0 až 6 měsíců (strana 254) - diskuze

Přidat nový příspěvek
  • Čtyřtýdenní kluk se často náhle vzbudí např. po 20 minutách spánku a hned silně křičí - když se to opakuje víckrát za den, není to něco vážnějšího?
    Dobrý den,

    syn bude v úterý mít 4 týdny. Už dlouho se mu opakovaně stává, že třeba 30 minut spí, pak hodinu nespí, pak 20 minut spí, pak zas třeba hodinu nespí, a podobně se to víckrát opakuje. Někdy to celé trvá 6 hodin, někdy i 7 nebo 8. Tehdy nezabírá ani zavinovačka, ani manželčino chování, ani můj uvolněný zpěv, ani ježdění v kočárku a úplně ignoruje nějaké "ššššš". Jediné, co na něho funguje, je ho nakojit, ale to by mohl být problém ve chvíli, kdy se dokrmil třeba před půl hodinou.

    Když má tyhle "stavy", spí dost neklidně, křičí často ve spánku a když se vzbudí, začne rychle dýchat (jako by ho něco vyděsilo) a ve vteřině silně křičí. Když to přejde, tak jen na den nebo na dva. A to si stejně myslím, že spíš dospává z toho předchozího vyčerpání.

    Problém je v tom, že já nevidím (kvůli poškození v inkubátoru, ne kvůli vrozené vadě), takže řeč těla sleduje manželka a já vnímám jen projev zvukový. Když už je to poněkolikáté, často to prý vypadá, že kluk je ospalý a spát by vlastně chtěl, ale netušíme, co ho může opakovaně ze spánku tak ostře budit.

    Navíc mám obavu, aby on ve skutečnosti neměl nějaký vážný problém a abychom to nezanedbali. Nesl bych totiž asi dost těžce, kdyby následkem zanedbání něčeho, o čem nevíme, on měl třeba později problémy se sluchem nebo s mluvením, protože já s ním jinak než zvukem komunikovat nemůžu.

    Máte někdo prosím nějaké tipy, co v takovém případě dělat a jak se ujistit, že mu nic vážného nehrozí?

    Předem děkuji za odpovědi nebo návrhy.
    kalat-hj   | 03.01.2021 04:15:25 | Reakcí: 4, poslední: 05.02.2022 08:33:49
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Čtyřtýdenní kluk se často náhle vzbudí např. po 20 minutách spánku a hned silně křičí - když se to opakuje víckrát za den, není to něco vážnějšího?
      Pokud máte jakékoliv obavy, tak konzultujte s lékařem, raději ze sebe udělat "hlupáka" než něco zanedbat a později si to vyčítat.
      Ale z vlastní zkušenosti bych spíše řekla, že ho může trápit bříško. Syn zpočátku taky jen spal, byl na prsu nebo plakal, a to byl teda pořádný ječák. Napíšu co fungovalo u nás, třeba si z toho něco vyberete  
      U kojení jsem žádné pravidelné časy nedodržovala, prostě když se ohlásil, tak jsem mu dala cucnout a neřešila, jestli je to po pul hodině nebo po 3 hodinách. U UM se musí dodržovat nějaké časové rozestupy, ale syn byl pouze kojen, tak jsem to opravdu neřešila. Dál bych dopručila, dávat často na bříško, u nás syn teda na bříšku nechtěl bývat, tak jsme často využívali polohu na tygříka nebo manželovi na břichu se mu líbilo   Při každém přebalování jsme pocvičili s nožičkama, to bylo asi nejúčinnější a prděl jak starý chlap nebo jsme masírovali bříško mastí Pupík. Můžete vyzkoušet nahřívací polštářky. A pak jsme se teda neobešli bez kapek, u syna nejvíc zabíral Sab simplex, ten jsem dávala před kojením. Ale chce to vyzkoušet a hlavně snažit se být v pohodě. Držím pěsti a přeji ať toto uplakané období máte brzy za sebou  
      miška03   | 03.01.2021 15:53:39
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Čtyřtýdenní kluk se často náhle vzbudí např. po 20 minutách spánku a hned silně křičí - když se to opakuje víckrát za den, není to něco vážnějšího?
        Ještě mě napadá, že se může jednat o růstový spurt  
        miška03   | 03.01.2021 15:54:50
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Čtyřtýdenní kluk se často náhle vzbudí např. po 20 minutách spánku a hned silně křičí - když se to opakuje víckrát za den, není to něco vážnějšího?
      Souhlasím s příspěvkem výše -kojit kdykoliv pokud to pomůže. U mého prvního dítěte téměř celý 1.rok nebyl spánek dle tabulek. Jako novorozenec nespalo déle jak hodinu...chovat, kojit, cvičit s nožičkami, spát a zase dokolečka. Když spalo déle byl to pro mě svátek. Čím starší, tím lepší, ustálilo se. S druhým dítě těm se nedá srovnat - to naopak ve spaní bylo předpisové. Nezapomeňte, že pláč je to jediné co ti drobečkové mají k přivolání. Přeju trpělivost.
      Katka354   | 04.01.2021 21:29:32
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Čtyřtýdenní kluk se často náhle vzbudí např. po 20 minutách spánku a hned silně křičí - když se to opakuje víckrát za den, není to něco vážnějšího?
      Ono to u těch malých miminek často tak bývá, že spí 20 minut a dost. Naši taky spávali dost neklidné, měla jsem pocit, že je bolí bříško. Naštěstí s věkem to krásné začalo mizet a Deti Špály vím dál déle a klidne. Třeba kolem roku už kluci spávali 2 hodiny v kuse
      Hlisnikovskaveronika   | 05.02.2022 08:33:49
      Reagovat | URL příspěvku
  • rýma
    četla jsem, že pro děti od 3 let věku je hodně dobrý i surup na rýmu Nasivin. Dávate ho některé svým dětem?
    Valiko   | 02.01.2020 10:43:24 | Reakcí: 1, poslední: 05.02.2022 08:35:57
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: rýma
      Nasivin dělá i sirup?tak to slyším poprvé. Jinak kapky do nosu nasivin používáme a i doktor říká, že ničí víry takže prý při rýmě okamžitě začít kapat ať se to nerozjede do ucha nebo jinam
      Hlisnikovskaveronika   | 05.02.2022 08:35:57
      Reagovat | URL příspěvku
  • Cena
    Ahoj holky, nevíte jak je to s cenou? Jsou tam nějaké doplatky nebo tak? Dík    
    ludmilamala   | 08.10.2019 21:18:42 | Reakcí: 1, poslední: 05.02.2022 09:18:10
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Cena
      Uz asi druhý rok je na vigantol zvýšený doplatek. Lepší je už rovnou koupit Vítamin d od Terezie. Z toho miminka nebo bříško
      Hlisnikovskaveronika   | 05.02.2022 09:18:10
      Reagovat | URL příspěvku
  • Vigantol
    ahoj holky, pred mesicem se mi narodilo prvni mimi a doktorka nam predepsala Vigantol. ma s tim nekdo zkusenosti?  
    noemiyan   | 02.10.2019 06:50:25 | Reakcí: 10, poslední: 26.08.2021 20:38:26
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Vigantol
      Ahoj,malou po Vagantolu bolelo bříško. Poradili jsme se v lékárně a doporučila nám vitamín D od značky Theresia :)
      zelenaha   | 02.10.2019 11:34:23
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Vigantol
      ahojky. já jsem čerpala informace z těchto stránek https://www.lekarna.cz/vigantol-1x10ml-kapky-roztok/ je tam k tomu napsaný všechno co by tě mohlo zajímat. Já mám drobečka co má 2.5 roku, a užíváme 1kv/den a úplná pohodička. Dokonce teď jsem těhotná, a doktorka mi doporučila ať užívám vigantol 5kv/den. tak ho užíváme spolu. za ty roky co ho užívá malý jsme žádné vedlejší příznaky nezaznamenali, vše probíhá ok.
      xyliander   | 04.10.2019 07:16:58
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Vigantol
      já vigantol dávám oběma svým dětem, a pohodička. přes léto 1kapku, přes zimu 2 kapky, žádné vedlejší příznaky nemáme. za mě spokojenost.
      Miškaa   | 05.10.2019 04:58:38
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Vigantol
      já jsem užívala vigantol během obou těhotenství, protože jsem měla vitaminu D málo. a mimi se narodilo úplně zdravé.. Potom ho předepsala pediatrička i dětem, užívali jsme podle jejích instrukcí. přes léto 1kapka, přes zimu 2kapky. a dobrý  
      LadyDita   | 10.10.2019 17:46:24
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Vigantol
      my nemáme s vigantolem žádný problém, kapeme jednu kapku denně :-)
      Stehla54   | 06.11.2019 13:46:28
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Vigantol
      taky nám předepsala vigantol, dáváme jednu kapku denněod narození, nejdřív na lžičku a teď do mlíčku a všechno je v pohodě :-)
      Agnes108   | 04.12.2019 10:27:03
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Vigantol
      na internetu najdeš různé názory, ale všichni v mém okolí mají pouze pozitivní zkušenost.
      pavla.suranska   | 04.12.2019 19:58:22
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Vigantol
      máme taky s vigantolem jen pozitivní zkušenosti
      karla102   | 06.12.2019 12:19:14
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Vigantol
      Pouzivame od terezie a super 
      Hlisnikovskaveronika   | 26.08.2021 20:38:26
      Reagovat | URL příspěvku
  • Ohřívač kojeneckých lahví
    Holky a jakou přesně ohřívačku kojeneckých lahví máte?
    Berynka39   | 20.07.2019 20:20:54 | Reakcí: 1, poslední: 05.02.2022 09:19:48
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Ohřívač kojeneckých lahví
      My máme od adventu a super. S touto značkou je to sázka na jistotu
      Hlisnikovskaveronika   | 05.02.2022 09:19:48
      Reagovat | URL příspěvku
  • Málo a často pije - ztráta mléka?
    Ahoj holky, poraďte mi prosím. Maly se narodil dříve, ze začátku jsme meli problém s kojením. Kojení pres klobouček, dokrmování pres injekci, pak pres lahvičku. Vážili jsme před i po kojení. Pak se vse srovnalo a ustálilo. Vzdy jsem odstříkala mléko a zamrazila, dokud bylo kde. Uz skoro měsíc nevážím. Ale je to zhruba dva týdny kdy malý začal vyzadovat párkrát za den kojit po hodině. Takže jsem prestala odstříkávat, jelikož by pak neměl co pít. Navíc jsem teď je to pár dní chytla střevní chřipku a jeste nejsem plně ok. Jinak malemu budou v patek 3 měsíce. O co mi jde. Občas ho zkusím zvážit, jde to těžko, protože se hýbe a váha si haze pokaždé jinou váhu, ale párkrát se mi to povedlo a pokaždé vypil dost malo na to co pil když jsem ho vazila a stačilo mu to 150-200ml na jedno kojení. Ted tak max 150 nebo také 80 a moc po kojení neodstríkám cca 30 a to jsem odstříkávala vice i když vypil více. Maly totiž u kojení zacal zase usinat a malo tahat, zpočátku mi to nejak nepřišlo, ale ted to vidím....i když se ho snažím budit stejně u prsu spí a tak kdyz ho odstavím zacne se znovu dožadovat prsu a chvilku tahá. Pak usne. Vcera jsem mu dala cca 50ml z lahvičky navíc protože rval hlady a az pote usnul. Jinak v noci mě budí max. 1 tak fakt nevím. Jestli si chce jen s prsem hrát, je to spurt, mam málo mlíka nebo vse dokupy. A co tak koukám. Porad si drží váhu na cca 6kg celý týden. Předtím za tyden byl schopen pribrat 200-250g. K doktorce jdeme až v lednu...Jsem z tohi zoufalá
    Hilucie85   | 19.12.2018 13:48:40 | Reakcí: 16, poslední: 21.12.2018 18:51:58
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Málo a často pije - ztráta mléka?
      Jestli jsou mu 3mesice,vypada to na spurt, uklidni se, neodstrikavej, normalne koj,kdyz si mimco rekne. Duveruj si. Zase se to srovna. Zkus na prechodnou dobu vic pit, caro, koj.caj..
      Myšice   | 19.12.2018 20:50:06
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Málo a často pije - ztráta mléka?
        Však se snažím, ale kojím půl hodiny, odstavím ho a on klidně za pár minut brečí znovu. U jezení hodně spí a moc se mi ho nedaří budit. Bojím se aby se nesnížila tvorba mlíčka když toho vypije málo
        Hilucie85   | 19.12.2018 21:27:07
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Málo a často pije - ztráta mléka?
          Nemusi za par minut po kojeni brecet hlady. Proste chce byt pricucnuty,pac ma nejaky problem a u prsa je mu dobre. Jak dlouho to takhle trva, pokud by to byl spurt, za par dni se to vrati k normalu.
          Myšice   | 19.12.2018 21:35:00
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Málo a často pije - ztráta mléka?
            Právě že už to budou 2 týdny....ale ze začátku to bylo jen občas, ted poslední 2 dny je to celý den.
            Hilucie85   | 19.12.2018 21:42:22
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Málo a často pije - ztráta mléka?
              A jak cura? Kolik plinek? Jestli ma mokre plinky,tak i dost pije a proste se chce jen tulit s mamcou  
              Myšice   | 20.12.2018 20:54:42
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Málo a často pije - ztráta mléka?
                Ahoj, čůrá dostatečně, plínek za den vyměním hafo min.7-8 ks a do toho mi dost čůrá i při přebalování. Kaká mi teď tak 2x za den.... Jo asi se chce mazlit a nebo spíš chce spát a neví jak usnout, včera i dnes zase pobrekával, já ho zkusila zabalit do deky a uspala na míči a podruhé houpáním na křesle. A kojení přes den po 3 hodinách cca, jednou tedy po hodině a půl ale to vím, že předtím málo tahal...
                Hilucie85   | 20.12.2018 21:09:18
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Málo a často pije - ztráta mléka?
                  Tak vidis,super! Proste si ver a nepropadej panice 
                  Ale chapu te,ja byla u prvniho mimca ze vseho taky rozhozena, a nakonec jsem kojila oba kluky do roka a pul a Hani je ted 13m a taky porad sosa 
                  Myšice   | 20.12.2018 22:15:58
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Málo a často pije - ztráta mléka?
                    Děkuji moc za rady a podporu. Jojo s prvním miminkem to prý tak bývá, holt ať je ženské 18 nebo 40, stejně tě první dítě rozhodí, co já si prodělala v 6ti nedělí....  
                    Hilucie85   | 20.12.2018 22:27:05
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: Málo a často pije - ztráta mléka?
                      Jojo,ja u prvniho 6nedel bulela.
                      Myšice   | 20.12.2018 22:46:22
                      Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: Málo a často pije - ztráta mléka?
                        To mi povídej, brečela jsem kvůli všemu, když mamka chovala malého ( to byl tajy problém ho někomu půjčit ????) a povidala mu, jak se těší až ho bude moct hlídat az povyroste.... tak jsem bulela jenom při té představě ????. Nehla jsem se od něj pomalu ani na krok i když jsem únavou padala,..... 
                        Hilucie85   | 21.12.2018 17:09:49
                        Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: Málo a často pije - ztráta mléka?
                        To mi povídej, brečela jsem kvůli všemu, když mamka chovala malého ( to byl tajy problém ho někomu půjčit ????) a povidala mu, jak se těší až ho bude moct hlídat az povyroste.... tak jsem bulela jenom při té představě ????. Nehla jsem se od něj pomalu ani na krok i když jsem únavou padala,..... 
                        Hilucie85   | 21.12.2018 17:16:33
                        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Málo a často pije - ztráta mléka?
      Přikláním se k Myšici,bude to spurtík,všechny moje děti "zlobily" u kojení kolem 3.měsíce.Ale hlady podle mě určitě netrpí,když v noci se budí jen jednou.Nejspíš se to sešlo všechno najednou,spurtík a k tomu ta tvoje viroza.Zase si to sedne,uvidíš,chce to se co nejvíc uklidnit a nestresovat se,mlíka máš dost,to by ti jinak nespal v noci a budil se hlady.
      markíla   | 19.12.2018 21:15:46
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Málo a často pije - ztráta mléka?
        Snad jo. Nerada bych přišla o mlíčko. Přes den právě kolikrát brečí a ja se ho bojím přiložit brzy, prý není dobře michat ještě nestrávené mléko s novým, tak cca hodinu po skončení kojení....
        Hilucie85   | 19.12.2018 21:31:32
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Málo a často pije - ztráta mléka?
          Neboj,pokud pije,o mlíko nepřijdeš.Vezme si kolik potřebuje,kdybys měla málo mlíko,poznala bys to že by tahal a u toho by plakal kdyby nic neteklo.Jak to čtu,s tímhle problém nemáš,on u kojení usíná,podle mě tě žužlá místo dudlíku   spíš než víc pít má potřebu tě žužlat   tohle miminka dělají,uklidňuje je to   moje děti třeba zvracely,když pily dřív než po dvou hodinách,ale kamarádky děti pily třeba po půl hodině a nijak jim to nevadilo,ani je nebolelo břicho.Takže to je kus od kusu.Můžeš to zkusit kojit častěji a uvidíš.
          markíla   | 19.12.2018 21:38:17
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Málo a často pije - ztráta mléka?
            Jo občas to je poznat že jen žužlá, to se na mě i žulí s prsem v puse a v tu chvíli nevím jestli se smát nebo mu "vynadat" že nejsem dudlík. Budu zkoušet ho přikládat jak to půjde. V nejhorším mám něco malinko zamraženo, před timhle pil celkem pravidelně a dost jsem odstříkávala
            Hilucie85   | 19.12.2018 21:46:39
            Reagovat | URL příspěvku
  • Budit dítě na kojení?
    Zdravím, zajímal by mne váš názor ohledně buzení novorozeného miminka na noční kojení. Na http totiž píšou, že kojení v noci podporuje laktaci a když kojit v noci nebudu, že o mlíčko přijdu. Je to pravda? I v nemocnici mi říkali, že musím kojit každé 3 hodiny ať už je den nebo noc. Jde mi o to, že dcera by krásně spala i 5 hodin v kuse a já bych se ráda také vyspala. Je tedy nutné ji v noci budit? Stejně pak ze začátku brečí jak je rozmrzelá. Poraďte prosím!
    Marketa35   | 04.09.2018 02:42:24 | Reakcí: 4, poslední: 02.10.2018 22:09:58
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Budit dítě na kojení?
      Pokud ma v noci jeden interval delsi nez tri hodiny a jinak ji tak po tech trech hodinach a normalne ti pribyva na vaze nebud ji. Vse v tomto individualni. Rid se svym instinktem. Kdyby se ti snizovala laktace,muzes misto kojeni odsat odsavackou a mlicko si zamrazit.
      Myšice   | 30.08.2018 20:27:16
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Budit dítě na kojení?
      Moje první dcera byla velký spáč odjakživa,ta se nebudila na kojení přes den,natož v noci.Taky mi bylo řečeno,že musím budit.Sice jsem si natáhla budíka,ale většinou jsem ho automaticky zamáčkla a spala dál   a o mlíko jsem nepřišla.První dcera spala celou noc od 6 týdne,10h v kuse a kojila jsem jí do 10m.V šestinedělí se mi v noci budila tak po 6-8h. Druhá dcera se mi budila na kojení jednou v noci,interval taky dlouhej,už přesně nevím kolik,ale rozhodně to nebylo po 3h.Takže za mě nebudit   v klidu se vysp ty i miminko,kdyby bylo hladové,tak se ozve.A o mlíko nepřijdeš,neboj.Užívej si,že spí  
      markíla   | 30.08.2018 21:59:24
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Budit dítě na kojení?
      Hlavně žádnej stres! Kojit se má na požádání, když dítě potřebuje. To je nejzákladnější. Noční kojení je pro laktaci důležity, to jo, ale budit prospívající dítě je dle mého blbost. Obě děti my v novorozeneckým věku v noci spaly dobře a dlouho, na kojení to žádný vliv nemělo (a budit se a být vzhůru co dvě hodiny začaly až později, ale to je jiný příběh  )
      zuzka83   | 07.09.2018 08:46:09
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Budit dítě na kojení?
      V porodnici chápu budit každé dvě hodiny, aby se rozjela laktace. Ale nase dětská doktorka mi rovnou řekla, v noci nebudit. A nás brouček spinka od 8 vecer do shruba 6:30-8h ráno. Asi v polovině sestinedeli se budil okolo 2h, což trvalo asi 2 týdny, teď už zase krásné spinka. A kojení ok.
      Adaneth   | 02.10.2018 22:09:58
      Reagovat | URL příspěvku
  • Timíček 6 měsíců
    A konečne dostal ten druhý píchanec. Jinak váha 8870g a 71,5 cm. Otáčí se už i na záda a dostane se všude
    plaz   | 03.09.2018 22:43:50 | Reakcí: 14, poslední: 10.10.2018 23:36:03
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Timíček 6 měsíců
      Kouzelný, na čem jste byli?
      Calamity J.   | 04.09.2018 02:41:42
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Timíček 6 měsíců
        Na druhe davce hexavakciny, mel ji posunutou kvuli nemoci a atb.
        plaz   | 04.09.2018 06:42:10
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Timíček 6 měsíců
          Ten uz je veliky!! Hani ma v 9,5m 9kg. A Timi je asi snad i delsi. Nejak prestala rust a jen se sadli. Timi je cahoun. Krasnouckej!
          Myšice   | 04.09.2018 08:07:16
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Timíček 6 měsíců
          Aha a dobrý?
          Calamity J.   | 04.09.2018 11:36:33
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Timíček 6 měsíců
            Byl bez reakce u obou davek, dnes jsme dokonce byli cvicit na rehabilitaci, uz na posledni. Ted uz budeme cvixit jen s Rianou a pak se uvidi co s ni dal, mluvi o botoxu...
            plaz   | 04.09.2018 20:56:02
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Timíček 6 měsíců
              To je dobře, u Rianky držím palce, mívají s tím u těch neurologických stavů dobré zkušenosti. A jak to pozoruji v omlazení, tak lidé, co si to nechají napíchat, i po vstřebání mají omezenější mimiku, kde to bylo aplikováno, takže pozitivní efekt.
              Calamity J.   | 04.09.2018 20:59:14
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Timíček 6 měsíců
                Ona ma na leve noze strasne tuhou achilovku a chodidlo da do 90 stupnoveho uhlu jen s velkou namahou, proto nedoslapuje na patu.. Pry se to po tom botoxu uvolni a rozcvici a pak uz ji staci naucit spravny stereotyp chuze.
                plaz   | 04.09.2018 21:40:56
                Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Timíček 6 měsíců
      Kryštof je sice asi o 2 cm delší ,ale váhu budou mít stejnou   je sladkej ,krásnej   a další Hexa až v roce  
      markíla   | 04.09.2018 20:38:00
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Timíček 6 měsíců
        Taky trpis se zadama? On se tak rad nosi a visi na mne a ja by jsem uz potrebovala asi rovnou novou pater...  
        plaz   | 04.09.2018 20:58:33
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Timíček 6 měsíců
          Jo jo   kolikrát mam pocit ,že se nenarovnám   na jaře jsem si pořídila Manducu a nemůžu si jí vynachválit ,je v ní ráno když vedu Rozárku do školky ,večer když naháním holky do sprchy a u čtení pohádky a průběžně přes den ,já třeba takhle s ním i vysávám   ale je to velká úleva a záda z toho skoro vůbec nebolí .
          markíla   | 04.09.2018 22:46:13
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Timíček 6 měsíců
            Ja kdyz potrebuji neco udelat, tak ho dám na deku mezi decka a oni ho zabavi, ovsem nesmi me spatrit, protoze v tom momente spusti a neprestane, dokud ho nezvednu..
            plaz   | 05.09.2018 06:21:58
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Timíček 6 měsíců
      to je krásný kukadlátko  
      pandanek   | 05.09.2018 09:19:05
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Timíček 6 měsíců
      Je to chlapák   Moje malá je na tom v půl roce podobně váha 8250g, akorát je kratší, má jen 66 cm.
      lucie99999   | 10.10.2018 23:36:03
      Reagovat | URL příspěvku
  • ohřívač
    No, to určitě ne. Navíc koupí nové máš hned několik výhod - jistota, že je vše funkční a taky záruka.
    Radankoska   | 24.07.2018 09:12:14
    Reagovat | URL příspěvku
  • 6.měsíců
    Poslušně se po dlouhé odmlce ozývám. V červnu jsme byli hospitalizováni. Ani nevím, jestli jsem to.psala. Horečky neustupovaly, tak nás tam Mudr. Poslala. Včera jsme byli na půlroční. ANI má 7,3 a Lucik 7,45. Jsou to pěkně baculata stvoření a dávají už mi pěkně zabrat. Vyfasli jsme první očkování. Ani dnes v noci teploty. Tak uvidíme. Snad už bude jen líp. S příkrmy jsme začali tak před třemi týdny. Zatím to vypadá, že sežerou na co.přijdou. Lucka se muže po... Když vidí lžičku, máchá rukama, nohama... bastime kaše, mssozeleninové a zkoušeli jsme už banan s jablkem, presnidavku (nejdřív v kaši, pak holou). Bryndáky nemají cenu, strkají si do pusy při jídle ruce, chodidla....       zatim jen ručkujeme kolem osy. Pokouší se dávat nožky pod sebe, či plazit.
    škubanek   | 17.07.2018 20:32:12 | Reakcí: 19, poslední: 23.07.2018 23:21:32
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: 6.měsíců
      Jsou nadherneee a sikovneee!!!!a podobne jak hrom;) snad ste si vsechny problemy vybrali a bude uz jen lip
      amalie2011   | 17.07.2018 20:53:19
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: 6.měsíců
        Snad jo. Říkala nám to i doktorka. Ale víš jak, u dětí.... člověk nikdy neví... na nudu není čas     
        škubanek   | 18.07.2018 08:50:04
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: 6.měsíců
      Ty jsou fakt bozacky!!!!! A co to nakonec bylo,ty teploty? To jste si fakt uzili. To jidlo zavidim! Hani ani v 8mi mesicich nic neji. Jen by se kojila, opice.
      Myšice   | 17.07.2018 21:01:34
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: 6.měsíců
        No ony jsou totálně vnímavé   kukají, jak si.strkáme jídlo do.pusy, Sápou se nám na to. Takže ony ví....  využili jsme toho. včera malá sledovala,jak Verunka ji jogurt, až ji oči z důlku lezly. Každý má na začátek příkrmů jiný názor. Já to zas nehrotím, a souhlasim s těmi názory, že když se začne moc pozdě, právě se alergie objeví spíše. Jinak teploty jsme měli v tom červnu od pondělí.Ve středu jsem šla k mudr. Antib.nenapsala, řekla, ať přijdeme v pátek, ale já už to ve čtvrtek nedala. Malé byly jak mrtvolky.   bála se infekce močových cest. Prý je to časté. A u Aničky se to potvrdilo. LUCI záhada. Bylo to psychicky vyčerpávající. Hledali žilu pro kanilu, pichali na třikrát, pak to stejně teklo bokem. Nakonec u obou když měli rozpichane cele ohyby a zápěstí dali to do hlavy
        škubanek   | 18.07.2018 09:00:36
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: 6.měsíců
          Jezis, pipinky! To bych obulela, pekne je trapili.
          Hani taky kouka jak jime a mlaska,ale do pusy ji nic nedostanu. Tvari se jak bych ji tam cpala hlinu,ci co. Chce jen kozu 
          Myšice   | 18.07.2018 13:32:27
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: 6.měsíců
      Jsou uzasne, sikovne, za chvili ti zacnou lozit a kramarit vse  
      plaz   | 18.07.2018 07:15:04
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: 6.měsíců
        To bude období, které si nejsem jistá, jestli přežiju      
        škubanek   | 18.07.2018 09:13:34
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: 6.měsíců
        To bude období, které si nejsem jistá, jestli přežiju      
        škubanek   | 18.07.2018 09:13:36
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: 6.měsíců
          Jako ja uplne vazne premyslim, ze az odrostou deti, tak se dam na docasne pestounstvi. Miminka miluji, ale jak to zacne chodit a vztekat se, tak uz tak roztomile neni  
          plaz   | 22.07.2018 13:45:42
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: 6.měsíců
            To dočasné bych nedala. A ani nejsem jejich příznivcem. Nedala bych to proto,že bych si prcka určitě chtěla nechat. Prostě bych se nedokázala rozloučit. Nesnáším loučení. A za druhé, myslím si, že pokud to jenom možnosti dovolí, mělo by dítě být hned v rodině, kde už zůstane.
            škubanek   | 22.07.2018 20:58:23
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: 6.měsíců
      Hani, holčičky jsou kouzelné    . Naprosto úžasné. Hned bych to brala znovu.  Akorát manžela by z toho štrejchlo :-). Co na ně zbytek rodinky?
      Calamity J.   | 18.07.2018 09:17:36
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: 6.měsíců
        No ten můj by toho šel klidně znova. Alebu nás kdo ví. Co těhotenství, to skoro dvojčata  Bylo by to 50:50   chlop si ale neuvědomuje, že když má dlouhý týden a 5 dvanáctek, tak jsem na všechno úplně sama. A to není zrovna jednoduché   koho myslíš zbytek rodiny? Ségry? Ty si pohraji a pak zas odběhnou                    
        škubanek   | 18.07.2018 09:58:47
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: 6.měsíců
      ty jsou krásný   přeju poklidné léto  
      a poznají je ostatní kromě vás rodičů od sebe?
      kamarádka taky měla hodný dvojčátka holčičky - budily se za noc 1x! na kojení (pro srovnání naše obě dítka tak 15x   (jo a taková perlička k těmto dvojčátkům - jedna byla in vitro a druhá přirozeně  
      muž je statečnej, ale časem prozře, až pochopí, že 2 koupelny jsou na 5 ženských málo  
      hodně sil  
      pandanek   | 19.07.2018 00:17:32
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: 6.měsíců
        Ostatní je nepoznají       To je krásný zázrak, že jedno bylo tak a jedno tak. Já jsem si vždy myslela, že dávají rodičům výběr, jestli chtějí dvě vajíčka, aby byla pravděpodobnost, že se alespoň jedno udrží. Zatím hodné v noci nejsou. Budí se mockrát stvuricky.
        škubanek   | 19.07.2018 08:07:22
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: 6.měsíců
          při in vitro se už dva zárodky nedávají - jak mě upozornila v r. 2015 jedna maminka dvojčat, se kterou jsem se sešla na jip - řekla mi to při debatě o menším výběru kočárků pro dvojčata než byl dříve (ale neměla jsem potřebu to ověřovat) - někdo mi to myslím potvrdil - že důvod byl ten - že dvojčata se většinou rodí předčasně a to je riziko pro ně i matku a finanční zátěž pro zdravotnictví ...
          jenže ty tvoje byly šikovný a kamarádka taky rodila plánovaně myslím v 38. týdnu a divila se, že jí za 5 dní pustili z porodnice domů (a taky jak z ní byly na větvi sestřičky na gyndě - že tam takhle velký dvojčata na monitor normálně nemívají ...) - tak to naštěstí vždycky neplatí .....pravda je, že na jipce bylo těch dvojčat povícero .... a jenom donošený Honzín s velmi vyvinutými hlasivkami tam dělal bengál a nerespektoval krmení jednou za 3 hodiny  
          pandanek   | 20.07.2018 16:55:26
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: 6.měsíců
                 
            Není nad pořádané hlasivky ???????????? jo a bude to asi pravda, myslím, že dali o jeden pokus místo toho navíc.
            škubanek   | 20.07.2018 20:23:18
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: 6.měsíců
      Jsou nádherný   tak krásný holčičky   a jsou moc šikovný,hlavně s tím jídlem   já s Kryštofem pořád bojuju,nebo spíš on semnou   a teď se ještě přidala alergie na mlíko a bůh ví co ještě   no a to noční vstávání,to tě obdivuju,Kryštof taky přestal v noci spát a je poměrně dost náročnej přes den,natož v noci,jsem úplně hotová a to mám jen jednoho,natož vstávat ke dvěma  
      markíla   | 21.07.2018 11:05:10
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: 6.měsíců
      Už z toho ponocování blbnu :-) Četla jsem na půlnoční (teď v létě :-D), a ona to půlroční...Šikovné holky   Za chvíli je budeš honit po bytě co?
      moninif   | 23.07.2018 23:21:32
      Reagovat | URL příspěvku
Přidat nový příspěvek
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×