Corelia: 2. měsíc přibírání na váze

Před tímto textem si, prosím, přečtěte, proč chce Iva přibrat a co jí radí odbornice: http://www.babyonline.cz/maminka/hubneme-s-bol/corelia, také jak probíhal její 1. týden, 2. a 3. týden a 1. měsíc.

  1. Jak probíhal 2. měsíc přibírání na váze?
  2. Doporučení nutriční terapeutky

Aktuální míry
Váha: 53,5 kg (o 2,5 kg více od začátku hubnutí)
Prsa: 83 cm (o 1 cm méně od začátku hubnutí)
Pas: 65 cm (o 2 cm více od začátku hubnutí)
Boky: 92 cm (o 2 cm více od začátku hubnutí)

Jídelníček

PO 6:30 - 400 ml černý čaj, krajíc chleba se sýrem 10:00 -  rajče, čtvrt okurky 12:00 – francouzské brambory 17:00 – jogurt 20:00 - 0,4 ml černý čaj, chléb s máslem a šunkou
ÚT 0,4 ml ovocný čaj, 2 loupáky 1 kousek perníku s marmeládou francouzské brambory   těstovinový salát
ST 0,4 ml ovocný čaj, krajíc chleba s medem hrst piškotů těstovinový salát  jogurt, celozrnný rohlík 0,5 ml černý čaj, rohlík s máslem a sýrem
ČT 0,4 ml černý čaj, chléb s máslem a šunkou ovocný jogurt švestkové knedlíky s máslem a cukrem švestkový koláč, čaj 0,5 ml melta, rohlík se sýrem
0,5 ml černý čaj, 2 loupáky hrst piškotů, jogurt koprová omáčka, brambor, hovězí banán    0,5 ml černý čaj, rohlík se šunkou, sýr, rajče
SO 0,5 ml ovocný čaj, 2 ks toust se sýrem, šunkou a rajčetem   pečené kuře, brambor jogurt, rohlík    0,5 ml melta, 2 ks toust se sýrem
NE 0,5 ml ovocný čaj, 2 ks chléb s marmeládou jablko    rizoto s kuřecím masem, zeleninou 2 ks štrůdl    0,5 ml melta, 2 ks štrůdl

Pitný režim

Během dne se snažím pít i čistou vodu, po troškách, za den tak ten litr vypiji (kromě toho piji čaj a meltu).

Prohřešky

Občas si dám nějakou sladkou tyčinku apod.

Pohyb

Jednou týdně hodinka Zumby. Procházky s dětmi.

Nevím si rady, potřebuji poradit

Se současnou váhou už jsem celkem spokojená a ráda bych si ji udržela.

Milá Ivo,

na první pohled vypadá Váš režim pravidelný. Pár poznámek k vyšperkování Vašeho stravování. Pauza mezi obědem a svačinou je téměř 5 hodin. To je hodně. Nemáte hlad? Pokud si nechcete změnit režim tak – že si posunete svačinu a večeři, zařaďte si malou svačinku (ovoce, zeleninu, kousek pečiva) mezi oběd a svačinu cca na 14:30 hod. Odpolední a večerní příjem energie máte podhodnocený. Jezte bohatší svačiny (pokud večeříte až ve 20:00 hodin). Jen pro připomenutí si zopakujte zásady zdravé výživy. Nezapomínejte na zeleninu (ovoce). Co luštěniny? Ryby? Budete se cítit moc dobře.:-)

Držíme Ti palce, Ivo!

Tým Hubneme

Diskuze » Poradna »
Sdílejte článek
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek

2. měsíc přibírání na váze - diskuze


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Další informace
Inzerce