záleží, jak moc místa zabírá. těžko říct, tys to tam viděla 
          Emma123   | 28.08.2013 21:10:16
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Pokojíček
            Jeste nevidela.jdeme se tam podivat v patek.a rozmery pokoju jsem si vyzadala od maklerky.
            Zuzbr   | 28.08.2013 21:13:15
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Pokojíček
              jo aha. no tak uvidíš, jaký dojem to na tebe udělá a jak jsou ty pokoje řešené
              Emma123   | 28.08.2013 21:32:01
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Pokojíček
                Videla jsem jak jsou resene na fotkach na srealitach,byt je uz prazdny.majitele uz v byte nebydli.v pokojiku mely taky 2 postele a mensi nabytkovou stenu a mezi postelemi u steny psaci stul.
                Zuzbr   | 28.08.2013 21:41:28
                Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Pokojíček
      my teda mame pokojicek 3,5x4,5m a taky je to nejmensi mistnost v byte, loznici mame 3,5x5,5 taky s balkonem - uz kvuli tomu, ze bych mu/jim porad courala na balkon s pradlem, ale je mozny ze jim to jednou prenechame, ale ted kdyz je Matej malej a druhy mimco na ceste se nam jeste nechce (a postylka bude min. 1-2 roky v loznici) a Matejovi zatim jeho prostor staci, stejne tam ma jen postel a hracky, televizi a my pocitac, skrine a tak jsme jeste nekupovali, to az budem zarizovat pokojicek pro oba...
      chezzie   | 28.08.2013 21:19:14
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Pokojíček
        To je docela rozmer jakz takz jeste ale 3,3x3,3 mi prijde opravdu malo.
        Zuzbr   | 28.08.2013 21:36:08
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Pokojíček
          To bude asi takový byt jak máme my.My v tom malém pokoji máme samotnou Gabku,předtím to byla ložnice.Ten malý pokoj je fakt malý.
          Honafa   | 28.08.2013 21:58:58
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Pokojíček
      my jsme se sestrou vyrůstali taky v malém pokojíčku, měli jsme tam dvě postele, jeden psací stůl (bohatě nám stačil jeden), úzkou dlouhou stěnu na oblečení a hračky, jeden prádelník, hračky jsme měli pod postelemi, prostor na hraní minimální, spíš jen prolézt mezi postelemi a hrát si přede dveřmi, ale nemyslím, že by to na nás zanechalo něco špatného, vyhráli jsme si taky

      nad patrovou postelí jsi nepřemýšlela? možná by to bylo dobré řešení
      nebo dát děti do toho pokoje s balkonem, skříň na oblečení se jim stejně bude hodit, rozhodně i až budou větší

      pokud se ti lokalit a byt jinak líbí zkusila bych popřemýšlet nad tou patrovou postelí, a psací stůl jim taky postačí jeden, třeba s šuplíkama na obou stranách aby jich každý měl dostatek
      HankaŽ   | 29.08.2013 06:47:50
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Pokojíček
        S tou patrovou postelí nevím no.Tobi má teď kupovanou novou postel a kupovali jsme ji v lednu.I když je fakt že by se tam líbila třeba taková ta stou klouzačkou.
        Zuzbr   | 29.08.2013 06:50:19
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Pokojíček
          jo s klouzačkou je perfektní, kluci by byli nadšení, ale já bych zase myslela dopředu a z finančního hlediska bych koupila takovou, kterou by měli až do dospělosti (tedy pokud jste na tom finančně dobře a můžete za pár let kupovat postele nové proč ne   )
          HankaŽ   | 29.08.2013 06:55:04
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Pokojíček
      mam jeden pokoj 3,6x3,6 a druhy mam 4,5 x 2,4...uzivaji oba a spi v tom mensim...

      http://blog.babyonline.cz/stumpajzlici-a-vubec/fotogalerie/album/16467


      dala jsem ti par fotek do galerie,asi 2 az 3 mesice stare..ale ja to kazdy mesic obmenuji,jen postele zustavaji stejne...a regaly,jinak tabule,domek,stolky,boxy se ruzne stehuji
      Liberte   | 29.08.2013 07:18:54
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Pokojíček
      Máme 3kk a dětský pokojíček má rozlohu 13,4m2, ložnice je menší. Teď to Lukáškovi stačí, ale do budoucna se tam budou muset vejít dvě děti. Pokud by jim prostor pro hraní nestačil, tak si můžou hrát i v obýváku, který má i s kuch.koutem skoro 40m2.
      brůča   | 29.08.2013 09:08:11
      Reagovat | URL příspěvku
  • obklady do koupelny
    Ahojte plánuji rekonstrukci koupelny a wc, jen vůbec nevím jaké obklady vybrat, bud jsou to nějaké obyč nebo stojí nehorázné peníze.Líbí se mi i mozaika, ale kdo by se s tím dělal!Jak to máte vy pro inspiraci?
    mišpař   | 28.08.2013 10:04:52 | Reakcí: 36, poslední: ..
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: obklady do koupelny
      Už jsem dělala 4 koupelny. Nejlepší je vybrat na netu cca styl, jaký se ti líbí, pak zajít do studia, kde ti to namalujou (když si tam koupíš obklady, je to zdarma). Vidíš úplně přesně, jak to bude vypadat ze všech úhlů.

      Mozaiku nemám, líbí se mi velkoformátový obklady a sem tam nějaká listela...nic přeplácanýho. Výborný zkušenosti mám se SIKEM.

      No a pak už jen šikovnýho řemeslníka a je to  
      Terča80   | 28.08.2013 10:48:13
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: obklady do koupelny
        Na Siko jsem se dívala :).Tu mozaiku jsem myslela spíšjako třeba jen kousek nad umyvadelm nebo tak.A co panelové obklady? S těma jsi taky pracovala?
        mišpař   | 28.08.2013 10:53:00
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: obklady do koupelny
          ne, to neznám
          Terča80   | 28.08.2013 10:54:12
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: obklady do koupelny
            No mají to být celé panely, co se lepí místo jednotlivých kachlí, viděla jsem to na stránkách bytexpert, ale víc o tom nevím, jen to co jsem se dočetla
            mišpař   | 28.08.2013 20:04:18
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: obklady do koupelny
              Do toho bych nešla. Asi vím, co myslíš a přijde mi to jako provizorní řešení. Jako když nemůžeš nebo nechceš investovat do kompletní rekonstrukce koupelny, vyřešíš to těmito panely. Na obrázku to může vypadat celkem v pohodě, zblízka už je to zase jenom imitace obkladů.
              Sphinx   | 28.08.2013 20:39:11
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: obklady do koupelny
                Dobrý den, zajímavou alternativou k Vašemu problému by mohly být kamenné obklady, neboli spíše imitace kamene.

                Tyto imitace jsou vyrobeny z betonu a běžně používají v koupelnách. Vytvoří elegantní, moderní a neotřelý vzhled celé koupelny. V případě zájmu se podívejte na naši širokou nabídku: http://www.obkladyrepa.cz/kamenne-obklady/

                Přeji šťastnou ruku při výběru vhodného obkladu.

                David Řepa
                repadavid   | 12.04.2014 09:20:22
                Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: obklady do koupelny
      Já mám domácnost vybavenou ze Sika. Skvělé jednání, ceny slušné, kvalita dobrá.
      tygřímáma   | 28.08.2013 11:17:31
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: obklady do koupelny
      Naši už rekonstruuji 3 byt za 3 roky a nakonec vždycky všechno koupí v Siku.Dívají se i jinde,ale tam je to nejlepší.A jak píše Terča -udělají i ty návrhy atd.
      Honafa   | 28.08.2013 11:24:54
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: obklady do koupelny
      Mozaika není žádná piplačka, nelepí se to po jednotlivých kostičkách. Je to ve větších plátech, podlepené síťkou, takže se to dá různě stříhat, tvarovat do oblých hran a lepí se to úplně stejně, jako jiné obklady. Kromě toho se prodávají přímo kachle, které mají strukturu mozaiky.

      Výběr obkladů a dlažby záleží vyloženě na vkusu, každému se líbí něco jiného. Na trhu je jich spousta a i v běžných hobbymarketech je výběr velký a za přijatelné ceny. I tam jsou vzorové panely, na kterých je možné si udělat představu, jak konkrétní kolekci kombinovat. Rozhodně se nedá říct, že ty levnější by byly moc obyčejné, nekvalitní nebo nezajímavé. Pokud si s tím nevíš rady, můžeš si pro začátek koupit nějaký časopis zaměřený na koupelny, popátrat na netu a udělat si představu, jaký styl a barvy se ti líbí. Koukni i na stránky obkladů RAKO. Pak je nejlepší zajít do nějakého většího koupelnového studia, podívat se na vzorové koupelny, případně si nechat udělat přímo návrh. Siko je známé, velké, ale není jediné.

      Obecně pak platí, že čím neutrálnější obklady a vzory, tím déle vydrží neokoukaná a nadčasová. Obměňovat ji je pak možné různými doplňky, ručníky. Velkoformátové obklady jsou praktičtější na údržbu. Lepí se těsně k sobě a mají minimální spáry. Mozaiku je možné tvarovat. A u klasických obkladů máš větší výměr barev, vzorů a kolekcí.

      Sphinx   | 28.08.2013 14:43:41
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: obklady do koupelny
        čekala jsem, že podáš zcela vyčerpávající odpověď  
        moninif   | 28.08.2013 18:02:02
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: obklady do koupelny
          To víš, to je moje parketa, to si přece nemůžu nechat ujít      
          Sphinx   | 28.08.2013 18:37:40
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: obklady do koupelny
      Ahoj, nám rekonstuovali koupelnu i se záchodem dohromady, dělali nám z toho jednu velkou místnost, prostě celková rekonstrukce bytového jádra, dělala nám to firma http://www.bytexpert.cz a máme tam obklady Abitibi, vypadá to fakt hodně věrohodně, obklady jsou moc pěkně a dobře se udržují :)
      petraukulele   | 08.10.2014 12:24:12
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: obklady do koupelny
      Ahoj dámy, my se právě chystáme na rekonstrukci koupelny. Jsme ve fázi, kdy hledáme, jaké dlažby a obklady udělat, kde koupit atd, v Praze je teda až moc velký výběr, že člověk neví kde, ale taky tomu odpovídají ty ceny :/
      Tak vůbec nevím, kde vybírat.
      Snad na něco pěkného a za dobrou cenu narazim brzo. Jak jste to dělali vy?
      Hleda jste inspiraci na internetu a pak jste zašli do nějakého obchodu a ukazali jste, že byste chtěli něco na ten způsob? Nebo jste měli jasnou představu?
      TichaD   | 11.03.2015 13:15:42
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: obklady do koupelny
        Jsme asi ve stejné situaci. Právě taky vybíráme, včera jsem narazili na super stránky, mají fajn ceny. Za m2 obkladů chtějí necelé 3 stovky, co se nám zatím líbí, což je fajn.
        Mají obchod v Praze, jestli jsem se dobře dívala, tak se tam asi zajedeme podívat :) aby jsme se inspirovali, taky zatím nemáme nějakou extra představu.
        Janicka77   | 17.03.2015 10:08:04
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: obklady do koupelny
        objeli jsme par koupelnovych studii - tak 5-6. nektere obklady se hodne opakovali, ale zas meli ten jeden a samy obklad jinak poskladany ve vzorove koupelne, takze to pokazde vypadalo uplne jinak, ale zase jsme je chteli videt nazivo, protoze prece jen web zkresluje...
        chezzie   | 19.03.2015 12:55:15
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: obklady do koupelny
          A jaký obchod?
          To je fakt, že vidět na živo je nejlepší, ale je fakt, že když to mají všude poskládané jinak, tak to poaždé vypadá jinak a něco se ti třeba zalíbí. Díky, taky určtiě něco objedeme.
          TichaD   | 20.03.2015 11:40:01
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: obklady do koupelny
            vim ze jsme byli urcite v siku, u ptacka a pak ruzne po okoli v koupelnouvych studiich. byli jsme treba i v obi. ty obklady co se nam libili byli kupodivu ve vsech studiich za ty same penize. tatka nam koupelnu obkladal a rikal, at si hlavne vybereme rako, ze se to dobre reze, nakonec mame spanelsky, jsou pry trosku silnejsi na rezani ale nakonec u toho zas tak nenadaval    
            chezzie   | 20.03.2015 21:24:12
            Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: obklady do koupelny
            Já měla na mysli tento obchod levnedlazby.cz a hele byli jsme tam a máme vybráno. Kdyby jsi to neměla daleko, určitě doproučuji tam zajet ;)
            Janicka77   | 03.04.2015 11:29:05
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: obklady do koupelny
              Díky všem za reakce, omrknem to a uvidíme, určitě se zajedeme i osobně podívat :)
              TichaD   | 08.04.2015 11:20:07
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: obklady do koupelny
                Tak co, byli jste se někde už podívat? Máte vybráno? My už se pomalu chystáme předělávat, tak to ted u nás vypadá jek někde na bojišti :)
                Janicka77   | 15.04.2015 14:00:10
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: obklady do koupelny
                  hele byli jsme tam v tech levnych dlazbach a asi mame taky vybrano, ceny maji fajn, a vyber taky slušný. Byli jsme mile překvapeni, objeli jsme toho více, ale toto bylo asi fakt nejlepší, tak díky za typ :)
                  TichaD   | 21.04.2015 09:45:08
                  Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: obklady do koupelny
      Já bych to udělal tak, jak píšou tady lidi. Je ideální dojít do studia a tam ti více méně poradí s výběrem a když budou dobří, udělají Ti i návrh. Cenou bych se netrápila.. nebo takto mají velký cenový rozsah snad všude.
      ALA1970   | 21.08.2015 13:12:54
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: obklady do koupelny
      Nevíte kde se dají sehnat takové obklady jako jsou tady http://homezin.cz/media/obklady-do-koupelny-inspirace na prvním obrázku? Případně nějaké velmi podobné?
      magdalenasimankova   | 01.05.2016 07:10:03
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: obklady do koupelny
      Ahoj. :)
      Buď chodit po koupelnových prodejnách, hledat inspiraci a rozhodovat se. Tak jsem to řešila u první koupelny co jsem zařizovala a řeknu ti, 4 hodiny v prodejně Ravak nejsou nic moc :D
      Nebo pokud máš alespoň trochu představu, tak doporučuji najít si nějakou firmu, která dělá koupelny na míru a oni vše udělají jak se ti bude líbit. Tak jsem to udělala s druhou koupelnou. Najmula jsem si http://www.lebon.cz/neobycejne-koupelny/ můžeš se kouknout, v galerii myslím mají i naši koupelnu. Pokud by ses rozhodla pro tuhle variantu, tak tu firmu opravdu doporučuji. :)
      kamilka.han   | 17.05.2016 23:20:09
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: obklady do koupelny
      Zdravím, my máme plastové obklady z http://www.levna-koupelna.cz/ - mají je v různém provedení a jejich velkou výhodou je, že se hodně dobře instalují i udržují. Když tak mrkněte na jejich stránky :)
      IvaMraz   | 06.08.2017 20:43:47
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: obklady do koupelny
      my jsme dali udělat kamenné obklady po celém domě a jsme spokojeni jak to působí. Využilijsme http://dekstone.cz/kamenne-obklady/
      Kateřiřina   | 10.01.2018 07:35:14
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: obklady do koupelny
      Já jsem zvolila do koupelny mozaiku v kombinaci s obklady, protože jsem viděla nějaké návrhy, co jsou na internetu a hrozně jsem se pro to nadchla. Jsem ráda, že jsem do toho šla, protože i když to není levná sranda, tak vím, že mám něco, co jiní ne a mám vždycky hroznou radost, když mi někdo koupelnu pochválí a řekne, že by chtěl také něco takového. Já jsem toho názoru, že na těchto věcech se nešetří a když chce mít člověk všechno hezky zařízené a chce, aby to něco vydrželo, tak to logicky něco stojí.
      silvous06   | 14.04.2018 12:30:18
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: obklady do koupelny
        Mohla bych se tě zeptat jestli si to svěřila nějaké firmě nebo máš tak šikovného chlapa ? :) A materiál si prosím kupovala u jaké značky ? Taky se mi moc líbí mazaika, ale nevím jestlil by to do té naší malé koupelničky bylo vhodné, takže se radši držím při zemi a budu volit klasické obklady. Takže jestli si na tvé koupelně mákla nějaká firma, budu moc ráda za tip.
        gabrielakucik   | 15.04.2018 21:21:08
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: obklady do koupelny
          Chlapa mám sice šikovného, ale na tohle by si netroufl, protože ví, že jsem puntíčkář a chci mít všechno tip ťop. Veškerý materiál jsem si kupovala přes Keraservis, kdy jsem byla prvně navštívit jejich showroom v Bratislavě a po konzultaci s poradcem jsme vybrali jak vybavení, tak obklady a mozaiku. Co se týče samotné práce, tak na tu ti doporučí firmu, která je na tyhle práce osvědčená. Jinak inspiraci jsem našla tady http://www.keraservis.cz/inspirace/ravak
          silvous06   | 17.04.2018 21:02:55
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: obklady do koupelny
            Tak to se musím podívat jestli mají schowroom i v Brně, protože do Bratislavy se určitě nedostanu. A koupelnu sis navrhovala sama nebo sis zaplatila nějakého architekta ? Docela si s touto myšlenkou pohrávám, protože jsme koupili baráček a budeme dělat novou koupelnu, na kterou teda máme odděláno dost peněz a chci, aby už to nějak vypadalo, když se pouštíme do tak velké věci. Jediné, v čem mám jasno, tak jsou obklady od Atlas Concorde.
            gabrielakucik   | 03.06.2018 17:55:31
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: obklady do koupelny
              V Brně mají taky prodejnu http://www.keraservis.cz/kontakty. Jinak návrh mi pomáhal zpracovávat jejich architekt a těch peněz rozhodně nelituju, protože je vidět, že pro to dotyčný má cit a ví, jak sladit víc barev dohromady.
              silvous06   | 03.06.2018 21:20:37
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: obklady do koupelny
                Taky mám s tímto koupelnovým servisem zkušenosti a doporučuju ho kde můžu, protože mi hrozně pomohli ve výběru, protože já sama jsem se v tom moc neorientovala a ve své podstatě udělali všechno za mě.
                Lenouch3   | 04.06.2018 21:47:01
                Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: obklady do koupelny
      Zdravím, máte někdo mozaiku od značky Bisazza? Strašně se nám jedna líbí, ale cena není nejnižší, tak by mě zajímalo, zda odpovídá kvalitě.
      sabuska   | 13.09.2018 21:03:40
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: obklady do koupelny
        ahoja, jojo, my mame, jen teda jako ozdobu na jedné stěně, máme ji už tak pět let a pořád vypadá jako nová, je nádherná.
        levina   | 13.10.2018 14:17:12
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: obklady do koupelny
      Mozaiku určitě neber. Do těch spár zalézá špína, vodní kámen a někdy i plíseň a to čištění je fakt za trest. My si ji nechali udělat a příští rok ji budeme zase předělávat, protože to se fakt nedá. Teď před Vánoci jsme alespoň vyměnili vodovodní baterie. Konkrétně jsme je objednávali tu: https://www.levna-koupelna.cz/7-kategorie-40-vodovodni-baterie :)
      Naty321   | 22.12.2018 01:05:06
      Reagovat | URL příspěvku
  • ariel actilift febreze
    je muj favorit z prasku...nejen ze super pere,jako kazdy ariel,ale nadherne voni sam o sobe a tudiz i rucniky a veci ,ktere se perou bez avivaze maji uzasnou vuni a v kombinaci s avivazi softlan je to proste dokonalost vune a cistoty...mam teda nemecky,ale snad cesky nebude o tolik horsi,i kdyz persil a normalni ariel jsou z nemecka mnohem ucinejsi
    Liberte   | 15.08.2013 13:34:55
    Reagovat | URL příspěvku
  • Sklo jako obklad za kuchyňskou linku
    Ahoj holky,
    máte prosím někdo zkušenost se skleněnou deskou za kuchyňskou linkou místo klasického obkladu? Docela se mi to líbí, ale nemám zkušenost a nedokážu posoudit výhody a nevýhody a taky vůbec netuším, kde se dá za rozumnou cenu pořídit. Plánujeme novou kuchyň, tak sháním jakékoli info. Předem díky za jakékoli zkušenosti i případné reference.
    káka1   | 10.08.2013 21:06:00
    Reagovat | URL příspěvku
  • peněženka
    Dostala jsem k vánocům novou koženou peněženku, ale lístek jsme někam potratili a rozbil se mi zip, tak jsem jí odnesla do správky, a tak mě napadlo, že bych jí mohla i trochu vyčistit, nevíte čím se to dělá ?
    lucie73   | 08.08.2013 18:52:43 | Reakcí: 1, poslední: 08.08.2013 20:05:17
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • podkroví
    máme ložnici a pokojíček v podkroví, řeknu Vám že v těhle vedrech je to očistec, máme tam děsnej skleník, i přes tlustou izolaci a rolety na stř.oknech to je stejně vyhřátý. Děti spí jen v prděnkách a mě se tam ani nechce 
    lucie73   | 03.08.2013 22:41:24 | Reakcí: 2, poslední: 08.08.2013 20:03:07
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: podkroví
      Luci to je ta izolace, ona ven teplo nepustí, ale jak nasaje teplem tak to dlouho drží. Je to jak panelák. Venku krásných 24 a my se pečem ve 28.
      Ady.S   | 03.08.2013 22:49:32
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: podkroví
      My v ložnici a v pokojíku větráme jen v noci a žaluzie vůbec neotvíráme. Já chci ochlazení
      tygřímáma   | 08.08.2013 20:03:07
      Reagovat | URL příspěvku
Přidat nový příspěvek
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×