Kjajka: 2. a 3. týden hubnutí

Před tímto textem si, prosím, přečtěte, proč chce Klára zhubnout a co jí radí odbornice: http://www.babyonline.cz/maminka/hubneme-s-bol/kjajka-pro-chce-zhubnout-co-na-to-odbornice

Nebo také jak probíhal její 1. týden hubnutí: http://www.babyonline.cz/maminka/hubneme-s-bol/kjajka-pro-chce-zhubnout-co-na-to-odbornice/kjajka-1-tyden

  1. Jak probíhal 2. a 3. týden hubnutí
  2. Doporučení nutriční terapeutky

Jak probíhal 2. a 3. týden hubnutí

Ahoj holky,

hlásím se Vám po 3 týdnech hubnutí. Váha jde dolů velmi pomalu, což mi nevadí, alespoň si tělo lépe zvyká. Ale co mi vadí, že nejvíc ztrácím na prsou. Nejdůležitější ale je, že si zvykám na pravidelnou stravu, v které rozhodně nechci přestat. A věřím, že i když velmi pomalu, tak zhubnu tak, jak bych si představovala.

Aktuální míry v tomto týdnu:
váha: 64 kg (o 2 kg méně od začátku hubnutí)

prsa: 92 cm (o 2 cm méně od začátku hubnutí)
pas: 77 cm (o 1 cm méně od začátku hubnutí)
boky: 98 cm (o 1 cm méně od začátku hubnutí)

Jídelníček

 

Pondělí
11.4.
7:30 - 250 ml mléka + 80 g cornflakes 10:00 - 100 g jablko    12:30 - 120 g kapr na česneku dušený na másle, 100 g brambor, 150 g čerstvé zeleniny 15:30 - cereální kaiserka 60 g + Rama + káva 19:00  - cereální kaiserka 60 g + máslo + plátek eidamu + ledový salát + 120 g mrkve
Úterý
12.4.
8:30 - žitný rohlík 55 g + máslo + 250 ml čaje   12:00 - 120 g kapr na česneku dušený na másle, 100 g brambor, 150 g čerstvé zeleniny 15:00 - jogurt bílý 150 ml + žitný rohlík 19:00 - 60 g chléb + flora + krůtí šunka 30 g
Středa
13.4.
7:30 - 70 g chléb + flora + 28 g šunka + 200 ml mléka 10:30 - 2 ks loupák    11:15 - káva 15:15 - kefírové mléka 400 ml 19:00 - 150 g těstoviny s kuřecím masem a boloňskou omáčkou
Čtvrtek
14.4.
7:00 - cereální kaiserka 60 g + flora + šunka 10 g + eidam 10 g + 250 ml mléka + 50 g ředkvičky + 200 ml čaj 100 g jablko, káva 12:30 - 150 g těstoviny s kuřecím masem a boloňskou omáčkou + 220 g zeleniny (mrkev, okurka, rajče, ředkvička) 15:30 - 150 ml smetanový jahodový jogurt + 60 g cereální kaiserka 19:00 - 70 g žitný chléb + budapešťská pomazánka
Pátek
15.4.
8:00 - 70 g žitný chléb + 45 g šunka + 250 ml mléka 10:00 - káva 13:30 - 150 g fazole s uzeninou + 60 g chléb + 170 g čerstvá zelenina 17:00 - 150 g jablko 19:30 - 70 g chléb + budapešťská pomazánka
Sobota
16.4. 
7:00 - 60 g cornflakes + 250 ml mléka 10:00 - 100 g jablko, káva 12:00 - 200 ml slepičí polévka, 250 g slepice na paprice s těstovinami 15:00 - 2 ks buchta – perník,
200 g mrkve 
18:00 - 57 g žitný chléb + 50 g budapešťská pomazánka
20:00-23:00 - 400 ml bílé víno
Neděle
17.4. 
7:30 - chléb 55 g + 26 g šunka + 60 g okurka + 200 ml mléka 10:00 - 100 g jablko 12:30 – sekaná, 100 g brambor + 150 g zeleniny 15:30 - 300 ml kefír nízkotučný 19:00 - ovesná kaše s lžičkou medu

Pitný režim

Minimálně 1.5 l zeleného neslazeného čaje (občas ovocný) nebo vody. Při cvičení Zumby o 1 l více.

Prohřešky

Druhý týden středa – Fidorka – potřebovala jsem si obalit nervy.
Druhý týden sobota – bramborové knedlíky plněné jahodami s tvarohem – 4 ks, 3 ks čokoládové buchty.
Druhý týden neděle – bramborový salát s majonézou a vepřový řízek  - 4 ks buchty a česnekové jednohubky
(po oba dny se slavily narozeniny).    
Třetí týden středa – byli jsme u kamarádky,takžebyl tento den naprostý propadák (kromě snídaně a večeře)

Pohyb

Od soboty 10. 4. jsem zase začala chodit na Zumbu. Hned v sobotu jsem si dala 2 hodiny, v neděli 1 hodinu. Lektorka nám ale v pondělí odletěla do Egypta, takže jsem cvičila v posilovně (út, st, čt, pá). Každý den procházky.

 

Doporučení nutriční terapeutky, Mgr. Jany Eliášové


Milá Kláro,

to, že jde Vaše váha pomalu dolů, není nic špatného – naopak. Za ideální považujeme max. 0,5 kg za týden. Taková cesta chce opravdu dostatek vůle. Po přečtení jídelníčku a s porovnáním toho minulého nacházím mnoho podobného. Budu se opakovat – berte to tak, že cesta ke změně je dlouhá. Zopakujte si zásady zdravé výživy a jídelníček si sestavujte pestře. Váš energetický příjem se pohybuje průměrně kolem 6 000 kJ. Některé dny i méně, až k 5 000 kJ. Podstatné je, že energetický příjem by měl být vyvážený – musí obsahovat všechny základní živiny v poměru 50 – 55 % sacharidů, max. 30 % tuků a 10 – 15 % bílkovin (viz Vyvážená strava). Množství přijatých tekutin můžete mírně zvýšit. Zelený, i když neslazený čaj, se nedoporučuje jako základ pitného režimu pro svůj obsah kofeinu. Kofein z čaje se vstřebává mnohem pomaleji než z kávy, proto je jeho účinek dlouhodobější. Zvyšte poměr přijatých tekutin pozitivně např. ve prospěch Vámi zmiňovaného ovocného čaje. Snažíte se stravu rozdělit do více denních dávek – někdy zapomenete. Pokračujte v tom. Jednotlivé pokrmy skládejte tak, aby obsahovaly zástupce všech potravinových skupin – např. večeře – chléb, budapešťská pomazánka a doplňte zeleninou (ovocem) nebo snídaně – čaj, rohlík, máslo – doplňte šunkou, sýrem, vajíčkem atd. O stravě přemýšlejte. Při nejasnostech hledejte odpověď v nutriční hodnotě používaných potravin (obaly potravin, e-kalkulačka).

Úkol pro Kláru:
1.    Nezapomínejte na svačiny (káva není svačina :-))
2.    Skládejte všechny chody jídel podle doporučení.
3.    Jezte PESTŘE!
 

Pokračuj ve snažení, Kláro, ono to půjde!

Tým Hubneme

Diskuze » Poradna »
Sdílejte článek
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek

Průběh hubnutí: 2. a 3. týden - diskuze

  • Hehe, musím se smát , nebo spíš brečet , jak nám ty vnady mizejí před očima      
    Já přišla o 4 cm, takže mi tam prakticky nezbylo nic , dokonce jsem musela zakoupit nové podprdy , ty "staré" na mně jaksi vlály     .
    Klárko, držím i nadále palce      
    Small   | 23.04.2011 18:12:54
    Reagovat | URL příspěvku
Vložit příspěvekVšechny diskuze

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Další informace
Inzerce