Barvení vlasů v těhotenství

Dobrý den, chtěla bych poprosit o radu. Mohu si v době těhotenství barvit vlasy?

Odpověď: Dobrý den, barvení vlasů se v těhotenství obecně příliš nedoporučuje, ale vztahuje se to hlavně na období prvního trimestru. Vaše kadeřnice by měla o vaší graviditě vědět, aby se snažila barvu na vlasy nenanášet přímo na pokožku hlavy a to kvůli chemikáliím, které barva obsahuje. Barvení vlasů v těhotenství by také mělo probíhat v dobře větrané místnosti, protože hlavním problémem při obarvování je dýchání amoniakových výparů, které mohou být nebezpečné pro vyvíjející se plod, a to zvláště v prvních třech měsících těhotenství. MUDr. Veronika Ťápalová

Dodatek: Moc děkuji za odpověď. Paní doktorka píše nenanášet přímo na pokožku hlavy, což při barvení moc dobře nepůjde. Chtěla jsem si hlavu obarvit doma a použít druh: Henna na vlasy, u které píšou, že je 100% přírodní. Děkuji. 

Odpověď: Myslím, že Henna na vlasy by vadit neměla. Navíc, pokud nejste v prvním trimestru, neměla by vadit ani žádná jiná barva. MUDr. Veronika Ťápalová

Diskuze » Poradna »
Sdílejte článek
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek

Související články

Barvení vlasů v těhotenství, Hena – barva na vlasy v těhotenství - diskuze

  • A co barvení vlasů při kojení?
    Mohu si barvit vlasy při kojení? Je to škodlivé pro dítě?
    Chechia   | 31.07.2014 11:36:31 | Reakcí: 1, poslední: 01.08.2014 17:05:10
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: A co barvení vlasů při kojení?
      Dobrý den,
      přikládáme odpověď MUDr. Ludmily Vomelové:
      V těhotenství i během kojení se nedoporučuje barvení vlasů.
      Baby on line   | 01.08.2014 17:05:10
      Reagovat | URL příspěvku
Vložit příspěvekVšechny diskuze

Poradna

Dobrý den, jsem v 7tt a od začátku mám pořád hojný výtok, někdy je ho méně, někdy více, někdy je vodnatý, někdo do bíla a někdy lehounce do žluta. Nepálí ani nesvědí, jen mám někdy takový nepříjemný pocit, možná je to i tím, že ve stejný den, kdy jsem zjistila těhotenství, mě schvátila chřipka i s teplotou a tak se možná narušilo prostředí v pochvě. Byla jsem u gynekologa a ten se podíval dovnitř, ale kultivaci nenabral. Říkal, že je tam trochu zánět, ale neřekl jaký a napsal mi Polygynax, jenže doma jsem si přečetla, že těhotenství je kontraindikace, navíc všude na internetu čtu, že v prvním trimestru se vaginální antibiotika ani antimykotika nesmí používat, že mohou poškodit plod. Tak jsem si ho radši nevzala a koupila si v lékárně tabletky k zavedení Feminella vagi C, ale dnes mám po nich ještě větší výtok, lehce do žluta, ale nepálí, nesvědí, jen je to nepříjemné, tak už nevím. Prosím poraďte mi, co dělat. Ještě přemýšlím, že zkusím místo vagi C koupit Idelyn. Budu moc vděčná, když mi odpovíte, pokud to půjde co nejdříve. Děkuji.

Dobrý den, pokud je to nezbytné, lokální antibiotika lze užít i v prvním trimestru, zase tak závažné důsledky nemají. Ale otázkou je, zda se ve Vašem případě jedná o zánět. V těhotenství je hojnější výtok normální a pokud nepálí ani nesvědí, pak se o infekci s velkou pravděpodobností nejedná. Zkuste si tedy koupit např. Borglycerinové čípky, které obsahují jen dezinfekční látky a každou noc zavádějte na 10 dní. Lze samozřejmě vzít kultivace, ale ty také nevyřeší všechno, protože většinou se nějaké bakterie vykulivují, pochva není sterilní.. Nejlepší tedy je řídit se symptomy a to je pálení, svědění, zarudnutí. Pokud ani jedno z toho nemáte, pak je zřejmě vše v normě.

MUDr. Veronika Ťápalová | Babyonline | dnes, 14:07
Položit dotaz Všechny dotazy a odpovědi
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Další informace
Inzerce