Helenice: 2. měsíc hubnutí

Před tímto textem si, prosím, přečtěte, proč chce Helena zhubnout a co jí radí odbornice: http://www.babyonline.cz/maminka/hubneme-s-bol/helenice-proc-chce-zhubnout-co-na-to-odbornice

Nebo také jak probíhal její 1. týden: http://www.babyonline.cz/maminka/hubneme-s-bol/helenice-proc-chce-zhubnout-co-na-to-odbornice/prubeh-hubnuti-1-tyden , 2. a 3. týden hubnutí: http://www.babyonline.cz/maminka/hubneme-s-bol/helenice-proc-chce-zhubnout-co-na-to-odbornice/prubeh-hubnuti-2-a-3-tyden a 1. měsíc hubnutí: http://www.babyonline.cz/maminka/hubneme-s-bol/helenice-proc-chce-zhubnout-co-na-to-odbornice/prubeh-hubnuti-1-mesic

  1. Jak probíhal 2. měsíc hubnutí
  2. Doporučení a odpověď nutriční terapeutky

Aktuální míry
Váha: 92 kg (o 5,6 kg méně od začátku hubnutí)
Prsa: 107 cm (o 9 cm méně od začátku hubnutí)
Pas: 108 cm (o 6 cm méně od začátku hubnutí)
Boky: 116 cm (o 4 cm méně od začátku hubnutí)

Zdravím a práskám svoje pokusy o úbytek kil a nadbytek sebevědomí. Obojího se mi občas nedostává.  Nebudu vás zahrnovat dlouhými příspěvky, to si vyhrazuji v diskuzích. Když toto čtete, je evidentní, že dýchám a žiji a humor mi taky zatím neemigroval do lepších časů. I když i on má občas namále. :-) A hlavně, vážím pořád míň než ten můj!
 

Jídelníček

Den 6:00 - 6:30 9:00 – 9:30 11:30 – 12:15 15:30 19:00 – 19:30
pondělí 200 g dom. tm. chléb + 100 g eidamu 2 banány + 100 g bílý jogurt kuře na zelenině a rozmarýnu s rýží (420 g) maliny 1 rohlík + rybí pomazánka z Perly
úterý 200 g dom .tm. chleba + česneková pomazánka rybíz a angrešt nové brambory s pažitkou + cuketa na řízek (450 g) 2 salátové okurky 200 g chléb + česneková pomazánka
středa 200 g chléb s Perlou a rajčaty maliny + 2 banány nové brambory s pažitkou + cuketa na řízek (450 g) 3 banány mix bíl. jogurtu, banánů a nízkotučn. tvarohu - 350 ml
čtvrtek 200 g dom. tm. chléb s perlou a rajčaty 100 g bílý jogurt těstoviny s boloňskou omáčkou (450 g) jahody, maliny 2 vejce natvrdo s Perlou a 150 g chleba
pátek 2 kaiserky + nivová pomazánka 3 banány zelňačka s chlebem (480 g)   200 g tm. chleba a Gouda
sobota 2 kaiserky + nivová pomazánka maliny bramb. noky s masem (430 g) 2 salátové okurky se solí 350 g zeleninový salát
neděle 2 rohlíky a Májka, rajčata 100 g jogurt bílý fazolová omáčka s kuřecím párkem (450 g) 300 g zeleninový salát fazol. omáčka s vejcem natvrdo (400 g)

Pitný režim

Změněn na jednu kávu s polotučným mlékem k snídani, 1 Caro po obědě. Obojí z klasického hrnku o 250 ml. Půl litru mléka i jiné tekutiny cca 1,5-2 l zůstávají. Bylinkové čaje jsem nahradila vodou s mátovým domácím sirupem - na 0,5 l vody kávová lžička sirupu.(Recept - na 4 l mátového výluhu 2 kg krystalového cukru + 50 g kys. citronové. To pro pořádek).

Prohřešky

Rovnou uvedu za celý měsíc. Předpovědi Mgr. se splnily, nastal absťák po cukru. Takže 3x po 100 g ml. čokolády, 5x 250 ml kakaa, 3 ledňáčky a nedokázala jsem 8x odolat štrůdlu od maminky. Dílo zkázy pomohly završit 2 misky pudingu a 4 tatranky.

Pohyb

Kulantně se to dá nazvat, že ubylo siesty. Tedy k tomu stávajícímu cvičení. Definitivně jsem zrušila dceřino polední „spaní“. Nevydrží déle jak 15 minut v kuse sedět na fleku a bez mé pozornosti. Takže delší zápřah pozornosti na hřiště či dvoře a méně odpočinku pro maminku:-)

S čím mám největší problémy?

Momentálně se vším, chvíli i sama se sebou, chvilkama ztrácím chuť i motivaci. Jsem ráda, když si po tom frmolu sednu a tzv. mohu hledět do blba a vychutnávat si ticho a klid.

Nevím si rady, potřebuji poradit

To si nejdřív hledím najít odpověď i u jiných snažilek.

Milá Helenko,

začnu jako minule, pokles hmotnosti o 5,6 kg za 2 měsíce je z mého pohledu na jedničku. Zhodnotit jídelníček zcela podrobně je problematické – stále mi neposkytuje konkrétní informace. Svůj režim jste si vytvořila. Pokuste se vytvořit si ještě nějaké pravidlo na to, jak budou vypadat jednotlivé chody jídla. Prostě si vše pěkně vyladit. Je škoda to pokazit nezvladatelným návalem chutí. Nezapomínejte, že snídaně, oběd a večeře by měly být složeny ze zástupců všech potravinových skupin. Proto zeleninový salát můžete doplnit opečeným toastem. Co rozhodně jídelníček postrádá je zelenina. Doplňte jí večeře typu chléb+ pomazánka. Vaše 3 banány na přesnídávku či svačinu to je teda bomba. Tak si nedovedu představit, kolik sníte jahod či malin na svačinu.:-)

Humor Vám neschází. Rozumím tomu, že je to s dcerou honička. Vydržte. Berte vše jako dlouhodobý cíl – úpravu svého životního stylu. Krátkodobým cílem je zpestřit jídelní lístek a zkusit něco nového, nové potraviny a nejíst jednu pomazánku dva (někdy i více) dní. Neznamená to, že když to tak dělají všichni, že to budete dělat také. :-) Teď je to nejideálnější období na změny. V horkých dnech zvyšte svůj příjem tekutin.

Úkol pro Helenu:
1. Zrevidujte svůj jídelníček z pohledu zásad zdravé výživy a zásad vyvážené stravy.
2. Držím palce a krásné léto.

Drž se, Heleno!

Tým Hubneme

Diskuze » Poradna »
Sdílejte článek
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek

Průběh hubnutí: 2. měsíc - diskuze

Vložit příspěvekVšechny diskuze

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Další informace
Inzerce