Krvácení po pohlavním styku

Menstruace | Baby on line | 09.12.2016, 11:54

Dobrý den, měla jsem problém po sexu (tekl mi takový hnědý výtok). Doktorka mi na to předepsala prášky Macmiror s tím, že je to jen slabší zánět a cévka u čípku, která při dotyku krvácí. Třetí den od doby, když jsem začala brát prášky, mi ale zase ten výtok začal téct (hnědá krev, jako mám při menstruaci - beru antikoncepci Jeanine). Může to být něco vážnějšího? Ten večer jsem pila alkohol, ale nevím, jestli by to na to mohlo mít vliv. Děkuji za radu.

Dobrý den, krvácení či špinění po pohlavním styku určitě nemá nic společného s pitím alkoholu. Může se opravdu jednat o kontaktní krvácení z cévky na děložním čípku, někdy může ke špinění docházet i při zánětu. Pokud by ale ke krvácení docházelo i po přeléčení zánětu, bylo i asi vhodné podrobnější vyšetření čípku pod mikroskopem, tzv. kolposkopie.

MUDr. Veronika Ťápalová | Babyonline | 09.12.2016, 14:46
Položit dotaz Všechny dotazy a odpovědi
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Další informace
Inzerce