Kjajka: 3. měsíc hubnutí

Před tímto textem si, prosím, přečtěte, proč chce Klára zhubnout a co jí radí odbornice: http://www.babyonline.cz/maminka/hubneme-s-bol/kjajka-pro-chce-zhubnout-co-na-to-odbornice

Nebo také jak probíhal její 1. týden: http://www.babyonline.cz/maminka/hubneme-s-bol/kjajka-pro-chce-zhubnout-co-na-to-odbornice/kjajka-1-tyden , 2. a 3. týden hubnutí: http://www.babyonline.cz/maminka/hubneme-s-bol/kjajka-pro-chce-zhubnout-co-na-to-odbornice/prubeh-hubnuti-2-a-3-tyden, 1. měsíc: http://www.babyonline.cz/maminka/hubneme-s-bol/kjajka-pro-chce-zhubnout-co-na-to-odbornice/prubeh-hubnuti-1-mesic a 2. měsíc: http://www.babyonline.cz/maminka/hubneme-s-bol/kjajka-pro-chce-zhubnout-co-na-to-odbornice/prubeh-hubnuti-2-mesic

  1. Jak probíhal 3. měsíc
  2. Doporučení nutriční terapeutky

Jak probíhal 3. měsíc?

Ahoj holky,

mám za sebou už docela dlouhou dobu hubnutí. Sama vím, že kdybych jedla o něco lépe a víc se pohybovala, byla bych už asi na váze, kterou jsem si dala za cíl. Ale už vím, co dělám špatně. To je důležité.

Aktuální míry
Váha: 61 kg (o 5 kg méně od začátku hubnutí)
Prsa: 92 cm (o 2 cm méně od začátku hubnutí)
Pas: 73 cm (o 5 cm méně od začátku hubnutí)
Boky: 96 cm (o 3 cm méně od začátku hubnutí)

Jídelníček

 

Den 7:30 10:00 12:00 15:00 18:00
28.6 250 g ovesná kaše 125 g kedlubna, 3 ks buchty 300 ml francouzské polévky, 80 g rohlík káva s mlékem, 6 ks čokopiškotů, 150 ml bílý jogurt 3%, 43 g rohlík 100 g brambor, 150 g dušený pangasius na Ramě, 175 g čerstvá zelenina
10.7 60 g houska, 12 g rama, 15 g eidam 30%, 60 g okurka, 200 ml mléka káva s mlékem, 120 g nektarinka, 2 ks buchty 60 g smažený sýr, 150 g brambor, 150 g zeleniny 15:30 - 100 g nektarinka, 43 g rohlík, 12 g rama, 18 g šunka, káva s mlékem 19:00 - 50 g houska, 15 g rama, 20 g sýr
11.7. 2 ks palačinka s marmeládou káva s mlékem, 80 g nektarinka 120 g brambor, 150 g květák na mozeček, 100 g zeleniny 50 g houska, 150 g bílý jogurt, káva s mlékem 52 g houska, 16 g rama, 16 g eidam 30%, 23 g šunka vepřová, 55 g paprika
12.7. 55 g chléb, 14 g rama, 22 g šunka, 70 g paprika 43 g houska, 12 g rama, 18 g šunka, káva s mlékem 250 g těstovin se zeleninou a vepřovým masem 43 g houska, 12 g rama, 18 g šunka, káva s mlékem 19:00 - 55 g chléb, 15 g rama, 20 g šunka, 75 g paprika
13.7. 6:30 - 55 g chléb, 15 g rama, 35 g šunka, 250 ml mléka 9:00 - 2 ks palačinka, káva s mlékem 120 g brambor, 150 g květák na mozeček, 100 g zeleniny 14:00 - 200 g zelenina 17:00 -opékaný špekáček, krajíc chleba
19:30 - 130 g bílý jogurt s čerstvými jahodami
15.7.  150 g ovocná jogobela, 43 g rohlík káva s mlékem, 140 g nektarinka 200 ml kedlubnová polévka, 150 ml omáčka s vepř. masem, 3 ks houskový knedlík domácí banán, káva s mlékem, 16 g čokolády 81%  18:30 - 80 g kaiserka, 20 g rama, 120 g zeleniny
16.7.  135 g banán, 150 g bílý jogurt, 43 g rohlík meloun, káva s mlékem 150 ml omáčka s vepř. masem, 3 ks houskový knedlík domácí 15:30 - 2 ks nektarinka, krajíc chleba s ramou a šunk. salámem, káva s mlékem 19:30 - párek v rohlíku

Pitný režim

Denně min 1,5 – 2 l vody nebo neslazeného čaje

Prohřešky

Když kupuji dceři zmrzlinu, tak ji občas dojídám (asi 2x týdně). Občas si dám kmínové tyčinky, o víkendu buchtu.

Pohyb

2 x týdně Zumba, každý den procházky s dcerou.
 

S čím mám největší problémy

V tomto hezkém počasí je to dojídání zmrzliny a trochu nepravidelná strava.

Doporučení Mgr. Jany Eliášové, nutriční terapeutky

Milá Kláro,

váha se trochu pohnula. Pořád musím poznamenat – jezte pestře a snažte se rozdělit příjem energie rovnoměrně. Potom případné prohřešky ve Vašem stravování nebudou mít negativní dopad. Z jídelníčku je cítit snaha. Pokud víte jak na to, tak ještě zapracujte. Nezapomeňte na to, že strava má být dostatečně energeticky bohatá (ani málo ani moc). Ovoce a zeleniny je v tomto období velmi široký výběr.

Jako odměnu si dopřejte čerstvé rozmačkané ovoce (maliny, ostružiny, borůvky, rybíz), které si zmrazíte. V horkém počasí si je za snahu zasloužíte.

Úkol pro Kláru:
1. Skládejte všechny chody jídel podle doporučení.
2. Jezte PESTŘE!
3. Vydržte!

Kláro, hlavně ve svém snažení nepolevuj, jde Ti to skvěle!

Tým Hubneme

Diskuze » Poradna »
Sdílejte článek
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek

Průběh hubnutí: 3. měsíc - diskuze


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Další informace
Inzerce