Inzerce
Inzerce
Inzerce

Ach, Ti chlapi (strana 70) - diskuze

Přidat nový příspěvek
  • Na jedno
    Tak včera mi šel Michal taky na jedno chodí tak kolem půl 8 a do 10 ho mám už doma.Včera se připotácel a nadával na kluky že do něj nalili tvrdé, on to totiž nesnáší a pořád bědoval že nepřežije zapíjení svých 30 narozenin a narození malé  Pak tady seděl v křesle snědl bageru a za chvíli tady zařezával jak dřevorubec  No myslím že málo který chlap si stěžuje že mu v hospodě poručili panáky 
    Voraba   | 28.03.2009 09:05:21 | Reakcí: 12, poslední: 28.03.2009 17:57:49
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Na jedno
      Bagetu 
      Voraba   | 28.03.2009 09:05:56
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Na jedno
      Tak to ten muj si taky stezuje. Vzdycky si zajde na dve piva, to je jeho limit a pak jde domu, takze tak na hodku a pul pokecat. Tak dvakrat tydne, tak s tim nemam problem. Ale obcas, kdyz nekdo neco slavi, tak do nej nekdo nalije panaka(ci vic) a jemu je pak hrozne zle. Tak taky vzdycky nadava. Ja se mu divim, ze kdyz to nechce, tak proc to pije. Do krku mu to prece nikdo nelije, ne?     
      janasmile   | 28.03.2009 09:14:20
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Na jedno
      Stěžujou si,ale stejně to do sebe lijou. 
      Pralinka   | 28.03.2009 09:22:43
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Na jedno
        Přece by neurazili kamarády  ,ale davali se teď panáky na narození malého tak to si dal.Mišák chodí taky dvakrát do týdne a pokaždé je do 10 doma 
        Voraba   | 28.03.2009 09:44:18
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Na jedno
      ten muj kdyz zapijel rostu tak se pry vratil az v 6 rano a to pili od 10hod. A taky vzdycky nadava na ostatni kolegy, ze do neho neco liji, ale on za to nemuze samozrejme   
      Bobisu   | 28.03.2009 10:28:26
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Na jedno
      Ten můj taky nadává na to že mu ostatní poručí panáka, pak jim to musí vrátit a je to začarovaný kruh.Když poje jen pivo bývá to v pohodě.
      Ady.S   | 28.03.2009 10:59:29
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Na jedno
            no tak ten můj by se tomu v hospě nebránil 
      lendy   | 28.03.2009 11:31:12
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Na jedno
        Jirka taky nadává,většinou se ale ubrání, fakt mu to nedělá dobře..vždycky mu to pomáhám vylejvat nwbo někam schovávat...  
        fireangel   | 28.03.2009 12:39:45
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Na jedno
      sranda je,že je vypil,když je nensáší 
      kathon   | 28.03.2009 17:24:45
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Na jedno
        manžel si jendou za čtvrt roku na firemní párty taky dá pár piv (3-4) a pak je mu špatně.... a přitom kdyby si nedal,má to pohodlnější,ptž by se dovezl domů,takhle je vždy na někom závislý,kdo ho doveze-jsme z Kladna,pracuje v Praze. ale on by se asi styděl,že jediný nepije nebo co já vím. v tomhle ty chlapy nechápu 
        kathon   | 28.03.2009 17:26:16
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Na jedno
          Oni to stejně dělají kvůli nám, jim se totiž líbí když kolem nich druhý den skáčeme a oni si mužou postěžovat jací jsou chudáčkové 
          Voraba   | 28.03.2009 17:57:49
          Reagovat | URL příspěvku
  • Odzbrojeny tatinek
    Tak Violka si tatinka opravdu ziskava vic a vic kazdym dnem
    Vcera se mohutne rozchodila a Terry kdyz ji vidi jak k nemu capka a nese mu knizku ci plysaka, prestane i cucet do toho pocitace a hned se ji venuje - chvali ji a tleska a rika jaka sikulka to je a jeho princezna a jeho plysacek a vsechny ty originalni jmena co pro ni vymyslel.
    Dnes se mi Terry zacal rozplyvat - co ze se stalo rano v posteli.
    Normalne se totiz ve velke posteli Violka tuli hlavne ke me, chce mlickoa pusinkuje me - tata je spise na dovadeni.

    No a dnes rano, jak jsem spala a on byl jeste v posteli,tak pry hned jak ho uvidela, tak prelezla me a hrnula se k nemu s velkym usmevem a radosti,ze ho vidi a dala mu uzasnou pusinku, pak zas odlezla,ale kdyz na ni zavolal - vratila se az od dveri zpet na postel a znovu mu dala velikansku pusinku Takova banalita reklo by se,ale on je uplne odzbrojeny.
    Povidal, jak je to krasne a ze ho ma rada a ze kdyz se rano probudi a uvidi ho,ze se zacne usmivat a pusinkovat ho.
    Jsem za to hrozne moc rada,protoze jsem se trochu bala jak rychle si vytvori vztah po 9 mesicnim odlouceni.   
    janney   | 27.03.2009 21:36:46 | Reakcí: 18, poslední: 30.03.2009 09:00:54
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Odzbrojeny tatinek
      to je hééézkýýý 
      lucie73   | 27.03.2009 21:40:50
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Odzbrojeny tatinek
      Jééé     
      Alokin   | 27.03.2009 21:48:22
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Odzbrojeny tatinek
      To je krásný     
      Ady.S   | 27.03.2009 21:55:11
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Odzbrojeny tatinek
      jéé,já si to úplně představuji     
      soni   | 27.03.2009 21:58:39
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Odzbrojeny tatinek
      Je to krásný, tohle dělá i Eliška. Je to roztomilé co? Baví mne vaše příběhy... 
      Justík   | 27.03.2009 22:17:04
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Odzbrojeny tatinek
      Je videt, ze uz si tatinka zamilovala    A to je jasny, ze tatinek ucurava blahem      Nas Honzik ted mel hrozne mamankovske obdobi, vsechno chtel jen s maminkou, s manzou se nechtel ani mazlit. A ted to preslo, zas vsechno tatinek, tatinek a manza je na vrcholu blaha   
      janasmile   | 27.03.2009 22:17:57
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Odzbrojeny tatinek
        Jo jo, holky - je to fakt roztomily a aspon se pak ma chut o ni starat o to vic
        janney   | 28.03.2009 06:59:44
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Odzbrojeny tatinek
          Manžel se malýho mimča tak trochu bojí  ,ale jak se začala malá takhle projevovat tak se úplně pyšnil a malá si ho omotala kolem prstu.Ženský to umí s chlapama už od začátku   
          soni   | 28.03.2009 18:14:44
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Odzbrojeny tatinek
            to je úžasný.  
      nadule1   | 28.03.2009 07:03:59
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Odzbrojeny tatinek
      Violka je šikula a tatínka zmákla bez vetších problémů.Jani,moc Vám to přeju. 
      tygřímáma   | 28.03.2009 08:43:03
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Odzbrojeny tatinek
      No jo ženské zbraně už v tak malém podání jen ať si tatínka pěkně omotá okolo prstíčku  ,je to moc super
      Voraba   | 28.03.2009 09:00:43
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Odzbrojeny tatinek
      Jani to je krásné,že Violka si tak rychle udělala takový krásný vztah k tatkovi    se mu ani nedivím,že se tak rozplívá....já to dělám dodnes     
      lendy   | 28.03.2009 11:33:35
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Odzbrojeny tatinek
      je vidět že Vio cítí,že ji má Terry rád,že ty máš ráda Terryho a on Tebe.... vycítila,že je to táta a prostě ho miluje.je to krásný a je to roztomilé,jak se ti tatínci nechají omotat kolem prstu :-) Terry na ni mluví předpokládám anglicky. chápe to violka? reaguje?
      kathon   | 28.03.2009 17:28:54
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Odzbrojeny tatinek
        jojo, uz si zvykla a zda se ,ze rozumi( byla vypleskla jen tak prvni 3 tydny)
        Mam spis obavy o jeji cestinu
        janney   | 28.03.2009 19:12:34
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Odzbrojeny tatinek
          tak to je krásný....ty děti jsou tak přizpůsobivé,jak si zvykne na tu jinou řeč.dospělák by s tím měl dlouho problémy....
          kathon   | 28.03.2009 19:41:04
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Odzbrojeny tatinek
      nádhera      
      Small   | 28.03.2009 20:08:21
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Odzbrojeny tatinek
        jedním slovem nádherné 
      Calamity J.   | 30.03.2009 09:00:54
      Reagovat | URL příspěvku
  • Dneska šel ten můj chlap slavit bráchovy narozky.To by mi až tak nevadilo, ale...Bracha mu vždycky valí do hlavy šílený klíny, jako mít někde bokovku, pít do němoty, doma nechat všechno na manželce    .(Má přítelkyni, milenku a ještě se tím chlubí, chodí do posilky, takže mozek ve svalech a hledá levný domek někde v malé prdýlce, kde by se jeho přítelkyně zasekla s případným dítětem a on si mohl v klidu užívat života.Když chce jít ven ona dělá šílený scény, ale on chodí pařit sám.)Už ten odchod, měl být až v půl sedmý.Brácha si to přivalil v šest že už jdou.To že Jura měl za úkol nachystat koupelnu, pohrád si s malým, nakrmit a vyvenčit psa nezájem.Večeři hodil do břicha a nazbytek se vybodl.No nechci vidět ten víkend.
    Ady.S   | 27.03.2009 20:01:45 | Reakcí: 17, poslední: 28.03.2009 18:26:33
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Koukám taky budeš mít príma čekací večer s jakou se vrátí.To je radost takový brácha nebo kámoš co otravuje. 
      Honafa   | 27.03.2009 20:21:48
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      ty jo to bych teda brachovi dala!!to uz mi pripada moc...   
      babywoman   | 27.03.2009 20:33:33
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      A to je jeho bracha nebo tvuj?
      janasmile   | 27.03.2009 20:49:14
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Jezis tak snad to pousti ruhym uchem ven - nesnasim tyhle frajirky co se vytahujou jak kdyz maj lepsi syl zivotaa ve skutecnosti nemaj nic co by melo nejakou vahu
      janney   | 27.03.2009 20:56:20
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      já bych je zbila oba          páč bych na to nervy neměla
      Pajdíček   | 27.03.2009 21:01:45
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      No tak to je radost a to po tobě bude ještě zítra chtít abys okolo něj lítala protože mu bude špatně ne? Teda toho bráchu bych asi zabila  
      Voraba   | 27.03.2009 21:17:08
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE:
        jéé já tak nemám ráda když jde manžel na pivo nechodí často ale když už jde tak to většinou stojí za to vůbec ty chlapy nechápu prý jen na jedno a pak přijdou bůhvíkdy a taky tam má kamarády s takovýma kecama a hlvně spousta jich překročila určitý věk a našly si mladší ženu a rozvedly se a začaly blbnout, a když přijdou domů tak se tvářej s tím přiblblým výrazem že bystejim daly přes držku chápu jak se cítíš a držím palečky ať přijde jen v dobré náladě
        Gigi   | 27.03.2009 22:11:47
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Ja keď som sa zoznámila s Mikem tak som pre všetkých jeho kamarátov urobila grill party u seba doma.Nazvala som ju(sama pre seba,,rozlúčka s kamarátmi")odvtedy nevidel ani jedného    a bráška musí chodiť piť sám(veď sa to nehodí,no nie?  )
      nathalis   | 28.03.2009 08:34:15
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE:
        No tos udělala na jedničku       
        Voraba   | 28.03.2009 09:02:00
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE:
        Pěkně vyřešené.Ten můj se takhle rozloučil s kamarády při zapíjení malého.Od té doby do zdejší hospůdky nešel  .Ale brácha je něco jiného  .Mně nevadí když někam jde, pokuď se nevrátí jak dobytek a s názory jak vymytej mozek.Od porodu byl na chlastačce po druhé.
        Ady.S   | 28.03.2009 11:01:50
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      no to má teda prýma bráchu  dej pokoj...člověk aby se pak bál aby Ti nezvlčel 
      lendy   | 28.03.2009 11:35:35
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE:
        ty jo,takovýho bráchu? to je na facku.... to bych nevystála,takovýho švagra.... blbeček
        kathon   | 28.03.2009 17:30:37
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE:
          Holky psát o Vilouškovi to by bylo na hodiny a já bych se zbytečně zase rozčilovala.Těch slibů jak pomůže a pak nic.A to nejen u nás.Jak se chová ke své holce je vážně k pláči.
          Ady.S   | 28.03.2009 18:26:33
          Reagovat | URL příspěvku
  • Kalič
    Tatka nám šel pařit s kámošema na Stodolní,tak doufám,že ho ještě někdy uvidíme.Pro jistotu jsme ho vyfotili at mužem dát pak fotku do novin.Jak odcházel tak Gabka říkala,že jde kalit a že je tím pádem kalič.No vubec jsme netušili,že se tomu tak říká.Doufám,že zakalí dobře a příjde domu až střízliví.
    Honafa   | 27.03.2009 19:59:20 | Reakcí: 11, poslední: 27.03.2009 21:12:21
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Kalič
      Mám stejné přání u toho mého, ale mně se bohužel nevyplní 
      Ady.S   | 27.03.2009 20:02:59
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kalič
      jééé, váš taťka je doma, ani jsem to nepostřehla. Vy se máte teda!!!!
      klubicko   | 27.03.2009 20:05:02
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kalič
      Gábi, tak to jsme obě opuštěné, můj chlap před chvíli odjel na Stodolní  a taky říká, že jde "kalit" nebo "pařit"    a já mu vždycky říkám, ať se nevrací nad ránem, protože Adámek se po šesté budí a rozhodně nenechá tatínka vyspat       
      Eva74   | 27.03.2009 20:16:44
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kalič
        Taky tak at klidně příjde raději v poledne,než nad ránem.Ten bude zítra skučet,cepíny budou v hlavě bušit.     
        Honafa   | 27.03.2009 20:19:11
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Kalič
          no ale u nás je pak sobota na h...o  s ničím mi nepomůže, po obědě se jde vyspinkat...bóóóóže proč já se nenarodila jako chlap nebo náš pes???       
          Eva74   | 27.03.2009 20:21:21
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Kalič
            S tím já počítám.Budu se mu smát.Není to naštěstí moc často.Máš pravdu chlapi jsou na tom líp.Já bych sice taky mohla jít pařit,ale druhý den bych musela normálnĚ fungovat a né ležet a naříkat.
            Honafa   | 27.03.2009 20:24:29
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kalič
      Mate tatku zase doma? Ja myslela, ze odjel tedka nedavno...asi jsem neco propasla..no tak to jsme zvedava jak tu pak napises nejakou jeho historku z kalby      
      monarita   | 27.03.2009 20:17:23
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kalič
        Odjede po velikonocích,jen začal jezdit do práce v ostravě tak není celý den doma a já mám klid.
        Honafa   | 27.03.2009 20:20:41
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kalič
      To je dobry s tou fotkou      To bych taky mela delat, nez manza odejde na pivko. Ale tady u nas neni srumec jako na Stodolni, tady se snad neztrati     
      janasmile   | 27.03.2009 20:46:38
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kalič
      ano rika :-)
      janney   | 27.03.2009 20:56:50
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kalič
      Ten se má!!!!Taky bych šla zakalit   
      lucie73   | 27.03.2009 21:12:21
      Reagovat | URL příspěvku
  • kdo má pravdu?
    ahojky holky, tak i já dnes poprvé do této rubriky přispěji příspěvkem... dnes jsem po obědě vyrazila ke kadeřníkovi...malého hlídal přítel s tím, že se pak stavoval ke svým rodičům. Cestou domů mu volám jak a co s malým a jestli papal svačinku - nachystala jsem mu jablečné pyré a jogurt Activii bílou(ne tu sladkou ) s tím, aby mu to pak jen smíchal. Přítel říkal, že vše o.k., ale že jogurt nejedl. Jelikož jsem mu ho dnes dala poprvé, tak jsem myslela, že se Adámek nějak ošíval a nechutnal mu, ale přítel podotkl, že to není vhodný jogurt, že na krabičce je doporučené denní množství pro dospělou ženu, že tam je bifidus a tak že to není jogurt vhodný pro dítě. Můžete mi napsat, kdo z nás dvou má pravdu, jestli máma, která neumí koupit správný jogurt nebo příliš starostlivý taťka?            Evča
    Eva74   | 27.03.2009 16:06:17 | Reakcí: 13, poslední: 28.03.2009 13:19:45
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: kdo má pravdu?
      Předpokládám, že by "starostlivý" taťka asi raděj koupil maličkému nějaký ten "dětský" jogurt plný škrobů, sladidel, cukrů a bůhvíčeho s kuličkama, sušenkama... jen proto, že je na obalu nakreslený dětský motiv... Já jsem 100% za tebou. Myslím, že Activia bílá (ne slazená) je jeden z velmi kvalitních jogurtů, který na našem trhu je možné koupit a to i pro malé dítě. Vždyť ho tím nekrkmíš od rána do večera a každý den. Je možné, že to maličký nebude chtít pro nakyslejší chuť jogurtu, ale o nevhodnosti... nevím, nevím. Já bych ho také maličkému dala... zkus se zeptat pediatra 
      JankaAnna   | 27.03.2009 16:31:54
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: kdo má pravdu?
      Myslím že je lepší ta Activie. Taťka je asi starostlivej na nesprávným místě 
      Ady.S   | 27.03.2009 16:45:29
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: kdo má pravdu?
              Chlapska logika  Kdyz je tam mnozstvi pro dospelou zenu, tak to prece neni pro dite, ne??        A navic jeste ten osklivej bifidus, uplne ho vidim, jak si rika, co je to za hnus  Ten muj chlap je podobnej, taky vytvari obcas takovehle teorie, kdyz necemu nerozumi 
      janasmile   | 27.03.2009 17:23:17
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: kdo má pravdu?
      jasně,že ty maminka má vždycky pravdu. 
      Honafa   | 27.03.2009 19:50:21
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: kdo má pravdu?
      Mas pravdu ty a jeste lepsi jogurt je Hollandia - to jen, kdyby se tatka sekl,ze Activii neda, tak at mas cim nahradit.
      Jinak bych ale oenila,ze se namaha cist slozeni - to teda klobouk dolu 
      janney   | 27.03.2009 20:59:59
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: kdo má pravdu?
      Teda taťka je pěkný pečlivka.  A pravdu máš vždycky ty to je jasné-i kdybys ji nemněla. 
      Pralinka   | 27.03.2009 22:25:40
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: kdo má pravdu?
            Evi já Áďulkovi tenhle jogurt dávám skoro každý den a úplně ho miluje,je to jeho snad nejoblíběnější jídlo! 
      Megisek88   | 28.03.2009 12:56:35
      Reagovat | URL příspěvku
  • Tak taky přidám. Včera mě manžel volal a chtěl po mě potvrzení ze SSSZ, že od nich beru rodičák, prý je to na daňové přiznání potřeba. U toho mě oznámil částku, kterou nám budou vracet. Po nějaké chvilce volal znovu a prý jestli si může koupit nový volant. Na počítač. Prý ten krásný, co si chtěl koupit už dávno, ale já mu to zakázala. Neřekla jsem jestli jo nebo ne, tak nějak jsem si myslela, že si ho nekoupí. Jak jsem se pletla, když jsem se ptala kolik stál, tak prý bez 10,- Kč 6.000,-. Nevěřila jsem mu to, vždycky říkal, že je za 3.500,-. A ono opravdu, tak máme doma podle mě hnusný volant k počítači za takové hříšné peníze. Ale zas na druhou stranu, asi můžu být ráda, že je fanda závodních her, než aby učil děcka nějaké střílečky. A oznámola jsem mu, aby si krabici od toho dobře schoval a koupil pořádný flák vánočního papíru  .
    polova   | 27.03.2009 12:30:33 | Reakcí: 8, poslední: 27.03.2009 16:49:21
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Tak na tvůj příspěvek nemůžu nereagovvat...
      Ten můj chlap si taky nedávno koupil volant k počítači a měl z něj radost jako malé dítě. Docela mě to dost pobavilo, ale na druhou stranu taky můžu bejt ráda, že si doma točí volantem a je "hodnej", než aby někde vytvářel neplechu...
      Jo akorát ten volant nestál 6000 ale asi 400,- takže vlastně pohoda... jsou jak malé děti 
      sagitta   | 27.03.2009 12:43:38
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE:
            přidávám se do klubu  také máme doma na krásně uklizeném pc stolku příšernej volant, pod tím pedály a já nevím co ještě  ani se radši neptám kolik stál..je jak malej kluk 
        Alokin   | 27.03.2009 13:12:01
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Děvčátka, tak můj si nekupuje volant k počálu, ale zrovna blbiny do auta- nejhorší je fakt život s autohifíkem  Někdy je to na vraždu, ale aspoň nechodí chlastat.
      iridales   | 27.03.2009 13:46:36
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Ten můj jezdí taky závody na počítači akorát teda bez volantu 
      Voraba   | 27.03.2009 14:10:16
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Ha, tak to vypadá, že můj manža je ten nejspořivější chlap na světě!!!    Na pc hry nemá moc čas, a když jo, tak hraje NHL. A jelikož máme 11 let staré auto, tak nemá smysl ho moc tunit, když ho pak stejně nebudeme moct prodat za dobrou cenu. Oblečení si taky nenakupuje, to ho musím skoro za ručičku dovléct do obchodu, aby si koupil 1x za rok rifle, když se mu ty předchozí už totálně roztrhaly a on by neměl v čem jít do práce. Teď mě tak napadá - za co on vlastně utrácí??? Peníze z účtu mizí, tak že by to bylo jídlem?? On si potrpí minimálně co 2.den na masitou večeři...ale jinak fakt nevím, kam penízky lítají.
      BarčaKa   | 27.03.2009 14:55:33
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
          Kdo si hraje, nezlobí.  
      nadule1   | 27.03.2009 15:27:20
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Za to bych chlapa asi zabila.On je fanda do počítače taky, pořád něco vyměňuje a dokupuje.Naštěstí volant doma nebude, to vím jistě  .
      Ady.S   | 27.03.2009 16:49:21
      Reagovat | URL příspěvku
  • Ach jo, že by zas špatný výběr?
    Tak jsem se holky rozhodla po dlouhém přemýšlení je zruším svatbu, naštěstí o ní zatím příliš mnoho lidí neví,ani nemám nic zařízeného,takže mi to nemusí být líto. Svatba by měla být za půl roku a já se obávám,že by to byla chyba. Po tom, co mi ten můj chlap zase udělal, přemýšlím, jestli by nebylo lepší dát od něj ruce a pryč. Byla jsem v té Anglii, na 5 dní a on to věděl a přesto mi tvrdil, že jsem mu určitě říkala, 14 dní..no sebral se a odjel na venkov, nic mi neřekl, minimálně se ozve, telefon nezvedá a jediné co se vždy dozvím je, že má nárok na dovolenou, stejně jako já, tak ať ho nechám být a mám pochopení. No já bych ho i měla, kdyby mi to aspoň řekl a nemusela jsem si to přečíst na Facebooku. V podstatě když to vezmu, tak poslední dobou si dělá jen to co on chce, a představa, že si ho vezmu, mě začala děsit. Mám dítě a potřebuju někoho spolehlivého a ne někoho,kdo pořád buď pracuje, nebo relaxuje nebo je nemocný..Holky já neříkám, že nejsem dokonalá, ale myslím si, že když si nás vybral, měl se nám aspoň trochu přizpůsobit, nějak se začlenit do chodu a ne že budu poslouchat, že chce taky čas pro sebe..Jsem docela zklamaná a dost uvažuju o rozchodu. Zas nechci plést hlavu Markétce s tím, že bych jí někdy zase přivedla jiného tatínka, ale co myslíte, zlepší se někdy jeho přístup? Já si myslím, že ne..pořád mi říká, že jsem v podstatě nejhorší..to bych vám tu musela vylíčit dopodrobna,abyste to pochopili, ale asi co nejvíc mě mrzí, je to, že s náma nikam nejde a jen co odjedu, jede si pryč? Vím,že mi není nevěrný (tedy doufám v tom),ale stejně je to dost zvláštní, divné a vůbec se mi jeho chování nelíbí..
    Ach jo, že bych zas vybrala špatně    
    Lillynka   | 27.03.2009 11:59:06 | Reakcí: 27, poslední: 29.03.2009 16:37:47
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Ach jo, že by zas špatný výběr?
      čauky Leni,je mi to moc líto,ale ani já bych do svatby nešla..pokud Ti tohle dělá ted co bude potom?Bude mít v Tobě jistotu a bude si dělat ještě víc co chce..a když už ted Ti říka,že jsi nejhorší..no nevím,být tebou tak dotoho nejdu....
      lendy   | 27.03.2009 12:22:40
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ach jo, že by zas špatný výběr?
      Ahoj Leni, já ti asi moc něporadím, ale určitě, bych do toho nešla.
      pem   | 27.03.2009 12:28:29
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ach jo, že by zas špatný výběr?
      Nevím co poradit, ale já osobně bych do toho asi nešla.
      polova   | 27.03.2009 12:31:19
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ach jo, že by zas špatný výběr?
      Nejít do toho a nejít, nezmění se to je jasný akorát to bude horší. Jediný jestli ho máš ráda tak počkej s rozchodem a zkuste to prbrat a když to nepomůže tak ruce pryč od něj, akorát byste se trápily - myslím ty a dcerka. Jinak držím palce za správné rozhodnutí.
      sagitta   | 27.03.2009 12:46:02
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ach jo, že by zas špatný výběr?
      skoda, prala jsem ti to...no ale ono uz je tezsi vybirat partnera kdyz mas dite ze...a pak to louceni , pri rozchoodu, ...neni uz to lehke jako kdyz je clovek tzv. bez zavazku.. asi si nalozil na sebe moc a nezvlada to ze si nabalil maminku s ditetem,,, divne chovani ze ani nezaval a atd...a zil nekdy sam nebo byl opecovavan maminkou? vsak uvids no..co bude dal...
      babywoman   | 27.03.2009 12:50:35
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ach jo, že by zas špatný výběr?
      Leni,vím,že je to hodně těžké pro oba.Prošla jsem si tím a ty děti jsem měla 2.Chce obrovskou dávku tolerance.Z obou stran.Ale mám takové tušení,že Alešovi ta tolerance chvílemi chybí.Já bych do svatby nešla určitě a snažila bych si srovnat myšlenky,zda má smysl pokračovat dál.Potřebuješ chlapa,který Ti bude oporou.Zatím se zdá,že oporu potřebuje Aleš.Snad se nebudeš zlobit za můj názor.Přeju Vám oběma,holky,jen to dobré. 
      tygřímáma   | 27.03.2009 13:44:32
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ach jo, že by zas špatný výběr?
      Ahoj Leničko, tak to je mi líto, myslela jsem, že jsi teď právě spokojená, ach jo. Co bych dělala já? No řekni mu přesně, co jsi sem napsala, napsala jsi své představy opravdu hezky, a myslím, že je nemáš vůbec přehnané. Řekni mu, že svatbu rušíš, že si nejsi jista tímto vztahem a i jeho chováním. A jestli se to nezmění tak nehodláš utrácet svůj čas nad někým, kdo neví co chce. Jasně, že má nárok na dovolenou, ale proč ne proboha spolu? Nepochopil vůbec podstatu vztahu. Promluvte si. Abych pravdu řekla, tak toto chování by mne také odrazovalo takže nemáš prakticky co ztratit. Držím ti palečky, ať se to v dobré obrátí...     
      Justík   | 27.03.2009 13:47:37
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ach jo, že by zas špatný výběr?
      Mě se zdá,jak když ti to dělá naschvál,když ty na dovču tak on si pojede taky,akorát že ti to neřekne.Máš prdouska,tak je jasny že ten život je jiny než když je člověk sám ale na druhou stranu,to dítě dává zas uplně jiny rozměr životu,Marketka je ve věku,kdy je roztomilá a užasná ale taky ma dny kdy je zlobivá,to je jasny a život se vicemene toči kolem ni a to je proste normálni,jen ten přitel na to asi žárlí a vadí mu to,možná si přijde ze je odstrčený ale jak by asi snašel spoléčné dítě,když ted potřebuje odpočívat a mit svůj klid....asi bych s ním hodila řeč,aby se vyjasnilo jak si to představuje a pak by ses rozhodla ale se svatbou bych urcitě počkala,no neni to jednoduchy,držím pěstičky  
      lenulina   | 27.03.2009 13:54:52
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ach jo, že by zas špatný výběr?
      Ahoj Leni. Teda tys mě opravdu hodně překvapila. Myslela jsem, že jste dokonalý pár a ono je zatím všechno jinak!!! Moc mě to mrzí. Myslela jsem, žes našla toho pravého. Ale nezoufej, jednou ho určitě najdeš! A teď k té svatbě! Rozhodni se podle srdce. Jestli cítíš, že by sis ho měla vzít, tak si ho vezmi. Jeho chování může být třeba jen dočasné, např. nervy z práce. Sama nejlépe víš, jak se k vám choval dříve jestli se něco změnilo a jak dlouho to trvá! Budu ti držet palce, aby ses dobře rozhodla a určitě dej vědět, jak to dopadlo! Drž se! Pa Bára 
      lirpa   | 27.03.2009 13:55:38
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ach jo, že by zas špatný výběr?
      Leni, to je mi lito, ja myslela, ze to ted klape. No, zda se mi to chovani taky divny. jako by te na jednu stranu chtel, ale na druhou stranu jako by jeste nebyl dospely a chtel si delat jen to, co se mu libi. Vony cas si planovat podle sebe, na nikoho se neohlizet. Ja bych i pochopila, ze si obcas chce treba nekam vyjet s klukama(pokud to tak driv delaval). Zatim je svobodnej kluk, muze si to dovolit.Ale nechapu, ze ti to nerekne??? Ze se s tebou nedomluvi??? Predstav si, ze by uz byl tvuj manzel a choval se stejne. Podle me jeste nedospel v zodpovedneho chlapa. Ale jestli casem dospeje?? ja bych teda do svatby zatim nesla a pokud to chces jeste zkusit, tak si s nim o tom promluv. Treba ani nechape, ze te to tolik stve. To vis, chlapi jsou z Marsu 
      janasmile   | 27.03.2009 14:02:55
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ach jo, že by zas špatný výběr?
      Uf Leni,a já Ti tolik fandila  
      jak píší holky,svatbu bych zatím zrušila a uvidí se jestli se zlepší,ale myslím ,že tomu sama nevěříš ,že ?To by se přeci už dávno ukázalo,jestli je pro rodinný život  
      Každopádně držím palečky,ať už se rozhodnej jakkoli      
      Small   | 27.03.2009 14:03:13
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ach jo, že by zas špatný výběr?
      Ahoj Leni, to mě moc mrzí. S tou svatbou děláš dobře. Co dál bych si rozmyslela, ale zatím bych do svatby taky nešla. Já bych vám moc přála, aby dostal rozum a začal sekat latinu, ale podle toho, co píšeš to zatím vypadá, že si ani nevědomuje, že dělá něco špatně. Zkus to s ním probrat, uvidíš jak se k tomu postaví. Třeba mu to trkne. Držím moc palce.      
      nadule1   | 27.03.2009 14:03:19
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ach jo, že by zas špatný výběr?
      Holky já nevím, no..s ním se pořádně ani nedá mluvit, on je přesvědčený, že dělá vše správně.Právě mi řekl, že to že chci celý dny lítat jen kolem Markétky je proto,že to chci, a přitom to jde zařídit i jinak..on si vážně myslí, že kdykoliv on se zamane, tak já jí odložím na hlídání a půjdu s ním..ne ne svatba nebude, vždyť on ani neví,co to je mít dítě a já zodpovědnost to je, a že to není hra, že je to skutečnost..děkuju za podporu, to mi pomáhá..
      Lillynka   | 27.03.2009 14:15:32
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ach jo, že by zas špatný výběr?
      Ono je těžké radit,ale vzít se můžete kdykoli zatím bych svatbu odložila s rozchodem no,a myslíš že by nepomohlo si otevřeně promluvit? Víš chlapům to musíš říct všechno narovinu jim nic nedojde.Řekni mu jak moc ti ubližuje a jak ti vadí jeho divné chování.Ale nemáš to Leni vůbec lehké,ale není to jediný chlap na světě a než to lámat přes koleno tak jdi od toho.Sestra si našla chlapa i s dvěma dcerkama a je moc spokojená teď spou mají 3 
      Voraba   | 27.03.2009 14:16:24
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ach jo, že by zas špatný výběr?
      Holky já nevím, no..s ním se pořádně ani nedá mluvit, on je přesvědčený, že dělá vše správně.Právě mi řekl, že to že chci celý dny lítat jen kolem Markétky je proto,že to chci, a přitom to jde zařídit i jinak..on si vážně myslí, že kdykoliv on se zamane, tak já jí odložím na hlídání a půjdu s ním..ne ne svatba nebude, vždyť on ani neví,co to je mít dítě a já zodpovědnost to je, a že to není hra, že je to skutečnost..děkuju za podporu, to mi pomáhá..
      Lillynka   | 27.03.2009 14:40:56
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ach jo, že by zas špatný výběr?
      Leni,já myslím,že je dobré si položit zásadní otázku,potřebuješ zrovna tohoto muže?Pokud bude odpověď záporná,tak je nad čím přemýšlet a dále určitě stojí za zamyšlení jak by ti bylo,kdyby jsi s ním nebyla,ulevilo by se ti?Pokud si nejseš jistá svatbou ,rozhodně si ho neber !!!!Jestli se změní,to nedokáži říci,pokud máš ale pochybnosti již teď a to nemáte závazky,vzala bych nohy na ramena.Co se týká Markétky,tak kdyby to byl její otec,asi by stálo za to přemýšlet,zda jí odloučíš,ale od "kamráda" myslím že jí odloučit můžeš bez větší újmy,jde nyní především o tebe.A já věřím že se rozhodneš správně,a hlavně že ten pravý stále čeká 
      veru-beru   | 27.03.2009 14:44:46
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ach jo, že by zas špatný výběr?
      Mě se zdá,jak když ti to dělá naschvál,když ty na dovču tak on si pojede taky,akorát že ti to neřekne.Máš prdouska,tak je jasny že ten život je jiny než když je člověk sám ale na druhou stranu,to dítě dává zas uplně jiny rozměr životu,Marketka je ve věku,kdy je roztomilá a užasná ale taky ma dny kdy je zlobivá,to je jasny a život se vicemene toči kolem ni a to je proste normálni,jen ten přitel na to asi žárlí a vadí mu to,možná si přijde ze je odstrčený ale jak by asi snašel spoléčné dítě,když ted potřebuje odpočívat a mit svůj klid....asi bych s ním hodila řeč,aby se vyjasnilo jak si to představuje a pak by ses rozhodla ale se svatbou bych urcitě počkala,no neni to jednoduchy,držím pěstičky  
      lenulina   | 27.03.2009 14:53:08
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ach jo, že by zas špatný výběr?
      Bohužel se musíš rozhodnout sama, my ti můžeme říct jen svůj názor.Kdybych byla v tvé situaci nevzala bych si ho.Pokuď už teď nechápe že se musíš věnovat malé, nepochopí nikdy.A když dělá naschvály, vždyť ubližuje i malé.
      Ady.S   | 27.03.2009 17:01:49
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Ach jo, že by zas špatný výběr?
        Leni tak to me mrzí vypadala jsi tak štastne. Ale asi bych tu svadbu zrušila.
        adrinka   | 27.03.2009 18:57:05
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ach jo, že by zas špatný výběr?
      ahoj jestli si nejsi na 100% jistá, tak do svatby nechoď, byla by jsi akorát neš´tastná
      vlče   | 27.03.2009 19:28:18
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ach jo, že by zas špatný výběr?
      Nebudu ti říkat jestli vzít nebo ne nato musíš přít sama ale dobře si to rozmysli protože moje švagrová se vdavala a nebyla si tím moc jistá a vydrželo jim to dva měsíce takže uplně zbytečná akce 
      ren2   | 27.03.2009 20:12:44
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ach jo, že by zas špatný výběr?
      Ahoj Leniku - tak my tady jdu slzy do - oci - je mi to tak strasne lito za tebe,ze brecim
      Uz z toho co jsi mi rikala predtim, musim uznat,ze mi prisel detinsky a i kdyz si s Marketkou rozumi,ze chce byt predevsim jen s tebou - ale trochu v majetnickem stylu. Kdyz se jemu chce a ty abys pribehla jak pes - pak ze zasekne,ze ty ses rozhodla jet na dovolenou a dela takovyho ublizenyho,ze on teda taky.
      Promin,ale vazne mi t prijde detinsky a rozhodne nepripraveny na roli otce a hlavu rodiny.
      S tim,ze nebude svatba s tebou rozhdne suhlasim ( a hlavne take ne druhe mimi). S rozchodem nevi, asi bch tomu dala jeste nejaky cas,ale zda se mi,ze on to bude brat jen jako nejakou hru, kdo ma navrch ,ale uvnitr se doopravdy nezmeni.
      Nerikam,z eje to spatny chlap sam o sobe, ale zda se mi,ze je zvykly on rozhodovat kdy a jak se veci budou delat a chtel by takto ovladat i vas.
      Dite ale neni pes a Marketka je to nejcenejsi co mas. Zvladla jsi to s i doted, tak to je prece jasne,ze jsi zvykla a schopna rozhoovat o rezimu.On by nemel chtit rozhodovat o vsem pokud to nemi udelat tak aby to bylo v zajmu tebe a Marketky.
      Myslim si,ze vubec nechape co je to mit to dite opravdu rad - jako tata - ze proste jeji zajmy bude klast pred sve. To by musel byt taky tata aby to pochopil.je asi jeste takovy sobecek.

      Nevim, jen proste te mam rada a moc by me mrzelo, kdyby ses rozhodla pro neco co by vam jen a jen ublizovalo.
      Uprimne si myslim,ze mas nalepsiho chlapa,ale jde o to jak moc ho "milujes" i s tema negativama.
      Moc me mrzi,ze mas zase trapeni.
      O arketku bych se tolik nebala - myslim,ze uz dokaze lecos pochopit, kdyz ji to maminka citlive vysvetli.Ona urcite chce videt stastnou i Tebe.
      Myslim,ze je ve veku, kdy jeste dokaze prilnout ke kazdemu hodnemu muzovi.
      Ale ber to vse jako nepodlozeny nazor - proste je to na tobe,ale ja bych byla v tve kuzi velice OPATRNA.
      Budu na tebe myslet 
      janney   | 27.03.2009 21:14:41
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ach jo, že by zas špatný výběr?
      Když se takhle chová už teď, tak jak by to vypadalo za pár let? Není to lehké, ale asi bych se na svatbu s ním vybodla 
      didoušek   | 28.03.2009 10:51:06
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ach jo, že by zas špatný výběr?
      Leni,
      taky jsem si říkala, že je prima, že jste našly s Markétkou toho pravého.
      A pokud ne, neboj, určitě přijde.
      Rozhodně bych se nenutila do něčeho, čím si nejsem 100% jistá.
      Aby pak nebyl pro Tebe místo pomoci a příjemné společnosti životní přítěží.
      Calamity J.   | 28.03.2009 12:06:56
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ach jo, že by zas špatný výběr?
      ježíš, od toho honem ruce pryč. žádná svatba a radši ani žádný vztah. to mi normálně připada jako by žil dva životy....nemá někd enějakou rodinu druhou? to je teda hodně divný chování.
      kathon   | 28.03.2009 17:36:28
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Ach jo, že by zas špatný výběr?
        dejme tomu,že by nevěděl co chce,ale ty píšeš,že tě uráží. a takový chlap nemá nárok na faj ženu.
        kathon   | 28.03.2009 17:39:32
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ach jo, že by zas špatný výběr?
      Leni moc mě mrzí, že máš zase prolémy...myslela sem že vám to klape.Určitě bych se svatbou počkala, doku se to nevyřeší bud ku prospěchu věci nebo ke konci.Držím palečky aby to dopadlo co nejlíp pro vás dvě. 
      kamila   | 29.03.2009 16:37:47
      Reagovat | URL příspěvku
  • jak málo stačí...
    Tak vám přece jen něco málo napíšu ještě dneska... dneska jsem měla po docela dlouhé době k dispozici auto a tak jsem se vydala do víru nakupování...teda spíš jsem jela jen tak okouknout co kde mají a tak...no ale určitě to znáte..neudržela jsem se a pár věciček koupila. A jak už to tak s těma našima chlapama bývá nikdy si neodpustí poznámku co jsme si to zase koupily za nesmysly a za co že to utrácíme. Tak jsem se rozhodla že toho svýho převezu a připravila mu téměř královskou večeři no a moje nakupování se tentokrát bez těchto poznámek obešlo :-) ...tak jsem si tak říkala jak málo těm našim miláčkům stačí ke štěstí - kus žvance a mám klídek 
    sagitta   | 26.03.2009 22:49:10 | Reakcí: 16, poslední: 28.03.2009 17:40:58
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: jak málo stačí...
      přesně,po dobrém jídle se s nimi krásně vyjednává    
      Small   | 27.03.2009 07:12:14
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: jak málo stačí...
      Trefila jsi to úplně přesně.Kus žvance(u nás hlavně masa) a pak je klid.Máš typickej exemplář mužskýho. 
      tygřímáma   | 27.03.2009 07:25:12
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: jak málo stačí...
      Cože mi to jen připomíná ...... 
      Pralinka   | 27.03.2009 07:29:51
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: jak málo stačí...
      To znám jak koupím něco zdravého to je pak keců, ale jak přinesu flák masa to je v pořádku a ani nepípne 
      Ady.S   | 27.03.2009 08:08:47
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: jak málo stačí...
         
      versacek   | 27.03.2009 08:17:47
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: jak málo stačí...
      dobra strategie. Muj si sice vari sam, ale nejaka ta babovka nebo strudl ho taky zmuzou 
      janney   | 27.03.2009 08:20:42
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: jak málo stačí...
      Taky se mi po dobrém jídle líp vyjednává     
      lucie73   | 27.03.2009 08:39:59
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: jak málo stačí...
      tak tak,nejdříve hezky zpracovat a pak to pěkně vybalit.No já když jdu nakoupit hadříky a mám jich více,schovám je a vytahuju je postupně.A třeba za měsíc mě v tom tatka vidi a říká "Ty máš zase nový hadry????" a já "ne ,ty už mám dávno ,jen sjem to nenosila.Takže pak nemá ponětí.
      ičinka   | 27.03.2009 09:21:36
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: jak málo stačí...
        To jsem chtěla napsat.Hadříky pěkně schovat a vytahovat postupně.
        Honafa   | 27.03.2009 10:09:37
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: jak málo stačí...
        dělám to úplně stejně a ten můj se v tom vůbec neorientuje, takže vždycky uvěří, že nová věc je vlastně stará věc       
        Eva74   | 27.03.2009 10:25:04
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: jak málo stačí...
           
      pem   | 27.03.2009 11:46:06
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: jak málo stačí...
            tak to asi vyzkouším 
      lendy   | 27.03.2009 12:24:35
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: jak málo stačí...
      nekde jsem slysela ze staci chlapovi dat nazrat a pustit ho ven- ze jsou jako psi..jo a jeste sex..samo..je to zjednodusene,vim, ale podle me je na tom hodne pravdy    
      babywoman   | 27.03.2009 12:52:41
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: jak málo stačí...
      To ja kdybych to manzelovi neukazala sama, co jsem si koupila, tak si toho ani nevsimne    A kdyz mu to ukazu, tak mi rekne:"V pohode, kdyz mas radost:-) "V tomhle je v dobrej a taky vi, ze nejsem zadnej nakupovaci maniak
      janasmile   | 27.03.2009 14:07:20
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: jak málo stačí...
      teda ty jsi ale mazaná všemi mastmi 
      kathon   | 28.03.2009 17:40:58
      Reagovat | URL příspěvku
  • Ahoj holky...
    tak jsem se sem teprve před pár dny zaregistrovala takže se tu teprve rozkoukávám a samozřejmě mě zaujali vaše příspěvky týkající se chlapů 
    sagitta   | 26.03.2009 11:08:20 | Reakcí: 11, poslední: 26.03.2009 22:13:14
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • Dárek pro muže k výročí
    Ahoj holky, co jste věnovali manželovi k výročí? 21. jsme měli 18 let od seznámení a zítra máme 10 let od svatby. Mně přijde, že už jsem všechny originální dárky vyčerpala. Předem díky za tipy.
    Calamity J.   | 26.03.2009 08:55:13 | Reakcí: 43, poslední: 30.11.2022 17:58:13
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Dárek pro muže k výročí
      Co vám koupit nějaký romantický víkend? Třeba tento : http://www.hotel-goethe.cz/cs/specialni-nabidka/specialni-nabidka-detail/5-pobyt-romantika--pro-2-osoby----pa---ne/&s12; 
      lirpa   | 26.03.2009 08:57:05
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dárek pro muže k výročí
      thajskou masáž--moc si to pochvaloval.1000 kč
      lucie73   | 26.03.2009 09:08:50
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dárek pro muže k výročí
      Jani,taky bych zvolila nějaký romantický víkend nebo nějakej relax,masáže ,prostě udělat prodloužený víkend a užívat si.
      ičinka   | 26.03.2009 09:13:16
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dárek pro muže k výročí
      my teda spolu takhle dlouho nejsme,ale na poslední výročí dostal permici na squash,permici do solárka a dárkový poukaz na volné soboty na kole 
      Andělka   | 26.03.2009 09:23:47
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Dárek pro muže k výročí
        anděl tak to ho nemáš vůbec doma,co?
        kathon   | 26.03.2009 15:13:57
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Dárek pro muže k výročí
          Mám na squash chodí od půl sedmé do sedmi ráno a pak jde do práce a do solárka si odskočí u nás za rohem a za dvacet minut je zpět  s tím kolem je to horší,ale zatím je naštěstí zima  tak to má jen na tři hodinky 
          Andělka   | 26.03.2009 16:17:36
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dárek pro muže k výročí
      Jani dej mu sebe      ,kup si pradylko,ovaz se masli a jdi do toho     
      versacek   | 26.03.2009 09:30:15
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Dárek pro muže k výročí
                 
        janasmile   | 26.03.2009 09:34:53
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Dárek pro muže k výročí
        to me taky napadlo 
        Jinak zalezi na tom co pouziva v beznem zivote a tak dale.ja zatim vzdy musela ve skromnosti,ale vzdycky jsem potesila parfemem nebo elegantni taskou - ale to toho minuleho - Terrymu take nenni moc co koupit.Prej nic nepotrebuje.Asi leda tak,ze bych ho nechala na pokoji a mohl se cely vikend divat na basket   
        Ale urcite bych radila nejake to dobre jidlo, nebo treba hodne dobrou flasku alkoholicku a k tomu romantickou noc a tak.y ho znas nejlepe 
        janney   | 26.03.2009 09:49:48
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Dárek pro muže k výročí
          no kdybych mu nahrála NBA a mohl koukat tak by byl šťastnej jak blecha,to máme stejné,jen vy nemusíte nahrávat     
          lucie73   | 26.03.2009 10:04:41
          Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Dárek pro muže k výročí
             
        ičinka   | 26.03.2009 10:02:54
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dárek pro muže k výročí
      to je pro mě stejné, jako vymýšlet něco k narozeninám.
      Pokud jezdíte na chajdu nebo prostě do hor, hodil by se kvalitní zavírací kapesní nůž, pokud raději do divadla nebo chodí často v obleku, tak košili či kravatu... 
      BarčaKa   | 26.03.2009 11:23:09
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dárek pro muže k výročí
      Ahoj Jani, já občas čerpám inspiraci tady: http://www.adrenalinove-darky.cz/cs/o-adropu/
      Většinou se pak dá sehnat jinde levněji, ale už jsem tu párkrát vybrala.
      nadule1   | 26.03.2009 11:48:17
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dárek pro muže k výročí
      ta thajska masaz se mi zda jako dost dobry a origos napad! znama mi otom vypravela jak je to uuzasne...!a urcite se muto buide hodit ..kdo znas dnes nepotrebuje poradny relax, a nema problemy se zady?
      babywoman   | 26.03.2009 11:48:28
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dárek pro muže k výročí
      Moje znama koupila tygra v ZOO,das nejakou urcitou castku a stavas se sponzorem..dostanes certifikat a taky u toho zvirete bude tve jmeno,castka nemusi byt vysoka ca1000kc a pak uz zalezi na tobe..mas vstup zdarma a zvou te na vsechny akce..
      Chanel   | 26.03.2009 12:02:39
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dárek pro muže k výročí
      :-))) holky díky moc za inspiraci, ovšem darovat mu nějakou Lvici Elsu, to by byla fakt bomba   
      Calamity J.   | 26.03.2009 12:11:13
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Dárek pro muže k výročí
        Jani pokud by jsi volila třeba véču u Kastíka,manža ti může vytvořit menu dělané přímo pro vaš chuťové pohárky!
         
        beruska   | 26.03.2009 14:40:03
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dárek pro muže k výročí
      Meho manzela by stoprocentne potesilo pozvani do nejake fajn restaurace na dobrou veceri     
      janasmile   | 26.03.2009 12:44:51
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dárek pro muže k výročí
      no teeda tak dlouho spolu    ale k dárku Ti neporadím...tež pořád vymíšlim co ještě nemá...
      lendy   | 26.03.2009 13:26:56
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dárek pro muže k výročí
      moje známá objednala limuzinu,přijela k nim před dům a jeli na mějakou trasu,uvnitř si mohli dát šampus,stálo to 1000Kč.
      Brusssinka   | 26.03.2009 13:54:36
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Dárek pro muže k výročí
        je fakt,že mému muži bych s enejlépe zavděčila dobrou večeří a pak nějakou erotikou,striptýz, erotické prádlo a splnit mu všechno po čem touží   to je nad všechny dárky 
        kathon   | 26.03.2009 15:15:10
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dárek pro muže k výročí
      co takhle nějaký netradičný dárek-zážitek,nebo společný víkend.Na netu se toho dá objednat spousty
      887   | 26.03.2009 19:07:52
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dárek pro muže k výročí
      Teda my už máme po výročí,ale jak si tady čtu vaše rady tak se určitě do budoucna inspiruju.    Některé jsou fakt zajimavé-lvice Elsa,pernamentka na cokoliv(dobrý nápad jak se zbavit manžela  ),striptýz,erotické prádlo no je toho opravdu dost. 
      Pralinka   | 26.03.2009 19:50:57
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dárek pro muže k výročí
      No a kdyby se ti lvice zdála moc přehnaná tak se pár dní nehol a dej mu krtka     
      lucie73   | 26.03.2009 22:15:14
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dárek pro muže k výročí
      My třeba výročí nějak nehrotíme a dáváme si drobnosti které nám udělají radost :) naposledy jsem dostala čoko telegram se vzkazem, což mě osobně udělalo velkou radost :) klidně mrkni na stránky chocolissima mají tam víc typů na dárek :)
      SoniaCer   | 18.11.2018 12:58:13
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Dárek pro muže k výročí
        chuťově mají jaké ty čokolády ? dívala jsem se na stránky a mají tam spoustu nápadů na dárky tak přemýšlím, že bych třeba babičce mohla něco takového koupit protože má ráda pralinky a potrpí si na lepší čokoládu
        silvous06   | 01.12.2018 23:46:33
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Dárek pro muže k výročí
          Čokolády mají výborné a hlavně velký výběr od mléčných až po ty úplně hořké
          SoniaCer   | 02.12.2018 16:54:28
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dárek pro muže k výročí
      Tak jestli ma treba nejake konicky nebo zaliby tak bych darek orintovala na to klidne i :) pokud vite ze mu to udela radost. ja ted docela dost bojuju s vymyslenim darku na vanoce pro toho meho...
      LindaKo   | 27.11.2018 14:59:31
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Dárek pro muže k výročí
        Ja jsem se teda taky fakt hrozne dlouho trapila co koupim, nakonec jsem nasla elektricke kolobezky, kterym fandi a vim ze mi o nich jendou rikal. Nasla jsem kvalitni znacku inmotionczech a objednala.
        Karolina25   | 29.11.2018 14:28:38
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Dárek pro muže k výročí
          Tak to s emu bude urcite libit. :) To jste vybrala moc pekny darek!
          LindaKo   | 30.11.2018 11:58:39
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dárek pro muže k výročí
      Vzhledem k tomu, že vím co má přítel rád, tak je to pro mě jednoduché a naštěstí s tím nemám moc starostí a trápení, to vám vůbec nezávidím a doufám, že se do této fáze nikdy nedostanu :D
      JarkaHory   | 19.02.2021 21:36:44
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Dárek pro muže k výročí
        Tak nechceš nám se napsat co příteli kupuješ, budeme rády za pár tipů :).
        Darija06   | 21.02.2021 20:05:19
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Dárek pro muže k výročí
          To klidně mohu ;) přítel má rád věci od woodfi.cz takže jakákoliv událost se blíží ať už je to Valentýn, narozeniny nebo Vánoce, tak to řeším převážně věcmi od nich. Je s nimi moc spokojený, vypadají a dlouho vydrží a udělají hodně parády.
          JarkaHory   | 23.02.2021 14:37:23
          Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Dárek pro muže k výročí
        To mě vždy dá zabrat vymyslet nějaký dárek. Teď jsem taky bezradná a to už se pomalu ale jistě blíží narozeniny a výročí. Co se týče drobností, s tím problém nemám, to mám taky vymyšlené raz dva, ale nějaký ten větší dárek, to už je oříšek.
        miška03   | 21.02.2021 21:18:14
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dárek pro muže k výročí
      Poraďte e-shop se stylovým pánským oblečením, chci koupit manželovi nějakou stylovou bundu na jaro, ale ještě se mi nikde žádná moc nelíbila. Hledám nějakou univerzální, do přírody i do města.
      Hankaa123   | 24.02.2021 20:56:16
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dárek pro muže k výročí
      Já nevím jestli to není blbé, ale co myslíte, že by řekl na to, kdybychom si udělali společný odlitek rukou?
      Darija06   | 26.11.2022 23:30:20
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Dárek pro muže k výročí
        Hezky napad, proc ne ;-) je to originalni   
        Lenuska1234   | 27.11.2022 15:51:13
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Dárek pro muže k výročí
        Jako proč ne :) přijde mi to jako takový romantický dárek. Jak si na to přišla?
        JarkaHory   | 28.11.2022 16:58:00
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Dárek pro muže k výročí
          Úplně náhodou, když jsem kupovala sestře dárek a chtěla jsem jí pořídit sadu ze vzpominkovyodlitek.cz na odlitek nožičky miminka a tam mají právě i toto pro dospělé.
          Darija06   | 30.11.2022 17:58:13
          Reagovat | URL příspěvku
Přidat nový příspěvek
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×