Inzerce
Inzerce
Inzerce

Diskuze DNE (strana 150) - diskuze

Přidat nový příspěvek
  • Nákup dětské obuvi
    Dobrý den, chtěla bych se zeptat, kde mohu sehnat kvalitní, ale i cenově přijatelnou obuv pro děti? Zatím jsem koukala na https://www.malechas.cz/detska-obuv/ a jsem velice spokojená, ale radši jsem se chtěla zeptat, zda s nimi a nebo s někým jiným eshopem máte nějaké zkušenosti.
    Anička558   | 10.04.2018 20:57:30
    Reagovat | URL příspěvku
  • Příkrmy
    Holky prosím vy co už máte velké nebo dospělé děti,to se vždycky začínalo přikrmovat mrkví a bramborou?Mě to tak nebaví,dítěti to nechutná,mrkev je všude jen ne v dítěti,je to boj,trápíme se oba dva.Co kdybych uvařila vývar z hovězího se zeleninou,žádná sůl ani koření,a zkusila mu to dát?Vždyť ten vývar má aspoň nějakou chuť a je to tekuté a ne jako ten blemc z mrkve a brambory   na životě ho nijak neohrozím přeci ne? Nebo čím jste začínaly vy?
    markíla   | 10.04.2018 12:25:08 | Reakcí: 25, poslední: 14.04.2018 17:17:49
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Příkrmy
      Nekupuješ?
      Klidně uvař, ale ono to bez sole ani tak nebude dobré.
      U dospělé už nevím, ale klukům jsem dávala i přesnídávky, na poledne teda zeleninu, ale kupovaný příkrm, přesnídávku odpoledne.
      inediam   | 10.04.2018 15:32:01
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Příkrmy
        Zatím jsem jen vařila,ještě zkusím skleničku a nečekám zázraky,takže to asi odložím a bude sosat mlíko prevít jeden,aspoň mě zhubne do plavek    
        Mě spíš zajímá,čím krmily nás,nebo generace mých rodičů.
        markíla   | 10.04.2018 20:42:00
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Příkrmy
          Ani nechtěj vědět:-). Rohlík nadrobený do mléka oslazeného medem:-). To dávala teta bratránkovi si vybavuju.
          inediam   | 13.04.2018 16:23:35
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Příkrmy
      Nekupuješ?
      Klidně uvař, ale ono to bez sole ani tak nebude dobré.
      U dospělé už nevím, ale klukům jsem dávala i přesnídávky, na poledne teda zeleninu, ale kupovaný příkrm, přesnídávku odpoledne.
      inediam   | 10.04.2018 15:32:03
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Příkrmy
      zkus kouknout zda tě nenadchne jídlo do tlapky(ručky) že dítko žužlá povařenou stravu.
      Já na začátku kupovala ty jednodruhové, pak třeba doma uvařila bramboru a přidala k tomu trochu skleničky po 14dnech trochu masa když mně jedli, ale má se začínat spíš světlým masem né hovězím. Já teda měla jedlíky, Ondra měl rád skleničky tak jemu jsem pak mixovala vařené s půl napůl skleničkou jinak to nejedl. Holky byli skromnější. doma jedli vařené, venku skleničky.
      Ono jde o to aby si dítko zvyklo na jídlo a nedělalo mu to v bříšku paseku se zažíváním. Jako ono mu to jednou neublíží ani za rok, ale popravdě nikdy nevíme z čeho jsou dnes ty nemoci a všechny neduhy, většina jich je právě z dětství ale to si neuvědomujeme.
      Ady.S   | 10.04.2018 18:46:24
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Příkrmy
        moc díky za typ,o tomhle jsem vůbec nevěděla,až budu mít trochu čas tak si to prostuduju,zatím jsem to jen prolítla.
        S tím vývarem-nesolila jsem,nekořenila,maso jsem mu nedala,jen tu vodu a trošku rozmačkané mrkve.První dvě lžičky ok,pak už to zase začal plivat a neotvíral pusu,pacholek jeden   rozhodně to mělo větší úspěch než ta bramborovo-mrkvová kaše,ale je to běh na dlouhou trať.Barča se mi s příkrmama chytla po 14 dnech,Rozárka až po dvou měsících,ta byla do osmého měsíce jen kojená a stejně vypadala,že praskne     nikdo mi nevěřil,že je jen kojená   Kryštof má ale jinou postavu,je to spíš hubeňour,ale ne vychrtlík a v noci ani přes den "neřve hlady" tak snad nestrádá.Holt musím vydržet.Zatím jsem mu jen vařila,ještě zkusím skleničku a pak to na nějakou dobu zabalím a zkusím zas později.
        O zažívacích problémech a alergiích vím a nedávám mu nic,co by v tomhle věku mít neměl.Dneska žužlal piškot a ten mu docela šmakoval   takže lepek máme vyzkoušený   kaše mám strach mu dát,dala jsem mu mléčnou kukuřično-rýžovou a měl z toho kopřivku kolem pusy a děsně řval,takže nejspíš alergie na kukuřici a to je docela problém,protože kukuřice,nebo kukuřičná mouka,nebo škrob jsou skoro ve všem i v dětských přesnídávkách  
        Mě spíš zajímalo,čím začínala jíst třeba moje generace,nebo generace mých rodičů.
        markíla   | 10.04.2018 20:36:23
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Příkrmy
      Dávala jsem Sofi od 6. měsíce vždy večer tu malou přesnídávku mrkev, hrozně jí to chutnalo :-). Držím palce! Uvařit to můžeš, ale když je tam toho hodně, tak nepoznáš, kdyby dítě bylo na něco alergické. Stačí jej nyní postupně aspoň lžičku zvykat na nové věci, abys věděla, že na nic nereaguje a pak to klidně uvařit, jak říkáš, maso bych dala tak 3 týdny po ochutnávání zeleniny. Samozřejmě vše mixované.
      Calamity J.   | 10.04.2018 21:30:09
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Příkrmy
      Predne drzim pesti na zapis!!!
      Jinak zacinala jsem ruzne, dyne, mrkev, petrzel-pastinak, co jsem mela. Bramboru jsem nedavala. Na doporuceni mudry jsem do toho pridavala materske mliko, naredis to a je to znama chut. Na smetane 
      Hlavne ten pastinak si myslim chutnal.
      Jinak pak po mesici jsem normalne lehce na oliv.oleji osmahla cibulku a tu zeleninu ci maso jsem dala na to,podlila,uvarila,mixla. Alespon se tim tukem uvolnuji vitaminy.
      A klidne i ten vyvar,co pises. Hovezi je stokrat lepsi a zdrav.nez kure, max.ze svetleho kralika.
      Na rady nasich matek bych nedavala. Mne mixovali do flasky svickovou s knedlikem 
      Myšice   | 11.04.2018 07:46:04
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Příkrmy
        mě právě nejvíc zajímalo,čím se krmily naši rodiče,nebo my.Moje máma se děsně divila,že ty děti dneska jedí jen zeleninu nebo ovoce,ale když jsem se jí ptala,čím krmila nás,tak mi nebyla schopná odpovědět (což chápu dle stavu ve kterém posledních 30ti letech je,že si nedokáže vzpomenout) Snad že se vařila krupicajda normálně z kravského mléka,nebo se ušlehal sníh z bílků-to je taky hustý jako ta svíčková do láhve   a moje babička krmila mého tátu polívkama,prý si na to tenkrát koupila takový malý hrnec a vařila mu polívčičky  
        markíla   | 12.04.2018 17:38:00
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Příkrmy
      Já teda nemám dospělé dítě, ale příkrmy jsem vařila doma z toho, co bylo. Sice jsem začínala mrkví s bramborem, ale určitě to nejedla pořád, mám fotky a videa, kde se máchá ve špenátu s bramborem a vajíčkem, dělala jsem dýni, ta chutnala asi nejvíc, co pamatuju. Maso jsem dávala až úplně naposled, nejdřív jsem vyzkoušela všechny možné zeleniny, pak teprv kuře, hovězí. Ale maso se u nás neujalo nikdy, dodnes ho mladá moc nemusí, takže v podstatě vařím pořád stejná jídla, akorát je už nemixuju :)
      Gastrica   | 11.04.2018 12:22:29
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Příkrmy
        Mě ta brambora s mrkví přijde jako děsná "kejda" a vůbec se těm miminkům nedivím ,že to nejedí . Barča se mi tenkrát chytla tuším s brokolicí ,Rozárka s dýní . Tenkrát musela mít dýní ve všem ,jak to nejedla . Takže měla dýní dvakrát denně a dneska nemůže dýni ani cítit   Přesně jsem věděla, že to tak dopadne  
        Kryštof se mi zatím nechytil s ničím ,ale tak ono je ještě brzy . Jen jsem chtěla slyšet nějaké typy abych ho zbytečně třeba netrápila
        markíla   | 11.04.2018 21:12:58
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Příkrmy
      ty jo, víš že už nevím? Jen vím, že mrkev jsem na začátku odpískala, protože se po tom kroutil, ale tak on měl celkový problém s trávením. Takže asi brokolice, špenát, cuketa apod... A vím že té brambory tam byla jen trocha na zahuštění. Jinak já začínala kaší ve flašce večer a myslím, že ze začátku jsem mu i to jídlo dávala stylem jen pár lžiček a pak jsem to asi ředila mlíkem do flašky... Já teda mám jen jedno dítě a neznám, že dítě nechce flašku a lžičku, ale vím že to tak je, od švagrové holka málem skončila v nemocnici protože odmítala flašku, když ji nemohla kojit a to měla asi měsíc, a pak i s tou lžičkou a jídlem bojovali. Ona by to jedla, ale kdyby to tak teklo z prsa  
      moninif   | 11.04.2018 23:21:05
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Příkrmy
        já se zase včera dozvěděla,že právě ta největší kamarádka Báry byla prý do tří let krmená injekční stříkačkou.Jako nějak nechápu,u mimina jo,ale tříleté dítě?Pak jsme to zapovídaly,takže jsem nezjistila podrobnosti,ale chci se na to zeptat.Že prý nic nejedla,ani nepila,jen to mlíko ze stříkačky...
        markíla   | 12.04.2018 15:07:56
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Příkrmy
      Mým holkám kupované skleničky nechutnaly, já jsem vařila jak šílená. Mrkev, mrkev + brambor, později jsem přidala kuřecí maso, dýni, brokolici. Ještě později červenou čočku (nenadýmá). Prostě jsem zkoušela, co jim bude chutnat. A klidně jsem toho uvařila víc a foukla do mrazáku. Neumřely a jak narostly  
      tygřímáma   | 12.04.2018 07:51:01
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Příkrmy
        Barborce skleničk nechutnaly,Rozárka je jedla,Kryštof prská všechno     ale musím ho pochválit,včera si s chutí dal pár lžiček toho vývaru s mrkví.Možná ani nevnímal,že jí,holky tam u něj dělaly blbiny,tak je pozoroval  
        markíla   | 12.04.2018 15:10:09
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Příkrmy
          Uz tomu zacina prichazet na chut!!
          Myšice   | 12.04.2018 16:22:31
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Příkrmy
          To je dobrá zpráva. Dělala bych to, co je příjemné Kryštofovi. O to přece jde.
          tygřímáma   | 12.04.2018 17:07:10
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Příkrmy
            o to mi právě jde,snad nedělám nic špatného když nezačínám jen mrkví,ale hovězím vývarem s mrkví ,maso mu nedávám,jen ten vývar z něj.Beztak víc jak tři lžičky nikdy nesnědl,zbytek vyplival
            markíla   | 12.04.2018 17:40:09
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Příkrmy
      Mám děti 22,15 a 13 let.Gabka byla žrout od narození a byla spása jí začít krmit po 4m.Ta tu mrkev zblajzla celou.Jako první den měla mrkev,druhý den už pribináček a třetí den piškoty. No nevím na kolik jsem udělala dobře,když se ve 20 projedla k cukrovce.Ale od 15 chlastala atd,tak kdo ví,že jo.
      Honza-U toho jsem začala kolem půl roku s rohlíkem a piškoty.Zeleninu a ovoce nejí dodnes,ani nějaké tvarohy atd.Mas taky moc nemusí,nejí ani moc maso.Jí rohlíky,sýry,vysočinu a obědy.polívky třeba jí.Je zdravý.
      U Zuzky jsem to neřešila vůbec,jí všechno,jako malá dostala do ruky kuřecí stehno větší než její hlava a obírala.
      Myslím si,že vývary nic nezkazíš.Raději at se co nejdříve naučí jíst všechno.Samozřejmě nemastné,neslané,nekořeněné,že jo.
      Honafa   | 13.04.2018 12:18:57
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Příkrmy
        no jo,Pribiňáček,to už vlastně běžně děti v půl roce jedli a taky žijeme   třeba i párky prý žužlali   ale tak to byly ještě párky z masa a ne ten blemc co je to dneska  
        markíla   | 13.04.2018 17:54:21
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Příkrmy
          No párky.Jak jsme chodívaly na písek a chodívalo nás hodně tak většina děti si drželo v ruce v kočárku kupovaný párek v rohlíku i s hořčici ,ale já to Gabce nekupovala,bo jsem lakomá a nechtěla jsem dávat dvacku.     
          Honafa   | 14.04.2018 11:34:25
          Reagovat | URL příspěvku
  • Změna školy
    Ahojte, asi to úplně nepatří do této kategorie, ale mám pocit, že by to jinde zapadlo, tak mi to omluvte.
    Řeším s mladou dost, pro mě, nepříjemnou situaci. Teda ono je to nepříjemený hlavně pro mladou, ale trápím se tím já, protože nevím, jak jí pomoct. Věc se má asi tak, že nastoupila v září do školy a už od začátku to bere hodně negativně, nicméně jsem si říkala a všichni mi to pořád taky opakovali, že si jenom musí zvyknout na režim, nové kamarády, apod. Čert vem takové ty slepičí kecy "Adrianka má hnusné boty", s tím se už tak nějak naučila žít, že děti jsou, s prominutím, svině, ale když si v druhém pololetí začala kousat nehty a škrábat si hlavu do krve, plus teď k tomu přidala bolení břicha pokaždé, když se blížíme ke škole, tak to už mi normální nepřijde. Mně doma nic neřekne, nebo jen takové řeči, že děti jí ubližují atd (jedná se s spíš o to, že ji škádlí, berou jí výkresy, hrají si na takové to "s tebou se neka" apod., vyloženě ji nikdo netýrá), ale mamce se svěřila, že se bojí učitelky. Učitelku teda mají ráznou, to jsem si všimla hned na prvních třídních schůzkách, když jsem ji viděla a ověřuju si to každou další schůzku, prostě učitelka se s ničím nemaže (což mi přišlo jakodobrý vlastnost, aspoň ty "spratky" zkrotí   ). Áda si stěžuje, že učitelka pořád křičí, že samozřejmě ne jenom na ni, ale na všechny děti... no a z toho je celá roztěkaná, bojí se přihlásit a bojí se vyvolání, že třeba řekne něco špatně. Úplně hystericky se bojí toho, že doma udělá špatně úkol, např. mají opsat 4 řádky něčeho, 1 řádek pokazí a já jí řeknu, ať ho přepíše o jeden řádek níž znovu a Áda mi na to poví "to nesmíme, mami, my nesmíme psát jinam, než na označené řádky, paní učitelka se bude zlobit, atd. atd" přičemž to doplní ještě i slzičkama.
    No, docela je asi normální, že děti si občas vymýšlí, takže z toho si nic nedělám, ale opravdu od pololetí se dost zhoršila ve všech činnostech i doma, nic ji nebaví, nechce chodit ven, je nervní a snaží se ze školy vymluvit (bolení bříška, jak už jsem psala).
    Uvažuju o nějaké konzultaci u třídní + školního psychologa, ale nevím, jestli to bude mít efekt, už jsem i zkoušela jiné školy, jestli by holku nevzali do druhé třídy (po prázdninách), ale na mail většinou reagují, že je plno a já vlastně ani nevím, jak se o takový přestup žádá a co je potřeba k tomu případně doložit.
    Máte s tím někdo zkušenost, resp. myslíte si, že to přeháním, když tohle chci řešit třeba i takto "radikálně"?

    Díkes za názory :)
    Gastrica   | 03.04.2018 12:51:20 | Reakcí: 28, poslední: 12.04.2018 00:23:04
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Změna školy
      ty jo, a s ostatníma rodičema se neznáš? Jestli si jenom nesedli s Ádou, nebo mají problém i ostatní? A nemůže být v tom i šikana? Mě to co popisuješ nepřijde moc normální, tohle já u nás neznám, a když už tak učitelka to rázně řeší... Jestli není možný přestup, asi bych si pohovořila nejdřív s učitelkou, a následně i ředitelkou... Nezávidím ti...
      moninif   | 03.04.2018 13:15:47
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Změna školy
        No, já z vyprávění Ádi mám pocit, že učitelka se na jejím "utrpení" spíš přiživuje, než aby to řešila. Jakože jí přidává. Třeba příhoda - Áda si hrozně ráda kreslí, chodí i na ZUŠku do výtvarky, a tím se prostě hodně relaxuje. Běžně mi domů nosí malované komiksy, dopisy a obrázky "pro maminku", jak mě má ráda, atd. a děti jí to ve škole prý berou a ničí. A když to prý řekla učitelce, tak ta buď řekne, že jí to nezajímá nebo ironicky pronese "pozor na Adrianky obrázky" nebo Ádu údajně nazývá "paní dokonalá". Takže mladá už si na nikoho radši nestěžuje a tzv. si to s děckama snaží vyřešit sama, jenže to prostě neumí a tak si z ní dělají srandu. Má prý ve třídě jenom jednu kamarádku, která se s ní baví pořád a pak jednu, která se s ní kamarádí jenom, když tam nejsou ti ostatní...
        Gastrica   | 03.04.2018 13:31:36
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Změna školy
        jinak s ostatníma rodičema se neznám, Áda chodí do výběrové třídy, takže tam jsou děcka z celých Pardubic a ne jen ze spádové oblasti, takže jsou tam úplně cizí děcka, než se kterýma chodila do školky. Ve čtvrtek jdu za školní psycholožkou a někdy příští týden za třídní, tak jsem zvědavá na její verzi...
        Gastrica   | 03.04.2018 13:34:51
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Změna školy
          uvidíš... Jestli bude problém v učitelce, vážně bych zvažovala přestup... Moje sestřenka taky měla z jedné učitelky trauma, tehdy ještě bohužel ani nešlo s tím nic dělat, jen to dítě povzbuzovat... Vyrostla z ní normální sebevědomá ženská, ale tu učitelku nemusí dodnes, ani ji nezdraví když ji potká (jsou z jedné vesnice)
          moninif   | 03.04.2018 14:00:53
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Změna školy
            no, jako přinejhorším bude muset vydržet do druhýho stupně, kde jim učitelku vymění. Tahle s nima bude, bohužel, prvních pět let  
            Gastrica   | 03.04.2018 15:00:51
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Změna školy
              řeším trošku "lehčí" verzi, kdy vím, že si nesedla malá s učitelkou, taky prvňák.....taky dle její řeči učitelka hodně křičí a dle mého názoru je zkrátka hodně citově nestabilní, vidím to i na písance, jednou má jedničku za odfláknuté, podruhé se snaží a má tam všude piš lépe atd. a přemýšlela jsem, zda by třeba nešlo přestoupit v rámci školy do jiné třídy, ono je to hodně o lidech....co myslíš, nestálo by za to zkusit tuhle možnost probrat se školní psycholožkou a eventuelně i s ředitelstvím školy?
              Lendrunka   | 03.04.2018 15:09:14
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Změna školy
                Ja si myslim o Ade, ze je labilni, ale to ma po mne. Na me nekdo zvysi hlas a ja se rozbrecim, mam s tim celozivotni problem :) Nicmene tu zmenu tridy jsem zvazovala, ale musim nejdriv proklepnout ucitelky.
                Gastrica   | 03.04.2018 19:03:10
                Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Změna školy
              opravdu prvních pět let? Co tak vidím v okolí i u nás to tak je, tak 1.-2.třída jedna učitelka a pak se mění.. Ale stejně to máš ještě jeden celý rok  
              moninif   | 03.04.2018 15:18:32
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Změna školy
                Jj, maji ji na celej prvni stupen, pac kazda uca pouziva jine metody (matika Hejneho, geneticka metoda cteni) a v tom patym rocniku se to "srovna", nebo tak jsem to pochytila. Plus to je hudebni trida, takze s nima jezdi na koncerty apod., mozna by to byla komplikace, kdyby si kazdej rok zvykali na jinou ucu.
                Gastrica   | 03.04.2018 18:53:27
                Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Změna školy
                I u nás mají jednu do páté třídy. V 6. je třídní a na každý předmět nebo 2 jiný učitel. To už u Honzy jsem hlásila, že proboha nebudou mít nějaké blbce učitele, on ten můj Honza je citlivý, moc a bojím se co bude, už je v 5.třídě.
                inediam   | 04.04.2018 15:40:14
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Změna školy
                  tak u nás se to střídá, a vlastně od už od první třídy mají těch učitelek víc - v první a druhá třída angličtina a hudebka, myslím, od třetí svojí učitelku mají jen na češtinu a matiku, ostatní předměty učí tak různě jiné učitelky (vlastně už teď jich má šest, ani nevím jak se jmenují     ) A vím že i brácha to tak má, kamarádka taky... Tak asi záleží, škola od školy...
                  moninif   | 04.04.2018 18:39:00
                  Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Změna školy
      Chudak Ada, aby chodila s bolesti bricha do skoly.... Ja bych v prvni rade vlitla na ucitelku a jestli by nepomohlo, hledala jinou skolu. Takto se ji to uceni jen zprotivi...
      plaz   | 03.04.2018 16:06:37
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Změna školy
        Uceni uz se ji bohuzel zprotivilo. Kazdopadne dik za nazory, asi jsem potrebovala utvrdit v tom, ze to musim resit, ze nejsem jenom hysterka :)
        Gastrica   | 03.04.2018 19:04:59
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Změna školy
      ?lastní zkušenost nemám, ale co tak pozoruji tak migrace dětí mezi školama je dost velká. Co vím je k tomu formulář na příslušné škole. Co vím o jednom případu kdy na jedné škole byla šikana tak že dotyčný nechtěl do školy ani náhodou, maminka šla na jinou šolu si promluvit přímo z ředitelem a přestup byl ze dne na den. Místo mailů bych tedy radši přímo zašla, zkusila bych i apelovat kvůli spádovosti obyč školy.
      Ady.S   | 03.04.2018 16:09:45
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Změna školy
        No vis co, ja si zase rikam, abych neslapla z blata do louze. Co kdyz to na te jine skole bude stejny? Sikana je vsude a presto, ze se vsechny skoly vychvaluji, jak pouzivaji ruzne techniky a zpusoby stmelovani kolektivu typu "opravdu zdrava skola", tak z myho pohledu v tom ty decka stejne nechaj vykoupat. Ja sama si sikanu zazila, ale tenkrat to slovo neslo ani vygooglit, pac verejne neexistovalo :) Ja urcite pujdu za skolnim psychologem a ucitelkou, ale nejsem uplne prubojnej typ na nejaky vysvetlovani problemu cizimu reditelovi (mam jiste pozustatky socialni fobie), to asi budu muset poprosit exa...
        Gastrica   | 03.04.2018 18:48:28
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Změna školy
      Vis jak sem bojovala na zacatku ja???ale to je to moje ze uca razna nema byt(nevim zda s tebiu ale myslim jo sme debatovali o skole pres fb) a ja za ni sla a ikdyz zezacatku prijemne to nakonec skoncilo neprijemne.a rvala sem po uci ona po me..to same s druzinarkou.ktera je taky krava...a po par vyhruzkach se zklidnily a tobiho nechavaj na pokoji...ale ja mu doma reknu ze je uca divna a hlavne at se nestresuje blbostma jako kdyz nahodou ujede ruka.neco poplete.atd atd..mluvime doma o tom furt a je to lepsi..a i uca dala pokoj(jen du nezrusila uplne..ale tobias jich miva mene!!po ne zadosti;). A jinak preklad..tobi by chtel sam jinam-ale ma smulu nebudu mu menit akolu pokazde kdyz si rekne a navic v kazde se neco najde. Takze tam zustane ale s ucou se nemazu a prosazuju si ja jak chci aby k nemu pristupovala..a tobias rika ze tonrespektuje.a uz si ho ve skole moc nevsima.v podstate jen co se skoly tyce...takze ja radim-jit za ucou!a nebyt mila..
      amalie2011   | 04.04.2018 06:31:53
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Změna školy
      Co nejrychleji bych se nanominovala k psycholožce do pedagogicko-psychologické poradny. Čím dříve se situace začne řešit, tím kratší dobu náprava potrvá. Držím palce.
      Calamity J.   | 04.04.2018 08:20:15
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Změna školy
        Děkuju, ve čtvrtek jdu ke školní psycholožce - zatím já bez Ády, pak půjde někdy zase Áda beze mě. Jinak v pátek zajdu ještě za třídní učitelkou. Snad se něco pohne...
        Gastrica   | 04.04.2018 10:55:12
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Změna školy
          Jarko, nevím, jací školní psychologové jsou u vás, ale u nás jediné účinné řešení bylo vždy z poradny. Hlavně tam jsou nestranní, školního psychologa platí škola... Každopádně je to dobrý začátek a uvidíš, jak se k tomu budou stavět.
          Calamity J.   | 04.04.2018 13:00:02
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Změna školy
      to naše školství to je šíleněj systém       takhle jí ničit už v první třídě       nechápu tu učitelku,že jí dělá dobře takhle se vozit po šestileté holčičce   nějak by to řešit chtělo,učitelka,ředitelka,psycholožka,brát to postupně a čekat na vyjádření a jestli se situace nezlepší tak bych to asi řešila buď přesunem do jiné třídy,nebo zkusit úplně jinou školu. Chudák malá  
      markíla   | 04.04.2018 13:29:51
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Změna školy
      Taky bych to řešila, s psychologem, poradnou...prostě jo a co nejdřív. Školy ani úči se nemá bát, a rozhodně ne v první třídě. I jenom, kdyby si tam nesedla s děckama, to je podle mě taky důvod ke změně třídy/školy. Je mi z toho úplně smutno, chudák Ada.   

      Víš, že já mám přecitlivělýho syna, takovýto prostředí on by nedal. Nicméně on má štěstí na učitelky, který budují kolektiv, dobrý vztahy mezi všema, zaměřují se na pomoc slabším a tak, takovou jakousi začátečnickou šikanu, že má hnusný boty, to by prostě nedopustily. To je chyba učitelky, ne, že ty děcka jsou spratci.
      Jinak u nás teda některý děcka měnily třídu, a pomohlo jim to. A teď ze třetí bude v průběhu roku jedna holka přecházet na jinou školu, oni maj za třídní děsnou, ale vážně děsnou krávu, a rodiče už skrz to nedůvěřují celé škole. Což je radikální, ale legitimní.

      držím palce!
      zuzka83   | 04.04.2018 15:13:22
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Změna školy
      Řešila bych to.
      Máme přes švagra případ, že klučina se v 2. třídě začal z učitelky počůrávat. Nezhnus jí tu školu, je to pro ni základ do života tak ať se jí tam pokud možno co nejvic líbí. Držím palce.
      inediam   | 04.04.2018 15:48:12
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Změna školy
        Je pravda, že i Áda se v poslední době dvakrát počůrala, ale nenapadlo mě, že by to mohlo být ze školy...v pátek mám rande i exmanželem, doufám, že bude ochotnej v tomhle pomoct třeba aspoň tím, že se pokusí taky se školou promluvit nebo najít jinou školu. Ale s tím, jak on furt "nemá čas" budu ráda, když mi aspoň dovolí Ádu přemístit jinam...
        Gastrica   | 05.04.2018 06:59:25
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Změna školy
      Jak si pořídila?
      Ady.S   | 10.04.2018 18:46:57
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Změna školy
        Byla jsem za psycholožkou i učitelkou. Učitelka neměla páru, byla docela překvapená, řekla mi, že si všimla, že Áda si tak nějak spíš hrabe na svém písečku, ale nepřišlo jí, že by byl nějaký problém s kolektivem. Když jsem jí ale řekla jméno holčičky, na kterou si Áda stěžovala, tak věděla, prý "no, něco podobného jsme s ní už řešili, ale zametlo se to, protože to bylo slovo proti slovu". Takže si pak učitelka promluvila ještě s Ádou a já s ní doma pak taky. Šetření u psycholožky teprve bude, ale je to asi na dýl, chce to tak tři návštěvy. Ada se teda dočasně trochu uklidnila, uvidíme, jestli to vydrží, ale o škole se furt uplně pozitivně nevyjadřuje :)
        Gastrica   | 11.04.2018 12:17:27
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Změna školy
          Drzim palce at se to da do poradku
          plaz   | 11.04.2018 16:14:10
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Změna školy
          Ahoj,tak jsem dočetla až sem,a děláš dobře,svoje dítko znáš nejlíp ty a pokud víš,že ti nijak nelže a vážně má problémy o čem svědčí i ta situace jak se vyvíjí,tak jí v tom nemůžeš nechat.Určitě bych řešila s psychologem,ale jak některé psaly taky bych nedala na školního,,upřímně je to jedna pakáž,taky bych zkusila navázat kontakt s ostatníma rodičema a zeptat se jich co říkají jiné děti.
          Stella je taky v první třídě a od listopadu řešíme chvíli učitelku,chvíli děti,bála jsem se aby jsem svou nečinností nezašla až k somatickým problémům,ale Stella je zase dost vznětlivé a poměrně průbojné dítě,takže jsem nemohla dát jen na její názor a pocit.Ověřila jsem si i u jiných rodičů že prostě naše uča na všechny řve,což je u nás problém v tom,že Stellu to nabádá spíše k agresi a nespolupráci,naprosto jí to demotivuje,odmítala dělat úkoly pro blbou učitelku,že stejně dostane špatnou známku,atd.kolikrát jí ani nevěřila,že něco malovala sama,nebo naopak se jí podařilo a snažila se nakreslit hezky obrázek do slabikáře a pro změnu jí nedala 1 jen protože to nakreslila perem.ůča ví jaká je ,že potřebuje motivaci a prostě jí takhle podkopává,Stella byla taky dost nevyrovnaná,nepřipravená na režim,takže dlouho trvalo než se trochu zkrotila,ale myslím,že u vás ten problém není,podle toho co píšeš,takže bych řešila fakt tu učitelku,očividně se tak chová normálně a vůbec jí nedochází jaký to má dopad na ty prvnáčky.My máme problém,že ta naše učitelka nechtěla už prvnáky,a tak bych řekla,že na to trochu prdí a jede si po svým,máme ve třídě pár dětí,který kvůli ní dochází k psycholog. mají i zdrav.potíže,takže taky žádný med.určitě Ádu v tom podpoř,těch dětí v těch třídách bývá taky dost a ty učitelky podle mě vůbec nepřistupují v některých případech individuálně,je to první třída je to základ do života nezhnusit jim to učení a zakládat jim traumata a to by měli v tý první třídě ty učitelky podle mě pochopit.Jen k tomu posmívání,Stella je sice jaká je,ale fakt ty děti dneska se dokážout spolčit uplně na všechno,je sice průbojná,ale taky máme ted období,který nevím jak řešit,tzn.že se jí posmívají,že nemá dlouhý vlasy,-má na culíky polodlouhý, a to jí říkají i holky ,který mají krátký,že nemá pokemony,dokážou narazit i na průpovídky na rodiče,takže věř ,že v tom nejste sami,chvíli neche chodit do družiny,že tam s ní nikdo nemluví,a nekamarádí,ta je nemocná,tak je jí dobrá a jak se vrátí ,tak se Stellou nebaví a už je pak zle i doma.ve škole si dokonce 1 holčička na Stellu vymyslela,že jí nastřihla nůžkama triko,řešila to učitelka,nakonec si to ta holka vymyslela,ale dozvěděla jsem se to jen od holky,učitelka nám neřekla radši ani slovo,takže už taky zvažuju řešení s učitelkou,protože mám pocit,že děti už taky dost míří proti ní.
          Ted čekáme druhý a mám toho někdy až po hlavu,děti si vymýšlejí na sebe vzájemně a mám pocit,že už ani ona sama někdy neví co vymyslet,aby jí to někdo věřil,protože učitelky ve družině to řeší stylem:nežaluj,jaká je potom jejich obrana ?

          tak držím palce,at se vše brzy zlepší,at to zvládnete daří se lépe,ať nemusíte nakonec dělat razantní změny
          Lenka/79   | 12.04.2018 00:23:04
          Reagovat | URL příspěvku
  • šmekustr
    I když to tady už zaznělo kdysi, tak za roky se hodně věcí může změnit.

    Chodí u vás na šmekustr jen kluci nebo i děvčátka?
    Ady.S   | 02.04.2018 20:54:50 | Reakcí: 6, poslední: 04.04.2018 13:32:15
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: šmekustr
      Já vždycky říkala že to patří jen klukům a tedy že Ondra bude chodit sám, po baráku jsem s nim obešla já a po rodině s ním šel taťka. Vcelku každý rok dávali důchodkyně v baráku sladkosti i pro holky, letos už dopředu avízovali zda přijde i Anička. Tak letos vyrazila, asi chudák Ondra vždy obdivovali jen jeho a letos i Aňu a ještě se ptali po Tery. Po rodině s taťkou vyrazila Anička neb Ondra marodí.
      Nevím ale za rok asi vyrazí Ondra zas sám, přijde mi že toto je víc pro kluky a holky naštěstí utřou neb k nám nikam nechodí.
      Ady.S   | 02.04.2018 21:00:52
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: šmekustr
        U nas se chodi na koledu, jen kluci. U manzela v Krkonosich chodi i holcicky,ale jen ty male, vetsi uz cekaj na koledniky.
        Myšice   | 03.04.2018 11:49:59
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: šmekustr
        Já velikonoce chápu tak,že na koledu chodí kluci a holky malují vajíčka.Holky prý chodí jen když je přestupný rok,nevím. Já nikdy nechodila a svoje holky ani posílat nebudu
        markíla   | 04.04.2018 13:32:15
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: šmekustr
      u nás se říká šmigrust, a chodí jen kluci, holky čekají doma na kluky... Letos poprvé jsem měla srovnání s městem, a zjistila jsem, že tradice malovaných vejcí úplně zmizela, byla jsem za exota, i u kamaráda, který je starší než já. Prý jé vejce, to jsem už pár let neviděl     A kluk taky žádné nedonesl, zato od jedné holky dostal balíček, že jsem koukala... No budu muset na příští rok pořádně vyzjistit jak to ve městě chodí  
      moninif   | 03.04.2018 10:10:40
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: šmekustr
        Tady barvena,varena frci nejvic, ja taky barvim a kolednici je chtej nejvic,sladke je jako doplnek. Asi maj od maminek nakazano donest co nejvic 
        Myšice   | 03.04.2018 11:48:24
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: šmekustr
          my jsme zpravidla u bráchy nebo u našich, a tam taky vždycky si berou barvené vejce, malé děcka už jde vidět že občas ne, ale tatínkové vždy, ještě vybírají které se jim líbí nejvíc.
          moninif   | 03.04.2018 12:14:45
          Reagovat | URL příspěvku
  • 1. APRÍLA
    Napálil vás dnes někdo?
    Ady.S   | 01.04.2018 06:47:39 | Reakcí: 4, poslední: 02.04.2018 11:41:58
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: 1. APRÍLA
      Né,ale třeba překvapí sportka. 
      Honafa   | 01.04.2018 14:07:40
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: 1. APRÍLA
      Ne. Daniela mi to připomněla až v 17 hodin.
      tygřímáma   | 01.04.2018 19:53:04
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: 1. APRÍLA
      Mně tedy také ne, ale asi je to tím že jsme doma a nebyl pracovní den.
      Ady.S   | 01.04.2018 21:49:44
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: 1. APRÍLA
      Tak jsem nakonec vypekla Pavla.V nějakých zprávách v tv ukazovali hospody a výčep,čepovali tam pivo ,ale neměli jsme puštěný zvuk.A Pavel jak viděl pivo zbystřil a ptal se mě o co tam jde.Tak jsem mu řekla,že poslanci chtějí nový zákon a to,že by se mělo zakázat čepovat pivo v hospodách.Že to není hygienické. No toto,chvíli mi to P i žral,se tak rozčílil...
      Honafa   | 02.04.2018 11:41:58
      Reagovat | URL příspěvku
  • Škola a domácí úkoly
    Brouzdám na netu a narazila jsem na tento článek:
    http://www.rodicevitani.cz/co-si-mysli/na-domaci-ukoly-jsem-nemela-energii-cas-ani-znalosti-byly-to-nervy-bez-nich-je-nam-daleko-lip/
    Jaký je váš postoj k domácím úkolům obecně?
    Věřím, že někteří učitelé to přehánějí, a člověk občas žasne co se po to dítku chce, ale obecně si myslím že prospěšné to je, pokud to nezabere celé odpoledne. A pokud to dítě dělá s rodičem tak aspoň vidí co se učí, případně kde to dítko má mezery. Pročítala jsem i diskuzi, a nějak nesouhlasím s argumentem že rodič je unavený, že pak nemají prostor na povídání si apod. Jasně když těch dětí je víc, tak to asi náročnější je, ale vždycky jde i ten společný čas najít - příprava večeře, společný úklid pokojíku, a čas na čtení a knížku byl vždycky u nás až večer, někdy pravda zvládl přečíst půl stránky, ale i to stačilo...
    moninif   | 25.03.2018 10:04:43 | Reakcí: 15, poslední: 26.03.2018 21:38:11
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Škola a domácí úkoly
      Domaci ukoly at jsou ale ne povinne.proste kdyz nemam cas.naladu a neudela je.at to neznamkuje.a nedava poznamky..at delajnukoly ti co to potrebuji...nemeli by byt ukoly zbucebnic..ale ze zvl.sesitu na ukoly..
      amalie2011   | 25.03.2018 17:19:34
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Škola a domácí úkoly
        ty ty dobrovolné věci nevím... Stejně se učitel bude dívat jestli to má nebo nemá a ruku na srdce, když uvidíš jako učitel, že to nemá dlouhodobě, tak v jeho očích budeš flegmoš, i když třeba jedničkář... Mě spíš vadí, že hodně učitelů neumí omluvit nepřipravil jsem se. Jasně že to nemůže být x-krát do měsíce, ale jednou za čas, proč ne. Kluk se na podzim vracel z prodlouženého víkendu až hodně večer, já ho normálně dala do školy, třídní to chápala, ale angličtinářka, že jí to nezajímá... Příště ho nechám doma, a když se ředitelka bude prát proč tři dny volna, tak jí to s radostí vysvětlím...
        moninif   | 25.03.2018 18:11:50
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Škola a domácí úkoly
          Ja to rikala i nasi..ulihy delame-ikdyz nadseni nejsme.ale jsme castonpryc.jezdime vecer.kolikrat usne v aute a jen prenesem.ja ji to napisu ze se omlouvame a dodelame to dalsi den. A hned poznamka.chybi du.milion papirku co musi dodelat...to aamy prazdniny-jede treba se skautem pryc a nebo s nama a ja odmitam tahat uceni a delat to tam..a rozhodne nebudu prizpusobovat navraty jenom aby stihl milion uloh co maji..pac uca se i pres xxx zadosti at toho dava min...
          amalie2011   | 25.03.2018 18:17:39
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Škola a domácí úkoly
            nevím kolik toho máte, ale u nás je první škola a pak zábava, a klidně přizpůsobím odjezd z víkendu dřív, protože je třeba se připravit do školy. Já nemám nic proti tomu ať se věnuje svým koníčkům, ale musí mít věci do školy udělané včas, přes to vlak nejede... V tuto chvíli je to jeho povinnost. Jo pokud v něčem tak dobrý, že může mít úlevy se školy, tak ok, ale i tak nastavená pravidla školy porušovat nebude.
            moninif   | 25.03.2018 20:18:03
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Škola a domácí úkoly
              Stejný názor mám i já.
              inediam   | 26.03.2018 07:37:44
              Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Škola a domácí úkoly
              Ted v 1.tr.to nehodlam davat napted.a ukoly me vadi a sem proti a rezim tomu neprizpusobuju....otazka je jak moc bude v dalsich rocnicich potre a se ucit a neco pilovat...az bude nezvladat-sem ochotna to upravit a vic se skole venivat..ted ne;)
              amalie2011   | 26.03.2018 13:15:27
              Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Škola a domácí úkoly
      Ja su tak rada za nasi skolu... Ukoly mame sporadicky a spis jen proto aby jsme my rodice aspon tusili, co se to dite ve skole uci, jelikoz knizky nemaji a sesity domu nenosi.
      Kdyz nekdo potrebuje vic procvicovat, dostane ukol domu casteji, tudiz je individualni pristup.
      Adam ted ma asi po mesici ukol a to vylustit osmismerku.
      Jinak ted donesl pisemku z matiky, ziskal 28 bodu z 29. A to vse zvladaji ho naucit bez toho, aby domu nosil denne tunu ukolu.
      Podle me osobne, kdyz dite sedi ve skole 5 a vice hodin, aby dovalil ucivo a ukoly na dalsi dve tri hodiny odpoledne, takovou skolu at zrusi a muzou posilat rodicum maily, co maji dite naucit doma...
      plaz   | 25.03.2018 18:54:18
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Škola a domácí úkoly
        však to píšu, pokud to nezabere celé odpoledne... U nás jsou úkoly většinou když berou něco nového, ať doma si to osvěží a rodiče asi ať ví, nejvíc času asi zabere angličtina, ale spíš proto že ho to krutě nebaví, takže je to boj, ale i tak si myslím že víc jak 20min 2-3tx týdně ho netrápím. Mě tady tyhle boje za to že dítě nemá mít doma úkol vadí, pokud je to dítě chytré tak to má za 20minut hotové, pokud ne, tak je pak logické že nad tím stráví třeba 2hodiny a je chyba rodiče že to nevidí a nechápe... Osobně neznám jediného učitele který by trápil průměrně chytré děti úkoly které by denně zabraly více než hodinu. Mimo první třídu, tam je to logické, čtení, psaní se jen ve škole za 2-3hodiny co tomu věnují nenaučí...
        moninif   | 25.03.2018 20:13:07
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Škola a domácí úkoly
      Kluci mají úkoly snad denně. Za 10 minut je mají hotové. No... Štěpán někdy za dýl, ale to je tou jeho mentální vadou, když místo psaní úkolu hledí do bkba nebo blbě kecá, že úkoly nesnáší...
      A mi nevadí, že ty úkoly mají, vede je to k tomu, aby se učení aspoň trochu věnovali i mimo školu.
      inediam   | 26.03.2018 07:42:40
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Škola a domácí úkoly
      Ségra ted vybírá školu pro Valinku a to bylo taky jedno z kriterii kolik mají úkolu.Protože bráchové holky chodí ,jakože na nejlepší školu v ově a pchá,denně mají tolik úkolu ,že se do nocí učí.V neděli už se vracejí v poledne,aby vše do školy stihli atd. Moje děcka dělají do školy jen projekty,referáty nebo čtenářský deník.
      Honafa   | 26.03.2018 09:59:13
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Škola a domácí úkoly
        Ta "nejlepsi skola v Ostrave" je docela psycho, co jsem slysela od sousedky, ktera tam par let ucila
        plaz   | 26.03.2018 10:17:17
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Škola a domácí úkoly
          Přesně tak.Jak ségra zjistila info,tak se zděsila co všecko je možné.
          Honafa   | 26.03.2018 12:32:45
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Škola a domácí úkoly
      Přiznám se že článek jsem nečetla, za to pár diskuzí o něm a popravdě já se těm rodičům divím že ty chuďátka děti vůbec do školy dávají a neučí je sami doma. Například celý den sedí v lavici a doma pak ukolů že si nemají čas ani popovídat. - jako nevím kde jim děti do školy chodí ale u nás je v první třídě jen 4hodiny výuky, následuje družina kde si fakt jen hrají nebo řádí.
      A co já a úkoly. V první třídě měl Ondra každý den přečíst co dělali ve škole v jednotlivých předmětech, zabralo nám to sotva 30minut ( prvouka, čtení a něco z matiky) na každou stránku jsem musela dávat parafu. V druhé to bylo každý den čtení a k tomu buď matika nebo doplnovačky z češtiny. zas do 30minut hotovo opět na vše podpis. Úkoly občas známkovala nebo dostával puntíky za zapomenutí, za 3 byla pak poznámka. Teď mají jinou učitelku, čtení má jen ten kdo to potřebuje a každý den mají buď opis s doplněním z češtiny nebo nějaký úkol z matiky. Většinou to nezabere ani 15 minut. Podpisy žádné, nemá ukol nebo jiný má zapsaný v deníčku že chybí DÚ ale nic víc. Ondra má například v papírech z poradny že nemá dostávat úkoly na neustálé opakování, dostává je nedělají mu problém, spíš mně když mám zkontrolovat 40 výsledků   . S úkoly souhlasím, nejen z procvičení ale i rodič ví co dítko probírá, i to je kontakt s dítkem. Nesouhlasím že by těch úkolů mělo být několik že zaberou hodinu a víc a na závěr ještě oznámkované. Škola je u mně na prvním místě, takže první zábava a pak škola, např. ve čtvrtek chce v rámci družiny chodit do kroužku pak letí domů úkoly a jde do skautu a vrátí se večer, já mám podmínku úkol bude napsaný před odchodem není nejde, odflákne nejde.
      Ady.S   | 26.03.2018 19:34:33
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Škola a domácí úkoly
        Já teda když podepisuju hotový úkol tak nekontroluju, jestli je správně napsaný.
        inediam   | 26.03.2018 21:38:11
        Reagovat | URL příspěvku
  • Testování na BOL - zkoušíte produkty?
    Holky, zkoušíte, co se tady od ostatních objeví jako testování? Já se přiznám, že ano. Ke své hrsti kapliček s vitamíny a minerály jsem ještě nově zařadila betaglukany. Kolegyně se přidala, bereme ještě Céčko a ťuk, ťuk, ťuk, zatím se držíme. A to se kolem nás prohánějí stále "nachcípaní" lidé. Dále kupujeme, když tedy zrovna je, v lékárně to Tantum natura, ale to již nebereme pravidelně. Pak ještě začínám s kolagenem, to byl zase na Zdravém omlazení mořský v soutěži, tak jsem si zakoupila i ten, co je nejen na pokožku, ale i klouby :-). Jsem úplný farmakofág, ale jak říkám, pouze látky tělu vlastní, vitamíny a minerály.  Jo, také mě láká to vařící Mio, nebo jak se to jmenuje, ale uvidím, jaký bude popis a výsledky. Obávám se, abych za chvíli nezačala zkoušet i ta sušená mléka a pleny.  Věk už na to za chvíli budu mít...
    Calamity J.   | 21.03.2018 18:36:21 | Reakcí: 24, poslední: 23.03.2018 20:12:13
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Testování na BOL - zkoušíte produkty?
      upřímně? Zcela mě to míjí... U nás se vyskují jen betaglukany, protože to má předepsané dítě, které je i tak stejně napůl marod     Jinak asi nic, ještě teda hodně sinupret, ten je fajn...Máme zázvor, med, nějakou tu směsku bylinek na čaj, jitrocelový sirup... Pak u našich ve sklepě zeleninu co se dá uschovat, v hrnci má brácha kyselé zelí, a samo taky něco přepáleného, neb bacil je nejlepší přepít  
      moninif   | 21.03.2018 21:03:21
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Testování na BOL - zkoušíte produkty?
      Zkusila jsem pleny (na dítěti   ) a ty mě moc nenadchly,protože odpovídaly velikosti o číslo menší ,než jaké ve skutečnosti byly potřeba . Teď jsem zkusila Tantum Natura a uvidím ,pořád se mi vrací bolest v krku ,vždycky tak čtyři dny ok a pak se to vrátí . Na nic jiného si nevzpomínám . Budu muset něco udělat s imunitou ,jsem neustále nachcípaná ,furt něco chytám jak od děti tak i když děti jsou ok ,zánět spojivek ,střevní chřipka + neustále bolest v krku a rýma . Už se v tom motám od začátku prosince a nebere to konce  
      markíla   | 21.03.2018 21:11:53
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Testování na BOL - zkoušíte produkty?
        já když jsem jeden rok taky byla furt na hromadě, tak jsem taky něco na podporu pravda brala, v té době byl "módní" preventan.. V poslední době musím zaklepat, i když na mě dost často prská kolega, tak odolávám....
        moninif   | 21.03.2018 21:39:18
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Testování na BOL - zkoušíte produkty?
          Normálně zvažuju že snad přestanu kojit. Ze mam snad oslabenou imunitu z toho. Vitamíny beru ,celaskon taky i to ovoce a zeleninu si dam , ale nějak nic nezabírá . Ale hlavně že mladík je ok   Ono hodně vitamínů se nesmí když kojíš ,na Preventan juknu. Stejně se nejvíc těším až zase budu chodit do sauny a bacily tam ze sebe vypotím.
          markíla   | 21.03.2018 22:04:16
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Testování na BOL - zkoušíte produkty?
            Mne plinky vyhovujou, prijdou mi dobry. S tim kojenim vydrz, uz budou prikrmy, odber zacne klesat a taky jaro a nemoci snad polevi. Ten krk nevim,muzes mit neco chronickeho na mandlich. Byla jsi na orl??
            Myšice   | 22.03.2018 10:34:10
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Testování na BOL - zkoušíte produkty?
              to kojení je s Kryštofem věčný boj,teď zas asi spurtík či co,ale děsně u toho zase vyvádí,kroutí se a nepřisává se,jen mě žužlá a olizuje a pouští a řve a ječí a tahá a škrábe a hlavně pořád řvééééééé a jediné co,tak každopádně nepije   a když už pije tak pak zas řve že snad měl málo   1.4. mu bude 6m takže s příkrmama možná začnu už o vvíkendu .
              S tím krkem jsem si říkala to samé,jestli tam nemám nějakého bacila.Výtěry mi nedělali,ani po té lednové angíně po dobrání ATB.Příští týden by měl být chlap 3 dny doma,tak asi vyrzím na nějakou technickou ať mě proklepnou,možná i odběry u obvoďačky si nechám udělat.
              markíla   | 22.03.2018 10:57:44
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Testování na BOL - zkoušíte produkty?
                To vypada,ze uz ma chut na neco jineho  navic v pul roce je ten spurt. Klidne bych zacala o ten tyden driv.
                Myšice   | 22.03.2018 12:12:49
                Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Testování na BOL - zkoušíte produkty?
      Ani ne  ,plinky happy jsem pouzivala i na Honzu, odsavacky medela mam taky 6let,jsou vyborne!! Jinak me nic nezaujalo,mozna bych pak pozdeji zkusila kasi od nutrilonu,ale nejak mi ta znacka neni sympaticka  nevim proc.
      Myšice   | 22.03.2018 10:36:43
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Testování na BOL - zkoušíte produkty?
        s tou sympatii jsme na tom stejně a taky nevím proč   takže zatím jsem nevyzkoušela
        markíla   | 22.03.2018 10:52:46
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Testování na BOL - zkoušíte produkty?
        Na Nutricii jako firmu nedám, poté, co jsem ty holky poznala, dopustit :-). Snad tam vydrží co nejdéle.  Myslím, že to své nadšení a pozitivismus přenášejí i na ty produkty :-).
        Calamity J.   | 22.03.2018 19:15:54
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Testování na BOL - zkoušíte produkty?
          Ale to jen zastoupeni holandske firmy,ne? Produkty se vyviji v Holandsku. Ja nemam zadnou negat.zkusenost. Kluci zadne UMnedostavali. Jen mi to nejak neni sympaticke,nevim proc.  
          Myšice   | 22.03.2018 20:49:59
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Testování na BOL - zkoušíte produkty?
            Jasně, zastoupení. A cos jim dávala - to jsi tak dlouho kojila?
            Calamity J.   | 23.03.2018 10:16:14
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Testování na BOL - zkoušíte produkty?
              Kojila jsem rok a pul a pak dostali kravske.
              Myšice   | 23.03.2018 12:32:28
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Testování na BOL - zkoušíte produkty?
                Aha, přiznám se, že jsem do těch 3 let neměla odvahu dávat jako celou dávku to kravské. Do jídla ano, ale na pití ještě ne.
                Calamity J.   | 23.03.2018 17:22:22
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Testování na BOL - zkoušíte produkty?
                  U starsiho jsem ze zacatku po odstaveni jeste um zkousela,ale teda strasne to smrdi,Fanda neumel z flasky, plival mi to,nechapal. Zkusila jsem ruzne, ale neuspesne. Dostal pak normalni mleko z uciciho hrnku a bylo. Honzika jsem ani uz nezkousela a ten pije od tri let i nepasterizovane,co berem od farmare.
                  Myšice   | 23.03.2018 20:12:13
                  Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Testování na BOL - zkoušíte produkty?
      Beru celou zimu Céčko, a taky dobrý. Od té doby co nejsem těhotná ani nekojím se imunita výrazně zlepšila. Musím zaklepat, že celou zimu celá rodina bez větších problémů. Marodili jsme dřív hodně, prakticky neustále, jen co kluk šel do školky do týdne jsme lehli všichni. A to i třeba v květnu, červnu. Loni z jara a na podzim vybral dávku lyzátů, (byla jsem už dost zoufalá z těch nemocí) a je to mnohem lepší. Když už omarodí, je to jen lehoučký průběh, žádná zelená rýma ani atb na kašel. Od podzimu jsem mu ještě podávala probiotika (začalo mu lehce vadit mléko) a musím zhodnotit, že posilněné a zdravé zažívání asi opravdu na celkovou imunitu vliv má. Možná bych uvažovala o tom Baby Imun, než nastoupí mladší do školky.
      Kajdda   | 22.03.2018 11:11:36
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Testování na BOL - zkoušíte produkty?
        Vlastně ještě k té imunitě-užívám už nějaký čas pupalku dvouletou s vitamínem E. Měla jsem problémy s krátkým ms cyklem, což se mi o pár dnů upravilo. K tomu se trochu i zlepšilo padání vlasů. :)
        Kajdda   | 22.03.2018 11:21:27
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Testování na BOL - zkoušíte produkty?
          Celaskon long term patří také do mé hrsti kapslí, které každý den pozřu :-). Dělám si legraci, že bych energeticky celý den vydržela jenom z té energie těch přidaných látek. 
          Calamity J.   | 22.03.2018 19:22:12
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Testování na BOL - zkoušíte produkty?
      Co se týče testování u věcí pro malé děti to už nemám šanci vyzkoušet, a dítko si na to opravdu pořizovat nebudu   . Ale plínky Happy jsem vyzkoušela hodně dávno a nesedli, tím pádem holky už další příležitost vyzkoušet nedostali. Látkovky taktéž, i když produkty kolem byli fajn a přebalovací podložku s radostí používám pod prostěradlem s velkým úspěchem.
      Co se týče vitamínů nevím, u nás se různě střídají dobré a horší roky, a letos je zrovna dobrý rok. Tak vitamínové produkty zkouším co se kde dá sehnat v akci, ale nejsem úplně přesvědčená že právě oni mají za výsledek zdraví. Ondra si kupodivu letos jen chvíli stěžoval na bolest v krku a od té doby je zdravý jak rybička. U mně je velký problém užívat něco dlouhodobě pravidelně, prostě zapomínám, ještě že už roky neberu HA bych byla určitě v tom.
      Jani tip nechcete zajistit testování hubnoucích produktů :D
      Ady.S   | 22.03.2018 17:57:04
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Testování na BOL - zkoušíte produkty?
        Ady, to by snad bylo první testování, které bych odmítla :-). Ono je to fakt o přístupu, komplexním, pak už nemusí být ani tolik pevné vůle. Je průšvih, že ti radikálové jedou buď výživa, nebo výživa a cvičení, nebo jenom cvičení, ale ono je to spousta věcí dohromady. Hlavně psychika. Pak u té výživy to také není o striktním režimu, ale např. stačí zaměnit sádlo za olej a máš hned za určitou dobu kilo dole jenom tímto. Popřemýšlím nad společnou motivací, protože mám zase ty svoje 2 kila nad limit, tak že bychom se tady vzájemně povzbuzovaly, co ty na to? 
        Calamity J.   | 22.03.2018 19:20:53
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Testování na BOL - zkoušíte produkty?
          Já totiž teď zjistila že u mně je průšvih skončení s kočárkem, to jsem oběhala město jedna dvě, s Tery obejdu sotva třetinu a ještě šnečím tempem
          Ady.S   | 22.03.2018 20:32:02
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Testování na BOL - zkoušíte produkty?
      Já ho s dovolením vymazala :-)
      debil   | 22.03.2018 19:16:56
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Testování na BOL - zkoušíte produkty?
        Bože nick už sám o sobě napoví že příspevek bude o ...
        Ady.S   | 22.03.2018 17:49:55
        Reagovat | URL příspěvku
  • Zubař
    Čauky ja na pravidelné kontroly nechodila skoro vůbec a taky se mi to na těch zubech podepsalo zkouším ted a mlžu říct že částečně je to lepší uvidíme co po delší době. Proto doporučuju na preventivky chodit !!
    majka69   | 15.03.2018 15:13:10 | Reakcí: 1, poslední: 21.03.2018 18:30:17
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • Zemřel Stephen Hawking
    Úžasný vědec a objevitel, popularizátor vědění o vesmíru: https://technet.idnes.cz/fyzik-stephen-hawking-zemrel-umrti-d6k-/veda.aspx?c=A180314_050542_zahranicni_hm1
    Pokud dnes, tak odešel symbolicky, protože zemřel v den, kdy slavil narozeniny Albert Einstein - narozen 14. března 1879 a také v den, na který připadá den Ludolfova čísla pí - 3,14159 26535 89793 23846 nebo zkráceně 3,14 - tedy 14. dne 3. měsíce. https://cs.wikipedia.org/wiki/14._b%C5%99ezen.
    Calamity J.   | 14.03.2018 10:42:34 | Reakcí: 8, poslední: 18.03.2018 11:20:52
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Zemřel Stephen Hawking
      RIP
      BrnoTom   | 14.03.2018 12:17:00
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zemřel Stephen Hawking
      At odpociva v pokoji, byl to velky clovek, uz ten jeho optimizmus navzdory svemu postizeni byl inspirujici
      plaz   | 14.03.2018 17:00:55
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zemřel Stephen Hawking
      tak jsem to dala dnes našim klientům na nástěnku.....
      Lendrunka   | 15.03.2018 07:56:07
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zemřel Stephen Hawking
      vidíš, tohle mě vůbec nenapadlo si to tak spojit...
      moninif   | 15.03.2018 08:21:50
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Zemřel Stephen Hawking
        Já někde něco zahlédla, tak jsem si vyhledala to datum. Mimochodem toho 14.3. zemřeli také Gottwald a Marx, ale těmi jsem nechtěla špinit památku takového velikána, jakým byl Stephen Hawking.
        Calamity J.   | 15.03.2018 15:10:47
        Reagovat | URL příspěvku
  • funkční prádlo pro dítě
    ahoj, sháním pro kluka funkční prádlo na hory. chtěla bych koupit už něco lepšího. máte někdo zkušenosti se znaškou progress? např. https://www.cyklovybava.cz/triko-dlouhe-detske-progress-ms-modre:16179/ nerada bych, aby bylo po prvním vyprání k ničemu, díky
    Kacka89   | 02.03.2018 09:42:40 | Reakcí: 2, poslední: 02.03.2018 21:08:27
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: funkční prádlo pro dítě
      Progress jsem koupila jednou a víckrát už to neudělám,ještě před vypráním bylo k ničemu,natož po vyprání  
      markíla   | 02.03.2018 14:53:06
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: funkční prádlo pro dítě
      Podle mě, poměr cena-výkon, je nejlepší absolutně nejlepší Moira.
      zuzka83   | 02.03.2018 21:08:27
      Reagovat | URL příspěvku
Přidat nový příspěvek
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×