Co na to říkáte? Přečetli/y jste? Vaše příhody. Co už bych nepřežil/a? (strana 503) - diskuze

Přidat nový příspěvek
  • je vám matka oporou?
    mě není,ikdyž sem dospělá a mám už svý děti,tak bych chtěla,aby mě máma pochlácholila,objala a byla mi oporou,třeba,pujdu k lékařovi kam se strašně bojím,chtěla bych aby šla semnou a podržela mě ,ne ona ještě řve že nejsem normální a vše si namlouvám  je mi to líto,já svým dětem budu oporou 
    Gigi   | 30.08.2011 08:16:15 | Reakcí: 33, poslední: 30.08.2011 23:41:42
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: je vám matka oporou?
      Je mi oporou, i když od nás odešla za jiným chlapem.
      angieblack   | 30.08.2011 08:33:21
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: je vám matka oporou?
      je mi oporou. Volala jsem jí s každou kravinou, když jsme se stěhovali a pak, když se narodila malá. Stěžuju si jí na Jarina a na blbý lidi, co mě naštvou. Ona mi vždycky něco poradí, abych věci tolik neřešila...
      Gastrica   | 30.08.2011 08:42:13
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: je vám matka oporou?
      Tak nejak ve vlnach.Nekdy byla velikanskou,nekdy zas naopak me dokazala vystresovat a pak udelala neco,ze ji uz nedokazu nikdy jako opore 100% verit. Poucilo me to ,ted je daleko,ale tak snad kdyby slo o neco zdravotniho,tak by aspon pres telefon oporou byla
      janney   | 30.08.2011 08:55:56
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: je vám matka oporou?
      Byla a je velkou oporou. V posledních letech je dost nemocná, tak se ty role občas prohodí, ale stále zůstává mým nejbližším člověkem. Stejně tak otec. Vím, že se na ně můžu kdykoli spolehnout a když je potřeba, vždy pomůžou    
      Sphinx   | 30.08.2011 09:06:36
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: je vám matka oporou?
      Ne. A nějaké lítosti mě dávno přešly, naučila jsem se žít bez její pomoci a podpory, ještě aby to nebylo málo jsem hrdá na to, že se se vším umím poprat sama.
      polova   | 30.08.2011 09:09:12
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: je vám matka oporou?
      Moc ne. Tak jednou za rok překvapí. Přiznám se, že s ní většinu věcí ani neřeším. Není důvod.
      nadule1   | 30.08.2011 09:10:00
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: je vám matka oporou?
      asi jako Nadule..
      Andrea81   | 30.08.2011 09:15:04
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: je vám matka oporou?
      jo je mi mamka oporou.
      Zuzbr   | 30.08.2011 09:19:21
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: je vám matka oporou?
      Jak kdy a jak v čem.
      tygřímáma   | 30.08.2011 09:38:26
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: je vám matka oporou?
      není, ona mě bude vždy kritizovat a hledat vinu ve mě a né v někom jiném, na koho si popř. stěžuji. Má mě pořád za malého fracka, nesamostatnou jednotku a nezodpovědnou holku. To se ale nezmění asi nikdy.
      Mysulatko   | 30.08.2011 09:44:22
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: je vám matka oporou?
      Je, máme bezvadný vztah a teď když mám malýho tak je to ještě lepší, bere mě jako sobě rovnou, mluvíme spolu o všem a můžu se na ni spolehnout. I když občas se snaží mi vmluvit co bylo za jejic mladých let a proč to já dělám jinak a ne tak..(ohledně malýho). Ale když jí to vysvětlím proč tak to pochopí a dál s tím neprudí   
      mtina   | 30.08.2011 09:52:14
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: je vám matka oporou?
      Ikdyž bydlíme kus od sebe a vidíme se jen párkrát za rok, tak mi oporou je, hlavně po telefonu, protelefonujeme spolu hodiny a hodiny...strašně mi tady chybí.
      foREVer   | 30.08.2011 10:01:30
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: je vám matka oporou?
      Mám to štěstí, že je mi oporou a můžu za ní přijít s čímkoli a já se jí to snažím oplácet. Snad to tak bude fungovat i dál
      Nadine   | 30.08.2011 10:23:10
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: je vám matka oporou?
      u nás je oporou matka manželovi   šla by s ním kamkoliv, kdyby o to stál      
      moje mamka je daleko, ale když potřebuju, vždycky pomůže, k doktorovi bych ji nebrala, na to jsem dospělá dost a mám manžela, aby mě podržel, když potřebuju  
      jezurka   | 30.08.2011 10:40:06
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: je vám matka oporou?
      moje mamka je prostě úžasná 
      jana1260   | 30.08.2011 10:40:22
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: je vám matka oporou?
      Není mi oporou a ani o to nestojím.Vyplakat jsem se k ní nechodila nikdy.Ani k tatkovi.Mamka je mi ,ale kámoškou to jo.Spolehnout se na ní nemužu.A ani nespolíhám.
      Dětem oporou budu a jsem.I když si to Gabka nemyslí.
      Honafa   | 30.08.2011 10:48:41
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: je vám matka oporou?
      uz ne a je mi to jedno
      Liberte   | 30.08.2011 11:12:14
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: je vám matka oporou?
      Mně maminka umřela, když mi bylo osmnáct - nečekaně a náhle. Tehdy se kolem mě děla spousta věcí, dostala jsem se na JAMU - odešla jsem z Olomouce, kde jsem do té doby žila do Brna, našla si nové přátele, kluka...takže jsem se s tím vyrovnala kupodivu až překvapivě rychle a lehce, hlavně jsme musely se ségrou fungovat jako opora tátovi. Ale teď mi máma hrozně chybí. Je mi někdy do breku, že nikdy neviděla Dorotku, ani mého muže. Že jsem se neměla v těhotenství s kým radit o těch nejintimnějších věcech - i radostech. Že můj táta si nepamatuje moje porodní míry a váhy a nebyl u mého porodu, tak mi nemohl říct, jaké to bylo. je tolik věcí, na které teď bych se jí chtěla ptát a které bych jí chtěla říct. Někdy bych si přála, aby opravdu bylo někde nějaké nebe a máma z něj na mě koukala.... Snad by jí to, co vidí dělalo radost - snad! Nedávno jsme byly s Dorotkou samy dvě na hřbitově(Dorotka vlastně možná poprvé). Byly jsme tam úplně samy, tak jsme si sedli na kraj hrobu a povídala jsem jí o babičce, která spinká na hvězdičce. Chvilku poslouchala a pak šla zašlápnout mravence...je to tak v pořádku :-)
      Holky, buďte rády, že mámy máte! Ať jsou jakékoli...
      ŠárkaBil   | 30.08.2011 11:17:33
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: je vám matka oporou?
      Není. nikdy mi oporou nebyla..a teď, když už jsem od ní dávno odstěhovaná, se tváří, že má o mě zájem. teda někdy. ale stejně mě i nadále pomlouvá. já teda ani nechcu, aby mi oporou byla, dětství a dospívání s ní byl hnus a na to nejde úplně zapomenout. s ní je lepší si nic nezačínat, natož ji třeba žádat o pomoc..já jen doufám, že se případně dokážu hecnout a starat se nějak o ni, až bude stará a neschopná, ale bojím se, že to dobře nepůjde..a dopadne to stejně jak to bylo mezi ní a její matkou.
      taky doufám, že dokážu být oporou svému dítěti...
      zuzka83   | 30.08.2011 11:30:10
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: je vám matka oporou?
      Já vždycky myslela,že máme s maminou super vztah,hlavně po tom,co jsem se odstěhovala.Až nedávno mě něco bacilo do hlavy a já zjistila,že to je značně jednostranná záležitost.Od té doby jsem tak nějak chladnější,páč už mě přestalo bavit to,že když jsem jí vyprávěla cokoliv o sobě,důležité nebo ne,skočila mi do řeči,aby mi řekla nějakou svojí úžasnou historku.Nehledě na to,že aby viděla své vnouče,musím jít já za ní,i když je pořád doma.Ale beru to jako ponaučení pro sebe a přesně jak píšeš,já Kájulovi budu podporou.
      cukrblik   | 30.08.2011 11:39:15
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: je vám matka oporou?
      Vím jak ti je. Asi je lepší od těch našich matek nic neočekávat a pak nebýt zklamaná. Bohužel jinak mě nic nenapadá, je něco jako ta moje a tam už asi voda nikdy nepoteče...
      Ať ti to u doktora dopadne dobře. Máš tady nás a my na tebe myslíme. Pak dej určitě vědět   
      medox   | 30.08.2011 11:57:01
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: je vám matka oporou?
      maminka mi umřela, když mi bylo 22 let a moc mi chybí. určitě by moje opora byla, kdyby tady byla.
      já oporou pro svoje děti jsem a budu dokud to budou potřebovat a chtít. připadá mi to normální a to co říká tvoje máma mi teda moc normální nepřipadá 
      lucicína   | 30.08.2011 12:34:38
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: je vám matka oporou?
      tak zrovna u toho doktora, to by byla opora. Moje maminka je v tomhle sralbotka 

      Ale jinak je, a velka, je to jedna z mych nejlepsich kamosek
      zajic   | 30.08.2011 12:35:15
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: je vám matka oporou?
      dlouho nebyla, měla jsem dvě děti, prošla si náročným obdobím, najednou se změnil život jí i mě, mám třetí dítě, vnučku a oporou mi je, i když na dálku, skoro denně si voláme. před pár lety bych tomu nikdy nevěřila,asi se změny udát můžou.....
      Lendrunka   | 30.08.2011 12:46:25
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: je vám matka oporou?
      Já bych měla denně děkovat někomu tam nahoře, že mám takovou maminku jakou mám. Tu nejlepší pod sluncem.      Oporou mi byla vždy a věřím, že ještě dlouho bude. 
      Evulik25   | 30.08.2011 12:55:40
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: je vám matka oporou?
      nebyla ani v detstvi,neni ani ted.. podle me se matka ma chovat jinak..ta moje rozhodne neni ukazkova:(
      amalie2011   | 30.08.2011 13:26:32
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: je vám matka oporou?
      Mě teda bohužel není...Taky budu dělat všechno pro to,abych Karolínce oporou byla a mohla se na mě kdykoliv se vším obrátit,i když už bude velká holka.Budu ji chválit,podporovat a milovat   
      veverka77   | 30.08.2011 13:46:47
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: je vám matka oporou?
      Je mi oporou a doufám že i já jí když to potřebuje.   
      Jasma   | 30.08.2011 17:38:22
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: je vám matka oporou?
      my jsme si s mamcou oporou na vzajem ona pomuze me ja zase ji pdoporujem a pomahame si vzajemne i kdyz jsme si obe prosli ruznym obdobim ktery treba zrovna nebylo hezky tak jsme vzdycky stali pri sobe a nikdy na sebe nedali dopustit.a vim ze to tak bude vzdycky a az jedna znas opusti tenhle svet tak to pro tu druhou bude neskutecna rana,ktera se jen tak nezahoji!!!vendulka,mamca a muj chlap jsou pro me nejdulezitejsi osoby na svete!!!!!
      VENYSEK   | 30.08.2011 20:03:32
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: je vám matka oporou?
      Mám to víceméně jako Naďa.
      Meridene   | 30.08.2011 20:44:12
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: je vám matka oporou?
      Ne ení oporou. 20 let jsem ani nevěděla že žije a pak o sobě dávala asi tak rok vědět a teď se zase už rok nehlásí. Přestávám to řešit. 20 let jsem to bez ní zvládla a teď to zvládnu taky. Mám děti (i když Ondra už je velký) a vím, že ty mě potřebují a tak tu pro ně vždy budu. Oni tu matku potřebují, já už né.
      zanlena   | 30.08.2011 23:41:42
      Reagovat | URL příspěvku
  • Čert - toho asi nepřežiju já....
    Tahle roztomilé jméno dostalo nové koťátko, které si pořídila tchýňka. Narodilo se u sousedů a ti ho chtěli utopit, což jim rozmluvila s tím, že si ho tedy vezme. Až sem je to moc krásný příběh. Ovšem po našem seznámení... no z romantiky se blížíme k thrilleru. Ten kocourek je totálně neposlušnej a navíc bude i nevychovanej. Já vím, že je to kotě a že kotě si chce hrát, ale v mé hierarchii je kotě až za dětmi... U tchýně to tak asi nebude. Situace: Kubík měl jít spát, ale vydyndal si, že má hlad a chce ještě rohlík. Seděl na křesle a jedl. Přiběhl praštěnej kocourek a začal mu skákat po nohou - Kubík si s nima kopal pod stolem. Kubík vykřikl a nohy schoval pod sebe na křeslo. Já vzala kocoura a odnesla ho z dosahu. No byl zpátky dřív než já... A zase skákal po tom křesle. Kubík - zvědavej, co se děje se naklonil a kocour ho škrábl do obličeje. Nebylo to nic hrozného, ani krev netekla, ale věřím, že to bylo nepříjemné a navíc se Kubík lekl. A reakce babičky? Kdybys ležel v posteli, tak se ti to nestalo.       Jako největší vtip mi přijde, že to kotě nesmí ven. A to babička bydlí na vesnici... Ven smí jen v doprovodu hlídače. Cokoliv udělá mu projde - sice na stůl nesmí a to ho sundají, ale jinak ho nechají promenádovat se po kuchyňské lince       Jo a spí s nima v posteli. A Kubík dostal vynadáno, že ze spaní rozhazuje rukama a budí kocourka... No já měla dost. Asi to teda byla historka spíš do tchýní :DD, ale to už je fuk.      
    nadule1   | 29.08.2011 16:55:59 | Reakcí: 19, poslední: 30.08.2011 23:50:04
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Čert - toho asi nepřežiju já....
      No Nadi, do příště musíš Kubíka naučit, že při spaní se rukama nerozhazuje, že by tím mohl chudáčka kocourka probudit :-DDDDD
      To je fakt síla :-D
      foREVer   | 29.08.2011 17:11:14
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Čert - toho asi nepřežiju já....
      To je síla 
      tygřímáma   | 29.08.2011 18:21:47
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Čert - toho asi nepřežiju já....
      U nás je to jinak. Přišlo k nám kotě, děcka ho hned zajali a už bylo naše. Dostal jméno a byl to kocour tak jsme vymněkla, muž ho chtěl utopit  . No a kocour se nastěhoval k psovi do boudy, vlčák ho přijal hned. Kotě je nemocné. U doktora jsem vysolila 600. Na kotěti se okamžitě vylíhly blechy a nanesly je psovi do boudy a částečně i na děti. Vynakládám další finanční obnos na odblešení. Kocour i přes to kolik jsem do něj narvala léků a peněz umírá na zápal plic. A je klid, pes je vykoupaný. Byli s ním jen starosti. Omyl. Jsme poštípaní, nacházím doma i na Káji blechu. Aha, vylíhli se bleší miminka  . Našla jsem tři a opět investuji do přípravků na kompletní odblešení psa, kotce, domácnosti, pračka se málem zadřela...Ondra naštvané, že ho přeci jen měl utopit 
      soni   | 29.08.2011 18:31:03
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Čert - toho asi nepřežiju já....
        Tak to je taky dobrý. No jim tam přivandrovalo ještě jedno kotě. Ale to je venkovní. Nicméně už tam má svojí misku s granulema. A můj odhad je, že do Vánoc bydlí taky "doma".
        nadule1   | 29.08.2011 18:40:30
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Čert - toho asi nepřežiju já....
        jezisi     
        zajic   | 30.08.2011 12:37:23
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Čert - toho asi nepřežiju já....
      Kote, nekote, radost bych z toho nemela. Kocky rada nemam. Je to sila.
      mihra   | 29.08.2011 19:57:34
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Čert - toho asi nepřežiju já....
      Tak kočka nám nesmí přes práh, protože má Ládík alergii na kočičí chlupy a kočky všeobecně nesnáší.Já v životě milovala jen jediného kocoura a to našeho Damiána, to byl pan kocour, který likvidoval myši, spal v tátově křesle a nikdy nikomu neublížil. Byl zlatej. Kočičák, který by mi seknul dítě by měl leteckej den. A zvíře v posteli? Když jsme měli Sandy, tak s námi občas spala, když byla úplně maličká. Ale kočku v posteli bych nesnesla. A na kuchyňské lince? Tak to bych nepřežila, teda spíš by to nepřežila kočka.
      Meridene   | 29.08.2011 20:08:29
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Čert - toho asi nepřežiju já....
      taky nemám ráda kočky,chudák Kubíček,a babka asi nemá rozum 
      Gigi   | 29.08.2011 20:19:26
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Čert - toho asi nepřežiju já....
      kočka na kuchyňské lince?? no to není nic pro mě, taky máme kocourka, ale do kuchyně prostě nesmí
      ivulisek   | 29.08.2011 20:47:29
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Čert - toho asi nepřežiju já....
      no fuj! ta vaše babi začíná být divná   já bych kočku doma nesnesla, patří ven  
      jezurka   | 29.08.2011 21:13:57
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Čert - toho asi nepřežiju já....
      Tak to to pekne zacina. A co jeste k tomu tvoje alergie? 
      janney   | 30.08.2011 09:06:25
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Čert - toho asi nepřežiju já....
        Tak, že by někdo bral ohled na mojí alergii, s tím ani nepočítám... Teď nevím, četla jsi historku ve 48 hodin? To je horší případ ignorace mojí alergie. Nějaká kočka je oproti tomu procházka růžovým sadem. Jinak jsem kýchala jště včera celý den...  
        nadule1   | 30.08.2011 09:12:31
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Čert - toho asi nepřežiju já....
          jo, cetla - k tomu nemam slov. Ale taky dostavam i od vlastnich rodicku jidlo s oriskama a cokoladou...ja nevim jestli tomu nejak vnitrne neverej nebo co.Proste kdyz to nezazili..Jeste,ze jsi to nejedla 
          janney   | 30.08.2011 09:25:58
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Čert - toho asi nepřežiju já....
            jj taky jsem si oddechla, že jsem to objevila včas... no jo no - co naděláme :))
            nadule1   | 30.08.2011 09:29:05
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Čert - toho asi nepřežiju já....
      Dočkej času. Ono u kotěte je tohle pro ně možná ještě roztomilé. Ale až jim dospělý kocour všude poleze, bude vytahávat odpadky, poleze po záclonách a rozdrápe vše na co příjde včetně jich :) tak ono je to přejde...
      Já sama ač majitelka dvou psů z toho jednoho štěněte. Tak naopak i to štěně musí vědět kde jsou meze a hranice jeho chování a hlavně co se týká toníka. Protože ten je na hyearchickém žebříčku nad ním :)
      medox   | 30.08.2011 12:05:58
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Čert - toho asi nepřežiju já....
        No oni už jednu dospělou kočku mají... a ta taky leze skoro všude. Já z každého jídla tahám nějaký chlupy...      
        nadule1   | 30.08.2011 12:07:12
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Čert - toho asi nepřežiju já....
          Aha, no tak to potom potěš košťě. To už tě můžu jen politovat. Ale že jim to nevadí. Já mám zvířata ráda, ale z tohohle by mě kleplo.
          medox   | 30.08.2011 12:24:45
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Čert - toho asi nepřežiju já....
            Já trpím při každé návštěvě... no ale naštěstí tam tak často nejezdíme :)))
            nadule1   | 30.08.2011 13:00:43
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Čert - toho asi nepřežiju já....
      Já bydlela s 2 kočkama několik let u našich a z toho důvodu je nemám ráda. Jakmile jsem si dala někam prádlo tak mi na něm leželi a vše bylo od chlupů. Taky lezli po kuchyňské lince a nebo klidně i na stůl a do talíře.
      zanlena   | 30.08.2011 23:50:04
      Reagovat | URL příspěvku
  • Půjčka....
    Tak se manžel konečně rozhoupal a začali jsme zjišťovat vše potřebné, co se týká stavby domečku. První co bylo, kde na to vezmeme. Byli jsme u dvou finančních poradců, každý měl jiný názor. První nám navrhl půjčku ze stavebního spoření, druhý zase upřednostňuje hypotéku. Jsme teprve na začátku a už teď z toho mám zamotanou hlavu. Každé má své pro a proti. Máte někdo přehled? Co upřednostňujete vy? A řešíte to s finančním poradcem, nebo přímo s bankou? Díky za odpověď.
    softinka   | 29.08.2011 13:56:32 | Reakcí: 5, poslední: 31.08.2011 18:50:15
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Půjčka....
      ja se v tom nevyznam nekaj extra..ale v dnesni dobe si okolo me i my hypoteku davame pres stavebko.jsou tam lepsi uroky:o))
      amalie2011   | 29.08.2011 14:47:56
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Půjčka....
        Nám nabídla lepší úroky banka než by vyšla hypotéka u stavebka. Pokud teda skutečně mluvíš o hypotéce... Oni totiž dělají buď hypotéky (a ty vycházejí dráž) nebo úvěry na bydlení (a ty za splnění určitých podmínek vycházejí levněji).
        nadule1   | 29.08.2011 14:52:56
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Půjčka....
      Záleží na tom, kolik máte na stavebku naspořeno. Většinou to funguje tak, že pokud máte naspořeno min. 30 - 40 procent z cílové částky, tak využijete úvěr a tam bývají podmínky lepší než u hypotéky. Pokud máte naspořeno míň, tak pak dochází k vysoké finanční záteži rodiny, protože si musíte vzít nejdřív meziúvěr a dospořovat... což bývá v součtu vyšší částka než byste platili hypotéku. Na druhou stranu můžeš stavebko kdykoliv splatit bez toho, že by tě čekaly sankce apod.
      Co se hypotéky týká, tak záleží jaké podmínky vám konkrétně ve vaší situaci banka nabídne...
      My jsme třeba měli pro sebe finanční strop, kolik jsme schopní měsíčně maximálně platit... a to nám vyšlo lépe vzít si hypotéku. Je sice pravda, že u stavebka bychom platili o něco kratší dobu, ale zaplatili bychom ve finále prakticky stejně (lišilo se to o pár tisíc)...
      Určitě je dobře pořešit to s poradcem nebo i obejít ty banky... a pak si k tomu sednou a spočítat si to.
      nadule1   | 29.08.2011 14:50:37
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Půjčka....
      já bych docela věřila finančním poradcům. my máme hypotéku, přítel uhádal docela dobrý úrok. ale moje mamka pak tvrdila, že kdybych si zařídila úvěr ze stavebka přes nějakou její známou, co v tý spořitelně dělá, bylo by to mnohem výhodnější - asi by bylo, ale to jsem nemohla vědět, že tam máme známou a že to jde tak jaksi kdovíjak zařídit..takže jestli máte někoho známýho pracujícího v bance nebo spořitelně, obrátila bych se klidně i na něj.
      zuzka83   | 29.08.2011 15:11:33
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Půjčka....
      určitě bych ti doporučila dva nezávislý finanční poradce,který ti řeknou svůj názor.přímo zkušenost s tím nemám, ale taky se zajímám o možnosti hypotéky,co sem tak srovnávala a koukala, špatný podmínky nemají u Komerční banky, ale až to budueme příští rok řešit, tak si nechám udělat aspon dva tři
      návrhy.jinak ze stavebka máš oprabvdu nejlepší úrok na ten úvěr ale hypotéka nic moc od nich.
      velvet20   | 31.08.2011 18:50:15
      Reagovat | URL příspěvku
  • Někdo mi krade plínky..
    A já jsem nasraná jak cyp. Měla jsem 60 látkových plínek obyč, plus nějaké ty barevné se zvířátky, plus plínkové osušky... Stav dneska - 30 plínek, jedna barevná, tři plínkové osušky. Chodím si to věšet před barák, takže prostě mi to někdo krade ze šňůr. Asi postupně, aby to nebylo tak nápadné, přece jen je jednodušší jít si třikrát týdně pro dvě plínky, než sebrat celou šňůru. Už dlouho mi to vrtalo v hlavě, protože jsem měla plnej šuplík plen a najednou tam mám jen jednu věžičku. Jestli se nám ztrácí i hadry, na to jsme ještě nepřišli, to se blbě zjišťuje..  Přece nebudu u toho prádla 3 hodiny hlídkovat  
    Gastrica   | 29.08.2011 13:24:52 | Reakcí: 35, poslední: 30.08.2011 23:50:43
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Někdo mi krade plínky..
      no to je nechutne 
      zajic   | 29.08.2011 13:35:20
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Někdo mi krade plínky..
      A tak nemas moznost veset doma?
      happy   | 29.08.2011 13:40:58
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Někdo mi krade plínky..
        nemám kde - jsme v přízemí bez balkonu a v bytě máme vlhko samo o sobě, takže prádlo mi tu neuschne a když, tak zatuchne. Máme všude odsavače vlhkosti a stejně nám nejdou zavírat dveře     Proto věším venku, doma by to bylo jak v sauně...
        Gastrica   | 29.08.2011 13:42:25
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Někdo mi krade plínky..
          Vis, lidi jsou zvlastni. Tak si poridte susicku.?
          happy   | 29.08.2011 13:48:48
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Někdo mi krade plínky..
            o tom jsem taky uvažovala, ale v těchdle podmínkách nejde ani tohle - máme byt 50m2, pračku máme úzkou, protože by se nám ani do té kuchyně nevešla, koupelna je jen tak pro jednoho, dva si vedle sebe ani nevyčistí zuby. Není to tady kam už naskládat..  
            Gastrica   | 29.08.2011 13:53:07
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Někdo mi krade plínky..
              Tak to uz jedine stehovani.
              happy   | 29.08.2011 14:01:37
              Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Někdo mi krade plínky..
              my máme byt velký a stejně ji máme v Ložnici,jinam se nevešla 
              Andělka   | 29.08.2011 14:02:38
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Někdo mi krade plínky..
                nám by se nevešla vůbec nikam - obývák je 6x3,5 metru, měli jsme co dělat, aby se sem vešla sedačka a obývací stěna, ložnice je 3,5x3,7, tam se vešla jen 120tka postel, Ádina postýlka, komoda a skříň, tam by jsme sušičku taky nedali. V kuchyni nemáme ani stůl a židle, aby se tam dalo hnout...  Je to tu prostě krutě malé...
                Gastrica   | 29.08.2011 14:24:32
                Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Někdo mi krade plínky..
              Nebo si nech plinky potisknout: ''Ukradeno u Novaku''. Nevim, jak se jmenujes prijmenim, tohle je priklad.
              happy   | 29.08.2011 14:03:02
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Někdo mi krade plínky..
                co mi to pomůže? stejně to ukradnou i s tím potiskem  
                Gastrica   | 29.08.2011 14:25:03
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Někdo mi krade plínky..
                  No tak me by bylo dost trapne, kdybych nekde nosila plinky s takovym napisem nebo mi visely na balkone ;-)
                  Byl to zert, uz nevim, jak jinak poradit.
                  happy   | 29.08.2011 19:22:52
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Někdo mi krade plínky..
                    když není někomu trapné krást plínky matce na mateřské, tak mu nebude trapné ani to, že mu visí na balkoně ty plínky podepsané  
                    Gastrica   | 29.08.2011 19:24:51
                    Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Někdo mi krade plínky..
      Tak to je mazec  A nemáte v baráku nějakou sušárnu nebo kočárkárnu nebo něco na ten způsob?
      cukrblik   | 29.08.2011 14:36:14
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Někdo mi krade plínky..
      Jestli na to vidíš z okna, tak si dej za okno nějakou kamerku než ti to prádlo uachne a uvidíš vše, co se kolem děje a nebudeš muset hlídovat :-) Jinak je to hnus, krást plínky, byla bych pěkně vytočená.
      foREVer   | 29.08.2011 15:41:05
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Někdo mi krade plínky..
      lidi sou kurvy to je des
      Mysulatko   | 29.08.2011 16:08:27
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Někdo mi krade plínky..
         
      tygřímáma   | 29.08.2011 17:35:48
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Někdo mi krade plínky..
      ty vole, já bych si počkala na zločince a pak by viděl.
      ivulisek   | 29.08.2011 20:51:14
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Někdo mi krade plínky..
        no jo, počkala, jenže to bych se musela na celej den nastěhovat s malou do kuchyně, abych na to prádlo celou dobu viděla. Já tam zítra nastražím do okna tu kameru, abych věděla, koho vyčíhat, jeden tip máme, tak uvidíme, jestli jsme se nespletli    
        Gastrica   | 29.08.2011 21:03:18
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Někdo mi krade plínky..
      Ubohý 
      Jasma   | 29.08.2011 21:15:26
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Někdo mi krade plínky..
      hele a co dát na okno venkovní sušák?
      jako je tenhle (určitě by se dal sehnat i jinej typ, třeba i levnější)
      http://www.pradelni-susaky.cz/uvodni-stranka/produkty/
      chezzie   | 30.08.2011 10:13:08
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Někdo mi krade plínky..
      Že jim ruce neupednou. 
      zanlena   | 30.08.2011 23:50:43
      Reagovat | URL příspěvku
  • Drobné úrazy u dětí
    Nevím kam to vrazit, tak třeba sem :-)
    Chodí vaše děti za váma s každou "bolístkou"? Nebo tak večer ve vaně zjistíte, že ho poštípali komáři, má sedřenou ruku apod?
    Já právě mám doma tu druhou variantu :-( Neříkám, že občas za mnou nepřijde, nebo neslyším řev, ale někdy v zápalu boje si asi nevšimne, nebo nevím...
    Třeba teď o víkendu, byli jsme u známých, hafo lidí, hafo dětí, které lítaly po zahradě, koupali se v řece nebo malém bazénku... No a já včera tak na něho koukám, on sedřený loket, "díru" v noze (asi šlápl na ostřejší kámen) a poštípaný... Manžel jen prohlásil, no doufám, že když bude krvácet fest, tak si všimne a přijde a někde nám nevykrvácí  
    moninif   | 29.08.2011 11:53:07 | Reakcí: 12, poslední: 30.08.2011 12:43:39
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Drobné úrazy u dětí
      Pokud teče krev,přijde a chová se jako by právě umírala.Pokud je to bez krve,ani o tom nevím.Tak krev je u nás moc důležitá,je to hééééééééérečka 
      tygřímáma   | 29.08.2011 12:22:14
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Drobné úrazy u dětí
      jojo chodí si k nám nechat foukat prst  ,a to i když třeba spadne na zadek,nebo si odře koleno 
      Zuzbr   | 29.08.2011 12:27:17
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Drobné úrazy u dětí
      Maruska potrebuje politovat, jesteze je holka, kdyby to byl chlap, tak je to na ostudu, jaka je to sralbotka 
      zajic   | 29.08.2011 12:33:01
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Drobné úrazy u dětí
      když spadnou tak že to mají hodně odřené a pláčí tak za mnou utíkají,se štípancama od komárů né,od vos ano to je veeelký řev...ale pokud spadnnou a nic se jím nestane nebo jen lehce tak bez problému si hrajou dál
      lendy   | 29.08.2011 12:39:10
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Drobné úrazy u dětí
      On za mnou prijde jedine, kdyz chce ham a ze mu u toho krvaci loket nebo koleno, to si ani nevsimne  
      plaz   | 29.08.2011 14:34:47
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Drobné úrazy u dětí
      Kubík si většinou nevšimne... Sranda je, že občas zatouží po náplasti a pak se celý prohlíží, jestli náhodou nemá někde bebíčko... Když si ublíží víc, tak chce pofoukat hned.
      nadule1   | 29.08.2011 14:39:49
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Drobné úrazy u dětí
      neumim posoudit..jeste je ani nestipl komar...ani nekrvaceli...oni nememli zadnej uraz...a to ze lezou vsude a divoce..ale jsou az zahadne opatrni
      Liberte   | 29.08.2011 14:49:36
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Drobné úrazy u dětí
      maruska jak pada porad a hodne, tak uz ani nebreci, resp kdyz breci, tak vim, ze uz se bouchla hodne, zato matej je sikovnej,ale kdyz spadne nebo se bouchne nebo tak, tak z toho dela konec sveta  chlap no 
      jecidlo   | 29.08.2011 18:13:53
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Drobné úrazy u dětí
      když teče krev, přijdou hned, i kdyby to jedna kapka byla, ale modřiny a boule počítáme až ve vaně a je jich každý den několik
      Humpolec   | 29.08.2011 19:24:07
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Drobné úrazy u dětí
      tak Vojta je pravý opak, chodí se vším (ani to kolikrát není vidět) je to hrozná citlivka
      jana1260   | 29.08.2011 20:41:49
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Drobné úrazy u dětí
      U nás si toho ětšinou nevšimne. Mě se stalo tohle u doktorky. Prohlížela ho na prohlídce a říká: od čeho má ten šrám přes celá záda a já na to jaký šrám? Ten tam ještě ráno nebyl  no hned si o mě udělala pěkný obrázek 
      medox   | 30.08.2011 12:34:37
      Reagovat | URL příspěvku
  • Za málo hodně
    Byla u mě kamarádka, co mi říkala, že jela do Zlatníků, kde je veliká hala se second handem a je to tam levný,ale musí mít člověk dost času a neostýchat se. V sobotu jsem měla čas,protože manžel si vzal děti a vyrazila jsem .
    Bylo to docela dobrý, žádný šílenosti. Tam odtud se to ještě rozváží dál a ženský si tam nakupujou do svývh krámů-bazárků.
    Ale já byla nadšená,a musím se s vámi o to podělit a doufám, že nespadnu ve vašich očích na dno, nakoupila jsem toto:
    Aničce dres na balet,čepičku ušanku na zimu,rolák a mikinu,dvě fleesové šály,a povlečení na velkou postel Hannah Montana-to bylo super, Štěpánkovi džíny a šálu,a sobě 3 trika, čepici ušanku,2 sukně a jedny džíny a to všechno za 350kč, v tom je právě ta moje radost   
    veru-beru   | 29.08.2011 08:10:59 | Reakcí: 17, poslední: 30.08.2011 23:53:29
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Za málo hodně
      Náhodou to je super, brala bych to taky i u nás 
      Ady.S   | 29.08.2011 08:58:49
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Za málo hodně
      Já ráda nakupuju v sekáči 
      tygřímáma   | 29.08.2011 09:13:42
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Za málo hodně
      Já chodím taky, kus za 25 korun. Minule jsem vyhrabala pro Markétu podšité kalhoty na zimu za 25kč. Některé věci mají ještě cedulku z obchodu. Ještě lepší bylo: celý nákupní košík za stovku, tam toho vešlo 
      soni   | 29.08.2011 09:32:50
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Za málo hodně
      super nákup, taky chodím do sekáče - hlavně malýmu, má krásný značkový jako nový věcičky, který bych mu za ty šílený peníze normálně nekoupila...
      chezzie   | 29.08.2011 09:48:29
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Za málo hodně
      Já se tam dostat, tak bych nakupovala jak oživot ;-)
      foREVer   | 29.08.2011 10:04:49
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Za málo hodně
      Veru tak to je bomba, kdybys tam viděla něco pěkného na naše lupiče, klidně mi to kup :) u nás jsou sekáče naprd...nadražený a výběr nic moc
      kamila   | 29.08.2011 10:41:29
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Za málo hodně
        Tak jo Kami, Ani 98? a Pepík 110? nebo víc???A na zimu???
        veru-beru   | 29.08.2011 14:58:22
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Za málo hodně
          Anička 98 stačí, Pepíno už raději 116-122. Na zimu bych potřebovala nějaké vyteplené kalhoty pro Pepíka,a na Anču bundu.No a trik a mikyn není nikdy dost :) díky. Kdyžtak přeměřím a pošlu ti rozměry,ono velikost mákaždý výrobce je jinou      přeju krásný zbytek léta
          kamila   | 29.08.2011 15:03:17
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Za málo hodně
            Tyjofka, zrovna jsem paní prodala teplý kabát až ke kolenům v 98, to vědět, tak je tvůj.
            veru-beru   | 29.08.2011 22:27:40
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Za málo hodně
      zlatniky jsou vyborny..kdyz jsem bydlela v psarech a na jizaku,tak jsem tam poridila upplne nove zaclony a zavesy atd..ted to ma z ruky..
      Liberte   | 29.08.2011 11:14:58
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Za málo hodně
        super šikula
      moninif   | 29.08.2011 11:44:05
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Za málo hodně
      na dno, kde se vali tolik levneho obleceni, bych spadla klidne taky 
      zajic   | 29.08.2011 12:36:24
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Za málo hodně
      no parááááááááááda      
      lendy   | 29.08.2011 12:40:21
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Za málo hodně
      Kdyby byla možnost tak nakoupím taky a né jen za 350,-.   
      Pralinka   | 29.08.2011 13:42:48
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Za málo hodně
      já sekáče miluju! mám doma 4 luxusní značkový věci jako nový!!!!§
      Mysulatko   | 29.08.2011 16:45:39
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Za málo hodně
      Není se za co stydět.I já coby vydržovaná manželka nejraději nakupuji v sekáčí a netajím se tím.Jsem mistr hrabacího sekoše a ostatní si mě berou at jim nahrabu.
      Honafa   | 29.08.2011 21:38:13
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Za málo hodně
      Supr.  U nás v sekáču bych za to dala víc.
      zanlena   | 30.08.2011 23:53:29
      Reagovat | URL příspěvku
  • vylety
    doporucuji labyrinty na zamku loucen,stumpajzlici se tam uspesne vyradili a ze slamoveho s klouzajdou jsme je dostali az po 2 hodinach..okres nymburk..
    veltrusky park...specielne pro male cyklisty bajecnej...tam jsme stravili dalsi den...elli s tatinkem se cyklistili a my s ottikem zkoumali veskera zakouti a nabehali se jak na maratonu...a vozili se v kocare 
    dinopark na harfe nevime jak vypada...nedostali sjme se tam protoze jsme pred tim narazili na klouzacky apod a nasi tam stravili 3 hodiny i s litanim kolem a tak jsme popijeli kavu a koukali jen at nekde nezmizi  ..konec prazdnin se s patecnim volnem tatinka vydaril a stumpajzlici ani nevedeli ze byli rano ockovani na zloutenku     
    Liberte   | 29.08.2011 07:15:23 | Reakcí: 2, poslední: 29.08.2011 09:14:43
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • Mamčina směna
    Pěkný večer bolenky,
    tak se jdu s vámi podělit o dnešní zážitek mé mamky. Odpoledne vstanu po noční a koukám, že mamka má zalepenou bradu. V noci měla směnu a představte si to, že přijeli s posádkou k mladýmu zakrvácenýmu klukovi, nereagoval a tak ho prý dali na nosítka a mamka dělala svou práci. Nehýbal se, prostě nic a z ničeho nic KOUS!!! Mamku kousl do brady a držel a nechtěl ji pustit.   Byl mimojiné totálně na "sračku" jak říkala moje mamka a že měl aspoň 3 promile. Moc nezbývalo a mamce málem vykousl kus masa, tak to má zašité a hned ve 4 ráno ji dělali testy na HIV, tak se čeká na výsledky apod. Jinak borec je manager nějaké firmy a šel ze svatby, kde byl jako svědek, naštěstí to nebyl žádný bezdomovec.  
    Majdulak   | 28.08.2011 20:38:35 | Reakcí: 19, poslední: 29.08.2011 21:16:35
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • Občas prostě nechápu
    a říkám si jestli jsem pitomec já,nebo jestli se zbláznilo okolí.Byli jsme včera na rybářských závodech.Soukromá akcička u soukromého rybníka u rodičů naší hlídací tety.Bylo to moc fajn,Jirka nadšený že s tátou chytá ryby,my s Jituškou se zabavili se známýma....No na konci při vyhlášení nejmladší rybáři dostali celý menší dort.Upozorňuju že domácí výroby,takže naprosto úžasný.Tenhle dort dostal jeden náš Jirka a druhý stejně starý chlapeček.Seděli jsme venku u stolů a teď přijde to co nechápu.Okolo bylo ještě dalšícj asi 30 lidí.Zatímco Jirka chtěl po tátovi nůž a dort nakrájet a rozdělit,chlapeček se na dort vrhl systémem "moje"a jal se to ožírat naprosto prasečím způsobem.No a nejlepší na tom bylo,že ho v tom rodina podporovala.Takže po chvíli ho komplet celý rozpatlal,ožral z něho to co mu chutnalo(čokoládu,krém a pod)a ten zbytek byl už nepoužitelný.Asi jsem zírala dost nevěřícně,protože tatínek tam prohlásil ať taky mladýho nechám vždyť ten dort dostali oni a ať si s ním dělají co chtějí.No když pominu tu maličkost,že Jirku tohle naštěstí nenapadlo,tak napadnout ho to asi ho přizabím.Za 1 si myslím,že je to naprostá neúcta k práci někoho kdo se s tím takhle pekl,za 2 jsem názoru že 4 leté dítě se nebude chovat jako prase doma natož na veřejnosti a ve finále,taky má sestru a rodiče se kterýma se může podělit.Takže jsem cvok já,nebo okolí?
    Val.J35   | 28.08.2011 10:25:22 | Reakcí: 18, poslední: 30.08.2011 23:55:29
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Občas prostě nechápu
      No, tak to jsem asi cvok tak, protože by mi přišlo normální ten dort rozkrájet a nabídnout okolí. Tomášek je vychovávaný tak, aby se dělil. Navíc takhle něco ničit mi přijde taky jako nevážení si něčí práce.
      Meridene   | 28.08.2011 11:38:46
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Občas prostě nechápu
        přesně tak, nejsi cvok   mi tohle dělá tchýně, když upeču dort, tak mají největší srandu z toho, že se na to malá vrhne a rozkuchá ho ručičkama a ještě se diví, že jsem trapná a nechci jí to dovolit   klidně jí nechám, ať si uloupne z dortu co chce, ale aby ho rozmatlala?   dobře jsi to malého naučila  
      jezurka   | 28.08.2011 12:41:29
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Občas prostě nechápu
      Na jednu stranu závidím rebelii-taky bych chtěla někdy v životě patlat dort rukama a pusou-nadruhou stranu,bych to nikdy neudělala a ani moje děti.
      Jako vyrobce dortu by mě to strašně urazilo.
      Když tak nad tím přemyšlím znám i pár dospělích co dokážou hnusně jídlo rozvrtat,že je nepoužitelné a pak ho ani nejíst.Moje segra ted nedávno si u nás vzala lžičku a otevřela si v ledničce kupovanou Marlenku a párkrát si z prostředka nabrala.Už jen to ,že lžičku olízala a znova strčila do jídla je hnus.Tak,že zbytek Marlenky jsem vyhodila,blé.
      Jen se zeptám-chlapeček ještě žije?      Že jsi ho nezabila ty,to chápu,ale co bránilo Jirkovi?
      Honafa   | 28.08.2011 12:44:34
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Občas prostě nechápu
        Chlapeček žije.Asi jsem to blbě napsala,ale on dostal každý svůj dort.Takže ten Jirky se dílem rozkrájel a snědl tam a ještě mám kus v lednici. 
        Val.J35   | 28.08.2011 16:56:18
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Občas prostě nechápu
      na jednu stranu byl to jeho dort, na druhou doufam, ze by se Maruska taky rozdelila
      zajic   | 28.08.2011 12:59:35
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Občas prostě nechápu
      Tak to se nedivím, že jsi z toho byla v šoku. Z takových pak vyrůstají sobci.   Nesnáším. když dospělí šahají na jídlo, které pak nejí.     Tak ať se podívají očima, to je takový primitivmus.  
      LenkaM23   | 28.08.2011 14:56:15
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Občas prostě nechápu
      Sobci asi vychovají zase jen sobce... 
      Calamity J.   | 28.08.2011 15:47:57
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Občas prostě nechápu
      teda to by mě ani ve snu nenapadlo. Myslím, že nenormální nejsi, já bych taky čučela s otevřenou pusou...
      Gastrica   | 28.08.2011 15:49:10
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Občas prostě nechápu
      Přečetla jsem Gabce a ta vzkazuje-stát se to mi tak chlapeček je obličejem v bahně v tom rybníce a já na ním klečím a říkam-tak jak ti to chutná chlapečku????
      Honafa   | 28.08.2011 16:07:13
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Občas prostě nechápu
      Ja s tebou naprosto souhlasim. Takove chovani bych nesnesla. Jenze, pokud toho chlapce v tom jeho rodina jeste podporuje, co nadelas. Jeste bys neco rekla a vsichni by se na tebe sesypali. Je to v lidech, bohuzel.
      mihra   | 28.08.2011 17:59:00
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Občas prostě nechápu
      to by mi bylo teda trapne,kdyby neco takoveho udelalo me 4lete dite.Chapu to u 1 ci snad i druhych narozenin ,ze se ditko necha at se v tom hrabe,ale aby se nerozdelilo?! :( Pokud chteji mit tak volnou vychovu a aby si jejich dite delalo co chce, meli mu aspon ukrojit jen kousek dortu a s tim teda at si dela co chce - to by mi prislo v pohode,ale ne cely dort. 
      janney   | 28.08.2011 18:51:10
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Občas prostě nechápu
      No u ročního dítěte je to roztomilé, když se patlá ve svém prvním dortu.... Čtyřleté už má mít rozum.

      A k tomu hned čerstvá historka. U tchýně jsme slavili svátky dětí... upekla jim dort - Medvídka Pú. Kuba ho toužil jíst prasečím způsobem. Než jsem stihla zareagovat, tak mu babička dovolila sníst mu ucho (ukousnout ho)... Kubík se pak snažil pokračovat a to jsem teda tvrdě zasáhla - přesně z těch důvodů, které si popsala - nejedl to sám, navíc ten dort ani nebyl jen jeho. Každopádně to byla jedna z věcí, kterou mě tchýně tento víkend vytočila. Člověk se těm dětem snaží něco vštípit...     
      nadule1   | 28.08.2011 21:29:30
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Občas prostě nechápu
      Jitko,já s Tebou naprosto souhlasím
      tygřímáma   | 29.08.2011 09:18:14
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Občas prostě nechápu
      normální je dort rozkrájet, neřeknu, když je to roční dítě a roztomile se v tom patlá - s tím se tak nějak počítá... ale ve 4 letech už má myslím dítě dost rozumu na to, aby vědělo jak se jí... /nebo ten rozum nemá a rodiče mu nevštípili základní jídelní návyky.../
      chezzie   | 29.08.2011 09:56:12
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Občas prostě nechápu
      Co na to říct-je to prostě výsledek rodičů. 
      Pralinka   | 29.08.2011 13:46:54
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Občas prostě nechápu
      Tak to je hodně trapné.Čtyřleté dítě už by se mohlo chovat asi jinak.Ale když píšeš,že ho v tom rodiče povzbuzovali,tak je jasné,odkud vítr vane...
      veverka77   | 29.08.2011 22:13:53
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Občas prostě nechápu
      No já bych se s okolníma lidma taky asi moc nedělila. Ale určitě bych děcku dort nepodšoupla at ho sprzní, ale rozkrájela bych ho apson pro naši rodinu a třeba přítomné přátele.
      Já teda Toníka nechala komplet rozvrtat jeho dort k prvním narozeninám, ale ten jsem tvořila já přímo k tomu účelu. Jinak se papá pěkně způsobně a dělí se, ale Toník se rád dělí sám od sebe. Až mě někdy štve jak mě všechno cpe...
      medox   | 30.08.2011 12:41:52
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Občas prostě nechápu
      Já tedy takhle ještě nikoho jíst dort neviděla. 
      zanlena   | 30.08.2011 23:55:29
      Reagovat | URL příspěvku
Přidat nový příspěvek
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×