Cestování v těhotenství

  1. Riziko cestování ve veřejných dopravních prostředcích
  2. Kdy nelétat?
  3. Vhodný dopravní prostředek

Cestování vždy představuje určité riziko (vibrace, otřesy, riziko úrazu, narušení denního životního rytmu).

1. Riziko cestování ve veřejných dopravních prostředcích

Cestování ve veřejných dopravních prostředcích s sebou nese riziko infekce, přehřátí, dehydratace nebo trombembolie (vmetnutí utrženého kusu krevní sraženiny do cévy s jejím následným ucpáním).

2. Kdy nelétat

Cestování letadlem se nedoporučuje těhotným ve III. trimestru pro riziko předčasného porodu při tlakových změnách ve vyšších nadmořských výškách a vyšší riziko trombembolie.

3. Vhodný dopravní prostředek

Cestování autem z výše zmíněného se jeví jako nejvhodnější, ovšem při dodržování pravidel bezpečnosti. Je nutné použít bezpečnostní pás, který má být veden pod zvětšeným břichem, ne přes břicho, viz: http://www.babyonline.cz/tehotenstvi/aktivity-sporty/uziti-pasu

autor: as. MUDr. Romana Gerychová

Diskuze » Poradna »
Sdílejte článek
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek

Související články

Cestování v těhotenství - diskuze

Vložit příspěvekVšechny diskuze
  • Delší let
    Ahoj, dobrý den,

    jsem 8tt, v dubnu se budu vdávat a po svatbě bysme měli odletět na svatební cestu do Thajska. Let by měl být 10hodin. Já v tu dobu budu v pátém měsíci. Píšou až třetí trimestr, čili bych měla být ještě měsíc v plusu :)  
    Tak by to snad mělo být v pohodě, ne? Lety jinak, netěhotná :), snášim dobře.
    Tzka   | 21.01.2013 09:04:32
    Reagovat | URL příspěvku
  • Nejdriv mi to fakt nevadilo,silnice,ktere byly ok nebyl problem.Ale ty polnacky mezi vesnicema nic moc.
    miminkomalina   | 18.09.2011 20:40:43
    Reagovat | URL příspěvku
Vložit příspěvekVšechny diskuze

Poradna

Něco na zmírnění

| Meira | 22.11.2016, 09:56
Dobrý den, mám zevnější svědění, žlutý výtok. Myslím si, že je to ze střídání vaginálného a análniho sexu dohromady (uvědomuji si, že to byla blbost). Bohužel k mému doktorovi se dostanu až za 2 týdny a při mé stojaté práci po pěti hod. na nohách to až nesnesitelně pálí. Potřebovala bych něco na zmírnění svědění. Nějaký tip? Děkuji.

Dobrý den, zajděte si do lékárny - k dispozici je spousta volně prodejných léků na zavádění či mastí, jistě Vám něco poradí. Např. Canesten, Gynopevaryl, Gynax..

MUDr. Veronika Ťápalová | Babyonline | 22.11.2016, 14:14
Položit dotaz Všechny dotazy a odpovědi
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Další informace
Inzerce